-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 388
- Csatlakozott: szer. ápr. 02, 2008 10:44 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
- voodoo
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 653
- Csatlakozott: csüt. dec. 27, 2007 12:07 pm
- Admin: Admin
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
@Bedy
Volt nekem is egy megforgásom, mikor 2. alkalommal kellett "kijönnünk" zöld alatt a pitbe. Totál nem voltak már gumijaim és a pit vonal előtt forogtam egy 360-asat. :S Szerintem ez miatt volt akkor sárga és nem Juhi benzinkifogyásos kalandja miatt. Bocs, ha ez miatt ott mégjobban elszálltak a dolgok, de utólag nézve az eredményt, akik (mi) az elején kockáztattak, azok mind szívtak... :(
@Juhi
Tőled is bocs, ha kicsit agresszívan szóltam Rád TS-en, de érthetetlen volt, hogy hova siettél. Ilyenkor ha nincs kivel menned előre, akkor állj be a vonatba és tartsd a tempót, mert a fölösleges beszúrások és előzgetések miatt csak leszakadunk a vonatról, annak meg semmi értelme. Majd ha már nem 150, hanem csak 10-20 kör van vissza, akkor már lehet akciózni, de korábban fölösleges, mert így hamar vége lehet a versenynek. Én se számítok még a "rutinrókák" közé hiszen az előző szezon végén csatlakoztam az Indyhez, de megéltem már ezt-azt és a többek is sokszor figyelmeztettek engem is, hogy mit hogyan, mert én is hasonlóan csináltam a kezdetekkor. Csak 1 tanács, ha gondolod fogadd meg. ;)
A verseny amúgy no comment. Nem lett volna rossz, de hát most nem volt igaz a mondás miszerint aki mer az nyer. Ellenkezőleg sült el azzal, hogy többen kinnmaradtunk, de hát ez is a verseny része. Majd talán legközelebb.
Grat a dobogósoknak!
Volt nekem is egy megforgásom, mikor 2. alkalommal kellett "kijönnünk" zöld alatt a pitbe. Totál nem voltak már gumijaim és a pit vonal előtt forogtam egy 360-asat. :S Szerintem ez miatt volt akkor sárga és nem Juhi benzinkifogyásos kalandja miatt. Bocs, ha ez miatt ott mégjobban elszálltak a dolgok, de utólag nézve az eredményt, akik (mi) az elején kockáztattak, azok mind szívtak... :(
@Juhi
Tőled is bocs, ha kicsit agresszívan szóltam Rád TS-en, de érthetetlen volt, hogy hova siettél. Ilyenkor ha nincs kivel menned előre, akkor állj be a vonatba és tartsd a tempót, mert a fölösleges beszúrások és előzgetések miatt csak leszakadunk a vonatról, annak meg semmi értelme. Majd ha már nem 150, hanem csak 10-20 kör van vissza, akkor már lehet akciózni, de korábban fölösleges, mert így hamar vége lehet a versenynek. Én se számítok még a "rutinrókák" közé hiszen az előző szezon végén csatlakoztam az Indyhez, de megéltem már ezt-azt és a többek is sokszor figyelmeztettek engem is, hogy mit hogyan, mert én is hasonlóan csináltam a kezdetekkor. Csak 1 tanács, ha gondolod fogadd meg. ;)
A verseny amúgy no comment. Nem lett volna rossz, de hát most nem volt igaz a mondás miszerint aki mer az nyer. Ellenkezőleg sült el azzal, hogy többen kinnmaradtunk, de hát ez is a verseny része. Majd talán legközelebb.
Grat a dobogósoknak!
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Gadfly csüt. máj. 06, 2010 9:44 pm-kor.
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Grat Ginger a győzelemhez!!! Szép volt!
Grat RPeti és Sanya a dobogóhoz!!
Bocs Sanya az elején, belaggolt az egész banda előttem , majd eltűnt mindenki és ott teremtél mellettem én meg félrerántottam és lementem vonal alá, amitől neked csúsztam és jött a sárga. Elnézést! Igazából ott gallyra is ment a kocsim, pedig nem volt nagy csattanás a falba, de mind a 4 futómű meg a hátsó szárny sérült, így utána már csak más mögött tudtam autózni, amikor tudtam, de ha kicsit lemaradtam már végem is volt és elmentek a többiek.
Grat RPeti és Sanya a dobogóhoz!!
Bocs Sanya az elején, belaggolt az egész banda előttem , majd eltűnt mindenki és ott teremtél mellettem én meg félrerántottam és lementem vonal alá, amitől neked csúsztam és jött a sárga. Elnézést! Igazából ott gallyra is ment a kocsim, pedig nem volt nagy csattanás a falba, de mind a 4 futómű meg a hátsó szárny sérült, így utána már csak más mögött tudtam autózni, amikor tudtam, de ha kicsit lemaradtam már végem is volt és elmentek a többiek.
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 121
- Csatlakozott: szomb. máj. 02, 2009 4:35 pm
Nem vagyok megbántódós, csak én nem arra a futamra jelentkeztem ahol lekörözöttként vége a versenyemnek. De mondom, lehet, hogy én értelmezem rosszul a szabályokat, ez is simán benne van.Ginger17 írta:Sajnálom Zoli, nem akartalak csesztetni, sem megbántani, de azt sem gondolom, hogy te olyan megbántódós típus vagy - ezért mertem szólni. A véleményemet a szituról elmondtam a közvetítés végi nyilatkozatomban.zolee145 írta:Volt egy ráhúzásom Danikoszra amiért elnézést, más szabálytalanságot nem láttam így visszanézve a dolgot. Lehet, hogy rosszul értelmeztem a szabályokat, akkor ezért is elnézést kérek.
Az autóm szabad.
Elhiszem. Semmi gondom nem volt belőle, csak a szimpla frász. Nem egy gyors reakcióidejű a srác a toronyban az tény.... le kellene cserélnünk.danikosz írta:Ginger.: Bocsi ott annál a szitunál,nekem pont nem mondott ott semmit akkor a spotter.... :?
A nyilatkozatot nem hallottam, meg talán nem is ma adják/adták le.
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Kérlek majd hallgasd meg! Azthiszem holnap este lesz. Legfeljebb növeljük a nézettséget. Szívesen eszmét cserélek veled a dologról, ha kell természetesen a TS-en is beszélhetünk, de van egy képem a szituról - könnyen lehet, hogy nem egyezik a tiéddel-, de a fórumon nem akarok ilyesmiről vitázni, mert könnyen félreérthető. Legfeljebb majd a konklúziót lenyilatkozzuk. - de pláne ezért ne szállj ki.zolee145 írta:.A nyilatkozatot nem hallottam, meg talán nem is ma adják/adták le.
Peter Rigo
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
Akinek problémája van velem az mondja nyugodtan. Hátha tanulunk az esetből. Mondjuk azt gyanítom, hogy az antipátia szülte a vádakat, de ki tudja. Legközelebb igyekszem a TS-t nem elfelejteni, és akkor nem utólag kell kinyomoznom, hogy ki és mit mondott rólam, amiről csak félinfókat hallok, de azokat izibe :D Vicces.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
engem akkor sem hallottál volna ha bevagy kapcsolva mert gombra van téve a TS..W A Mozart írta:Szerintem rosszabb, ha csak simán elképzelem....
kb. annyit mondtam dögölne meg az összes UHU holnap reggelig....az autóm fél oldalát (balt) elvitted magaddal lekörözöttként..mondjuk staton látni ki volt a leglassabb a mai napon ezekután
nem vagy képes csapatként összedolgozni oválon mások szerint..ahelyett, hogy odavissza elözgetsz amivel jottányit nem haladtok előre hanem ellenkezőleg leszakadtok csak..beállnál a másik mögé és tolnád pl. 100 körrel a vége elött..
én voltam 24. is ma kiállás után a végén 11. lettem így is..mert vagy Moda vagy Spczi volt mögöttem..nem birkóztunk érted? Arra az uccsó 10 kör adott.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
Én? Nekem egy kontaktom volt egész futamon ( legalább is szerintem ). Voodooval, mikor az egyes kanyarból kifelé beszürtam belülre, ő meg kitett a pályáról majdnem. Asszem meg is óvom. Meddig lehet óvást benyújtani? Ha már támadtok, akkor védekezem :DDietrich írta:engem akkor sem hallottál volna ha bevagy kapcsolva mert gombra van téve a TS..W A Mozart írta:Szerintem rosszabb, ha csak simán elképzelem....
kb. annyit mondtam dögölne meg az összes UHU holnap reggelig....az autóm fél oldalát (balt) elvitted magaddal lekörözöttként..mondjuk staton látni ki volt a leglassabb a mai napon ezekután
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
Akkor engedjenek el és toljanak... Ha olyan okosak. Szerintem logikusDietrich írta:engem akkor sem hallottál volna ha bevagy kapcsolva mert gombra van téve a TS..W A Mozart írta:Szerintem rosszabb, ha csak simán elképzelem....
kb. annyit mondtam dögölne meg az összes UHU holnap reggelig....az autóm fél oldalát (balt) elvitted magaddal lekörözöttként..mondjuk staton látni ki volt a leglassabb a mai napon ezekután
nem vagy képes csapatként összedolgozni oválon mások szerint..ahelyett, hogy odavissza elözgetsz amivel jottányit nem haladtok előre hanem ellenkezőleg leszakadtok csak..beállnál a másik mögé és tolnád pl. 100 körrel a vége elött..
én voltam 24. is ma kiállás után a végén 11. lettem így is..mert vagy Moda vagy Spczi volt mögöttem..nem birkóztunk érted? Arra az uccsó 10 kör adott.
- voodoo
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 653
- Csatlakozott: csüt. dec. 27, 2007 12:07 pm
- Admin: Admin
Mindenképpen óvd meg Ahogy előttem szóló már említette nem gondolkodsz csak romboltál egész futam alatt , ahelyett hogy segítettél volna minket hogy felérjünk te a lerágott csontért küzdöttél meg is lett az eredménye . Öcsibogyesz mivel én megyek elöl én választom meg az ívet és letojom te hol akarsz szurdogálni , főleg mert a vonal alatt akartál többször bejönni , én biztos nem fogok neked feltett kézzel utat engedni . Szóval ha nem vagy elég gyors hogy normálisan megelőzz valakit akkor így jártál . Nem akartam írni neked , mert tudom hogy erre vártál hogy valaki bedobja neked a véres húst és rárepülj , na most megkaptad , lehet marcangolni.W A Mozart írta:Én? Nekem egy kontaktom volt egész futamon ( legalább is szerintem ). Voodooval, mikor az egyes kanyarból kifelé beszürtam belülre, ő meg kitett a pályáról majdnem. Asszem meg is óvom. Meddig lehet óvást benyújtani? Ha már támadtok, akkor védekezem :DDietrich írta:engem akkor sem hallottál volna ha bevagy kapcsolva mert gombra van téve a TS..W A Mozart írta:Szerintem rosszabb, ha csak simán elképzelem....
kb. annyit mondtam dögölne meg az összes UHU holnap reggelig....az autóm fél oldalát (balt) elvitted magaddal lekörözöttként..mondjuk staton látni ki volt a leglassabb a mai napon ezekután
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 388
- Csatlakozott: szer. ápr. 02, 2008 10:44 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- gstyle
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1080
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
hányok ettől a rohadt ováltól, megint végigszívtam a versenyt!!!
Elgondolkodtató, hogy egyáltalán érdemes-e küzdenem vele. A street pályákon úgy ahogy sikerül jó helyen lennem, de az ovál meg visszahúz.
Teljesen elment a kedvem!
Elgondolkodtató, hogy egyáltalán érdemes-e küzdenem vele. A street pályákon úgy ahogy sikerül jó helyen lennem, de az ovál meg visszahúz.
Teljesen elment a kedvem!
"Néha bukik az ember, de a törött csontok összeforrnak, és hajtunk tovább." by Gilles Villeneuve
http://www.indycar-hungary.hu
http://www.indycar-hungary.hu
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Urak! Köszi a versenyt és a segítségeket. Az értékelést elmondtam a verseny után - sztem baromi nehéz fordulón vagyuk túl. Óvni péntek éjjfélig lehet, de nem kötelező: nyilvánvaló, hogy rengeteg lökdösődés és szúrogatás volt a versenyen és mind a 274 ilyet nem tudja (és nem is akarja) a versenybíróság vizsgálni. Remélem voodoo eljön a novemberi talira. Ezek után kötelező, hogy bevállaljon egy Mozart puszit. :D
Peter Rigo
- sanya
- Hozzászólások: 1117
- Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 5:31 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
@Ginger
Grat, nem volt kérdéses...
@Peti
Szintén!
Volt egy tétova kisérletem néhány körrel a vége előtt kívülről elmenni Ginger mellett de csak pozicióvesztést sikerült "elérni".
Mind a ketten tartottátok a belső ívet, így csak egy esetleges hiba hozhatott volna helyzetbe.
Remek futam volt és most esett le, hogy ez volt bő 1 éves Indys pályafutásom első dobogója!
Grat magamnak is!
@Tommy
Amikor öszeakadtunk nem fogtam mi történt.....így már tiszta.
Sérült az autó bal eleje, aztán Dani koccolása után a teljes hátsó rész is de egyáltalán nem éreztem hátrányát, így tényleg semmi gond.
Jól jöttek ki a boxkiállások is, bár 2x is túlcsúsztam és vesztettem 4-5 poziciót.
Ezt is gyakorolni kell még....
@Gsyle!
Ne keseredj el....rajtam 1évig ült az ovál átok.....majd elmúlik!
Grat, nem volt kérdéses...
@Peti
Szintén!
Volt egy tétova kisérletem néhány körrel a vége előtt kívülről elmenni Ginger mellett de csak pozicióvesztést sikerült "elérni".
Mind a ketten tartottátok a belső ívet, így csak egy esetleges hiba hozhatott volna helyzetbe.
Remek futam volt és most esett le, hogy ez volt bő 1 éves Indys pályafutásom első dobogója!
Grat magamnak is!
@Tommy
Amikor öszeakadtunk nem fogtam mi történt.....így már tiszta.
Sérült az autó bal eleje, aztán Dani koccolása után a teljes hátsó rész is de egyáltalán nem éreztem hátrányát, így tényleg semmi gond.
Jól jöttek ki a boxkiállások is, bár 2x is túlcsúsztam és vesztettem 4-5 poziciót.
Ezt is gyakorolni kell még....
@Gsyle!
Ne keseredj el....rajtam 1évig ült az ovál átok.....majd elmúlik!
- RPeti
- Hozzászólások: 712
- Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
- Admin: Admin
Köszi mindenkinek a futamot!
Az elején rommá tört a kocsi, sem egyedül, sem vonatvezetőként nem volt semmi tempóm, ezért egész futam alatt valaki mögött mentem, vagy kerestem megfelelő vezetőt. A többiek hibáit kihasználva, illetve óriási mák hogy oda felértem ahova, mikor 10. voltam már azt mondtam hogy vége lehetne a versenynek igazán, elégedett vagyok
@Ginger
Grat a győzelemhez!
Tisztában voltam vele hogy sokkal profibb vagy annál minthogy hibázz, ezért maradt a taktika, hogy akkora pressziót fejtek ki amekkorát csak tudok, és hátha... De hát nagyon jól tudjuk hogy nem vagy az a hibázós fajta
@Sanya
Neked is külön grat, megtörni látszik az oválos átok ami eddig végigkísérte pályafutásod. Nagyon jól mentünk együtt, remélem a következő futamokon is hasonlóan jól tudunk együtt dolgozni és akkor egyszercsak nem lesz előttünk egy Ginger
@Zszozsesz
Gratulálok, remekül mentél végig. Hihetetlen jó volt az "árnyékodban" autózni, nagyon precíz voltál és kellően agresszív amikor kellett, abszolúte megérdemelted a Men of the Race címet!
Akinek meg nem sikerült fel a fejjel, ez az oválversenyzés orosz rulett.. ahogy nem sikerült most, már Indíben összejöhet
Az elején rommá tört a kocsi, sem egyedül, sem vonatvezetőként nem volt semmi tempóm, ezért egész futam alatt valaki mögött mentem, vagy kerestem megfelelő vezetőt. A többiek hibáit kihasználva, illetve óriási mák hogy oda felértem ahova, mikor 10. voltam már azt mondtam hogy vége lehetne a versenynek igazán, elégedett vagyok
@Ginger
Grat a győzelemhez!
Tisztában voltam vele hogy sokkal profibb vagy annál minthogy hibázz, ezért maradt a taktika, hogy akkora pressziót fejtek ki amekkorát csak tudok, és hátha... De hát nagyon jól tudjuk hogy nem vagy az a hibázós fajta
@Sanya
Neked is külön grat, megtörni látszik az oválos átok ami eddig végigkísérte pályafutásod. Nagyon jól mentünk együtt, remélem a következő futamokon is hasonlóan jól tudunk együtt dolgozni és akkor egyszercsak nem lesz előttünk egy Ginger
@Zszozsesz
Gratulálok, remekül mentél végig. Hihetetlen jó volt az "árnyékodban" autózni, nagyon precíz voltál és kellően agresszív amikor kellett, abszolúte megérdemelted a Men of the Race címet!
Akinek meg nem sikerült fel a fejjel, ez az oválversenyzés orosz rulett.. ahogy nem sikerült most, már Indíben összejöhet
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
No. Fentebb írtam, hopgy, ha nem akarod, hogy romboljak, engedj el Legalább is, ha okosan cselekszel, akor elengeded az ilyen hülyét, és majd megelőzöd a végén. A futam alatt sokszor álltam be valaki mögé ( mögéd is, Ginger mögé is ) amikor enm volt szándékomban előzni, mert a helyzet a mielőbbi felzárkózást követelte meg. Azokban az esetekben, amelyekben nem így cselekedtem , úgy ítéltem meg, hogy túl lassú a tempó, hogy utolérjük az előttünk lévőket, és velem a csoport elején gyorsabban tudnánk menni. Ennyi történt. Az eset pedig, amit megóvtam, teljesen egyértelmű, és durva. Egyébként végig éreztem a vezetéseden az irántam érzett ellenszenvet, jókat mosolyogtam is rajtad, de azért vannak határok. Szabályok keretei között utálhatsz, és lehetsz olyan agresszív, amennyire futja tőled, de azon túl ne. Emlékszem tavalyi St. Pete-i futamra, amikor vért izzadtál, hogy visszavedd a körhátrányod, elengedtelek, és a következő kanyarban megforogtál. Például ezért tartottam néhány esetben előnyösebbnek Kansas-ben is, ha előtted vagyok, mert stabilabban tudtam tartani az ívet, így mögém sokkal könnyebb volt beállni. Szerintem ez lett volna a Te érdeked is. A személyeskedésekre nem reagálok. Részemről az ügy le van zárva. Nekem semmi gondom veled, amíg szabályosan csinálod , amit csinálsz. Mondhatsz rám bármit.voodoo írta:Mindenképpen óvd meg Ahogy előttem szóló már említette nem gondolkodsz csak romboltál egész futam alatt , ahelyett hogy segítettél volna minket hogy felérjünk te a lerágott csontért küzdöttél meg is lett az eredménye . Öcsibogyesz mivel én megyek elöl én választom meg az ívet és letojom te hol akarsz szurdogálni , főleg mert a vonal alatt akartál többször bejönni , én biztos nem fogok neked feltett kézzel utat engedni . Szóval ha nem vagy elég gyors hogy normálisan megelőzz valakit akkor így jártál . Nem akartam írni neked , mert tudom hogy erre vártál hogy valaki bedobja neked a véres húst és rárepülj , na most megkaptad , lehet marcangolni.W A Mozart írta:Én? Nekem egy kontaktom volt egész futamon ( legalább is szerintem ). Voodooval, mikor az egyes kanyarból kifelé beszürtam belülre, ő meg kitett a pályáról majdnem. Asszem meg is óvom. Meddig lehet óvást benyújtani? Ha már támadtok, akkor védekezem :DDietrich írta: engem akkor sem hallottál volna ha bevagy kapcsolva mert gombra van téve a TS..
kb. annyit mondtam dögölne meg az összes UHU holnap reggelig....az autóm fél oldalát (balt) elvitted magaddal lekörözöttként..mondjuk staton látni ki volt a leglassabb a mai napon ezekután
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Nekem annyi hozzáfűzni valóm van, hogy többször meg lettél szólítva a verseny alatt Mozart, de mivel TS-en nem voltál (tudod, hogy kötelező), ezt nem hallhattad.W A Mozart írta:Ja, és akinek még problémája volt velem, azt kérem mondja meg, pontosan hol, mikor mit tettem, megnézem és tanulok belőle. Szívesen veszem a jó tanácsokat, a kioktatást kevésbé
A fenti helyzetet - már ahogy olvasom és megpróbálom elképzelni - könnyebb lett volna úgy megoldani, ha hallod a kéréseket (komolyan nem szidott senki sem), csak volt pár "Ezt most miért Mozart?" beszólás. Az ilyeneket mi meg szoktuk beszélni - akár verseny közben is. Ha beszólsz, hogy "engedj voodoo, mer' tetű lassú vagy sztem ha elől vagyok gyorsabbak leszünk", akkor nincs kakaskodás és nem kell majd novemberben körbekergetned voodoot az asztal körül egy smárolásért.
Az óvásodat továbbküldöm a versenybíróknak, majd reagálnak valamit.
Peter Rigo
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
Értem, de elfelejtettem a hülye TS-t, ami persze nem fog előfordulni többször, legalább is remélem. Ezért nem tudom, mi van. Annak meg nincs értelme, hogy " ha be lett volna kapcsolva akkor mi lett volna", mert nem volt. Ezért kénytelenek vagyunk utólag megbeszélni. És szerintem fontos is átbeszélni, mert tanulhatunk belőle. De eleddig például Te sem mondtad el, hogy mi volt, pedig tudom, hogy neked is volt problémád. de addig nem tudok tenni semmit , amíg enm világos, hogyí mi a baj
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Én csak azt nem értettem - és erre kérdeztem rá -, hogy volt pár lendületes keresztmozgásod (olyan teljes pálya szélességű), amiket nem értettem. Az egyiknél pl. szabályosan kilökted mellőlem Gadflyt, ami spec. nekem "jól jött", de fél méteren múlott, hogy nem engem találtál el, szóval... ilyesmi. Ilyenkor azért beszól az ember, hogy "húha"...W A Mozart írta:Értem, de elfelejtettem a hülye TS-t, ami persze nem fog előfordulni többször, legalább is remélem. Ezért nem tudom, mi van. Annak meg nincs értelme, hogy " ha be lett volna kapcsolva akkor mi lett volna", mert nem volt. Ezért kénytelenek vagyunk utólag megbeszélni. És szerintem fontos is átbeszélni, mert tanulhatunk belőle. De eleddig például Te sem mondtad el, hogy mi volt, pedig tudom, hogy neked is volt problémád. de addig nem tudok tenni semmit , amíg enm világos, hogyí mi a baj
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Ginger17 pén. máj. 07, 2010 10:39 am-kor.
Peter Rigo
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Jaja... egy versenybírót nem szólít "csak úgy" meg az ember. Ám ezúttal szerencsénk is volt, mert - mivel nem volt élő közvetítés - az egyik bíró élőben végignézte a szerveren a verseny - ő volt "maszim" néven fent. Gondolom kiszúrt pár olyan dolgot amit még mi sem vettünk észre, de majd úgyis megírják.Gadfly írta:lol. ezen jót mosolyogtam. :DGinger17 írta: Az óvásodat továbbküldöm a versenybíróknak, majd reagálnak valamit.
Tehát a BT-k vmi másik univerzumban élnek, akik nem látják az óvás topikot és csak Neked van meg velük a kommunikációs kapcsolat?
(bocs, de nem hagyhattam ki)
Peter Rigo
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 26
- Csatlakozott: szomb. feb. 27, 2010 10:01 pm
- Admin: Admin
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
@ G-BoR
A "győzelmi esélyek" kifejezést oválon meg számomra értelmezhetetlen, pláne a "ha" szó kíséretében, de sztem ezt senki sem tudja értelmezni - még a végén nem fognak komolyan venni téged ami egy ilyen nagymúltú versenyzőhöz egyátalán nem illik.
Hajrá!
A hibák benne vannak a történetben G-BoR, ha valakinek, akkor neked ezt jól kell tudnod. Látom, hogy a keddi hajmeresztő cikázásaid és lökdösődéseid után önkritikát gyakoroltál (és a szöveged alapján) sikerült tegnap egy hibátlan, korrekt versenyt futnod..... ám én úgy gondolom - persze ha megengedsz egy tanácsot mint versenyzőtársadtól -, érdemes lett volna még megvárnod 2-3 ilyen versenyt a részedről, majd azok után megereszteni a szervezők felé egy ilyen szösszenetet.G-BoR írta:valamint szeretném kérni a tisztelt Versenybíróságot, hogy a versenyzőkbe jobban nyomatosítsa azt, hogy hogyan is kell oval pályán versenyezni. A futam alatt többször tapasztaltam cikkázást, szándékosan a fehér vonal alá szorítást. Mivel nagyon sok ilyen volt nem kezdeném el sorolni a neveket, remélem Indianapolisba nem csak technikailag, de mentálisan is felkészülnek a tisztelt versenyzőtársak, és fejben mindent helyre tesznek hogy is kell ovalon versenyezni.
A "győzelmi esélyek" kifejezést oválon meg számomra értelmezhetetlen, pláne a "ha" szó kíséretében, de sztem ezt senki sem tudja értelmezni - még a végén nem fognak komolyan venni téged ami egy ilyen nagymúltú versenyzőhöz egyátalán nem illik.
Hajrá!
Peter Rigo
- voodoo
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 653
- Csatlakozott: csüt. dec. 27, 2007 12:07 pm
- Admin: Admin
Örülök hogy te ilyen dolgokra emlékszel. Road pályán vért izzadtam hogy visszavegyem a körhátrányom ? Ez elég érdekesen hangzik. Én nem utazok senkire az üldözési mániádat bizonyos intézetekben kezelik , de ez itt nem az a hely . Max a mi szélárnyékunkba voltál te gyorsabb sehol máshol hisz mikor előttünk mentél simán beértünk téged semmivel se voltál gyorsabb. Azért van a ts hogy kinyisd a "kicsi" szád és mond ha te gyorsabb vagy előre engedtünk volna mert mi segítettük egymást Dzsibivel te meg szartál az egészre. Nincs ezzel se probléma ezentúl majd figyelünk erre kirajzolódik majd kire lehet egyáltalán alapozni itt ketten kapásból megbuktatok. Ezennel le is zártam a témát remélem máskor jobban megy majd...W A Mozart írta:No. Fentebb írtam, hopgy, ha nem akarod, hogy romboljak, engedj el Legalább is, ha okosan cselekszel, akor elengeded az ilyen hülyét, és majd megelőzöd a végén. A futam alatt sokszor álltam be valaki mögé ( mögéd is, Ginger mögé is ) amikor enm volt szándékomban előzni, mert a helyzet a mielőbbi felzárkózást követelte meg. Azokban az esetekben, amelyekben nem így cselekedtem , úgy ítéltem meg, hogy túl lassú a tempó, hogy utolérjük az előttünk lévőket, és velem a csoport elején gyorsabban tudnánk menni. Ennyi történt. Az eset pedig, amit megóvtam, teljesen egyértelmű, és durva. Egyébként végig éreztem a vezetéseden az irántam érzett ellenszenvet, jókat mosolyogtam is rajtad, de azért vannak határok. Szabályok keretei között utálhatsz, és lehetsz olyan agresszív, amennyire futja tőled, de azon túl ne. Emlékszem tavalyi St. Pete-i futamra, amikor vért izzadtál, hogy visszavedd a körhátrányod, elengedtelek, és a következő kanyarban megforogtál. Például ezért tartottam néhány esetben előnyösebbnek Kansas-ben is, ha előtted vagyok, mert stabilabban tudtam tartani az ívet, így mögém sokkal könnyebb volt beállni. Szerintem ez lett volna a Te érdeked is. A személyeskedésekre nem reagálok. Részemről az ügy le van zárva. Nekem semmi gondom veled, amíg szabályosan csinálod , amit csinálsz. Mondhatsz rám bármit.voodoo írta:Mindenképpen óvd meg Ahogy előttem szóló már említette nem gondolkodsz csak romboltál egész futam alatt , ahelyett hogy segítettél volna minket hogy felérjünk te a lerágott csontért küzdöttél meg is lett az eredménye . Öcsibogyesz mivel én megyek elöl én választom meg az ívet és letojom te hol akarsz szurdogálni , főleg mert a vonal alatt akartál többször bejönni , én biztos nem fogok neked feltett kézzel utat engedni . Szóval ha nem vagy elég gyors hogy normálisan megelőzz valakit akkor így jártál . Nem akartam írni neked , mert tudom hogy erre vártál hogy valaki bedobja neked a véres húst és rárepülj , na most megkaptad , lehet marcangolni.W A Mozart írta: Én? Nekem egy kontaktom volt egész futamon ( legalább is szerintem ). Voodooval, mikor az egyes kanyarból kifelé beszürtam belülre, ő meg kitett a pályáról majdnem. Asszem meg is óvom. Meddig lehet óvást benyújtani? Ha már támadtok, akkor védekezem :D
(óvásodhoz azért hozzátenném , hogy tisztán látszik hogy lecsúszok az ívről kifele és a kocsim hátulja megindul befele amit korrigáltam is tehát nem tudom miről beszélsz nézd meg még pár 100x még az emberkém feje is jobbra indul el ha nem elég a kormány mozdulat , ha befele húzok elszálltunk volna mindketten , de én tuti grat ehhez is )
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára voodoo pén. máj. 07, 2010 2:41 pm-kor.
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 388
- Csatlakozott: szer. ápr. 02, 2008 10:44 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Hát nekem az volt az érzésem akkor tudunk gyorsabbak lenni ha Voodoo megy elől, valahogy kiszámíthatóbb volt a mozgása számomra, sőt amikor megérkeztél ha jó emlékszem pár kör után már te voltál Voodoo mögött, nekem ezzel se volt gond, de nem voltál gyorsabb nálunk (qualy-n 9ezred belül voltunk az semmi). De jó értem ezek szerint te nem voltál TSen futam alatt?voodoo írta:Örülök hogy te ilyen dolgokra emlékszel. Road pályán vért izzadtam hogy visszavegyem a körhátrányom ? Ez elég érdekesen hangzik. Én nem utazok senkire az üldözési mániádat bizonyos intézetekben kezelik , de ez itt nem az a hely . Max a mi szélárnyékunkba voltál te gyorsabb sehol máshol hisz mikor előttünk mentél simán beértünk téged semmivel se voltál gyorsabb. Azért van a ts hogy kinyisd a "kicsi" szád és mond ha te gyorsabb vagy előre engedtünk volna mert mi segítettük egymást Dzsibivel te meg szartál az egészre. Nincs ezzel se probléma ezentúl majd figyelünk erre kirajzolódik majd kire lehet egyáltalán alapozni itt ketten kapásból megbuktatok. Ezennel le is zártam a témát remélem máskor jobban megy majd...W A Mozart írta:No. Fentebb írtam, hopgy, ha nem akarod, hogy romboljak, engedj el Legalább is, ha okosan cselekszel, akor elengeded az ilyen hülyét, és majd megelőzöd a végén. A futam alatt sokszor álltam be valaki mögé ( mögéd is, Ginger mögé is ) amikor enm volt szándékomban előzni, mert a helyzet a mielőbbi felzárkózást követelte meg. Azokban az esetekben, amelyekben nem így cselekedtem , úgy ítéltem meg, hogy túl lassú a tempó, hogy utolérjük az előttünk lévőket, és velem a csoport elején gyorsabban tudnánk menni. Ennyi történt. Az eset pedig, amit megóvtam, teljesen egyértelmű, és durva. Egyébként végig éreztem a vezetéseden az irántam érzett ellenszenvet, jókat mosolyogtam is rajtad, de azért vannak határok. Szabályok keretei között utálhatsz, és lehetsz olyan agresszív, amennyire futja tőled, de azon túl ne. Emlékszem tavalyi St. Pete-i futamra, amikor vért izzadtál, hogy visszavedd a körhátrányod, elengedtelek, és a következő kanyarban megforogtál. Például ezért tartottam néhány esetben előnyösebbnek Kansas-ben is, ha előtted vagyok, mert stabilabban tudtam tartani az ívet, így mögém sokkal könnyebb volt beállni. Szerintem ez lett volna a Te érdeked is. A személyeskedésekre nem reagálok. Részemről az ügy le van zárva. Nekem semmi gondom veled, amíg szabályosan csinálod , amit csinálsz. Mondhatsz rám bármit.voodoo írta: Mindenképpen óvd meg Ahogy előttem szóló már említette nem gondolkodsz csak romboltál egész futam alatt , ahelyett hogy segítettél volna minket hogy felérjünk te a lerágott csontért küzdöttél meg is lett az eredménye . Öcsibogyesz mivel én megyek elöl én választom meg az ívet és letojom te hol akarsz szurdogálni , főleg mert a vonal alatt akartál többször bejönni , én biztos nem fogok neked feltett kézzel utat engedni . Szóval ha nem vagy elég gyors hogy normálisan megelőzz valakit akkor így jártál . Nem akartam írni neked , mert tudom hogy erre vártál hogy valaki bedobja neked a véres húst és rárepülj , na most megkaptad , lehet marcangolni.
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
@ G-BoR
Teljesen egyet értek Gingerrel és még annyival egészíteném ki, (mivel én is részese voltam annak a taktikai hibának), hogy szerintem a győzelmi esélyeid már az első zöld szakaszos tankolásnál meg voltak pecsételve. Persze "ha" én nem forgok be a 2. zöldes pitelésnél (melynek részleteit is okait leírtam a futam utáni hsz-ben) és "ha" Juhi nem fogy ki, akkor "talán" lett volna némi halvány esély, hogy vissza vegyük a kört. Elhiheted, hogy nem direkt történt és ha érdekel gyakoroltam a pit kiállást is. ;) Ez egyszerűen benne van és elhiheted én is sajnálom, hogy így alakult. Viszont, hogy ilyen miatt óvj, az egyszerűen nevetséges. :D
Véleményem szerint (ha jól emlékszem) a taktikai hibánk ott jöhetett volna vissza igazán, mikor az első zöld pitelésünk után úgy nézett ki, hogy a többieknek is ki kell majd jönni, ezzel visszaadva nekik a kört. Viszont ez is egy sárga miatt volt, ha jól emlékszem MoDa miatt. (bocs, ha nem) Oda miért nem óvtál??? Mert igazából a "győzelmi esélyeid" ott szálltak el legelőszőr. A mi kalandunk Juhival már csak hab a tortán volt....amely persze nem történt volna meg, "ha" pl. az általam említett sárga nem történik meg. Ok-okozat és mivel láthatóan túl sok a "ha", így nem is érdemes érdemben foglalkozni az egésszel. Óvd inkább saját magadat, amiért nem mentél ki (velem együtt) tankolni, mikor a többiek megtették, mert alapjából ott szálltak el a "győzelmi esélyeid". ;)
Teljesen egyet értek Gingerrel és még annyival egészíteném ki, (mivel én is részese voltam annak a taktikai hibának), hogy szerintem a győzelmi esélyeid már az első zöld szakaszos tankolásnál meg voltak pecsételve. Persze "ha" én nem forgok be a 2. zöldes pitelésnél (melynek részleteit is okait leírtam a futam utáni hsz-ben) és "ha" Juhi nem fogy ki, akkor "talán" lett volna némi halvány esély, hogy vissza vegyük a kört. Elhiheted, hogy nem direkt történt és ha érdekel gyakoroltam a pit kiállást is. ;) Ez egyszerűen benne van és elhiheted én is sajnálom, hogy így alakult. Viszont, hogy ilyen miatt óvj, az egyszerűen nevetséges. :D
Véleményem szerint (ha jól emlékszem) a taktikai hibánk ott jöhetett volna vissza igazán, mikor az első zöld pitelésünk után úgy nézett ki, hogy a többieknek is ki kell majd jönni, ezzel visszaadva nekik a kört. Viszont ez is egy sárga miatt volt, ha jól emlékszem MoDa miatt. (bocs, ha nem) Oda miért nem óvtál??? Mert igazából a "győzelmi esélyeid" ott szálltak el legelőszőr. A mi kalandunk Juhival már csak hab a tortán volt....amely persze nem történt volna meg, "ha" pl. az általam említett sárga nem történik meg. Ok-okozat és mivel láthatóan túl sok a "ha", így nem is érdemes érdemben foglalkozni az egésszel. Óvd inkább saját magadat, amiért nem mentél ki (velem együtt) tankolni, mikor a többiek megtették, mert alapjából ott szálltak el a "győzelmi esélyeid". ;)
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Gadfly pén. máj. 07, 2010 3:09 pm-kor.
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1270
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 12:06 pm
- Admin: Admin
Gratula a dobogósoknak!
A versenyen azon izgultam hogy nehogy lefagyjon a gépem, de sikerült túlélnem enélkül a versenyt.
Aztán az 1. sárgánál azt hiszem, valamiért előttünk lelassult mindenki(nem láttam miért, mert 6 autót láttam csak(előre 3 hátra 3 :D)) és a mögöttem lévő nekem jött így a hátsó része a kocsinak besárgult. Aztán a újrarajtokat nem igazán sikerült elkapnom, mindig hátulról jövők megelőztek, így kapaszkodnom kellett nagyon a szélárnyékukba, hogy le ne szakadjak. Egyik újrarajtot nagyon benéztem így lemaradtam a első bojtól. Aztán megtaláltuk egymást Gstyle-al és elég jó etapot mentünk, épp felértünk az vezető bojra amikor jött a sárga.
Aztán az uccso etpon nagyon kemény küzdések voltak. Egyszer majdnem sikerült a Modát kilöknöm de nem lett belőle gubanc(utólag bocsi).
Aztán a taktikámnak hála sikerült egy pár embert megelőznöm így feljöttem a 6. helyre.
Elégedett vagyok ezzel mert nem hittem h végig sikerül menni a futamot azt meg plána hogy törés és nagyobb baleset nélkül :D.
Reménykedem, hogy a többi oválon is célba tudok érni!
A versenyen azon izgultam hogy nehogy lefagyjon a gépem, de sikerült túlélnem enélkül a versenyt.
Aztán az 1. sárgánál azt hiszem, valamiért előttünk lelassult mindenki(nem láttam miért, mert 6 autót láttam csak(előre 3 hátra 3 :D)) és a mögöttem lévő nekem jött így a hátsó része a kocsinak besárgult. Aztán a újrarajtokat nem igazán sikerült elkapnom, mindig hátulról jövők megelőztek, így kapaszkodnom kellett nagyon a szélárnyékukba, hogy le ne szakadjak. Egyik újrarajtot nagyon benéztem így lemaradtam a első bojtól. Aztán megtaláltuk egymást Gstyle-al és elég jó etapot mentünk, épp felértünk az vezető bojra amikor jött a sárga.
Aztán az uccso etpon nagyon kemény küzdések voltak. Egyszer majdnem sikerült a Modát kilöknöm de nem lett belőle gubanc(utólag bocsi).
Aztán a taktikámnak hála sikerült egy pár embert megelőznöm így feljöttem a 6. helyre.
Elégedett vagyok ezzel mert nem hittem h végig sikerül menni a futamot azt meg plána hogy törés és nagyobb baleset nélkül :D.
Reménykedem, hogy a többi oválon is célba tudok érni!
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
ha egyszer rám halgatsz nem fogsz szívnigstyle írta:hányok ettől a rohadt ováltól, megint végigszívtam a versenyt!!!
Elgondolkodtató, hogy egyáltalán érdemes-e küzdenem vele. A street pályákon úgy ahogy sikerül jó helyen lennem, de az ovál meg visszahúz.
Teljesen elment a kedvem!
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Grat a győzutesnek és dobogósoknak!
Minden tippem bejött (sárga alatt fejeztük be, 62mp javitás RPetinek)..kivéve az nem hogy top 10-ben végzek.. :p
megsérült az orkúpom akkor tudtam ennek a futamnak is annyi..az történt, hogy sárga alatt egyszer csak más autójában ültem 90km/h-nál..padlófék..mire megtaláltam magam se első szárny sérült orrkúp..pont betudtam menni javitásra végül 11. hely lett belöle.
pedig tök jó taktikám volt azzal, hogy 65 liternél bementem tankolni, kerekt cserélni mert ezzel megúsztam azt, hogy zöld alatt menjek a pitbe mint Gstyle vagy Voodooék de aztán jött ez átülés majd UHU is ;)
Minden tippem bejött (sárga alatt fejeztük be, 62mp javitás RPetinek)..kivéve az nem hogy top 10-ben végzek.. :p
megsérült az orkúpom akkor tudtam ennek a futamnak is annyi..az történt, hogy sárga alatt egyszer csak más autójában ültem 90km/h-nál..padlófék..mire megtaláltam magam se első szárny sérült orrkúp..pont betudtam menni javitásra végül 11. hely lett belöle.
pedig tök jó taktikám volt azzal, hogy 65 liternél bementem tankolni, kerekt cserélni mert ezzel megúsztam azt, hogy zöld alatt menjek a pitbe mint Gstyle vagy Voodooék de aztán jött ez átülés majd UHU is ;)
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Mozart után tegnap a legtöbbet hallott név TS-en az Juhi volt..bár nekem nem volt semmi afférom vele, de többen öhömm...erősen kiáltották JUHIIII!
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
A Danikosz féle baleset nem volt semmi...... ahogy átcsúszott voodooék előtt, 2 centire DzSiBitől. Pahhh.
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Olyan volt mint a '96-os Indy 500 utsó köre.
http://www.youtube.com/watch?v=5BAl9wD- ... re=related
...
Juhit pedig had' védjem meg - bár nem hiszem, hogy igényelné -, de tegye fel őszintén a kezét aki az első ovál versenyén nem csinált hibákat. Sokunk még most sem tudja mi fán terem ez az egész. Aztán persze elszámolta a benyát is... tisztára mint Zsoltee mester St.pete-ben. Találkozunk Indyben Juhi, majd gyere a Lights versenyre is - kellenek a kilométerek!
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Olyan volt mint a '96-os Indy 500 utsó köre.
http://www.youtube.com/watch?v=5BAl9wD- ... re=related
...
Juhit pedig had' védjem meg - bár nem hiszem, hogy igényelné -, de tegye fel őszintén a kezét aki az első ovál versenyén nem csinált hibákat. Sokunk még most sem tudja mi fán terem ez az egész. Aztán persze elszámolta a benyát is... tisztára mint Zsoltee mester St.pete-ben. Találkozunk Indyben Juhi, majd gyere a Lights versenyre is - kellenek a kilométerek!
Peter Rigo
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 354
- Csatlakozott: csüt. júl. 31, 2008 9:11 pm
Az a baj az ilyen szerencsétlen crash-ekkel, hogy általában pont az ússza meg aki az egészet okozza...:S Dehát a szerencse forgandóGinger17 írta:A Danikosz féle baleset nem volt semmi...... ahogy átcsúszott voodooék előtt, 2 centire DzSiBitől. Pahhh.
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Olyan volt mint a '96-os Indy 500 utsó köre.
http://www.youtube.com/watch?v=5BAl9wD- ... re=related
...
Juhit pedig had' védjem meg - bár nem hiszem, hogy igényelné -, de tegye fel őszintén a kezét aki az első ovál versenyén nem csinált hibákat. Sokunk még most sem tudja mi fán terem ez az egész. Aztán persze elszámolta a benyát is... tisztára mint Zsoltee mester St.pete-ben. Találkozunk Indyben Juhi, majd gyere a Lights versenyre is - kellenek a kilométerek!
Andras Roos
Indycar 2010: Offical K.O.mmentátor
Indycar 2010: Offical K.O.mmentátor
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- Bodzzza
- Hozzászólások: 797
- Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 9:12 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Az integrált áramkör (röviden IC, az angol Integrated Circuit rövidítéséből) félvezető lapkán (esetleg lapkákon) kialakított nagyon kis méretű áramkör. Tipikus alkatrésze az integrált tranzisztor. Ebbe a kategóriába sorolhatóak a multichip modulok is, melyek egyetlen tokban több chipet is tartalmazó áramkörök.Dietrich írta:az IC-ben nincs diffuzór, benzin és box :D
és tényleg :D
http://www.youtube.com/user/Bodzzza
"... so lock up your doughter and lock up your wife, lock up your back door and run for your life...."
"... so lock up your doughter and lock up your wife, lock up your back door and run for your life...."
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Az a baj, hogy a spotter egy rakás sz@rt sem ér........ ezzel kellene valamit kezdeni, és nem egymást okolni. Azthiszem megérett rá a dolog. Ki kellene deríteni, hogy hogyan működik és javítani a hatékonyságán, mert ilyen balesetek (és ebből fakadó viták) mindig lesznek. Előre kell lépnünk az ügyben. Állítom, hogy a kényes szituációk 2/3-áért a lassú szpotter a felelős. Mivel a NASCAR modban ez relatíve jól működött, vki, aki szaki kideríthetné az elveket. Azthiszem zolee145 megszakérthetné a dolgot - ha lenne kedve hozzá.morfi írta:Az a baj az ilyen szerencsétlen crash-ekkel, hogy általában pont az ússza meg aki az egészet okozza...:S Dehát a szerencse forgandó
Peter Rigo
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 354
- Csatlakozott: csüt. júl. 31, 2008 9:11 pm
Vagy kihírdettek élő spotter felvételt :DGinger17 írta:Az a baj, hogy a spotter egy rakás sz@rt sem ér........ ezzel kellene valamit kezdeni, és nem egymást okolni. Azthiszem megérett rá a dolog. Ki kellene deríteni, hogy hogyan működik és javítani a hatékonyságán, mert ilyen balesetek (és ebből fakadó viták) mindig lesznek. Előre kell lépnünk az ügyben. Állítom, hogy a kényes szituációk 2/3-áért a lassú szpotter a felelős. Mivel a NASCAR modban ez relatíve jól működött, vki, aki szaki kideríthetné az elveket. Azthiszem zolee145 megszakérthetné a dolgot - ha lenne kedve hozzá.morfi írta:Az a baj az ilyen szerencsétlen crash-ekkel, hogy általában pont az ússza meg aki az egészet okozza...:S Dehát a szerencse forgandó
Andras Roos
Indycar 2010: Offical K.O.mmentátor
Indycar 2010: Offical K.O.mmentátor
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1270
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 12:06 pm
- Admin: Admin
A VHR spottert nem lehet berakni valahogy Indy alá?Ginger17 írta:Az a baj, hogy a spotter egy rakás sz@rt sem ér........ ezzel kellene valamit kezdeni, és nem egymást okolni. Azthiszem megérett rá a dolog. Ki kellene deríteni, hogy hogyan működik és javítani a hatékonyságán, mert ilyen balesetek (és ebből fakadó viták) mindig lesznek. Előre kell lépnünk az ügyben. Állítom, hogy a kényes szituációk 2/3-áért a lassú szpotter a felelős. Mivel a NASCAR modban ez relatíve jól működött, vki, aki szaki kideríthetné az elveket. Azthiszem zolee145 megszakérthetné a dolgot - ha lenne kedve hozzá.morfi írta:Az a baj az ilyen szerencsétlen crash-ekkel, hogy általában pont az ússza meg aki az egészet okozza...:S Dehát a szerencse forgandó
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
azt írtam az IC-ben és nem az IC-nBodzzza írta:Az integrált áramkör (röviden IC, az angol Integrated Circuit rövidítéséből) félvezető lapkán (esetleg lapkákon) kialakított nagyon kis méretű áramkör. Tipikus alkatrésze az integrált tranzisztor. Ebbe a kategóriába sorolhatóak a multichip modulok is, melyek egyetlen tokban több chipet is tartalmazó áramkörök.Dietrich írta:az IC-ben nincs diffuzór, benzin és box :D
és tényleg :D
IndyCar...angol szó jelentése Indyautó. wikipédiafaszomtudjahanyadikfejezet
IC az indyCar röviditése..eredete az index fórumán használt röviditések egyike
egyébként a legdurvább rész amit találtam a V8 supercars meghatározása:
"A V8 Supercars egy túraautó-verseny, melyet az FIA működtet"
és itt elhasaltam :D
" Az első rajtkocka sorsa úgy dől el, hogy szombaton egy 100 km-es, majd vasárnap egy 200 km-es sprintverseny futnak a versenyzők."
itt fejreálltam :D
csak akkor nem tudom mi az a Q1 és Q2 röviditése a bajnokság honlapján :p
aki ilyeneket ír miért nem néz utána?
http://hu.wikipedia.org/wiki/V8_Supercars
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
- Bedy
- Hozzászólások: 1366
- Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Nem a hangokkal van a baj hanem az időzítéssel. A VHR ben se jobb alapból
<a href="ftp://87.229.108.129/00%20PUBLIKUS%20-% ... [b]Spotter javítás[/b]</a>
offline egész jól működött, online is próbálni kellene:roll:
A VHR-t mókoltam meg :P
JJJA a GameData mappába kell berakni
<a href="ftp://87.229.108.129/00%20PUBLIKUS%20-% ... [b]Spotter javítás[/b]</a>
offline egész jól működött, online is próbálni kellene:roll:
A VHR-t mókoltam meg :P
JJJA a GameData mappába kell berakni
Start Me Up
- Bedy
- Hozzászólások: 1366
- Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Bedy írta:Nem a hangokkal van a baj hanem az időzítéssel. A VHR ben se jobb alapból
<a href="ftp://87.229.108.129/00%20PUBLIKUS%20-% ... [b]Spotter javítás[/b]</a>
offline egész jól működött, online is próbálni kellene:roll:
A VHR-t mókoltam meg :P
JJJA a GameData mappába kell berakni
Pontosan miket javítottál, mert látom, hogy a Break, meg Priority értékek változtak, de ezek mit módosítanak?
A dolog azért fontos, mert ezt kötelezővé fogjuk tenni mindenki számára.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Ginger17 szomb. máj. 08, 2010 9:53 am-kor.
Peter Rigo
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
zolee145 is utánanézett és van még egy opció... nem tudom számít-e.
Idézem:
"PLR-ben a Game options résznél van egy ilyen sor:
Spotter Behind="10.00000" // Range behind at which spotter may comment on vehicles around you (range ahead is 40% of this value because those vehicles are easier to see)
Ezt is meg lehet próbálni állítgatni. Ha kis érték van beállítva akkor elvileg ha elmentél valaki mellől előbb szól, hogy clear, cserébe viszont később szól, hogy jön valaki."
Idézem:
"PLR-ben a Game options résznél van egy ilyen sor:
Spotter Behind="10.00000" // Range behind at which spotter may comment on vehicles around you (range ahead is 40% of this value because those vehicles are easier to see)
Ezt is meg lehet próbálni állítgatni. Ha kis érték van beállítva akkor elvileg ha elmentél valaki mellől előbb szól, hogy clear, cserébe viszont később szól, hogy jön valaki."
Peter Rigo
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 121
- Csatlakozott: szomb. máj. 02, 2009 4:35 pm
Nincs diffúzor? Akkor hogyan neveznéd azt a dolgot a kocsi alján, a hátsó kerekei közt ami az autó hátulja felé emelkedik, felgyorsítva ezzel az autó alatt áramló levegőt, létrehozva így ott egy alacsonyabb légnyomású zónát (segítségképpen említenék egy nevet: Bernoulli), és az autó alatti és fölötti levegőnyomás különbsége miatt leszorítóerőt termel? Mondjuk legyen az ő neve diffúzor működési elvű, diffúzor hatást elérő hádeaznemdiffúzormeraznincsenis?:DDietrich írta:az IC-ben nincs diffuzór, benzin és box :D
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 388
- Csatlakozott: szer. ápr. 02, 2008 10:44 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Mért én vagyok a szemét ha óvok???
Kezdem nem érteni itt a szabályokat
Szabály:
Az oválpályákon a körben utolért versenyző nem köteles elengedni az őt lekörözni kívánó társát. Ez több célt is szolgál: a legfontosabb a folyamatos versenyhelyzet fenntartása, a másik pedig, hogy a lekörözendő versenyzőnek érdeke, hogy azonos körben maradjon a vezető autóval, hiszen egy esetleges sárga zászlós periódus során a körben felzárkózhat. A kék zászlót figyelmen kívül hagyni nem lehet, de a lekörözendő versenyző csak akkor veheti fel a harcot a köréért, ha a leköröző autóval azonos tempót tud diktálni és azt NEM BLOKKOLJA.
Ha elkezdek küzdeni mint lekörözött akkor le vagyok ugatva hogy mit harcolok itt...
Szabály:
Óvásokat a vonatkozó fórumban a versenyt követő pénteki napon 24.00-ig lehet tenni. Kérjük, óvásodban jelezd a probléma pontos idejét és résztvevő pilóták nevét. Mielőtt óvnál, vegyél nagy levegőt és mindenképpen nézd meg a szerver-replayt, ami legkésőbb a verseny után 1 órával elérhető lesz az MaSzim oldalon a letöltésekben. Bírói döntések ellen a kihirdetés utáni 3. napig lehet óvni, szintén az óvás linket használva. A 2. döntés után óvásnak helye nincs, a 2. bírói döntés végleges.
Ha élek ezzel a jogommal akkor fel van háborodva az akit megóvok.
Nem azért óvok mert valakivel bajom van, hanem ezzel tudom a leginkább felhívni 1-1 dologra a figyelmet hogy legközelebb figyeljünk oda. Se Gadflyra se Juhira nem haragszok, nincs bennem méreg. Azért óvtam, hogy lehet többet kéne gyakorolni mindenkinek a PITelést és olyan setupot csinálni amivel biztonságosan be lehet menni zöld alatt is, valamint figyeljünk oda a benzinnel, mert ezek mind olyanok amik csak odafigyelés kérdése lenne. Az hogy MoDa kocsija elvesztette a tapadást az egy egészen más téma.
De ha akartok akkor utáljatok, úgy is egyes embereknél már nem vagyok népszerű...
Kezdem nem érteni itt a szabályokat
Szabály:
Az oválpályákon a körben utolért versenyző nem köteles elengedni az őt lekörözni kívánó társát. Ez több célt is szolgál: a legfontosabb a folyamatos versenyhelyzet fenntartása, a másik pedig, hogy a lekörözendő versenyzőnek érdeke, hogy azonos körben maradjon a vezető autóval, hiszen egy esetleges sárga zászlós periódus során a körben felzárkózhat. A kék zászlót figyelmen kívül hagyni nem lehet, de a lekörözendő versenyző csak akkor veheti fel a harcot a köréért, ha a leköröző autóval azonos tempót tud diktálni és azt NEM BLOKKOLJA.
Ha elkezdek küzdeni mint lekörözött akkor le vagyok ugatva hogy mit harcolok itt...
Szabály:
Óvásokat a vonatkozó fórumban a versenyt követő pénteki napon 24.00-ig lehet tenni. Kérjük, óvásodban jelezd a probléma pontos idejét és résztvevő pilóták nevét. Mielőtt óvnál, vegyél nagy levegőt és mindenképpen nézd meg a szerver-replayt, ami legkésőbb a verseny után 1 órával elérhető lesz az MaSzim oldalon a letöltésekben. Bírói döntések ellen a kihirdetés utáni 3. napig lehet óvni, szintén az óvás linket használva. A 2. döntés után óvásnak helye nincs, a 2. bírói döntés végleges.
Ha élek ezzel a jogommal akkor fel van háborodva az akit megóvok.
Nem azért óvok mert valakivel bajom van, hanem ezzel tudom a leginkább felhívni 1-1 dologra a figyelmet hogy legközelebb figyeljünk oda. Se Gadflyra se Juhira nem haragszok, nincs bennem méreg. Azért óvtam, hogy lehet többet kéne gyakorolni mindenkinek a PITelést és olyan setupot csinálni amivel biztonságosan be lehet menni zöld alatt is, valamint figyeljünk oda a benzinnel, mert ezek mind olyanok amik csak odafigyelés kérdése lenne. Az hogy MoDa kocsija elvesztette a tapadást az egy egészen más téma.
De ha akartok akkor utáljatok, úgy is egyes embereknél már nem vagyok népszerű...
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
@ Morfi
Megnéztem a közvetítést. Nem volt rossz, de mi az oka annak, hogy a hangotok metosszal ennyire halk lett (vagy az rF hangos)? Illetve a felső feliratsávot talán módosítani kellene, mert ez a piros-sárga kombináció nem túl kontrasztos... de lehet, hogy csak én vagyok vak. A Pole Day-Indy 500 már mehetne élőben? Mit gondoltok? Ja és köszi a melót.
Megnéztem a közvetítést. Nem volt rossz, de mi az oka annak, hogy a hangotok metosszal ennyire halk lett (vagy az rF hangos)? Illetve a felső feliratsávot talán módosítani kellene, mert ez a piros-sárga kombináció nem túl kontrasztos... de lehet, hogy csak én vagyok vak. A Pole Day-Indy 500 már mehetne élőben? Mit gondoltok? Ja és köszi a melót.
Peter Rigo
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
tökéletes megoldás a nevek kitakarására hiába van benyomva a tab :DGinger17 írta:@ Morfi
Illetve a felső feliratsávot talán módosítani kellene, mert ez a piros-sárga kombináció nem túl kontrasztos..
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
hogy tiszta legyen és érthető.zolee145 írta:Nincs diffúzor? Akkor hogyan neveznéd azt a dolgot a kocsi alján, a hátsó kerekei közt ami az autó hátulja felé emelkedik, felgyorsítva ezzel az autó alatt áramló levegőt, létrehozva így ott egy alacsonyabb légnyomású zónát (segítségképpen említenék egy nevet: Bernoulli), és az autó alatti és fölötti levegőnyomás különbsége miatt leszorítóerőt termel? Mondjuk legyen az ő neve diffúzor működési elvű, diffúzor hatást elérő hádeaznemdiffúzormeraznincsenis?:DDietrich írta:az IC-ben nincs diffuzór, benzin és box :D
a F1-ben ismert diffuzór NINCS a dallarákon..ezért sincs klasszikus vonatozás sem..
a továbbiakhoz (szemléltetés) kelene egy dallara fénykép..hátulról ;)
benzin helyett már régóta metanolt használtak majd áttértek pár éve az etanolra amit jelenleg egy brazil cég az Apex szállít a szériának..melyet cukornádból állitanak elő.
http://www.experienceourenergy.com.br/en
Mi az a PIT? Miért nem BOX a neve mint a F1-ben?
PIT.
A pálya azon része, melyen a csapatok a szükséges változtatásokat (kerécsere, tankolás) az autókon elvégzik. Az un. Pit Lane egy két sávos egyirányú útszakaszból és a csapatok számára fenntartott terület/ek-ből áll. Minden csapat minden versenyzője rendelkezik a szervízmunkálatok elvégzésére alkalmas "mezővel" így egyidőben (az F1-el ellentétben) akár az egész mezőny kint tartózkodhat a pitben. A F1-ben egy tankolás vagy gumicserénél 17 szerelő már várja a beérkező autót addig a Champ Car-ban és IRL-ben csak 6-an az un. pitfal mögött kell lenniük és csak az autónak a "mezőre" való érkezésekor ugorhatják át ezt a pit falat a szerelők. (régebben nem így volt, történtek is balesetek emiatt ezért az ilyen fura "ugrálós" szabály) Míg a F1-ben a BOX elött vagy abban történnek a szerelések nagy javítások addig ezt a CC/IRL-ben az un. garázsban tehetik meg a csapatok melyek a pálya belső részén találhatók (oválon) illetve a pit mellett utcai vagy épített, road pályákon. Miután a pontozás egész más mint a F1-ben így gyakran megesik, hogy egy esetleg a táv elején meghibásodott autót megjavítanak 20-30 perc alatt és igaz nagyon sok kör hátránnyal, de visszaküldik a versenybe.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 121
- Csatlakozott: szomb. máj. 02, 2009 4:35 pm
Hogy tiszta legyen: a diffúzor definíciója nem úgy hangzik, hogy "az F1 autókon használatos duplafedeles izébizé amivel Brawnék trükköztek és ez hozott Buttonnak egy F1 vb címet".:D
A diffúzor az egy olyan alkalmatosság ami nyomáskülönbséget állít elő az autó alsó és felső része körül áramló levegő közt, ezáltal leszorító erőt termel. Ilyen van az Indy autókon. Pont.
A konkrét méret, kialakítás, stb az lényegtelen. Ha azon az elven működik akkor az a neve. A Dallara szárnya sem olyan mint a Mclaren-é, de azért szárnynak hívjuk.
Mondjuk ez már OFF.
A diffúzor az egy olyan alkalmatosság ami nyomáskülönbséget állít elő az autó alsó és felső része körül áramló levegő közt, ezáltal leszorító erőt termel. Ilyen van az Indy autókon. Pont.
A konkrét méret, kialakítás, stb az lényegtelen. Ha azon az elven működik akkor az a neve. A Dallara szárnya sem olyan mint a Mclaren-é, de azért szárnynak hívjuk.
Mondjuk ez már OFF.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
hogy tiszta legyen nem a Brawn féle cuccra gondoltam..
és hogy ne legyen kerek a történet..az elképzelések szerint szárny sem lesz az új kasztnikon...és akkor kérdezd meg mi tapasztja majd oda az autót ;9
Ginger ha leirja nincs diffuzor elhiszed?
és hogy ne legyen kerek a történet..az elképzelések szerint szárny sem lesz az új kasztnikon...és akkor kérdezd meg mi tapasztja majd oda az autót ;9
Ginger ha leirja nincs diffuzor elhiszed?
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 65 vendég