MASZIM 500 -In memoriam Dan Wheldon & Greg Moore- 2012.12.02
Elküldve: csüt. nov. 22, 2012 10:58 am
MASZIM 500
A MASZIM 500 egy új kezdeményezés, amely ezentúl minden évben megrendezésre fog kerülni. A verseny teljes távja 500 mérföld.
A mostani versennyel Dan Wheldon-ra és Greg Moore-ra emlékezünk, és egyben az idei Szenior bajnokság záróversenye is.
Ez a verseny egyben bemutatója az új Maszim által készített IndyCar DW12-es modnak, melyet Bedy munkájának köszönhetünk.
A tervek szerint a következő IndyCar bajnokságot ezzel a moddal futjuk le.
Mod: IndyCar DW12
Pálya: OrchardLake (rFactor gyári pálya)
Szerver IP: 87.229.108.129:34279
Jelszó: dario
Mod letöltés:
A mod letölthet:ftp://87.229.108.129/VERSENYZES/INDYCAR ... 2cb094.rar
Setup: Spotter:
ftp://87.229.108.129/VERSENYZES/UPLOAD/ ... N_1_11.exe
Egy kis információ Dan Wheldon-ról és Greg Moore-ról.
Dan Wheldon
Daniel Clive "Dan" Wheldon
(1978 Június 22. - 2011 Octóber 16.)
Születési hely: Emberton, Olney (UK)
Mint a jelenlegi versenyzők, Dan is gokartozással kezdte pályafutását.
Ezután angol formula sorozatokban szerepelt.
1999-ben kényszerü döntést követően átköltözött az USA-ba.
Az US F2000 Championship sorozatban helyezkedett el és rögtön az első évében elhódította a bajnoki címet.
Következett az Atlantic Championship, 2000-ben, ahol a PPI Motorsports-nál versenyzett.
A Homestead-i oválon rendezett szezonnyitó versenyt Buddy Rice előtt újoncként megnyerte. De nyerni tudott a kaliforniai Monterey-ben is. Két győzelme mellett négy Pole poziciót is begyűjtött.
A bajnokság 2. helyén végzett, Buddy Rice mögött.
Ezután 2001-ben átszerződött az IndyLights sorozatba a PacWest Lights csapathoz.
Road Atalantán és Gateway-en nyerni tudott, de az év végén Towsend Bell mögött csak a 2. helyet tudta megszerezni.
2002-ben már az IRL láthatjuk a Panther Racing versenyzőjeként. Két versenyen kap lehetőséget az évad végén. A Chicago-i versenyen a Top 10-ben végez.
2003-tól az Andretti/Green Racing szerződteti. A szezonban a legjobb helyezése Texas-i oválon a 3. hely. Év végén az összetett 11. helyét szerzi meg.
Folyamatos fejlődést mutatva bizonyítja tehetségét. Első győzelmét 2004-ben szerezte Motegi-ben. Még következett két másik is Richmond és Nazareth. A bajnokságban a 2. helyen végez.
2005-ben feljutott az IRL csúcsára. Győzni tud az Indianapolis 500 mérföldes versenyen. Az év végére hat győzelmet tudhat magáénak az IRL bajnoki címmel együtt.
2006-2008 között a Target Chip Ganassi csapat versenyzője. Továbbra is folytatja jó sorozatát.
2006: bajnoki 2. hely , 2 győzelem
2007: bajnoki 4. hely , 2 győzelem
2008: bajnoki 4. hely , 2 győzelem
2009-től ismét a Panther Racing-nél versenyez. Győzelmet nem tud szerezni a csapattal.
Az összetettben is hátrébb végez, 2009-ben 9., míg 2010-ben a 10. helyre futja.<br>
2011-re nem kap szerződés, így beugró versenyzőként vesz részt versenyeken.
A BHA with Curb Agajanian/Sam Schmidt Motorsports csapattal nevez az Indy 500-ra, és a 6. helyről indulva meg tudja nyerni a versenyt és belépett a két Indianapolis 500-as versenyt nyerő versenyzők körébe.
Év közben teszteli az IndyCar 2012-es vadonatúj Dallara versenyautót.
Indul még Kentucky-ban a Sam Schmidt Motorsport #77-es autójában.
Részt vesz az évadzáró Las Vegas-i versenyen is.
A verseny 11. körében belekeveredik egy balesetsorozatba, amelybe 15 autó sérül meg.
Dan Wheldon autója ráfut az előtte lévőre és elemelkedik a pályáról majd belecsapódik a betonfalba. A versenyt megszakították azonnal.
Kórházba szállítás után sem tudtak segíteni rajta az orvosak és meghal.
Halála után az általa tesztelt új Dallara versenyautót Dan Wheldon-ról nevezik el Dallara DW 12-nek.
Az ausztrál V8 sorozat pedig létrehozta a Dan Wheldon Thropy-t.
Greg Moore
(1975.04.22. - 1999.10.31.)
Születési hely: New Westminster, British Columbia, Canada
A fiatal kanadai a mezőny egyik legtehetségesebb versenyzőjeként tartották számon. Viszonylag későn kezdett versenyezni, természetesen gokarttal. Fantasztikus adottságai már itt is megmutatkoztak, két év után Észak-Amerikai Bajnok lett. 1991-ben és 1992-ben az év újonca címet nyerte el,előbb a helyi Formula 1600-ban, majd a Formula 2000-ben, mindkét szezonban több győzelmet szerezve.
Ezek után egyenes volt az út a CART előszobáját jelentő Indy Lights sorozatba. Itt sem lassult a fiatal kanadai tempója, az első szezonban a 12 utamból nyolcszor végzett az első tíz között. Egy év múlva, 18 évesen már futamot nyert. Miután 1995-ben mindössze 20 évesen, soha nem látott fölénnyel nyert ebben a formulában is, egyértelmű volt a továbblépés iránya.
Moore-t a CART korábbi bajnokcsapata, a Forsythe Racing szerződtette, ahol a szintén kanadai Jacques Villeneuve megüresedett helyét foglalhatta el. 1997-ben - mindmáig a legfiatalabbként - 22 évesen megszerezte első futamgyőzelmét, amelyet egy héttel később megismételt. Az elmúlt években mindvégig klasszis teljesítményt nyújtott, és eséllyel küzdött a bajnoki címért. Ki tudja, ha a Mercedes motor jobban muzsikált volna, talán meg is szerzi a bajnoki címet. Mindenesetre a hasonló erőforrással versenyző pilóták közt mindvégig a legjobb teljesítményt nyújtotta. A következő évben már a megújuló Penske istállót erősítette volna. Az üstökösszerű pálya azonban derékba tört a Fontana-i pálya falán. Az előző napon Moore egy nevetséges robogóbalesetben eltörte a mutató újját a boxutcában, így kénytelen volt kihagyni az időmérést, ám ő mégis versenyezni akart. A rendezők engedélyezték, hogy délután fusson egy-két értékelt kört.
Ekkor még úgy látszott minden rendben van, ám a vasárnapi verseny tizedik körében - talán éppen a fájdalmas sérülésből adódóan - elvesztette uralmát a 350 km-es sebességgel száguldó gép felett.....a legjobb orvosok sem segíthettek rajta. 1999. október 31.-én délután 1 óra 21 perckor Greg Moore, a CART ünnepelt sztárja az égi versenypályákra távozott. ......
Adrian Fernandez: Úriemberként, és a legjobb barátként emlékezem rá....,
Dario Franchitti: ...Soha nem találkoztam ilyen emberrel mint Greg. Kivételes egyéniség volt, semmi kétség....
Teszt versenyek:
2012.11.25. 20:00 /Vasárnap/
2012.12.01. 20:00 /Szombat/
(Kérnék mindenkit, aki indulni szeretne, hogy jelenjenek meg a teszteken, mert ez egy teljesen új mod lesz.)
Verseny:
2012.12.02. 20:00 /Vasárnap/
A Vasárnap menetrendje:
18.00 : Szerver idő pontosítás
18.45-18.50 : Qualifikáció (privát, 2 mért kör)
18.50-19.00 : Bemelegítés
19: 00: Verseny
A versenyen fix setup lesz!
Pálya infó:
A kép a pályára való bejövetelt és kiállást mutatja.
A kijövetelt a zöld sáv jelöli, a bemenetelt pedig a piros.
Tehát mindkét esetben a pálya hátsó hosszú egyenesében kell belépni a szervizsávba illetve kilépni a szervizsávból a pályára.
A kigyorsítás és a fékezés is kizárólag csak a szervizsávban történhet!
Kivétel, ha sárga jelzés van, akkor lehet közvetlen is letérni a PIT-be, vagy kijönni a PIT-ből.
A sárga jelzés alatt 4 kört teljesítünk a biztonsági autó mögött egyenes sorban egymást követve biztonságos távolságból.
Rajtsebesség : 165 km/h
Pit limit : 98 km/h
Szeretettel várunk mindenkit!!