Verseny részvétel, illetve hiányzás bejelentés a futamokra kötelező! Minden futamkiírás első hozzászólásában találhatok a hivatalos információk, illetve a szerverre lépéshez szükséges adatok, modok, pályák, kiegészítések.
Válasz küldése
Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

MF1B14 MOD TESZT 1 - MONZA 14.02.17. HÉTFŐ

Hozzászólás Szerző: Gadfly » pén. feb. 07, 2014 2:10 pm

Kép
Elérkezett hát a várva várt pillanat és napvilágot lát az MF1B 2014 Bajnokság MOD-jának demo verziója. Mint mindenki tudja 2014-ben radikális szabályváltoztatások történtek a Forma 1-ben, így szokásainkhoz hasonlóan amennyire lehetséges megpróbáljuk az aktuális dolgokat leszimulálni. A demo verzióban Kimi Räikkönen Ferrarijával lehet ismerkedni a 2014-es módosításokkal. Az autó modellje (kasznija) a 2013-as szabványnak megfelelő, viszont minden más (kivéve a 8. sebességfokozat) a 2014-es paraméterek alapján lett beállítva. Mivel demó verzió, így egyáltalán nem beszélhetünk végleges állapotról, éppen ezért szeretnénk megkérni minden érdeklődőd, hogy ne kíméljék a MOD-ot és ha bármi észrevétel illetve javaslat van, akkor ebben a topikban v. az MF1B14 csevegőben írjátok le!

TELEPÍTÉSI FOLYAMAT
0. Mielőtt bárki nekiállna ellenőrizzétek le, hogy fel van e telepítve a Net Framework 4+. Ha nincs, akkor ezt mindenképp töltsétek le és telepítsétek!

1.
MF1B14 DEMO letöltéséhez klikk - IDE
A tömörített állomány tartalmazza az rFactort, MOD-ot és minden olyan modult, amit majd innen kell telepíteni.

2.
rFactor_mf1b14_demo.zip tartalmának kicsomagolása egy tetszőleges helyre (ajánlott a c:\Program Files mappa)
FONTOS, hogy ne másoljátok másik rFactorra! Jelszó a kicsomagoláshoz: kimi

3.
Az "rFactor_mf1b14_demo" mappában lévő RFE Plugin Series 1.2.exe el kell indítani és telepíteni! FONTOS, hogy a telepítéskor azt a mappát (rFactor_mf1b14_demo) adjátok meg, ahol a program/MOD is van.

4.
A csomagban az eredeti F verziójú rFactor.exe található, így akik az eredeti DVD-s rFactort használják, azok számára ez a lépés kihagyható.
Akik viszont más exe-t használnak, azok cseréljék ki tetszőlegesre. (a weboldal fejlécében található Letöltések/Versenyzés/Forma1/2014/EGYEB mappában két db exe is található).

5.
A csomag tartalmazza a JoyToKey, rF_HighVoltage-t és a GID plugint is. Ezeket külön telepíteni nem kell! Mivel a KERS rendszer használata már nem ismeretlen, így a személyre szabást mindenki maga végezze el. Akik esetleg újak és nem ismerik ezeket a programokat és funkciójukat, azok kérjenek ebben a topikban segítséget! (a weboldal fejlécében található Letöltések/Versenyzés/Forma1/2014/EGYEB mappában külön is megtalálható az rF_HighVoltage és a GID plugint is).

6.
A csomag a monzai pályát is tartalmazza, így utolsó lépésként el lehet indítani a programot. Akik mentett profilt használnak, azok ne felejtsék azt beilleszteni.


Ha a telepítéssel kapcsolatban bármi kérdés van, azt ebben a topikban tegyétek fel!


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SZERVER PARAMÉTEREK
Szervernév: ! MF1B 2014 - MaSzim.hU
Szerver IP: 87.229.108.129:34297
FIGYELJ a port számára, mert a tavalyiéhoz képest 1-el csökkent!
Jelszó: kimi
TeamSpeak IP: 87.229.108.129:9987
TS szoba/jelszó: FORMA 1 / kimi
Szerver adminok: Gadfly, Tommy78, Tony



HOTLAP
LIVE TIMING
IDŐJÁRÁS
NAPOS


VÁLASZTHATÓ GUMIKEVERÉKEK

Kép

FONTOS!

Az RFE plugin a tavalyi verzióhoz képest számos újítást kapott, így elengedhetetlen a tesztelése. Ugye ennek a segítségével tudjuk az időjárást beállítani illetve láthatjuk a másik autókon használt gumikeverékeket. Tavaly bizonyos okok miatt a gumi láthatóságot ki kellett kapcsolnunk, így ezt mindenképpen szeretnénk ismét letesztelni, hogy az új verzióval működik e ill. remélhetőleg nem lesznek szerverről való ledobálások. Ehhez elengedhetetlen a magas létszám, így kérünk mindenkit, hogy próbáljanak meg időt szakítani erre a tesztre, mert ez mindannyiunk érdeke! ;-)
Természetesen lesznek még további tesztek, viszont jó lenne ezen az RFE kérdésen minél előbb túl lenni.



Időterv / Tesztfutam
2014. 02. 17. HÉTFŐ
19:00 – 19:30 RFE tesztelés, rajtgyakorlatok stb.
19:30 – Tesztfutam (Felvezető kör + álló rajt, teljes táv 100%)


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
EGYÉB INFORMÁCIÓK
Idén az F1 szakosztály szeretné bevezetni a 100%-os futamtávokat. Az eddigi 80%-hoz képest ez átlag 15-20 perccel hosszabbítaná meg a futamok időtartamát. Éppen ezért a kezdési időpontot is előrehoznánk fél órával, hogy semmiképp se nyúljon bele a futam a késő esti órákba. Akik már szemfülesek voltak, azok már felfedezhették az oldalon a 2014-es naptárat, amiből az is kiderült, hogy a futamok továbbra is vasárnaponként lesznek. A 100%-os táv annyiban módosítaná a naptárban szereplő kiírást, hogy maga az időmérő (ugyan úgy Q1 és Q2 lesz) 19:00-kor kezdődne és maga a rajt lenne 19:30-kor! Jelenleg a MOD-ban is a 100%-os távhoz van beállítva az üzemanyag fogyasztás illetve a gumikopások mértéke is (ez utóbbi a tavalyi real szezon adatai alapján lett beállítva). Plusz a gumikkal kapcsolatban még annyi infó, hogy idén már nem ~50%-os kopottságig lehet használni őket, hanem egészen 0%-ig, tehát ott van a defekt.
A KERS-et (új nevén ERS-et) idén 33 másodpercig lehet használni, DRS viszont előreláthatólag, ahogy a valós F1-ben sem lesz. A pontrendszer egy az egyben a valós F1-el fog megegyezni. További részletek majd a 2014-es szabályzatban.

...és nem utolsó sorban hatalmas köszönetet a MOD alkotójának Tommy78-nak ill. mindenkinek, akik részt vettek az előzetes tesztelésben.
:taps:

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4324
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: MF1B14 MOD TESZT 1 - MONZA 14.02.13. CSÜTÖRTÖK

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » pén. feb. 07, 2014 2:36 pm

Az 1.2-es RFE pluginhoz már nem kell a visual c++
Tamas Pongracz
Kép

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Re: MF1B14 MOD TESZT 1 - MONZA 14.02.13. CSÜTÖRTÖK

Hozzászólás Szerző: Gadfly » pén. feb. 07, 2014 2:49 pm

Tommy78 írta:Az 1.2-es RFE pluginhoz már nem kell a visual c++
Köszi, javítva... ;-)
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

Avatar
Peter Szentpeteri
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 115
Csatlakozott: szomb. feb. 16, 2013 9:42 pm
Admin: Admin

Re: MF1B14 MOD TESZT 1 - MONZA 14.02.13. CSÜTÖRTÖK

Hozzászólás Szerző: Peter Szentpeteri » pén. feb. 07, 2014 3:24 pm

Eddig 20 kör alapján nagyon tetszik. A fékezéssel még most vannak problémáim, nekem nagyon blockol, ha hátrébb viszem meg kitolja a hátulját. Egy kérésem lenne, ha meg tudjátok csinálni, hogy mozogjon a kéz a kormánnyal, azt nagyon meghálálnám:D
Kép
A képet köszi Gábornak :D

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4324
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: MF1B14 MOD TESZT 1 - MONZA 14.02.13. CSÜTÖRTÖK

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » pén. feb. 07, 2014 4:28 pm

Kezdd lejjebb venni a fékerőt amíg jó nem lesz.
Tamas Pongracz
Kép

Avatar
CsaB
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 634
Csatlakozott: szer. ápr. 27, 2011 10:56 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: MF1B14 MOD TESZT 1 - MONZA 14.02.13. CSÜTÖRTÖK

Hozzászólás Szerző: CsaB » pén. feb. 07, 2014 4:52 pm

1. Rajt automatika :?:
2. Motor teljesítmény állítás :?:
Ez fontos mert az üzemanyag mennyiség fogyását ezzel lehet kordában tartani, ezzel fognak a pilóták részben a Real versenyeken is játszani az ERS miatt és a vele járó üzemyanag fogyás miatt.
3. Féktárcsák méretének állítás :?:
Relatív, de nem mindegy a fékek üzemeltetésével kapcsolatban.
3. Első kerékösszetartást miért nem lehet + értékek felé elvinni :?:
4. Ugyanaz a hátsó kerekeknél, miért nem lehet - érték felé elvinni :?:

Egyelőre ennyi.
Jaa nálam valamiért amikor kilépek a boxból van egy beindítási hang, de nem történik semmi, majd újból jön egy indítási hang amikor már beindul a motor. --kj-

De egyébként le a kalappal !! Már most Top No.1 nálam !!
Az élet egy nagy verseny! Aki túléli az a győztes!
Best F1 BL
Kép

Avatar
GABOR
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 650
Csatlakozott: szer. márc. 23, 2011 5:09 pm

Re: MF1B14 MOD TESZT 1 - MONZA 14.02.13. CSÜTÖRTÖK

Hozzászólás Szerző: GABOR » pén. feb. 07, 2014 6:05 pm

-Hangok csak úgy mint a valóságban, elég furák még.
-Eléggé érződik itt Monzában a 8. fokozat hiánya
-33mp ERS elég nagy marhaságnak tűnik. Elég egy teljes körre, így semmit nem ér ha előzni kell. Ennyi erővel inkább ne is létezne. Egész futam alatt ezt fogjuk nyomogatni. Persze ez nem a Ti hibátok. -mos-
Kép

Bodnar
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 197
Csatlakozott: hétf. feb. 11, 2013 4:06 pm

Re: MF1B14 MOD TESZT 1 - MONZA 14.02.13. CSÜTÖRTÖK

Hozzászólás Szerző: Bodnar » pén. feb. 07, 2014 6:08 pm

Tettem bele 30 kör körül és nekem tetszik. Az irányítása szerintem sokkal jobb, mint tavaly volt, legalábbis nekem jobbnak tűnik. Mentem 1-2 rövidebb (5-6 körös) etapot a közepes gumin, teljesen jó köröket tudtam jönni, stabilan hozza az azonos időket. Az elején ERS nélkül mentem 31.1 volt a legjobb köröm, míg ERS-el 27.0. Szerintem kicsit nagy ez a különbség, vagyis, amikor elengedem az ERS-t, akkor meglehetősen nagy a tempóvesztés, de ezt majd ki kell tapasztalni. Féktávokon egész jó, a blokkolást megfelelő fékerő-féknyomás kombóval lehet orvosolni.

Összességében szerintem teljesen jó lett, bár kell még 1-2 különböző karakterisztikájú pálya, ahol mondjuk jobban kopnak a gumik.

Csab észrevételeihez annyit, hogy:
- A rajtautomatika szerintem nem kell különösebben, izgalmasabbak lesznek a rajtok. Igaz van benne egy kis veszély, hogy valaki kipörgeti a kerekeket, de szerintem erre rá kell érezni.

- Motorteljesítménnyel szerintem nem kell variálni, jó ez így, ahogy van.
Azazamaz #7

Avatar
CsaB
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 634
Csatlakozott: szer. ápr. 27, 2011 10:56 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: MF1B14 MOD TESZT 1 - MONZA 14.02.13. CSÜTÖRTÖK

Hozzászólás Szerző: CsaB » pén. feb. 07, 2014 7:17 pm

A rajtatomatika a tisztább rajtok miatt jó, mert azért valljuk be még azzal is relative sok volt a rajtnál megforgás és az abból keletkező baleset. A nélkül persze á lehet érezni, de a rajt hevében iszonyat sok lehet a hiba és a keserédes szájíz. Ezért volt pl eddig kötelező is a használata.

Ha 100%-os távot akarunk menni akkor az elengedhetetlen, mert versenyhelyzettől és vezetési stlustól függően változik a fogyasztás és az nem lehet hogy valaki amiatt ne tudjon befejezni egy versenyt.

Osztom Gábor véleményét, hiányzik az a 8. fokozat így, és az is fura pl nem tudom lehet hogy csak nekem de 7es fokozatban bármilyen rövid vagy hosszú iszonyat lustán gyorsul vagy ööö néha nem is neveztem volna azt gyorsulásnak, de ERS-el javtható, ám ha azt nem nyomja ember akkor jelentős a sebesség vesztés. Bár most így picit belegondolva Monza pont egy olyan pálya ami ebből a szempontból pont kritikus. Lehet, hogy alacsonyabb kanyargósabb pályáknál ez már nem ilyen drasztikus. Tény ezen a pályán az ERS kb 20-30km/h sebesség különbséget ad 7es fokozatban.

Az irányítás az hibátlan ! Nagyon profi lett ! -l-
Az élet egy nagy verseny! Aki túléli az a győztes!
Best F1 BL
Kép

Avatar
GABOR
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 650
Csatlakozott: szer. márc. 23, 2011 5:09 pm

Re: MF1B14 MOD TESZT 1 - MONZA 14.02.13. CSÜTÖRTÖK

Hozzászólás Szerző: GABOR » pén. feb. 07, 2014 7:29 pm

CsaB írta: Lehet, hogy alacsonyabb kanyargósabb pályáknál ez már nem ilyen drasztikus. Tény ezen a pályán az ERS kb 20-30km/h sebesség különbséget ad 7es fokozatban.
Az irányítás az hibátlan ! Nagyon profi lett ! -l-
Nem mentem sok kört, 5-6, de ha jól belövöd az autót akkor nem lesz ez rossz.
Tavalyi setemmel próbáltam ki, nem igazán volt megnyerő. -mos-
ERS rendszeren viszont nem tudok túllépni sajna. Nem veszi be a gyomrom hogy minden körben végig nyomogatnom kell. 12mp elég lenne belőle.
Utolsó futamon itt is lesz pont duplázás? -mos-
Kép

Avatar
Tony
Hozzászólások: 1460
Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
Admin: Admin

Re: MF1B14 MOD TESZT 1 - MONZA 14.02.13. CSÜTÖRTÖK

Hozzászólás Szerző: Tony » pén. feb. 07, 2014 8:23 pm

rFactorban nem lehet 8. fokozatot csinálni. Sajnos be kell érni a 7-tel.
Azt ne felejtsétek, hogy ez még demó! Mivel sajnos még nincsenek kézzelfogható hangminták az új motorokról, rendes hang sincs, de majd lesz, amúgy ez is egy V6-os turbós hang (ki találja ki, melyik autóé? Nem F1.).
A pont duplázásról csak Gadfly tud érdemi választ adni, én csak annyit mondhatok, hogy a valóságot szimuláljuk, tehát valószínű, hogy lesz.
A rajt automatikát nem tudom, de tavaly ilyenkor se volt még a modban, tehát nem biztos semmi sem.
Na és igen, az ERS és a boost. Az ERS nélkül bizony 4 másodperccel lassabb az autó körönként. Ez így lesz a valóságban is. 160 lóerőről beszélünk. Sajnos nyomogatni kell, nincs már lehetőség rá, de én gyanítom, hogy a valóságban nem lesz így, mert Gutierrez mondta, hogy "az ERS automata". Ez bármit jelenthet. Ami lényeges: az ERS nem növeli a fogyasztást! Semmi köze nincs a motorhoz. Tehát futamon nem kell aggódni. Amúgy is én évekig mindig max booston mentem, megtankoltam a kocsit, azt végigmegy. De ha szükségesnek érzitek, egyébként is minden visszajelzés nagyon fontos, hogy öt hét alatt tökéletesíteni lehessen a modot, szóljatok, aztán várjuk a hivatalos választ.

Ami személyes kérésem lenne: próbáljatok meg hosszabb etapokat futni a gumikkal, és írjátok le mit tapasztaltatok! Kb így: "mentem 12 kört, a gumi teljesen elfogyott (plugin 21%-ot írt), a legjobb köröm 1:27.3 volt, de végig 27-en belül mentem és kicsi volt a szórás. A hőmérsékletek rendben voltak." Azért, hogy lássuk, mit bír EGYMÁSHOZ KÉPEST a két gumikeverék, és mekkora a tempókülönbség. De bármi másról is nagyon jól jön az adat (motor, fék, fogyasztás).
Kép

Avatar
GABOR
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 650
Csatlakozott: szer. márc. 23, 2011 5:09 pm

Re: MF1B14 MOD TESZT 1 - MONZA 14.02.13. CSÜTÖRTÖK

Hozzászólás Szerző: GABOR » pén. feb. 07, 2014 8:41 pm

Holnap igyekszem jobban letesztelni a dolgokat, csak sajna elég hamar túlmelegszik
a laptop. Pár kör alatt 1x ki is kapcsolt. XD
Viszont én nem Monzán fogom nézni mert az elég különc pálya a többihez képest.
Ausztrálon, Malayon reálisabban lehet megítélni a gumik működését
Kép

Avatar
CsaB
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 634
Csatlakozott: szer. ápr. 27, 2011 10:56 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: MF1B14 MOD TESZT 1 - MONZA 14.02.13. CSÜTÖRTÖK

Hozzászólás Szerző: CsaB » pén. feb. 07, 2014 9:05 pm

Hát ha a tavaji pálya lesz idén is használva, lehet érdemesebb lenne, esetleg még a Nürburgring.
Az élet egy nagy verseny! Aki túléli az a győztes!
Best F1 BL
Kép

Bercisan
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
Hozzászólások: 212
Csatlakozott: vas. jún. 24, 2012 4:30 pm

Re: MF1B14 MOD TESZT 1 - MONZA 14.02.13. CSÜTÖRTÖK

Hozzászólás Szerző: Bercisan » pén. feb. 07, 2014 9:54 pm

kétszer is ugyan az a hiba történt...
10 mp van hátra erre kiírja, hogy ismeretlen hálózati hiba..

Bercisan
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
Hozzászólások: 212
Csatlakozott: vas. jún. 24, 2012 4:30 pm

Re: MF1B14 MOD TESZT 1 - MONZA 14.02.13. CSÜTÖRTÖK

Hozzászólás Szerző: Bercisan » pén. feb. 07, 2014 9:54 pm

kétszer is ugyan az a hiba történt...
10 mp van hátra erre kiírja, hogy ismeretlen hálózati hiba..

Avatar
CsaB
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 634
Csatlakozott: szer. ápr. 27, 2011 10:56 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: MF1B14 MOD TESZT 1 - MONZA 14.02.13. CSÜTÖRTÖK

Hozzászólás Szerző: CsaB » pén. feb. 07, 2014 10:18 pm

Bercisan írta:kétszer is ugyan az a hiba történt...
10 mp van hátra erre kiírja, hogy ismeretlen hálózati hiba..
nem írtad véletlen nagy betűvel a jelszót ?
Az élet egy nagy verseny! Aki túléli az a győztes!
Best F1 BL
Kép

Avatar
Peter Szentpeteri
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 115
Csatlakozott: szomb. feb. 16, 2013 9:42 pm
Admin: Admin

Re: MF1B14 MOD TESZT 1 - MONZA 14.02.13. CSÜTÖRTÖK

Hozzászólás Szerző: Peter Szentpeteri » szomb. feb. 08, 2014 10:39 am

Mentem egy teli etapot, 130literrel, kemény gumival. 7 kör alatt gyorsultam 7tizedet, a bal első gumi 20%-ot fogyott, a többi kb. 10-11%-ot. Legjobb köröm 1:27:0 volt, a gumi hőmérséklete nem ment 105°C felé.
Kép
A képet köszi Gábornak :D

Avatar
minikimi
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 66
Csatlakozott: szomb. feb. 16, 2013 9:19 pm

Re: MF1B14 MOD TESZT 1 - MONZA 14.02.13. CSÜTÖRTÖK

Hozzászólás Szerző: minikimi » szomb. feb. 08, 2014 11:58 am

Elso tesztelesre nagyon tetszik a mod ugy semmi kulonosebb problemam nincs vele.
Iranyithatosag jo a gumi is megfeleloen kopik, nem is nagyon melegedik tul ahogy neztem.
Talan az lenne jo, ha uj gumi felrakasa utan kicsit tobb ido lenne amig felmelegedne.
Ami nem a modhoz hanem a bajnoksaghoz lenne jo hogy ne tunjenek el az emberek mint tavaly is tudom, hogy en is eleg sok versenyt kihagytam sajnos, de sokkal jobb ugy indulni versenyen mint az elso futamon illetve az utolson amennyien voltunk. Mert ugye a bajnoksag elejen meg tolongtak az emberek... Be is kellett raknotok plusz autokat, de ev kozben meg sajnos alig voltunk.
Ennyit akartam kb irni. Grat a modhoz, es koszonjuk! -hh-
Marcell Darvasi
Kép

Avatar
BengA
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 1645
Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
Admin: Admin

Re: MF1B14 MOD TESZT 1 - MONZA 14.02.13. CSÜTÖRTÖK

Hozzászólás Szerző: BengA » szomb. feb. 08, 2014 1:02 pm

minikimi írta:Ami nem a modhoz hanem a bajnoksaghoz lenne jo hogy ne tunjenek el az emberek mint tavaly is
A tavalyi is szuper volt és mégis elkoptak az emberek. Amikor már nincs cél, akkor sokan feladják és nincs kedvük hozzá, pedig ezzel a társasággal jó versenyezni bármikor, bárhol...de ez csak az én véleményem -kakcsi-
Kép

Bodnar
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 197
Csatlakozott: hétf. feb. 11, 2013 4:06 pm

Re: MF1B14 MOD TESZT 1 - MONZA 14.02.13. CSÜTÖRTÖK

Hozzászólás Szerző: Bodnar » szomb. feb. 08, 2014 2:23 pm

Tony kérésének (részben) eleget téve futottam egy 22 körös etapot kemény gumival. Legjobb köröm 1.27.1, a leglassabb 1.28.2, átlagosan 1.27.3-7 közötti időket futottam. Ez etap végén a legrosszabb állapotban a bal első gumi volt, a plugin 43%-ot írt, még 5-6 kör biztos lett volna benne.

Egy olyan kérdésem lenne, hogy a gumikopás a tavaly év végi vagy év eleji állapothoz lett belőve?
Azazamaz #7

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Re: MF1B14 MOD TESZT 1 - MONZA 14.02.13. CSÜTÖRTÖK

Hozzászólás Szerző: Gadfly » szomb. feb. 08, 2014 7:01 pm

Először is elnézést, de el voltam utazva :) és az első hsz kiírása óta nem voltam internet közelben.

Első körben kezdeném egy FONTOS VÁLTOZÁSSAL, mert az első hsz kiírása (ráadásul melóhelyről) kicsit kapkodósra sikerült és elkerülte a figyelmemet, hogy jövő héten csütörtökön Indycar tesztfutam is lesz. Mivel Indycarban ez az utolsó futam, így az F1 szakosztály mindenképp megadná ennek az eseménynek a tiszteletet, így a csütörtökre tervezett F1-es teszt az az után lévő hét hétfőn (február 17.-én) lesz megrendezve!

Első hsz módosítva!

Továbbá, akik érdekeltek mindkét bajnokságban azokat mindenképp szeretném megkérni, hogy ha tudnak, akkor vegyenek részt az utolsó Indy futamon, mert az is jó móka lesz! ;-)

-----------

Nos, akkor megpróbálok az eddig feltett kérdésekre választ adni:

-Rajt automatika lesz a végleges MOD-ban.

-Motor teljesítmény állításának lehetőségét nem tervezzük! Jelenleg a fogyasztás úgy állítottuk be, hogy minden pályán ki kell, hogy bírja, sőt előzetes számítások szerint (megnéztünk más pályákat is) kb. 8-10 liter üzemanyag még maradhat is. A ERS nincs hatással a fogyasztásra.

-Fék tárcsák még kérdőjelesek. Ezzel kapcsolatban csak annyit említenék még meg, hogy a fékeket is átalakítottuk idén és az optimális hőmérséklet 400-900 fok között van és a fékhatás 1000 fok felett kezd gyengülni. Természetesen 1000 felett a kopás/elhasználódás mértéke is megnő. Monzát ezt az első féktávon le is lehet tesztelni. Nézzétek meg 1-es ill. max hűtővel a fék utat. ;-) Idén jobban oda kell majd figyelni erre, így érdemes nagyobb hűtőket használni. Továbbá ahogy látom többen is észrevették, hogy jobban blokkolnak a kerekek. Ezt kevesebb fékerővel és fékaránnyal szépen be lehet állítani.

Továbbá fontos kiemelnem, hogy az adatok nagy része az rF2-es Marussiából lettek átrakva, tehát valós adatokat használunk mi is.

-A hangok ahogy Tony is írta még egyáltalán nem véglegesek. Ehhez még kellenek a valós minták, így ezek is majd csak a teljes mod-ba fognak bele kerülni. Személy szerint engem is már hetek óta foglalkoztat ez a hang kérdés és a héten készítettem is egy V6-os sound patchet. Alapnak az 1988-as Ferrari hangját vettem, amit természetesen némileg átszerkesztettem. A belső hang még nekem sem 100%-os viszont a külső szerintem egész jól sikerült. :)
Akit érdekel, az INNEN letöltheti.

FONTOS, hogy ennek a patchnek a telepítésekor a GameData/Vehicles/MF1B2014 mappában lévő FERRARI.sfx fájl felül íródik, így célszerű a telepítés előtt a korábbi sfx-ről biztonsági mentést készíteni, mert ha vissza szeretné vki állítani a régi hangot, akkor az a fájl elengedhetetlen lesz.

Videó a külső hangról:





folytatva.....

-8. sebesség nem lesz! Több modder is próbálkozott ezzel rF alatt, de egyelőre még nem megvalósítható. Youtube-on lehet látni olyan videókat, ahol van 8. sebesség, de azok kamuk és egyben szánalmasak is, mert csak az lcd-t írták át.

-A 33 másodperces ERS maradni fog! Itt egy kicsit "csaltunk", mert a valós adatok alapján sokkal erősebbnek kéne lennie, amit mi is kipróbáltunk, de az már tényleg közelített a vicc kategóriához, így úgy döntöttünk, hogy erőátvitel szempontjából maradunk a tavalyi értéknél, és csak az időtartam lesz módosítva a 2014-es értékre. Sajnos ezt igen nyomkodni kell, de ezzel a real pilóták sem lesznek másképp. Ez van. :)

-A gumi kopás igazából átlagban lett beállítva. Megnéztük, hogy bizonyos keverékekkel mennyit mentek a valós életben és ehhez próbáltuk beállítani. Persze ezt tökéletesen nem lehet, hiszen a pályahőmérsékleteken kívül ezt még rengeteg minden befolyásolja, de az eredmény várhatóan hasonló lesz mint tavaly.

-Az utolsó futamon nálunk is dupla pontok lesznek, viszont ez még lehet változik, hiszen a real F1-ben is elég nagy a balhé e körül, így mi is a szerint fogunk mindent pontozni, ahogy ott is lesz.


A hétfői teszt után Bahreinbe utazunk! ;-)

Az ötleteket és véleményeket továbbra is várjuk! ;-)
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

Bodnar
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 197
Csatlakozott: hétf. feb. 11, 2013 4:06 pm

Re: MF1B14 MOD TESZT 1 - MONZA 14.02.17. HÉTFŐ

Hozzászólás Szerző: Bodnar » szomb. feb. 08, 2014 10:47 pm

Futottam egy etapot a közepes gumikkal is. 17 kört mentem, talán 2-3 még belefért volna. Legjobb idő 1.26.7, legrosszabb 1.27.9 (2 bazi elfékezéssel), általában 1.27.2-5. közötti időket tudtam jönni. Az etap végére a bal első 20%-os volt (a jobb első 67%, szóval valami gebasz lehet a settemmel), hőmérséklet végig 100-110°C körül mozgott.


Más:
Szerintem a motorhang teljesen jó, elsőre elég furcsa volt, de kezdem megszokni, nekem megfelel. A 8. sebességet hülyeségnek tartom, jó is, hogy nincs, át kellene variálni nagyon sok pályán a váltót és a vezetési stílust.

Ja, annyi kérés, hogy a teljes modba a kézmozgást tegyétek bele. Nem szeretem nézni, hogy csak a kormány mozog, a kéz pedig nem mozdul. -hh- -hh-
Azazamaz #7

Avatar
GABOR
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 650
Csatlakozott: szer. márc. 23, 2011 5:09 pm

Re: MF1B14 MOD TESZT 1 - MONZA 14.02.17. HÉTFŐ

Hozzászólás Szerző: GABOR » szomb. feb. 08, 2014 11:25 pm

Jelenlegi motorhangok nekem jobban bejönnek. Viszont ha lesz időm valahogy belövöm normálisan a régi V8 hangokat. XD
Kézmozgás valóban jó lenne ha visszakerülne majd a végleges modba. (gondolom tervezve van)
Kép

Avatar
GABOR
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 650
Csatlakozott: szer. márc. 23, 2011 5:09 pm

Re: MF1B14 MOD TESZT 1 - MONZA 14.02.17. HÉTFŐ

Hozzászólás Szerző: GABOR » vas. feb. 09, 2014 4:49 pm

Bahrainben letoltam kb 70 kört. Egyhuzamban mentem 14 kört még a gumik bírták.
Bal első gumiból a végére maradt 20%, addig viszont olyan köröket tudtam vele menni mint a 100%-os gumikkal. Nagyjából 25% az a határ, ahol már érdemes a boxba jönni.
Motor 0%-nál adta meg magát nem úgy mint tavaly ahol már 89%-nál is képes volt füstölni.
Ami feltűnt hogy az autók ugyan úgy képesek egymásba akadni és a levegőbe repülni.
Idén ez durvábbnak tűnik, de lehet csak az AI miatt. (kb helikopter magasságig repült XD )
Ezt leszámítva a fizika rendben van. Jó setuppal kényelmesen lehet vele menni.
Kép

Avatar
Gilberto
Top Pilóta
Top Pilóta
Hozzászólások: 761
Csatlakozott: csüt. feb. 12, 2009 9:29 am
Admin: Admin

Re: MF1B14 MOD TESZT 1 - MONZA 14.02.17. HÉTFŐ

Hozzászólás Szerző: Gilberto » hétf. feb. 10, 2014 7:15 am

HANGOK:

Srácok reméljük Bahreinben lesz már valami onboard és akkor abból meghegesztem a modba a hangokat, amíg az nincs addig elég nehéz lenne összehozni!
Manchester United

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Re: MF1B14 MOD TESZT 1 - MONZA 14.02.17. HÉTFŐ

Hozzászólás Szerző: Gadfly » hétf. feb. 17, 2014 1:25 pm

Kedves versenyzőtársak! :)

Reméljük senki nem felejtette el, hogy ma lesz az első tesztfutam! A kiírással ellentétben az elsődleges cél az lenne, hogy teszteljük az RFE plugint (pl. láthatók e a gumikeverékek a másik autókon) ill. nagyobb létszám esetén vannak e szerverről való ledobálások stb. Ezen kívül több rajtgyakorlatot is terveznénk. TS-n mindenki legyen, mert úgy jobb a kommunikáció ill. gyertek minél többen, hogy minél több adathoz jussunk a MOD-al kapcsolatban! Természetesen tesztfutam is lesz, viszont a feljebb írt dolgok miatt ez lehet csúszni fog.

Tehát 19:00-kor várunk minden érdeklődőt a szerveren (én kb. 18:30-tól már ott ill. TS-n is leszek). Tommy előreláthatólag 19:30-tól tud majd csatlakozni.
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

Avatar
GABOR
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 650
Csatlakozott: szer. márc. 23, 2011 5:09 pm

Re: MF1B14 MOD TESZT 1 - MONZA 14.02.17. HÉTFŐ

Hozzászólás Szerző: GABOR » hétf. feb. 17, 2014 1:44 pm

Ha időben hazaérek rám mindenképp számíthattok.
Nekem inkább net és laptop tesztelés lesz hogy bírja e a dolgokat mert úgyfest Márciusig nem lesz meg teljes egészében a gépem. Elég nehéz beszerezni ezeket az új Radeonokat, de talán a beépített csoda Intel HD grafika is elég lesz valamire :D
Kép

Avatar
BengA
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 1645
Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
Admin: Admin

Re: MF1B14 MOD TESZT 1 - MONZA 14.02.17. HÉTFŐ

Hozzászólás Szerző: BengA » hétf. feb. 17, 2014 3:28 pm

20:30 körül érek haza -uh-
Kép

Avatar
Tony
Hozzászólások: 1460
Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
Admin: Admin

Re: MF1B14 MOD TESZT 1 - MONZA 14.02.17. HÉTFŐ

Hozzászólás Szerző: Tony » hétf. feb. 17, 2014 6:00 pm

Sajnos én se tudok ma este jönni, következőre ígérem leszek. Úgyis rossz gumikat szokott nekem az RFE kijelezni másoknál... -hh-
Kép

Avatar
CsaB
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 634
Csatlakozott: szer. ápr. 27, 2011 10:56 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: MF1B14 MOD TESZT 1 - MONZA 14.02.17. HÉTFŐ

Hozzászólás Szerző: CsaB » hétf. feb. 17, 2014 9:42 pm

Ha valakinek gondja adódna a pályával grafikusan mint nekem, pl akadozik boxból kimenet, megforgáskor, falnak csapódás után stb. JAA rajtnál ! annak itt a probléma kulcsa:
- - -> DOWNLOAD <- - -

Ami módosítva lett, az az égbolt felbontása, 2048x2048->ról 1024x1024re, sajnos tesztelni csak saját készített LAN szerverrel tudtam de ott működik, így tuti működik az MF1B szerveren is.
:dance:
Az élet egy nagy verseny! Aki túléli az a győztes!
Best F1 BL
Kép

Válasz küldése

Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 7 vendég