Időterv / Tesztfutam / Jogosítványszerzés:
2014. 11. 11. Kedd
18:30 - 19:30 Vizsgáztatás
19:30 – 19:40 Bemelegítés (10 perc)
19:40 – Tesztfutam (Felvezető kör + álló rajt, teljes táv 50%)
Időterv / 18. bajnoki futam: 2014. 11. 16. Vasárnap
19:00 – 19:20 Időmérő edzés (20 perc körlimit nélkül, parc fermé szabály)
19:20 – 19:30 Bemelegítés (10 perc)
19:30 – Verseny (felvezető kör + álló rajt, futam táv 50% (35 kör), kötelező két különböző komponensű gumi használata a futamom)
Az MF1B14 MOD kizárólagosan az MF1B14 bajnokságban résztvevő aktív pilótáinak készült! Mivel nem sok 2014-es kinézetű rFactor F1 MOD érhető el jelenleg, így a MASZIM arra szeretné kérni az esetlegesen érdeklődő Ligákat/Szervezeteket, hogy ha netán használni kívánják az MF1B14-et, akkor ennek az engedélyéhez Tommy78-hoz forduljanak! Köszönjük!
Az állományok jelszóval védettek! Kitömörítéshez a maszim.hu jelszót használjátok.
1. MF1B14 - FULLMOD v4
-tartalmazza az rFactort, MOD-ot, GID plugint, RFE (eső) plugint, JoyToKey-t és az rF_HighVoltage-ot
MINDEN PLUGIN KI LETT KAPCSOLVA A SZERVEREN, TEHÁT CSAK A RFACTORT KELL FUTTATNI! ÉPPEN EZÉRT DRS NEM LESZ, AHOGY VÁLTOZÓ IDŐJÁRÁS ILL. MÁSOK ÉPPEN HASZNÁLT GUMIKEVERÉKEI SEM LESZNEK LÁTHATÓK A SZERVEREN.
A PÁLYA TARTALMAZ EGY UPDATET IS, AMI A TRACKCONFIG.INI-KET TARTALMAZZA. EZEN FÁJLOK FELÜLÍRÁSA ELENGEDHETETLEN A HIBAMENTES SZERVERRE VALÓ KAPCSOLÓDÁSHOZ!
UPDATE OKA: A PIRELLI A NAPOKBAN KÖZÖLTE AZ UTOLSÓ 3 FUTAM GUMIKEVERÉKEIT. EZEK LETTEK, AZ MF1B-BEN IS FRISSÍTVE. LINK
szerintem a gumi plugin maradhatott volna az nem zavart eddig semmit, viszont akkor most kell megint screenshotolni ? mert így nincs gumi ellenőrzés !szerintem az plugin ha más nem is de az tökéletesen bug nélkül futott.
Inkább biztosra mentünk és kikapcsoltunk mindent! Mindenki lelkiismeretére van bízva, hogy felteszi e a másik komponenset v. sem. Screenshot nem kell! Inkább gyertek minél többen, most már nem lehet semmi probléma, hiszen csak Ti, szűz rFactor és a MOD játszik szerepet.
Gondolom észrevehető, hogy már így is mennyire elkanyarodtunk mindattól, ahogy elkezdődött az egész. Elsősorban a realitások szimulálására gondolok, de jogos a felvetés és akkor ne számítson a komponens se!
Urak! Kéretik jelentkezni időben, a régi szlogen nevében, aktivitás aktivitást generál, elég egy:
Páran már korábban jelezték, hogy erre mindenképpen jönnek, remélem nem felejtették el.
Tesztfutam, 11-én kedden! 18.30-tól én szerveren leszek. Gyertek!
Gumival kapcsolatosan egyetértek Gadfly-al, de csak mert ellenőrizhetetlen, - kár, hogy nem kell mindkettőt használni, ha már így van a valóságban, viszont labda ettől még ugyanolyan kerek maradt, ráadásul nem sokkal rosszabb a keményebb.......................
Ez eggy nagyon jó kis futam volt, eltekintve attól, hogy a rajt előtt gyakorlatilag befullasztottam a motort és kapásból 6 mp hátránnyal indítottam a beragadás miatt, valamint azt h a végén nem is értettem miért csináltam de megforgattam az autót és szárnyát szegtem.
Köszönöm a csatát RPeti-nek nagyon nagy volt, igaz már eléggé avittas közepes gumikon voltam, de remélem nem voltam unfair, én nagyon élveztem a csatát. Valamint Szentpéteri Petinek azt a keveset amit eltöltöttünk egymás mögött, kár h az 1. kanyarban megforgattad az autót, jó lett volna a csatát tovább vinni és nem utolsó sorban Matte-nak igaz vele csak a mögötte autózásig jutottam, mert bement előlem a boxba de azt is élveztem.
A pálya viszont még mindig maradt a balszerencsés kedvencek között. A setupot még amennyire lehetett a parc fermé alatt is hangolgattam emiatt az időmérőm nagyon elment, a versenyen pedig kísért még mindig a balszerencse. De egyszer majdcsak összejön
Szeretnék elnézést kérni hogy bszattam egy driftet finiser előtt, nem szándékos volt. Továbbá hogy nem jelentkeztem, abu dhabit így már biztos nem hagyom ki. És lefoglalnám a #44-es mercit.
GÁBOR gratulálok, meg van interlagos is! Ennek ellenére a futam embere szerintem Tony volt, hiszen nem versenyzett ezzel a MOD-dal, ahhoz képest iszonyatosan szépen ment, engem simán vert csak is a gumi stratégia mentett meg. Borzasztó izgalmas verseny volt, pillanatok alatt vége lett, köszönöm Gadflynak az elején a kemény üldözést, jól esett egy kis sikeres védekezés, sajnos itt nehéz előzni és a végsebességem jobb volt, aminek köszönhetően mögöttem tudtalak tartani.
Következő versenyre ne feledjetek jelentkezni, Gadfly már kiírta.
Q: Fura volt a sok ember a pályán, nagyon nehéz volt tiszta kört autózni. Vagy a felvezetőbe kellett nagyon visszavenni hogy ne legyen előttem senki, vagy a gyors körömben értem utol valakit. Amikor végre lett volna egy tiszta köröm, akkor az első kanyarról nagyon lecsúsztam. Már úgy voltam vele hogy nem erőlködök tovább mert csak 1-es hűtővel tudtam olyan időt futni mint Tony, akinek nagyon magas volt a végsebessége. Végül összekaptam magam, sikerült hibátlan kört autózni amivel 6 ezreddel bebújtam Tony elé. Jobban örültem mint a futam győzelemnek.
R: A futamot kemény gumikkal kezdtem meg, tesztelésen egyértelmű volt számomra hogy ezek a jobb választások. Időben is gyorsabban lehetett vele menni, 2-3 kör után, mint a lágyabb keverékekkel, és nem is melegedtek nagyon túl. Rajtnál az volt a cél hogy Tonyt magam mögött tartsam, onnantól tudtam hogy nem sok esélye lesz előzni a magasabb tempó miatt. Rajt végül jól sikerült, folyamatosan apró léptekkel ugyan, de szakítottam le Tonyt és Metoszt a hátam mögül. Legtöbbet a második szektorban tudtam neki adni, utána viszonylag azonos tempóval mentünk. Gumikkal igyekeztem spórolni, mert 5 körrel többet kellett beletennem a +5 kör miatt, de 18%-nál lejjebb szerencsére nem csökkent, innentől a lágy gumi bőven elég volt a végéig.
Örülök hogy itt is sikerült nyerni, eddigi 4 évem alatt ez még nem sikerült.
Abu Dhabit szeretem, megpróbálok rá kellőképp felkészülni.