Verseny részvétel, illetve hiányzás bejelentés a futamokra kötelező! Minden futamkiírás első hozzászólásában találhatok a hivatalos információk, illetve a szerverre lépéshez szükséges adatok, modok, pályák, kiegészítések.
Avatar
jfly
Hozzászólások: 289
Csatlakozott: pén. dec. 26, 2008 5:06 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: jfly » pén. jún. 05, 2009 4:24 am

Jóreggelt!!

Teqi gratula, hallom te nyertél:))) Úgy bepöccentél a közvetítés miatt, hogy meg sem álltál a célig ? :lol:

Srácok, a 30. körig tudtalak benneteket követni aztán kifagytam én is. Elmesélné valaki hogy mi történt tegnap? Írnék belőle egy összefoglalót, csak így nehéz hogy az első harmadot (sem végig) láttam... Köszönöm. Este fel tudok jönni a TS-re szerintem így egyszerűbb szóban mint leírni, de ahogy kényelmes.
üdv,

jfly

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Knife » pén. jún. 05, 2009 5:57 am

Jó ez az idei év, nagyon "tetszik". 5 futamból csak egyszer láttam meg a kockászászlót, 1 netszakadás, 1 lost connection, 1 sárgazászlós baleset, 1 kormányhiba...
De amíg voltam jó volt. Nagy öröm volt számomra, hogy miután sikerült végre elindítani a futamot, mindenki nagyon korrektül helyezkedett. Részemről visszavett boosttal próbáltam törés nélkül megúszni, ami úgy tűnt be is jön, mert szépen jöttem előre, aztán...
Grat Teqi!
Valaki nem ismer valami boszorkányt, vagy varázslót, vagy kuruzslót, vagy akármit? Szeretnék végre befejezni egy versenyt.

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. jún. 05, 2009 6:55 am

Az jó lenne ha mindenkiben tudatosulna..a verseny a felvezető körrel kezdődik és nem a Green Green Green elhangzásával!!!
Ez a tegnapi restart az ind500-at figyelembe véve nem volt jogos. majd ha megtettük a kört és valóban nem folytatható a játék mert nem jön ki a PC akkor majd resi addig ez csak találgatás, hogy nem jött volna ki..de itt szó sem volt erről a resi pillanatában még, páran összetörtek 15 fő alatt, de még csak 10 autó sem volt érintve benne kb. 4-5 és rögtön resi. megmondtam a jövőben én leszek a legnagyobb resi ellenző mert ez komolytalanná teszi a bajnokságot..Metosz szavaival élve.
Metosz az én szemszögemből nézzed az eseményeket..ezért volt az első gondolotam, hogy kilépek a bajnokságból.
Kösz Voodoo, hogy azonos véleményen voltál velem ebben a szituban, de mi ehhez kevesek voltunk ;)
Egyébként végig szenvedtem egy full szar autóval a versenyt nem nyomtam esc-t..

Grat Teqi a győzelmednek.

Sanya gratulálok.11x voltál a pitben az én 9 kiállásom eltörpül melletted, de a pálesz az jó volt..nem rúgtunk be töle :D
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Avatar
sanya
Hozzászólások: 1117
Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 5:31 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: sanya » pén. jún. 05, 2009 7:06 am

Grat Tequi, Norni, Tomi!!! :wink:

Nem unatkoztam.....ha mégis, akkor kimentem tankolni és rácuppantam a Bedy által otthagyott páleszes ballonra! :shock:
11 boxkiállást hajtottam végre...bár volt ami nem kiállásra hanem kirepülésre sikerült... :lol:
Fejen végigcsúsztam a fél boxot és veszettül nyomtam közben a féket......de csak nem állt meg... 8)
Halmoztam a hülyeségeket rendesen, volt itt áthajtásos, stop&go, s.t.b.
Néha túlságosan is igyekeztem helyet hagyni a belülről beszúróknak (így kerültem fel a palánkra, onnan pedig légi úton a boxba).
Mindentől függetlenül meg sem fordult a fejemben, hogy kilépjek.
Jó volt!

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. jún. 05, 2009 7:09 am

metosz írta: Az, tuti, hogy egy szabályos rajt után a 2. kanyarban bekövetkezett baleset nem fog a restart kategóriába tartozni, de az is, hogy ami ma történt viszont igen. Sajnos Toby a legrosszabb pillanatban tűnt el - laggolt bele a falba -.
tehát ha mások miatt nem tudok megtenni 1 kört mert sárga alatt falnak megy (nem zöld alatt)leszakad a kereke és leszakitja a hátsó szárnyat az rendbe van..
ha szintén más miatt nem tudsz megtenni 1 kört de lagg miatt van akkor resi..

Egyébként a szabályzatba elég konkrétan benne van lagg, de szó sincs benne resiről kivéve a szerveri hiba esetén.
Ha valaki mondjuk a 93. körben belaggol és összetör 5 autót akkor is resi van? na ugye..

INTERNET KAPCSOLAT

Aki indulni szeretne annak legalább 256 kbit/s letöltési és 64 kbit/s feltöltési sebességgel kell rendelkeznie. Szerveren maximálisan engedélyezett ping: 150. Akinek ennél alacsonyabb sebességű kapcsolata van, az nem indulhat az esetleges balesetek elkerülése érdekében. Lag-os versenyző(k)re vonatkozó szabályok: Az esetleges ütközésekért csakis őt vonjuk felelősségre, abban az esetben, ha az ütközés helyétől maximum 2-3 kanyarra már volt lagja. Ha az ütközés pillanatában (és előtte 2-3 kanyarral) nem lagolt, akkor az esetet versenybalesetként bírálják el a bírók. Ha már az edzések során is folyamatosan lagol akkor, a Pálya-adminok felszólítják a szerver elhagyására. Ezután természetesen visszajöhet. Ha ennek ellenére sem oldódik meg a probléma, akkor a Pálya-adminok a zökkenőmentes lebonyolítás érdekében eltanácsolhatják az adott futamról! Internetkapcsolat szakadás esetén a versenyelhalasztásban leírt szabályok az érvényesek. Mindeki a maga internetkapcsolatának a kovácsa és felelőse.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. jún. 05, 2009 8:00 am

Gilberto visszanéztem a replayt..
megpördültél sárga lett azonnal elvettem a gázt te meg pont az én ivemre jöttél vissza, de még nem uraltad az autót..ki sem tudtalak volna kerülni csak ha átugorlak. Ez sajna benne van az oválban amit úgy hívnak pech..ha óvnék is nem lenne értelme, mert tudom versenybaleset lenne.
Csak sajna ezzel 96mp javitás ezalatt kaptam 3 kört meg romlott az autó állapota és lasabb voltam a 46. körtől egy 225 körös versenyen.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » pén. jún. 05, 2009 9:04 am

Teljesen felesleges vitatkozni azon, hogy a restart jogos volt, vagy sem.

Mindkét oldalról vannak elfogadható indokok és olyanok is amik igencsak rossz hivatkozások. Példának felhozni az Indy 500 rajtbalesetét azért rossz, mert ott zöld zászló alatt történt a dolog, ergo versenyhelyzetben. A tegnapi helyzet inkább ahhoz hasonlítható, ha vki a felvezető körön lefullad, vagy összetöri a másikat... mivel e miatt a szerver össze vissza fog büntetni, a restart indokolt. Tegnap is ez volt... a cirkusz után, egy a szerver által elengedett rajtnál végigbüntette volna a bandát. Akik összetörték magukat a "nemrajtban" azok a következő körig tuti nem értek volna vissza a helyükre ergo aki mögöttük van mindenki büntetést kapott volna... és ez nem feltételezés, hanem kétszázvalahány verseny tapasztalata... ezt az egészet anno már többször végigpörgettük, legutóbb Long Beach-ben volt erre példa. Sajnos ez egy rF nevű progi butasága.

Másrészről, érthetőek és teljes joggal elfogadhatóak a kétségek és metosznak igaza van: ezt sürgősen szabályozni kell!

...

És akkor viták helyett beszéljünk a megoldásokról.
Ha a való életet veszzük alapul, akkor itt van két jellemző példa:

Michigan, 1996
http://www.youtube.com/watch?v=pfWKNV0szfk

Indianapolis, 1982
http://www.youtube.com/watch?v=k33sBpPsAu0

Jól látható, hogy a felvezető körön történt baleset (tehát a green, green, green elhangzását, a zöld zászló beintését megelőző baleset) esetén a versenybírók leállítják a versenyt és újrarajtoltatnak.

A zöld zászló utáni baleset már versenyhelyzet... nincs újrarajt.

Az 1995-ös Indy 500 rajtja után 6 autó maradt az első kanyarban, de mégsem rendeltek el újrarajtot, mert a zölddel már elengették a mezőnyt.
http://www.youtube.com/watch?v=dWKbmS12 ... re=related

Úgy gondolom a szabályozás megalkotásánál vegyük ezeket az eseteket alapul és ezek szerint fogalmazzuk meg a rendszert, mindannyiunk egyetértésében.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Ginger17 pén. jún. 05, 2009 9:41 am-kor.
Peter Rigo

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » pén. jún. 05, 2009 9:38 am

A versenyről...

Bocsánatot kell kérjek RPetitől. A verseny eleji majdnem megforgásom után nekicsúsztam... nem tudom mennyire sérült az autója. Nekem a hátsó szárnyam ment tönkre, így a restartok után az első 10 körben jégpálya szerű élményeim voltak.

Amúgy meg nagyon örülök, hogy végre egy normális versenyt futottam... Gratula Tequilának, a rövid oválokon verhetetlen... a TVs dologra meg sürgősen megoldást kell találni!

Gratula minden célbaérkezőnek!
Óvni péntek éjjfélig lehet, döntések vasárnapra (vagy a jövő hét elejére) várhatók. Amint lehet kiírom Texast. Jó felkészülést mindenkinek!
Peter Rigo

Avatar
Tequila
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 338
Csatlakozott: hétf. jún. 30, 2008 7:09 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tequila » pén. jún. 05, 2009 10:20 am

Azt nem mondanám, hogy verhetetlen, sőt... Amivel tegnap nyertem az a taktika volt, és szerencse, jókora szerencse. 75 körrel a vége előtt kimentem az uccsó pitre, és tudtam, ha végig green lesz, akkor sem kell többet kiállnom, szerencsére 10-11. helyen voltam, után jópárat tudtam előzgetni, és volt megint egy hosszabb zöld szakasz, ami ugyancsak nekem segített, mentünk kb 20 kört, és akik nem voltak kint, azoknak muszáj volt kimenni, és ennek köszönhetően kerültem élre, igaz előtte is voltam már első, amikor sokáig vártam a piteléssel, de nem érte meg, mert egyik rajtot elrontottam, és kaptam egy áthajtásos büntit, szerencsére picit meglógtam a mezőnytől és simán letöltöttem, visszajöttem, maradt 20 lityó benya, biztonságos távolságra kerültem az elsőtől, megelőztem pár embert, és visszavettem a boostot, majd sárga.

Szóval miután mindenki kiment előlem tudtam, hogy ez a kezemben, és csakis rajtam múlik, hogy ezt megnyerem vagy nem. Egyedül Norbi került utána olyan közelségbe hogy esélye lett volna előzni, meg is lepődtem, hogy nem próbálta meg, Norbi, ott megnyerhetted volna, ugyanis a célegyenesben érted a hátsószárnyam, elengedtelek volna.

Azt is tudtam ha az első 3 kört túlélem a rajtoknál onnan már senki nemtud megelőzni, és így is lett, a végén Gstyle félig megnyerte nekem, hogy MoDa-ék nem tudtak feljönni, aztán MoDa 2. helyről megcsinálta a sárgát, és csak becsorogni kellett.

Nagyon jó volt a setupom, lehetett volna gyorsabb is, de a biztonságot választottam, az egész futam során max 2-szer indult meg a kocsi, de időben észleltem. Nagyon örülök ennek a győzelemnek, ez ismételten nagyon sokat adott vissza nekem, hihetetlen csalódott voltam megint, hogy indulóból lettem kommentátor, majd megint induló, nemsemmi perceket éltem át, főleg, hogy rajt is el lett halasztva, megértem, hogy ezért néhányan idegesebbek lettetek, nem biztos hogy jó ötlet volt megvárni, Gerrard-nak így esélye sem volt befejezni a futamot, amit nagyon sajnálok :S

Amit még szeretnék kiemelni, az a 3. rajt első 40!!! köre, amit zöld alatt teljesített a banda, na az leírhatatlan volt, egy ilyen feszültségekkel teli 2 rajt után ilyen 40 kört produkálni, hihetetlen izgalmas volt, köszi ezért.

No és akkor ismételten jön a magyarázkodás, valakinek muszáj megtenni, és mivel engem idegesít legjobban... Szóval ismételten elnézést szeretnénk tőletek kérni, hogy ez volt az adással... Ennél jobban már nem lehetünk pechesek, de megpróbálunk valamit kitalálni erre, sajnos csakis egy megoldása van ennek, pontosabban fogalmazok, csakis akkor van ennek a TV-nek jövője, ha sikerül egy közvetítőgépet szerverterembe helyezni, ha ez nem jön össze, minden bizonnyal ez a dolog nemfog folytatódni, az én számomra biztosan nem...Meglátjuk, összeülünk, megbeszéljük a lehetőségeinket...és döntünk a folytatásról, mostmár tényleg...

Upsz, ez megint hosszú lett, no nembaj :D
Kép

MoDa
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 215
Csatlakozott: hétf. ápr. 14, 2008 7:28 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: MoDa » pén. jún. 05, 2009 10:35 am

A baleset ellenére nagyon jó versenyen vagyok túl. Hosszú idő után végre vezetni tudtam egy versenyt és végig esélyem volt a győzelemre. Sajnos a végén túlvállaltam magam. Minden áron meg akartam fogni Teqit és az utsó kanyarban a bukkanó miatt eldobtam. Sry hogy ezzel tönkre tettem az utsó köröket. A szerencse még mindig nem áll mellettem, de remélem Texasban ismét a győzelemért tudok majd küzdeni. Grat minden célbaérkezőnek!

Kellett neked a keddi napról klippet késziteni... :twisted:

G-BoR
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 388
Csatlakozott: szer. ápr. 02, 2008 10:44 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: G-BoR » pén. jún. 05, 2009 12:10 pm

A VERSENY A GREEN-GREEN-GREENnel indul, a rajt előtti felvezetőkör az nem a verseny, a rajtprocedúra része és nem a versenyé, SZERINTEM.

De azt hiszem Ginger hozzászólásában lévő videók mindent megválaszolt.

Szóval a Tegnapi RESTART JOGOS VOLT!

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » pén. jún. 05, 2009 12:19 pm

Nem vagyunk azonosak az biztos. Én spec. ha egy héttel ezelőtt azért „szídnám” le a versenyszervezőket, mert egy eset után nem volt restart, akkor bizony a következőnél mivel én gyakoroltam folyamatos nyomást, helyeselném a döntést, de semmiképpen sem szólalnék meg.
Úgy is mondhatnám Ti kértétek a restartot. Azt nem feltételezem senkiről, hogy azért csinálja mert rossz volt egy rajtja, ezért a másiknak se legyen korrekt rajtja a következő futamon.

Az is látható, hogy a két eset között nem lehet párhuzamot húzni, közel sem azonosak.
A verseny ha komolyan nézzük akkor a qualifikációval kezdődik, mégsem büntettünk még meg senkit sem a WU alatt. Sőt tegnap volt olyan, hogy valaki nem ért ki a rajtrácsra és restartoltunk!

Temészetesen utána néztem pár szabálykönyvben és vannak extreme esetek, mint pl mi történik fociban, ha kezdő rúgás pillanatában leereszt a labda, hát bizony ilyen esetekben labdacsere után újra kezdődik a meccs a kezdő rúgással!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ezzel részemről a témát lezártnak tekintem, döntés helyes volt ahogy ezt már abban a pillanatban is tudtam. Ugyan ebben a helyzetben minden bíró hasonlóan kell majd cselekedjen, ahogy ezt már az első hozzászólásban kiemeltem. Ez természetesen a szabálykönyvbe is bekerül a héten. Annak is nagyon örülnék, ha jelentkeznének megbízható emberek a pályabíró (mi pályaadminnak hívjuk) szerepére.

Itt nincs kettős szemléletre mód, csak egy igazság van, amit most tüzetesen elemeztem is. A témához engedelmetekkel nem szólnék többet. Ha restartolási szabályokkal valakinek gondja van akkor majd szóljon és pontosítunk a megfogalmazáson, ami sajnos nem lesz egyszerű.
Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. jún. 05, 2009 12:59 pm

@G-Bor
Ha szerinted a verseny nem a felvezető körrel kezdődik akkor miért is büntet a játék ha nem tartod a formációt? miért sorol utolsónak? Ez egy téves gondolot..minden verseny (legyen az zárt kasztni vagy ow) a felvezető körrel veszi kezdetét.
Vagy felvezető körben valaki nekimegy a másiknak és azzal sérülést okoz az autóján büntetést kap.
Zöld lámpa vagy Green flag az más dolog.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. jún. 05, 2009 1:17 pm

@Ginger
Az más a valóság..pénzért teszik amit, mi meg a szórakozásért..én nagyon jól emlékszem erre a korszakra és úgy osztották a 20.000-50.000 dolláros büntiket mint a cukrot.
900 köröm volt indyben mentem 0,5 kört mert sárga alatt törtek össze..szerintem ne vegyük már egy kalap alá mindenben a realt a játékkal..ott törés után game over itt meg pitbe javitanak..
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

G-BoR
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 388
Csatlakozott: szer. ápr. 02, 2008 10:44 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: G-BoR » pén. jún. 05, 2009 2:47 pm

Na jó én nem megyek bele ebbe a veszekedésbe Dietrich, neked mindig csak az a jó és a tökéletes amit te mondasz, ezt már lassan kezdem megszokni hogy te ilyen vagy, mások véleményét nem fogadod el. Egyszerűen nem tudod felfogni hogy a tegnapi esett és az Indy500 esett között mekkora nagy volt a különbség, két teljesen különböző szitu. Épelméjű ember nem is hozta volna fel azt hogy Indy500-on mért nem volt restart.

Egyszerűen nem értem miért nem gondolod előbb végig az esettet, mielőtt elkezdnél háborogni.

Nevetséges...

ÜDV

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » pén. jún. 05, 2009 2:55 pm

Szeretném ha befejeznétek! Az elmúlt héten kialakult viták elég idegőrlőek voltak (sajnos volt részem bennük és nagy baromság volt az egész az tuti) ...és senki sem gondolja azt - legalábbis remélem - hogy a másik nem a fejlődés, kvázi tanulás céljából vet fel egy problémát. Próbáljuk a helyén kezelni a dolgokat. Ez egy szórakozás, amit szabályokkal kell kordában tartani, mert így élvezhető. Azzal semmi baj sincs, ha a problémák előjönnek... próbáljunk közös megoldást találni, de veszekedni... pláne makacskodni, sértegeni és személyeskedni teljesen felesleges... és időrabló.

Lépjünk túl ezen, ha kérhetném... a tegnapi versenyt lefutottuk, jön a következő, amin már nem fog váratlanul érni minket a probléma... ha nincs a milwaukee eset, akkor nem tanulunk belőle és nem is vonjuk le a következtetéseket. Próbáljunk így gondolkodni! 8)

...

Másrészről jó lesz "fosnotok", mert megin' jön Gerrard aztán széttrúgja a seggeteket, ha veszekedtek... velem már megtette.
Peter Rigo

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. jún. 05, 2009 3:27 pm

@G-Bor közted és köztem az a jelentős különbség van hogy te nem tudsz normális hangnemben vitázni és ha valaki tényekkel reagál a te irásodra sokadik esetben csak így tudsz. Szánalmas vagy..mindig is az voltál és ezen változni sem fogsz.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Gerrard
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 667
Csatlakozott: szer. jún. 25, 2008 5:29 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Gerrard » pén. jún. 05, 2009 3:30 pm

jó érzés vitatkozni egy olyan dolgon, amin ez nem fog változtatni?
Kép

Kép

G-BoR
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 388
Csatlakozott: szer. ápr. 02, 2008 10:44 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: G-BoR » pén. jún. 05, 2009 3:33 pm

@Ginger17

Oké!
Nekem az lenne a javaslatom, nem tudom volt-e róla szó, hogy zöld előtt indokolt esetbe lehet restartolni de zöld után csak akkor ha a mezőny 50%-a lenullázza magát az első körbe.

Avatar
voodoo
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 653
Csatlakozott: csüt. dec. 27, 2007 12:07 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: voodoo » pén. jún. 05, 2009 7:59 pm

Dietrich - ez természetes hisz bizonyos szemszögből nem volt fer a restart másik szemszögből meg is értem , de ha azt nézzük meg kelett volna várniuk még téllegesen megbüntet , embereket a gép és akkor restartolni , nem így (erre jöhetne hogy így is kifutottunk az edőből , de ez a része megmondom a frankót nem érdekel , nem magyarázat. )

Szerintem igen is hozzá tartozik a felvezető kör is a versenyhez hisz itt is sérül a kocsi , fogy a benya , beragadnak emberek vagy épp nem tudnak elrajtolni úgyebár és ez befolyásolja az egész versenyét a mezőnynek. Tehát igenis hozzá tartozik a versenyhez.

Nos említettétek ezt a kizárós dolgot ebben a formában indokolt a restart ez természetes , DE ! Ki miatt nem rajtoltunk el ? Ki miatt kelett újra indítani ? Ki miatt lett baleset ? Az első 2 miatt akik nem tudtak megfelelően elrajtolni akkor ezt büntetni kell lehet szarul hagzik , de ő miattuk történt minden.

-Indy 500-hoz csak még egy kanyarral visszatekintve : 10 ember törte össze magát abba az első kanyaros vagy 2. tök mind1 balesetbe 3 hetet készültek rá (már aki) és nem vagytok képesek egy restartot nyomni ? (ha nem kiemelt versenyen vagyunk ez dúrván a mezőny fele ! ) Ez nagy hiba volt még mindig azt mondom , mert ilyenkor jön ki az hogy ez csak 1 játék és 10 ember veszett oda nem 1-2-3. Ahogy megvártuk Teqit ahogy mást is , úgy itt is lehetett volna emberségesen dönteni , ez nem született meg.

Avatar
RPeti
Hozzászólások: 712
Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: RPeti » pén. jún. 05, 2009 8:27 pm

Engem meg nem zavart a restart... Még az is lehet hogy miattam volt, vállalom is a kizárást, csak ne kelljen ebben élnem nemtom meddig, mert nem ezért szeretek idejárni. Ebből senkinek sem előnye, sem hátránya nem származott szerintem..

2. helyről jutottam a 14. helyre 6 kör hátránnyal, de ilyennek is lennie kell..

@Ginger!

Nem kell elnézést kérned, rossz setupot töltöttem be a rajt előtt, gyakorlatilag már akkor eldőlt hogy nem fogok tudni gyorsan közlekedni, az hogy akkor megsérült a bal első futóművem, már csak piti dolog volt. Tehát semmi gond részemről :)

@metosz!

Bocsánat, egyik restart után 2 körrel a célegyenesben cikáztam, nem volt szándékos, csak nem tudtam hogy ennyire közel vagy (nem néztem tükörbe)..Utána a csúszásod természetes volt, minek mentem annyira közel? :wink:

@Bedy!

Bocsi, veled sem voltam fair.. metosszal rokkantkocsis partit tartottunk, mikor lecsúszott az ívről, és lassítanom kellett.. Te jöttél marha gyorsan mögöttünk, talán még koccantunk is, és ahogy láttam pozíciót is vesztettél.. :cry: Nagyon sajnálom, nem figyeltem eléggé.. :roll:

@Többiek!

Akinek még kellemetlenséget okoztam, attól bocsi, egészségi állapotom sem volt toppon, ráadásul elég sok laggot éltem meg a futam alatt.. Szóval ha betartottam valakinek, ne haragudjon, nem volt szándékos.. :roll:

Avatar
Bedy
Hozzászólások: 1366
Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Bedy » pén. jún. 05, 2009 8:40 pm

@RPeti
Izgalmas, remek futamon vagyunk túl! Bevallom csak rémlik az eset, de egy ilyen pályán ez benne van.
@WooDoo
Megnéztem az esetünket: "bátor " manőver volt tőlem. Most mondjam azt, hogy tudtam te vagy mögöttem és ezért megússzuk ?! Ez nem teljesen fedné a valóságot. A lényeg, előtted akartam maradni. A bocsánat kérés dukál neked :oops: BOCS
Start Me Up

Gerrard
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 667
Csatlakozott: szer. jún. 25, 2008 5:29 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Gerrard » szomb. jún. 06, 2009 5:52 am

jfly írta:Srácok, a 30. körig tudtalak benneteket követni aztán kifagytam én is. Elmesélné valaki hogy mi történt tegnap? Írnék belőle egy összefoglalót, csak így nehéz hogy az első harmadot (sem végig) láttam... Köszönöm. Este fel tudok jönni a TS-re szerintem így egyszerűbb szóban mint leírni, de ahogy kényelmes.
nem tudom, hogy segített e valaki, de esetleg a replayt is megnézheted ha van időd, és akkor úgy szerintem könnyebb írni belőle

én szívesen segítenék, csak mivel én nem tudtam befejezni a futamot, nem tudom hogy mi történt utána

nyert Teqi és ez a lényeg :D
Kép

Kép

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » szomb. jún. 06, 2009 7:00 am

A BÍRÓI DÖNTÉSEK KIÍRVA - mondjuk nincs sok mindent olvasni rajtuk.
Peter Rigo

Válasz küldése

Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 40 vendég