Szerverre lépéssel, csapatrádióval, szabályokkal, jogosítvánnyal és óvással kapcsolatos információk.
Lezárt
Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Szenior Kupa 2012 Szabályzat

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » szomb. jan. 14, 2012 6:12 pm

Kép
Kép
Szenior Kupa 2012 Szabályzat

Szakosztályvezetés:

Szakosztályvezető:
Pongrácz Tamás (Tommy78)
Szerver admin: Pongrácz Tamás (Tommy78)
Vizsgáztatók:Hajdu Balázs - (metosz), Rigó Péter - (Ginger17), Petneházi Zoltán - (Bedy), Pongrácz Tamás - (Tommy78), Balogh Sándor - (Sanya) , Terényi
Krisztián - (Kopi), Paár István Antal - (Tony)
Bírói Testület: Szeniorok
Futam kiírás: Pongrácz Tamás (Tommy78)
Statisztika: Pongrácz Tamás (Tommy78)
Pálya admin: ?
Cikkírás: ?
Hírdetések: Terényi Krisztián - (Kopi)
-------------------------------------------------------------------------------

1.00 Általános tudnivalók
1.10 Csatlakozás a szerverhez
1.11 Szükséges szoftver: rfactor 1.255F verzió
1.12 Kiegészítés: TeamSpeak3
1.13 Mod: Szenior GT 2012
1.14 Pályák: A Bajnoki jelentkezés topicban
1.15 Szervernév: ! Szenior Kupa 2012
IP: 87.229.108.129:34299
Jelszó: gt

1.20 Verseny menetrendje.
A bajnoki futamok a kiírt naptár szerint, a "Rövid" távú futamok hétfőnként, a "Hosszú" távú futamok pedig vasárnaponként kerülnek megrendezésre.
Hétfői rövid távú futamok menetrendje:
Hétfő:19:50 - 20:00 Időmérő edzés (privát mód, 6 kör, max 4 mért kör)
20:00 - 20:05 Bemelegítés (5 perc, Rajtsorrend beállítása)
20:05 - 20:30 Sprint futam (25 perces időlimittel, állórajttal)
20:30 - 20:40 Pihenő (10 perc, Rajtsorrend beállítása - Sprint Top10
forditott sorrendben rajtol az Endurance futamon)
20:40 - 21:30 Endurance futam (50 perces időlimittel, állórajttal, kötelező boxkiállás)

Vasárnapi hosszú távú futamok menetrendje:
Vasárnap: 18:45 - 18:55 Időmérő edzés (privát mód, 6 kör, max 4 mért kör)
18:55 - 19:00 Bemelegítés (5 perc, Rajtsorrend beállítása)
19:00 - 21:00 2 órás Futam - (Állórajt, kötelező boxkiállás)

1.21 TeamSpeak (TS) használata kötelező!
TS adatok:
IP: 87.229.108.129:9987
jelszó: maszim

1.22 Minden futamra a pálya adott topicjában kell jelezni indulási vagy nem indulási szándékát, a verseny napján 17:00 óráig! Aki nem, vagy későn jelzi, hogy részt vesz vagy nem az adott futamon, az 1. eset után figyelmeztetésben részesül, a 2. eset után autóját elveszíti, melyet
tartalékos, de aktív versenyző megkapja!

1.23 A versenyeken való indulás feltételei:
Csak az a versenyző indulhat a Bajnoki futamokon, aki érvényes jogosítvánnyal rendelkezik
és a jelentkezését az 1.22-es pont alapján időben leadta a megfelelő topicban.
Kormány használata Kötelező!

1.30 Pályák és a versenynaptár.
A Bajnokság kiírásának topicjában olvashatóak. Melyet a szervezőség bármiféle gond, hiba esetén módosíthat. A Bajnokságban 12 futam kerül lebonyolításra.

1.40 A verseny beállítása:
1.41 Versenytáv: Hétfő: 25+50 perc Vasárnap: 2 óra
1.42 Üzemanyag fogyasztás: Normal
1.43 Gumikopás: Normal
1.44 Meghibásodás: Normal
1.45 Törés: 80%
1.46 Zászlószabály: Full
1.47 Engedélyezett segítségek: Automata kuplung és szabadon választott nézet.

1.50 Kvalifikáció
1.51 A kvalifikáció mindkét esetben Pre-Kvalifikációs rendszerben történik az 1.20-as pont alapján

1.60 Verseny Rajt
A futam mindig felzető és állórajttal kezdődik! Az autókban van rajtautómatika, amit célszerű használni a jobb és biztonságosabb rajt érdekében. Felvezető körön Előzni TILOS!

2.00 Szabályok a pályán

2.10 Általános vezetési szabályok:

2.11 A hétfői Sprint futamon (25perc) nem, de az Endurance futamon (50perc) kötelező a pitelés.
2.12 A boxkiállást fokozott figyelemmel hajtsd végre.
2.13 A boxutcában mindig kötelező a sebességkorlátozás betartása melynek sebessége pályánként változhat. Be nem tartása büntetést von maga után![/color] Ezt a büntetést a program automatikusan osztja ki.

2.14 Stop & Go büntetésnél tilos tankolni vagy kereket cserélni, amikor a pilótát
értesítik, a rádión keresztül a büntetésről melyet 5 körön belül le kell tölteni.
Ha valaki nem tesz eleget büntetési kötelezettségének diszkvalifikálja magát a futamból!

2.15 Pitből történő kihajtáskor, edzés felvezető körében, pit kiállás után, valamint kicsúszás
után a pályára visszatérni fokozott figyelemmel és körültekintéssel ajánlott, használj visszapillantó tükröt a gyors körön levő pilóták elengedése és a balesethelyzetek elkerülése
érdekében. Különösen fontos a boxkijárat lámpajelzéseinek figyelembe vétele, amely villogó kék
színnel jelzi(nem minden esetben), ha autó közeledik a versenyíven, piros jelzéskor pedig tilos kihajtani a boxutcából! Kivételes esetekben a lámpák nem működhetnek, ilyenkor fokozott figyelem ajánlott!
2.16 Az ideális ívre merőlegesen visszatérni szigorúan tilos és balesetveszélyes. A szabályos
visszatérés titka, hogy még a pályán kívül felvesszük az aszfaltcsíkkal párhuzamos irányt,
majd amennyiben lehetséges, NEM az ideális ívre térünk vissza, és ott gyorsítunk fel újra a
versenytempóra.
2.17 TILOS a szándékos ütközés, meglökés és ezzel egyidejű jogtalan előnyszerzés.
2.18 TILOS a forgalommal szemben közlekedni! Megszegéséért a verseny után kizárás jár. Ha a vétkes versenyző kiesett, a bíróknak joguk van a kizárásra vagy egy futamtól való eltiltásra.
2.19 A védekező versenyző nem próbálgathatja a féktávokat verseny közben!
2.20 Ha elhagyod a boxutcát, adj helyet más, gyorsabb autóknak, akik az ideális vonalon
közlekednek.
2.21 Ne vágj be hirtelen az ideális ívre, kövesd a kivezető aszfaltfestést, a záró vonal
átlépése büntetéssel jár.
2.22 Figyelj a kék zászlóra és a legközelebbi ideális helyen engedd el a gyorsabb versenyzőt.
2.23 Ha megsérült az első, vagy a hátsó terelőszárnyad, vagy az autó bármelyik része, és ez
súlyos kormányzási gondokat okoz, akkor lehetőleg menj be a boxba, ne akadályozd a többieket.
Amennyiben a boxba tartasz, lehetőleg ne a versenyíven tedd.
2.24 Ha az autód súlyos sérülést szenvedett (például elvesztetted az autó kerekét), akkor
próbáld azonnal levezetni a pályáról, vagy nyomj „ESC”-et (ESC-et csak álló autónál tudsz
nyomni) A verseny utolsó köre kivétel, de senki ne akarjon 2-3 kört 3 kerékkel (vagy
kevesebbel) megtenni!
2.25 Ha kifejezetten lassan megy valaki, akkor a versenyvonaltól a lehető legtávolabb haladva, folyamatosan a hátulról jövő forgalmat figyelve vezessen, mert ha nagy a sebességkülönbség, szinte biztos, hogy balesettel végződik egy rossz manőver. Ilyen esetben mindig a sérült/lassabb autóval "vánszorgót" terheli a felelősség!
2.26 TILOS a kanyarokat levágni.
Levágásnak számít az, ha az autónak legalább két kereke (teljes felületükkel) nincs a pályán!
A pálya szélét a kerékvető vagy a fehér vonal jelöli! A fehér vonal kintebb tolódik abban az
esetben, ha a pályán kerékvető van. Minden esetben a kerékvető széléhez vagy a fehér vonalhoz
viszonyítunk! Ezen szabályok áthágása büntetéssel jár, az eset súlyosságától függően!

2.30 Feltartás, blokkolás
2.31 Tükrök használata kötelező!
2.32 A lekörözendő versenyző köteles a lekörözéshez készülő pilótát olyan hamar elengedni, ahogy csak lehet, de ne a kanyarokban próbáljon félre húzódni, fékezni, mert nem csak magát, hanem a leköröző versenyzőt is bajba sodorhatja!
2.33 Ha a lassabb pilóta teheti, akkor úgy engedje el a gyorsabb pilótát, hogy a kanyarbevétel után a kigyorsításnál az ideális ívet elhagyva lehúzódik és "fékezés nélkül" gázelvétellel lassít, amíg a leköröző versenyző elhagyja. A KÉK Zászlót 0,5 másodperces különbségnél jelzi a program! Mielőbb el kell engedni a leköröző versenyzőt, ellenkező esetben a szerver áthajtásos büntetést szab ki!

2.40 Fényszóró használata:
Futam közben fényszórót csak lekörözés esetén használhatsz, abban az esetben
ha nem veszi észre a lekörözendő versenyző, hogy utolérted.


2.50 Bajnoki Pontrendszer:
2.51 Bajnokság pontozása:
A Bajnokság értékelésébe csak a Szenior (30 felettiek) versenyzők tartoznak bele, ettől függetlenül bárki indulhat a bajnokságban. Csak egyéni értékelés lesz meghirdetve!

2.52 Futam pontozása:
Hétfői Sprint futam (25perc):
1. 10
2. 9
3. 8
4. 7
5. 6
6. 5
7. 4
8. 3
9. 2
10. 1

Hétfői Endurance futam (50perc):
1. 20
2. 18
3. 16
4. 14
5. 12
6. 10
7. 8
8. 6
9. 4
10. 2
11. 1
Vasárnapi Hosszútávú futam (120perc):
1. 50
2. 46
3. 42
4. 39
5. 36
6. 33
7. 30
8. 27
9. 24
10. 21
11. 18
12. 16
13. 14
14. 12
15. 11
16. 10
17. 9
18. 8
19. 7
20. 6
21. 5
22. 4
23. 3
24. 2
25. 1

2.54
Az adott futamon csak azok a pilóták szerezhetnek pontot, akik a versenytáv 60%-átteljesítették.

2.60 Szerver hiba:
2.61 Amennyiben a táv 50% +1 kör teljesítése után a futamon elrajtoló mezőny több mint fele elveszíti kapcsolatát a szerverrel, az utolsó teljesített körben érvényes sorrend a futam
végeredménye.
2.62 Ha a hiba a táv korábbi részénél történik a versenyigazgatóság újraindítja, vagy későbbi
időpontban rendezi meg vagy törli a versenyt.

2.63 Verseny újraindítása:
2.64 Versenyt csak a bemelegítő kör alatt lehet újraindítani, ha legalább 5 versenyzőt érint
műszaki probléma!

2.66 RESTARTOT CSAK VEZETŐSÉGI TAG VÉGEZHET!

2.67 A műszaki probléma nem egyezik meg semmilyen versenyszituációs konfliktussal, vagy vezetői hibával! Ezek rendezésére, a megfelelő fórumban be kell nyújtani az óvást, és a BT kiszabja a büntetést!

2.68 LAGG:
Amennyiben valaki a felvezető körön át laggol, magas a pingje vagyis nem stabil az Internet
kapcsolata és így autója ugrál -ami által igen komoly balesetveszélyt jelent pilótatársai
számára- a szervert el kell hagynia!Laggoló pilótára a többi versenyző is felhívhatja a figyelmét a versenyszervezőknek vagy a BT-nek! Amennyiben ilyen magas pinggel rendelkezik valaki a Bírói Testület vagy Vezetőségi tag utasítja a laggoló pilótát a szerver elhagyására. Magas pingnek a 150 feletti érték értendő.

2.70 Kivizsgálás benyújtás:
2.71 Ideje: a verseny startját követő 24 órán belül!!! (Fórumban, erre kijelölt Topicban)
2.72 A Bírói Testület a versenyzők által bejelentett eseteket vizsgálja meg, bár egyébb
szabálytalanság esetén óvás nélkül is vizsgálhat, és hozhat döntést adott szituációban.
2.73 A kivizsgálás kérvényét csak abban az esetben tudja a Bírói Testület elfogadni, amennyiben az esemény pontos idejét és a résztvevő pilóták nevét megadta a kivizsgálást
kérvényező.(kizárólag szerver replay alapján).
2.74 A Bírói Testület kérheti az érintett versenyzőket, hogy nyilatkozzanak szerintük mi történt az adott versenyhelyzetben. A versenybíróság saját hatáskörében meghozza döntését (ez azt jelenti, hogy valaki rögtön súlyos büntetést is kaphat adott helyzetben)
2.75 Bírói Testület döntései ellen, fellebbezésnek helye NINCS!
2.76 Szerver Replay a versenyt követően elérhető lesz a szerveren.

2.80 A verseny végeredménye:
2.81 A hivatalos végeredményt a verseny rajtjától számított 96 órán belül ki kell hirdetni.
2.82 A hivatalos eredmény ellen nem lehet fellebbezni egy kivétellel: ha valaki olyat vesz
észre, hogy egy pilóta nem töltötte le az előző futamról hozott büntetését!
2.83 A döntéshozatalhoz minimum 3 Bírói Tagnak ott kell lennie a döntésnél.

3.00 Büntetések meghatározásai:
3.01 Versenybaleset (nincs büntetés)
3.02 Figyelmeztetés (2. figyelmeztetés után, 5 pont levonás ! Egy Futamon Maximálisan 1
Figyelmeztetés adható)
3.03 Utolsó rajthely a következő versenyen
3.04 Pitből való indulás
Tehát mikor átvált a szerver Versenyre, meg kell várnia a 30mp-et majd csak utána
léphet ki a futamra. Mivel 30mp-en belül a rajtrácsra helyezi az illetőt. Amíg a piros lámpa
nem alszik ki, vagy vált zöldre, addig nem hagyhatja el a Pit utcát. A zöld jelzést akkor
kapja meg, amikor a mezőny az első időmérő ponthoz érkezik.
3.05 Pont levonás
3.06 Diszkvalifikálás adott futamról
3.07 Egy vagy több futamra szóló eltiltás
3.08 Kizárás a bajnokságból
3.09 box utcai áthajtásos büntetés (verseny 5. köréig teljesíteni kell)
3.10 idő büntetés (időmérő és verseny alatti kanyar levágásokért)
3.11
A Verseny alatti figyelmeztetés NEM azonos az AKTIVITÁSI figyelmeztetéssel! A Figyelmeztetéses büntetést adott pilóta továbbviszi a következő futamra, és amennyiben a
következő futamon ismételeten kap figyelmeztetést abban az esetben lép életbe az 5 pont
levonás, illetve AKTIVITÁSI Figylemeztetésnél az AUTÓ ELVÉTEL, illetve amennyiben nem történik
a következő futamon szabálysértés, a Figylemeztetés ELÉVÜL!

3.20 Bajnoki büntetési rendszer:
Szabálytalanságtól függően a Versenybíróság az alábbiakban meghatározott bajnoki pontlevonásos
büntetéseket szabja ki az adott pilótának:
3.21 Baleset (első kör, egy versenyző károsulttal): 3 pont levonás
3.22 Baleset (első kör, 2 vagy több versenyző károsulttal): 6 pont levonás
3.23 Normál baleset, vagy szabálytalanság(egy versenyző károsulttal): 2 pont levonás
3.24 Normál baleset, vagy szabálytalanság(2 vagy több versenyző károsulttal): 5 pont levonás
3.25 Lekörözött versenyző nem engedi el időben a leköröző pilótát: Szerver bünteti - áthajtásos büntetés
3.26 Lekörözött versenyző veszélyezteti vagy balesetet okoz a leköröző pilótával szemben: 10 pont levonás.
3.27 Szabálytalan visszatérés a pályára baleset okozással: 10 pont levonás
3.28 Chat - TS stop megszegése: Figyelmeztetés.
3.29 Chat-en és TS-en történő kulturálatlan megnyilvánulás: Első eset: figyelmeztetés, második: 10 pont levonás, harmadik: Egy futamra kiterjedő eltiltás
3.30 Adott büntetés a pilóta azon következő futamán teljesítendő, amelyen a pilóta megjelenik. Tehát egy vagy több futam kihagyása nem jelenti automatikusan a büntetés letöltését.
3.31 "Utolsó rajthelynél" a versenyző az időmérő edzésen nem jöhet ki a pályára.
3.32 Koccanásért járó büntetés nincs.
3.33 Ha egy versenyző a vágás eredményeképpen előz, vagy azt közvetlen követően előzési pozicióba jut és előzési pozicióját kihasznlva előz, az idejéhez 10mp büntetést adunk, amennyiben az így szerzett pozicióját két kanyaron belül nem engedi vissza.

3.40
Koccanás definíciója: Koccanás az, amikor két autó fizikai kontaktusba kerül egymással, de a
vétlen versenyző nem szenved általa olyan hátrányokat, ami pozíció vesztéssel jár és a
versenyben folyamatosan tud tovább haladni!
3.50
Természetesen ezek a szabályok csak általános szituációkra érvényesek, a végső döntéseket a
Bírói Testület hozza az adott szituációnak megfelelően. A fentiekben nem részletezett, de a
fair play és a szabályok szellemétől eltérő versenyzői magatartás az eset súlyosságától függő
büntetéssel sújtható.

4.00 Chat - TS szabályok:
4.01 A chat-et csak a szabad edzés, bemelegítő edzés alatt és verseny után lehet használni.
4.02 A TS-t csak a szabad edzés, bemelegítő edzés alatt és verseny után lehet használni
BESZÉLGETÉS céljából! A TS-en, Időmérőn, és versenyen, csak az adott versenyszituációk
megoldására lehet figyelmet felhívni! pl. lekörözésnél: X.Y. jövök...
4.03 A Chat-et Időmérő edzés és versenyek alatt TILOS használni, mert megzavarhatja a másik játékát! Ezért a Team Speak program használata a kötelező!
4.04 A chat és a TS stop áthágása büntetést von maga után.
4.05 Esetleges vitás helyzetek megbeszélését és elnézéskérést mindenki lebonyolíthatja a futam után a chatben, vagy más módon.
4.06 Az egyetlen eset, amikor a chat stopot meg lehet szegni, ha valaki laggoló pilótát lát a
pályán. Ebben az esetben röviden csak annyit kell beírni, vagy a TS-en bemondani hogy X.Y.
laggol.

5.00 Jogosítvány
Bajnoki futamon kizárólag jogosítvánnyal rendelkező pilóták indulhatnak.

6.00 Bajnokságra jelentkezés
Erről részletesen a Bajnoki előkészületek, illetve majd a Bajnoki jelentkezős topicban olvashattok!
-------------------------------------------------------------------------------

------------------
A szakosztályvezetés fenntartja a jogot a szabályzat akár azonnali változtatásához! (indokolt
esetben).

A szabályzat a HRC zárt kasznis sorozataihoz megalkotott szabályzatára épül, abból a lényegi
dolgokat több helyen szó szerint átvéve.Fenti lehetőségért külön köszönetet mondunk a HRC
vezetésének!

Fair, balesetmentes és izgalmas versenyzést kívánunk!

Pongrácz Tamás (Tommy78) szakosztályvezető - 2012 .



Szabályokat elfogadták:
1. Kopi
2. Kiru
3. gombocfej
4. Tommy78
5. Petya
6. Dietrich
7. Rojales
8. Tjoe
9. Danik0sz
10. Gerrard
11. Zsozsesz
12. Wega
13. Metosz
14. BengA
15. Tony
16. IsTi
17. Gadfly
18. Kazard
19. Toby
20. Gábor
21. Bodzzza
22. Adam M (Hellspyc)
23. Matte
24. Kacsa
25. Ginger17
26. Voodoo

Avatar
KOPI
Hozzászólások: 1989
Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
Admin: Admin

Re: Szenior Kupa 2012 Szabályzat

Hozzászólás Szerző: KOPI » szomb. jan. 14, 2012 6:23 pm

elolvasva elfogadva
Kép

kiru
Hozzászólások: 941
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2010 6:50 pm

Re: Szenior Kupa 2012 Szabályzat

Hozzászólás Szerző: kiru » szomb. jan. 14, 2012 7:26 pm

elolvasva, elfogadva
Kép

gombocfej
Top Pilóta
Top Pilóta
Hozzászólások: 196
Csatlakozott: pén. feb. 12, 2010 6:22 pm
Admin: Admin

Re: Szenior Kupa 2012 Szabályzat

Hozzászólás Szerző: gombocfej » vas. jan. 15, 2012 8:25 am

elolvasva elfogadva

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: Szenior Kupa 2012 Szabályzat

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » vas. jan. 15, 2012 12:54 pm

elolvasva, elfogadva

pettya
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 227
Csatlakozott: kedd nov. 06, 2007 9:59 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Szenior Kupa 2012 Szabályzat

Hozzászólás Szerző: pettya » vas. jan. 15, 2012 1:33 pm

Elolvasva, elfogadva!
Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Szenior Kupa 2012 Szabályzat

Hozzászólás Szerző: Dietrich » vas. jan. 15, 2012 3:51 pm

elolvasva, elfogadva
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Avatar
KOPI
Hozzászólások: 1989
Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
Admin: Admin

Re: Szenior Kupa 2012 Szabályzat

Hozzászólás Szerző: KOPI » vas. jan. 15, 2012 5:37 pm

Dietrich írta:elolvasva, elfogadva
Nem is tudsz olvasni :mrgreen: Kép
Kép

Avatar
Rojales
Zárt kasztnis pilóta
Zárt kasztnis pilóta
Hozzászólások: 65
Csatlakozott: szer. máj. 05, 2010 3:18 pm

Re: Szenior Kupa 2012 Szabályzat

Hozzászólás Szerző: Rojales » hétf. jan. 16, 2012 10:36 am

eLoLvasva, elfogadva.

tjoe
Top Pilóta
Top Pilóta
Hozzászólások: 253
Csatlakozott: hétf. márc. 24, 2008 3:03 pm
Kapcsolat:

Re: Szenior Kupa 2012 Szabályzat

Hozzászólás Szerző: tjoe » hétf. jan. 16, 2012 12:19 pm

elolvasva, elfogadva
De hová tűnt Damon Hill !?

danikosz
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1693
Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
Admin: Admin

Re: Szenior Kupa 2012 Szabályzat

Hozzászólás Szerző: danikosz » hétf. jan. 16, 2012 1:08 pm

elolvasva,elfogadva
Molnár Dániel #99
Kép
KépKép

Gerrard
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 667
Csatlakozott: szer. jún. 25, 2008 5:29 pm
Admin: Admin

Re: Szenior Kupa 2012 Szabályzat

Hozzászólás Szerző: Gerrard » hétf. jan. 16, 2012 3:28 pm

elolvastam, elfogadtam
Kép

Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Szenior Kupa 2012 Szabályzat

Hozzászólás Szerző: Dietrich » hétf. jan. 16, 2012 10:37 pm

KOPI írta:
Dietrich írta:elolvasva, elfogadva
Nem is tudsz olvasni :mrgreen: Kép

Írni viszont igen. -okos- :mrgreen:
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Avatar
Zsozsesz
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 403
Csatlakozott: hétf. feb. 16, 2009 9:26 pm
Admin: Admin

Re: Szenior Kupa 2012 Szabályzat

Hozzászólás Szerző: Zsozsesz » kedd jan. 17, 2012 5:25 pm

elolvasva,elfogadva

Avatar
Wega
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
Hozzászólások: 34
Csatlakozott: hétf. júl. 21, 2008 5:05 pm

Re: Szenior Kupa 2012 Szabályzat

Hozzászólás Szerző: Wega » szomb. jan. 21, 2012 5:13 pm

Elolvastam, elfogadom

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Szenior Kupa 2012 Szabályzat

Hozzászólás Szerző: metosz » vas. jan. 22, 2012 10:40 am

;-) elolvasva, elfogadva
Kép

Avatar
BengA
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 1645
Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
Admin: Admin

Re: Szenior Kupa 2012 Szabályzat

Hozzászólás Szerző: BengA » hétf. jan. 23, 2012 7:14 pm

elolvasva, elfogadva
Kép

Avatar
Tony
Hozzászólások: 1461
Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
Admin: Admin

Re: Szenior Kupa 2012 Szabályzat

Hozzászólás Szerző: Tony » kedd jan. 24, 2012 4:44 pm

OK
Kép

IsTi
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 816
Csatlakozott: vas. jan. 07, 2007 3:13 pm

Re: Szenior Kupa 2012 Szabályzat

Hozzászólás Szerző: IsTi » kedd jan. 24, 2012 5:52 pm

Jóóhhhh elfogadom :mrgreen:

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Re: Szenior Kupa 2012 Szabályzat

Hozzászólás Szerző: Gadfly » szomb. jan. 28, 2012 12:30 pm

;-) :arrow:
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

Avatar
Kazard
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 479
Csatlakozott: vas. szept. 21, 2008 8:19 pm
Admin: Admin

Re: Szenior Kupa 2012 Szabályzat

Hozzászólás Szerző: Kazard » szomb. jan. 28, 2012 10:04 pm

elolvasva, elfogadva

Toby
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 299
Csatlakozott: szer. júl. 16, 2008 4:06 pm
Admin: Admin

Re: Szenior Kupa 2012 Szabályzat

Hozzászólás Szerző: Toby » vas. jan. 29, 2012 12:10 pm

Elfogadom.
A sün egy makacs állat. Csak akkor hajlandó repülni, ha belerúgok.

Avatar
GABOR
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 650
Csatlakozott: szer. márc. 23, 2011 5:09 pm

Re: Szenior Kupa 2012 Szabályzat

Hozzászólás Szerző: GABOR » vas. jan. 29, 2012 12:46 pm

A Bibliát elolvastam és elfogadtam! :mrgreen:
Kép

Avatar
Bodzzza
Hozzászólások: 797
Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 9:12 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Szenior Kupa 2012 Szabályzat

Hozzászólás Szerző: Bodzzza » vas. jan. 29, 2012 3:58 pm

ja, ja
http://www.youtube.com/user/Bodzzza
"... so lock up your doughter and lock up your wife, lock up your back door and run for your life...."
Kép

Avatar
gstyle
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1080
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Szenior Kupa 2012 Szabályzat

Hozzászólás Szerző: gstyle » vas. jan. 29, 2012 5:19 pm

olvasva, értve
"Néha bukik az ember, de a törött csontok összeforrnak, és hajtunk tovább." by Gilles Villeneuve

http://www.indycar-hungary.hu

Adam M
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
Hozzászólások: 44
Csatlakozott: szomb. feb. 21, 2009 11:03 am
Admin: Admin

Re: Szenior Kupa 2012 Szabályzat

Hozzászólás Szerző: Adam M » hétf. jún. 11, 2012 9:38 pm

Megértettem, és elfogadom.
HELLSPYC

Avatar
Matte
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 655
Csatlakozott: pén. márc. 23, 2012 3:25 pm
Admin: Admin

Re: Szenior Kupa 2012 Szabályzat

Hozzászólás Szerző: Matte » kedd jún. 12, 2012 11:28 am

Elolvstam és elfogadom. :arrow:
Kép

Kacsa
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 24
Csatlakozott: csüt. márc. 22, 2012 4:34 pm
Admin: Admin

Re: Szenior Kupa 2012 Szabályzat

Hozzászólás Szerző: Kacsa » szer. jún. 13, 2012 12:13 pm

Elolvasva megértve

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Re: Szenior Kupa 2012 Szabályzat

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » szomb. jún. 16, 2012 12:43 pm

Aláírva. ;-)
Peter Rigo

Avatar
voodoo
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 653
Csatlakozott: csüt. dec. 27, 2007 12:07 pm
Admin: Admin

Re: Szenior Kupa 2012 Szabályzat

Hozzászólás Szerző: voodoo » vas. júl. 01, 2012 1:08 pm

ok
"Tommy KUPLUNG !!! " by Voodoo (Indy500 2012)

"Mise után okos a gyülekezet" by Ginger (Texas 2010)

"Majd visszafigyelem" by Dzsibi (Texas 2010)

Lezárt

Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 15 vendég