MF1B Szerver: Szervernév: ! MF1B 2013 - MaSzim.hU
Szerver IP: 87.229.108.129:34298
Jelszó: kimi
TeamSpeak IP: 87.229.108.129:9987
TS szoba/jelszó: FORMA 1 / kimi
Szerver adminok: Gadfly, Tommy78, Tony
Időterv / Tesztfutam / Jogosítványszerzés:
2013. 10. 01. Kedd
19:00 - 20:00 Vizsgáztatás
20:00 – 20:10 Bemelegítés (10 perc)
20:10 – Tesztfutam (Felvezető kör + álló rajt, teljes táv 80%)
Időterv / 14. bajnoki futam: 2013. 10. 06. Vasárnap
19:30 – 19:45 Időmérő edzés Q1 (15 perc)
19:45 – 19:50 Időmérő edzés - Q2 (5 perc körlimit nélkül, parc fermé szabály)
19:50 – 20:00 Bemelegítés (10 perc)
20:00 – Verseny (Felvezető kör + álló rajt, teljes táv 80%)
GUMIELLENŐRZÉS - SCREENSHOT:
Kiszolgáló: 87.229.108.129
Felhasználónév: f1_gumi
Jelszó: kimi
VÁRHATÓ IDŐJÁRÁS Az időjárás beállításával kapcsolatban kisebb módosítások történtek! A jövőben, futamkiírás pillanatában mindig ki lesz kapcsolva az RFE. Csak abban az esetben fogjuk bekapcsolni, ha a futamhoz közeledve az időjárás előrejelzés szerint, napsütéstől jelentősen eltérő körülmények várhatóak ill. ha valódi események (practice, időmérő, futam) valamelyikén csapadékos idő volt. Ha a szerveren változtatás történik, akkor azt mindig az aktuális futamkiírás topikjában fogjuk közölni!
SZAVAZÁS Tommy-val közösen arra jutottunk, hogy megkérdezünk Titeket, hogy így a bajnokság hajrájában vigyünk e egy kis plusz izgalmat/taktikai változatosságot az események alakulásába. Konkrétan a Safety Car engedélyezésére gondoltunk! Úgy látjuk, hogy a szezonkezdéstől eltérően most már egy sokkal jobban összeszokott és fegyelmezett társaság alakult ki, akik kevesebb galibát okozhatnak, mint az első x futamon. Ezzel kapcsolatosan lehet szavazni az topik legtetején. Az SC csak akkor lesz bekapcsolva, ha az IGEN-ek aránya 80% v. ennél magasabb értéket mutat a szavazás lezárásakor! Szavazni vasárnap (09.29.) 20:00 óráig lehet! Arra szeretnénk kérni mindenkit, hogy csak azok szavazzanak, akik érdekeltek a bajnokságban. Köszönjük!
szerk/eredmény:
16 szavazóból 12 versenyző gondolta úgy, hogy KELL és 4 versenyző pedig úgy, hogy NEM KELL a SAFETY CAR, tehát 75% IGEN és 25% NEM alapján, NEM LESZ BEKAPCSOLVA, mivel az IGEN-ek aránya nem érte el a 80%-ot!
VÁLASZTHATÓ GUMIKEVERÉKEK
LETÖLTÉSEK / TELEPÍTÉS SORRENDJE
1. MF1B13 v2 - FULL MOD
-tartalmazza az rFactort, MOD-ot, RFE (eső) plugint, JoyToKey-t és az rF_HighVoltage-ot
VÁRHATÓ IDŐJÁRÁS Az időjárás beállításával kapcsolatban kisebb módosítások történtek! A jövőben, futamkiírás pillanatában mindig ki lesz kapcsolva az RFE. Csak abban az esetben fogjuk bekapcsolni, ha a futamhoz közeledve az időjárás előrejelzés szerint, napsütéstől jelentősen eltérő körülmények várhatóak ill. ha valódi események (practice, időmérő, futam) valamelyikén csapadékos idő volt. Ha a szerveren változtatás történik, akkor azt mindig az aktuális futamkiírás topikjában fogjuk közölni!
SZAVAZÁS Tommy-val közösen arra jutottunk, hogy megkérdezünk Titeket, hogy így a bajnokság hajrájában vigyünk e egy kis plusz izgalmat/taktikai változatosságot az események alakulásába. Konkrétan a Safety Car engedélyezésére gondoltunk! Úgy látjuk, hogy a szezonkezdéstől eltérően most már egy sokkal jobban összeszokott és fegyelmezett társaság alakult ki, akik kevesebb galibát okozhatnak, mint az első x futamon. Ezzel kapcsolatosan lehet szavazni az topik legtetején. Az SC csak akkor lesz bekapcsolva, ha az IGEN-ek aránya 80% v. ennél magasabb értéket mutat! Szavazni vasárnap (09.29.) 20:00 óráig lehet! Arra szeretnénk kérni mindenkit, hogy csak azok szavazzanak, akik érdekeltek a bajnokságban. Köszönjük!
természetesen jövök
az SC-al kapcsolatban csak annyit, hogy ha 100%-ban tiszta mindenkinek hogy mi is a szitu adott helyzetekben, akkor szerintem egy jó változtatás lehet. Ha azonban oly módon mint a tesztek során érthetetlenül büntet akkor az csak dühíteni fog mindenkit. Mindezek ellenére igennel szavazok.
16 szavazóból 12 versenyző gondolta úgy, hogy KELL és 4 versenyző pedig úgy, hogy NEM KELL a SAFETY CAR, tehát 75% IGEN és 25% NEM alapján, NEM LESZ BEKAPCSOLVA, mivel az IGEN-ek aránya nem érte el a 80%-ot!
Eddig 0 kört mentem...szombaton egész nap nem leszek itthon és vasárnap sem fogok tudni tesztelni, így szerintem egyelőre azt mondom mégsem indulok , de ha változik valami jelzem majd.
@Gilberto
Feltorolódott pár meló, többek közt maszimos is, csak este van időm - megpróbálni utol érni magam, suzukában már erősítem biztosan a csapatot, ott legalább már a pályával is képben vagyok.
@Gadfly
nem leszek csak TS-en meg szerveren, ahogy a múlt héten, témát ami küldtél átolvasom, reagálok este.
Fair versenyt!
SC-re igennel szavazok, ha jól működik akkor kell, élőben is volt 2. most.
GABOR írta:Mostanában elmaradnak a közvetítések. Van valami oka ennek?
Igen van! Az AARTV-nek v. inkább az Alfa Amore Racingnek most indul egy Seat Leon bajnoksága, ami szintén vasárnaponként lesz. Ez mellett fut náluk még egy BTCC 2013 bajnokság is, ami szintén vasárnaponként van náluk, így ezért volt az, hogy amikor ez utóbbi egybeesett a mi futamainkkal, akkor azért nem tudtak jönni közvetíteni. Így, hogy a Seat is elindult náluk tulajdonképp fullos lett az összes vasárnapjuk és ha jól tudom Fáy András (aki az operatőr volt) mindkét bajnokságban versenyez. Mivel nincs másik operatőrjük, így ezért nincsenek mostanában közvetítések.
GABOR írta:Mostanában elmaradnak a közvetítések. Van valami oka ennek?
Igen van! Az AARTV-nek v. inkább az Alfa Amore Racingnek most indul egy Seat Leon bajnoksága, ami szintén vasárnaponként lesz. Ez mellett fut náluk még egy BTCC 2013 bajnokság is, ami szintén vasárnaponként van náluk, így ezért volt az, hogy amikor ez utóbbi egybeesett a mi futamainkkal, akkor azért nem tudtak jönni közvetíteni. Így, hogy a Seat is elindult náluk tulajdonképp fullos lett az összes vasárnapjuk és ha jól tudom Fáy András (aki az operatőr volt) mindkét bajnokságban versenyez. Mivel nincs másik operatőrjük, így ezért nincsenek mostanában közvetítések.
Értem. Köszönöm a részletes választ!
Akkor más programot kell találnom az unalmas hétfői napokra
Természetesen továbbra is várjuk Tőled az összefoglaló videókat (majd a médiatárat is frissítem, mert vannak elmaradások ott is). Esetleg ha lehet javaslatom, akkor a videóknál kapcsold be a versenyzői címkéket. Tudom, picit furán néz úgy ki, de legalább lehet tudni, hogy ki-kicsoda.
Reméljük az AARTV mihamarabb megoldja az operatőr problémát.
Gadfly írta:Természetesen továbbra is várjuk Tőled az összefoglaló videókat (majd a médiatárat is frissítem, mert vannak elmaradások ott is). Esetleg ha lehet javaslatom, akkor a videóknál kapcsold be a versenyzői címkéket. Tudom, picit furán néz úgy ki, de legalább lehet tudni, hogy ki-kicsoda.
Reméljük az AARTV mihamarabb megoldja az operatőr problémát.
Jönni fognak még ha sűrű is lesz ez a pár hét futam szempontból.
Címkéket szoktam használni kamera váltásoknál vagy ha más szituációt veszek, de tény hogy van amikor elfelejtem, de igyekszem úgy csinálni hogy be lehessen azonosítani a versenyzőket.
Amúgy ha van még ötlet mondjátok!
Kár volt erre a pályára az a 150 tesztkör.
De nem keresek kifogásokat, megint túl nagy kockázattal támadtam az első körben, meg is lett az eredménye...
a top10 egyre messzebbnek látszik, reménykedtem benne, hogy ezen a nekem nem tetsző pályán a többiek hibázásból leeshet pár pont.
Sajnos ezt nagyon elhittem.
Suzuka már valamivel jobb pálya, sőt.
Remélem oda sikerül összeraknom egy ütős autót.
Ezalatt az 1300km teszt alatt amit mentem, sikerült a pályát ugy megutálni, hogyha valaki említi lelövöm
A futamot nagyon nem élveztem, egész egy szenvedés volt a melegedő gumik miatt, a csúszkálás meg már csak hab a tortán.
Grat mindenkinek!
Várható volt hogy piszkosul melegszik majd a gumi, ezért inkább a kanyarokra lőttem be a setupot.
Alap esetben még a 300-at sem értem el, ezért úgy voltam vele hogy csak az első hosszú egyenest éljem túl, utána már kényelmesen tudok menni. Elején Gadfly még nagyon tapadt rám de ahogy teltek a körök a többieknek túlmelegedett az abroncs. Itt tudtam meglépni igazából.
Kvali:
Q1: Szokásos.
Q2: Nem jöttem ki körre gumispórolás céljából, úgy voltam vele, akik mennek kört és ezáltal elém kerülnek az első pár kanyarban/körben megtudom őket előzni.
Futam:
A rajt az olyan volt, amilyet vártam, 4. helyen fordultam, pár kanyar múlva megelőztem Szentpéterit. Aztán kb a 3.-4. körig keresgéltem az íveket. Peti elfékezte mögöttem magát ez kicsit megnyugtatott és elkezdhettem támadni Gadfly-t. Egész jó meccset vívtunk, volt 1-2 meleg helyzet, amikor egymás mellett voltunk az 1. szektor végén, de teljesen fair küzdelem volt. Aztán a verseny első feléig egész jó kilátásaim voltak, közeledtem Gáborra, igaz nem nagyon, de mégis csak erőt adott, hogy fogy a távolság. Aztán a 3. etapban, kb 3 mp-ről folytathattam, amikor megszakadt valami. Folyamatosan elfékeztem az 1. kanyart, Gadfly lenyomott, mint a bélyeget. Végére felraktam a lágyat. (Így is majdnem kics*sztem magammal, kb 10 körrel többet számoltam gondolkoztam még egy szuper lágyon.) Aztán Gadfly visszajött elém, húzott is el, mögöttem senki nem volt veszélyes gondoltam bekocsikázok 3. helyen és felveszem a 15 pontocskát. Erre 4 körrel a vége előtt Gadfly eldobta a vasat, 2 körrel később már a DRS-el taktikáztunk, ő nem akart megelőzni a célegyenesben, én nem akartam elöl maradni, mondjuk ha megállok kicsit feltűnő lett volna. Valahogy túléltem a hosszú egyenest, majd 3 kanyarral később Gadfly eldobta ismét, így megörököltem végképp a 2. helyet.
10 körrel a vége előtt úgy látszott "csak" a dobogó lesz meg, Gadfly-t nem tudom elcsípni, aztán mégis csak szereztem +3 pontot és egy 2. helyet. Izgalmas lesz a következő 2-3 futam, ha tartja a Ferka azt, amit itt mutatott lesz még meccs a 2. helyért, mind egyéniben, mind csapatban!
Hát, délutánig úgy volt nem is indulok...erre Q1 5., verseny pedig 6.!
Éppeg csak megvolt a kötelező kör is, ezt nem gondoltam volna, hogy ilyen versenyem lesz.
És még kört sem kaptam Gábortól
Az időmérőn jött az aminek jönnie kellett. A Q2ről 16 ezreddel csúsztam le szóval szoros volt! Szép volt Tommy !
A verseny az már annyira nem volt kiegyensúlyozott a részemről 3 megpörgés és 2 elnézett féktáv határozta meg.
Bandi köszi azt a kiélezett csatát amit vívtunk ! Szép volt! Grat !!!
2 kerékcserével számoltam mivel a keményebbik keverékkel indítottam a versenyt, de aztán az utolsó megpörgéssel leszakadtam 10 mp-re vik-től ekkor úgy döntöttem mindent felteszek 1 lapra, cseréltem még 1x az utolsó 9 körre, és így utólag nem is lett volna rossz. A box utáni 35mp-es hátrányomat 6mp-re csökkentettem 8 kör alatt még 1 kör hiányzott, de az már nem volt. Ez egy izzasztó futamnak sikerült !
Köszönöm mindenkinek akivel csatába keveredtem !
Várjuk Suzukát !
Tudom sokan nem szeretik a szezon végi (Tilke) pályákat, viszont én nem ebbe a táborba tartozom. Különösképp ezzel a pályával sincs bajom, viszont az tény, hogy a myBest pályáktól azért messze van.
Q1-Q2:
Tudtam, hogy nagy hibát követek el, ha nekiállok az F1 2013-nak, mert ezt már korábban megfigyeltem, hogy teljesen át tudja hangolni az embert. Éppen ezért picit döcögősen indult a dolog, de szerencsére bejutottam a Q2-be, ahol pedig csak pár századdal maradtam le a pole-ról. Kicsit mérges is voltam ez miatt, mert nem volt 100%-os a kör, de hát ez van.
Race:
A rajt elég jól sikerült. Gábor kicsit szélesen vette az első kanyart (gondolom féltette a seggét ) viszont ennek köszönhetően a kigyorsítása klasszisokkal jobban sikerült, így a hosszú egyenesben esélyem sem volt támadni. Ezt követően pár körig ott voltam a nyomában, de igazából csak ilyen adok-kapok játék volt, mert az első szektorban én voltam gyorsabb, az utolsóban pedig ő. Pár körrel később Lajossal vívtunk nagy harcot (picit bosszankodtam is, mert a kettőnk párharca pont arra volt jó, hogy Gábor egérutat nyerjen). Mint ahogy Singaporeban itt sem voltam a helyzet magaslatán a pitbejáratnál. Az első kiállásom vmi katasztrófa volt. Szántottam vetettem mire beérkeztem a csapathoz (itt sok mp elment). A futam közepére kezdtem igazán belejönni, mert ekkor már gyorsabb voltam mint Gábor és Lajos. Lajossal többször is pozíciót váltottunk, viszont a futam végére nagyon úgy nézett ki, hogy stabilizálni tudom a 2. helyet. Az utolsó etapra raktam fel a keményebb lágy gumit, melyek meglepően jól működtek.....oly annyira, hogy Lajos és a köztem lévő hézagot tovább tudtam növelni. Gábor ekkor kb. 7-8 mp-re volt előttem, viszont ez végig stabil volt, így kezdtem nyugtázni a 2. helyet. Ami viszont ez után történt azért csak is magamat okolhatom, mert arra lettem figyelmes, hogy Gábor leggyorsabb körétől csak 1-2 tizeddel maradok el és úgy gondoltam, hogy megpróbálom megdönteni ezt az időt. Természetesen a "sokat akar a szarka, de...." érvényesült, mert az egyik kigyorsításon olyat kértem az autótól, ami irreális volt (félig sodródva kerékvetőn kersel) és természetesen kipördültem. Picit csodálkoztam, hogy az első szárnyam nem törött itt le viszont a pályára való visszatérésem elég necces volt, így utólag kérném Lajos elnézését. Ekkor már csak pár kör volt hátra viszont bíztam a tempóba és Lajos nyomába eredtem. Sikerült is felzárkózni mögé viszont jött egy újabb kigyorsítási hiba, ahol végleg elszállt a 2. hely.
Ettől független összességében elégedett vagyok, mert jó versenyem volt és a tempó is rendben volt, amihez kétségtelenül hozzájárul az "új" kormány is. Kicsit még szokni kel az eszközt, hiszen a majd 1 évtizedes EX használatot nem egyszerű kitörölni, de majd stabilizálódik ez is.
A suzukai pálya nálam TOP3-as, így nagyon vártam már ezt a futamot és remélem, hogy ismételten dobogóra állhatok, hiszen nagyon sok Ferrari szurkoló számít ránk.
...............................................
Juteszembe a suzukai pálya és futamkiírás legkésőbb ma délutánra várható!
épp, hogy csak beestem q-ra, örültem, hogy nem utolsónak indultam.
a rajtnál nyertem 2-3 poziciót és a softon indulva volt jó pár körön át váltakozva versenytársam Kopi, Zsozsesz a 7. körben megforgattam és visszaestem az utolsó elötti helyre.ezután Csabot kellett utolérnem ami sikerült is (mint a régi időkben ) megelőzni viszont nem tudtam, egyszerre mentünk boxba lecserélni a soft-ot,majd úgyan úgy jöttünk vissza mp-n beül.a lágyon sikerült megelőzni pár körrel később drs-be majd meglógtam.az utolsó supersoftos etupom után Vik került elém akivel szintén jót küzdöttünk, drs megelőztem de az egyenes végén a motor kigyulladt pedig 4 hütő volt.
végülis jó kis csaták voltak!!!
TABELLA FRISSÍTVE A KOREAI ADATOKKAL! TOVÁBBÁ FRISSÍTVE LETT A VERSENYZŐK MENÜ ÉS A MÉDIATÁR IS.
Gumiellenőrzés utáni eredmény:
1. GABOR 76:13.231
2. Lajos Bodnar +0:20.483
3. Gadfly +0:28.595
4. Tommy78 +0:41.162
5. Peter Szentpeteri +0:42.816
6. BengA +1:39.103
7. Zsozsesz +1 lap***
8. Kopi +1 lap
9. vik +1 lap
10. CsaB +1 lap
*** Zsozsesz még nem küldte el, de ha el is maradna ma 20:00 óráig, az időbüntetést (25mp) hozzáadva sem változna a sorrend.
BT eredmények a következő napokban várható....
Suzuka pálya/futamkiírás legkésőbb a délutáni órákban!
Még 5 futam, tehát maximum 125 pont szerezhető. A következő suzukai futamon már akár bajnokot avathatunk, hiszen GABOR jelen állás szerint 14 pontra van a biztos bajnoki címtől!
Benga Bá bocs mégegyszer az első körben a kiforgatásért! Nem néztem még vissza mi volt ott pontosan csak arra emlékszem,hogy asszem jobbos kanyar volt és a kerékvetőn csúsztam meg vagy mi a f.szom! Sorry,ezért is vártalak be!
Gadfly írta:TABELLA FRISSÍTVE A KOREAI ADATOKKAL! TOVÁBBÁ FRISSÍTVE LETT A VERSENYZŐK MENÜ ÉS A MÉDIATÁR IS. Gumiellenőrzés utáni eredmény:
1. GABOR 76:13.231
2. Lajos Bodnar +0:20.483
3. Gadfly +0:28.595
4. Tommy78 +0:41.162
5. Peter Szentpeteri +0:42.816
6. BengA +1:39.103
7. Zsozsesz +1 lap***
8. Kopi +1 lap
9. vik +1 lap
10. CsaB +1 lap
*** Zsozsesz még nem küldte el, de ha el is maradna ma 20:00 óráig, az időbüntetést (25mp) hozzáadva sem változna a sorrend.
BT eredmények a következő napokban várható....
Suzuka pálya/futamkiírás legkésőbb a délutáni órákban!
Még 5 futam, tehát maximum 125 pont szerezhető. A következő suzukai futamon már akár bajnokot avathatunk, hiszen GABOR jelen állás szerint 14 pontra van a biztos bajnoki címtől!
Makako írta:Benga Bá bocs mégegyszer az első körben a kiforgatásért! Nem néztem még vissza mi volt ott pontosan csak arra emlékszem,hogy asszem jobbos kanyar volt és a kerékvetőn csúsztam meg vagy mi a f.szom! Sorry,ezért is vártalak be!
Nem gond, mert így utólag elnézve amúgy sem lett volna esélyem előrébb végezni. Csak ott nagyon akartam tapadni az élmezőnyhöz, azért mondtam kicsit morcosan, hogy "köszi szépen" :D
Majd egy sör segítségével elfelejtem talán
Makako írta:Benga Bá bocs mégegyszer az első körben a kiforgatásért! Nem néztem még vissza mi volt ott pontosan csak arra emlékszem,hogy asszem jobbos kanyar volt és a kerékvetőn csúsztam meg vagy mi a f.szom! Sorry,ezért is vártalak be!
Nem gond, mert így utólag elnézve amúgy sem lett volna esélyem előrébb végezni. Csak ott nagyon akartam tapadni az élmezőnyhöz, azért mondtam kicsit morcosan, hogy "köszi szépen" :D
Majd egy sör segítségével elfelejtem talán
Basszus most néztem Gábor videóját és frankón úgy tűnik,mintha direkt toltalak volna ki! Szerintem ott a kanyar után visszab.sztam 1-be és ezért tolta ki a seggét pont amikor mellettem voltál!
3.38 - Vik - BengA : BengA kisodródik a 2 kanyar kijáraton, Vik pedig mivel közvetlen mögötte haladt, összeértek. Versenybaleset.
19.11 - Kopi - Zsozsesz : Zsozsesz későn fékez és eltalálja az előtte haladó Kopit, aki kiforog, és két pozíciót veszít, de mivel Zsozsesz megvárja így csak Figylemeztetésben részesül.
57.40 - Vik - Bandi : Vik picit később fékez, és hozzáér Bandihoz, aki nem vesztett se időt se pozíciót, így az eset Versenybaleset.