-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.00
Pálya: Imola
Versenytáv: 50+1 kör
Státusz: Nemzeti F1 Bajnoki Tesztfutam 2
Szervernév: ! MaSzim.Hu - Forma1
IP: 87.229.108.129:34297
Jelszó: kimi
Köridők:
[hotlaps]! NF1B - MASZIM.hU - TESZT;F1 2010 T78;Imola Circuit;385[/hotlaps]
Menetrend:
19.00-20.00 Vizsga
20.00-20.20 Rajtgyakorlatok (felvezető nem lesz)
20.20-20.30 SzerverRestart, Warm Up
20.30 TESZTVERSENYRAJT
Gyors letöltés:
1. NF1B_2011_1.0.rar
2. 00_NF1B11_Teszt02_Imola.zip
3. NF1B_2011_1.1_Patch.rar
Akik jelezték, hogy jönnek:
1. Makako
2. Giorgio
3. Bence Kocsis
4. sanya
5. Buksi
6. memphis
7. gombocfej
8. Buksi
9. Tony
10. IsTi
11. Gadfly
12. DaM
13. bpetya
14. spiczi91
15.
16.
.
.
.
Pályabejáró:
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
- Makako
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 511
- Csatlakozott: szomb. dec. 19, 2009 8:06 am
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
Ha lesz időm a héten gyakorolni akkor jönnék,mert szeretnék javítani a "tesztfutam osztályzatomon" !
- Giorgio
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 376
- Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 3:43 pm
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
Egyik kedvenc pályám, szal ha nem jön közbe semmi jövök ide is ;)
Illés György
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
A pályát imádom, de sajnos 99,9%, hogy nem leszek gép közelben.
- Bence Kocsis
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 28
- Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 5:00 pm
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
Jövök tesztre, remélem most végig tudok menni...
Phenom II x4 955 BE, MSI 6850 1 GB OC, 4 GB DDR2 800, 1,25 TB HDD, Logitech Drivig ForceGT, SamsungB2230H, 5Mbit/s-0,5Mbit/s
- sanya
- Hozzászólások: 1117
- Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 5:31 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- Buksi
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 141
- Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 5:17 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
jövök sztem. Am már kérdeztem másik topicnál is de nem jött válasz, h a 10es Williamsbe megoldható lenne h beüljek idén Kazard mellé?
- memphis
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 118
- Csatlakozott: kedd feb. 15, 2011 10:14 am
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
Ott Leszek!!!
"Szeretnék három madár lenni,hogy lássam magam
alulról,ahogy repülök magam mögött!!!"
"Speeding In Pitlane"
alulról,ahogy repülök magam mögött!!!"
"Speeding In Pitlane"
- Bedy
- Hozzászólások: 1366
- Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
Elővételben, mint aktív jogosítvánnyal rendelkező KDM már lefoglalta az autót.Buksi írta:jövök sztem. Am már kérdeztem másik topicnál is de nem jött válasz, h a 10es Williamsbe megoldható lenne h beüljek idén Kazard mellé?
Erről vele kell egyezkedni miután frissítetted a jogosítványod. Imolában ezt megteheted vasárnap.
Start Me Up
- Bedy
- Hozzászólások: 1366
- Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
Köszi Gad a kiírást és a pályát.
Szerintem nincs vele probléma, remélem másnak sem lesz
Szerintem nincs vele probléma, remélem másnak sem lesz
Start Me Up
- KOPI
- Hozzászólások: 1989
- Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
Jövök. Látom Gadfly csinált képet,kicsit késett az enyém :D.Gadfly akarod az f1 re csinálni a képeket? mert akkor nem kontárkodok bele.
-
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 196
- Csatlakozott: pén. feb. 12, 2010 6:22 pm
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
leszek,a tegnap nem tudom mi tortent rafordultam a celegyenesre aztan nekicsapott a falnak...
- Buksi
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 141
- Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 5:17 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
A tesztfutamra jövök! Én úgy olvastam h KDM azt mondta h csak tartalékosnak jelentkezik mivel csak nyártól tudna rendszeresen járni a futamokra... Szval ha tényleg így van akkor szeretném én azt a Williams ülést.Bedy írta:Elővételben, mint aktív jogosítvánnyal rendelkező KDM már lefoglalta az autót.Buksi írta:jövök sztem. Am már kérdeztem másik topicnál is de nem jött válasz, h a 10es Williamsbe megoldható lenne h beüljek idén Kazard mellé?
Erről vele kell egyezkedni miután frissítetted a jogosítványod. Imolában ezt megteheted vasárnap.
- Bedy
- Hozzászólások: 1366
- Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- Bedy
- Hozzászólások: 1366
- Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
Azt gondolom ezek a köridők és kiírása rossz irányba viszik a dolgot. Benne hagyom mert máshol bár ki megnézheti. Csak rosszallom a dolgot. Nem szeretném ha valaki a motor vagy fékek meghibásodását ne magában keresné.
Nem hiszem ezeket bár ki is futamon megfutná, vagy akár időmérőn , ezek után végig megy a futamon.
Nem hiszem ezeket bár ki is futamon megfutná, vagy akár időmérőn , ezek után végig megy a futamon.
Start Me Up
- Tony
- Hozzászólások: 1461
- Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
Mindenkinek a maga dolga, hogy foglalkozik-e az időkkel. Engem speciel totál nem érdekel. Lehet hotlapkirálykodni, Jerezben is ez volt, de (bocs, nem egóból mondom) nézzétek meg, ki nyert - nem a hotlapkirály.
Vasárnap jövök.
Vasárnap jövök.
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
Hotlap ügyben én már meg sem merek szólalni, hiszen annak idején is voltak akik azonnal durván reagáltak a kérésre, nem értve a lényeget.
Ez a MOD se egy hotlap mod, lehet olyan kocsit összerakni amivel 2 mp-vel gyorsabb vagy 1 körön és ezzel vége is, a további jó körökhöz nem maradt gumi se motor. Ennek viszont nem sok értelme van, a verenyen végül nem megy végig.
Ez a MOD se egy hotlap mod, lehet olyan kocsit összerakni amivel 2 mp-vel gyorsabb vagy 1 körön és ezzel vége is, a további jó körökhöz nem maradt gumi se motor. Ennek viszont nem sok értelme van, a verenyen végül nem megy végig.
- Makako
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 511
- Csatlakozott: szomb. dec. 19, 2009 8:06 am
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
Ez szerintem csak presztizskérdés ki hányadik helyen áll a hotlaps-on! Így legalább még szarabbnak érzem magam ha megnézem ezeket az űridőket!Másik dolog,hogy így még nehezebb elérni azt a 107 %-ot ,minél lejjebb tolják az időket! Jó persze tudom,ha nem tudok 107 %-on belül,akkor mit akarok ebben a Ligában.
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
107%-ot Jerezben is a 'valósághoz' számoltuk, bőven 1 mp-vel a matematikai 107% felett, mivel az nem lett volna korrekt, hiszen nem egy körön kell hanem zsinorban 5-10 körön át kell az időt teljesíteni, az értékelésnél pedig csak a stabilitás az idők egymáshoz való közelsége dönt.Makako írta:Ez szerintem csak presztizskérdés ki hányadik helyen áll a hotlaps-on! Így legalább még szarabbnak érzem magam ha megnézem ezeket az űridőket!Másik dolog,hogy így még nehezebb elérni azt a 107 %-ot ,minél lejjebb tolják az időket! Jó persze tudom,ha nem tudok 107 %-on belül,akkor mit akarok ebben a Ligában.
Nem érdemes a HOTLAP-ozni, azok csinálják akik bizonyítani akarnak vagy morálisan másokat rombolni, az ilyen elvetemültek még vágnak is, így aztán végkép nincs értelme nézni a HOTLAP-ot.
Bizonyítani az eredménytáblával lehet a verseny után.
- memphis
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 118
- Csatlakozott: kedd feb. 15, 2011 10:14 am
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
Egyetértek veled Makako!Bár nekem nincs infóm arról hogy a Hotlap legjobb idejéhez mérik a 107% ot.
Nem a kvali alatt,kell azt teljesíteni??
De azért megpróbáljuk!
Nem a kvali alatt,kell azt teljesíteni??
De azért megpróbáljuk!
"Szeretnék három madár lenni,hogy lássam magam
alulról,ahogy repülök magam mögött!!!"
"Speeding In Pitlane"
alulról,ahogy repülök magam mögött!!!"
"Speeding In Pitlane"
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
Nagyon jó példa vagyok én is.
Jerezben 1 gyors kört tudtam összehozni, 10.-ről rajtoltam. Első kanyarban 4. ént fordultam, mert én a versenyre, és a rajtra gyakoroltam, és nagy hibázások után is simán behoztam 5. helyre, egy olyan pályán amit nem is igazán ismerek, és nem is mentem rajta jól. Írtam is chatbe NE A GYORS KÖRÖZÉSEN LEGYEN A HANGSÚLY, EZ NEM KIOKTATÁS, CSAK SEGÍTENI AKARUNK EZZEL. Erre gyakoroljatok! Végül is nekem így se rossz. Legalább sokszor leszek dobogón!
Jerezben 1 gyors kört tudtam összehozni, 10.-ről rajtoltam. Első kanyarban 4. ént fordultam, mert én a versenyre, és a rajtra gyakoroltam, és nagy hibázások után is simán behoztam 5. helyre, egy olyan pályán amit nem is igazán ismerek, és nem is mentem rajta jól. Írtam is chatbe NE A GYORS KÖRÖZÉSEN LEGYEN A HANGSÚLY, EZ NEM KIOKTATÁS, CSAK SEGÍTENI AKARUNK EZZEL. Erre gyakoroljatok! Végül is nekem így se rossz. Legalább sokszor leszek dobogón!
- sanya
- Hozzászólások: 1117
- Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 5:31 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
A hotlapnak valóban van némi romboló hatása.metosz írta:
Nem érdemes a HOTLAP-ozni, azok csinálják akik bizonyítani akarnak vagy morálisan másokat rombolni, az ilyen elvetemültek még vágnak is, így aztán végkép nincs értelme nézni a HOTLAP-ot.
Nekem ezek mellet is hasznos mert nélküle sokszor az a halvány lila sincs meg, hogy mennyit kéne még fejlődni a szokásos +2mp-hez...
Volt hogy a nagy lemaradás miatt vettem elő újra és újra a pályát, hogy faragjak még egy picit.
Ha eltöröljük akkor sem megyek Dunának de engem nem idegesít.
Például tegnap Imolában. Mentem 10-15 kört és azt gondoltam van még benne 2-3 mp. Aztán befigyelt a hotlap és kiderült, hogy majd 10mp van még benne.
Azért ha ez az időmérőn derül ki akkor elég kínos.
Naná, hogy addig megyek amig le nem fogy 2-3mp-re.
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
Bedy írta:Köszi Gad a kiírást és a pályát.
Szerintem nincs vele probléma, remélem másnak sem lesz
Én is remélem, viszont ha bárki bármit észre vesz a pályával kapcsolatban, akkor ebben a topikban jelezze, mert lehet h javítható. Próbáljunk minden hibaforrást kiküszöbölni, hogy minél kevesebb probléma legyen majd a versenyen. (pl. Jerez)
Az túlzás, hogy csináltam, inkább csak ráírtam a betöltőképre a dátumot. :-) Nyugodtan készítsd a jövőben is Kopi, mert nem mindig leszek rendelkezésre álló...meg amúgy is Te vagy fődesigner.KOPI írta:Jövök. Látom Gadfly csinált képet,kicsit késett az enyém :D.Gadfly akarod az f1 re csinálni a képeket? mert akkor nem kontárkodok bele.
(én csak erre a két tesztversenyre vállaltam a dolgokat) Első hszben cseréltem a képet!
HOTLAP:
Nem akarok hosszantartó és eredményre nem vezető vitát generálni, de én úgy gondolom, hogy mindenki úgy tesztel ahogy neki jólesik. Fölösleges bárkire is bármit ráerőltetni, mert tudjuk, hogy mindig azzal van a probléma, ami tiltva van. Épp elég korlátozással kell az embernek nap mint nap szembesülnie, melyek csak egyre gyarapodnak (lásd. június 1. (és itt be is fejeztem a politikát)). Én totál megértem azokat, akik lehet csak abban az 1 órában azért megy fel a szerverre, hogy a napi f@st levezesse magán és lehet pont arra van szüksége, hogy szííítgyilkolja virtuálisan a technikát. (inkább itt élje ki magát mint az utakon) Ha ez mellé még némi versengés is párosul, abból sosem volt baj. (főleg ha tét nélküli) Persze ez a "hotlapozás" nyugodt és egyben higgadt konzervatív lelkeket bántja, de nem vagyunk egyformák és mindenki másképp csinálja és éli át a dolgokat. (szerencsére)
Ha már Tony megengedte magának, hogy egy jelzővel lásson el 1-2 embert (melyet sztem szégyellni egyáltalán nem kell), akkor had kérjelek már meg arra, hogy fejtsd már ki, hogy miért is zavar Téged ennyire ez a dolog és miért várod el, hogy mások is e szerint cselekedjenek? (tudom, van aki taktikát lát ebben és szeret sunyítani és a végén kiteregetni a lapokat (ismerek én is ilyet ), de nem kötelező így tenni. Ha az előző szezonok egyikéről lenne szó, ahol semmi jelentősége nem volt az üres tankos gyakorlásnak, akkor egy lépéssel távolabb lennénk a "hotlapozás" fogalmától, de mivel idén az időmérő üres tankos lesz, így senki se várja már el, hogy ne tesztelje az ember ezt is és ne fusson olyan időt amilyet... Persze nem szeretném erre fogni e jelenséget, de erre csak azt tudom mondani, hogy akit zavar a hotlap, az ne nézze hiszen nem kötelező!!! (aki meg abba hibába esik, hogy csak gyors időkre gyúr és versenyen meg ott marad, az meg szerintem is vessen magára, csak azt kérném, hogy ne általánosítsunk már dolgokat és itt jópár ember nevében beszélek)
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
- Giorgio
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 376
- Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 3:43 pm
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
Ennyi hozzászólás után leírnám én is az álláspontomat. Először is ez még csak egy tesztverseny lesz, ahol nekem az a célom, h kiderítsem mi az a maximum amit kibír az autó versenyen, mert itt még tét nélkül deríthetem ki mit bírnak a gumik mit bír a motor stb. Másodszor ahogy Gadfly is említette, idén ürestankos időmérő lesz, így nyílván kíváncsi vagyok arra is, h mondjuk 10 kör benzinnel mit lehet kihozni az autóból. Ezek mellett versenyen nyilván egy olyan setuppal fogok indulni, ami valószínűleg végig fogja bírni a versenyt és nem 1 körre lesz belőve az autó, hanem egy versenytávra és arra, h stabilan tudjak vele jó köridőket futni. Aki meg ránéz hotlaps-ra nyílván tisztába van vele, h megtankolt autóval 1.21-22 a reális idő, szóval sztem mindenki tudja, h aki ez alatt megy az valószínűleg nem túl sok benzinnel köröz. Nekem ez a véleményem, de ha ennyi embert zavar következő alkalommal nem szerveren próbálom ki az időmérős benzinmennyiséget.
Illés György
- Buksi
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 141
- Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 5:17 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
Gaddal és Giorgioval értek egyet... főleg h minden ligában ez van minden versenyen, tavaly ahány szériában csak indultam mindig voltak, akik a hotlaps elsőségre pályáztak, és sztem ebben az ég egy világon semmi kivetni való nincs. Pláne h már volt említve h üres tankos időmérőnk lesz... szval én személy szerint nem teljesen értem most a szitut...
- Tony
- Hozzászólások: 1461
- Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
@Gad,
Ne érts félre! Semmi problémám nincs a hotlappal, hogy is lehetne, magamat hazudtolnám meg, aki 2006 és 2008 között 3 szezonig csak azt csinálta, aztán versenyen meg vegetált. A lényeg, hogy ezzel jelezni akartam, hogy fel kell készülnünk hosszú távra is! Erre vannak a tesztfutamok az éles előtt, azt meg mindenképp tanácsolom, hogy aki ráér, vegyen majd rajtuk részt, rengeteg tapasztalatot lehet szerezni, egymás eredményét látni satöbbi (különben is, én pl rohadtul unom, ha egyedül kell 45 kört mennem, szerintem nem vagyok vele egyedül).
Ha megendeded, mégis egy problémát írok (és megint nem egóból): nem szeretném, ha sok ember esne ki technikai hibával a futamokon. Én is biztos ki fogok esni párszor emiatt, mindenkivel megesik, de tegyünk meg mindent ellene!
Nézz meg pár tavaly év végi futam hotlap táblázatot, meg fogsz néha találni elöl a hotlaposok között is Ergo magam ellen is beszéltem.
Ne érts félre! Semmi problémám nincs a hotlappal, hogy is lehetne, magamat hazudtolnám meg, aki 2006 és 2008 között 3 szezonig csak azt csinálta, aztán versenyen meg vegetált. A lényeg, hogy ezzel jelezni akartam, hogy fel kell készülnünk hosszú távra is! Erre vannak a tesztfutamok az éles előtt, azt meg mindenképp tanácsolom, hogy aki ráér, vegyen majd rajtuk részt, rengeteg tapasztalatot lehet szerezni, egymás eredményét látni satöbbi (különben is, én pl rohadtul unom, ha egyedül kell 45 kört mennem, szerintem nem vagyok vele egyedül).
Ha megendeded, mégis egy problémát írok (és megint nem egóból): nem szeretném, ha sok ember esne ki technikai hibával a futamokon. Én is biztos ki fogok esni párszor emiatt, mindenkivel megesik, de tegyünk meg mindent ellene!
Nézz meg pár tavaly év végi futam hotlap táblázatot, meg fogsz néha találni elöl a hotlaposok között is Ergo magam ellen is beszéltem.
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
Tudom Tony hogy h jót akarsz, nem is ezzel volt a baj. Szerintem aki idáig eljutott, hogy a mezőny részese lehet, az már elég sok mindenre fel van készítve, hogy önállóan eldöntse mit is akar kihozni az egész szerepléséből. Szerencsére idén lesz mechanikai hiba, melynek nagyon örülök hiszen nem csak arról fog szólni, hogy nyomjuk a gázt. Akár milyen furcsa Jerezben nem bántam meg, hogy 1-es hűtővel mentem, mert legalább megtudtam, hogy alattam így 12 kört képes kibírni a technika. Ennek tükrében a 4-es hűtő lenne a reális számomra, de érdekes módon múltkor Barcelonában tesztversenyen full távon végigmentem 3-as hűtővel is. Nyilván pályafüggő és beállítás kérdése is a dolog. (ezt még tesztelni és tapasztalni kell)
Picit elkanyarodtam a hotlap témától és nem véletlen hiszen a véleményem ezzel kapcsolatban leírtam. Ezért is kezdtem ott a mondatot azzal, hogy : "Nem akarok hosszantartó és eredményre nem vezető vitát generálni"
Picit elkanyarodtam a hotlap témától és nem véletlen hiszen a véleményem ezzel kapcsolatban leírtam. Ezért is kezdtem ott a mondatot azzal, hogy : "Nem akarok hosszantartó és eredményre nem vezető vitát generálni"
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 816
- Csatlakozott: vas. jan. 07, 2007 3:13 pm
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
Én most Jerez óta utálom a hotlapot mivel utolsó előtti voltam:D
De tényleg semmit sem számít a hotlap mivel tudom, hogy lenyomlak majd titeket élesben
Amúgy gyjövök
De tényleg semmit sem számít a hotlap mivel tudom, hogy lenyomlak majd titeket élesben
Amúgy gyjövök
- Bedy
- Hozzászólások: 1366
- Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
Lezárva a vitát!
Vagyok annyira felnőtt, hogy eldöntsem. A legközelebbi kiírásban nem lesz ott a hotlap
Vagyok annyira felnőtt, hogy eldöntsem. A legközelebbi kiírásban nem lesz ott a hotlap
Start Me Up
- Bence Kocsis
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 28
- Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 5:00 pm
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
Hol lehet megnézni a vasárnapi futam végeredményét?
Phenom II x4 955 BE, MSI 6850 1 GB OC, 4 GB DDR2 800, 1,25 TB HDD, Logitech Drivig ForceGT, SamsungB2230H, 5Mbit/s-0,5Mbit/s
- Makako
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 511
- Csatlakozott: szomb. dec. 19, 2009 8:06 am
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
Szerintem nagyon jó ez a pálya!Nagy kár,hogy régóta nem rendeznek is F1 futamot
Amúgy mondtam már,hogy a kisebbik gyermekemet Imolának neveztem el!?? Gondolkodtam,hogy a fiamnak a Hungaroring vagy a Silverstone keresztnevet adjam!
Amúgy mondtam már,hogy a kisebbik gyermekemet Imolának neveztem el!?? Gondolkodtam,hogy a fiamnak a Hungaroring vagy a Silverstone keresztnevet adjam!
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
Höhö!Makako írta:Szerintem nagyon jó ez a pálya!Nagy kár,hogy régóta nem rendeznek is F1 futamot
Amúgy mondtam már,hogy a kisebbik gyermekemet Imolának neveztem el!?? Gondolkodtam,hogy a fiamnak a Hungaroring vagy a Silverstone keresztnevet adjam!
"Az Imola női név újabb névadás a növénynemzetség nevéből. A régi magyar imola szó jelentése mocsár, hínár. Női névként először Jókai Mór használta a Bálványosi vár című regényében. Az 1990-es években igen ritka név, a 2000-es években nem szerepel a 100 leggyakoribb női név között."
Névnap: május 13.
- Makako
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 511
- Csatlakozott: szomb. dec. 19, 2009 8:06 am
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
Én nem az imolai pálya miatt adtam neki ezt a nevet hanem mert egy nagyon szép régi MAGYAR női név és nem hívnak így minden második kiscsajt! Azért ennyire nem vagyok F1 fanatikus!
- Bedy
- Hozzászólások: 1366
- Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
URAK !
Új HDV került a szerverre. Változás: kipörgésgátló használatakor súly "büntetést" ad a játék.
Használata kötelező!
letölteni innen : ftp://87.229.108.129/VERSENYZES/FORMA1/ ... 010T78.hdv
Új HDV került a szerverre. Változás: kipörgésgátló használatakor súly "büntetést" ad a játék.
Használata kötelező!
letölteni innen : ftp://87.229.108.129/VERSENYZES/FORMA1/ ... 010T78.hdv
Start Me Up
-
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 196
- Csatlakozott: pén. feb. 12, 2010 6:22 pm
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
Bedy...ezt hogy kell letolteni,ha rakattintok megmutassa mi van alatta...
kotelezon a felulirast erted ugye nem a kiporgesgatlot
kotelezon a felulirast erted ugye nem a kiporgesgatlot
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
A linken jobb gomb, majd hivatkozott tartalom mentése másként, és megkeresed az rFactort, ahol az F1 mod van és bemásolod a GameData/Vehicles/F12010T78 mappába majd felülírod a régit.gombocfej írta:Bedy...ezt hogy kell letolteni,ha rakattintok megmutassa mi van alatta...
kotelezon a felulirast erted ugye nem a kiporgesgatlot
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 227
- Csatlakozott: kedd nov. 06, 2007 9:59 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
MI szükség van erre az új hdv-re? ennyivel jobban lehet menni kipörgésgátlóval?
ha igen akkor miért lett eggyáltalán megengedve a használata?
Egy lassabb pilóta valószínű hogy kipörgésgátlóval megy, és még kap is egy kis plusz súlyt a puttonyba..
ha igen akkor miért lett eggyáltalán megengedve a használata?
Egy lassabb pilóta valószínű hogy kipörgésgátlóval megy, és még kap is egy kis plusz súlyt a puttonyba..
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
Szinte semmi különbség nincs a LOW meg a NO között, viszont a gyorsabb pilóták nagyobb előnyt szereznek ezzel. Legalább ez serkenti az embereket arra hogy leszokjanak a felesleges TCről.
Ne aggódj, IndyCarban is volt ilyen, sőt még a kuplung is nehezítve volt ALAPBÓL az ALAP modban. Aki tudott nélküle menni gyorsabb volt, de egy kis hibát is már alig lehetett korrigálni. A TCs nehezebb, kicsivel (tényleg nem sokkal) lassabb, de stabilabb...Én pl: roadon TCt használtam mert nem tudtam stabilan menni nélküle. Kész, nem volt ebbe semmi különleges, más beállítás kellett rá. Még dobogót is szereztem így .
Szóval nem kell aggódni .
Ne aggódj, IndyCarban is volt ilyen, sőt még a kuplung is nehezítve volt ALAPBÓL az ALAP modban. Aki tudott nélküle menni gyorsabb volt, de egy kis hibát is már alig lehetett korrigálni. A TCs nehezebb, kicsivel (tényleg nem sokkal) lassabb, de stabilabb...Én pl: roadon TCt használtam mert nem tudtam stabilan menni nélküle. Kész, nem volt ebbe semmi különleges, más beállítás kellett rá. Még dobogót is szereztem így .
Szóval nem kell aggódni .
- KOPI
- Hozzászólások: 1989
- Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
Kiprobálom még1szer és döntök.jerezbe is szivtam tc nélkül.max visszalépek a bajnokságtól még a rajt elött
- KDM
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 183
- Csatlakozott: vas. dec. 27, 2009 4:43 pm
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
mivel már meglett a jogsim (hamarabb mint gondoltam), és mint kiderült hogy tudok jönni a futamokra, lefoglaltam a verdát, és ezt jóvá is hagyták!!!Buksi írta:A tesztfutamra jövök! Én úgy olvastam h KDM azt mondta h csak tartalékosnak jelentkezik mivel csak nyártól tudna rendszeresen járni a futamokra... Szval ha tényleg így van akkor szeretném én azt a Williams ülést.Bedy írta:Elővételben, mint aktív jogosítvánnyal rendelkező KDM már lefoglalta az autót.Buksi írta:jövök sztem. Am már kérdeztem másik topicnál is de nem jött válasz, h a 10es Williamsbe megoldható lenne h beüljek idén Kazard mellé?
Erről vele kell egyezkedni miután frissítetted a jogosítványod. Imolában ezt megteheted vasárnap.
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
Kipörgésgátló:
Mondjuk vmi kísérőszöveg és indok nem lett volna rossz, hogy miért is volt erre szükség. Tudom itt Maszimnál ez már szinte hagyomány mely alól az F1 eddig kivétel volt...eddig. Félreértés miatt nincs bajom ezzel, csak egyszerűen nem értem miért van erre szükség. Indyben is ez az egy dolog nem tetszett, hogy folyamat a TC-vel és a kuplunggal kellett szórakozni főleg oválon. Nem egyszerűbb TC OFF-al menni és úgy beállítani a fizikát, hogy úgy viselkedjen mint ha low-on lenne a TC? Így elkerülhető lenne a trükközés és a valósághoz is közelebb lennénk, mivel élesben sem kapcsolgatják menet közben a TC-t és kapnak ezért súlybüntit, mivel nincs is TC. (F1)
(csak 1 vélemény és hang a tömegből)
----
Remélem vasárnap hazaérek tesztfutamra, mert Hévízen leszek. (ha esetleg nem, akkor jó futamot)
Első hszben a jelentkezések frissítve!
Mondjuk vmi kísérőszöveg és indok nem lett volna rossz, hogy miért is volt erre szükség. Tudom itt Maszimnál ez már szinte hagyomány mely alól az F1 eddig kivétel volt...eddig. Félreértés miatt nincs bajom ezzel, csak egyszerűen nem értem miért van erre szükség. Indyben is ez az egy dolog nem tetszett, hogy folyamat a TC-vel és a kuplunggal kellett szórakozni főleg oválon. Nem egyszerűbb TC OFF-al menni és úgy beállítani a fizikát, hogy úgy viselkedjen mint ha low-on lenne a TC? Így elkerülhető lenne a trükközés és a valósághoz is közelebb lennénk, mivel élesben sem kapcsolgatják menet közben a TC-t és kapnak ezért súlybüntit, mivel nincs is TC. (F1)
(csak 1 vélemény és hang a tömegből)
----
Remélem vasárnap hazaérek tesztfutamra, mert Hévízen leszek. (ha esetleg nem, akkor jó futamot)
Első hszben a jelentkezések frissítve!
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
- Bedy
- Hozzászólások: 1366
- Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
A maszim bajnokságaiban használt modokban mindegyikében benne volt eddig ez a tétel , mégse sírt senki miatta. Most se tegyétek. Amúgy én a tc off mellett voltam, de egyből kilépéssel fenyegetőztek. Simán el lehet vezetni anélkül is. uff
Start Me Up
- Tony
- Hozzászólások: 1461
- Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
Sőt, ezt az autót TCoff könnyebb vezetni, mint a CART TClow-t.
- KOPI
- Hozzászólások: 1989
- Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
akkor én vagyok béna
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
Pedig ez tényleg így van. Aki a CARTban ment Low TCvel az ugyanazt érezheti null TCvel F1ben...Cartban sokkal könnyebb volt kiforgatnom a verdát egy nagyobb gázadásnál mint az F1et.
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 13
- Csatlakozott: kedd jan. 19, 2010 11:51 am
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
Sziasztok!
Szeretnék indulni a tesztfutamon és szeretném letenni a jogsit is.
Mindenkinek gyors köröket és jó tesztelést kívánok.
Üdv.:
Miski Béla (DaM)
Szeretnék indulni a tesztfutamon és szeretném letenni a jogsit is.
Mindenkinek gyors köröket és jó tesztelést kívánok.
Üdv.:
Miski Béla (DaM)
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 227
- Csatlakozott: kedd nov. 06, 2007 9:59 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: csüt. júl. 19, 2007 2:18 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
jövök
Kia Cee'd & Hyundai i30 meg a Google
BIKICSUNÁJ
BIKICSUNÁJ
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
Emlékeztető + kedvcsináló a holnapi tesztre! A szép csaták emlékére. ))
"Bella Imola"
"Bella Imola"
- KOPI
- Hozzászólások: 1989
- Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
- Admin: Admin
- sanya
- Hozzászólások: 1117
- Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 5:31 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
Nem beszéltünk össze Kopival de szerintem én sem jövök.
Megfeszülök és így is majd 10mp a hátrány.
Égetni nincs kedvem magam.
Megfeszülök és így is majd 10mp a hátrány.
Égetni nincs kedvem magam.
- Giorgio
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 376
- Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 3:43 pm
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
Hotlapsból ne indulj ki, eleje teljesen üres autó, felhúzott motor. Verseny setuppal 22-23 között vannak a reális idők sztem ;)sanya írta:Nem beszéltünk össze Kopival de szerintem én sem jövök.
Megfeszülök és így is majd 10mp a hátrány.
Égetni nincs kedvem magam.
Illés György
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
Sanya: 1:23-24 az amit lehet jönni full tele tankkal az elején de az 1:25 se szégyen!! Nem égeted magad gyere nyugodtan.
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
Én mentem pár kört üressel, így vagyok 4. 2,5 hátrányban, az első 3 idő nekem sántít, ennyit nem lehet szerintem menni, vagyis lehet de nem mondom hogyan. (Pont ezért próbáltam mert nem akartam elhinni azokat az időket.))
Úgyhogy Sanya nincs semmi baj.
Egyébként én sem jövök, mert a vasárnap este a kedvesemé :P
Úgyhogy Sanya nincs semmi baj.
Egyébként én sem jövök, mert a vasárnap este a kedvesemé :P
Buchert Csaba
- Tony
- Hozzászólások: 1461
- Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
Ezért kifogásoltam a Hotlap megjelenítését a topic elején: nem mond semmit, esetleg elveszi néhány pilóta kedvét. A top idők klinikai körök, 1-1 hűtők, 7-es boost. Viszont senki ne legyen szomorú, ha elfogy a motorja vagy fékje a futam alatt. Kb 1:23-24 már jó kör a futam elején.
Még talán vágásokat is megtalálnánk bennük...
Még talán vágásokat is megtalálnánk bennük...
- Makako
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 511
- Csatlakozott: szomb. dec. 19, 2009 8:06 am
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
Lenne egy kérdésem: 5-ös hűtésre állítottam a motort,de ha pl. kicsit hosszabb időt töltök javítással a boxban ( 30 mp vagy több ) akkor már a kivezető körön besül a motor! Mit kellene csinálnom azon kívül persze,hogy ne menjek a falnak?
Annyiszor van igazam ahányszor csak akarom...
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 227
- Csatlakozott: kedd nov. 06, 2007 9:59 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
Motorteljesítményt vedd visszább, nah meg ne menj neki a falba :D
Én 4-es hűtővel mentem végig egy próbafutamot.
Én 4-es hűtővel mentem végig egy próbafutamot.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
Menet közben állítsd a boostot, lehet az is segít még ha állsz is a boxban. De benne van a modban az hogy leállíthatod a motort és vissza. Ez az "ignition" a controls-ban. Állítsd egy gombra és próbáld ki .
- Kazard
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 479
- Csatlakozott: vas. szept. 21, 2008 8:19 pm
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
Ha jól tudom akkor az összes ow autót a menetszél hűti, így amikor boxban vagy, miután nincs áramló levegő, elég drasztikusan elkezd melegedni a motor. Melegszik olyan 140 fokig majd amikor jössz ki ne nagyon pörgesd a motor addig még vissza nem hűl. Ez egy normál pitelésnél simán kivitelezhető de amennyiben sokat állsz bent pl. javítás miatt úgy egyre jobban túlmelegszik a motor így nagyobb az esély hogy megadja magát.
- Makako
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 511
- Csatlakozott: szomb. dec. 19, 2009 8:06 am
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - NF1B11 IMOLA TESZT 11.03.06. VASÁRNAP 20.0
Köszi fiúk bár én voltam hülye,mert mint utóbb jobban megnéztem nem csak a melegedés volt a gond hanem az,hogy a boxban leveszi 1 literre az üzemanyagot.Ezért állt le egyből a kivezetőn!Akkor viszont ezt nem értem,miért veszi le gumicserénél??Futamon kimegyek és "leszívja" a tankot?
Annyiszor van igazam ahányszor csak akarom...
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 37 vendég