Oldal: 2 / 2

Elküldve: kedd jan. 13, 2009 9:57 pm
Szerző: metosz
Bodzzza
Road vizsga eredmények :

107%
jeles
KTTT:
jeles
Előzés
jeles
Tesztverseny: 2009.01.13
jeles

Gratulálunk a road jogsihoz! Fair balesetmentes vezetést!
Ginger17 vár majd a teljes indycar licenchez, ovál pályán!

Elküldve: szer. jan. 14, 2009 8:42 am
Szerző: Bodzzza
Köszi!

Igyexem majd ott is ;)

Elküldve: szer. jan. 14, 2009 4:01 pm
Szerző: metosz
Bodzzza írta:Köszi!

Igyexem majd ott is ;)
Közben légyszi a szabályokat majd olvasd végig, ennek a témának az első hozzászólásában is megtalálod a linkeket. Jelezd nekünk kérlek írásban, hogy elfogadod őket, ebben a témában.
Ovál tetszeni fog!
Kicsit durvább koncentrációt igényel mint a road, jobban mondva teljesen mást. Roadon a pályára itt meg az ellenfelekre kell figyelni. Roadon van néha egy pici szünet az egyenesekben, sajnos oválon ez ritkán adatik meg, ezért írtam, hogy keményebb. Ráadásul ha hibázól tuti nem csak te szívod meg, így a felelősség is sokkal nagyobb.

Elküldve: szer. jan. 14, 2009 6:06 pm
Szerző: Bodzzza
Szabályokat elolvastam, elfogadom.

Elküldve: kedd jan. 20, 2009 10:10 pm
Szerző: metosz
Sanya
Road vizsga eredmények :

107%
jeles

KTTT:


Előzés
jeles

Tesztverseny: 2009.01.20.
megfelelt


Ezúton is elnézést kérünk a versenyzőktől, rajtunk kívülálló okok (magas ping - hálózati hiba) hátráltattak.

Gratulálunk a road jogsihoz! Fair balesetmentes vezetést!

Elküldve: kedd jan. 20, 2009 10:11 pm
Szerző: metosz
RPeti
Road vizsga eredmények :

107%
jeles
KTTT:
jeles
Előzés

Tesztverseny: 2009.01.20.
kitűnő (1. hely)

Ezúton is elnézést kérünk a versenyzőktől, rajtunk kívülálló okok (magas ping - hálózati hiba) hátráltattak.

Gratulálunk a road jogsihoz! Fair balesetmentes vezetést!

Elküldve: szer. jan. 21, 2009 10:00 am
Szerző: RPeti
Szabályokat végigolvastam, elfogadom :)

Elküldve: szer. jan. 21, 2009 2:52 pm
Szerző: sanya
Szabályok elolvasva, elfogadva!

Elküldve: kedd feb. 03, 2009 9:55 pm
Szerző: metosz
Batmanci
Road vizsga részeredmények:

107%
jeles
KTTT:
jeles
Előzés
jeles
Tesztverseny:
2009.02.03 Cleveland JELES

Grat a road jogsihoz! Fair balesetmentes vezetést!
Ginger17 vár majd a következő ovál pályán az ovál vizsgára!

Elküldve: kedd feb. 10, 2009 11:03 pm
Szerző: metosz
Sanya
Ovál vizsga eredmények :

103%
jeles
BEKI:
jeles
Forgalom
jeles
Tesztverseny: 2009.02.10


Gratulálunk a teljes Licenchez!

Elküldve: kedd feb. 10, 2009 11:03 pm
Szerző: metosz
Batmanci
Ovál vizsga eredmények :

103%
jeles
BEKI:
jeles
Forgalom
jeles
Tesztverseny: 2009.02.10


Fair balesetmentes vezetést!

Elküldve: kedd feb. 10, 2009 11:04 pm
Szerző: metosz
Bodzza
Ovál vizsga eredmények :

103%
jeles
BEKI:
jeles
Forgalom
jeles
Tesztverseny: 2009.02.10


Szép volt! Hajrá! Jó szórakozást!

Elküldve: kedd feb. 10, 2009 11:04 pm
Szerző: metosz
RPeti
Ovál vizsga eredmények :

103%
jeles
BEKI:

Forgalom

Tesztverseny: 2009.02.10
megfelelt

Gratulálunk a teljes Licenchez! Ha javítani szeretnéd a tesztversenyért kapott jegyet, lehetőség csak a következő tesztfutamon van rá. Utána véglegesítésre kerül.

Elküldve: szer. feb. 11, 2009 9:56 am
Szerző: RPeti
Köszönöm szépen a jóindulatot, igyekszem jövő hét kedden :)

Elküldve: szer. feb. 11, 2009 1:04 pm
Szerző: Bodzzza
Köszi az értékelést! ;)

Szabályok elolvasva, értelmezve, de vannak kérdések :)
#1
Futamon belül az egészpályás sárga utáni start. Itt is él e a rajtnál lévő rajtolási sebesség (most 193km/h), vagy itt a versenyben vezető pilóta határozza meg a sebességet? Azaz, hogy lehet e ez feletti sebessélggel is "rajtot" venni?
(ezt nem találtam szabályzatban)

#2
Tegnap a tesztverseny elött Batmanci és azt hiszem Metosz beszélgettek az elözésről, mely lényege az volt hogy ha 2 v több pilóta versenyzik, kanyarnál egymás mellé érnek, de 1ik kb fél autóval előrébb van, akkor amelyik elörébb van, az választ ívet.
A szabályzatban ilyenre utaló szöveget nem találtam. Inkább az ellenkeőjét. pl. ha 2 vagy több pilóta 1más mellett halad a kanyarban akkor nincs ideális ív. Sztem ezt mellette lévőnek kell tekinteni, mert a spotter tuti szövegel már fél autónál.
Ha mégis az "ívén" szeretne menni akkor könnyen elképzelhető, hogy találkozna a két ív. Elvileg ez rázárás. A szab.-ban az is ott van hogy nincs rázárás.
Akkor most nemtom mivan :)
Összevágtam 1 vidit 1 ilyen esetröl, hogy most akkor mi is lenne a helyes. Az eset Batmanci és köztem egy edzésen történt. Azért ezt az esetet választottam, mert sztem ez pont ilyen helyzet és választ szeretnék kapni hogy most ilyenkor mivan :) Számit e a fél autó vagy bizzak abban hogy hallgat a spotterre? :)
Ne értesen félre senki! Engem csak a szitu érdekel. Nem személyre szól. Ha mással történt volna ilyen esetem azt raktam volna be.
Elöre is köszi válaszotokat!

vid: http://www.bodzzza.extra.hu/indy.wmv hang nincs!

Elküldve: szer. feb. 11, 2009 1:47 pm
Szerző: metosz
Hatalmas rohanásban vagyok így én csak az előzésre válaszolok gyorsan.

El kell felejteni oválon ezt a fogalmat.
Oválon nincs ideális ív, lezárni tilos!

Abban a pillanatban amikor a spotter megszólal, hogy vannak melletted, vége. Oda már nem mehetsz.

Elküldve: szer. feb. 11, 2009 1:53 pm
Szerző: Ginger17
Bodzzza írta:Köszi az értékelést! ;)

Szabályok elolvasva, értelmezve, de vannak kérdések :)
#1
Futamon belül az egészpályás sárga utáni start. Itt is él e a rajtnál lévő rajtolási sebesség (most 193km/h), vagy itt a versenyben vezető pilóta határozza meg a sebességet? Azaz, hogy lehet e ez feletti sebessélggel is "rajtot" venni?
(ezt nem találtam szabályzatban)

#2
Tegnap a tesztverseny elött Batmanci és azt hiszem Metosz beszélgettek az elözésről, mely lényege az volt hogy ha 2 v több pilóta versenyzik, kanyarnál egymás mellé érnek, de 1ik kb fél autóval előrébb van, akkor amelyik elörébb van, az választ ívet.
A szabályzatban ilyenre utaló szöveget nem találtam. Inkább az ellenkeőjét. pl. ha 2 vagy több pilóta 1más mellett halad a kanyarban akkor nincs ideális ív. Sztem ezt mellette lévőnek kell tekinteni, mert a spotter tuti szövegel már fél autónál.
Ha mégis az "ívén" szeretne menni akkor könnyen elképzelhető, hogy találkozna a két ív. Elvileg ez rázárás. A szab.-ban az is ott van hogy nincs rázárás.
Akkor most nemtom mivan :)
Összevágtam 1 vidit 1 ilyen esetröl, hogy most akkor mi is lenne a helyes. Az eset Batmanci és köztem egy edzésen történt. Azért ezt az esetet választottam, mert sztem ez pont ilyen helyzet és választ szeretnék kapni hogy most ilyenkor mivan :) Számit e a fél autó vagy bizzak abban hogy hallgat a spotterre? :)
Ne értesen félre senki! Engem csak a szitu érdekel. Nem személyre szól. Ha mással történt volna ilyen esetem azt raktam volna be.
Elöre is köszi válaszotokat!

vid: http://www.bodzzza.extra.hu/indy.wmv hang nincs!
#1 A rajtolási sebességet minden esetben be kell tartani... AZ ELSŐ HELYEZETT VERSENYZŐNEK... ÉS CSAKIS NEKI. A többieknek arra kell figyelnie, hogy ne maradjanak le tőle (figyelmeztet a szerver és egy idő után büntet is), illetve, hogy ne előzzék meg az előttük lévőt a "green jelzésig"(büntet a szerver).

#2 Jól értelmezed a szabályzatot Bodzzza. NINCS IDEÁLIS ÍV, ÉS NINCSENEK ELŐJOGOK. Ha melletted van valaki arra nem szabad ráhúzni. Azért van a spotter, hogy erre figyelmeztessen. Itt nincs olxan, mint a road/street versenyeken, hogy "enyém az ideális ív, engedned kell".

Ez baromira fontos és kedden erre külön ki fogunk térni... nem is gondoltam volna, hogy ez ennyire félreérthető - lehet ezért nem is értettem Batmanci kérdését.

Tehát - metosz remekül mondta - a pozíció harcok "szinkronrepülésben" történnek. Nincs ráhúzás, rátartás, blokkolás, feltartás, odébb lökés, kényszerítés... ezek súlyos hibák, amikért óvni lehet.

TOLERANCIA ÉS BIZTONSÁG
(erről szól a szabályzat)

Ha kérdés van, azonnal tegyétek fel.

Elküldve: szer. feb. 11, 2009 1:55 pm
Szerző: Bodzzza
köszi a válaszokat! ;)

Elküldve: szer. feb. 11, 2009 5:58 pm
Szerző: Dietrich
Még valami.
Fehér vonal alá nem megyünk előzés céljából..itt majdnem sikerült annyira átlépni.
Amúgy az aki ráhúzta az autót ő volt szabálytalan az íven kellett volna mennie.
Ehhez kell a gyakorlat, hogy el kell engedni különben több autó is galyra mehet..és a következő körben a szélárnyékot kihasználva simán visszalehet előzni aki akar.

előzés

Elküldve: kedd feb. 17, 2009 11:02 am
Szerző: Batmanci
Dietrich írta:Még valami.
Fehér vonal alá nem megyünk előzés céljából..itt majdnem sikerült annyira átlépni.
Amúgy az aki ráhúzta az autót ő volt szabálytalan az íven kellett volna mennie.
Ehhez kell a gyakorlat, hogy el kell engedni különben több autó is galyra mehet..és a következő körben a szélárnyékot kihasználva simán visszalehet előzni aki akar.
Bodzzától elnézést, ha ráhúztam, de engem is érdekel a dolog, mert a spotter, abban a pillanatban beszól, ha a hátsó szárnyat eléri a mögöttem haladó.
Ebben az esetben el kell engednem? Nem tarthatom íven fel? Majdnem a vonal mellett voltam. Bentről már úgy nézett ki, hogy mellettem és a vonal között nincs annyi hely, hogy elmenjen. Ekkor feljebb kell mennem, és elengednem?
Bocs az értetlenségemért.
Laci
U.I.: Szitálhat az előttem lévő?
Mert ha nincs ideális ív, akkor lendületet veszek szélárnyékban, de az előttem haladókihúzhat elém?
Csak a pontosság kedvéért.

előzés

Elküldve: kedd feb. 17, 2009 11:11 am
Szerző: Batmanci
Közben visszaolvastam metoszt.
Így már egyértelműbb, de még mindig az a gondom, ha a vonal mellett vagyok...
akkor is el kell engednem?

Re: előzés

Elküldve: kedd feb. 17, 2009 11:43 am
Szerző: Ginger17
Batmanci írta:Közben visszaolvastam metoszt.
Így már egyértelműbb, de még mindig az a gondom, ha a vonal mellett vagyok...
akkor is el kell engednem?
Batmanci!

Ha az ellenfeled átlépi a lenti vonalat, akár egy kerékkel is és úgy előz meg, az szabálytalan a részéről. Ám ha a vonal mellett mész és valaki befér melléd (úgy, hogy ő nem lépi át a vonalat) akkor te tuti nem vagy a vonal mellett... érted?

Ez a kifejezés pedig, hogy "el kell engednem" az oválon nem létezik!!! Légyszíves felejtsd el a road/street pályákon megtanult konvenciókat! Az oválon ezek nem működnek. Feltartás és blokkolás alatt azt értjük, hogy cikázol előtte és lassításra, netán fékezésre kényszeríted a szélárnyékban gyorsuló ellenfeled - ez utóbbi oválon azonnali megpördülést jelent. Azért te ne változtass versenyvonalat, mert a mögötted jövő felgyorsult a szélárnyékodban és akkor te "elengeded"... ez badarság. Ha a vonal mellett vagy, és ő gyorsabb, akkor majd megelőz kívülről... ha tud.

Egy szó mint száz... a lényeg az, hogy mindig mindenkor hagyj elég helyet a másiknak. Mindegy, hogy te előzöl, vagy hogy téged előznek... hagyj helyet, hogy ne érjetek össze és ne legyen kicsúszás.

Ha még most sem érthető, akkor javasolom, hogy este üljünk össze, nehogy kétségekkel a fejedben ülj le a gép elé csütörtökön.

Elküldve: kedd feb. 17, 2009 3:06 pm
Szerző: Dietrich
az elengedést arra értem aki (bár elöl megy)lassabb mint a mögötte jövő a szélárnyék miatt..ne birkozzon vele a pozicióért mert a következő körben ő lesz szélárnyékban..
de a rutinosok nem előzgetik egymást oda-vissza mikor 2 óra van még hátra a távból..

Elküldve: kedd feb. 17, 2009 10:03 pm
Szerző: metosz
RPeti
Ovál vizsga eredmények :

103%
jeles
BEKI:

Forgalom

Tesztverseny: 2009.02.17
kitűnő
(2009.02.10 javítás)

Elküldve: kedd feb. 17, 2009 10:09 pm
Szerző: metosz
csery
Ovál vizsga eredmények :

103%
jeles
BEKI:

Forgalom
jeles
Tesztverseny: 2009.02.17
megfelelt

Elküldve: szer. feb. 18, 2009 10:04 am
Szerző: RPeti
metosz írta:RPeti
Ovál vizsga eredmények :

103%
jeles
BEKI:

Forgalom

Tesztverseny: 2009.02.17
kitűnő
(2009.02.10 javítás)
Köszi a lehetőséget hogy javíthattam 8)

Elküldve: kedd márc. 03, 2009 10:24 pm
Szerző: metosz
FüReady
Ovál vizsga eredmények :

103%
jeles
BEKI:
jeles
Forgalom
jeles
Tesztverseny: 2009.03.03


Gratulálunk a jogsihoz! Fair balesetmentes vezetést!

Elküldve: kedd márc. 10, 2009 10:00 pm
Szerző: metosz
FüReady
ROAD vizsga eredmények :

107%
Jeles
KTTT

Előzés
Kitűnő
Tesztverseny: 2009.03.10 (Vancouver)
Kitűnő

Gratulálok a teljes jogsihoz!