-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 31
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 1:59 pm
- Admin: Admin
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
- Tequila
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 338
- Csatlakozott: hétf. jún. 30, 2008 7:09 pm
- Admin: Admin
-
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 170
- Csatlakozott: csüt. aug. 14, 2008 10:56 pm
- Admin: Admin
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 180
- Csatlakozott: kedd júl. 31, 2007 12:12 pm
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
#1 - Ulvar
#3 - Dietrich
#6 - Ginger17
#12 - Bedy
#5 - Norbi
#15 - Piceey
#7 - Bazsó Jani
#90 - motogirl
#8 - Gerrard
#55 - metosz
#14 - MoDa
#41 - Morfi
#18 - Csaba
#27 - Gstyle
#31 - tjoe
#20 - Voodoo
#33 - Zöldi
#4 - Tequila
#49 - doozi
#54 - Csamez 95%
IsTi, Spiczi, GabF1 még nem nyilatkozott
#3 - Dietrich
#6 - Ginger17
#12 - Bedy
#5 - Norbi
#15 - Piceey
#7 - Bazsó Jani
#90 - motogirl
#8 - Gerrard
#55 - metosz
#14 - MoDa
#41 - Morfi
#18 - Csaba
#27 - Gstyle
#31 - tjoe
#20 - Voodoo
#33 - Zöldi
#4 - Tequila
#49 - doozi
#54 - Csamez 95%
IsTi, Spiczi, GabF1 még nem nyilatkozott
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 354
- Csatlakozott: csüt. júl. 31, 2008 9:11 pm
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 45
- Csatlakozott: hétf. júl. 28, 2008 12:09 pm
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
#1 - Ulvar
#3 - Dietrich
#6 - Ginger17
#12 - Bedy
#5 - Norbi
#15 - Piceey
#7 - Bazsó Jani
#90 - motogirl
#8 - Gerrard
#55 - metosz
#14 - MoDa
#18 - Csaba
#27 - Gstyle
#31 - tjoe
#20 - Voodoo
#33 - Zöldi
#4 - Tequila
#49 - doozi
#54 - Csamez 95%
IsTi, Spiczi, GabF1 még nem nyilatkozott
ez 19 induló eddig..
#3 - Dietrich
#6 - Ginger17
#12 - Bedy
#5 - Norbi
#15 - Piceey
#7 - Bazsó Jani
#90 - motogirl
#8 - Gerrard
#55 - metosz
#14 - MoDa
#18 - Csaba
#27 - Gstyle
#31 - tjoe
#20 - Voodoo
#33 - Zöldi
#4 - Tequila
#49 - doozi
#54 - Csamez 95%
IsTi, Spiczi, GabF1 még nem nyilatkozott
ez 19 induló eddig..
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
IsTi hivatalosan nem jelentkezett a bajnokságra... autót sen kért, így részéről nem várunk jelzést.Dietrich írta:#1 - Ulvar
#3 - Dietrich
#6 - Ginger17
#12 - Bedy
#5 - Norbi
#15 - Piceey
#7 - Bazsó Jani
#90 - motogirl
#8 - Gerrard
#55 - metosz
#14 - MoDa
#18 - Csaba
#27 - Gstyle
#31 - tjoe
#20 - Voodoo
#33 - Zöldi
#4 - Tequila
#49 - doozi
#54 - Csamez 95%
IsTi, Spiczi, GabF1 még nem nyilatkozott
ez 19 induló eddig..
A végső rajtlista 17.01 perckor kerül kihirdetésre.
Peter Rigo
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 58
- Csatlakozott: szer. jún. 18, 2008 5:17 pm
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
#1 - Ulvar
#3 - Dietrich
#6 - Ginger17
#12 - Bedy
#5 - Norbi
#15 - Piceey
#7 - Bazsó Jani
#90 - motogirl
#8 - Gerrard
#55 - metosz
#14 - MoDa
#18 - Csaba
#27 - Gstyle
#31 - tjoe
#20 - Voodoo
#33 - Zöldi
#4 - Tequila
#49 - doozi
#54 - Csamez 95%
#9 - laby
#3 - Dietrich
#6 - Ginger17
#12 - Bedy
#5 - Norbi
#15 - Piceey
#7 - Bazsó Jani
#90 - motogirl
#8 - Gerrard
#55 - metosz
#14 - MoDa
#18 - Csaba
#27 - Gstyle
#31 - tjoe
#20 - Voodoo
#33 - Zöldi
#4 - Tequila
#49 - doozi
#54 - Csamez 95%
#9 - laby
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: csüt. júl. 19, 2007 2:18 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
#1 - Ulvar
#3 - Dietrich
#6 - Ginger17
#12 - Bedy
#5 - Norbi
#15 - Piceey
#7 - Bazsó Jani
#90 - motogirl
#8 - Gerrard
#55 - metosz
#14 - MoDa
#18 - Csaba
#27 - Gstyle
#31 - tjoe
#20 - Voodoo
#33 - Zöldi
#4 - Tequila
#49 - doozi
#54 - Csamez 95%
#9 - laby
#16 - Spiczi
#3 - Dietrich
#6 - Ginger17
#12 - Bedy
#5 - Norbi
#15 - Piceey
#7 - Bazsó Jani
#90 - motogirl
#8 - Gerrard
#55 - metosz
#14 - MoDa
#18 - Csaba
#27 - Gstyle
#31 - tjoe
#20 - Voodoo
#33 - Zöldi
#4 - Tequila
#49 - doozi
#54 - Csamez 95%
#9 - laby
#16 - Spiczi
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Greg Moore 500 hivatalos nevezési lista...
#1 Al Ulvar Jr.
#3 Paul Dietrich
#6 Michael Ginger
#4 Bryan Tequila
#12 Jimmy Bedy
#5 Robby Norbi
#15 Christian Piceey
#7 Eliseo Jani
#90 Lyn motogirl
#8 Gil de Gerrard
#9 Bobby Laby
#11 Raul Knife
#55 Marco metosz
#14 Eddie MoDa
#16 Stefan Spiczi
#18 Mauricio Csaba
#20 Scott voodoo
#27 Jacques Gstyle
#31 André Tjoe
#33 Teo Zöldi
#49 Parker doozi
#54 Hideshi Csamez
... :D
#1 Al Ulvar Jr.
#3 Paul Dietrich
#6 Michael Ginger
#4 Bryan Tequila
#12 Jimmy Bedy
#5 Robby Norbi
#15 Christian Piceey
#7 Eliseo Jani
#90 Lyn motogirl
#8 Gil de Gerrard
#9 Bobby Laby
#11 Raul Knife
#55 Marco metosz
#14 Eddie MoDa
#16 Stefan Spiczi
#18 Mauricio Csaba
#20 Scott voodoo
#27 Jacques Gstyle
#31 André Tjoe
#33 Teo Zöldi
#49 Parker doozi
#54 Hideshi Csamez
... :D
Peter Rigo
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Race
Hát ez rövid volt! :S
Sajnos muszály volt kiállnom, mert nem működött a Spotterem, és ez így túl veszélyes lett volna, egész héten rakoncátlankodott a gépem tegnap este fél 1 ig telepítettem újre, de a spotter elmaradt :S :S!
Nagyon vártam pedig ezt a versenyt!
Greg Moore sosem feledünk!!!!
Sajnos muszály volt kiállnom, mert nem működött a Spotterem, és ez így túl veszélyes lett volna, egész héten rakoncátlankodott a gépem tegnap este fél 1 ig telepítettem újre, de a spotter elmaradt :S :S!
Nagyon vártam pedig ezt a versenyt!
Greg Moore sosem feledünk!!!!
-
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 253
- Csatlakozott: hétf. márc. 24, 2008 3:03 pm
- Kapcsolat:
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Kösz Urak a futamot! Szép ki maraton volt.
GRAT GINGER, NORBI, TEQUILA!
Adatok FTP elérhetők!
Eredménytábla nem készül.
ftp://87.229.108.129/00%20PUBLIKUS%20-% ... ag/ARCHIV/
(csak explorerrel üzemel)
Részletes adatok, időpontok az FTPszerverrel kapcsolatosan itt:
http://www.maszim.hu/jogsi.htm#5
Viszont az okleveleket küldjük.
Ezúton kérem szépen Norbit a pontos adatait ahova postázni lehet, küldje el,(név+cím) és GRAT!!!
GRAT GINGER, NORBI, TEQUILA!
Adatok FTP elérhetők!
Eredménytábla nem készül.
ftp://87.229.108.129/00%20PUBLIKUS%20-% ... ag/ARCHIV/
(csak explorerrel üzemel)
Részletes adatok, időpontok az FTPszerverrel kapcsolatosan itt:
http://www.maszim.hu/jogsi.htm#5
Viszont az okleveleket küldjük.
Ezúton kérem szépen Norbit a pontos adatait ahova postázni lehet, küldje el,(név+cím) és GRAT!!!
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Tegnapi tv kálvárián felül számomra az volt a bosszantó, hogy tesztfutamokra alig voltunk páran...és itt az eredménye a rengeteg sárga.
Önmagában az kevés ha valaki egyedül körözget és ezzel letud 50 kört meg van jogsija..tesztfutam arra is jó, hogy 6-8-10 autó megy egy tömegben lehet szokni a szélárnyékot, előzést mindent....és most volt bőven lehetőség tesztfutamokra még sem éltek vele sokan.
Bajnokság alatt csak a keddi napokon lesz tesztfutam ha most nem jöttek akkor arra hogy fognak?
Grat a csapattársamnak a dobogósoknak és a célbaérkezőknek.
Önmagában az kevés ha valaki egyedül körözget és ezzel letud 50 kört meg van jogsija..tesztfutam arra is jó, hogy 6-8-10 autó megy egy tömegben lehet szokni a szélárnyékot, előzést mindent....és most volt bőven lehetőség tesztfutamokra még sem éltek vele sokan.
Bajnokság alatt csak a keddi napokon lesz tesztfutam ha most nem jöttek akkor arra hogy fognak?
Grat a csapattársamnak a dobogósoknak és a célbaérkezőknek.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Visszanéztem mi történt az elsö körökben.
Ulvar! te nem figyelsz arra, hogy a bal oldaladon is jönnek autók? Már a rajtnál is valakinek neki koccoltál így aztán..felkentél mint a WTCC-ben a falra ;)
doozi és Bedy összementek elötted de megúszták te meg bepánikoltál (gondolom) hogy esetleg kiütnek, ezért az autót lerántottad balra a belsö ivre csak én meg ott jöttem pont..elkaptad az orrát és már vágódtam is neki a falnak..3 órás verseny 1. perce után gyakorlatilag game over, mert 122mp javitás zöld alatt kaptam 6 kört. Mondjuk ott csesztem el, hogy megkellett volna állnom akkor bejön a PC de inkább menekülöre fogtam a dolgot az ivröl.
esc-t akartam nyomni most elöször mióta van IRL bajnokság annyira elment a kedvem, hogy ott folytatom ahol az IRL-t abba hagytam ott is Richmond 3. körében nekem jöttek a javitás után kaptam 7 kört utána esélytelen volt a dolog.
Végül -12 körrel uccsó befutóként 10. lettem. mert hibáztam a végén és zöld alatt javitattam..
Keresek valami nyugis, lassabb modot ahol nem ekkora a sebesség :D
Na de WTCC-n kaptál DQ-t most meg lagg miatt kellett idö elött befejezned. A sors megbüntetett eddig mindig téged :D
Ulvar! te nem figyelsz arra, hogy a bal oldaladon is jönnek autók? Már a rajtnál is valakinek neki koccoltál így aztán..felkentél mint a WTCC-ben a falra ;)
doozi és Bedy összementek elötted de megúszták te meg bepánikoltál (gondolom) hogy esetleg kiütnek, ezért az autót lerántottad balra a belsö ivre csak én meg ott jöttem pont..elkaptad az orrát és már vágódtam is neki a falnak..3 órás verseny 1. perce után gyakorlatilag game over, mert 122mp javitás zöld alatt kaptam 6 kört. Mondjuk ott csesztem el, hogy megkellett volna állnom akkor bejön a PC de inkább menekülöre fogtam a dolgot az ivröl.
esc-t akartam nyomni most elöször mióta van IRL bajnokság annyira elment a kedvem, hogy ott folytatom ahol az IRL-t abba hagytam ott is Richmond 3. körében nekem jöttek a javitás után kaptam 7 kört utána esélytelen volt a dolog.
Végül -12 körrel uccsó befutóként 10. lettem. mert hibáztam a végén és zöld alatt javitattam..
Keresek valami nyugis, lassabb modot ahol nem ekkora a sebesség :D
Na de WTCC-n kaptál DQ-t most meg lagg miatt kellett idö elött befejezned. A sors megbüntetett eddig mindig téged :D
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 49
- Csatlakozott: szer. aug. 06, 2008 6:59 am
- Admin: Admin
Diertrich,
Ulvar mit tudott volna csinálni?
dooziék folyamatosan veszélyeztették a versenyzőket. mondhatnék másik versenyzőket is, de te is tudod, hogy nem sokan teszteltek erre a futamra.
Amikor már csak azok voltak a pályán akik teszteltek is , akkor már semmi probléma nem volt, folyamatos sárga nélküli köröket repesztettünk, sárga nélküli boxkiállások...
Nekem a kormányom meghibásodása miatt szállt el a versenyem.... :(
Ma nagy javítást végzek el rajta, mind a pedálon, mind a kormány tengelyen, remélem sikerül megjavítani. :D
Ulvar mit tudott volna csinálni?
dooziék folyamatosan veszélyeztették a versenyzőket. mondhatnék másik versenyzőket is, de te is tudod, hogy nem sokan teszteltek erre a futamra.
Amikor már csak azok voltak a pályán akik teszteltek is , akkor már semmi probléma nem volt, folyamatos sárga nélküli köröket repesztettünk, sárga nélküli boxkiállások...
Nekem a kormányom meghibásodása miatt szállt el a versenyem.... :(
Ma nagy javítást végzek el rajta, mind a pedálon, mind a kormány tengelyen, remélem sikerül megjavítani. :D
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Tudom én nem is haragszom rá. Csak mindig én szivom meg az ilyeneket mostanában akár IC akár WTCC bajnokságB.Giovanni írta:Diertrich,
Ulvar mit tudott volna csinálni?
dooziék folyamatosan veszélyeztették a versenyzőket. mondhatnék másik versenyzőket is, de te is tudod, hogy nem sokan teszteltek erre a futamra.
Amikor már csak azok voltak a pályán akik teszteltek is , akkor már semmi probléma nem volt, folyamatos sárga nélküli köröket repesztettünk, sárga nélküli boxkiállások...
Nekem a kormányom meghibásodása miatt szállt el a versenyem.... :(
Ma nagy javítást végzek el rajta, mind a pedálon, mind a kormány tengelyen, remélem sikerül megjavítani. :D
Már leirtam 2 helyen is..a nem tesztelések eredménye ez a sok sárga..
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Gratulálok metosz!
Valahogy éreztem, hogy a végén ott leszel... kár, hogy eltaktikáztam.
...
A sok sárgára nem nagyon szeretnék több panaszt hallani... főként azoktól akik nem jönnek tesztversenyre. A rövid oválokon különösen fontos lesz a teszt, mert azok igen szűkek. Fontana a világ legszélesebb oválja Ha ezen nem férünk el, akkor... na mindegy. :?
A verseny pozitív hősei sztem Norbi és Gstyle... Persze voltak érdekes "húzásaik" - mint mindenkinek, de összességében szépen végigküzdötték a versenyt. Teqi is visszajött -1-ből, kár, hogy a végén már nem engedtek el minket.
Gratula minden célba érkezőnek az emberfeletti kitartásért!
3 óra Urak... az nem semmi.
Valahogy éreztem, hogy a végén ott leszel... kár, hogy eltaktikáztam.
...
A sok sárgára nem nagyon szeretnék több panaszt hallani... főként azoktól akik nem jönnek tesztversenyre. A rövid oválokon különösen fontos lesz a teszt, mert azok igen szűkek. Fontana a világ legszélesebb oválja Ha ezen nem férünk el, akkor... na mindegy. :?
A verseny pozitív hősei sztem Norbi és Gstyle... Persze voltak érdekes "húzásaik" - mint mindenkinek, de összességében szépen végigküzdötték a versenyt. Teqi is visszajött -1-ből, kár, hogy a végén már nem engedtek el minket.
Gratula minden célba érkezőnek az emberfeletti kitartásért!
3 óra Urak... az nem semmi.
Peter Rigo
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
:D :D
http://kepfeltoltes.pirateclub.hu/pics/indy.JPG
http://kepfeltoltes.pirateclub.hu/pics/ ... 2indy2.jpg
http://kepfeltoltes.pirateclub.hu/pics/indy.JPG
http://kepfeltoltes.pirateclub.hu/pics/ ... 2indy2.jpg
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
- gstyle
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1080
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Kösz Ginger:)))
Én az utolsó kiállást rontottam, mert nagy sebességgel érkeztem a pithez, és gyorsan döntenem kellet a:
1. pitfal lefejelése, mert nem tudtam rendesen rákanyarodni
2. nagy fékezés megpördüléssel,
3. vissza a pályára
A 3. pontot választottam, viszont sokat buktam vele. 1 kört.
MoDa-t nagyon sajnálom, nem akartam kiütni. teljesen rád és Metoszra figyeltem. Egyszer láttam a tükörből hogy jön mint a távirat, de lemaradt....
Próbáltam elétek kerülni, de nagyon jól zártátok a belső ívet így kívül kellett próbálkoznom, picit esélytelenül:))
Elmondhatom, hogy jó versenyem volt, csak 1 crashem volt(falradírozás), de nem kellett javítani, Viszont nem gondoltam volna, hogy ennyire elöl végzek, az meg hogy pár kört vezetem a mezőnyt, meg sem fordult a fejemben:)))
Én az utolsó kiállást rontottam, mert nagy sebességgel érkeztem a pithez, és gyorsan döntenem kellet a:
1. pitfal lefejelése, mert nem tudtam rendesen rákanyarodni
2. nagy fékezés megpördüléssel,
3. vissza a pályára
A 3. pontot választottam, viszont sokat buktam vele. 1 kört.
MoDa-t nagyon sajnálom, nem akartam kiütni. teljesen rád és Metoszra figyeltem. Egyszer láttam a tükörből hogy jön mint a távirat, de lemaradt....
Próbáltam elétek kerülni, de nagyon jól zártátok a belső ívet így kívül kellett próbálkoznom, picit esélytelenül:))
Elmondhatom, hogy jó versenyem volt, csak 1 crashem volt(falradírozás), de nem kellett javítani, Viszont nem gondoltam volna, hogy ennyire elöl végzek, az meg hogy pár kört vezetem a mezőnyt, meg sem fordult a fejemben:)))
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- gstyle
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1080
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- gstyle
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1080
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Na bővebben szeretnék beszélgetni erről a dologról.
Arról van szó hogy 3 órás a futam. Valaki az első körben akar nyerni...akkorát néztem...250 KÖR!!! Gioval meg Spiczivel röhögtünk a felvezető körben hogy hogy fogjuk kibírni, de már az első körben láttam hogy valaki mint az állat úgy megy, én szép nyugisan szélárnyékban ő meg mint a hülye.
Így nem lehet menni, oké hogy verseny van, de tanuljatok meg valamit amit Rallyban tanultam! A legprofibb pilóta tudja hol a sebesség határ, hiába tudna 400al menni, van korlát, mert tudja hogy nem a sebesség számít, pláne nem oválon, és max 10 körrel a vége előtt lehet gondolkodni azon hogy húúú na mostmár tényleg lehet apai anyait beleadni. Az volt a baj hogy amíg versenyben voltam nagoyn hosszú volt a sárga, ami nem baj, csak sok volt belőle, sok olyan ami elkerülhető lett volna.
Ráadásul a PC mögött egyesek nem tudtak menni!!! Folyamatos tempoban egyszerűen képtelenség volt, mert volt olyan amikor 60al mentünk, Kérlek titeket srácok gyakoroljatok, ez nem egy hétvégi marháskodás, itt azért tényleg komolyan kéne venni a dolgot, legalább egy picit, tudom valaki ezt leszarja, de valaki nem és én versenyezni akarok nem flipperezni faltól falig.
Volt amikor 14. voltam és onnan feljöttem az első helyre! Valaki MEGINT nem olvasta el a szabályzatot és mégis elfogadta, de volt olyan is aki elsem fogadta!
Nagyon szomorú. Láttam Hogy egyesek nem előztek a vonalig, pedig a szabályzatot JELENTEM 6or olvastam el és idézné kút fejből! Az előzés a GREEN (zöld) jelzésnél kezdőthet, nem úgy mint az IRLben a vonaltól!
Mivel nem lehet megoldani hogy Keddi tesztfutamokra időben jöjjenek egyesek ezért egy javaslatot tennék.
Arra gondoltam hogy több tesztfutamot, teszt időpontokat iktatnánk be DE RÖVIDEBB TÁVVAL elég lenne 15-20 perc, de egymás után TÖBBSZÖR. Mondjuk elkezdenénk 6-7 (persze később is lenne mondjuk egészen este 10ig, így akik később érnek haza azok is gyakoroljanak)kor lemenne több teszt időszak mondjuk egy rendes qualy, vagy még az sem szükséges egy rövid 10-15perces bemelgítő és verseny, hogy gyakorolni lehessen az álló és repülő rajtokat.
Több vizsgabiztost, illetve úgynevezett "pályamunkásokat" kéne behívni ezekre az időpontokra akik ellenőriznék az új és RÉGI pilótákat is hogy megfelelően közlekednek e a pályán versenyen.
Nem csak Kedden és szerdán lenne teszt így, hanem lehetne hétfőn, szerdán pénteken stb... mivel rövid az idő lehet foglalkozni az emberekkel, amikor meg egy új pilótán látni lehet hogy eleget gyakorolt akkor elkezdeni a vizsgáját. Sztem ez így fair! És a több vizsgabiztossal még megvalósíthaatóbb. A
Ezt az ötletet a tapasztalatok révén gyűjtöttem össze. Remélem tettszik és be is vezetitek.
Na, hát azért Méltó megemlékezés volt Greg részére a sok balesettel. Én legalább is pont úgy estem ki ahogy ő, vagyis MAJDNEM.
Noh , Üdv.
Arról van szó hogy 3 órás a futam. Valaki az első körben akar nyerni...akkorát néztem...250 KÖR!!! Gioval meg Spiczivel röhögtünk a felvezető körben hogy hogy fogjuk kibírni, de már az első körben láttam hogy valaki mint az állat úgy megy, én szép nyugisan szélárnyékban ő meg mint a hülye.
Így nem lehet menni, oké hogy verseny van, de tanuljatok meg valamit amit Rallyban tanultam! A legprofibb pilóta tudja hol a sebesség határ, hiába tudna 400al menni, van korlát, mert tudja hogy nem a sebesség számít, pláne nem oválon, és max 10 körrel a vége előtt lehet gondolkodni azon hogy húúú na mostmár tényleg lehet apai anyait beleadni. Az volt a baj hogy amíg versenyben voltam nagoyn hosszú volt a sárga, ami nem baj, csak sok volt belőle, sok olyan ami elkerülhető lett volna.
Ráadásul a PC mögött egyesek nem tudtak menni!!! Folyamatos tempoban egyszerűen képtelenség volt, mert volt olyan amikor 60al mentünk, Kérlek titeket srácok gyakoroljatok, ez nem egy hétvégi marháskodás, itt azért tényleg komolyan kéne venni a dolgot, legalább egy picit, tudom valaki ezt leszarja, de valaki nem és én versenyezni akarok nem flipperezni faltól falig.
Volt amikor 14. voltam és onnan feljöttem az első helyre! Valaki MEGINT nem olvasta el a szabályzatot és mégis elfogadta, de volt olyan is aki elsem fogadta!
Nagyon szomorú. Láttam Hogy egyesek nem előztek a vonalig, pedig a szabályzatot JELENTEM 6or olvastam el és idézné kút fejből! Az előzés a GREEN (zöld) jelzésnél kezdőthet, nem úgy mint az IRLben a vonaltól!
Mivel nem lehet megoldani hogy Keddi tesztfutamokra időben jöjjenek egyesek ezért egy javaslatot tennék.
Arra gondoltam hogy több tesztfutamot, teszt időpontokat iktatnánk be DE RÖVIDEBB TÁVVAL elég lenne 15-20 perc, de egymás után TÖBBSZÖR. Mondjuk elkezdenénk 6-7 (persze később is lenne mondjuk egészen este 10ig, így akik később érnek haza azok is gyakoroljanak)kor lemenne több teszt időszak mondjuk egy rendes qualy, vagy még az sem szükséges egy rövid 10-15perces bemelgítő és verseny, hogy gyakorolni lehessen az álló és repülő rajtokat.
Több vizsgabiztost, illetve úgynevezett "pályamunkásokat" kéne behívni ezekre az időpontokra akik ellenőriznék az új és RÉGI pilótákat is hogy megfelelően közlekednek e a pályán versenyen.
Nem csak Kedden és szerdán lenne teszt így, hanem lehetne hétfőn, szerdán pénteken stb... mivel rövid az idő lehet foglalkozni az emberekkel, amikor meg egy új pilótán látni lehet hogy eleget gyakorolt akkor elkezdeni a vizsgáját. Sztem ez így fair! És a több vizsgabiztossal még megvalósíthaatóbb. A
Ezt az ötletet a tapasztalatok révén gyűjtöttem össze. Remélem tettszik és be is vezetitek.
Na, hát azért Méltó megemlékezés volt Greg részére a sok balesettel. Én legalább is pont úgy estem ki ahogy ő, vagyis MAJDNEM.
Noh , Üdv.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 21 vendég