-
- OW (ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 16
- Csatlakozott: kedd nov. 01, 2011 9:15 am
Re: 6. INDIANAPOLIS 500 – RACE DAY 2012.05.24. 19.00
Gratula mindenkinek, főleg Ginger neked!
Wheldon emlékfutam óta ez volt az első indy futamom a pár nap alatt amit tesztelni tudtam nagyon tetszett az autó főleg metosz setupjával (köszi szépen).
Az utolsó helyekről kellett rajtolnom és tudtam, hogy nem lesz könnyű versenyem. Viszont én úgy képzeltem el a versenyt, hogy ha nem is 37-es köröket autózunk de legalább versenytempóban fogunk autókázni sokáig. Baromira nem élveztem a tömegben autózást mert számomra hátul életveszélyes volt a hatalmas visszalassulásokkal. Futam közben értettem mindenkit, hogy vegyük el a gázt meg nem kell sietni, csak a setupom az annyira instabil volt félgázon bele-bele fékezgetve, hogy ha nem padlógázon megyek akkor elindul az autó hátulja. (egy minimális gázfelengedéssel is jó volt, de nem akkorával mint amekkorára szükség volt/szükség lett volna néhány esetben) Próbáltam alkalmazkodni a tempóhoz de minden kanyarban azért imádkoztam, hogy éljem túl... Amikor 3-4en mentünk Norbiékkal 390-el az nagyon jó volt futam előtt. Ha nem is 390-el de ennél mindenképpen nagyon sebesség kellett volna a sok sárga elkerüléséhez. SZERINTEM.
Habár a 140.kör körül már esélytelen voltam bármire is a győzelemre, úgy voltam vele, hogy befejezem, ha már itt vagyok és megpróbálom behozni az autómat. Sikerült, 9. de úgy érzem a helyezés most nem számít, hiszen ez volt az első indy500-am remélem jövőre is indulhatok és valamivel gyorsabb futamunk lesz (itt most a 4 órára gondoltam )
Wheldon emlékfutam óta ez volt az első indy futamom a pár nap alatt amit tesztelni tudtam nagyon tetszett az autó főleg metosz setupjával (köszi szépen).
Az utolsó helyekről kellett rajtolnom és tudtam, hogy nem lesz könnyű versenyem. Viszont én úgy képzeltem el a versenyt, hogy ha nem is 37-es köröket autózunk de legalább versenytempóban fogunk autókázni sokáig. Baromira nem élveztem a tömegben autózást mert számomra hátul életveszélyes volt a hatalmas visszalassulásokkal. Futam közben értettem mindenkit, hogy vegyük el a gázt meg nem kell sietni, csak a setupom az annyira instabil volt félgázon bele-bele fékezgetve, hogy ha nem padlógázon megyek akkor elindul az autó hátulja. (egy minimális gázfelengedéssel is jó volt, de nem akkorával mint amekkorára szükség volt/szükség lett volna néhány esetben) Próbáltam alkalmazkodni a tempóhoz de minden kanyarban azért imádkoztam, hogy éljem túl... Amikor 3-4en mentünk Norbiékkal 390-el az nagyon jó volt futam előtt. Ha nem is 390-el de ennél mindenképpen nagyon sebesség kellett volna a sok sárga elkerüléséhez. SZERINTEM.
Habár a 140.kör körül már esélytelen voltam bármire is a győzelemre, úgy voltam vele, hogy befejezem, ha már itt vagyok és megpróbálom behozni az autómat. Sikerült, 9. de úgy érzem a helyezés most nem számít, hiszen ez volt az első indy500-am remélem jövőre is indulhatok és valamivel gyorsabb futamunk lesz (itt most a 4 órára gondoltam )
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: 6. INDIANAPOLIS 500 – RACE DAY 2012.05.24. 19.00
A tények még büntetés vagy szabályozás nélkül:
- a szerver replay alapján -
ftp://87.229.108.129/VERSENYZES/INDYCAR/REPLAY'94/ADAT/
(VCR)
1. Sárga (1 kör)
Bár Csaba leveszi a lábát időben a gázról végül Tommyra csúszik, a tempó a kanyarban bőven alulmaradt a biztonságosan beállított setuppal történő kanyarvételnek, melynek sebessége 330 felett van az első kanyarban, a 3. kanyar is tolással biztonságosan vehető volt 370-el. Peti vezeti fel a mezőnyt és 316-ra lassít vissza. A balesetben Csaba 305-tel ütközik, rajta kívül Kazard sérül.
2. Sárga (8 kör)
Tony megforog a 3. kanyarban, senki nem sérül rajta kívül ennek következtében. Csaba a sárga beintése után Zöldivel oldalról ütközik és megforog.
3. Sárga (15 kör)
Gilberto vonal alá vezeti a kocsit így a jobb hátsó kitörve a mellette haladó metoszt falnak csapja, a balesetbe több autó is belekeveredik és erősen sérül Gstyle, Rafa, Titusz, Tony és Zöldi
4. Sárga (36 kör)
Csaba pitbe menet elrontja. Senki nem sérül rajta kívül.
5. Sárga (42 kör)
Zsoltee, Ginger hátsójáról a hármasban elpördül és falnak csapódik az autó sérül, majd Zsoltee az első kanyarban a sérült autót nem tudja megtartani. A balesetben senki nem sérül rajta kívül.
6. Sárga (53 kör)
Danikosz autója a hármas kanyarban megúszik így magával sodorva Kopit falnak csapódik, a balesetbe Dietrich, metosz szárnyát veszti, utóbbi hátsó szárnya is oda lesz a súlyos balesetben. Ugyan azon a helyen ahol Danikosz feneke is megúszik, Zsoltee is hibázik majd RPetinek ütközik, mindkét autó csúnyán sérül, de szárnyat nem veszít.
7. Sárga (61 kör)
Zöldi vonal alá vezeti autóját majd megpördül autóját csúnyán összetöri, de a szárnyak nem sérülnek a balesetbe más nem keveredik bele.
8. Sárga (66 kör)
Norbi megpördül, Rafát falra kenve, Tommy mögöttük vonal alá viszi autóját - a hirtelen gáz levétel miatt - és a Maszim Indycar történetének egyik legtökéletesebb tripla szaltóját hajtja végre fordulattal Titusz feje felett.
9. Sárga (71 kör)
Kopi kénytelen hirtelen lassítani a rajtnál, boksz bejárathoz pördül, rajta kívül senki nem sérül.
10. Sárga (81 kör)
Rafa a hármas kanyarban megpördül – Dietrich mögött hirtelen lassításra kényszerül – mindketten külső ívre szorulnak. A balesetbe Zsozsesz sérül.
11. Sárga (89 kör)
Norbi az első kanyarban vonal alá vezeti a kocsit – megpördül. A balesetben Zsoltee, Zöldi, Gilbert, Gstyle, metosz sérül.
12. Sárga (102 kör)
Gilbert falra csúszik, ahonnan visszapattanva Titusszal ütközik, mindkét autó erősen sérül.
13. Sárga (118 kör)
Gilberto az 1-ben vonal alá viszi autóját majd falnak pördül, senki más nem sérül.
14. Sárga (124 kör)
Kopi a rajtnál Titusszal ütközik, Matte, Voodoo sérül még a balesetben.
15. Sárga (143 kör)
Rafa vonal alá vezeti az autóját a 3-as kanyarban, falnak csapódik, senki más nem sérül
16. Sárga (149 kör)
RPeti picit érinti Gstyle ami sajnos a hideg gumin elég a pördüléshez. A balesetben Petin kívül aki a verseny feladására kényszerül, senki nem sérül.
17. Sárga (175 kör)
Titusz bejövetel közben hibázik, falnak csapódik, senki más nem sérül.
18. Sárga (183 kör)
Kopi túl erős ívben kevés helyet hagyva zárja a kettes kanyart, így Zsozsesszel ütköznek, Zsozsesz falnak csapódva sérül.
110 kör 120-as Tempóban
- a szerver replay alapján -
ftp://87.229.108.129/VERSENYZES/INDYCAR/REPLAY'94/ADAT/
(VCR)
1. Sárga (1 kör)
Bár Csaba leveszi a lábát időben a gázról végül Tommyra csúszik, a tempó a kanyarban bőven alulmaradt a biztonságosan beállított setuppal történő kanyarvételnek, melynek sebessége 330 felett van az első kanyarban, a 3. kanyar is tolással biztonságosan vehető volt 370-el. Peti vezeti fel a mezőnyt és 316-ra lassít vissza. A balesetben Csaba 305-tel ütközik, rajta kívül Kazard sérül.
2. Sárga (8 kör)
Tony megforog a 3. kanyarban, senki nem sérül rajta kívül ennek következtében. Csaba a sárga beintése után Zöldivel oldalról ütközik és megforog.
3. Sárga (15 kör)
Gilberto vonal alá vezeti a kocsit így a jobb hátsó kitörve a mellette haladó metoszt falnak csapja, a balesetbe több autó is belekeveredik és erősen sérül Gstyle, Rafa, Titusz, Tony és Zöldi
4. Sárga (36 kör)
Csaba pitbe menet elrontja. Senki nem sérül rajta kívül.
5. Sárga (42 kör)
Zsoltee, Ginger hátsójáról a hármasban elpördül és falnak csapódik az autó sérül, majd Zsoltee az első kanyarban a sérült autót nem tudja megtartani. A balesetben senki nem sérül rajta kívül.
6. Sárga (53 kör)
Danikosz autója a hármas kanyarban megúszik így magával sodorva Kopit falnak csapódik, a balesetbe Dietrich, metosz szárnyát veszti, utóbbi hátsó szárnya is oda lesz a súlyos balesetben. Ugyan azon a helyen ahol Danikosz feneke is megúszik, Zsoltee is hibázik majd RPetinek ütközik, mindkét autó csúnyán sérül, de szárnyat nem veszít.
7. Sárga (61 kör)
Zöldi vonal alá vezeti autóját majd megpördül autóját csúnyán összetöri, de a szárnyak nem sérülnek a balesetbe más nem keveredik bele.
8. Sárga (66 kör)
Norbi megpördül, Rafát falra kenve, Tommy mögöttük vonal alá viszi autóját - a hirtelen gáz levétel miatt - és a Maszim Indycar történetének egyik legtökéletesebb tripla szaltóját hajtja végre fordulattal Titusz feje felett.
9. Sárga (71 kör)
Kopi kénytelen hirtelen lassítani a rajtnál, boksz bejárathoz pördül, rajta kívül senki nem sérül.
10. Sárga (81 kör)
Rafa a hármas kanyarban megpördül – Dietrich mögött hirtelen lassításra kényszerül – mindketten külső ívre szorulnak. A balesetbe Zsozsesz sérül.
11. Sárga (89 kör)
Norbi az első kanyarban vonal alá vezeti a kocsit – megpördül. A balesetben Zsoltee, Zöldi, Gilbert, Gstyle, metosz sérül.
12. Sárga (102 kör)
Gilbert falra csúszik, ahonnan visszapattanva Titusszal ütközik, mindkét autó erősen sérül.
13. Sárga (118 kör)
Gilberto az 1-ben vonal alá viszi autóját majd falnak pördül, senki más nem sérül.
14. Sárga (124 kör)
Kopi a rajtnál Titusszal ütközik, Matte, Voodoo sérül még a balesetben.
15. Sárga (143 kör)
Rafa vonal alá vezeti az autóját a 3-as kanyarban, falnak csapódik, senki más nem sérül
16. Sárga (149 kör)
RPeti picit érinti Gstyle ami sajnos a hideg gumin elég a pördüléshez. A balesetben Petin kívül aki a verseny feladására kényszerül, senki nem sérül.
17. Sárga (175 kör)
Titusz bejövetel közben hibázik, falnak csapódik, senki más nem sérül.
18. Sárga (183 kör)
Kopi túl erős ívben kevés helyet hagyva zárja a kettes kanyart, így Zsozsesszel ütköznek, Zsozsesz falnak csapódva sérül.
110 kör 120-as Tempóban
- Matte
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 655
- Csatlakozott: pén. márc. 23, 2012 3:25 pm
- Admin: Admin
Re: 6. INDIANAPOLIS 500 – RACE DAY 2012.05.24. 19.00
Én még emlékszem egy olyanra is amikor a T1 bejáraton előztem Kopit, a bal kerekeim a fehér vonal alá mentek , Kopi kirántotta jobbra, és asszem Zsozsesz kenődött fel a falra, ebből sárga is volt. ezt nem láttam felsorolva, szerintem én voltam a hibás és elnézést kérek tőlük.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: 6. INDIANAPOLIS 500 – RACE DAY 2012.05.24. 19.00
6. sárgánál nem csak a szárnyat töröm le de körbe besárgulok a kormány keresztbe áll, de elég jól kijavítják a cuccost.
a 14. sárga után kapom a büntit más miatt.
a 14. sárga után kapom a büntit más miatt.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: 6. INDIANAPOLIS 500 – RACE DAY 2012.05.24. 19.00
Szeretnék én is gratulálni Gingernek és mindenkinek, akik célba értek.
Sajnálom, hogy magán a futamon nem tudtam részt venni (jobban felspanol mint Monaco). Sok időm még nem volt olvasni, hogy mik történtek, de biztos vagyok benne, hogy jó kis futam lehetett. Kopinak külön szeretnék gratulálni a 3. helyért, titkon reménykedtem, hogy sikerül majd behúznod a versenyt!
Tegnap sikerült elkapnom az Indy500-at egy pár pillanat erejéig a Sport Klub-on. Pont azt a pillanatot mikor Mike Conway és Will Power crasheltek egy szépet. Nem vagyok nagy szakértője a dolgoknak, de az esetet látván egyből szegény Wheldon jutott eszembe. Szerintem teljesen mind1 mennyire alakítják át a kocsikat, ha crash van, akkor bármi fel tud repülni a levegőbe. Amúgy nekem nem tűntek olyan csúnyának ezek az "új" kinézetű autók, bár lehet nekem van ízlésficamom. (hátsó szárny nélkül kifejezetten szépek)
Sajnálom, hogy magán a futamon nem tudtam részt venni (jobban felspanol mint Monaco). Sok időm még nem volt olvasni, hogy mik történtek, de biztos vagyok benne, hogy jó kis futam lehetett. Kopinak külön szeretnék gratulálni a 3. helyért, titkon reménykedtem, hogy sikerül majd behúznod a versenyt!
Tegnap sikerült elkapnom az Indy500-at egy pár pillanat erejéig a Sport Klub-on. Pont azt a pillanatot mikor Mike Conway és Will Power crasheltek egy szépet. Nem vagyok nagy szakértője a dolgoknak, de az esetet látván egyből szegény Wheldon jutott eszembe. Szerintem teljesen mind1 mennyire alakítják át a kocsikat, ha crash van, akkor bármi fel tud repülni a levegőbe. Amúgy nekem nem tűntek olyan csúnyának ezek az "új" kinézetű autók, bár lehet nekem van ízlésficamom. (hátsó szárny nélkül kifejezetten szépek)
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
- KOPI
- Hozzászólások: 1989
- Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
- Admin: Admin
Re: 6. INDIANAPOLIS 500 – RACE DAY 2012.05.24. 19.00
Köszi Gadfly. De 4. lettem. A futamot ne sajnáld,egy fos volt az egész.Az uj autók is szarok és csunyák .Ja és igéretemhez hiven nem néztem a futamot,még akkor se ha ganassi 1-2 lett a vége.
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: 6. INDIANAPOLIS 500 – RACE DAY 2012.05.24. 19.00
Ez meglett nem hibáztam. Zsozsesz, Kopi ütközéses sárga.Matte írta:Én még emlékszem egy olyanra is amikor a T1 bejáraton előztem Kopit, a bal kerekeim a fehér vonal alá mentek , Kopi kirántotta jobbra, és asszem Zsozsesz kenődött fel a falra, ebből sárga is volt. ezt nem láttam felsorolva, szerintem én voltam a hibás és elnézést kérek tőlük.
@Dietrich
A bírói döntésekbe kiegészítem, volt még egy ilyen stop and go ami nagy szívás, Tommyval. Az melyik sárgánál volt? Vagy lehet akkor nem lett sárga.
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: 6. INDIANAPOLIS 500 – RACE DAY 2012.05.24. 19.00
Annál az esetnél nem lett sárga.
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: 6. INDIANAPOLIS 500 – RACE DAY 2012.05.24. 19.00
Én megmagyaráznám a bizonyítványom ha nem gond:-)
1. eset Teljesen vétlennek éreztem magam akkor is visszanézve is, a szavaidból is úgy veszem ki nem vagyok hibás, de kiegészítést tennék:
Tommy - Voodo - én volt a sorrend, és miközben ők lassulnak én is lassulok, de közben Voodo húzódik a pálya alja felé ami miatt hozzám ér(vagy én hozzá), tudtommal ilyen mozdulatot nem lehet tenni, bár valószínűleg nem tudott a jelenlétemről(Spotter nem szólt).
2. eset Hagytam kifutni az autót, lassulni magától, de valahogy összeakadtunk, nem néztem vissza.
4. eset Az autót az előző eseteknél nem szerelték meg így 20k/h-val lassabb voltam, képtelen voltam még a szélárnyékban maradni is(ott is lassabb volt), agy a feladás mellett döntöttem.
Bőven a biztonságos tempó alatt haladtam a boxba, de az autó ezek szerint hátul is sérült volt, ami a megpördülést okozta.
Bocsi a sárgákért egyikért sem érzem magam felelősnek, nagyon peches versenyem volt, a legszarabb indy500 amin indultam, és van már egy pár...
1. eset Teljesen vétlennek éreztem magam akkor is visszanézve is, a szavaidból is úgy veszem ki nem vagyok hibás, de kiegészítést tennék:
Tommy - Voodo - én volt a sorrend, és miközben ők lassulnak én is lassulok, de közben Voodo húzódik a pálya alja felé ami miatt hozzám ér(vagy én hozzá), tudtommal ilyen mozdulatot nem lehet tenni, bár valószínűleg nem tudott a jelenlétemről(Spotter nem szólt).
2. eset Hagytam kifutni az autót, lassulni magától, de valahogy összeakadtunk, nem néztem vissza.
4. eset Az autót az előző eseteknél nem szerelték meg így 20k/h-val lassabb voltam, képtelen voltam még a szélárnyékban maradni is(ott is lassabb volt), agy a feladás mellett döntöttem.
Bőven a biztonságos tempó alatt haladtam a boxba, de az autó ezek szerint hátul is sérült volt, ami a megpördülést okozta.
Bocsi a sárgákért egyikért sem érzem magam felelősnek, nagyon peches versenyem volt, a legszarabb indy500 amin indultam, és van már egy pár...
Buchert Csaba
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: 6. INDIANAPOLIS 500 – RACE DAY 2012.05.24. 19.00
metosz írta:Ez meglett nem hibáztam. Zsozsesz, Kopi ütközéses sárga.Matte írta:Én még emlékszem egy olyanra is amikor a T1 bejáraton előztem Kopit, a bal kerekeim a fehér vonal alá mentek , Kopi kirántotta jobbra, és asszem Zsozsesz kenődött fel a falra, ebből sárga is volt. ezt nem láttam felsorolva, szerintem én voltam a hibás és elnézést kérek tőlük.
@Dietrich
A bírói döntésekbe kiegészítem, volt még egy ilyen stop and go ami nagy szívás, Tommyval. Az melyik sárgánál volt? Vagy lehet akkor nem lett sárga.
Konkrétan rajt az illető befordul a falba én elmegyek mellette és stop and go...hogy ez rf hiba vagy nincs jól beállítva az rfm pasz. de igazságtalan mert ha satu féket nyomok akkor is megelőzöm + keresztbe állok vagy ha esetleg úgy jön ki belerongyolok szándékosan akkor sárga, de valszeg game over is.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
- RPeti
- Hozzászólások: 712
- Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
- Admin: Admin
Re: 6. INDIANAPOLIS 500 – RACE DAY 2012.05.24. 19.00
Sziasztok, beszámolok én isGinger17 írta:Sziasztok!
...
Ezúttal is külön szeretnék köszönetet mondani RPetinek a felkészülés
alatt nyújtott segítségéért és ötleteiért, amit reményeim ellenére sem
tudtam viszonozni a versenyen, így tehát a Menards csapat felemás
500-at zárt.
...
A Menards csapat teljesen jó versenyt zárt, gratulálok Ginger
A szokásos profi versenyzéseddel és tempóddal megérdemelten nyerted a versenyt, én pedig kicsit megint újra átélhettem az ovál versenyzés hangulatát, kihívásait és köztetek versenyezhettem ismét
A verseny sem kezdődött jó előjelekkel, úgy is folytatódott, illetve sem mentálisan sem fizikálisan nem voltam eléggé pihent a verseny alatt. Természetesen a befejezést sem így terveztem, mégis csak pozitív emlékekkel zártam a futamot, köszönöm Nektek
Találkozunk a következő Indy500-on, és ezt vehetitek fenyegetésnek is
Peter Retkes
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Re: 6. INDIANAPOLIS 500 – RACE DAY 2012.05.24. 19.00
Most, hogy kikerült a hivatalos végeredmény, elsőként szeretnék gratulálni az idei év újoncának, Kazardnak!
Peter Rigo
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 26 vendég