-
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 299
- Csatlakozott: szer. júl. 16, 2008 4:06 pm
- Admin: Admin
Re: Made by Tommy
@Tommy: nem tudom, mennyire merültél el az rF rejtelmeiben, de hátha tudsz segíteni.
A műszerfalhoz megpróbáltam átszínezni a karaktereket, ehhez alapul egy működő textúrát vettem, ami tökéletesen működik a játékban. Namost első nekifutásra az én verzióm olyat csinált, hogy a sebességnek mindig csak az utolsó számjegyét írta. Az eredeti textúrával jó volt, szóval tuti nem material hiba vagy ilyesmi.
Beszúrok három képet, az első az eredeti, a második a saját, ami félig működik, a harmadik pedig nálam tökéletesen működik, viszont másnál ugyan úgy csak 1 számjegyet jelenít meg.
Van esetleg ötleted, hogy miért vacakol?
A műszerfalhoz megpróbáltam átszínezni a karaktereket, ehhez alapul egy működő textúrát vettem, ami tökéletesen működik a játékban. Namost első nekifutásra az én verzióm olyat csinált, hogy a sebességnek mindig csak az utolsó számjegyét írta. Az eredeti textúrával jó volt, szóval tuti nem material hiba vagy ilyesmi.
Beszúrok három képet, az első az eredeti, a második a saját, ami félig működik, a harmadik pedig nálam tökéletesen működik, viszont másnál ugyan úgy csak 1 számjegyet jelenít meg.
Van esetleg ötleted, hogy miért vacakol?
A sün egy makacs állat. Csak akkor hajlandó repülni, ha belerúgok.
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: Made by Tommy
Pont egy ugyanilyen problémával szembesültem én is nem rég. Először nem tudtam mi lehet a gond, ujramappingoltam de semmi, aztán a cockpitinfo fileban kisebbre vettem a font méretet és így jó lett előtte csak 1 számjegy "pörgött" ahogy nálad is.
Ettől függetlenül nem értem így hogyan lett jó de a lényeg mostmár működik.
Remelem segít neked is.
Ettől függetlenül nem értem így hogyan lett jó de a lényeg mostmár működik.
Remelem segít neked is.
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: Made by Tommy
Elkészültem legújabb modommal, régi kedvenc autóim voltak, valamint talán a LeMans Széria legkiemelkedőbb autói voltak. Akik szerették a DRM modot, azoknak úgy gondolom kedvére lesz ez a mod is, legalábbis remélem az autók különbözőek, a valós adatok alapján állítottam be az autók főbb paramétereit, de közel azonos szinten vannak, jól érezhetőek a motorok közti különbségek, legalábbis számomra, de a saját készítésemet én magam mindig nehezebben ítélem meg mint mások.
Jelenleg 4 autót tartalmaz a mod, 1987 és 1993 között, és mindegyik LeMans Bajnok autó volt.
A képek nem illusztrációk a játékból fényképeztem őket.
Mod Letöltés:
LeMans Series 1987-1993
Lejelszavaztam a modot, mivel az FTP nyitott, nem akartam, hogy bárki aki rátalál erre az FTP-re az csak szimplán letöltögessen mindent amit talál.
Jelszót privátba küldöm akinek kell.
Jelenleg 4 autót tartalmaz a mod, 1987 és 1993 között, és mindegyik LeMans Bajnok autó volt.
A képek nem illusztrációk a játékból fényképeztem őket.
Mod Letöltés:
LeMans Series 1987-1993
Lejelszavaztam a modot, mivel az FTP nyitott, nem akartam, hogy bárki aki rátalál erre az FTP-re az csak szimplán letöltögessen mindent amit talál.
Jelszót privátba küldöm akinek kell.
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: Made by Tommy
Fasza
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: Made by Tommy
Elkészült a következő érából (98-99) a Toyota GT-One TS020
Letöltés:
Toyota TS020 Update + BMW V12 LMR Update + Porsche 911 GT1 Update + Group C Camera Update
Letöltés:
Toyota TS020 Update + BMW V12 LMR Update + Porsche 911 GT1 Update + Group C Camera Update
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: Made by Tommy
Elkészült a szintén (98-99) érából a BMW V12 LMR
Letöltés:
Toyota TS020 Update + BMW V12 LMR Update + Porsche 911 GT1 Update + Group C Camera Update
Letöltés:
Toyota TS020 Update + BMW V12 LMR Update + Porsche 911 GT1 Update + Group C Camera Update
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: Made by Tommy
Király hangja van mindegyiknek, bár délután mikor mentem, az egyik sokkal hangosabb volt mint a többi, de majd ts-en megbeszéljük.
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Made by Tommy
Kérnék szépen priviben kódot a kibontáshoz.
Nézegettem és az első hozzászólásban szerintem rendezni kellene, hogy átlátható legyen, mert jelenleg csak a pályáknak van felsorolása, illetve nem ártana egy (dátum), hogy látszon mi, mikor keletkezett.
Nézegettem és az első hozzászólásban szerintem rendezni kellene, hogy átlátható legyen, mert jelenleg csak a pályáknak van felsorolása, illetve nem ártana egy (dátum), hogy látszon mi, mikor keletkezett.
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: Made by Tommy
Első hsz-ben frissítettem a linkeket, továbbá bővitettem az elkészült és folyamatban levő modokkal a listát.
http://maszim.hu/forum/viewtopic.php?f=5&t=1032#p21488
http://maszim.hu/forum/viewtopic.php?f=5&t=1032#p21488
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: Made by Tommy
Elkészült a szintén (98-99) érából a Porsche 911 GT1
Letöltés:
Toyota TS020 Update + BMW V12 LMR Update + Porsche 911 GT1 Update + Group C Camera Update
Ehhez szükséges az alapmod telepítése is!
Az Update tartalmazza a Toyota TS020, a BMW V12 LMR és a Porsche 911 GT1-et.
Letöltés:
Toyota TS020 Update + BMW V12 LMR Update + Porsche 911 GT1 Update + Group C Camera Update
Ehhez szükséges az alapmod telepítése is!
Az Update tartalmazza a Toyota TS020, a BMW V12 LMR és a Porsche 911 GT1-et.
-
- Hozzászólások: 3
- Csatlakozott: szomb. dec. 29, 2012 10:15 pm
Diepholz Track
Hello,
I'm Szczepan from SimRacing.PL site. You made Diepholz track for rFactor which is totally great, but with one bug. When I'm after pitstop, rFactor does not count my laps. Is there any way to fix this? It is very important for us because we want reconstruct 1979 season of DRM on our site in next year. I know only one thing, rFactor see me when I'm exiting pitlane, because I can get penalty for speeding. Our modders think this is some problem with track geometry or AIW file, but they haven't time to repair that .
Best regards, Szczepan
I'm Szczepan from SimRacing.PL site. You made Diepholz track for rFactor which is totally great, but with one bug. When I'm after pitstop, rFactor does not count my laps. Is there any way to fix this? It is very important for us because we want reconstruct 1979 season of DRM on our site in next year. I know only one thing, rFactor see me when I'm exiting pitlane, because I can get penalty for speeding. Our modders think this is some problem with track geometry or AIW file, but they haven't time to repair that .
Best regards, Szczepan
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: Diepholz Track
Hi Szczepan!Szczepan írta:Hello,
I'm Szczepan from SimRacing.PL site. You made Diepholz track for rFactor which is totally great, but with one bug. When I'm after pitstop, rFactor does not count my laps. Is there any way to fix this? It is very important for us because we want reconstruct 1979 season of DRM on our site in next year. I know only one thing, rFactor see me when I'm exiting pitlane, because I can get penalty for speeding. Our modders think this is some problem with track geometry or AIW file, but they haven't time to repair that .
Best regards, Szczepan
Yes I know this problem, and i solved it, but i forgot to upload the new version, the problem caused by the xsector.
So here is the modified version: (i tried now, so it's working)
Diepholz
Good Luck for the '79 season. DRM is the best mod so far in rFactor, we re-played the 1982 season, this is why i made this track.
-
- Hozzászólások: 3
- Csatlakozott: szomb. dec. 29, 2012 10:15 pm
Re: Made by Tommy
Thank You very much Tommy
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: Made by Tommy
Your welcome, and hope you enjoy the DRM and the Diepholz track as well.Szczepan írta:Thank You very much Tommy
If you have a hotlap system, would be nice if you share with me, i just want to know how fast we were with the DRM.
This is our race results, and pole and fastest lap times:
http://www.maszim.hu/DRM/Events.html
You can see the race results and times, if you click on the "original" photos.
- CsaB
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 634
- Csatlakozott: szer. ápr. 27, 2011 10:56 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Made by Tommy
Szia Tommy
Bocs hogy itt kérdezem, de nem találtam megfelelőbb témát. Ha gond bátran helyezd át a megfelelőbb topikba.
Hogyan lehet azt megoldani, hogy egy olyan setup legyen az alap setup /ami alapból tölt be, nem a kedvencre gondolok/ amit több emberrel közösen fejlesztünk ki? Ezalatt konkrétabban arra gondolok hogy egy beállított setupot szeretnék megadni a játéknak amit aztán az egységes beállítások szabály bevezetésével mindenkinek betölt. Tudsz valamit ajánlani?
Bocs hogy itt kérdezem, de nem találtam megfelelőbb témát. Ha gond bátran helyezd át a megfelelőbb topikba.
Hogyan lehet azt megoldani, hogy egy olyan setup legyen az alap setup /ami alapból tölt be, nem a kedvencre gondolok/ amit több emberrel közösen fejlesztünk ki? Ezalatt konkrétabban arra gondolok hogy egy beállított setupot szeretnék megadni a játéknak amit aztán az egységes beállítások szabály bevezetésével mindenkinek betölt. Tudsz valamit ajánlani?
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: Made by Tommy
Szia CsaB!
Elsőként belépsz a játékba, beállítod a setupot, amit szeretnél majd közös setupnak használni.
Ha ez kész, elmented valamilyen néven a setupot. Ha ez is megvan, akkor rákattintasz a készített setup nevére, majd rányomsz az "Assign" gombra. Ezután kilépsz a játékból, és bemész az rFactor/UserData/sajátneved mappába, és ott találsz egy FavoriteAndFixedSetups.gal nevű fájlt. Ha total commanderben csinálod, akkor F4 gomb lenyomásával meg tudod nyitni a fájlt és látni fogod benne, a pályához tartozó elkészült setupot, valahogy így fog kinézni:
//[[gMa1.002f (c)2007 ]] [[ ]]
AutoLoadEntry
{
Track="03GT3_Istanbul"
Classes="Z4GT3"
Session=7 // not currently used
File="USERDATA\Tommy78\Settings\03Gt3_Istanbul\Tommy_Istanbul.svm"
}
Mivel szerveren nem a te profilod van, így át kell írnod a fájlban az elérési útnál a sajátneved-et DedicatedServer-re. Tehát így kell kinézni:
//[[gMa1.002f (c)2007 ]] [[ ]]
AutoLoadEntry
{
Track="03GT3_Istanbul"
Classes="Z4GT3"
Session=7 // not currently used
File="USERDATA\DedicatedServer\Settings\03Gt3_Istanbul\Tommy_Istanbul.svm"
}
Ezt a fájlt fel kell töltened a szerverre, a UserData\DedicatedServer mappába, valamint fel kell tölteni a setupot is ahova a hivatkozás mutat. Amennyiben nincs ilyen mappa (ami azért van mert még nem lett a szerver elindítva ezzel a pályával) vagy elindítod a szervert ezzel a pályával, és kreál egy ilyen mappát neked a szerver, vagy manuálisan csinálsz a UserData\DedicatedServer\Settings mappán belül egy fenti példa alapján 03Gt3_Istanbul mappát, és bemásolod a setupot.
Ha ez megvan, elindítod a szervert és ami fontos, hogy van egy olyan opció, hogy FIX Setup használata, ezt a jelölő négyzetet ki kell jelölni, így ha valaki felmegy a szerverre, nem tud más setupot betölteni.
Elsőként belépsz a játékba, beállítod a setupot, amit szeretnél majd közös setupnak használni.
Ha ez kész, elmented valamilyen néven a setupot. Ha ez is megvan, akkor rákattintasz a készített setup nevére, majd rányomsz az "Assign" gombra. Ezután kilépsz a játékból, és bemész az rFactor/UserData/sajátneved mappába, és ott találsz egy FavoriteAndFixedSetups.gal nevű fájlt. Ha total commanderben csinálod, akkor F4 gomb lenyomásával meg tudod nyitni a fájlt és látni fogod benne, a pályához tartozó elkészült setupot, valahogy így fog kinézni:
//[[gMa1.002f (c)2007 ]] [[ ]]
AutoLoadEntry
{
Track="03GT3_Istanbul"
Classes="Z4GT3"
Session=7 // not currently used
File="USERDATA\Tommy78\Settings\03Gt3_Istanbul\Tommy_Istanbul.svm"
}
Mivel szerveren nem a te profilod van, így át kell írnod a fájlban az elérési útnál a sajátneved-et DedicatedServer-re. Tehát így kell kinézni:
//[[gMa1.002f (c)2007 ]] [[ ]]
AutoLoadEntry
{
Track="03GT3_Istanbul"
Classes="Z4GT3"
Session=7 // not currently used
File="USERDATA\DedicatedServer\Settings\03Gt3_Istanbul\Tommy_Istanbul.svm"
}
Ezt a fájlt fel kell töltened a szerverre, a UserData\DedicatedServer mappába, valamint fel kell tölteni a setupot is ahova a hivatkozás mutat. Amennyiben nincs ilyen mappa (ami azért van mert még nem lett a szerver elindítva ezzel a pályával) vagy elindítod a szervert ezzel a pályával, és kreál egy ilyen mappát neked a szerver, vagy manuálisan csinálsz a UserData\DedicatedServer\Settings mappán belül egy fenti példa alapján 03Gt3_Istanbul mappát, és bemásolod a setupot.
Ha ez megvan, elindítod a szervert és ami fontos, hogy van egy olyan opció, hogy FIX Setup használata, ezt a jelölő négyzetet ki kell jelölni, így ha valaki felmegy a szerverre, nem tud más setupot betölteni.
- CsaB
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 634
- Csatlakozott: szer. ápr. 27, 2011 10:56 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Made by Tommy
Nagyon köszönöm !!Tommy78 írta:Szia CsaB!
Elsőként belépsz a játékba, beállítod a setupot, amit szeretnél majd közös setupnak használni.
Ha ez kész, elmented valamilyen néven a setupot. Ha ez is megvan, akkor rákattintasz a készített setup nevére, majd rányomsz az "Assign" gombra. Ezután kilépsz a játékból, és bemész az rFactor/UserData/sajátneved mappába, és ott találsz egy FavoriteAndFixedSetups.gal nevű fájlt. Ha total commanderben csinálod, akkor F4 gomb lenyomásával meg tudod nyitni a fájlt és látni fogod benne, a pályához tartozó elkészült setupot, valahogy így fog kinézni:
//[[gMa1.002f (c)2007 ]] [[ ]]
AutoLoadEntry
{
Track="03GT3_Istanbul"
Classes="Z4GT3"
Session=7 // not currently used
File="USERDATA\Tommy78\Settings\03Gt3_Istanbul\Tommy_Istanbul.svm"
}
Mivel szerveren nem a te profilod van, így át kell írnod a fájlban az elérési útnál a sajátneved-et DedicatedServer-re. Tehát így kell kinézni:
//[[gMa1.002f (c)2007 ]] [[ ]]
AutoLoadEntry
{
Track="03GT3_Istanbul"
Classes="Z4GT3"
Session=7 // not currently used
File="USERDATA\DedicatedServer\Settings\03Gt3_Istanbul\Tommy_Istanbul.svm"
}
Ezt a fájlt fel kell töltened a szerverre, a UserData\DedicatedServer mappába, valamint fel kell tölteni a setupot is ahova a hivatkozás mutat. Amennyiben nincs ilyen mappa (ami azért van mert még nem lett a szerver elindítva ezzel a pályával) vagy elindítod a szervert ezzel a pályával, és kreál egy ilyen mappát neked a szerver, vagy manuálisan csinálsz a UserData\DedicatedServer\Settings mappán belül egy fenti példa alapján 03Gt3_Istanbul mappát, és bemásolod a setupot.
Ha ez megvan, elindítod a szervert és ami fontos, hogy van egy olyan opció, hogy FIX Setup használata, ezt a jelölő négyzetet ki kell jelölni, így ha valaki felmegy a szerverre, nem tud más setupot betölteni.
- Gilberto
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 763
- Csatlakozott: csüt. feb. 12, 2009 9:29 am
- Admin: Admin
Re: Made by Tommy
Tommy! Help kéne ha pár sorban le tudnád írni miként és mit kell beimportálnom 3dsmax-ba hogy az autókrol tudjak render képeket csinálni, azt megköszönném!
Manchester United
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: Made by Tommy
Hát ez nem olyan egyszerű egyébként.
Maga az importáláshoz az kell amit adtam tegnap, abban van egy info fájl, hogy hova kell másolni max-on belül, illetve, hogy hova kell kicsomagolni a coreshaders.mas tartalmát.
A coreshaders.mas fájlt a GameData/Shared könyvtárban találod.
A kicsomagolásához kell EZ a program.
Valamint kell még egy plugin, ami a max-hoz kell, hogy kezelje a GMT objektumokat (ezekből áll pl egy autó alkatrészei, valamint a pályák objektumai) valamint a textúrák shadereit.
Remélem akkor a Max2010 32bitet töltötted le, ahhoz pedig EZ a plugin kell, amit be kell másolni a 3ds Max 2010/stdplugs könyvtárba.
Ezután már tudsz importálni és exportálni egyaránt. De kb 100000000 meló van vele. A Shadereket nem mindig ismeri fel jól, ilyenkor be kell állítani DX7-8-9-be.
De mivel te egyelőre csak render képet akarsz csinálni, így ahhoz ez úgy sem kell, hiszen, ott a Renderelő plugin saját shadereket használ, amit nem lesz egyszerű beállítani majd, jókat lehet csinálni, de nekem erre nincs elég időm, meg ehhez nem is értek.
A lényeg, valami jó renderelő plugint keress, talán a VRay nem rossz.
Amiért mondtam, hogy mindenképp 32bites legyen a 3dMax, valamint maximum a 2010-es verzió, mivel ezekhez van csak rF plugin.
rF2 plugin van már 2012-es verzióig, viszont ahhoz már az import nem jó.
Rendereléssel kapcsolatban én nem tudok segíteni, mert mint írtam, nem szoktam/tudok csinálni, max csak ilyen szimla színűt textúra nélkül amilyet a rallycross csevegőbe is beraktam.
Viszont youtube-on találsz rengeteg tutorial videót hozzá, ott érdemes körül nézni.
Maga az importáláshoz az kell amit adtam tegnap, abban van egy info fájl, hogy hova kell másolni max-on belül, illetve, hogy hova kell kicsomagolni a coreshaders.mas tartalmát.
A coreshaders.mas fájlt a GameData/Shared könyvtárban találod.
A kicsomagolásához kell EZ a program.
Valamint kell még egy plugin, ami a max-hoz kell, hogy kezelje a GMT objektumokat (ezekből áll pl egy autó alkatrészei, valamint a pályák objektumai) valamint a textúrák shadereit.
Remélem akkor a Max2010 32bitet töltötted le, ahhoz pedig EZ a plugin kell, amit be kell másolni a 3ds Max 2010/stdplugs könyvtárba.
Ezután már tudsz importálni és exportálni egyaránt. De kb 100000000 meló van vele. A Shadereket nem mindig ismeri fel jól, ilyenkor be kell állítani DX7-8-9-be.
De mivel te egyelőre csak render képet akarsz csinálni, így ahhoz ez úgy sem kell, hiszen, ott a Renderelő plugin saját shadereket használ, amit nem lesz egyszerű beállítani majd, jókat lehet csinálni, de nekem erre nincs elég időm, meg ehhez nem is értek.
A lényeg, valami jó renderelő plugint keress, talán a VRay nem rossz.
Amiért mondtam, hogy mindenképp 32bites legyen a 3dMax, valamint maximum a 2010-es verzió, mivel ezekhez van csak rF plugin.
rF2 plugin van már 2012-es verzióig, viszont ahhoz már az import nem jó.
Rendereléssel kapcsolatban én nem tudok segíteni, mert mint írtam, nem szoktam/tudok csinálni, max csak ilyen szimla színűt textúra nélkül amilyet a rallycross csevegőbe is beraktam.
Viszont youtube-on találsz rengeteg tutorial videót hozzá, ott érdemes körül nézni.
- CsaB
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 634
- Csatlakozott: szer. ápr. 27, 2011 10:56 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Made by Tommy
Tommy valami itt nem stimmel nekem a szerverrel.
A fix setup beállítást megcsináltam úgy ahogy azt fentebb leírtad, feltöltöm addig semmi gond vissza is ellenőrzöm a .gal fájl ugyanaz mint amit feltöltöttem, azonban minden egyes szerverre belépésnél felül írja a .gal fájlt a szerver és töröl mindent ami benne volt, ami a fix setupokat betöltené.
Mi lehet a gond ?
A fix setup beállítást megcsináltam úgy ahogy azt fentebb leírtad, feltöltöm addig semmi gond vissza is ellenőrzöm a .gal fájl ugyanaz mint amit feltöltöttem, azonban minden egyes szerverre belépésnél felül írja a .gal fájlt a szerver és töröl mindent ami benne volt, ami a fix setupokat betöltené.
Mi lehet a gond ?
- CsaB
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 634
- Csatlakozott: szer. ápr. 27, 2011 10:56 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Made by Tommy
Nagyon köszönöm Tommy a fáradozásod !
- CsaB
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 634
- Csatlakozott: szer. ápr. 27, 2011 10:56 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Made by Tommy
Tommy a PSRL Endurace Ferrari_458_Italia_GT3-hoz nincs véletlen egy Template-ed ?
- Matte
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 655
- Csatlakozott: pén. márc. 23, 2012 3:25 pm
- Admin: Admin
Re: Made by Tommy
http://endurance.psrl.eu/index.php?opti ... Itemid=141 Itt az összeshezCsaB írta:Tommy a PSRL Endurace Ferrari_458_Italia_GT3-hoz nincs véletlen egy Template-ed ?
- CsaB
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 634
- Csatlakozott: szer. ápr. 27, 2011 10:56 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Made by Tommy
Köszönöm! Akárhogy kerestem nem találtam.Matte írta:http://endurance.psrl.eu/index.php?opti ... Itemid=141 Itt az összeshezCsaB írta:Tommy a PSRL Endurace Ferrari_458_Italia_GT3-hoz nincs véletlen egy Template-ed ?
THX
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: Made by Tommy
Múltkor láttam egy videót a Hennessy Venom GT-ről, ami jelenleg a leggyorsabb utcai autó, és nagyon megtetszett, főleg azok az adatok amire képes.
Így elkészítettem a gépet rFactorra, melyet kipróbálhattok.
Az autó főbb adatai:
2013 Hennessey Venom GT
Gyorsulási adatok:
0 – 60 mph / 96 km/h 2.7 sec.
0 – 100 mph / 160 km/h 5.6 sec.
0 – 187 mph / 300 km/h 13.63 sec. – Guinness World Record
0 – 200 mph / 320 km/h 14.51 sec. – Hypercar World Record
1/4 mile 9.92 sec. @ 163 mph / 261 km/h
Standing Half Mile 206 mph / 330 km/h
Standing One Mile 253 mph / 405 km/h
Top Speed 278 mph / 445 km/h
Teljesítmény: 1244 bhp @ 6600 rpm (állítható teljesítmény 3 fokozatban: 800 bhp, 1000 bhp & 1244 bhp)
Nyomaték: 1155 lb-ft (1566 Nm) @ 4400 rpm
A 3 fokozatú teljesítmény állítást a Boost-al oldottam meg a játékban, az 1-es boost a legnagyobb 1244 bhp, a 2-es az 1000 bhp, és a 3-as boost a 800 bhp.
Az Upgradesben ki lehet nyitni illetve lecsukni a hátsó szárnyat, amely csak vizuális változást jelent.
5 féle szín választható, melyek a gyári színek.
Bővebb infók és fotók itt találhatók:
Hennessy Venom GT
Mod letöltése:
Venom GT Mod (MaSzim FTP)
Venom GT Mod (GameFront)
Venom GT Mod (Google Drive)
Kicsomagoláshoz a jelszót privátban küldöm akinek kell.
Így elkészítettem a gépet rFactorra, melyet kipróbálhattok.
Az autó főbb adatai:
2013 Hennessey Venom GT
Gyorsulási adatok:
0 – 60 mph / 96 km/h 2.7 sec.
0 – 100 mph / 160 km/h 5.6 sec.
0 – 187 mph / 300 km/h 13.63 sec. – Guinness World Record
0 – 200 mph / 320 km/h 14.51 sec. – Hypercar World Record
1/4 mile 9.92 sec. @ 163 mph / 261 km/h
Standing Half Mile 206 mph / 330 km/h
Standing One Mile 253 mph / 405 km/h
Top Speed 278 mph / 445 km/h
Teljesítmény: 1244 bhp @ 6600 rpm (állítható teljesítmény 3 fokozatban: 800 bhp, 1000 bhp & 1244 bhp)
Nyomaték: 1155 lb-ft (1566 Nm) @ 4400 rpm
A 3 fokozatú teljesítmény állítást a Boost-al oldottam meg a játékban, az 1-es boost a legnagyobb 1244 bhp, a 2-es az 1000 bhp, és a 3-as boost a 800 bhp.
Az Upgradesben ki lehet nyitni illetve lecsukni a hátsó szárnyat, amely csak vizuális változást jelent.
5 féle szín választható, melyek a gyári színek.
Bővebb infók és fotók itt találhatók:
Hennessy Venom GT
Mod letöltése:
Venom GT Mod (MaSzim FTP)
Venom GT Mod (GameFront)
Venom GT Mod (Google Drive)
Kicsomagoláshoz a jelszót privátban küldöm akinek kell.
- Turi
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 374
- Csatlakozott: hétf. feb. 20, 2012 6:33 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Made by Tommy
Nem tudom letölteni, nem elérhető gamefronton, jelszót majd kérhetnék?
Szerk.: Rohadt jó lett Tommy, 200-nál olyan szépeket kapar, hogy az valami elképesztő! Gratula a modhoz, ismét nagyszerű munka.
Szerk.: Rohadt jó lett Tommy, 200-nál olyan szépeket kapar, hogy az valami elképesztő! Gratula a modhoz, ismét nagyszerű munka.
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: Made by Tommy
Köszi!Turi írta:Nem tudom letölteni, nem elérhető gamefronton, jelszót majd kérhetnék?
Szerk.: Rohadt jó lett Tommy, 200-nál olyan szépeket kapar, hogy az valami elképesztő! Gratula a modhoz, ismét nagyszerű munka.
Hát ja, lehet vele dolgozni, de hát 1244 lóeró az nem kevés.
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: Made by Tommy
Első hsz-ben frissítettem a letöltési linkeket, új helyre kerültek, valamint néhány pálya és mod hiányzott a listából.
- Szabi
- Zárt kasztnis pilóta
- Hozzászólások: 58
- Csatlakozott: hétf. ápr. 26, 2010 3:15 pm
Re: Made by Tommy
rF2-re várható valami mostanában ?
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: Made by Tommy
Van pár fel kész cucc, de amíg nem lesz végleges addig nem nagyon foglalkozok vele mert a shaderek is folyamatosan változnak és minden build után nincs kedvem ujra csinálni. Úgyhogy jelenleg nem nagyon várható részemről.Szabi írta:rF2-re várható valami mostanában ?
rF1-re készül most egy nagyobb project.
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: Made by Tommy
Egy ideje már készülök egy nagyobb projekt-el, mint sokan tudják, kedvenc pályám a Nordschleife, ezért a VLN Bajnokság ötletéből, belefogtam egy saját VLN mod elkészítésébe.
A modellek és az autók hangjai a Shift2-ből valók. Volt néhány probléma már korábban is Shift2 modellekkel, ahogy azt tapasztaltuk a Szenior GT modban is, szerencsére ezt most készítés közben sikerült orvosolni, 3 dolog is volt ami nem tetszett neki, és több autónál is jelentkezett az rF-ből "kidobálás" szindróma, de szépen végigzongorázva sikerült rájönni a hibák forrásaira.
Jelenleg elkészült az összes tervezett autó, mind a modell, mind a fizika terén, de a fő teszt ami alapján még be kell állítani a fontosabb dolgokat, mint fogyasztás, gumikopás, melegedés, motor kopás, melegedés, fék melegedés az még ez után jön.
Az összes autó a valós motor teljesítmény-nyomaték, súly, súlyelosztás stb. tehát amit meg lehet találni a neten infót, az alapján állítottam be, a fentiek végleges beállításán kívül.
Több autó ismerős lehet a Szenior GT modból, melyeket szintén újra előlről összeraktam.
A mod 12 kategóriát tartalmaz, a valóságban ennél több van persze, de az autó kínálat alapján ennyit "szedtem" össze.
Néhány részlet a kategóriákról:
SP Kategória (FIA GT autók)
SP10 - FIA GT1 Ezeket már nem használják a valóságban, mivel már nincs GT1 kategória, semmilyen bajnokságban, hanem "összenőtt" és átalakult GT3-á, de nem akartam veszni hagyni ezeket a modelleket, így a 2010-es adatok alapján összeállítottam.
Modellek (6db): Nissan GT-R, Maserati MC12, Lamborghini Murcielago R-SV, Corvette C.6R, Matech-Ford GT, Aston Martin DBR9 - 2010-es csapatokat tartalmazza festésileg
SP9 - FIA GT3
Modellek (8db): Alpina B6, Aston Martin DBRS9, Audi R8 LMS, BMW Z4, Corvette Z06R, Ford GT, Lamborghini Gallardo, Porsche 997R - 2010-es csapatokat tartalmazza festésileg
H Kategória (1995 előtt gyártott modellek)
H4 - 3000-6250
Modellek (3db): BMW 3.0 CSL, Ford Capri RS3100, Porsche RSR
H3 - 2000-3000 Ex-DTM
Modellek (2db): BMW M3 E30 DTM, Mercedes 190E Evo2 DTM
H2T - 1600-2000 Turbo 4WD
Modellek (2db): Ford Escort RS Cosworth, Lancia Delta HF Integrale
H1 - 0-1600
Modell (1db): Ford Escort Mk1 RS1600
V Kategória (Utcai autók)
V6 - 3000-3500
Modellek (3db): BMW M3 E36 3.2L, BMW M3 E46, Nissan 350Z
V5 - 2000-3000
Modellek (2db): Honda S2000, BMW M3 E36 3.0L
VT4 - 2000-3000 Turbo 4WD
Modellek (3db): Audi S3, Mitsubishi Lancer Evo IX, Subaru Impreza WRX STi
VT3 - 2000-3000 Turbo FWD-RWD
Modellek (2db): Ford Focus RS, BMW 135i
VT2 - 1600-2000 Turbo
Modellek (4db): VW Golf GTi R, VW Scirocco R, Renault Megane RS, Seat Leon Cupra
VD1 - 0-2500 Diesel
Modell (1db): VW Golf TDi
A modellek és az autók hangjai a Shift2-ből valók. Volt néhány probléma már korábban is Shift2 modellekkel, ahogy azt tapasztaltuk a Szenior GT modban is, szerencsére ezt most készítés közben sikerült orvosolni, 3 dolog is volt ami nem tetszett neki, és több autónál is jelentkezett az rF-ből "kidobálás" szindróma, de szépen végigzongorázva sikerült rájönni a hibák forrásaira.
Jelenleg elkészült az összes tervezett autó, mind a modell, mind a fizika terén, de a fő teszt ami alapján még be kell állítani a fontosabb dolgokat, mint fogyasztás, gumikopás, melegedés, motor kopás, melegedés, fék melegedés az még ez után jön.
Az összes autó a valós motor teljesítmény-nyomaték, súly, súlyelosztás stb. tehát amit meg lehet találni a neten infót, az alapján állítottam be, a fentiek végleges beállításán kívül.
Több autó ismerős lehet a Szenior GT modból, melyeket szintén újra előlről összeraktam.
A mod 12 kategóriát tartalmaz, a valóságban ennél több van persze, de az autó kínálat alapján ennyit "szedtem" össze.
Néhány részlet a kategóriákról:
SP Kategória (FIA GT autók)
SP10 - FIA GT1 Ezeket már nem használják a valóságban, mivel már nincs GT1 kategória, semmilyen bajnokságban, hanem "összenőtt" és átalakult GT3-á, de nem akartam veszni hagyni ezeket a modelleket, így a 2010-es adatok alapján összeállítottam.
Modellek (6db): Nissan GT-R, Maserati MC12, Lamborghini Murcielago R-SV, Corvette C.6R, Matech-Ford GT, Aston Martin DBR9 - 2010-es csapatokat tartalmazza festésileg
SP9 - FIA GT3
Modellek (8db): Alpina B6, Aston Martin DBRS9, Audi R8 LMS, BMW Z4, Corvette Z06R, Ford GT, Lamborghini Gallardo, Porsche 997R - 2010-es csapatokat tartalmazza festésileg
H Kategória (1995 előtt gyártott modellek)
H4 - 3000-6250
Modellek (3db): BMW 3.0 CSL, Ford Capri RS3100, Porsche RSR
H3 - 2000-3000 Ex-DTM
Modellek (2db): BMW M3 E30 DTM, Mercedes 190E Evo2 DTM
H2T - 1600-2000 Turbo 4WD
Modellek (2db): Ford Escort RS Cosworth, Lancia Delta HF Integrale
H1 - 0-1600
Modell (1db): Ford Escort Mk1 RS1600
V Kategória (Utcai autók)
V6 - 3000-3500
Modellek (3db): BMW M3 E36 3.2L, BMW M3 E46, Nissan 350Z
V5 - 2000-3000
Modellek (2db): Honda S2000, BMW M3 E36 3.0L
VT4 - 2000-3000 Turbo 4WD
Modellek (3db): Audi S3, Mitsubishi Lancer Evo IX, Subaru Impreza WRX STi
VT3 - 2000-3000 Turbo FWD-RWD
Modellek (2db): Ford Focus RS, BMW 135i
VT2 - 1600-2000 Turbo
Modellek (4db): VW Golf GTi R, VW Scirocco R, Renault Megane RS, Seat Leon Cupra
VD1 - 0-2500 Diesel
Modell (1db): VW Golf TDi
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: Made by Tommy
Azt kutya meg a macska...ez igen! ezt meg fogom lesni
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: Made by Tommy
Egy kis mod teszt 61 autóval a pályán. Grafikai beállítások 1920x1080 Pálya, játékos, textúra kidolgozottság FULL, ellenfél autói HIGH, spec effekt és árnyék MEDIUM. Átlag rajtnál 65-80fps, utána végig 100 felett. Nem számítottam rá, hogy ilyen FPS-el tudok majd menni ennyi autóval ezen az elég szépen kidolgozott Indianapolis-i pályán.
- Szabi
- Zárt kasztnis pilóta
- Hozzászólások: 58
- Csatlakozott: hétf. ápr. 26, 2010 3:15 pm
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: Made by Tommy
Grat Tommy, nagyon jól néznek ki!
Ilyen téli átvezető bajnokinak (Indy mellé) pont tökéletes lenne (mint anno a DRM).
Ilyen téli átvezető bajnokinak (Indy mellé) pont tökéletes lenne (mint anno a DRM).
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: Made by Tommy
Én is pont ezen gondolkodtam, iszonyat jó verdák vannak benne.Gadfly írta:Ilyen téli átvezető bajnokinak (Indy mellé) pont tökéletes lenne (mint anno a DRM).
A videó is dúúúúúúrva lett
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: Made by Tommy
Vagy akár ilyen átülés nélküli mini (kb. 3 órás) endurance bajnokit vele
Maga a MOD mikor lesz kipróbálható? Videón kinéztem 1-2 verdát, amit szívesen meghajtanék.
Maga a MOD mikor lesz kipróbálható? Videón kinéztem 1-2 verdát, amit szívesen meghajtanék.
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: Made by Tommy
Ha minden jól megy és jól haladok a módosításokkal, még van egy-két grafikai javítás az összes autón + mindegyik megkapja az SRPL Shadert, akkor talán hétvégére lesz egy nagyon béta verzió, bár a feltöltés eltart majd egy darabig, mert olyan 1 giga körüli a mod.
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: Made by Tommy
...alig váromTommy78 írta:Ha minden jól megy és jól haladok a módosításokkal, még van egy-két grafikai javítás az összes autón + mindegyik megkapja az SRPL Shadert, akkor talán hétvégére lesz egy nagyon béta verzió, bár a feltöltés eltart majd egy darabig, mert olyan 1 giga körüli a mod.
Az Ákos-féle endurance meg jól hangzik szerintem is.
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: Made by Tommy
Tommyval beszéltük ezt korábban, hogy akár a maszimon is lehetne vmi "Endurance szerűség" (az ötlet igazából Tőle jött). Ez a MOD, akár teljesen jó lehetne hozzá.
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
- CsaB
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 634
- Csatlakozott: szer. ápr. 27, 2011 10:56 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Made by Tommy
Ez nagyon állat ki mod lesz !
Grat Tommy !
Grat Tommy !
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: Made by Tommy
Na akkor itt lenne a VLN Mod 0.5-ös Béta verziója.
Jelenleg 0.5-ös a verzió, mert még rengeteg finomhangolás, beállítás hátra van, ahogy azt már korábban is írtam.
A jelenlegi Verzió, az összes autót tartalmazza amit a fenti listán olvashattok. Elkészült az összes autó SRPL shader verziója, amely külső és belső (cockpit) grafikai megjelenésben különbözik egy "gyári" rF shadertől, ennek a megjelenítéséhez szükséges, ha egy meglévő modot tartalmazó rF-re teszitek, akkor valószínűleg először nem tölti be az új Shadert, ezért ha beléptek rF-be, kiválasztjátok a VLN modot, majd egy autót, utána lépjetek ki, majd vissza (persze nem biztos, hogy mindenkinél csak így jó, lehet elsőre is működik).
Az összes autó saját fizikát tartlamaz, gumi-motor-futómű terén, tehát különbözőek, de kategórián belül közel azonosak azért az autók, bár ehhez nyilván sok teszt kell, hogy azért kijöjjenek a különbségek. SP9 és SP10 kategóriákban fixálva vannak a végsebességek, a GT3 (SP9) azok végsebessége 254-291 km/ó között állítható, míg a GT1 (SP10) 271-310 km/ó között.
Az összes többi kategóri a közel valós végsebességre lettek beállítva.
Ahogy már írtam fentebb, a gumik melegedése, kopása, fékek, motor melegedése, kopása, fogyasztása még nincs beállítva, valamint az autók kamera nézetei sincsenek beállítva, csak a cockpit nézet. Ezt a mod tesztelésével idővel véglegesítem.
Csináltam egy képet a két Shader verzióról, bár a képen annyira nem lehet látni a különbséget mint a játékban.
Csináltam egy összefoglaló kis táblázatot az autókról, sajnálom, hogy pl. motor fő adatok nincsenek rajta, ezeket írja ki a program, mondjuk a pit műveletek helyett, megjeleníthetné mondjuk a motor teljesítmény-nyomaték görbéjét.
VLN Mod Car Info
már ebben is lehet látni, hogy több autónál kimaradt az onboard fék állítás, valamint van több autó, amiben nem kellett volna a rajtautómatika, ezek a következő javításban orvosolva lesznek.
Mod letöltése: (jelszó a kicsomagoláshoz: vlnt78)
VLN Mod V0.6
Ez az alap v0.5 + tartalmazza a v0.6-os Updatet
Külön v0.6 Update Letöltése:
VLN Mod V0.6 Update
Akinek bármi észrevétele van, bármilyen hiba azt ide írja nyugodtan. Illetve ha valaki nagyon ráér tesztelni és GID plugint is használ, már a fogyasztások ellenőrzése is sokat segítene, illetve bármi a fenti felsorolásból amit írtam, hogy még nincs véglegesítve.
Jelenleg 0.5-ös a verzió, mert még rengeteg finomhangolás, beállítás hátra van, ahogy azt már korábban is írtam.
A jelenlegi Verzió, az összes autót tartalmazza amit a fenti listán olvashattok. Elkészült az összes autó SRPL shader verziója, amely külső és belső (cockpit) grafikai megjelenésben különbözik egy "gyári" rF shadertől, ennek a megjelenítéséhez szükséges, ha egy meglévő modot tartalmazó rF-re teszitek, akkor valószínűleg először nem tölti be az új Shadert, ezért ha beléptek rF-be, kiválasztjátok a VLN modot, majd egy autót, utána lépjetek ki, majd vissza (persze nem biztos, hogy mindenkinél csak így jó, lehet elsőre is működik).
Az összes autó saját fizikát tartlamaz, gumi-motor-futómű terén, tehát különbözőek, de kategórián belül közel azonosak azért az autók, bár ehhez nyilván sok teszt kell, hogy azért kijöjjenek a különbségek. SP9 és SP10 kategóriákban fixálva vannak a végsebességek, a GT3 (SP9) azok végsebessége 254-291 km/ó között állítható, míg a GT1 (SP10) 271-310 km/ó között.
Az összes többi kategóri a közel valós végsebességre lettek beállítva.
Ahogy már írtam fentebb, a gumik melegedése, kopása, fékek, motor melegedése, kopása, fogyasztása még nincs beállítva, valamint az autók kamera nézetei sincsenek beállítva, csak a cockpit nézet. Ezt a mod tesztelésével idővel véglegesítem.
Csináltam egy képet a két Shader verzióról, bár a képen annyira nem lehet látni a különbséget mint a játékban.
Csináltam egy összefoglaló kis táblázatot az autókról, sajnálom, hogy pl. motor fő adatok nincsenek rajta, ezeket írja ki a program, mondjuk a pit műveletek helyett, megjeleníthetné mondjuk a motor teljesítmény-nyomaték görbéjét.
VLN Mod Car Info
már ebben is lehet látni, hogy több autónál kimaradt az onboard fék állítás, valamint van több autó, amiben nem kellett volna a rajtautómatika, ezek a következő javításban orvosolva lesznek.
Mod letöltése: (jelszó a kicsomagoláshoz: vlnt78)
VLN Mod V0.6
Ez az alap v0.5 + tartalmazza a v0.6-os Updatet
Külön v0.6 Update Letöltése:
VLN Mod V0.6 Update
Akinek bármi észrevétele van, bármilyen hiba azt ide írja nyugodtan. Illetve ha valaki nagyon ráér tesztelni és GID plugint is használ, már a fogyasztások ellenőrzése is sokat segítene, illetve bármi a fenti felsorolásból amit írtam, hogy még nincs véglegesítve.
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: Made by Tommy
Vááááá, már nyomom is
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1270
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 12:06 pm
- Admin: Admin
Re: Made by Tommy
Lesz valami server vele?
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: Made by Tommy
- Turi
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 374
- Csatlakozott: hétf. feb. 20, 2012 6:33 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Made by Tommy
Istenkirály ez a VLN, 1-1 kört mentem majd minden kategóriával, hihetetlenül komplett mod! Ezekből aztán lehetne válogatni egy-egy futamra, van amit könnyebb van amit nehezebb vezetni, összességében egy élmény! Ajánlom mindenkinek aki még nem próbálta, brutális!
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: Made by Tommy
Köszi Turi! Bár még közel sem végleges, de örülök, hogy már most is tetszik.Turi írta:Istenkirály ez a VLN, 1-1 kört mentem majd minden kategóriával, hihetetlenül komplett mod! Ezekből aztán lehetne válogatni egy-egy futamra, van amit könnyebb van amit nehezebb vezetni, összességében egy élmény! Ajánlom mindenkinek aki még nem próbálta, brutális!
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: Made by Tommy
Na bazze, nem elég nekünk egy Tommy78??? Teljesen ellepték a hotlap-ot...Tommy78 írta:Indítottam vele egy szervert, akinek kedve van lehet tesztelgetni.
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: Made by Tommy
Hiába megyek ennyi névvel ha te simán odavágsz az Aston-al.BengA írta:Na bazze, nem elég nekünk egy Tommy78??? Teljesen ellepték a hotlap-ot...Tommy78 írta:Indítottam vele egy szervert, akinek kedve van lehet tesztelgetni.
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
- Turi
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 374
- Csatlakozott: hétf. feb. 20, 2012 6:33 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Made by Tommy
BengA faképnél hagy minket című jelenet első pillanatai; a Scirocco és DSG váltó páros megverte a két konkurens autót gyorsulásban.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1270
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 12:06 pm
- Admin: Admin
Re: Made by Tommy
Eddig az összes autónál rfactor exe hibát észlel ha kilépek a pályáról a boxba.
Eddig ezt vettem észre:
V5-ös S2000 hamar túlmelegszik és füstöl.
V5-be elég lassan rakja be fokozatba a váltót elég furcsa. Már rég beraktam de az még üresbe forgatja a motort (H váltót és kuplungot használok).
Eddig ezt vettem észre:
V5-ös S2000 hamar túlmelegszik és füstöl.
V5-be elég lassan rakja be fokozatba a váltót elég furcsa. Már rég beraktam de az még üresbe forgatja a motort (H váltót és kuplungot használok).
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: Made by Tommy
Ezt az rFactor exe hibát nem értem, végig teszteltem az összes autót egyesével is valamint úgy is hogy minden típus a pályán volt és nem volt gond, illetve Bengaval és Turival tegnap mentünk elég sokat de nem volt ilyen problémánk.Norbi írta:Eddig az összes autónál rfactor exe hibát észlel ha kilépek a pályáról a boxba.
Eddig ezt vettem észre:
V5-ös S2000 hamar túlmelegszik és füstöl.
V5-be elég lassan rakja be fokozatba a váltót elég furcsa. Már rég beraktam de az még üresbe forgatja a motort (H váltót és kuplungot használok).
A motor túlmelegedés ismert probléma. Ezek a következő javításban orvosolva lesznek ezt írtam is korábban hogy meg nem végleges.
A váltót megnézem V5-ben.
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: Made by Tommy
Ne légy féltékeny...ki mit választottTuri írta:BengA faképnél hagy minket című jelenet első pillanatai; a Scirocco és DSG váltó páros megverte a két konkurens autót gyorsulásban.
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: Made by Tommy
Elég sok autót kipróbáltam offline, de online is...nálam ilyen jellegű probléma nem volt.Norbi írta:Eddig az összes autónál rfactor exe hibát észlel ha kilépek a pályáról a boxba.
Eddig ezt vettem észre:
V5-ös S2000 hamar túlmelegszik és füstöl.
V5-be elég lassan rakja be fokozatba a váltót elég furcsa. Már rég beraktam de az még üresbe forgatja a motort (H váltót és kuplungot használok).
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: Made by Tommy
Elkészült az első Update v0.6 néven.
Javítások, módosítások listája:
- Onboard fékerő elosztás állítás beállítása, engedélyezése/tiltása autónként
- Rajt autómatika beállítása, engedélyezése/tiltása autónként
- Súlybüntetések törlése minden autónál a segédletekhez
- Pit menü teljes beállítása (gumi csere, javítások, tankolási idők beállítása összes autónál)
- Fogyasztások beállítása "valós" értékekre összes autónál
- Evo IX SFX javítás
- Aston Martin GT1 + GT3 futómű javítás
- VW Golf R + TDI MAS file javítás
- S3 Audi Safety Car javítás + beállítás
- rFm módosítás
- Subaru WRX belső motorfék hang állítás
- Kamerák beállítása az összes autónál, külső + távoli + motorháztető nézet
- VT4-es kategória mindhárom autója (S3, Evo IX, Subaru WRX) újabb fejlesztésű motorokat megkapta, S3 300Hp, Evo IX 295Hp, Subaru 300Hp
- BMW 135i futómű javítás
- Focus RS futómű javítás
- Damage file módosítás (első lökhárító/első szárny) sérülési értékének növelése
- Motor átlag élettartam összes autónál 24 órára módosítva
- BMW E30 DTM difi hang módosítása
- Mercedes 190E DTM difi hang módosítása
- Hasmagasság beállítása minden autónál
- Motor melegedés beállítása azoknál az autóknál, ahol nem lehet a hűtő értékét állítani
Mod letöltése: (jelszó a kicsomagoláshoz: vlnt78)
VLN Mod V0.6
Ez az alap v0.5 + tartalmazza a v0.6-os Updatet
Külön v0.6 Update Letöltése:
VLN Mod V0.6 Update
Javítások, módosítások listája:
- Onboard fékerő elosztás állítás beállítása, engedélyezése/tiltása autónként
- Rajt autómatika beállítása, engedélyezése/tiltása autónként
- Súlybüntetések törlése minden autónál a segédletekhez
- Pit menü teljes beállítása (gumi csere, javítások, tankolási idők beállítása összes autónál)
- Fogyasztások beállítása "valós" értékekre összes autónál
- Evo IX SFX javítás
- Aston Martin GT1 + GT3 futómű javítás
- VW Golf R + TDI MAS file javítás
- S3 Audi Safety Car javítás + beállítás
- rFm módosítás
- Subaru WRX belső motorfék hang állítás
- Kamerák beállítása az összes autónál, külső + távoli + motorháztető nézet
- VT4-es kategória mindhárom autója (S3, Evo IX, Subaru WRX) újabb fejlesztésű motorokat megkapta, S3 300Hp, Evo IX 295Hp, Subaru 300Hp
- BMW 135i futómű javítás
- Focus RS futómű javítás
- Damage file módosítás (első lökhárító/első szárny) sérülési értékének növelése
- Motor átlag élettartam összes autónál 24 órára módosítva
- BMW E30 DTM difi hang módosítása
- Mercedes 190E DTM difi hang módosítása
- Hasmagasság beállítása minden autónál
- Motor melegedés beállítása azoknál az autóknál, ahol nem lehet a hűtő értékét állítani
Mod letöltése: (jelszó a kicsomagoláshoz: vlnt78)
VLN Mod V0.6
Ez az alap v0.5 + tartalmazza a v0.6-os Updatet
Külön v0.6 Update Letöltése:
VLN Mod V0.6 Update
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: Made by Tommy
Elkészült a második Update v0.7 néven.
Javítások, módosítások listája:
- Honda S2000 kategória javítás, V4-be került, futómű jav.
- rFm pitgroupok beállítása
- BMW E46 motor melegedés javítása, futómű javítása
- BMW E36 futómű jav.
- Nissan 350Z futómű jav.
- "V" kategóriák fék tárcsa méret, fék melegedés beállítása
- A nem utcai kategóriák (SP10, SP9, H1, H3, H4) fizika + gumik beállítása, megközelítve a valós köridőket, lentebb részletezve kategóriánként:
- SP10 (FIA GT1) kategória, fizika update (aero, fék - kopás,melegedés, gumi melegedés, gumi kopásának értékének és mértékének beállítása)
- SP9 (FIA GT3) kategória, fizika update (aero, fék - kopás,melegedés, gumi melegedés, gumi kopásának értékének és mértékének beállítása)
- H1 kategória, fizika update (aero, fék - kopás,melegedés, gumi melegedés, gumi kopásának értékének és mértékének beállítása)
- H3 kategória, fizika update (aero, fék - kopás,melegedés, gumi melegedés, gumi kopásának értékének és mértékének beállítása)
- H4 kategória, fizika update (aero, fék - kopás,melegedés, gumi melegedés, gumi kopásának értékének és mértékének beállítása)
Mod letöltése: (jelszó a kicsomagoláshoz: vlnt78)
VLN Mod V0.7
Ez az alap v0.5 + tartalmazza a v0.6 és v0.7-es Updatet
Külön v0.7 Update Letöltése: (v0.6 + v0.7-et tartalmazza)
VLN Mod V0.7 Update
Pálya:
Zolder
Valós Pálya köridők:
GT1:
Q: 1.27.4
R: 1.29.0
GT3:
Q: 1.31.2
R: 1.32.2
H3 (DTM):
Q: 1.39.9
R: 1.42.1
H4 (Group2):
Q: 1.43.2
R: 1.44.8
Javítások, módosítások listája:
- Honda S2000 kategória javítás, V4-be került, futómű jav.
- rFm pitgroupok beállítása
- BMW E46 motor melegedés javítása, futómű javítása
- BMW E36 futómű jav.
- Nissan 350Z futómű jav.
- "V" kategóriák fék tárcsa méret, fék melegedés beállítása
- A nem utcai kategóriák (SP10, SP9, H1, H3, H4) fizika + gumik beállítása, megközelítve a valós köridőket, lentebb részletezve kategóriánként:
- SP10 (FIA GT1) kategória, fizika update (aero, fék - kopás,melegedés, gumi melegedés, gumi kopásának értékének és mértékének beállítása)
- SP9 (FIA GT3) kategória, fizika update (aero, fék - kopás,melegedés, gumi melegedés, gumi kopásának értékének és mértékének beállítása)
- H1 kategória, fizika update (aero, fék - kopás,melegedés, gumi melegedés, gumi kopásának értékének és mértékének beállítása)
- H3 kategória, fizika update (aero, fék - kopás,melegedés, gumi melegedés, gumi kopásának értékének és mértékének beállítása)
- H4 kategória, fizika update (aero, fék - kopás,melegedés, gumi melegedés, gumi kopásának értékének és mértékének beállítása)
Mod letöltése: (jelszó a kicsomagoláshoz: vlnt78)
VLN Mod V0.7
Ez az alap v0.5 + tartalmazza a v0.6 és v0.7-es Updatet
Külön v0.7 Update Letöltése: (v0.6 + v0.7-et tartalmazza)
VLN Mod V0.7 Update
Pálya:
Zolder
Valós Pálya köridők:
GT1:
Q: 1.27.4
R: 1.29.0
GT3:
Q: 1.31.2
R: 1.32.2
H3 (DTM):
Q: 1.39.9
R: 1.42.1
H4 (Group2):
Q: 1.43.2
R: 1.44.8
- CsaB
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 634
- Csatlakozott: szer. ápr. 27, 2011 10:56 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Made by Tommy
Bocs lehet nem ide való, de Macao pályát nem tud valaki letölthetőt ?
Istenért nem találok egyet se
Előre is köszi !
Istenért nem találok egyet se
Előre is köszi !
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Made by Tommy
Letöltés -> retro_hotlap -> mod -> mini_macau
Ebben benne van a pálya. egyébként meg rfactorcentralon is tuti van
Ebben benne van a pálya. egyébként meg rfactorcentralon is tuti van
Buchert Csaba
- CsaB
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 634
- Csatlakozott: szer. ápr. 27, 2011 10:56 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Made by Tommy
fúú ez is jó kis pálya !Csaba írta:Letöltés -> retro_hotlap -> mod -> mini_macau
Ebben benne van a pálya. egyébként meg rfactorcentralon is tuti van
de szerintem én nem ezt kerestem, hanem amint a WTCC bajnoki fut, az nem utcai hanem egy pálya verseny ha jól emlékszem, de javítsatok ki ha hülyeséget beszélek
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég