Verseny részvétel, illetve hiányzás bejelentés a futamokra kötelező! Minden futamkiírás első hozzászólásában találhatok a hivatalos információk, illetve a szerverre lépéshez szükséges adatok, modok, pályák, kiegészítések.
Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B12 YEONGAM 12.10.18. CSÜTÖRTÖK

Hozzászólás Szerző: Gadfly » kedd okt. 23, 2012 6:56 pm

Turi írta:Én valamiért nem tudok csatlakozni az FTP-re.
Turi ezzel csak az a baj, hogy maga a verseny 18.-án volt és volt rá több mint 3-om napod, hogy jelezed a feltöltési problémád a beküldési határidőig! Mivel ez nem történt meg, így utólag sajnos nem áll módunkban elfogadni már, mivel ha megtennénk, akkor sokan mások szintén üthetnék az asztalt, hogy nekik miért nem engedtük meg anno ezt utólagosan! Szerintem így FAIR és ha legközelebb ilyen problémád van, akkor itt jelezd v. küld el mailben nekem v. Tommynak (mindkettőnknek ott a mail címe a profiljában). Így tehát a Tommy által belinkelt hivatalos eredmény végleges! Megértésed köszönjük!

Tabellát holnap fogom frissíteni amint lesz időm...
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

Avatar
Turi
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
Hozzászólások: 374
Csatlakozott: hétf. feb. 20, 2012 6:33 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Jelentkezés - NF1B12 YEONGAM 12.10.18. CSÜTÖRTÖK

Hozzászólás Szerző: Turi » kedd okt. 23, 2012 7:40 pm

Bocsánat az akadékoskodásért, de hol van feltüntetve, hogy vasárnapig kellett elküldni a fájlokat? :(

Akkor tűnt fel a futam után újra (akkor sem sikerült), hogy én még nem töltöttem fel, mikor Tommy78 leírta az eredményeket.
Egyébként is csaltam és azért nem töltöttem fel!
De most mégis fent van!? Nem értem a döntést! --kj-
Kép

Avatar
GABOR
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 650
Csatlakozott: szer. márc. 23, 2011 5:09 pm

Re: Jelentkezés - NF1B12 YEONGAM 12.10.18. CSÜTÖRTÖK

Hozzászólás Szerző: GABOR » kedd okt. 23, 2012 9:30 pm

Tommy mondta anno hogy Vasárnapig kell feltölteni a Motecet ha jól emlékszem 20:00-ig.
Kép

Avatar
BengA
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 1645
Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B12 YEONGAM 12.10.18. CSÜTÖRTÖK

Hozzászólás Szerző: BengA » kedd okt. 23, 2012 9:50 pm

@Turi

Sajnálom, hogy így alakult a végeredmény, de a korábbi hsz-ek jogosak. Ki lett hirdetve, hogy a csütörtöki futamot követően vasárnap 20:00-ig kell a motec-et feltölteni az ftp-re.
Kép

Avatar
Turi
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
Hozzászólások: 374
Csatlakozott: hétf. feb. 20, 2012 6:33 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Jelentkezés - NF1B12 YEONGAM 12.10.18. CSÜTÖRTÖK

Hozzászólás Szerző: Turi » kedd okt. 23, 2012 10:50 pm

Nagyon örvendetes, elpocsékoltam 2,5 órát az életemből erre a minősíthetetlenül gyenge pályára, így kell aztán motiválni az embert az indulásban.

Szerk.: A futam összefoglalóban javítandó Turi 2. helyezése, kizárták motec fájl 1 nappal későbbi feltöltésért.
Kép

Avatar
BengA
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 1645
Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B12 YEONGAM 12.10.18. CSÜTÖRTÖK

Hozzászólás Szerző: BengA » szer. okt. 24, 2012 8:11 am

Turi írta:Nagyon örvendetes, elpocsékoltam 2,5 órát az életemből erre a minősíthetetlenül gyenge pályára
Ne így fogd fel.
Jó persze, más a Te helyzeted, meg az enyém, mert Te nem kevés pontért vagy folyamatosan csatában, de azért játssz, mert szereted. Én is mentem pár kört offline és online is ezen a kaki pályán, azt tartott hét körig a verseny.
Szabályok kellenek, mert anélkül káosz lenne. A vasárnapi 20:00-ás időpontot észrevételeim szerint nem véletlenül vezették be Gadfly-ék...könyörögni kellett mindig Mindenkinek, hogy ugyan legyen kedves elküldeni, mert szeretnék megcsinálni a statisztikát, legalább is kb ez miatt, ha jól emlékszem, de ha nem majd kijavítanak úgyis, max kilököm Őket akkor -monster-
Na egy szónak is száz a vége, ne csüggedj és gyere, nyerd meg a következő versenyt!
Kép

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B12 YEONGAM 12.10.18. CSÜTÖRTÖK

Hozzászólás Szerző: Gadfly » szer. okt. 24, 2012 9:35 am

@Turi
Valahol érthető a felháborodásod hiszen szoros/kemény csatában vagytok a 3. helyért viszont meg kell értened, hogy vannak szabályok (még ha kimondatlanok is) melyeket be kell tartanunk hiszen ellenkező esetben, ahogy BengA is írta "káosz" lenne az egész. Abban igazad van, hogy pl. a szabályzatban nincs konkrétan feltüntetve a beküldési határidő viszont ennek is oka van, hiszen ott hamarabb elmegy az ember bizonyos dolgok mellett. Mivel ez egy fontos dolog, így ezt mindig ki szoktuk írni, amikor a futam után a nem hivatalos statisztikát közzétesszük. TS-en is jópárszor elmondjuk ilyenkor szóval ne haragudj, de pont Tőled nem vártam volna, hogy ezzel nem vagy tisztában, mikor korábban mindig időben fel szoktad tölteni a fájlokat. Sajnos pont ezen a versenyen ez nem lett kiírva a Statisztika közzétételekor mely betudható annak is, hogy bízunk már annyira a társaság rutinjában, hogy nem kell ezt folyamatosan hangoztatni. Ez szerint tévedtünk és még is kell, így a jövőben bele fogom integrálni a futamkiírás első hsz-be ezt is, ne hogy valaki vmiről lemaradjon. Mint ahogy említettem nem kivételezhetünk így utólag sem, mert nem egy hasonló eset volt a múltban, ahol szintén nem számítottuk be az eredményt éppen ezért azokkal a versenyzőkkel szemben ez nem lenne igazságos, ha most Veled kivételeznénk.
Természetesen egyáltalán nem célunk, hogy kedvedet szegjük a bajnokságtól, de meg kell értened, hogy vannak dolgok, melyeket be kell tartani. Legközelebb ha feltöltési problémád van, akkor azt kérlek időben jelezd vagy a fájlokat küld el mailben Tommynak v. nekem. (Makákó is mailben küldi)

Csak bizonyítás miatt visszanéztem az utolsó 3 futam kiírásait és mindig írva volt a határidő (persze nem csak ezen a 3 futamon, de tovább nem volt időm visszakeresni):

Suzuka
http://maszim.hu/forum/viewtopic.php?f= ... 189#p56109

Singapore
http://maszim.hu/forum/viewtopic.php?f=23&t=1920#p55791

Monza
http://maszim.hu/forum/viewtopic.php?f= ... 539#p55325
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

Avatar
CsaB
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 634
Csatlakozott: szer. ápr. 27, 2011 10:56 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Jelentkezés - NF1B12 YEONGAM 12.10.18. CSÜTÖRTÖK

Hozzászólás Szerző: CsaB » szer. okt. 24, 2012 5:16 pm

Hát igen lennénk páran akik emiatt panaszkodhatnának, lásd Spa 5. helyem egy vérfolyatós szenvedős verseny volt,szarul esett, valamiért nem volt MoTech-em de ez van. Technikai Sport. Ám járni azért járok hogy egy kiváló társaságban annál még kiválóbb versenyeket fussak. (bár a kiváló verseny még várat magára, mert Hockenben ahol lehetett volna elpörgettem a motort, azért egyszer csak összeáll) :lol:
Az élet egy nagy verseny! Aki túléli az a győztes!
Best F1 BL
Kép

Avatar
Bedy
Hozzászólások: 1366
Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Jelentkezés - NF1B12 YEONGAM 12.10.18. CSÜTÖRTÖK

Hozzászólás Szerző: Bedy » szer. okt. 24, 2012 5:17 pm

Mi a picsát szőröztök ! Had tolja fel azt a motec fájlt . Nem értem 12 főnél mit változtat a lényegen, ha csak annyit nem 11-en lesztek _2_

Ja és komment nem kell úgy se reagálok rá __
Start Me Up

Avatar
BengA
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 1645
Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B12 YEONGAM 12.10.18. CSÜTÖRTÖK

Hozzászólás Szerző: BengA » szer. okt. 24, 2012 6:07 pm

Bedy írta:Mi a picsát szőröztök ! Had tolja fel azt a motec fájlt . Nem értem 12 főnél mit változtat a lényegen, ha csak annyit nem 11-en lesztek _2_

Ja és komment nem kell úgy se reagálok rá __
Akkor qussolj -monster- -kakcsi-
Kép

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B12 YEONGAM 12.10.18. CSÜTÖRTÖK

Hozzászólás Szerző: Gadfly » csüt. okt. 25, 2012 9:35 am

Sajnos nem engedhetünk, de ennek az okait már részleteztem. Sajnálom, hogy mindig ezzel a MoTeC fájlal kapcsolatos dolgokkal vannak problémák. Annak idején nem gondoltunk, hogy ez ilyen sok problémát fog szülni. Szerintem év közben így is elég rugalmasan kezeltük a dolgot, hiszen akiknek érthetetlen módon nem készülnek el ezek a fájlok, azoknak ott a screenshot lehetősége is. Persze ha összegezni kéne sok más probléma is volt már ezzel kapcsolatban, mint pl. a határidő be nem tartása, feltöltési problémák és még sorolhatnám. Éppen ezért ezzel kapcsolatban jövőre mindenképpen fogunk változtatni, mert nekünk sem célunk, hogy ez miatt menjen el egyes pilóták motivációja. (mi csak próbáltuk minél jobban leszimulálni a valóságot) Reméljük sikerül vmi más megoldást kitalálni a gumik használatának az ellenőrzésére, viszont ha nem, akkor egyszerűen nem lesz gumiszabály és akkor fájlokat sem kell feltölteni jövőre. Viszont idén minden marad így!!!
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: Jelentkezés - NF1B12 YEONGAM 12.10.18. CSÜTÖRTÖK

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » csüt. okt. 25, 2012 10:01 am

Jövőre nem kell MoTeC és a gumi kérdés is mar megoldva. ;-)

Avatar
GABOR
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 650
Csatlakozott: szer. márc. 23, 2011 5:09 pm

Re: Jelentkezés - NF1B12 YEONGAM 12.10.18. CSÜTÖRTÖK

Hozzászólás Szerző: GABOR » csüt. okt. 25, 2012 10:54 am

Szerintem nem feltétlenül kellene mindenbe az igazi F1-et követni.
Sokkal változatosabb futamokat lehetne csinálni ha pl visszahoznánk a tankolást.
Taktika szempontból sem utolsó meg az is biztos hogy több előzés is lenne a pályán.
Lehetne pl változtatni az időmérőn is. Q2 már bizonyította hogy tök fölösleges. Lehetne Q1, 20 perc, parc ferme rendszer nélkül elvégre időmérőről van szó, lehessen szarráhúzva kitaposni az autó lelkét. Többet ér egy olyan pole mint egy taktikára épülő valami...
Gumik szempontjából igazából nem tudom hogy lenne érdemes. Legyen e kötelező keverék váltás vagy sem de az biztos hogy egy kicsivel az élettartalmukat növelni kellene. (Ha lenne tankolás akkor nem szükséges)

De talán a legfontosabb az lenne hogy olyan embereket találjunk akik tényleg komolyan gondolják az egész bajnokságot és szinte minden futamon jelen lennének. Kicsit frusztráló ez a 10-12 minden futamon...
Kép

Avatar
CsaB
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 634
Csatlakozott: szer. ápr. 27, 2011 10:56 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Jelentkezés - NF1B12 YEONGAM 12.10.18. CSÜTÖRTÖK

Hozzászólás Szerző: CsaB » csüt. okt. 25, 2012 11:54 am

GABOR írta:Szerintem nem feltétlenül kellene mindenbe az igazi F1-et követni.
Sokkal változatosabb futamokat lehetne csinálni ha pl visszahoznánk a tankolást.
Taktika szempontból sem utolsó meg az is biztos hogy több előzés is lenne a pályán.
Lehetne pl változtatni az időmérőn is. Q2 már bizonyította hogy tök fölösleges. Lehetne Q1, 20 perc, parc ferme rendszer nélkül elvégre időmérőről van szó, lehessen szarráhúzva kitaposni az autó lelkét. Többet ér egy olyan pole mint egy taktikára épülő valami...
Gumik szempontjából igazából nem tudom hogy lenne érdemes. Legyen e kötelező keverék váltás vagy sem de az biztos hogy egy kicsivel az élettartalmukat növelni kellene. (Ha lenne tankolás akkor nem szükséges)

De talán a legfontosabb az lenne hogy olyan embereket találjunk akik tényleg komolyan gondolják az egész bajnokságot és szinte minden futamon jelen lennének. Kicsit frusztráló ez a 10-12 minden futamon...
A tankolás felesleges ha van gumikopás elvégre mégiscsak F1 bajnokság nem Formula Kupa és az időmérőn nem feltankolva kell menni.
Az időmérővel kapcsolatban teljesen egyet értek valamilyen szinten, mert a 2 részes időmérőnek így nem sok értelme van! A rajtsorrenddel is amiatt kell baszakodni a bemelegítőn, mert nem megy mindenki időmérőt. Én ezért állítottam a ligámban 20 perc vagy 12 körre az időmérőt. Így mindenki futhat kört, mert 2 új gumiszett mindenkinek a rendelkezésére áll, mondjuk emiatt nem is nagyon értem hogy itt akik spórolnak azok miért teszik ? mert a 2 gumi mindenkinek áll annyi kel mindösszesen hogy egy valós gumicserét és annak idejét bele kell kalkulálni hogy az is beleférjen az időbe. Nem tudom ki mennyire van tisztában a játék szabályaival ? de ha valaki ismeri azok pont ti kellene hogy legyetek ! A gumikat amíg be nem fejezed a mért kört bármikor mész/lépsz ki a boxba, újra cseréli. Az 1. mért kör után nem cseréli a gumit csak akkor ha kéred a boxot és bemész kereket cserélni, mint versenyen és a következő gumival is megteszel egy mért kört a gumicsere után ! Elég lenne mindenkinek csak itt spórolni ! a 2. szetten. Az elsővel ha figyeli valaki a szektoridőt legalább 3x neki lehet futni a gyorskörnek ha nem megy teljes mért kört és nem 10 perces a Q2! Nem is értettem soha ezt ami itt folyik az időmérőn ! 1x juthattam volna az Q2-be itt csak ott a létszám miatt le csúsztam róla, de ha bejutottam volna én indulhattam volna a pole-ból mert én ezt már amióta jelentkeztem az NF1B-be azóta így csinálom. Ezért érthetetlen is volt számomra ami a Q2ben folyik. Ezért van nálam 20 perces Sima 1 részes időmérő és csak a körszám van meghatározva, de az is csak azért hogy valami kihívás is legyen benne.
A gumikopás viszont nem tudom hogy hogy működik de valóban lehetne a keményebb keverék egy kicsivel tartósabb mint a lágy mert így a 2 keverék használatának nem sok értelme van így hogy annyiszor lehet cserélni ahányszor akar az ember, példának a Spa-i futam ahol már nem emlékszem ki volt de csak az utolsó 2 körre tette fel a kemény gumit, ez valahol nem túlzottan fer, mert lényegesen nagyobb lett így az előnye hogy a lágyakon ment szinte végig mint ha egy etapot keményen kellett volna teljesítenie. D akár ki is lehetne számolni hogy a valós versenytávhoz képest mennyi %osan a versenytávra szükséges gumiszettek mennyisége az eredetileg használt meggyiséghez képest és csak annyi cserét lehessen csinálni ha már, real F1 Bajnokság, A MoTech vagy ha már majd az nem a kerékcserék számát úgyis mutatni fogja a statisztika és látszani fog, hogy mikor milyen gumit használt valaki az már csak egy összesítés, hogy a kerékcserék benne voltak e az előírt gumicserék mennyiségén belül, ha többet cserélt valaki, mert ugye előfordulhat, az kap X mp büntit az előny szerzés miatt mert a friss gumi mindig jóval gyorsabb a kopottnál.
@Gabor
egyébként viszont a jövő évre gondolván minthogy a pirelli csökkentette a gumik tapadásának különbségét a lágyabb és a keményebb keverékek között így a 2 fajta keverék használata várhatóan ugyanúgy taktikára adhat okot, hogy ki mikor veti be és ki hogyan tudja használni azaz mennyi ideig tudja életben tartani. Így a kötelező mind2 gumi típus használata szerintem csak jó, a rosszat én abban látom amit az előbb már kifejtettem, hogy mindegy ki mennyi ideig használja a keményet, holott annak valós használat nem 1-2 körön hanem etapra kivetítve jelentős.

Az utolsó felvetés a létszámmal kapcsolatban viszont minthogy azért már a csapat egy része már túl lehet az iskolai éveken, a munkabeosztások mint pl az enyém is, alapból azt hozza hogy az évad legalább felét ki kell hagyjam kényszerűségből, mert a délutános heteimre esik. így többeket érinthet ez.
Ebben 1 relatív jó megoldás lehet a 2 hetente való megrendezés, és annak szavazás útján való beállítása, hogy melyik azaz páros vagy páratlan héten ér rá több ember. De ez csak egy felvetés viszont.
Az élet egy nagy verseny! Aki túléli az a győztes!
Best F1 BL
Kép

Avatar
Turi
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
Hozzászólások: 374
Csatlakozott: hétf. feb. 20, 2012 6:33 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Jelentkezés - NF1B12 YEONGAM 12.10.18. CSÜTÖRTÖK

Hozzászólás Szerző: Turi » csüt. okt. 25, 2012 12:07 pm

Itt ne írjatok nekem, ez a mod és az unalmas futamok 10-11 fővel már nem érdekelnek. Grat a bajnokihoz Tony! (komoly) ;)
Kép

Avatar
BengA
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 1645
Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B12 YEONGAM 12.10.18. CSÜTÖRTÖK

Hozzászólás Szerző: BengA » csüt. okt. 25, 2012 12:08 pm

Mi az a gumi?
Az segít, hogy könnyebben kilökhessek valakit? Mert akkor kérek egyet -monster-
Kép

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: Jelentkezés - NF1B12 YEONGAM 12.10.18. CSÜTÖRTÖK

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » csüt. okt. 25, 2012 12:24 pm

CsaB írta: Én ezért állítottam a ligámban 20 perc vagy 12 körre az időmérőt. Így mindenki futhat kört, mert 2 új gumiszett mindenkinek a rendelkezésére áll, mondjuk emiatt nem is nagyon értem hogy itt akik spórolnak azok miért teszik ? mert a 2 gumi mindenkinek áll annyi kel mindösszesen hogy egy valós gumicserét és annak idejét bele kell kalkulálni hogy az is beleférjen az időbe. Nem tudom ki mennyire van tisztában a játék szabályaival ? de ha valaki ismeri azok pont ti kellene hogy legyetek ! A gumikat amíg be nem fejezed a mért kört bármikor mész/lépsz ki a boxba, újra cseréli. Az 1. mért kör után nem cseréli a gumit csak akkor ha kéred a boxot és bemész kereket cserélni, mint versenyen és a következő gumival is megteszel egy mért kört a gumicsere után ! Elég lenne mindenkinek csak itt spórolni ! a 2. szetten. Az elsővel ha figyeli valaki a szektoridőt legalább 3x neki lehet futni a gyorskörnek ha nem megy teljes mért kört és nem 10 perces a Q2! Nem is értettem soha ezt ami itt folyik az időmérőn ! 1x juthattam volna az Q2-be itt csak ott a létszám miatt le csúsztam róla, de ha bejutottam volna én indulhattam volna a pole-ból mert én ezt már amióta jelentkeztem az NF1B-be azóta így csinálom. Ezért érthetetlen is volt számomra ami a Q2ben folyik.
Csab!

Tévedésben vagy, ez nagyon nem így működik, így jó volt a felvetés mi szerint jól ismerjük a szabályokat. Addig rendben, hogy ha nem fejezed be a mért kört akkor újat kapsz, viszont lényegtelen, hogy te kvali alatt hányszor cserélsz gumit, amelyiket a legjobban elkoptattad az időmérő alatt, azzal a bizonyos százalékú kopott gumival kezded meg a futamot, ez a parc fermé szabály.
CsaB írta: A gumikopás viszont nem tudom hogy hogy működik de valóban lehetne a keményebb keverék egy kicsivel tartósabb mint a lágy mert így a 2 keverék használatának nem sok értelme van így hogy annyiszor lehet cserélni ahányszor akar az ember, példának a Spa-i futam ahol már nem emlékszem ki volt de csak az utolsó 2 körre tette fel a kemény gumit, ez valahol nem túlzottan fer, mert lényegesen nagyobb lett így az előnye hogy a lágyakon ment szinte végig mint ha egy etapot keményen kellett volna teljesítenie. D akár ki is lehetne számolni hogy a valós versenytávhoz képest mennyi %osan a versenytávra szükséges gumiszettek mennyisége az eredetileg használt meggyiséghez képest és csak annyi cserét lehessen csinálni ha már, real F1 Bajnokság, A MoTech vagy ha már majd az nem a kerékcserék számát úgyis mutatni fogja a statisztika és látszani fog, hogy mikor milyen gumit használt valaki az már csak egy összesítés, hogy a kerékcserék benne voltak e az előírt gumicserék mennyiségén belül, ha többet cserélt valaki, mert ugye előfordulhat, az kap X mp büntit az előny szerzés miatt mert a friss gumi mindig jóval gyorsabb a kopottnál.
A gumikat mivel a 2011-es autókkal megyünk, a 2011-es gumik alapján állítottam be, amikor is közel így működtek a gumik, ha figyelemmel kísérted a szezont. Nem volt túl nagy különbség a két keverék között, és nagyon koptak. Az idei szezon már nem olyan volt, de nyilván a Pirellinek is kellett ennyi idő az F1-ben, hogy megértsék a gumikat, így idén már nem így működtek, sokkal közelebb van a két keverék egymáshoz mind köridőben, mind kopásban, tehát jövőre ehhez hasonlóan fog nálunk is működni a dolog. Viszont olyat, hogy előírod, ki hányszor menjen kereket cserélni azt nem is értem, mindenkinek más a vezetési stílusa, kormánya, beállítása, tehát mindenki máshogy és más idő alatt koptatja el a gumikat.

Avatar
GABOR
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 650
Csatlakozott: szer. márc. 23, 2011 5:09 pm

Re: Jelentkezés - NF1B12 YEONGAM 12.10.18. CSÜTÖRTÖK

Hozzászólás Szerző: GABOR » csüt. okt. 25, 2012 12:56 pm

Tankolásra azért gondoltam mert mondjuk valaki 100, valaki 60L indul el így máris csaták alakulnak ki még egy szimpla gumiválasztással esélytelen. Jobban össze lehetne kuszálni a szálakat ami szerintem sokkal izgalmasabb. Én bevallom jobban élveztem a régi futamokat amikor még nem volt minden így elszarva. Félreértés ne essék, most nem a szabályzatot akarom szapulni, tisztában vagyok hogy az igazi F1 szabályok alapján van minden. -mos-

Szerintem lehetne csinálni a mostani mezőnnyel egy olyat hogy mindenki elmondaná véleményét hogy mi az ami jó, mi nem, mi az amin változtatna. Úgy gondolom ha "mi" versenyzők alkotjuk a szabályokat ami a többségnek is megfelelő, nagyobb esély van arra hogy mindenki jól érezze magát a futamokon és hátha ezzel újabb emberek csatlakoznak a ligához. (esetleg a régiek is visszatérnének)
Kép

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B12 YEONGAM 12.10.18. CSÜTÖRTÖK

Hozzászólás Szerző: Gadfly » csüt. okt. 25, 2012 1:20 pm

Csevegés folytatása az NF1B Csevegőben! Ez a topik LEZÁRVA!
http://maszim.hu/forum/viewtopic.php?f= ... 396#p56396
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

Lezárt

Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 34 vendég