-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
JELENTKEZÉS INDYCAR 1994 REPLAY Portland 2012.07.05. 20.00
Indycar 1994 "Replay"
Budweiser/G. I. Joe´s 200 Grand Prix
Letöltések:
Maszim FTP
Pálya:
Portland International Raceway
Versenytáv:
60perc
Státusz:
bajnoki verseny
Szervernév:
! IndyCar 1994 replay
87.229.108.129:34293
Jelszó:
cart
Pálya-admin:
Metosz, Tommy78
Csapat Rádió:
IP: 87.229.108.129:9987
jelszó: maszim, szoba jelszó: cart
Csütörtöki menetrend 2012.07.05
-17.00-ig kötelező jelentkezés ebben a témában.
19.00 szerver idő pontosítás
20.00-20.06 qualifikáció (6 perc, privát)
20.06-20.16 bemelegítés
20.16 Verseny
Tesztfutam és jogosítvány szerzési időpontok:
2012.07.03 KEDD
Menetrend tesztnapon:
19.00-20.00 vizsga, quali
20.00-20.15 rövid futamok (1 körös)
20.15 tesztverseny (60 perc)
Kötelező pálya konfiguráció: road szárnyak
Ugyanezt a pályát használtuk az Indy98 bajnokságban is, letesztelt pálya! :-).
Az eredeti verseny megtekinthető itt:
Portland Futam
Buchert Csaba
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- Matte
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 655
- Csatlakozott: pén. márc. 23, 2012 3:25 pm
- Admin: Admin
Re: JELENTKEZÉS INDYCAR 1994 REPLAY Portland 2012.07.05. 20.
A tesztfutam az nem 07.03. KEDD?
05. az csütörtök
05. az csütörtök
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: JELENTKEZÉS INDYCAR 1994 REPLAY Portland 2012.07.05. 20.
Javítva :PMatte írta:A tesztfutam az nem 07.03. KEDD?
05. az csütörtök
Köszi
Buchert Csaba
- Matte
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 655
- Csatlakozott: pén. márc. 23, 2012 3:25 pm
- Admin: Admin
Re: JELENTKEZÉS INDYCAR 1994 REPLAY Portland 2012.07.05. 20.
Jövök csak az ilyen fajta pályát utálom, amikor nincs megadott ív, az első, és a második szektor konkrétan lutri hogy mikor adok gázt, és hogy melyik rázókövet hogy érintem . Vagy csak a setupom nem stimmel. Na mind1 jó futam lesz ha egyszerre több autó lesz a pályán
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: JELENTKEZÉS INDYCAR 1994 REPLAY Portland 2012.07.05. 20.
Az tuti, hogy jó lesz.Matte írta:Jövök csak az ilyen fajta pályát utálom, amikor nincs megadott ív, az első, és a második szektor konkrétan lutri hogy mikor adok gázt, és hogy melyik rázókövet hogy érintem . Vagy csak a setupom nem stimmel. Na mind1 jó futam lesz ha egyszerre több autó lesz a pályán
Setet adok....
Mindenki hozzon magával még 1 embert! :-)
Buchert Csaba
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: JELENTKEZÉS INDYCAR 1994 REPLAY Portland 2012.07.05. 20.
Ezt Kopi meglátja...Csaba írta:Mindenki hozzon magával még 1 embert! :-)
- Matte
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 655
- Csatlakozott: pén. márc. 23, 2012 3:25 pm
- Admin: Admin
Re: JELENTKEZÉS INDYCAR 1994 REPLAY Portland 2012.07.05. 20.
Rendben kösziCsaba írta:
Az tuti, hogy jó lesz.
Setet adok....
- KOPI
- Hozzászólások: 1989
- Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
- Admin: Admin
Re: JELENTKEZÉS INDYCAR 1994 REPLAY Portland 2012.07.05. 20.
Megláttam,annyit füznék hozzá hogy köcsög orbán cigány. ja meg jövök.Kép készül.BengA írta:Ezt Kopi meglátja...Csaba írta:Mindenki hozzon magával még 1 embert! :-)
- KOPI
- Hozzászólások: 1989
- Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
- Admin: Admin
Re: JELENTKEZÉS INDYCAR 1994 REPLAY Portland 2012.07.05. 20.
Csabi nekem betöltésnél kifagy a pálya,elindul a csik,megáll és sehova tovább.Viszont ha a pálya grafikát leveszem közepesre,akkor elindul a pálya.Ha feljebb rakom lefagy.KOPI írta:Megláttam,annyit füznék hozzá hogy köcsög orbán cigány. ja meg jövök.Kép készül.BengA írta:Ezt Kopi meglátja...Csaba írta:Mindenki hozzon magával még 1 embert! :-)
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: JELENTKEZÉS INDYCAR 1994 REPLAY Portland 2012.07.05. 20.
Akartam már írni, tegnap Gstylenak a directx 9 oldotta meg.....KOPI írta: Csabi nekem betöltésnél kifagy a pálya,elindul a csik,megáll és sehova tovább.Viszont ha a pálya grafikát leveszem közepesre,akkor elindul a pálya.Ha feljebb rakom lefagy.
Próbáld meg Légyszi ezt is!!!!
Tehát akkor directx9 magas grafon, vagy kisebb directx kisebb grafon.
Meglep a dolog, mert mint mondtam már: mentünk ezen a pályán!
Buchert Csaba
- gstyle
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1080
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: JELENTKEZÉS INDYCAR 1994 REPLAY Portland 2012.07.05. 20.
jövök.
Kedden sajna nem, mert nem lenni itthon, Csütörtökön tuti:))
Kedden sajna nem, mert nem lenni itthon, Csütörtökön tuti:))
"Néha bukik az ember, de a törött csontok összeforrnak, és hajtunk tovább." by Gilles Villeneuve
http://www.indycar-hungary.hu
http://www.indycar-hungary.hu
- Tony
- Hozzászólások: 1461
- Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
- Admin: Admin
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: JELENTKEZÉS INDYCAR 1994 REPLAY Portland 2012.07.05. 20.
Tuti nem?gstyle írta:Csütörtökön tuti:))
Jó, jó...értem
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1693
- Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
- Admin: Admin
Re: JELENTKEZÉS INDYCAR 1994 REPLAY Portland 2012.07.05. 20.
nem
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára danikosz kedd júl. 03, 2012 9:00 am-kor.
Molnár Dániel #99
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: JELENTKEZÉS INDYCAR 1994 REPLAY Portland 2012.07.05. 20.
A beállításom elérhető ott ahol a pálya is! Használjátok egészséggel! :-)
Buchert Csaba
- gstyle
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1080
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: JELENTKEZÉS INDYCAR 1994 REPLAY Portland 2012.07.05. 20.
BengA írta:Tuti nem?gstyle írta:Csütörtökön tuti:))
Jó, jó...értem
Biztos?:DD
Vagy csak szeretnéd érteni:DD
"Néha bukik az ember, de a törött csontok összeforrnak, és hajtunk tovább." by Gilles Villeneuve
http://www.indycar-hungary.hu
http://www.indycar-hungary.hu
- Matte
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 655
- Csatlakozott: pén. márc. 23, 2012 3:25 pm
- Admin: Admin
Re: JELENTKEZÉS INDYCAR 1994 REPLAY Portland 2012.07.05. 20.
Lesz ma valami tesztverseny?
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
- Matte
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 655
- Csatlakozott: pén. márc. 23, 2012 3:25 pm
- Admin: Admin
Re: JELENTKEZÉS INDYCAR 1994 REPLAY Portland 2012.07.05. 20.
Valószínüleg ezt ki kell hagynom ram problémák miatt.
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: JELENTKEZÉS INDYCAR 1994 REPLAY Portland 2012.07.05. 20.
eddig vagyunk 4en:
Én, Kopi, Tommy, Gstyle, lehet jön BengA meg Mozart...
Ez nem túl sok.
Én, Kopi, Tommy, Gstyle, lehet jön BengA meg Mozart...
Ez nem túl sok.
Buchert Csaba
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: JELENTKEZÉS INDYCAR 1994 REPLAY Portland 2012.07.05. 20.
Én "szamár" előre mi?Csaba írta:eddig vagyunk 4en:
Én, Kopi, Tommy, Gstyle, lehet jön BengA meg Mozart...
Ez nem túl sok.
Amúgy megmondom őszintén én azért nem jövök most, mert megpróbálom a maradék pár napban ráhangolni magam PSRL-re, és nem akarom, hogy bármilyen más MOD mentálisan bezavarjon most. (főleg nem OW)
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: JELENTKEZÉS INDYCAR 1994 REPLAY Portland 2012.07.05. 20.
Szamár hát!!! :-)Gadfly írta:Én "szamár" előre mi?Csaba írta:eddig vagyunk 4en:
Én, Kopi, Tommy, Gstyle, lehet jön BengA meg Mozart...
Ez nem túl sok.
Amúgy megmondom őszintén én azért nem jövök most, mert megpróbálom a maradék pár napban ráhangolni magam PSRL-re, és nem akarom, hogy bármilyen más MOD mentálisan bezavarjon most. (főleg nem OW)
Nincs azzal semmi baj ha nem jössz, csak így nem sokat ér egy jó eredmény... :-)
Hajrá Enduranceban!! :-)
Buchert Csaba
- Tequila
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 338
- Csatlakozott: hétf. jún. 30, 2008 7:09 pm
- Admin: Admin
- Bedy
- Hozzászólások: 1366
- Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- Kazard
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 479
- Csatlakozott: vas. szept. 21, 2008 8:19 pm
- Admin: Admin
Re: JELENTKEZÉS INDYCAR 1994 REPLAY Portland 2012.07.05. 20.
Ha hazaérek jövök.
- voodoo
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 653
- Csatlakozott: csüt. dec. 27, 2007 12:07 pm
- Admin: Admin
Re: JELENTKEZÉS INDYCAR 1994 REPLAY Portland 2012.07.05. 20.
"Tommy KUPLUNG !!! " by Voodoo (Indy500 2012)
"Mise után okos a gyülekezet" by Ginger (Texas 2010)
"Majd visszafigyelem" by Dzsibi (Texas 2010)
"Mise után okos a gyülekezet" by Ginger (Texas 2010)
"Majd visszafigyelem" by Dzsibi (Texas 2010)
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: JELENTKEZÉS INDYCAR 1994 REPLAY Portland 2012.07.05. 20.
Szerdán mentem pár karikát az IsTi-től vásárolt kormánnyal.
Elég fura a másik után, majd a 900 fokos kormányt használóktól elfogadnék pár jó tanácsot, hogy mit, hogyan, merre.
Na a lényeg, a futamot megpróbálom
Elég fura a másik után, majd a 900 fokos kormányt használóktól elfogadnék pár jó tanácsot, hogy mit, hogyan, merre.
Na a lényeg, a futamot megpróbálom
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: JELENTKEZÉS INDYCAR 1994 REPLAY Portland 2012.07.05. 20.
Biztos...de lehet, hogy nemgstyle írta:BengA írta:Tuti nem?gstyle írta:Csütörtökön tuti:))
Jó, jó...értem
Biztos?:DD
Vagy csak szeretnéd érteni:DD
És peched van, mert jövök ami = kilöklek
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
Re: JELENTKEZÉS INDYCAR 1994 REPLAY Portland 2012.07.05. 20.
Ha sikerül hazaérnem, benézek én is sereghajtónak...
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
Re: JELENTKEZÉS INDYCAR 1994 REPLAY Portland 2012.07.05. 20.
Ja igen, #4es autóval, ha lehet.
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: JELENTKEZÉS INDYCAR 1994 REPLAY Portland 2012.07.05. 20.
Mármint serLeghajtónak? Nem? :-)W A Mozart írta:Ha sikerül hazaérnem, benézek én is sereghajtónak...
Buchert Csaba
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: JELENTKEZÉS INDYCAR 1994 REPLAY Portland 2012.07.05. 20.
javaslom ezeket nyálazd át (a golf labdás trükk a legnagyobb benne)BengA írta:Szerdán mentem pár karikát az IsTi-től vásárolt kormánnyal.
Elég fura a másik után, majd a 900 fokos kormányt használóktól elfogadnék pár jó tanácsot, hogy mit, hogyan, merre.
Na a lényeg, a futamot megpróbálom
http://logout.hu/cikk/kormany_kalauz_au ... tasok.html
http://logout.hu/cikk/tippek_trukkok_tu ... eljes.html
Zárt kasztnis modnál van aki 900 fokon használja a kormányt 45-ös kormányszöggel én 720 fokon és 35-ös kormányszöggel használom. Amennyiben a mod nem engedi akár a 45 fokot akkor vagy megszokták kérni - Maszim esetében - Tommyt és a modban átírja az értéket vagy ha nem ilyen segítőkész más ligánál az admin akkor egy képlet alapján állítom be a kormányfokot.
"a kormányod beállított maximális elfordulásával elosztod ezt a számot, akkor az érték 20-24 között legyen így az igazi kocsikhoz hasonló kormány-elfordítás/kerék-elfordulás arányt kapsz."
Tehát ha a modban 28 a max. akkor ehhez 600 fokra állítom. Hogy miért jó ez? Könnyeb az autót megfogni vagy a hibákat korrigálni.
ow mod esetében viszont 240-280 fokon használom és attól függően ovál vagy road/utcai pálya 9-19 között van a kormány szög. de volt mikor 360-on
De úgyis kitapasztalaod neked melyik a jó beállítás...nekem a régi wigman után anno a DFP-re napokig tartott mire átálltam/megszoktam.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: JELENTKEZÉS INDYCAR 1994 REPLAY Portland 2012.07.05. 20.
nem jövök
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: JELENTKEZÉS INDYCAR 1994 REPLAY Portland 2012.07.05. 20.
Danke schön Átnyálazom...Dietrich írta:javaslom ezeket nyálazd át (a golf labdás trükk a legnagyobb benne)BengA írta:Szerdán mentem pár karikát az IsTi-től vásárolt kormánnyal.
Elég fura a másik után, majd a 900 fokos kormányt használóktól elfogadnék pár jó tanácsot, hogy mit, hogyan, merre.
Na a lényeg, a futamot megpróbálom
http://logout.hu/cikk/kormany_kalauz_au ... tasok.html
http://logout.hu/cikk/tippek_trukkok_tu ... eljes.html
Zárt kasztnis modnál van aki 900 fokon használja a kormányt 45-ös kormányszöggel én 720 fokon és 35-ös kormányszöggel használom. Amennyiben a mod nem engedi akár a 45 fokot akkor vagy megszokták kérni - Maszim esetében - Tommyt és a modban átírja az értéket vagy ha nem ilyen segítőkész más ligánál az admin akkor egy képlet alapján állítom be a kormányfokot.
"a kormányod beállított maximális elfordulásával elosztod ezt a számot, akkor az érték 20-24 között legyen így az igazi kocsikhoz hasonló kormány-elfordítás/kerék-elfordulás arányt kapsz."
Tehát ha a modban 28 a max. akkor ehhez 600 fokra állítom. Hogy miért jó ez? Könnyeb az autót megfogni vagy a hibákat korrigálni.
ow mod esetében viszont 240-280 fokon használom és attól függően ovál vagy road/utcai pálya 9-19 között van a kormány szög. de volt mikor 360-on
De úgyis kitapasztalaod neked melyik a jó beállítás...nekem a régi wigman után anno a DFP-re napokig tartott mire átálltam/megszoktam.
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: JELENTKEZÉS INDYCAR 1994 REPLAY Portland 2012.07.05. 20.
Nem leszek, este van az 'utsó' lehetőségem szombatig, hogy még egy kicsit nyüstöljem a PSRL-es autót, remélem Gilberto is lesz az ottani tesztfutamon.
Sajnálom Urak! Nagyon jó futamot, időt pontosítom nektek, TS közelben leszek.
Sajnálom Urak! Nagyon jó futamot, időt pontosítom nektek, TS közelben leszek.
- Tequila
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 338
- Csatlakozott: hétf. jún. 30, 2008 7:09 pm
- Admin: Admin
Re: JELENTKEZÉS INDYCAR 1994 REPLAY Portland 2012.07.05. 20.
mégsem tudok jönni:S
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
Re: JELENTKEZÉS INDYCAR 1994 REPLAY Portland 2012.07.05. 20.
Banyek, egyszer jövök futamra, és hatan leszünk? Cool.
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: JELENTKEZÉS INDYCAR 1994 REPLAY Portland 2012.07.05. 20.
Sajnálom Mozart, de ha te is többször jönnél nem csak "egyszer", akkor 1-el biztosan többen lennénk máskor isW A Mozart írta:Banyek, egyszer jövök futamra, és hatan leszünk? Cool.
meleg van, nyár közepe.............
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: JELENTKEZÉS INDYCAR 1994 REPLAY Portland 2012.07.05. 20.
:-))metosz írta:Sajnálom Mozart, de ha te is többször jönnél nem csak "egyszer", akkor 1-el biztosan többen lennénk máskor isW A Mozart írta:Banyek, egyszer jövök futamra, és hatan leszünk? Cool.
Nem baj Sanyi, elkergetjük egymást!
Buchert Csaba
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: JELENTKEZÉS INDYCAR 1994 REPLAY Portland 2012.07.05. 20.
Amúgy bánt, hogy ma nem leszek annak idején nyertem futamot itt, kedvelem a helyet, de közben meg gond volt a gépemmel, előző futamon, muszáj élesben tesztelnem a versenyszerveren egyet a szombati 8 órás előtt.
Remélem többen lesztek! Azért elég hűvös van már este, mindenki aki eddig azt jelezte nem lesz gondolja át, részvétel esetén mentesül a figyelmeztetés alól! A szezon legjobb pályája!
Remélem többen lesztek! Azért elég hűvös van már este, mindenki aki eddig azt jelezte nem lesz gondolja át, részvétel esetén mentesül a figyelmeztetés alól! A szezon legjobb pályája!
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1270
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 12:06 pm
- Admin: Admin
Re: JELENTKEZÉS INDYCAR 1994 REPLAY Portland 2012.07.05. 20.
Voltam
qualyra értem csak haza, addig nem tudtam, hogy tudok-e jönni.
qualyra értem csak haza, addig nem tudtam, hogy tudok-e jönni.
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
Re: JELENTKEZÉS INDYCAR 1994 REPLAY Portland 2012.07.05. 20.
Bocs, de írnom kell...
Nagyon örültem, hogy végül azért csak összegyűltünk 10nél többen, és egy egész korrekt kis futamot raktunk össze. Tudom, hogy ti ezt nem tudjátok, de összehasonlíthatatlanul jobb úgy versenyezni, ha ritkán csinálod..., és nagyon durva kihívás is, be kell valljam. Értem, miért kell tesztverseny hosszabb kihagyás után; Csabit kértem meg, hogy körözgessen velem , mert nem éreztem , hogy képes lennék autókkal együtt mozogni a pályán. Habár végső soron azért ez is csak olyan, mint a biciklizés, a régi Mozart mégis valószínűleg jobban teljesített volna, de biztos nem élvezte volna ennyire.
A versenyről annyit, hogy a stratégia kitalálására sajnos sokkal több időm jutott, mint kormánytekergtetésre, szerencsére ezzel a moddal ez kifizetődő hozzáállás, mindenkinek csak ajánlani tudom. Ezen a pályán, ha fél másodpercnél nem többel gyorsabb az egyik autó, és nincs hiba, szerintem nem lehet előzni. Ezért is, nagy hangsúlyt fektettem a qualira. Versenyen a legfontosabb az volt (nem is nagyon figyeltem másra), hogy épek maradjanak a gumik, ezért iszonyatosan puán kellett vezetni, főként az első suzukásan kanyargós részen (ami egyébként hihetetlen élvezetes volt sztem), a hátsó egyenesre fordító és az utols kanyyarban. Támadásra esély csak a célegyenes végén lett volna, amit egy jó rágyorsítással bármikor ki lehet védeni, a trükkösebbje esetleg beeshetett volna a hátsó egyenesre fordítóban. Ezekre voltam felkészülve, de sajnos/szerencsére nem kellett bemutatnom, hogy mennyire. Azt is tapasztaltam, hogy mennyire fontos a boxkiállás minősége. Mindkét kiállásommal nyertem az üldözőkkel szemben 2-3 mp-et, csak azért, mert odafigyeltem. Ennyi hátrány ledolgozása körönkénti fél mpes tempóelőny mellett 4-6 kör, ami kb a futam 10%-a, ez sok. A végén, mikor Norbi lett a második, szerencsére még volt bőven tartalékom, így nem igazán izgultam. 1-2 kör alatt kiderült, hogy minden további nélkül tudom tartani a fél mp különbséget, és bár nagyon bennem volt, hogy micsoda férfiatlanság nem odalépni neki egy kicsit, hogy "legalább érezze" , szerencsére tudtam magamon uralkodni, és bölcsen, nagypapásan bedöcögtem....
Nagyon fárasztó volt, főleg mentálisan, de megérte koncentrálni. Talán soha életemben nem futottam, még ennél hibátlanabb futamot, utánaszámolva, azt hiszem pontosan háromszor csúsztam le az ideális ívről, a gumijaim sosem melegedtek 110 fok fölé, csináltam két tökéletes boxkiállást és konzisztens köröket futottam. Talán Kazardtól tartottam a legjobban egyébként.
Egy oválra mindenképp szeretnék majd még benézni idén, amin többen lesztek.
Örülök, hogy "újoncként" sikerült ilyen jó eredményt elérnem, és ennyi nézőt (csajt) szállítanom :D
A nevemet pedig mócártnak ejtem :D
Nagyon örültem, hogy végül azért csak összegyűltünk 10nél többen, és egy egész korrekt kis futamot raktunk össze. Tudom, hogy ti ezt nem tudjátok, de összehasonlíthatatlanul jobb úgy versenyezni, ha ritkán csinálod..., és nagyon durva kihívás is, be kell valljam. Értem, miért kell tesztverseny hosszabb kihagyás után; Csabit kértem meg, hogy körözgessen velem , mert nem éreztem , hogy képes lennék autókkal együtt mozogni a pályán. Habár végső soron azért ez is csak olyan, mint a biciklizés, a régi Mozart mégis valószínűleg jobban teljesített volna, de biztos nem élvezte volna ennyire.
A versenyről annyit, hogy a stratégia kitalálására sajnos sokkal több időm jutott, mint kormánytekergtetésre, szerencsére ezzel a moddal ez kifizetődő hozzáállás, mindenkinek csak ajánlani tudom. Ezen a pályán, ha fél másodpercnél nem többel gyorsabb az egyik autó, és nincs hiba, szerintem nem lehet előzni. Ezért is, nagy hangsúlyt fektettem a qualira. Versenyen a legfontosabb az volt (nem is nagyon figyeltem másra), hogy épek maradjanak a gumik, ezért iszonyatosan puán kellett vezetni, főként az első suzukásan kanyargós részen (ami egyébként hihetetlen élvezetes volt sztem), a hátsó egyenesre fordító és az utols kanyyarban. Támadásra esély csak a célegyenes végén lett volna, amit egy jó rágyorsítással bármikor ki lehet védeni, a trükkösebbje esetleg beeshetett volna a hátsó egyenesre fordítóban. Ezekre voltam felkészülve, de sajnos/szerencsére nem kellett bemutatnom, hogy mennyire. Azt is tapasztaltam, hogy mennyire fontos a boxkiállás minősége. Mindkét kiállásommal nyertem az üldözőkkel szemben 2-3 mp-et, csak azért, mert odafigyeltem. Ennyi hátrány ledolgozása körönkénti fél mpes tempóelőny mellett 4-6 kör, ami kb a futam 10%-a, ez sok. A végén, mikor Norbi lett a második, szerencsére még volt bőven tartalékom, így nem igazán izgultam. 1-2 kör alatt kiderült, hogy minden további nélkül tudom tartani a fél mp különbséget, és bár nagyon bennem volt, hogy micsoda férfiatlanság nem odalépni neki egy kicsit, hogy "legalább érezze" , szerencsére tudtam magamon uralkodni, és bölcsen, nagypapásan bedöcögtem....
Nagyon fárasztó volt, főleg mentálisan, de megérte koncentrálni. Talán soha életemben nem futottam, még ennél hibátlanabb futamot, utánaszámolva, azt hiszem pontosan háromszor csúsztam le az ideális ívről, a gumijaim sosem melegedtek 110 fok fölé, csináltam két tökéletes boxkiállást és konzisztens köröket futottam. Talán Kazardtól tartottam a legjobban egyébként.
Egy oválra mindenképp szeretnék majd még benézni idén, amin többen lesztek.
Örülök, hogy "újoncként" sikerült ilyen jó eredményt elérnem, és ennyi nézőt (csajt) szállítanom :D
A nevemet pedig mócártnak ejtem :D
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: JELENTKEZÉS INDYCAR 1994 REPLAY Portland 2012.07.05. 20.
Gratulálok a jó futamhoz Mindenkinek!
Sajnálom, hogy nem tudtam mégsem jönni, de akik TS-en voltak - 30 perccel a verseny előtt -, azok tudják miért nem tudtam indulni.
U.i.: Egyébként a fiamnak semmi baja már
Sajnálom, hogy nem tudtam mégsem jönni, de akik TS-en voltak - 30 perccel a verseny előtt -, azok tudják miért nem tudtam indulni.
U.i.: Egyébként a fiamnak semmi baja már
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: JELENTKEZÉS INDYCAR 1994 REPLAY Portland 2012.07.05. 20.
Azért remélem jössz majd még, és igyekszem egyszer végre felnőni a közeledbe..... :-)W A Mozart írta:Bocs, de írnom kell...
...
Egy oválra mindenképp szeretnék majd még benézni idén, amin többen lesztek.
Örülök, hogy "újoncként" sikerült ilyen jó eredményt elérnem, és ennyi nézőt (csajt) szállítanom :D
A nevemet pedig mócártnak ejtem :D
De a csaj(az az egy aki volt), nekem is szurkolt! :-)
Buchert Csaba
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
Re: JELENTKEZÉS INDYCAR 1994 REPLAY Portland 2012.07.05. 20.
Két csaj volt. Az egyik csak nekem szurkolt, a másiknak meg megesett rajtad a szíve :D Ezért érdemes többet combot simogatni, és kevesebbet kormányt (ahogy egy bölcs barátom mondaná) :D
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: JELENTKEZÉS INDYCAR 1994 REPLAY Portland 2012.07.05. 20.
:-))))W A Mozart írta:Két csaj volt. Az egyik csak nekem szurkolt, a másiknak meg megesett rajtad a szíve :D Ezért érdemes többet combot simogatni, és kevesebbet kormányt (ahogy egy bölcs barátom mondaná) :D
Buchert Csaba
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 53 vendég