Verseny részvétel, illetve hiányzás bejelentés a futamokra kötelező! Minden futamkiírás első hozzászólásában találhatok a hivatalos információk, illetve a szerverre lépéshez szükséges adatok, modok, pályák, kiegészítések.
Válasz küldése
Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Jelentkezés - NF1B - Belgium Teszt 3 - 10.02.17. Szerda

Hozzászólás Szerző: Gadfly » pén. feb. 12, 2010 12:38 am

Kép

Jelentkezés a Bajnokságra

Státusz: NF1B 2010 Tesztverseny 3

Időpontok:
Jogosítvány szerzési lehetőség: 19:00-20:00
Quali Tesztelés: 20:00-20:15
WU: nincs
Tesztvereny: 20:15 -

Versenytáv: 80% - 35+1 kör

MOD: MMG F1 2007 SE v.2.1
Pálya: Spa Francorchamps

IP: 87.229.108.129:34297
Jelszó: kimi

A MOD, a KIEGÉSZÍTÉS és a PÁLYA letölthető az FTP-ről: Forma1 / 2010 mappából. (explorer)

Fájlok: (telepítési sorrend)

1. MMG-SETUP.exe
2. MMG-PATCH.exe
3. NF1B_2010_MMG_PATCH_v1_4.ZIP FIGYELEM ÚJ!!!
4. Spa_Teszt3.zip

FONTOS:
A játékban a Customize/Player/Racing Series menüben az MMG F1 2007 SE-t kell választani! Más esetben hibát jelez a szerveren.
Az időmérőrendszer és a versenytáv, a kihirdetettek alapján van már beállítva!


Megengedett segítségek:
- Kipörgésgátló: High
- Kuplung: on

Csapat Rádió:
IP: 87.229.108.129
Port: 9987
TS Letöltés
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Gadfly pén. feb. 12, 2010 12:56 am-kor.
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Gadfly » pén. feb. 12, 2010 12:54 am

FIGYELEM!!!

Új NF1B_2010_MMG_PATCH_v1_4.ZIP tölthető!

Javítások/módosítások: (előző verzióhoz képest)
- "VSR Patch" Véletlenszerű motorleégések ellen
- Verseny közbeni fékerőelosztás állítási lehetőség
- Futamokon a felfüggesztést és hátsó szárnyat is javítják a szerelők
- Rövidebb javítási idő a pitben (kivéve hátsószárny)
- Hard gumitípus törölve! Jelenleg választható: Szuper Soft, Soft, Medium

Az 1.4-es patch tartalmazza a korábbi verziókat is


FONTOS!!!

A pályának sajnos vagy egy olyan hibája, hogy a rajt pillanatában, mikor elalszanak a lámpák, megbüntet mindenkit (áthajtásos) akik helyesen rajtolnak. Éppen ezért nem a piros lámpák kialvása a rajt pillanata, hanem az utána hallható sípolás v. duda hang. Ez kb. 1 mp-el a lámpák kialvása után hallható. TvStyle lámpái viszont "elvileg" jól működnek, tehát akik használják ezt, azok ezt figyeljék, és ne a pályán lévő lámpákat.
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Ulvar » pén. feb. 12, 2010 8:25 am

Let's go.
Kép

danikosz
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1693
Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: danikosz » pén. feb. 12, 2010 1:13 pm

nem jövök

KisKimi07
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 108
Csatlakozott: szer. márc. 11, 2009 8:16 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: KisKimi07 » pén. feb. 12, 2010 2:31 pm

Jövök! ( Tulen :) )
,,Nem az a legjobb, aki jó napjain nyer, hanem aki rossz napjaiból kihozza a maximumot."

Tom
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 1131
Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tom » pén. feb. 12, 2010 4:25 pm

elméletileg ok

Ede
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 320
Csatlakozott: kedd jún. 20, 2006 8:51 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Ede » pén. feb. 12, 2010 5:18 pm

igen

Adam Jonas
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 416
Csatlakozott: pén. jún. 27, 2008 7:25 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Adam Jonas » kedd feb. 16, 2010 6:36 pm

Valószínűleg ezt passzolom most. :?

Spike
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 104
Csatlakozott: vas. ápr. 19, 2009 9:13 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Spike » szer. feb. 17, 2010 3:37 pm

benézek

KisKimi07
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 108
Csatlakozott: szer. márc. 11, 2009 8:16 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: KisKimi07 » szer. feb. 17, 2010 4:43 pm

Bocsesz, vissza kell mondanom.
,,Nem az a legjobb, aki jó napjain nyer, hanem aki rossz napjaiból kihozza a maximumot."

Avatar
Tony
Hozzászólások: 1461
Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tony » szer. feb. 17, 2010 5:21 pm

7-kor jönni fogok, lehet vizsgázni, addig dolgom van, de itthonról 3 percre, úgyhogy mindenki bánatával foglalkozom.
Kép

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Gadfly » szer. feb. 17, 2010 6:46 pm

A futamon én se tudok sokáig ott lenni, max 1-2 kör erejéig. Viszont akik végig tudnak menni illetve másoktól is akik tapasztalnak bármi féle hibát, azt itt ebben a topikban tegyék meg.
Következő tesztfutamra ismét újabb verziójú patch várható, így fontosak a visszajelzések! ;)
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » szer. feb. 17, 2010 9:18 pm

Aludtam vagy 3 órát. :oops: Mi volt a teszten? Gondolom nem volt túl nagy érdeklődés, Daytona a nyakunkon, 91 is a vége felé közelít.........................
Kép

Avatar
Tony
Hozzászólások: 1461
Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tony » szer. feb. 17, 2010 9:39 pm

A keménymag volt (a két Renault, a két Honda), Aflac meg én. Semmi különös nem volt. Úgy tudom, jövő héten 3-an sem lesznek az előbb említettek közül.
Kép

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » szer. feb. 17, 2010 10:42 pm

Habasa írta:A keménymag volt (a két Renault, a két Honda), Aflac meg én. Semmi különös nem volt. Úgy tudom, jövő héten 3-an sem lesznek az előbb említettek közül.
Semmi gond, nyilván a 91-es végéig nem sok esély van igazi tömeges tesztre, ráadásul itt van a daytona'250 is a nyakunkon. Arra nem jössz Habasa? Pénteken lehet rá indulási engedélyt szerezni, szerintem egy ilyen futamot nem érdemes kihagyni. :roll:
Kép

Adam Jonas
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 416
Csatlakozott: pén. jún. 27, 2008 7:25 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Adam Jonas » szer. feb. 17, 2010 11:30 pm

Szerintem egy iciripicirit lehetne finomítani a szélárnyékon. Tudom, hogy az Eau Rouge egy sarkaltos pont, de most olyan RFT 2008 feelingem volt: szélárnyékba még gázelvétellel is lazán ki lehetett forogni. Arról nem is beszélve, hogy amikor meg meg nem csúszott a kocsi, akkor meg irányíthatatlanul alulkormányzott volt. Ez a szélárnyék nem rossz, csak ezzel is az a baj, hogy kanyarba (főleg gyors pályákon) nem igazán lehet a másik mögött maradni. Oké, egyenesbe nagyon húz, csak sehol se lehet elérni normál kigyorsítással olyan tempókülönbséget, hogy a kanyarig lazán megelőzd a másikat, csak ha az illető hibázik.

Válasz küldése

Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 36 vendég