Azért jó látni ismét, hogy a MOD+Pálya kombó milyen közel van ismét a valós időkhöz. Vettel ma 1.30.416-el nyerte a P2-őt és csak 1.4 mp-re van Gábor* "űr idejétől", viszont holnap időmérőre akár a valós idők is lefaragódhatnak ide, ....persze ha nem esik az eső, amire van némi esély.
* aki nem szereti ezt a pályát és elmondása szerint lesznek nála gyorsabbak
Utoljára Kanadában mentem ott még jó volt minden, most pedig felraktam a pályát és HDV eltérést vagy track config hibát ír. Pályát felraktam és másik verziójú Nürburgring sem volt fent. Azóta volt vmi patch, amit nem vettem észre vagy mi lehet a hiba?
Giorgio írta:Utoljára Kanadában mentem ott még jó volt minden, most pedig felraktam a pályát és HDV eltérést vagy track config hibát ír. Pályát felraktam és másik verziójú Nürburgring sem volt fent. Azóta volt vmi patch, amit nem vettem észre vagy mi lehet a hiba?
Azóta semmi. Utoljára Bahreini futam környékén volt változtatás (javítás).
Nem lehet, hogy túl alacsonyra van állítva a grafika az RFE-hez? (bár akkor mást szokott írni) Pálya jó helyen van? GameData/Locations/Nurburgring
DX9-ben próbáltad?
Ha továbbra sem jó, akkor másold rá újra a teljes MOD-ot (v2): letöltés
Előtte viszont érdemes 1-2 dolgot elmenteni. Ha használsz JoyToKey-t, akkor a komplett mappát mentsd ki illetve ha GID plugint is használsz, akkor a Plugin/GID mappát is, mert ebben vannak azok a fájlok, melyek a személyreszabást tárolják.
Hátsó egyenes kigyorsításánál nagyon figyeljetek, nem szabad lecsúszni a fűre mert kb. 2-3 méterre a rázókőtől van valami ami nem látszik, - tegnap jancsiszögeztem ott.
Mivel nem a pályán van, nyilván nem vesszük könnyen észre, űrgolyhók módjára nem lehet átfésülni egy pályát, figyeljetek azon a ponton, szabályosan vagyis két kerékkel még a rázókövet érintve nincs gond!
@Gombocfej
sajnos meg mindig melo mar hetedik het,hogy csak szombatra esek haza...
Az jó mert a verseny vasárnap van gyere! pályán a helyed, aztán meg F1 nézés közben úgy is kedvet kapsz.
Giorgio írta:Utoljára Kanadában mentem ott még jó volt minden, most pedig felraktam a pályát és HDV eltérést vagy track config hibát ír. Pályát felraktam és másik verziójú Nürburgring sem volt fent. Azóta volt vmi patch, amit nem vettem észre vagy mi lehet a hiba?
Azóta semmi. Utoljára Bahreini futam környékén volt változtatás (javítás).
Nem lehet, hogy túl alacsonyra van állítva a grafika az RFE-hez? (bár akkor mást szokott írni) Pálya jó helyen van? GameData/Locations/Nurburgring
DX9-ben próbáltad?
Ha továbbra sem jó, akkor másold rá újra a teljes MOD-ot (v2): letöltés
Előtte viszont érdemes 1-2 dolgot elmenteni. Ha használsz JoyToKey-t, akkor a komplett mappát mentsd ki illetve ha GID plugint is használsz, akkor a Plugin/GID mappát is, mert ebben vannak azok a fájlok, melyek a személyreszabást tárolják.
Jaja mindig DX9-ben megyek, pálya is jó helyen van, GameData/Locations/Nurburgring meg ezen belül van egy 09_Nurburgring mappa meg 3 .mas fájlt. De akkor megpróbálom a modot bemásolni mégegyszer.
DoDi indulhat időmérőn mert visszanézve csak pár perccel csúszott le, így ezt most kivételesen elnézzük. Legközelebb ha lehet ne centizze ki senki hiszen van bőven idő a 20 kör meg átlag 30 perc alatt meg van.
Kanadai futamról áthozott, mivel az alábbi pilóták nem voltak Silverstoneban.
- TakiMassa figyelmeztetés
- Makákó figyelmeztetés
- Bandi figyelmeztetés
- BengA figyelmeztetés
- Csab 10 rajthely
Ügyes vagyok: ment a böngésző és kivágott asztalra, mire visszamentem szét volt zúzva a vas...
Lehet pihennem kéne egy kicsit, semmi sem megy mostanában. :s
Bocs Vik,nem gondoltam hogy ott "állsz neki" előzni! Lehet kicsit agresszívebb voltam a kelleténél, de ígyis-úgyis elmentél volna! Ha gondolod óvd meg de én nem akartam hogy ezért kiessél!
Q1-be jöttem egy aránylag jó időt, 6. helyen bent is voltam. Q2-be végre sikerült összerakni a kört, szinte hibátlan menet volt, boldog voltam a pole-al.
Futam:
Felvezetőn levettem a motorteljesítményt 2-esre és a 30. körbe vettem észre, hogy úgy maradt. Csodálkoztam végig, hogy lehet az, hogy teszten 33.1-et jöttem stabilan, most meg középső etapba jöttem 33.8-akat. Hihetetlen volt, többször megfordult a fejemben, hogy kilépek, de végül is nem tettem, kellenek a pontok a bajnokiban. Utolsó kiállásnál fel a lágy, mondom majd jól megtaposom neki, benyát spóroltam eleget, azzal nem lesz gond. De azzal már volt, hogy 78 helyett, 100-al téptem be a boxba, Stop&Go. Visszajöttem Metosz mögé, de meglepően gyorsan átléptem rajta, pedig ő is friss gumikkal volt. Utána Tommy jött vissza elém, de őt is simán megelőztem, ellépni viszont nem tudtam. Ismét 1 nagyon jó meccset vívtunk, a végén Tommy már taktikázott a DRS miatt, szerencsére letudtam annyira szakítani, hogy az utolsó körben ne tudjon megelőzni. 8 pont, semminél több, de teljesen csalódáskeltő eredmény.
Grat Tommynak, jó csata volt!
Illetve gratula a dobogósoknak, valamit mindenkinek, aki célba hozta a vasat!
Gadfly írta:szerk: DoDi indulhat időmérőn mert visszanézve csak pár perccel csúszott le, így ezt most kivételesen elnézzük. Legközelebb ha lehet ne centizze ki senki hiszen van bőven idő a 20 kör meg átlag 30 perc alatt meg van.
Ha indultam volna is mindegy sajnos... Nem volt időm készülni, de próbáltam korrekt módon azért elindulni és reménykedni, hogy a gépem nem hagy cserben. Hát, fölöslegesen. Nem értem mi a gondja ezzel az egész cuccal, de semmi mással nincs problémám. Mire eljön a verseny, vagy akad, vagy befagy az egész. Minden más működik, ez nem. Újratettem, variáltam mindent, de nem javult. Újrapasztáztam a gépem, hogy ne melegedjen, a teljesítményével meg amúgy sincs gond... Elvileg a hűtésnek is jónak kellene lennie. Minden tökéletesen működik. Mélyebb dolgokra is ástam, gondolok itt registry, hátha, de semmi... Ha nem baj senkinek, próbálkozok továbbra is, ha netán meg valaki új jön, és vinné a Mercit, hát nem foglalom tőle!
SCREENSHOTOKAT SENKI NE FELEJTSE LEGKÉSŐBB HÉTFŐ 20:00 ÓRÁIG!
MOST EGY HOSSZABB PIHENŐ KÖVETKEZIK, MIVEL A MAGYAR NAGYDÍJ 08.04.-ÉN LESZ, VISZONT A NAPOKBAN EL FOGUNK INDÍTANI EGY JELENLEG NEM HASZNÁLATOS F1-ES PÁLYÁT, AHOL LEHET MAJD TESZTELGETNI! BAJNOKI TABELLA LEGKÉSŐBB SZERDÁIG FRÍSSÍTVE LESZ.
JÓ PIHENÉST MINDENKINEK ÉS ÚJULT ERŐVEL VÁRUNK MINDENKIT A MAGYAR NAGYDÍJON!
Na hát a végén tényleg szoros lett a futam...
Élveztem a küzdelmet Norbival akivel kicsit kicentiztem a visszatérésemet a pályára. Konkrétan nem is tudtam hogy ő van mellettem, gondoltam lekörözött versenyző. Amikor felvillant a Lotus már tudtam hogy ezt benéztem.
Szerencsére az elnyújtott box kiállásnak hála jobb állapotban voltak a kereket így viszonylag simán el tudtam menni a célegyenesben. Turi ma iszonyú keményet ment. Utolsó etapban jóval nagyobb tempót diktált mint én úgyhogy hatalmas gratula neki!
Utolsó körre már szarrá izzadtam magam annyira ott volt a nyakamban. Ha van még 1 kör akkor tuti megelőz. Összességében a csapatnak ez egy remek futam volt, remélem hasonlóan folytatódik a pályafutásunk mint most...
Képek most sajnos nem lesznek mert holnaptól nem leszek itthon. Ez a feladat most másra fog hárulni!
Köszönöm mindenkinek akivel csatázhattam, élvezetes futam volt.
Gratulálok GÁBOR , Turi , Norbi
illetve mindenkinek aki rajthoz állt, szerintem nagyon szépen csináltuk, remélem legközelebb is összejön egy ilyen rajt és első körök.
Cikk kezdemény a kezdőlapon.
Le a kalappal urak! 19 indulóból 10 körön belül maradt, szerintem nagyon erős statisztika, iszonyatos nagy csata volt!
Makako írta:" Konkrétan nem is tudtam hogy ő van mellettem, gondoltam valami lekörözött versenyző."
...
Jólvan nem kell minden szavamat kiforgatni. Nem sértésnek szántam a kijelentésem. Úgy számoltam hogy Norbi elé fogok visszajönni kb 2mp-el ezért gondoltam. Sajnálom hogy neked ez a mondat sértő volt de mindenkire nem tudok tekintettel lenni. Nem vagyok gondolatolvasó hogy kit mivel sértek meg. Nem volt szándékomban.
Nem mondanék igazat ha azt állítanám, hogy kedvelem ezt a pályát viszont a tesztelések során sikerült egy olyan beállítást összehozni, ami némi reményt adott egy esetleges jó szerepléshez.
Q1:
Sajnos a kormányom már egyáltalán nincs toppon, így elég nehézkes vele egy "tiszta" kört összehozni. A Q1 végén sikerült elkapnom egy olyan pillanatot, mikor nem rángatott középállásban és a jobbra kanyarodást is normálisan érzékelte, így egy egész jó idővel zárhattam az első felvonás végét.
Q2:
Pár napja kitaláltam, hogy változtatok az eddigi szokásaimon és kemény keverékkel fogok elrajtolni. Elég sokat gyakoroltam a Q2-es állapotot és az eddigi legjobb időmhöz képest sikerült 2 tizeddel gyorsabb lennem, ami az 5. helyre volt elég.
Race:
A rajt számomra nem volt túl felhőtlen. Picit később is reagáltam a zöld jelzésre mint a körülöttem lévők, de ettől független sikerült némileg tartanom a pozíciómat. Az egyenes végéhez közeledve láttam a tükörben, hogy jobb oldalt van bőven hely, így oda átpártolva felkészültem egy korábbi fékezésre és szűkebb kanyarvételre. Közben Marcel is ezt a helyet nézte ki mögöttem, aki picit elszámolva a féktávot keresztülgázolt a mezőnyön és Turit eltalálta. Az első kanyarban szinte Norbi mellett fordultam, viszont Turi (megnéztem a replayt) jóval nagyobb lendületben volt mint az előtte lévő Norbi és külső íven kivágott mellé. A gond csak az volt, hogy Turi nem számolt azzal, hogy ott lehet még más is és így az autóm bal oldalán végiggázolva (szerencsére nem sérült) hajtotta végre a manővert. Sajnos ettől én egy picit betorpantam, így Szentpéteri Peti könnyedén elment mellettem. Két helyet visszaesve a 7. helyen zártam a rajtprocedúrát.
Ezt követően próbáltam az előttem haladókkal menni viszont előzésekbe nem akartam belemenni, mert a kemény keverékeken nem éreztem annyira kezesnek az autót ill. lassítani sem akartam magunkat egy esetleges oda-vissza előzésekkel. Így maradtam DRS távolságon belül és moziztam, hogy az előttem lévők miként gyepálják egymást. 15-16 kört terveztem a kemény keverékekkel, mert az ezután fennmaradó körszám pont 2 db lágy etapra volt elegendő. A taktikának köszönhetően sikerült feljönni a 4. helyre, viszont az előttem lévők addigra már egy jelentősebb előnyt dolgoztak ki, így a futam 2. fele igazából csak arról szólt, hogy hozzájuk közelebb kerüljek ill. a mögöttem lévő Szentpéteri Petit tartani tudjam. Ezt valamelyest sikerült is véghez vinni, mert a futam végére picit közelebb kerültem az előttem lévőkhöz viszont Peti is hozzám. Végül nem változott semmi és a 4. helyen lengették be a kockás zászlót.
Maga a futam jó volt, viszont a korábbi tesztekből kiindulva picit több párharcra számítottam. Végül az órával kellett harcolni, ami szintén elég fárasztó volt. Egy nagyon picit csalódott vagyok, mert titkon reménykedtem egy dobogóban, de hááát e van.
A Hungaroringre már feltehetően egy új kormánnyal és új reményekkel fogok érkezni.
Gratulálok a RedBull 1-2-nek és természetesen Norbinak is, -szépen mentetek.
Gadfly az elején tényleg nem figyeltelek, de ha megnézed akkor az ideális íven haladtam, nem kivágtam, Marcell az elején sajnos elintézte a rajtomat, de hát ez van, nagyobb baj nem történt szerencsére.
Elég sokat teszteltem erre a versenyre próbálgattam a beállításokat, végre már valamelyest képbe kerültem
Q1: PB összejött úgyhogy jó volt.
Q2: nem jött össze a 28as idő pedig benne volt.
Verseny:
Első kanyar durva volt. Mellettem belül egy McLaren becsapódott azokba akik már a kanyar közepén voltak. Külső íven mindenkit eltarolt kivéve Bryant aki bejött elém a 3. helyre. Nagyot rajtolt.
Nagy nehézségek árán megelőztem őt, és próbáltam lerázni, hogy kikerüljön a DRS nyitási zónából, 3-4 kör alatt sikerült is hála annak, hogy elkezdtek mögöttem csatázni.
Elkezdtem Turira felkapaszkodni. Kiállás után én lágyat raktam fel így elég hamar utólértem Turit aki beragadt Bryan mögé. Nagyot akartam húzni így az első 4 kanyarba majdnem sikerült megelőznöm mindkettejüket a friss lágyakon. Aztán keresztül húzta a számításomat az, hogy Bryan jobb oldali oldalszekrénye valahogyan beragadt a bal első kerekembe emiatt én kicsúsztam és vesztettem 10mp-et, így újra fel kellett zárkóznom Turiékra. Az etap közepén rájöttem, hogy Turi és Gábor a keményebb keveréken van, így el kellett kezdenem sietni. Turit sikerült befognom majd megelőznöm.
20 körrel a vége előtt kijöttem a kemény gumiért. Sikerült pár kört menni mielőtt a Red Bullos bagázs kijött a lágyakért, ezért Gábort sikerült megfognom ahogy kijött boxból. Tartani lehetetlen volt ezért nem is harcoltam annyira mert úgy sok időt vesztettem volna Turival és Gadflyal szemben.
Turi is hamar utolért és megelőzött. Utána próbáltam egy tempóra beállni amivel a kemény gumival stabilan és viszonylag gyorsan tudok menni, így sikerült megtartanom a 3. helyet.
Ha Bryannel nem akadunk össze talán sikerült volna megviccelnem a Red Bullokat mert csak 9mp-el előttem értek célba. De sajnos ez sosem fog kiderülni.
Gratula Gábor és Turi, és mindenkinek aki célbaért!
hát elég későn derült ki hogy tudok jönni a futamra, így nem is teszteltem rá csak mikor tudtam hogy tudok már 100%-osan jönni akkor kezdtem el és hát azért így szűkös 1 nap alatt nem nagyon lehet össze rakni a csomagot.
Q1: kellett egy picit erőltetnem de végül is bekerültem, de érzésem szerint volt még benne.
Q2: nagyon elrontott kör, de legalább 6. hely :D.
Race: Nagyon jó rajt volt 3-nak fordultam el és úgy jó is volt egy darabig a tempóm de a gumik hamar felmondták a szolgálatot és inkább hátra figyeltem mikor már 4. voltam jöttek rendesen a srácok mögöttem aztán sajnos az utolsó kanyarba hát vmi kiröptetett a belső ívről :D eléggé szépen sérült az autó, de ez még nem is volt akkora gond, ami taktikámat és a versenyemet tönkre tette az az áthajtásos, sajnos túl gyorsan mentem a pitbe befele vagy túl korán iktattam ki a speedlimitert nem tudom már, de vmit biztos hibáztam így hát a végén a célom az volt, hogy amennyire lehet nyomom neki és ha tudok menni vmilyen jó féle tempót akkor 1-2 pozíciót megtudok még fogni. Végül 8. hely, ami nem elég jó, de majd ha legközelebb jövök akkor remélem már egy teljes hét vagy legalább 2-3 nap felkészülési időm lesz majd.
Gábor,Turi,Norbi Gratula nagyon nagy tempót mentettek a futamon!
A felkészülések alatt elég stabil szettel, jó időket tudtam autózni, így vártam a futamot.
A rajtnál jól jöttem el, 2 pozíciót is nyertem az első körben.
A második körben sikerült kivülről megelőznöm Giorgiot feljöttem a 11. helyre, majd a következő féktávon Giorgio, kiütött, ezzel visszaestem az utolsó helyre.Giorgio mintha misem történt volna folytatta tovább versenyét, nem várt be.
Az autó hátsó része sérülhetett, mert a verseny végéig szenvedtem, teli tankos autóval 34 végét, 35 elejét tudtam jönni teszten, versenyen ettől 1 mp-re elmaradtam körönként.
Nem is akartam indulni a versenyen, aztán mégis. Időmérőn nem indultam, mondom végig megyek a versenyen hátulról azt kész.
Igazából, ha nem ugrok ki rajtnál (áthajtásos bünti ) akkor Matte meglett volna és a 12. hely is. De igazából így utólag ennyi készüléssel és ennyi indulási kedvvel jó a 13. hely.
Végig mentem és ez most elég is volt nekem. Remélem Williams-bá nem sértődik meg.
@Csabi
Most lesz némi szusszanásnyi idő, így tessék töltődni felfelé!
@DoDi
Semmiképp ne add fel és próbálgasd, hogy bírja a géped (minket nem zavarsz).
Ahogy olvastam elég sok mindent próbáltál már, így meg sem merem kérdezni, hogy esetleg egy alacsonyabb grafikai beállítással próbálkoztál e. Esetleg egy másik v. korábbi vga driver?
Lehet érdemes lenne egy rendszerfigyelő alkalmazást feltenni ami a háttérben futna míg próbálod az MF1B-t. Meg kéne nézni, hogy mely processzek zabálják az erőforrást, mert az is lehet, hogy vmelyik plugin elindít egy olyan társ folyamatot, amire lehet nincs is szükség.
@Turi
Igen az ideális íven voltál mint ahogy én is. Semmi baj, nem azért írtam mert haragudnék v. ilyesmi csak ez a dolog pont arra volt elég, hogy Peti elmenjen mellettem. Benne van....
Semmiképp ne add fel és próbálgasd, hogy bírja a géped (minket nem zavarsz).
Ahogy olvastam elég sok mindent próbáltál már, így meg sem merem kérdezni, hogy esetleg egy alacsonyabb grafikai beállítással próbálkoztál e. Esetleg egy másik v. korábbi vga driver?
Lehet érdemes lenne egy rendszerfigyelő alkalmazást feltenni ami a háttérben futna míg próbálod az MF1B-t. Meg kéne nézni, hogy mely processzek zabálják az erőforrást, mert az is lehet, hogy vmelyik plugin elindít egy olyan társ folyamatot, amire lehet nincs is szükség.
Infós szakmám van, tehát gépek terén kiaknázok mindent... és próbáltam már igen, alacsony grafikán is, de magason is simán bírnia kellene, ahogy korábban is. Rendszerfigyelő cuccok vannak, sőt, a gépem teljesen le van "könnyítve", tehát semmi fölösleges nem terheli üresjáraton, csak ha szükségem van, ha meg arra már nincs, kikapcsolom, leállítom, valamint a fölös programot se töltődnek be. Tehát a csak olyanok futnak, töltődnek be amik kellenek, vírusmentes és teljes mértékben szemét mentes, ezért is állok értetlenül.
DoDi írta:ATI/AMD vga esetében mely driver az, ami még fekszik az rF-nek?
nekem jelenleg a 13.4-es catalyst van fent. (HD6670)
Mi a pontos tünet és mikor jelentkezik?
VGA aktív v. passzív?
Gép config?
Milyen plugint használsz? (gid, rfhud stb..)
Egész jó rajtot vettem aztán megint kilökött valaki mint a kakit.Próbáltam menni de valami nem klappolt.Nem akartam feladni de amikor makákót próbáltam előzni többször is rám húzta a kormányt és az utolsó próbálkozásnál már ki is rakott a fűre rendesen és ekkor már nagyon elegem lett.
Bandika írta:A felkészülések alatt elég stabil szettel, jó időket tudtam autózni, így vártam a futamot.
A rajtnál jól jöttem el, 2 pozíciót is nyertem az első körben.
A második körben sikerült kivülről megelőznöm Giorgiot feljöttem a 11. helyre, majd a következő féktávon Giorgio, kiütött, ezzel visszaestem az utolsó helyre.Giorgio mintha misem történt volna folytatta tovább versenyét, nem várt be.
Az autó hátsó része sérülhetett, mert a verseny végéig szenvedtem, teli tankos autóval 34 végét, 35 elejét tudtam jönni teszten, versenyen ettől 1 mp-re elmaradtam körönként.
Alig vártam, hogy végelegyen a futamnak
Grat a dobogósoknak
Nyilván nem ez volt életem célja, h téged kiüsselek a futamból, sőt elhiheted nekem sem jött jól, h hirtelen a mezőny végén találtam magam. Nem gondoltam, h abban a kanyarban ennyire lelassulsz, szándékosan visszanéztem az összes pilótát mennyivel estek be abba a kanyarba, van egy jól elkülönülő fekete rész a pályán azon a féktávon, a mezőny nagy része azon a ponton 220 körül volt, ott ahol te 200 felett kicsivel. Nem gondoltam, h ennyire lefékezel abban a kanyarban, replayben látszik is, h már az ütközés előtt elkezdtem a kormányt félre húzni, csak már nem sikerült teljesen kikerülnöm téged. Abban a helyzetben nem éreztem olyan nagynak az ütközést és se magam előtt sem a tükörben nem láttam, h te ki is pördültél mivel holttérben voltál így abban a tudatban voltam, h picit meglöktelek és mentél tovább. Ha látom, h kipördülsz visszaengedlek mert az a kb. két autó aki még mögöttem maradt így már majdnem mind1 lett volna. Ennek ellenére tény, h én vagyok a hibás mert én érkeztem hátulról és nem voltam elég figyelmes, de azt, kicsit erősnek érzem, h emiatt ment el a futamod. Ezzel nem vitát akarok gerjeszteni, csak az én szemszögemből is leírtam a történteket, de mivel megóvtad innentől már lényegtelen ki mit ír a BT majd dönt.
vik írta:Egész jó rajtot vettem aztán megint kilökött valaki mint a kakit.Próbáltam menni de valami nem klappolt.Nem akartam feladni de amikor makákót próbáltam előzni többször is rám húzta a kormányt és az utolsó próbálkozásnál már ki is rakott a fűre rendesen és ekkor már nagyon elegem lett.
vik azt hiszem az arénában amikor megpördültél az én voltam. Talán hibáztam talán nem, de ahogy a mercivel összeértetek nyílt előttem egy nagy kapu ahova beengedtem az autót, de valahogy mégis visszatértél a ívre és így az autóink összeértek. Bocsánatot kérek ha hibáztam.
Makako-s esetet is megnéztem, én ott tuti balra mentem volna mert a DRS zóna végén az az oldal a kedvezményezett.
Amit így összességében láttam visszanézve, hogy akár Én vik Bandi vagy Makako picit a forgalomban töltött versenytáv ami hiányzik még a kezünkből és a fejünkből. Így most ezezn a versenyen elég jól tudtuk tartani ideig óráig a körülöttünk lévő pilótákkal a tempót, ez viszont versenyhelyzetekhez vezetett és végül koccanásokhoz. Ez benne van a versenyben és pont ezek a szituk amikből tanulni érdemes. Makakonak pl azt még szoknia kell talán, hogyha versenyben mögötte van valaki akkor az akár mellé is kerülhet és ott olyankor kell helyet hagyni a másiknak, mert a rajt után amiatt koccantam én is össze vele, mert már mellette voltam a belső íven amikor ő balra indult így elkaszálta az autóm elejét. De ezek azok a helyzetek amikből eddig nagyon nagyon kimaradtunk és én örülök is neki mert van miből tanulni. Én is hibáztam védekezés közben (bár saját káromra) de tanultam belőle. Makako mozdulatát ezért én nem is gondoltam hibának, csak egy olyan helyzetnek amiben ő még talán keveset szerepelt és nem tartott szem előtt dolgokat. Ennyi.
Viszont négyőtökkel akár ha össze tudnánk egyeztetni egy imolai tesztet benne is lennék, azonos setupal, hogy ne hagyjuk egymást faképnél és a lényeg az lenne, hogy folyamatosan egymás körül cirkáljunk, hogy szokjuk a tömeget. Ilyen hibás helyzet felismerések ha így fejlődünk egy esetleges pontszerző helyeken nem elfogadható szerintem.
Bandika írta:A felkészülések alatt elég stabil szettel, jó időket tudtam autózni, így vártam a futamot.
A rajtnál jól jöttem el, 2 pozíciót is nyertem az első körben.
A második körben sikerült kivülről megelőznöm Giorgiot feljöttem a 11. helyre, majd a következő féktávon Giorgio, kiütött, ezzel visszaestem az utolsó helyre.Giorgio mintha misem történt volna folytatta tovább versenyét, nem várt be.
Az autó hátsó része sérülhetett, mert a verseny végéig szenvedtem, teli tankos autóval 34 végét, 35 elejét tudtam jönni teszten, versenyen ettől 1 mp-re elmaradtam körönként.
Alig vártam, hogy végelegyen a futamnak
Grat a dobogósoknak
Nyilván nem ez volt életem célja, h téged kiüsselek a futamból, sőt elhiheted nekem sem jött jól, h hirtelen a mezőny végén találtam magam. Nem gondoltam, h abban a kanyarban ennyire lelassulsz, szándékosan visszanéztem az összes pilótát mennyivel estek be abba a kanyarba, van egy jól elkülönülő fekete rész a pályán azon a féktávon, a mezőny nagy része azon a ponton 220 körül volt, ott ahol te 200 felett kicsivel. Nem gondoltam, h ennyire lefékezel abban a kanyarban, replayben látszik is, h már az ütközés előtt elkezdtem a kormányt félre húzni, csak már nem sikerült teljesen kikerülnöm téged. Abban a helyzetben nem éreztem olyan nagynak az ütközést és se magam előtt sem a tükörben nem láttam, h te ki is pördültél mivel holttérben voltál így abban a tudatban voltam, h picit meglöktelek és mentél tovább. Ha látom, h kipördülsz visszaengedlek mert az a kb. két autó aki még mögöttem maradt így már majdnem mind1 lett volna. Ennek ellenére tény, h én vagyok a hibás mert én érkeztem hátulról és nem voltam elég figyelmes, de azt, kicsit erősnek érzem, h emiatt ment el a futamod. Ezzel nem vitát akarok gerjeszteni, csak az én szemszögemből is leírtam a történteket, de mivel megóvtad innentől már lényegtelen ki mit ír a BT majd dönt.
Tudom, hogy nem ez volt a célod velem is előfordul!Nem is haragszom, azért, hogy nem engedtél vissza, bár a Te autódból is látszik, hogy én ott elcsúszok, inkább az autó sérülése az ami zavart a verseny közben.Abban a kanyarban nem is annyira a féket használtam, inkább a motorféket, és ha esetleg lassabban vettem azt a kanyart akkor azért, mert a pályán akartam maradni.
@Turi
Csak 1 kérdés. Mivel írtad itt korábban, hogy egy HD7770-es kártyád van, ami azért mondjuk ki "jó kis kari"....viszont azt nem értem, hogy a beküldött screenshotokon az látszik, hogy iszonyat le van véve a grafika mikor játszol. Miért?
@Turi
Csak 1 kérdés. Mivel írtad itt korábban, hogy egy HD7770-es kártyád van, ami azért mondjuk ki "jó kis kari"....viszont azt nem értem, hogy a beküldött screenshotokon az látszik, hogy iszonyat le van véve a grafika mikor játszol. Miért?
Eddig Full grafikán futottam a versenyeket, de Nürburgringre több szempontból is "megújultam";
1. Szétszedtem a pedálomat, mert a gázpedál potmétere már néha elég zavaróan ugrált, ez a kigyorsításokon hátráltatott, WD40 megoldotta (mióta megvan nem volt szétkapva). Valamint a kormányt is szétszedtem itt pedig a felváltó gomb, a hátulján mondta fel a szolgálatot és egy kis forrasztgatással kicseréltem egy másik működő kapcsolóra. Az utóbbi időben előfordult, hogy kettőt váltott, de a futam előtt szombaton végleg bedöglött. Próbáltam más gombra beállítani de akkor a Kers/DRS limiter stb. gombokat is át kellett helyezni, de ezt megszokni nem tudtam, ezért mertem belevágni a "maszekba".
2. Újratelepítettem az F1-et rFactorostul, mert a régin, ami a szezon eleje óta van, úgy tűnt, hogy néhány kanyarban akad a játék, nem volt olyan folyamatos mint amihez hozzászoktam, pedig 170 FPS-nél akkor sem volt kisebb érték. Na a reinstall ezt látszólag megoldotta, de az FPS értékek ugyan úgy alakultak, ekkor döntöttem el, hogy a futamra ne legyen ebből hátrányom inkább leveszem amit csak lehet, ezért volt most low grafika. De a videót fullon készítettem 6-os élsimítással (bár ez utóbbi nem nagyon látszik sajnos).
Ezért is is csodáltam, hogy miért low-on mész mikor a videó is HD és látható a magas grafika is. Egyébként ezen a pályán nekem is csinált olyat néha, mintha 1 pillanatra szakadozna a kép (FPS esés nélkül). Akkor ezek szerint ez vmi pálya v. Ati vs. pálya bug lehetett.
Azt hittem, hogy a DFGT-k szinte örök életűek... Az, hogy egy EX nem az, az még oké, mert az utóbbi időben 2-3 hetente nekem is szét kellett szednem.
Akkor ha meg jön majd az új kormányom, ne rakjam olyan messze a WD40-et?
Gadfly írta:Ezért is is csodáltam, hogy miért low-on mész mikor a videó is HD és látható a magas grafika is. Egyébként ezen a pályán nekem is csinált olyat néha, mintha 1 pillanatra szakadozna a kép (FPS esés nélkül). Akkor ezek szerint ez vmi pálya v. Ati vs. pálya bug lehetett.
Azt hittem, hogy a DFGT-k szinte örök életűek... Az, hogy egy EX nem az, az még oké, mert az utóbbi időben 2-3 hetente nekem is szét kellett szednem.
Akkor ha meg jön majd az új kormányom, ne rakjam olyan messze a WD40-et?
Az enyém már azt hiszem 3 éves, de nem emlékszem mikor vettem, előtte EX volt abban is a pedál ment tönkre, lehet hogy bennem van a hiba... :D Illetve a szobában, elég nagy por szokott lenni.
Az biztos, hogy az EX hamarabb elkopott a kezeim között mint ez, ha ez megnyugtat Téged !
Csab én benne vagyok mindenben ami segíti a rutint.Úgy is beszélünk telón hogy mi a helyzet.
Megnéztem a visszajátszást és tényleg csinálhattam volna jobban is a dolgokat.Csak tényleg fura hogy mindig belekeveredek már az elején valami olyan dologba amiről nem tehetek és utána csak kínlódok.
Makákó:Abszolút nem haragszok mert most már elég gyors voltál és ez tök jó.Nekem kell jobban koncentrálnom mert így nem lesznek pontok.A kislányom közben szokott szórakozni(úgy sír mint akit nyúznak ) de remélem ez is megszűnik.
vik írta:Csab én benne vagyok mindenben ami segíti a rutint.Úgy is beszélünk telón hogy mi a helyzet.
Megnéztem a visszajátszást és tényleg csinálhattam volna jobban is a dolgokat.Csak tényleg fura hogy mindig belekeveredek már az elején valami olyan dologba amiről nem tehetek és utána csak kínlódok.
Makákó:Abszolút nem haragszok mert most már elég gyors voltál és ez tök jó.Nekem kell jobban koncentrálnom mert így nem lesznek pontok.A kislányom közben szokott szórakozni(úgy sír mint akit nyúznak ) de remélem ez is megszűnik.
Mondjuk egy kanyargósabb pálya jobb lett volna tesztre, mint pl Fuji de ez a pálya is megteszi.
Ja majd dumálunk és összehozunk valamit.
Bízom benne, hogy Bandi és Makako is benne lesz.
Kell egy kis csatározós tét nélküli küzdelem hogy felvegye ember a ritmust és több mindent szem előtt tudjon tartani egyszerre és azáltal fel tudj mérni a helyzeteket sokkal hamarabb.
Például nekem a vizsgafeladatok közül a TTT és az előzés az nagyon tetszett amit akár csinálhatnánk is a szerveren többen együtt.