A közvetítés is tölthető már INNEN!Gadfly írta:VERSENY STATISZTIKA
SZERVER REPLAY (Q2&RACE)
SCREENSHOTOKAT NE FELEJTSÉTEK HATÁRIDŐIG! TABELLA ill. BARCELONAI PÁLYA HAMAROSAN!
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - MF1B13 SAKHIR 13.04.21. VASÁRNAP
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 65
- Csatlakozott: szer. nov. 02, 2011 2:57 pm
Re: Jelentkezés - MF1B13 SAKHIR 13.04.21. VASÁRNAP
**** csak nem rég értem haza.. ez egy halál volt ez a hétvége..
- Giorgio
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 376
- Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 3:43 pm
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - MF1B13 SAKHIR 13.04.21. VASÁRNAP
Ismét egy csalódás volt ez a futam is. Végre rf szinten tökéletesen működött minden, most a változatosság kedvéért a bal első fékem ment el a végére.
Időmérő: Q1-ben egész jó kört sikerült összeraknom bár az eleje nagyon messze volt, Q2-ben meg abban a tudatban voltam, h telitankos szóval mind1 lett volna ha ki sem megyek.
Verseny: 9. helyről úgy döntöttem elrajtolok kemény keverékkel aztán amíg bírja megyek vele és a többi kiderül. Jól viselkedtek a gumik, bár tempó elég lassú volt így, nagyobb csatákba bele se mentem inkább, h kíméljem őket. Rajt utáni körök még kicsit nehézkesek voltak de aztán egymásra találtunk Turival, aki szintén egy kiálláson volt és onnantól folyamatosan egymás mögött autóztunk, volt 1-2 előzési kísérlet is, de a hosszú 1esemnek köszönhetően kigyorsításon vissza tudott előzni mindig. 27. körben úgy döntöttem innentől már végig fogja bírni a lágy és kijövök Turi előtt ezzel a boxban megelőzve őt. Csere rendben volt pont Csaba és Kopi mögé értem vissza. Próbáltam gyorsan megelőzni őket a friss gumikon, több kanyarban is egymás mellett fordultunk, ami miatt picit elvettem a gázt így Kopi meg is pöckölt egy kicsit. Aztán jöttek az apró elfékezések hibák, amiket nem is értettem akkor még, de mint utólag kiderült valószínűleg a fék már ott elkezdte megadni magát, majd pár körrel később már nagyon instabil volt az autó minden fékezésnél és erősen húzott félre, mire rájöttem, h a bal első fék hőmérséklete nem változik már. Bár sok reményt nem fűztem hozzá kijöttem a boxba egy javításért hátha de verseny közben nem cseréltek féktárcsát így nem sok értelmét láttam a 15. helyen egy balesetveszélyes autóval körönként 4-5 mp-cel lassabban körözni.
Sajnálom a futamot mert Turi tempóját és eredményét elnézve a pontszerzés benne lett volna a versenyben.
Időmérő: Q1-ben egész jó kört sikerült összeraknom bár az eleje nagyon messze volt, Q2-ben meg abban a tudatban voltam, h telitankos szóval mind1 lett volna ha ki sem megyek.
Verseny: 9. helyről úgy döntöttem elrajtolok kemény keverékkel aztán amíg bírja megyek vele és a többi kiderül. Jól viselkedtek a gumik, bár tempó elég lassú volt így, nagyobb csatákba bele se mentem inkább, h kíméljem őket. Rajt utáni körök még kicsit nehézkesek voltak de aztán egymásra találtunk Turival, aki szintén egy kiálláson volt és onnantól folyamatosan egymás mögött autóztunk, volt 1-2 előzési kísérlet is, de a hosszú 1esemnek köszönhetően kigyorsításon vissza tudott előzni mindig. 27. körben úgy döntöttem innentől már végig fogja bírni a lágy és kijövök Turi előtt ezzel a boxban megelőzve őt. Csere rendben volt pont Csaba és Kopi mögé értem vissza. Próbáltam gyorsan megelőzni őket a friss gumikon, több kanyarban is egymás mellett fordultunk, ami miatt picit elvettem a gázt így Kopi meg is pöckölt egy kicsit. Aztán jöttek az apró elfékezések hibák, amiket nem is értettem akkor még, de mint utólag kiderült valószínűleg a fék már ott elkezdte megadni magát, majd pár körrel később már nagyon instabil volt az autó minden fékezésnél és erősen húzott félre, mire rájöttem, h a bal első fék hőmérséklete nem változik már. Bár sok reményt nem fűztem hozzá kijöttem a boxba egy javításért hátha de verseny közben nem cseréltek féktárcsát így nem sok értelmét láttam a 15. helyen egy balesetveszélyes autóval körönként 4-5 mp-cel lassabban körözni.
Sajnálom a futamot mert Turi tempóját és eredményét elnézve a pontszerzés benne lett volna a versenyben.
Illés György
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - MF1B13 SAKHIR 13.04.21. VASÁRNAP
Qual:
A Q1 nagyon szoros volt. Ha jól emlékszem az 5.-12. hely csak 1-2 tizeden belül volt. Picit aggódtam is mert nem sikerült azt az időt megfutnom, amit korábban többször is, de szerencsére továbbjutottam. A Q2 viszont meglepetés volt, mert nem számítottam az 5. helyre.
Race:
Meglepő módon sikerült úgy beállítanom az autót, hogy a gumik kevésbé fogytak. Lehet, hogy maga a pálya is ilyen volt, hiszen ha az aszfalt hőmérsékletéből indulunk ki, akkor igen is jobban kellett volna kopni az abroncsoknak. Éppen ezért a lágy keverékkel 20 míg a keménnyel 30 körre voltam képes, így egyértelmű volt az 1 kiállásos taktika (statot elnézve többen is hasonló taktikával indultak). A dilemmám csak az volt, hogy lággyal v. a keménnyel kezdjem a futamot, de végül a lágyat választottam. A rajt jól sikerült, az első kanyarban külső íven sikerült több mindenkit is megelőzni. Az első körök nagyon élvezetesek voltak, mert Lajossal és Tonyval méterről-méterre előzgettük egymást a DRS-nek köszönhetően. Amíg itt bíbelődtünk egymással Gábor elég jelentős hézagot autózott ki. Ahogy Lajos is írta volt egy összeakadásunk, amit én sem tudtam hova tenni. Ez inkább vmi pálya v. MOD Bug lehetett mivel átteleportáltam kerékvetőn túlra, de szerencsére nagyobb baj nem lett belőle és Tonyról sem szakadtunk le. Tonytól itt is szeretnék elnézést kérni, mert volt egy nagyon "buta" féktávom (dupla szélárnyéknak köszönhetően + DRS) a célegyenes végén, mikor Lajost előztem mögötte.
Mikor sikerült megelőzni Őket a futamom "izgi" része be is fejeződött, mert innentől már csak a gumikra kellett figyelnem, hogy véghez vigyem a taktikát. Az utolsó körök viszont ismét izzadósra sikerültek, mert Dani az újabb lágy abroncsokon elkezdte ledolgozni a kettőnk között lévő hézagot. Nem sok értelmét láttam, hogy erőltessem, hiszen több mint 25 kör volt a kemény abroncsaimban szemen az ő 1X körös lágy keverékével és az utolsó körben elment mellettem. Picit csalódott vagyok hiszen még is csak a dobogót vesztettem el az utolsó körben, viszont ha újra kéne játszani az egészet, akkor is ezen a taktikán lennék, mivel úgy érzem, hogy kihoztam magamból és a taktikából is amit lehetett.
Gratula mindenkinek akiknek sikerült végigvinni a futamot, a kiesőknek pedig fel a fejjel, lesz ez még így se!
A Q1 nagyon szoros volt. Ha jól emlékszem az 5.-12. hely csak 1-2 tizeden belül volt. Picit aggódtam is mert nem sikerült azt az időt megfutnom, amit korábban többször is, de szerencsére továbbjutottam. A Q2 viszont meglepetés volt, mert nem számítottam az 5. helyre.
Race:
Meglepő módon sikerült úgy beállítanom az autót, hogy a gumik kevésbé fogytak. Lehet, hogy maga a pálya is ilyen volt, hiszen ha az aszfalt hőmérsékletéből indulunk ki, akkor igen is jobban kellett volna kopni az abroncsoknak. Éppen ezért a lágy keverékkel 20 míg a keménnyel 30 körre voltam képes, így egyértelmű volt az 1 kiállásos taktika (statot elnézve többen is hasonló taktikával indultak). A dilemmám csak az volt, hogy lággyal v. a keménnyel kezdjem a futamot, de végül a lágyat választottam. A rajt jól sikerült, az első kanyarban külső íven sikerült több mindenkit is megelőzni. Az első körök nagyon élvezetesek voltak, mert Lajossal és Tonyval méterről-méterre előzgettük egymást a DRS-nek köszönhetően. Amíg itt bíbelődtünk egymással Gábor elég jelentős hézagot autózott ki. Ahogy Lajos is írta volt egy összeakadásunk, amit én sem tudtam hova tenni. Ez inkább vmi pálya v. MOD Bug lehetett mivel átteleportáltam kerékvetőn túlra, de szerencsére nagyobb baj nem lett belőle és Tonyról sem szakadtunk le. Tonytól itt is szeretnék elnézést kérni, mert volt egy nagyon "buta" féktávom (dupla szélárnyéknak köszönhetően + DRS) a célegyenes végén, mikor Lajost előztem mögötte.
Mikor sikerült megelőzni Őket a futamom "izgi" része be is fejeződött, mert innentől már csak a gumikra kellett figyelnem, hogy véghez vigyem a taktikát. Az utolsó körök viszont ismét izzadósra sikerültek, mert Dani az újabb lágy abroncsokon elkezdte ledolgozni a kettőnk között lévő hézagot. Nem sok értelmét láttam, hogy erőltessem, hiszen több mint 25 kör volt a kemény abroncsaimban szemen az ő 1X körös lágy keverékével és az utolsó körben elment mellettem. Picit csalódott vagyok hiszen még is csak a dobogót vesztettem el az utolsó körben, viszont ha újra kéne játszani az egészet, akkor is ezen a taktikán lennék, mivel úgy érzem, hogy kihoztam magamból és a taktikából is amit lehetett.
Gratula mindenkinek akiknek sikerült végigvinni a futamot, a kiesőknek pedig fel a fejjel, lesz ez még így se!
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
- Kazard
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 479
- Csatlakozott: vas. szept. 21, 2008 8:19 pm
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - MF1B13 SAKHIR 13.04.21. VASÁRNAP
Grat mindenkinek!
Quali: néhány apró hibát benne hagytam a körben de így is jobb lett mint amit korábban próbáltam.
Race: az első kanyarba azt hiszem majdnem sikerült megállnom.. Utána csatáztam 9-10 kört Zsoltee-val. Innentől kezdve pedig mintha teszteltem volna. Nagyon nem volt most ott a tempó és a gumik se bírták addig amíg kellett volna. Ennyi volt most benne.
Gabornak pedig óriási grat . Most nagyon komolyat ment.
Quali: néhány apró hibát benne hagytam a körben de így is jobb lett mint amit korábban próbáltam.
Race: az első kanyarba azt hiszem majdnem sikerült megállnom.. Utána csatáztam 9-10 kört Zsoltee-val. Innentől kezdve pedig mintha teszteltem volna. Nagyon nem volt most ott a tempó és a gumik se bírták addig amíg kellett volna. Ennyi volt most benne.
Gabornak pedig óriási grat . Most nagyon komolyat ment.
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - MF1B13 SAKHIR 13.04.21. VASÁRNAP
Komolyan át kell gondolnom, hogy ennyit ér-e nekem ez az egész. Az ausztrál kivételével ez volt az első olyan futam, ahol lehetett volna keresni valóm VÉGRE. Sokat készültem, a gumikat kiteszteltem, melyikkel, mennyi benzinnel milyen időt lehet menni. Az időmérőn nem tudtam a szerintem legjobb időmet megfutni, ennek ellenére elmondhatom, hogy büszke vagyok magamra, ugyanis pár tizedre voltam Turi, Tommy, Buchert Csabi hármastól, akik azért nem ma kezdték a versenyzést.
A rajt sajnos elég szar lett, Csabi belém jött (1 sör mellesleg ha nem akarsz magadnak bajt ) és ezzel a kocsi kb 0,5 mp-el lassabb volt, ahhoz képest, amiket teszteken mentem, de így is jó volt a tempó. Az ütközés miatt elég sok pozíciót veszítettem, de motivált a jó tempó és szépen mentem is előre, ahogy azt el is vártam magamtól...
Na de hogy visszatérjek az "át kell gondolnom, hogy ennyit ér-e nekem ez az egész"-re. Az oké hogy tudjuk, hogy bugos a pálya és abban is igaza van a Tony-nak, hogy ne menjek rá a kerékvetőre és Tommy-nak, hogy emeljem meg a kocsit, mert alacsony és nem lesz gond, de az felháborító, hogy akkorát repültem azon a kibaszott kerékvetőn, amit még a mesékben is nehéz lenne elhinni, még ha azt Andersen mesélné, akkor is. Mivel tegnap olyan szinten felbasztam magam, hogy nem néztem vissza pontosan mi is volt és mennyire mentem rá, de ma megnézem.
Értem én, hogy a technika ördöge mindig ott figyel és ki akar velünk baszni (lásd akár Alonso DRS-e most 7végén), de azért ezt nehéz lenyelni, főleg úgy, hogy egy a bajnoki címre esélyes személy (Kazard), a teszteken azt mondja neked, hogy ha ezt a tempód tudod menni, minimum a 10. hely és ebben a mezőnyben ez igen csak nagy teljesítmény szerintem.
Szóval most, hogy aludtam rá egyet, így is kurva ideges vagyok és sajnálom, de ezt el is akartam mondani.
A rajt sajnos elég szar lett, Csabi belém jött (1 sör mellesleg ha nem akarsz magadnak bajt ) és ezzel a kocsi kb 0,5 mp-el lassabb volt, ahhoz képest, amiket teszteken mentem, de így is jó volt a tempó. Az ütközés miatt elég sok pozíciót veszítettem, de motivált a jó tempó és szépen mentem is előre, ahogy azt el is vártam magamtól...
Na de hogy visszatérjek az "át kell gondolnom, hogy ennyit ér-e nekem ez az egész"-re. Az oké hogy tudjuk, hogy bugos a pálya és abban is igaza van a Tony-nak, hogy ne menjek rá a kerékvetőre és Tommy-nak, hogy emeljem meg a kocsit, mert alacsony és nem lesz gond, de az felháborító, hogy akkorát repültem azon a kibaszott kerékvetőn, amit még a mesékben is nehéz lenne elhinni, még ha azt Andersen mesélné, akkor is. Mivel tegnap olyan szinten felbasztam magam, hogy nem néztem vissza pontosan mi is volt és mennyire mentem rá, de ma megnézem.
Értem én, hogy a technika ördöge mindig ott figyel és ki akar velünk baszni (lásd akár Alonso DRS-e most 7végén), de azért ezt nehéz lenyelni, főleg úgy, hogy egy a bajnoki címre esélyes személy (Kazard), a teszteken azt mondja neked, hogy ha ezt a tempód tudod menni, minimum a 10. hely és ebben a mezőnyben ez igen csak nagy teljesítmény szerintem.
Szóval most, hogy aludtam rá egyet, így is kurva ideges vagyok és sajnálom, de ezt el is akartam mondani.
- GABOR
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 650
- Csatlakozott: szer. márc. 23, 2011 5:09 pm
Re: Jelentkezés - MF1B13 SAKHIR 13.04.21. VASÁRNAP
Köszönöm mindenkinek a gratulációkat!
Most valóban eltaláltam a setupot, igazából a Kínai büntetésen annyira felhúztam magam hogy úgy voltam vele "most nem adok rá lehetőséget" hogy bárkit is leszorítsak a pályáról. Rengeteg kört tettem meg, még külön excel táblát is csináltam hogy milyen setuppal milyen szektorok, köridők születtek.
Mondhatni elgurult a gyógyszer...
A gumik meglepően jól működtek, a végén a kemény gumiba akár +10 kör is simán benne lett volna.
Látszólag unalmasnak tűnt a futamom de én végig élveztem ezt a hatalmas fölényt.
Barcelonába szintén megteszek mindent hogy megnyerjem a futamot, de remélem szoros csatában ér véget a verseny.
Ja és a képek elkészültek: https://docs.google.com/file/d/0B9c7RxU ... sp=sharing
Most valóban eltaláltam a setupot, igazából a Kínai büntetésen annyira felhúztam magam hogy úgy voltam vele "most nem adok rá lehetőséget" hogy bárkit is leszorítsak a pályáról. Rengeteg kört tettem meg, még külön excel táblát is csináltam hogy milyen setuppal milyen szektorok, köridők születtek.
Mondhatni elgurult a gyógyszer...
A gumik meglepően jól működtek, a végén a kemény gumiba akár +10 kör is simán benne lett volna.
Látszólag unalmasnak tűnt a futamom de én végig élveztem ezt a hatalmas fölényt.
Barcelonába szintén megteszek mindent hogy megnyerjem a futamot, de remélem szoros csatában ér véget a verseny.
Ja és a képek elkészültek: https://docs.google.com/file/d/0B9c7RxU ... sp=sharing
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 224
- Csatlakozott: szer. jan. 07, 2009 4:36 pm
Re: Jelentkezés - MF1B13 SAKHIR 13.04.21. VASÁRNAP
Sajnos a versenyem már a rajtnál megpecsételődött. Elég komolyan sérült az autóm, emiatt sok időt veszítettem. 34 eleje helyett, alig tudtam DRS-el együtt bemenni 35 alá kemény gumikkal és sajnos a lágyokon sem volt jobb a helyzet.
A stratégia is nagyon rossz volt, így még a második hely is meglepetés.
A stratégia is nagyon rossz volt, így még a második hely is meglepetés.
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 65
- Csatlakozott: szer. nov. 02, 2011 2:57 pm
Re: Jelentkezés - MF1B13 SAKHIR 13.04.21. VASÁRNAP
Zsoltee írta:Sajnos a versenyem már a rajtnál megpecsételődött. Elég komolyan sérült az autóm, emiatt sok időt veszítettem. 34 eleje helyett, alig tudtam DRS-el együtt bemenni 35 alá kemény gumikkal és sajnos a lágyokon sem volt jobb a helyzet.
A stratégia is nagyon rossz volt, így még a második hely is meglepetés.
Akkor már értem hogy miért nem nyertél, csodálkoztam is mert az csuda setup volt de grat a 2. helyért. Daninak meg a 3. helyért Barcelonába remélem már indulok is és nem is fogok kifagyni.
- Peter Szentpeteri
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 115
- Csatlakozott: szomb. feb. 16, 2013 9:42 pm
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - MF1B13 SAKHIR 13.04.21. VASÁRNAP
Kvali: Sikerült megszereznem a 7.helyet, tudtam, hogy ennél több nem volt benne, örültem neki.
Futam: Rajtot jól elkaptam, de egy kicsit koccantam a két Force Indiával. Visszaestem a 11. hely környékére, ahonnan elég hamar visszatudtam jönni (asszem:D) a 8. helyre. Innestől már csak végig kellett mennem, de azért közbe csatázgattam Bodnárral és doozival (aki mindig megforgott előttem:D).
2 kiállásos taktikával indultam, de láttam, hogy milyen jól bírja a kemény, ezért már nem mentem többet boxba. Végül sikerült a 8. helyen beérni, aminek azért örülök.
Grat mindenkinek!
(a gumit este feltöltöttem, de ma már nem láttam fent, ezért még1x feltöltöm ha nembaj, fő a biztonság)
Futam: Rajtot jól elkaptam, de egy kicsit koccantam a két Force Indiával. Visszaestem a 11. hely környékére, ahonnan elég hamar visszatudtam jönni (asszem:D) a 8. helyre. Innestől már csak végig kellett mennem, de azért közbe csatázgattam Bodnárral és doozival (aki mindig megforgott előttem:D).
2 kiállásos taktikával indultam, de láttam, hogy milyen jól bírja a kemény, ezért már nem mentem többet boxba. Végül sikerült a 8. helyen beérni, aminek azért örülök.
Grat mindenkinek!
(a gumit este feltöltöttem, de ma már nem láttam fent, ezért még1x feltöltöm ha nembaj, fő a biztonság)
A képet köszi Gábornak :D
-
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 170
- Csatlakozott: csüt. aug. 14, 2008 10:56 pm
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - MF1B13 SAKHIR 13.04.21. VASÁRNAP
Lehet nem 10 percel Q előtt kellett volna letöltenem a pályát, aztán nincs ilyen gondomPeter Szentpeteri írta: de azért közbe csatázgattam Bodnárral és doozival (aki mindig megforgott előttem:D).
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés - MF1B13 SAKHIR 13.04.21. VASÁRNAP
Ezekután ne irogass nekem privát üzenetet, hogy miért büntetünk meg.... Itt a magyarázat.doozi írta:Lehet nem 10 percel Q előtt kellett volna letöltenem a pályát, aztán nincs ilyen gondomPeter Szentpeteri írta: de azért közbe csatázgattam Bodnárral és doozival (aki mindig megforgott előttem:D).
Buchert Csaba
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1693
- Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - MF1B13 SAKHIR 13.04.21. VASÁRNAP
Az nagyon durva volt. Akkor engedtél el épp és akartam megköszönni amikor néztem hátra hogy mi a szitu és úgy eldobott a kerékvető hogy ilyet még nem nagyon láttam. Akartam mondani pont hogy bocsi,de utána inkább csöndbe voltam a repülést követően.BengA írta: Na de hogy visszatérjek az "át kell gondolnom, hogy ennyit ér-e nekem ez az egész"-re. Az oké hogy tudjuk, hogy bugos a pálya és abban is igaza van a Tony-nak, hogy ne menjek rá a kerékvetőre és Tommy-nak, hogy emeljem meg a kocsit, mert alacsony és nem lesz gond, de az felháborító, hogy akkorát repültem azon a kibaszott kerékvetőn, amit még a mesékben is nehéz lenne elhinni, még ha azt Andersen mesélné, akkor is. Mivel tegnap olyan szinten felbasztam magam, hogy nem néztem vissza pontosan mi is volt és mennyire mentem rá, de ma megnézem.
Ilyen dolgok sajnos benne vannak,ezért ne add fel! Azt nézd hogy jó volt a tempó a futamon szóval más pályán is mehetsz ilyen eredményekért. Meglesznek azok a top10-es eredmények simán.
Molnár Dániel #99
- CsaB
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 634
- Csatlakozott: szer. ápr. 27, 2011 10:56 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Jelentkezés - MF1B13 SAKHIR 13.04.21. VASÁRNAP
Q: Sajnos valahogy nem igazán jött össze a megfelelő kör így eléggé hátultról indultam.
R: rajtot fantasztikusan kaptam el a pálya felénél már 5 helyet javítva a 11. helyen álltam, de úgy tűnik túl agresszív voltam a gumikkal az első pár kanyarban amíg hidegek voltak és hirtelen elmelegítettem őket. Olyannyira, hogy az 5-6. kör környékén úgy elszemcsésedett vagy mittom én, hogy már azon gondolkodtem, be kellene szaladjak egy új szett garnitúráért. Azonban meggondoltam magam, inkább óvatosabbra vettem a figurát, így viszont visszaestem egészen a 20. helyig de kihúztam a lágyakon 16 kört, ezután feltettem a Keményet megfutottam az első leggyorsabb köröm és mentem vele 18 kört. Majd a tervek szerint jött ismét a lágy az utolsó 11-12 körre de itt már szar volt a csomó lekörözés Bandi beforgása előtem, szar volt. Mindenesetre megvolt a 2. végig futott versenyem is még ha nem is sima de már egyre stabilabb. Márcsak a verseny tempón kellene javítani, hogy ne kapjak 2 kört és akkor teljesen Happy lennék.
R: rajtot fantasztikusan kaptam el a pálya felénél már 5 helyet javítva a 11. helyen álltam, de úgy tűnik túl agresszív voltam a gumikkal az első pár kanyarban amíg hidegek voltak és hirtelen elmelegítettem őket. Olyannyira, hogy az 5-6. kör környékén úgy elszemcsésedett vagy mittom én, hogy már azon gondolkodtem, be kellene szaladjak egy új szett garnitúráért. Azonban meggondoltam magam, inkább óvatosabbra vettem a figurát, így viszont visszaestem egészen a 20. helyig de kihúztam a lágyakon 16 kört, ezután feltettem a Keményet megfutottam az első leggyorsabb köröm és mentem vele 18 kört. Majd a tervek szerint jött ismét a lágy az utolsó 11-12 körre de itt már szar volt a csomó lekörözés Bandi beforgása előtem, szar volt. Mindenesetre megvolt a 2. végig futott versenyem is még ha nem is sima de már egyre stabilabb. Márcsak a verseny tempón kellene javítani, hogy ne kapjak 2 kört és akkor teljesen Happy lennék.
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: Jelentkezés - MF1B13 SAKHIR 13.04.21. VASÁRNAP
Bahrain-i Gumi Ellenőrzés után a végeredmény (akik a táv 80%-át teljesítették):
1. Gábor 1:12:48.258
2. Zsolt Nagy 1:13:11.407
3. Dani 1:13:21.622
4. Gadfly 1:13:22.100
5. Kazard 1:13:31.462
6. Lajos Bodnár 1:13:32.239
7. Tommy78 1:13:44.321
8. Péter Szentpéteri 1:14:11.045
9. Turi 1:14:13.744
10. Csaba Buchert 1:12:57.928 +1kör
11. Kopi 1:13:16.233 +1kör
12. Zsozsesz 1:13:21.513
13. b bálint 1:13:35.586 +1kör
14. Misi 1:13:33.135 +2kör (+25mp)
15. CsaB 1:13:51.145 +2kör
16. gombocfej 1:13:52.135 +2kör (+25mp)
A 80%-ba még doozi és Bandi tartozik bele, de mivel ők feladták a futamot, így nem jár a +25mp, mivel a futam végéig még cserélhettek volna gumit.
1. Gábor 1:12:48.258
2. Zsolt Nagy 1:13:11.407
3. Dani 1:13:21.622
4. Gadfly 1:13:22.100
5. Kazard 1:13:31.462
6. Lajos Bodnár 1:13:32.239
7. Tommy78 1:13:44.321
8. Péter Szentpéteri 1:14:11.045
9. Turi 1:14:13.744
10. Csaba Buchert 1:12:57.928 +1kör
11. Kopi 1:13:16.233 +1kör
12. Zsozsesz 1:13:21.513
13. b bálint 1:13:35.586 +1kör
14. Misi 1:13:33.135 +2kör (+25mp)
15. CsaB 1:13:51.145 +2kör
16. gombocfej 1:13:52.135 +2kör (+25mp)
A 80%-ba még doozi és Bandi tartozik bele, de mivel ők feladták a futamot, így nem jár a +25mp, mivel a futam végéig még cserélhettek volna gumit.
- Kazard
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 479
- Csatlakozott: vas. szept. 21, 2008 8:19 pm
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - MF1B13 SAKHIR 13.04.21. VASÁRNAP
Basszus tegnap feltöltöttem pedig de véletlenül a sanghai-hoz tettem fel Kína néven.Tommy78 írta:Bahrain-i Gumi Ellenőrzés után a végeredmény (akik a táv 80%-át teljesítették):
1. Gábor 1:12:48.258
2. Zsolt Nagy 1:13:11.407
3. Dani 1:13:21.622
4. Gadfly 1:13:22.100
5. Lajos Bodnár 1:13:32.239
6. Tommy78 1:13:44.321
7. Kazard 1:13:56.462 (+25mp)
8. Péter Szentpéteri 1:14:11.045
9. Turi 1:14:13.744
10. Csaba Buchert 1:12:57.928 +1kör
11. Kopi 1:13:16.233 +1kör
12. Zsozsesz 1:13:21.513
13. b bálint 1:13:35.586 +1kör
14. Misi 1:13:33.135 +2kör (+25mp)
15. CsaB 1:13:51.145 +2kör
16. gombocfej 1:13:52.135 +2kör (+25mp)
A 80%-ba még doozi és Bandi tartozik bele, de mivel ők feladták a futamot, így nem jár a +25mp, mivel a futam végéig még cserélhettek volna gumit.
-
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 196
- Csatlakozott: pén. feb. 12, 2010 6:22 pm
- Admin: Admin
Re: Jelentkezés - MF1B13 SAKHIR 13.04.21. VASÁRNAP
hasznaltam mind a ket gumit,lagyon rajtoltam...nem gondoltam,hogy a 15-ik helyert kell kuldjek fotot,mivel nem jar erte semmi...
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: Jelentkezés - MF1B13 SAKHIR 13.04.21. VASÁRNAP
@Kazard
Oké köszi hogy jelezted! Javítom az eredményt!
@ gombocfej
Ki lett írva a szabályzatban, hogy aki a táv 80%-át teljesíti, annak küldenie kell mivel pontot csak az kaphat. Tudom, hogy nem lettél pontszerző, de ha többen nem küldik, akkor viszont előrébb léphetsz, amennyiben elküldöd. Most éppen ez nem befolyásolta a pontszerzest de ahogy a múltkor is, könnyen előfordulhat ilyen eset.
Oké köszi hogy jelezted! Javítom az eredményt!
@ gombocfej
Ki lett írva a szabályzatban, hogy aki a táv 80%-át teljesíti, annak küldenie kell mivel pontot csak az kaphat. Tudom, hogy nem lettél pontszerző, de ha többen nem küldik, akkor viszont előrébb léphetsz, amennyiben elküldöd. Most éppen ez nem befolyásolta a pontszerzest de ahogy a múltkor is, könnyen előfordulhat ilyen eset.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 33 vendég