Időterv / Tesztfutam / Jogosítványszerzés:
2014. 07. 15. Kedd
18:30 - 19:30 Vizsgáztatás
19:30 – 19:38 Bemelegítés (8 perc)
19:38 – Tesztfutam (Felvezető kör + álló rajt, teljes táv 100%)
Időterv / 10. bajnoki futam: 2014. 07. 20. Vasárnap
19:00 – 19:15 Időmérő edzés Q1 (15 perc körlimit nélkül)
19:15 – 19:22 Időmérő edzés - Q2 (7 perc körlimit nélkül, Q1 TOP 50% vagy maximum 10 versenyző, parc fermé szabály)
19:22 – 19:30 Bemelegítés (8 perc)
19:30 – Verseny (felvezető kör + álló rajt, futam táv 100%, kötelező két különböző komponensű gumi használata a futamom)
VÁRHATÓ IDŐJÁRÁS
Valós helyi időjárás "szimulálása". Frissítés/módosítás a futam előtti napokban ill. közvetlen a valós futam után.
VÁLASZTHATÓ GUMIKEVERÉKEK
MOD LETÖTÉS/TELEPÍTÉSI SORREND
Az MF1B14 MOD kizárólagosan az MF1B14 bajnokságban résztvevő aktív pilótáinak készült! Mivel nem sok 2014-es kinézetű rFactor F1 MOD érhető el jelenleg, így a MASZIM arra szeretné kérni az esetlegesen érdeklődő Ligákat/Szervezeteket, hogy ha netán használni kívánják az MF1B14-et, akkor ennek az engedélyéhez Tommy78-hoz forduljanak! Köszönjük!
Az állományok jelszóval védettek! Kitömörítéshez a maszim.hu jelszót használjátok.
1. MF1B14 - FULLMOD v4
-tartalmazza az rFactort, MOD-ot, GID plugint, RFE (eső) plugint, JoyToKey-t és az rF_HighVoltage-ot
Mivel a Forma 1 mezőnye ismét Hockenheimbe látogat, így a 2012-es bajnokiban használt pályaverziót lecseréltük egy újabbra, mert a "2012-es" már elavult volt. Éppen ezért egy teljesen "ismeretlen" pályán megyünk, így kérnénk mindenkit, hogy ha vmi drasztikus hibát észlel a pályaverzióval, akkor azt jelezzétek! (a 3. szektorban előfordulhatnak árnyék hibák, ezek nem drasztikusak! )
A formula1.com közzététele alapján 1 db DRS zóna lesz, így a pálya is e szerint lett beállítva: forrás
Továbbá a pálya zip-je tartalmaz egy TrackConfigsBase.ini patchet is, mivel az előzetes feltételezésünk a gumi komponenseket illetően változott, így ezen a pályán a szuperlágy és lágy keverékeket lehet használni: forrás
Tehát a lényeg, hogy elég sok mindent át kellett írnom a pálya fájljaiban, melyeket ugyan ellenőriztem, de nincs kizárva h vmi kimaradt, éppen ezért nyitott szemmel körözgessetek Ti is és jelezzétek ha vmi nem stimmel.
Nem tudom ez mennyire lehet pálya specifikus, de megint meghülyült a DRS-em.
Ha törlök minden Log fájlt akkor a belépés után az első körben megy a DRS utána viszont annak ellenére hogy működhetne nem amit mutat is nem enged bekapcsolni. HA a boxba visszalépés előtt a DRS zónában állok meg, akkor a felvezető körön megint működik a DRS, de mihelyt átmegyek a célvonalon ismét hibásan kezd el működni.
É n e z t m á r n e m é r t e m .
Ötlete nincs valakinek ?
BengA! Ez kinek a laba remelem nem az asszonye Szerintem ez igy is igazolatlan, en mutot labbal is vezettem, terded nem merev, - jarogipsz, nyomhatod- , de ha az lenne , csipobol is megoldod.
Jó kis futam volt ez! Ahhoz képest, hogy már több mint 1 hónapja nem indultam a futamon, egész jó volt a tempó. Végül a sorozatos hibáimnak köszönhetően sikerült annyira felhúznom magam, hogy jobbnak láttam kilépni. Futam és a tempó alapján reálisnak láttam a 2. helyet. Az első kerékcserénél kaptam egy áthajtásost, amivel elég jelentősen visszaestem. Végül sikerült felzárkódni, majd ekkor ismét jött egy fékezési hiba és elmentem gyepezni. 10 mp buktam, de nem adtam fel, mert még mindig volt egy halvány esély a 3. helyre (talán). Sikerült is ismét felzárkózni, majd az uccsó előtti kiálláskor gondoltam felteszem a szuper lágyat, h Lajosra még jobban tudjak közelíteni erre mikor állítom a dolgokat ismét elmentem gyepezni és feltehetően úgy odavágtam az alját a kocsinak, hogy sérülésnek vette és mikor kiálltam a boxba +13mp-t írt csak a javításra. Na itt ment el a kedvem, mert ez már metosszal szemben is hatalmas veszteség, így nem izzadtam tovább!
Vissza kell újra rázódnom, mert úgy érzem van keresni valóm még a mezőnyben.
Most vettem észre, hogy a hungaroringi futam időpontja nem jól lett kalkulálva, mert a naptárunk szerint jövő héten lesz, mikor az éles futam is. Ezt feltehetően el fogjuk halasztani, mert ez sosem szokott 1 napon lenni (én sem lennék itt még adminisztrátorként sem, mert a ringen leszek én is). A javaslatom az lenne, hogy tegyük át a hungaroringi futamot augusztus 17.-re (közvetlen a SPA futam elé 1 héttel) és tartsunk mi is egy kis nyári szünetet, mert feltehetően változtatni fogunk 1-2 dolgon mint pl. a futamtáv stb (mivel elég sokan jelezték, hogy sok a 100%).
Várom az ezzel kapcsolatos véleményeket:
-Hungaroring augusztus 17.-én
-Futam távjának csökkentése (ha igen, akkor mennyivel?)
Én pont 17.-én megyek nyaralni, úgyhogy ha ez a végleges időpont akkor nem leszek.
Sajnálom, mert pont a naptár alapján alakítottam a nyaralásomat hogy tudjak indulni.
Nem mertem addig írni, míg valaki előttem nem nyilatkozik, de pl a hockenheimi futamból kiindulva számolgattam és én is egy 60%-ra gondoltam, mert az időben egy olyan táv, amit talán mindenki végig tud ülni és ami fontosabb, hogy a mezőny összébb préselődik, talán több csata lenne és nem lenne az, amit többen is írtak, hogy "x körtől már tök unalom volt egyedül körözgetni".
A verseny kb első harmada nem volt rossz, volt részem egy kis csatározásban és végre autókat láttam magam előtt. Aztán, ahogy mentünk előrébb a versenyben megnyúltak a távolságok, Gadfly kiesett, Giorgio pedig jól kihozta az eggyel kevesebb kiállást, szóval hiába boostoltam az utolsó 18 körben nem volt esélyem közelíteni rá. Örülök annak, amit Gábor videójában is látunk, hogy 1 körig erőből tudtam vezetni a versenyt. Lövésem sincs, hogy mit kellene úgy eltalálni a beállításokban, hogy közelebb kerüljek hozzá, tavaly legalább több versenyben is ellenfele tudtam lenni, idén semmi.
A hungaroringi versenyidőpont: ami a többségnek megfelel. Nekem pont ez a hétvége lett volna rossz, most megyek majd a Balatonra.
Versenytáv tekintetében, szintén, ami a többségnek megfelelő. Nem velem egykorúakkal versenyzek, én itt csak kis "szaros" vagyok, nem csodálom, hogy sokak sokallják a másfél órás versenyt. Kb 45-50 perces versenyek talán többeknek bejönnének, szóval csatlakozom az előttem szólókhoz, 60%.
Hááát barátom, ha Te itt kis szaros vagy, akkor az elég ciki nekünk, hogy folyamatosan szarrá versz minket :D.
Szóval rohadtul nem vagy szaros, még akkor sem, ha a kort vesszük figyelembe
Én egy 50% ot mondanék. Meg is mondom hogy miért
Így felraknánk mindent 2X esre , üzemanyag fogyasztás , gumi kopás. És így minden maradna az eredetibe , ugyanúgy vigyázni kéne a gumikra , ugyanúgy játszani lehetne az üzemanyaggal csak rövidebb lenne a futam. Szerintem bőven elég lenne egy 50% és akkor lemenen a futam egy 40-45 perc alatt ami nem megterhelő és nem is szakadna szét a mezőny , sokkal izgalmasabb lehetne a befutó.
És remélem végre többen leszünk , sajnos az utóbbi 2 futamot lekéstem családi ügyek miatt de a következőre már szeretnék ott lenni. Egyébként szerintem a hungaroring lehetne a futamra 1 hétre az lenen a legjobb megoldás , legalábbis nekem és ahogy néztem az Gabornak is jó.
nekem kezd eléggé besűrűsödni minden hét a kis tökös érkezésével, így osztom Gatti véleményét a a fogyasztással és gumival kapcsolatban.
De egyelőre időm szűkében csak sodródom az árral.