- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
@Tom
15-én reggelre csak nyugis leszel, ezen a pályán mentek már futamot, teszteltük is, hogy mindent tud-e és tud. Sajnálom, hogy az elemek kivétele semmit nem változtatott. Nagyon nehéz helyzetben voltunk szerdán és aki itt volt TS-en megmondhatja, hogy átnyálaztam mi legyen és nehezen döntöttem, de nem hittem volna. hogy az átírás nem lesz elegendő. Amikor írtad még mindig akad, már nagyon késő volt pályát változtatni.
Közvetítés:
http://www.maszim.hu/bedy.html
Hírek statisztika miazmás frissítve!
@IsTi, Tony!
Le a kalappal! GRAT!
15-én reggelre csak nyugis leszel, ezen a pályán mentek már futamot, teszteltük is, hogy mindent tud-e és tud. Sajnálom, hogy az elemek kivétele semmit nem változtatott. Nagyon nehéz helyzetben voltunk szerdán és aki itt volt TS-en megmondhatja, hogy átnyálaztam mi legyen és nehezen döntöttem, de nem hittem volna. hogy az átírás nem lesz elegendő. Amikor írtad még mindig akad, már nagyon késő volt pályát változtatni.
Közvetítés:
http://www.maszim.hu/bedy.html
Hírek statisztika miazmás frissítve!
@IsTi, Tony!
Le a kalappal! GRAT!
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 320
- Csatlakozott: kedd jún. 20, 2006 8:51 pm
- Admin: Admin
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Köszöm az indulási lehetőséget. Eredetileg csak tesztversenynek szántam a dolgot a jövő heti szenior fordulóhoz, de aztán picit több lett belőle. Köszi a sok tanácsot és segítséget Edének, Bedynek, metosznak és Gerrardnak. A sok infóból összekalapáltam egy egész kellemes setupot. Bár az elején túlságosan óvatosan kezdtem, a végére már bemelegedtem és megtaláltam a ritmust is, ami nagyon jó tud lenni egy ilyen versenyen.
Köszönöm én is Ede.
Megpróbáltam minél jobban vigyázni rád - talán sikerült is.
Jól éreztem magam az autóban.
Köszönöm én is Ede.
Megpróbáltam minél jobban vigyázni rád - talán sikerült is.
Jól éreztem magam az autóban.
Peter Rigo
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Az utolsó pillanatban dőlt el, hogy tudok e jönni v. sem. Az ok, hogy mi ilyenkor mindenszenteken bejárjuk szinte az egész országot, de bíztam, hogy 20:00-ra azért hazaérek már. A futam jelentkezéskor még Szekszárdon voltam, úgy szóltam haza, hogy írják be, hogy jövök...
Megmondom őszintén nagyon fáradt voltam már estére, hiszen reggel óta úton voltunk és ezek a magyar utak....hát no comment (tudja mindenki) eléggé kiveszi a powert az emberből. Sajnos ez a futamomon is meglátszott, mert hiába készülgettem erre a futamra, egyszerűen iszonyat dekoncentrált voltam, sőt képes voltam full gázos kanyarok előtt alkalomadtán fékezni is.... :? szóval nem voltam képben. Futam első felében egy hasonló hibának köszönhetően megpördültem, így az "egész jó" pozícióm oda is lett és hátraestem. Később visszajött a remény, mert újra felkapaszkodtam 1 kicsit (köszönhető az 1 kiállásos taktikának is) és a futam végefelé Ede és Ginger előtt voltam kb. 3-4 mp-el. 5 kör volt hátra mikor ismét jött egy dekoncentrációból fakadó hiba és a célegyenest követő kanyarban úgy megpördültem, hogy még fejre is állt a kocsi. Az első szárnyat is elveszítettem, így a 4. hely oda is lett pillanatok alatt és be kellett érnem a 6. hellyel.
Maga a verseny számomra unalmas volt, talán ez is rásegített dekoncentráltságra, mivel szinte végig egyedül autóztam. Az utolsó futamra szívesen elővenném az szezon eleji teljesítményemet, de valószínű, hogy újra ezt a visszafogott taktikát és autóbeállítást fogom inkább alkalmazni, mivel Edével még harcban vagyunk a bajnokság 3. helyéért és így inkább ismét a biztos pontszerzésre fogok apellálni hisz ez elég lehet, hogy megtartsam a bajnoki pozíciómat. Pedig úgy meg hajtanám ismét a Hondát, de félő, hogy úgy járnék mint nagyon sokszor a szezon alatt...
Grat mindenkinek! ;)
Megmondom őszintén nagyon fáradt voltam már estére, hiszen reggel óta úton voltunk és ezek a magyar utak....hát no comment (tudja mindenki) eléggé kiveszi a powert az emberből. Sajnos ez a futamomon is meglátszott, mert hiába készülgettem erre a futamra, egyszerűen iszonyat dekoncentrált voltam, sőt képes voltam full gázos kanyarok előtt alkalomadtán fékezni is.... :? szóval nem voltam képben. Futam első felében egy hasonló hibának köszönhetően megpördültem, így az "egész jó" pozícióm oda is lett és hátraestem. Később visszajött a remény, mert újra felkapaszkodtam 1 kicsit (köszönhető az 1 kiállásos taktikának is) és a futam végefelé Ede és Ginger előtt voltam kb. 3-4 mp-el. 5 kör volt hátra mikor ismét jött egy dekoncentrációból fakadó hiba és a célegyenest követő kanyarban úgy megpördültem, hogy még fejre is állt a kocsi. Az első szárnyat is elveszítettem, így a 4. hely oda is lett pillanatok alatt és be kellett érnem a 6. hellyel.
Maga a verseny számomra unalmas volt, talán ez is rásegített dekoncentráltságra, mivel szinte végig egyedül autóztam. Az utolsó futamra szívesen elővenném az szezon eleji teljesítményemet, de valószínű, hogy újra ezt a visszafogott taktikát és autóbeállítást fogom inkább alkalmazni, mivel Edével még harcban vagyunk a bajnokság 3. helyéért és így inkább ismét a biztos pontszerzésre fogok apellálni hisz ez elég lehet, hogy megtartsam a bajnoki pozíciómat. Pedig úgy meg hajtanám ismét a Hondát, de félő, hogy úgy járnék mint nagyon sokszor a szezon alatt...
Grat mindenkinek! ;)
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 816
- Csatlakozott: vas. jan. 07, 2007 3:13 pm
Grat Tony, Tommy, Danikosz!
Amíg felértem Tonyra addig izgalmas volt utána meg már nem tudtam semmit sem tenni a szélárnyék miatt és csak vártam vártam vártam szóval utána elég uncsi volt számomra(fordított helyzetben tuti izgalmasabb lett volna :D ) Aztán a vége fele mondom elegem van próbálkoztam 1x-2x aztán elment a fék amit köszönök ennek a fostalicska módnak 950fok fölé sohase ment a hőmérséklet szóval ha ezt valaki meg magyarázza nekem hogy ilyenkor mi van azt megköszönném
Amíg felértem Tonyra addig izgalmas volt utána meg már nem tudtam semmit sem tenni a szélárnyék miatt és csak vártam vártam vártam szóval utána elég uncsi volt számomra(fordított helyzetben tuti izgalmasabb lett volna :D ) Aztán a vége fele mondom elegem van próbálkoztam 1x-2x aztán elment a fék amit köszönök ennek a fostalicska módnak 950fok fölé sohase ment a hőmérséklet szóval ha ezt valaki meg magyarázza nekem hogy ilyenkor mi van azt megköszönném
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 320
- Csatlakozott: kedd jún. 20, 2006 8:51 pm
- Admin: Admin
- Bedy
- Hozzászólások: 1366
- Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Megnézni folyamatosan meglehet, sőt bele is lehet tekerni, szerintem nem érdemes letölteni, ennek ellenére az előző futamot is konvertálta nekünk Bedy.Bedy írta:Atlantic futam után feltöltöm FTP-re a Jatekok/ rFactor/ PUBLIKUS - BAJNOKSAGOK/FORMA1/2009/ARCHIV/ ideEde írta:hi,
honnan lehet letölteni a futamot?
köszi,
E.
http://www.maszim.hu/bedy.html
vagy:
<object classid="clsid:d27cdb6e-ae6d-11cf-96b8-444553540000" width="480" height="386" id="utv877060" name="utv_n_413277"><param name="flashvars" value="loc=%2F&autoplay=false&vid=2471969" /><param name="allowfullscreen" value="true" /><param name="allowscriptaccess" value="always" /><param name="src" value="http://www.ustream.tv/flash/video/2471969" /><embed flashvars="loc=%2F&autoplay=false&vid=2471969" width="480" height="386" allowfullscreen="true" allowscriptaccess="always" id="utv877060" name="utv_n_413277" src="http://www.ustream.tv/flash/video/2471969" type="application/x-shockwave-flash" /></object>
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég