Verseny részvétel, illetve hiányzás bejelentés a futamokra kötelező! Minden futamkiírás első hozzászólásában találhatok a hivatalos információk, illetve a szerverre lépéshez szükséges adatok, modok, pályák, kiegészítések.
Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » hétf. ápr. 19, 2010 9:04 pm

Grat Sanya!!! :wink:

Megérdemelted már nagyon!!!

Avatar
Brenor
Hozzászólások: 159
Csatlakozott: pén. ápr. 17, 2009 8:32 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Brenor » hétf. ápr. 19, 2010 10:03 pm

Hát ez tragikus volt. Azért reméltem, hogy az első tízbe benne leszek. A rajtnál volt egy kis tömörülés én meg bebambultam és meg is kaptam a 10sec-es büntit...csoda hogy nem kaszáltam ott végig mindenkit :oops:

Japan azért 1x nem ártott volna kijönni a boxba ha már kötelező :wink:
Nem számít, ki vezet most, nem számít, ki vezetett eddig. Az számít, ki fog vezetni az utolsó verseny után. (Kimi Raikkönen)

morfi
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 354
Csatlakozott: csüt. júl. 31, 2008 9:11 pm

Hozzászólás Szerző: morfi » hétf. ápr. 19, 2010 10:11 pm

Grat Sanya, RPeti, Ulvar!

Nagyon nagyot mentetek.
Andras Roos
Indycar 2010: Offical K.O.mmentátor

japana
Hozzászólások: 396
Csatlakozott: hétf. nov. 02, 2009 2:29 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: japana » kedd ápr. 20, 2010 5:34 am

Kijöttem Brenor! A második sárgánál a 20. kör körül. És azzal nyomtam végig.
Kép

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Ulvar » kedd ápr. 20, 2010 5:47 am

Pos Driver Team No. Finish time Gap Laps Pits
11 japan CARCHS KONDO RACING TOYOTA 3 58'36"037 + 1 laps 99 0

Akkor a rendszer ír el valamit :S.
Kép

japana
Hozzászólások: 396
Csatlakozott: hétf. nov. 02, 2009 2:29 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: japana » kedd ápr. 20, 2010 6:26 am

Hát nézzétek meg ha akarjátok replayben én 100% hogy kijöttem. Nem is tankoltam annyit, hogy kibírja. Egyébként hogy kerülhettél volna elém Brenor a 2. sárgánál?
Kép

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Gadfly » kedd ápr. 20, 2010 9:00 am

Grat Sanya még1x, szép győzelem volt! Kép


b05co tőletek meg bocsi, hogy ha úgy érezted, hogy zavartalak titeket a szélárnyékozásban. Akár hiszed, akár nem tisztában vagyok az oválos szokásokkal és a módszerekkel és elég hamar lejött, hogy Spiczivel szélárnyékozni szeretnétek. Ezért is álltam be akkor mögétek, de voltak olyan ívelcsúszásaitok és belassulásaitok, hogy inkább betettem a kocsit mellétek, mint hogy elkezdjek ott hirtelen korrigálni v. adott esetben fékezgetni. (gázelvétel némely pillanatokban édes kevés lett volna) Ilyenkor ha megnézed rögtön vissza is engedtem Spiczit, hogy tudjatok menni, de számomra nagyon úgy jött le, hogy nektek sem ment nagyon ez a szélárnyékozás, mert a szemeim már jojóztak mikor mögöttetek voltam. :)

A másik meg az volt, mikor Spike utolért minket. Akkor én is úgy gondoltam, hogy minek előzget ott engem meg titeket, amikor itt a vonatról lenne szó, de utólag sztem ő is ugyan azt élhette át, melyről az előbb beszéltem. A boxkiállásom és a sárga előtt elismerem, hogy már szándékosan szúrtam be, mert reméltem, hogy Spike-al meg tudunk lépni tőletek, de ez szintén nem jött össze mivel ő is eléggé cikázott (valószínű az ffb-je miatt). :roll:

Szóval még1x bocsi, ha úgy érezted, hogy zavartalak titeket, mert abszolút nem ez volt a célom. Volt alkalmam megtapasztalni más pilóták szélárnyékozásait tesztversenyen és itt is és ott nem voltak ilyen gondok, mert ők haladtak, sőt nem1x volt olyan, hogy nem is tudtam követni őket még a szélárnyékukban sem. :roll:

Kép
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

Avatar
sanya
Hozzászólások: 1117
Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 5:31 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: sanya » kedd ápr. 20, 2010 9:02 am

Köszönöm mindenkinek, nagyon jól esett!!! :wink:

Kvali: nagyon kijött a gyors kör.....abszolute PB lett.
Verseny: Nagyon elizgultam az elejét de hamar megtaláltuk Petivel és Tommyval a ritmust és sikerült feljönni a Moda-Morfi gyorsvonatra.
Aztán Tommy a lagg miatt sajnos kapott egy büntit.
A 25-35. kör környékére megálmodott első és egyetlen pitelés bejött.
Amikor a verseny alatt összeakadtunk morfival és Modával azt nagyon élveztem.
A végére teljesen elkészültem agyilag és Peti szedett ráncba atyai szigorral.
:lol:
Sikerült öszekapni magam az utsó 18 körre és már nem hibáztunk a kopott gumikon.
Morfi és Moda nagyszerű ellenfelek voltak és rendkívül fair küzdelemben állt most mellénk a szerencse.
Kiélvezem ezt a 2 hetet mert roadon úgyis megaláznak.... 8)
Grat Petinek, Ulvarnak a dobogóért és mindenkinek aki beért!
Tommy: csóközön...
:D :D

Avatar
RPeti
Hozzászólások: 712
Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: RPeti » kedd ápr. 20, 2010 9:13 am

Grat Sanya, hihetetlenül profin csináltad végig, így tovább! :wink:

Köszönöm szépen mindenkinek ezt a versenyt, hihetetlenül élveztem. MoDa, morfi, Ulvar külön köszönöm Nektek, azt hiszem néhányszor gyönyörű és sportszerű küzdelmet folytattunk, nem kis izgalmat adva a nézőknek :lol:

Azt hiszem az eddigi modok közül ennek tetszik leginkább a szélárnyék hatása. Még nem balesetveszélyes, de ad némi mozgásteret a különböző ívekre, manőverekre, egyszerűen zseniális hogy mennyire összehozza a különböző beállításokból adódó különbségeket a pálya egyes részein. Volt ami nekünk feküdt, a T4 kimondottan nagyon nem, ezért esélyünk sem volt meglépni a mezőnytől.

Mégegyszer gratulálok mindenkinek, azt hiszem hibátlan versenyt futottunk! 8)

Avatar
RPeti
Hozzászólások: 712
Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: RPeti » kedd ápr. 20, 2010 11:08 am

Sanya!

Végignéztem a közvetítést, ismételten csak gratulálok! Nagyon szép mesterhármas, pole, leggyorsabb kör és futamgyőzelem :wink:

A nyilatkozatodon viszont jót mosolyogtam:

"Nagyon sokat teszteltünk hétvégén..."

Reggel megnéztem, versennyel együtt összesen 217 kört mentem 8)

Avatar
sanya
Hozzászólások: 1117
Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 5:31 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: sanya » kedd ápr. 20, 2010 12:00 pm

RPeti írta:Sanya!

Végignéztem a közvetítést, ismételten csak gratulálok! Nagyon szép mesterhármas, pole, leggyorsabb kör és futamgyőzelem :wink:

A nyilatkozatodon viszont jót mosolyogtam:

"Nagyon sokat teszteltünk hétvégén..."

Reggel megnéztem, versennyel együtt összesen 217 kört mentem 8)
....hámé' :shock: dzsuniorban azé' az má komoly teszt. 8)
Szélárnyékoztunk vagy 1 órát! :wink:

danikosz
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1693
Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: danikosz » kedd ápr. 20, 2010 2:16 pm

RPeti írta:versennyel együtt összesen 217 kört mentem 8)
179...
Molnár Dániel #99
Kép
KépKép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » kedd ápr. 20, 2010 3:02 pm

b05co írta:Grat Sanya :D

A statisztika új helyre van feltöltve:
http://simthingsnet.net46.net/rfstats/j ... endar.html

Metosz ha ezt olvasod és megoldható akkor a kinti linket is cseréld le erre, mert ide archiválok mindent.

Atlantic All-TIme ide került:
http://simthingsnet.net46.net/rfstats/a ... endar.html

Atlantic 2005 pedig ide:
http://simthingsnet.net46.net/rfstats/a ... /index.htm

Junior statisztika főoldal:
http://simthingsnet.net46.net/junior.htm

Remélem nincs gond egyik linkel sem, ha mégis akkor pü-ben elérsz Metosz bácsi.
Tegnapi stat érdekes..Japán nem volt a pitben? merthogy nála 0 kiállást ír.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » kedd ápr. 20, 2010 3:09 pm

Grat Sanya megérdemelted már!

Kurvára csalódott vagyok..kb. 6. helyre tippeltem magam, de lassú volt az autó mint egy csiga..saját időmhöz képest amiket 1 héttel korábban futottunk 2-3 tizeddel voltam lassabb ugyanazokkal a beállitásokkal. Nem tudtam senki után maradni szélárnyékozni aztán kört is kaptam emiatt..Ez egyértelműen rf vagy mod hiba amiről az F1 topicban is írtak..teszten nem voltunk ennyien és gyorsabb voltam. Ráadásul az autóm nem volt sérült sem, hogy amiatt lassulnék esetleg....
Metosz és Ginger is az én autómmal volt benn, lehet ez is számított máskor másikkal jöjjenek szerverre vagy spectben tegyék :D

teszten futott leggyorsabb köröm: 27,147

tegnapi versenyen: 27''432

no comment..
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » kedd ápr. 20, 2010 3:22 pm

elkéne már felejteni azt a bugos szart...

Japan a 30. körben volt kinn a pitben
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

danikosz
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1693
Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: danikosz » kedd ápr. 20, 2010 6:33 pm

Dietrich írta:Ráadásul az autóm nem volt sérült sem, hogy amiatt lassulnék esetleg....
Metosz és Ginger is az én autómmal volt benn, lehet ez is számított máskor másikkal jöjjenek szerverre vagy spectben tegyék :D

teszten futott leggyorsabb köröm: 27,147

tegnapi versenyen: 27''432

no comment..
KisKimi első futamon az enyémmel volt és ott nyertem
Most meg Zöld és Moda is,Moda tudta ugyan azokat a köröket menni mint akkor és én is gyors voltam.
Morfi autójával meg Bedy és ő is jól ment
Molnár Dániel #99
Kép
KépKép

Avatar
b05co
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 147
Csatlakozott: vas. aug. 03, 2008 12:49 pm

Hozzászólás Szerző: b05co » szer. ápr. 21, 2010 7:19 pm

Gadfly írta:Grat Sanya még1x, szép győzelem volt! Kép


b05co tőletek meg bocsi, hogy ha úgy érezted, hogy zavartalak titeket a szélárnyékozásban. Akár hiszed, akár nem tisztában vagyok az oválos szokásokkal és a módszerekkel és elég hamar lejött, hogy Spiczivel szélárnyékozni szeretnétek. Ezért is álltam be akkor mögétek, de voltak olyan ívelcsúszásaitok és belassulásaitok, hogy inkább betettem a kocsit mellétek, mint hogy elkezdjek ott hirtelen korrigálni v. adott esetben fékezgetni. (gázelvétel némely pillanatokban édes kevés lett volna) Ilyenkor ha megnézed rögtön vissza is engedtem Spiczit, hogy tudjatok menni, de számomra nagyon úgy jött le, hogy nektek sem ment nagyon ez a szélárnyékozás, mert a szemeim már jojóztak mikor mögöttetek voltam. :)

A másik meg az volt, mikor Spike utolért minket. Akkor én is úgy gondoltam, hogy minek előzget ott engem meg titeket, amikor itt a vonatról lenne szó, de utólag sztem ő is ugyan azt élhette át, melyről az előbb beszéltem. A boxkiállásom és a sárga előtt elismerem, hogy már szándékosan szúrtam be, mert reméltem, hogy Spike-al meg tudunk lépni tőletek, de ez szintén nem jött össze mivel ő is eléggé cikázott (valószínű az ffb-je miatt). :roll:

Szóval még1x bocsi, ha úgy érezted, hogy zavartalak titeket, mert abszolút nem ez volt a célom. Volt alkalmam megtapasztalni más pilóták szélárnyékozásait tesztversenyen és itt is és ott nem voltak ilyen gondok, mert ők haladtak, sőt nem1x volt olyan, hogy nem is tudtam követni őket még a szélárnyékukban sem. :roll:

Kép
Szélárnyékban autózni lényegesen egyszerűbb volt, mint masinisztának lenni. Volt, hogy Spike előre lett engedve, de olyan szinten lassultunk, hogy előrementem újra. Mikor te haladtál előttem, akkor te is ugyanúgy lecsúsztál az ívről, ugyanis ha toltak, sokkal nehezebben fordult el az utolsó kanyarban, főleg ha aki tolt egy picit kitért a szélárnyékból. A leggyorsabb verzió az idők alapján, amit futam alatt néztem az az volt, amikor Spike tolt engem, ti meg jöttetek mögöttünk Spiczivel. Ez egészen a crashig jól müködött, nem kaptunk sokat még az élbolytól sem, csak sajnos a rajtok nem sikerültek igazán jól. Vagy beragadt előttünk valaki, vagy épp én aludtam el, vagy ment az előzgetés fel alá. Voltak nagyobb hibák, ahol nyilván neked is és nekünk is korrigálni kellett a gépet, de azért voltak pillanatok amikor egész jól mentünk így négyen. Ha gyorsabb lettél volna meg tudtál volna lógni, mikor elöl voltál, de szerintem pont ugyanazt a tempót jötted, mint mi. Szélárnyékba nekünk is el kellett venni olykor olykor. Ha nem előzgetünk annyit abban a négyes fogatban, akkor sokkal gyorsabbak lettünk volna, mert tegyük fel nem fordultunk a legjobb íven, akkor te bevágtál, még jobban lecsúsztunk az ívről, neked nem volt aki toljon nekünk meg nem volt szélárnyék. Igaz ezek nem tartottak sokáig, mert felértünk rád, meg te is épp annyit hibáztál mint mi szerintem, de valahogy nem volt meg a közös ritmus. Legközelebb jobban össze kell dolgozni 8)

Válasz küldése

Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 10 vendég