Oldal: 1 / 1

NF1B 2012 Szabályzat

Elküldve: vas. márc. 11, 2012 1:28 pm
Szerző: Gadfly
Kép
MaSzim Nemzeti F1 Bajnokság 2012 Szabályzat

Szakosztályvezetés:

Szakosztályvezetõ:
Keszthelyi Ákos (Gadfly)
Tanácsadó/helyettes: Pongrácz Tamás (Tommy78)

Szerver admin: Keszthelyi Ákos (Gadfly), Pongrácz Tamás (Tommy78)), Paár István Antal (Tony)

Vizsgáztatók:Hajdu Balázs - (metosz), Paár István Antal - (Tony) , Keszthelyi Ákos (Gadfly), Pongrácz Tamás - (Tommy78)

Bírói Testület: Hajdu Balázs - (metosz), Paár István Antal - (Tony)

Futam kiírás: Keszthelyi Ákos (Gadfly)
Statisztika: Hajdu Balázs - (metosz)
Pálya admin: Keszthelyi Ákos (Gadfly), Paár István Antal - (Tony), Pongrácz Tamás (Tommy78)
Cikkírás: Hajdu Balázs - (metosz), Paár István Antal - (Tony)
Hírdetések: Terényi Krisztián - (Kopi)
Képek a verseny után: Hajdu Balázs - (metosz)
Oldalszerkesztés: Hajdu Balázs - (metosz)
TV stáb: SimsportTV - http://www.simsporttv.com
-------------------------------------------------------------------------------------------

1.00 Általános tudnivalók
1.10 Csatlakozás a szerverhez
1.11 Szükséges szoftver: rfactor 1.255F verzió
1.12 Kiegészítés: TeamSpeak3
1.13 Mod: NF1B12 + Kiegészítések

1.20 Szervernév: ! MaSzim.Hu - Forma1
1.21 IP: 87.229.108.129:34297
1.22 Jelszó: kimi

1.30 Verseny menetrendje.
A bajnoki futamok a kiírt naptár szerint, csütörtökönként kerülnek megrendezésre.
További menetrend:
- 19.30 Szabad edzés
19:30 - 19:50 Időmérő edzés Q1 (20 perc)
19:50 - 20:00 Idõmérõ edzés Q2 (10 perc)
20:00 - 20:10 Bemelegítés (10 perc)
20:10 - Futam / felvezetõkör+Állórajt Versenytávtáv: A Valós F1 futamtáv 80%-a

1.31 IDÕMÉRÕEDZÉS (Q2) ALATT CSATLAKOZNI NEM LEHET A SZERVERHEZ!
TeamSpeak (TS) használata kötelezõ!
TS adatok:
IP: 87.229.108.129:9987
jelszó: kimi

1.40 Futam jelentkezés:
Minden futamra a pálya adott topicjában kell jelezni indulási vagy nem indulási szándékát, a verseny napján 17:00 óráig! Aki nem, vagy késõn jelzi, hogy részt vesz vagy nem az adott futamon, az 1. eset után figyelmeztetésben részesül, illetve a Kvalifikációs edzésen nem vehet részt a 2. eset után autóját elveszíti!
Szerverre csatlakozni idõmérõ alatt nem lehet, erre lehetõség a Warm up alatt van, ilyen esetben a futamot a mezõny végérõl kezdheti meg!

1.50 A versenyeken való indulás feltételei:
Csak az a versenyzõ indulhat a csütörtöki versenyen, aki érvényes jogosítvánnyal rendelkezik és a jelentkezését legkésõbb a futam napján 17.00-ig leadta a megfelelõ topicban.

1.60 Pályák és a versenynaptár.
A Bajnokság kiírásának topicjában olvashatóak. Melyet a szervezõség bármiféle gond, hiba esetén módosíthat. A Bajnokságban a valós F1 2012-es szezon alapján 20 futam kerül lebonyolításra.

1.70 Szerver/verseny beállításai:

1.71 Versenytáv: Valós F1 távjának 80%-a
1.72 Üzemanyag fogyasztás: Normal
1.73 Gumikopás: Normal
1.74 Meghibásodás: Normal
1.75 Törés: 65%
1.76 Zászlószabály: Full + Safety Car
1.77 KERS + DRS
1.78 Engedélyezett segítségek: Automata kuplung és szabadon választott nézet.

1.80 Kvalifikáció
Csak jelentkezett versenyzõk vehetnek részt az idõmérõ edzésen. Aki jelentkezett de a kvalifikáción nem tud megjelenni, a futamot a rajtrács végérõl kezdheti meg. Aki az idõmérõ edzés alatt "szakad" le a szerverrõl a rajtrács végérõl kezdheti a futamot, amennyiben nem sikerült mért idõt futnia. Ami újdonság az idei szezonban a KERS + DRS, melyet időmérő edzésen "korlátlanul" lehet használni (KERS 6,67mp/kör)
1.81 A Kvalifikáció 2 részben kerül lebonyolításra, az első 20 perces, a második 10 perces, melyen csak az első etap TOP10 pilótái indulhatnak/futhatnak mért kört, a többi pilóta NEM mehet ki a pályára, ellenkező esetben büntetésben részesül!
1.82 A Kvalifikáción 2 részében Parc Fermé szabály van érvényben, ez azt jelenti, hogy az idõmérõ edzés után korlátozva van az autó beállításának lehetõsége. Amin módosítani lehet még a bemelegítésen, a következõk(7): Kormányzár, üzemanyag, fékerõ, fékelosztás, első szárny, boost és motorfék!

1.90 Verseny
A futam mindig felvezető körrel és álló rajttal kezdõdik! Az autókban van rajtautómatika, melyet a jobb rajtolás érdekében érdemes használni.
A verseny alatt kötelező mindkét komponensű gumit felhasználni ellenkező esetben büntetésben részesül! Futam során előfordulhat, hogy olyan baleset történik, hogy a Safety Car (későbbiekben SC) bejön a páláyára, ebben az esetben a szerver ezt üzenetben jelzi mindenkinek, hogy teljes pályás sárga van érvényben, ennek a jelzésnek a pillanatától nem lehet előzni, tartani kell mindenkinek a pozícióját. Pitelni lehet SC alatt, tehát nem zár be a PIT, pitelés után a szerver mutatni fogja ki mögé kell besorolnod. Az újrarajt előtti kör megkezdésénél, a szerver ismét jelzi üzenetben, hogy a következő körben folytatódik a verseny. A tempót az SC diktálja, itt a szimulátorban nem lehet úgy lemaradni az SC-től a kör végén mint a valóságban, mert bünteti a szerver, de előtte figyelmeztet, ha nagyon lemaradtál róla. Az SC kikapcsolja a villogókat, mielőtt visszajön a pitbe, ezután már az élen álló pilóta szabja meg a sebességet és hogy mikor kezdi meg a gyorsítást! Előzni csak a célvonal átlépése után lehet, ellenkező esetben a szerver büntet! Fontos dolog, amikor jelez a szerver, hogy teljes pályás sárga van érvényben, az SC elkezd elindulni a pályára, és a versenyt Vezető pilótát várja!! Tehát amennyiben az első helyezett előtt van lekörözésre váró pilóta, de még nem értek oda az SC-hez, ők ebben az esetben visszavehetik a körüket, tehát ne soroljanak be az SC mögé mert könnyen büntetést eredményezhet és a szabályos versenyzőket bünteti meg ebben az esetben, ebben az esetben engedélyezett a TS használata, hogy figyelmeztessük a lekörözött pilótát, hogy visszaveheti a körét amennyiben elfelejtené. (Ez egy jó szabálymódosítás volt az FIA részéről, talán már előbb kellett volna ezt bevezetni)
KERS+DRS:
A futamon a KERS bármikor használható, természetesen limitálva, körönként 6,67mp áll a rendelkezésre. A DRS a futam 3. körétől használható, mely szintén limitálva van. Csak abban az esetben lehet használni, ha az előtted haladó versenyző 1mp-en belül van hozzád képest, a DRS mérési pontjánál, és csak a kijelölt zónában tudod használni, mely pályánként váltózó, és jelölve vannak, mind a mérési pontok, mind a zóna kezdete és vége.

1.91 A futamot csak úgy tudjuk érvényesnek tekinteni, ha futam után mindenki feltölti a MoTeC által generált fájlokat. Ezzel tudjuk ellenőrizni, hogy a futamon minkét keveréket használtátok e. Ezen fájlok feltöltésének az elmulasztása a futamon elért eredmény elvesztését vonja maga után!

A fájlok feltöltésének határideje: Futamot követő vasárnap 20:00 óra

A fájlok elérési helye: UserData/LOG/MoTeC

Feltöltési hely / FTP Beállítások:
Kiszolgáló neve: 87.229.108.129
Felhasználó név: F1_Motec
Jelszó: motec[/color]


2.00 Szabályok a pályán / Általános vezetési szabályok:
2.10 A futamokon kötelezõ a pitkiállás és mindkét komponenst fel kell használni. A gumi keverékek használata a valóságnak megfelelően minden pályára meg van szabva, mely a modban be van állítva, így csak a megfelelő keverékkel lehet csatlakozni szerverre, illetve offline tesztelésnél is csak a megfelelő keverékekkel tudsz pályára menni, amennyiben a pályát kizárólag innen töltötted le. Nyilván előfordulhat, hogy valaki előre akar tesztelni, ezért futam kiíráskor közzé fogjuk tenni a megfelelő Keverékeket.
2.11 A boxkiállást fokozott figyelemmel hajtsd végre.
2.12 A boxutcában mindig kötelezõ a sebességkorlátozás betartása melynek sebessége pályánként változhat. Be nem tartása büntetést von maga után! Ezt a büntetést a program automatikusan osztja ki.
2.13 Stop & Go büntetésnél tilos tankolni vagy kereket cserélni, amikor a pilótát értesítik, a rádión keresztül a büntetésrõl melyet 5 körön belül le kell tölteni. Ha valaki nem tesz eleget büntetési kötelezettségének diszkvalifikálja magát a futamból!
2.14 Pitbõl történõ kihajtáskor, edzés felvezetõ körében, pit kiállás után, valamint kicsúszás után a pályára visszatérni fokozott figyelemmel és körültekintéssel ajánlott, használj visszapillantó tükröt a gyors körön levõ pilóták elengedése és a balesethelyzetek elkerülése érdekében. Különösen fontos a boxkijárat lámpajelzéseinek figyelembe vétele, amely villogó kék színnel jelzi(nem minden esetben), ha autó közeledik a versenyíven, piros jelzéskor pedig tilos kihajtani a boxutcából! Kivételes esetekben a lámpák nem mûködhetnek, ilyenkor fokozott figyelem ajánlott! Kihajtáskor a boxutca kijáratát jelzõ meghosszabbított fehér vonal érintése, keresztezése
tilos!
2.15 Az ideális ívre merõlegesen visszatérni szigorúan tilos és balesetveszélyes. A szabályos
visszatérés titka, hogy még a pályán kívül felvesszük az aszfaltcsíkkal párhuzamos irányt, majd amennyiben lehetséges, NEM az ideális ívre térünk vissza, és ott gyorsítunk fel újra a versenytempóra.
2.16 TILOS a szándékos ütközés, meglökés és ezzel egyidejû jogtalan elõnyszerzés.
2.17 TILOS a forgalommal szemben közlekedni! Megszegéséért a verseny után kizárás jár. Ha a vétkes versenyzõ kiesett, a bíróknak joguk van a kizárásra vagy egy futamtól való eltiltásra.
2.18 A védekezõ versenyzõ nem próbálgathatja a féktávokat verseny közben!
2.19 Ha elhagyod a boxutcát, adj helyet más, gyorsabb autóknak, akik az ideális íven közlekednek.
2.20 Figyelj a kék zászlóra és a legközelebbi ideális helyen engedd el a gyorsabb versenyzõt.
2.21 Ha megsérült az elsõ, vagy a hátsó terelõszárnyad, vagy az autó bármelyik része, és ez súlyos kormányzási gondokat okoz, akkor lehetõleg menj be a boxba, ne akadályozd a többieket. Amennyiben a boxba tartasz, lehetõleg ne a versenyíven tedd. Amennyiben elvesztetted autód első vagy hátsó szárnyát, kötelező a pitbe menni és javítattni!
2.22 Ha az autód súlyos sérülést szenvedett és feltehetőleg nem tudod folytatni a versenyt, húzódj le a pályáról és csak akkor lépj ki a versenyből, ne a pályán megállva.
2.23 TILOS a kanyarokat levágni. Levágásnak számít az, ha az autónak legalább két kereke (teljes felületükkel) nincs a pályán! A pálya szélét a kerékvetõ vagy a fehér vonal jelöli! A fehér vonal kintebb tolódik abban az esetben, ha a pályán kerékvetõ van. Minden esetben a kerékvetõ széléhez vagy a fehér vonalhoz viszonyítunk! Ezen szabályok áthágása büntetéssel jár, az eset súlyosságától függõen!
2.24 Tükrök használata kötelezõ!
2.25 A lekörözendõ versenyzõ köteles a lekörözéshez készülõ pilótát olyan hamar elengedni, ahogy csak lehet, de ne a kanyarokban próbáljon félre húzódni, fékezni, mert nem csak magát, hanem a lekörözõ versenyzõt is bajba sodorhatja!


2.30 Bajnoki Pontrendszer:
Futam pontozása:
1. hely: 25 pont
2. hely: 18 pont
3. hely: 15 pont
4. hely: 12 pont
5. hely: 10 pont
6. hely: 8 pont
7. hely: 6 pont
8. hely: 4 pont
9. hely: 2 pont
10.hely: 1 pont

Csapat pontozás:
A futamokon megszerzett, azonos csapatban lévő pilóták pontja adódnak össze.


2.31
Az adott futamon csak azok a pilóták szerezhetnek pontot, akik a versenytáv 80%-át
teljesítették.


2.40 Szerver hiba:
Amennyiben a táv 50% +1 kör teljesítése után a futamon elrajtoló mezõny több mint fele elveszíti kapcsolatát a szerverrel, az utolsó teljesített körben érvényes sorrend a futam végeredménye, ebben az esetben a pontok felét kapják meg a versenyzők
Ha a hiba a táv korábbi részénél történik a versenyigazgatóság újraindítja, vagy késõbbi
idõpontban rendezi meg, vagy törli a versenyt.
2.41 Verseny, és Idõmérõedzés újraindítása:
Idõmérõedzést az elsõ mért kör megkezdéséig lehet újraindítani (tehát a felvezetõ kör alatt), abban az esetben, ha legalább 5 versenyzõt érint a mûszaki probléma.
Versenyt csak a bemelegítõ kör alatt lehet újraindítani, ha legalább 5 versenyzõt érint mûszaki probléma!
2.42 RESTARTOT CSAK VEZETÕSÉGI TAG VÉGEZHET!

2.50 LAGG:
Amennyiben valaki a felvezetõ körön át laggol, magas a pingje vagyis nem stabil az Internet
kapcsolata és így autója ugrál -ami által igen komoly balesetveszélyt jelent pilótatársai
számára- a szervert el kell hagynia! Laggoló pilótára a többi versenyzõ is felhívhatja a figyelmét a versenyszervezõknek vagy a BT-nek! Amennyiben ilyen magas pinggel rendelkezik valaki a Bírói Testület vagy Vezetõségi tag utasítja a laggoló pilótát a szerver elhagyására. Magas pingnek a 150 feletti érték értendõ.

2.60 Óvás benyújtása:
Óvást a verseny startját követõ 24 órán belül lehet benyújtani!!! (Fórumban, erre kijelölt Topicban)
2.61 A Bírói Testület a versenyzõk által bejelentett eseteket vizsgálja meg, de egyéb szabálytalanság esetén óvás nélkül is vizsgálhat, és hozhat döntést adott szituációban.
2.62 A kivizsgálás kérvényét csak abban az esetben tudja a Bírói Testület elfogadni, amennyiben
az esemény pontos idejét és a résztvevõ pilóták nevét megadta a kivizsgálást kérvényezõ.(kizárólag szerver replay alapján).
2.63 Bírói Testületi döntés ellen, fellebbezni lehetőség van!


2.70 Büntetések meghatározásai:
2.71 Versenybaleset (nincs büntetés)
2.72 Figyelmeztetés (2. figyelmeztetés után, 5 pont levonás ! Egy Futamon Maximálisan 1 Figyelmeztetés adható)
2.73 Rajthely büntetés
2.74 Pitbõl való indulás
2.75 Pont levonás
2.76 Diszkvalifikálás adott futamról
2.77 Egy vagy több futamra szóló el1iltás
2.78 Kizárás a bajnokságból
2.79 Box utcai áthajtásos büntetés
2.80 Idõ büntetés (idõmérõ és verseny alatti kanyar levágásokért)

3.00 Bajnoki büntetési rendszer:
Szabálytalanságtól függõen a Versenybíróság az alábbiakban meghatározott bajnoki pontlevonásos
büntetéseket szabja ki az adott pilótának:
3.01 Baleset (elsõ kör, egy versenyzõ károsulttal): 3 pont levonás
3.02 Baleset (elsõ kör, 2 vagy több versenyzõ károsulttal): 6 pont levonás
3.03 Normál baleset, vagy szabálytalanság(egy versenyzõ károsulttal): 2 pont levonás
3.04 Normál baleset, vagy szabálytalanság(2 vagy több versenyzõ károsulttal): 5 pont levonás
3.05 Lekörözött versenyzõ nem engedi el idõben a lekörözõ pilótát: Szerver bünteti - áthajtásos
büntetés
3.06 Lekörözött versenyzõ veszélyezteti vagy balesetet okoz a lekörözõ pilótával szemben: 6
pont levonás.
3.07 Szabálytalan visszatérés a pályára baleset okozással: 8 pont levonás
3.08 Chat - TS stop megszegése: Figyelmeztetés.
3.09 Chat-en és TS-en történõ kulturálatlan megnyilvánulás: Elsõ eset: figyelmeztetés, második:
5 pont levonás
3.10 Adott büntetés a pilóta azon következõ futamán teljesítendõ, amelyen a pilóta megjelenik.
Tehát egy vagy több futam kihagyása nem jelenti automatikusan a büntetés letöltését.
3.11 Utolsó rajthelyes büntetésnél a versenyzõ az idõmérõ edzésen nem jöhet ki a pályára.
3.12 Idõmérõ alatti pálya vágásért, 5 rajthelyes büntetés a következõ futamon.
3.13 Verseny alatti 5. vágás után vágásonként 3mp hozzáadása a vétkes idejéhez, 15. vágás után
diszkvalifikáljuk a vétkes versenyzõt.
3.14 Ha egy versenyzõ a vágás eredményeképpen elõz, vagy azt közvetlen követõen elõzési pozicióba
jut és elõzési pozicióját kihasznlva elõz, az idejéhez 10mp büntetést adunk, amennyiben az így
szerzett pozicióját két kanyaron belül nem engedi vissza.
3.15Koccanásért járó büntetés nincs.
Koccanás definíciója: Koccanás az, amikor két autó fizikai kontaktusba kerül egymással, de a
vétlen versenyzõ nem szenved általa olyan hátrányokat, ami pozíció vesztéssel jár és a
versenyben folyamatosan tud tovább haladni!
3.16
Természetesen ezek a szabályok csak általános szituációkra érvényesek, a végsõ döntéseket a
Bírói Testület hozza az adott szituációnak megfelelõen. A fentiekben nem részletezett, de a
fair play és a szabályok szellemétõl eltérõ versenyzõi magatartás az eset súlyosságától függõ
büntetéssel sújtható.

4.00 Chat - TS szabályok:
4.01 A TS-t csak a szabad edzés, bemelegítõ edzés alatt és verseny után lehet használni
BESZÉLGETÉS céljából!
4.02 A Chat-et Idõmérõ edzés és versenyek alatt TILOS használni, mert megzavarhatja a másik
játékát!
4.03 A chat és a TS stop áthágása büntetést von maga után.
4.04 Esetleges vitás helyzetek megbeszélését és elnézéskérést mindenki lebonyolíthatja a futam
után a chatben, vagy más módon.
4.05 Az egyetlen eset, amikor a chat stopot meg lehet szegni, ha valaki laggoló pilótát lát a
pályán. Ebben az esetben röviden csak annyit kell beírni, vagy a TS-en bemondani hogy X.Y.
laggol.

5.00 Jogosítvány
Bajnoki futamon kizárólag jogosítvánnyal rendelkezõ pilóták indulhatnak. Jogosítvány szerzés feltételei, a szabályok pontos ismerete és betartása.
Vizsgafeladatok:
107% - 5-10 kör adott időn belül, zsinórban, szabályosan!
KTTT - Követési távolság tartás teszt és szabályos előzések
Tesztverseny - a táv 50- 100%-nak balesetmentes teljesítése

6.00 Bajnokságra jelentkezés
A Bajnoki jelentkezõs topicban tudjátok megtenni!

-------------------------------------------------------------------------------------------------
A szakosztályvezetés fenntartja a jogot a szabályzat akár azonnali változtatásához! (indokolt
esetben).

A SZABÁLYZAT NEM ISMERÉSE NEM MENTESÍT A BETARTÁSA ALÓL!

Fair, balesetmentes és izgalmas versenyzést kívánunk!

Keszthelyi Ákos (Gadfly) szakosztályvezetõ - 2012.03.11.



Szabályokat elfogadták:
1. pettya
2. Tommy78
3. Gadfly
4. GABOR
5. BengA
6. Kazard
7. gstyle
8. Giorgio
9. Csaba
10. Zsozsesz
11. doozi
12. Tony
13. endru
14. Titusz
15. stork
16. Turi
17. IsTi
18. KDM
19. CsaB
20. Bercisan

Re: NF1B 2012 Szabályzat

Elküldve: vas. márc. 11, 2012 2:00 pm
Szerző: pettya
Elolvasva, elfogadva. _a_

Re: NF1B 2012 Szabályzat

Elküldve: vas. márc. 11, 2012 4:32 pm
Szerző: Tommy78
elolvasva, elfogadva

Re: NF1B 2012 Szabályzat

Elküldve: vas. márc. 11, 2012 4:56 pm
Szerző: Gadfly
elolvasva és elfogadva :grin:

Re: NF1B 2012 Szabályzat

Elküldve: vas. márc. 11, 2012 6:31 pm
Szerző: GABOR
Elolvastam, elfogadom.

Re: NF1B 2012 Szabályzat

Elküldve: vas. márc. 11, 2012 6:49 pm
Szerző: BengA
Elolvasva, elfogadva... -gg-

Re: NF1B 2012 Szabályzat

Elküldve: vas. márc. 11, 2012 7:21 pm
Szerző: Kazard
elolvasva, elfogadva

Re: NF1B 2012 Szabályzat

Elküldve: vas. márc. 11, 2012 7:46 pm
Szerző: gstyle
readelve, értve:)

Re: NF1B 2012 Szabályzat

Elküldve: hétf. márc. 12, 2012 10:05 am
Szerző: Giorgio
Elolvasva, elfogadva ;)

Bizonyítékul, h tényleg el is olvastam: az 1.90es pont első mondatában a "felvezető" szóból kimaradt 2 betű :mrgreen:

Re: NF1B 2012 Szabályzat

Elküldve: hétf. márc. 12, 2012 11:07 am
Szerző: Gadfly
Giorgio írta:Elolvasva, elfogadva ;)

Bizonyítékul, h tényleg el is olvastam: az 1.90es pont első mondatában a "felvezető" szóból kimaradt 2 betű :mrgreen:
;-)

Re: NF1B 2012 Szabályzat

Elküldve: hétf. márc. 12, 2012 2:44 pm
Szerző: Csaba
Elfogadom, de szerintem egy két dolog kimaradt....
Az egyik, hogy ha jól tudom arról volt szó Q1 allatt még lehet csatlakozni még.
A másik hogy van low TC segítség is, nem csak kuplung.(Most nem tudom elenőrizni, de így emlékszem)
Ha mégsem akkor bocsi.

Re: NF1B 2012 Szabályzat

Elküldve: hétf. márc. 12, 2012 5:18 pm
Szerző: Gadfly
Csaba írta:Elfogadom, de szerintem egy két dolog kimaradt....
Az egyik, hogy ha jól tudom arról volt szó Q1 allatt még lehet csatlakozni még.
A másik hogy van low TC segítség is, nem csak kuplung.(Most nem tudom elenőrizni, de így emlékszem)
Ha mégsem akkor bocsi.
LOW TC eddig sem volt 1 tesztfutamon se, így sztem ez értelemszerű.
Q1 alatt lehet csatlakozni mivel technikailag az úgy van kivitelezve az rF-ben, hogy practice4. Q2 alatt nem lehet, mivel az rF-ben is Quali és az le van zárva.

Re: NF1B 2012 Szabályzat

Elküldve: hétf. márc. 12, 2012 6:08 pm
Szerző: Zsozsesz
Elolvasva + elfogadva

Re: NF1B 2012 Szabályzat

Elküldve: kedd márc. 13, 2012 10:25 pm
Szerző: doozi
Elolvasva, elfogadva

Re: NF1B 2012 Szabályzat

Elküldve: csüt. márc. 15, 2012 9:32 am
Szerző: Tony
Elfogadva.

A PSRL-nél az volt a legnagyobb probléma kvali közben, hogy fel lehetett csatlakozni Qualifying alatt is. Nagyon szar volt, minden másodpercben fellépett vagy lelépett valaki.
Viszont az első kvalinál szerintem jó hogy még fel lehet lépni.

Re: NF1B 2012 Szabályzat

Elküldve: szomb. márc. 17, 2012 7:11 pm
Szerző: Gadfly
FIGYELEM!

APRÓ SZABÁLYMÓDOSÍTÁS TÖRTÉNT, MELYET KÉRETIK ÁTOLVASNI. AKIK MÁR OLVASTÁK/ELFOGADTÁK A SZABÁLYZATOT, AZOKNAK NEM KELL ISMÉT EZT JELEZNIÜK.


VÁLTOZTATÁSOK:
-1.91 pont létrehozása MoTeC-el kapcsolatban (ez már köztudott volt, csak a szabályzatból kifelejtődött)

Illetve a kvalifikációs részből az alábbi szöveg törölve lett:
"Ezen felül a TOP10 pilóta a versenyt a Q2-ben elhasznált gumival kezdi meg, illetve kizárólag csak azzal a komponenssel kezdheti a versenyt amivel a Q2-t teljesítette! Ellenkező esetben büntetésben részesül! Aki nem jutott be a Q2-be, szabadon választhat, hogy melyik komponenssel kezdi meg a futamot!"
Értelem szerűen a kvalifikáció második részébe bejutott pilóták, a futam kezdetekor szabadon választhatnak gumikeveréket. Az ok amiért ez meg lett változtatva az, hogy több kiskapu is rendelkezésre állt ennek a kicselezésére, mely ettől független ellenőrizhető lenne, csak rengeteg adminisztrációs feladattal járna. Ellentétben a futamon használt komponensek ellenőrzésével, ahol továbbra is kötelező mindkét keverék használata (1.91 pont).


Akik még nem jelezték az olvasást ill. elfogadást, azokat kérjük tegyék meg!

A SZABÁLYZAT NEM ISMERÉSE NEM MENTESÍT A BETARTÁSA ALÓL!

Re: NF1B 2012 Szabályzat

Elküldve: szomb. márc. 17, 2012 7:37 pm
Szerző: endru
igaz még nincs meg a jogsi
de elolvasva, elfogadva!

Re: NF1B 2012 Szabályzat

Elküldve: vas. márc. 18, 2012 6:44 pm
Szerző: Titusz
elolvastam, elfogadtam

Re: NF1B 2012 Szabályzat

Elküldve: hétf. márc. 19, 2012 7:01 am
Szerző: stork
elolvastam, elfogadom!

Re: NF1B 2012 Szabályzat

Elküldve: hétf. márc. 19, 2012 1:30 pm
Szerző: Turi
Elolvastam, elfogadom !

Re: NF1B 2012 Szabályzat

Elküldve: hétf. márc. 19, 2012 4:08 pm
Szerző: IsTi
okés elfogadva :mrgreen:

Re: NF1B 2012 Szabályzat

Elküldve: csüt. márc. 22, 2012 5:35 pm
Szerző: KDM
Elolvasva elfogadva!! -gg-

Re: NF1B 2012 Szabályzat

Elküldve: vas. márc. 25, 2012 9:48 pm
Szerző: Makako
olvasva,fogadva.

Re: NF1B 2012 Szabályzat

Elküldve: hétf. márc. 26, 2012 12:11 pm
Szerző: BengA
Makako írta:olvasva,fogadva.
Kamu, nem is tudsz olvasni :lol:

Re: NF1B 2012 Szabályzat

Elküldve: szer. márc. 28, 2012 8:47 pm
Szerző: spiczi91
elolvasva, elfogadva

Re: NF1B 2012 Szabályzat

Elküldve: kedd jún. 12, 2012 7:29 pm
Szerző: Tipli
elolvasva, megértve,elfogadva

Re: NF1B 2012 Szabályzat

Elküldve: kedd jún. 26, 2012 8:21 pm
Szerző: CsaB
Elolvastam és megértettem.

Re: NF1B 2012 Szabályzat

Elküldve: szer. jún. 27, 2012 7:42 am
Szerző: Bercisan
Elolvastam,és megértettem.Természetesen megpróbálom betartani őket.:DD

Re: NF1B 2012 Szabályzat

Elküldve: kedd júl. 10, 2012 8:34 pm
Szerző: davidkaa
elolvasva,elfogadva

Re: NF1B 2012 Szabályzat

Elküldve: szer. júl. 11, 2012 6:10 pm
Szerző: Deuce
elolvasva és elfogadva -hh-

Re: NF1B 2012 Szabályzat

Elküldve: kedd júl. 17, 2012 6:51 pm
Szerző: Fekete Misi
Elolvasva, elfogadva, bár vizsgám még nincs :)

Re: NF1B 2012 Szabályzat

Elküldve: szer. júl. 18, 2012 2:08 pm
Szerző: metosz
Fekete Misi írta:Elolvasva, elfogadva, bár vizsgám még nincs :)
Jelentkezz a bajnokiba, mert papíron csak 1 szabad autó van, a #23-as HRT
http://www.maszim.hu/forum/viewtopic.php?t=1844

Vizsgáza keddenként (19.00-20.00 majd tesztfutam kb.21.15-ig) a bajnokiban következő aszfalt csíkon lehet. Jelenleg még a futamok témában nincs kiírva, de Hockenheim jön a naptár szerint, a pálya és a MOD már elérhető LETÖLTÉSEK alatt, de lehetnek még változások.


Választható autók:

Red Bull Racing
#1 Doozi ok
#2 GABOR ok
Vodafone Mclaren Mercedes
#3 Kazard ok
#4 Tony ok
Scuderia Ferrari
#5 Pettya ok
#6 Bercisan ok
Mercedes GP Petronas F1 Team
#7 Gadfly ok
#8 Makako ok
Lotus Renault GP
#9 Tommy78 ok
#10 Zsozsesz ok
AT&T Williams
#11 Buchert Csaba ok
#12 Benga ok
Force India F1 Team
#14 davidkaa ok
#15 danikosz ok
Sauber F1 Team
#16 Titusz ok
#17 CsaB ok
Scuderia Toro Rosso
#18 Turi ok
#19 Stork ok
Team Lotus
#20 Gstyle ok
#21 Bedy ok
HRT F1 Team
#22 Deuce ok
#23
Marussia Virgin Racing
#24 KDM ok
#25 Tipli ok

Re: NF1B 2012 Szabályzat

Elküldve: hétf. szept. 03, 2012 4:48 pm
Szerző: Matte
Elolvastam, elfogadom -hh-