- Buksi
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 141
- Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 5:17 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés NF1B 2011 Austrália Futam 2011.03.31.
őőőő.... hát visszanéztem a rajtot. Azt gondolom h mégse a setuppal lesz a probléma... sajnos többször összeakadtam Doozival és Gaddal is, és sztem itt az autó hátulja megsérülhetett, és ezért indulhatott ki az autóm feneke ilyen brutálisan.... elég szerencsétlenül alakultak a dolgok mindenesetre....
- Giorgio
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 376
- Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 3:43 pm
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés NF1B 2011 Austrália Futam 2011.03.31.
Ha már rossz volt a mikrofonom TS-en (amit azóta mellékesen jól hozzá vágtam az asztalhoz és azóta tökéletesen működik :D ) akkor kicsit összefoglalom itt a versenyt.
Időmérő: Tudtam, h kevés benzinnel ha nem hibázok meglesz az első 3 hely valamelyike, de előző futam után tartottam kicsit Norbitól aki végül nem sokkal maradt le :D Kicsit állítgattam még a váltón időmérő előtt, ami a pályán jól is működött viszont warm up-on szembesültem azzal, h rajtnál legjobb esetbe is visszaesek jó pár helyet.
Verseny: Rajtnál beigazolódott a sejtésem, mikor felengedtem a rajtautomatikát az autó majd lefulladt mire végre elindultam visszaestem majd 10 helyet visszaeve. Az első kanyarba ott volt minden keresztbeforgó autók, füst, amit szerencsére szép okosan sikerült kikerülnöm belső íven. Itt aztán életem legamatőrebb hibáját követtem el: A felvezetőkörön levett motorteljesítményt elfelejtettem visszahúzi rajtnál és 4 körön keresztül csodálkoztam mitől vagyok lassú, mire észbe kaptam mi a hiba oka. Ezután elég jó tempót sikerült mennem, megpróbáltam minél tovább kint maradni a lágy keverékkel. Kicsit több mint a verseny felénél már féltem attól, h túl sokat fogok veszíteni azokkal szemben akik már friss gumikon vannak kint, így kijöttem kerékcserére és nem sokkal Danikosz mögé sikerült visszajönnöm. Na és innentől elkezdődött életem egyik, ha nem a legjobb versenye :D Ment az oda vissza előzés, szerencsére elég jól működött az egyenesre beállított autó, így volt 1-2 kanyar a pályán ahol majdnem mindig sikerült az előzés. 10 körön keresztül gyilkoltuk egymást, majd 2 kanyarral a vége előtt sikerült eldönteni a végső sorrendet :D Igazából dobogóra számítottam a versenyen, mert éreztem h egész jó lett a setup, végül is csak 72ezreddel sikerült lecsúsznom róla, de ilyen verseny után teljesen elégedett vagyok a 4. hellyel is :D
Norbi, Danikosz köszi az utolsó 10 kört, élveztem nagyon, ha néhol összeértünk akkor sorry :D A KERS-t meg a Red Bull adta kölcsön ezért nem használták Melboure-ben :D
Időmérő: Tudtam, h kevés benzinnel ha nem hibázok meglesz az első 3 hely valamelyike, de előző futam után tartottam kicsit Norbitól aki végül nem sokkal maradt le :D Kicsit állítgattam még a váltón időmérő előtt, ami a pályán jól is működött viszont warm up-on szembesültem azzal, h rajtnál legjobb esetbe is visszaesek jó pár helyet.
Verseny: Rajtnál beigazolódott a sejtésem, mikor felengedtem a rajtautomatikát az autó majd lefulladt mire végre elindultam visszaestem majd 10 helyet visszaeve. Az első kanyarba ott volt minden keresztbeforgó autók, füst, amit szerencsére szép okosan sikerült kikerülnöm belső íven. Itt aztán életem legamatőrebb hibáját követtem el: A felvezetőkörön levett motorteljesítményt elfelejtettem visszahúzi rajtnál és 4 körön keresztül csodálkoztam mitől vagyok lassú, mire észbe kaptam mi a hiba oka. Ezután elég jó tempót sikerült mennem, megpróbáltam minél tovább kint maradni a lágy keverékkel. Kicsit több mint a verseny felénél már féltem attól, h túl sokat fogok veszíteni azokkal szemben akik már friss gumikon vannak kint, így kijöttem kerékcserére és nem sokkal Danikosz mögé sikerült visszajönnöm. Na és innentől elkezdődött életem egyik, ha nem a legjobb versenye :D Ment az oda vissza előzés, szerencsére elég jól működött az egyenesre beállított autó, így volt 1-2 kanyar a pályán ahol majdnem mindig sikerült az előzés. 10 körön keresztül gyilkoltuk egymást, majd 2 kanyarral a vége előtt sikerült eldönteni a végső sorrendet :D Igazából dobogóra számítottam a versenyen, mert éreztem h egész jó lett a setup, végül is csak 72ezreddel sikerült lecsúsznom róla, de ilyen verseny után teljesen elégedett vagyok a 4. hellyel is :D
Norbi, Danikosz köszi az utolsó 10 kört, élveztem nagyon, ha néhol összeértünk akkor sorry :D A KERS-t meg a Red Bull adta kölcsön ezért nem használták Melboure-ben :D
Illés György
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés NF1B 2011 Austrália Futam 2011.03.31.
Jelenleg nem tudom frissíteni a híreket, remélem az ucsó simitást végzik az oldalon és ennek fejleményeként már az emil is működik fog.
A statisztikát tudtam frissíteni, illetve a szerver replayt mindenki már eléri a szokott helyen a letöltésekben, amennyiben valaki óvni szeretne, arra kérem ezt használja.
Ezúton is gratulálok Tonynak a győzelemhez illetve Danikosznak, Norbinak és Giorgionak a nagyon szép végjátszmához.
Sajnos a restartban én is egyetértek megnézve az esetet, bár számszerűsítve, nem keveredik bele több mint a mezőny fele, ennek ellenére jobb lett volna. Sajnálatos módon nekem mivel kommentálom a futamot egyszerűen nincs lehetőségem mindenre figyelni, a közvetítés közben. Ennek ellenére visszanéztem kb. a kör közepén, hogy mennyien maradtatok meg, 14. helyen Kiruig minden rendben volt, úgy saccoltam a maradék 7-ből két fő sérülhetett végzetesen, az hogy ennél többen is érintettek voltak és kisebb sérüléseket szenvedtek szomorú, de a szabályzat nem veszi figyelembe. További vizsgálódást nem tartottam fontosnak az 50% biztosan meg volt.
Sajnos visszacsinálni nem lehet, illetve mind a biráskodás részletessége, illetve több rajt teszt segíthet.
Továbbá arra kérek mindenkit, töltse még egyszer be a pályát és nézze meg jól a betöltő képet! - Nem kis versenyzők csináltak abban a kanyarban óriási baromságot. Sok apró részletnek kellett összejönne ehhez a katasztrofális rajthoz. Ennek ellenére szándékomban áll - minden bizonnyal Bedyvel egyetemben - kemény de konstruktív büntetések kiszabására, megkeresve a hiba forrást.
A statisztikát tudtam frissíteni, illetve a szerver replayt mindenki már eléri a szokott helyen a letöltésekben, amennyiben valaki óvni szeretne, arra kérem ezt használja.
Ezúton is gratulálok Tonynak a győzelemhez illetve Danikosznak, Norbinak és Giorgionak a nagyon szép végjátszmához.
Sajnos a restartban én is egyetértek megnézve az esetet, bár számszerűsítve, nem keveredik bele több mint a mezőny fele, ennek ellenére jobb lett volna. Sajnálatos módon nekem mivel kommentálom a futamot egyszerűen nincs lehetőségem mindenre figyelni, a közvetítés közben. Ennek ellenére visszanéztem kb. a kör közepén, hogy mennyien maradtatok meg, 14. helyen Kiruig minden rendben volt, úgy saccoltam a maradék 7-ből két fő sérülhetett végzetesen, az hogy ennél többen is érintettek voltak és kisebb sérüléseket szenvedtek szomorú, de a szabályzat nem veszi figyelembe. További vizsgálódást nem tartottam fontosnak az 50% biztosan meg volt.
Tény, hogy végül heten érkeztek javításra: Csaba, Ulvar, KDM, Aflac, Zsozsesz, Titusz, Rpeti továbbá Buksi és később Knife ( Ő teljesen más okokból) feladásra kényszerült. Ezek a számok magasak és ahogy írtam valóban jobb lett volna egy restart.ami a versenyben résztvevő pilóták legalább 50%-át érinti (tehát a sérülések következtében az autók 50%-ának minimum a pitben történő javítása szükséges). Páratlan számú induló esetén az 50%-ot lefelé kerekítjük (23 indulónál pl. 11). Az első körnek akkor van vége, amikor a teljes mezőny áthaladt újra a rajt/cél vonalon.
Sajnos visszacsinálni nem lehet, illetve mind a biráskodás részletessége, illetve több rajt teszt segíthet.
Továbbá arra kérek mindenkit, töltse még egyszer be a pályát és nézze meg jól a betöltő képet! - Nem kis versenyzők csináltak abban a kanyarban óriási baromságot. Sok apró részletnek kellett összejönne ehhez a katasztrofális rajthoz. Ennek ellenére szándékomban áll - minden bizonnyal Bedyvel egyetemben - kemény de konstruktív büntetések kiszabására, megkeresve a hiba forrást.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés NF1B 2011 Austrália Futam 2011.03.31.
Hát azt hiszem ez az a fajta időtöltés, amit csak a szórakozás kedvéért érdemes űzni. Tényleg nem érdemes magad felhúzni Ulvar, mostmár én is tudom. Nézd meg mire mentem vele, hogy qva szépen elszlalomoztam az autók között... második vagy harmadik(nem emlékszem) körben kiment a villany a környéken. Na erre mit mondjak? Ba***a meg az e.on?
- Tony
- Hozzászólások: 1461
- Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés NF1B 2011 Austrália Futam 2011.03.31.
Külső szemlélővel nézve a dolgot, aki semelyikünket sem ismeri, szerintem úgy tűnik, mintha az első kanyarnál Gadfly óvatos féktávja után szándékosan vágta le a kanyart, hogy elkerülje Buksival az ütközést.
Ez tényleg szórakozás! Én úgy álltam neki ennek az évnek, hogy szeretnék rengeteg jó futamot futni, sok csatával, esetleg egy-kétszer győzni. Ebben az autóban, ebben a mezőnyben ez benne van. Csak sokkal-sokkal óvatosabban kéne mennünk, főleg a rajtnál. Ez biztos így lesz, senki ne adja fel, össze kell szoknia a mezőnynek. Megjegyzem, tavaly egyetlenegy óvásunk nem volt, és tavalyelőtt is egy, az is év elején. Le tudtunk mindent rendezni békésen. Valahogy ezt a szokást tartsuk meg, ehhez azonban az előző évekhez hasonló korrekt vezetés szükséges. Tavaly Ringen kaptam egy pofont a rajtnál, bajnoki hajrában. Oké, téptem a hajam, de nem lett tőle semmi bajom. Becsületesen megbeszéltük utána.
Ulvar! Egy pillanatra felejtsd el minden gondolatodat. Képzeld azt, hogy Te ülsz abban a Mercedesben. Mit tettél volna az első kanyarban? Legbelső íven vagy, majdnem meg kell állnod, hogy befordulj, és meglátod a tükörben, hogy baj jön. Nem levágnád rögtön a kanyart, hogy ne menjetek össze? Képzeld bele magad a helyzetbe.
Továbbá meg említetted, hogy ki az a véristván, aki a tükröt nézi a rajtnál? Mondjuk én, mondjuk mindenki. ÖT Online F1 szezon után tudhatnád, hogy jobban kell hátra figyelni, mint előre.
Ez tényleg szórakozás! Én úgy álltam neki ennek az évnek, hogy szeretnék rengeteg jó futamot futni, sok csatával, esetleg egy-kétszer győzni. Ebben az autóban, ebben a mezőnyben ez benne van. Csak sokkal-sokkal óvatosabban kéne mennünk, főleg a rajtnál. Ez biztos így lesz, senki ne adja fel, össze kell szoknia a mezőnynek. Megjegyzem, tavaly egyetlenegy óvásunk nem volt, és tavalyelőtt is egy, az is év elején. Le tudtunk mindent rendezni békésen. Valahogy ezt a szokást tartsuk meg, ehhez azonban az előző évekhez hasonló korrekt vezetés szükséges. Tavaly Ringen kaptam egy pofont a rajtnál, bajnoki hajrában. Oké, téptem a hajam, de nem lett tőle semmi bajom. Becsületesen megbeszéltük utána.
Ulvar! Egy pillanatra felejtsd el minden gondolatodat. Képzeld azt, hogy Te ülsz abban a Mercedesben. Mit tettél volna az első kanyarban? Legbelső íven vagy, majdnem meg kell állnod, hogy befordulj, és meglátod a tükörben, hogy baj jön. Nem levágnád rögtön a kanyart, hogy ne menjetek össze? Képzeld bele magad a helyzetbe.
Továbbá meg említetted, hogy ki az a véristván, aki a tükröt nézi a rajtnál? Mondjuk én, mondjuk mindenki. ÖT Online F1 szezon után tudhatnád, hogy jobban kell hátra figyelni, mint előre.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: csüt. júl. 19, 2007 2:18 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés NF1B 2011 Austrália Futam 2011.03.31.
GADFLY!!!
Te az éven nyújtott produkciód után csak ne vérpistikézz le senkit, Maszim talin nem néztél ki ennyire pofátlannak. Szórakozásként gondolok erre a dologra, de a vérnyomásomat valahogy mégis 400/200 fölé csaptad. Képes vagy még itt vérpistikézni mást, holott lebontod a mezőnyt, de hogy csak saját példánál maradjunk: lebontasz engem majd még annyira sem képes, hogy egy rohadt bocsánatot benyögj. Érdekes módon doozi-ban volt annyi, hogy miután elszántotta a jobb oldalam, verseny azonnal elnézést kért, megbeszéltük, te pedig még másokat basztatsz, de sebaj, MTCC-ből megszoktuk már, pedig ott a bírói döntések magukért beszélnek.
A stílusról pedig: a szarra amit csináltál rászórsz 6 kg porcukrot, az attól egy szar(jelen helyzetben idióta vezetési stílus) marad.
Szerk.: Egyre inkább kezd elmenni a kedvem az egésztől...
Te az éven nyújtott produkciód után csak ne vérpistikézz le senkit, Maszim talin nem néztél ki ennyire pofátlannak. Szórakozásként gondolok erre a dologra, de a vérnyomásomat valahogy mégis 400/200 fölé csaptad. Képes vagy még itt vérpistikézni mást, holott lebontod a mezőnyt, de hogy csak saját példánál maradjunk: lebontasz engem majd még annyira sem képes, hogy egy rohadt bocsánatot benyögj. Érdekes módon doozi-ban volt annyi, hogy miután elszántotta a jobb oldalam, verseny azonnal elnézést kért, megbeszéltük, te pedig még másokat basztatsz, de sebaj, MTCC-ből megszoktuk már, pedig ott a bírói döntések magukért beszélnek.
A stílusról pedig: a szarra amit csináltál rászórsz 6 kg porcukrot, az attól egy szar(jelen helyzetben idióta vezetési stílus) marad.
Szerk.: Egyre inkább kezd elmenni a kedvem az egésztől...
Kia Cee'd & Hyundai i30 meg a Google
BIKICSUNÁJ
BIKICSUNÁJ
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés NF1B 2011 Austrália Futam 2011.03.31.
Gadfly! Megkérdezem tőled még egyszer értelmesen, ha ott nincs senki és azon az íven maradsz, (tehát a fű mellett legbelül) hogy akarsz elfordulni? Fizikailag a külső ívre csúsztál volna ha csak nem 50el veszed azt a kb. 90 fokos kanyart! Nem gondoltál arra hogy esetleg kicsit beljebb megyek, hogy el is tudjak fordulni? Buksi
Az meg téged minősít, hogy te személyeskedsz én meg pont írtam, hogy nem kívánok személyeskedésbe bele bonyolódni . És ne VérUlvározzál itt nekem bazdmeg, majd ha te 400-500 köröd egy kanyar alatt cseszik össze azt Vérpistázz, mert nekem itt lett elegem, hogy én fogjam be míg más röhög azon ami történt! Úgy hogy nem nekem kell vissza venni arany apám, hanem annak akik okozták a cuccost!
Amúgy meg ebből is látszik (ezt így mindenki mondva) HOGY SZART SE ÉRNEK A JOGSI SZERZÉSEK! Még Mindig nem tudnak sokan rajtolni. Direkt így volt megcsinálva a mod, hogy ha két kerék össze ér repüljenek az emberkék! Ez itt látszódott és látom előre hogy semmi következménye nem lesz a dolgoknak. És ha tényleg nem lesz akkor felesleges tényleg bármit csinálni a maszimon belül azoknak, akik színvonalasabbá akarják tenni!
Engem lehet szidni Gadfly amúgy 6 éve ezt csinálják itt az emberek és még mindig leszarom, mert sok más emberrel ellentétben én kimondom azt amit gondolok! (és eddig 85%-ban nekem volt igazam).
A legdurvább hogy értelmesen írtam le a dolgot...és nem jutott el hozzád a lényege. És tedd azt hogy nem reagálsz, okosabb maradsz az biztos!
@Tony: Ugyanazt csináltam volna, mint a Mclarenben. Nézd meg.
@Metosz: Még mindig egy szimulátoros játékon belül vagyunk, ahol semmiért cserébe órákat vagyunk képesek géphez ülni és szabadidőt áldozni. Soha ne a valósághoz viszonyíts, annak abszolút nincs értelme.
@Futam:
Akik megúszták a dolgot azok jó csatát vívtak az elején amúgy, én is jöttem fel mint állat hátulról (igaz átlag 1 mp benne volt minden körben). A legnagyobb gondom az volt, hogy a gépemet Kedden újra raktam szerdán még élesztgettem, ma lett valamennyire jó, de még mindig van hogy nem fut egy két program, mint pl: az rFdynhud, így lószart se láttam futam közben, hogy hogyan áll a gép, csak nyomtam neki...Köv. futamra összeáll...
Az meg téged minősít, hogy te személyeskedsz én meg pont írtam, hogy nem kívánok személyeskedésbe bele bonyolódni . És ne VérUlvározzál itt nekem bazdmeg, majd ha te 400-500 köröd egy kanyar alatt cseszik össze azt Vérpistázz, mert nekem itt lett elegem, hogy én fogjam be míg más röhög azon ami történt! Úgy hogy nem nekem kell vissza venni arany apám, hanem annak akik okozták a cuccost!
Amúgy meg ebből is látszik (ezt így mindenki mondva) HOGY SZART SE ÉRNEK A JOGSI SZERZÉSEK! Még Mindig nem tudnak sokan rajtolni. Direkt így volt megcsinálva a mod, hogy ha két kerék össze ér repüljenek az emberkék! Ez itt látszódott és látom előre hogy semmi következménye nem lesz a dolgoknak. És ha tényleg nem lesz akkor felesleges tényleg bármit csinálni a maszimon belül azoknak, akik színvonalasabbá akarják tenni!
Engem lehet szidni Gadfly amúgy 6 éve ezt csinálják itt az emberek és még mindig leszarom, mert sok más emberrel ellentétben én kimondom azt amit gondolok! (és eddig 85%-ban nekem volt igazam).
A legdurvább hogy értelmesen írtam le a dolgot...és nem jutott el hozzád a lényege. És tedd azt hogy nem reagálsz, okosabb maradsz az biztos!
@Tony: Ugyanazt csináltam volna, mint a Mclarenben. Nézd meg.
@Metosz: Még mindig egy szimulátoros játékon belül vagyunk, ahol semmiért cserébe órákat vagyunk képesek géphez ülni és szabadidőt áldozni. Soha ne a valósághoz viszonyíts, annak abszolút nincs értelme.
@Futam:
Akik megúszták a dolgot azok jó csatát vívtak az elején amúgy, én is jöttem fel mint állat hátulról (igaz átlag 1 mp benne volt minden körben). A legnagyobb gondom az volt, hogy a gépemet Kedden újra raktam szerdán még élesztgettem, ma lett valamennyire jó, de még mindig van hogy nem fut egy két program, mint pl: az rFdynhud, így lószart se láttam futam közben, hogy hogyan áll a gép, csak nyomtam neki...Köv. futamra összeáll...
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: Jelentkezés NF1B 2011 Austrália Futam 2011.03.31.
fél 11 előtt pár perccel vissza is jött a netem. Bár lehet jobb is, esélyem nem lett volna ezen a pályán. Tegnap gyúrtam még délután és még kvali benyával is 25.8-at tudtam kipréselni magamból.
- RPeti
- Hozzászólások: 712
- Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés NF1B 2011 Austrália Futam 2011.03.31.
Szerintem az indulatokat szépen gyűrje le magában mindenki... elég feszüt világban élünk van mindenkinek elég egyéb problémája amit sajnos valószínűleg részben itt a fórumon vezetnek le.
A futammal és az eddigi kommentekkel kapcsolatban azért van néhány konstruktív észrevételem.
- Vagy a vágási szabály nem egyértelmű, esetleg én nem jól értelmezem... Amennyiben van, a kerékvető külső széle a pálya határa. Azon kívül menni nem szabad. Amikor véget ér a kerékvető, utána már lehet füvön/homokon átgázolni? Tipiokus jelenség volt, senkit nem emelnék ki de volt alkalmam rengeteg ilyen esetet látni időmérőn is, versenyen is. ezt a szabályt pontosítani kellene, ezen a pályán legalább 1mp-et lehetett nyerni ilyen ívekkel. A mezőny azért szakadt szét ennyire tempóban, mert voltak akik szinte az összes kerékvetőnél így mentek, voltak akik csak egyes helyeken, és volt aki seholsem.
A kommentekből nem szó szerint idézve:
"a rajtnál akartam nyerni pozíciókat, mert tudtam hogy csak így van esélyem"
- Ez mi? Ez biztosan nem egyezik azzal a felfogással amit minden verseny előtt próbálunk magunkévá tenni, hogy csak rajtoljunk el biztonságosan, rendeződjön a sor anélkül hogy valakinek kukába kellene dobnia több száz körös felkészülést A tempókülönbségek úgyis megmutatják hogy ki mikor hova érhet fel. Ha higgadtan rajtolnánk, akkor nagy vonalakban az időmérő sorrendjének alapján teljesítenénk 4-5 kanyart. Az időmérő ugyan nem mutatja meg a tényleges versenytempót, de kiindulási alapnak mindenképpen jó.
"Nem nagyon készültem, ismeretlen volt a setup"
- Ennek ellenlére a rajt és az első 2 kanyar bátrabb volt az elvárhatónál. Ha nem voltál teljesen képben azzal hogy hogyan viselkedik az autó pontosan hideg gumikon, megtankolva, mezőnyben, akkor miért kellett ennyire agresszívan előretörni?
Restart:
Az 50%-os szabály hibás, nem pontos. Amennyiben egy ilyen rajt után nem biztos benne az emberke hogy lesz restart, és nem katasztrofális az autó sérülése nyilván nem megy ki javítani. Attól még ugyanúgy kuka az egész verseny, mivel egy pici sérülés is tizedeket jelent körönként, ami összeadva a versenytávra 10-20-30 mp... Vagy ilyenkor TS-en kellene összebeszélni, hogy aki csak teheti menjen ki javítani, és akkor lesz restart?
Nem kötözködök, nem támadok senkit
Ha ez így folytatódik tovább, értem ezt a hangulatra és a rajthoz való hozzállásra, akkor előbb utóbb ugyanolyan kevés autó lesz a mezőnyben ahogyan az elmúlt évben is volt.
A futammal és az eddigi kommentekkel kapcsolatban azért van néhány konstruktív észrevételem.
- Vagy a vágási szabály nem egyértelmű, esetleg én nem jól értelmezem... Amennyiben van, a kerékvető külső széle a pálya határa. Azon kívül menni nem szabad. Amikor véget ér a kerékvető, utána már lehet füvön/homokon átgázolni? Tipiokus jelenség volt, senkit nem emelnék ki de volt alkalmam rengeteg ilyen esetet látni időmérőn is, versenyen is. ezt a szabályt pontosítani kellene, ezen a pályán legalább 1mp-et lehetett nyerni ilyen ívekkel. A mezőny azért szakadt szét ennyire tempóban, mert voltak akik szinte az összes kerékvetőnél így mentek, voltak akik csak egyes helyeken, és volt aki seholsem.
A kommentekből nem szó szerint idézve:
"a rajtnál akartam nyerni pozíciókat, mert tudtam hogy csak így van esélyem"
- Ez mi? Ez biztosan nem egyezik azzal a felfogással amit minden verseny előtt próbálunk magunkévá tenni, hogy csak rajtoljunk el biztonságosan, rendeződjön a sor anélkül hogy valakinek kukába kellene dobnia több száz körös felkészülést A tempókülönbségek úgyis megmutatják hogy ki mikor hova érhet fel. Ha higgadtan rajtolnánk, akkor nagy vonalakban az időmérő sorrendjének alapján teljesítenénk 4-5 kanyart. Az időmérő ugyan nem mutatja meg a tényleges versenytempót, de kiindulási alapnak mindenképpen jó.
"Nem nagyon készültem, ismeretlen volt a setup"
- Ennek ellenlére a rajt és az első 2 kanyar bátrabb volt az elvárhatónál. Ha nem voltál teljesen képben azzal hogy hogyan viselkedik az autó pontosan hideg gumikon, megtankolva, mezőnyben, akkor miért kellett ennyire agresszívan előretörni?
Restart:
Az 50%-os szabály hibás, nem pontos. Amennyiben egy ilyen rajt után nem biztos benne az emberke hogy lesz restart, és nem katasztrofális az autó sérülése nyilván nem megy ki javítani. Attól még ugyanúgy kuka az egész verseny, mivel egy pici sérülés is tizedeket jelent körönként, ami összeadva a versenytávra 10-20-30 mp... Vagy ilyenkor TS-en kellene összebeszélni, hogy aki csak teheti menjen ki javítani, és akkor lesz restart?
Nem kötözködök, nem támadok senkit
Ha ez így folytatódik tovább, értem ezt a hangulatra és a rajthoz való hozzállásra, akkor előbb utóbb ugyanolyan kevés autó lesz a mezőnyben ahogyan az elmúlt évben is volt.
Peter Retkes
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés NF1B 2011 Austrália Futam 2011.03.31.
@Spiczi
Látom kiállsz a haverod mellett, de ezzel semmi baj. Hidd el nekem is teljesen más kép tárult a tavalyi és az az előtt találkozón is, mint amit itt néha egyesek hangnemben megengednek. Sajnálom, hogy a haverodnak szövegértési gondjai vannak, hiszen nem az ő általa mondott tényekre írtam azt amit, hanem a hangnemre melyet megenged itt oly sokszor magának. Azt hittem egyértelmű neki mit mire írtam, de úgy néz ki mégsem.
A veled való incidensel kapcsolatban viszont akkor itt és most elnézést kérek. Nem néztem még ezzel kapcsolatban vissza semmit, de tudom volt jópár kanyar mikor előzgettük egymást. Sajnos TS-en futam közben (kivéve ovál) nem tudok kommunikálni, mivel direkt picit le van halkítva mivel zavar, illetve én nem fülesről tolom így a motorhangok is elnyomják. Ezért sem hallottam azt se, hogy mi történt a rajt után. Arra emlékszem, hogy egyszer visszaengedtél magad elé, mondjuk az nem tudom miért volt, mert én nem éreztem semmi gázosat, de majd ha lesz időm tényleg visszanézem ezeket is.
A többi írásodra nagyon nem reagálnék. Sajnálom, hogy így látod a dolgokat és h engem okolsz az egészért és, hogy én vagyok a pofátlan. Leírtad és ez van, ehhez tényleg nem akarok semmit hozzáfűzni, mert nem feltétlen javítana a jelenlegi helyzeten.
@RPeti
Nyilván tisztában vagyok vele, hogy nem az első kanyarban/körben kell megnyerni a versenyt, de az előző futamból kiindulva éreztem a jó rajtolásnak az előnyét és ezt szerettem volna itt is kihasználni. Nem kamikázeként rajtoltam ott se és sztem itt se. Ha így lett volna, akkor ez teljesen másképp nézett volna ki és átszánthattam volna kb. 2-3 autót az első kanyarban.
Látom kiállsz a haverod mellett, de ezzel semmi baj. Hidd el nekem is teljesen más kép tárult a tavalyi és az az előtt találkozón is, mint amit itt néha egyesek hangnemben megengednek. Sajnálom, hogy a haverodnak szövegértési gondjai vannak, hiszen nem az ő általa mondott tényekre írtam azt amit, hanem a hangnemre melyet megenged itt oly sokszor magának. Azt hittem egyértelmű neki mit mire írtam, de úgy néz ki mégsem.
A veled való incidensel kapcsolatban viszont akkor itt és most elnézést kérek. Nem néztem még ezzel kapcsolatban vissza semmit, de tudom volt jópár kanyar mikor előzgettük egymást. Sajnos TS-en futam közben (kivéve ovál) nem tudok kommunikálni, mivel direkt picit le van halkítva mivel zavar, illetve én nem fülesről tolom így a motorhangok is elnyomják. Ezért sem hallottam azt se, hogy mi történt a rajt után. Arra emlékszem, hogy egyszer visszaengedtél magad elé, mondjuk az nem tudom miért volt, mert én nem éreztem semmi gázosat, de majd ha lesz időm tényleg visszanézem ezeket is.
A többi írásodra nagyon nem reagálnék. Sajnálom, hogy így látod a dolgokat és h engem okolsz az egészért és, hogy én vagyok a pofátlan. Leírtad és ez van, ehhez tényleg nem akarok semmit hozzáfűzni, mert nem feltétlen javítana a jelenlegi helyzeten.
@RPeti
Nyilván tisztában vagyok vele, hogy nem az első kanyarban/körben kell megnyerni a versenyt, de az előző futamból kiindulva éreztem a jó rajtolásnak az előnyét és ezt szerettem volna itt is kihasználni. Nem kamikázeként rajtoltam ott se és sztem itt se. Ha így lett volna, akkor ez teljesen másképp nézett volna ki és átszánthattam volna kb. 2-3 autót az első kanyarban.
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés NF1B 2011 Austrália Futam 2011.03.31.
Eléggé szomorú ez a hangulat, ami itt van, én se néztem még vissza, de nem is lényeg, ez benne van, ahogy az is hogy nem lett resi. Ez nem egy emberes meló(Metosz).
Ulvar nézd meg a versenyt ki az aki előled rajtolt, ki volt előtted folyamatosan, és ki az aki végig csinálta csöndben és most sem dühöng, ha nincs időd akkor megmondom: ÉN.
Ugyanazt szoptam én is, mert el akartam kerülni a balesetet, de mögöttem a Virginben valaki nem nézett előre és lezúzott. EZ VAN!!!
Túl sokat dühöngsz, számolj el 1millárdik addig lenyugodsz, és utána írj értelmes dolgokat, nem alpárian megfogalmazva, légyszíves. Én ezt tényleg kérem tőled, ezzel az életben sehova nem fogsz jutni, csak magadnak ártasz hidd el nekem.
Akkor összefoglalom a versenyemet, mert nem nyilatkoztam tegnap :D
Itt olvastam 400-500 kör tesztről, erről én csak álmodok... De ennek ellenére sem megy rosszul... :-)
6. hely qualyn teljesen jó, abszolút nem tudtam mit kezdeni a beállítással, a pályát sem éreztem igazán, egy stabil versenyre törekedtem, és az első 5 volt a cél.
Rajtot elkúrtam, nagyon jól elkaptam, de előttem a retyó:D(talán Danikosz) beragadt, elvettem a gázt, ki akartam kerülni, majd vissza léptem a gázra, de akkor már kikapcsolt az automata, majdnem megpördültem, sokan elmentek mellettem.
Aztán a baleset, és irány a box, jó sokat ácsorogtam ott, nem sokan voltak mögöttem, talán csak RPeti. Az autó nem lett jó mondanom sem kell.
Utána a verseny arról szólt, hogy kergetek valakit aki fényévekre van, megelőzöm egy pillanat alatt elhúzok, majd újra kergetek valakit, k..vára untam(95% egyedül versenyeztem az idővel), de TESZTNEK jó volt.
7. lettem, elmegy de figyelembe véve hogy nem volt finom, annyira nem tetszik :D
Knife sajnálom, hogy megint peched volt :S:S:S
Ulvar nézd meg a versenyt ki az aki előled rajtolt, ki volt előtted folyamatosan, és ki az aki végig csinálta csöndben és most sem dühöng, ha nincs időd akkor megmondom: ÉN.
Ugyanazt szoptam én is, mert el akartam kerülni a balesetet, de mögöttem a Virginben valaki nem nézett előre és lezúzott. EZ VAN!!!
Túl sokat dühöngsz, számolj el 1millárdik addig lenyugodsz, és utána írj értelmes dolgokat, nem alpárian megfogalmazva, légyszíves. Én ezt tényleg kérem tőled, ezzel az életben sehova nem fogsz jutni, csak magadnak ártasz hidd el nekem.
Akkor összefoglalom a versenyemet, mert nem nyilatkoztam tegnap :D
Itt olvastam 400-500 kör tesztről, erről én csak álmodok... De ennek ellenére sem megy rosszul... :-)
6. hely qualyn teljesen jó, abszolút nem tudtam mit kezdeni a beállítással, a pályát sem éreztem igazán, egy stabil versenyre törekedtem, és az első 5 volt a cél.
Rajtot elkúrtam, nagyon jól elkaptam, de előttem a retyó:D(talán Danikosz) beragadt, elvettem a gázt, ki akartam kerülni, majd vissza léptem a gázra, de akkor már kikapcsolt az automata, majdnem megpördültem, sokan elmentek mellettem.
Aztán a baleset, és irány a box, jó sokat ácsorogtam ott, nem sokan voltak mögöttem, talán csak RPeti. Az autó nem lett jó mondanom sem kell.
Utána a verseny arról szólt, hogy kergetek valakit aki fényévekre van, megelőzöm egy pillanat alatt elhúzok, majd újra kergetek valakit, k..vára untam(95% egyedül versenyeztem az idővel), de TESZTNEK jó volt.
7. lettem, elmegy de figyelembe véve hogy nem volt finom, annyira nem tetszik :D
Knife sajnálom, hogy megint peched volt :S:S:S
Buchert Csaba
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés NF1B 2011 Austrália Futam 2011.03.31.
Csabi, ha csöndben maradtál volna okosabb lettél volna. Ha ez alpári amit beírtam akkor így jártál, vedd magadra, nyugodtan! Nem tetszik, így jártál. Valahogy 6 év elteltével nem akarok csöndben ülni, és várni, hogy megint ellegyenek tusolva az ügyek, és most kivételesen ebben a modban az én szavam is benne van, ebbe a pályába pedig 3x 100% futam + tesztelési órák száma + a futam előtti teszt kvali és futam! Számolgass. És utána meddig jutottam, csak azért mert valakik még mindig nem tanultak meg bizonyos dolgokat, amiket egyébként valami jogsi izében is kellett gyakorolni.
@Gadfly: Sajnálom összefüggéseket szősz olyan dolgokból, ami nem igaz. Ez van. Csak röhögök.
@Gadfly: Sajnálom összefüggéseket szősz olyan dolgokból, ami nem igaz. Ez van. Csak röhögök.
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 227
- Csatlakozott: kedd nov. 06, 2007 9:59 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés NF1B 2011 Austrália Futam 2011.03.31.
Nem akarok senkit se megbántani de talán túl lesz spilázva ez a helyzet.
Szívesen olvasgatom itt a hszeket nem erről van szó de talán már kezd sok lenni, hallottuk mindenki véleményét. Ulvar ha úgy érzed hogy ne legyen "eltusolva" a helyzet akkor írd meg az óvások topicban, mert ami ide kerül azzal nem lesz szeritnem semmi.
Amúgy szerintem a lassabb pilóták többször kerülnek ilyen helyzetbe mégse dühöngenek ennyire.
tényleg nem bántásnak írom csak nem biztos hogy mindenki szívesen olvasgatja.
Szívesen olvasgatom itt a hszeket nem erről van szó de talán már kezd sok lenni, hallottuk mindenki véleményét. Ulvar ha úgy érzed hogy ne legyen "eltusolva" a helyzet akkor írd meg az óvások topicban, mert ami ide kerül azzal nem lesz szeritnem semmi.
Amúgy szerintem a lassabb pilóták többször kerülnek ilyen helyzetbe mégse dühöngenek ennyire.
tényleg nem bántásnak írom csak nem biztos hogy mindenki szívesen olvasgatja.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: csüt. júl. 19, 2007 2:18 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés NF1B 2011 Austrália Futam 2011.03.31.
@Gadfly, örülök hogy örülsz, mostmár csak arra kellene rájönnöd hogy miért is írtam mindazt. Mert a rajtbaleset amiben (szerintem) nyakig bűnös vagy, némi odafigyeléssel elkerülhető lett volna, többek közt ezért is engedtelek el ott a gyors bal-jobb-ban, mert ha ott megpróbálok befordulni, akkor tuti mind a ketten összetörjük egymást + a mögöttünk jövő embert is elrántjuk. Ugyanaz volt a szituáció mint a te esetedben a rajtnál. Elég lett volna csak szétnézni és máris nem kell levágnod a pályát, nem rongyolsz bele Buksiba és nem okozol marha nagy balesetet. Mindezt ha szóváteszik, akkor pedig nekiállsz kifogásokat keresni majd ezerrel személyeskedni(pedig azzal kezdted a mondandód, hogy nem személyeskedsz...). Na ez csapta ki nálam a biztosítékot és nálam ez már bőven a pofátlanság kategóriája. A stílust illetően pedig továbbra is csak az előbb leírtakat tudom mondani. Bár már előfordult, hogy te is elküdtél anyámba (SRW), az lehet, hogy csak kivételes eset volt.
Kia Cee'd & Hyundai i30 meg a Google
BIKICSUNÁJ
BIKICSUNÁJ
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés NF1B 2011 Austrália Futam 2011.03.31.
Hát szerintem nem! És metosznak 1 órán keresztül mondtam a magamét.bpetya írta:Nem akarok senkit se megbántani de talán túl lesz spilázva ez a helyzet.
Szívesen olvasgatom itt a hszeket nem erről van szó de talán már kezd sok lenni, hallottuk mindenki véleményét. Ulvar ha úgy érzed hogy ne legyen "eltusolva" a helyzet akkor írd meg az óvások topicban, mert ami ide kerül azzal nem lesz szeritnem semmi.
Amúgy szerintem a lassabb pilóták többször kerülnek ilyen helyzetbe mégse dühöngenek ennyire.
tényleg nem bántásnak írom csak nem biztos hogy mindenki szívesen olvasgatja.
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés NF1B 2011 Austrália Futam 2011.03.31.
Na akkor teljesen független az eddig írottakról:
Először is szeretnék gratulálni a dobogósoknak ill. azoknak akik a rajtnál történt incidens érintettjei voltak és ettől független végigtolták a futamot. Az előttem lévőkhöz (Tony, Norbi, Dani és Gio) annyit fűznék, hogy iszonyat gyorsak vagytok srácok ezzel a Moddal. Minden elismerésem a tiétek. Nem tudom mi a titkos receptetek, de úgy érzem, hogy a Mercedes csapat igencsak le van maradva tőletek. Jó és megbízható az autónk, ezáltal kellemes vezetni, csak ez a tempó és főleg a végsebesség rovására megy. Úgy gondolom az elmúlt két futamot követően teljesen át kell értékelnünk csapattársammal az autónkban rejlő potenciál kihasználását. Úgy néz ki, hogy a tutira való apellálás kevés, így merészebb vizekre kell eveznünk már ami az autó beállítását érinti. Persze ehhez legalább 2x annyit teszt is kéne, ami sajnos eléggé korlátolt szabadidő szempontjából, de a következő futamokra mindenképpen kipróbálunk vmi B megoldást, mert az A úgy néz ki túl safety. Majd kiderül mi sül ki belőle...
A futamom hasonló volt az idénynyitóéhoz. Voltak akik 20-30 Km/h sebességgel mentek el mellettem és ezáltal semmi esélyem sem volt ellenük. (nem titok a set-em szinte ua volt) Többnyire egyedül autóztam. Spiczivel és Doozival volt némi csatározásom, melyek némi szint vittek a monoton körözgetésbe, de semmi más extra. A rajbalesetre visszatérve itt és most szeretnék minden azon pilótától elnézést kérni, akik úgy gondolják, hogy én tehetek erről. Gondolom mindenki megnézte a replayt és saját belátása szerint véleményezi a történteket ill. gyanúsítja a felelősöket. Természetesen mint ahogy az látható is nem az volt a célom, hogy bárkivel is koccanjak, de aki ezt másképp látja, az nyugodtan óvjon hiszen a lehetőség adott.
A következő pálya célegyenese után ismét egy veszélyes jobbos lesz, ahol szintén gyakoriak a kisebb balesetek. Talán ezek az élesebb célegyenesvégi kanyarok még biztonságosabbak mint az ausztrálhoz hasonló dinamikusabb változatok hiszen az utóbbinál a féktáv helyes felmérése mellett sokkal több mindenre kell figyelni és vigyázni. Ha jól emlékszem Bahreinben sem volt különösebb gond az jobbos kanyarban, így remélem ez Sepangban sem lesz másképp. Rajtam biztos nem fog múlni, mert itt és most elhatároztam, hogy ha nem érkezik óvás és a BT-sem szab ki büntetést, akkor én saját magam fogom úgy intézni, hogy az időmérőn nem teszek meg mért kört és így a mezőny végéről fogok rajtolni.
Sikeres felkészülést mindenkinek és hajrá!
Először is szeretnék gratulálni a dobogósoknak ill. azoknak akik a rajtnál történt incidens érintettjei voltak és ettől független végigtolták a futamot. Az előttem lévőkhöz (Tony, Norbi, Dani és Gio) annyit fűznék, hogy iszonyat gyorsak vagytok srácok ezzel a Moddal. Minden elismerésem a tiétek. Nem tudom mi a titkos receptetek, de úgy érzem, hogy a Mercedes csapat igencsak le van maradva tőletek. Jó és megbízható az autónk, ezáltal kellemes vezetni, csak ez a tempó és főleg a végsebesség rovására megy. Úgy gondolom az elmúlt két futamot követően teljesen át kell értékelnünk csapattársammal az autónkban rejlő potenciál kihasználását. Úgy néz ki, hogy a tutira való apellálás kevés, így merészebb vizekre kell eveznünk már ami az autó beállítását érinti. Persze ehhez legalább 2x annyit teszt is kéne, ami sajnos eléggé korlátolt szabadidő szempontjából, de a következő futamokra mindenképpen kipróbálunk vmi B megoldást, mert az A úgy néz ki túl safety. Majd kiderül mi sül ki belőle...
A futamom hasonló volt az idénynyitóéhoz. Voltak akik 20-30 Km/h sebességgel mentek el mellettem és ezáltal semmi esélyem sem volt ellenük. (nem titok a set-em szinte ua volt) Többnyire egyedül autóztam. Spiczivel és Doozival volt némi csatározásom, melyek némi szint vittek a monoton körözgetésbe, de semmi más extra. A rajbalesetre visszatérve itt és most szeretnék minden azon pilótától elnézést kérni, akik úgy gondolják, hogy én tehetek erről. Gondolom mindenki megnézte a replayt és saját belátása szerint véleményezi a történteket ill. gyanúsítja a felelősöket. Természetesen mint ahogy az látható is nem az volt a célom, hogy bárkivel is koccanjak, de aki ezt másképp látja, az nyugodtan óvjon hiszen a lehetőség adott.
A következő pálya célegyenese után ismét egy veszélyes jobbos lesz, ahol szintén gyakoriak a kisebb balesetek. Talán ezek az élesebb célegyenesvégi kanyarok még biztonságosabbak mint az ausztrálhoz hasonló dinamikusabb változatok hiszen az utóbbinál a féktáv helyes felmérése mellett sokkal több mindenre kell figyelni és vigyázni. Ha jól emlékszem Bahreinben sem volt különösebb gond az jobbos kanyarban, így remélem ez Sepangban sem lesz másképp. Rajtam biztos nem fog múlni, mert itt és most elhatároztam, hogy ha nem érkezik óvás és a BT-sem szab ki büntetést, akkor én saját magam fogom úgy intézni, hogy az időmérőn nem teszek meg mért kört és így a mezőny végéről fogok rajtolni.
Sikeres felkészülést mindenkinek és hajrá!
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés NF1B 2011 Austrália Futam 2011.03.31.
Ne haragudj Spiczi, de hol kerestem én itt a kifogásokat? Egy szóval sem mondtam itt soha, hogy nem vagyok bűnös, de ha gondolod olvasd át még1x. Csak leírtam az én szemszögemből a dolgokat és h mi miért történt. Mit vártok még? A másik meg hol kezdtem azzal a mondanivalómat itt, hogy nem akarok személyeskedni? LOL Tényleg ne haragudj, de lassan már tényleg úgy van ahogy írjátok, hogy röhögök ezeken a hozzászólásokon... (emlékeztetőül nekem itt egyetlen egy dologgal volt bajom és az a hangnem, de ezt még hányszor kell leírjam? a személyeskedést és a vérpistikére való utalgatást meg nem én kezdtem. ennyi)spiczi91 írta:Mindezt ha szóváteszik, akkor pedig nekiállsz kifogásokat keresni majd ezerrel személyeskedni(pedig azzal kezdted a mondandód, hogy nem személyeskedsz...). Na ez csapta ki nálam a biztosítékot és nálam ez már bőven a pofátlanság kategóriája.
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
- Makako
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 511
- Csatlakozott: szomb. dec. 19, 2009 8:06 am
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés NF1B 2011 Austrália Futam 2011.03.31.
Csabi úgy tudom,hogy senki nem ugrott be csapattársam Benya helyett a másik Virginbe,én pedig leghátul voltam úgyhogy nem "mi" toltunk meg! Amúgy meg engem Aflac lökött a falnak de leszarom,mert azt hiszem az az én hibám volt! Bocs Balázs! 3 kört kaptam de nem ezen a sérülésen ment el.
Annyiszor van igazam ahányszor csak akarom...
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés NF1B 2011 Austrália Futam 2011.03.31.
Eltusolni?!? Már a ettől a szövegtől feláll a hátamon a szőr. Eltusolni bűnügyeket szoktak, olyanokat amikbe nagyon gazdag és befolyásos emberek keverednek.
Nem tudom miért került ez a téma ebbe a fórumba, olyan érzetet keltve mintha nem lenne korrekt a rendszerünk. Lehet, hogy hibás vagy vannak részek, amiken javítani kell, ez tény, ahogy az is, hogy ezeket a hibákat eddig mindig javítottuk. De nálunk még soha nem volt cenzúra, minden véleményt elfogadunk és nem törlünk!
Ellenben most így utólag kérek szépen mindenkit azokat a részeket amik káromkodásokat tartalmaznak - amúgy teljesen nyilvános fórumunkban, rendszerünkben - csillagokkal írják felül.
Több éve ismerjük egymást és megdöbbent milyen keményen, rá tudtok támadni a másikra - bolhából elefántot csinálva. Igen bolha! Már csak azért is, mert játék közben elszenvedett kárról van szó.
Továbbá azért is az, hiszen egyértelmű, hogy az események láncolta történik!
Már hallom is, ahogy páran azt kiálltják: „már megint megúszták”
Na de ki? És pontosan mit is?
Óvás egy darab nem született. Nyilván az lesz a válasz erre is, hogy „minek óvjak úgy sem lesz belőle semmi sem”, kigúnyolva, elrontva a logikát és a konstruktív hibajavítás alapjait avagy agresszív malackát sziddhárta szellemi magasságába emelve.
Hát, akasztás valóban nem lesz, amire páran számítanának, de ahogy írtam ezt most végig fogjuk szépen elemezni.
Tények vannak és semmiképpen sem fogok azért, mert valaki nyomást gyakorol jobban büntetni, sőt gyakorlatilag a kemény büntetés alapjait zúzza szét az, aki gyengeséggel vádolja a versenybíróságot.
+ Könyves Kálmán bácsi óta nincs boszorkányüldözés.
Kérem, óvjatok!
Nem tudom miért került ez a téma ebbe a fórumba, olyan érzetet keltve mintha nem lenne korrekt a rendszerünk. Lehet, hogy hibás vagy vannak részek, amiken javítani kell, ez tény, ahogy az is, hogy ezeket a hibákat eddig mindig javítottuk. De nálunk még soha nem volt cenzúra, minden véleményt elfogadunk és nem törlünk!
Ellenben most így utólag kérek szépen mindenkit azokat a részeket amik káromkodásokat tartalmaznak - amúgy teljesen nyilvános fórumunkban, rendszerünkben - csillagokkal írják felül.
Több éve ismerjük egymást és megdöbbent milyen keményen, rá tudtok támadni a másikra - bolhából elefántot csinálva. Igen bolha! Már csak azért is, mert játék közben elszenvedett kárról van szó.
Továbbá azért is az, hiszen egyértelmű, hogy az események láncolta történik!
Már hallom is, ahogy páran azt kiálltják: „már megint megúszták”
Na de ki? És pontosan mit is?
Óvás egy darab nem született. Nyilván az lesz a válasz erre is, hogy „minek óvjak úgy sem lesz belőle semmi sem”, kigúnyolva, elrontva a logikát és a konstruktív hibajavítás alapjait avagy agresszív malackát sziddhárta szellemi magasságába emelve.
Hát, akasztás valóban nem lesz, amire páran számítanának, de ahogy írtam ezt most végig fogjuk szépen elemezni.
Tények vannak és semmiképpen sem fogok azért, mert valaki nyomást gyakorol jobban büntetni, sőt gyakorlatilag a kemény büntetés alapjait zúzza szét az, aki gyengeséggel vádolja a versenybíróságot.
+ Könyves Kálmán bácsi óta nincs boszorkányüldözés.
Kérem, óvjatok!
- Tony
- Hozzászólások: 1461
- Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés NF1B 2011 Austrália Futam 2011.03.31.
Metosz, cikk PÜ-ben elküldve!
Hogy témánál maradjunk, a futamról:
Mint már említettem, immár hatodik alkalommal rajtoltam el ezen a pályán online futamon, és mind a hatszor megúsztam a balesetet. Norbi nagyon gyors volt, gyors, és gyors lesz, szerintem mindannyiunk közül ő érzi a legjobban az autót. Azért az elején megszívattam kicsit, ameddig lehet, pl a második kanyarban megetettem egy gyenge trükkel de hát esélyem sem volt, simán elhúzott aztán. Ha nem hibázott volna, a 2. hely maradt volna, annak is nagyon örültem volna ebben az esetben, hiszen Bahreinben csak szenvedtem a kormány miatt. Ez a győzelem viszont nagyon sokat ér, remélem, hogy Malajziában is valahol a dobogó környékén csatázhatok.
Hogy témánál maradjunk, a futamról:
Mint már említettem, immár hatodik alkalommal rajtoltam el ezen a pályán online futamon, és mind a hatszor megúsztam a balesetet. Norbi nagyon gyors volt, gyors, és gyors lesz, szerintem mindannyiunk közül ő érzi a legjobban az autót. Azért az elején megszívattam kicsit, ameddig lehet, pl a második kanyarban megetettem egy gyenge trükkel de hát esélyem sem volt, simán elhúzott aztán. Ha nem hibázott volna, a 2. hely maradt volna, annak is nagyon örültem volna ebben az esetben, hiszen Bahreinben csak szenvedtem a kormány miatt. Ez a győzelem viszont nagyon sokat ér, remélem, hogy Malajziában is valahol a dobogó környékén csatázhatok.
- Makako
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 511
- Csatlakozott: szomb. dec. 19, 2009 8:06 am
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés NF1B 2011 Austrália Futam 2011.03.31.
Elnézést kérek a nyilvános káromkodásért!
Annyiszor van igazam ahányszor csak akarom...
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés NF1B 2011 Austrália Futam 2011.03.31.
Megnéztem a rajtot.
Szépen szimuláltátok eső nélkül is 1998 Spa-t
Szépen szimuláltátok eső nélkül is 1998 Spa-t
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
- KDM
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 183
- Csatlakozott: vas. dec. 27, 2009 4:43 pm
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés NF1B 2011 Austrália Futam 2011.03.31.
Csak mi sajnos nem indultunk újra teljesen új kocsikkal....Dietrich írta:Megnéztem a rajtot.
Szépen szimuláltátok eső nélkül is 1998 Spa-t
de azért gratula mindenkinek!
én nem akarok senkit szidni a balesetért amiben sokadmagammal én is benne voltam..megtörtént. ennyi. ezen nem lehet már változtatni..
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés NF1B 2011 Austrália Futam 2011.03.31.
U(de nagyon megmondod a magadét)lvar, hát neked biztos igazad van és egyáltalán nem vagy alpári(mindenki így beszél olyanokkal akit alig ismer, a tisztelet netovábbja). Gratulálok hozzá, hogy ilyen magabiztos és tévedhetetlen vagy, örülök hogy ennyire hiszel és tisztában vagy magaddal.
És igen is nyisd ki a szád, még soha nem tettél ilyet!!! :-)
Remélem érződik az irónia :D
Egyébként én jól szórakozom, valamilyen szinten kell a feszkó, mint a sportban is, kicsit kell szidni pl a bírót, mert aki nem teszi nem is veszi komolyan, de egy bizonyos szint alá nem szabad süllyedni.
@Makakao
Sejtettem hogy te voltál, de ez van, egyszer hopp, máskor kopp :D
És igen is nyisd ki a szád, még soha nem tettél ilyet!!! :-)
Remélem érződik az irónia :D
Egyébként én jól szórakozom, valamilyen szinten kell a feszkó, mint a sportban is, kicsit kell szidni pl a bírót, mert aki nem teszi nem is veszi komolyan, de egy bizonyos szint alá nem szabad süllyedni.
@Makakao
Sejtettem hogy te voltál, de ez van, egyszer hopp, máskor kopp :D
Buchert Csaba
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés NF1B 2011 Austrália Futam 2011.03.31.
Én a helyedben visszafognám magam! De nagyon gyorsan!
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés NF1B 2011 Austrália Futam 2011.03.31.
Most nagy kár, hogy nem egy kosár meccsen vagyunk, szerinted nem lenne kár... Érdekes dolog, hogy amikor következmény nélkül lehet dobálózni, mekkora a kissrácok szája.
Buchert Csaba
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 227
- Csatlakozott: kedd nov. 06, 2007 9:59 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés NF1B 2011 Austrália Futam 2011.03.31.
Csabi hagyd rá, mert ugyse fogja abba hagyni.
Tudod okos enged, .....
Tudod okos enged, .....
- sanya
- Hozzászólások: 1117
- Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 5:31 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés NF1B 2011 Austrália Futam 2011.03.31.
Srácok, légyszi ne tovább!
Tiszta sor, hogy az emberben feszkó van 1-1 elcseszett verseny után de eltelt 24 óra.
Csigalom, nyugavér!
Tiszta sor, hogy az emberben feszkó van 1-1 elcseszett verseny után de eltelt 24 óra.
Csigalom, nyugavér!
- Tony
- Hozzászólások: 1461
- Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés NF1B 2011 Austrália Futam 2011.03.31.
A legfiatalabb versenyzőnk reagált a legjobban az történtekre.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés NF1B 2011 Austrália Futam 2011.03.31.
Minden mondatnak van súlya, én tisztában vagyok vele, mások kevésbé, aminek lesz hátul ütője .
- Makako
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 511
- Csatlakozott: szomb. dec. 19, 2009 8:06 am
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés NF1B 2011 Austrália Futam 2011.03.31.
Csabiiiiii ! Mondom,hogy én a közeledben se voltam!
Annyiszor van igazam ahányszor csak akarom...
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés NF1B 2011 Austrália Futam 2011.03.31.
:D:D Ménem? :DMakako írta:Csabiiiiii ! Mondom,hogy én a közeledben se voltam!
Aha, Arrows volt, még csak nem is hasonlít egy Virginre :-)
Buchert Csaba
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés NF1B 2011 Austrália Futam 2011.03.31.
Bírói döntések a vonatkozó fórumban kiírásra kerültek!
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 31 vendég