-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1270
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 12:06 pm
- Admin: Admin
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 388
- Csatlakozott: szer. ápr. 02, 2008 10:44 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
SRY BEDY!
Az elsőnél nem értettem hogy értünk össze majd visszanézem mi volt ott, belülről ugy láttam hogy van ott hely sry megint ha kevés helyett hagytam, de majd vissza nézem :(
A másodiknál meg az volt hogy ugye megint jött a kanyar, most nekem maradt kevés helyem, de még tudtam fékezni és amikor fordítottam rá a kanyarra láttam hogy még mellettem vagy és próbáltam még helyett hagyni, ennek eredmény az lett hogy neki a palánkra, majd vissza rád :S
A vége nagyon fáradt voltam, csináltam is egy hülyeséget, remélem Tommy87 nem sérültél...
Az elsőnél nem értettem hogy értünk össze majd visszanézem mi volt ott, belülről ugy láttam hogy van ott hely sry megint ha kevés helyett hagytam, de majd vissza nézem :(
A másodiknál meg az volt hogy ugye megint jött a kanyar, most nekem maradt kevés helyem, de még tudtam fékezni és amikor fordítottam rá a kanyarra láttam hogy még mellettem vagy és próbáltam még helyett hagyni, ennek eredmény az lett hogy neki a palánkra, majd vissza rád :S
A vége nagyon fáradt voltam, csináltam is egy hülyeséget, remélem Tommy87 nem sérültél...
- Bedy
- Hozzászólások: 1366
- Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
G-BoR írta:SRY BEDY!
Az elsőnél nem értettem hogy értünk össze majd visszanézem mi volt ott, belülről ugy láttam hogy van ott hely sry megint ha kevés helyett hagytam, de majd vissza nézem :(
A másodiknál meg az volt hogy ugye megint jött a kanyar, most nekem maradt kevés helyem, de még tudtam fékezni és amikor fordítottam rá a kanyarra láttam hogy még mellettem vagy és próbáltam még helyett hagyni, ennek eredmény az lett hogy neki a palánkra, majd vissza rád :S
A vége nagyon fáradt voltam, csináltam is egy hülyeséget, remélem Tommy87 nem sérültél...
Semmi gond !
Megóvom ;)
Start Me Up
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 224
- Csatlakozott: szer. jan. 07, 2009 4:36 pm
Oh yeah, Dale Coyne 1-3
Húú ez nagyon durva volt, rajt után kaptam egy áthajtásos büntit, "accelerate too early" címszó alatt, ezen annyiból meglepődtem hogy Ginger rám szólt hogy menjek már
Na mind1, valószínűleg az én hibám volt, de ez hozott egy nagyon izgalmas futamot számomra, első etapban szinte nem volt olyan kör hogy ne lett volna autó mellettem
Sanyától meg szeretnék bocsánatot kérni a kiforgatásért, teljes mértékben az én hibám volt, ráfutottam az első sikánban, Sorry :S
Húú ez nagyon durva volt, rajt után kaptam egy áthajtásos büntit, "accelerate too early" címszó alatt, ezen annyiból meglepődtem hogy Ginger rám szólt hogy menjek már
Na mind1, valószínűleg az én hibám volt, de ez hozott egy nagyon izgalmas futamot számomra, első etapban szinte nem volt olyan kör hogy ne lett volna autó mellettem
Sanyától meg szeretnék bocsánatot kérni a kiforgatásért, teljes mértékben az én hibám volt, ráfutottam az első sikánban, Sorry :S
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Nah...hát elég kiábrándító futam volt...bíztam a szerencsében...nem jött be.
Először is...qualyn direkt hátulról akartam indulni mondván lesz crash ne kerüljek bele...ez nem jött be amikor volt az előttem vagy velem tették ezért szétment a verda, erősebben kopott a gumi és a legvégén még ki is fogyott a benzin . Legközelebb csak jobb lehet.
Először is...qualyn direkt hátulról akartam indulni mondván lesz crash ne kerüljek bele...ez nem jött be amikor volt az előttem vagy velem tették ezért szétment a verda, erősebben kopott a gumi és a legvégén még ki is fogyott a benzin . Legközelebb csak jobb lehet.
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 388
- Csatlakozott: szer. ápr. 02, 2008 10:44 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Grat Dani és mindenki, aki célba ért!
Sajnos a felvezetőben elszállt minden esélyem, mivel az előttem lévők satufékeztek melyet még nagyjából le tudtam követni, de a mögöttem lévők nem és totál szét ment a hátsó felfüggesztésem. (nem okolok senkit mögöttem lévők közül, de az előttem lévőknél vmi nem volt rendbe) Ez annyit jelentett, hogy az egyenesben 20 km/h-val lassabb lett a kocsim és a kanyarokban sem volt stabil. A boxban nem javították meg, így tötyörögve szenvedtem szinte a verseny végéig. Az utolsó körökre már annyi sérülést összeszedtem, hogy inkább kiléptem, mert nem volt már értelme.
Remélem a következő futamokon több szerencsém lesz...
Sajnos a felvezetőben elszállt minden esélyem, mivel az előttem lévők satufékeztek melyet még nagyjából le tudtam követni, de a mögöttem lévők nem és totál szét ment a hátsó felfüggesztésem. (nem okolok senkit mögöttem lévők közül, de az előttem lévőknél vmi nem volt rendbe) Ez annyit jelentett, hogy az egyenesben 20 km/h-val lassabb lett a kocsim és a kanyarokban sem volt stabil. A boxban nem javították meg, így tötyörögve szenvedtem szinte a verseny végéig. Az utolsó körökre már annyi sérülést összeszedtem, hogy inkább kiléptem, mert nem volt már értelme.
Remélem a következő futamokon több szerencsém lesz...
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 667
- Csatlakozott: szer. jún. 25, 2008 5:29 pm
- Admin: Admin
tesztek: sokat mentem, de nem értettem hol az az egy mp
quali: nagyszerű, nem gondoltam volna hogy a top10-ből rajtolhatok majd
felvezető kör: hát ez baromi vicces volt, kedden is a rajtgyakorlatoknál Kopi 2x is belement az előtte lévő sorba, és most az éles felvezetőn is
rajt: én mindenféle baleset nélkül eljöttem, pár kör után már a 5-6-7. helyekért csatáztam
Gstyle ment gyakorlatilag mindig előttem, aztán egyszer sikerült megelőzni, azonban a fenomenális setupolási képességemnek köszönhetően sikerült egy olyan szar váltót beállítanom a pályához, hogy az egyenesben mindig mindenki aki körülöttem volt gyorsabb volt nálam
így Gstylet próbáltam tartani, de a hátsó hosszú egyenesben mindig jött nagyon, és figyeltem hogy próbál mindig egyre rövidebbeket fékezni, egyszer meg már túl rövidet fékezett, és hogy elkerülje a balesetet inkább a szélső falnak ment neki, csak mivel aszittem hogy belém fog jönni hátulról próbáltam minél gyorsabban kigyorsítani ami nem sikerült és megforogtam... ezután csak mentem Gstyle után, baromi lassú voltam hiszen a megforgás során neki mentem a falnak és sérült a kocsi eleje (na nem mintha enélkül nem lettem volna elég lassú) aztán jött a hidegzuhany, pit előtt 3 kanyarral sikeresen megforogtam és buktam vagy egy 6-7mp-t, így visszább csúsztam
box után Voodoo volt előttem 7 mp-re de láttam hogy Gstyleal csatázik és így próbáltam nyomni ahogy csak tudtam hátha én is felérek, Voodoo elment Gstyle mellett és Gstyle már csak 2 mp-re volt tőlem, és sikerült is utólérnem, azonban a már említett sikeres váltóbeállítnak köszönhetően egyenesben nem sikerült hozzá közül kerülnöm, hiába voltam a kanyargós részen sokkal gyorsabb nála, időközben MoDa is utólért minket, és ő is simán el tudott menni mellettem az egyenes szakaszon, ezután csak próbáltam követni őket, hátha kiütik egymást vagy valami de vigyáztak egymásra, szóval nem kerültem újra előzési pozícióba
egy érdekes eset volt még, amikor egymás mellett mentek 2 kanyaron keresztül akkor utólértem őket és Gstyle mögött elbírtam suhanni MoDa mellett, aki azonban 2 kanyar múlva a hosszú egyenesben ismét visszaelőzött ezután már csak becsorogtam a 6. helyen
egyszerűen nem értem, hogy én vagyok ennyire béna, vagy mi a rossz, de én TC nélkül 3-as fokozatból sem bírok kigyorsítani, szóval kicsit értetlenül állok a dolog előtt, mert nem tudom mit rontok el
see you next time
quali: nagyszerű, nem gondoltam volna hogy a top10-ből rajtolhatok majd
felvezető kör: hát ez baromi vicces volt, kedden is a rajtgyakorlatoknál Kopi 2x is belement az előtte lévő sorba, és most az éles felvezetőn is
rajt: én mindenféle baleset nélkül eljöttem, pár kör után már a 5-6-7. helyekért csatáztam
Gstyle ment gyakorlatilag mindig előttem, aztán egyszer sikerült megelőzni, azonban a fenomenális setupolási képességemnek köszönhetően sikerült egy olyan szar váltót beállítanom a pályához, hogy az egyenesben mindig mindenki aki körülöttem volt gyorsabb volt nálam
így Gstylet próbáltam tartani, de a hátsó hosszú egyenesben mindig jött nagyon, és figyeltem hogy próbál mindig egyre rövidebbeket fékezni, egyszer meg már túl rövidet fékezett, és hogy elkerülje a balesetet inkább a szélső falnak ment neki, csak mivel aszittem hogy belém fog jönni hátulról próbáltam minél gyorsabban kigyorsítani ami nem sikerült és megforogtam... ezután csak mentem Gstyle után, baromi lassú voltam hiszen a megforgás során neki mentem a falnak és sérült a kocsi eleje (na nem mintha enélkül nem lettem volna elég lassú) aztán jött a hidegzuhany, pit előtt 3 kanyarral sikeresen megforogtam és buktam vagy egy 6-7mp-t, így visszább csúsztam
box után Voodoo volt előttem 7 mp-re de láttam hogy Gstyleal csatázik és így próbáltam nyomni ahogy csak tudtam hátha én is felérek, Voodoo elment Gstyle mellett és Gstyle már csak 2 mp-re volt tőlem, és sikerült is utólérnem, azonban a már említett sikeres váltóbeállítnak köszönhetően egyenesben nem sikerült hozzá közül kerülnöm, hiába voltam a kanyargós részen sokkal gyorsabb nála, időközben MoDa is utólért minket, és ő is simán el tudott menni mellettem az egyenes szakaszon, ezután csak próbáltam követni őket, hátha kiütik egymást vagy valami de vigyáztak egymásra, szóval nem kerültem újra előzési pozícióba
egy érdekes eset volt még, amikor egymás mellett mentek 2 kanyaron keresztül akkor utólértem őket és Gstyle mögött elbírtam suhanni MoDa mellett, aki azonban 2 kanyar múlva a hosszú egyenesben ismét visszaelőzött ezután már csak becsorogtam a 6. helyen
egyszerűen nem értem, hogy én vagyok ennyire béna, vagy mi a rossz, de én TC nélkül 3-as fokozatból sem bírok kigyorsítani, szóval kicsit értetlenül állok a dolog előtt, mert nem tudom mit rontok el
see you next time
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1693
- Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
- Admin: Admin
Fúúúúú de jó volt!! :D :D
Ginger & Tommy köszönöm a csatát nagyon jó volt és remélem nem voltam unfair veletek szembe 35körön át 3ember egymást kergeti 4mp-en belül Indycar autóval road pályán ami tök új és baromira csúszik,szerintem k*rva jó :D
Zsolteee neked is nagyon köszönöm,nem ecsetelem úgyis tudod mit/miket
És a lekörözötteknek is hisz nagyon fair módon engedtek el szerintem mindenkit
Köv pályát szeretem (most már ezt is),remélem folytatja a DC Racing a hasonló teljesítményt
Ginger & Tommy köszönöm a csatát nagyon jó volt és remélem nem voltam unfair veletek szembe 35körön át 3ember egymást kergeti 4mp-en belül Indycar autóval road pályán ami tök új és baromira csúszik,szerintem k*rva jó :D
Zsolteee neked is nagyon köszönöm,nem ecsetelem úgyis tudod mit/miket
És a lekörözötteknek is hisz nagyon fair módon engedtek el szerintem mindenkit
Köv pályát szeretem (most már ezt is),remélem folytatja a DC Racing a hasonló teljesítményt
Molnár Dániel #99
- sanya
- Hozzászólások: 1117
- Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 5:31 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Hát én még ennyit nem szitkozódtam egy verseny alatt sem...
Néha beengedtem a ts-re amit sajnálok mert nem illik...
Verseny előtt azt gondoltam, hogy abszolute semmi esély a tisztes szereplésre.
Nem éreztem a pályát, nem találtam igazán jó beállítást.
Atán a kvalin futott pb meghozta a kedvem és az első etapban nagyon jól alakult minden.
6-7. helykért csatáztam és lassan de tudtam jönni a Gerrard-Gstyle duóra is.
Jött az ominózus Zsoltee féle kiforgatás ahol vesztettem ugyan néhány poziciót de innen rémálommá vált a futam. megtaláltam minden kicsúszó-megforgó-levegőben repülő kocsit és olyan szinten törtem körbe a kocsit, hogy az addig is kiszámíthatatlan tapadást is visszasírtam.
@Zsoltee!
Nem óvok mert sosem szoktam de egyébként sem volt drámai a szitu.
Picit hozzámértél de ez benne van. Nem ráhúzás, ívváltás, s.t.b.
Majd egy jó setuppal kiengesztelhetsz....
Gratula Danikosznak, Tommynak és Zsolteenak.
Respect Modának a szép felszárkózásért és mindenkinek aki bevergődött valahogy a vassal!
Néha beengedtem a ts-re amit sajnálok mert nem illik...
Verseny előtt azt gondoltam, hogy abszolute semmi esély a tisztes szereplésre.
Nem éreztem a pályát, nem találtam igazán jó beállítást.
Atán a kvalin futott pb meghozta a kedvem és az első etapban nagyon jól alakult minden.
6-7. helykért csatáztam és lassan de tudtam jönni a Gerrard-Gstyle duóra is.
Jött az ominózus Zsoltee féle kiforgatás ahol vesztettem ugyan néhány poziciót de innen rémálommá vált a futam. megtaláltam minden kicsúszó-megforgó-levegőben repülő kocsit és olyan szinten törtem körbe a kocsit, hogy az addig is kiszámíthatatlan tapadást is visszasírtam.
@Zsoltee!
Nem óvok mert sosem szoktam de egyébként sem volt drámai a szitu.
Picit hozzámértél de ez benne van. Nem ráhúzás, ívváltás, s.t.b.
Majd egy jó setuppal kiengesztelhetsz....
Gratula Danikosznak, Tommynak és Zsolteenak.
Respect Modának a szép felszárkózásért és mindenkinek aki bevergődött valahogy a vassal!
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
nem road..street..van különbség és nem is kevés.danikosz írta:35körön át 3ember egymást kergeti 4mp-en belül Indycar autóval road pályán
Road America-n ha hibázol kicsúszol max. és visszamész a pályára..utcain nem hibázhatsz mert felkenődsz a falra.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1693
- Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
- Admin: Admin
jó akkor street bocsánat akkor így még jobban felértékelődik amit ott csináltunk :DDietrich írta:nem road..street..van különbség és nem is kevés.danikosz írta:35körön át 3ember egymást kergeti 4mp-en belül Indycar autóval road pályán
Road America-n ha hibázol kicsúszol max. és visszamész a pályára..utcain nem hibázhatsz mert felkenődsz a falra.
Molnár Dániel #99
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Grat Danikosz!!! Szép győzelem volt!!
Grat Zsolteee a dobogóhoz!
És Nagy Grat Gingernek is!!
Kár, hogy a végén volt az a két baleset, így elmaradt az utolsó körökre a tüzijáték, pedig biztosan hatalmas lett volna a vége Danikosszal és Gingerrel, és a küzdelem közbe biztosan Zsolteee is megjött volna, szóval lett volna egyfajta befutó biztosan.
Nem volt semmi gáz Danikosz, jó volt minden, egyszer becsúsztam melléd a hosszú egyenes végén, kicsit később fékeztem, vagy Te előbb már nem tudom pontosan, ott kicsit megijedtem, hogy Te majd kanyarodás közben nem látsz majd a tükörben, talán picit össze is értünk nem tudom, de szépen elfordultunk mindketten. A Ginger esetekkel kapcsolatban nem tudom, hogy pontosan mi lehetett az én vagy az ő netével, fogalmam sincs, kár, hogy így alakult. És sajnálom ha az én netem kavart be és ez miatt tettem tönkre Ginger versenyét, illetve mindkettőnk akár győzelmi esélyeit ezen a futamon.
Szintén köszönöm a lekörözöttek fantasztikus munkáját, első alkalommal elengedtek, így ezen a szűk pályán is gond nélkül lehetett körözni.
Remélem a pálya tetszett mindenkinek, és szitkozódtatok sokat a beton és gumifalak miatt. :D
Grat Zsolteee a dobogóhoz!
És Nagy Grat Gingernek is!!
Kár, hogy a végén volt az a két baleset, így elmaradt az utolsó körökre a tüzijáték, pedig biztosan hatalmas lett volna a vége Danikosszal és Gingerrel, és a küzdelem közbe biztosan Zsolteee is megjött volna, szóval lett volna egyfajta befutó biztosan.
Nem volt semmi gáz Danikosz, jó volt minden, egyszer becsúsztam melléd a hosszú egyenes végén, kicsit később fékeztem, vagy Te előbb már nem tudom pontosan, ott kicsit megijedtem, hogy Te majd kanyarodás közben nem látsz majd a tükörben, talán picit össze is értünk nem tudom, de szépen elfordultunk mindketten. A Ginger esetekkel kapcsolatban nem tudom, hogy pontosan mi lehetett az én vagy az ő netével, fogalmam sincs, kár, hogy így alakult. És sajnálom ha az én netem kavart be és ez miatt tettem tönkre Ginger versenyét, illetve mindkettőnk akár győzelmi esélyeit ezen a futamon.
Szintén köszönöm a lekörözöttek fantasztikus munkáját, első alkalommal elengedtek, így ezen a szűk pályán is gond nélkül lehetett körözni.
Remélem a pálya tetszett mindenkinek, és szitkozódtatok sokat a beton és gumifalak miatt. :D
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1270
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 12:06 pm
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1693
- Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
- Admin: Admin
Jaj ne is mond :D néztem hogy milyen rövid féktávot vettél hogy beestél...Tommy78 írta: Nem volt semmi gáz Danikosz, jó volt minden, egyszer becsúsztam melléd a hosszú egyenes végén, kicsit később fékeztem, vagy Te előbb már nem tudom pontosan, ott kicsit megijedtem
Hagytam helyet amennyit lehetett és megpróbáltam elfordulni hogy majd kigyorsításon elhúzok de esélytelen volt...
Molnár Dániel #99
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
erről van szódanikosz írta:jó akkor street bocsánat akkor így még jobban felértékelődik amit ott csináltunk :DDietrich írta:nem road..street..van különbség és nem is kevés.danikosz írta:35körön át 3ember egymást kergeti 4mp-en belül Indycar autóval road pályán
Road America-n ha hibázol kicsúszol max. és visszamész a pályára..utcain nem hibázhatsz mert felkenődsz a falra.
egyébként Melbourne is street pálya
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Tommy a pálya jó!
Csak bugos
Voodoo úgy elrepült ahogy a bal hátsó kerekemre ráfutott mint a mesében! Semmi pörgés vagy forgás hanem nyíl egyenesen ki a lelátóra. na a bug rész most jön..simán visszajött a pályára onnan ahol elméletileg cyber halottá kellett volna nyilvánitani
Csak bugos
Voodoo úgy elrepült ahogy a bal hátsó kerekemre ráfutott mint a mesében! Semmi pörgés vagy forgás hanem nyíl egyenesen ki a lelátóra. na a bug rész most jön..simán visszajött a pályára onnan ahol elméletileg cyber halottá kellett volna nyilvánitani
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 121
- Csatlakozott: szomb. máj. 02, 2009 4:35 pm
A pálya nagyon jó! Nem mondom, hogy agyonteszteltem magam, mert tegnap délután töltöttem le és a teszten az első teljes köröm vagy tizedik nekifutásra sikerült, de elég hamar rá lehet érezni, elég jó ritmusa van.
A rázókövek többször megtréfáltak még a tesztelés alatt, de az igazi poént a versenyre tartogatta az egyik, amikor is sikerült rá felakadnom.:D
Néztem jobbra ezerrel, mert pont belső íven voltam, és jöttek Gerrardék. Na mondom ha padlórükverc közben egyszercsak úgy dönt a rázó hogy elenged akkor pont kitolatok a mezőny elé, de aztán sikerült lekecmeregni róla.
A rázókövek többször megtréfáltak még a tesztelés alatt, de az igazi poént a versenyre tartogatta az egyik, amikor is sikerült rá felakadnom.:D
Néztem jobbra ezerrel, mert pont belső íven voltam, és jöttek Gerrardék. Na mondom ha padlórükverc közben egyszercsak úgy dönt a rázó hogy elenged akkor pont kitolatok a mezőny elé, de aztán sikerült lekecmeregni róla.
- gstyle
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1080
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Grat a dobogósoknak!!
És MoDa-nak is, nagyot autózott:))))
A pálya nagyon jó lett Tommy!:)
Nagyon jókat küzdöttem Gerrard-al és MoDa-val:)) Élmény volt Urak:)))
Bocs ha néha túl erőszakos voltam:))
Legalább 3-4 balesetet sikerült kikerülnöm, ami borzasztó nagy szerencse!:)))
Igazából elégedett lettem volna 8-10. hellyel is, de ez is jó így:)))
Már nagyon várom ST Pete-e:))t
És MoDa-nak is, nagyot autózott:))))
A pálya nagyon jó lett Tommy!:)
Nagyon jókat küzdöttem Gerrard-al és MoDa-val:)) Élmény volt Urak:)))
Bocs ha néha túl erőszakos voltam:))
Legalább 3-4 balesetet sikerült kikerülnöm, ami borzasztó nagy szerencse!:)))
Igazából elégedett lettem volna 8-10. hellyel is, de ez is jó így:)))
Már nagyon várom ST Pete-e:))t
"Néha bukik az ember, de a törött csontok összeforrnak, és hajtunk tovább." by Gilles Villeneuve
http://www.indycar-hungary.hu
http://www.indycar-hungary.hu
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Köszönöm én is a versenyt Urak!
Elnézést kell kérnem, ha a verseny utáni riportoktál kicsit bántó voltam, nem állt szándékomban kioktatnom sem Zsolteet, sem pedig Tommyt. Örök igazság, hogy a mindenből tanul az ember. Én is ezt fogom tenni.
Gratula a célba érkezőknek!
...
A bírói döntések kicsit késni fognak, mert a bírókat elég nehéz mostanában összerángatni, de minden döntés ki fog kerülni a következő verseny előtt. Jó felkészülést mindenkinek!
Elnézést kell kérnem, ha a verseny utáni riportoktál kicsit bántó voltam, nem állt szándékomban kioktatnom sem Zsolteet, sem pedig Tommyt. Örök igazság, hogy a mindenből tanul az ember. Én is ezt fogom tenni.
Gratula a célba érkezőknek!
...
A bírói döntések kicsit késni fognak, mert a bírókat elég nehéz mostanában összerángatni, de minden döntés ki fog kerülni a következő verseny előtt. Jó felkészülést mindenkinek!
Peter Rigo
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
- Bedy
- Hozzászólások: 1366
- Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Most reagálok az eseményekre.
A bírói döntéseket elfogadom!
Nem értek egyet a 14 körben történtek megítélésével. G.Bor szándékosságot feltételezett. Kategorikusan visszautasítom. Ha bosszút akartam volna állni akkor kirepülsz a pályáról. Védekezésem lényege: elfoglalni a pálya közepét (amihez jogom volt) a másik autó rövidebbet akart fékezni és be is fért mellém, majd elbizonytalanodik és rövid fékelvonással elém kerül majd ismét nagyobb fék. A végén nem bírt elfordulni a falról visszacsapódva belém fordul.
Helye itt is volt bőven hisz a pálya középsö részének jobb oldalán haladtam.
Azt senki ne várja el tőlem, hogy versenyben elengedjek bárkit. Ívet féktávon nem váltottam és ugyan ott fékeztem mint máskor.
TS ha ilyen mimóza lélek vagy G-Bor akkor ne menj társaságba. Nem tudom mire gondolsz min sértődtél meg (nem is érdekel)
Ez csak komment volt
Nem fellebbezek !
A bírói döntéseket elfogadom!
Nem értek egyet a 14 körben történtek megítélésével. G.Bor szándékosságot feltételezett. Kategorikusan visszautasítom. Ha bosszút akartam volna állni akkor kirepülsz a pályáról. Védekezésem lényege: elfoglalni a pálya közepét (amihez jogom volt) a másik autó rövidebbet akart fékezni és be is fért mellém, majd elbizonytalanodik és rövid fékelvonással elém kerül majd ismét nagyobb fék. A végén nem bírt elfordulni a falról visszacsapódva belém fordul.
Helye itt is volt bőven hisz a pálya középsö részének jobb oldalán haladtam.
Azt senki ne várja el tőlem, hogy versenyben elengedjek bárkit. Ívet féktávon nem váltottam és ugyan ott fékeztem mint máskor.
TS ha ilyen mimóza lélek vagy G-Bor akkor ne menj társaságba. Nem tudom mire gondolsz min sértődtél meg (nem is érdekel)
Ez csak komment volt
Nem fellebbezek !
Start Me Up
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 21 vendég