-
- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
@Tommy
Én már gratuláltam neked a verseny után semmit nem von le az érdemedből ez az óvás. Viszont pont azt nem szeretném ha félvállról vennéd, mert még nagyobb lehet a győzelmed, ha közben a többi pilótával is korrekt vagy. Szerintem mindketten érezzük,hogy nem csak ezt a pontot óvhattam volna meg a szabályok szerint. Elég gazdagon ütköztünk, de a fékponton biztosan én voltam mindig előbb a setup-om miatt.
Nem értettem miért nem állítottatok - nem is akarok beleszólni - , de egyértelmű volt sőt IsTi ki is mondta a tutit, hogy a kevesebb szárny monzában jobb a versenyen.
Én már gratuláltam neked a verseny után semmit nem von le az érdemedből ez az óvás. Viszont pont azt nem szeretném ha félvállról vennéd, mert még nagyobb lehet a győzelmed, ha közben a többi pilótával is korrekt vagy. Szerintem mindketten érezzük,hogy nem csak ezt a pontot óvhattam volna meg a szabályok szerint. Elég gazdagon ütköztünk, de a fékponton biztosan én voltam mindig előbb a setup-om miatt.
Nem értettem miért nem állítottatok - nem is akarok beleszólni - , de egyértelmű volt sőt IsTi ki is mondta a tutit, hogy a kevesebb szárny monzában jobb a versenyen.
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
Sziasztok!
A Sepangi rajtal kapcsolatban szeretnék írni.
Nem óvok, inkább csak figyelmeztetnék, mint bíró.
Minden tiszteletem Tommyé, de véleményem szerint a túl agresszív vezetésének köszönhetően kerültem a pálya szélére. Persze a rajt hevében ez megtörténhet, de legyen ez példa mindenki számára a továbbiakban.
Lassan már közhely lesz, amit most írni fogok: Ne az első kanyarban döntsük el a versenyt!!!
Ja és egy nagyon fontos dolog:
Uraim szerintem illene tájékoztatni a versenyzőket arrol hogy VAN RAJTAUTÓMATIKA!!!
Pontosabban működik. El kell dönteni hogy használhatjuk-e vagy sem.
üdv:Tom
A Sepangi rajtal kapcsolatban szeretnék írni.
Nem óvok, inkább csak figyelmeztetnék, mint bíró.
Minden tiszteletem Tommyé, de véleményem szerint a túl agresszív vezetésének köszönhetően kerültem a pálya szélére. Persze a rajt hevében ez megtörténhet, de legyen ez példa mindenki számára a továbbiakban.
Lassan már közhely lesz, amit most írni fogok: Ne az első kanyarban döntsük el a versenyt!!!
Ja és egy nagyon fontos dolog:
Uraim szerintem illene tájékoztatni a versenyzőket arrol hogy VAN RAJTAUTÓMATIKA!!!
Pontosabban működik. El kell dönteni hogy használhatjuk-e vagy sem.
üdv:Tom
-
- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
- Admin: Admin
Hát akkor Bocsánatot kérek tőled Tom!
Valóban elszámoltam a féktávot a 2. kanyarban, viszont egyből ráfékeztem és sztem megtudtad volna fogni, csak utána engem is meglöktek hátulról Spiczi Nyekseket Nyeksek engem Én pedig még jobban Téged....a pördülésünk után pedig még belémjött asszem Ede.
Amúgy egy csatánk során Te is meglöktél abban a kanyarban, lehet h nem annyira de megtudtam fogni...szal lehet h ha csak Te meg Én vagyunk ott csak egy megcsúszás lett volna. Mégegyszer sajnálom!
A rajtautomatikáról pedig nem tudtam h müködik ebben a módban.
Valóban elszámoltam a féktávot a 2. kanyarban, viszont egyből ráfékeztem és sztem megtudtad volna fogni, csak utána engem is meglöktek hátulról Spiczi Nyekseket Nyeksek engem Én pedig még jobban Téged....a pördülésünk után pedig még belémjött asszem Ede.
Amúgy egy csatánk során Te is meglöktél abban a kanyarban, lehet h nem annyira de megtudtam fogni...szal lehet h ha csak Te meg Én vagyunk ott csak egy megcsúszás lett volna. Mégegyszer sajnálom!
A rajtautomatikáról pedig nem tudtam h müködik ebben a módban.
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
Sziasztok!
@Lacz
írd meg pontosan, hogy mikor és hol cikázott Ede mögötted, mert az első nyolc kör alatt erre nem láttam példát.
Megnéztem az eseteket amiket Ede a csevegőben írt.
4kör 30mp
Genyó balra el, Ede jobbra kikerül padló kigyorsítás, majd Lacz gáz elvesz, Ede balra kerül, elkerülvén az ütközést, majd Lacz balra beránt, kocc Ede. Oda ahova irányítja az autót, onnan ezt a kanyart nem szokás megkezdeni, tehát nem ívre fordult, hanem durva kormánymozdulattal rárántotta a mögötte lévőre!
8kör 54mp
A megcsúszott autót nem a kanyar íve felé, ráadásul nem a másik autó felé irányítunk...
9kör 8-24mp
Én itt úgy látom, hogy Lacz Ede autóját használja a célegyenes jobbos kanyarban a gyors kanyarvételhez, utána pedig a cikázás, mint mintapélda.
@Ede
bármennyire is mérgesek vagyunk, figyelni kell a másikra a pályán. Figyelmeztetést javaslok!
@Lacz
az előbb felsoroltakért szintén figyelmeztetés.
Fontos!
A figyelmeztetett pilótákat a következő futamon is figyelmeztetni kell, az pontlevonást jelent azonnal.
@Zöldi
Kérlek nézd meg az eseteket, és szólj, nehogy elfogultságnak tűnjön egyik döntésem se csapattársammal kapcsolatban.
Üdv.
Tom
@Lacz
írd meg pontosan, hogy mikor és hol cikázott Ede mögötted, mert az első nyolc kör alatt erre nem láttam példát.
Megnéztem az eseteket amiket Ede a csevegőben írt.
4kör 30mp
Genyó balra el, Ede jobbra kikerül padló kigyorsítás, majd Lacz gáz elvesz, Ede balra kerül, elkerülvén az ütközést, majd Lacz balra beránt, kocc Ede. Oda ahova irányítja az autót, onnan ezt a kanyart nem szokás megkezdeni, tehát nem ívre fordult, hanem durva kormánymozdulattal rárántotta a mögötte lévőre!
8kör 54mp
A megcsúszott autót nem a kanyar íve felé, ráadásul nem a másik autó felé irányítunk...
9kör 8-24mp
Én itt úgy látom, hogy Lacz Ede autóját használja a célegyenes jobbos kanyarban a gyors kanyarvételhez, utána pedig a cikázás, mint mintapélda.
@Ede
bármennyire is mérgesek vagyunk, figyelni kell a másikra a pályán. Figyelmeztetést javaslok!
@Lacz
az előbb felsoroltakért szintén figyelmeztetés.
Fontos!
A figyelmeztetett pilótákat a következő futamon is figyelmeztetni kell, az pontlevonást jelent azonnal.
@Zöldi
Kérlek nézd meg az eseteket, és szólj, nehogy elfogultságnak tűnjön egyik döntésem se csapattársammal kapcsolatban.
Üdv.
Tom
-
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 414
- Csatlakozott: szomb. okt. 08, 2005 2:06 pm
@Tom
Csak a rajtot hagytad ki.
Tommy Spiczit is odébbteszi egy „picit” a rajtnál. Egy figyelmeztetés szerintem neki is járna.
A figyelmeztetésekkel egyetértek
@Ede
Légyszi nézd meg te is a rajtot (mivel ott Tom is érintett)! Ha egyet értesz a figyelmeztetéssel, mivel más panasz eddig nem érkezett, írom a bírói döntésekhez.
Üdv:
Zöld
Csak a rajtot hagytad ki.
Tommy Spiczit is odébbteszi egy „picit” a rajtnál. Egy figyelmeztetés szerintem neki is járna.
A figyelmeztetésekkel egyetértek
@Ede
Légyszi nézd meg te is a rajtot (mivel ott Tom is érintett)! Ha egyet értesz a figyelmeztetéssel, mivel más panasz eddig nem érkezett, írom a bírói döntésekhez.
Üdv:
Zöld
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
-
- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
- Admin: Admin
Jóh akkor Tomot is figyelmeztethetjük, ugyanabban a kanyarban 1x engem is meglökött hátulról, ott azért nem volt pördülés mert nem lökték mégjobban hátulról nekem....(úgy mint a rajtnál, 2. kanyar)
Ha már rajt, utána Spiczi is lökött egyet Nyekseken Nyeksek meg rajtam ÉN meg mégjobban Tomon.
Szal figyelmeztethettek még jópár embert.
Meg ezzel az erővel Metoszt is lehetett volna figyelmeztetni Ausztráliába, mikor megpördítette Laczot, amit Én is megszívtam. Meg mikor szintén Ausztráliába mind2 Renault megelőztem ugyanúgy kaptam féktávon, szal lehetne mindenért figyelmeztetni ezzel az erővel. De majd akk nem előzök, vagy pedig minden érintésért szólni fogok és más is, ennyi. De Én inkább maradok a versenyzésnél...Ausztráliába Én is megszívtam más hibájából a dolgokat mégsem hőbörögtem, h figyelmeztessünk meg legközelebb pontlevonás.
Meg ha videót akartok készíteni talán szükség lesz az olyan jelenetekre mint az 5. kör Genyó, Tom, Tommy...
Ha már rajt, utána Spiczi is lökött egyet Nyekseken Nyeksek meg rajtam ÉN meg mégjobban Tomon.
Szal figyelmeztethettek még jópár embert.
Meg ezzel az erővel Metoszt is lehetett volna figyelmeztetni Ausztráliába, mikor megpördítette Laczot, amit Én is megszívtam. Meg mikor szintén Ausztráliába mind2 Renault megelőztem ugyanúgy kaptam féktávon, szal lehetne mindenért figyelmeztetni ezzel az erővel. De majd akk nem előzök, vagy pedig minden érintésért szólni fogok és más is, ennyi. De Én inkább maradok a versenyzésnél...Ausztráliába Én is megszívtam más hibájából a dolgokat mégsem hőbörögtem, h figyelmeztessünk meg legközelebb pontlevonás.
Meg ha videót akartok készíteni talán szükség lesz az olyan jelenetekre mint az 5. kör Genyó, Tom, Tommy...
-
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 414
- Csatlakozott: szomb. okt. 08, 2005 2:06 pm
Tény hogy a rajt utáni kanyarokban volt nagy felfordulás, és mindenkinek szól, hogy a verseny nem a 2. kanyarig tart! Sokkal óvatosabban, és több figyelemmel kevesebb vitás kérdés lenne.
@Tommy
metoszt simán lebüntettem volna, de senki sem óvott ellene. Most is csak a sérelmezett eseteket vizsgáltuk.
Üdv: Z
@Tommy
metoszt simán lebüntettem volna, de senki sem óvott ellene. Most is csak a sérelmezett eseteket vizsgáltuk.
Üdv: Z
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 320
- Csatlakozott: kedd jún. 20, 2006 8:51 pm
- Admin: Admin
Ahoy,
A saját figyelmeztetésemmal kapcsolatban egyet értek.
Tom figyelmeztetésében is egyet értek, tekintve, hogy engem is lökdösött később, de ezt egymás közt leboxoltuk, de legyen hivatalos, és a rajtra vonatkozóan természetesen megérdemli ő is.
@Srácok
javasolnám, hogy minden esetben tegyetek megjegyzést a futamok után. Szerintem a bírók azért vannak, hogy mindenkire ugyanolyan feltételekkel szabjon bűntetéseket, és az esetekből tanulva talán nem lesznek továbbiakban lökésből eredő előzések, és nem példálózunk már korábbi futamon történt esetekkel.
Egyébként láthatjuk, hogy a mezőny kiváló, a sérelmeken kívül sok szép és tiszta előzést is láthattunk. A figyelmeztetések annak érdekében születnek, hogy mindenki megfontoltan, verseny szabályainak megfelelően végezzen manővereket a pályán.
Az óvásoknál írjatok pontos időt, úgy tudunk érdemben foglalkozni az esetekkel.
Köszi,
Üdv.
E.
A saját figyelmeztetésemmal kapcsolatban egyet értek.
Tom figyelmeztetésében is egyet értek, tekintve, hogy engem is lökdösött később, de ezt egymás közt leboxoltuk, de legyen hivatalos, és a rajtra vonatkozóan természetesen megérdemli ő is.
@Srácok
javasolnám, hogy minden esetben tegyetek megjegyzést a futamok után. Szerintem a bírók azért vannak, hogy mindenkire ugyanolyan feltételekkel szabjon bűntetéseket, és az esetekből tanulva talán nem lesznek továbbiakban lökésből eredő előzések, és nem példálózunk már korábbi futamon történt esetekkel.
Egyébként láthatjuk, hogy a mezőny kiváló, a sérelmeken kívül sok szép és tiszta előzést is láthattunk. A figyelmeztetések annak érdekében születnek, hogy mindenki megfontoltan, verseny szabályainak megfelelően végezzen manővereket a pályán.
Az óvásoknál írjatok pontos időt, úgy tudunk érdemben foglalkozni az esetekkel.
Köszi,
Üdv.
E.
- LacZ
- Hozzászólások: 67
- Csatlakozott: szer. márc. 05, 2008 10:14 pm
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Urak!
Többen felhozták ezt a témát és célszerű lenne átbeszélnünk annak ellenére, hogy nem történt óvás ausztráliában
Azért tegyünk különbségeket,
ha valaki megpörödül és ennek következményeként valakivel ütközik az közel sem az mikor valakinek neki megy vagy belecsúszik és utána pördülnek meg többen is.
Azért írom mert én ausztráliában úgy hogy a kocsim az én irányításom alatt volt nem mentem neki senkinek és elve ritkán csinálok ilyesmit (kopp-kopp), ha jól emlékszem bajnoki futamon CC-ben pördítettem meg IsTi-t ucsó alkalommal valamelyik street pályán.
A különbség pontosan annyi, hogy az első esteben sajnálatos versenybalesetről beszélünk míg a másodikban büntetéseket is ki lehet szabni.
Többen felhozták ezt a témát és célszerű lenne átbeszélnünk annak ellenére, hogy nem történt óvás ausztráliában
Azért tegyünk különbségeket,
ha valaki megpörödül és ennek következményeként valakivel ütközik az közel sem az mikor valakinek neki megy vagy belecsúszik és utána pördülnek meg többen is.
Azért írom mert én ausztráliában úgy hogy a kocsim az én irányításom alatt volt nem mentem neki senkinek és elve ritkán csinálok ilyesmit (kopp-kopp), ha jól emlékszem bajnoki futamon CC-ben pördítettem meg IsTi-t ucsó alkalommal valamelyik street pályán.
A különbség pontosan annyi, hogy az első esteben sajnálatos versenybalesetről beszélünk míg a másodikban büntetéseket is ki lehet szabni.
-
- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
- Admin: Admin
-
- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
- Admin: Admin
Megnéztem a Bahrain-i replayt....akik az előző futamon engem kritizáltak h túl bátor vok meg ilyenek....most akkor lehetne osztani a figyelmeztetéseket. Sztem alig volt oylan autó amelyik nem ért a másikhoz. Tom?
14:20
Tom mikor megelőzted a célegyenes ráfordítónál Lacz-ot, az nem volt túl bátor? Lacz elrántotta a kormányt, ha nem akkor csat van.
30:42
Amit Zenoo csinált...mikor metosszal ütközött. Az nagyon súlyos! Lehet hallani hogy jönnek az autók akkor nem hajtok ki a pályára!!!! és ráadásul nem derékszögben a pályával!!!!
ha 1 picivel lassabb vagyok abban a körben Én kapom a csattot! Elmondhatom h a futam alatt szinte csak leköröztem és kevés volt az elegáns időben elengedő manőver!
14:20
Tom mikor megelőzted a célegyenes ráfordítónál Lacz-ot, az nem volt túl bátor? Lacz elrántotta a kormányt, ha nem akkor csat van.
30:42
Amit Zenoo csinált...mikor metosszal ütközött. Az nagyon súlyos! Lehet hallani hogy jönnek az autók akkor nem hajtok ki a pályára!!!! és ráadásul nem derékszögben a pályával!!!!
ha 1 picivel lassabb vagyok abban a körben Én kapom a csattot! Elmondhatom h a futam alatt szinte csak leköröztem és kevés volt az elegáns időben elengedő manőver!
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 320
- Csatlakozott: kedd jún. 20, 2006 8:51 pm
- Admin: Admin
@Tommy
a lekörözéssel kapcsolatban is ird meg a gondokat, megnézzük azokat is a többi kérdéses szituval együtt.
A lekörözésnél fontos az, hogy jó tempóban engedjük el egymást, hiszen ha az élen csata folyik, akkor fél másodperc is igen bosszantó.
Feltűnt nekem is, hogy a lekörözés gond, bár számomra ez a mostani tempó mellett nem igazán jelent nagy problémát.
A másik kettő esetet egyértelműen megnézem, kérek egy kis időt.
Üdv.
E.
a lekörözéssel kapcsolatban is ird meg a gondokat, megnézzük azokat is a többi kérdéses szituval együtt.
A lekörözésnél fontos az, hogy jó tempóban engedjük el egymást, hiszen ha az élen csata folyik, akkor fél másodperc is igen bosszantó.
Feltűnt nekem is, hogy a lekörözés gond, bár számomra ez a mostani tempó mellett nem igazán jelent nagy problémát.
A másik kettő esetet egyértelműen megnézem, kérek egy kis időt.
Üdv.
E.
-
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 414
- Csatlakozott: szomb. okt. 08, 2005 2:06 pm
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
@Tommy
Még nem néztem meg a replayt, de tudom miről beszélsz.
Akár hiszed akár nem, eszem ágában sem volt ott LacZot megelőzni, sőt én lepődtem meg a legjobban, hogy egyszer csak mellette vagyok. Ha megnézed egy pár körömet, akkor láthatod, hogy teljesen más ívben fordulok rá erre a kannyarra, mint akármelyikőtök, függetlenül attol hogy van-e elöttem valaki, vagy nincs. Sokkal hamarabb elkezdem befele húzni a kormányt. De megnézem mindenképpen több szemszögböl is.
@LacZ
Kérlek szolj hozzá a témához, ha te úgy látod ahogy Tommy gondolja akkor előre is bocsesz.
Még nem néztem meg a replayt, de tudom miről beszélsz.
Akár hiszed akár nem, eszem ágában sem volt ott LacZot megelőzni, sőt én lepődtem meg a legjobban, hogy egyszer csak mellette vagyok. Ha megnézed egy pár körömet, akkor láthatod, hogy teljesen más ívben fordulok rá erre a kannyarra, mint akármelyikőtök, függetlenül attol hogy van-e elöttem valaki, vagy nincs. Sokkal hamarabb elkezdem befele húzni a kormányt. De megnézem mindenképpen több szemszögböl is.
@LacZ
Kérlek szolj hozzá a témához, ha te úgy látod ahogy Tommy gondolja akkor előre is bocsesz.
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 320
- Csatlakozott: kedd jún. 20, 2006 8:51 pm
- Admin: Admin
Ahoy,
Megnéztem a feldobott eseteket:
14:20
Semmi kivetnivalót nem találok benne. Lacz mintha elbambult volna, Tom pedig ahogy jött, úgy előzte meg.
30:42
Zenoo.
Bűntetést csak azért nem javaslok, mert nincs értelme. Figyelmeztetést mindenképpen. Nem csak erre az esetre, hanem a futamon való közlekedésért.
Zenoo, kérlek változtass kicsit a másokra irányuló figyelmeden picit. Tönkreteheted mások versenyét még akkor is, ha neked már nincs különösebb veszítenivalód.
Általában is megkérek mindenkit, és főleg a lassabb pilótákat, hogyha kicsúsznak, ne a pályára merőlegesen térjetek vissza, és főleg ne azonnal, hanem figyeljetek a közeledő autókra.
Szintén csak általában - mindenki olyan manővert vállaljon be, amit valószínűsít, hogy menni fog. Teljesen értelmetlen előzési kísérletek nem valók ide.
Üdv.
E.
Megnéztem a feldobott eseteket:
14:20
Semmi kivetnivalót nem találok benne. Lacz mintha elbambult volna, Tom pedig ahogy jött, úgy előzte meg.
30:42
Zenoo.
Bűntetést csak azért nem javaslok, mert nincs értelme. Figyelmeztetést mindenképpen. Nem csak erre az esetre, hanem a futamon való közlekedésért.
Zenoo, kérlek változtass kicsit a másokra irányuló figyelmeden picit. Tönkreteheted mások versenyét még akkor is, ha neked már nincs különösebb veszítenivalód.
Általában is megkérek mindenkit, és főleg a lassabb pilótákat, hogyha kicsúsznak, ne a pályára merőlegesen térjetek vissza, és főleg ne azonnal, hanem figyeljetek a közeledő autókra.
Szintén csak általában - mindenki olyan manővert vállaljon be, amit valószínűsít, hogy menni fog. Teljesen értelmetlen előzési kísérletek nem valók ide.
Üdv.
E.
- gstyle
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1080
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Hát sajnálom hogy óvnom kell, mert nem nagyon szeretem a dolgot, de totál tönkre végták a versenyem!!:((
Kezdem!
19. kör : Munez23 sárga alatt nagy sebességgel belémrohan, 70 mp a javítás és kb 4 kört veszítettem!
78. kör : Bende felkent a falra, szinte keresztbe jött belém oldalról.
86. kör : Molnár G. keresztbe jön vissza a pályára elém, és nem tudtam már kikerülni, az autóm totál tönkre ment.
Kérem az eseteket kivizsgálni!
Kezdem!
19. kör : Munez23 sárga alatt nagy sebességgel belémrohan, 70 mp a javítás és kb 4 kört veszítettem!
78. kör : Bende felkent a falra, szinte keresztbe jött belém oldalról.
86. kör : Molnár G. keresztbe jön vissza a pályára elém, és nem tudtam már kikerülni, az autóm totál tönkre ment.
Kérem az eseteket kivizsgálni!
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
Okulásul óvni szeretnék, hogy a szabályírók is tévedhetenek a pályán.
Knife - Dietrich : 52:31-52:40
Dietrich, arra az esetre, ha ez a 6 pont választana el egy jobb helyezéstől az évad végén, szeretnélek tájékoztatni, hogy a Jägermeister a kedvenc italom. :P
Mindenkitől elnézést kérek a futam közbeni kirohanásomért ts-en!
Knife - Dietrich : 52:31-52:40
Dietrich, arra az esetre, ha ez a 6 pont választana el egy jobb helyezéstől az évad végén, szeretnélek tájékoztatni, hogy a Jägermeister a kedvenc italom. :P
Mindenkitől elnézést kérek a futam közbeni kirohanásomért ts-en!
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- voodoo
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 653
- Csatlakozott: csüt. dec. 27, 2007 12:07 pm
- Admin: Admin
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Voodoo Úr figyelmébe ajánlom, hogy ennél jobban a falhoz nem tudtam paszírozni magam, megállni meg érthető módon nem akartam.
Valamint közölném, hogy a sok panasz miatt újabb paragrafusokkal egészült ki a szabálykönyv "álatlános viselkedésre és megnyilvánulásokra" vonatkozó része, ez olvasható a bírói döntésekben. Kéretik tudomásul venni!
Egyébként elnézést kérek, ne haragudj hogy ilyen szorosan alakult. Úgy gondolom te vagy olyan jó versenyző, hogy nem "dobod el" az autót.
Valamint közölném, hogy a sok panasz miatt újabb paragrafusokkal egészült ki a szabálykönyv "álatlános viselkedésre és megnyilvánulásokra" vonatkozó része, ez olvasható a bírói döntésekben. Kéretik tudomásul venni!
Egyébként elnézést kérek, ne haragudj hogy ilyen szorosan alakult. Úgy gondolom te vagy olyan jó versenyző, hogy nem "dobod el" az autót.
Peter Rigo
- voodoo
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 653
- Csatlakozott: csüt. dec. 27, 2007 12:07 pm
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
- Admin: Admin
Akkor kezdem.
Rajt, első kanyar Tommy vs Metosz kérem kivizsgálni az esetet kedves bírók.
Megpördültem + időveszteség.....mivel utána beragadtam mások mögé. Sztem előrébb voltam és nem volt vmi nagyon szoros eset, csak mind2-en erősködtünk, de enyém volt a pozíció sztem.
A lekörözésekkel nem voltam megelégedve, tisztelet a kivételnek!
26:02 Süti lekörözésénél Én csak figyelmeztetni szeretném Sütit (hozzáteszem ez jobb volt mint a későbbi eset amit mindjárt leírok) hogy mikor elenged valakit ne az ideális íven lassítson le, mert Én is ott veszem be a kanyart és így lassítanom kellett.
30:50 Geri Ehhez no comment. Nézzétek meg, aztán döntsetek. Oké h nem számított rám de ha már kihajtott elém akkor álljon félre hamarabb, az se érdekel ha a kavicságyba, de még a kanyart is elrontja utána ezzel is lassítva engem. De utána fair volt az elengedés.
44:31 Ismét Süti mint már említettem.
Nah ez a legrosszabb eset ami létezik. Sztem 44:31nél már bejelzett a kék zászló mégis csak 3 kanyar után engedett el és ráadásul tempós kanyarokba, amit remélem nem kell ecsetelnem ha a szélárnyékra utalok.
És akkor a boxutca kivezető fehér vonal. Metosz 25:47
Ennyi lenne az észrevételem, főleg az első esetet érzem úgy h megkell óvnom. A többi inkább csak felhívás jellegű!
Rajt, első kanyar Tommy vs Metosz kérem kivizsgálni az esetet kedves bírók.
Megpördültem + időveszteség.....mivel utána beragadtam mások mögé. Sztem előrébb voltam és nem volt vmi nagyon szoros eset, csak mind2-en erősködtünk, de enyém volt a pozíció sztem.
A lekörözésekkel nem voltam megelégedve, tisztelet a kivételnek!
26:02 Süti lekörözésénél Én csak figyelmeztetni szeretném Sütit (hozzáteszem ez jobb volt mint a későbbi eset amit mindjárt leírok) hogy mikor elenged valakit ne az ideális íven lassítson le, mert Én is ott veszem be a kanyart és így lassítanom kellett.
30:50 Geri Ehhez no comment. Nézzétek meg, aztán döntsetek. Oké h nem számított rám de ha már kihajtott elém akkor álljon félre hamarabb, az se érdekel ha a kavicságyba, de még a kanyart is elrontja utána ezzel is lassítva engem. De utána fair volt az elengedés.
44:31 Ismét Süti mint már említettem.
Nah ez a legrosszabb eset ami létezik. Sztem 44:31nél már bejelzett a kék zászló mégis csak 3 kanyar után engedett el és ráadásul tempós kanyarokba, amit remélem nem kell ecsetelnem ha a szélárnyékra utalok.
És akkor a boxutca kivezető fehér vonal. Metosz 25:47
Ennyi lenne az észrevételem, főleg az első esetet érzem úgy h megkell óvnom. A többi inkább csak felhívás jellegű!
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Egyáltalán nem a tiéd volt az az ív amiről lecsúsztál rám Tommy, fékponton pedig jóval előrébb volt a kocsim, ennek ellenére átadtam neked az ideális ívet. Érdemes megnézned az én szemszögömből is, jól láthatóan bőven van belül hely egy autónak, persze nem akkor ha túl későn fékez, akkor bizony keresztbe ívet vált ahogy Te is nekem jöttél, szinte lesodortál az útról.
Box utca vonalat sajnálom, nem emlékszem igazából rá csak arra mikor kijöttem nem volt ott senki, szóval mivel nem történt baleset nem értem mi a gond vele, előnyt nem szereztem vele.
Box utca vonalat sajnálom, nem emlékszem igazából rá csak arra mikor kijöttem nem volt ott senki, szóval mivel nem történt baleset nem értem mi a gond vele, előnyt nem szereztem vele.
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
Eddig csak a Tommy vs Metosz , rajt utáni felvételét néztem meg.
Megpróbálok tárgyilagos, és nem részrehajló lenni.
Én az esetet versenybalesetnek minősítem!
Valóban Tommy volt előréb, de lecsúszott az ívről, amivel elzárta az utat a mögötte jövőtől ( Metosz ), így bárki ment volna mögötte, ugyanez történt volna.
Én így látom az esetet, de van még 2 bíró, lehet hogy ők másképp látják a dolgot.
A többi esetet remélem még ma meg tudom nézni, de igyekszem minnél hamarabb.
üdv: Tom
Megpróbálok tárgyilagos, és nem részrehajló lenni.
Én az esetet versenybalesetnek minősítem!
Valóban Tommy volt előréb, de lecsúszott az ívről, amivel elzárta az utat a mögötte jövőtől ( Metosz ), így bárki ment volna mögötte, ugyanez történt volna.
Én így látom az esetet, de van még 2 bíró, lehet hogy ők másképp látják a dolgot.
A többi esetet remélem még ma meg tudom nézni, de igyekszem minnél hamarabb.
üdv: Tom
-
- Hozzászólások: 738
- Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
- Admin: Admin
Te tudod mi az a ráhúzás? Az amit pl. Genyó csinált a rajtnál, az ráhúzás. Én mentem egyenesen, de lehet 1 fél cm-el görbült a kormányom, sorry h nem vok pontos. Figyeltél volna oda.....metosz írta:Óvni szeretnék Tommy ellen.
21.04 Előzéskor belső pályát választ majd a fékponton rámhúz és újra kívülre jön.
-
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 414
- Csatlakozott: szomb. okt. 08, 2005 2:06 pm
A rajtbalesettel kapcsolatban nem egészen értek egyet Tom kollegámmal. A fékponton még metosz van előrébb, és elegendő helyet hagy Tommy számára hogy a kanyart bevegye. (azt pedig már alig merem leírni, hogy a fékponton elölrébb lévőé az ív) Szerintem Tommy egyszerűen túlvállalta az első kanyart. Nem igazán értem az óvását.
Sokadszor írjuk le, hogy nem az első kanyar dönt.
Ede! Légyszives te is írd le véleményed az esetről, mivel Tommal nem egyezik a véleményünk.
21:04 Tommy valóban cikázik a pályán, és a célegyenes végén a pálya közepén választ pozíciót, mégis már az ideális íven fékez, miközben metosz már kívülről mellé ért, és így már nem maradt neki elegendő hely.
Cikázás miatt Tommynak figyelmeztetést javasolok.
Ha már ezt az esetet nézzük nem értem metoszt sem, mivel eből az esetből még gond nélkül is kijöhetett volna, ha a hátulról érkező Nyeksek nem „csodálkozik el” a történteken.
Sokadszor írjuk le, hogy nem az első kanyar dönt.
Ede! Légyszives te is írd le véleményed az esetről, mivel Tommal nem egyezik a véleményünk.
21:04 Tommy valóban cikázik a pályán, és a célegyenes végén a pálya közepén választ pozíciót, mégis már az ideális íven fékez, miközben metosz már kívülről mellé ért, és így már nem maradt neki elegendő hely.
Cikázás miatt Tommynak figyelmeztetést javasolok.
Ha már ezt az esetet nézzük nem értem metoszt sem, mivel eből az esetből még gond nélkül is kijöhetett volna, ha a hátulról érkező Nyeksek nem „csodálkozik el” a történteken.
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
Megnéztem a többi óvást.
Ilyet még nem mondtam, de a bíróság nehéz helyzetben van :D .
21:04 Metosz vs Tommy
Egyetértek Zöldivel, de ténleg egy figyelmeztetésnél nem ér többet. Nem láttam olyan mértékü cikázást ami komoly büntetést érdemelt volna.
Nem tudom hogy Tommy milyen nézetből vezet, illetve hogy használ-e tükröket, egyántalán tudja-e használni a tükröket. Cocpit nézetből tisztán látszik, hogy Metosz már mellette van.
@All
Kérek minden pilótát hogy jelezze ha nem lát rendesen a visszapillantóban. Van rá orvosság. Tanuljuk meg használni az ilyen esetek elkerülése végett!
26:02 Tommy vs Süti
30:50 Tommy vs Geri
Tommy óvásának helyt adok. Nem ez ( ezek ) az első panasz(ok) a rossz ütemben való elengedésre. Nem gondolom hogy nagy mértékben lassította volna a BMW pilótáját az eset, de mind két pilótának ( Süti, Geri ) figyelmeztetést javaslok. Tanuljuk meg hogy nem az ideális íven kell lelassítani. Tény, hogy ez nem olyan egyszerű mint amilyennek látszik, de ez is az F1 része.
44:31 Tommy vs Süti
Tommy óvását elutasítom.
Szerintem nem hátráltatta Tommyt, egyszerűen megvárta míg kikerülnek a kanyargós részből, majd az első lehetőségnél lehúzódott az ívről, és lelassított.
Sajnos a replay nem mutatja a zászlókat, úgyhogy nem tudom mikor kapta meg a kék zászlót Süti, de tudtommal a gép úgy is megbüntet ha sokáig halogatjuk az elengedést.
Ilyet még nem mondtam, de a bíróság nehéz helyzetben van :D .
21:04 Metosz vs Tommy
Egyetértek Zöldivel, de ténleg egy figyelmeztetésnél nem ér többet. Nem láttam olyan mértékü cikázást ami komoly büntetést érdemelt volna.
Nem tudom hogy Tommy milyen nézetből vezet, illetve hogy használ-e tükröket, egyántalán tudja-e használni a tükröket. Cocpit nézetből tisztán látszik, hogy Metosz már mellette van.
@All
Kérek minden pilótát hogy jelezze ha nem lát rendesen a visszapillantóban. Van rá orvosság. Tanuljuk meg használni az ilyen esetek elkerülése végett!
26:02 Tommy vs Süti
30:50 Tommy vs Geri
Tommy óvásának helyt adok. Nem ez ( ezek ) az első panasz(ok) a rossz ütemben való elengedésre. Nem gondolom hogy nagy mértékben lassította volna a BMW pilótáját az eset, de mind két pilótának ( Süti, Geri ) figyelmeztetést javaslok. Tanuljuk meg hogy nem az ideális íven kell lelassítani. Tény, hogy ez nem olyan egyszerű mint amilyennek látszik, de ez is az F1 része.
44:31 Tommy vs Süti
Tommy óvását elutasítom.
Szerintem nem hátráltatta Tommyt, egyszerűen megvárta míg kikerülnek a kanyargós részből, majd az első lehetőségnél lehúzódott az ívről, és lelassított.
Sajnos a replay nem mutatja a zászlókat, úgyhogy nem tudom mikor kapta meg a kék zászlót Süti, de tudtommal a gép úgy is megbüntet ha sokáig halogatjuk az elengedést.
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 320
- Csatlakozott: kedd jún. 20, 2006 8:51 pm
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
Srácok!
Nem óvnék, csupán néhány észrevétellel élnék:
LacZ kicsit óvatosabb lehettél volna az első kanyarban! Nyeksek a tükörből is láthatóan melletted van, mikor hirtelen metosz mellé hajtasz és kicsit megtolod őt. Ő lendületet veszít, én pedig elkerülhetetlenül koccolom, amitől megpördült. De lehet már a kocc nélkül is pördült volna, nem tudom. Ne haragudj Nyeki, nem volt szándékos!
IsTi gyors voltál, de ha nem tudsz elmenni azonnal, akkor sem a pályán kívül kéne megelőzni. Az eset 7:28-nál látható.
Legközelebb kicsit jobban figyeljünk!
Egyébként remek, izgalmas futam volt. A nagyobb létszám visszatérhetne Monacora. Hajrá mindenki!
Nem óvnék, csupán néhány észrevétellel élnék:
LacZ kicsit óvatosabb lehettél volna az első kanyarban! Nyeksek a tükörből is láthatóan melletted van, mikor hirtelen metosz mellé hajtasz és kicsit megtolod őt. Ő lendületet veszít, én pedig elkerülhetetlenül koccolom, amitől megpördült. De lehet már a kocc nélkül is pördült volna, nem tudom. Ne haragudj Nyeki, nem volt szándékos!
IsTi gyors voltál, de ha nem tudsz elmenni azonnal, akkor sem a pályán kívül kéne megelőzni. Az eset 7:28-nál látható.
Legközelebb kicsit jobban figyeljünk!
Egyébként remek, izgalmas futam volt. A nagyobb létszám visszatérhetne Monacora. Hajrá mindenki!
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Feszült helyzet volt hírtelen jött a pörödülés. Én meg már melletted voltam az ivelgetés közben. Maradtam volna a kerék a vetőn, de muszáj volt helyet csinálnom neked, különben ütközünk a legszerencsétlenebb kigyorsítási ponton szerintem valamelyikünk megpördült volna.Tom írta:Engem Metosz előzött meg pályán kívül a célegyenes ráfordítónál.
időt késöbb.
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
kicsit bánt, hogy gyakorlatilag itt mindenki szarik mindenre és mindenkire.
1.Sajnos az FTP szerver nem úgy működik mint reméltem és nem tud több könyvtárt kezelni ez sem (lehetőség ellenére) gyakorlatban nem működik. Így a személyes fiókok ismét nem tudtak létrejönni. Senki nem szólna vagy mondaná, hogy nem lát semmit, azért ennyi feedback-re nekem is szükségem lenne.
2.Megnyerek egy futamot gyengélkedés után és még ha szerencsével is de azért harcolva az ucsó körig, de senki nem mondana egy gratulációt a végén, csak max káromkodik.
3.Futam alatt szigorúan tilos chattelni
4.Az aktivitási szabályra most sokan magasról, kötelező TS használatra szintén.
5.Ulvar nagyon szépen kérlek ne káromkodj a TS-en, szerintem ez is oka annak, hogy sokan nem akarnak feljönni, folyamatosan kötőszavazol. Nem tilos káromkodni, na de folyamatosan.
6.nem akarok több szobát mert szeretnék a futamok végén egy korrekt levezetést beszélgetést, hogy ne legyenek asszonyverések és folyamatosan feltorlódó melók legalább a versenyek környékén.
7.bírók több futamösszesítéssel le vannak maradva
8.összességében a versenyek nem a célban van vége, mindenki szánjon rá fél órát, hogy a megbeszélésben részt vegyen vagy csak hallgassa. Hasznos lenne ha kommunikációs kultúránk fejlődne és a TS használattal is mindenki tisztában lenne, a lehetőségekkel…stb. pl. (mondjuk én sem tudtam még csak default beállítással van telepítve a TS) mindenki reggelheti saját magát – többen kérték -. Hozzátenném semmi értelme mert a mozgás lehetősége szimpla Userként „mzts3” kóddal is adott. Ahogy a mikrofon vagy a hang kikapcsolása is quali kör vagy a verseny alatt.
1.Sajnos az FTP szerver nem úgy működik mint reméltem és nem tud több könyvtárt kezelni ez sem (lehetőség ellenére) gyakorlatban nem működik. Így a személyes fiókok ismét nem tudtak létrejönni. Senki nem szólna vagy mondaná, hogy nem lát semmit, azért ennyi feedback-re nekem is szükségem lenne.
2.Megnyerek egy futamot gyengélkedés után és még ha szerencsével is de azért harcolva az ucsó körig, de senki nem mondana egy gratulációt a végén, csak max káromkodik.
3.Futam alatt szigorúan tilos chattelni
4.Az aktivitási szabályra most sokan magasról, kötelező TS használatra szintén.
5.Ulvar nagyon szépen kérlek ne káromkodj a TS-en, szerintem ez is oka annak, hogy sokan nem akarnak feljönni, folyamatosan kötőszavazol. Nem tilos káromkodni, na de folyamatosan.
6.nem akarok több szobát mert szeretnék a futamok végén egy korrekt levezetést beszélgetést, hogy ne legyenek asszonyverések és folyamatosan feltorlódó melók legalább a versenyek környékén.
7.bírók több futamösszesítéssel le vannak maradva
8.összességében a versenyek nem a célban van vége, mindenki szánjon rá fél órát, hogy a megbeszélésben részt vegyen vagy csak hallgassa. Hasznos lenne ha kommunikációs kultúránk fejlődne és a TS használattal is mindenki tisztában lenne, a lehetőségekkel…stb. pl. (mondjuk én sem tudtam még csak default beállítással van telepítve a TS) mindenki reggelheti saját magát – többen kérték -. Hozzátenném semmi értelme mert a mozgás lehetősége szimpla Userként „mzts3” kóddal is adott. Ahogy a mikrofon vagy a hang kikapcsolása is quali kör vagy a verseny alatt.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Mivel az egyik pont gyakorlatilag rám vonatkozik, ezért szeretném elmondani, hogy a TSen külön szobában voltam a futam alatt, a végén pedig lényegében csak én beszéltem meg Spiczi. Mi ketten tényleg az adott témáról beszéltünk, hogy milyen volt a futam, mik történtek, hol ment el stb...de ez eddig minden futamon így volt, arról nem tehetek hogy ti nem szóltok bele, vagy valaki fel se jön, mert amikor külön szobába voltunk se jöttek bizonyos pilóták.... Szerintem simán belelehet szólni egy beszélgetésbe, itt nem számít bunkóságnak.
Az igaz hogy káromkodok, de én szeretem önmagamat adni, mert élőben is hasonló módon viselkedek, szerintem még ha itt neten keresztül is adja önmagát az ember, és így jobban megismered a stílusát, sajnos, vagy nem sajnos, én így szeretek beszélni. Gratulációkra kitérve, én amikor gratuláltam futam végén akik BEÉRTEK a célba, vagy csak a győztesnek, vagy bárkinek, engem mindig sikerült leoltani, mert írtam a chatbe...de még qualyn is, ezért megszoktam várni amíg TSen vissza megyünk egy szobába...és akkor szoktam gratulálni. De tényleg előfordulhat hogy nem gratulálok, de az azért van, mert valamiért rossz a hangulatom, és magammal foglalkozom. És persze lehet gratulálni a győztesnek mindenféle képpen, de akinek elszállt a futama, és megint nem szerzett pontot, vagy kiesett, az teljesen csalódott, úgyhogy egyértelmű hogy káromkodik, vergődik, ideges, és nem úgy viselkedik ahogy kéne. Szobák számára kitérve, van egy olyan bibi, hogy valakit zavar ha futam közben beszélnek, ráadásul nagyon zajosan, ezért is mentünk most is Spiczivel külön szobába, mert mi sokat beszélgettünk futam közben is, és nem akartuk pl: Knife-ot vagy téged vagy Zöldit vagy bárki mást zavarni, mert tudjuk hogy nagyon zavaró.
Remélem értelmesen írtam le amit írtam mert reggel 8óra van, de ezt muszáj volt leírnom.
byebye
Az igaz hogy káromkodok, de én szeretem önmagamat adni, mert élőben is hasonló módon viselkedek, szerintem még ha itt neten keresztül is adja önmagát az ember, és így jobban megismered a stílusát, sajnos, vagy nem sajnos, én így szeretek beszélni. Gratulációkra kitérve, én amikor gratuláltam futam végén akik BEÉRTEK a célba, vagy csak a győztesnek, vagy bárkinek, engem mindig sikerült leoltani, mert írtam a chatbe...de még qualyn is, ezért megszoktam várni amíg TSen vissza megyünk egy szobába...és akkor szoktam gratulálni. De tényleg előfordulhat hogy nem gratulálok, de az azért van, mert valamiért rossz a hangulatom, és magammal foglalkozom. És persze lehet gratulálni a győztesnek mindenféle képpen, de akinek elszállt a futama, és megint nem szerzett pontot, vagy kiesett, az teljesen csalódott, úgyhogy egyértelmű hogy káromkodik, vergődik, ideges, és nem úgy viselkedik ahogy kéne. Szobák számára kitérve, van egy olyan bibi, hogy valakit zavar ha futam közben beszélnek, ráadásul nagyon zajosan, ezért is mentünk most is Spiczivel külön szobába, mert mi sokat beszélgettünk futam közben is, és nem akartuk pl: Knife-ot vagy téged vagy Zöldit vagy bárki mást zavarni, mert tudjuk hogy nagyon zavaró.
Remélem értelmesen írtam le amit írtam mert reggel 8óra van, de ezt muszáj volt leírnom.
byebye
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
metosz, nyugodj meg és meglátod nem érdemes felhúznod magad!
Reagálva az 1. pontra azért nem szóltam, mert nálam tökéletesen működik, látom, illetve csak láttam mindegyik könyvtárat, sajátot, maszimet, publicot is. Ha mindenkinek úgy volt beállítva az ftp ahogy nekem, akkor csak otthon baszhattak el valamit.
Gratulálni pedig szerveren és tsen is gratuláltam, úgyhogy remélem ez a rész nem rám vonatkozott.
TS szobákkal kapcsolatban valóban volt előnye a több szobának. Értem a szándékod és jogos, viszont aki nem akar futam közben még véletlen beszólást sem meghallani, így fel sem jön. Javaslok egy köztes megoldást: Néma szoba futamok idejére, ami az f1 al szobája. Aki nem akar beszélgetést az bemehet ide és maradhatat csendben futam végéig, utána pedig visszamehet a közösbe.
A közös szobában pedig jó ha van beszélgetés, persze csak fontos infók, pl figyelmezteted a többieket egy balesetről, saját, vagy látott. Monacóban ez igencsak hasznos lehet :D
De valóban fontos a beszédkultúra. Én is van, hogy sajnos előbb nyitom ki a szám, minthogy sebességbe tenném az agyam, de Ulvar ez nem stílus, nem a személyiséged része, s nem is elfogadható, s nem akarhatod, hogy ilyennek nézzenek téged.
A ts használat pedig alapszabály ha jól tudom. Tessék büntetni!
Reagálva az 1. pontra azért nem szóltam, mert nálam tökéletesen működik, látom, illetve csak láttam mindegyik könyvtárat, sajátot, maszimet, publicot is. Ha mindenkinek úgy volt beállítva az ftp ahogy nekem, akkor csak otthon baszhattak el valamit.
Gratulálni pedig szerveren és tsen is gratuláltam, úgyhogy remélem ez a rész nem rám vonatkozott.
TS szobákkal kapcsolatban valóban volt előnye a több szobának. Értem a szándékod és jogos, viszont aki nem akar futam közben még véletlen beszólást sem meghallani, így fel sem jön. Javaslok egy köztes megoldást: Néma szoba futamok idejére, ami az f1 al szobája. Aki nem akar beszélgetést az bemehet ide és maradhatat csendben futam végéig, utána pedig visszamehet a közösbe.
A közös szobában pedig jó ha van beszélgetés, persze csak fontos infók, pl figyelmezteted a többieket egy balesetről, saját, vagy látott. Monacóban ez igencsak hasznos lehet :D
De valóban fontos a beszédkultúra. Én is van, hogy sajnos előbb nyitom ki a szám, minthogy sebességbe tenném az agyam, de Ulvar ez nem stílus, nem a személyiséged része, s nem is elfogadható, s nem akarhatod, hogy ilyennek nézzenek téged.
A ts használat pedig alapszabály ha jól tudom. Tessék büntetni!
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
TS - csináljatok szobákat én nem fogom törölni
FTP - jegeljük fáj a fejem tőle dolgoztam vele tegnap aztán vissza az egészet, béna vagyok.
Ulvar - megbeszéltük ne vedd a szívedre ahogy a szádra se.
Viszont visszatérve az F1-hez valaki chattelt (talán Zöldi) a futam közben, örülnék ha nem kellene utána nézni.
Ulvar Te mikor voltál kereket cserélni?
FTP - jegeljük fáj a fejem tőle dolgoztam vele tegnap aztán vissza az egészet, béna vagyok.
Ulvar - megbeszéltük ne vedd a szívedre ahogy a szádra se.
Viszont visszatérve az F1-hez valaki chattelt (talán Zöldi) a futam közben, örülnék ha nem kellene utána nézni.
Ulvar Te mikor voltál kereket cserélni?
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- LacZ
- Hozzászólások: 67
- Csatlakozott: szer. márc. 05, 2008 10:14 pm
- Admin: Admin
Hali Srácok!
Köszönöm mindenkinek a remek futamot,bár lehettünk volna többen is...:( Metosz nagyon nagyot mentél a végén,de ezt TSen megbeszéltük. A TShez annyit fűznék h nekem valami probléma van vele,de verseny előtt után felmegyek bármikor... Csak közben nem mert kifagyok tőle,remélem megértitek! Volt egy Ferraris kolléga akinek nemnagyon ment a pálya,úgy láttam 2 kört kapott... Rendben voltak az elengedések meg minden,csak kicsit zavaró volt... De nem volt probléma! A rajt is rendben volt sztem.. Az FTPt köszönjük Metosz,majd alakul a dolog.. HA lesz rá időd nyugodt fejjel csináld meg! (Én láttam a lacz mappát) Köszike a futamot mégeccer,és készüljünk Monacora! Legyen színvonalas!!!
Köszönöm mindenkinek a remek futamot,bár lehettünk volna többen is...:( Metosz nagyon nagyot mentél a végén,de ezt TSen megbeszéltük. A TShez annyit fűznék h nekem valami probléma van vele,de verseny előtt után felmegyek bármikor... Csak közben nem mert kifagyok tőle,remélem megértitek! Volt egy Ferraris kolléga akinek nemnagyon ment a pálya,úgy láttam 2 kört kapott... Rendben voltak az elengedések meg minden,csak kicsit zavaró volt... De nem volt probléma! A rajt is rendben volt sztem.. Az FTPt köszönjük Metosz,majd alakul a dolog.. HA lesz rá időd nyugodt fejjel csináld meg! (Én láttam a lacz mappát) Köszike a futamot mégeccer,és készüljünk Monacora! Legyen színvonalas!!!
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
1. FTP nekem is működött.
2. Bocs Metosz! Gratulálok! Ilyet még nem csináltam hogy a célbaérés után közvetlen távozom, de ténleg síkideg voltam.
3. Futam alatt valóban tilos chatelni!!!
4.Én mióta tag vagyok ( 2006 nyara ) , ha jól emlékszem mindig fent voltam TS-en. Ezt már akartam írni, hogy én nem szivesen vagyok egy szobában senkivel sem a verseny alatt, kivéve a csapattársam. Én amúgy sem vagyok a koncentrálás mestere, hát még ha valakinek szájmenése van. A " néma szoba " jó ötlet.
5. @Ulvar te csúnyán beszélsz? Nem tudtam. Enye-benye !!! A kutya fáját!
6. Tegyük kötelezővé a verseny utáni beszélgetést TS-en. De ne egymás szavába vágva, és kultúráltan. Nem kell fél óra, de min 10 perc!
7. A mostanival együtt három futammal el vagyunk maradva. A másik két bíró nevében is bocsánatot kérek. Az előző kettőt csak meg kéne írni. Én kb 2 hete írtam p.ű.-t Zöldinek, hogy csinálja meg, mert ő ezt eddig is nagyon szépen és korrektül leírta, de ha nincs rá ideje szoljon. Nem kaptam választ.
Igérem a héten bepótoljuk a hiányt!
@Zöldi, Ede
Csak egy ötlet:
Keressük meg egymást MSN-en, lehet hogy gyorsabban tudnánk dűlőre jutni.
Pontosabban Zöldit kéne bevonni a beszélgetésbe, mert Ede barátommal majdem minden nap beszélünk, hol személyesen, hol telefonon...
8. Lásd 6. pont.
9. ja nincs 9. pont
üdv: Tom ( immáron megnyugodva )
2. Bocs Metosz! Gratulálok! Ilyet még nem csináltam hogy a célbaérés után közvetlen távozom, de ténleg síkideg voltam.
3. Futam alatt valóban tilos chatelni!!!
4.Én mióta tag vagyok ( 2006 nyara ) , ha jól emlékszem mindig fent voltam TS-en. Ezt már akartam írni, hogy én nem szivesen vagyok egy szobában senkivel sem a verseny alatt, kivéve a csapattársam. Én amúgy sem vagyok a koncentrálás mestere, hát még ha valakinek szájmenése van. A " néma szoba " jó ötlet.
5. @Ulvar te csúnyán beszélsz? Nem tudtam. Enye-benye !!! A kutya fáját!
6. Tegyük kötelezővé a verseny utáni beszélgetést TS-en. De ne egymás szavába vágva, és kultúráltan. Nem kell fél óra, de min 10 perc!
7. A mostanival együtt három futammal el vagyunk maradva. A másik két bíró nevében is bocsánatot kérek. Az előző kettőt csak meg kéne írni. Én kb 2 hete írtam p.ű.-t Zöldinek, hogy csinálja meg, mert ő ezt eddig is nagyon szépen és korrektül leírta, de ha nincs rá ideje szoljon. Nem kaptam választ.
Igérem a héten bepótoljuk a hiányt!
@Zöldi, Ede
Csak egy ötlet:
Keressük meg egymást MSN-en, lehet hogy gyorsabban tudnánk dűlőre jutni.
Pontosabban Zöldit kéne bevonni a beszélgetésbe, mert Ede barátommal majdem minden nap beszélünk, hol személyesen, hol telefonon...
8. Lásd 6. pont.
9. ja nincs 9. pont
üdv: Tom ( immáron megnyugodva )
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 132
- Csatlakozott: szomb. márc. 18, 2006 7:08 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: csüt. júl. 19, 2007 2:18 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
1. FTP-t nem néztem meg, igazság szerint én nem igazán érzem szükségét, bár lehet hogy egy-két nem használt dolgot oda fogok fellökni.
2. HAsonlóan a többiekhez, a gumik és a saját hülyeségem és balfaszságom miatt nagyon ideges voltam, rohadtul felhúztam magam azon, hogy képtelen vagyok utolérni Gerit, főleg hogy egyszer már elégéé mögötte voltam, akkor meg elmásztam a fasorba és Ulvar is elém került.
3. Ehhez nem tudok mit hozzáfűzni.
4. Jelentkeztem asszem, TS-en voltam Ulvarral elhúzódtunk melegebb éghajlatra.
5. @Ulvarnak több bort nem adok
6. Egy pár perc élménymegosztás lehet hogy jó lenne, bár én személy szerint mindig fenn szoktam maradni, ha tehetem.
7. Ha nincs büntetéseswélyes dolog, akkor vcégülis annyira nem gáz, bár persze ejnye-bejnye
8. Lásd 6. pont.
9. és télleg nincs 9. pont
2. HAsonlóan a többiekhez, a gumik és a saját hülyeségem és balfaszságom miatt nagyon ideges voltam, rohadtul felhúztam magam azon, hogy képtelen vagyok utolérni Gerit, főleg hogy egyszer már elégéé mögötte voltam, akkor meg elmásztam a fasorba és Ulvar is elém került.
3. Ehhez nem tudok mit hozzáfűzni.
4. Jelentkeztem asszem, TS-en voltam Ulvarral elhúzódtunk melegebb éghajlatra.
5. @Ulvarnak több bort nem adok
6. Egy pár perc élménymegosztás lehet hogy jó lenne, bár én személy szerint mindig fenn szoktam maradni, ha tehetem.
7. Ha nincs büntetéseswélyes dolog, akkor vcégülis annyira nem gáz, bár persze ejnye-bejnye
8. Lásd 6. pont.
9. és télleg nincs 9. pont
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára spiczi91 kedd máj. 13, 2008 5:05 pm-kor.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Jónapot, akkor leírnám a panaszom.
Először szeretnék bocsánatot kérni amiért durván szólaltam meg a futam alatt, ezt korábban megbeszéltük hogy ilyet nem kéne tenni, én mégis megtettem, ezért elnézést.
Viszont amiért történt, azért óvni szeretnék, nagyon ritkán teszek ilyet, de most megteszem. A tegnapi futam 31. körében PC alatt 220 al nekem jött Emerico, amíg én 130-al mentem a pályán, és vártam be a többieket. Az én hátsó vezető szárnyam leszakadt, a jobb hátsó felfüggesztésem tönkre ment, így a futamom teljesen elszállt.
A bírók dolgának könnyítésére, belinkelem ide az Emerico álltal készített videot.
http://www.bedooo.com/irl.WMV
Köszönöm, és várom a választ.
Először szeretnék bocsánatot kérni amiért durván szólaltam meg a futam alatt, ezt korábban megbeszéltük hogy ilyet nem kéne tenni, én mégis megtettem, ezért elnézést.
Viszont amiért történt, azért óvni szeretnék, nagyon ritkán teszek ilyet, de most megteszem. A tegnapi futam 31. körében PC alatt 220 al nekem jött Emerico, amíg én 130-al mentem a pályán, és vártam be a többieket. Az én hátsó vezető szárnyam leszakadt, a jobb hátsó felfüggesztésem tönkre ment, így a futamom teljesen elszállt.
A bírók dolgának könnyítésére, belinkelem ide az Emerico álltal készített videot.
http://www.bedooo.com/irl.WMV
Köszönöm, és várom a választ.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Óvni szeretnék Bende Imre (Emerico) ellen én is.
Közvetlen az első rajt után keresztbe állt elöttem nem tudtam kivédeni már, az autóm megsérült, irányithatatlan lett letörtem az első szárnyat..63mp javitás a pitben. A versenyemnek annyi is lett ezzel.
Késöbb nagy nehezen felküzdöm magam a 7. helyre de ismét ő van elöttem és cikázik néha nekem is jön..
Amit végképp nem tudok elfogadni, hogy valakinek sok a dolga nem ér rá nem tud gyakorolni nem tudja leszedni a szükséges dolgokat..időben! Több napja volt rá mindenkinek és jeleztük a VSR fórumon is nehezebb lett a mod gyakorljon mindenki ne 5 perccel kezdés elött szedje le a modot..
kb. 300 kört feleslegesen tettem meg előzö napokban így.
A sok hibát amit elkövetett tegnap én egyértelműen a nem gyakorlásnak tulajdonitom
Közvetlen az első rajt után keresztbe állt elöttem nem tudtam kivédeni már, az autóm megsérült, irányithatatlan lett letörtem az első szárnyat..63mp javitás a pitben. A versenyemnek annyi is lett ezzel.
Késöbb nagy nehezen felküzdöm magam a 7. helyre de ismét ő van elöttem és cikázik néha nekem is jön..
Amit végképp nem tudok elfogadni, hogy valakinek sok a dolga nem ér rá nem tud gyakorolni nem tudja leszedni a szükséges dolgokat..időben! Több napja volt rá mindenkinek és jeleztük a VSR fórumon is nehezebb lett a mod gyakorljon mindenki ne 5 perccel kezdés elött szedje le a modot..
kb. 300 kört feleslegesen tettem meg előzö napokban így.
A sok hibát amit elkövetett tegnap én egyértelműen a nem gyakorlásnak tulajdonitom
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
Kedves bírók!!!
Gondban vagyok!
Valamiért nem tudom megnézni a Török replayt!!! Így nem tudok véleményt alkotni!
Úgy tudom hogy LacZ felé érkezett egy figyelmeztetés, miszerint a rajtnál nem igazán volt körültekintő, és a forgalmat figyelmen kívűl hagyva fordult rá a rajt utáni első kanyarra! Kérlek nézzétek meg!
Ennél az esetnél, vegyük figyelembe azt is, hogy nem ez lenne a BMW sztárpilótájának az első megrovása!
Továbbá Knife szerint Isti pályán kívül előzött, és Metosz ugyanezt tette velem szemben, de ő kifejtette az előzés okát, és mivel időt sem tudok írni ezért nem érdemes foglalkozni az üggyel. Knife problémája 7:28-nál látható, azt nézzétek meg légy szíves!
üdv:
Tom
Gondban vagyok!
Valamiért nem tudom megnézni a Török replayt!!! Így nem tudok véleményt alkotni!
Úgy tudom hogy LacZ felé érkezett egy figyelmeztetés, miszerint a rajtnál nem igazán volt körültekintő, és a forgalmat figyelmen kívűl hagyva fordult rá a rajt utáni első kanyarra! Kérlek nézzétek meg!
Ennél az esetnél, vegyük figyelembe azt is, hogy nem ez lenne a BMW sztárpilótájának az első megrovása!
Továbbá Knife szerint Isti pályán kívül előzött, és Metosz ugyanezt tette velem szemben, de ő kifejtette az előzés okát, és mivel időt sem tudok írni ezért nem érdemes foglalkozni az üggyel. Knife problémája 7:28-nál látható, azt nézzétek meg légy szíves!
üdv:
Tom
- LacZ
- Hozzászólások: 67
- Csatlakozott: szer. márc. 05, 2008 10:14 pm
- Admin: Admin
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
- LacZ
- Hozzászólások: 67
- Csatlakozott: szer. márc. 05, 2008 10:14 pm
- Admin: Admin
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
- LacZ
- Hozzászólások: 67
- Csatlakozott: szer. márc. 05, 2008 10:14 pm
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
Szeretnék óvást benyújtani:
28-29. kör körül a pacecar mögött haladva többen az ívről hajtottak a boxba. Mivel a szabály kimondja, hogy csak az egyenesben lehet behajtani, de azt nem, hogy a sárga zászlós fázis kivétel, így én azzal, hogy betartottam a szabályt, az első helyről az utolsó helyre csúsztam vissza. Sajnos a versenyt rajtam kívülálló okok miatt befejezni nem tudtam, így méltányossági elbírálást kérek.
28-29. kör körül a pacecar mögött haladva többen az ívről hajtottak a boxba. Mivel a szabály kimondja, hogy csak az egyenesben lehet behajtani, de azt nem, hogy a sárga zászlós fázis kivétel, így én azzal, hogy betartottam a szabályt, az első helyről az utolsó helyre csúsztam vissza. Sajnos a versenyt rajtam kívülálló okok miatt befejezni nem tudtam, így méltányossági elbírálást kérek.
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Súlyos ami történt veled Knife és nagyon együttérzek, de nem azzal kapcsolatosan amit írtál hanem amit Zöld-meteor okozott a futamoddal.Knife írta:Szeretnék óvást benyújtani:
28-29. kör körül a pacecar mögött haladva többen az ívről hajtottak a boxba. Mivel a szabály kimondja, hogy csak az egyenesben lehet behajtani, de azt nem, hogy a sárga zászlós fázis kivétel, így én azzal, hogy betartottam a szabályt, az első helyről az utolsó helyre csúsztam vissza. Sajnos a versenyt rajtam kívülálló okok miatt befejezni nem tudtam, így méltányossági elbírálást kérek.
A szabályokban vannak hibák nyilván (pl.nem frissítettem pár dolgot benne, sorry) de már tartalmaz egy részt ami leírja, hogy a SC alatt a szerver által kiírt dolgokat kell követni, én eleve úgy értelmeztem mikor olvastam a szabályokat, hogy SC szakaszokon kívűl érvényesek vagyis száguldás közben. SC alatt a gép az Úr! Ennek ellenére a szabályrendszert frissítjük és jó, hogy észreveszel ilyeneket. Neked is nyilván igazad van. Ezt, hogy a SC alatt nem "Ginger szabályok" hanem szerver szabályok vannak, ki kell írni a futam jelentkezésbe is - talán többen jönnek majd tesztfutamozni és tesztelni az SC alatti dolgokat. Mivel nincs szaggatott vonal soha nem egyértelmű, hogy hol lehet kijönni csak tapasztalni lehet mikor engedi a gép.
A futam jelentezés témában leírtak biztonsági tanácsok, ajánlások arra az esetre amikor 370-el lekanyarodunk. Nem vagyok benne biztos, de szerintem bárki bármikor lemehet a szervízútra büntetés nélkül, ha ezzel nem okoz balesetet, vagyis a fehér vonal csak a versenyben-száguldás közben mérvadó - elkerülendő a pályavágásokat.
Sajnos pontot nem lehet jóváírni :? , súlyos következményei lehetnek, nem véletlenül nincs is a motorsportban de másban sem ilyen. Viszont tied a legtöbb vezetett kör 3 pont, talán vigasztal, aszem tabellán is előre ugrottál.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 19 vendég