-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
Mondtam, hogy jövök, akkor jövök.
Csak elöbb szétkapom a pedált...ha nem tudom összerakni még sem jövök :D
Csak elöbb szétkapom a pedált...ha nem tudom összerakni még sem jövök :D
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1693
- Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
- Admin: Admin
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
Én meg Dani névvel jövök :P :Dgstyle írta:Nézd csak meg jobban!:))voodoo írta:gstyle írta:
W - korábbi Indy 500 bajnok
R - Indy 500 újonc
C - korábbi IndyCar/CART bajnok
ha lehet tegyétek ki a face-re is, meg ahová jól esik:)))
Azokat a C-betűket nem ártana átfutnod újra Khmm
Ott van az csak kuksi vagy:)))))
Molnár Dániel #99
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
Egy pici OFF, ha egyáltalán az
Próbáltam egy Ganassihoz hasonló vmit legyártani,... a videó végén 1 extra crash-el. (1080p ajánlott )
Próbáltam egy Ganassihoz hasonló vmit legyártani,... a videó végén 1 extra crash-el. (1080p ajánlott )
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
Klassz lett a videó...és a végén ahogy kilöktek, hát meg is irigyeltem :D
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
Fogadóirodáknak tipp, a tesztfutamok (alábbi szisztéma) alapján.
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
-
- OW (ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 16
- Csatlakozott: kedd nov. 01, 2011 9:15 am
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
akkor az esélytelenek nyugalmával állok ma rajthoz...
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 65
- Csatlakozott: szer. nov. 02, 2011 2:57 pm
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
Jönnék futamra ha lehetséges bár tudom hogy csak 1 teszt futamon voltam. Sajnos nem tudtam jönni több teszt futamra mert Kedden,Szerdán vizsgáztam és tegnap este meg volt egy ünneplés a sikeres vizsgázás miatt Szóval remélem a BT esetleg eltekint és engedélyezi hogy indulhassak. :D
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
dehogy, semmi irányadó nincs abban a táblázatban, csak volt szabad 5-10 percem és csináltam vmit. oválon minden megtörténhet....Rafa írta:akkor az esélytelenek nyugalmával állok ma rajthoz...
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
-
- OW (ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 16
- Csatlakozott: kedd nov. 01, 2011 9:15 am
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
tudomGadfly írta:dehogy, semmi irányadó nincs abban a táblázatban, csak volt szabad 5-10 percem és csináltam vmit. oválon minden megtörténhet....Rafa írta:akkor az esélytelenek nyugalmával állok ma rajthoz...
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1693
- Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
- Admin: Admin
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
Sok sikert estére!!
Nem elfelejteni :
Nem elfelejteni :
Molnár Dániel #99
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 224
- Csatlakozott: szer. jan. 07, 2009 4:36 pm
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
Rajtam ne múljon...
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
miért nem tudunk összedolgozni?? Kérdem ezt pl Kun Ádámtól?? Miért jó hogy állandóan minden újra rajtnál lemaradunk az egész mezőnytől. Miért nem mehetett volna Vityo vagy én előre és haladtunk volna...(ez nektek is jó) A 4. ilyen újra rajt után(pláne hogy azért 50 körrel a vége előtt nem kéne fél kör hátrányban lenni) elment a kedvem és a türelmem is elfogyott(emiatt már össze vissza mentem)....
Sajnálom! Többet nem jövök indyre, ennek így nincs értelme.
Sajnálom! Többet nem jövök indyre, ennek így nincs értelme.
Buchert Csaba
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1693
- Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
- Admin: Admin
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
GRAT ZSOLTEEE!!! Szerintem megvan az a pontos féle izé is.
Futam közepe felé amikor Zsolti törött kocsival hátul volt úgy gondoltam hogy Norbi lehet akár a győztes is a végén. Vasárnapi futam után illett volna a képbe.
Zsoltinak köszönöm a setupot. Amennyit teszteltél állítottál abszolút megérdemelted!
Futamról inkább nem mondanék semmit...
Futam közepe felé amikor Zsolti törött kocsival hátul volt úgy gondoltam hogy Norbi lehet akár a győztes is a végén. Vasárnapi futam után illett volna a képbe.
Zsoltinak köszönöm a setupot. Amennyit teszteltél állítottál abszolút megérdemelted!
Futamról inkább nem mondanék semmit...
Molnár Dániel #99
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
Grat Zsolteee!
Szép volt!
Hát nem kevés sárga volt, és elnézést a végén én is csináltam kettőt, de még nem tudom mitől volt, mindkétszer ugyanúgy kitört a hátulja és esélyem nem volt megfogni.
Szép volt!
Hát nem kevés sárga volt, és elnézést a végén én is csináltam kettőt, de még nem tudom mitől volt, mindkétszer ugyanúgy kitört a hátulja és esélyem nem volt megfogni.
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
GRAT ZSOLTEE!
Illetve le a kalappal mindenki előtt aki végig ment.
Ezúton is köszönöm Gstylenak és Tommynak a szervezést, adminisztrációt, munkát.
Személyesen nem ment túl jól már az elején valakivel csattantam, Voodoo is rám esett, körbe tört az autó, aztán TS-en kellett intézkedni, ami szintén nem tett végül jót a kocsinak, sajnos Gstyle-nak van igaza, mert szervezés mellett nem jut idő a vezetésre, versenyzésre, ami sajnálatos.
Na de majd jövőre, csak lesz még 2 sárgás 500 mérföldes futamunk, persze ehhez sokkal több összedolgozás és setup csere kell.
Illetve le a kalappal mindenki előtt aki végig ment.
Ezúton is köszönöm Gstylenak és Tommynak a szervezést, adminisztrációt, munkát.
Személyesen nem ment túl jól már az elején valakivel csattantam, Voodoo is rám esett, körbe tört az autó, aztán TS-en kellett intézkedni, ami szintén nem tett végül jót a kocsinak, sajnos Gstyle-nak van igaza, mert szervezés mellett nem jut idő a vezetésre, versenyzésre, ami sajnálatos.
Na de majd jövőre, csak lesz még 2 sárgás 500 mérföldes futamunk, persze ehhez sokkal több összedolgozás és setup csere kell.
-
- Hozzászólások: 1
- Csatlakozott: csüt. máj. 30, 2013 10:23 pm
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
"kritikán aluli, amit csináltunk" 3 tesztfutamon voltam és ugyanígy mentem. Nem kellett volna rajtengedélyt adni akkor, ha ez gond.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára bari csüt. máj. 30, 2013 10:50 pm-kor.
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
-
- OW (ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 3
- Csatlakozott: szomb. márc. 09, 2013 10:27 am
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
Grat Zsolteee! És még mindenkinek aki végigment
Köszönöm a részvételi lehetőséget, én nagyon élveztem a versenyt. Jó a mod, és jó a közösség is
Köszönöm a részvételi lehetőséget, én nagyon élveztem a versenyt. Jó a mod, és jó a közösség is
-
- Hozzászólások: 3
- Csatlakozott: kedd feb. 16, 2010 2:53 pm
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
Gratula mindenkinek, jó futam volt De engem érdekelne, hogy mi volt velünk a gond, amiért kritikán alulinak lettünk titulálva Totálisan IndyCar újoncként jöttem, hibáztam, okoztam sárgát az elején, elbénáztam. De engem is forgattak ki, előztek meg viszonylag durván, nem éreztem, hogy annyival rosszabb lettem volna. Főleg, hogy aki utolért, lényegében máris adtam a helyet, hogy előzzön inkább meg, mert nem volt 100% os az autóm, a sérülés miatt állandóan túlkormányzott volt.
- voodoo
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 653
- Csatlakozott: csüt. dec. 27, 2007 12:07 pm
- Admin: Admin
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
bari írta:"kritikán aluli, amit csináltunk" 3 tesztfutamon voltam és ugyanígy mentem. Nem kellett volna rajtengedélyt adni akkor, ha ez gond.
Még újoncok vagytok , nem kell ezeket felvenni . Kicsit lassúak voltatok de ha többet dolgoztatok volna össze a gyorsabb autókkal jobban ment volna a szekér. Majd szereztek rutint , megtanuljátok hogy is megy ez akkor sokkal jobb lesz minden. Rendesen belekezdtetek egy indy 500-al itt mindenki extrán feszült Egyébként , ha setup "gondjaitok" vannak nyugodtan kérhettek bárkitől , nem szoktak a srácok fukarkodni vele.
Grat Zsolteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee !
"Tommy KUPLUNG !!! " by Voodoo (Indy500 2012)
"Mise után okos a gyülekezet" by Ginger (Texas 2010)
"Majd visszafigyelem" by Dzsibi (Texas 2010)
"Mise után okos a gyülekezet" by Ginger (Texas 2010)
"Majd visszafigyelem" by Dzsibi (Texas 2010)
-
- Hozzászólások: 3
- Csatlakozott: kedd feb. 16, 2010 2:53 pm
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
Én nem tudtam, hogy mi számít jó setupnak, de nekem kanyarbejáraton túlkormányzott volt, kanyar közepétől meg alulkormányozott, ezért nem tudtam jó tempót átvinni a kijáraton. Én akivel tudtam összedolgoztam, de volt aki 5 centire mellém tudott jönni, és már előzni akart, máris hátrányba kerültünk. De ettől függetlenül élveztem, más kihívás, sok volt az újdonság
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 224
- Csatlakozott: szer. jan. 07, 2009 4:36 pm
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
Nem is tudom hol kezdjem, nagyon örülök a győzelemnek, de nagyon sajnálom, hogy a verseny második fele minden volt, csak nem verseny.
Már a tesztidőszak elején úgy álltam neki a setupolásnak és felkészülésnek, hogy Ginger volt a mérce. Tudtam, hogy ha ezt a versenyt meg akarom nyerni, akkor őt kell elsősorban legyőzni. Mivel setup téren, mindig úgy éreztem már az előző bajnokságokban is, hogy el vagyok maradva tőle, főleg ezen a téren kellett keresgélnem.
Szerencsére tesztről tesztre jobbnak éreztem az autót, de még az utolsó gyakorlásnál is éreztem, hogy még nem elég a tempó. Ma sikerült végre szinte tökéletesíteni a beállítást, az egyetlen gond az volt, hogy versenyben egy kör tapasztalatom sem volt vele.
Mint aztán kiderült, ez sem volt gond, mert már a futam elején láttam, hogy a tempó nagyon jó lesz, sikerült is a hosszabb etapokon elég jelentős előnyt kiépíteni. Hallottam TS-en, hogy Ginger balesetbe keveredett és megtört az autója, de egészen a végéig úgy gondoltam, hogy ő még esélyes lehet a győzelemre.
A verseny felénél vétettem egy nagyobb hibát, elrontottam a kiállásomat és hátrakerültem a mezőny végére. Meg is lett az eredménye, elég gyorsan megtörött az autóm, csak remélni tudtam, hogy a sérülés nem lesz túl nagy hatással az autómra.
Sikerült előre verekedni magam és kb. 20 körrel a vége előtt az élre állni, majd néhány restart után ugyanezen a helyen befutni.
Sokkal jobban örültem volna annak, hogy ha Gingerrel sikerül egy jó versenyt összehozni, ahol nem az dönt, hogy ki mennyire van megtörve, de sajnos ezúttal ez nem jött össze.
Természetesen így is hatalmas öröm, hogy sikerült ezt a versenyt megnyernem és ahogy Ginger kérte a díjátadó dátuma vastagon be lett írva a naptáramba.
Nagy köszönet jár Gstylenak, Tommynak, Gingernek, Metosznak és mindenkinek aki a szervezésben és a mod elkészítésében részt vett. Egyértelműen a legjobb rF-es Indycar mod ez lett oválra, csak így tovább!
Már a tesztidőszak elején úgy álltam neki a setupolásnak és felkészülésnek, hogy Ginger volt a mérce. Tudtam, hogy ha ezt a versenyt meg akarom nyerni, akkor őt kell elsősorban legyőzni. Mivel setup téren, mindig úgy éreztem már az előző bajnokságokban is, hogy el vagyok maradva tőle, főleg ezen a téren kellett keresgélnem.
Szerencsére tesztről tesztre jobbnak éreztem az autót, de még az utolsó gyakorlásnál is éreztem, hogy még nem elég a tempó. Ma sikerült végre szinte tökéletesíteni a beállítást, az egyetlen gond az volt, hogy versenyben egy kör tapasztalatom sem volt vele.
Mint aztán kiderült, ez sem volt gond, mert már a futam elején láttam, hogy a tempó nagyon jó lesz, sikerült is a hosszabb etapokon elég jelentős előnyt kiépíteni. Hallottam TS-en, hogy Ginger balesetbe keveredett és megtört az autója, de egészen a végéig úgy gondoltam, hogy ő még esélyes lehet a győzelemre.
A verseny felénél vétettem egy nagyobb hibát, elrontottam a kiállásomat és hátrakerültem a mezőny végére. Meg is lett az eredménye, elég gyorsan megtörött az autóm, csak remélni tudtam, hogy a sérülés nem lesz túl nagy hatással az autómra.
Sikerült előre verekedni magam és kb. 20 körrel a vége előtt az élre állni, majd néhány restart után ugyanezen a helyen befutni.
Sokkal jobban örültem volna annak, hogy ha Gingerrel sikerül egy jó versenyt összehozni, ahol nem az dönt, hogy ki mennyire van megtörve, de sajnos ezúttal ez nem jött össze.
Természetesen így is hatalmas öröm, hogy sikerült ezt a versenyt megnyernem és ahogy Ginger kérte a díjátadó dátuma vastagon be lett írva a naptáramba.
Nagy köszönet jár Gstylenak, Tommynak, Gingernek, Metosznak és mindenkinek aki a szervezésben és a mod elkészítésében részt vett. Egyértelműen a legjobb rF-es Indycar mod ez lett oválra, csak így tovább!
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 304
- Csatlakozott: szomb. feb. 05, 2011 11:34 am
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
én is gartulálok a győztesnek és mindenkinek.
az első két etupban 50-60 körig magamhoz képest jól mentem, tartottam a pozícióm, tudtam a többiekkel menni sőt 8-9 helyig sikerült feljönni.az első kiállásoknál nem javítottam csak tankoltam, ennek eredménye az lett, hogy egyre lassabb instabilabb lett, így még több falazás lett, még tovább lassultam és ez így folytatódott a verseny végéig.visszaestem a mezőny hátuljába nem tudtam követni az elöttem lévőt.következő kiállásoknál már javítottam mindent de az már nem igazán segített.kb a 100. körtől kezdve az autó olyan állapotban volt, hogy 42 időket tudtam csak menni vele max 41 közepét, így nem sok esélyem volt versenyezni.a végén megpróbáltam mindent nem jöttem ki boxolni, hogy az első helyről induljak, de úgy ment át rajtam az egész mezőny mint a gyorsvonat
a legvégére pedig a célbajutás maradt csak a cél.
A sárgák miatt lehet én viszem majd a citrom díjjat ( a törés miatt 2x is magamban az utolsó helyen okoztam sárgát) amikért mindekitől elnézést kérek.
A mód nagyon jó volt, amit másképp kellene csinálni az az amikor valaki kicsúszik és magával visz valakit azok az utolsó helyeken folytassák ne kelljen visszaengedni magunk elé őket.
az első két etupban 50-60 körig magamhoz képest jól mentem, tartottam a pozícióm, tudtam a többiekkel menni sőt 8-9 helyig sikerült feljönni.az első kiállásoknál nem javítottam csak tankoltam, ennek eredménye az lett, hogy egyre lassabb instabilabb lett, így még több falazás lett, még tovább lassultam és ez így folytatódott a verseny végéig.visszaestem a mezőny hátuljába nem tudtam követni az elöttem lévőt.következő kiállásoknál már javítottam mindent de az már nem igazán segített.kb a 100. körtől kezdve az autó olyan állapotban volt, hogy 42 időket tudtam csak menni vele max 41 közepét, így nem sok esélyem volt versenyezni.a végén megpróbáltam mindent nem jöttem ki boxolni, hogy az első helyről induljak, de úgy ment át rajtam az egész mezőny mint a gyorsvonat
a legvégére pedig a célbajutás maradt csak a cél.
A sárgák miatt lehet én viszem majd a citrom díjjat ( a törés miatt 2x is magamban az utolsó helyen okoztam sárgát) amikért mindekitől elnézést kérek.
A mód nagyon jó volt, amit másképp kellene csinálni az az amikor valaki kicsúszik és magával visz valakit azok az utolsó helyeken folytassák ne kelljen visszaengedni magunk elé őket.
Balogh András
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
Vegyes érzésekkel indultam el ezen a futamon, mert a tesztekből kiindulva "egy halvány esélyt" adtam magamnak egy jó eredményre, viszont tisztában voltam azzal is, hogy páran biztos előhúznak még vmi újat (mint pole dayen), amitől tovább gyorsulnak. Én a számomra jól bevált Gstyle által küldött set-el mentem, amivel a korábbi 5-6 tesztfutamon is, ezt szoktam meg, ezzel éreztem magam stabilnak, így inkább a tutira és a biztonságra hajaztam (ez úton is köszi Gstyle ).
A futam 2/3-át nagyon élveztem, leszámítva 1-2 értelmetlen beszólást. Ebből az időszakból Teqi - Rafa csatározást tudnám kiemelni, ami eszméletlen jó volt -köszi srácok.
A futam utolsó negyedében viszont minden ellenem fordult, kezdődött azzal, hogy a csapattársam kicsúszása megpecsételte az én autóm állapotát is. Előtte a futam első felében karc mentes volt a kocsim a 3. negyedben viszont a jobb hátulja volt 1 kicsit sárga, viszont a baleset után már úgy nézett ki az LCD-n, mint egy karácsonyfa. A javítást követően visszaestem a mezőny végére, ahonnan végül sikerült felverekednem magam a középmezőnyig, viszont a futam leintése előtti körökben jött a másik baj, mégpedig (visszanéztem azóta) a kormányomnak feltehetően lehet vmi kontakthibája, mert a célegyenesben vmitől öntudatára ébredt és berántott balra (úgy, hogy fizikailag semmit nem mozdítottam rajta), amitől persze elkezdtem flipperezni a palánkok között és sajnos Danit el is találtam ekkor. -Itt is bocsi, de én is csak kammiláztam, hogy épp mi történik. Így végül az utolsó helyen gurultam be.
Három célt tűztem ki magamnak a futam előtt, amiből 2 végül sikerült:
1. Ne okozzak sárgát - pipa
2. Ha csak 1 kör erejéig, de vezessem a futamot (és nem úgy h nem megyek ki pitelni) - pipa
3. Top 5-ben végezzek - nincs pipa
Titkon reméltem, hogy a futamon nem lesz sok sárga, az elején a hosszú zöld szakasznak nagyon örültem, viszont ami a végén volt, az már nagyon bosszantott. Ilyenkor már amúgy is nyűgös az ember ill. itt-ott el van már zsibbadva, egyszóval úgy volt pocsék a vége, hogy ennél rosszabb nem is lehetett volna.
Zsolteeeee hatalmas gratula , és várunk az év végi díjátadón.
A futam 2/3-át nagyon élveztem, leszámítva 1-2 értelmetlen beszólást. Ebből az időszakból Teqi - Rafa csatározást tudnám kiemelni, ami eszméletlen jó volt -köszi srácok.
A futam utolsó negyedében viszont minden ellenem fordult, kezdődött azzal, hogy a csapattársam kicsúszása megpecsételte az én autóm állapotát is. Előtte a futam első felében karc mentes volt a kocsim a 3. negyedben viszont a jobb hátulja volt 1 kicsit sárga, viszont a baleset után már úgy nézett ki az LCD-n, mint egy karácsonyfa. A javítást követően visszaestem a mezőny végére, ahonnan végül sikerült felverekednem magam a középmezőnyig, viszont a futam leintése előtti körökben jött a másik baj, mégpedig (visszanéztem azóta) a kormányomnak feltehetően lehet vmi kontakthibája, mert a célegyenesben vmitől öntudatára ébredt és berántott balra (úgy, hogy fizikailag semmit nem mozdítottam rajta), amitől persze elkezdtem flipperezni a palánkok között és sajnos Danit el is találtam ekkor. -Itt is bocsi, de én is csak kammiláztam, hogy épp mi történik. Így végül az utolsó helyen gurultam be.
Három célt tűztem ki magamnak a futam előtt, amiből 2 végül sikerült:
1. Ne okozzak sárgát - pipa
2. Ha csak 1 kör erejéig, de vezessem a futamot (és nem úgy h nem megyek ki pitelni) - pipa
3. Top 5-ben végezzek - nincs pipa
Titkon reméltem, hogy a futamon nem lesz sok sárga, az elején a hosszú zöld szakasznak nagyon örültem, viszont ami a végén volt, az már nagyon bosszantott. Ilyenkor már amúgy is nyűgös az ember ill. itt-ott el van már zsibbadva, egyszóval úgy volt pocsék a vége, hogy ennél rosszabb nem is lehetett volna.
Zsolteeeee hatalmas gratula , és várunk az év végi díjátadón.
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
- RPeti
- Hozzászólások: 712
- Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
- Admin: Admin
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
Gratulálok mindenkinek, kiváltképp Zsolteee-nak
@Ákos és mindenki más, akit megbántottam/sértettem TS-en:
Nem tudom felfogni/megérteni/elfogadni azt a hozzáállást, hogy ha autó van a közelemben meg kell előznöm/magam mögött kell tartanom minden áron. Ez nem F1, WTCC, PSLR vagy egyéb, ez Indycar ovál versenyzés. Számtalanszor leírták már a nálam okosabbak és eddig azt gondoltam hogy sokan magukénak is tudják, a következőket: "nem a 6. körben kell megnyerni a versenyt", "a futam utolsó 20körét leszámítva a legfontosabb dolog hogy ne törjük/zúzzuk az autókat hanem maradjon minden autó ép", "ha valaki feltételezhetően gyorsabb nálunk, jobb magunk elé engedni mert az egész csapat gyorsabb lesz", "ha a 12. helyért ádáz adok kapok alakul ki, ettől a pozíciótól kezdve mindenki lemarad", és még sorolhatnám.
Nem akarok észt osztani mert elég kevés van már így is, de el nem tudjátok képzelni hogy mennyivel izgalmasabb akkor versenyezni mikor nagyjából egy "vonatként" autózunk, és tényleg arról szól egy előzés hogy ki ismeri fel jobban az autójában és a forgalomban rejlő potenciált. És hogy ne csak prédikáljak, kérdezzétek meg Dani-t, Zsolteee-t, Norbi-t, Ginger-t, Tequila-t, hogy hányszor engedtem el őket kötözködés nélkül... Természetesen nem mindig, mert az élbolyban mondjuk a 3. helyen ez nem triviális, de a középmezőnyben vagy a mezőny végén, ha "alanyi" jogon nincs meg a sebességünk, nincs is más esélyünk.
Biztosan volt olyan eset a pályán amikor hibáztam, akár a tempó felmérésében, akár a szituációt illetően, de ilyenkor nem tilos TS-en szólni hogy "így lassabbak vagyunk mert tudnék gyorsabban menni" vagy bármi hasonló, ilyenért sosem sértődtem még meg
Az, hogy legalább 3 sárga előtt TS-en teljesen világosan mondtuk dudu-val hogy "nem megyünk közelebb mert ebből sárga lesz", mindent elmond arról hogy sokan nem jól mérik fel a helyezkedések veszélyességét. Egy előzéshez ezzel a moddal és ezen a pályán 2 ember kell, erőből, tisztán, a másik közreműködése nélkül 5% esélye volt hogy nem lesz probléma.
@Bryan,
Hihetetlen volt amit megpróbáltál és meg is erősítetted hogy komolyan gondolod, de remélem nem haragszol hogy szóvá tettem. A T1 kijáratán még szélárnyékomban voltál, a T2-ben egymás mellett fordultunk, ez mindent elmond a szituációról.
És kicsit a versenyemről is a prédikáció után:
Fogalmam sincs hogy miért nem éreztem ezt a modot vagy pályát, über-tetű-kegyetlen lassú voltam az egész felkészülési időszakban magamhoz képest. Nem voltak vérmes reményeim a versenyt illetően, ezeket maximálisan sikerült hozni a 12. hellyel. Az elején a szokásos taktikával versenyeztem: ne sérüljön meg az autóm, kellhet a véghajrára. Néhány szerencsétlen eset szenvedő alanyaként a végére már ez sem maradt, egyszerűen csak élvezni szerettem volna a versenyzést, de ami az utolsó 25-30körben volt, az gyalázatos. Sérült autókkal, sokan gumi nélkül, fáradtan és dekoncentráltan sokkal nagyobb figyelemmel kellene versenyeznünk.
@Ákos és mindenki más, akit megbántottam/sértettem TS-en:
Nem tudom felfogni/megérteni/elfogadni azt a hozzáállást, hogy ha autó van a közelemben meg kell előznöm/magam mögött kell tartanom minden áron. Ez nem F1, WTCC, PSLR vagy egyéb, ez Indycar ovál versenyzés. Számtalanszor leírták már a nálam okosabbak és eddig azt gondoltam hogy sokan magukénak is tudják, a következőket: "nem a 6. körben kell megnyerni a versenyt", "a futam utolsó 20körét leszámítva a legfontosabb dolog hogy ne törjük/zúzzuk az autókat hanem maradjon minden autó ép", "ha valaki feltételezhetően gyorsabb nálunk, jobb magunk elé engedni mert az egész csapat gyorsabb lesz", "ha a 12. helyért ádáz adok kapok alakul ki, ettől a pozíciótól kezdve mindenki lemarad", és még sorolhatnám.
Nem akarok észt osztani mert elég kevés van már így is, de el nem tudjátok képzelni hogy mennyivel izgalmasabb akkor versenyezni mikor nagyjából egy "vonatként" autózunk, és tényleg arról szól egy előzés hogy ki ismeri fel jobban az autójában és a forgalomban rejlő potenciált. És hogy ne csak prédikáljak, kérdezzétek meg Dani-t, Zsolteee-t, Norbi-t, Ginger-t, Tequila-t, hogy hányszor engedtem el őket kötözködés nélkül... Természetesen nem mindig, mert az élbolyban mondjuk a 3. helyen ez nem triviális, de a középmezőnyben vagy a mezőny végén, ha "alanyi" jogon nincs meg a sebességünk, nincs is más esélyünk.
Biztosan volt olyan eset a pályán amikor hibáztam, akár a tempó felmérésében, akár a szituációt illetően, de ilyenkor nem tilos TS-en szólni hogy "így lassabbak vagyunk mert tudnék gyorsabban menni" vagy bármi hasonló, ilyenért sosem sértődtem még meg
Az, hogy legalább 3 sárga előtt TS-en teljesen világosan mondtuk dudu-val hogy "nem megyünk közelebb mert ebből sárga lesz", mindent elmond arról hogy sokan nem jól mérik fel a helyezkedések veszélyességét. Egy előzéshez ezzel a moddal és ezen a pályán 2 ember kell, erőből, tisztán, a másik közreműködése nélkül 5% esélye volt hogy nem lesz probléma.
@Bryan,
Hihetetlen volt amit megpróbáltál és meg is erősítetted hogy komolyan gondolod, de remélem nem haragszol hogy szóvá tettem. A T1 kijáratán még szélárnyékomban voltál, a T2-ben egymás mellett fordultunk, ez mindent elmond a szituációról.
És kicsit a versenyemről is a prédikáció után:
Fogalmam sincs hogy miért nem éreztem ezt a modot vagy pályát, über-tetű-kegyetlen lassú voltam az egész felkészülési időszakban magamhoz képest. Nem voltak vérmes reményeim a versenyt illetően, ezeket maximálisan sikerült hozni a 12. hellyel. Az elején a szokásos taktikával versenyeztem: ne sérüljön meg az autóm, kellhet a véghajrára. Néhány szerencsétlen eset szenvedő alanyaként a végére már ez sem maradt, egyszerűen csak élvezni szerettem volna a versenyzést, de ami az utolsó 25-30körben volt, az gyalázatos. Sérült autókkal, sokan gumi nélkül, fáradtan és dekoncentráltan sokkal nagyobb figyelemmel kellene versenyeznünk.
Peter Retkes
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
@Peti
Egyáltalán nem sértődtem/bántódtam meg, csak maga a hangnem ill. a stílus zavart, de különös kép ez sem foglalkoztatott, mert tudom, hogy ilyenkor az emberben picit nagyobb a feszkó és akarva akaratlanul nem úgy reagál le szóban bizonyos eseteket. Amiről írtál, azokkal szerencsére tisztában vagyok és nagyon sokszor beálltam én is vonatba, mikor úgy éreztem, hogy az előttem lévővel gyorsabbak lehetünk. Ne haragudj, amit most mondani fogok, de Nálad kivételesen ezt most nem éreztem, mert akárhányszor mögötted voltam, folyamat azt éreztem, hogy lassabb vagyok még annál is mint ha szélárnyék nélkül egyedül autóznék, így számomra evidens volt, hogy megpróbáljalak megelőzni. Nem egy eset volt, hogy 3-4-et is előztem mikor mögéd értem és mivel tempóban voltam, miért kellett volna visszavennem? Tisztában voltam, hogy Neked vmiért nem fekszik ez a cucc, és ez a pályán is érezhető volt. Ha figyeltél TS-n, volt mikor szóltam a mögöttem lévőnek, hogy menjen előre (pl. Rafa és asszem Gingernél is volt vmi) tehát nagyjából én is felmértem magamba, hogy kikkel érdemes vonatba menni és kikkel nem. Azt meg nem várhatod el, hogy minden alkalommal figyelmeztessem az előttem lévőt, hogy -figyi megelőznélek, mert gyorsabbnak érzem magam. Ilyet én max csak kivételes esetben tudnék mondani, de azt is csak akkor, ha nagyon nagy gáz van. A 73 előzésemből kb. ~30-40 hasonló volt, mint ahogy Téged is előztelek, most ezeknél mindenkit figyelmeztetni kellett volna? :-) Ráadásul az első közös esetünknél, mikor a hátsó egyenes felénél bementem melléd, akkor miért áltál le csatázni, mikor előre tudhattad, hogy ha Te is erőlteted, abból csak lassulás lesz? Ha ott picit engedsz, akkor ezt követően nem estél volna vissza és lehet, hogy ez a beszélgetés sem jött volna létre. Bár őszintén vmiért nagyon úgy éreztem az egész futam alatt, hogy Téged vmiért nagyon bántott mikor én akartalak előzni. Feltételezem, hogy rajtam kívül sokan mások is hasonlóan megelőztek Téged, viszont hozzájuk nem ment megjegyzés (legalább is az esetek többségében nem). Mind1, én egyáltalán nem érzem, hogy bármit is rosszul v. értelmetlenül csináltam volna. Azt aláírom, hogy sikerült összehoznom 1-2 értelmetlen védekezést a futam alatt, de ezek is csak azért történtek, mert volt, hogy elmentem vki mellett és nem akartam, hogy visszaelőzzön, mert úgy éreztem, hogy azzal csak az időt húznánk, ha oda-vissza menne a cserebere. Ezért voltak ezek és nem azért, mert iszonyatosan elégedett voltam a 8. pozícióval. Tény, hogy ezekből sikerült összehoznom 1-2 értelmetlent, főleg azokkal szemben, akiket magamnál gyorsabbnak ítéltem…..de hát nem tehetek róla, mert voltak pillanatok mikor elkapott a versenyszellem és ezeket a pillanatokat és a szituációk megoldását nagyon élveztem (pl. Teqi, Rafa, Zsoltee stb.)
más:
Bár nem tartom magam nagy piásnak, de nálam évek óta bevett szokás/hagyomány, hogy ovál futamokon 1db "lightosabb" sört elcsattintok (persze csak a sárgák alatt). Szerencsére (bár a pénztárcám szerint nem szerencse), hogy általában kell 5-6 sör is, mire elkezdek vmit érezni , viszont a mai reggel meg ez az egész délelőtt is kb. ahhoz hasonlít mikor totál másnapos vagyok. Iszonyat, hogy ez a tegnapi futam mennyit kiszívott belőlem, nem tudom mások, hogy vannak ezzel...?
Egyáltalán nem sértődtem/bántódtam meg, csak maga a hangnem ill. a stílus zavart, de különös kép ez sem foglalkoztatott, mert tudom, hogy ilyenkor az emberben picit nagyobb a feszkó és akarva akaratlanul nem úgy reagál le szóban bizonyos eseteket. Amiről írtál, azokkal szerencsére tisztában vagyok és nagyon sokszor beálltam én is vonatba, mikor úgy éreztem, hogy az előttem lévővel gyorsabbak lehetünk. Ne haragudj, amit most mondani fogok, de Nálad kivételesen ezt most nem éreztem, mert akárhányszor mögötted voltam, folyamat azt éreztem, hogy lassabb vagyok még annál is mint ha szélárnyék nélkül egyedül autóznék, így számomra evidens volt, hogy megpróbáljalak megelőzni. Nem egy eset volt, hogy 3-4-et is előztem mikor mögéd értem és mivel tempóban voltam, miért kellett volna visszavennem? Tisztában voltam, hogy Neked vmiért nem fekszik ez a cucc, és ez a pályán is érezhető volt. Ha figyeltél TS-n, volt mikor szóltam a mögöttem lévőnek, hogy menjen előre (pl. Rafa és asszem Gingernél is volt vmi) tehát nagyjából én is felmértem magamba, hogy kikkel érdemes vonatba menni és kikkel nem. Azt meg nem várhatod el, hogy minden alkalommal figyelmeztessem az előttem lévőt, hogy -figyi megelőznélek, mert gyorsabbnak érzem magam. Ilyet én max csak kivételes esetben tudnék mondani, de azt is csak akkor, ha nagyon nagy gáz van. A 73 előzésemből kb. ~30-40 hasonló volt, mint ahogy Téged is előztelek, most ezeknél mindenkit figyelmeztetni kellett volna? :-) Ráadásul az első közös esetünknél, mikor a hátsó egyenes felénél bementem melléd, akkor miért áltál le csatázni, mikor előre tudhattad, hogy ha Te is erőlteted, abból csak lassulás lesz? Ha ott picit engedsz, akkor ezt követően nem estél volna vissza és lehet, hogy ez a beszélgetés sem jött volna létre. Bár őszintén vmiért nagyon úgy éreztem az egész futam alatt, hogy Téged vmiért nagyon bántott mikor én akartalak előzni. Feltételezem, hogy rajtam kívül sokan mások is hasonlóan megelőztek Téged, viszont hozzájuk nem ment megjegyzés (legalább is az esetek többségében nem). Mind1, én egyáltalán nem érzem, hogy bármit is rosszul v. értelmetlenül csináltam volna. Azt aláírom, hogy sikerült összehoznom 1-2 értelmetlen védekezést a futam alatt, de ezek is csak azért történtek, mert volt, hogy elmentem vki mellett és nem akartam, hogy visszaelőzzön, mert úgy éreztem, hogy azzal csak az időt húznánk, ha oda-vissza menne a cserebere. Ezért voltak ezek és nem azért, mert iszonyatosan elégedett voltam a 8. pozícióval. Tény, hogy ezekből sikerült összehoznom 1-2 értelmetlent, főleg azokkal szemben, akiket magamnál gyorsabbnak ítéltem…..de hát nem tehetek róla, mert voltak pillanatok mikor elkapott a versenyszellem és ezeket a pillanatokat és a szituációk megoldását nagyon élveztem (pl. Teqi, Rafa, Zsoltee stb.)
más:
Bár nem tartom magam nagy piásnak, de nálam évek óta bevett szokás/hagyomány, hogy ovál futamokon 1db "lightosabb" sört elcsattintok (persze csak a sárgák alatt). Szerencsére (bár a pénztárcám szerint nem szerencse), hogy általában kell 5-6 sör is, mire elkezdek vmit érezni , viszont a mai reggel meg ez az egész délelőtt is kb. ahhoz hasonlít mikor totál másnapos vagyok. Iszonyat, hogy ez a tegnapi futam mennyit kiszívott belőlem, nem tudom mások, hogy vannak ezzel...?
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
163-szor előztem ezzel a rom autóval!?
Gratulálok itt is Zsoltee, szép munka volt. Azt kell, hogy mondjam, teljesen jó helyre került a tejes palack. Csak egy jó tanács: lehetetlen egyszerre meginni - csúnya dolog lehet a vége. Érdemes tartalékolni a díjátadón, mert másnap reggel a hűtőből kivéve igencsak jól tud esni.
A versenyemről. Azt hiszem, hogy a qualifikáción el is dőlt a mese. A mezőny végéről 3 orrrrrbitális zúzásban volt részem és kész csoda, hogy egyátalán be tudtam fejezni a versenyt. Szeretnék két embert kiemelni. Először is az egész felkészülésre rányomta a bélyegét Retkes Peti problémája. Példát lehet venni tőle kitartásból és szívósságból, mert nem telt úgy el nap a májusban, hogy ne a "hagyom a fenébe az egészet" mondattal fejeztük volna be az az napi tesztet. Mindezek ellenére másnap mindig jött az üzenet, hogy este nekiesünk még egyszer - még egyszer, utoljára. A másik személy Tommy, aki a kiváló mod után, azt hiszem kiérdemelte a jó eredményt, de nem baj, majd legközelebb.
A szervezést és bonyolítást köszönöm, és még annyit fűznék hozzá, hogy jó lenne minél előbb elindítani a Indy Lights bajnokságot. Nagyon hiányzik a társaságnak az összeszokás és az oválos rutin.
Gratulálok itt is Zsoltee, szép munka volt. Azt kell, hogy mondjam, teljesen jó helyre került a tejes palack. Csak egy jó tanács: lehetetlen egyszerre meginni - csúnya dolog lehet a vége. Érdemes tartalékolni a díjátadón, mert másnap reggel a hűtőből kivéve igencsak jól tud esni.
A versenyemről. Azt hiszem, hogy a qualifikáción el is dőlt a mese. A mezőny végéről 3 orrrrrbitális zúzásban volt részem és kész csoda, hogy egyátalán be tudtam fejezni a versenyt. Szeretnék két embert kiemelni. Először is az egész felkészülésre rányomta a bélyegét Retkes Peti problémája. Példát lehet venni tőle kitartásból és szívósságból, mert nem telt úgy el nap a májusban, hogy ne a "hagyom a fenébe az egészet" mondattal fejeztük volna be az az napi tesztet. Mindezek ellenére másnap mindig jött az üzenet, hogy este nekiesünk még egyszer - még egyszer, utoljára. A másik személy Tommy, aki a kiváló mod után, azt hiszem kiérdemelte a jó eredményt, de nem baj, majd legközelebb.
A szervezést és bonyolítást köszönöm, és még annyit fűznék hozzá, hogy jó lenne minél előbb elindítani a Indy Lights bajnokságot. Nagyon hiányzik a társaságnak az összeszokás és az oválos rutin.
Peter Rigo
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
Igazából nem oszt - nem szoroz és nem is óvás miatt írom, de mikor be lett állítva az elején a rajtsorrend végig olyan érzésem volt (talán említettem is), hogy nem jó helyen vagyok. Most megnéztem és valóban, 7. helyett a 9.-ről indultam.
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
-
- OW (ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 16
- Csatlakozott: kedd nov. 01, 2011 9:15 am
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
Gratulálok Zsoltinak a győzelemhez és mindenkinek aki célba ért, illetve a végsőkig kitartott!
A futam első fele nagyon tetszett kb a 80.körig jó volt a tempó is aztán hibáztam egy nagyon komolyat, keresztbe raktam a T2 kijáratán és a bal oldali falnak csapódtam meg is tört az autó. Innentől bennem maradt a hiba és nem tudtam, illetve nem mertem menni amit szerettem volna. Inkább óvatos voltam. Az egész futamon követtem a kitűzött taktikát, hogy nem szabad összetörni nagyon mert akkor a végén esélyem se lesz. Nagyjából ment is a dolog alig-alig mentem bele necces dolgokba és inkább hamar elvettem a gázt. A végén nagyon szenvedtem már, álmos voltam, zsibbadt a térdem, fájt a derekam, a vállam a kezem, egyszóval nekem ez sok volt már
Az utolsó 50 körben láttam hogy Zsolti verhetetlen és még inkább visszavettem. Végül a 4.hely sikerült ami jó, de lehetett volna jobb is ha kicsit koncentráltabb vagyok...
Köszönöm a szervezői munkát és a mod összerakását, egy élmény volt vezetni az autót
Zsolti köszönöm a setupot
A futam első fele nagyon tetszett kb a 80.körig jó volt a tempó is aztán hibáztam egy nagyon komolyat, keresztbe raktam a T2 kijáratán és a bal oldali falnak csapódtam meg is tört az autó. Innentől bennem maradt a hiba és nem tudtam, illetve nem mertem menni amit szerettem volna. Inkább óvatos voltam. Az egész futamon követtem a kitűzött taktikát, hogy nem szabad összetörni nagyon mert akkor a végén esélyem se lesz. Nagyjából ment is a dolog alig-alig mentem bele necces dolgokba és inkább hamar elvettem a gázt. A végén nagyon szenvedtem már, álmos voltam, zsibbadt a térdem, fájt a derekam, a vállam a kezem, egyszóval nekem ez sok volt már
Az utolsó 50 körben láttam hogy Zsolti verhetetlen és még inkább visszavettem. Végül a 4.hely sikerült ami jó, de lehetett volna jobb is ha kicsit koncentráltabb vagyok...
Köszönöm a szervezői munkát és a mod összerakását, egy élmény volt vezetni az autót
Zsolti köszönöm a setupot
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
Egy kis nosztalgia. Csak azért linkelem, mert ezt a versenyt egy teljes IndyCar szezon zárófutamaként futottuk egy abszolút összeszokott mezőnnyel. Emlékszem, hogy milyen szinten éreztük egymás rezdülését is a pályán és bizony oda mertünk menni 2 centire a másik mellé, mert abszolút bíztam benne, hogy ő lát és tudja mit és hogyan akarok csinálni. Nyilván ez egy nagy, döntött ovál, nem lehet összehasonlítani Indianapolissal, de ez lenne a cél újra. Hajrá srácok!
Peter Rigo
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 65
- Csatlakozott: szer. nov. 02, 2011 2:57 pm
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
Azért köszönöm a BT-nek hogy engedtek hogy indulhassak, bár azért eléggé erősnek éreztem hogy ha 1 sárgát csinálok akkor már dobnak is ki mert hogy csak 200 kört mentem, nem a kör szám számít hogy ki mennyit megy hanem tud-e menni oválon vagy nem..., de hát nem történt meg a sárga okozás illetve a kidobás sem. Eléggé unalmas volt a futam sok sárgával.. Vártam a végét mert akkor talán egy picit izgalmasabb lett volna az egész befutó, de hát miért is legyen az persze hogy sárga. Így egy 6. helyet tudtam össze szedni.
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 65
- Csatlakozott: szer. nov. 02, 2011 2:57 pm
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
Nem haragszok én. Ez a versenyzés van amikor rizikót kell vállalni ahhoz hogy feljebb kerülj. Lett baleset ? Nem. Szóval legalább voltál egy izgalmas szituációba a verseny során mert ha a sok sárga meg hogy kocsikázok a másik mögött egész verseny alatt az annyira jó akkor jól van. Értem én az ovál versenyzés erről szól vmilyen szinten, de vannak taktikák illetve szituációk amikor igen is egy picit előrébb kell jönni és kell vállalni egy kisebb kockázatot.RPeti írta:
@Bryan,
Hihetetlen volt amit megpróbáltál és meg is erősítetted hogy komolyan gondolod, de remélem nem haragszol hogy szóvá tettem. A T1 kijáratán még szélárnyékomban voltál, a T2-ben egymás mellett fordultunk, ez mindent elmond a szituációról.
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
Köszönöm Gstylenak a szervezést, hatalmas munkát fektetett bele es nagyon sajnálom hogy nem tudta befejezni a futamot, nem tudom pontosan mi történt, de nagy kar hogy ennyi tesztelés így elúszott
Köszönöm a setupokat Gstylenak, Gingernek es RPetinek! Viszont bosszant hogy ahogy közeledtünk a futamhoz úgy lett egyre rosszabb az autó amit nem értettem, es végül meg a futam elott 5 perccel wu alatt tekergettem a seten es indultam el, ami sokáig jónak is tűnt, majd a 170-ik kortol mar nem úgy viselkedett ahogy előtte es hibáztam 2x is.
Köszönöm Ginger, Gstyle, Metosz a mod felkészítését amivel így végül mar a mostani versenyen el tudtunk indulni.
Jó lesz ez az Indy Lights remelem minél többen jönnek es felkészülünk télre oval versenyekre.
Örülök hogy sokaknak tetszett a mod, persze voltak akiknek nem úgy ment mint szerette volna, az biztos, hogy nem lett könnyű.
Sajnálom hogy végül Kopi es BengA nem indult a futamon hiányoztak a pályáról!
Köszönöm a setupokat Gstylenak, Gingernek es RPetinek! Viszont bosszant hogy ahogy közeledtünk a futamhoz úgy lett egyre rosszabb az autó amit nem értettem, es végül meg a futam elott 5 perccel wu alatt tekergettem a seten es indultam el, ami sokáig jónak is tűnt, majd a 170-ik kortol mar nem úgy viselkedett ahogy előtte es hibáztam 2x is.
Köszönöm Ginger, Gstyle, Metosz a mod felkészítését amivel így végül mar a mostani versenyen el tudtunk indulni.
Jó lesz ez az Indy Lights remelem minél többen jönnek es felkészülünk télre oval versenyekre.
Örülök hogy sokaknak tetszett a mod, persze voltak akiknek nem úgy ment mint szerette volna, az biztos, hogy nem lett könnyű.
Sajnálom hogy végül Kopi es BengA nem indult a futamon hiányoztak a pályáról!
- RPeti
- Hozzászólások: 712
- Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
- Admin: Admin
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
A türelemről és a bizalomról egy kis szösszenet, 1:46-tól jó hosszan érezhető a két dolog
Peter Retkes
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
Jó belekukkantani ezekbe a "régi" felvételekbe. A Tequila intro videó még a mai szemmel is nagyot üt.RPeti írta:A türelemről és a bizalomról egy kis szösszenet, 1:46-tól jó hosszan érezhető a két dolog
Lehet én gondolom rosszul, de szerintem annak idején a "türelem és bizalom" elsajátításához jelentősen hozzásegített a "tolás" lehetősége is. Talán ebben a szituációban lehetett a legjobban kiismerni a másik minden egyes apró rezzenését és tudom, hogy anno sokan szinte csak erre gyúrtak, hogy ez minél jobban menjen nekik.....tehát meg voltak azok a külön klikkek, akik kivétel nélkül összedolgoztak és tökéletesre dolgozták egymás harmóniáját. Ezekben az időkben egyértelmű volt, hogy az előzgetésnek semmi értelme nincs, hiszen csak is a vonat és azon belül a drafting hozta meg a kívánt eredményt. Mivel a mostani MOD-nál ez a jelenség nem létezik, így csodálkozunk, hogy amint vki picit lassabbak érez vkit, akkor inkább megelőzi? Arról nem is beszélve, hogy a drafting hiánya miatt eleve nem is beszélhettünk olyan mértékű összeszokottságról, mint korábban. (nem tudom pontosan, de feltételezem, hogy annak idején jópáran több 100 v. 1000 tesztkört raktak bele, hogy ez minél jobban menjen nekik, így én nem csodálom, hogy nagyobb volt az "összeszokottság" néhány versenyzőnél) Félre értés miatt nem a jelenlegi MOD-ot akarom lehúzni, mert ez tényleg nagyon jóra sikerült, és vhol jobb is, hogy Tommyék kivették belőle ezt a jelenséget.
Amin viszont a jövőben szintén változtatni kéne az a sárga utáni rajtolások! Nem jó ez így, hogy sokan úgy rajtolnak (magamat is beleértve ), hogy x méterről rágyorsulnak az előtte lévőkre. Eléggé balesetveszélyes főleg a T1-re nézve ill. nem túl fair dolog. Vmit ezzel majd kezdeni kéne pl. Green jelzés pillanatában nem lehetne az autók közötti távolság 1-2 autóhossznyival több v. ugyan úgy szorosan két sorban rajtolni, mint ahogy a futam elején szoktunk v. vmi ilyesmi.....de majd a szakértők megmondják.
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
Majd ha egyszer rászánod magad és megnézel végre egy IndyCar oválversenyt, lehet, hogy többé nem lesz furcsa mindez...Gadfly írta:Amin viszont a jövőben szintén változtatni kéne az a sárga utáni rajtolások! Nem jó ez így, hogy sokan úgy rajtolnak (magamat is beleértve ), hogy x méterről rágyorsulnak az előtte lévőkre. Eléggé balesetveszélyes főleg a T1-re nézve ill. nem túl fair dolog. Vmit ezzel majd kezdeni kéne pl. Green jelzés pillanatában nem lehetne az autók közötti távolság 1-2 autóhossznyival több v. ugyan úgy szorosan két sorban rajtolni, mint ahogy a futam elején szoktunk v. vmi ilyesmi.....de majd a szakértők megmondják.
Peter Rigo
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
Lehet, hogy rá kéne szánnom magam , de ettől független, akkor sem tartom jó dolognak ezt, de ez csak saját vélemény.Ginger17 írta: Majd ha egyszer rászánod magad és megnézel végre egy IndyCar oválversenyt, lehet, hogy többé nem lesz furcsa mindez...
Háát Helio autójából sem hamuztam volna ki, mikor elment a másik Penske mellett.
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 224
- Csatlakozott: szer. jan. 07, 2009 4:36 pm
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
A szemét Helio, T1 és T2 között előzött és még 3wideba is bement... :D
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 304
- Csatlakozott: szomb. feb. 05, 2011 11:34 am
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
ez tényleg közel volt a fal és a másik autó közt kb 10 cm.
eddig nem tartottam sokra az ovál versenyeket, nem is nagyon érdekelt, de arra jó volt ez az időszak, hogy jobban megismerjem és belelássak mi hogyan működik itt.
a téli indylight-on gondolkozom, megtetszett a dolog így valószínű jövök is majd közkívánatra sokak örömére
eddig nem tartottam sokra az ovál versenyeket, nem is nagyon érdekelt, de arra jó volt ez az időszak, hogy jobban megismerjem és belelássak mi hogyan működik itt.
a téli indylight-on gondolkozom, megtetszett a dolog így valószínű jövök is majd közkívánatra sokak örömére
Balogh András
- gstyle
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1080
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
Akkor most tisztázzuk!:)Bandika írta:ez tényleg közel volt a fal és a másik autó közt kb 10 cm.
eddig nem tartottam sokra az ovál versenyeket, nem is nagyon érdekelt, de arra jó volt ez az időszak, hogy jobban megismerjem és belelássak mi hogyan működik itt.
a téli indylight-on gondolkozom, megtetszett a dolog így valószínű jövök is majd közkívánatra sokak örömére
IndyLights Oval Cup kezdése most Június 13.
IndyCar 2013 Replay bajnokság kezdése December.
"Néha bukik az ember, de a törött csontok összeforrnak, és hajtunk tovább." by Gilles Villeneuve
http://www.indycar-hungary.hu
http://www.indycar-hungary.hu
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
Najó, de nem is egy Dani(kosz) ült abban a másik Penskében, hogy ráblokkoljon.Zsoltee írta:A szemét Helio, T1 és T2 között előzött és még 3wideba is bement... :D
Meg az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy ez pont a verseny utsó sárgája volt már, mert elkezdett esni az eső és le is intették az egészet, tehát a dologra ráerősít, hogy itt már a végső pozícióért ment a csata és hát nem óvatoskodta el. Ilyet tutira nem vállal be a verseny elején. Az 5 előzésből (a két kanyar alatt, amiből 2 autó kapta a kék zászlót, mert lekörözött volt) keresett vagy 200 000 dollárt.
Peter Rigo
- Matte
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 655
- Csatlakozott: pén. márc. 23, 2012 3:25 pm
- Admin: Admin
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
A futam első fele jó volt, bocs a sárgák miatt amiket okoztam a végén, de a verseny vége felé egyre elérhetetlennek látszott a cél. Nekem egyértelműen az volt a gondom hogy fél éve voltam utoljára oválversenyen, ezek a tesztfutamok nekem meg nem értek fel egy visszarázódással. Rámfér még egykét futam míg megint megszokom ezt a műfajt. Grat Zsoltee! illetve grat a szervezésnek is, szerintem rajtatok volt a legnagyobb teher, a mod pedig tökéletes volt... Kedvem volna még ismét versenyezni ezekkel az autókkal, főleg bajnokiban.
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
A helyzet az, hogy ezzel most szíven szúrtál, óriási felelősséget vettem a vállamra azzal, hogy ezt a verziót javasoltam, mert jó pilóta vagy és F1-ben már láttalak, sajnálatos lett volna, ha nem vagy a pályán.Bryan írta:Azért köszönöm a BT-nek hogy engedtek hogy indulhassak, bár azért eléggé erősnek éreztem hogy ha 1 sárgát csinálok akkor már dobnak is ki mert hogy csak 200 kört mentem, nem a kör szám számít hogy ki mennyit megy hanem tud-e menni oválon vagy nem..., de hát nem történt meg a sárga okozás illetve a kidobás sem. Eléggé unalmas volt a futam sok sárgával.. Vártam a végét mert akkor talán egy picit izgalmasabb lett volna az egész befutó, de hát miért is legyen az persze hogy sárga. Így egy 6. helyet tudtam össze szedni.
Viszont a szabály az volt, hogy részt kell venni két tesztfutamon és ezt mindenki teljesítette, Csaba kivétele erősítette ezt, hiszen nála valóban kimagaslóan sok gyakorlás és tesztfutam részvétel lett teljesítve, sőt az egyik szervezője az eseménynek, még is szóba került, hogy nem vehet részt.
Sok sárga volt ezen a futamon is - erőfeszítéseink ellenére, de lesz jobb! IndyLights ovál futamaira mindenki jöjjön.
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
IndyLights-okra remélem össze szedem magam, mert nagyon szeretnék oválozni
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1693
- Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
- Admin: Admin
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
Tegnapig úgy terveztem hogy ha lesz az Indy Lights akkor jövök. Most a szeptembert is kétlem.
Aki meg megy a 2 hét múlva kezdődő bajnokságba annak hajrá.
@Rigó
NASCAR Bajnokságba ezt még vissza kapod! :D
Aki meg megy a 2 hét múlva kezdődő bajnokságba annak hajrá.
@Rigó
NASCAR Bajnokságba ezt még vissza kapod! :D
Molnár Dániel #99
- voodoo
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 653
- Csatlakozott: csüt. dec. 27, 2007 12:07 pm
- Admin: Admin
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
Ginger17 írta:Majd ha egyszer rászánod magad és megnézel végre egy IndyCar oválversenyt, lehet, hogy többé nem lesz furcsa mindez...Gadfly írta:Amin viszont a jövőben szintén változtatni kéne az a sárga utáni rajtolások! Nem jó ez így, hogy sokan úgy rajtolnak (magamat is beleértve ), hogy x méterről rágyorsulnak az előtte lévőkre. Eléggé balesetveszélyes főleg a T1-re nézve ill. nem túl fair dolog. Vmit ezzel majd kezdeni kéne pl. Green jelzés pillanatában nem lehetne az autók közötti távolság 1-2 autóhossznyival több v. ugyan úgy szorosan két sorban rajtolni, mint ahogy a futam elején szoktunk v. vmi ilyesmi.....de majd a szakértők megmondják.
A világ legnagyobb rajtja , nálam magasan a nr1 nem akartam hinni a szememnek mikor néztem anno. A pitfalhoz ennyire közel full gázon , atya ég mai napig beleborzongok ha megnézem.
"Tommy KUPLUNG !!! " by Voodoo (Indy500 2012)
"Mise után okos a gyülekezet" by Ginger (Texas 2010)
"Majd visszafigyelem" by Dzsibi (Texas 2010)
"Mise után okos a gyülekezet" by Ginger (Texas 2010)
"Majd visszafigyelem" by Dzsibi (Texas 2010)
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
Végig olvasva a hozzászólásokat a döntésem végleges, soha többet nem jövök maszim oválra.
Ha nem haragszol Ákos erre te is ráerősítettél, még ezek után sem értitek mi a lényeg.
@Voodoo
Azért itt Helio kezét fogta az őrangyala, mert sok ember életét kockáztatta, és csak a szerencsén múlt. Nem emlékszem már, de ezért baszottul meg kellett volna büntetni. Persze ez csak az én véleményem.
Ha nem haragszol Ákos erre te is ráerősítettél, még ezek után sem értitek mi a lényeg.
@Voodoo
Azért itt Helio kezét fogta az őrangyala, mert sok ember életét kockáztatta, és csak a szerencsén múlt. Nem emlékszem már, de ezért baszottul meg kellett volna büntetni. Persze ez csak az én véleményem.
Buchert Csaba
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 224
- Csatlakozott: szer. jan. 07, 2009 4:36 pm
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
Nem tudom, hogy a naptárba, hogy férne bele, de ha már Decemberig úgy sincs Indycar, a Triple Crown versenyeket lefuthatnánk.
Ezek közül a harmadik akár lehetne a Maszim 500. Mindenképpen jó lenne Indy lights mellé legalább ez a két verseny ovál felkészüléshez és ahogy hallottam a modot is szeretnétek tovább javítani és ezek a versenyek jók lennének annak a teszteléséhez is.
Ezek közül a harmadik akár lehetne a Maszim 500. Mindenképpen jó lenne Indy lights mellé legalább ez a két verseny ovál felkészüléshez és ahogy hallottam a modot is szeretnétek tovább javítani és ezek a versenyek jók lennének annak a teszteléséhez is.
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
Én? Mivel? Tudtommal a pályán nem is találkoztunk. Elmondod v. barkóbázzunk?Csaba írta:Végig olvasva a hozzászólásokat a döntésem végleges, soha többet nem jövök maszim oválra.
Ha nem haragszol Ákos erre te is ráerősítettél, még ezek után sem értitek mi a lényeg.
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
Én úgy tudom, hogy a TC része lesz a bajnokságnak, Indianapolist a MaSzim 500-zal cserélve. A nyári Lights pedig pontosan erre a bajnokságra való felkészülést szolgálja. A mod fejlesztésének ütemezése Tommy kezében van. Van még vele meló rendesen (a road rész nem tudom hogyan áll, de pl. a short ovál ha jól tudom még sehogy), és mint azt tegnap volt mondtam, a valós Pocono sok mindent befolyásolhat az SS oválos fizikában is. Személy szerint én nagyon kíváncsi vagyok arra a versenyre.Zsoltee írta:Nem tudom, hogy a naptárba, hogy férne bele, de ha már Decemberig úgy sincs Indycar, a Triple Crown versenyeket lefuthatnánk.
Ezek közül a harmadik akár lehetne a Maszim 500. Mindenképpen jó lenne Indy lights mellé legalább ez a két verseny ovál felkészüléshez és ahogy hallottam a modot is szeretnétek tovább javítani és ezek a versenyek jók lennének annak a teszteléséhez is.
Peter Rigo
- voodoo
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 653
- Csatlakozott: csüt. dec. 27, 2007 12:07 pm
- Admin: Admin
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
Csaba írta:Végig olvasva a hozzászólásokat a döntésem végleges, soha többet nem jövök maszim oválra.
Ha nem haragszol Ákos erre te is ráerősítettél, még ezek után sem értitek mi a lényeg.
@Voodoo
Azért itt Helio kezét fogta az őrangyala, mert sok ember életét kockáztatta, és csak a szerencsén múlt. Nem emlékszem már, de ezért baszottul meg kellett volna büntetni. Persze ez csak az én véleményem.
Csabi : a Kamera nagyon sokat csal , ennek ellenére is iszonyat közel volt , de erre ott a vonal is és nem egy rookie azért ez is egyértelmű szóval kemény volt az tény de azért ne büntessünk meg valakit
"Tommy KUPLUNG !!! " by Voodoo (Indy500 2012)
"Mise után okos a gyülekezet" by Ginger (Texas 2010)
"Majd visszafigyelem" by Dzsibi (Texas 2010)
"Mise után okos a gyülekezet" by Ginger (Texas 2010)
"Majd visszafigyelem" by Dzsibi (Texas 2010)
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
@Gadfly A pályán semmi, csak a kommentek. Nem értek egyet azzal amit írsz... Abszolut és 100%osan RPeti és Ginger felé hajlok.... Nem kell előzgetni, nem hogy 100-at
@Voodoo Lehet csal a kamera a valóságban volt vagy 5 centi
@Voodoo Lehet csal a kamera a valóságban volt vagy 5 centi
Buchert Csaba
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
Most ez tényleg komoly? ...hogy az egyik kiváltó ok, amiért nem jössz több maszim oválra, mert nem értesz egyet azzal amit írtam? 1-2 hsz miatt? Ne haragudj, de ha ez tényleg így van, akkor ez a Te bajod...Csaba írta:@Gadfly A pályán semmi, csak a kommentek. Nem értek egyet azzal amit írsz... Abszolut és 100%osan RPeti és Ginger felé hajlok.... Nem kell előzgetni, nem hogy 100-at
Egyébként statisztikát néztél, hogy ki mennyit előzött? Mert az egyik pártfogoltad torony magasan elvitte ezt a címet! Most ilyenkor mi is van? Vagy prédikáljak én is vizet miközben bort iszok és akkor minden rendben lesz? Nézzél már egy picit magadba! szerk: (bár Őt nem is keverném ebbe bele, mert nem emlékszek olyan hzs-ről, ahol ezt boncolgatta volna, de lehet rosszul emlékszem)
(ne haragudj a hangnem miatt, de sikerült így korán reggel felk@rnod )
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
- Matte
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 655
- Csatlakozott: pén. márc. 23, 2012 3:25 pm
- Admin: Admin
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
Srácok ez már a futam közben is feltűnt hogy nem egymást kell szidni mindenért, el kell fogadni hogy mindenki máshogy áll hozzá a versenyzéshez. Ha valaki tudna gyorsabban is menni akkor logikus hogy megpróbál előre menni. Arra lettek kihegyezve az autók hogy ha szélárnyékot kap, rögtön előzzön. A show ezzel jár. A másik meg hogy a tavalyi és az idei valós indy 500-on is rengeteg előzés volt. Idén megdöntötték a tavaly felállított lead-change-ek számát. Sokan még abban gondolkodnak hogy beállnak a másik mögé, hozzáteszem ezzel semmi gondom, és szerintem is nyugisabb a futam, de ne nézzük már le azokat akik kihasználják az aerodinamika előnyeit.
Éppen ezért jobb lenne ha az indy lights modban is kevesebb draft lenne, mert ha a dw12-vel akarunk menni, akkor szoknunk kell még. De ne az legyen belőle hogy mindenki személyeskedik, és a másikban keresi a hibát. Nagyon jó a társaság ne rontsuk el.
Éppen ezért jobb lenne ha az indy lights modban is kevesebb draft lenne, mert ha a dw12-vel akarunk menni, akkor szoknunk kell még. De ne az legyen belőle hogy mindenki személyeskedik, és a másikban keresi a hibát. Nagyon jó a társaság ne rontsuk el.
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
Bárki bármit is ír/írt, ez tényleg szem előtt kellene hogy legyen.Matte írta:Nagyon jó a társaság ne rontsuk el.
Kell ennél több srácok, ne legyetek már ilyenek légyszi
-
- OW (ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 16
- Csatlakozott: kedd nov. 01, 2011 9:15 am
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
Gadfly csinált néhány felesleges manővert ezt ő is mondta, mindenki tanult valami a versenyből, levontuk a tanulságokat szerintem ha szólunk a másiknak hogy gyorsabb lennék előremegyek nem lesz kakaskodás, max még egyszer szólsz... Nem kell ezt ilyen véresen komolyan venni.
(bocs hogy én is hozzászóltam, nem nagyon ismerlek Titeket, ezt a verseny alapján írtam)
(bocs hogy én is hozzászóltam, nem nagyon ismerlek Titeket, ezt a verseny alapján írtam)
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
Ginger17 írta:Egy kis nosztalgia. Csak azért linkelem, mert ezt a versenyt egy teljes IndyCar szezon zárófutamaként futottuk egy abszolút összeszokott mezőnnyel. Emlékszem, hogy milyen szinten éreztük egymás rezdülését is a pályán és bizony oda mertünk menni 2 centire a másik mellé, mert abszolút bíztam benne, hogy ő lát és tudja mit és hogyan akarok csinálni. Nyilván ez egy nagy, döntött ovál, nem lehet összehasonlítani Indianapolissal, de ez lenne a cél újra. Hajrá srácok!
résgi szép idők..3-4 tizeden belül heten végeztünk..na meg azok a jó kis 120mp-es javítások.. .p
Gratulálok a győztesnek és akik célba értek!
Thx Gstyle, Tommy a szervezést, modot meg akik még benne voltak és kihagytam.
Sajnos a szemem bedobta a kulcsot így mindenki számára a legjobb döntést hoztam az egyik sárga alatt.
Voodoo!
A pitfalhoz ennyire közel full gázon , atya ég mai napig beleborzongok ha megnézem.
ez semmi...nézzél meg régebbi IRL versenyeket 2002/2003-ból és keresd Hornish jr. mutatványait..na azokon már én is beszartam :D
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
- Tequila
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 338
- Csatlakozott: hétf. jún. 30, 2008 7:09 pm
- Admin: Admin
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
Sziasztok!
Pár nappal a futam után, gyorsan én is megosztanám a gondolataimat a versennyel kapcsolatban. Az látszik, hogy mindenki milyen komolyan vette a futamot, az indulatokból egyértelműen ez szűrhető le, ez valahol jó is, meg rossz is, attól függ honnan nézzük...
Legelőször szeretnék gratulálni Zsolteee-nak, úgy érzem nagyon megérdemelte, rengeteget tett a győzelemért, ahogy gondolom más is, de a versenyen talán ő volt az aki szinte végig tudta kontrollálni a verseny alakulását. A beállításon is rengeteget dolgozott, nagyon köszönöm hogy megosztotta velem is, valamiért én végig lassabb voltam, a mai napig nem tudom az okát, valószínű a kevés gyakorlás lehet az oka.
Mivel teljesen a végéről kellett rajtolnom, egyértelmű volt, hogy a verseny első felében azon kell dolgozzak, hogy valahogy a mezőny elejébe verekedjem magam, úgy éreztem ezzel a setuppal van is rá esélyem. De azt is tudtam, ha türelmetlen vagyok, gyorsan vége lehet a dolognak, így igencsak óvatos voltam.
A verseny kb 150 köréig minden a terv szerint haladt, de ekkor elkövettem egy elég nagy hibát, amikor is véletlenül nem cseréltem kereket, ekkor tudtam, hogy az én sanszom elszállt a győzelemre (mint mindenki, én is ezért jöttem), maradhattam volna azzal a gumival is, és utólag egy top 5 tuti meglett volna. De úgy döntöttem, megpróbálom a lehetetlent, ismét piteltem, új gumi kevés üzemanyag, 1-es szárny. Futam előtt ezt Zsoltiék letesztelték, és elvileg nagyon ment a kocsi kevés üzemanyaggal, úgy voltam vele nincs mit vesztenem, egy 3-4. hely kb. annyit ér mint egy 15. Végül nem jártam sikerrel a sok sárga miatt, de azért arra büszke vagyok, hogy célba értem, még ha sajnos 40 kör kivételével egyáltalán nem lehetett ezt a futamot élvezni.
Terveztem, hogy a futam után készítek majd valamilyen összefoglaló videót, de nem tudom lenne e értelme. Ha van rá igény, próbálok rá időt szakítani. (zene elvileg már megvan hozzá )
Köszönöm a szervezőknek ezt a futamot, egy élmény volt ez a mod, remélem a bajnokságban is hasonlóan élvezetes lesz, mert akkor elképzelhető, hogy jönnék, bár ez még a jövő zenéje...
Pár nappal a futam után, gyorsan én is megosztanám a gondolataimat a versennyel kapcsolatban. Az látszik, hogy mindenki milyen komolyan vette a futamot, az indulatokból egyértelműen ez szűrhető le, ez valahol jó is, meg rossz is, attól függ honnan nézzük...
Legelőször szeretnék gratulálni Zsolteee-nak, úgy érzem nagyon megérdemelte, rengeteget tett a győzelemért, ahogy gondolom más is, de a versenyen talán ő volt az aki szinte végig tudta kontrollálni a verseny alakulását. A beállításon is rengeteget dolgozott, nagyon köszönöm hogy megosztotta velem is, valamiért én végig lassabb voltam, a mai napig nem tudom az okát, valószínű a kevés gyakorlás lehet az oka.
Mivel teljesen a végéről kellett rajtolnom, egyértelmű volt, hogy a verseny első felében azon kell dolgozzak, hogy valahogy a mezőny elejébe verekedjem magam, úgy éreztem ezzel a setuppal van is rá esélyem. De azt is tudtam, ha türelmetlen vagyok, gyorsan vége lehet a dolognak, így igencsak óvatos voltam.
A verseny kb 150 köréig minden a terv szerint haladt, de ekkor elkövettem egy elég nagy hibát, amikor is véletlenül nem cseréltem kereket, ekkor tudtam, hogy az én sanszom elszállt a győzelemre (mint mindenki, én is ezért jöttem), maradhattam volna azzal a gumival is, és utólag egy top 5 tuti meglett volna. De úgy döntöttem, megpróbálom a lehetetlent, ismét piteltem, új gumi kevés üzemanyag, 1-es szárny. Futam előtt ezt Zsoltiék letesztelték, és elvileg nagyon ment a kocsi kevés üzemanyaggal, úgy voltam vele nincs mit vesztenem, egy 3-4. hely kb. annyit ér mint egy 15. Végül nem jártam sikerrel a sok sárga miatt, de azért arra büszke vagyok, hogy célba értem, még ha sajnos 40 kör kivételével egyáltalán nem lehetett ezt a futamot élvezni.
Terveztem, hogy a futam után készítek majd valamilyen összefoglaló videót, de nem tudom lenne e értelme. Ha van rá igény, próbálok rá időt szakítani. (zene elvileg már megvan hozzá )
Köszönöm a szervezőknek ezt a futamot, egy élmény volt ez a mod, remélem a bajnokságban is hasonlóan élvezetes lesz, mert akkor elképzelhető, hogy jönnék, bár ez még a jövő zenéje...
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Re: 2013.05.30. 19:00 - 7. MASZIM INDIANAPOLIS 500
A Mezőny mestere" pontversenynek mi lett a végeredménye?
Illetve a sok duma mellett elfelejtettünk gratulálni Bryannek az "év újonca" címhez - az oklevél feltétlen jár neki is.
Illetve a sok duma mellett elfelejtettünk gratulálni Bryannek az "év újonca" címhez - az oklevél feltétlen jár neki is.
Peter Rigo
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 53 vendég