
Neve: Michigan International Speedway
Helyszín: Cambridge Township, Lenawee County, Michigan, USA
Megnyitása: 1968
Hossza: 2 mérföld
Típusa: D ovál
- kanyarok: 18°
- rajt/cél: 12°
- hátsó egyenes: 5°
A 1996-os évben az Indy Racing League (IRL) a CART-tól független bajnokságot indított. Ennek megfelelően az 1996-os Indianapolis 500 versenykiírása az IRL nyílt provokációja volt a CART ellen: a 33 fős mezőnyből 25 helyet saját részre tartott fenn a rendező szervezet, ezzel ellehetetlenítve a teljes CART mezőny felvonulását. A CART erre válaszként úgy döntött, hogy bojkottálja az eseményt és az Indy 500-zal párhuzamosan (egyazon napon és egyazon órában) megrendezi a saját 500 mérföldes "ellenversenyét".
Bekövetkezett az, amitől '94 óta rettegett mindenki: az észak-amerikai nyíltkerekes autóversenyzés szakadása kiteljesedett: az 1996-os Indy 500 a CART csapatai és versenyzői nélkül zajlott le.
Az „ellenverseny” új helyszíne adott volt, hiszen Indianapolis mellett régóta a Michigan International Speedway adott helyet az IndyCar második legrangosabb 500 mérföldes versenyének. Sok Indy ovállal ellentétben Michigan - tulajdonosa Roger Penske révén - továbbra is kitartott a CART mellett. Így történt, hogy 1996-ban, nem titkolt, hagyományteremtő szándékkal, az immáron néhai IndyCar legnagyobb csapatainak és versenyzőinek felvonultatásával került sor az első „United States 500” elnevezésű megmérettetésre, mely győztesének fődíja a legendás Vanderbilt trófea lett.
1999-ben került sor az utolsó U.S. 500 lebonyolításra.
U.S. 500 győztesei:
1996 : Jimmy Vasser - Reynard/Honda
1997 : Alex Zanardi - Reynard/Honda
1998 : Greg Moore - Reynard/Mercedes
1999 : Tony Kanaan - Reynard/Mercedes
A pálya szervízsávval rendelkezik. A szervízsávot a pályától sárga/fehér záróvonal választja el a "szélvészgyors" pályaívtől. A szervízsávról a pályára a T2 után, a hátsó egyenesben lehet kitérni, azután, hogy a sárga vonal fehérre vált. Kihajtáskor maradjatok a belső íven!!! Ugyan ez vonatkozik a zöld zászlós periódus alatti pit bejövetelre: a pályáról a szervízsávba a T3 előtt, a hátsó egyenesben kell letérni. A szervízsávban vigyázzatok a sebességre, az autót tartsátok a fehér záróvonal alatt! A záróvonal alatt előzni tilos!
PÁLYA KONFIGURÁCIÓ: SUPERSPEEDWAY
FORMÁCIÓS KÖR SEBESSÉGE: 120 kmh (75 mph)
RAJTOLÁSI SEBESSÉG: 195 kmh (120 mph)
PIT LIMIT: 120 kmh (75 mph)
Szerver:
Szervernév: ! IndyCar - MaSzim.hu
Szerver IP: 87.229.108.129:34280
Jelszó: Dixon
Letöltések:
Mod: IndyCar 2013 Mod
Pálya: Michigan
Motor sérülés javítás: JAVÍTÁS
Hotlap
LIVE TIMING
2014.01.03., Péntek-i teszt menetrendje:
• 16:00 : Kötelező jelentkezés
• 18:00 : Szerver idő pontosítás
• 18:00-19:00 : Gyakorlás, vizsgázás
• 19:00-19:10 : Kvalifikáció
• 19:10-19:20 : Bemelegítés
• 19:20 : Verseny / 80 kör
2014.01.05., Vasárnap-i teszt menetrendje:
• 16:00 : Kötelező jelentkezés
• 18:00 : Szerver idő pontosítás
• 18:00-19:00 : Gyakorlás, vizsgázás
• 19:00-19:10 : Kvalifikáció
• 19:10-19:20 : Bemelegítés
• 19:20 : Verseny / 80 kör
2014.01.10., Péntek-i teszt menetrendje:
• 16:00 : Kötelező jelentkezés
• 18:00 : Szerver idő pontosítás
• 18:00-19:00 : Gyakorlás, vizsgázás
• 19:00-19:10 : Kvalifikáció
• 19:10-19:20 : Bemelegítés
• 19:20 : Verseny / 100 kör
2014.01.12., Vasárnapi verseny menetrendje :
• 16:00 : Kötelező jelentkezés
• 18:00 : Szerver idő pontosítás
• 18:00-19:00 : Gyakorlás
• 19:00-19:10 : Kvalifikáció
• 19:10-19:20 : Bemelegítés
• 19:20 : Verseny / 250 kör
Jelentkeztek:
Matte
BengA
Tommy
Dietrich
Gadfly
finisher
RPeti
Bandika
WA Mozart
Gstyle
Bodnar