Verseny részvétel, illetve hiányzás bejelentés a futamokra kötelező! Minden futamkiírás első hozzászólásában találhatok a hivatalos információk, illetve a szerverre lépéshez szükséges adatok, modok, pályák, kiegészítések.
metosz
Hozzászólások: 7600
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00

Hozzászólás Szerző: metosz » hétf. feb. 17, 2014 11:05 pm

Hirtelen elrohanásról MO után szó sem volt, legalább 10 körrel később szálltam ki, mert nyomasztott, hogy mi történt, és mi történik éppen, nem tudtam már koncentrálni a versenyre.

Egy ilyen feladattal, mint az online, bíráskodás nem lehet egyedül hagyni senkit sem, Tony-nak segítségre volt szüksége. Kértem tőle futam előtt, hogy gyakorlatilag figyelmeztetésen kívül ne csináljon semmit, csak éreztesse jelenlétét. Nem volt etikus, hogy beleszóltunk a bíráskodásba, hagyni kellett volna Tony-t dönteni.

Utólag megnézve én versenybalesetnek ítélem a történteket, és mivel én vagyok a bíró, ezt el kell fogadni mindenkinek. Ráadásul Kopi és MO nem ütközött nagyot, Kopi simán folytathatta volna, egyáltalán nem történt durva dolog, végképp semmi szándékosság nem fedezhető fel, - egyik versenyző részéről sem. Szerencsés baleset volt, amiből nem lett tömegbaleset.

-okos-
Érdekes, hogy arról nem beszélünk, ami valójában az egész problémát okozta. Egy olyan szituáció következett be, amire nem számítottunk. Igazából most sem értem mi történt, valószínűleg LAG vagy rF probléma mert megnézve, Norbinak nem kellett volna visszavenni a körét - ami elsőre elhangzott.

Viszont a dologból tanultunk, és ha legközelebb ilyen van, bíró sárgát ítél (erre van admin parancs), hogy legyen ideje rendezni, mindeközben megtiltja a bokszutca látogatást.

Szerintem alkalmasak vagyunk erre a versenyzésre, a problémát azok keressék magukban, akik sárgákat okoztak, vagy ütköztek. A többieket ne vegyük egy kalap alá, mert igenis a társaság tudja, hogyan kell oválon versenyezni. Aki rendszeresen hibáznak, jöjjenek minden tesztfutamra, és idővel rendbe jön a dolog. ;-)

-v-
500-on jók leszünk! Illetve tanuljunk abból, hogy nem lehet egy évben 10x 500-as verseny, eleve elveszíti az értékét a nagybetűs 500-as verseny, amiből félévente 1 bőven elég!!!

Köszönöm szépen, hogy végül ilyen sokan rajthoz álltatok, főleg Gadflynak és Tommynak amiért a végéig kitartottak és gratulálok Gingernek ezúton is a győzelemhez. -g-

500 mérföld már magában tiszteletre méltó teljesítmény! -l-

Témát kérem szépen senki ne zárja le! Másik témában akkor úgy is előjön, nem célravezető szerintem szőnyeg alá söpörni. Illetve csak akkor zárjuk le, ha minden érintett hozzászólhatott, nekem is csak most volt időm reagálni, gondolom vannak még így páran, - gratulációkat is figyelembe véve!
Kép

Avatar
KOPI
Hozzászólások: 1989
Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
Admin: Admin

Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00

Hozzászólás Szerző: KOPI » kedd feb. 18, 2014 7:29 am

Látod Tommy erről beszéltem tegnap.Történhet bármi,én vagyok a fasz. :-D.Esetleg szétnézek más ligában hogy ne bomlasszam itt a népet.
Kép

metosz
Hozzászólások: 7600
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00

Hozzászólás Szerző: metosz » kedd feb. 18, 2014 8:24 am

KOPI írta:......Történhet bármi,én vagyok a fasz. :-D.....
„Versenybaleset” volt, ami azt jelenti, hogy mindkét fél, aki benne volt, többet vállalt, mint kellett volna. Konkrétan MO nagyobb rálátással rendelkezett, de kevesebbet csúszott fel, mint amennyit te kevesebb rálátás le.
Direkt nem írok neveket, akiket megkértem, hogy nézzék meg, nehogy belekeveredjenek, de véleményem és döntésem kialakításában maximálisan körültekintő voltam. Gondolom higgadtan, te is megnézted az esetet, durva ütközés nem történt. Sajnálom, ha neked csak az a döntés a megfelelő miszerint csak MO volt a hibás, de elfogadom. Viszont engedelmeddel én nem így látom, „kettőn állt a vásár”. Azt is értem, hogy felturbózott, verseny állapotban úgy ítélted meg, folytathatatlan a verseny számodra – amit szóban TS-en jeleztél, de ez kocsid állapota erre nem adott okot, nem vesztettél szárnyakat, szerencsés ütközés vagy inkább befordulás, keresztbeállás volt.
Kép

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » kedd feb. 18, 2014 8:57 am

"Látom, hogy nem érted, ezért a kedvedért elmagyarázom :D Én ott felmértem a helyzetet, és a verseny ötödénél egy jó lépés lett volna előre, kb 150 nyugodt kört nyertem volna vele, és esetleg némi előnyt pl veled meg Petivel szemben. Nem volt egyáltalán veszélyesebb, mint egy az egyben ugyanezt csinálni. Kopi valszeg egyegyben is nekem jön." - WA Mozart

metosz, te vagy a bíró, te döntöd el - ez egyértelmű.
Én elfogult vagyok, de szvsz a kontaktot megelőző eseménysorral együtt kellett volna vizsgálni a helyzetet. A lila köd tipikus esete. Erre nem ad választ a fenti magyarázat sem. Mozart ahogyan az fent látszik rövid idő alatt az utolsó pozíciók egyikéről az élre akart törni. Kopi pedig a verseny ötödét tömegben autózta le és nem akadt össze senkivel.

A tesztverseny a szituációk begyakorlását jelenti. Enélkül versenyzőket elrajtoltatni nem lenne szabad. Javaslom, hogy a jövőben ezt gondoljátok át. ;-)
Peter Rigo

Csaba
Hozzászólások: 1753
Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00

Hozzászólás Szerző: Csaba » kedd feb. 18, 2014 9:02 am

Ginger17 írta:
Csaba írta:@ Ginger
Én a múltkor is mondtam, hogy olyat adj amiben nincs kamu, ebben volt és ezt az egyet nehezményezem, mert azt, hogy ennél a modnal oválon a váltót így kell beállítani, arra nem most jöttél rá te sem és én sem. Ez tök mind1 melyik pálya, mindig érvényes volt.
Ez az egy bánt engem, ez nem tetszett. Én nem sajnálom tőled a beállításod, megérdemled a győzelmet, te dolgoztál ezért a legkeményebben évekre visszamenőleg.
Nagyon sajnálom Csabi, hogy ennyire átestél a ló másik oldalára. Te komolyan elvártad volna, hogy folyton rakjam ki majd közszemlére az aktuális legjobb setupomat? Esetleg ne is legyen melótok vele ugye? Bármennyire furcsa Mesterem, az utolsó pillanatig nem tudtam eldönteni, hogy milyen settel fogok indulni. A csütörtöki tesztversenyen is még a kirakott setupom (igen, rövid váltós) egy továbbgondolt változatával futottam, mert az autó sokkal-sokkal stabilabb volt szélárnyékban (konkrétan minden helyzetben padlógázzal futott és sokkal jobban fordult) metosz kedden szólt, hogy próbáljam ki a hosszabb váltót is, hátha jó lesz ide, de nem nagyon bíztam benne, mert azzal nem fordult a gép. Aztán végül Petivel egyeztetve egy köztes váltót választottunk. Remélem kielégített a magyarázkodásom, bár nem hiszem, hogy tartoznék ezzel bárkinek is, pláne nem egy olyan srácnak aki pl. Poconóból is visszalépett, mert Mo' nem jött és nem adott neki settet - pedig látod, ott is működött volna a hosszabb áttét.

Jobban esett volna a részedről, ha egy picit gondolkozol mielőtt ilyeneket írsz. Nem így ismerlek. Persze Mozart azt nem mesélte ugye, hogy a Milwaukee settjét elkéretem anno és majdnem 1 tizeddel lassabb voltam vele, mint a sajátommal azon az 1 db mérföldön... akkor az ő setupja máris "kamuset"??? Szomorú vagyok Csabi. Szomorú.

ui.: Előre szólok - bár én nem fogok jönni, de Indianapolisban májusban ne használjatok hosszú váltót. Oda (is) teljesen rossz - Csabi csak "biztosan" félre akar vezetni titeket!
Félre beszélsz "Mesterem", egy dologról van szó a váltó áttételről ami szándékosan volt rossz, ez az egy kúrja fel az agyam, ne rakj ki szándékosan szart, ezt kértem mindig és ebben következetes voltam.
Nem tudom miben csalódtál, mert nálam őszintébb és egyenesebb emberrel Te az életben nem fogsz találkozni, és nagyon átgondoltam mit írok. (ez független attól, hogy messze nem vagyok tökéletes).
Szerintem te kerülöd az egyenes választ, még magaddal szemben is.

Hogy ezt a Poconobol visszalépett dolgot honnan vetted? Ott voltam minden versenyen, csak felcsesztem az agyam, mert ezen a pályán nem lett volna szabad versenyezni(ha én vagyok a szakosztály vezető, akkor megnöveljük a pálya tapadását), ss pályán fékeznem kellet, meg is lett az eredménye...

És képzeld Mozart mesélte! És biztos, hogy nem kamu, mert az életében nem adott kamut senkinek, inkább nem adott(bár nem emlékszem, hogy lett volna ilyen).

Amúgy meg te dolgot mit csinálsz, és részemről sok sikert kívánok neked mindenhez, mert ettől még nem utállak! :)
Buchert Csaba

Csaba
Hozzászólások: 1753
Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00

Hozzászólás Szerző: Csaba » kedd feb. 18, 2014 9:04 am

Gilberto írta:Ocsmány ami itt folyik rááldoztam 20 percet hogy végigolvassam, ahogy köpköd mindenki mindenkire, és olyan jelzővel illeti a másikat amivel nem kéne... :wtf: Emlékszem egy MF1B óvás topickban kapott üzenetre amivel az illető (remélem magára ismer) fakadt ki azon hogy én bizonyos esetek miatt milyen hangnemben óvok, stb.... Na most kérném szépen olvassa el újra a privátok között (2013.okt 21.)az akkori levélfordulatot, és cserélje meg a szerepeket, és tegye azt amit akkor én az ő intelmére tettem, és szólítsa fel erre kedves embertársait is! :doh:

KÖSZÖNÖM!
:viking: :merges:
Igazad van! És ma be fogom fejezni, de még muszáj pár dolgot leírnom! :)
Buchert Csaba

Csaba
Hozzászólások: 1753
Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00

Hozzászólás Szerző: Csaba » kedd feb. 18, 2014 9:09 am

Tommy78 írta: Egyáltalán nem változtam meg mindig is ilyen voltam, és abszolút nem hisztiztem, nem is szokásom, de bárkit megmernék itt kérdezni, hogy mondja már meg hányszor hallottak engem hisztizni. Szóval ekkora baromságokat légyszíves ne írjál rólam, mert rohadtul nincs igazad, és utálom mikor hazugságokkal dobálóznak.
"gyerekes, kicsinyes, ellenséges" - ezeket honnan szedted, kivel voltam itt a Maszimon valaha is ilyen???? Tudnál példát mondani? Vagy most csak ilyen kedved volt? Én se így ismertelek Csabi már ne is haragudj, amiket írtál, én sose írnék vagy mondanék ilyet senkinek, és mégis én vagyok ellenséges. Ehhez tényleg csak Gratulálni tudok!

Ilyeneket nagyon nem szeretek írni, de ezt nem tudtam szó nélkül hagyni, mivel nekem címezted, és azért elég szépeket írtál rólam, muszály volt válaszolnom.
Köszönöm Csabi a Tiszteletet!
Ha példát szeretnél!
A liga talira elég visszaemlékeznem, nagyon sokat figyeltek, talán még egy órát is a különböző reakcióidat, Mozart felé. Egyértelműen gyűlölöd, és ez lejött a versenyen is annál a bizonyos szitunál.
Buchert Csaba

Csaba
Hozzászólások: 1753
Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00

Hozzászólás Szerző: Csaba » kedd feb. 18, 2014 9:10 am

RPeti írta:@Csaba
Nem áll jól a magas ló, és kb semmivel sem értek egyet, de ez az én bajom :)
Buchert Csaba

Csaba
Hozzászólások: 1753
Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00

Hozzászólás Szerző: Csaba » kedd feb. 18, 2014 9:13 am

gstyle írta: ÉN DÖNTÖTTEM!!!!
Ez nagy hiba volt, Te versenyeztél, nem lenne szabad belefolyni ilyenbe(inkább utólag korrigálni, ahogy Metosz is mondta korábban).
Buchert Csaba

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » kedd feb. 18, 2014 9:14 am

Igen lassan, tagolva, olvasd el Csaba amit leírtam, újra. Erre kérlek.
Ha van 5 perced - és kérhetek ilyet -, azt is olvasd hozzá amit a setup mellé írtam használati utasításnak.

Pocono nem Superspeedway Csaba... és Poconoban nem kell(ett volna) fékezni, csak ellebegtetni a gázt. Az, hogy ez neked nem megy, (sztem türelmetlen vagy) egyedül a te gondod, nem pedig a pálya hibája. A pálya mindenkinek ugyan az. Amúgy erre írtam korábban, hogy mi mindannyian mást látunk az oválversenyzésben. Ezek szerint te a padlógázt keresed. Rossz hírem van... nem erről szól a dolog. ;-)
Peter Rigo

Csaba
Hozzászólások: 1753
Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00

Hozzászólás Szerző: Csaba » kedd feb. 18, 2014 9:15 am

Akkor srácok én befejeztem, több hszt tőle nem láttok, hiányozni nagyon remélem nem fogok!

Sziasztok.
Buchert Csaba

Norbi
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1270
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 12:06 pm
Admin: Admin

Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00

Hozzászólás Szerző: Norbi » kedd feb. 18, 2014 9:23 am

Padlógázas volt Ginger "kamusetje". Szélárnyékban is.

Avatar
gstyle
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1079
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00

Hozzászólás Szerző: gstyle » kedd feb. 18, 2014 9:37 am

Csaba írta:
gstyle írta: ÉN DÖNTÖTTEM!!!!
Ez nagy hiba volt, Te versenyeztél, nem lenne szabad belefolyni ilyenbe(inkább utólag korrigálni, ahogy Metosz is mondta korábban).

Ja persze, Én mindig hibázok.
Túl könnyen ítélkezel, holott Te is hibáztál többször is, mint bíró a Porsche és a brazil V8 alatt!!
És pont velem szemben!!!!

De ha már ilyen könnyen a képembe vágsz dolgokat, akkor visszadobom a labdát!!

Le is írom, hogy ne kelljen rákérdezned.
Uccsó verseny Porsche: kilöksz összetörik az autóm, nincs büntetés magadnak.
Brazil V8 2. verseny, kétszer is kilöksz, a másodiknál törik az autóm, nincs büntetés magadnak.
Későbbi versenyen meglököm Kopi-t, veszít 3 helyet, kapok 5 rajthelyes büntetést.

Hogy is van ez?!?!?
"Néha bukik az ember, de a törött csontok összeforrnak, és hajtunk tovább." by Gilles Villeneuve

Kép

http://www.indycar-hungary.hu

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » kedd feb. 18, 2014 9:48 am

Norbi írta:Padlógázas volt Ginger "kamusetje". Szélárnyékban is.
Nem erről beszél a Csaba Norbi. Az a set, amivel a versenyen végül indultam, "gázlebegtetős" volt. Csaba szerint azt a setupot kellett volna nekem közszemlére bocsátanom, mondván az az "igazi", amit pedig kiraktam az "kamu". Azt is leírtam (vagy a tesztversenyen mondtam? - már nem emlékszem), hogy ide a michigani setup(om) egyátalán nem volt jó, ezért konkrétan a májusi Indy set volt az alap - most írjam le részletesen a poénokat? ... szóval az a set, ami egyébkén az első teszt alkalmával még nem is létezett (de nekem persze ki kellett volna raknom a hosszabb váltó áttét miatt Csaba szerint - mint alternatívát) - nem hiszem, hogy tetszett volna bárkinek is - ez a lebegtetős dolog nem nagyon szokott menni és veszélyes is lehet annak aki nem gyakorolja be rendesen - ezt gondolom azért, mert Kopi próbálta és szólt, hogy "ezzel ő nem megy", mert nem jó.

Azt már csak halkan jegyzem meg, hogy mindezek ellenére igen sokan használtak a versenyen alacsony fordulatot, annak ellenére, hogy azzal sztem az autó nem fordult rendesen - nem tudom, hogy metosz ötlete nyomán, vagy sem, de én (RPetivel) egy köztes megoldásban maradtunk - márha létezik ilyen. Tettem mindezt olyan megfontolásból, hogy arra számítottam Mozart atktikája újra az lesz, mint Michiganben: elöl akar majd menni. Gondoltam nem baj, én majd spórolok. Sokat.

Nos, ha valahol hülye voltam, az az, hogy kiraktam bármit is, annak ellenére, hogy Peti Michiganben egyértelműen leírta, hogy ezt nem lenne szabad. Ellenben nem vagyok hajlandó magyarázkodni - nem is értem, hogy miért teszem. :roll: P...nak írtam megint ennyit.
Peter Rigo

W A Mozart
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 669
Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
Admin: Admin

Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00

Hozzászólás Szerző: W A Mozart » kedd feb. 18, 2014 9:58 am

Ginger a Milwaukee setemmel 22.230at mentél, én 22 187et. Ez barátok közt is kevesebb, mint fél tized (mérnököknek század :D). Szerintem egy ilyen setnek örültek volna elég sokan még úgy is, hogy fél tizeddel lassabbak, mert ez enm 4 tized. Te adtál Csabinak michiganben egy setet azzal, hogy ez a jó set, amikor te már 30 5öket mentél versenyen, amivel nem lehetett 31en belül közlekedni :), na az szerintem hiper gáz. Csabi átküldte nekem, ránéztem, és mondtam neki, hogy "te most szivatsz, ezzel ránézésre nem lehet 31en belül menni", nem is lehetett :D Ez a mások hülyének nézésének tipikus esete. Tudom, hogy tudod, hogy ez gáz. És most már azt is értem, hogy RPeti miért feltételezte anno Barberen, mikor setet kért tőlem, hogy nem a tutit adtam. Azért, mert ti így nyomjátok, mert magából indult ki.


A mostani futamot és Kopis balesetet illetően pedig, semmilyen lila köd nem volt, még akkor sem, amikor kiálltam. Teljesen nyugodt voltam. A vis maior alatt sem voltam ideges. Ez pedig boszorkányüldözés, amit művelsz Ginger. Kisstílű és gyermeteg. Nem is értem, kit nézel hülyének, tényleg. Mintha még sosem versenyeztünk volna együtt oválon :), vicces mindenesetre, hogy ezt csinálod. Jellemrajznak tökéletes.

Ja és nem akarok genyó lenni, de ezt most osztotta meg egy friss facebookozó, és hasonlít az egyik maszimos "nagyágyúra" :D :D :
http://csubakka.hu/nem-ronda-vagyok

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » kedd feb. 18, 2014 10:03 am

Csak gondolkodok. Nem tudom, hogy Csabáék milyen settel mentek. A quali körökből ítélve nem lehetett az olyan rossz. Így azt gondolom az is lehetett volna egy opció, hogy Csaba (vagy Mozart) megosztja a saját "nem kamu" settjét a többieknek és akkor lett volna alternatíva A VERSENY ELŐTT(!!!). Sztem ezt kértem is, hogy - aki teheti - ossza meg a tapasztalatait - de ezt valahogyan nem sikerült a részükről meglépni. Mint azt fent írtam, egyedül metosszal sikerült konzultálni a hosszabb váltóval kapcsolatban.
Peter Rigo

W A Mozart
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 669
Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
Admin: Admin

Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00

Hozzászólás Szerző: W A Mozart » kedd feb. 18, 2014 10:05 am

Ginger17 írta:Csak gondolkodok. Nem tudom, hogy Csabáék milyen settel mentek. A quali körökből ítélve nem lehetett az olyan rossz. Így azt gondolom az is lehetett volna egy opció, hogy Csaba (vagy Mozart) megosztja a saját "nem kamu" settjét a többieknek és akkor lett volna alternatíva A VERSENY ELŐTT(!!!). Sztem ezt kértem is, hogy - aki teheti - ossza meg a tapasztalatait - de ezt valahogyan nem sikerült a részükről meglépni. Mint azt fent írtam, egyedül metosszal sikerült konzultálni a hosszabb váltóval kapcsolatban.

Tőlem nem kért senki semmit. Ti vagytok a setup és ovál királyok Petivel :D

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » kedd feb. 18, 2014 10:17 am

W A Mozart írta:Tőlem nem kért senki semmit.
Tőlem sem Mozart. Tőlem sem - ezt ne feledd! ;-)

... de akkor tulajdonképpen neked az a bajod, hogy nem adtam nektek "high-end" setupot. Az tetszett volna mi? Az én setupommal akarsz királykodni? Mozart... nane! Egyébként ugye írtam már neked, hogy ugyan azzal a settel két mérföldön kapsz tőlem 1-2 tizedet egy 2 mérföldö oválon. Ebből volt már korábban egy szösszenetváltásunk. Különben elképzelhető, hogy a Milwaukee pole-os setupodnak is örültek volna a többiek... mondjuk én is. :razz: Azt a versenyt simán megnyerhetted volna, de a szokásos forgatókönyv zajlott: jött a fal jobbról, vagy az ellenfelek balról (szerk.: javítva, kiegészítve - bocs)

Az pedig vasárnap egyébként lila köd volt Mozart. Hülye voltál. Ne magyarázd, nekem ne(!) nem ma kezdem a "szakmát"... tudom milyen az, csak én megtanultam kezelni. A fenenagy higgadtságodban még a limitert sem nyomtad be. Ha pedig tudatos volt mindez, akkor az még szomorúbb, mert mások versenyét tetted tönkre. "Szerencse", hogy "csak" Kopi volt ott.

A Petivel folytatott munkamódszereimről pedig majd Peti értekezik.
Mellesleg azt te sem gondolhatod komolyan, hogy tőlem fog Peti ROAD(!) setupot kérni... ott azért még nem tartunk.

A többit pedig leírtam. Nem nektek, mert ti nem szoktátok elolvasni - hanem a többieknek. Jellemrajzról pedig inkább ne értekezz - pont te ne!

;-)
Peter Rigo

W A Mozart
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 669
Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
Admin: Admin

Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00

Hozzászólás Szerző: W A Mozart » kedd feb. 18, 2014 10:26 am

:D Nekem nincs szükségem a setupodra...szerintem ez talán látszik is. De a többieknek ige, és kérték is. Nem azzal van baj, ha enm adsz, hanem amikor hülyének nézed őket, ahogy ezzel a vakítással is teszed, amit most művelsz. Nem hülyék.

Épp most írtam, hogy örültek volna, de tőlem nem kérte senki. Aki kérte, megkapta.

A másodperc alatt pedig először tizedek, aztán századok és ezredek a váltók. Oválon pedig többnyire a jobb oldali falnak szoktam nekimenni, azért, mert a nagypapás tempó nekem tényleg kicsit fájni szokott még, ezt jól llátod, így azzal játszom, hogy centizgetek, és nem vagyok annyira jó, hogy ez menjen. :D Szóval becsúszik egy-két baki. A nem vagyok ideges pedig nem jelenti, hogy tudom, hogy mi történik, egy teljesen nem-versenyszituációban, amiről zéró azaz 0 információm van. Igazából az se lett volna meglepő, ha én folytatom a versenyt és kaptok 5 kört...mielőtt metosz sárgát csinál.

Egy okostojás vagy, aki ferdít és játszmázik. Beszélgess/vitázz rendesen, és lesz értelme. Ne nyerni akarj, hanem megoldást találni a vitában. Nem is gyerek vagy, hanem nő.

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » kedd feb. 18, 2014 10:36 am

W A Mozart írta:Nem is gyerek vagy, hanem nő.
Én úgy emlékszem félretoltalak magamtól amikor rám akartál ugrani.
Tanúim vannak rá!

A többiek pedig majd nyilatkoznak arról, hogy mennyire szoktam "hülyének nézni" őket.
Engem megszoktak keresni, téged pedig - ahogyan írtad - nem. Ezen picit gondolkozzál el! ;-)
Peter Rigo

W A Mozart
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 669
Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
Admin: Admin

Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00

Hozzászólás Szerző: W A Mozart » kedd feb. 18, 2014 10:40 am

Oké, Ginger, a többiek majd segítenek. Én meg gondolkodom :) Tökéletes végszó.

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » kedd feb. 18, 2014 10:44 am

W A Mozart írta:Oké, Ginger, a többiek majd segítenek. Én meg gondolkodom :) Tökéletes végszó.
Nos, gondoltam csak leírják a saját véleményüket és nem kell a szájukba adni azt, ahogyan te próbálod.

Parttalan a vita.
Tényleg nem szeretlek.
Nem kellesz... :beee:
Peter Rigo

Avatar
sanya
Hozzászólások: 1117
Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 5:31 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00

Hozzászólás Szerző: sanya » kedd feb. 18, 2014 11:48 am

Aztakurva... :hanyas:

Szimpatikus nem leszek vele, hogy kívülállóként belepofázok de nem különösebben érdekel!
Kicsit elment személyeskedésbe a vita, de hát rendszerint így szokott végződni... :fogatlan:
Ha jól bogozom a szálakat, akkor a setup féltés-nem féltés, adsz tutit-nem adsz tutit a gordiuszi csomó.
Én is a sz@r setupolók táborát erősítettem anno és erőteljesen rá voltam szorulva a segítő kezekre.
Próbáltam visszasegíteni ha módom volt rá.
Volt akinek én sem adtam, és volt akitől hiába is kértem volna. Volt, hogy nem a tutit adtam, volt, hogy nem azt kaptam. Így van ez rendjén.
Aki azt mondja, hogy itt nem játszott, játszik szerepet a szimpátia vagy ne adj Isten a barátság, az vagy álszent vagy olyan erkölcsi magaslatokban tanyázik, hogy oda fel sem merek nézni.
Köbö egy embert tudok, aki mindig, mindenkinek a tutit adta: metosz.
Mint tulajdonos-vezérigazgató -ww- egészen más volt a motivációja.
Aki tényleg elvárja, hogy a beleölt 20-30 óra kemény munkát odadobja(m) mindenkinek az ostoba és kész.
Igen, ha béna fos vagyok, legalább paraszt ne legyek és próbáljak valamit bedobni a közösbe, hátha a "szimpátia elven" visszajön némi segítség.

RPeti talán tudna mesélni egy elég extrém setupolásról ami épp erről szól... -gepout-

@Mozart
Nem keresem vissza, de nem rég volt. Kissé gúnyosan beszéltél azokról akik besírják a fórumba, hogy csak keveset tudtak készülni, jaj mi lesz... szerinted így managelik ki maguknak a setupot és/vagy az előre legyártott kifogást. Nem citálom ide de azóta tucatszor tetted magad is.

@Csabi
@Mozart

Falhoz állítjátok a két Petit a setup miatt. Miért az egyel "ezelőttit" teszik közszemlére, miért "hazudnak, vetítenek" beállítás ügyben.

Nos, egy hónappal ezelőtt így vélekedtetek RPeti monológja után:

Mozart: "Teljesen egyetértek RPetivel, kivételesen :D Szerintem setupoljon mindenki magának, főleg, aki az első 10-ben van...Mondom ezt úgy, hogy én is azok közé tartozom, akik lemaradásban vannak, tekintve, hogy én még 31-en belül sem tudok menni....egyelőre...de én eddig 200 kört se mentem...de lehet, hogy 150et se, nem tom, hotlapon ott van. Viszont tuti fogok még menni, és nem csak szerveren. Ugyanezt ajavslom mindenkinek, mármint, hogy teszteljen, és huzogassa sokat :D
Azért majd egy kérdésem biztos lesz később Petihez, valami olyasmi kaliberű, mint Barberben, de természetesen nem a szárnyakról. Mondjuk én legalább fel tudom tenni a jó kérdést :D

Menjetek még többet. Akarom mondani, menjünk!!!"


Csaba: "@ Rpeti teljesen egyetértek azzal amiket leírtál és a kérdésedre a válasz, az, hogy nincs válasz.
3 lehetőséget látok:
- nem adtok senkinek, csak max tanácsod, de ahhoz jól kell kérdezni( Mozart )
- adtok, de akkor tényleg mindenkinek a legjobbat, ez nektek sem jó
- adtok, de nem a legutolsó, kihegyezettet, ami jó, de hozzá kell tenni, hogy ebbe tegyél még bele x kört.
Ez jobb nektek, jó annak aki kapja.

a 3 a legjobb megoldás mindenkinek! Szerintem."

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » kedd feb. 18, 2014 12:01 pm

sanya írta:Csaba: "@ Rpeti teljesen egyetértek azzal amiket leírtál és a kérdésedre a válasz, az, hogy nincs válasz.
3 lehetőséget látok:
- nem adtok senkinek, csak max tanácsod, de ahhoz jól kell kérdezni( Mozart )
- adtok, de akkor tényleg mindenkinek a legjobbat, ez nektek sem jó
- adtok, de nem a legutolsó, kihegyezettet, ami jó, de hozzá kell tenni, hogy ebbe tegyél még bele x kört.
Ez jobb nektek, jó annak aki kapja.

a 3 a legjobb megoldás mindenkinek! Szerintem."
Ginger17 írta:Tessék, lehet próbálkozni. Hangsúlyozom, előre, ez egy stabil és jó set, amit pontosan 12 kör alatt raktam össze erre a pályára. 12 kör alatt ami kalkulációm szerint pontosan arra lesz elég, hogy 2-3 tizeddel lassabb köröket lehessen menni vele, mint amivel - reményeim szerint - majd további 1000 kör gyakorlás után lehetne.
Peter Rigo

W A Mozart
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 669
Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
Admin: Admin

Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00

Hozzászólás Szerző: W A Mozart » kedd feb. 18, 2014 12:13 pm

Sanya :) Szia :)

Semmilyen ellentéteset nem írtam, ahhoz képest, amit régen vallottam, állítottam. :)

Egy szóval sem kértem setet ebben a bajnokságban. Szerencsés vagyok, hogy tudok magamnak csinálni.

Pontosan azt gondolom a setup kérésről adásról, amit itt belinkletél, még mindig :D

Azzal nem értek egyet, hogy kamu setet adunk. Én olyat sosem tennék. Akkor inkább nem adok, ha enm adom a legjobbat. Vagy legalább nem úgy adom, hogy elhallgatom, hogy ez fos, és nem veszem le a guminyomásokat például szándékosan :D Én ezzel nem értek egyet, de igazából engem nem érint, csak az igazságérzetemet bántja. Az, amit Csabi michiganben kapott, az direkt volt elállítva, elgalábbis nem feltétlezem Gingerről, hogy ilyen alacsony guminyomásokkal (jobb eleje 170 volt :D) és az egyenes felénél max forulatú 6ossal csinál setupot oválra :D

Nekem nem kell senkinek setupja! Nem értem, hogy miről beszélsz :) Olvasd át újra, légyszi.

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » kedd feb. 18, 2014 12:34 pm

W A Mozart írta:Az, amit Csabi michiganben kapott, az direkt volt elállítva, elgalábbis nem feltétlezem Gingerről, hogy ilyen alacsony guminyomásokkal (jobb eleje 170 volt :D) és az egyenes felénél max forulatú 6ossal csinál setupot oválra :D
Úgy tudtam, hogy az elmúlt versenyről beszélünk. A michigani setupot nem raktam ki sehova - semmilyen publikus felületre. A túlfújt keréknyomások ennél a modnál nem működnek Mozart. Nem működtek Indyben, Michiganben és Poconoban sem! A legideálisabb tapadást akkor éred el, ha mind a 4 gumi bal oldali és középső hőmérséklete egyenlő. Ezt sztem Tommyék tökéletesen beállították a gumi fájlban. Nehogy elkezd nekem magyarázni, hogy kamuzok, mert Michiganben (Csabi settjében) tényleg így volt. Olyan settet meg azért csaknem küldök amiben az egyenes felénél vége az autónak? Hülyének nézel? Fontanában valóban gyorsabb volt a jobban fújt gumi, de versenyre az sem működött (nézd már meg a cetlit, amit beraktam!), de erre Peti hívta fel a figyelmemet, néztem si egy nagyot amikor jött vissza a setup 208-as jobb hátsóval / driftelve a T3-ban! A kirakott settnél még az Indy variáció futott, ami a laposabb kanyarokban, a kevés tapadást volt hivatott ellensúlyozni - ott még szépen, egyenletesen melegszik és tapad, ezáltal jobban kanyarodik is (ez volt a cél, hogy ne csúszkáljanak fel az ívről a srácok!). Nézd meg, próbáld ki, ha nem hiszed! Úgy beállnak a hőfokok mint a cövek. Kamu volt? Szélárnyékban padlógázas full tankkal? A Default setuphoz képest jobb? Ez a kamu benne? Majd még elnézést kell kérjek, hogy csináltam egy setupot amivel stabilan lehet menni!? Még azt is odaírtam, hogy ez stabil, de tuti lesz gyorsabb is, ha tekergetitek. Elolvastad? Már megint magyarázkodok... hihhhhetetlen ez az egész b+! Fent idéztem magamat... (még össze is vág Csaba ajánlásával) mi a franc volt abban a kamu? Sztem ki sem próbáltad. Megnézted rövid váltóval az autót? Kizárt, hogy próbáltad volna tömegben - mivel nem voltál teszten, nem tudhatod. Menjünk basszus bele a qrva részletekbe, ha akarod, de fogjad magad előtte és töltsd be azt a szart és mielőtt vádaskodol, nézd meg mi van. Olvasd el azt is, amit írtam a set mellé! Húzd már ki a homokból a fejedet szépen kérlek!
Peter Rigo

Csaba
Hozzászólások: 1753
Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00

Hozzászólás Szerző: Csaba » kedd feb. 18, 2014 1:09 pm

gstyle írta:
Csaba írta:
gstyle írta: ÉN DÖNTÖTTEM!!!!
Ez nagy hiba volt, Te versenyeztél, nem lenne szabad belefolyni ilyenbe(inkább utólag korrigálni, ahogy Metosz is mondta korábban).

Ja persze, Én mindig hibázok.
Túl könnyen ítélkezel, holott Te is hibáztál többször is, mint bíró a Porsche és a brazil V8 alatt!!
És pont velem szemben!!!!

De ha már ilyen könnyen a képembe vágsz dolgokat, akkor visszadobom a labdát!!

Le is írom, hogy ne kelljen rákérdezned.
Uccsó verseny Porsche: kilöksz összetörik az autóm, nincs büntetés magadnak.
Brazil V8 2. verseny, kétszer is kilöksz, a másodiknál törik az autóm, nincs büntetés magadnak.
Későbbi versenyen meglököm Kopi-t, veszít 3 helyet, kapok 5 rajthelyes büntetést.

Hogy is van ez?!?!?
Nem ítélkezek, vélemény formálok.
:) Erről ne engem kérdezz, mert saját magunkkal szemben soha nem "ítélkezünk", alapszabály!
Buchert Csaba

Csaba
Hozzászólások: 1753
Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00

Hozzászólás Szerző: Csaba » kedd feb. 18, 2014 1:13 pm

Csaba írta:Akkor srácok én befejeztem, több hszt tőle nem láttok, hiányozni nagyon remélem nem fogok!

Sziasztok.
Még kettő becsúszott, de többet nem olvasok el sem és nem jövök, fel mert sajnos fizikailag rosszul érzem magam, nagyon megviselt ez a dolog. Sajnálom, hogy idáig fajult a dolog, de ez nem az én hibám, túl sokáig tartottam magamban, és most kifakadt.
Ha nagyon fontos, akkor légyszi privátban, azt még talán elolvasom, mást biztos nem.
Buchert Csaba

W A Mozart
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 669
Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
Admin: Admin

Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00

Hozzászólás Szerző: W A Mozart » kedd feb. 18, 2014 1:24 pm

Ginger17 írta:
W A Mozart írta:Az, amit Csabi michiganben kapott, az direkt volt elállítva, elgalábbis nem feltétlezem Gingerről, hogy ilyen alacsony guminyomásokkal (jobb eleje 170 volt :D) és az egyenes felénél max forulatú 6ossal csinál setupot oválra :D
Úgy tudtam, hogy az elmúlt versenyről beszélünk. A michigani setupot nem raktam ki sehova - semmilyen publikus felületre. A túlfújt keréknyomások ennél a modnál nem működnek Mozart. Nem működtek Indyben, Michiganben és Poconoban sem! A legideálisabb tapadást akkor éred el, ha mind a 4 gumi bal oldali és középső hőmérséklete egyenlő. Ezt sztem Tommyék tökéletesen beállították a gumi fájlban. Nehogy elkezd nekem magyarázni, hogy kamuzok, mert Michiganben (Csabi settjében) tényleg így volt. Olyan settet meg azért csaknem küldök amiben az egyenes felénél vége az autónak? Hülyének nézel? Fontanában valóban gyorsabb volt a jobban fújt gumi, de versenyre az sem működött (nézd már meg a cetlit, amit beraktam!), de erre Peti hívta fel a figyelmemet, néztem si egy nagyot amikor jött vissza a setup 208-as jobb hátsóval / driftelve a T3-ban! A kirakott settnél még az Indy variáció futott, ami a laposabb kanyarokban, a kevés tapadást volt hivatott ellensúlyozni - ott még szépen, egyenletesen melegszik és tapad, ezáltal jobban kanyarodik is (ez volt a cél, hogy ne csúszkáljanak fel az ívről a srácok!). Nézd meg, próbáld ki, ha nem hiszed! Úgy beállnak a hőfokok mint a cövek. Kamu volt? Szélárnyékban padlógázas full tankkal? A Default setuphoz képest jobb? Ez a kamu benne? Majd még elnézést kell kérjek, hogy csináltam egy setupot amivel stabilan lehet menni!? Még azt is odaírtam, hogy ez stabil, de tuti lesz gyorsabb is, ha tekergetitek. Elolvastad? Már megint magyarázkodok... hihhhhetetlen ez az egész b+! Fent idéztem magamat... (még össze is vág Csaba ajánlásával) mi a franc volt abban a kamu? Sztem ki sem próbáltad. Megnézted rövid váltóval az autót? Kizárt, hogy próbáltad volna tömegben - mivel nem voltál teszten, nem tudhatod. Menjünk basszus bele a qrva részletekbe, ha akarod, de fogjad magad előtte és töltsd be azt a szart és mielőtt vádaskodol, nézd meg mi van. Olvasd el azt is, amit írtam a set mellé! Húzd már ki a homokból a fejedet szépen kérlek!

Te most lényegében azt mondod, hogy tessék itt van a biztonságos. Ne akarjatok nyerni, nektek fő a biztonság :D Vagy, ha huzogassanak rajta és akkor gyorsabb lesz, de instabilabb (mert szted, ha gyorsabb, akkor egyenes következménye, hogy kevésbé is biztos), akkor miért nem adsz nekik jót?
Vagy hogy kell ezt értelmezni? Na mindegy, tényleg enm tetted jól, hogy azt kitetted, még akkor sem, ha a jóindulat vezérelt. Viszont a michigani az gáz volt. De ez csak egy vélemény. Személyes, nem is tartozik a közre, ezért is írtam először priviben. De most annyira előjött, hogy ki kellett ennek is borulnia. Vajon ti, a két Peti, egymásnak a tutit adjátok, vagy egymással is "trükköztök"? :D
Nem értem egyébként, miért pofázok bele, annyira nem érint engem a setup ügy, hogy az valami hihetetlen.

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » kedd feb. 18, 2014 1:40 pm

Tudod az a baj, hogy téged nem érdekel, de közben második napja tolod a szöveget anélkül, hogy tudnád, hogy miről beszélsz és közben kiakasztasz engem és a többieket. Belerángatod Csabit, aki kikészül ezen és te mindeközben minden sor végére tolod a ":D"-t... nincs ez rendben Mo', nagyon nincs ez rendben. A véleménye mindenkinek megvan rólad. Egyszer írtad, hogy nem akarsz haverkodni... ezt megértettük. Ám azt nem írtad, hogy mocskolódni viszont annál inkább.

Légy oly' kedves és ne próbálj összeugrasztani minket Petivel! Sőt senkivel sem, legyen elég hogy Csabit már felcukkoltad.

Szakmázzunk. Egy setup az akkor gyorsabb, ha instabilabb. Mario Andretti mondta, hogy "amíg úgy gondolod, hogy az autón mindent kontrollálsz, nem vagy elég gyors" ... biztosan hallottad már. Ha egy kicsit figyeltél, egyértelműen kiderült, hogy nincs két egyforma set. Lehet, hogy meglepődsz, de Peti és én sem ugyan azzal a settel közlekedünk, mert nem egyformán vezetünk. Igen, oválon sem. A munkamódszer részleteit szívesen leírom, ha érdekel, de egy dolog biztos. A cserebere közben amit kapok tőle azzal gyorsulok és amit tőlem kap azzal ő is gyorsul. Ez nekem elég és nagyon hálás vagyok neki ezért.
Peter Rigo

W A Mozart
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 669
Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
Admin: Admin

Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00

Hozzászólás Szerző: W A Mozart » kedd feb. 18, 2014 1:54 pm

Megint az én személyemre akarjuk terelni a beszélgetést? :)
Csabit nem cukkoltam fel, Csabi nem robot, nem kutya, hanem ember, önálló érzésekkel, gondolatokkal. Szerintem lenézés, ha te nem így gondolod. Mindezek mellett egyetértek azzal, hogy néhol egészségtelennek találja a hozzáállásotokat etéren, és ő egy sokkal jobb lelkű, rendesebb gyerek, mint én, de nem hülye, mint ahogy azt te gondolod a fenti hsz-od alapján, és ő feccölt ebbe a maszim-ügybe annyit, hogy kurvára fájjon neki, hogy ti milyen iszonyat rosszindulatúak tudtok lenni néhol. Én ebbe nem tettem semmit, ezért nem is igazán borulok ki, meg amúgy is egy pöcs vagyok.

"szkmázzunk", basszus, ez nevetséges. :) én ehhez enm értek, tekerem ide-oda, van egy gimis fizika alapom és annyi :D szakma? :D beszarás.

De érdekel, csak nem érint. Mr Demagóg :) (Én amúgy nem utállak, remélem nem az jön le, vitatkozom, és elmondom a véleményem, ha a legjobb barátom lennél is megtenném)

De szerintem ne a személyiségemről legyen szó, hanem erről:
"Te most lényegében azt mondod, hogy tessék itt van a biztonságos. Ne akarjatok nyerni, nektek fő a biztonság :D Vagy, ha huzogassanak rajta és akkor gyorsabb lesz, de instabilabb (mert szted, ha gyorsabb, akkor egyenes következménye, hogy kevésbé is biztos), akkor miért nem adsz nekik jót?
Vagy hogy kell ezt értelmezni?"

Erre nem válaszoltál érdemben. Erre válaszolsz, én nem írok többet. És tiéd az utolsó szó.

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » kedd feb. 18, 2014 2:41 pm

W A Mozart írta:De szerintem ne a személyiségemről legyen szó, hanem erről:
"Te most lényegében azt mondod, hogy tessék itt van a biztonságos. Ne akarjatok nyerni, nektek fő a biztonság :D Vagy, ha huzogassanak rajta és akkor gyorsabb lesz, de instabilabb (mert szted, ha gyorsabb, akkor egyenes következménye, hogy kevésbé is biztos), akkor miért nem adsz nekik jót?
Vagy hogy kell ezt értelmezni?"

Erre nem válaszoltál érdemben. Erre válaszolsz, én nem írok többet. És tiéd az utolsó szó.
Ja, igen. Előre is bocsi, ha hosszú lesz. Azzal kezdem, hogy ez az egész fél órával azután történt, hogy Norbi felkúrta az agyam a "ha kapok setupot jövök" szövegével, szóval helyén volt a vérnyomásom rendesen. A PC kalibráción (amit jól el is rontottam) kívül egy métert sem mentem addig a pillanatig a pályán. Azt gondoltam, hogy basszus, nem igaz, hogy csak ezen múlik, fél óra az egész. A setupot eleve úgy kezdtem, hogy betöltöttem Michigant. 3 kör után eldőlt: ez nem az a set ami ide oké... Erre azért volt sejtésem, mert Pocono pont előtte volt - benne voltam még "agyilag" és oda - mint azt írtam - az Indy set alapja volt a nyerő. Elővetem hát Poconot és mentem 5-6 kört - láttam, hogy hogyan melegedik a gumi. Váltó állítás, aztán guminyomás. Eresztettem, fújtam, rugóztam és amikor szépen beállt pár tuti tesztkör után kiraktam. Poconoban a közepes antiroll értékek működtek a lapos kanyarokban és az alulkormányozottság miatt Fontana is "lapos", így maradt talán a 150/80? Nem emlékszem pontosan. Ja, bocs... a ki-be rugókat lehúztam 1-re. Michiganben ez működött... hátha itt is fog - hát nem sokat változott. A szárnyhoz nem nyúltam, maradt 0. Ebből nem engedtem - nyilván. Fél óra sem volt sztem. Azt próbáltam prezentálni, hogy kb. ennyi idő elég egy stabil és tapadós autóhoz. Alapként. Ez lett kirakva, sztem erre elég is volt. A célom az volt, hogy jöjjenek a srácok és ne az legyen a kifogás, hogy nulláról kell setupot építeniük. Szóval a használati utasítással együtt - amiben leírtam, hogy ez 2-3 tizedet gyorsulni fog - az volt az ideológia még, hogy legyen egy olyan vezethető autó amivel el lehet kezdeni tanulni a pályát és nem folyton csúszkálnak felfelé az íveken, mint mondjuk a default settel, vagy ahogyan az mondjuk a michigani settel én csináltam elsőre.

Nem mondtam, hogy ne akarjanak nyerni. Azt mondtam, amit te is és Csabi is: fektessék bele a melót és igazítsák a saját szájuk íze szerint, sőt, ha kérdés van segítünk. Meg lehet nézni a quali időket! Elég szépen teljesített a társaság és belerakták az idejüket és a tudásukat... főleg Ákoson és Kopin láttam az eltökéltséget a dolgot illetően. metosz is felszívta magát végre.

Egyetértünk Mozart. Hülyeség volt kirakni a settet. Ezt elb..tam, de nem hiszem, hogy elnézést kell érte kérnem bárkitől is. Ezzel le is zárom a dolgot.

És akkor most utoljára fordult elő, hogy engem bárki is falhoz állítson, tőlem bárki, bármit is számon kérjen, vádaskodjon és magyarázkodásra késztessen itt. A 2012-es Indy 500 utáni helyzet berakta nekem egy életre itt a MaSzimon - elég volt, ebből nem kérek többet. Ide sem jöttem volna, ha Peti nem kér meg rá... bár utólag sajnáltam volna, ha kihagyom, mert Gstyle pont az utolsó versenyen állt a sarkára és állt a csapat élére. Komoly dolog ez - és jó volt látni. A bajnoki cím sem érdekelt, ezt mondtam a többieknek - egyedül a MaSzim 500 számított, mert az igazi presztízs (emlék)verseny, érzelmi okai vannak és a létrejöttében anno én is segédkezdtem.

Pont.

Csabiról pedig leírtam azt amit gondolok.
Ő is tudja én is tudom, hogy mi az. Olvasható itt is, úgy kezdődik a mondat, hogy "tisztellek, becsüllek".

És akkor a személyes rész.
Mozart, remélem elég volt ez mint tanúvallomás.
Soha többet nem akarok veled, semmilyen módon kontaktban lenni.
Sértegetni nem foglak, elég visszaolvasnod itt a fórumon azt a pár évet amit velünk töltöttél.
Legyen neked haverod a hóhér öregem!
Peter Rigo

Avatar
Gilberto
Top Pilóta
Top Pilóta
Hozzászólások: 761
Csatlakozott: csüt. feb. 12, 2009 9:29 am
Admin: Admin

Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00

Hozzászólás Szerző: Gilberto » kedd feb. 18, 2014 9:00 pm

Ennyi elég volt!
Manchester United

Avatar
KOPI
Hozzászólások: 1989
Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
Admin: Admin

Re: IndyCar Replay'13 - FONTANA 500 , 2014.02.16. 19:00

Hozzászólás Szerző: KOPI » kedd feb. 18, 2014 9:08 pm

igy is lehet irni. :box: :hanyas:
Kép

Lezárt

Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 10 vendég