-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Jelentkezés - NF1B12 BARCELONA TESZT 12.03.08. CSÜTÖRTÖK 20h
Kezdetét veszi a Maszim Nemzeti F1 Banokságának 2012-es bajnoki sorozata. A futamok időpontjai megtalálhatóak az oldalon található Naptárban. Jelenleg MOD tesztelési és ismerkedési időszak veszi kezdetét. A bajnokságra való jelentkezés (autóválasztás stb.) a BAJNOKSÁG topikon belül található.
Pálya: Barcelona
Versenytáv: 80% + felvezető
Státusz: Nemzeti F1 Bajnoki Tesztfutam 3
Szervernév: ! MaSzim.Hu - Forma1
IP: 87.229.108.129:34297
Jelszó: kimi
Menetrend:
19.00-20.00 VIZSGA
20.00-20.30 Időmérő Q1
20.30-20.40 Időmérő Q2
20.40-20.50 Warm Up, Pithely ellenőrzés, Rajtgyakorlatok
20.50 TESZTVERSENYRAJT
Gyors letöltés:
1. NF1B 12
2. NF1B2012 Patch04
3. Barcelona DRS
4. K+D CRK
5. Plugin Kiegészítés
FIGYELEM!
ÚJ PATCH LETT LÉTREHOZVA (04) AMELY TARTALMAZZA A KORÁBBI JAVÍTÁSOKAT IS, TEHÁT ÚJ rF TELEPÍTÉSE ESETÉN AZOKRA MÁR NINCS SZÜKSÉG!
4-es patch verzió javításai:
- motor túlmelegedésének javítása
- motor kopásának állítása (ha nagyon pörög jobban kopik)
- üzemanyag fogyasztás kismértékű emelése
- gumikopás (keményebb keverékek picit jobban bírják)
- hátsó fékerő csökkentése ill. kopás emelése
Akik jelezték, hogy jönnek a tesztfutamra:
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - NF1B12 BARCELONA TESZT 12.03.08. CSÜTÖRTÖK
FIGYELEM!
ÚJABB PATCH LÁTOTT NAPVILÁGOT 04 NÉVEN. ELSŐ HSZBŐL ELÉRHETŐ ILL. ODA VANNAK LEÍRVA A MÓDOSÍTÁSOK IS. KÖSZÖNJÜK A VISSZAJELZÉSEKET!
BAJNOKSÁGRA VALÓ JELENTKEZÉS ELSŐ HOZZÁSZÓLÁSBAN A PILÓTA STÁTUSZOK FRISSÍTVE!
AZ AUSZTRÁL NAGYDÍJ ELŐTT MÉG 2 ALKALOM NYÍLIK AZOKNAK, AKIKNEK ELMARADÁSUK VAN (VIZSGA ILL. TESZTFUTAM TELJESÍTÉS).
IDŐPONTOK: (vizsga ill. tesztfutam)
2012.03.08. (CSÜTÖRTÖK) - BARCELONA 19:00
2012.03.20. (KEDD) - MELBOURNE 19:00
Elmaradások:
#11 Bence Balla !tesztfutam!
#17 Kiru !tesztfutam!
#22 Spiczi !tesztfutam!
#23 endru !vizsga & tesztfutam!
#24 KDM !tesztfutam!
Kopi jöhet a kép!
ÚJABB PATCH LÁTOTT NAPVILÁGOT 04 NÉVEN. ELSŐ HSZBŐL ELÉRHETŐ ILL. ODA VANNAK LEÍRVA A MÓDOSÍTÁSOK IS. KÖSZÖNJÜK A VISSZAJELZÉSEKET!
BAJNOKSÁGRA VALÓ JELENTKEZÉS ELSŐ HOZZÁSZÓLÁSBAN A PILÓTA STÁTUSZOK FRISSÍTVE!
AZ AUSZTRÁL NAGYDÍJ ELŐTT MÉG 2 ALKALOM NYÍLIK AZOKNAK, AKIKNEK ELMARADÁSUK VAN (VIZSGA ILL. TESZTFUTAM TELJESÍTÉS).
IDŐPONTOK: (vizsga ill. tesztfutam)
2012.03.08. (CSÜTÖRTÖK) - BARCELONA 19:00
2012.03.20. (KEDD) - MELBOURNE 19:00
Elmaradások:
#11 Bence Balla !tesztfutam!
#17 Kiru !tesztfutam!
#22 Spiczi !tesztfutam!
#23 endru !vizsga & tesztfutam!
#24 KDM !tesztfutam!
Kopi jöhet a kép!
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
- endru
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 22
- Csatlakozott: hétf. feb. 06, 2012 11:47 am
- Admin: Admin
-
- Hozzászólások: 941
- Csatlakozott: szer. márc. 24, 2010 6:50 pm
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - NF1B12 BARCELONA TESZT 12.03.08. CSÜTÖRTÖK
Sziasztok!
50-50, hogy tudok jönni, mert ezen a napon fontos órám van. Igyekszem jönni
50-50, hogy tudok jönni, mert ezen a napon fontos órám van. Igyekszem jönni
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 227
- Csatlakozott: kedd nov. 06, 2007 9:59 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés - NF1B12 BARCELONA TESZT 12.03.08. CSÜTÖRTÖK
Kipróbáltam ezt az új patchet, az hogy mindig azt kell figyelnem hogy hány %-ot romlik a motor körönként az eléggé frusztráló. Értem én a hozzáállást hogy minél realisztikusabbak legyünk de senkinek sincs otthon egy mérnökcsapat hogy a setupot megcsinálja helyettem és én csak arra koncentráljak hogy épségben legyen a motor.
Ezt a motorkopást én személy szerint túlzásnak tartok, így is volt már egy drasztikusabb a visszaváltásnál, igaz az szokható. De vhogy ezt a túlpörgetéses dolgot nem tudom megszokni.
Lehet kicsit túlreagálom a dolgot, de a tavalyi módhoz képest tényleg sokat változott a dolog.
Nem szidni akarom az eddig elvégzett munkát mert cask ámulok, de számomra kicsit fura hogy lassan nem az fog nyerni aki belead mindent hanem az aki a legjobban tudja óvni a motorját.
Ui.: nem jövök a futamra.
Ezt a motorkopást én személy szerint túlzásnak tartok, így is volt már egy drasztikusabb a visszaváltásnál, igaz az szokható. De vhogy ezt a túlpörgetéses dolgot nem tudom megszokni.
Lehet kicsit túlreagálom a dolgot, de a tavalyi módhoz képest tényleg sokat változott a dolog.
Nem szidni akarom az eddig elvégzett munkát mert cask ámulok, de számomra kicsit fura hogy lassan nem az fog nyerni aki belead mindent hanem az aki a legjobban tudja óvni a motorját.
Ui.: nem jövök a futamra.
- Giorgio
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 376
- Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 3:43 pm
- Admin: Admin
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés - NF1B12 BARCELONA TESZT 12.03.08. CSÜTÖRTÖK
Én is írok saját véleményt.
Tök jó, hogy olyan amilyen, tetszik is, de ez a sok jó dolog ami benne van, nem nekem való akinek alig van ideje készülni, nem hogy minden versenyre teljesen más beállítást csináljak.
Sajnos akkora lesz a külömbség az első néhány meg a többiek között, hogy majd csak lesünk.
Hozzáteszem nekem nagyon tetszik, addig még két verseny után maradunk 8an mert mindenkinek elmegy a kedve tőle.
1 módon lehet szerintem ezt elkerülni, ha rengeteg mindent megosztanánk azokkal akiknek nehezen megy, és nem konkrétan setupra gondolok. (kb úgy mint itt Tony írta pl., csak ennél még több kell szerintem)
Én is irnék, de olyan keveset mentem még vele...(van is már most jókora hátrányom emiatt)
Tök jó, hogy olyan amilyen, tetszik is, de ez a sok jó dolog ami benne van, nem nekem való akinek alig van ideje készülni, nem hogy minden versenyre teljesen más beállítást csináljak.
Sajnos akkora lesz a külömbség az első néhány meg a többiek között, hogy majd csak lesünk.
Hozzáteszem nekem nagyon tetszik, addig még két verseny után maradunk 8an mert mindenkinek elmegy a kedve tőle.
1 módon lehet szerintem ezt elkerülni, ha rengeteg mindent megosztanánk azokkal akiknek nehezen megy, és nem konkrétan setupra gondolok. (kb úgy mint itt Tony írta pl., csak ennél még több kell szerintem)
Én is irnék, de olyan keveset mentem még vele...(van is már most jókora hátrányom emiatt)
Buchert Csaba
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - NF1B12 BARCELONA TESZT 12.03.08. CSÜTÖRTÖK
@Petya
Semmiképpen sem célunk, hogy túl bonyolítsuk a dolgokat ill. olyan dolgokat hozzunk létre, mely a játékélmény rovására mehet. Tegnap Tommyval tettünk egy próbát a motorral kapcsolatban és mondhatni radikálisan lett megváltoztatva ez a melegedés dolog. Bővebben erről majd Ő tud írni, de dióhéjban annyi történt, hogy eddig akkor melegedett ha lassan mentünk (nem volt olyan menetszél) és akkor hűlt, ha gyorsan mentünk. Na most ez lett megfordítva a szeniorban is használt GT-hez hasonlóan, tehát lassú tempónál hűl és gyorsabbnál ha pörgetve van, akkor melegeszik.
Mindenképpen szükség van a visszajelzéseitekre (minél többre több mindenkitől), mert akkor lehet közös nevezőre jutni a dologban.
Visszatérve ez egy próba volt részünkről, de természetesen még lehet változtatni a dolgokon hiszen nem vagyunk még elkésve. Ha kell és szükséges, akkor jövő hétre is tudunk beiktatni tesztfutamot. mondjuk azt már Melbourneben lenne érdemes.
Semmiképpen sem célunk, hogy túl bonyolítsuk a dolgokat ill. olyan dolgokat hozzunk létre, mely a játékélmény rovására mehet. Tegnap Tommyval tettünk egy próbát a motorral kapcsolatban és mondhatni radikálisan lett megváltoztatva ez a melegedés dolog. Bővebben erről majd Ő tud írni, de dióhéjban annyi történt, hogy eddig akkor melegedett ha lassan mentünk (nem volt olyan menetszél) és akkor hűlt, ha gyorsan mentünk. Na most ez lett megfordítva a szeniorban is használt GT-hez hasonlóan, tehát lassú tempónál hűl és gyorsabbnál ha pörgetve van, akkor melegeszik.
Mindenképpen szükség van a visszajelzéseitekre (minél többre több mindenkitől), mert akkor lehet közös nevezőre jutni a dologban.
Visszatérve ez egy próba volt részünkről, de természetesen még lehet változtatni a dolgokon hiszen nem vagyunk még elkésve. Ha kell és szükséges, akkor jövő hétre is tudunk beiktatni tesztfutamot. mondjuk azt már Melbourneben lenne érdemes.
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 227
- Csatlakozott: kedd nov. 06, 2007 9:59 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés - NF1B12 BARCELONA TESZT 12.03.08. CSÜTÖRTÖK
A melegedést én is észrevettem és tényleg radikális lett a dolog, az nem is zavart.
De ahogy Csabi is írta nem mindig van nekemse időm arra hogy napokat dolgozzak a setupon hogy jó legyen, illetve gyakoroljak a pályán. Jó azt se akarom hogy egy setuppal az összes pályán végig lehessen menni.
Nekem a motorkopással van gondom, mert eddig szoktam forgatni rendesen a motor, igaz tiltásig sose, de most még azelött kell váltanom mint mielött szoktam, és ez a frusztráló, mert nem hallom hogy a motor forog. Nah meg tempóban se érzem azt amit eddig. Teljesen másképp kell vezetnem, de ha ez lesz akkor csak meg szokom vhogyan.
De ahogy Csabi is írta nem mindig van nekemse időm arra hogy napokat dolgozzak a setupon hogy jó legyen, illetve gyakoroljak a pályán. Jó azt se akarom hogy egy setuppal az összes pályán végig lehessen menni.
Nekem a motorkopással van gondom, mert eddig szoktam forgatni rendesen a motor, igaz tiltásig sose, de most még azelött kell váltanom mint mielött szoktam, és ez a frusztráló, mert nem hallom hogy a motor forog. Nah meg tempóban se érzem azt amit eddig. Teljesen másképp kell vezetnem, de ha ez lesz akkor csak meg szokom vhogyan.
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - NF1B12 BARCELONA TESZT 12.03.08. CSÜTÖRTÖK
Sziasztok!
Mivel én csak a tavalyi szezon felétől csatlakoztam és a technikai sportokhoz sem értek igazán, úgy gondoltam nem okoskodok bele, hogy mit hogyan merre, de úgy látom olyan problémák vannak megemlítve, amivel én is küzdök.
Az előttem felszólalók írásaiban több olyan dolog is van, ami személy szerint úgy gondolom nekem tönkre fogja vágni a versenyeimet. De pontosan én itt a motorkopásra gondolok.
New Delhiben az egész verseny alatt a kis kijelzőt figyeltem, hogy melyik kanyar után hány százalékot kopik a motor. Na ugye ezzel csak az a gond, hogy a rutintalanság hiánya miatt ez a figyelemelterelés a verseny rovására megy/fog menni. Imádom ezt a mod-ot, nagyon fekszik is nekem, úgy érzem gyorsabb is vagyok mint tavaly, de hiába a gyorsaság, ha egyszer nem figyelek majd oda és a motornak annyi.
A statisztikába megnéztem, a többség "engine" problémával adta fel a versenyt. Biztos meg lehet szokni, ha az ember gyakorol (ha van ideje), mert végig tudtam volna menni, de versenyezni szeretnék, nem kocsikázni
Nem tudom, kinek hány százalékos maradt a motorja a verseny végére (ameddig eljutott), nekem 7-8 körrel a vége előtt 20%-os volt.
Remélem nem haragszik meg senki rám, hogy hozzáértés hiányában írok, de ha jól láttam, nem csak én szenvedek ezzel a problémával.
Szép napot!
Mivel én csak a tavalyi szezon felétől csatlakoztam és a technikai sportokhoz sem értek igazán, úgy gondoltam nem okoskodok bele, hogy mit hogyan merre, de úgy látom olyan problémák vannak megemlítve, amivel én is küzdök.
Az előttem felszólalók írásaiban több olyan dolog is van, ami személy szerint úgy gondolom nekem tönkre fogja vágni a versenyeimet. De pontosan én itt a motorkopásra gondolok.
New Delhiben az egész verseny alatt a kis kijelzőt figyeltem, hogy melyik kanyar után hány százalékot kopik a motor. Na ugye ezzel csak az a gond, hogy a rutintalanság hiánya miatt ez a figyelemelterelés a verseny rovására megy/fog menni. Imádom ezt a mod-ot, nagyon fekszik is nekem, úgy érzem gyorsabb is vagyok mint tavaly, de hiába a gyorsaság, ha egyszer nem figyelek majd oda és a motornak annyi.
A statisztikába megnéztem, a többség "engine" problémával adta fel a versenyt. Biztos meg lehet szokni, ha az ember gyakorol (ha van ideje), mert végig tudtam volna menni, de versenyezni szeretnék, nem kocsikázni
Nem tudom, kinek hány százalékos maradt a motorja a verseny végére (ameddig eljutott), nekem 7-8 körrel a vége előtt 20%-os volt.
Remélem nem haragszik meg senki rám, hogy hozzáértés hiányában írok, de ha jól láttam, nem csak én szenvedek ezzel a problémával.
Szép napot!
- Tony
- Hozzászólások: 1461
- Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - NF1B12 BARCELONA TESZT 12.03.08. CSÜTÖRTÖK
Azt se felejtsük el, hogy még tesztelünk. Azért jó, hogy minél többen megosztjuk a véleményt (és a Motecet), hogy ebből lehessen kihozni az optimumot.
Nem szabad viszont elfelejteni, hogy amikor tavaly készült az első saját modunk, Bedy hasonló problémákkal nézett szembe, amikor próbálta állítani a motor melegedését. Mondjuk én nem értek hozzá, de biztos nem csak két paramétertől függ. Végül akkor maradtunk egy lazább beállításnál, amivel könnyű volt vezetni. A mostanival teljesen más, de csak úgy lehet megtalálni a helyes utat, ha mindent kipróbálunk.
A másik az autó viselkedése. Sokkal érzékenyebb a beállításra, ez egyértelmű. Annak is egyértelműnek kell lennie, hogy meg kell ismerni az autót. Tavaly rengeteget értettem meg az autóról, ezért feküdt annyira. Itt még alig értek valamit, pl ez a nagy autómagasság nekem rejtéllyé teszi, hogy milyen felfüggesztés kell.
Szóval le kell nyomni a tesztfutamot, vagy le kell közben égni, mert ez a kézzelfogható adat.
Nem tudom leszek-e csütörtökön, számoljatok úgy, hogy igen, de nem tudom biztosra mondani.
Nem szabad viszont elfelejteni, hogy amikor tavaly készült az első saját modunk, Bedy hasonló problémákkal nézett szembe, amikor próbálta állítani a motor melegedését. Mondjuk én nem értek hozzá, de biztos nem csak két paramétertől függ. Végül akkor maradtunk egy lazább beállításnál, amivel könnyű volt vezetni. A mostanival teljesen más, de csak úgy lehet megtalálni a helyes utat, ha mindent kipróbálunk.
A másik az autó viselkedése. Sokkal érzékenyebb a beállításra, ez egyértelmű. Annak is egyértelműnek kell lennie, hogy meg kell ismerni az autót. Tavaly rengeteget értettem meg az autóról, ezért feküdt annyira. Itt még alig értek valamit, pl ez a nagy autómagasság nekem rejtéllyé teszi, hogy milyen felfüggesztés kell.
Szóval le kell nyomni a tesztfutamot, vagy le kell közben égni, mert ez a kézzelfogható adat.
Nem tudom leszek-e csütörtökön, számoljatok úgy, hogy igen, de nem tudom biztosra mondani.
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés - NF1B12 BARCELONA TESZT 12.03.08. CSÜTÖRTÖK
Te se mentél volna végig, ha meg kell futnod az összes kört(13 kör hátránnyal értél be, az 1000 büntetés miatt amit kitudja miért kaptál).BengA írta:Sziasztok!
Mivel én csak a tavalyi szezon felétől csatlakoztam és a technikai sportokhoz sem értek igazán, úgy gondoltam nem okoskodok bele, hogy mit hogyan merre, de úgy látom olyan problémák vannak megemlítve, amivel én is küzdök.
Az előttem felszólalók írásaiban több olyan dolog is van, ami személy szerint úgy gondolom nekem tönkre fogja vágni a versenyeimet. De pontosan én itt a motorkopásra gondolok.
New Delhiben az egész verseny alatt a kis kijelzőt figyeltem, hogy melyik kanyar után hány százalékot kopik a motor. Na ugye ezzel csak az a gond, hogy a rutintalanság hiánya miatt ez a figyelemelterelés a verseny rovására megy/fog menni. Imádom ezt a mod-ot, nagyon fekszik is nekem, úgy érzem gyorsabb is vagyok mint tavaly, de hiába a gyorsaság, ha egyszer nem figyelek majd oda és a motornak annyi.
A statisztikába megnéztem, a többség "engine" problémával adta fel a versenyt. Biztos meg lehet szokni, ha az ember gyakorol (ha van ideje), mert végig tudtam volna menni, de versenyezni szeretnék, nem kocsikázni
Nem tudom, kinek hány százalékos maradt a motorja a verseny végére (ameddig eljutott), nekem 7-8 körrel a vége előtt 20%-os volt.
Remélem nem haragszik meg senki rám, hogy hozzáértés hiányában írok, de ha jól láttam, nem csak én szenvedek ezzel a problémával.
Szép napot!
Teszteltem hogy fogyasztom a motort, és 12-13 kör alatt kb 6%ot fogyasztottam(ez szerintem kevés), szóval végig lehet menni simán. De ezel szemben áll az, hogy egyszer váltottam vissza 5 ből 4be hogy picit jobban rajta maradt a lábam a gázon és szevasz dobozos....(vége a motornak).
Nekem lehet feküdne a motorsporólás, de nem úgy akarok előrébb jutni, hogy kerülgetem a füstölő autókat... :-)
Buchert Csaba
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: Jelentkezés - NF1B12 BARCELONA TESZT 12.03.08. CSÜTÖRTÖK
Urak!
Köszi az infókat! Állítottam a motort ismét, mivel csütörtökön már tesztfutam, jobbnak láttam, ha a jelenlegi állapotot még teszt előtt módosítjuk. Csökkent a kopás mértéke, ahogy kértétek, ezáltal változik a visszaváltásnál való kopás mértéke is, mivel a kettő együtt működik. A hűtésen is állítottam, de tesztelni kell.
Ahogy Gadfly is írta, most úgy van/lett beállítva, hogy lassú tempónál ha nem is nagyon hül, de nem melegszik a motor, ami felvezetőkörön, pitelésnél, kicsúszásnál, hosszabb javításnál jobb, illetve ha magasabb fordultaon használjátok, akkor melegedik, viszont nem az a lényeg, hogy nagyon gyors pálya legyen amin mentek, hanem a minél gyakoribb lassítások és gyorsítások, tehát egy lassabb de kanyargós pályán jobban fog melegedni mint pl egy Monzán, mivel ott nem túl sok a fékezés-gyorsítás, és nem olyan nagy mértékű, mint pl a mostani Barcelona.
Kérném, hogy mindenki töltse le mégegyszer a 4-es Patch-et, abban mostmár az új(abb) motor van benne illetve a szerveren is.
Köszi a türelmeteket.
Köszi az infókat! Állítottam a motort ismét, mivel csütörtökön már tesztfutam, jobbnak láttam, ha a jelenlegi állapotot még teszt előtt módosítjuk. Csökkent a kopás mértéke, ahogy kértétek, ezáltal változik a visszaváltásnál való kopás mértéke is, mivel a kettő együtt működik. A hűtésen is állítottam, de tesztelni kell.
Ahogy Gadfly is írta, most úgy van/lett beállítva, hogy lassú tempónál ha nem is nagyon hül, de nem melegszik a motor, ami felvezetőkörön, pitelésnél, kicsúszásnál, hosszabb javításnál jobb, illetve ha magasabb fordultaon használjátok, akkor melegedik, viszont nem az a lényeg, hogy nagyon gyors pálya legyen amin mentek, hanem a minél gyakoribb lassítások és gyorsítások, tehát egy lassabb de kanyargós pályán jobban fog melegedni mint pl egy Monzán, mivel ott nem túl sok a fékezés-gyorsítás, és nem olyan nagy mértékű, mint pl a mostani Barcelona.
Kérném, hogy mindenki töltse le mégegyszer a 4-es Patch-et, abban mostmár az új(abb) motor van benne illetve a szerveren is.
Köszi a türelmeteket.
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - NF1B12 BARCELONA TESZT 12.03.08. CSÜTÖRTÖK
Köszönjük szépen!!!
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 57
- Csatlakozott: szomb. júl. 26, 2008 10:10 am
Re: Jelentkezés - NF1B12 BARCELONA TESZT 12.03.08. CSÜTÖRTÖK
Üdv Urak!
Jó lett a mod!
Viszont a pálya bugot fedeztünk fel Endrével.
Üdv Roli
Jó lett a mod!
Viszont a pálya bugot fedeztünk fel Endrével.
Üdv Roli
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: Jelentkezés - NF1B12 BARCELONA TESZT 12.03.08. CSÜTÖRTÖK
Ha csak a kerékvetőt használod akkor nem fog megdobni. Amúgy meg ezekből a képekből nem látszik semmilyen pálya bug. Ha mondjuk felülről csinálnál egy ilyen képsort, mikor a kerékvetőn vagy, akkor tisztább képet kapnánk.
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - NF1B12 BARCELONA TESZT 12.03.08. CSÜTÖRTÖK
masszának ilyenkor általában eldurran a felfüggesztése
teszteltem én is és tényleg csak akkor dob meg ha a nagyon rámegyek. van ott egy kiugró izéé, de jó ez így, legalább nem úgy megyünk ott mint állat
teszteltem én is és tényleg csak akkor dob meg ha a nagyon rámegyek. van ott egy kiugró izéé, de jó ez így, legalább nem úgy megyünk ott mint állat
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
-
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 170
- Csatlakozott: csüt. aug. 14, 2008 10:56 pm
- Admin: Admin
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés - NF1B12 BARCELONA TESZT 12.03.08. CSÜTÖRTÖK
én is bekukkantok pár körre.
Buchert Csaba
- Zsozsesz
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 403
- Csatlakozott: hétf. feb. 16, 2009 9:26 pm
- Admin: Admin
- gstyle
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1080
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés - NF1B12 BARCELONA TESZT 12.03.08. CSÜTÖRTÖK
Csak sííímán kíváncsiságból:))
"Néha bukik az ember, de a törött csontok összeforrnak, és hajtunk tovább." by Gilles Villeneuve
http://www.indycar-hungary.hu
http://www.indycar-hungary.hu
-
- Hozzászólások: 941
- Csatlakozott: szer. márc. 24, 2010 6:50 pm
Re: Jelentkezés - NF1B12 BARCELONA TESZT 12.03.08. CSÜTÖRTÖK
most értem haza a melóból.... :(
- Tony
- Hozzászólások: 1461
- Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - NF1B12 BARCELONA TESZT 12.03.08. CSÜTÖRTÖK
Megint szeretnék néhány dolgot megjegyezni a teszt után:
A változtatások szerintem nagyon jók lettek. A motor most ideális, én gyilkoltam a futamon, és bizony kopott, de istenesen. Ez a nagyobb fogyasztás azonban problémás lesz a 100%-os távokon, azon nem lenne elég a benzin. A kemény gumi is pont jó szerintem most, épp csak kicsivel strapabíróbb mint eddig, a lágy gumi 10 körig húzta nekem, a keménnyel szerintem 18-at max el lehet menni.
Szóval várom Ausztráliát
A változtatások szerintem nagyon jók lettek. A motor most ideális, én gyilkoltam a futamon, és bizony kopott, de istenesen. Ez a nagyobb fogyasztás azonban problémás lesz a 100%-os távokon, azon nem lenne elég a benzin. A kemény gumi is pont jó szerintem most, épp csak kicsivel strapabíróbb mint eddig, a lágy gumi 10 körig húzta nekem, a keménnyel szerintem 18-at max el lehet menni.
Szóval várom Ausztráliát
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - NF1B12 BARCELONA TESZT 12.03.08. CSÜTÖRTÖK
Üdv!
Nekem is jó volt most a motor. Egy-két helyen szándékosan húzattam is, hogy mi lesz, de nagyon jól bírta. Most csak lággyal mentem, de az nekem is kb úgy bírta mint ahogy Tony írta az előző hsz-ben.
Szerintem így már hibátlan, persze még az az egy, ami a fogyasztást illeti...
Grat még1x a modhoz!!!
Nekem is jó volt most a motor. Egy-két helyen szándékosan húzattam is, hogy mi lesz, de nagyon jól bírta. Most csak lággyal mentem, de az nekem is kb úgy bírta mint ahogy Tony írta az előző hsz-ben.
Szerintem így már hibátlan, persze még az az egy, ami a fogyasztást illeti...
Grat még1x a modhoz!!!
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 68 vendég