Verseny részvétel, illetve hiányzás bejelentés a futamokra kötelező! Minden futamkiírás első hozzászólásában találhatok a hivatalos információk, illetve a szerverre lépéshez szükséges adatok, modok, pályák, kiegészítések.
Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.00

Hozzászólás Szerző: Gadfly » hétf. feb. 28, 2011 10:50 am

Kép

Pálya: Imola
Versenytáv: 50+1 kör
Státusz: Nemzeti F1 Bajnoki Tesztfutam 2
Szervernév: ! MaSzim.Hu - Forma1
IP: 87.229.108.129:34297
Jelszó: kimi

Köridők:
[hotlaps]! NF1B - MASZIM.hU - TESZT;F1 2010 T78;Imola Circuit;385[/hotlaps]

Menetrend:
19.00-20.00 Vizsga
20.00-20.20 Rajtgyakorlatok (felvezető nem lesz)
20.20-20.30 SzerverRestart, Warm Up
20.30 TESZTVERSENYRAJT

Gyors letöltés:
1. NF1B_2011_1.0.rar
2. 00_NF1B11_Teszt02_Imola.zip
3. NF1B_2011_1.1_Patch.rar


Akik jelezték, hogy jönnek:
1. Makako
2. Giorgio
3. Bence Kocsis
4. sanya
5. Buksi
6. memphis
7. gombocfej
8. Buksi
9. Tony
10. IsTi
11. Gadfly
12. DaM
13. bpetya
14. spiczi91
15.
16.
.
.
.

Pályabejáró:

GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

Avatar
Makako
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
Hozzászólások: 511
Csatlakozott: szomb. dec. 19, 2009 8:06 am
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: Makako » hétf. feb. 28, 2011 10:59 am

Ha lesz időm a héten gyakorolni akkor jönnék,mert szeretnék javítani a "tesztfutam osztályzatomon" ! -kakcsi-

Avatar
Giorgio
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
Hozzászólások: 376
Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 3:43 pm
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: Giorgio » hétf. feb. 28, 2011 1:19 pm

Egyik kedvenc pályám, szal ha nem jön közbe semmi jövök ide is ;)
Illés György

Kép

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: Knife » hétf. feb. 28, 2011 3:09 pm

A pályát imádom, de sajnos 99,9%, hogy nem leszek gép közelben.

Avatar
Bence Kocsis
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 28
Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 5:00 pm
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: Bence Kocsis » hétf. feb. 28, 2011 4:21 pm

Jövök tesztre, remélem most végig tudok menni...
Phenom II x4 955 BE, MSI 6850 1 GB OC, 4 GB DDR2 800, 1,25 TB HDD, Logitech Drivig ForceGT, SamsungB2230H, 5Mbit/s-0,5Mbit/s

Avatar
sanya
Hozzászólások: 1117
Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 5:31 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: sanya » hétf. feb. 28, 2011 4:27 pm

-napcsi-

Avatar
Buksi
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 141
Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 5:17 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: Buksi » hétf. feb. 28, 2011 4:47 pm

jövök sztem. Am már kérdeztem másik topicnál is de nem jött válasz, h a 10es Williamsbe megoldható lenne h beüljek idén Kazard mellé? -hh-
Kép

Avatar
memphis
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
Hozzászólások: 118
Csatlakozott: kedd feb. 15, 2011 10:14 am

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: memphis » hétf. feb. 28, 2011 5:00 pm

Ott Leszek!!! -mos-
"Szeretnék három madár lenni,hogy lássam magam
alulról,ahogy repülök magam mögött!!!"
"Speeding In Pitlane"

Avatar
Bedy
Hozzászólások: 1366
Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: Bedy » hétf. feb. 28, 2011 5:34 pm

Buksi írta:jövök sztem. Am már kérdeztem másik topicnál is de nem jött válasz, h a 10es Williamsbe megoldható lenne h beüljek idén Kazard mellé? -hh-
Elővételben, mint aktív jogosítvánnyal rendelkező KDM már lefoglalta az autót.
Erről vele kell egyezkedni miután frissítetted a jogosítványod. Imolában ezt megteheted vasárnap.
Start Me Up

Avatar
Bedy
Hozzászólások: 1366
Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: Bedy » hétf. feb. 28, 2011 5:37 pm

Köszi Gad a kiírást és a pályát.
Szerintem nincs vele probléma, remélem másnak sem lesz _a_
Start Me Up

Avatar
KOPI
Hozzászólások: 1989
Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: KOPI » hétf. feb. 28, 2011 6:37 pm

Jövök. Látom Gadfly csinált képet,kicsit késett az enyém :D.Gadfly akarod az f1 re csinálni a képeket? mert akkor nem kontárkodok bele.
Kép
Kép

gombocfej
Top Pilóta
Top Pilóta
Hozzászólások: 196
Csatlakozott: pén. feb. 12, 2010 6:22 pm
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: gombocfej » hétf. feb. 28, 2011 7:29 pm

leszek,a tegnap nem tudom mi tortent rafordultam a celegyenesre aztan nekicsapott a falnak... _a_

Avatar
Buksi
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 141
Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 5:17 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: Buksi » hétf. feb. 28, 2011 10:50 pm

Bedy írta:
Buksi írta:jövök sztem. Am már kérdeztem másik topicnál is de nem jött válasz, h a 10es Williamsbe megoldható lenne h beüljek idén Kazard mellé? -hh-
Elővételben, mint aktív jogosítvánnyal rendelkező KDM már lefoglalta az autót.
Erről vele kell egyezkedni miután frissítetted a jogosítványod. Imolában ezt megteheted vasárnap.
A tesztfutamra jövök! Én úgy olvastam h KDM azt mondta h csak tartalékosnak jelentkezik mivel csak nyártól tudna rendszeresen járni a futamokra... Szval ha tényleg így van akkor szeretném én azt a Williams ülést. -hh-
Kép

Avatar
Bedy
Hozzászólások: 1366
Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: Bedy » hétf. feb. 28, 2011 11:37 pm

Előbb legyen aktív jogsid :roll:
Start Me Up

Avatar
Bedy
Hozzászólások: 1366
Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: Bedy » hétf. feb. 28, 2011 11:43 pm

Azt gondolom ezek a köridők és kiírása rossz irányba viszik a dolgot. Benne hagyom mert máshol bár ki megnézheti. Csak rosszallom a dolgot. Nem szeretném ha valaki a motor vagy fékek meghibásodását ne magában keresné.
Nem hiszem ezeket bár ki is futamon megfutná, vagy akár időmérőn , ezek után végig megy a futamon.
Start Me Up

Avatar
Tony
Hozzászólások: 1461
Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: Tony » kedd márc. 01, 2011 8:56 am

Mindenkinek a maga dolga, hogy foglalkozik-e az időkkel. Engem speciel totál nem érdekel. Lehet hotlapkirálykodni, Jerezben is ez volt, de (bocs, nem egóból mondom) nézzétek meg, ki nyert - nem a hotlapkirály.

Vasárnap jövök.
Kép

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: metosz » kedd márc. 01, 2011 11:55 am

Hotlap ügyben én már meg sem merek szólalni, hiszen annak idején is voltak akik azonnal durván reagáltak a kérésre, nem értve a lényeget.

Ez a MOD se egy hotlap mod, lehet olyan kocsit összerakni amivel 2 mp-vel gyorsabb vagy 1 körön és ezzel vége is, a további jó körökhöz nem maradt gumi se motor. Ennek viszont nem sok értelme van, a verenyen végül nem megy végig.
Kép

Avatar
Makako
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
Hozzászólások: 511
Csatlakozott: szomb. dec. 19, 2009 8:06 am
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: Makako » kedd márc. 01, 2011 11:57 am

Ez szerintem csak presztizskérdés ki hányadik helyen áll a hotlaps-on! Így legalább még szarabbnak érzem magam ha megnézem ezeket az űridőket!Másik dolog,hogy így még nehezebb elérni azt a 107 %-ot ,minél lejjebb tolják az időket! Jó persze tudom,ha nem tudok 107 %-on belül,akkor mit akarok ebben a Ligában. --kj-

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: metosz » kedd márc. 01, 2011 12:49 pm

Makako írta:Ez szerintem csak presztizskérdés ki hányadik helyen áll a hotlaps-on! Így legalább még szarabbnak érzem magam ha megnézem ezeket az űridőket!Másik dolog,hogy így még nehezebb elérni azt a 107 %-ot ,minél lejjebb tolják az időket! Jó persze tudom,ha nem tudok 107 %-on belül,akkor mit akarok ebben a Ligában. --kj-
107%-ot Jerezben is a 'valósághoz' számoltuk, bőven 1 mp-vel a matematikai 107% felett, mivel az nem lett volna korrekt, hiszen nem egy körön kell hanem zsinorban 5-10 körön át kell az időt teljesíteni, az értékelésnél pedig csak a stabilitás az idők egymáshoz való közelsége dönt.

Nem érdemes a HOTLAP-ozni, azok csinálják akik bizonyítani akarnak vagy morálisan másokat rombolni, az ilyen elvetemültek még vágnak is, így aztán végkép nincs értelme nézni a HOTLAP-ot.

Bizonyítani az eredménytáblával lehet a verseny után.
Kép

Avatar
memphis
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
Hozzászólások: 118
Csatlakozott: kedd feb. 15, 2011 10:14 am

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: memphis » kedd márc. 01, 2011 12:50 pm

Egyetértek veled Makako!Bár nekem nincs infóm arról hogy a Hotlap legjobb idejéhez mérik a 107% ot.
Nem a kvali alatt,kell azt teljesíteni?? -grr-
De azért megpróbáljuk! _a_
"Szeretnék három madár lenni,hogy lássam magam
alulról,ahogy repülök magam mögött!!!"
"Speeding In Pitlane"

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: Ulvar » kedd márc. 01, 2011 12:59 pm

Nagyon jó példa vagyok én is.

Jerezben 1 gyors kört tudtam összehozni, 10.-ről rajtoltam. Első kanyarban 4. ént fordultam, mert én a versenyre, és a rajtra gyakoroltam, és nagy hibázások után is simán behoztam 5. helyre, egy olyan pályán amit nem is igazán ismerek, és nem is mentem rajta jól. Írtam is chatbe NE A GYORS KÖRÖZÉSEN LEGYEN A HANGSÚLY, EZ NEM KIOKTATÁS, CSAK SEGÍTENI AKARUNK EZZEL. Erre gyakoroljatok! Végül is nekem így se rossz. Legalább sokszor leszek dobogón! _f_ :lol: /=/
Kép

Avatar
sanya
Hozzászólások: 1117
Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 5:31 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: sanya » kedd márc. 01, 2011 1:28 pm

metosz írta:
Nem érdemes a HOTLAP-ozni, azok csinálják akik bizonyítani akarnak vagy morálisan másokat rombolni, az ilyen elvetemültek még vágnak is, így aztán végkép nincs értelme nézni a HOTLAP-ot.
A hotlapnak valóban van némi romboló hatása.
Nekem ezek mellet is hasznos mert nélküle sokszor az a halvány lila sincs meg, hogy mennyit kéne még fejlődni a szokásos +2mp-hez... -okos-
Volt hogy a nagy lemaradás miatt vettem elő újra és újra a pályát, hogy faragjak még egy picit.
Ha eltöröljük akkor sem megyek Dunának de engem nem idegesít.
Például tegnap Imolában. Mentem 10-15 kört és azt gondoltam van még benne 2-3 mp. Aztán befigyelt a hotlap és kiderült, hogy majd 10mp van még benne. -lll-
Azért ha ez az időmérőn derül ki akkor elég kínos. -kamaty-
Naná, hogy addig megyek amig le nem fogy 2-3mp-re. _f_

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: Gadfly » kedd márc. 01, 2011 3:05 pm

Bedy írta:Köszi Gad a kiírást és a pályát.
Szerintem nincs vele probléma, remélem másnak sem lesz _a_
;-)
Én is remélem, viszont ha bárki bármit észre vesz a pályával kapcsolatban, akkor ebben a topikban jelezze, mert lehet h javítható. Próbáljunk minden hibaforrást kiküszöbölni, hogy minél kevesebb probléma legyen majd a versenyen. (pl. Jerez)
KOPI írta:Jövök. Látom Gadfly csinált képet,kicsit késett az enyém :D.Gadfly akarod az f1 re csinálni a képeket? mert akkor nem kontárkodok bele.
Az túlzás, hogy csináltam, inkább csak ráírtam a betöltőképre a dátumot. :-) Nyugodtan készítsd a jövőben is Kopi, mert nem mindig leszek rendelkezésre álló...meg amúgy is Te vagy fődesigner. ;-)
(én csak erre a két tesztversenyre vállaltam a dolgokat) Első hszben cseréltem a képet! :arrow:


HOTLAP:
Nem akarok hosszantartó és eredményre nem vezető vitát generálni, de én úgy gondolom, hogy mindenki úgy tesztel ahogy neki jólesik. Fölösleges bárkire is bármit ráerőltetni, mert tudjuk, hogy mindig azzal van a probléma, ami tiltva van. Épp elég korlátozással kell az embernek nap mint nap szembesülnie, melyek csak egyre gyarapodnak (lásd. június 1. (és itt be is fejeztem a politikát)). Én totál megértem azokat, akik lehet csak abban az 1 órában azért megy fel a szerverre, hogy a napi f@st levezesse magán és lehet pont arra van szüksége, hogy szííítgyilkolja virtuálisan a technikát. (inkább itt élje ki magát mint az utakon) Ha ez mellé még némi versengés is párosul, abból sosem volt baj. (főleg ha tét nélküli) Persze ez a "hotlapozás" nyugodt és egyben higgadt konzervatív lelkeket bántja, de nem vagyunk egyformák és mindenki másképp csinálja és éli át a dolgokat. (szerencsére)
Ha már Tony megengedte magának, hogy egy jelzővel lásson el 1-2 embert (melyet sztem szégyellni egyáltalán nem kell), akkor had kérjelek már meg arra, hogy fejtsd már ki, hogy miért is zavar Téged ennyire ez a dolog és miért várod el, hogy mások is e szerint cselekedjenek? (tudom, van aki taktikát lát ebben és szeret sunyítani és a végén kiteregetni a lapokat (ismerek én is ilyet ;-) ), de nem kötelező így tenni. Ha az előző szezonok egyikéről lenne szó, ahol semmi jelentősége nem volt az üres tankos gyakorlásnak, akkor egy lépéssel távolabb lennénk a "hotlapozás" fogalmától, de mivel idén az időmérő üres tankos lesz, így senki se várja már el, hogy ne tesztelje az ember ezt is és ne fusson olyan időt amilyet... Persze nem szeretném erre fogni e jelenséget, de erre csak azt tudom mondani, hogy akit zavar a hotlap, az ne nézze hiszen nem kötelező!!! (aki meg abba hibába esik, hogy csak gyors időkre gyúr és versenyen meg ott marad, az meg szerintem is vessen magára, csak azt kérném, hogy ne általánosítsunk már dolgokat és itt jópár ember nevében beszélek)
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

Avatar
Giorgio
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
Hozzászólások: 376
Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 3:43 pm
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: Giorgio » kedd márc. 01, 2011 3:18 pm

Ennyi hozzászólás után leírnám én is az álláspontomat. Először is ez még csak egy tesztverseny lesz, ahol nekem az a célom, h kiderítsem mi az a maximum amit kibír az autó versenyen, mert itt még tét nélkül deríthetem ki mit bírnak a gumik mit bír a motor stb. Másodszor ahogy Gadfly is említette, idén ürestankos időmérő lesz, így nyílván kíváncsi vagyok arra is, h mondjuk 10 kör benzinnel mit lehet kihozni az autóból. Ezek mellett versenyen nyilván egy olyan setuppal fogok indulni, ami valószínűleg végig fogja bírni a versenyt és nem 1 körre lesz belőve az autó, hanem egy versenytávra és arra, h stabilan tudjak vele jó köridőket futni. Aki meg ránéz hotlaps-ra nyílván tisztába van vele, h megtankolt autóval 1.21-22 a reális idő, szóval sztem mindenki tudja, h aki ez alatt megy az valószínűleg nem túl sok benzinnel köröz. Nekem ez a véleményem, de ha ennyi embert zavar következő alkalommal nem szerveren próbálom ki az időmérős benzinmennyiséget.
Illés György

Kép

Avatar
Buksi
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 141
Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 5:17 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: Buksi » kedd márc. 01, 2011 3:52 pm

Gaddal és Giorgioval értek egyet... főleg h minden ligában ez van minden versenyen, tavaly ahány szériában csak indultam mindig voltak, akik a hotlaps elsőségre pályáztak, és sztem ebben az ég egy világon semmi kivetni való nincs. Pláne h már volt említve h üres tankos időmérőnk lesz... szval én személy szerint nem teljesen értem most a szitut...
Kép

Avatar
Tony
Hozzászólások: 1461
Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: Tony » kedd márc. 01, 2011 4:49 pm

@Gad,

Ne érts félre! Semmi problémám nincs a hotlappal, hogy is lehetne, magamat hazudtolnám meg, aki 2006 és 2008 között 3 szezonig csak azt csinálta, aztán versenyen meg vegetált. A lényeg, hogy ezzel jelezni akartam, hogy fel kell készülnünk hosszú távra is! Erre vannak a tesztfutamok az éles előtt, azt meg mindenképp tanácsolom, hogy aki ráér, vegyen majd rajtuk részt, rengeteg tapasztalatot lehet szerezni, egymás eredményét látni satöbbi (különben is, én pl rohadtul unom, ha egyedül kell 45 kört mennem, szerintem nem vagyok vele egyedül).
Ha megendeded, mégis egy problémát írok (és megint nem egóból): nem szeretném, ha sok ember esne ki technikai hibával a futamokon. Én is biztos ki fogok esni párszor emiatt, mindenkivel megesik, de tegyünk meg mindent ellene!

Nézz meg pár tavaly év végi futam hotlap táblázatot, meg fogsz néha találni elöl a hotlaposok között is ;-) Ergo magam ellen is beszéltem.
Kép

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: Gadfly » kedd márc. 01, 2011 5:06 pm

Tudom Tony hogy h jót akarsz, nem is ezzel volt a baj. ;-) Szerintem aki idáig eljutott, hogy a mezőny részese lehet, az már elég sok mindenre fel van készítve, hogy önállóan eldöntse mit is akar kihozni az egész szerepléséből. Szerencsére idén lesz mechanikai hiba, melynek nagyon örülök hiszen nem csak arról fog szólni, hogy nyomjuk a gázt. Akár milyen furcsa Jerezben nem bántam meg, hogy 1-es hűtővel mentem, mert legalább megtudtam, hogy alattam így 12 kört képes kibírni a technika. Ennek tükrében a 4-es hűtő lenne a reális számomra, de érdekes módon múltkor Barcelonában tesztversenyen full távon végigmentem 3-as hűtővel is. Nyilván pályafüggő és beállítás kérdése is a dolog. (ezt még tesztelni és tapasztalni kell)
Picit elkanyarodtam a hotlap témától és nem véletlen hiszen a véleményem ezzel kapcsolatban leírtam. Ezért is kezdtem ott a mondatot azzal, hogy : "Nem akarok hosszantartó és eredményre nem vezető vitát generálni"
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

IsTi
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 816
Csatlakozott: vas. jan. 07, 2007 3:13 pm

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: IsTi » kedd márc. 01, 2011 5:08 pm

Én most Jerez óta utálom a hotlapot mivel utolsó előtti voltam:D
De tényleg semmit sem számít a hotlap mivel tudom, hogy lenyomlak majd titeket élesben :lol: :twisted:
Amúgy gyjövök :mrgreen:

Avatar
Bedy
Hozzászólások: 1366
Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: Bedy » kedd márc. 01, 2011 5:20 pm

Lezárva a vitát!

Vagyok annyira felnőtt, hogy eldöntsem. A legközelebbi kiírásban nem lesz ott a hotlap -ordog-
Start Me Up

Avatar
Bence Kocsis
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 28
Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 5:00 pm
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: Bence Kocsis » kedd márc. 01, 2011 6:02 pm

Hol lehet megnézni a vasárnapi futam végeredményét?
Phenom II x4 955 BE, MSI 6850 1 GB OC, 4 GB DDR2 800, 1,25 TB HDD, Logitech Drivig ForceGT, SamsungB2230H, 5Mbit/s-0,5Mbit/s

Avatar
Makako
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
Hozzászólások: 511
Csatlakozott: szomb. dec. 19, 2009 8:06 am
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: Makako » kedd márc. 01, 2011 9:41 pm

Szerintem nagyon jó ez a pálya!Nagy kár,hogy régóta nem rendeznek is F1 futamot -ps-
Amúgy mondtam már,hogy a kisebbik gyermekemet Imolának neveztem el!?? Gondolkodtam,hogy a fiamnak a Hungaroring vagy a Silverstone keresztnevet adjam! -kakcsi-

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: Ulvar » szer. márc. 02, 2011 8:30 am

Makako írta:Szerintem nagyon jó ez a pálya!Nagy kár,hogy régóta nem rendeznek is F1 futamot
Amúgy mondtam már,hogy a kisebbik gyermekemet Imolának neveztem el!?? Gondolkodtam,hogy a fiamnak a Hungaroring vagy a Silverstone keresztnevet adjam!
Höhö! -l-

"Az Imola női név újabb névadás a növénynemzetség nevéből. A régi magyar imola szó jelentése mocsár, hínár. Női névként először Jókai Mór használta a Bálványosi vár című regényében. Az 1990-es években igen ritka név, a 2000-es években nem szerepel a 100 leggyakoribb női név között."

Névnap: május 13.
Kép

Avatar
Makako
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
Hozzászólások: 511
Csatlakozott: szomb. dec. 19, 2009 8:06 am
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: Makako » szer. márc. 02, 2011 8:52 am

Én nem az imolai pálya miatt adtam neki ezt a nevet hanem mert egy nagyon szép régi MAGYAR női név és nem hívnak így minden második kiscsajt! -kakcsi- Azért ennyire nem vagyok F1 fanatikus! -hh-

Avatar
Bedy
Hozzászólások: 1366
Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: Bedy » szer. márc. 02, 2011 12:40 pm

URAK !

Új HDV került a szerverre. Változás: kipörgésgátló használatakor súly "büntetést" ad a játék.

Használata kötelező!


letölteni innen : ftp://87.229.108.129/VERSENYZES/FORMA1/ ... 010T78.hdv
Start Me Up

gombocfej
Top Pilóta
Top Pilóta
Hozzászólások: 196
Csatlakozott: pén. feb. 12, 2010 6:22 pm
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: gombocfej » szer. márc. 02, 2011 1:22 pm

Bedy...ezt hogy kell letolteni,ha rakattintok megmutassa mi van alatta...
kotelezon a felulirast erted ugye nem a kiporgesgatlot =_

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » szer. márc. 02, 2011 1:30 pm

gombocfej írta:Bedy...ezt hogy kell letolteni,ha rakattintok megmutassa mi van alatta...
kotelezon a felulirast erted ugye nem a kiporgesgatlot =_
A linken jobb gomb, majd hivatkozott tartalom mentése másként, és megkeresed az rFactort, ahol az F1 mod van és bemásolod a GameData/Vehicles/F12010T78 mappába majd felülírod a régit.

pettya
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 227
Csatlakozott: kedd nov. 06, 2007 9:59 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: pettya » szer. márc. 02, 2011 2:27 pm

MI szükség van erre az új hdv-re? ennyivel jobban lehet menni kipörgésgátlóval?
ha igen akkor miért lett eggyáltalán megengedve a használata?
Egy lassabb pilóta valószínű hogy kipörgésgátlóval megy, és még kap is egy kis plusz súlyt a puttonyba..
Kép

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: Ulvar » szer. márc. 02, 2011 2:46 pm

Szinte semmi különbség nincs a LOW meg a NO között, viszont a gyorsabb pilóták nagyobb előnyt szereznek ezzel. Legalább ez serkenti az embereket arra hogy leszokjanak a felesleges TCről.

Ne aggódj, IndyCarban is volt ilyen, sőt még a kuplung is nehezítve volt ALAPBÓL az ALAP modban. Aki tudott nélküle menni gyorsabb volt, de egy kis hibát is már alig lehetett korrigálni. A TCs nehezebb, kicsivel (tényleg nem sokkal) lassabb, de stabilabb...Én pl: roadon TCt használtam mert nem tudtam stabilan menni nélküle. Kész, nem volt ebbe semmi különleges, más beállítás kellett rá. Még dobogót is szereztem így :).

Szóval nem kell aggódni :).
Kép

Avatar
KOPI
Hozzászólások: 1989
Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: KOPI » szer. márc. 02, 2011 3:05 pm

Kiprobálom még1szer és döntök.jerezbe is szivtam tc nélkül.max visszalépek a bajnokságtól még a rajt elött
Kép

Avatar
KDM
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 183
Csatlakozott: vas. dec. 27, 2009 4:43 pm
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: KDM » szer. márc. 02, 2011 3:07 pm

Buksi írta:
Bedy írta:
Buksi írta:jövök sztem. Am már kérdeztem másik topicnál is de nem jött válasz, h a 10es Williamsbe megoldható lenne h beüljek idén Kazard mellé? -hh-
Elővételben, mint aktív jogosítvánnyal rendelkező KDM már lefoglalta az autót.
Erről vele kell egyezkedni miután frissítetted a jogosítványod. Imolában ezt megteheted vasárnap.
A tesztfutamra jövök! Én úgy olvastam h KDM azt mondta h csak tartalékosnak jelentkezik mivel csak nyártól tudna rendszeresen járni a futamokra... Szval ha tényleg így van akkor szeretném én azt a Williams ülést. -hh-
mivel már meglett a jogsim (hamarabb mint gondoltam), és mint kiderült hogy tudok jönni a futamokra, lefoglaltam a verdát, és ezt jóvá is hagyták!!! -kakcsi-
Kép

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: Gadfly » szer. márc. 02, 2011 3:56 pm

Kipörgésgátló:
Mondjuk vmi kísérőszöveg és indok nem lett volna rossz, hogy miért is volt erre szükség. Tudom itt Maszimnál ez már szinte hagyomány mely alól az F1 eddig kivétel volt...eddig. Félreértés miatt nincs bajom ezzel, csak egyszerűen nem értem miért van erre szükség. Indyben is ez az egy dolog nem tetszett, hogy folyamat a TC-vel és a kuplunggal kellett szórakozni főleg oválon. Nem egyszerűbb TC OFF-al menni és úgy beállítani a fizikát, hogy úgy viselkedjen mint ha low-on lenne a TC? Így elkerülhető lenne a trükközés és a valósághoz is közelebb lennénk, mivel élesben sem kapcsolgatják menet közben a TC-t és kapnak ezért súlybüntit, mivel nincs is TC. (F1) :grin:
(csak 1 vélemény és hang a tömegből)

----
Remélem vasárnap hazaérek tesztfutamra, mert Hévízen leszek. (ha esetleg nem, akkor jó futamot)
Első hszben a jelentkezések frissítve!
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

Avatar
Bedy
Hozzászólások: 1366
Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: Bedy » szer. márc. 02, 2011 5:41 pm

A maszim bajnokságaiban használt modokban mindegyikében benne volt eddig ez a tétel , mégse sírt senki miatta. Most se tegyétek. Amúgy én a tc off mellett voltam, de egyből kilépéssel fenyegetőztek. Simán el lehet vezetni anélkül is. uff
Start Me Up

Avatar
Tony
Hozzászólások: 1461
Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: Tony » szer. márc. 02, 2011 7:56 pm

Sőt, ezt az autót TCoff könnyebb vezetni, mint a CART TClow-t.
Kép

Avatar
KOPI
Hozzászólások: 1989
Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: KOPI » szer. márc. 02, 2011 8:07 pm

akkor én vagyok béna :mrgreen:
Kép

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: Ulvar » szer. márc. 02, 2011 8:24 pm

Pedig ez tényleg így van. Aki a CARTban ment Low TCvel az ugyanazt érezheti null TCvel F1ben...Cartban sokkal könnyebb volt kiforgatnom a verdát egy nagyobb gázadásnál mint az F1et.
Kép

DaM
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 13
Csatlakozott: kedd jan. 19, 2010 11:51 am
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: DaM » pén. márc. 04, 2011 5:46 pm

Sziasztok!

Szeretnék indulni a tesztfutamon és szeretném letenni a jogsit is.

Mindenkinek gyors köröket és jó tesztelést kívánok.

Üdv.:
Miski Béla (DaM)

pettya
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 227
Csatlakozott: kedd nov. 06, 2007 9:59 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: pettya » pén. márc. 04, 2011 6:39 pm

jövök
Kép

spiczi91
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 454
Csatlakozott: csüt. júl. 19, 2007 2:18 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: spiczi91 » szomb. márc. 05, 2011 10:51 am

jövök
Kia Cee'd & Hyundai i30 meg a Google

BIKICSUNÁJ

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: Ulvar » szomb. márc. 05, 2011 11:41 am

Emlékeztető + kedvcsináló a holnapi tesztre! A szép csaták emlékére. :)))

"Bella Imola"


Kép

Avatar
KOPI
Hozzászólások: 1989
Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: KOPI » szomb. márc. 05, 2011 11:48 am

tuti nem
Kép

Avatar
sanya
Hozzászólások: 1117
Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 5:31 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: sanya » szomb. márc. 05, 2011 1:46 pm

Nem beszéltünk össze Kopival de szerintem én sem jövök.
Megfeszülök és így is majd 10mp a hátrány. -hoppa-
Égetni nincs kedvem magam. -g1-

Avatar
Giorgio
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
Hozzászólások: 376
Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 3:43 pm
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: Giorgio » szomb. márc. 05, 2011 2:19 pm

sanya írta:Nem beszéltünk össze Kopival de szerintem én sem jövök.
Megfeszülök és így is majd 10mp a hátrány. -hoppa-
Égetni nincs kedvem magam. -g1-
Hotlapsból ne indulj ki, eleje teljesen üres autó, felhúzott motor. Verseny setuppal 22-23 között vannak a reális idők sztem ;)
Illés György

Kép

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: Ulvar » szomb. márc. 05, 2011 3:08 pm

Sanya: 1:23-24 az amit lehet jönni full tele tankkal az elején de az 1:25 se szégyen!! Nem égeted magad gyere nyugodtan.
Kép

Csaba
Hozzászólások: 1755
Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: Csaba » szomb. márc. 05, 2011 4:16 pm

Én mentem pár kört üressel, így vagyok 4. 2,5 hátrányban, az első 3 idő nekem sántít, ennyit nem lehet szerintem menni, vagyis lehet de nem mondom hogyan. (Pont ezért próbáltam mert nem akartam elhinni azokat az időket.))
Úgyhogy Sanya nincs semmi baj.

Egyébként én sem jövök, mert a vasárnap este a kedvesemé :P
Buchert Csaba

Avatar
Tony
Hozzászólások: 1461
Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: Tony » szomb. márc. 05, 2011 6:06 pm

Ezért kifogásoltam a Hotlap megjelenítését a topic elején: nem mond semmit, esetleg elveszi néhány pilóta kedvét. A top idők klinikai körök, 1-1 hűtők, 7-es boost. Viszont senki ne legyen szomorú, ha elfogy a motorja vagy fékje a futam alatt. Kb 1:23-24 már jó kör a futam elején.
Még talán vágásokat is megtalálnánk bennük...
Kép

Avatar
Makako
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
Hozzászólások: 511
Csatlakozott: szomb. dec. 19, 2009 8:06 am
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: Makako » szomb. márc. 05, 2011 8:28 pm

Lenne egy kérdésem: 5-ös hűtésre állítottam a motort,de ha pl. kicsit hosszabb időt töltök javítással a boxban ( 30 mp vagy több ) akkor már a kivezető körön besül a motor! Mit kellene csinálnom azon kívül persze,hogy ne menjek a falnak? -kakcsi-
Annyiszor van igazam ahányszor csak akarom...:)

pettya
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 227
Csatlakozott: kedd nov. 06, 2007 9:59 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: pettya » szomb. márc. 05, 2011 8:36 pm

Motorteljesítményt vedd visszább, nah meg ne menj neki a falba :D
Én 4-es hűtővel mentem végig egy próbafutamot.
Kép

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: Ulvar » szomb. márc. 05, 2011 9:14 pm

Menet közben állítsd a boostot, lehet az is segít még ha állsz is a boxban. De benne van a modban az hogy leállíthatod a motort és vissza. Ez az "ignition" a controls-ban. Állítsd egy gombra és próbáld ki :).
Kép

Avatar
Kazard
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 479
Csatlakozott: vas. szept. 21, 2008 8:19 pm
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: Kazard » szomb. márc. 05, 2011 9:34 pm

Ha jól tudom akkor az összes ow autót a menetszél hűti, így amikor boxban vagy, miután nincs áramló levegő, elég drasztikusan elkezd melegedni a motor. Melegszik olyan 140 fokig majd amikor jössz ki ne nagyon pörgesd a motor addig még vissza nem hűl. Ez egy normál pitelésnél simán kivitelezhető de amennyiben sokat állsz bent pl. javítás miatt úgy egyre jobban túlmelegszik a motor így nagyobb az esély hogy megadja magát.

Avatar
Makako
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
Hozzászólások: 511
Csatlakozott: szomb. dec. 19, 2009 8:06 am
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0

Hozzászólás Szerző: Makako » szomb. márc. 05, 2011 9:44 pm

Köszi fiúk bár én voltam hülye,mert mint utóbb jobban megnéztem nem csak a melegedés volt a gond hanem az,hogy a boxban leveszi 1 literre az üzemanyagot.Ezért állt le egyből a kivezetőn!Akkor viszont ezt nem értem,miért veszi le gumicserénél??Futamon kimegyek és "leszívja" a tankot? --kj-
Annyiszor van igazam ahányszor csak akarom...:)

Válasz küldése

Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 37 vendég