Szerverre lépéssel, csapatrádióval, szabályokkal, jogosítvánnyal és óvással kapcsolatos információk.
Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » vas. ápr. 15, 2007 9:34 pm

Köszönjük az Óvásokat és főleg a sértés nélküli megfogalmazásokat. Természetesen bíró társaimmal azon leszünk, hogy mindent megvuszgáljunk.

@Bírók
Ha jó nektek akkor a két futamról a véleményem és döntésem holnap- hlonapután közzáteszem itt.
8) Már előre látom nem lesz rövid.

@ALL
EZ MÉG NEM A VÉGLEGES DÖNTÉS LESZ!
Kép

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Knife » vas. ápr. 15, 2007 10:02 pm

Tommy, 0:16-nál te hogy gondoltad, hogy ott beférsz? Fordulok ideális íven, te meg mögülem beszúrod, de hova???
5:25 - Miután belémjöttél jó hogy megpördülök, ha ott maradok olyan szépen belémjöttek volna a mögöttem haladók mint a sicc. Az ideális ívről jöttem le. És ahhoz képest, hogy bevágtam az ideális ívre szerinted, mégis elengedtem 3 embert. Egyébként még mindig nem értem hogy gondoltad, bemegyek belső ívre te meg azt hiszed be tudsz menni mégbelsőbbre? Belémjössz és még csak el sem ismered? Szép. Ha a másik pilóta megpördül az nálam nem kocc, hanem ütközés. Ha nagyobb a törés búcsúzhattál volna az első szárnyadtól.

Helyesbíteném az első hszem, nem engem találtak el, hanem egymást 5:27 körül a mögöttem levők.

Tommy
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tommy » vas. ápr. 15, 2007 10:17 pm

Elismerem a 2. köröst. Az elsőt soha nem fogom! :wink:

0:16-nál? KLIKK

Ezek szerint befértem mert melletted voltam. Az egy másik dolog hogy Te ugyanúgy vetted a kanyart mintha ott se lennék, hát Én is ezt tettem.

5:25-nél nem hiszem hogy búcsúzhattam volna az első szárnyamtól ugyanis látszik a szerver replayen hogy az "ütközés" minimális volt éppen akkora hogy sajnos elvesztetted az uralmad az autó felett.

Az ideális ívről pedig....a megpördülés után így álltál meg: KLIKK

És itt hajtottál az ideális ívre: KLIKK

Látszik hogy hol gumis a pálya....ott az ideális ív. :wink:

Te kezdtél óvni Én csak védekezem 8) Amúgy arra még mindig nem válaszoltál hogy melyik volt az első futam amikor valaki belédment és továbbhajtott majd előtted végzett?

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Knife » vas. ápr. 15, 2007 11:19 pm

Tommy, a képek jók, csak semmit nem mutatnak. Főleg az első. Egy ilyen kép készülhet úgyis, hogy az egyik autó 300al a másik 50el hajt. Egyébként nézd meg hol kezdődik a kanyarbejárat, ott még jócskán előtted vagyok és míg én visszaveszek a gázból kanyarodáshoz, te csak gyorsítasz és az én kocsim tart az íven téged.

A kipördülésem után elviekben szerencsésebb lett volna a másik irányba fordulni valóban, de ha megnézed, hogy a mögöttem haladók milyen íven jöttek, valószínűleg éppen akkor ütköztünk volna, de így nem. A pálya vonaltól vonalig tart, az ideális ív viszont nem sötétedéstől a világosabb aszfaltig. (Egyébként ezzel épp a az első esetben elkövetett vétkességed ismernéd el, hiszen én az ideális íven voltam, te meg nem.)

És kérlek ne menjünk át gyerekesbe! Felesleges képeket mutogatnod, a bírók úgyis replay alapján döntenek. És ne követelőzzél rajtam, ha akartam volna, odaírom. És nem kell védőbeszédet írnod 25ször, ha nem vagy vétkes, nincs miért izgulnod.

Tommy
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tommy » hétf. ápr. 16, 2007 7:51 am

Akkor és annyit írok amikor és amennyit akarok. Ha fullra nem lenne igazam Te sem írnál vissza a védőbeszédre...ennyi!

Lehet hogy az ideális íven voltál, Én viszont melletted voltam. És ha már a 300-at meg a 50-et hozod fel akkor Én is mondhatnám hogy direkt fékeztél a 2. ütközésnél nagyobbat. szóval tényleg fejezzük be az egészet. Úgyis a bírók döntenek. na szvsz

Avatar
Tony
Hozzászólások: 1461
Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tony » hétf. ápr. 16, 2007 5:37 pm

Akkor, amikor megelőztél, vagy tudja az ég, de elém kerültél, tényleg neked mentem, azt hittem, gyorsabb leszel kigyorsításnál. Erre semmit nem tudok mondani.
A Knife-féle esethez annyi a hozzáfűznivalóm, hogy én is ott voltam, és csak reménykedtem, hogy az előttem lévő Renault elüti az utamból a McLarent. Az egy kicsit veszélyes húzás volt (milyen érdekes Tommy képén már teljesen a Renaultban vagyok).
Kép

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » vas. máj. 13, 2007 7:58 pm

Futam Replay
<a href="http://www.farkasret-isi.hu/download/f1 ... .zip">F1OB Barcelona 2007</a>
Kép

Tommy
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tommy » vas. máj. 13, 2007 10:40 pm

Első kanyarok.....2 Hondát emelném ki..... :roll:

Habasa indította az egészet, többiek fékeztek majd Vipera még rátett egy lapáttal ott középen. Ezt főleg Én szívtam meg.....szóval csak a mákon múlt hogy nem lett akkora baleset mint az első rajtnál.....és rohadtul Én szívtam meg ezt a mákot. Szóval büntetéseket akarok!!!!!

Ede
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 320
Csatlakozott: kedd jún. 20, 2006 8:51 pm
Admin: Admin

óvás

Hozzászólás Szerző: Ede » hétf. máj. 14, 2007 5:28 pm

Hi,
a következőket lécci megvizsgálni:
3:06 Ede-Habasa
3:17 Ede-Geri
6:38; 10:41 Ede-Knife
49:07 Ede-Vipera
köszi,
E.

[Master]Vipera
Hozzászólások: 136
Csatlakozott: szer. okt. 05, 2005 6:48 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: [Master]Vipera » hétf. máj. 14, 2007 6:03 pm

A rajtnál Szerintem kaptam eggyet a Toyotátol. Ez az oldalon látható videon is látszik.
[Master]Vipera

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Knife » hétf. máj. 14, 2007 6:31 pm

1., 6:38; 2., 10:41 Ede-Knife

1. Úgy láttam tisztán vissza tudok eléd jönni, ez meg is történt, nem volt ütközés. (érzésem szerint nem szabálytalan, Alonso élőben durvábban jött vissza :D )

2. Bocs, a pálya szélén akartam maradni és mögéd visszajönni, de lelassultál és ütköztünk. Az esetet csak én szívtam meg, elbuktam vele a harmadik helyet, míg te közel sértetlenül megúsztad. Egy figyelmeztetést mindenképp megérdemlek. Bocsi mégegyszer!

Avatar
Tony
Hozzászólások: 1461
Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tony » hétf. máj. 14, 2007 7:29 pm

Már megint mit csinált a Honda?
Kép

Ede
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 320
Csatlakozott: kedd jún. 20, 2006 8:51 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Ede » hétf. máj. 14, 2007 7:40 pm

KNIFE! nem bántásból írtam le, semmi bajom a versenyen történő dolgokkal. eddig is voltak hasonló eseteim, és nem vettem a fáradtságot, hogy piszkálódjak, főleg úgy, hogy személyes sértődések is születnek a esetek jó részében.
most összeírtam minden affért, csupán, hogy lássunk mindent. ez egy jó futam ebből a szempontból. a futamom el volt döntve az első körben. így is örülök a helyezésnek.
egyszer úgyis sikerül tiszta rajtot venni:)
E.

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Knife » hétf. máj. 14, 2007 7:46 pm

Ede - Nem is gondoltam, hogy bántásból írod, csak leírtam, hogy lásd az én szemszögemből is, nehogy azt hidd esetleg szándékosan ki akartalak lökni. Jó hogy írtad, mert így visszanéztem párszor, és remélhetőleg tanultam belőle. :D

Ede
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 320
Csatlakozott: kedd jún. 20, 2006 8:51 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Ede » hétf. máj. 14, 2007 7:48 pm

:)

Tommy
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tommy » hétf. máj. 14, 2007 9:10 pm

Jah de ugyanúgy véded magad meg bocsánatokat kérsz és akkor ezzel el lesz intézve....kíváncsi leszek mi lesz ebből.... :?

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Knife » hétf. máj. 14, 2007 10:24 pm

Tommy - Már bocsánatot sem szabad kérni? Vagy elismerni a hibámat? Ez nekem új. Akkor rossz ember vagyok. Ez van. :D
Egyébként metosz büntetési javaslata után írtam, tehát őt biztos nem befolyásoltam vele.

Tommy
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tommy » hétf. máj. 14, 2007 11:46 pm

A lényeg az hogy leírtad a saját szemszögedből meg stb....Én is ezt tettem múltkor neked mégsem tetszett. és Pont

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Knife » kedd máj. 15, 2007 7:39 am

Nem hasonló helyzet, mi anno vitáztunk, feleslegen ismételgettük az eseményeket, míg most Edével csak leírtuk hol, mi történt, nem kezdtünk el rajta csámcsogni.
Egyébként nagyon nem értelek. Amíg Habasa és Vipera akadt fenn mindenen, addig beszóltál nekik. Most hogy már csak a versenyzéssel törődnek, aminek szép eredménye is lett, te akadékoskodsz állandóan.

Tommy
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tommy » kedd máj. 15, 2007 11:37 am

Szép eredménye lett...nézd meg 2. rajtot. ennyi. De nem fogok akadékoskodni majd Én is berongyolok a mezőnybe rajtnál azt kész. Jah és nagyon bejött a 15%-os törésed....azóta már rajtnál is tömegbaleset van annyira vigyázunk egymásra.

Geri
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 168
Csatlakozott: vas. feb. 12, 2006 9:48 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Geri » szer. máj. 16, 2007 6:39 pm

@Ede

visszanéztem párszor a találkozásunkat. Én ott a verseny hevében bevallom úgy éreztem, hogy rámhúztál. Megnéztem a Te szemszögedből a szitut. Kiderült számomra, hogy a tükörben ugyan klasszul látszom, de valójában nem lehet megállapitani, hogy teljesen mögötted vagyok-e amikor ráteszed a kocsidat az ivre. Én ezzel szemben végig láttam, hogy mellettem vagy a bal oldalon. Én viszont megszokott tempóban akartam bevenni azt a kanyart azon az iven ahol szoktam. Nem tudnám eldönteni, hogy vissza kellett volna vennem a gázból, vagy ez csak egy versenybaleset.

A bíróktól majd kérnék róla valami vizsgálati eredményt.
Köszi
Geri

Ede
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 320
Csatlakozott: kedd jún. 20, 2006 8:51 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Ede » szer. máj. 16, 2007 7:22 pm

@Geri
örülök, hogy nem te sem sértésnek vetted a leírtakat, és az én szemszögemből is visszanézted az esetet.
a tükörben folyamatosan láttalak, de úgy tűnt akkor is, most is, hogy már mögöttem vagy.
legközelebb én fogom tudni, ha ilyet látok, hogy még nincs mögöttem a pajtás, te pedig valószínű fogod tudni, hogy az előtted haladó mit lát, mit tehet...
E.

Tommy
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tommy » szer. máj. 16, 2007 9:17 pm

Geri adj replay időpontot is a bíráknak mert különben nem nézik meg.

Geri
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 168
Csatlakozott: vas. feb. 12, 2006 9:48 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Geri » szer. máj. 16, 2007 9:31 pm

Oké adok, köszi

3:17 Ede-Geri
Geri

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » vas. máj. 27, 2007 9:09 pm

Futam Replay
<a href="http://www.farkasret-isi.hu/download/f1 ... .zip">F1OB Monaco 2007</a>
Kép

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » vas. jún. 10, 2007 5:44 pm

Futam Replay
<a href="http://www.farkasret-isi.hu/download/f1 ... .zip">F1OB Montreal 2007</a>
Kép

Tom
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 1131
Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tom » vas. jún. 10, 2007 8:30 pm

Most kapcsolok! Elméletileg én megfutottam az 50%-ot Montreálban. Akkor hány pontot kapok? Vagy kapok?

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » vas. jún. 10, 2007 9:06 pm

Tom írta:Most kapcsolok! Elméletileg én megfutottam az 50%-ot Montreálban. Akkor hány pontot kapok? Vagy kapok?
meg is néztem.
<a href="new_f1ob.htm">eredmények</a>
szóljatok ha gáz van ami még nem szürke nem hivatalos.
Renault átvette a vezetést :roll:
Kép

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » vas. jún. 17, 2007 5:56 pm

Kép

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » vas. júl. 01, 2007 7:57 pm

Futam Replay
<a href="http://www.farkasret-isi.hu/download/f1 ... .zip">F1OB MagnyCours 2007</a>
Kép

Tom
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 1131
Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tom » vas. júl. 01, 2007 8:15 pm

sajnos úgy néz ki hogy csak az angol nagydíjj után tudok bíráskodni. elnézést mindenkitől.

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Knife » vas. júl. 08, 2007 7:43 pm


Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » hétf. júl. 09, 2007 2:09 pm

:P nahát akkor F1OB-s pályafutásomban elöszőr óvni szeretnék!

Kérném a tisztelt bíróságot (Zöldi, Tom, nyilván nem vehetek részt a dologban) döntsenek.

Óvásomat Ede ellen nyújtanám be.
A verseny 23 körében 32 perc 20 másodperckor elkövetett figyelmetlen manövere miatt melynek következtében szétesett egy WILLIAMS

Érveim:
Ede helyet nem hagyva a legkritikusabb ponton befékez elém, az átlag tempó alatt több mint 35 kmh-val. A pályán a másiknak helyet kell hagyni. Az autóm az egyenesben még előrébb is volt mint Ede gépe elég egyértelmű, hogy nem tudok felszívodni, Knife-al többször is elfértünk ebben a kanyarban igaz nem is vágtunk egymás elé. Itt jegyezném meg, hogy Ede és én is a szélárnyék áldozatai lettünk, alapból nem történhetett volna meg a jelenet.

Köszönöm!
Kép

Ede
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 320
Csatlakozott: kedd jún. 20, 2006 8:51 pm
Admin: Admin

-

Hozzászólás Szerző: Ede » hétf. júl. 09, 2007 4:27 pm

:) picit most csalódtam:)
ezek után 100x megnéztem az esetet.
hozzátenném, hogy az előző összes, és az esetet követő összes körömben az adott kanyart vizsgálják meg a bírák, és a "bevágás" szót ennek fényében értelmezzék.
a belassítás padló gázzal történt, a szélárnyék vette el a sebességem, ami a williams mellém kerülésével meg is szűnt, és a kanyar bejárata előtt - bár ez a kanyart tekintve relatív - már bőven jobbra mellettem és jelentősen mögöttem volt a kék fehér autó, azaz az ív az elöl haladóé. helyet olyannyira hagytam, hogy egy autó távolságból kerültem a jobb oldali rázókövet, sőt ezáltal le is estem a normálisan használ ívemről, és a füvön folytattam.
nem értem az óvást, de ha pontra van szükség, szívesen lemondok róla, ha példamutatásról van szó, arra volt korábbi jónéhány kísérletem, ami a legszebb és legeredménytelenebb módon értek véget.
meséld el metosz az okát, lécci..
minden tiszteletem a tiéd, de ezt tényleg nem értem...
üdv.
E.

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » hétf. júl. 09, 2007 6:02 pm

Nem volt durva és szélárnyék is betett csak a tisztázás miatt, nem hagytál helyet. A szélárnyék eljátszott a két kocsi sebességével nem egyszerű helyzet 8) Zöldi meg Tom feje fájjon ezen, de tény amikor elkezdünk 31x-ről végleg lassítani (ami folyamatos a szélárnyék) miatt, én voltam előrébb jól láthatóan. A kanyarban 208 és 216 km között közlekedsz míg most 182 nyomtál, simán eltudom képzelni, hogy a szélárnyék miatt lassítottál többet mint a szoktásos , de én ezért pördültem meg végül, az én szemszögemből oldalról "átmentél" rajtam majd "megálltál". Az első ütközés a két autó között a bal oldalamon a keréknél érintett.
Tényleg nem fontos és akkor végképp nem hoztam volna fel ha megnyered a futamot, de így tét nélkül beszélgethetünk erről elméleti síkon jó téma és remélem egy kicsit közelendek az álláspontjaink a pályá magatartással kapcsolatosan. Én úgy érzem kevés helyet hagysz általánosan. Persze nem kell helyet hagyni, ha nincs valaki előttem de azért a rajt (Habasa) meg ez az eset remélem egyetértesz velem, azért más.

Remélem kielégítő magyarázatot tudtam adni, ezúton is gratula a teljesítményedhez! jó voltál! Minden tiszteletem!
:wink: Üdv!
Kép

Ede
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 320
Csatlakozott: kedd jún. 20, 2006 8:51 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Ede » hétf. júl. 09, 2007 7:59 pm

ezen nem veszünk össze.
helyet továbbra sem fogok többet hagyni senkinek, ha az autó van előrébb a kanyar bejáratában. értem ezalatt, hogy nem látok magam mellett első szárnyat kereket, és látok a visszapillantóban egy autót. a középső virtuális tükörben is jól látszott a fél autónyi előny. az ívre való ráfordulás sem drasztikus ívváltás, inkább óvatos mozdulat.. akkor, abban a helyzetben azt a döntést - reakciót - hoztam, tettem, és nem tennék most sem másképp.
ez verseny.. ha helyet hagyok bárknek is, nem versenyzek. ha az előzés egyértelmű, nyilván nem kűzdök a pozicióért.. majd egy másik kanyarban.
amúgy nem tartom magam egy lökdösődős vezetőnek.. én leginkább a más hibájára apellálok. erről talán Tom cimborám mesélhetne igazán.
ez van.
majd a bírók döntenek. kíváncsian várom:)
üdv.
E.

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Knife » vas. aug. 26, 2007 8:18 pm

Tommy ellen óvnék:

1. 23.16 - 23.18

2. 23.23 - 23.26

Mindegyik esetben lehetetlen helyzetben próbált előzni. Mindkét esetben lökéssel maradt az íven. A második esetben kitolt a pályáról, csak így tudott elmenni, majd emiatt IsTi is meg tudott előzni. Ha végrehajtotta volna a manővert a kilökésem nélkül, szép előzés lehetett volna.

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » hétf. aug. 27, 2007 6:55 pm

Megnéztem.
a :? 23.16-18 között nem láttam ütközést.

23.23 - 23.26
Elég szerencsétlen helyzet, mert maga az üközés ahogy a manöver is nem volt durva, viszont Knife (akié elég egyértelműen a fékponton az ív) 2 poziciót is vesztett így -1 pont büntetést kell javasolnom. Sajnálom, mert Tommy nagyon szépen versenyzett, IsTi-vel hatalmas küzdelemben volt ezért is történt az ütközés.
Kép

Tom
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 1131
Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tom » hétf. aug. 27, 2007 7:13 pm

Én is megnéztem.
Az első esetnél valóban nem volt ütközés, viszont az utánna lévő kanyarban sajnos valóban a kelleténél agresszívabban próbált pozíciót szerezni.
Jogosnak tartom a -1 pontot.

Tom
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 1131
Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tom » hétf. aug. 27, 2007 7:24 pm

Jaj egy fontos dolog!
Nem óvás, csak valamit nagyon furcsálok.
3 ember lett megbüntetve, mert véletlenül vágott az időmérőn.Ebböl a 3 emberből kettőnek elfüstőlt a motorja a gyorskörén, tehát mindenképpen idő nélkül a mezőny végén indultak volna, viszont büntetést nem kaptak. Ezzel szemben a 3. pilóta mivel végigment az időmérőn ( nem is rossz eredménnyel ). Meg lett büntetve,és " kegyelmet kapott", elfüstölt motoru versenyzők mögé lett rakva. Akkor lehet hogy az a 3. pilóta jobban járt volna ha megáll a cél elött és nemfejezi be a gyorskörét? Egy vágásért ( ami természetesen nem volt szándékos ) a 4. helyről a 11. helyre kell sorolni?Erre valami szabály kéne találni, mert ez nekem így furi. pl: vágásonként -3 rajhely, vagy valami hasonló.

ui: Nem csak azért írtam mert én vagyok az a bizonyos 3. pilóta. :D De gondolom erre ti is rájötettek.

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » hétf. aug. 27, 2007 7:54 pm

:shock: Én is furcsálottam és hangot adtam a dolognak.
Szeritem a szabályok elég egyértelműek. 1.25.xxx hozzá kellett volna adni 5 mp-t. és a Genyó elől kellett volna indulnod, de hírtelen a verseny előtt én sem voltam biztos benne, mit ír a szabályzatunk.

Sajnálatos ami történt. Nem tudok kitalálni semmit amivel kárpótolni lehetne téged. Egy félreértés áldozata lettél.
:?
19.00 - 19.45 Quali 1 gyorskör prequalifikáció fordított sorrendjében. A versenyző akkor kezdheti meg felvezető körüket amikor az elötte induló pilóta megkezdi gyors körét. A köröket legalább két pálya-admin ellenőrzi, minden vágás 5 mp-es büntetéssel jár. Quali és verseny alatt a chat tiltott és -1 pont büntetéssel jár!
Kép

Ede
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 320
Csatlakozott: kedd jún. 20, 2006 8:51 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Ede » hétf. aug. 27, 2007 8:08 pm

fijúk,
holnap tudom meglesni az óvást.
estére megírom a véleményt. addig is türelemeteket köszönöm.
üdv.
E.

Tommy
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tommy » hétf. aug. 27, 2007 9:04 pm

A vélemény már nem számít mert ha nem is értesz egyet 2-1el leszavaztak...szóval megkaptam a büntit. Ami igazán nem érdekel, mert Knife úgyis előttem végzett, előrébb meg nem végzett volna ha nincs az a kis kocc akkor sem. Így nincs lelkiismeretfurdalásom. Arról nem is beszélve hogy pl. Barcelonában ahol a 2. kanyarban úgy nekem jöttek hogy kicsúsztam a pálya szélére a kavicságyba...alig tudtam visszajönni simán megúszta mindenki a dolgot...Én meg coptam erre 1 kis koccanás -1 pt. De ez a realitás ahogy már hallhattuk sok esetben! Úgy mint a 6os hűtéssel menj időmérőn mert különben elfüstölsz 1 kör alatt.

Az meg hogy bevállalok egy előzést ami nem is volt olyan veszélyes sem lehetetlen :D Az sztem csak pozitív dolog....még mindig jobb mint a real F1 ha már REALITÁSRÓL beszélgetünk :D Vagy inkább vonatozzunk mi is a kiba...jó szélárnyékban egymás mögött? Nem fogok csak azért mert valakinek megkarcoltam a fényezését és jóval előttem végzett.....Tiszta Alonso vs Massa feeling Nürburgring....Alonso rinyál a semmiért mikor úgy is Ő nyert...de feleslegesen teszi az agyát. De tudjuk....a szabály az szabály. Én csak reménykedem hogy nem értek többet a McLarenhez....mert még a végén veszít vele 1 másodpercet se! 8)

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Knife » hétf. aug. 27, 2007 11:37 pm

Persze Tommy, ez csak rólam szólt! Hideg gumin a hetedik kanyarban, ütközve megelőzni valakit csúcs fair dolog. Ha nem baszod el utána akkor előttem végzel és most mégjobban anyáznál? Honnan tudod, hogy meg tudtatok volna előzni tisztán is? Honnan tudod, hogy nem tartottalak volna fel titeket annyira, hogy a boxkiállásomig ne tudjatok előnyhöz jutni és megőrzöm a második helyemet?

Nem az a lényeg, hogy ki ütközött kivel. Hanem a tény, hogy ez szabálytalan manőverként jött csak össze.
Előzés:

* Az előzés a verseny egyik kulcsfontosságú és egyben legkockázatosabb manővere! Tilos több autónyi távolságból megpróbálni az előzést, ugyanis az elől haladó autóját nem lehet felhasználni a pályán maradásra!
* A védekező versenyző nem próbálgathatja a féktávokat verseny közben!
* A védekező versenyzőnek van teljes joga először ráfordulni a kanyarra az általa választott sebességgel és íven. Ez CSAK akkor módosul, ha az előzni kívánó versenyző már teljesen a védekező mellé ért!
Örülnék, ha egyszer végre nem vennél mindent személyes sértésnek! És nem csak akkor tetszene a mod vagy a verseny, ha nyersz!

Tommy
Hozzászólások: 738
Csatlakozott: vas. dec. 04, 2005 11:01 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tommy » kedd aug. 28, 2007 12:11 pm

Knife magasról leszarom a nyavajgásod....óvtál már meg is büntettek szal tök mind1. Azt csinálsz úgyis amit akarsz! Én is ezt teszem. na cső!

Ede
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 320
Csatlakozott: kedd jún. 20, 2006 8:51 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Ede » kedd aug. 28, 2007 4:47 pm

hi,
az első eset semmi. se ütközés, se pozicióvesztés...
a másodi eset:
megnéztem Knife köreit, jól kiszámíthatóan veszi ezt a kanyart, így teljesen indokolatlannak találtam Tommy próbálkozását. szerintem valójában a szélárnyék/féktáv tréfálhatta meg, és az előzés ennek folyománya. ha tudatos volt, érthetetlen. ilyen mélyről nem lehet előzni, hacsak nem hibára alapozódik. hiba nem volt, az következmény magáért beszél. -1p
üdv.
E.

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » szer. szept. 05, 2007 11:22 am

:idea:
Óvásokat még ma este 23.00-ig lehet benyújtani ebben a témában a tegnapi Asseni futammal kapcsolatosan.
Későn beérkezett óvásokat nem áll módunkban figyelembe venni, megértéseteket előre is köszönöm a többi bíró nevében is.
Kép

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Ulvar » csüt. szept. 06, 2007 5:32 pm

Hi! Elvlieg 48 óra nem? Akkor miért csak 24et számoltok fel? Én ugyanis most tudtam sajnos megnézni! És szeretném beadni 2 óvásomat! Várom válaszotokat!
Kép

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Ulvar » csüt. szept. 06, 2007 6:02 pm

Óvás benyújtás | Óvás >>>Ideje: Futam vége után 48 órán belül!!! (Forúmban, erre kijelölt Topicban)
Erre hivatkozva megírom:

Nem akarok szemétnek tűnni, de egy kicsit felháborítónak tartom ami történt assenben, legalább is velem.

3 óvást akarok benyújtani: - Wega megelőzött felvezető körben és végig úgy maradt ami elvileg - "Felvezető körben előzni TILOS!!!"
...

-Blory felvezetőben nekem jött pedig a tempót tartottam ez álltal bal hátsó felfüggesztés szétment.

-És az 1. körben a 45 másodpercben Blory kilökött azt hittem véletlen volt, de kiderült most ahogy megnéztem hogy nem, de ha mégsem hibás azért a manőverért akkor én kérek elnézést tőle személyesen és mindenki mástól is!
Kép

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » csüt. szept. 06, 2007 7:05 pm

Én meg sem néztem ezt. Valahol az F1OB-ben a birói döntésekben van a 24 óra leírva. Sajnálatos, hogy az OB szabálykönyve még nem került bele, persze ennek az egésznek nem sok köze van az OB-hez de ezekben a szabályokban örülnék ha egységesek lennénk, könnyebb lenne mindenkinek. A 24 óra szerintem elég ráadásul azért hoztuk ilyen rövidre, hogy ne késsünk sokat a döntésekkel (amely esemény ennek ellenére továbbra is rendszeres, illetve ha nem csinálom meg akkor nem is lesz kész, remélem nem sértek meg vele embereket de ez tény)
Utána nézek és természetesen az óvásod kivizsgáljuk.
Kép

Ninja
Hozzászólások: 130
Csatlakozott: hétf. feb. 05, 2007 3:50 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

CC2007

Hozzászólás Szerző: Ninja » csüt. szept. 06, 2007 7:28 pm

Ez ChampCar, nem tudom miért kéne F1 szabálykönyv ide, mikor a ChampCar szabályzat egyértelmüen leirja az OVÁSOK-ra vonatkozókat!
Szal, el kellene minden résztvevőnek olvasni, s már könyebb az élet :wink:

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: CC2007

Hozzászólás Szerző: metosz » csüt. szept. 06, 2007 8:47 pm

Ninja írta:Ez ChampCar, nem tudom miért kéne F1 szabálykönyv ide, mikor a ChampCar szabályzat egyértelmüen leirja az OVÁSOK-ra vonatkozókat!
Szal, el kellene minden résztvevőnek olvasni, s már könyebb az élet :wink:
Persze, nem is akartam átírni csak a távoli jövőről beszéltem, ez spec nem pálya szabály, persze Dietrich biztos tudja mennyi ideig lehet beadni óvást egy real CC futamon, de ebben azért szakíthatunk a realitástól és általános OWC szabályra törekedhetünk így csak egyszer kell megjegyezni és használni a szabályt, minden bajnokságban.
8) Bárcsak ilyen adórendszerünk lenne egy gyönyörűen alacsony kulccsal.
Kép

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » szomb. szept. 08, 2007 1:19 pm

megnéztem az ASSEN-i óvásokat:

1. Ulvar - Wega (felvezető kör előzés)
Wega szóbeli figyelmeztetés

2. Ulvar - Blory (ütközés)
Sajnos Blory véleményét nem hallottam még az ügyben de szerintem LAG miatt történt legalábbis vannak furcsa körülmények.
Én figyelmeztetésben részesítem.

3. Ulvar - blory (ütközés)
- 1 pontos büntetés javaslok blory-nak a késői fékezés és baleset okozás miatt, az ív egyételműen Ulvaré volt a fékponton.
Ajánlás: az első körben sokkal óvatosabban a fékpontokon.

@IsTi, Suna
Remélem a bíró társak gyorsan szintén reagálnak, és az aktivitási szabályok összegzése után még a következő verseny előtt lezárjuk ASSEN-t.
Figyeljetek erre légyszi mert csak egy hét van a futamok között.
Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: CC2007

Hozzászólás Szerző: Dietrich » szomb. szept. 08, 2007 5:28 pm

metosz írta:
Ninja írta:Ez ChampCar, nem tudom miért kéne F1 szabálykönyv ide, mikor a ChampCar szabályzat egyértelmüen leirja az OVÁSOK-ra vonatkozókat!
Szal, el kellene minden résztvevőnek olvasni, s már könyebb az élet :wink:
Persze, nem is akartam átírni csak a távoli jövőről beszéltem, ez spec nem pálya szabály, persze Dietrich biztos tudja mennyi ideig lehet beadni óvást egy real CC futamon, de ebben azért szakíthatunk a realitástól és általános OWC szabályra törekedhetünk így csak egyszer kell megjegyezni és használni a szabályt, minden bajnokságban.
8) Bárcsak ilyen adórendszerünk lenne egy gyönyörűen alacsony kulccsal.
Mivel ez játék és más a valóság.
Valóságban ezekért amik itt felvannak sorolva a CC-ben semmilyen büntetést nem adnának. A CC a valóságban nem olyan puhány mint az F1 amiben már azt is büntetik ha valakinek az a elvetemült gondolata támad, h előzni akar. :twisted:
Sok az előzés a CC-ben de ezzel arányban sok az ütközés, kocc is és Tony Cottman rendre verseny balesetnek minősiti ezeket. Még azokat is amiket én büntetnék egy áthajtásossal.
Ahogy Ninja írta azokat a szabályokat alkalmazzátok amiket leírtatok a CC bajnoksághoz.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

IsTi
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 816
Csatlakozott: vas. jan. 07, 2007 3:13 pm

Hozzászólás Szerző: IsTi » szomb. szept. 08, 2007 5:32 pm

Na még nemtudtam végignézni mindenkört de sietek vele. Az Ulvar -Blory ütközésben teljes mértékben egyetértek. A többit holnap modom. Addig is a törelmeteket köszönöm :)

Avatar
Suna
Zárt kasztnis pilóta
Zárt kasztnis pilóta
Hozzászólások: 68
Csatlakozott: pén. júl. 27, 2007 8:10 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

re

Hozzászólás Szerző: Suna » szomb. szept. 08, 2007 5:42 pm

nos az én meglátásom szerint és a replayt végignézve valahogy a pálya "alkalmatlan"-sága irritál.
gyors, 1-2 helyen rafinált kanyarok.

az Ulvar - Blory ütközésre annyit h mivel Blory Mo-n kívülről (Románia)-ból versenyzik velünk ezért szvsz szóbeli figyelmeztetés elég lenne.Persze ha elismeri hibáját az az 1 pont sem olyan vészes.M?ostanság úgyis jól versenyzik :)
Ulvar részéről is lehetett volna kicsit óvatosabb is.
Tudta sztem h szűk a pálya, előzésre, baleset megelőzésre nincs sok hely.

Pl Start után 3. kanyarban Gstyle +lökött...de nem érdekelt..örültem h pályán maradtam...a valóságban is van ilyen..koccannak..jóvan pajti minden oké mehet tovább..én ennek nem adok okot h lázadjak.TSen Elnézést kért..probléma megoldva.

de még istivel konzultálok ha msnen fent lesz..
BMW - Vodafone Miskolc

blory
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 31
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 1:59 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: blory » szomb. szept. 08, 2007 7:20 pm

Most azért Suna mert nem Mo.-rol játszok nincs amiért elnéző lenni, vannak szabályok az szerint kell dönteni.
Az esettel kapcsolatosan nagyon sajnálom idegesített is, Ulvar mellett voltam igaz egyértelmű hogy Ő van előbb de elférhetünk volna azért egymás mellett, nagyon elkezdet húzni rám s nem volt amit csináljak, én nem váltottam sávot kiszamithato volt a cselekvesem, szinte teljesen melete voltam mar az ütközés pillanatába. Ha a bünti mellett döntötök azt is elfogadom mert szarra tettem Ulvar versenyét, maskep az enyem is egy kesz katasztrofa volt.

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Ulvar » vas. szept. 09, 2007 3:03 pm

Bocsika, megnézétek hogy előttem mi volt??? 2 ember teljesen elzárta az utat, mit csinálhat az ember? számít maga mögött egy emberre mögötte, előtte ketten akik befékeznek totál ki akartam kerülni őket hogy ne csattanjak vagy legalább is minimálisat, de megszívtam, hát ez van, de én csak azért mondom hogy blory lökött ki mert látta hogy nem fogunk beférni főleg hogy oan szögből próbált, én csak azt akarom elérni hogy DENVERben ien ne legyen, mert az még szűkebb. Amúgy, igaz hogy nem valóság, játék, de a játéknak is megvannak a saját szabályai.
Kép

blory
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 31
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 1:59 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: blory » vas. szept. 09, 2007 4:16 pm

Igy nem fertunk be, de en az szerint cselekedtem hogy tudod hogy mar jol melleted vagyok es elferunk, nem szamitotam arra hogy anyira ivet valtasz s mar nemtudtam mitcsinalni. Igy a visszanezve mar megertem hogy Ulvar is mit akart de ugy melegen ez lett belole. Remelem tobbe nem lesz gond sajnalom megegyszer.

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » hétf. szept. 10, 2007 7:59 pm

Óvni szeretnék Tommy ellen
Idő: Monza 19.30
Tommy sajnos hátúlról meglök és poziciókat vesztek.
Nem szívesen óvok mert Tommy nagyon jó volt! Csak következő futamokon jobb volna ha már ilyen nem történne, ez meg nagyon hasonló a Knife esettel. Meg hát én magam szoktam buzdítani az óvásra és szeritnem ez egyértelműen megérdemel egy "misét".

Kérem a tisztelt bírákat nélkülem döntsenek vagy kérjenek fel más bírót ha nincsenek azonos véleményen.
Kép

Válasz küldése

Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég