Oldal: 2 / 2

Elküldve: pén. ápr. 16, 2010 10:26 am
Szerző: Gadfly
ŐŐŐ én annyival tudom kiegészíteni, hogy ez az NF1B-ben is észlelhető jelenség. A tavalyi szezonban CTDP-vel nem egyszer volt olyan, hogy a verseny első etapjában az autó érthetetlenül nem tapadt a tesztversenyekhez képest. Igazából nem állandó jelenségként volt ez észrevehető, de előfordult ilyen nem egyszer. Ha jól emlékszem az idei szezonban is volt vmi hasonló, asszem Spike panaszkodott, hogy teljesen más autóval ment versenyen, mint a tesztversenyen. (talán Ausztrália volt, de majd Ő megerősít ha olvassa) Most meg ugye MMG van, szóval valahol én is inkább a rFactor v. a pályák környékén keresném ezt a hibát, mert véleményem szerint ez nem MOD hiba... :roll:

Elküldve: pén. ápr. 16, 2010 10:34 am
Szerző: Norbi
Grat Zsolteee Voodoo Ulvar, és mindenkinek aki célbaért!

Egyébként tegnap nem volt adás SSTV-n élőben, valamiért.

Elküldve: pén. ápr. 16, 2010 10:38 am
Szerző: zolee145
Ez, hogy az első etapban nem az igazi a gép és a végére megjavul alátámasztaná az adatforgalommal kapcsolatos dolgot, mivel a végére általában néhányan kilépkednek.
Na mindegy, hátha tudja valaki az igazi megoldást.

Elküldve: pén. ápr. 16, 2010 11:57 am
Szerző: G-BoR
Ginger17 írta:Ötletet kérek.
Bár azt mondtad hogy a teszt futamon rendbe volt, de az felejtsük el hogy a verseny elején a pálya hidegebb így nem tapad annyira valamint a gumik is másképp kopnak. Ezt a jelenséget én már több bajnokságban is megfigyeltem. Sokan abba a hibába esnek bele hogy teszten már meleg pályán tesztelgetik a gumit a versenyre és elfelejtenek azzal számolni hogy a verseny első 10 körébe hidegebb az aszfalt, ettől jobban csúszik, és mivel le-le csúsznak az ívről, meg keresztbe csúszva vesznek kanyarokat (mivel nem tapad még az aszfalt) így jobban is koptatják a gumikat, mint a már felmelegített pályán!

Elküldve: pén. ápr. 16, 2010 12:06 pm
Szerző: Ginger17
G-BoR írta:
Ginger17 írta:Ötletet kérek.
Bár azt mondtad hogy a teszt futamon rendbe volt, de az felejtsük el hogy a verseny elején a pálya hidegebb így nem tapad annyira valamint a gumik is másképp kopnak. Ezt a jelenséget én már több bajnokságban is megfigyeltem. Sokan abba a hibába esnek bele hogy teszten már meleg pályán tesztelgetik a gumit a versenyre és elfelejtenek azzal számolni hogy a verseny első 10 körébe hidegebb az aszfalt, ettől jobban csúszik, és mivel le-le csúsznak az ívről, meg keresztbe csúszva vesznek kanyarokat (mivel nem tapad még az aszfalt) így jobban is koptatják a gumikat, mint a már felmelegített pályán!
Értem mire gondolsz, de erre oda szoktam figyelni. Nekem speciel nem csúszott az autó. Belülről úgy éreztem minden rendben - a kijelzőn verseny közben én a gumiadatokat figyelem és nem a köridőket. Úgy éreztem tudom autózni azt a tempót amit a tesztversenyeken megszoktam - és nem én lassulok, hanem a többiek gyorsultak fel az elmúlt napokban. Most nem azt mondom, hogy RPeti, Dani és Moda nem volt gyors amikor üldöztek (sőt, sokkal gyorsabbak voltak), de ennél én minimum fél másodperccel jobb körökkel számoltam saját magam részére a tesztek adatai alapján. És tesztversenyből volt vagy 4, tehát adat is volt bőven. Kisebb gumikopással számoltam - az üzemanyag fogysztás emelkedését - ami berakta nálam a kulcsot - meg végképp' nem értem. :roll:

Elküldve: pén. ápr. 16, 2010 12:49 pm
Szerző: Ulvar
Ginger, többen voltunk a pályán, jobban melegedett a 2 ELSŐ KERÉK! Én nem hiába írtam le futam után hogy az utolsó pillanatban még hátrébb pakoltam a súlyt ugyanis lefutottam qualy előtt egy etapot aminek a végeredménye elszomorító volt úgy hogy radikálisan hátra tettem a súlyt így probléma nem volt. De ez nem mindig lesz így, csak ha ezt St. Petebe megcsinálom nem 8. hanem 3. leszek.

Elküldve: pén. ápr. 16, 2010 12:51 pm
Szerző: danikosz
G-BoR írta:
Ginger17 írta:Ötletet kérek.
Bár azt mondtad hogy a teszt futamon rendbe volt, de az felejtsük el hogy a verseny elején a pálya hidegebb így nem tapad annyira valamint a gumik is másképp kopnak. Ezt a jelenséget én már több bajnokságban is megfigyeltem. Sokan abba a hibába esnek bele hogy teszten már meleg pályán tesztelgetik a gumit a versenyre és elfelejtenek azzal számolni hogy a verseny első 10 körébe hidegebb az aszfalt, ettől jobban csúszik, és mivel le-le csúsznak az ívről, meg keresztbe csúszva vesznek kanyarokat (mivel nem tapad még az aszfalt) így jobban is koptatják a gumikat, mint a már felmelegített pályán!
gumira ez lehet ok de a benyának akkor se kell jobban fogyni ha hidegebb a beton :D

nekem első kiállásig tök jó volt de az utolsó körbe hirtelen belassult.szinte egy kör alatt teljesen más lett a kocsi,pedig mind2 körbe volt a bal elsőből még másfél csík...

Elküldve: pén. ápr. 16, 2010 10:49 pm
Szerző: Dietrich

Elküldve: vas. ápr. 18, 2010 8:54 am
Szerző: Ginger17
A BÍRÓI DÖNTÉSEK A VONATKOZÓ FÓRUMBA KERÜLTEK.