1 verseny lesz a moddal valahogy kibirom..Ginger17 írta::?Dietrich írta:csináltam de nem tűnt el
Szakik? Vélemény? Esetleg a FOV állítása?
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
A MOD KIEGÉSZÍTÉSÉNEK ÚJ VERZIÓJA TÖLTHETŐ A SZOKÁSOS HELYRŐL. A SZERVERHEZ TÖRTÉNŐ SIKERES CSATLAKOZÁSHOZ LE KELL TÖLTENI ÉS TELEPÍTENI A JAVÍTOTT/ KIEGÉSZÍTETT...
seniorCARTfactor v2.1
...FÁJLT.
ftp://87.229.108.129/00%20PUBLIKUS%20-%20BAJNOKSAGOK/
seniorCARTfactor v2.1
...FÁJLT.
ftp://87.229.108.129/00%20PUBLIKUS%20-%20BAJNOKSAGOK/
Peter Rigo
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1693
- Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
A vizsgáztatás lesz 8-kor, a tesztverseny 9-től kezdődik.Ulvar írta:8kor kezdődik a teszt hivatalosan? Mert az az igazság hogy előadásra megyek este 6tól és nem tudom mikor érkezek vissza. Nem tudom mennyire probléma ha nem tudnék ma menni tesztre :S holnaptól majd gyúrok rá.
Idézet Gingertől:
2009.10.27 20.00 VIZSGÁZTATÁS
2009.10.27 21.00 RAJTGYAKORLATOK + TESZTVERSENY (63 KÖR / 1 ÓRA)
- jfly
- Hozzászólások: 289
- Csatlakozott: pén. dec. 26, 2008 5:06 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Sziasztok!!!Tommy78 írta:A vizsgáztatás lesz 8-kor, a tesztverseny 9-től kezdődik.Ulvar írta:8kor kezdődik a teszt hivatalosan? Mert az az igazság hogy előadásra megyek este 6tól és nem tudom mikor érkezek vissza. Nem tudom mennyire probléma ha nem tudnék ma menni tesztre :S holnaptól majd gyúrok rá.
Idézet Gingertől:
2009.10.27 20.00 VIZSGÁZTATÁS
2009.10.27 21.00 RAJTGYAKORLATOK + TESZTVERSENY (63 KÖR / 1 ÓRA)
Két jó hírrel is szolgálhatok egyszerre (bár nem tudom, hogy ez jó-e )
1. Csütörtökön mégiscsak tudok lenni. Sajnos kínlódok itt egy ügylettel, ami úgy néz ki, hogy csak pénteken jut döntésre, emiatt viszont nem kell Pestre mennem, így tudok lenni este mégiscsak. Szóval ha még van rám igény, akkor itt vagyok.
2. Céges újságban megjelent egy interjú velem, amelyben a Motorsportok.hu-n kívül a MASZIM-ot is reklámozom. Megpróbálom kiollózni a digitálisból a részt (pdf-ben van, van valakinek ötlete hogy tudom ezt megcsinálni?). Nyomtatott formában is megjelenik az újság, holnap-holnapután kapom kézhez. Remélem, lesz aki kedvet kap bankon belül is a szimulátorozáshoz
üdv,
jfly
jfly
- jfly
- Hozzászólások: 289
- Csatlakozott: pén. dec. 26, 2008 5:06 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- jfly
- Hozzászólások: 289
- Csatlakozott: pén. dec. 26, 2008 5:06 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Told fel a pdf-et valahova, had' töltsük.......!jfly írta:2. Céges újságban megjelent egy interjú velem, amelyben a Motorsportok.hu-n kívül a MASZIM-ot is reklámozom. Megpróbálom kiollózni a digitálisból a részt (pdf-ben van, van valakinek ötlete hogy tudom ezt megcsinálni?). Nyomtatott formában is megjelenik az újság, holnap-holnapután kapom kézhez. Remélem, lesz aki kedvet kap bankon belül is a szimulátorozáshoz
Peter Rigo
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: csüt. júl. 19, 2007 2:18 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- KOPI
- Hozzászólások: 1989
- Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
- Admin: Admin
- jfly
- Hozzászólások: 289
- Csatlakozott: pén. dec. 26, 2008 5:06 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- jfly
- Hozzászólások: 289
- Csatlakozott: pén. dec. 26, 2008 5:06 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
kb. 80 oldal és tele van baromsággal:))) majd valahogy megpróbálom kiszedni. Ha más nem, akkor a nyomtatottat fogom bescannelni:)Ginger17 írta:Told fel a pdf-et valahova, had' töltsük.......!jfly írta:2. Céges újságban megjelent egy interjú velem, amelyben a Motorsportok.hu-n kívül a MASZIM-ot is reklámozom. Megpróbálom kiollózni a digitálisból a részt (pdf-ben van, van valakinek ötlete hogy tudom ezt megcsinálni?). Nyomtatott formában is megjelenik az újság, holnap-holnapután kapom kézhez. Remélem, lesz aki kedvet kap bankon belül is a szimulátorozáshoz
üdv,
jfly
jfly
- jfly
- Hozzászólások: 289
- Csatlakozott: pén. dec. 26, 2008 5:06 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Köszi...... klassz lenne!jfly írta:kb. 80 oldal és tele van baromsággal:))) majd valahogy megpróbálom kiszedni. Ha más nem, akkor a nyomtatottat fogom bescannelni:)Ginger17 írta:Told fel a pdf-et valahova, had' töltsük.......!jfly írta:2. Céges újságban megjelent egy interjú velem, amelyben a Motorsportok.hu-n kívül a MASZIM-ot is reklámozom. Megpróbálom kiollózni a digitálisból a részt (pdf-ben van, van valakinek ötlete hogy tudom ezt megcsinálni?). Nyomtatott formában is megjelenik az újság, holnap-holnapután kapom kézhez. Remélem, lesz aki kedvet kap bankon belül is a szimulátorozáshoz
Peter Rigo
- jfly
- Hozzászólások: 289
- Csatlakozott: pén. dec. 26, 2008 5:06 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
kiszedtem a lényeget, íme az interjú:
Mikor lettél szurkolóból riporter?
2003-ban mentem ki először CART/Champ
Car versenyre, amelyet Németországban
rendeztek. Nézőként voltam jelen az eseményen,
ám – hála egy közös barátunknak – az
akkor még újonc Sébastien Bourdais-val
megcsinálhattam életem első interjúját. Magával
ragadott e közeg, az amerikai szériákra
jellemző közvetlen hangulat. Mikor fellelkesülve
hazajöttem, néhány barátommal együtt
megalapítottuk a www.motorsportok.hu-t, elsősorban
tengerentúli szériákról (IndyCar,
Nascar, Atlantic, Indy Lights, A1GP) írunk
szerkesztőtársaimmal.
Mi történt azóta?
Miután a Testnevelési Egyetemen sportmenedzseri
diplomát is szereztem, 2005-ben és
2006-ban a www.motorsportok.hu Champ
Car rovatának képviseletében már akkreditált
sajtósként vettem részt a Champ Car Világszéria
montreali versenyén. A motorsportok.
hu alapításától kezdve két év alatt jelentős
kapcsolatrendszert építettem ki csapatokkal
és versenyzőkkel egyaránt. Ennek köszönhető
az, hogy a széria rögtön sajtóbelépőt
bocsátott rendelkezésemre. Fantasztikus
napokat töltöttem el, és megismerkedtem
annak nevelősorozatával, az Atlantickal
is. A már említett, s azóta többször bajnok
Sébastien Bourdais mellett olyan versenyzőkkel
találkoztam, illetve készítettem
interjút, mint az 1966-os Cart bajnok Jimmy
Vasser, vagy a ma már Nascarban versenyző
A. J. Allmendinger. Néhány Champ Car és Atlantic
versenyző azonban a 2005-ben útjára
indított A1GP World Cup of Motorsport szériában
is rajthoz állt, ahová először 2006 októberében
látogattam el. E két sorozatban
képletesen szólva a „klubok” mérik össze tudásukat,
míg a Nemzetek Kupájában – ahol
egyébként többen is indulnak e két széria
versenyzői közül – az egyes országok „válogatottjai”
versengenek.
Mondhatjuk azt, hogy beindult a szekered?
2007 az eddigi csúcsom, abban az évben három
versenyről is tudósítottam. Először a
Champ Car keretein belül a belgiumi Zolderbe
és a hollandiai Assenbe látogattam el,
majd egy hónappal később az A1GP csehországi
fordulója várt rám újságíróként és fotósként.
Sajnos 2008-ban az Egyesült Államokban
átrendeződött a piac: megszűnt a
Champ Car világszéria, 12 évnyi viaskodás
után már csak egy nyíltkerekes autóversenyszéria
maradt. Itt, az IndyCarban indulnak az
egykori Champ Car versenyzők és csapatok
is. Az A1GP viszont megmaradt, ahol ugyancsak
egyre több Champ Car és Atlantic versenyző
– például a svájci Neel Jani, a holland
Robert Doornbos vagy a kanadai James
Hinchcliffe – áll rajthoz hazája színeiben.
2008-ban az angliai Brands Hatch-ről tudósítottam
és az idén is cikkekkel, fotókkal és interjúkkal
jelentkeztem a helyszínről.
Időközben a kommentálásba is belekóstoltál…
Az idei évtől kezdve a hivatalosan bejegyzett
Magyar Szimulátor és Sport Szabadidő
Egyesülettel szoros együttműködésben dolgozunk.
A MASZIM virtuális nemzeti bajnokságokat
rendez, amelyeket a SimSportTV az
interneten élőben közvetít. Bárki, aki kedvet
érez ahhoz, hogy kipróbálja magát a virtuális
autóversenyzés világában, benevezhet a
bajnokságokba, amelyeknek hírei már
www.motorsportok.hu, vagy www.maszim.hu
címeken is elérhetőek.
A tehetségen vagy a pénzen múlik, hogy
magyar versenyző szerepléséről is beszámolhass?
Mindkettőn, de az utóbbinak talán még nagyobb
a szerepe. Az említett bajnokságokban
évi minimum 20-25 millió dollár egyegy
csapat költségvetése, ami alig egytizede
a Forma-1 pénzigényének. De még ezt a „töredéket”
is egyre nehezebb előteremteni,
mert a gazdasági válság igen súlyosan érinti
az autósportot is, a versenyzők szinte futamról-
futamra élnek. Szóval menedzsment és
szponzorok híján aligha találkozhatunk magyarral
ebben a mezőnyben a közeljövőben.
Sohasem ötlött fel benned, hogy versenyezzél?
Nem, és nem csak az előbb említett okok miatt.
Amennyire vonz a versenyek világa, anynyira
kevéssé vágytam arra, hogy kipróbáljam
magam.
Futamgyőzelmek híján szép cikkeket és
fotókat kívánunk neked.
Mikor lettél szurkolóból riporter?
2003-ban mentem ki először CART/Champ
Car versenyre, amelyet Németországban
rendeztek. Nézőként voltam jelen az eseményen,
ám – hála egy közös barátunknak – az
akkor még újonc Sébastien Bourdais-val
megcsinálhattam életem első interjúját. Magával
ragadott e közeg, az amerikai szériákra
jellemző közvetlen hangulat. Mikor fellelkesülve
hazajöttem, néhány barátommal együtt
megalapítottuk a www.motorsportok.hu-t, elsősorban
tengerentúli szériákról (IndyCar,
Nascar, Atlantic, Indy Lights, A1GP) írunk
szerkesztőtársaimmal.
Mi történt azóta?
Miután a Testnevelési Egyetemen sportmenedzseri
diplomát is szereztem, 2005-ben és
2006-ban a www.motorsportok.hu Champ
Car rovatának képviseletében már akkreditált
sajtósként vettem részt a Champ Car Világszéria
montreali versenyén. A motorsportok.
hu alapításától kezdve két év alatt jelentős
kapcsolatrendszert építettem ki csapatokkal
és versenyzőkkel egyaránt. Ennek köszönhető
az, hogy a széria rögtön sajtóbelépőt
bocsátott rendelkezésemre. Fantasztikus
napokat töltöttem el, és megismerkedtem
annak nevelősorozatával, az Atlantickal
is. A már említett, s azóta többször bajnok
Sébastien Bourdais mellett olyan versenyzőkkel
találkoztam, illetve készítettem
interjút, mint az 1966-os Cart bajnok Jimmy
Vasser, vagy a ma már Nascarban versenyző
A. J. Allmendinger. Néhány Champ Car és Atlantic
versenyző azonban a 2005-ben útjára
indított A1GP World Cup of Motorsport szériában
is rajthoz állt, ahová először 2006 októberében
látogattam el. E két sorozatban
képletesen szólva a „klubok” mérik össze tudásukat,
míg a Nemzetek Kupájában – ahol
egyébként többen is indulnak e két széria
versenyzői közül – az egyes országok „válogatottjai”
versengenek.
Mondhatjuk azt, hogy beindult a szekered?
2007 az eddigi csúcsom, abban az évben három
versenyről is tudósítottam. Először a
Champ Car keretein belül a belgiumi Zolderbe
és a hollandiai Assenbe látogattam el,
majd egy hónappal később az A1GP csehországi
fordulója várt rám újságíróként és fotósként.
Sajnos 2008-ban az Egyesült Államokban
átrendeződött a piac: megszűnt a
Champ Car világszéria, 12 évnyi viaskodás
után már csak egy nyíltkerekes autóversenyszéria
maradt. Itt, az IndyCarban indulnak az
egykori Champ Car versenyzők és csapatok
is. Az A1GP viszont megmaradt, ahol ugyancsak
egyre több Champ Car és Atlantic versenyző
– például a svájci Neel Jani, a holland
Robert Doornbos vagy a kanadai James
Hinchcliffe – áll rajthoz hazája színeiben.
2008-ban az angliai Brands Hatch-ről tudósítottam
és az idén is cikkekkel, fotókkal és interjúkkal
jelentkeztem a helyszínről.
Időközben a kommentálásba is belekóstoltál…
Az idei évtől kezdve a hivatalosan bejegyzett
Magyar Szimulátor és Sport Szabadidő
Egyesülettel szoros együttműködésben dolgozunk.
A MASZIM virtuális nemzeti bajnokságokat
rendez, amelyeket a SimSportTV az
interneten élőben közvetít. Bárki, aki kedvet
érez ahhoz, hogy kipróbálja magát a virtuális
autóversenyzés világában, benevezhet a
bajnokságokba, amelyeknek hírei már
www.motorsportok.hu, vagy www.maszim.hu
címeken is elérhetőek.
A tehetségen vagy a pénzen múlik, hogy
magyar versenyző szerepléséről is beszámolhass?
Mindkettőn, de az utóbbinak talán még nagyobb
a szerepe. Az említett bajnokságokban
évi minimum 20-25 millió dollár egyegy
csapat költségvetése, ami alig egytizede
a Forma-1 pénzigényének. De még ezt a „töredéket”
is egyre nehezebb előteremteni,
mert a gazdasági válság igen súlyosan érinti
az autósportot is, a versenyzők szinte futamról-
futamra élnek. Szóval menedzsment és
szponzorok híján aligha találkozhatunk magyarral
ebben a mezőnyben a közeljövőben.
Sohasem ötlött fel benned, hogy versenyezzél?
Nem, és nem csak az előbb említett okok miatt.
Amennyire vonz a versenyek világa, anynyira
kevéssé vágytam arra, hogy kipróbáljam
magam.
Futamgyőzelmek híján szép cikkeket és
fotókat kívánunk neked.
üdv,
jfly
jfly
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Azért remélem csütörtökön tovább maradok a pályán..vbalaki rálökött Kopira az autó már ment a maga feje után..crash a pitben nem javitják a futóművet a kormány keresztbeállt, esc
szóval erre figyeljen mindenki majd csak szárnyakat javítanak de ha a futómű sérül game over..
szóval erre figyeljen mindenki majd csak szárnyakat javítanak de ha a futómű sérül game over..
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
- jfly
- Hozzászólások: 289
- Csatlakozott: pén. dec. 26, 2008 5:06 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Dietrich mondta, hogy ebben a modban mennyire irreális a szélárnyék......
...nos, annyira talán mégsem. A kialakuló sebességkülönbségekre itt egy példa. Azthiszem mindennél jobban érzékelhető a dolog 1:50-nél, a helikopteres kameránál.
http://www.youtube.com/watch?v=25bHlzCb ... re=related
...nos, annyira talán mégsem. A kialakuló sebességkülönbségekre itt egy példa. Azthiszem mindennél jobban érzékelhető a dolog 1:50-nél, a helikopteres kameránál.
http://www.youtube.com/watch?v=25bHlzCb ... re=related
Peter Rigo
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
nem erről beszéltem..elfelejted '88 óta nézek indycart/CART/CC-t/Indycart?Ginger17 írta:Dietrich mondta, hogy ebben a modban mennyire irreális a szélárnyék......
...nos, annyira talán mégsem. A kialakuló sebességkülönbségekre itt egy példa. Azthiszem mindennél jobban érzékelhető a dolog 1:50-nél, a helikopteres kameránál.
http://www.youtube.com/watch?v=25bHlzCb ... re=related
hanem az hogy ennek 3x-ra vagy a másik mögött és szélárnyékot fogsz..
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Ezen nem fogunk összeveszni, de a vidin volt vagy 50 méter Montoya és Andretti között... sajnos ami irreális - de ez az rF baromsága -, hogy annak ellenére, hogy 0-ra van véve az elsőre ható effekt, a vonatozás simán működik (sajnos). Node mindegy, ehhez hozzászoktunk már... Ha több időnk lenne biztos megpróbálnánk normálisan beállítani a szélárnyékot, de ez utóbbi hatás kezelhetetlen.Dietrich írta:nem erről beszéltem..elfelejted '88 óta nézek indycart/CART/CC-t/Indycart?Ginger17 írta:Dietrich mondta, hogy ebben a modban mennyire irreális a szélárnyék......
...nos, annyira talán mégsem. A kialakuló sebességkülönbségekre itt egy példa. Azthiszem mindennél jobban érzékelhető a dolog 1:50-nél, a helikopteres kameránál.
http://www.youtube.com/watch?v=25bHlzCb ... re=related
hanem az hogy ennek 3x-ra vagy a másik mögött és szélárnyékot fogsz..
Peter Rigo
- jfly
- Hozzászólások: 289
- Csatlakozott: pén. dec. 26, 2008 5:06 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Sziasztok!
Sajnos még itt vagyok Szekszárdon, épp most kezdődik nemsokára egy értekezlet....szerintem nyolcnál előbb nem érek haza
Lehet-e olyat csinálni, hogy majd, ha hazaértem becsatlakozom a közvetítésbe?? Nagyon szeretnék Gregről beszélni, főleg a 10. évfordulóján...
Ha igen, akkor hogy tudok majd bemenni a közvetítő szobába? Mindegy, most mennem kell be, ha van valami változás, lécci üzizzetek (sanya, Dietrich, gstyle tudja a számomat).
Köszi és bocsi, nem így terveztem én sem
Sajnos még itt vagyok Szekszárdon, épp most kezdődik nemsokára egy értekezlet....szerintem nyolcnál előbb nem érek haza
Lehet-e olyat csinálni, hogy majd, ha hazaértem becsatlakozom a közvetítésbe?? Nagyon szeretnék Gregről beszélni, főleg a 10. évfordulóján...
Ha igen, akkor hogy tudok majd bemenni a közvetítő szobába? Mindegy, most mennem kell be, ha van valami változás, lécci üzizzetek (sanya, Dietrich, gstyle tudja a számomat).
Köszi és bocsi, nem így terveztem én sem
üdv,
jfly
jfly
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
na meg szárnyak nélkül menni is irreális igaz gstyle?Ginger17 írta:Ezen nem fogunk összeveszni, de a vidin volt vagy 50 méter Montoya és Andretti között... sajnos ami irreális - de ez az rF baromsága -, hogy annak ellenére, hogy 0-ra van véve az elsőre ható effekt, a vonatozás simán működik (sajnos). Node mindegy, ehhez hozzászoktunk már... Ha több időnk lenne biztos megpróbálnánk normálisan beállítani a szélárnyékot, de ez utóbbi hatás kezelhetetlen.Dietrich írta:nem erről beszéltem..elfelejted '88 óta nézek indycart/CART/CC-t/Indycart?Ginger17 írta:Dietrich mondta, hogy ebben a modban mennyire irreális a szélárnyék......
...nos, annyira talán mégsem. A kialakuló sebességkülönbségekre itt egy példa. Azthiszem mindennél jobban érzékelhető a dolog 1:50-nél, a helikopteres kameránál.
http://www.youtube.com/watch?v=25bHlzCb ... re=related
hanem az hogy ennek 3x-ra vagy a másik mögött és szélárnyékot fogsz..
2 év múlva de nagyjából ugyanezzel az autóval 2000-ben GDF felállitotta a rekordot ami a mai napig hivatalos zártpályán elért legnagyobb sebesség
]http://stevegreentv.com/images/speed_record-2_ozn3.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=DF8GTL0_rMA
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
szerverre már nem csak TS-re tudszjfly írta:Sziasztok!
Sajnos még itt vagyok Szekszárdon, épp most kezdődik nemsokára egy értekezlet....szerintem nyolcnál előbb nem érek haza
Lehet-e olyat csinálni, hogy majd, ha hazaértem becsatlakozom a közvetítésbe?? Nagyon szeretnék Gregről beszélni, főleg a 10. évfordulóján...
Ha igen, akkor hogy tudok majd bemenni a közvetítő szobába? Mindegy, most mennem kell be, ha van valami változás, lécci üzizzetek (sanya, Dietrich, gstyle tudja a számomat).
Köszi és bocsi, nem így terveztem én sem
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 253
- Csatlakozott: hétf. márc. 24, 2008 3:03 pm
- Kapcsolat:
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Köszi a futamot Urak!
GRAT Ginger!
GRAT Kopi, Tjoe!
Köszi a megtiszteltetést is, hogy Greg autójával mehettem, sajnálom, hogy nem tudtam megefelelni neki sőt összességében nagyon rossz versenyt futottam.
Majd legközelebb.
GRAT Ginger!
GRAT Kopi, Tjoe!
Köszi a megtiszteltetést is, hogy Greg autójával mehettem, sajnálom, hogy nem tudtam megefelelni neki sőt összességében nagyon rossz versenyt futottam.
Majd legközelebb.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára metosz csüt. okt. 29, 2009 10:30 pm-kor.
- jfly
- Hozzászólások: 289
- Csatlakozott: pén. dec. 26, 2008 5:06 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- Bedy
- Hozzászólások: 1366
- Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- jfly
- Hozzászólások: 289
- Csatlakozott: pén. dec. 26, 2008 5:06 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Amíg ment a szekér, nagyon jól nyomtad! Komolyan. :Dmetosz írta:Köszi a futamot Urak!
GRAT Ginger!
GRAT Kopi, Tjoe!
Köszi a megtiszteltetést is, hogy Greg autójával mehettem, sajnálom, hogy nem tudtam megefelelni neki sőt összességében nagyon rossz versenyt futottam.
Majd legközelebb.
Ginger örülök, hogy nyertél, Kopi, Tjoe nagyon jól nyomtátok!! Dietrich te is!!!
üdv,
jfly
jfly
- KOPI
- Hozzászólások: 1989
- Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
- Admin: Admin
- KOPI
- Hozzászólások: 1989
- Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
- Admin: Admin
- jfly
- Hozzászólások: 289
- Csatlakozott: pén. dec. 26, 2008 5:06 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- Bedy
- Hozzászólások: 1366
- Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Nem tudom mi volt Kopi. Azt láttam, hogy ha lassan, picit behúzódok az egyenes közepére onnan már nem fogsz tudni ráfordulni a T3-4-re, mert baromira felcsúsztál mindig. Milyen első szárnnyal mentél amúgy? Nem volt az kevés?.......deamúgy nagy gratula Kopi!KOPI írta:Ginger .gratulálok,bár év közben azt mondtad a Greg Moore versenyt én nyerem :D .Azért toltalak a végén hogy elszakadjunk a többiektöl,és ez lett a vesztem.A gumi tulmelegedett és nem tapadt a végén. Probáltalak az uccso kanyarban megfogni,de felcsuszott a kocsi és nem volt esélyem :D
Nyilatkozat.... "elgumit a Kopim".... jóvan én se leszek már hülyébb.
Peter Rigo
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Grat Ginger!
meg a dobogósoknak is.
Nagyon fasza setupot kaptam Gingertől ment mint a meszes az autó egészen addig amig 380-nál nem állt hirtelen keresztbe mint gstylenak is..pedig alig törtem az autót mégis nagyon sokat lassult ezután..evvan..
meg a dobogósoknak is.
Nagyon fasza setupot kaptam Gingertől ment mint a meszes az autó egészen addig amig 380-nál nem állt hirtelen keresztbe mint gstylenak is..pedig alig törtem az autót mégis nagyon sokat lassult ezután..evvan..
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
nem lesz bajnokság ezel a moddal, hanem a 91-es F1 moddaljfly írta:marhajó ez a 98-as mod. Nekem nagyon tetszik. Csak nehogy benevezzek majd erre a bajnokságra (nem fenyegetésképp mondom )
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Jövő ilyentájt eldöntjük....... amennyiben az IndyCar szakosztály kapja a megtiszteltetést, hogy a téli bajnokságot szervezheti, akkor jelenleg két lehetőséget látok: ez a CART mod, vagy a '95 mintájára az IndyCar '94 mod...Dietrich írta:nem lesz bajnokság ezel a moddal, hanem a 91-es F1 moddaljfly írta:marhajó ez a 98-as mod. Nekem nagyon tetszik. Csak nehogy benevezzek majd erre a bajnokságra (nem fenyegetésképp mondom )
...de még bármi lehet.
Lehet még jön Kopi nagy reménye az IRL '97 mod a full ovál szezonnal. :D
Peter Rigo
-
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 253
- Csatlakozott: hétf. márc. 24, 2008 3:03 pm
- Kapcsolat:
Még jó, hogy próbáltam előzni! Szerintem meg nézd meg a replay-t. Elég az utolsó 5 kört. Gingerhez képest, milyen cikcakban mentél. Le a vonal alá, majdnem mind a négy kerékkel, aztán fel a felső ívre. A mikor meg összetörtem a hátsó egyenesben, a felső ívről majdnem a vonalig hútztad be az autót. Láttad hogy belül próbálok előzni és próbáltál leszorítani. Szó nem volt szélárnyékozásról!KOPI írta:ez a blokkolás? nem hiszem.te álltál neki elözgetni állandoan,én meg vártam hogy toljál.tjoe írta:Grat Kopi! Megmutattad, hogy kell oválon folyamatosan blokkolni...
De hová tűnt Damon Hill !?
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
-
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 253
- Csatlakozott: hétf. márc. 24, 2008 3:03 pm
- Kapcsolat:
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1693
- Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
- Admin: Admin
húú ez kemény volt
első 500as futamom
quali 6. hely
Futamon szenvedés amikor 110feletti benya volt benne.
Kértem hogy hagy vezessek 1 kört (végén 63 lett belőle,bocsi nem gondoltam hogy sikerül azt hittem elmentek utána).Zsoltee feljött mögöttem és elkezdett tolni ami nagyon jó volt.Gad követett talán azt már nem láttam mer nyúltunk el.Folyamatosan 30,3 vagy alatti köröket mentünk..Volt egy zöld pitelés.Kevesebb metanolom volt mint nektek szal pit után 6-7 seccel mentem mer hamarabb nyomhattam ismét.Végén kinéztün Zsolteee-val hogy elmegyünk t2nél de kiforgott a kék tütü így game ove :( sajnálom mer szerintem meglehetett volna egy dobogó is akár...hajrát meg kell még tanulnom,hogy fejben ott legyek
pit sose ment: egyszer 1percig álltam bennt mer elrohantam wc-re is :D
egyre jobban megyek oválon,én úgy érzem de a vége sose akar összejönni.most saját hibámból dobtam el de bíztató a "fejlődésem" (ha mondhatjuk ezt)
remélem köv oválversenyek folyamán összejön egy dobogó netán egy győzelem de erre még nem sok esélyt látok...
mégegyszer GRAT és nagyon örültem
első 500as futamom
quali 6. hely
Futamon szenvedés amikor 110feletti benya volt benne.
Kértem hogy hagy vezessek 1 kört (végén 63 lett belőle,bocsi nem gondoltam hogy sikerül azt hittem elmentek utána).Zsoltee feljött mögöttem és elkezdett tolni ami nagyon jó volt.Gad követett talán azt már nem láttam mer nyúltunk el.Folyamatosan 30,3 vagy alatti köröket mentünk..Volt egy zöld pitelés.Kevesebb metanolom volt mint nektek szal pit után 6-7 seccel mentem mer hamarabb nyomhattam ismét.Végén kinéztün Zsolteee-val hogy elmegyünk t2nél de kiforgott a kék tütü így game ove :( sajnálom mer szerintem meglehetett volna egy dobogó is akár...hajrát meg kell még tanulnom,hogy fejben ott legyek
pit sose ment: egyszer 1percig álltam bennt mer elrohantam wc-re is :D
egyre jobban megyek oválon,én úgy érzem de a vége sose akar összejönni.most saját hibámból dobtam el de bíztató a "fejlődésem" (ha mondhatjuk ezt)
remélem köv oválversenyek folyamán összejön egy dobogó netán egy győzelem de erre még nem sok esélyt látok...
mégegyszer GRAT és nagyon örültem
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 224
- Csatlakozott: szer. jan. 07, 2009 4:36 pm
Tjoe, magyarázd el nekem légyszíves hogy mi a f....t csináltál az utolsó előtti körben a hátsó egyenesben...tjoe írta:Még jó, hogy próbáltam előzni! Szerintem meg nézd meg a replay-t. Elég az utolsó 5 kört. Gingerhez képest, milyen cikcakban mentél. Le a vonal alá, majdnem mind a négy kerékkel, aztán fel a felső ívre. A mikor meg összetörtem a hátsó egyenesben, a felső ívről majdnem a vonalig hútztad be az autót. Láttad hogy belül próbálok előzni és próbáltál leszorítani. Szó nem volt szélárnyékozásról!KOPI írta:ez a blokkolás? nem hiszem.te álltál neki elözgetni állandoan,én meg vártam hogy toljál.tjoe írta:Grat Kopi! Megmutattad, hogy kell oválon folyamatosan blokkolni...
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Urak!Zsoltee írta:Tjoe, magyarázd el nekem légyszíves hogy mi a f....t csináltál az utolsó előtti körben a hátsó egyenesben...tjoe írta:Még jó, hogy próbáltam előzni! Szerintem meg nézd meg a replay-t. Elég az utolsó 5 kört. Gingerhez képest, milyen cikcakban mentél. Le a vonal alá, majdnem mind a négy kerékkel, aztán fel a felső ívre. A mikor meg összetörtem a hátsó egyenesben, a felső ívről majdnem a vonalig hútztad be az autót. Láttad hogy belül próbálok előzni és próbáltál leszorítani. Szó nem volt szélárnyékozásról!KOPI írta:ez a blokkolás? nem hiszem.te álltál neki elözgetni állandoan,én meg vártam hogy toljál.
Arra kérem a sértett feleket, hogy azonnal óvjanak! Nézzük meg többen is az esetet mielőtt egymás torkának ugranánk. Főleg olyanok akik nem érintettek.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1693
- Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
- Admin: Admin
olyan mod nincs amibe Montoya is benne van?Ginger17 írta:Jövő ilyentájt eldöntjük....... amennyiben az IndyCar szakosztály kapja a megtiszteltetést, hogy a téli bajnokságot szervezheti, akkor jelenleg két lehetőséget látok: ez a CART mod, vagy a '95 mintájára az IndyCar '94 mod...Dietrich írta:nem lesz bajnokság ezel a moddal, hanem a 91-es F1 moddaljfly írta:marhajó ez a 98-as mod. Nekem nagyon tetszik. Csak nehogy benevezzek majd erre a bajnokságra (nem fenyegetésképp mondom )
...de még bármi lehet.
Lehet még jön Kopi nagy reménye az IRL '97 mod a full ovál szezonnal. :D
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 224
- Csatlakozott: szer. jan. 07, 2009 4:36 pm
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 354
- Csatlakozott: csüt. júl. 31, 2008 9:11 pm
- jfly
- Hozzászólások: 289
- Csatlakozott: pén. dec. 26, 2008 5:06 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- sanya
- Hozzászólások: 1117
- Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 5:31 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Sosem óvtam még, most sem fogok. Komolyan veszem (amennyire kell) a játékot de annak ellenére, hogy párszor már löktek ki nem hepciáskodtam a fórumban.....pont azért mert lehet, hogy a következő versenyen én leszek a balf*sz...tjoe írta:Még jó, hogy próbáltam előzni! Szerintem meg nézd meg a replay-t. Elég az utolsó 5 kört. Gingerhez képest, milyen cikcakban mentél. Le a vonal alá, majdnem mind a négy kerékkel, aztán fel a felső ívre. A mikor meg összetörtem a hátsó egyenesben, a felső ívről majdnem a vonalig hútztad be az autót. Láttad hogy belül próbálok előzni és próbáltál leszorítani. Szó nem volt szélárnyékozásról!KOPI írta:ez a blokkolás? nem hiszem.te álltál neki elözgetni állandoan,én meg vártam hogy toljál.tjoe írta:Grat Kopi! Megmutattad, hogy kell oválon folyamatosan blokkolni...
Most sem állt szándékomban szóvá tenni de ahogy Kopira rontottál (jogosan vagy jogtalanul azt nem tudom) fel kell hívnom a figyelmedet arra, hogy a kiesésemnél úgy rántottad rám a kormányt, mintha ott sem lettem volna. Ha jól emlékszem akkor Gadfly ment a vonal mellett, te húzódtál ki a palánk mellé és pedig a sebességkülönbségből adódóan közöttetek húztam el épp. Simán lecsaptál az ideális ívre ahol ketten is kanyarodni készültünk egymás mellett.
Rendesen készültem, nagyon vártam a versenyt, bíztam a jó szereplésben de itt vége is lett a reményeimnek mert kezelhetetlen lett a verda. (Oda is csapta magát a palánkhoz). Sem haragot, sem dühöt nem érzetem miatta ezért emlegetni sem akartam.....így viszont muszáj volt!
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Bár még nem láttam a szitukat, én biztos vagyok benne, hogy tjoeból csak a verseny utáni adrenalinsokk beszélt. Én még most sem higgadtam le. Nyilván a három óra alatt rengeteg incidens történt, de azt javaslom, próbáljuk meg a helyén kezelni a dolgokat - bár én könnyen dumálok -, de ez egy emlékverseny volt (persze Szeniorok előnyben) és mint ilyen a szellemiségéhez hozzá tartozik a jó hangulat. Ha nem is óvások keretében, de a problémákat haverokhoz illően kezeljük... legfeljebb a talin egyesek kicsit több sört fognak fogyasztani - jutalmul. :D
Peter Rigo
- sanya
- Hozzászólások: 1117
- Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 5:31 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1270
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 12:06 pm
- Admin: Admin
Grat Ginger és mindenkinek aki célbaért!
Sajnos amikor az egyik KOOL-os autó eldobta az egyenesbe a verdát belémjött Gerrard miközbe próbáltam őúgy fékezni a kocsit, hogy ne forogjon be a pályára, így Gerrard nekem jött a bal hátós kerkem elgurult a helyéről :(
Kár, hogy így alakult. Jobb helyre számítottam.
Sajnos amikor az egyik KOOL-os autó eldobta az egyenesbe a verdát belémjött Gerrard miközbe próbáltam őúgy fékezni a kocsit, hogy ne forogjon be a pályára, így Gerrard nekem jött a bal hátós kerkem elgurult a helyéről :(
Kár, hogy így alakult. Jobb helyre számítottam.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
oválon ezzel a moddal én nem fogok indulni..Ginger17 írta:Jövő ilyentájt eldöntjük....... amennyiben az IndyCar szakosztály kapja a megtiszteltetést, hogy a téli bajnokságot szervezheti, akkor jelenleg két lehetőséget látok: ez a CART mod, vagy a '95 mintájára az IndyCar '94 mod...Dietrich írta:nem lesz bajnokság ezel a moddal, hanem a 91-es F1 moddaljfly írta:marhajó ez a 98-as mod. Nekem nagyon tetszik. Csak nehogy benevezzek majd erre a bajnokságra (nem fenyegetésképp mondom )
...de még bármi lehet.
Lehet még jön Kopi nagy reménye az IRL '97 mod a full ovál szezonnal. :D
3 órás versenyen meg főleg nem, mert valami időzitett bomba szerint a játék dönti el kinek mikor melyik körben kell keresztbeállnia a pályán 380-nál.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 28 vendég