-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
@metosz - Köszi az együttérzést! Tusom, hogy a motorsportban nincs "ha", de ha nem esek ki és az említett pilóták előttem végeznek, jogosan merül fel a kérdés: Mindent szabad amire nincs konkrét leírás a szabályzatban? Én értem, hogy ezt így "szokták" a nagyok, de ... Érted ugye? MoDa nem lett bűntetve Indiben, mert nem is lett volna jogos, hiszen a szabályzat és a szerver nem volt felkészülve a plusz körre. Ezt módosítottátok, hogy ilyen többet ne legyen. Most viszont ez a helyzet nem volt rögzítve és én szívtam volna belőle... Nem mondható szabályosnak, hisz a szabályzatban nincs benne, ha viszont érvényes a dolog, egymásnak ellentmond a két intézkedés.
Ne értsetek félre, nem akarok veletek kiszúrni, csak tisztázni szeretném a helyzetet.
@Dietrich - Mindketten megkaptuk. :D
@Zöldi - Zsinórban második futam, hogy eltrafálsz a boxban. Múltkor megúsztam. Ha valami rosszat tettem ellened ne haragudj! :D
Ne értsetek félre, nem akarok veletek kiszúrni, csak tisztázni szeretném a helyzetet.
@Dietrich - Mindketten megkaptuk. :D
@Zöldi - Zsinórban második futam, hogy eltrafálsz a boxban. Múltkor megúsztam. Ha valami rosszat tettem ellened ne haragudj! :D
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 414
- Csatlakozott: szomb. okt. 08, 2005 2:06 pm
@ Knife
Rettenetesen bánt. Nagyon szégyellem magam. Fűnyírás közben azért drukkoltam, hogy ne legyen útban senki. Talán lett volna valami megoldás hogy túlélhesd, sajnos nem találtam meg. Nagyot hibáztam.
Így utólag szeretnék elnézést kérni a múlt heti incidensért is. Bár akkor úgy éreztem nem értem hozzád.
Azt hiszem ezek után magamba szállok.
Rettenetesen bánt. Nagyon szégyellem magam. Fűnyírás közben azért drukkoltam, hogy ne legyen útban senki. Talán lett volna valami megoldás hogy túlélhesd, sajnos nem találtam meg. Nagyot hibáztam.
Így utólag szeretnék elnézést kérni a múlt heti incidensért is. Bár akkor úgy éreztem nem értem hozzád.
Azt hiszem ezek után magamba szállok.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
Ne viccelj Zöldi, semmi gond! Múlt héten eltrafálsz, azért morcos lettem volna, de csak kicsit megtoltál, még sérülés se lett. Mostmeg tehetetlenül csapódtál, ha ez direkt volt, hát le a kalappal :D Akkora területen ilyen kis helyet pörögve elkapni már teljesítmény :D
Javaslom a fékerőelosztást próbálgasd ki. Vedd lejjebb az erejét, told előre, hogy ne a hátsó kerék blokkoljon először, vagy egyikse blokkoljon. Ha hirtelen akarsz fékezni, ne teli féket nyomj, hanem kb 70-80%-ot. Ha sikerül nem blokkolni a kereket, nem pördülsz meg és hamarabb meg is állsz.
(...és még én okoskodok, aki elbasztam a kiállást :D ...)
Javaslom a fékerőelosztást próbálgasd ki. Vedd lejjebb az erejét, told előre, hogy ne a hátsó kerék blokkoljon először, vagy egyikse blokkoljon. Ha hirtelen akarsz fékezni, ne teli féket nyomj, hanem kb 70-80%-ot. Ha sikerül nem blokkolni a kereket, nem pördülsz meg és hamarabb meg is állsz.
(...és még én okoskodok, aki elbasztam a kiállást :D ...)
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 816
- Csatlakozott: vas. jan. 07, 2007 3:13 pm
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Akkor én felülszeretném vizsgáltatni az egész óvás rendszert, meg egy két jobb szemű embert kérnék a bíráskodáshoz.
1, én nem óvtam Lacz ellen, nem is akartam mert tudtam hogy verseny baleset, de szépen tud blokkolni ő is a sikánban.
2, Korábbi futamokon szépen kilökött egy két ember mégse szóltam, mert tudtam nem direkt volt, nem is óvtam, gondoltam arra hogy nem direkt volt, és ígyis nehéz versenye van, ráadásul az autóm nem nagyon sérülhetett mivel csak 10%os a sérülés. Ott a Török példa. Nem igaz basszus, nem gondolkoztok épp ésszel. Sorry de ha így álltok hozzá én inkább be is fejezem. Egy rossz szót nem mondtam senki ellen és életemben először hibáztam, soha nem löktem ki embert még egyetlen egy rajtnál sem sőt futam közben sem, és lekörözésnél sem tartottam fel senkit ÖNSZÁNTAMBÓL, max ha hibáztam véletlen előtte. De kapásból akinek kibaszott 3 pontja van azt kell lehúzni hogy véletlen se maradjon évvégére. De minek panaszkodom, igazatok van, túl lassú vagyok ehhez az alakulathoz. Jó nekem az IRL, az nyújt legalább élvezetet. Itt csak szenvedek.
1, én nem óvtam Lacz ellen, nem is akartam mert tudtam hogy verseny baleset, de szépen tud blokkolni ő is a sikánban.
2, Korábbi futamokon szépen kilökött egy két ember mégse szóltam, mert tudtam nem direkt volt, nem is óvtam, gondoltam arra hogy nem direkt volt, és ígyis nehéz versenye van, ráadásul az autóm nem nagyon sérülhetett mivel csak 10%os a sérülés. Ott a Török példa. Nem igaz basszus, nem gondolkoztok épp ésszel. Sorry de ha így álltok hozzá én inkább be is fejezem. Egy rossz szót nem mondtam senki ellen és életemben először hibáztam, soha nem löktem ki embert még egyetlen egy rajtnál sem sőt futam közben sem, és lekörözésnél sem tartottam fel senkit ÖNSZÁNTAMBÓL, max ha hibáztam véletlen előtte. De kapásból akinek kibaszott 3 pontja van azt kell lehúzni hogy véletlen se maradjon évvégére. De minek panaszkodom, igazatok van, túl lassú vagyok ehhez az alakulathoz. Jó nekem az IRL, az nyújt legalább élvezetet. Itt csak szenvedek.
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Nyugodj meg egy kicsit Ulvar nem a világ vége van ez csak egy játék, gondolom foci közben sem leszel ideges, ha fújnak ellened egy szabadot.Ulvar írta:Akkor én felülszeretném vizsgáltatni az egész óvás rendszert, meg egy két jobb szemű embert kérnék a bíráskodáshoz.
1, én nem óvtam Lacz ellen, nem is akartam mert tudtam hogy verseny baleset, de szépen tud blokkolni ő is a sikánban.
2, Korábbi futamokon szépen kilökött egy két ember mégse szóltam, mert tudtam nem direkt volt, nem is óvtam, gondoltam arra hogy nem direkt volt, és ígyis nehéz versenye van, ráadásul az autóm nem nagyon sérülhetett mivel csak 10%os a sérülés. Ott a Török példa. Nem igaz basszus, nem gondolkoztok épp ésszel. Sorry de ha így álltok hozzá én inkább be is fejezem. Egy rossz szót nem mondtam senki ellen és életemben először hibáztam, soha nem löktem ki embert még egyetlen egy rajtnál sem sőt futam közben sem, és lekörözésnél sem tartottam fel senkit ÖNSZÁNTAMBÓL, max ha hibáztam véletlen előtte. De kapásból akinek kibaszott 3 pontja van azt kell lehúzni hogy véletlen se maradjon évvégére. De minek panaszkodom, igazatok van, túl lassú vagyok ehhez az alakulathoz. Jó nekem az IRL, az nyújt legalább élvezetet. Itt csak szenvedek.
IRL és az F1 teljesen más, szinvonalát tekintve jól érzed, hogy az F1 sokkal súlyosabb, nincs is túl sok ember aki versenyezni szeretne-merne velünk, de az, hogy az IRL ilyen jó vagy egyértelműen az F1-nek, a teszteknek köszönhető. Amúgy fortuna-taktika dönt el mindent, az F1-ben megszerzett vezetési tudásodon felül. Ha fortuna nem lesz veled most pár versenyen, el is fog menni a kedved a dolgoktól, F1-ben a teljesítményed biztosabb és annak értélelése is. Szóval mindenkettőnek meg van a varázsa és értelme, IRL-en szerencsével gyakorlatilag bárki nyerhet - ez a szép benne, F1-ben meg a tesztek jobban kifizetődnek :? főleg ha a fék kibírja a végéig.
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 320
- Csatlakozott: kedd jún. 20, 2006 8:51 pm
- Admin: Admin
Isti! ne húzd fel magad, ez egy figyelmeztetés... azaz, ha legközelebb ilyen szituba kerülsz, tudatában légy, hogy ilyen már volt, lehet ez is a vége...
sajnos a 12. körtől problémám volt a pedálommal. elment a végsebességem szép lassan, aztán körönként nagyon gyorsan. 330 helyett 280. minden körben ki kellett húzni a pedálomat, és így is csak rövid ideig volt jó.
az hiszem a 41. körben volt végig kék zászlóm, ahol sokáig próbáltalak elengedni nagyon kis tempónál, de nem tetted, így megbűntettek. ez van...
Ulvar, hibáztál egyet, okoztál egy elég komoly balesetet... fogadd el, ez van.
az utólagos okoskodásról meg szokjunk le, mindenkinek megvan a lehetősége, hogy óvjon. bármit! majd a bírók eldöntik, jogos, vagy nem jogos.
a bíró arra van, továbbá azért bűntet vagy figyelmeztet, hogy elkerüljük a kellemetlenségeket a jövőben, és következetességre bírjuk egymást.
egyébként Tommal egyetértek, de mivel ő irta ki a zárást, utáljátok őt.
üdv.
E.
sajnos a 12. körtől problémám volt a pedálommal. elment a végsebességem szép lassan, aztán körönként nagyon gyorsan. 330 helyett 280. minden körben ki kellett húzni a pedálomat, és így is csak rövid ideig volt jó.
az hiszem a 41. körben volt végig kék zászlóm, ahol sokáig próbáltalak elengedni nagyon kis tempónál, de nem tetted, így megbűntettek. ez van...
Ulvar, hibáztál egyet, okoztál egy elég komoly balesetet... fogadd el, ez van.
az utólagos okoskodásról meg szokjunk le, mindenkinek megvan a lehetősége, hogy óvjon. bármit! majd a bírók eldöntik, jogos, vagy nem jogos.
a bíró arra van, továbbá azért bűntet vagy figyelmeztet, hogy elkerüljük a kellemetlenségeket a jövőben, és következetességre bírjuk egymást.
egyébként Tommal egyetértek, de mivel ő irta ki a zárást, utáljátok őt.
üdv.
E.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Tommy - rajtbaleset okozásért
ajánlás: nincs
LacZ - figyelmetlen vezetés
ajánlás: nincs
Részlet korábbi futamok kemény bírói döntéseiből. Hát ennyire tiszteljük egyformán a másikat...tehetném hogy végig nézem az összes replayt és megszámolom hányszor kentétek fel a másikat a falra, vagy éppen löktétek ki rajtnál, csak azt nem látjátok a szemeitekkel, hogy az emberek azért nem óvtak mert nem látták értelmét, vagy pusztán szimpátiából, ez nem okoskodás Ede, ez tény. És én kérek elnézést ha túlságosan szó kimondó illetve őszinte vagyok, csak nevetségesnek látom a dolgokat, és ez ellen lázadok.
*metosz: Én nagyon jól értem hogy te mit akarsz mondani. Kanadában az elsők közt teszteltem, gyakoroltam, próbáltam jobb időt elérni, de a tudásom ennyire elég, nem tudok olyan jól versenyezni, sajnos a technikai is közbe szól, de nem fogom arra, mert simán én is hibás vagyok, hogy egyszerűen nem jövök rá a vezetési technikára. Ez a 3. évem nálatok. És még mindig nincs eredménye. Majd egyszer talán, de ahhoz sokat kell dolgoznom.
ajánlás: nincs
LacZ - figyelmetlen vezetés
ajánlás: nincs
Részlet korábbi futamok kemény bírói döntéseiből. Hát ennyire tiszteljük egyformán a másikat...tehetném hogy végig nézem az összes replayt és megszámolom hányszor kentétek fel a másikat a falra, vagy éppen löktétek ki rajtnál, csak azt nem látjátok a szemeitekkel, hogy az emberek azért nem óvtak mert nem látták értelmét, vagy pusztán szimpátiából, ez nem okoskodás Ede, ez tény. És én kérek elnézést ha túlságosan szó kimondó illetve őszinte vagyok, csak nevetségesnek látom a dolgokat, és ez ellen lázadok.
*metosz: Én nagyon jól értem hogy te mit akarsz mondani. Kanadában az elsők közt teszteltem, gyakoroltam, próbáltam jobb időt elérni, de a tudásom ennyire elég, nem tudok olyan jól versenyezni, sajnos a technikai is közbe szól, de nem fogom arra, mert simán én is hibás vagyok, hogy egyszerűen nem jövök rá a vezetési technikára. Ez a 3. évem nálatok. És még mindig nincs eredménye. Majd egyszer talán, de ahhoz sokat kell dolgoznom.
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
Innentől kezdve, megszünnek a figyelmeztetések!!!!!!!!!!!!!!
Minden kis szarért pontlevonás!
Ha nem tetszik , le lehet váltani.
Én nem vagyok annyira szókimondó, de ez már sok!
De egy döntésnél nem lehet figyelembe venni, hogy ki hol ál a bajnokságban!
Elegem van!
Minden kis szarért pontlevonás!
Ha nem tetszik , le lehet váltani.
Én nem vagyok annyira szókimondó, de ez már sok!
De egy döntésnél nem lehet figyelembe venni, hogy ki hol ál a bajnokságban!
Elegem van!
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Tom szomb. jún. 14, 2008 2:45 pm-kor.
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 320
- Csatlakozott: kedd jún. 20, 2006 8:51 pm
- Admin: Admin
Ulvar, kérlek szedd össze, hányszor löktem ki a rajtnál és kit. Érdekel.
Ez a játék versenyzésről szól. A versenyben vannak szabályok, elfogadtuk. A játékot magát szórakozásra, időtöltésre találták ki.
Vagy úgy szórakozunk, élvezzük a játékot, hogy betartjuk a szabályokat, vagy nem lesz a játék szórakozás. Ha nem élvezed, azt jelenti sérelem ért. Ennek a sérelem jelzésének helye az óvás. Óvj! Ha nem értesz egyet a bírói döntésekkel, azt is óvd. Ahogy tudom, minden tag elvállalhatja a bíró szerepét. Mindenki előtt ott a lehetőség. Vagy élünk a lehetőséggel, bíráskodhatunk, óvhatunk vagy hallgatunk.... Ha hallgattál, azt Te döntötted el.
E.
Ez a játék versenyzésről szól. A versenyben vannak szabályok, elfogadtuk. A játékot magát szórakozásra, időtöltésre találták ki.
Vagy úgy szórakozunk, élvezzük a játékot, hogy betartjuk a szabályokat, vagy nem lesz a játék szórakozás. Ha nem élvezed, azt jelenti sérelem ért. Ennek a sérelem jelzésének helye az óvás. Óvj! Ha nem értesz egyet a bírói döntésekkel, azt is óvd. Ahogy tudom, minden tag elvállalhatja a bíró szerepét. Mindenki előtt ott a lehetőség. Vagy élünk a lehetőséggel, bíráskodhatunk, óvhatunk vagy hallgatunk.... Ha hallgattál, azt Te döntötted el.
E.
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
Nézd Ulvar!
Az a gond hogy te valóban rálegyintettél a rád vonatkozó sérelmekre, udvariasságból, szimpátiából, és mert úgyis nehéz a versenye annak aki kilökött.
De sajnos ilyen alapon nem lenne szükség bírókra, mert pl. nekem mindenki szimpatikus, természetesen te is. De akkor elöbb utóbb elszabadulna a gyeplő!
Valóban volt már korábban is rajtbaleset, és valóban csak egy figyelmeztetés lett a vége. Egyszerüen a te esetedet súlyosabbnak találtuk az előzőeknél.
És azt meg végképp ne gondold hogy kivételezés folyik. Abban igazad van hogy már az év elején szigorúbbnak kellett volna lennünk, de akkor még nehéz volt eldönteni hogy mennyire lesz szabálytalan a csapat. Viszont ha azok az emberek -1 pontlevonást kaptak volna, akkor lehet hogy téged 2 ponttól fosztunk meg, vagy 1 ponttól, de mellé kaptál volna valami mást. ( pl. következő futamon utolsó helyről rajtolsz )
Ne feledd hogy ez nem csak az én döntésem! A bíróság 3 tagból áll, csak az utóbbi időben én vagyok a szócső. Ezt mondjuk orvosolhatnánk, mert nem szeretnék egész évben a "paradicsom zápor " középpontjában állni.
És mi is emberek vagyunk! Nem feltétlenül van mindig igazunk. Hidd el ez a bíráskodás messze nem olyan egyszerű mint ahogy az látszik. Méghozzá pont az emberi lelkiismeret miatt.
Egyébként ha minden egyes versenyt, végignéznénk, mindegyik autó szemszögéből, akkor nagyon sok szabálytalansággal találkoznánk, de akkor még a tavalyi versenyek sem lennének lezárva.
Ezért érdemes a legapróbb dolgot is jelezni a bíróknak a verseny után! Legyen az cikázás, agresszív vezetés, töbszöri apró lekoccolás.
Sok embernél látom azt hogy nincs tisztában a forma 1 szépségével. Gondolok itt a precíz előzésekre, a másik mögött 2-3 tizeddel autózásra körökön keresztűl. Ehelyett buldózerként rontanak előre, szinte bármi áron.
Ulvar te pedig ne add fel! Igenis van helyed a bajnokságban, de nem küzdhet mindenki az első helyért. Nézz meg engem: Én tavalyhoz képest rendesen visszaestem. Te viszont jobb vagy mint tavaly, úgyhogy így tovább! Na nem nyalok tovább.
A szófosásból is elég volt. Egyántalán elolvassa ezt valaki???
Viszlát és szent a béke! ( legalábbis remélem )
Tom
Az a gond hogy te valóban rálegyintettél a rád vonatkozó sérelmekre, udvariasságból, szimpátiából, és mert úgyis nehéz a versenye annak aki kilökött.
De sajnos ilyen alapon nem lenne szükség bírókra, mert pl. nekem mindenki szimpatikus, természetesen te is. De akkor elöbb utóbb elszabadulna a gyeplő!
Valóban volt már korábban is rajtbaleset, és valóban csak egy figyelmeztetés lett a vége. Egyszerüen a te esetedet súlyosabbnak találtuk az előzőeknél.
És azt meg végképp ne gondold hogy kivételezés folyik. Abban igazad van hogy már az év elején szigorúbbnak kellett volna lennünk, de akkor még nehéz volt eldönteni hogy mennyire lesz szabálytalan a csapat. Viszont ha azok az emberek -1 pontlevonást kaptak volna, akkor lehet hogy téged 2 ponttól fosztunk meg, vagy 1 ponttól, de mellé kaptál volna valami mást. ( pl. következő futamon utolsó helyről rajtolsz )
Ne feledd hogy ez nem csak az én döntésem! A bíróság 3 tagból áll, csak az utóbbi időben én vagyok a szócső. Ezt mondjuk orvosolhatnánk, mert nem szeretnék egész évben a "paradicsom zápor " középpontjában állni.
És mi is emberek vagyunk! Nem feltétlenül van mindig igazunk. Hidd el ez a bíráskodás messze nem olyan egyszerű mint ahogy az látszik. Méghozzá pont az emberi lelkiismeret miatt.
Egyébként ha minden egyes versenyt, végignéznénk, mindegyik autó szemszögéből, akkor nagyon sok szabálytalansággal találkoznánk, de akkor még a tavalyi versenyek sem lennének lezárva.
Ezért érdemes a legapróbb dolgot is jelezni a bíróknak a verseny után! Legyen az cikázás, agresszív vezetés, töbszöri apró lekoccolás.
Sok embernél látom azt hogy nincs tisztában a forma 1 szépségével. Gondolok itt a precíz előzésekre, a másik mögött 2-3 tizeddel autózásra körökön keresztűl. Ehelyett buldózerként rontanak előre, szinte bármi áron.
Ulvar te pedig ne add fel! Igenis van helyed a bajnokságban, de nem küzdhet mindenki az első helyért. Nézz meg engem: Én tavalyhoz képest rendesen visszaestem. Te viszont jobb vagy mint tavaly, úgyhogy így tovább! Na nem nyalok tovább.
A szófosásból is elég volt. Egyántalán elolvassa ezt valaki???
Viszlát és szent a béke! ( legalábbis remélem )
Tom
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: csüt. júl. 19, 2007 2:18 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
@Ulvar
áthelyeztem ide
áthelyeztem ide
Ulvar írta:Nem voltam itthon, bocsánat.
Ideges voltam bocsánat!
Másnak is beszóltam, és senki se vette komolyan, és ugyanaz miatt. De nem számít. Ja, kérem máskor akkor mondjátok el légyszives hogy mi a baj, amikor fent vagyok TSen, ne a háttérben, mert azt utálom! Köszönöm. (kivétel Voodoo).
A másik, hogy mivel végig se hallgatta senki a véleményem és anélkül hoztatok bármilyen fajta még megváltoztatható bírói döntést, szerintem nem megfelelő. Ginger, tisztázd légyszives legközelebb velem, mert igen csak harcolni szeretnék és az az 5 pont is igen sok!
TSen még megbeszéljük.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
Nem óvok.
Viszont megragadnám az alkalmat, hogy elnézést kérjek Dietrichtől amiért leteremtettem!
29.50-től egyébként érdemes megnézni. Dietrich kijön a boxból, próbál előzékeny lenni a mögöttejövőkkel, így nem tud kellő sebességre gyorsítani a célegyenesre. Bedy autózik halál nyugodtan a külső íven. Jómagam előzgetem a lekőrözötteket, s Bedyhez érve úgy látom elég nagy helyet hagy, majd beránt, pedig csak a fal ívét követte. Elhúzom, ekkor túl gyorsan közelítek Dietrichre, próbálom kikerülni, de sajnos késő. Szerintem versenybaleset, de lehet fékeznem kellett volna, bár akkor meg fal. Ez van. Nincs szerencsém ebben a bajnokságban egy csepp se.
Viszont megragadnám az alkalmat, hogy elnézést kérjek Dietrichtől amiért leteremtettem!
29.50-től egyébként érdemes megnézni. Dietrich kijön a boxból, próbál előzékeny lenni a mögöttejövőkkel, így nem tud kellő sebességre gyorsítani a célegyenesre. Bedy autózik halál nyugodtan a külső íven. Jómagam előzgetem a lekőrözötteket, s Bedyhez érve úgy látom elég nagy helyet hagy, majd beránt, pedig csak a fal ívét követte. Elhúzom, ekkor túl gyorsan közelítek Dietrichre, próbálom kikerülni, de sajnos késő. Szerintem versenybaleset, de lehet fékeznem kellett volna, bár akkor meg fal. Ez van. Nincs szerencsém ebben a bajnokságban egy csepp se.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Knife írta:Nem óvok.
Viszont megragadnám az alkalmat, hogy elnézést kérjek Dietrichtől amiért leteremtettem!
29.50-től egyébként érdemes megnézni. Dietrich kijön a boxból, próbál előzékeny lenni a mögöttejövőkkel, így nem tud kellő sebességre gyorsítani a célegyenesre. Bedy autózik halál nyugodtan a külső íven. Jómagam előzgetem a lekőrözötteket, s Bedyhez érve úgy látom elég nagy helyet hagy, majd beránt, pedig csak a fal ívét követte. Elhúzom, ekkor túl gyorsan közelítek Dietrichre, próbálom kikerülni, de sajnos késő. Szerintem versenybaleset, de lehet fékeznem kellett volna, bár akkor meg fal. Ez van. Nincs szerencsém ebben a bajnokságban egy csepp se.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
- gstyle
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1080
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Nem óvok.
Viszont a 2. futam 5. kör végét érdemes lenne megnézni.
Előzném Zöldit belső iven ő rám húzza az autóját két kerék összeér én keresztbe fordulok pont Voodoo elé és már szinkron repülünk is. Spiczi is belerohan a roncsokba.
70mp javitás a pitben így megkapom a körhátrányom.
Másik történetben a crash után mennék be a pitbe 3 kerékkel erre a SC belémrohan ezerrel és leszakitja a maradék kerekemet is..game over. Megvan az első DNF versenyem.
Viszont a 2. futam 5. kör végét érdemes lenne megnézni.
Előzném Zöldit belső iven ő rám húzza az autóját két kerék összeér én keresztbe fordulok pont Voodoo elé és már szinkron repülünk is. Spiczi is belerohan a roncsokba.
70mp javitás a pitben így megkapom a körhátrányom.
Másik történetben a crash után mennék be a pitbe 3 kerékkel erre a SC belémrohan ezerrel és leszakitja a maradék kerekemet is..game over. Megvan az első DNF versenyem.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 414
- Csatlakozott: szomb. okt. 08, 2005 2:06 pm
Bocs Dietrich! Mire a szólt a rendszer hogy van ott valaki már késő volt :(, nem tudtam hogy ot vagy, tükörben csak azt láttam hogy repültök. Az egészből még csak nem is éreztem semmit. Nem akartam az utat lezárni előtted.
Tanulság: jobban oda kell figyelni a mögöttünk lévőkre.
A másik történetben egyszerűen csak befostam
Tanulság: jobban oda kell figyelni a mögöttünk lévőkre.
A másik történetben egyszerűen csak befostam
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Nem vizsgáljuk, régebben volt ilyen szabály de most már csak akkor vizsgálódunk ha valakinek van gondja és le is írja.Tommy78 írta:Nem tudom, hogy a rajtot óvás nélkül is megvizsgáljátok, ha nem akkor óvnék.
Dodi felvezető kör végén, de még a rajtvonal előtt megelőzött. (az eset még az első versenyen volt)
Nem tudom pontosan az alap szitut, de azt tudnod kell, hogy csak a saját oszlopod számít vagyis csak az előtted halladót nem előzheted meg, a melletted haladókat igen akár egy egész sort is.
Pl. Te vagy az 5. a rajtnál akkor a 3. helyezettre kell figyelned, minden páros így a 2.4.6.8..stb helyezett gyakorlatilag nincs veled kapcsolatban, megelőzhetnek illetve Te is megelőzheted őket. Ez amúgy logikus is hiszen így kevésbé baleset veszélyes és a pilótáknak is csak egy emberre kell figyelni, ráadásul aki közvetlenül előtte van.
PC utáni rajtoknál pedig szintén nem a rajtvonal számít hanem az a pillanat amikor a gép az előtted haladót már nem jelöli sárgával, ez legalább 50 méterrel a rajtvonal előtt megszokott már történni, green-green-green szöveg után egy-két pillanattal vagyis a vonalat már ebben az esetben előbb lépheted át.
Ezek ellenére sokkal biztonságosabb ha az ember nem megy bele a célvonal előtt valamibe, mert csaj szerverünk van és elég szeszélyes
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
Ez így ebben a formában nem igaz.
Első rajtnál az oszlopban előtted lévőt nem előzheted meg a start vonal átlépéséig, sc után az előtted lévőt ugyanígy. Nem jelzi már sárgával, de ha a startvonalat előbb léped át mint ő, akkor kapod a büntit autómatikusan. A 3as green csak arra vonatkozik, hogy teljes gázzal nyomhatod.
Első rajtnál az oszlopban előtted lévőt nem előzheted meg a start vonal átlépéséig, sc után az előtted lévőt ugyanígy. Nem jelzi már sárgával, de ha a startvonalat előbb léped át mint ő, akkor kapod a büntit autómatikusan. A 3as green csak arra vonatkozik, hogy teljes gázzal nyomhatod.
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Akkor nem szóltam. Mivel a szabályzatban ez így nem volt benne, csak az, hogy a rajt vonalig nem lehet előzni nem tudtam, hogy így működik. Mostmár ezt is tudom, köszi az infót.metosz írta:
Nem tudom pontosan az alap szitut, de azt tudnod kell, hogy csak a saját oszlopod számít vagyis csak az előtted halladót nem előzheted meg, a melletted haladókat igen akár egy egész sort is.
Pl. Te vagy az 5. a rajtnál akkor a 3. helyezettre kell figyelned, minden páros így a 2.4.6.8..stb helyezett gyakorlatilag nincs veled kapcsolatban, megelőzhetnek illetve Te is megelőzheted őket. Ez amúgy logikus is hiszen így kevésbé baleset veszélyes és a pilótáknak is csak egy emberre kell figyelni, ráadásul aki közvetlenül előtte van.
PC utáni rajtoknál pedig szintén nem a rajtvonal számít hanem az a pillanat amikor a gép az előtted haladót már nem jelöli sárgával, ez legalább 50 méterrel a rajtvonal előtt megszokott már történni, green-green-green szöveg után egy-két pillanattal vagyis a vonalat már ebben az esetben előbb lépheted át.
Ezek ellenére sokkal biztonságosabb ha az ember nem megy bele a célvonal előtt valamibe, mert csaj szerverünk van és elég szeszélyes
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Én magam állítottam be az rfm fájlban, hogy a rajt vonaláig (újrarajtok esetén sem) nem szabad előzni.Knife írta:Ez így ebben a formában nem igaz.
Első rajtnál az oszlopban előtted lévőt nem előzheted meg a start vonal átlépéséig, sc után az előtted lévőt ugyanígy. Nem jelzi már sárgával, de ha a startvonalat előbb léped át mint ő, akkor kapod a büntit autómatikusan. A 3as green csak arra vonatkozik, hogy teljes gázzal nyomhatod.
Halkan írom, hogy a valóságban az van amit metosz ír, de azért választottuk még az év elején ezt a megoldást, hogy ne forduljon elő olyan szitu, hogy valaki "rástartol" az előtte lévőre... ez utóbbi igen veszélyes, pláne ha hárman, négyen csinálják.
Tehát: bármely rajtnál csak a célvonal átlépése után lehet előzni! A verseny startjánál a sorban előtted levőt nem előzheted meg. Ám arra figyelni kell, hogy az első sorból indulók között (a pole-os ás a 2.) a sorrend a célvonal átlépéséig álljon, mert különben nem enged rajtolni a szerver (plusz kör következik).
Peter Rigo
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Történetesen a szabályzatban úgy szerepel a dolog, hogy "a sorban előzni csak a rajt/cél vonal átlépése után szabad"... Nos itt a "sorban" kifejezés a tényleges sort definiálja, nem pedig a rajtsorrendet.Tommy78 írta:Akkor nem szóltam. Mivel a szabályzatban ez így nem volt benne, csak az, hogy a rajt vonalig nem lehet előzni nem tudtam, hogy így működik. Mostmár ezt is tudom, köszi az infót.metosz írta:
Nem tudom pontosan az alap szitut, de azt tudnod kell, hogy csak a saját oszlopod számít vagyis csak az előtted halladót nem előzheted meg, a melletted haladókat igen akár egy egész sort is.
Pl. Te vagy az 5. a rajtnál akkor a 3. helyezettre kell figyelned, minden páros így a 2.4.6.8..stb helyezett gyakorlatilag nincs veled kapcsolatban, megelőzhetnek illetve Te is megelőzheted őket. Ez amúgy logikus is hiszen így kevésbé baleset veszélyes és a pilótáknak is csak egy emberre kell figyelni, ráadásul aki közvetlenül előtte van.
PC utáni rajtoknál pedig szintén nem a rajtvonal számít hanem az a pillanat amikor a gép az előtted haladót már nem jelöli sárgával, ez legalább 50 méterrel a rajtvonal előtt megszokott már történni, green-green-green szöveg után egy-két pillanattal vagyis a vonalat már ebben az esetben előbb lépheted át.
Ezek ellenére sokkal biztonságosabb ha az ember nem megy bele a célvonal előtt valamibe, mert csaj szerverünk van és elég szeszélyes
Peter Rigo
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
np.Zöldi írta:Bocs Dietrich! Mire a szólt a rendszer hogy van ott valaki már késő volt :(, nem tudtam hogy ot vagy, tükörben csak azt láttam hogy repültök. Az egészből még csak nem is éreztem semmit. Nem akartam az utat lezárni előtted.
Tanulság: jobban oda kell figyelni a mögöttünk lévőkre.
A másik történetben egyszerűen csak befostam
viszont ha nem szól a spotter akkor hallgasd a motort
voltam már én is ilyen szituban, hogy nem volt még spotterem, hallottam egy másik autót amit nem láttam. Tudtam, hogy ott van valahol mellettem így inkább a külső íven maradtam hagytam elmenni, mert fél kört se mentünk és a szélárnyékot kihasználva simán viszaelőztem. Mindenesetre az ilyenekből lehet tanulni.
egyébként nálam az 1.11 verzió van http://rfactorcentral.com/detail.cfm?ID ... r%20Plugin
oválon a nascart kiválasztva benne, tökéletesen teszi a dolgát. "maradj íven, tarsd a poziciód, tiszta (clear) stb. ilyeneket mond igaz angolul.
a nem oválokra a F1 részt kapcsolom benne de az nem olyan fontos inkább oválra kell a spotter. Ott gyakran idő sincs arra hogy a tükröt nézze az ember bizonyos pályákon.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 66
- Csatlakozott: szer. júl. 16, 2008 10:31 am
- Admin: Admin
Szeretném megóvni az #55-ös rajtszámú versenyző ereményét, pontosabban a 2. kör 3. kanyarjában történt incidenst vele.Érzésem szerint későn fékezett és sokat akart, ezzel tönkretéve az autóm.
"Racing, competing, is in my blood, its part of me, its part of my life, I've been doing it all my life and uh... is stands up before anything else..."
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 66
- Csatlakozott: szer. júl. 16, 2008 10:31 am
- Admin: Admin
...visszavonva :Dmotogirl írta:Szeretném megóvni az #55-ös rajtszámú versenyző ereményét, pontosabban a 2. kör 3. kanyarjában történt incidenst vele.Érzésem szerint későn fékezett és sokat akart, ezzel tönkretéve az autóm.
"Racing, competing, is in my blood, its part of me, its part of my life, I've been doing it all my life and uh... is stands up before anything else..."
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
Szeretnék óvni gstyle ellen.
Első kör, harmadik kanyar(hosszú egyenes után). Én külső íven haladtam mellette, a kanyarbejáratban rámrántotta a kormányt. Első kerekem ütközött a hátsókerekével, autóm a levegőbe emelkedett. Első vezetőszárny, és jobb első felfüggesztés sérülés, több hely elvesztése, gyakorlatilag megpecsételte a futamom.
Sajnos visszanézni nem tudtam, mert ez a mocsok, persze, hogy nem csinálta meg a replayt. Ha más incidens miatt rántotta rám, természetesen óvásom érvényét veszíti, és elnézést kérek.
Első kör, harmadik kanyar(hosszú egyenes után). Én külső íven haladtam mellette, a kanyarbejáratban rámrántotta a kormányt. Első kerekem ütközött a hátsókerekével, autóm a levegőbe emelkedett. Első vezetőszárny, és jobb első felfüggesztés sérülés, több hely elvesztése, gyakorlatilag megpecsételte a futamom.
Sajnos visszanézni nem tudtam, mert ez a mocsok, persze, hogy nem csinálta meg a replayt. Ha más incidens miatt rántotta rám, természetesen óvásom érvényét veszíti, és elnézést kérek.
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 52
- Csatlakozott: szer. ápr. 16, 2008 9:28 am
- Admin: Admin
- LacZ
- Hozzászólások: 67
- Csatlakozott: szer. márc. 05, 2008 10:14 pm
- Admin: Admin
Tisztelt Versenybíróság! F1 OB,Olasz Nagydíj
Szeretném vizsgálat alá tenni,a verseny 12. perc 30. másodpercben lévő történteket! (7. kör 2. szektor vége,3. szektor eleje). Úgy érzem a versenyemet,nagy részben befolyásolták az események! Mivel a szárny letörést még felfüggesztés sérülés is követte,ebyhén tolta az orrát a jobb kanyarokban ezek után!
Előre is köszönöm a munkátokat!
Szeretném vizsgálat alá tenni,a verseny 12. perc 30. másodpercben lévő történteket! (7. kör 2. szektor vége,3. szektor eleje). Úgy érzem a versenyemet,nagy részben befolyásolták az események! Mivel a szárny letörést még felfüggesztés sérülés is követte,ebyhén tolta az orrát a jobb kanyarokban ezek után!
Előre is köszönöm a munkátokat!
-
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 258
- Csatlakozott: szer. okt. 05, 2005 8:11 pm
- Admin: Admin
Sziasztok!
Monza a mai nap, 21-től a 25-ik körig.
Nem tudom, hogy Nyeksek mit élt át ez idő alatt, de az tény, hogy legalább 9-10 másodpercem szállt el az általam üldözött Ulvárhoz képest.
A történet lényege, hogy Nyeksek a körhátránya ellenére nem engedett utamra, védte a pozíciót, mintha versenyben lettünk volna.
4 kör alatt azért én is kicsit bedurvultam, de nehezen emésztettem, hogy feltart valaki ennyi időn át, aki valójában másfél kilométerrel mögöttem van (vagy hárommal).
Nem tudom, hogy mi vezérelte Nyekseket, lehet, hogy nem kapott kék zászlót és azt hitte versenyben vagyunk, gondolok itt valami szoftverhibára, vagy csak nagyon nem volt képben, szóval a versenybíróságtól nem büntetést kérek Nyeksek ellen, hanem állásfoglalást az ilyen lekörözéses szituációkkal kapcsolatban: feltarthatja-e a lekörözött pilóta a hátulról érkezőt, illetve, ha a kék zászló ellenére mégsem ad utat, mit tehet a feltartott.
Köszi!
G.
Monza a mai nap, 21-től a 25-ik körig.
Nem tudom, hogy Nyeksek mit élt át ez idő alatt, de az tény, hogy legalább 9-10 másodpercem szállt el az általam üldözött Ulvárhoz képest.
A történet lényege, hogy Nyeksek a körhátránya ellenére nem engedett utamra, védte a pozíciót, mintha versenyben lettünk volna.
4 kör alatt azért én is kicsit bedurvultam, de nehezen emésztettem, hogy feltart valaki ennyi időn át, aki valójában másfél kilométerrel mögöttem van (vagy hárommal).
Nem tudom, hogy mi vezérelte Nyekseket, lehet, hogy nem kapott kék zászlót és azt hitte versenyben vagyunk, gondolok itt valami szoftverhibára, vagy csak nagyon nem volt képben, szóval a versenybíróságtól nem büntetést kérek Nyeksek ellen, hanem állásfoglalást az ilyen lekörözéses szituációkkal kapcsolatban: feltarthatja-e a lekörözött pilóta a hátulról érkezőt, illetve, ha a kék zászló ellenére mégsem ad utat, mit tehet a feltartott.
Köszi!
G.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Ugyanazt a szitut szeretném én is megvizsgálni, picivel az Ascari előtt, az egyenesben, úgy érzem LacZ túl erőszakos lett volna és egy egyenes részen próbált volna kilökni mert már a füvön próbált elözni miközbe védtem a poziciom. Miután elment az Ascariban befékezett mert nem tudott már íven maradni, megcsúszott és én egy picit még rásegítettem (véletlen). De lehet hogy nem is segítettem rá, mert az én autóm orra egyáltalán nem sárgult be.
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
Vizsgálva lesznek az esetek!
Genyó panaszának már így látatlanban helyt adok, mert kék zászló ide vagy oda, a pilótának tisztában kell lennie azzal, hogy ki van mögötte. Tükrök használata kötelező, illetve köztudott a pilóták helyzete a bal alsó sarokban.
De természetesen látni kell az esetet.
@Nyeksek
Kérnélek téged hogy magyarázd meg a viselkedésed! Biztos vagyok benne hogy nem szándékosan csináltad!
Ulvar vs LacZ esetet is megvizsgálom ( vizsgáljuk )! Ugye Ede, Zöldi?
üdv: Tom
Genyó panaszának már így látatlanban helyt adok, mert kék zászló ide vagy oda, a pilótának tisztában kell lennie azzal, hogy ki van mögötte. Tükrök használata kötelező, illetve köztudott a pilóták helyzete a bal alsó sarokban.
De természetesen látni kell az esetet.
@Nyeksek
Kérnélek téged hogy magyarázd meg a viselkedésed! Biztos vagyok benne hogy nem szándékosan csináltad!
Ulvar vs LacZ esetet is megvizsgálom ( vizsgáljuk )! Ugye Ede, Zöldi?
üdv: Tom
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 132
- Csatlakozott: szomb. márc. 18, 2006 7:08 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Nem magyarázkodom, tisztában voltam vele hogy nem vagyok versenyben vele. Amikor lengett a kék zászló mindig el tudott menni mellettem, arról pedig nem tehetek hogy utána többször visszavettem a kört mert lassú volt vagy hibázott Genyó.
Itt megemlíteném a gumikivágást, legközelebb talán kicsit óvatosabban az előzéseknél mert ismét el lett b@szva a futamom és nem az én hibámból.
Itt megemlíteném a gumikivágást, legközelebb talán kicsit óvatosabban az előzéseknél mert ismét el lett b@szva a futamom és nem az én hibámból.
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
@Nyeksek
Írd meg légyszíves hogy milyen gumikivágásról beszélsz! X. kör, X. szektor, X autó!
Nem veheted vissza a körödet csak azért, mert 2-3 tizeddel gyorsabb vagy! Kört visszavenni csak abban az esetben szabad, ha a másik kiáll kerékcserére, kicsúszik, vagy műszaki hiba miatt jóval lassabb köröket tud futni, ami nem 2-3 tizedet jelent!
@Bírótársak
Mindenképp nézzétek meg az esetet!!!
Írd meg légyszíves hogy milyen gumikivágásról beszélsz! X. kör, X. szektor, X autó!
Nem veheted vissza a körödet csak azért, mert 2-3 tizeddel gyorsabb vagy! Kört visszavenni csak abban az esetben szabad, ha a másik kiáll kerékcserére, kicsúszik, vagy műszaki hiba miatt jóval lassabb köröket tud futni, ami nem 2-3 tizedet jelent!
@Bírótársak
Mindenképp nézzétek meg az esetet!!!
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 320
- Csatlakozott: kedd jún. 20, 2006 8:51 pm
- Admin: Admin
hi,
megnéztem az eseteket.
Lacz esetében nem látok semmi extrát. Agresszíven próbál előzni, óriási mázlija van, hogy az autó megáll, majd a kerékvetőről leesve megcsúszik. A kicsúszás már az érintkezés előtt elindul, így nem érzem Ulvar hibájának az esetet. Szerintem Lacz túl agresszív, ami a versenyben jó, de okosabban is lehet ezt...
Genyónak igaza van. A lekörözés ilyen. El kell engedni a gyorsabbat!
Zöld, nézzed meg te is, majd értekezünk.
Üdv,
E.
megnéztem az eseteket.
Lacz esetében nem látok semmi extrát. Agresszíven próbál előzni, óriási mázlija van, hogy az autó megáll, majd a kerékvetőről leesve megcsúszik. A kicsúszás már az érintkezés előtt elindul, így nem érzem Ulvar hibájának az esetet. Szerintem Lacz túl agresszív, ami a versenyben jó, de okosabban is lehet ezt...
Genyónak igaza van. A lekörözés ilyen. El kell engedni a gyorsabbat!
Zöld, nézzed meg te is, majd értekezünk.
Üdv,
E.
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 320
- Csatlakozott: kedd jún. 20, 2006 8:51 pm
- Admin: Admin
hi,
beszéltem Tommal, és a Lacz ügyben nem az általam vizsgált esetről is szó van.
Szerintem Lacz túl agresszív, és meggondolatlanul helyezkedett az előtte haladó autó bal hátuljára, ahova véleményem szerint igazán el sem fér, nem mellesleg enyhe bal kanyar következett... én nem tettem volna oda az autóm...
nem történt előnyszerzés, nem látok semmi rosszindulatú szándékos ráhúzást.
üdv.
E.
beszéltem Tommal, és a Lacz ügyben nem az általam vizsgált esetről is szó van.
Szerintem Lacz túl agresszív, és meggondolatlanul helyezkedett az előtte haladó autó bal hátuljára, ahova véleményem szerint igazán el sem fér, nem mellesleg enyhe bal kanyar következett... én nem tettem volna oda az autóm...
nem történt előnyszerzés, nem látok semmi rosszindulatú szándékos ráhúzást.
üdv.
E.
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 132
- Csatlakozott: szomb. márc. 18, 2006 7:08 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
- LacZ
- Hozzászólások: 67
- Csatlakozott: szer. márc. 05, 2008 10:14 pm
- Admin: Admin
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 132
- Csatlakozott: szomb. márc. 18, 2006 7:08 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 132
- Csatlakozott: szomb. márc. 18, 2006 7:08 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 132
- Csatlakozott: szomb. márc. 18, 2006 7:08 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 258
- Csatlakozott: szer. okt. 05, 2005 8:11 pm
- Admin: Admin
Urak!
Félreértés ne essék, én nem óvást kértem Nyeksek ellen, hanem az eset kivizsgálása alapján egy állásfoglalást az ilyen szitukkal kapcsolatban.
Ki, mit tehet, illetve kinek mit kell tennie lekörözés estén.
Nyekseknek elég ramaty futama volt így is, egy esetleges büntetéstől meg nekem nem lesz jobb.
Attól érezném jobban magam, ha tudnám, hogy a jövőben nem lesznek ilyen félreértések.
A visszajátszások alapján, jó ötletnek tartanám, hogy az edzéseken komolyabb hangsúlyt kapjon az előzés gyakorlása, javasolnám, hogy történjen mindez szervezett formában, annak érdekében, hogy minél hamarabb kialakuljon egy általánosan elfogadott versenyzői etikai kódex, mely a pályán való viselkedés írott és íratlan szabályait volna hívatott összefogni.
Üdv:
G.
Félreértés ne essék, én nem óvást kértem Nyeksek ellen, hanem az eset kivizsgálása alapján egy állásfoglalást az ilyen szitukkal kapcsolatban.
Ki, mit tehet, illetve kinek mit kell tennie lekörözés estén.
Nyekseknek elég ramaty futama volt így is, egy esetleges büntetéstől meg nekem nem lesz jobb.
Attól érezném jobban magam, ha tudnám, hogy a jövőben nem lesznek ilyen félreértések.
A visszajátszások alapján, jó ötletnek tartanám, hogy az edzéseken komolyabb hangsúlyt kapjon az előzés gyakorlása, javasolnám, hogy történjen mindez szervezett formában, annak érdekében, hogy minél hamarabb kialakuljon egy általánosan elfogadott versenyzői etikai kódex, mely a pályán való viselkedés írott és íratlan szabályait volna hívatott összefogni.
Üdv:
G.
- gstyle
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1080
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Üdv!
Óvást nyújtanék be G-Bor-al szemben!
Szeretném ha a Tisztelt BT megnézné, és kivizsgálná a következő helyzeteket!
G-Bor szeretné visszavenni a körét, sztem lekörözöttként túl erőszakosan, aminek a vége az, hogy megsérült az autóm.
48,24-48,45-ig
48,25 : G-Bor előzni akar, de keresztbe elmegy előttem, és nekimegy a bal első kerekemnek
48,28 : kigyorsításnál valszeg megcsúszik, oldalról nekem jön, majdnem felkent a falra
48,42: a célegyenes végén újra próbál előzni, ekkor is összekoccolunk, és itt meg is sérül a felfüggesztésem.
Óvást nyújtanék be G-Bor-al szemben!
Szeretném ha a Tisztelt BT megnézné, és kivizsgálná a következő helyzeteket!
G-Bor szeretné visszavenni a körét, sztem lekörözöttként túl erőszakosan, aminek a vége az, hogy megsérült az autóm.
48,24-48,45-ig
48,25 : G-Bor előzni akar, de keresztbe elmegy előttem, és nekimegy a bal első kerekemnek
48,28 : kigyorsításnál valszeg megcsúszik, oldalról nekem jön, majdnem felkent a falra
48,42: a célegyenes végén újra próbál előzni, ekkor is összekoccolunk, és itt meg is sérül a felfüggesztésem.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: csüt. júl. 19, 2007 2:18 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 180
- Csatlakozott: kedd júl. 31, 2007 12:12 pm
- Admin: Admin
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 388
- Csatlakozott: szer. ápr. 02, 2008 10:44 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 11 vendég