Verseny részvétel, illetve hiányzás bejelentés a futamokra kötelező! Minden futamkiírás első hozzászólásában találhatok a hivatalos információk, illetve a szerverre lépéshez szükséges adatok, modok, pályák, kiegészítések.
Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. dec. 17, 2010 12:34 am

Kommentátoroknak! Ezt az oldalt 2005-ben dobtam/dobtuk össze. Nem a külcsíny a lényeg hanem a tartalom.
Oka pedig az eurosportosok hozzá nem értése miatt az alap dolgokat szedtük össze. Igaz ez a ChampCar érában volt de teljesen jól lehet használni a CART 1998-as évéhez is.

Kérdés volt a közvetítésben a methanol..

Milyen üzemanyagot használnak? Methanolt.

Verseny üzemanyag. Nem fosszilis, metil-alkohol.
Hidrogén és szénmonoxid nyomás alatti hevítésével állítják elő. Az égéshez a benzinnél kevesebb oxigénre van szüksége. Számtalan anyagból akár fából vagy hulladékból is elő lehet állítani. Előnye a benzinnel szemben a környezetkímélő volta illetve az, hogy vizzel lehet oltani, közömbösíteni. Magasabb gyulladási hőfokával nagyobb teljesítmény érhető el mint egy benzin alapú üzemanyaggal. Hátránya, hogy nappalifényben "láthatatlanul" ég ezért látni a tankolások befejezésénél, hogy a töltő nyílást vízzel spriccelik megelőzendő az esetleges tüzet.
3,5l methanol kb. 3km távra elegendő egy CC autónak versenykörülmények között.



http://nicko.laza.hu/

használdjátokaz oldalt! eurosportnak jó volt akkor az sstv-nek is jó lesz :D
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Avatar
Tony
Hozzászólások: 1461
Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tony » pén. dec. 17, 2010 11:19 am

Köszönöm a futamot, nagyon élveztem! Próbáltam hajtani, hogy legalább annyira tudjak menni, hogy ne okozzak gondot a többieknek, végül aztán CTDP-elven kezdtem vezetni, ami bejött. Köszönöm a setupot is, nagyon sokat segített, mint mindig. Jó volt újra egy pályán lenni a társasággal.
Nem utolsó sorban pedig elnézést kérek azért a szerencsétlenkedésért, amit leműveltünk a gépemmel a csatlakozásnál.
Kép

Nightt
Zárt kasztnis pilóta
Zárt kasztnis pilóta
Hozzászólások: 154
Csatlakozott: csüt. jan. 22, 2009 3:14 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Nightt » pén. dec. 17, 2010 11:45 am

Eleg sokat gyakoroltam a versenyre.

Jol indult, a quali, a 8 hely szamomra kituno. 1 kiallassal akartam teljesiteni a tavot, amihez 3ast buszt kellett. Emiatt sokan megeloztek, de a kevesebb kiallasom miatt meglett volna a 6-7. hely. Sajnos a vegefele az elso sikan egyik bojaja jol megreptettett, igy utolso lettem :(
"Nem a gyozelem, a reszvetel, hanem a fontos!" avagy "Nem a gyozelem, hanem az oszinte reszvetem."

Norbi
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1270
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 12:06 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Norbi » pén. dec. 17, 2010 12:27 pm

Grat metosz és Ginger!

Jó verseny volt, örülök, hogy a dobogón végeztem mert nem sokat gyakoroltam ide :)
Versenyre a setupot kb 7kor találtm meg, mert előtte szenvedtem vele.
A qualys idők megleptek. Nem tudom hogy a fenébe sikerült 7 tizeddel jobb kört mennem és metosznak az eddigi legjobb időnkhöz képest. Miután mentem a legjobb körömet annyira meglepődtem, hogy nem tudtam javítani pedig még volt benne :D

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » pén. dec. 17, 2010 1:34 pm

Norbi írta:Grat metosz és Ginger!

Jó verseny volt, örülök, hogy a dobogón végeztem mert nem sokat gyakoroltam ide :)
Versenyre a setupot kb 7kor találtm meg, mert előtte szenvedtem vele.
A qualys idők megleptek. Nem tudom hogy a fenébe sikerült 7 tizeddel jobb kört mennem és metosznak az eddigi legjobb időnkhöz képest. Miután mentem a legjobb körömet annyira meglepődtem, hogy nem tudtam javítani pedig még volt benne :D
Nekem úgy, hogy benne maradt 5 tized 53.884-et mentem magamban. Hotlap királykodás közben,ami persze ennél a MOD-nál semmit nem ér. :oops:
Kép

Avatar
gstyle
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1080
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: gstyle » pén. dec. 17, 2010 7:40 pm

Na megnézhettem nagytotálban a balesetet!:(((
"Néha bukik az ember, de a törött csontok összeforrnak, és hajtunk tovább." by Gilles Villeneuve

http://www.indycar-hungary.hu

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. dec. 17, 2010 9:08 pm

A következő Replay futam egy év múlva, 2011 január 6-án ketül megrendezésre.

oké :D
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Avatar
Bodzzza
Hozzászólások: 797
Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 9:12 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Bodzzza » hétf. dec. 27, 2010 8:33 pm

Bírói döntések kiírva.
http://www.youtube.com/user/Bodzzza
"... so lock up your doughter and lock up your wife, lock up your back door and run for your life...."
Kép

Válasz küldése

Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 71 vendég