- Rojales
- Zárt kasztnis pilóta
- Hozzászólások: 65
- Csatlakozott: szer. máj. 05, 2010 3:18 pm
-
- Hozzászólások: 941
- Csatlakozott: szer. márc. 24, 2010 6:50 pm
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
Beüzemeltem a régi kormányomat, mondjuk iszonyat szokatlan, ezért elég bizonytalan vagyok vele, és a hirtelen mozdulatoktól elkalibrálódik, de finoman vezetve tűrhető. Nem a győzelemre hajtok :D.....Egyébként kösz a kérdést, jól esik, mikor írtam nem sokan sajnáltak meg :Dcyroo írta:megcsináltad a pedált?W A Mozart írta:Jövök.
-
- Hozzászólások: 941
- Csatlakozott: szer. márc. 24, 2010 6:50 pm
Meg lehet oldani hogy a két kormányt egyszerre használod?W A Mozart írta:Beüzemeltem a régi kormányomat, mondjuk iszonyat szokatlan, ezért elég bizonytalan vagyok vele, és a hirtelen mozdulatoktól elkalibrálódik, de finoman vezetve tűrhető. Nem a győzelemre hajtok :D.....Egyébként kösz a kérdést, jól esik, mikor írtam nem sokan sajnáltak meg :Dcyroo írta:megcsináltad a pedált?W A Mozart írta:Jövök.
Egyiknek a pedál részét, a másiknak a kormányát.
.. na ez jó hülye kérdés volt.
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Sao Paulo-ra leadott nevezések 17.00-ig
1. Cyroo
2. Ulvar
3. Knife
4. Kova
5. Tommy78
6. Kopi
7. sanya
8. Giorgio
9. Mark Ferencz
10. GUnit
11. DoDi
12. Dietrich
13. Nightt
14. Bedy
15. Csamez
16. Buksi
17. eduka
18. Ballai
19. Finger
20. Norbi
21. Mugen
22. Toby
23. Lui76hun
24. Gstyle
25. Zsozsesz
26. Spiczi
27. Danikosz
28. Bigiboi
29. W A Mozart
30. Szabi
31. Gerrard
32. Pumba
Ez alapján a kvalit 1 szerveren tartjuk, viszont a futam a szabály szerinti 60-40% elosztásban fog zajlani, ez 32 főnél, Az időmérő alapján a legjobb 19 "A" Szerver, 20-32 "B" szerver (azaz 13 fő)
Amennyiben Pumba is elfogadja még a szabályokat futamkezdésig, indulhat a futamon.
1. Cyroo
2. Ulvar
3. Knife
4. Kova
5. Tommy78
6. Kopi
7. sanya
8. Giorgio
9. Mark Ferencz
10. GUnit
11. DoDi
12. Dietrich
13. Nightt
14. Bedy
15. Csamez
16. Buksi
17. eduka
18. Ballai
19. Finger
20. Norbi
21. Mugen
22. Toby
23. Lui76hun
24. Gstyle
25. Zsozsesz
26. Spiczi
27. Danikosz
28. Bigiboi
29. W A Mozart
30. Szabi
31. Gerrard
32. Pumba
Ez alapján a kvalit 1 szerveren tartjuk, viszont a futam a szabály szerinti 60-40% elosztásban fog zajlani, ez 32 főnél, Az időmérő alapján a legjobb 19 "A" Szerver, 20-32 "B" szerver (azaz 13 fő)
Amennyiben Pumba is elfogadja még a szabályokat futamkezdésig, indulhat a futamon.
- Szabi
- Zárt kasztnis pilóta
- Hozzászólások: 58
- Csatlakozott: hétf. ápr. 26, 2010 3:15 pm
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
ne a keddi napot nézd!!Szabi írta:"20.10-20.20 Bemelegítés"
20:05kor jött vissza az áram kb 2órás szünet után erre már felvezető kör megy 20:07-kor ? o.0
Bajnoki Menetrend:
2010.07.15. CSÜTÖRTÖK
19.30-19.40 Időmérő Edzés (2 mértkör) "A" és "B" szerveren
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
- Szabi
- Zárt kasztnis pilóta
- Hozzászólások: 58
- Csatlakozott: hétf. ápr. 26, 2010 3:15 pm
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
mivel 23-an kvaliztunk így borult minden a két szerverrel kapcsolatban (mert az 35-40 emberre vonatkozott volna)..kvali után wu majd race..
így jár az aki nincs itt időben (oké áramszünet amiről nem tehetsz) de volt más akinek fingja sem volt az időpontokról mert nem olvas el semmit.
így jár az aki nincs itt időben (oké áramszünet amiről nem tehetsz) de volt más akinek fingja sem volt az időpontokról mert nem olvas el semmit.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
- Giorgio
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 376
- Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 3:43 pm
- Admin: Admin
Knife, ha 2. versenyen neked mentem sajnálom :( Nem tudom, h sikerült így elnéznem azt a féktávot. Próbáltam elmenni melletted debal oldalon már így is a falat súroltam. Remélem nem sérült nagyon az autód.
A fő bajom az h ennek a Seatnak egyelőre nagyon nem találom a beállítását és ahhoz képest, h dízel kigyorsításon elkezdek előzni majd egyenes felére már megy el mellettem mindenki, úgy h 240 volt a végsebességem.
A fő bajom az h ennek a Seatnak egyelőre nagyon nem találom a beállítását és ahhoz képest, h dízel kigyorsításon elkezdek előzni majd egyenes felére már megy el mellettem mindenki, úgy h 240 volt a végsebességem.
Illés György
-
- Hozzászólások: 941
- Csatlakozott: szer. márc. 24, 2010 6:50 pm
-
- Hozzászólások: 941
- Csatlakozott: szer. márc. 24, 2010 6:50 pm
Kicsit én is hibásnak érzem magam. Jött mellettem azt hiszem Toby, és egy árnyalattal korábban fékeztem mert gyorsabb volt nálam és tudtam hogy befordul elöttem. Nem akartam nekimenni. Sajnálom.Giorgio írta:Knife, ha 2. versenyen neked mentem sajnálom :( Nem tudom, h sikerült így elnéznem azt a féktávot. Próbáltam elmenni melletted debal oldalon már így is a falat súroltam. Remélem nem sérült nagyon az autód.
- Giorgio
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 376
- Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 3:43 pm
- Admin: Admin
-
- Hozzászólások: 941
- Csatlakozott: szer. márc. 24, 2010 6:50 pm
-
- Hozzászólások: 941
- Csatlakozott: szer. márc. 24, 2010 6:50 pm
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 180
- Csatlakozott: kedd júl. 31, 2007 12:12 pm
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
az egy dolog, hogy ennek semmi köze nem volt a versenyhez (vidámparki dodgemhez annál inkább) de hogy a TS-be kurva anyázás ment azért az már sokkkkk volt..
lehet vérpistike ligákban ez a menő de itt a maszimon nem az és nem is lehet a jövőben sem! nagy szerencséje az illetőnek, hogy nem tudom ki volt az és éppen kanyarba voltam különben esc-t nyomok és kapja a bant!
lehet vérpistike ligákban ez a menő de itt a maszimon nem az és nem is lehet a jövőben sem! nagy szerencséje az illetőnek, hogy nem tudom ki volt az és éppen kanyarba voltam különben esc-t nyomok és kapja a bant!
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Hát érik a banán az biztos, következő futamon bekapcsolva hagyom mindenki hangját aztán vissza nézem listából. De hát ha kurva anyázni tud a tökös gyerek be is írhatná becses nevét ha annyira kemény, hogy meg ismerjük kicsit közelebbről . De ha nem képes erre fogja be az arcocskáját ...
Én csak az 1. futamon voltam, de egy karcolás nem volt a kocsimon, ennek örülök mert megint bebizonyosodott hogy kellő agresszivitással 5-6 helyet simán fellehet jönni. Nyugodtan mondhatom hogy jó futamon volt, Knife bácsi biztos örült amikor küzdöttünk , Kopi se csalódhat, szóval süti volt .
Én csak az 1. futamon voltam, de egy karcolás nem volt a kocsimon, ennek örülök mert megint bebizonyosodott hogy kellő agresszivitással 5-6 helyet simán fellehet jönni. Nyugodtan mondhatom hogy jó futamon volt, Knife bácsi biztos örült amikor küzdöttünk , Kopi se csalódhat, szóval süti volt .
- Tony
- Hozzászólások: 1461
- Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
- Admin: Admin
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
Én nagyon élveztem a versenyzést, és őszintén szólva közel sem volt annyira dodzsemes, mint donningtonban. Sőt, egészen korrekt volt, legalább is körülöttem. Egyébként nekem az az elméletem ezzel kapcsolatban ( amit szerintem sokan osztanak), hogy többnyire az kerül bajba, balesetbe, dodzsembe, aki nem tudja elkerülni, ez persze nem egyszeri esetre vonatkozik, hanem arra , aki sokszor kerül bele. Ezt a kurvaanyázást én is hallottam, de csak akkor tartom szokatlannak itt, ha valakinek szólt, és akkor sem az első eset. És jó lenne, ha ezen olyanok akadnának ki, akik amúgy nem csinálják ( Ulvar....) Van tényleg egy-két új versenyző maszimban, akiktől én is tartok a pályán, nem akarok személyeskedsni, de mondjuk Mark elől menekültem. Viszont azt gondolom, hogy nekik bele kell szokniuk, nem kell egyből leharapni a fejüket, mert azzal csak elmérgesedik a helyzet. Mintha ki akarnátok utálni, mert új, mert idegen....mert más Ne értsetek félre persze nem vagyok buzzantyú :D, ugye Ginger ? cupp :D Szóval szerintem tök korrekt verseny volt, kasztnis....értitek, ebben azért benne van a brutális agresszív leszorítósdi, olyan mint igaziból, ott is nagyon gyakran g.cik egymással, pedig ott még meg is halhatnak...Szóval tolerancia ez a jelszó :D Nem morcoskodós puffogás, főleg a nem gyerek-korú versenyzőktől, bár tapasztalatom szerint ők a legmorcosabbak
- RPeti
- Hozzászólások: 712
- Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
- Admin: Admin
Mivel ez egy tesztbajnokság, következő futamon rajtolj el az utolsó helyről Rögtön megértenéd mire gondolunk roncsderbi alattW A Mozart írta:Én nagyon élveztem a versenyzést, és őszintén szólva közel sem volt annyira dodzsemes, mint donningtonban. Sőt, egészen korrekt volt, legalább is körülöttem. Egyébként nekem az az elméletem ezzel kapcsolatban ( amit szerintem sokan osztanak), hogy többnyire az kerül bajba, balesetbe, dodzsembe, aki nem tudja elkerülni, ez persze nem egyszeri esetre vonatkozik, hanem arra , aki sokszor kerül bele. Ezt a kurvaanyázást én is hallottam, de csak akkor tartom szokatlannak itt, ha valakinek szólt, és akkor sem az első eset. És jó lenne, ha ezen olyanok akadnának ki, akik amúgy nem csinálják ( Ulvar....) Van tényleg egy-két új versenyző maszimban, akiktől én is tartok a pályán, nem akarok személyeskedsni, de mondjuk Mark elől menekültem. Viszont azt gondolom, hogy nekik bele kell szokniuk, nem kell egyből leharapni a fejüket, mert azzal csak elmérgesedik a helyzet. Mintha ki akarnátok utálni, mert új, mert idegen....mert más Ne értsetek félre persze nem vagyok buzzantyú :D, ugye Ginger ? cupp :D Szóval szerintem tök korrekt verseny volt, kasztnis....értitek, ebben azért benne van a brutális agresszív leszorítósdi, olyan mint igaziból, ott is nagyon gyakran g.cik egymással, pedig ott még meg is halhatnak...Szóval tolerancia ez a jelszó :D Nem morcoskodós puffogás, főleg a nem gyerek-korú versenyzőktől, bár tapasztalatom szerint ők a legmorcosabbak
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
Le kell csapnom a magas lasztit :D Szerintem rajtolj te előrébbről :D Na, de a viccet félretéve. Azok, akik roncsderbiznek, nyilván nem szándékosan csinálják, hanem , mert lehet, picit ügyetlenebbek, vagy ilyesmi, izgulnak, benézik, ez egy 30 fős mezőnyben szerintem nagyon normális. Néhány notóriust pedig talán át kellene tenni a juniorba, hogy szokja a versenyzést, fejlődjön. Aki hátulról rajtol az mindig és mindenhol számíthat kőkemény, és kevésbé szép ütközetekre. Aki tud ügyesen csatázni, pl el tud fordulni gyorsan valaki mellett a külső íven, nem hiszem el, hogy nem tud menni egy top 15ös időt....aki meg tudja fékezni ezt a bálnát határon, az legyen ott az elejében. Mellesleg szerintem nem is azokkal van a baj, akik még szokják, tanulják ezt a dolgot, vagy éppen picit lassabbak, hanem azokkal, akik gyorsak, de mondjuk elrontották a qualijukat, és idegbeteg módon próbálnak feltörekedni, mert velük tényleg nem lehet sokat kezdeni, ők jwelentik a problémát, de szerintem 2-3 főnél több belőlük itt nincs. Keressétek meg őket, és bezséljetek a fejükkel, mindenki megjavítható.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Mozart!
Ha itt is olyan handikepp rendszer lenne mint a HRC-ben ahol a célbaérők vannak megforditva a 2. futamra (ez lehet 10 de lehet 25 autó is) már te is here regényt írnál arról amiről Rpeti is célzott.
Az hogy az élen nem volt semmi oké de a 10-12. helytől lefelé..autók pattantak vissza a falról be a mezőny közepébe. Volt aki úgy előzött, hogy "levagy szarva én vagyok az erősebb" kinyomva az ívről a másikat.
És az hogy valaki 2-3x is kurva anyáz mert neki mentek esetleg az nem a játéknak szólt.
Végül eddig ha nem ment zártkasztnis bajnokságban akkor megkell tanulnia ez más mint az ow vagy ha ment vérpistikésen az itt nem lehet.
Ha itt is olyan handikepp rendszer lenne mint a HRC-ben ahol a célbaérők vannak megforditva a 2. futamra (ez lehet 10 de lehet 25 autó is) már te is here regényt írnál arról amiről Rpeti is célzott.
Az hogy az élen nem volt semmi oké de a 10-12. helytől lefelé..autók pattantak vissza a falról be a mezőny közepébe. Volt aki úgy előzött, hogy "levagy szarva én vagyok az erősebb" kinyomva az ívről a másikat.
És az hogy valaki 2-3x is kurva anyáz mert neki mentek esetleg az nem a játéknak szólt.
Végül eddig ha nem ment zártkasztnis bajnokságban akkor megkell tanulnia ez más mint az ow vagy ha ment vérpistikésen az itt nem lehet.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- sanya
- Hozzászólások: 1117
- Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 5:31 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
- RPeti
- Hozzászólások: 712
- Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
- Admin: Admin
'gyanmársanya írta:Peti vazze, bocs a féktávért.... ...nem tudom mit képzeltem ott...?
Olyan volt, mintha beesett volna a pedál...nulla fékerő.
Üvöltöttem, hogy sok lesz de má' késő volt. Ne haragudj!
Engem meg ahogy kiraktak itt-ott, oktató jelleggel az lenyűgöző volt... :D
Ez tipikusan a kiszámítható és elkerülhető szituációk közé tartozott, láttam a tükörből ahogy érkezel és láttam hogy ebből nem lesz befordulás, elkerültelek..
Egyébként ahogy telt múlt az idő, nekem is folyamatosan ment el a fékem, valószínűleg az úgyfelejtett 1-es fékhűtés miatt :D
Mo, csak hogy étsd is amiről beszélünk...
Nem tudom a hosszú egyenesben hogy kerülsz el egy fejed felett átbukfencező autót, ami a leérkezést követően az elejével nekicsapódik a palánknak és forog..(kérdeztem az illetőt, hogy sikerült iylet csinálni, azt válaszolta, hogy beleakadt a falba.. )
Vagy egy leelőzött versenyző visszaelőzési kényszerét olyan szituációban, mikor a hátsó lökhárítód mellett van az orra az autójának, és kiforgat.
Valamint hogyan lehet olyan szituációt kivédeni, mikor a nagy egyenesben melletted éppen vannak, az előtted lévő meg jó 300méterrel (és ez nem vicc!) a reális fékpont előtt satuféket nyom..
Kopott gumikon gyenge fékekkel nekem is volt jópár hibám, de a féktáv végén egyenesen továbbengedem majd visszatolatok, és a csakazértis ahogy esik keresztül kasul dodzsemezve, palánktól palánkig pattanva csakazértis bekoyanarodok között van lényeges különbség,
Toby-t például sajnos én is megtaszítottam vagy 2x hátulról, mindkétszer engedtem is előttem elfordulni, nekem ez nem előzés..
És teljesen félreérted, mert ezek nem panaszkodások. Előkészítő bajnokságról beszélünk, hasznos lenne ha ezt a fórumot mindenki olvasgatná, mert így lehet igazán segíteni..
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Nem tudom, de talán ez kicsit a MOD-nak is köszönhető, ezek a hibák, ütközések. Természetesen lehet így is ésszel közlekedni, de nehezebb. Én személy szerint állandóan szenvedek a gumikkal ezzel a dízel Leonnal, ez a legnehezebb autó a mezőnyben, viszont a legnagyobb nyomatéka van, így a kigyorsítások elég nehézkesek, mert könnyen eltolja az orrát, de ez szinte mindegyik első kerekes autónál a modban tapasztalható. A véleményam az hogy ezek a gumik amik a modban vannak egyáltalán nem reálisak, nem tudom ki hogy van vele. Elég megnézni néhány felvételt, akár WTCC-ről mairól, régebbi versenyekről, nem lehet látni efféle csúszkálást, orrtolást, nem mellesleg köridőkkel is jócskán el vagyunk maradva a valós időktől. De én legtöbbet az autóval küzdöttem, hogy pályán tudjam tartani viszonylag jó tempóban. De jobb lenne a többiekre koncentrálni és velük megküzdeni.
Összeállítottam egy új GUMI fizikát, aki gondolja szedje le, próbálja ki, és mondja el a véleményét. Én nem akarok dönteni ez ügyben, ez rátok van bízva, hogy alkalmazzuk e ezeket a gumikat vagy sem, akár a következő futamon már. Azért is lenne jó ha kipróbálnátok, ez amúgy is egy teszt bajnoki, ahol ki kell próbálni dolgokat, hogy jövőre tisztább képet kapjunk és könnyebb dolgunk legyen, hogy egy jó bajnokit hozzunk össze.
Még a NAPTÁR-ban is lesz változás, Norisring helyett más utcai pálya lesz, a sok LAGG probléma miatt nem futunk azon a pályán futamot, a pálya kérdés eldöntése még az utolsó előtti forduló előtt kihirdetésre kerül.
Itt lenne akkor az új gumifizika
Itt pedig az eredeti, ha valaki esetleg véletlen felülírja mielőtt kimásolta volna a régit.
Összeállítottam egy új GUMI fizikát, aki gondolja szedje le, próbálja ki, és mondja el a véleményét. Én nem akarok dönteni ez ügyben, ez rátok van bízva, hogy alkalmazzuk e ezeket a gumikat vagy sem, akár a következő futamon már. Azért is lenne jó ha kipróbálnátok, ez amúgy is egy teszt bajnoki, ahol ki kell próbálni dolgokat, hogy jövőre tisztább képet kapjunk és könnyebb dolgunk legyen, hogy egy jó bajnokit hozzunk össze.
Még a NAPTÁR-ban is lesz változás, Norisring helyett más utcai pálya lesz, a sok LAGG probléma miatt nem futunk azon a pályán futamot, a pálya kérdés eldöntése még az utolsó előtti forduló előtt kihirdetésre kerül.
Itt lenne akkor az új gumifizika
Itt pedig az eredeti, ha valaki esetleg véletlen felülírja mielőtt kimásolta volna a régit.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1693
- Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
- Admin: Admin
Tommy ez a pálya egyszerűen kú**a jó :D :D Indybe is megszerettem és ezzel a kis bömbivel is nagyon élvezetes.
Első kanyarkombináció nem feküdt de a belső derékszögű kanyarok meg a visszafordító nagyon feküdt.
Második futamon volt egy kis gond a visszafordítónál,nem is értettem miért de jóval hamarabb kellett fékezni.Aztán nyilatkozatnál lesett hogy biztos a súly volt az.
Knife:
Volt két afférunk sajna,szeretnék bocsánatot kérni az első miatt.Nem nagyon láttam amúgy se ott semmit meg nem gondoltam hogy ott előzöl picit rád zártam.Azt hittem megvárod az egyenest.
Amikor falna nyomtuk egymást ott nem tudom volt-e valami ami nem nyerte el a tetszésed,de szerintem ott nem nagyon lehet azt a kanyart szűkebben venni és úgy fordulni hogy mind2en jól járjunk.
Első kanyarkombináció nem feküdt de a belső derékszögű kanyarok meg a visszafordító nagyon feküdt.
Második futamon volt egy kis gond a visszafordítónál,nem is értettem miért de jóval hamarabb kellett fékezni.Aztán nyilatkozatnál lesett hogy biztos a súly volt az.
Knife:
Volt két afférunk sajna,szeretnék bocsánatot kérni az első miatt.Nem nagyon láttam amúgy se ott semmit meg nem gondoltam hogy ott előzöl picit rád zártam.Azt hittem megvárod az egyenest.
Amikor falna nyomtuk egymást ott nem tudom volt-e valami ami nem nyerte el a tetszésed,de szerintem ott nem nagyon lehet azt a kanyart szűkebben venni és úgy fordulni hogy mind2en jól járjunk.
Molnár Dániel #99
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1693
- Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
- Admin: Admin
Mi baj a mostani gumifizikával? (csak kérdem nem kötözködésnek szánom)Tommy78 írta: Összeállítottam egy új GUMI fizikát, aki gondolja szedje le, próbálja ki, és mondja el a véleményét. Én nem akarok dönteni ez ügyben, ez rátok van bízva, hogy alkalmazzuk e ezeket a gumikat vagy sem, akár a következő futamon már. Azért is lenne jó ha kipróbálnátok, ez amúgy is egy teszt bajnoki, ahol ki kell próbálni dolgokat, hogy jövőre tisztább képet kapjunk és könnyebb dolgunk legyen, hogy egy jó bajnokit hozzunk össze.
Molnár Dániel #99
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
Ezekből nyilván tanulnak ők is. Én azt nehezényezem, hogy úgy mondjátok ezeket, mintha ti hasonlót sem csináklnátok. Bocsánatot kértek egy ütközésért, majd egy hasonló esetért kiakadtok, ami ellenetek történt. Szerintem egy bocsánat kérés nem hozza vissza az elvesztett másodperceket, habár fontos , hogy megtörténjen, de a bocsánat kérés nem mnetésg, nehogy valaki magára vegye, teljesen jóindulattal írom. Más szemében a szálkát. Szerintem ezeknek az eseteknek a nagy részében mindegyik fél hibás. Értem én, hogy nem jó úgy versenyezni, hogy néhányunktól tartani kell, hogy kilök vagy nem tom, de ilyen mindig van. Amennyiben továbbra is sok probléma merül fel egy-egy versenyzővel kapcsolatosan, akkor kell siránkozni. Egy-egy kiforgatáson vagy keményebb test test elleni küzdelmen palánkra szorításon álszentség kiakadni, hiszen ugyanúgy mi is csinálhatjuk. Ha valaki elhibázza az első sikánt akkor meg valóban el lehet repülni, de ez is csak egy hiba, ugyanúgy ahogy te elfékezed. Neki más volt a beállítása autója napja mittomén, ő ott hibázott. Nagyon ritkán fordul elő, hogy valaki abszolút önhibáján kívül kerül nagyon nagy hátrányba. Egy-egy pozíció el-el tud menni ilyeneken, de ez benne van baszus, ha nincs körülöttem annyi hiba, lökdösődés meg őrült módon a pályára visszatérés, én is előrébb végeztem volna, de mivel ez benne van, így abszolút nem látom értelmét a puffogásnak. És igen tanuljanak ezekből a beszélgetésekből a sokat rendszeresen hibázók, és tanuljunk mi is, hogy ilyen a verseny, hogy soha nem lesz olyan futamunk, hogy minden klappol, és senkivel sem lesz koccanás. Egy ilyen futamot szerintem szégyen kontakt nélkül végigfutni
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
azért az jó, hogy nem nekem kellett mondani elvan baszva a mod gumifizikája ;)
sg-n ezt kidumáltuk már mert azért is nem tiszta a képlet a HRC a WTCC'87-el rendezet bajnokságot mégpedig olyat, hogy csak utcai pályákon mentünk és nem volt gond vele pedig az is a racex-ből volt.
Az tuti a valóságban nem félig driftelve veszik a kanyarokat mint ezel a moddal lehet...
Bosco ezt írta:
"Ez a mod egy vicc, mivel csúszik az autó, de mégis betapad :D Nem tudom hogy magyarázzam el, de első kerekessel olyat biztosan nem lehet csinálni, mint amit én ma megcsináltam 5 autóval a modból :D Csúszok keresztbe, de közbe simán kigyorsítok, a gumi még csak nem is melegszik, a kopás mint olyan meg nem tudom hol jön ki, mert belevertem 10 kört aztán elfogyott egy fél pötty :D Race On-ba (viszonyítási alap, hiszen onnan konvertálták) tíz kör után vért izzadva tudsz befordulni és azt nézed mi az a tempó amit tudsz úgy jönni, hogy közben nem kapsz defektet "
sg-n ezt kidumáltuk már mert azért is nem tiszta a képlet a HRC a WTCC'87-el rendezet bajnokságot mégpedig olyat, hogy csak utcai pályákon mentünk és nem volt gond vele pedig az is a racex-ből volt.
Az tuti a valóságban nem félig driftelve veszik a kanyarokat mint ezel a moddal lehet...
Bosco ezt írta:
"Ez a mod egy vicc, mivel csúszik az autó, de mégis betapad :D Nem tudom hogy magyarázzam el, de első kerekessel olyat biztosan nem lehet csinálni, mint amit én ma megcsináltam 5 autóval a modból :D Csúszok keresztbe, de közbe simán kigyorsítok, a gumi még csak nem is melegszik, a kopás mint olyan meg nem tudom hol jön ki, mert belevertem 10 kört aztán elfogyott egy fél pötty :D Race On-ba (viszonyítási alap, hiszen onnan konvertálták) tíz kör után vért izzadva tudsz befordulni és azt nézed mi az a tempó amit tudsz úgy jönni, hogy közben nem kapsz defektet "
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 168
- Csatlakozott: pén. jún. 13, 2008 3:03 pm
- Admin: Admin
Én épp a pálya első részénél tartottam, azt hiszem, hogy 2. futam, s ekkor volt a szép magyar szóhasználat is. Ezután pont kaptunk egy sárgát és Márk forgott meg, a hangja is mintha az övé lett volna... Onnan tudom, hogy futam előtt valaki kérdezte pont erre hangra, hogy "bocsi, de kivagy, nem ismerem fel a hangokat sajna az újaknál" és mondta Márk vagyok! Nem akarok beleszólni, ha nem így volt ezer bocsánat az alaptalan hülyeségemért... ;) (Pont ő késett és informálódott, onnan dereng a hanggal kapcsolatban valami.)
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 168
- Csatlakozott: pén. jún. 13, 2008 3:03 pm
- Admin: Admin
- Giorgio
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 376
- Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 3:43 pm
- Admin: Admin
Próbálj ki egy dízel Seat-ot vagy más első kerekes autót és mikor nem tudsz befordulni a kanyarba semmilyen setuppal tapasztalni fogod :D Tegnap futam után kíváncsiságból már kipróbáltam egy BMW-t h én vagyok ennyire szerencsétlen ezen a pályán vagy csak nem jöttem még rá h kell vezetni a Seat-ot és 10 kör alatt egy majdnem alap setuppal jobb időt mentem mint a Seat-tal, és emelett még élvezetes is volt vezetni :Ddanikosz írta:Mi baj a mostani gumifizikával? (csak kérdem nem kötözködésnek szánom)Tommy78 írta: Összeállítottam egy új GUMI fizikát, aki gondolja szedje le, próbálja ki, és mondja el a véleményét. Én nem akarok dönteni ez ügyben, ez rátok van bízva, hogy alkalmazzuk e ezeket a gumikat vagy sem, akár a következő futamon már. Azért is lenne jó ha kipróbálnátok, ez amúgy is egy teszt bajnoki, ahol ki kell próbálni dolgokat, hogy jövőre tisztább képet kapjunk és könnyebb dolgunk legyen, hogy egy jó bajnokit hozzunk össze.
Illés György
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1270
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 12:06 pm
- Admin: Admin
Ezzel a új gumifizikával sokkal jobban tapad a Vectra nem csúszik, és a féktáv is sokkal rövidebb lett, nem blokkoltak annyit a kerekek, szóval biztonságosabb ezzel a újabb fizikával. Meg 2-3mpel jobb kört mentem vele Sao Paulon mint tegnap ugyanazzal a setuppal.Tommy78 írta: Összeállítottam egy új GUMI fizikát, aki gondolja szedje le, próbálja ki, és mondja el a véleményét. Én nem akarok dönteni ez ügyben, ez rátok van bízva, hogy alkalmazzuk e ezeket a gumikat vagy sem, akár a következő futamon már. Azért is lenne jó ha kipróbálnátok, ez amúgy is egy teszt bajnoki, ahol ki kell próbálni dolgokat, hogy jövőre tisztább képet kapjunk és könnyebb dolgunk legyen, hogy egy jó bajnokit hozzunk össze
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 9
- Csatlakozott: szomb. jún. 05, 2010 7:12 pm
Én voltam a tettes :? Egész egyszerűen nem tudtam, hogy hol fékezzek, mivel jónéhányan akikkel csatáztam, az egyenes végi féktávon még nálam is 100 méterrel hamarabb fékeznek, és féktávon épphogy ki tudtam kerülgetni az autóikat. Fogalmam nem volt, hogy te\ti mekkorát fékeztek a hátam mögött, én az azelőtt látottakból indultam ki, miszerint ti még ennél is nagyobbat fékeztek. Sajnos nem így lett... Bár, az is megeshet, hogy elnéztem a táblát, és a hamarabbinál fékeztem :?RPeti írta:Valamint hogyan lehet olyan szituációt kivédeni, mikor a nagy egyenesben melletted éppen vannak, az előtted lévő meg jó 300méterrel (és ez nem vicc!) a reális fékpont előtt satuféket nyom..
Szóval bocsi, akinek kellemetlenséget okoztam ezzel
- RPeti
- Hozzászólások: 712
- Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
- Admin: Admin
Tényleg nem nyavalygásból írtam, hiszen ez "csak" egy teszt bajnokság
Ott abban a pillanatban úgy éreztem, hogy óvatosan, jó hosszút fogok fékezni, hiszen vannak előttem, mire végiggondoltam már csattantunk is :D . Nem volt komoly előzési szándékom, ezért nem is húzódtam jobban melléd. Az ott és akkor úgy sült al ahogy
Ott abban a pillanatban úgy éreztem, hogy óvatosan, jó hosszút fogok fékezni, hiszen vannak előttem, mire végiggondoltam már csattantunk is :D . Nem volt komoly előzési szándékom, ezért nem is húzódtam jobban melléd. Az ott és akkor úgy sült al ahogy
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Próbáld meg most Mozart (töltsd le frissitettem a gumit). De a 140 fokot azért kicsit eltúloztad sztem.W A Mozart írta:Megnéztem én is a gumifizikát. Valóban jobb kört lehet vele menni, bár nálam picit csökkent a topspeed és át kellett állítanom az áttételt, mert 5ösbe nem is tudtam váltani. De ami a legfőbb gond, hogy ezzel egy kör után a hátsó gumik 140 fokosak, és oké, hogy gumikopás meg minden, de ez azért sok
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
Ez jobb, gyorsabb is ( 41 8 sao paolo), és csak 120ra melegszik hátul 2 kör alatt. Nem rossz végül is. Mondjuk tényleg sokkal egyszerűbb vezetni így, ami miatt szerintem nehezebb lesz előzni. De nem tom, próbálják ki a többiek is. Sokkal kevésbé izzadós. Lehet vadulni, Mivel tesztbajnokságról van szó, végül is egy próbát megér
legalább egy tesztversenyt :D
legalább egy tesztversenyt :D
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
-
- Zárt kasztnis pilóta
- Hozzászólások: 154
- Csatlakozott: csüt. jan. 22, 2009 3:14 pm
- Admin: Admin
Nekem jo volt ez verseny. Csak az elsokerekesekkel ezen a palyan menni szenvedes.
Sanya a rajt utan odaszoritott a falhoz, de ez meg belefer.
Markkal kerultem konfliktusba az elso futamon. Epito jellegu kritikakent megovtam, megpedig azert, mert futam utan nem erezte magat hibasnak es az ilyen hozzaallas sztem nem valo ide... Remelem tanul az esetbol...
Amugy jo futam volt, kar, h elment az aram a masadik futam elott....
Sanya a rajt utan odaszoritott a falhoz, de ez meg belefer.
Markkal kerultem konfliktusba az elso futamon. Epito jellegu kritikakent megovtam, megpedig azert, mert futam utan nem erezte magat hibasnak es az ilyen hozzaallas sztem nem valo ide... Remelem tanul az esetbol...
Amugy jo futam volt, kar, h elment az aram a masadik futam elott....
"Nem a gyozelem, a reszvetel, hanem a fontos!" avagy "Nem a gyozelem, hanem az oszinte reszvetem."
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
Mert olyan sokat segített az arád az első futamon? :DNightt írta:Nekem jo volt ez verseny. Csak az elsokerekesekkel ezen a palyan menni szenvedes.
Sanya a rajt utan odaszoritott a falhoz, de ez meg belefer.
Markkal kerultem konfliktusba az elso futamon. Epito jellegu kritikakent megovtam, megpedig azert, mert futam utan nem erezte magat hibasnak es az ilyen hozzaallas sztem nem valo ide... Remelem tanul az esetbol...
Amugy jo futam volt, kar, h elment az aram a masadik futam elott....
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1693
- Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
- Admin: Admin
mennyi? 120? :D na majd megnézem én is. Tegnap 95fölé nem ment és a végére is 1csík ment le.W A Mozart írta:Ez jobb, gyorsabb is ( 41 8 sao paolo), és csak 120ra melegszik hátul 2 kör alatt. Nem rossz végül is. Mondjuk tényleg sokkal egyszerűbb vezetni így, ami miatt szerintem nehezebb lesz előzni. De nem tom, próbálják ki a többiek is. Sokkal kevésbé izzadós. Lehet vadulni, Mivel tesztbajnokságról van szó, végül is egy próbát megér
legalább egy tesztversenyt :D
Modjuk nekem az bejött mert a rövid táv miatt a valóságba sincs a végén nagy szenvedés a gumikkal sztem. (Monzát ne nézzük)
Molnár Dániel #99
- sanya
- Hozzászólások: 1117
- Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 5:31 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
-
- Zárt kasztnis pilóta
- Hozzászólások: 154
- Csatlakozott: csüt. jan. 22, 2009 3:14 pm
- Admin: Admin
Melletted voltam egy kicsit mogotted, lehet, h nem lattal, semmi gondsanya írta: Abszolute ne emlékszem. Nekem a rajt utáni első kanyar totális káosz volt.
Beestünk vagy 6-an, 4-en át is gázoltak rajtam. Ha odanyomtalak akkor bocsánat, direkt még viccből sem csinálok ilyet... :D
"Nem a gyozelem, a reszvetel, hanem a fontos!" avagy "Nem a gyozelem, hanem az oszinte reszvetem."
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
mondjuk Baltimore?Tommy78 írta:W A Mozart írta:Ja egyébként Tommy, mindig elfelejtem mondani, ezt a pályát nagyon jóra megcsináltad.
Remélem lesz még jobb is.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
- Giorgio
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 376
- Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 3:43 pm
- Admin: Admin
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
- Giorgio
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 376
- Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 3:43 pm
- Admin: Admin
- Buksi
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 141
- Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 5:17 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Én a Replay-t nézegetve figyeltem a sok koccanásos balesetet, ami után ugye itt sokan, hogy minek löködjük egymást, ez roncsderbi, stb. persze biztos volt benne igazság is, de én nagyobb részben azt láttam, hogy ez ennek a remek gumifizikának volt köszönhető, az biztos, hogy sokkal biztonságosabban lehet ezzel az új gumival menni, de mint mondtam, a többség dönt, hogy mi legyen. Ettől függetlenül ez egy zártkasztnis széria marad, így továbbra is elő fognak fordulni balesetek, koccanások, mint minden más sorozatban, de talán így könnyebb ahogy Giorgio is írta be lehet fordulni egy kanyarban, mint ahogy a valós versenyeken is el tudnak fordulni a pilóták, és nem folyamatos csúszkálás közepette félgázon.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 55 vendég