Oldal: 1 / 1

MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: csüt. feb. 27, 2014 10:01 am
Szerző: Gadfly
Kép
FIGYELEM!

A bajnokságra való jelentkezés ki lett írva! (link)
A SPA-i tesztfutamon elsősorban az intermediet és az eső gumikat szeretnénk tesztelni. A gumik tulajdonságáról készült egy (elméleti) grafikon is, ami ITT megtekinthető.

Ahogy a DEMO, a TELJES MOD is tartalmazza az rFactort, GID Plugint, RFE plugint, JoytoKey-t és a HighVoltage-ot. Mindenképpen egy új telepítés ajánlatos! Akiknek fel volt már telepítve a DEMO, azok a Userdata, HighVoltage, JoytoKey, GID Plugint átmásolhatják a DEMO-ból a teljes MOD-ba, annak érdekében, hogy ne kelljen újra beállítani mindent. A SPA-i pálya is a MOD része lett, tehát külön letölteni nem lehetséges.

A MOD 1.0-ás verziója INNEN v. a Letöltések/Versenyzés/Forma1/MOD mappából elérhető (jelszó kimi).

+Update:
Estére várható egy újabb patch, mert BengA kolléga jelezte, hogy a Lotus néha beleolvad az aszfaltba. Tommy jelezte, hogy az este folyamán javítani fogja és linkeli a javítást.

Patch Letöltése 2014.02.27.





--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SZERVER PARAMÉTEREK
Szervernév: ! MF1B 2014 - MaSzim.hU
Szerver IP: 87.229.108.129:34297

Jelszó: kimi
TeamSpeak IP: 87.229.108.129:9987
TS szoba/jelszó: FORMA 1 / kimi
Szerver adminok: Gadfly, Tommy78, Tony



HOTLAP
LIVE TIMING
IDŐJÁRÁS
VÁLTOZÓ


VÁLASZTHATÓ GUMIKEVERÉKEK

Kép


Időterv / Tesztfutam
2014. 03. 02. VASÁRNAP
18:30 - 19:30 Vizsgáztatás (jogosítvány szerzési lehetőség)
19:30 – Tesztfutam (Felvezető kör + álló rajt, teljes táv 100%)



Akik jelentkeztek a tesztfutamra:
1. Gadfly
2. CsaB
3. Tommy78
4. GABOR
5. Bercisan
6. vik
7. Marcell Darvasi
8. Peter Szentpeteri
9. Gatti
10. metosz

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: csüt. feb. 27, 2014 10:45 am
Szerző: CsaB
Ott a helyem ! :arrow:
:rally:

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: csüt. feb. 27, 2014 11:24 am
Szerző: Tommy78
_a_

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: csüt. feb. 27, 2014 12:25 pm
Szerző: BengA
Délutános vagyok -uh-

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: csüt. feb. 27, 2014 12:35 pm
Szerző: GABOR
Jövök!

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: csüt. feb. 27, 2014 12:40 pm
Szerző: CsaB
Létezik az, hogy két autó között ugyanazzal a setup-al van végsebesség beli és/vagy KerS DRS működésbeli különbség ?

A Sauberrel kb 10 km/h-val gyorsabban tudok menni ugyanazon körélmények, beállítások és KerS DRS használat mellett mint a Virginnel.
Olyan mintha a Virginnél gyengébb lenne a motor, vagy másképp működne a váltó vagy én nem is tudom. Olyan volt, mintha a KerS-nek nem lenne meg a megfelelő hatásfoka, érezhetően sőőt látványosan kisebb hatást gyakorolt a Virginnél a gyorsulásra és végsebességre mint a Saubernél.
Pedig a motor ugyanaz, a fejlesztések egységesek, elvileg nem szabadna ilyen fajta különbségnek adódnia, a tengelytávból adódó vezetési különbségen kívül semminek.
Vagy rosszul tudom ?
Próbáltam azt is, hogy újra betöltöttem, újra autót váltottam, de ugyanazt tapasztaltam.

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: csüt. feb. 27, 2014 1:09 pm
Szerző: BengA
CsaB írta:Létezik az, hogy két autó között ugyanazzal a setup-al van végsebesség beli és/vagy KerS DRS működésbeli különbség ?

A Sauberrel kb 10 km/h-val gyorsabban tudok menni ugyanazon körélmények, beállítások és KerS DRS használat mellett mint a Virginnel.
Olyan mintha a Virginnél gyengébb lenne a motor, vagy másképp működne a váltó vagy én nem is tudom. Olyan volt, mintha a KerS-nek nem lenne meg a megfelelő hatásfoka, érezhetően sőőt látványosan kisebb hatást gyakorolt a Virginnél a gyorsulásra és végsebességre mint a Saubernél.
Pedig a motor ugyanaz, a fejlesztések egységesek, elvileg nem szabadna ilyen fajta különbségnek adódnia, a tengelytávból adódó vezetési különbségen kívül semminek.
Vagy rosszul tudom ?
Próbáltam azt is, hogy újra betöltöttem, újra autót váltottam, de ugyanazt tapasztaltam.
Valamit én is éreztem...délelőtt végigteszteltem az összes autót (nem ezért, amit CsaB is írt), de közben valami sebességkülönbséget én is tapasztaltam, viszont mint ha az Esc megnyomása után újra kijöttem a box-ból, jó volt. De sajna erre ma már nem volt időm, majd holnap megnézem ezt is.

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: csüt. feb. 27, 2014 1:10 pm
Szerző: GABOR
Hdv-be 4 dolog az ami különbözik.

FuelTankPos=(0.0, 0.0, -1.553) az összes autónál ennyi, kivétel a Ferrari. Ott:
FuelTankPos=(0.0, 0.18, -1.20909)

A másik pedig nem tudom mik.

Undertray00=( 0.89872, 0.02, -2.5221) // B.E.
Undertray01=(-0.89872, 0.02, -2.5221) // J.E.
Undertray02=( 0.375, 0.08, 2.53104) // B.H.
Undertray03=(-0.375, 0.08, 2.53104) // J.H.
Undertray04=( 0.69875, 0.04, -0.38958) // B.E. Kuszob
Undertray05=(-0.69875, 0.04, -0.38958) // J.E. Kuszob

Itt a Ferrari, Mercedesnek vannak magasabb értékei, Red Bull a legalacsonyabb. Többinél nagyjából hasonlóak.

3. FuelRange=(1.0, 1.0, 139) Ferrari
Összes többi FuelRange=(1.0, 1.0, 150)

4. BrakeResponseCurve=(-35,411,688,1590)
BrakeResponseCurve=(179,450,900,1000) Ferrari

Nem lehet hogy a Ferrari a demo-ból maradt bent? -mos-

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: csüt. feb. 27, 2014 1:13 pm
Szerző: Bercisan
Nekem az rfhigvoltage valamiért nem megy..hibát észlel

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: csüt. feb. 27, 2014 1:32 pm
Szerző: CsaB
GABOR írta:Hdv-be 3 dolog az ami különbözik.

FuelTankPos=(0.0, 0.0, -1.553) az összes autónál ennyi, kivétel a Ferrari. Ott:
FuelTankPos=(0.0, 0.18, -1.20909)

A másik pedig nem tudom mik.

Undertray00=( 0.89872, 0.02, -2.5221) // B.E.
Undertray01=(-0.89872, 0.02, -2.5221) // J.E.
Undertray02=( 0.375, 0.08, 2.53104) // B.H.
Undertray03=(-0.375, 0.08, 2.53104) // J.H.
Undertray04=( 0.69875, 0.04, -0.38958) // B.E. Kuszob
Undertray05=(-0.69875, 0.04, -0.38958) // J.E. Kuszob

Itt a Ferrari, Mercedesnek vannak magasabb értékei, Red Bull a legalacsonyabb. Többinél nagyjából hasonlóak.

3. FuelRange=(1.0, 1.0, 139) Ferrari
Összes többi FuelRange=(1.0, 1.0, 150)

Nem lehet hogy a Ferrari a demo-ból maradt bent? -mos-
:dntknw:
én csak a User Data mappát másoltam, a pluginokat ész rFHighovtage-t na meg a pályákat beraktam. a többi az a full origi új MF1B14 1.0
Nem tudom mi lehet, de nagyon fura volt.

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: csüt. feb. 27, 2014 1:44 pm
Szerző: GABOR
CsaB írta:
GABOR írta:Hdv-be 3 dolog az ami különbözik.

FuelTankPos=(0.0, 0.0, -1.553) az összes autónál ennyi, kivétel a Ferrari. Ott:
FuelTankPos=(0.0, 0.18, -1.20909)

A másik pedig nem tudom mik.

Undertray00=( 0.89872, 0.02, -2.5221) // B.E.
Undertray01=(-0.89872, 0.02, -2.5221) // J.E.
Undertray02=( 0.375, 0.08, 2.53104) // B.H.
Undertray03=(-0.375, 0.08, 2.53104) // J.H.
Undertray04=( 0.69875, 0.04, -0.38958) // B.E. Kuszob
Undertray05=(-0.69875, 0.04, -0.38958) // J.E. Kuszob

Itt a Ferrari, Mercedesnek vannak magasabb értékei, Red Bull a legalacsonyabb. Többinél nagyjából hasonlóak.

3. FuelRange=(1.0, 1.0, 139) Ferrari
Összes többi FuelRange=(1.0, 1.0, 150)

Nem lehet hogy a Ferrari a demo-ból maradt bent? -mos-
:dntknw:
én csak a User Data mappát másoltam, a pluginokat ész rFHighovtage-t na meg a pályákat beraktam. a többi az a full origi új MF1B14 1.0
Nem tudom mi lehet, de nagyon fura volt.
Passzolom, de ezeket mindenképp át kell nézni.
Senkinek nem jó ha hátrányt szed össze ilyenekből. -mos-

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: csüt. feb. 27, 2014 1:49 pm
Szerző: Gadfly
@CsaB & Gábor
Ez Tommy területe, szerintem este meg fogja nézni ezeket is. Ha esetleg még vmi észrevétel van, akkor jelezzétek. ;-) CsaB ha vmit rosszul másoltál volna, akkor szerveren is hibát írna, így nem ott lesz a gond...

@Bercisan
Pontosan milyen hiba van a HighVoltage-nél?

@Gábor
Jelentkezésnél, Te vagy a soron. Mire vársz, tapsra? :taps: :razz: Vagy kivárod a 12 órát? :) 19:40-kor lejár... :fogatlan:

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: csüt. feb. 27, 2014 2:07 pm
Szerző: GABOR
Én már reggel elküldtem volna a jelentkezést, de a csapattárs még nem jelent meg.
Neki ugyebár 1 órája van mindössze reagálni ami nem történt volna meg időre. -mos-

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: csüt. feb. 27, 2014 2:13 pm
Szerző: Gadfly
Aha, így már érthető. ;-) Tessék rezegni neki, pm, face, sms stb. :D amúgy azt hittem Lajossal mentek majd 1 csapatban...de akkor ezek szerint mégsem

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: csüt. feb. 27, 2014 2:16 pm
Szerző: Bercisan
Gadfly írta:@CsaB & Gábor
Ez Tommy területe, szerintem este meg fogja nézni ezeket is. Ha esetleg még vmi észrevétel van, akkor jelezzétek. ;-) CsaB ha vmit rosszul másoltál volna, akkor szerveren is hibát írna, így nem ott lesz a gond...

@Bercisan
Pontosan milyen hiba van a HighVoltage-nél?
A(z) rF_HighVoltage hibát észlelt, ezért leáll. A kellemetlenségért elnézését kérjük ennyi :D

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: csüt. feb. 27, 2014 2:39 pm
Szerző: Tommy78
GABOR írta:Hdv-be 4 dolog az ami különbözik.

FuelTankPos=(0.0, 0.0, -1.553) az összes autónál ennyi, kivétel a Ferrari. Ott:
FuelTankPos=(0.0, 0.18, -1.20909)

A másik pedig nem tudom mik.

Undertray00=( 0.89872, 0.02, -2.5221) // B.E.
Undertray01=(-0.89872, 0.02, -2.5221) // J.E.
Undertray02=( 0.375, 0.08, 2.53104) // B.H.
Undertray03=(-0.375, 0.08, 2.53104) // J.H.
Undertray04=( 0.69875, 0.04, -0.38958) // B.E. Kuszob
Undertray05=(-0.69875, 0.04, -0.38958) // J.E. Kuszob

Itt a Ferrari, Mercedesnek vannak magasabb értékei, Red Bull a legalacsonyabb. Többinél nagyjából hasonlóak.

3. FuelRange=(1.0, 1.0, 139) Ferrari
Összes többi FuelRange=(1.0, 1.0, 150)

4. BrakeResponseCurve=(-35,411,688,1590)
BrakeResponseCurve=(179,450,900,1000) Ferrari

Nem lehet hogy a Ferrari a demo-ból maradt bent? -mos-
Köszi Gábor az észrevételt! Ma este javítok mindent.
Sajnos siettem tegnap, hogy ki lehessen írni a bajnokit es ahogy írod a Ferrari volt a demo auto es a többit nem igazítottam hozzá.
Az undertray az különbözni fog mert azok a törés pontok az autón.

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: csüt. feb. 27, 2014 3:00 pm
Szerző: Gadfly
Bercisan írta: A(z) rF_HighVoltage hibát észlelt, ezért leáll. A kellemetlenségért elnézését kérjük ennyi :D
Próbáld esetleg rendszergazdaként vagy ha úgy futtattad, akkor a nélkül. Ha továbbra sem jó, akkor töröld ki az rF mappájából az rF_HighVoltage mappát és FTP-ről az F1/2014/Egyéb mappában van egy rf_HighVoltage.zip. Ezt rakd/telepítsd fel, mert ez teljesen szűz (fejlesztők oldaláról töltöttem még anno le). Továbbá ugyan ebben a mappában van 2 db rFactor.exe is. Lehet ezeket is érdemes lenne kipróbálni hátha. Ha még ezek után sem jó, akkor vasárnap tesztfutam előtt gyere ts-re és közösen csak kitörpölünk vmit. ;-) Olyan nincs, hogy ne működne! 8)

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: csüt. feb. 27, 2014 4:06 pm
Szerző: Gadfly
GABOR írta:Én már reggel elküldtem volna a jelentkezést, de a csapattárs még nem jelent meg.
Neki ugyebár 1 órája van mindössze reagálni ami nem történt volna meg időre. -mos-
Azért most már kíváncsi vagyok, hogy ki az a titokzatos, akire fél napot kellett várni. =_

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: csüt. feb. 27, 2014 4:35 pm
Szerző: Gadfly
Gadfly írta: Azért most már kíváncsi vagyok, hogy ki az a titokzatos, akire fél napot kellett várni. =_
Üdv. Gatti -v-

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: csüt. feb. 27, 2014 4:36 pm
Szerző: GABOR
Lassú volt a választás de a pályán gyorsak leszünk XD

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: csüt. feb. 27, 2014 4:40 pm
Szerző: Gatti
Gadfly írta:
GABOR írta:Én már reggel elküldtem volna a jelentkezést, de a csapattárs még nem jelent meg.
Neki ugyebár 1 órája van mindössze reagálni ami nem történt volna meg időre. -mos-
Azért most már kíváncsi vagyok, hogy ki az a titokzatos, akire fél napot kellett várni. =_
Üdv nektek!

Bocsi mindenkitől de 6-16 ig robotoltam a gyárba ezért a késés :/

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: csüt. feb. 27, 2014 4:40 pm
Szerző: Gatti
GABOR írta:Lassú volt a választás de a pályán gyorsak leszünk XD
Minden kezdet nehéz , ezt már idén tudja a Redbull is :D

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: csüt. feb. 27, 2014 7:01 pm
Szerző: Bercisan
Gadfly írta:
Bercisan írta: A(z) rF_HighVoltage hibát észlelt, ezért leáll. A kellemetlenségért elnézését kérjük ennyi :D
Próbáld esetleg rendszergazdaként vagy ha úgy futtattad, akkor a nélkül. Ha továbbra sem jó, akkor töröld ki az rF mappájából az rF_HighVoltage mappát és FTP-ről az F1/2014/Egyéb mappában van egy rf_HighVoltage.zip. Ezt rakd/telepítsd fel, mert ez teljesen szűz (fejlesztők oldaláról töltöttem még anno le). Továbbá ugyan ebben a mappában van 2 db rFactor.exe is. Lehet ezeket is érdemes lenne kipróbálni hátha. Ha még ezek után sem jó, akkor vasárnap tesztfutam előtt gyere ts-re és közösen csak kitörpölünk vmit. ;-) Olyan nincs, hogy ne működne! 8)
A játékot eltudom indítani, csak a higvoltage szenved..vasárnap megpróbálok itt lenni :)

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: csüt. feb. 27, 2014 8:57 pm
Szerző: Tommy78
Urak!

Elkészült a javítás! Elnézést a kellemetlenségért.

A szerver már az új Patch-el fut.

Letöltés

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: csüt. feb. 27, 2014 9:26 pm
Szerző: vik
jövök!

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: csüt. feb. 27, 2014 10:12 pm
Szerző: minikimi
jovok

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: pén. feb. 28, 2014 10:11 am
Szerző: Gadfly
Urak! Még 7 szabad hely kiadó, + a 3 db extra csapat ha szükséges. Várjuk a további jelentkezéseket! ;-)

Jelentkezés: ITT

Tommy tegnap átküldött nekem egy képet, ahol látható, hogy készülget a McLaren is ;-) Jó lett Tommy -l-

Kép


Kérésem az lenne, hogy próbálja mindenki letesztelni az új patchet és ha további észrevételeitek van, akkor jelezzétek. Az inter és wet gumiról mi a vélemény/tapasztalat?

Akik edig jelentkeztek a tesztfutamra: (első hsz frissítve)
1. Gadfly
2. CsaB
3. Tommy78
4. GABOR
5. Bercisan
6. vik
7. Marcell Darvasi


Gattit és ThisisRT-t kérdezném, hogy vasárnap 18:30-kor tudok jönni vizsgázni?

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: pén. feb. 28, 2014 12:26 pm
Szerző: Bercisan
Van egy olyan gyanúm, hogy az xp miatt nem akar működni a higvoltage.
Lehet valami alapja ennek? :O

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: pén. feb. 28, 2014 1:13 pm
Szerző: CsaB
Bercisan írta:Van egy olyan gyanúm, hogy az xp miatt nem akar működni a higvoltage.
Lehet valami alapja ennek? :O
Szerintem semmi, ha csak nem a Net Frame Work 4.0 hiánya.

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: pén. feb. 28, 2014 3:58 pm
Szerző: Peter Szentpeteri
jövök

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: pén. feb. 28, 2014 4:39 pm
Szerző: Gatti
leszek

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: pén. feb. 28, 2014 6:18 pm
Szerző: metosz
18.30-ra érekzem vizsgáztatni. -gg-

A vizsga pontban 18.30-kor kezdődik! Késést nem toleráljuk, mert nem érünk a végére különben. Késés esetén egy másik időpontban várjuk szeretettel az jogsi aspiránsokat.

Az addig futott idők alapján a leggyorsabb versenyző jelölttel kezdünk.

Feladatok:

107% - 5 kör zsinórban a megadott időn belül, melyet majd akkor számolunk ki.
TTT - 5 kör távolság tartás tisztán, 5 tiszta előzés
Tesztfutam - attól függően, hogy az első feladatok mennyire jól sikerültek 50-100% teljesítése.



@Adminok
Kérem szépen a többi vizsgabiztos, jöjjenek, illetve ezúton érdeklődnék, hogy van-e aki vállalja a nyúl szerepét.

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: pén. feb. 28, 2014 6:28 pm
Szerző: GABOR
Vizsga is esős körülmények között lesz?

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: pén. feb. 28, 2014 6:51 pm
Szerző: Bodnar
Bercisan írta:Van egy olyan gyanúm, hogy az xp miatt nem akar működni a higvoltage.
Lehet valami alapja ennek? :O

Semmi alapja nincs, én is XP-t tolok és működik rendesen.

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: pén. feb. 28, 2014 8:49 pm
Szerző: bandito
Fel van telepítve a progi de "Plase insert the correct CD-ROM ....." El se tudom indítani a progit . Mi lehet a problémó? _2_

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: pén. feb. 28, 2014 8:57 pm
Szerző: Gadfly
bandito írta:Fel van telepítve a progi de "Plase insert the correct CD-ROM ....." El se tudom indítani a progit . Mi lehet a problémó? _2_
Alapbol az eredeti dvd-s exe van a modban. Csereld ki arra amit pl. az mtcc-ben is hasznalsz.

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: pén. feb. 28, 2014 9:21 pm
Szerző: bandito
Gadfly írta:
bandito írta:Fel van telepítve a progi de "Plase insert the correct CD-ROM ....." El se tudom indítani a progit . Mi lehet a problémó? _2_
Alapbol az eredeti dvd-s exe van a modban. Csereld ki arra amit pl. az mtcc-ben is hasznalsz.
THx :lolhit:

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: szomb. márc. 01, 2014 9:32 am
Szerző: Gilberto
Nekem sem működik ez a High Voltage szar GID Mutatja a high voltage is mutatja hogy megy csipog mindent csinál csak éppen a kocsiban semmit nem érezni belőle, jha és szuper hogy eső meg mi faszomat tesztelünk de így még azt a szar DRS-t sem tudom kipróbálni valszeg az sem megy változatlanul múlthét óta.... :furesz: :merges:


UPDATE:
Az hogyvan hogy virágbolti exevel müködik eredetivel meg nem?D :help: :help: :help:

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: szomb. márc. 01, 2014 11:32 am
Szerző: Gadfly
@Gilbert
Nyilván a hiba a Te készülékedben van, hiszen a többieknek működik! Bercinek vmi teljesen más gondja lehet, hiszen ha jól vettem ki neki maga a highvoltage exe sem indul el. Az, hogy most eső gumi teszt van, az szükséges, hiszen a tavalyihoz képest változtattunk ezeken a gumikon és most úgy néz ki, hogy az intert is lehet használni mint köztes gumi, így muszáj ezt is letesztelni!
Ha DRS-t szeretnél tesztelni, arra ott az offline opció is, ott is működik. ;-) Beállítod a sunshine-t stb. és had szóljon....

Ezt a virágbolti exe-s dolgot mire értetted?

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: szomb. márc. 01, 2014 11:46 am
Szerző: Gilberto
Gadfly írta:@Gilbert
Nyilván a hiba a Te készülékedben van, hiszen a többieknek működik! Bercinek vmi teljesen más gondja lehet, hiszen ha jól vettem ki neki maga a highvoltage exe sem indul el. Az, hogy most eső gumi teszt van, az szükséges, hiszen a tavalyihoz képest változtattunk ezeken a gumikon és most úgy néz ki, hogy az intert is lehet használni mint köztes gumi, így muszáj ezt is letesztelni!
Ha DRS-t szeretnél tesztelni, arra ott az offline opció is, ott is működik. ;-) Beállítod a sunshine-t stb. és had szóljon....

Ezt a virágbolti exe-s dolgot mire értetted?
Virágbolti exevel működik az ERS/DRS eredeti exe-vel nem!

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: szomb. márc. 01, 2014 11:53 am
Szerző: Gadfly
Gilberto írta: Virágbolti exevel működik az ERS/DRS eredeti exe-vel nem!
Hmmm ha jól tudom neked nem az dvd-s exe-d van, hanem az a "másik fajta". DVD-sel működik és ez F-es verzió. Ez az, (ISI link): http://downloads.imagespaceinc.com/rFac ... Update.zip (modban is ez van)
Végül is innentől a lényeg, hogy már nálad is jó (még ha "virágbolti is") ;-) ....max írj az ISI-nek, hogy mi ez már és küldjenek vmi normális exe-t neked! :fogatlan:

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: szomb. márc. 01, 2014 1:05 pm
Szerző: CsaB
Gadfly írta:Az, hogy most eső gumi teszt van, az szükséges, hiszen a tavalyihoz képest változtattunk ezeken a gumikon és most úgy néz ki, hogy az intert is lehet használni mint köztes gumi, így muszáj ezt is letesztelni!
A gumik módosítása úgy tűnik számomra, legalábbis a tapasztalat az, hogy szépen elkülönül a Slick - Inter - Wet gumi. Jelenleg megvan mindháromnak az optimális használhatósága. Sőt számomra kimondottan pozitív, hogy az Inter használható és nem kiváltható csak a szélső értékeknél !
A Slick gumival a tapasztalat az, hogy kb 12% nedvességig nyugodtan használható, bár talán picit jobban is mint vártam, mert 14-15%-ig el lehet autózni vele. Azonban az Inter már 10-12%tól és itt van egy kis feltételes mód HA az eső nem áll le hanem stagnál vagy inkább erősödik is még akkor onnantól szépen használható, szinte azon a határon mint a Slick csak nedves aszfalton, a lassulás határát kb 18-20% nedvességnél tapasztaltam, ahonnan már jobb lehet a Wet gumi természetesen itt is a csapadék változásának függvényében, mivel azt tapasztaltam, hogy a Wet gumi viszont 18% alatt körről körre melegszik és egyre inkább válik az autó alul vagy túlkormányzottá.
hőmérsékletben, mondjuk arra ez a pálya azért picit megint csak speciális, a Slick kb 75-80°C között mozgott, 7-12% nedvesség között, az Inter 75-85°C között mozgott 8-18% nedvesség között, a Wet gumi pedig szintén 75-88°C között volt 18%-os nedvesség felett. A Wet gumi viszont 18% nedvesség alatt pillanatok alatt 90°C-on volt az első és 100-102°C-on a hátsó (1,5 kör alatt).
Hosszabb etapokat nem volt módom futni egyazon gumikon, mert a pálya nedvessége az adott gumihoz szükséges körülményeket max 3 körig tartotta és onnantól módosítani kellett a keveréket. Sajnos ez a hosszú pálya átka. A szerveren amikor fent voltam kb 4 körönként változott az időjárási körülmény úgy, hogy a gumikat már váltani kellett.
Eddig ennyire jutottam.
De ez idáig számomra igen bíztató !!
Szép munka volt srácok !

@Gilberto
Tetszik ez a virágbolti exe megnevezés ! Csak azt nem értem, miért nem használod a virágboltit ha már az működik ?

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: szomb. márc. 01, 2014 1:12 pm
Szerző: Gilberto
CsaB írta:
Gadfly írta:Az, hogy most eső gumi teszt van, az szükséges, hiszen a tavalyihoz képest változtattunk ezeken a gumikon és most úgy néz ki, hogy az intert is lehet használni mint köztes gumi, így muszáj ezt is letesztelni!
A gumik módosítása úgy tűnik számomra, legalábbis a tapasztalat az, hogy szépen elkülönül a Slick - Inter - Wet gumi. Jelenleg megvan mindháromnak az optimális használhatósága. Sőt számomra kimondottan pozitív, hogy az Inter használható és nem kiváltható csak a szélső értékeknél !
A Slick gumival a tapasztalat az, hogy kb 12% nedvességig nyugodtan használható, bár talán picit jobban is mint vártam, mert 14-15%-ig el lehet autózni vele. Azonban az Inter már 10-12%tól és itt van egy kis feltételes mód HA az eső nem áll le hanem stagnál vagy inkább erősödik is még akkor onnantól szépen használható, szinte azon a határon mint a Slick csak nedves aszfalton, a lassulás határát kb 18-20% nedvességnél tapasztaltam, ahonnan már jobb lehet a Wet gumi természetesen itt is a csapadék változásának függvényében, mivel azt tapasztaltam, hogy a Wet gumi viszont 18% alatt körről körre melegszik és egyre inkább válik az autó alul vagy túlkormányzottá.
hőmérsékletben, mondjuk arra ez a pálya azért picit megint csak speciális, a Slick kb 75-80°C között mozgott, 7-12% nedvesség között, az Inter 75-85°C között mozgott 8-18% nedvesség között, a Wet gumi pedig szintén 75-88°C között volt 18%-os nedvesség felett. A Wet gumi viszont 18% nedvesség alatt pillanatok alatt 90°C-on volt az első és 100-102°C-on a hátsó (1,5 kör alatt).
Hosszabb etapokat nem volt módom futni egyazon gumikon, mert a pálya nedvessége az adott gumihoz szükséges körülményeket max 3 körig tartotta és onnantól módosítani kellett a keveréket. Sajnos ez a hosszú pálya átka. A szerveren amikor fent voltam kb 4 körönként változott az időjárási körülmény úgy, hogy a gumikat már váltani kellett.
Eddig ennyire jutottam.
De ez idáig számomra igen bíztató !!
Szép munka volt srácok !

@Gilberto
Tetszik ez a virágbolti exe megnevezés ! Csak azt nem értem, miért nem használod a virágboltit ha már az működik ?

@Csab, Gadfly

Azért nem optimális ha a virágboltit használnom mert nem szeretnék majd megint az esős versenyeken kifagyogatni.....

@Tommy, Gadfly

Nem lehetne a szerveren az időjárást úgy beállítani hogy ha már esik ne 5 percig essen, mert MTCC-ben is megfigyeltem hogyha esik akkor is max 3-4 körig utána megint száraz, ez eléggé összevissza... A különböző időjárási viszonyok lehetnének hosszabb idejűek!

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: szomb. márc. 01, 2014 1:49 pm
Szerző: GABOR
Nekem is problémák vannak az eredeti exe-vel.
Pálya betöltése végén "rf működése leállt"
Margaréta.exe-vel tökéletesen megy... -mos-

Az megoldás lehet hogy az egész játékot dvd-ről telepítem és abba másolom be a modot?

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: szomb. márc. 01, 2014 2:50 pm
Szerző: Gadfly
@Gilbert
Szerintem meg tudjuk csinálni, de csak akkor ha scriptel állítjuk be az időjárást, ahogy most is van. A script generálásakor meg lehet adni, hogy legyen e időgyorsítás és ha igen, akkor mekkora. Eddig ha jól emlékszem 2-re volt állítva ez az érték, tehát gyorsított volt. Továbbá ha az elkészült scriptet nézem, akkor ott 5 perces inpulzus szerint változtatja a körülményeket. Szóval ha scriptelünk, akkor ott manuálisan ezt az inpulzust is lehet módosítani.
Jelenlegi scriptet egy jövő heti pécsi előrejelzés alapján állítottam be, mikor esőt mondtak egész napra. :) Csak annyit változtattam manuálisan az elkészült scriptben, hogy az aszfalt és levegő hőmérsékletet megemeltem 20 fok környékére, mert alapból az itteni körülmények szerint 7 fokra állította. :)

Gumi teszt szempontjából viszont most nem hátrány, hogy adott esetben intenzívebben változik a körülmény, mert így rövidebb idő alatt több információt lehet szerezni (elvégre tesztelünk még és ha virtuális körülmények között megtehetjük, hogy kedvünkre állítjuk az időjárást és annak intenzitás változását, akkor miért ne élnénk vele). A rendes futamokon viszont ha úgy alakul, hogy scriptelni kell az időjárást, akkor leveszem ezt az "időgyorsítást" 1-re ill. a scriptbe is átírom az 5 perceket pl. 10-re, így talán enyhíteni lehet majd a hatást. Azt, hogy esni fog v. sem, azt meg úgy is az RFE dönti el, max csak 10 percenként fog dönteni. :)

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: szomb. márc. 01, 2014 3:15 pm
Szerző: Gadfly
Még egy pár szó az időjárásról:

Jövő héten már Melbourne lesz beállítva!
Ahogy tavaly, idén is alapértelmezetten napos időt fogunk feltételezni a futamhétvégéken, így a szervert is ennek megfelelőlen fogjuk beállítani. Ha a valós futam közelettével az lesz tapasztalható, hogy eső is lehet, akkor kezdünk majd csak el gondolkodni az RFE bekapcsolásán. Természetesen ha a valós futamon esni fog, akkor a script is be lesz kapcsolva, ami az ottani időjárás előrejelzése alapján fog legenerálni az RFE!
-------------------------------------------------------------

Gábor korábbi kérdésére reagálva a vizsgán száraz körülmény lesz, tehát az RFE-t ki fogom kapcsolni vasárnap kora délután. Vizsga után viszont vissza lesz kapcsolva, de már nem a jelenleg futó script alapján hanem az RFE Random opcióját választjuk, ezzel is még véletlenszerűbbé téve az eseményeket.
A futam hossza az eredeti távra lesz már beállítva, ami SPA-ban 44 kör. A vizsgázóknak 50%-ot, tehát 22 kört kell megtenniük ahhoz, hogy a 3. vizsgafeladat elégséges szintjét elérjék. TS-n mindenképp legyenek a vizsgázók még akkor is, ha esetleg nincs v. rossz a mikrofon, mert ha Ti hallotok minket már az is fél siker! :)
Vasárnap 18:30-kor várjuk a vizsgázókat!

Akik jelentkeztek a tesztfutamra:
1. Gadfly
2. CsaB
3. Tommy78
4. GABOR
5. Bercisan
6. vik
7. Marcell Darvasi
8. Peter Szentpeteri
9. Gatti
10. metosz

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: szomb. márc. 01, 2014 4:26 pm
Szerző: Gilberto
jövök

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: szomb. márc. 01, 2014 6:46 pm
Szerző: Gadfly
SRÁCOK!

Készítettem a bajnoksághoz egy promo képet. Arra kérnék mindenkit, hogy amerre tudjátok szórjátok szét a neten ezt a képet és reklámozzuk a bajnokságot. ;-) rFactor közösségek, hírportálok, fórumok, facebook és ezen belüli közösségek. (facen én "sajna" nem vagyok :roll: )

Töltsük fel a bajnokit! :flirt:


Kép

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: szomb. márc. 01, 2014 10:18 pm
Szerző: GABOR
Pár észrevétel a moddal kapcsolatban.

-Red Bull autóban ha TV cockpitben vagyok, nem látszódik a kormány fölötti kis műszerfal.
-DRS aktiválásnál nem nyílik ki a hátsó szárny. (amúgy működik)

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: szomb. márc. 01, 2014 11:46 pm
Szerző: CsaB
GABOR írta:Pár észrevétel a moddal kapcsolatban.

-Red Bull autóban ha TV cockpitben vagyok, nem látszódik a kormány fölötti kis műszerfal.
-DRS aktiválásnál nem nyílik ki a hátsó szárny. (amúgy működik)
Szárnyat már a Tommyval beszéltük a múlt hétvégi teszten is és akkor még az volt a felállás, hogy ha akarunk mozgó szárnyakat az nem olyan egyszerű mint a DRS aktiválása/bekapcsolása, mert újra le kell képezni a szárnyakat és az hosszas meló. Előttünk lévő úgyis ritkán kapcsolhatja a sajátját meg úgysem látja senki -hh-

A másik -hh- KI ? megy TV cockpitből? Simán cockpit. _f_ csak vicceltem -hh-

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: vas. márc. 02, 2014 12:03 am
Szerző: GABOR
CsaB írta:
GABOR írta:Pár észrevétel a moddal kapcsolatban.

-Red Bull autóban ha TV cockpitben vagyok, nem látszódik a kormány fölötti kis műszerfal.
-DRS aktiválásnál nem nyílik ki a hátsó szárny. (amúgy működik)
Szárnyat már a Tommyval beszéltük a múlt hétvégi teszten is és akkor még az volt a felállás, hogy ha akarunk mozgó szárnyakat az nem olyan egyszerű mint a DRS aktiválása/bekapcsolása, mert újra le kell képezni a szárnyakat és az hosszas meló. Előttünk lévő úgyis ritkán kapcsolhatja a sajátját meg úgysem látja senki -hh-

A másik -hh- KI ? megy TV cockpitből? Simán cockpit. _f_ csak vicceltem -hh-
Nyilván ha szívás a dolog akkor jobb hagyni.
Videóban, közvetítésnél lett volna lényeg, de azért jó látni hogy az előttem haladó nyitotta vagy nem, mert fölöslegesen nem nyomom az ERS-t -mos-

Én rF-et TV cockpitből tolom. Nem vagyok saját magam ellensége.
Régen F1 Challengebe mentem cockpit nézetből, de akkor még nem vibrált össze vissza.
Tudom, itt is belehetne állítani kényelmesen, de így jobban belátni a kanyarokat, mellettem haladót.

Amúgy újraraktam az játékot DVD-ről, mellé az "F" patchet és minden rendben!
Esetleg aki csak az eredeti rF.exe-t másolta rá a modra, érdemes lenne az egészet feltelepíteni DVD-ről, majd úgy bele a modot. Nálam bevált... -kakcsi-

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: vas. márc. 02, 2014 11:30 am
Szerző: Tommy78
GABOR írta:Pár észrevétel a moddal kapcsolatban.

-Red Bull autóban ha TV cockpitben vagyok, nem látszódik a kormány fölötti kis műszerfal.
-DRS aktiválásnál nem nyílik ki a hátsó szárny. (amúgy működik)
Igen a szárnyat drs nélkül csinlátam már az elején, mert akkor még az volt a téma, mikor nekiálltam a modelleknek, hogy nem lesz idén DRS, aztán ez változott közben, de mostmár utólag nagy meló lenne megcsinálni, és talán szerencsére annyira nem létfontosságú, hogy látható legyen, persze ettől függetlenül jobban nézne ki.

A kijelzőt megnéztem, és megint én hibáztam, benne van, hogy TV-cockpitből is láthasd, csak a láthatóság tartományát, nem 0-tól 5-ig, hanem 5-től 30-ig állítottam, nem tudom miért, ezért nem látod, mert csak 5 méter távolság után aktiválódik. Ugyanez a helyzet a ToroRossonál is.

Következő Patchben javítva lesz, addig türelmedet kérem.

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: vas. márc. 02, 2014 12:25 pm
Szerző: GABOR
Tommy78 írta:
GABOR írta:Pár észrevétel a moddal kapcsolatban.

-Red Bull autóban ha TV cockpitben vagyok, nem látszódik a kormány fölötti kis műszerfal.
-DRS aktiválásnál nem nyílik ki a hátsó szárny. (amúgy működik)
Igen a szárnyat drs nélkül csinlátam már az elején, mert akkor még az volt a téma, mikor nekiálltam a modelleknek, hogy nem lesz idén DRS, aztán ez változott közben, de mostmár utólag nagy meló lenne megcsinálni, és talán szerencsére annyira nem létfontosságú, hogy látható legyen, persze ettől függetlenül jobban nézne ki.

A kijelzőt megnéztem, és megint én hibáztam, benne van, hogy TV-cockpitből is láthasd, csak a láthatóság tartományát, nem 0-tól 5-ig, hanem 5-től 30-ig állítottam, nem tudom miért, ezért nem látod, mert csak 5 méter távolság után aktiválódik. Ugyanez a helyzet a ToroRossonál is.

Következő Patchben javítva lesz, addig türelmedet kérem.
Igen, én is úgy tudtam hogy idén nem lesz DRS zóna. Valahogy ezek a szabályok nem jöttek át megfelelően az FIA-tól. -hh-

Viszont nem tudom hogy lehetne pofátlan kérésem? Valamelyik patchbe belekerülhetne a Schumis sisakom? -mos-
Ide már tegnap feltöltöttem, mert kérésre a Mercin is végeztünk egy kesztyű módosítást.

https://drive.google.com/file/d/0B9c7Rx ... sp=sharing

Ha megoldható akkor köszönöm! -vv-

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: vas. márc. 02, 2014 1:45 pm
Szerző: Gadfly
Urak!

A szervert átállítottam napos időre! A tesztfutam kezdetéig így marad.
18:30-tól várjuk a vizsgázókat!

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: vas. márc. 02, 2014 3:25 pm
Szerző: Bodnar
Jövök!


Az teljesen normális, hogy 4 kör alatt a közepes gumi 70%-ra csökken?

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: vas. márc. 02, 2014 3:35 pm
Szerző: IsTii971208
Jövök !!!!!

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: vas. márc. 02, 2014 3:44 pm
Szerző: Gadfly
Bodnar írta: Az teljesen normális, hogy 4 kör alatt a közepes gumi 70%-ra csökken?
Ebbol nekem az jon le, hogy ezzel a keverekkel akkor 11-12 kort meg lehet tenni, tehat 2 kemeny es egy medium etappal, ami ket kiallas, teljesitheto a 100%-os tav, ami 44 kor. Nincs ezzel szerintem baj. :)

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: vas. márc. 02, 2014 4:19 pm
Szerző: Bodnar
Gadfly írta:
Bodnar írta: Az teljesen normális, hogy 4 kör alatt a közepes gumi 70%-ra csökken?
Ebbol nekem az jon le, hogy ezzel a keverekkel akkor 11-12 kort meg lehet tenni, tehat 2 kemeny es egy medium etappal, ami ket kiallas, teljesitheto a 100%-os tav, ami 44 kor. Nincs ezzel szerintem baj. :)
Nem is mondtam, hogy baj van vele, sőt teljesen jó, legalább nem lesznek monoton taktikák. Csak kérdeztem, hogy nem-e én rontok el valamit beállításba, de ha normális akkor oké. -hh- -hh-

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: vas. márc. 02, 2014 9:39 pm
Szerző: vik
Bocs srácok hogy nem jöttem de az asszonykám megint kórházban van és nem értem rá.Legközelebb remélem már jövök.

Re: MF1B14 MOD TESZT 3 - SPA 14.03.02. VASÁRNAP

Elküldve: vas. márc. 02, 2014 11:38 pm
Szerző: Gadfly
vik írta:Bocs srácok hogy nem jöttem de az asszonykám megint kórházban van és nem értem rá.Legközelebb remélem már jövök.
Ne viccelj....jobbulást Neki!

Kép

Kedves Versenyzők!

Most hétvégén (szombat - vasárnap) újabb hosszabb távú és komolyabb készülést igénylő versenyeket rendezünk!


INFORMÁCIÓK
Időpont: 06.07-06.08. (szombat - vasárnap)
Autó: LOTUS EXOS 125 S1
Pálya: SILVERSTONE
Nevezés: 18:30-ig itt a fórumon (lásd lejjebb)
Practice/Szerverre történő csatlakozás: 19:00-20:00
Qual: 20:00-20:15
Race: 20:15-től (táv 30 kör)


-Nevezni itt a fórumon lehet, a lejjebb található űrlap kitöltésével!
-Mivel nincs booking, így csak azok a versenyzők indulhatnak, akik itt leadják a nevezésüket legkésőbb a futamot megelőző 18:30-as időpontig!
-Mindkét futamnak (szombat-vasárnap) külön nevezése lesz. Jelenleg a szombati nevezést fut!
-Silverstoneban 24 pit hely található, tehát ez lesz a szerverek maximális létszáma is!
-Túljelentkezés esetén több szervert indítunk!
-Szerverekre történő besorolás a GTR Masters Rank oldala alapján történik (LINK). Értelem szerűen a legjobb idővel rendelkezők kerülnek az "A" szerverre, majd így tovább a "B", "C" stb. szerverre.
-Akik nem szerepelnek a Rank-on, de neveztek a futamra, azoknál a nevezési sorrendet vesszük figyelembe. Rank rendszer telepítése: LINK


Jelentkezés "űrlap" kitöltése
Játékban használt név:
Amilyen nevet itt megadtok, azon a néven fogtok szerepelni a szerveren/versenyen. FONTOS, hogy azt a nevet adjátok meg, ami a Rankon is szerepel! Ellenkező esetben nem fogunk tudni beazonosítani, melynek következtében lehetséges, hogy másik szerverre kerülsz!

GUID:
Egyedi steam AC azonosító (általában 17 db számjegy). Akik nem tudják a sajátjukat, azok a C:/Users/"neved"/Dokumentumok/Assetto Corsa/cfg/race.ini fájlt megnyitás olvasásra (pl. jegyzettömbbel) és ezen belül a [REMOTE] résznél lesz egy olyan sor, hogy GUID= majd itt a számsor.
FOKOZOTTAN ügyeljetek a helyes szám megadására, mert ez alapján fog beazonosítani a szerver! Ha rosszul adjátok meg, akkor nem fogtok tudni csatlakozni a szerverhez!

Skin:
Itt lehet kiválasztani a kívánt autófestést.


SZERVER
Szerver nevek: ! Maszim Race A, ! Maszim Race B, ! Maszim Race C.... stb.

A szerverek 19:00 órakor fognak indulni, így a csatlakozás is innentől lesz lehetséges. Jelszavazva nem lesznek a szerverek. 19:00 óra előtt pát perccel ebben a topikban fogjuk kiírni a szerver beosztásokat! 8)

TS (TeamSpeak) használata nem kötelező, de ajánlott!
TeamSpeak IP: 87.229.108.129:9987
Jelszó: maszim
TS szoba: ASSETTO CORSA

A VASÁRNAPI FUTAM JELENTKEZÉSE, VASÁRNAP DÉLELŐTT 10:00 ÓRAKOR LESZ ELINDÍTVA, SZINTÉN EBBEN A TOPIKBAN! ARRA SZERETNÉNK KÉRNI MINDENKIT, HOGY HA VALAKI JELENTKEZIK, DE ESETLEGESEN KÖZBEJÖN VALAMI ÉS NEM TUD INDULNI, AZ JELEZZE EZT EBBEN A TOPIKBAN ÉS EZ ESETBEN KIVESSZÜK A LISTÁBÓL! (hozzászólás írásához regisztráció szükséges)

Mindenkinek jó felkészülést és örömteli futamokat kívánunk! -gg-

VÁLASZTHATÓ SKINEK
KépKépKépKépKép

NEVEZÉS LEADÁSA - 2014.06.07. SZOMBAT