Verseny részvétel, illetve hiányzás bejelentés a futamokra kötelező! Minden futamkiírás első hozzászólásában találhatok a hivatalos információk, illetve a szerverre lépéshez szükséges adatok, modok, pályák, kiegészítések.
Avatar
sanya
Hozzászólások: 1117
Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 5:31 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: sanya » pén. jún. 12, 2009 6:32 am

sanya írta:Hujj de rosszul éreztem magam miután kiléptem.
Nem értem mi történt....illetve azt nem, hogy miért...? :?
A második rajt után 2 körig jónak tünt de hirtelen ismét elkezdtett az előttem lévő 6-7 autó totálisan belaggolni. Gyakorlatilag faltól falig ugrált minden előttem így jobbnak láttam kigurulni a boxba és esc-et nyomni.
Sajnálom. Elég sokat készültem és tetszett is a pálya.
Ez van... :evil:
Ja és kiegészítésként annyit, hogy a gépem az erőspista kategória, sosem volt ping, akadás, összeomlás s.t.b.
A netem 8Megás, egyedül nyomtam tegnap ( a gyerekek sem böngésztek, töltöttek).
A rendszer friss - 2-3 havonta újratolom.

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » pén. jún. 12, 2009 6:58 am

A végső konklúziót hamarosan meghozzuk. Javaslatokat és véleményeket várjuk a csevegő fórumban. Szeretnék kérni mindenkit, hogy a lagg és indokolatlan büntetések miatt ne óvjon. Globális problémáról van szó, amit nem egyedi esetekre lebontva kell kezelni. Természetesen óvni péntek éjjfélig lehet, bár erős a gyanúm, hogy a lagg sok esetben ráhúzható a történtekre (én pl a hátsó egyenesben előztem - tisztes távolból - vagy 3 autót, a következő pillanatban pedig háttal és fejjel lefele repültem a pályán...), de amit tehetünk azt megnézzük.

...

A verseny végső eredményét tekintve megintcsak gebasz van. Toby adott egy első látásra jónak tűnő táblázatot, amit hajlok is elfogadni... de csak elsőre. Pont magamat nem néztem meg.

Szóval azt látom, hogy én a 9. lettem... ez azért gáz, mert az utolsó pit sárgánál (amint azt mindannyian tudjuk ez után már nem rajtoltunk el rendesen) én a 12. helyről kimentem a pitbe... nyilván nem lehetek 9.... és ez csak én vagyok. Voltatok a pályán velem együtt majd' 30-an.

Szóval ezek után, ember legyen a talpán aki végeredményt tud hirdetni. Ezért nem is értem, hogy azok akik a verseny normális elbírálása mellett teszik le voksukat mi alapján számolnánka végeredményt. Az utsó sárga előtti állapot??? Az sem biztos, hogy a szétesett autómmal én végig értem volna... ergo én nem "érdemlem meg" a 9. helyet... pont ez az ami inkorrektség a mögöttem lévőkkel szemben.

Szóval a verseny el lesz bírálva. Félhivatalosan Petyka, Toby és MoDa lett a dobogósok sorrendje... és a gondok nem csorbítják érdemeiket. Grat!
:wink:
Peter Rigo

Avatar
gstyle
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1080
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: gstyle » pén. jún. 12, 2009 7:08 am

Ginger.

Nem tudom miért fordult meg a fejedben hogy szándékosan mentem neked.
Idézlek:" Gstyle nekem jött, nem tudom hogy szándékosan-e, vagy nem"
Ilyet soha nem tettem és nem is fogok!
Azért azt ugye nem gondolod hogy direkt össze töröm magam.

De ha már itt felmerül a gyanú velem kapcsolatban, hogy szándékosság, akkor én inkább kihagyom az oválokat és nem lesz velem gond.
"Néha bukik az ember, de a törött csontok összeforrnak, és hajtunk tovább." by Gilles Villeneuve

http://www.indycar-hungary.hu

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » pén. jún. 12, 2009 7:20 am

gstyle írta:Ginger.

Nem tudom miért fordult meg a fejedben hogy szándékosan mentem neked.
Idézlek:" Gstyle nekem jött, nem tudom hogy szándékosan-e, vagy nem"
Ilyet soha nem tettem és nem is fogok!
Azért azt ugye nem gondolod hogy direkt össze töröm magam.

De ha már itt felmerül a gyanú velem kapcsolatban, hogy szándékosság, akkor én inkább kihagyom az oválokat és nem lesz velem gond.
Rosszul fogalmaztam Gstyle bocs.... hidd le, hogy én semmi mást nem láttam, csak azt, hogy melletted vagyok (de nagyonám) és a spotter kiabál. A következő pillanatban már a belső falon voltam és nem magamtól az biztos. Nem tudom, nem néztem még meg mi történt, de ezen csak akkor problémáznék, ha nem lennének sokkal súlyosabb gondjaink a versennyel kapcsolatban.

Sztem egyre jobban belejösz az oválokba, csak rohadtul sajnálom, hogy ez pont egy ilyen ocsmány verseny után derül ki és hivatalosan nem értékelhető... :(
Peter Rigo

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. jún. 12, 2009 7:38 am

De miért nem értékelhető? megkell nézni a replayt az utolsó sárga után a rajt elötti körtől ha kell egyesével minden autót. segitek ebben ha kell és akkor a saját szemünknek hiszünk nem annak mit firkált a szerveri log.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Avatar
gstyle
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1080
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: gstyle » pén. jún. 12, 2009 8:13 am

Nézd Ginger, megmondom őszintén, én teljesen az előttem és az Ő előtte lévővel(Kopi) voltam elfoglalva. kopi olyan szinten sétált, hogy teljesen lekötötte a figyelmem, ami előttem folyt. Amikor utoljára láttalak, akkor mögöttem voltál. A spottert meg akkor hallottam, amikor késő volt.

Volt olyan helyzet is hogy egyszerűen nem láttam a felső íven lévő autót, mert lent mellettem is volt egy, és arra figyeltem, így majdnem nekimentem a felső íven lévőnek.

Most meg csak szerencsém volt a sok büntetés miatt. Nekem az ovál sosem fog menni ezzel a modal.

Az Indy95 modal sokkal jobb eredményeim voltak.
"Néha bukik az ember, de a törött csontok összeforrnak, és hajtunk tovább." by Gilles Villeneuve

http://www.indycar-hungary.hu

Avatar
RPeti
Hozzászólások: 712
Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: RPeti » pén. jún. 12, 2009 8:19 am

KOPI írta:Rpeti sajnálom a végét,de összeakadt a kerekünk Tobyval,a kanyar kijáratánál,és pont eléd forogtam be.Sajnálom nagyon,bocsánat.
Versenybaleset, ez benne van...

Na de az az előzés.. huhúúúúúúú... :lol:

Avatar
RPeti
Hozzászólások: 712
Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: RPeti » pén. jún. 12, 2009 8:20 am

Ginger17 írta:
...Szóval azt látom, hogy én a 9. lettem... ez azért gáz, mert az utolsó pit sárgánál (amint azt mindannyian tudjuk ez után már nem rajtoltunk el rendesen) én a 12. helyről kimentem a pitbe... nyilván nem lehetek 9.... és ez csak én vagyok. Voltatok a pályán velem együtt majd' 30-an....
Szerintem simán lehet, speciel akkor én is kimentem a boxba előled röpke 87mp-re :)

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. jún. 12, 2009 8:23 am

gstyle írta:Nézd Ginger, megmondom őszintén, én teljesen az előttem és az Ő előtte lévővel(Kopi) voltam elfoglalva. kopi olyan szinten sétált, hogy teljesen lekötötte a figyelmem, ami előttem folyt. Amikor utoljára láttalak, akkor mögöttem voltál. A spottert meg akkor hallottam, amikor késő volt.

Volt olyan helyzet is hogy egyszerűen nem láttam a felső íven lévő autót, mert lent mellettem is volt egy, és arra figyeltem, így majdnem nekimentem a felső íven lévőnek.

Most meg csak szerencsém volt a sok büntetés miatt. Nekem az ovál sosem fog menni ezzel a modal.

Az Indy95 modal sokkal jobb eredményeim voltak.
csak bedumálod magadnak, hogy nem való az ovál neked és már eleve így is állsz hozzá!
a mod meg 28x alkalmasabb az oválra mint az IDT modjai vagy az indy95. Azok viszont road/street pályákon leverik ezt a modot. Megis látszik a modok készitőin melyikük melyik táborhoz állt közelebb mikor még 2 széria volt a valóságban...
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » pén. jún. 12, 2009 8:48 am

gstyle írta:Nézd Ginger, megmondom őszintén, én teljesen az előttem és az Ő előtte lévővel(Kopi) voltam elfoglalva.

...

Volt olyan helyzet is hogy egyszerűen nem láttam a felső íven lévő autót, mert lent mellettem is volt egy, és arra figyeltem, így majdnem nekimentem a felső íven lévőnek.
Úgy gondolom ez ebben a formában elég gáz Gstyle... :roll: tulajdonképpen ez a sava borsa az egésznek. Egyszerre kell előre, hátra és mindkét oldalra figyelni.
Peter Rigo

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » pén. jún. 12, 2009 8:56 am

Dietrich írta:De miért nem értékelhető? megkell nézni a replayt az utolsó sárga után a rajt elötti körtől ha kell egyesével minden autót. segitek ebben ha kell és akkor a saját szemünknek hiszünk nem annak mit firkált a szerveri log.
Igen... de a körhátrányban lévő autóknál már keveredés van, és ezeket beazonosítani megint csak a szerver információi alapján tudnád. Illetve a rengeteg ide-oda sorolás is gond volt. Pl. Gerrardot folyamatosan egyik másik társa elé-mögé sorolta. Ott hogyan teszel igazságot?

...elég gáz ez az egész, de nyilván ez is egy lehetőség, félreértés ne essék nem kötözködni akarok.
Peter Rigo

G-BoR
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 388
Csatlakozott: szer. ápr. 02, 2008 10:44 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: G-BoR » pén. jún. 12, 2009 8:58 am

"Túl sok francos épített pályás versenyző van itt,
akiknek gőzük nincs arról, hogyan kell oválon versenyezni." AJ. Foyt

1. Kopi bocsi, de nem mertem följebb menni pont a bukanó elött, mert féltem hogy így a palánkot elkapom, nagyon szűk volt ott a hely, és sajnos holttérbe is voltál. Tudtam hogy ott jösz mögöttem, dde azt hittem beálltál mögém vonazotni, egyszer csak a kanyar közepén láttom hogy a cockpitembe van a jobb elsőd... SRY-SRY-SRY
Nem vagyok megelégedve az alap Spoterrel egyszerűen későn szó, Megprobálom a NASCAR Spottert átültetni ide INDY-be is ha sikerül akkor megosztom veletek, mert az már ha egy centivel is melleted van valaki szó hogy side-by-side!

2. GStyle, lehet hogy veled is az történt mint velem Kopi esetében, de volt egy kör amkor több mint fél autóval már melleted voltam, te meg szépen leszoritottál a fűre, Erre legközelebb figyelj (ezt mondom magamnak is).

3. Stop and Go Bünti :-( jogtalanul megbüntett engem is :-(
Tegnap nagy Lagok voltak, de már a korábbi futamok során is voltak kisebb lagok, remélem megoldodik, mert így nem lehet versenyezni oval pályán.

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. jún. 12, 2009 8:59 am

Igen... de a körhátrányban lévő autóknál már keveredés van,

mi van? a replayben nem csak a név jelenik meg a helyezés is, körszám minden..

de mondom az utolsó sárga kört kell megnézni addigra már rendezte a szerver kinek hol a helye és a helyezéseket is meglehet nézni, miután nem kaptuk meg a zöldet (ezt sem ártana megtudni miért nem) már nem változtak a helyek.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » pén. jún. 12, 2009 9:12 am

Dietrich írta:mi van? a replayben nem csak a név jelenik meg a helyezés is, körszám minden..
Te Dietrich!

Az előbb írtad, hogy a saját szemünknek és ne a szerver besorolásának higyjünk... most akkor mivan?
Peter Rigo

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. jún. 12, 2009 9:16 am

igen annak amit látsz a replayben és nem a logban arra irtam..
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Avatar
RPeti
Hozzászólások: 712
Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: RPeti » pén. jún. 12, 2009 9:16 am

Visszanéztem a replayt..

@Csamez ne haragudj, az 50. körben történt koccanásunknál egyértelműen én hibáztam, belülről ezt másképp éltem meg.. szóval sajnálom, és bocsánatot kérek.. :oops:

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » pén. jún. 12, 2009 9:24 am

Dietrich írta:igen annak amit látsz a replayben és nem a logban arra irtam..
Nekem nincs rF a melós gépemen, de ha van időd nézd már meg légyszíves, hogy egy ilyen besorolásnál mire jutnánk... érdekelne, hogy mennyiben más így az eredmény. A mérvadó kör legyen, a rajt előtti utolsó sárga zászlós kör rajt/cél vonala.

...

Ez persze az alap kérdést még nem oldja meg, ti. mennyiben elfogadható egy olyan eredmény amit a verseny során kirótt büntetések ennyire befolyásolnak. Tudom, hogy korábban is volt már hasonló, de akkor egyedi esetekről volt szó (ami - sajnos - bárminek betudható) és nem ilyen tömeges, átláthatatlan formában...
Peter Rigo

Avatar
gstyle
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1080
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: gstyle » pén. jún. 12, 2009 9:31 am

Ginger17 írta:
gstyle írta:Nézd Ginger, megmondom őszintén, én teljesen az előttem és az Ő előtte lévővel(Kopi) voltam elfoglalva.

...

Volt olyan helyzet is hogy egyszerűen nem láttam a felső íven lévő autót, mert lent mellettem is volt egy, és arra figyeltem, így majdnem nekimentem a felső íven lévőnek.
Úgy gondolom ez ebben a formában elég gáz Gstyle... :roll: tulajdonképpen ez a sava borsa az egésznek. Egyszerre kell előre, hátra és mindkét oldalra figyelni.
Ezért nem tudok oválozni:))
Igaz 10x többször töröm más miatt az autót, mint saját hibám miatt.
Azért sok balesetet nem szoktam okozni, még oválon sem:))

De továbbra is gondolkodom rajta, hogy nem versenyzek oválon ezután.
Most olyan 50-50%-on vagyok a témával.
"Néha bukik az ember, de a törött csontok összeforrnak, és hajtunk tovább." by Gilles Villeneuve

http://www.indycar-hungary.hu

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. jún. 12, 2009 9:36 am

Ginger17 írta:
Dietrich írta:igen annak amit látsz a replayben és nem a logban arra irtam..
Nekem nincs rF a melós gépemen, de ha van időd nézd már meg légyszíves, hogy egy ilyen besorolásnál mire jutnánk... érdekelne, hogy mennyiben más így az eredmény. A mérvadó kör legyen, a rajt előtti utolsó sárga zászlós kör rajt/cél vonala.

...

Ez persze az alap kérdést még nem oldja meg, ti. mennyiben elfogadható egy olyan eredmény amit a verseny során kirótt büntetések ennyire befolyásolnak. Tudom, hogy korábban is volt már hasonló, de akkor egyedi esetekről volt szó (ami - sajnos - bárminek betudható) és nem ilyen tömeges, átláthatatlan formában...
replayben te egyértelműen a 12. vagy és nem 9. ahogy tegnap is irtad nem reális a 9. hely...tehát a replay utolsó sárgás köre a jó.
utána azért kavarodott meg a szerver mert nem kaptunk zöldet petyka miatt aki nem tartotta be a rajtolási sebességet és voltak akik előztek pl. Gstyle a 6. helyről jött fel a 4.-re
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. jún. 12, 2009 9:36 am

gstyle írta:
Ginger17 írta:
gstyle írta:Nézd Ginger, megmondom őszintén, én teljesen az előttem és az Ő előtte lévővel(Kopi) voltam elfoglalva.

...

Volt olyan helyzet is hogy egyszerűen nem láttam a felső íven lévő autót, mert lent mellettem is volt egy, és arra figyeltem, így majdnem nekimentem a felső íven lévőnek.
Úgy gondolom ez ebben a formában elég gáz Gstyle... :roll: tulajdonképpen ez a sava borsa az egésznek. Egyszerre kell előre, hátra és mindkét oldalra figyelni.
Ezért nem tudok oválozni:))
Igaz 10x többször töröm más miatt az autót, mint saját hibám miatt.
Azért sok balesetet nem szoktam okozni, még oválon sem:))

De továbbra is gondolkodom rajta, hogy nem versenyzek oválon ezután.
Most olyan 50-50%-on vagyok a témával.
csapattárs ha szarban hagysz kinyomlak road pályán ;)
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. jún. 12, 2009 9:48 am

megnézem a replayt amit az én gépem rögzitett és beirom a helyezéseket.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. jún. 12, 2009 10:02 am

111. körben ez volt az állás:

1. Petykafiam
2.Toby
3.Moda
4.Kopi
5.Voodoo
6.Gstyle
7.Csamez
8.Norbi
9.Gerrard
10.Bodzzza
11.G-Bor
12.Ginger
13.Zsoltee
14.Rpeti
15.Metosz
16.Dietrich
17.Morfi
18.Bedy
19.Tommy78
20.Danikosz
21.Spiczi
22.Sanya
23.Füready
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Avatar
Bodzzza
Hozzászólások: 797
Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 9:12 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Bodzzza » pén. jún. 12, 2009 12:11 pm

Grat a dobogósoknak és a célbaérőknek! ;)

Kicsit csalódott vok a futammal kapcsolatban de már mexoktam hogy mindig pechem van :(
Az utolsó 2 sárgáig nagyon jól ment. Kevés benyám volt azt ki kellett állnom. Gingerrel jöttünk fel mint a talajviz A vezetőket befogtuk azt pont akkó hádzzzzzzzs...... Sajnáltam mert nagyon jó versenytempóm volt. akármi is lehetett volna belőle. :(
Azért annak örülök hogy végre vezettem futamon :D
Köszi a versenyt! ;)

Amugy nálam csak 1x volt lagg. Norbi eltünt előlem olyan 350nél :D
http://www.youtube.com/user/Bodzzza
"... so lock up your doughter and lock up your wife, lock up your back door and run for your life...."
Kép

Norbi
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1270
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 12:06 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Norbi » pén. jún. 12, 2009 12:21 pm

Bodzzza írta:Grat a dobogósoknak és a célbaérőknek! ;)

Kicsit csalódott vok a futammal kapcsolatban de már mexoktam hogy mindig pechem van :(
Az utolsó 2 sárgáig nagyon jól ment. Kevés benyám volt azt ki kellett állnom. Gingerrel jöttünk fel mint a talajviz A vezetőket befogtuk azt pont akkó hádzzzzzzzs...... Sajnáltam mert nagyon jó versenytempóm volt. akármi is lehetett volna belőle. :(
Azért annak örülök hogy végre vezettem futamon :D
Köszi a versenyt! ;)

Amugy nálam csak 1x volt lagg. Norbi eltünt előlem olyan 350nél :D
Valószínű az a gépem miatt volt. egyszer megakadtam és a levegőben találtam magamat. Bocsánat aki emiatt sérült meg :(
Pedig minden Low-on volt a beállításokban.

Avatar
Bodzzza
Hozzászólások: 797
Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 9:12 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Bodzzza » pén. jún. 12, 2009 1:21 pm

Teqi a SSTV közvetités nincs még fenn?
http://www.youtube.com/user/Bodzzza
"... so lock up your doughter and lock up your wife, lock up your back door and run for your life...."
Kép

Gerrard
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 667
Csatlakozott: szer. jún. 25, 2008 5:29 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Gerrard » pén. jún. 12, 2009 1:23 pm

hátulról a 3. helyről indultam, csak Bodzzánál voltam gyorsabb, Metoszt meg ledobta a szerver

jöttem fel, laggolt mindenki, erős gépem van, mégis minimum grafon indultam

kaptam büntit azért mert megelőztem állítólag Gstylet amikor végig mögötte mentem... elvette a kedvemet rendesen, de gondolom ezt lehetett hallani a hangomon Ts-en, körhátrányba kerültem ettől persze,majd véletlen Tobyval egymásnak mentünk egy sárga zászlós lassításnál, letört a szárnyam, teljesen az én hibám volt, sajnálom Toby, majd később Bedynek mentem neki kicsit, sajnálom Bedy, jogos volna az óvás a részedről szerintem, végén sikerült visszavennem a kört és így 9. helyen beértem

amúgy amikor a végén ugye lejárt az idő, de megkaptuk a greent... akkor megint kaptam egy büntetést, de hogy miért azt nem tom... azt írta hogy illegal overtaking pedig végig az előttem lévő kocsi mögött mentem.. mind1

grt Petyka, Toby szép volt :)
sajnálom hogy Metosz és Tommy is önhibáján kívűl kaptak büntit...úgy látszik hogy pont azt a 2 pilótát büntette legjobban a cucc akik között el fog dőlni a bajnoki cím sorsa
Kép

Kép

Gerrard
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 667
Csatlakozott: szer. jún. 25, 2008 5:29 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Gerrard » pén. jún. 12, 2009 1:27 pm

Gerrard írta:hátulról a 3. helyről indultam, csak Bodzzánál voltam gyorsabb, Metoszt meg ledobta a szerver

jöttem fel, laggolt mindenki, erős gépem van, mégis minimum grafon indultam

kaptam büntit azért mert megelőztem állítólag Gstylet amikor végig mögötte mentem... elvette a kedvemet rendesen, de gondolom ezt lehetett hallani a hangomon Ts-en, körhátrányba kerültem ettől persze,majd véletlen Tobyval egymásnak mentünk egy sárga zászlós lassításnál, letört a szárnyam, teljesen az én hibám volt, sajnálom Toby, majd később Bedynek mentem neki kicsit, sajnálom Bedy, jogos volna az óvás a részedről szerintem, végén sikerült visszavennem a kört és így 9. helyen beértem

amúgy amikor a végén ugye lejárt az idő, de megkaptuk a greent... akkor megint kaptam egy büntetést, de hogy miért azt nem tom... azt írta hogy illegal overtaking pedig végig az előttem lévő kocsi mögött mentem.. mind1

grt Petyka, Toby szép volt :)
sajnálom hogy Metosz és Tommy is önhibáján kívűl kaptak büntit...úgy látszik hogy pont azt a 2 pilótát büntette legjobban a cucc akik között el fog dőlni a bajnoki cím sorsa
és majdnem kifelejtettem
Sanyának a fair play díjat!
Kép

Kép

Avatar
Tequila
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 338
Csatlakozott: hétf. jún. 30, 2008 7:09 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tequila » pén. jún. 12, 2009 1:28 pm

Bodzzza írta:Teqi a SSTV közvetités nincs még fenn?
Ha jól látom épp megy felfele...
Kép

morfi
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 354
Csatlakozott: csüt. júl. 31, 2008 9:11 pm

Hozzászólás Szerző: morfi » pén. jún. 12, 2009 1:54 pm

Jaja elindítottam, nemsokára fenn lesz :)
Andras Roos
Indycar 2010: Offical K.O.mmentátor

Toby
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 299
Csatlakozott: szer. júl. 16, 2008 4:06 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Toby » pén. jún. 12, 2009 2:02 pm

Na vések már én is valami élménybeszámoló jellegűt. :)

Mint minden ovál versenyen, ezen is kapott setuppal indultam, Sanya küldött egy remek kis beállítást, ezúton is köszi neki, remélem, számíthatok rá a jövőben is! :) Persze a setup nem volt elég, rengeteget gyakoroltam egyedül és tömegben is, el sem mernék 0 pályaismerettel indulni egy ilyen versenyen. :P Az autó végig stabil és szerintem gyors is volt, az újrarajtoknál mindig tudtam előre jönni pár helyet, persze ezt is óvatoskodva, balesetmegelőzősen. Egészen addig minden jó is volt, míg nem jött Norbi repülős balesete, amikor lassítás közben Gerrard teljesen önhibáján kívül belém jött (ezért nincs harag ;) ) és sérült az autóm, ekkor egy uccsó szervizelésre kijöttem a pitbe. A végén azonban már G-Bor mögött 2-es boostal mentem (köszi a szélárnyékot), illetve újrarajt után Gerrard mögött is, mert 10 perccel a vége előtt 30 lityó volt a tankban és kb 3 litert fogyasztott percenként a vas. :) Szerencsére bejött a kockáztatás és egy 2. hely összejött, aminek örülök, mert úgy érzem, hogy saját (és Sanya) erőből és mázliból hoztam össze. :)
A sün egy makacs állat. Csak akkor hajlandó repülni, ha belerúgok.

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. jún. 12, 2009 2:12 pm

1.3l/kör de legyen 1.5L volt 1-es booston a fogyasztás mikor egyedül voltam a szerveren..53 körre és 22 percre volt elég. még ezt is kiirtam magamnak..meg az 5 meg 10 kört meg 10 percet komoly itinert csináltam..a végén meg maradt vagy 40 liternyi cucc feldughattam az itinert magamnak max. 338km/h-val :D
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

morfi
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 354
Csatlakozott: csüt. júl. 31, 2008 9:11 pm

Hozzászólás Szerző: morfi » pén. jún. 12, 2009 2:17 pm

Andras Roos
Indycar 2010: Offical K.O.mmentátor

Avatar
Bodzzza
Hozzászólások: 797
Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 9:12 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Bodzzza » pén. jún. 12, 2009 2:41 pm

kösszentyű ;)
http://www.youtube.com/user/Bodzzza
"... so lock up your doughter and lock up your wife, lock up your back door and run for your life...."
Kép

Avatar
KOPI
Hozzászólások: 1989
Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: KOPI » pén. jún. 12, 2009 4:25 pm

.Ezuton jelezném hogy Dietrich listája szerint 4. lettem,de nem tartok igényt a 4. helyre,soroljatok hátrébb mert az utolso sárga miattam történt,nem vettem észre hogy nincs hátso szárnyam,és senki nem is szolt.Ugy felhuztam magam az utolso balesetnél,hogy egyszerüen nem néztem rá a sérülésekre,és mondom sajna senki nem mondta TS en hogy vigyázzak nincs szárnyam hátul.
Sérült hiányos autoval,pedig nem szabadott volna elrajtolnom.
Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. jún. 12, 2009 4:48 pm

"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. jún. 12, 2009 4:49 pm

KOPI írta:.Ezuton jelezném hogy Dietrich listája szerint 4. lettem,de nem tartok igényt a 4. helyre,soroljatok hátrébb mert az utolso sárga miattam történt,nem vettem észre hogy nincs hátso szárnyam,és senki nem is szolt.Ugy felhuztam magam az utolso balesetnél,hogy egyszerüen nem néztem rá a sérülésekre,és mondom sajna senki nem mondta TS en hogy vigyázzak nincs szárnyam hátul.
Sérült hiányos autoval,pedig nem szabadott volna elrajtolnom.
Én valakinek mondtam, hogy nincs hátsó szárnya..mire a válasz első sincs ;)
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

morfi
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 354
Csatlakozott: csüt. júl. 31, 2008 9:11 pm

Hozzászólás Szerző: morfi » pén. jún. 12, 2009 4:58 pm

Az Rpeti volt :)
Andras Roos
Indycar 2010: Offical K.O.mmentátor

Csamez
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 180
Csatlakozott: kedd júl. 31, 2007 12:12 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Csamez » pén. jún. 12, 2009 6:00 pm

RPeti írta:Visszanéztem a replayt..

@Csamez ne haragudj, az 50. körben történt koccanásunknál egyértelműen én hibáztam, belülről ezt másképp éltem meg.. szóval sajnálom, és bocsánatot kérek.. :oops:

Én is visszanéztem addig nem is akartam nyilatkozni a dologról.Amúgy np :lol:

G-BoR
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 388
Csatlakozott: szer. ápr. 02, 2008 10:44 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: G-BoR » pén. jún. 12, 2009 6:38 pm

Dietrich írta:1.3l/kör de legyen 1.5L volt 1-es booston a fogyasztás mikor egyedül voltam a szerveren..53 körre és 22 percre volt elég. még ezt is kiirtam magamnak..meg az 5 meg 10 kört meg 10 percet komoly itinert csináltam..a végén meg maradt vagy 40 liternyi cucc feldughattam az itinert magamnak max. 338km/h-val :D
Te is úgy nyomod mint én? Nekem a monitor aljára szoktam cetliket ragasztani, hogy

5kör X benya kell
10kör Y benya
25 kör Z benya

és így tovább...

és ez le van játszva 2 és 3 boostra is

Igaz most az elmult két futamon nem volt ilyenem, de Iowara fel készülök becsülettel, még is csak én vagyok ott a címvédő :-)
Kép

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » pén. jún. 12, 2009 7:28 pm

Megnéztem a versenyem.... mit mondjak? 2x ment ripityára az autóm: először amikor Kopi keresztbecsúszott a T4-ben valamilyen balesete után... addig csúszkált ide oda, míg csak sikerült telibe kapnom. Másodszorra pedig akkor amikor a két target autó pöccintette ki egymást és a visszacsapódó Kopi megin' engem talált el...

...G-BoR két verseny óta nem bánt és aránylag jól működünk együtt a pályán.

Most Kopi nézett ki magának... mit vétettem? 8)
Peter Rigo

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. jún. 12, 2009 7:39 pm

Ha nem is a monitorra ragasztom de egy papirra felvolt irva. :)
2-3-as boostal meg nem pöcsölök a sárgákat kivéve..nem olyan a mod mint a tavalyi volt csak abban az esetben mennék 2-es boostal ha muszáj a fogyasztást visszavenni.

Én férfiként akarok meghalni mert..nincs légzsák az autómba, nem megyek 2-es boostal és IE a böngészőm :D
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Avatar
KOPI
Hozzászólások: 1989
Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: KOPI » pén. jún. 12, 2009 7:43 pm

Ginger17 írta:Megnéztem a versenyem.... mit mondjak? 2x ment ripityára az autóm: először amikor Kopi keresztbecsúszott a T4-ben valamilyen balesete után... addig csúszkált ide oda, míg csak sikerült telibe kapnom. Másodszorra pedig akkor amikor a két target autó pöccintette ki egymást és a visszacsapódó Kopi megin' engem talált el...

...G-BoR két verseny óta nem bánt és aránylag jól működünk együtt a pályán.

Most Kopi nézett ki magának... mit vétettem? 8)
Ginger te vagy a 2. aki azt mondja hogy a 2 ganassi auto egymást rakta ki.De hol? Engem amikor megforogtam Toby pöccintett ki a kanyar után(amiért bocsánatot is kért).
ugyhogy nem tudom honnan vettétek,de most inkább én érzek egy kis basztatást.Szoljatok ha utban vagyok.........csak egy szavatokba kerül és lépek.
Nem löktem ki senkit a versenyen,mind a két alkalommal szenvedö alany voltam,erre te is beirod hogy kinéztelek magamnak.Dietrich is megovott,mert felé csuszott a kocsim.Komolyan mondom,gondolkodoba estem.Kérvényezni szeretném hogy a köv versenyen az utolso rajthelyröl kelljen indulnom büntetésböl,a sok balesetért amit okoztam........
Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. jún. 12, 2009 7:50 pm

Érsd már meg amit leirtam 1x!
Nekem azt kell megóvnom aki miatt összetört az autóm a BT dolga kivizsgálni miért törted össze? Miután te sem önszántadból kerültél oda a BT tovább görgeti a kiváltó okot.
Azzal, hogy te megóvtad G-Bort nem zárja ki hogy én téged a többi a BT dolga.

Amúgy a másik tanulság a TV felvétel alapján (Metosz és te is) szárnyak nélkül voltatok a pályán a szabályzatba belekell irni tilos szárnyak nélkül versenyezni oválon azt a leghamarabb javitani kell a pitben. Kivéve természetesen ha a pit zárva van.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Avatar
sanya
Hozzászólások: 1117
Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 5:31 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: sanya » szomb. jún. 13, 2009 6:19 am

Gerrard írta:
és majdnem kifelejtettem
Sanyának a fair play díjat!
:shock: há' micsinátam he?

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » szomb. jún. 13, 2009 7:05 am

@ Kopi

Ne beszélj már butaságokat! :) Azthiszed úgy gondolom szándékosan jösz nekem? Lehet, hogy Toby volt... megmondom őszintén nem érdekel (egy piros autót láttam koccolni veled) azok után ahogy beépült a jobb első kereked a fejembe. :D Csak azt próbáltam szemléltetni, hogy mekkora fene véletlenek vannak...

...lehet, hogy ahogy Toby mondta néha túl bátor vagy. Én is betettem a tesztversenyen Dietrich mellé az autót olyan helyen ahol - állítása szerint még - nem szólt a spotter. Most hiába magyarázhatom, hogy már mellette voltam, ha nem szól a spotter, akkor cseszhetem. Tanultam belőle, a versenyen nem mentem be necces helyen senki mellé sem. Biztos vagyok benne, hogy te is tanulni fox az esetekből és ha saját magadat óvod a fehér vonal és a palánk miatt, akkor csak azt tanácsolhatom, hogy tartsd távol magad mindkettőtől.

...az óvásokat meg meg fogja nézni a BT, de hogy mikor azt nem tudom. Egyelőre végeredményünk sincs hivatalos, előbb azt kell kihirdetnünk. :wink:

@ ALL

ELŐZÉSEK AZ OVÁLOKON Csak akkor kíséreld meg az előzést ha biztos vagy a dolgodban (draftban könnyű gyorsabbnak lenni, de kisodródás nélkül is be tudod venni a fordulót???) Ha két vagy három versenyző egymás mellett halad, akkor NINCS IDEÁLIS ÍV!!! Ilyen esetekben mindenkinek KOMPROMISSZUMOKAT kell kötnie és az ütközésért sem tehető kizárólagosan az egyik versenyző felelőssé. Ha a Spottertől a következőt hallod "Three wide + a pozíciód", akkor készülj fel mindenre! A legjobb, amit tehettek, hogy amíg lehet, tartsátok a pályán betöltött pozíciót. Nem szabad "ugrálni", általában az "okos enged" elv fog érvényesülni. Ne felejtsd el, hogy az előtted lévő versenyző csak a tükörből lát, sokszor még úgy sem. Ha a mögötted álló versenyző próbál téged megelőzni, akkor viselkedjél tisztességesen vele szemben, NE ZÁRJ RÁ és ne nehezítsd meg a dolgát! Lebegjen a szemed előtt, hogy akár mind a ketten elveszíthetitek jó pozíciótokat egy elhibázott manőver miatt. Ha mégis így teszel akkor az eset után ne a másikban keresd majd a hibát, hiszen te is ugyanolyan hibás vagy mint ő. Ilyen esetben a versenybíróság sem biztos, hogy a javadra dönt majd. Ne válts azért ívet, hogy a szélárnyék miatt gyorsabb versenyzőt feltartsd, ha valaki gyorsabb tőled engedd el - biztosan lesz olyan, hogy te leszel a gyorsabb tőle és nehezményeznéd ha nem engedne el. ÁLTALÁNOS SZABÁLY!!! OVÁLON TILOS A BLOKKOLÁS!!! Ha a mögötted lévő versenyző draft-ból megkísérli az előzést és érzed hogy itt csak erőszakos rátartással tudsz védekezni, inkább engedj! A következő fordulóban te leszel szélárnyékban. Tehát ha kanyarban előznek téged, akkor próbálj elég helyet hagyni, hogy egy ilyen előzést sikeresen be lehessen fejezni. Ha téged előznek, igyekezzél kiszámíthatóan viselkedni (tilos a kacsázás) és próbáld meg elkerülni a hirtelen manővereket. MÉG

VÉGEZETÜL Az ovál versenyzésben a győzelem nem minden! "Végig kell csinálni minden másodpercét." Európában az ilyen stílusú viadaloknak nincs nagy respektje, ám a ovál versenyzés egészen más mentaitást kiván, mint a hogyományos épített playas viadalok. Tapaszalni fogjátok, hogy az adrenalin hatványozottan hat. Az oválpályákon pszihikailag igen nagy igénybevétel éri a versenyzőt. Ez az ovál versenyzés, erre fel kell készülni. Nem lehet elégszer hangsúlyozni, mindezek ellenére legfontosabb a TÜRELEM és a többi vezető iránti tisztelet! A pálya ismerete nagyon fontos, tudd, hogy hol lehet előzni és hol nem! A győzelem attól függ, hogy ki vezet az utolsó fordulóban, teljesen mindegy ki vezet az elsőben! Előbb biztonságosan teljesítsd a táv nagy részét, és ha a szerencse pártfogoltja vagy, megküzdhetsz a jó helyezésért a végjátékban.
Peter Rigo

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » hétf. jún. 15, 2009 8:14 pm

A bírói döntések a vonatkozó fórumban találhatók.
Peter Rigo

Válasz küldése

Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 38 vendég