Verseny részvétel, illetve hiányzás bejelentés a futamokra kötelező! Minden futamkiírás első hozzászólásában találhatok a hivatalos információk, illetve a szerverre lépéshez szükséges adatok, modok, pályák, kiegészítések.
Avatar
Rojales
Zárt kasztnis pilóta
Zárt kasztnis pilóta
Hozzászólások: 65
Csatlakozott: szer. máj. 05, 2010 3:18 pm

Hozzászólás Szerző: Rojales » csüt. júl. 15, 2010 2:53 pm

modositok, mégsem tudok jönni, de a közvetitést nézem azért.

kiru
Hozzászólások: 941
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2010 6:50 pm

Hozzászólás Szerző: kiru » csüt. júl. 15, 2010 4:19 pm

W A Mozart írta:Jövök.
megcsináltad a pedált?
Kép

W A Mozart
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 669
Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: W A Mozart » csüt. júl. 15, 2010 4:30 pm

cyroo írta:
W A Mozart írta:Jövök.
megcsináltad a pedált?
Beüzemeltem a régi kormányomat, mondjuk iszonyat szokatlan, ezért elég bizonytalan vagyok vele, és a hirtelen mozdulatoktól elkalibrálódik, de finoman vezetve tűrhető. Nem a győzelemre hajtok :D.....Egyébként kösz a kérdést, jól esik, mikor írtam nem sokan sajnáltak meg :roll: :oops: :D :lol:

kiru
Hozzászólások: 941
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2010 6:50 pm

Hozzászólás Szerző: kiru » csüt. júl. 15, 2010 4:41 pm

W A Mozart írta:
cyroo írta:
W A Mozart írta:Jövök.
megcsináltad a pedált?
Beüzemeltem a régi kormányomat, mondjuk iszonyat szokatlan, ezért elég bizonytalan vagyok vele, és a hirtelen mozdulatoktól elkalibrálódik, de finoman vezetve tűrhető. Nem a győzelemre hajtok :D.....Egyébként kösz a kérdést, jól esik, mikor írtam nem sokan sajnáltak meg :roll: :oops: :D :lol:
Meg lehet oldani hogy a két kormányt egyszerre használod?
Egyiknek a pedál részét, a másiknak a kormányát.
.. na ez jó hülye kérdés volt. :)
Kép

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » csüt. júl. 15, 2010 4:44 pm

Sao Paulo-ra leadott nevezések 17.00-ig

1. Cyroo
2. Ulvar
3. Knife
4. Kova
5. Tommy78
6. Kopi
7. sanya
8. Giorgio
9. Mark Ferencz
10. GUnit
11. DoDi
12. Dietrich
13. Nightt
14. Bedy
15. Csamez
16. Buksi
17. eduka
18. Ballai
19. Finger
20. Norbi
21. Mugen
22. Toby
23. Lui76hun
24. Gstyle
25. Zsozsesz
26. Spiczi
27. Danikosz
28. Bigiboi
29. W A Mozart
30. Szabi
31. Gerrard
32. Pumba

Ez alapján a kvalit 1 szerveren tartjuk, viszont a futam a szabály szerinti 60-40% elosztásban fog zajlani, ez 32 főnél, Az időmérő alapján a legjobb 19 "A" Szerver, 20-32 "B" szerver (azaz 13 fő)

Amennyiben Pumba is elfogadja még a szabályokat futamkezdésig, indulhat a futamon.

Avatar
Szabi
Zárt kasztnis pilóta
Zárt kasztnis pilóta
Hozzászólások: 58
Csatlakozott: hétf. ápr. 26, 2010 3:15 pm

Hozzászólás Szerző: Szabi » csüt. júl. 15, 2010 7:10 pm

"20.10-20.20 Bemelegítés"

20:05kor jött vissza az áram kb 2órás szünet után erre már felvezető kör megy 20:07-kor ? o.0

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » csüt. júl. 15, 2010 7:23 pm

Szabi írta:"20.10-20.20 Bemelegítés"

20:05kor jött vissza az áram kb 2órás szünet után erre már felvezető kör megy 20:07-kor ? o.0
ne a keddi napot nézd!! 8)

Bajnoki Menetrend:
2010.07.15. CSÜTÖRTÖK
19.30-19.40 Időmérő Edzés (2 mértkör) "A" és "B" szerveren
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Avatar
Szabi
Zárt kasztnis pilóta
Zárt kasztnis pilóta
Hozzászólások: 58
Csatlakozott: hétf. ápr. 26, 2010 3:15 pm

Hozzászólás Szerző: Szabi » csüt. júl. 15, 2010 7:23 pm

ja rosszat másoltam ki :D
szal 20:10-re volt kiírva a kezdés.. 06kor nem engedett már fel.. na mind1...

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » csüt. júl. 15, 2010 7:27 pm

mivel 23-an kvaliztunk így borult minden a két szerverrel kapcsolatban (mert az 35-40 emberre vonatkozott volna)..kvali után wu majd race..
így jár az aki nincs itt időben (oké áramszünet amiről nem tehetsz) de volt más akinek fingja sem volt az időpontokról mert nem olvas el semmit.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Knife » csüt. júl. 15, 2010 8:25 pm

Ez WTCC?

Ez roncsderbi.

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » csüt. júl. 15, 2010 8:42 pm

A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára Tommy78 csüt. júl. 15, 2010 8:47 pm-kor.

Avatar
Giorgio
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
Hozzászólások: 376
Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 3:43 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Giorgio » csüt. júl. 15, 2010 8:44 pm

Knife, ha 2. versenyen neked mentem sajnálom :( Nem tudom, h sikerült így elnéznem azt a féktávot. Próbáltam elmenni melletted debal oldalon már így is a falat súroltam. Remélem nem sérült nagyon az autód.

A fő bajom az h ennek a Seatnak egyelőre nagyon nem találom a beállítását és ahhoz képest, h dízel kigyorsításon elkezdek előzni majd egyenes felére már megy el mellettem mindenki, úgy h 240 volt a végsebességem.
Illés György

Kép

kiru
Hozzászólások: 941
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2010 6:50 pm

Hozzászólás Szerző: kiru » csüt. júl. 15, 2010 8:52 pm

Giorgio írta:Knife, ha 2. versenyen neked mentem sajnálom :( Nem tudom, h sikerült így elnéznem azt a féktávot.
Az én voltam. :)
Kép

kiru
Hozzászólások: 941
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2010 6:50 pm

Hozzászólás Szerző: kiru » csüt. júl. 15, 2010 8:58 pm

Giorgio írta:Knife, ha 2. versenyen neked mentem sajnálom :( Nem tudom, h sikerült így elnéznem azt a féktávot. Próbáltam elmenni melletted debal oldalon már így is a falat súroltam. Remélem nem sérült nagyon az autód.
Kicsit én is hibásnak érzem magam. Jött mellettem azt hiszem Toby, és egy árnyalattal korábban fékeztem mert gyorsabb volt nálam és tudtam hogy befordul elöttem. Nem akartam nekimenni. Sajnálom.
Kép

Avatar
Giorgio
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
Hozzászólások: 376
Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 3:43 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Giorgio » csüt. júl. 15, 2010 9:05 pm

Akkor tőled bocsi :) Az ott én hibám volt, nem tudom h de nagyon benéztem a 200as táblát 100as előtt kezdtem el fékezni esélyem nem volt h megálljak :S
Illés György

Kép

kiru
Hozzászólások: 941
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2010 6:50 pm

Hozzászólás Szerző: kiru » csüt. júl. 15, 2010 9:09 pm

Giorgio írta:Akkor tőled bocsi :) Az ott én hibám volt, nem tudom h de nagyon benéztem a 200as táblát 100as előtt kezdtem el fékezni esélyem nem volt h megálljak :S
Semmi gond!
Az első futamon én néztem be a 100-as táblát a 200-as helyett ugyanott.
Kép

kiru
Hozzászólások: 941
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2010 6:50 pm

Hozzászólás Szerző: kiru » csüt. júl. 15, 2010 9:11 pm

Köszönöm Voodoo a setup-ot!
Nagyon jó volt az enyém után. :)
Kép

Csamez
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 180
Csatlakozott: kedd júl. 31, 2007 12:12 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Csamez » csüt. júl. 15, 2010 9:20 pm

Bocs de sajna nem tudtam futamra hazaérni :cry: :cry:

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. júl. 16, 2010 5:56 am

az egy dolog, hogy ennek semmi köze nem volt a versenyhez (vidámparki dodgemhez annál inkább) de hogy a TS-be kurva anyázás ment azért az már sokkkkk volt..
lehet vérpistike ligákban ez a menő de itt a maszimon nem az és nem is lehet a jövőben sem! nagy szerencséje az illetőnek, hogy nem tudom ki volt az és éppen kanyarba voltam különben esc-t nyomok és kapja a bant!
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Ulvar » pén. júl. 16, 2010 6:08 am

Hát érik a banán az biztos, következő futamon bekapcsolva hagyom mindenki hangját aztán vissza nézem listából. De hát ha kurva anyázni tud a tökös gyerek be is írhatná becses nevét ha annyira kemény, hogy meg ismerjük kicsit közelebbről :). De ha nem képes erre fogja be az arcocskáját ...

Én csak az 1. futamon voltam, de egy karcolás nem volt a kocsimon, ennek örülök mert megint bebizonyosodott hogy kellő agresszivitással 5-6 helyet simán fellehet jönni. Nyugodtan mondhatom hogy jó futamon volt, Knife bácsi biztos örült amikor küzdöttünk :), Kopi se csalódhat, szóval süti volt :).
Kép

Avatar
Tony
Hozzászólások: 1461
Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tony » pén. júl. 16, 2010 8:47 am

Közvetítés alatt végig néztük a köridőket is, és azt kell mondjam, ha leszámítjuk a roncsderbit, akkor igen szoros, színvonalas futam volt. Csak ezt a dodgemet kell megszüntetni, és utána nem is lehet jobb.
Kép

W A Mozart
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 669
Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: W A Mozart » pén. júl. 16, 2010 8:53 am

Én nagyon élveztem a versenyzést, és őszintén szólva közel sem volt annyira dodzsemes, mint donningtonban. Sőt, egészen korrekt volt, legalább is körülöttem. Egyébként nekem az az elméletem ezzel kapcsolatban ( amit szerintem sokan osztanak), hogy többnyire az kerül bajba, balesetbe, dodzsembe, aki nem tudja elkerülni, ez persze nem egyszeri esetre vonatkozik, hanem arra , aki sokszor kerül bele. Ezt a kurvaanyázást én is hallottam, de csak akkor tartom szokatlannak itt, ha valakinek szólt, és akkor sem az első eset. És jó lenne, ha ezen olyanok akadnának ki, akik amúgy nem csinálják ( Ulvar....) Van tényleg egy-két új versenyző maszimban, akiktől én is tartok a pályán, nem akarok személyeskedsni, de mondjuk Mark elől menekültem. Viszont azt gondolom, hogy nekik bele kell szokniuk, nem kell egyből leharapni a fejüket, mert azzal csak elmérgesedik a helyzet. Mintha ki akarnátok utálni, mert új, mert idegen....mert más :lol: Ne értsetek félre persze nem vagyok buzzantyú :D, ugye Ginger ? :lol: cupp :D Szóval szerintem tök korrekt verseny volt, kasztnis....értitek, ebben azért benne van a brutális agresszív leszorítósdi, olyan mint igaziból, ott is nagyon gyakran g.cik egymással, pedig ott még meg is halhatnak...Szóval tolerancia ez a jelszó :D Nem morcoskodós puffogás, főleg a nem gyerek-korú versenyzőktől, bár tapasztalatom szerint ők a legmorcosabbak :)

Avatar
RPeti
Hozzászólások: 712
Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: RPeti » pén. júl. 16, 2010 9:01 am

W A Mozart írta:Én nagyon élveztem a versenyzést, és őszintén szólva közel sem volt annyira dodzsemes, mint donningtonban. Sőt, egészen korrekt volt, legalább is körülöttem. Egyébként nekem az az elméletem ezzel kapcsolatban ( amit szerintem sokan osztanak), hogy többnyire az kerül bajba, balesetbe, dodzsembe, aki nem tudja elkerülni, ez persze nem egyszeri esetre vonatkozik, hanem arra , aki sokszor kerül bele. Ezt a kurvaanyázást én is hallottam, de csak akkor tartom szokatlannak itt, ha valakinek szólt, és akkor sem az első eset. És jó lenne, ha ezen olyanok akadnának ki, akik amúgy nem csinálják ( Ulvar....) Van tényleg egy-két új versenyző maszimban, akiktől én is tartok a pályán, nem akarok személyeskedsni, de mondjuk Mark elől menekültem. Viszont azt gondolom, hogy nekik bele kell szokniuk, nem kell egyből leharapni a fejüket, mert azzal csak elmérgesedik a helyzet. Mintha ki akarnátok utálni, mert új, mert idegen....mert más :lol: Ne értsetek félre persze nem vagyok buzzantyú :D, ugye Ginger ? :lol: cupp :D Szóval szerintem tök korrekt verseny volt, kasztnis....értitek, ebben azért benne van a brutális agresszív leszorítósdi, olyan mint igaziból, ott is nagyon gyakran g.cik egymással, pedig ott még meg is halhatnak...Szóval tolerancia ez a jelszó :D Nem morcoskodós puffogás, főleg a nem gyerek-korú versenyzőktől, bár tapasztalatom szerint ők a legmorcosabbak :)
Mivel ez egy tesztbajnokság, következő futamon rajtolj el az utolsó helyről :) Rögtön megértenéd mire gondolunk roncsderbi alatt :wink:

W A Mozart
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 669
Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: W A Mozart » pén. júl. 16, 2010 9:15 am

Le kell csapnom a magas lasztit :D Szerintem rajtolj te előrébbről :D Na, de a viccet félretéve. Azok, akik roncsderbiznek, nyilván nem szándékosan csinálják, hanem , mert lehet, picit ügyetlenebbek, vagy ilyesmi, izgulnak, benézik, ez egy 30 fős mezőnyben szerintem nagyon normális. Néhány notóriust pedig talán át kellene tenni a juniorba, hogy szokja a versenyzést, fejlődjön. Aki hátulról rajtol az mindig és mindenhol számíthat kőkemény, és kevésbé szép ütközetekre. Aki tud ügyesen csatázni, pl el tud fordulni gyorsan valaki mellett a külső íven, nem hiszem el, hogy nem tud menni egy top 15ös időt....aki meg tudja fékezni ezt a bálnát határon, az legyen ott az elejében. Mellesleg szerintem nem is azokkal van a baj, akik még szokják, tanulják ezt a dolgot, vagy éppen picit lassabbak, hanem azokkal, akik gyorsak, de mondjuk elrontották a qualijukat, és idegbeteg módon próbálnak feltörekedni, mert velük tényleg nem lehet sokat kezdeni, ők jwelentik a problémát, de szerintem 2-3 főnél több belőlük itt nincs. Keressétek meg őket, és bezséljetek a fejükkel, mindenki megjavítható.

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. júl. 16, 2010 9:39 am

Mozart!
Ha itt is olyan handikepp rendszer lenne mint a HRC-ben ahol a célbaérők vannak megforditva a 2. futamra (ez lehet 10 de lehet 25 autó is) már te is here regényt írnál arról amiről Rpeti is célzott.
Az hogy az élen nem volt semmi oké de a 10-12. helytől lefelé..autók pattantak vissza a falról be a mezőny közepébe. Volt aki úgy előzött, hogy "levagy szarva én vagyok az erősebb" kinyomva az ívről a másikat.
És az hogy valaki 2-3x is kurva anyáz mert neki mentek esetleg az nem a játéknak szólt.
Végül eddig ha nem ment zártkasztnis bajnokságban akkor megkell tanulnia ez más mint az ow vagy ha ment vérpistikésen az itt nem lehet.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

W A Mozart
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 669
Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: W A Mozart » pén. júl. 16, 2010 9:52 am

Voltam 14. helyen is, szerintem elkerülhetők az ilyen esetek. Persze nyilván nem mindegyik. Na mindegy, túlzásnak érzem ezt a puffogást.

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. júl. 16, 2010 9:54 am

oké akkor nyugodt szívvel falrakenlek és utána anyázok is :)
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Avatar
sanya
Hozzászólások: 1117
Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 5:31 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: sanya » pén. júl. 16, 2010 10:25 am

Peti vazze, bocs a féktávért.... :oops: ...nem tudom mit képzeltem ott...? :roll:
Olyan volt, mintha beesett volna a pedál...nulla fékerő.
Üvöltöttem, hogy sok lesz de má' késő volt. Ne haragudj!

Engem meg ahogy kiraktak itt-ott, oktató jelleggel az lenyűgöző volt... :D

W A Mozart
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 669
Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: W A Mozart » pén. júl. 16, 2010 10:51 am

Na, látjátok, az olyan jó, gyors és fair pilóták is hibáznak olykor, mint Sanya, mégsem küldjük el őket, meg nem jóskapistázzuk.....vagy vérpityukázzuk vagy mi. +0 pilóta 30 féleképpen és annál sokkal többször hibázik egy futamon, ez benne van. Ilyen a sport, ilyen a szerencse.

Avatar
RPeti
Hozzászólások: 712
Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: RPeti » pén. júl. 16, 2010 11:08 am

sanya írta:Peti vazze, bocs a féktávért.... :oops: ...nem tudom mit képzeltem ott...? :roll:
Olyan volt, mintha beesett volna a pedál...nulla fékerő.
Üvöltöttem, hogy sok lesz de má' késő volt. Ne haragudj!

Engem meg ahogy kiraktak itt-ott, oktató jelleggel az lenyűgöző volt... :D
'gyanmár :wink:

Ez tipikusan a kiszámítható és elkerülhető szituációk közé tartozott, láttam a tükörből ahogy érkezel és láttam hogy ebből nem lesz befordulás, elkerültelek..

Egyébként ahogy telt múlt az idő, nekem is folyamatosan ment el a fékem, valószínűleg az úgyfelejtett 1-es fékhűtés miatt :D

Mo, csak hogy étsd is amiről beszélünk...

Nem tudom a hosszú egyenesben hogy kerülsz el egy fejed felett átbukfencező autót, ami a leérkezést követően az elejével nekicsapódik a palánknak és forog..(kérdeztem az illetőt, hogy sikerült iylet csinálni, azt válaszolta, hogy beleakadt a falba.. :?: :?: )

Vagy egy leelőzött versenyző visszaelőzési kényszerét olyan szituációban, mikor a hátsó lökhárítód mellett van az orra az autójának, és kiforgat.

Valamint hogyan lehet olyan szituációt kivédeni, mikor a nagy egyenesben melletted éppen vannak, az előtted lévő meg jó 300méterrel (és ez nem vicc!) a reális fékpont előtt satuféket nyom..

Kopott gumikon gyenge fékekkel nekem is volt jópár hibám, de a féktáv végén egyenesen továbbengedem majd visszatolatok, és a csakazértis ahogy esik keresztül kasul dodzsemezve, palánktól palánkig pattanva csakazértis bekoyanarodok között van lényeges különbség,

Toby-t például sajnos én is megtaszítottam vagy 2x hátulról, mindkétszer engedtem is előttem elfordulni, nekem ez nem előzés..

És teljesen félreérted, mert ezek nem panaszkodások. Előkészítő bajnokságról beszélünk, hasznos lenne ha ezt a fórumot mindenki olvasgatná, mert így lehet igazán segíteni..

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » pén. júl. 16, 2010 11:36 am

Nem tudom, de talán ez kicsit a MOD-nak is köszönhető, ezek a hibák, ütközések. Természetesen lehet így is ésszel közlekedni, de nehezebb. Én személy szerint állandóan szenvedek a gumikkal ezzel a dízel Leonnal, ez a legnehezebb autó a mezőnyben, viszont a legnagyobb nyomatéka van, így a kigyorsítások elég nehézkesek, mert könnyen eltolja az orrát, de ez szinte mindegyik első kerekes autónál a modban tapasztalható. A véleményam az hogy ezek a gumik amik a modban vannak egyáltalán nem reálisak, nem tudom ki hogy van vele. Elég megnézni néhány felvételt, akár WTCC-ről mairól, régebbi versenyekről, nem lehet látni efféle csúszkálást, orrtolást, nem mellesleg köridőkkel is jócskán el vagyunk maradva a valós időktől. De én legtöbbet az autóval küzdöttem, hogy pályán tudjam tartani viszonylag jó tempóban. De jobb lenne a többiekre koncentrálni és velük megküzdeni.

Összeállítottam egy új GUMI fizikát, aki gondolja szedje le, próbálja ki, és mondja el a véleményét. Én nem akarok dönteni ez ügyben, ez rátok van bízva, hogy alkalmazzuk e ezeket a gumikat vagy sem, akár a következő futamon már. Azért is lenne jó ha kipróbálnátok, ez amúgy is egy teszt bajnoki, ahol ki kell próbálni dolgokat, hogy jövőre tisztább képet kapjunk és könnyebb dolgunk legyen, hogy egy jó bajnokit hozzunk össze.

Még a NAPTÁR-ban is lesz változás, Norisring helyett más utcai pálya lesz, a sok LAGG probléma miatt nem futunk azon a pályán futamot, a pálya kérdés eldöntése még az utolsó előtti forduló előtt kihirdetésre kerül.

Itt lenne akkor az új gumifizika
Itt pedig az eredeti, ha valaki esetleg véletlen felülírja mielőtt kimásolta volna a régit.

danikosz
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1693
Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: danikosz » pén. júl. 16, 2010 11:40 am

Tommy ez a pálya egyszerűen kú**a jó :D :D Indybe is megszerettem és ezzel a kis bömbivel is nagyon élvezetes.
Első kanyarkombináció nem feküdt de a belső derékszögű kanyarok meg a visszafordító nagyon feküdt.
Második futamon volt egy kis gond a visszafordítónál,nem is értettem miért de jóval hamarabb kellett fékezni.Aztán nyilatkozatnál lesett hogy biztos a súly volt az.

Knife:
Volt két afférunk sajna,szeretnék bocsánatot kérni az első miatt.Nem nagyon láttam amúgy se ott semmit meg nem gondoltam hogy ott előzöl picit rád zártam.Azt hittem megvárod az egyenest.
Amikor falna nyomtuk egymást ott nem tudom volt-e valami ami nem nyerte el a tetszésed,de szerintem ott nem nagyon lehet azt a kanyart szűkebben venni és úgy fordulni hogy mind2en jól járjunk.
Molnár Dániel #99
Kép
KépKép

danikosz
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1693
Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: danikosz » pén. júl. 16, 2010 11:42 am

Tommy78 írta: Összeállítottam egy új GUMI fizikát, aki gondolja szedje le, próbálja ki, és mondja el a véleményét. Én nem akarok dönteni ez ügyben, ez rátok van bízva, hogy alkalmazzuk e ezeket a gumikat vagy sem, akár a következő futamon már. Azért is lenne jó ha kipróbálnátok, ez amúgy is egy teszt bajnoki, ahol ki kell próbálni dolgokat, hogy jövőre tisztább képet kapjunk és könnyebb dolgunk legyen, hogy egy jó bajnokit hozzunk össze.
Mi baj a mostani gumifizikával? (csak kérdem nem kötözködésnek szánom)
Molnár Dániel #99
Kép
KépKép

W A Mozart
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 669
Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: W A Mozart » pén. júl. 16, 2010 11:50 am

Ezekből nyilván tanulnak ők is. Én azt nehezényezem, hogy úgy mondjátok ezeket, mintha ti hasonlót sem csináklnátok. Bocsánatot kértek egy ütközésért, majd egy hasonló esetért kiakadtok, ami ellenetek történt. Szerintem egy bocsánat kérés nem hozza vissza az elvesztett másodperceket, habár fontos , hogy megtörténjen, de a bocsánat kérés nem mnetésg, nehogy valaki magára vegye, teljesen jóindulattal írom. Más szemében a szálkát. Szerintem ezeknek az eseteknek a nagy részében mindegyik fél hibás. Értem én, hogy nem jó úgy versenyezni, hogy néhányunktól tartani kell, hogy kilök vagy nem tom, de ilyen mindig van. Amennyiben továbbra is sok probléma merül fel egy-egy versenyzővel kapcsolatosan, akkor kell siránkozni. Egy-egy kiforgatáson vagy keményebb test test elleni küzdelmen palánkra szorításon álszentség kiakadni, hiszen ugyanúgy mi is csinálhatjuk. Ha valaki elhibázza az első sikánt akkor meg valóban el lehet repülni, de ez is csak egy hiba, ugyanúgy ahogy te elfékezed. Neki más volt a beállítása autója napja mittomén, ő ott hibázott. Nagyon ritkán fordul elő, hogy valaki abszolút önhibáján kívül kerül nagyon nagy hátrányba. Egy-egy pozíció el-el tud menni ilyeneken, de ez benne van baszus, ha nincs körülöttem annyi hiba, lökdösődés meg őrült módon a pályára visszatérés, én is előrébb végeztem volna, de mivel ez benne van, így abszolút nem látom értelmét a puffogásnak. És igen tanuljanak ezekből a beszélgetésekből a sokat rendszeresen hibázók, és tanuljunk mi is, hogy ilyen a verseny, hogy soha nem lesz olyan futamunk, hogy minden klappol, és senkivel sem lesz koccanás. Egy ilyen futamot szerintem szégyen kontakt nélkül végigfutni :)

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. júl. 16, 2010 11:59 am

azért az jó, hogy nem nekem kellett mondani elvan baszva a mod gumifizikája ;)
sg-n ezt kidumáltuk már mert azért is nem tiszta a képlet a HRC a WTCC'87-el rendezet bajnokságot mégpedig olyat, hogy csak utcai pályákon mentünk és nem volt gond vele pedig az is a racex-ből volt.
Az tuti a valóságban nem félig driftelve veszik a kanyarokat mint ezel a moddal lehet...
Bosco ezt írta:
"Ez a mod egy vicc, mivel csúszik az autó, de mégis betapad :D Nem tudom hogy magyarázzam el, de első kerekessel olyat biztosan nem lehet csinálni, mint amit én ma megcsináltam 5 autóval a modból :D Csúszok keresztbe, de közbe simán kigyorsítok, a gumi még csak nem is melegszik, a kopás mint olyan meg nem tudom hol jön ki, mert belevertem 10 kört aztán elfogyott egy fél pötty :D Race On-ba (viszonyítási alap, hiszen onnan konvertálták) tíz kör után vért izzadva tudsz befordulni és azt nézed mi az a tempó amit tudsz úgy jönni, hogy közben nem kapsz defektet :)"
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

DoDi
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 168
Csatlakozott: pén. jún. 13, 2008 3:03 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: DoDi » pén. júl. 16, 2010 12:01 pm

Én épp a pálya első részénél tartottam, azt hiszem, hogy 2. futam, s ekkor volt a szép magyar szóhasználat is. Ezután pont kaptunk egy sárgát és Márk forgott meg, a hangja is mintha az övé lett volna... Onnan tudom, hogy futam előtt valaki kérdezte pont erre hangra, hogy "bocsi, de kivagy, nem ismerem fel a hangokat sajna az újaknál" és mondta Márk vagyok! Nem akarok beleszólni, ha nem így volt ezer bocsánat az alaptalan hülyeségemért... ;) :roll: (Pont ő késett és informálódott, onnan dereng a hanggal kapcsolatban valami.)

DoDi
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 168
Csatlakozott: pén. jún. 13, 2008 3:03 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: DoDi » pén. júl. 16, 2010 12:04 pm

Tényleg nem akarok félreértést, se semmit, de azért egy bizonyos tiszteletet adjunk meg egymásnak, márpedig ez csak szólt valakinek! :? Mondom, ha nem te voltál Márk, mintha nem is írtam volna semmit, de túlságosan is klappol az eset...

Avatar
Giorgio
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
Hozzászólások: 376
Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 3:43 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Giorgio » pén. júl. 16, 2010 12:06 pm

danikosz írta:
Tommy78 írta: Összeállítottam egy új GUMI fizikát, aki gondolja szedje le, próbálja ki, és mondja el a véleményét. Én nem akarok dönteni ez ügyben, ez rátok van bízva, hogy alkalmazzuk e ezeket a gumikat vagy sem, akár a következő futamon már. Azért is lenne jó ha kipróbálnátok, ez amúgy is egy teszt bajnoki, ahol ki kell próbálni dolgokat, hogy jövőre tisztább képet kapjunk és könnyebb dolgunk legyen, hogy egy jó bajnokit hozzunk össze.
Mi baj a mostani gumifizikával? (csak kérdem nem kötözködésnek szánom)
Próbálj ki egy dízel Seat-ot vagy más első kerekes autót és mikor nem tudsz befordulni a kanyarba semmilyen setuppal tapasztalni fogod :D Tegnap futam után kíváncsiságból már kipróbáltam egy BMW-t h én vagyok ennyire szerencsétlen ezen a pályán vagy csak nem jöttem még rá h kell vezetni a Seat-ot és 10 kör alatt egy majdnem alap setuppal jobb időt mentem mint a Seat-tal, és emelett még élvezetes is volt vezetni :D
Illés György

Kép

Norbi
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1270
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 12:06 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Norbi » pén. júl. 16, 2010 12:15 pm

Tommy78 írta: Összeállítottam egy új GUMI fizikát, aki gondolja szedje le, próbálja ki, és mondja el a véleményét. Én nem akarok dönteni ez ügyben, ez rátok van bízva, hogy alkalmazzuk e ezeket a gumikat vagy sem, akár a következő futamon már. Azért is lenne jó ha kipróbálnátok, ez amúgy is egy teszt bajnoki, ahol ki kell próbálni dolgokat, hogy jövőre tisztább képet kapjunk és könnyebb dolgunk legyen, hogy egy jó bajnokit hozzunk össze
Ezzel a új gumifizikával sokkal jobban tapad a Vectra nem csúszik, és a féktáv is sokkal rövidebb lett, nem blokkoltak annyit a kerekek, szóval biztonságosabb ezzel a újabb fizikával. Meg 2-3mpel jobb kört mentem vele Sao Paulon mint tegnap ugyanazzal a setuppal.

W A Mozart
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 669
Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: W A Mozart » pén. júl. 16, 2010 12:57 pm

Megnéztem én is a gumifizikát. Valóban jobb kört lehet vele menni, bár nálam picit csökkent a topspeed és át kellett állítanom az áttételt, mert 5ösbe nem is tudtam váltani. De ami a legfőbb gond, hogy ezzel egy kör után a hátsó gumik 140 fokosak, és oké, hogy gumikopás meg minden, de ez azért sok :)

W A Mozart
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 669
Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: W A Mozart » pén. júl. 16, 2010 12:58 pm

Ja, ráadásul szerintem túl könnyű így vezetni az autókat, olyan mintha az összes segítség be lenne kapcsolva. A változtatás ellen vagyok...

Kova
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 9
Csatlakozott: szomb. jún. 05, 2010 7:12 pm

Hozzászólás Szerző: Kova » pén. júl. 16, 2010 1:09 pm

RPeti írta:Valamint hogyan lehet olyan szituációt kivédeni, mikor a nagy egyenesben melletted éppen vannak, az előtted lévő meg jó 300méterrel (és ez nem vicc!) a reális fékpont előtt satuféket nyom..
Én voltam a tettes :? Egész egyszerűen nem tudtam, hogy hol fékezzek, mivel jónéhányan akikkel csatáztam, az egyenes végi féktávon még nálam is 100 méterrel hamarabb fékeznek, és féktávon épphogy ki tudtam kerülgetni az autóikat. Fogalmam nem volt, hogy te\ti mekkorát fékeztek a hátam mögött, én az azelőtt látottakból indultam ki, miszerint ti még ennél is nagyobbat fékeztek. Sajnos nem így lett... Bár, az is megeshet, hogy elnéztem a táblát, és a hamarabbinál fékeztem :?
Szóval bocsi, akinek kellemetlenséget okoztam ezzel :oops:

Avatar
RPeti
Hozzászólások: 712
Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: RPeti » pén. júl. 16, 2010 1:16 pm

Tényleg nem nyavalygásból írtam, hiszen ez "csak" egy teszt bajnokság :)

Ott abban a pillanatban úgy éreztem, hogy óvatosan, jó hosszút fogok fékezni, hiszen vannak előttem, mire végiggondoltam már csattantunk is :D . Nem volt komoly előzési szándékom, ezért nem is húzódtam jobban melléd. Az ott és akkor úgy sült al ahogy :wink:

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » pén. júl. 16, 2010 1:50 pm

W A Mozart írta:Megnéztem én is a gumifizikát. Valóban jobb kört lehet vele menni, bár nálam picit csökkent a topspeed és át kellett állítanom az áttételt, mert 5ösbe nem is tudtam váltani. De ami a legfőbb gond, hogy ezzel egy kör után a hátsó gumik 140 fokosak, és oké, hogy gumikopás meg minden, de ez azért sok :)
Próbáld meg most Mozart (töltsd le frissitettem a gumit). De a 140 fokot azért kicsit eltúloztad sztem. :wink:

W A Mozart
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 669
Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: W A Mozart » pén. júl. 16, 2010 3:01 pm

Ez jobb, gyorsabb is ( 41 8 sao paolo), és csak 120ra melegszik hátul 2 kör alatt. Nem rossz végül is. Mondjuk tényleg sokkal egyszerűbb vezetni így, ami miatt szerintem nehezebb lesz előzni. De nem tom, próbálják ki a többiek is. Sokkal kevésbé izzadós. Lehet vadulni, Mivel tesztbajnokságról van szó, végül is egy próbát megér
legalább egy tesztversenyt :D

W A Mozart
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 669
Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: W A Mozart » pén. júl. 16, 2010 3:02 pm

Ja egyébként Tommy, mindig elfelejtem mondani, ezt a pályát nagyon jóra megcsináltad.

Nightt
Zárt kasztnis pilóta
Zárt kasztnis pilóta
Hozzászólások: 154
Csatlakozott: csüt. jan. 22, 2009 3:14 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Nightt » pén. júl. 16, 2010 3:08 pm

Nekem jo volt ez verseny. Csak az elsokerekesekkel ezen a palyan menni szenvedes.

Sanya a rajt utan odaszoritott a falhoz, de ez meg belefer.
Markkal kerultem konfliktusba az elso futamon. Epito jellegu kritikakent megovtam, megpedig azert, mert futam utan nem erezte magat hibasnak es az ilyen hozzaallas sztem nem valo ide... Remelem tanul az esetbol...

Amugy jo futam volt, kar, h elment az aram a masadik futam elott....
"Nem a gyozelem, a reszvetel, hanem a fontos!" avagy "Nem a gyozelem, hanem az oszinte reszvetem."

W A Mozart
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 669
Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: W A Mozart » pén. júl. 16, 2010 3:12 pm

Nightt írta:Nekem jo volt ez verseny. Csak az elsokerekesekkel ezen a palyan menni szenvedes.

Sanya a rajt utan odaszoritott a falhoz, de ez meg belefer.
Markkal kerultem konfliktusba az elso futamon. Epito jellegu kritikakent megovtam, megpedig azert, mert futam utan nem erezte magat hibasnak es az ilyen hozzaallas sztem nem valo ide... Remelem tanul az esetbol...

Amugy jo futam volt, kar, h elment az aram a masadik futam elott....
Mert olyan sokat segített az arád az első futamon? :D

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » pén. júl. 16, 2010 3:14 pm

W A Mozart írta:Ja egyébként Tommy, mindig elfelejtem mondani, ezt a pályát nagyon jóra megcsináltad.
:wink:

Remélem lesz még jobb is. 8)

danikosz
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1693
Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: danikosz » pén. júl. 16, 2010 3:32 pm

W A Mozart írta:Ez jobb, gyorsabb is ( 41 8 sao paolo), és csak 120ra melegszik hátul 2 kör alatt. Nem rossz végül is. Mondjuk tényleg sokkal egyszerűbb vezetni így, ami miatt szerintem nehezebb lesz előzni. De nem tom, próbálják ki a többiek is. Sokkal kevésbé izzadós. Lehet vadulni, Mivel tesztbajnokságról van szó, végül is egy próbát megér
legalább egy tesztversenyt :D
mennyi? 120? :D na majd megnézem én is. Tegnap 95fölé nem ment és a végére is 1csík ment le.
Modjuk nekem az bejött mert a rövid táv miatt a valóságba sincs a végén nagy szenvedés a gumikkal sztem. (Monzát ne nézzük)
Molnár Dániel #99
Kép
KépKép

Avatar
sanya
Hozzászólások: 1117
Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 5:31 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: sanya » pén. júl. 16, 2010 3:50 pm

Nightt írta: Sanya a rajt utan odaszoritott a falhoz, de ez meg belefer.
Abszolute ne emlékszem. Nekem a rajt utáni első kanyar totális káosz volt.
Beestünk vagy 6-an, 4-en át is gázoltak rajtam. Ha odanyomtalak akkor bocsánat, direkt még viccből sem csinálok ilyet... :D
Majd meglesem otthon.

W A Mozart
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 669
Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: W A Mozart » pén. júl. 16, 2010 3:56 pm

Egyébként nem tartanám rossz ötletnek, hogy indítsunk egy szervert az új gumifizikával Mostban....

Nightt
Zárt kasztnis pilóta
Zárt kasztnis pilóta
Hozzászólások: 154
Csatlakozott: csüt. jan. 22, 2009 3:14 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Nightt » pén. júl. 16, 2010 4:21 pm

sanya írta: Abszolute ne emlékszem. Nekem a rajt utáni első kanyar totális káosz volt.
Beestünk vagy 6-an, 4-en át is gázoltak rajtam. Ha odanyomtalak akkor bocsánat, direkt még viccből sem csinálok ilyet... :D
Melletted voltam egy kicsit mogotted, lehet, h nem lattal, semmi gond 8)
"Nem a gyozelem, a reszvetel, hanem a fontos!" avagy "Nem a gyozelem, hanem az oszinte reszvetem."

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. júl. 16, 2010 4:36 pm

Tommy78 írta:
W A Mozart írta:Ja egyébként Tommy, mindig elfelejtem mondani, ezt a pályát nagyon jóra megcsináltad.
:wink:

Remélem lesz még jobb is. 8)
mondjuk Baltimore? :)
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » pén. júl. 16, 2010 4:42 pm

Dietrich írta:
Tommy78 írta:
W A Mozart írta:Ja egyébként Tommy, mindig elfelejtem mondani, ezt a pályát nagyon jóra megcsináltad.
:wink:

Remélem lesz még jobb is. 8)
mondjuk Baltimore? :)
8)

Avatar
Giorgio
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
Hozzászólások: 376
Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 3:43 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Giorgio » pén. júl. 16, 2010 5:02 pm

Az h könnyebb vezetni az autót BMW-seknek lehet h gond, viszont ezen a futamon az első kerekes autóval szó szerint szenvedtem. Új gumifizikát még nem próbáltam, de még a mai napon sort kerítek rá én is ;)
Illés György

Kép

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » pén. júl. 16, 2010 5:11 pm

W A Mozart írta:Egyébként nem tartanám rossz ötletnek, hogy indítsunk egy szervert az új gumifizikával Mostban....
A "B" Szervert elindítottam az új gumifizikával és Most pályával.

IP: 87.229.108.129:34282
jelszó: donington2

Avatar
Giorgio
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
Hozzászólások: 376
Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 3:43 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Giorgio » pén. júl. 16, 2010 7:00 pm

Kipróbáltam én is Sao Pauloba, végre vezethető lett az autó és már alap setuppal is hajlandó befordulni a kanyarokba :D Végre élvezettel köröztem nem pedig szenvedtem, úgyh én támogatom az új gumifizikát :D
Illés György

Kép

Avatar
Buksi
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 141
Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 5:17 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Buksi » pén. júl. 16, 2010 7:08 pm

ha ez kell ahhoz h ne üssenek ki minden 2. féktávon akkor legyen! támogatom!
Kép

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » pén. júl. 16, 2010 7:22 pm

Én a Replay-t nézegetve figyeltem a sok koccanásos balesetet, ami után ugye itt sokan, hogy minek löködjük egymást, ez roncsderbi, stb. persze biztos volt benne igazság is, de én nagyobb részben azt láttam, hogy ez ennek a remek gumifizikának volt köszönhető, az biztos, hogy sokkal biztonságosabban lehet ezzel az új gumival menni, de mint mondtam, a többség dönt, hogy mi legyen. Ettől függetlenül ez egy zártkasztnis széria marad, így továbbra is elő fognak fordulni balesetek, koccanások, mint minden más sorozatban, de talán így könnyebb ahogy Giorgio is írta be lehet fordulni egy kanyarban, mint ahogy a valós versenyeken is el tudnak fordulni a pilóták, és nem folyamatos csúszkálás közepette félgázon.

Válasz küldése

Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 55 vendég