-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1693
- Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
- Admin: Admin
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Norbi írta:Én metosztól kaptam 2 linket. 1 teljes mod és egy patch. Többet nem kaptam mégTommy78 írta:Akkor mivel akarsz menni alapsetuppal? Mármint most mit tesztelsz? Kaptál már modot vagy nem? Kicsit elkerüljük egymást :DNorbi írta: És az a csomag hol található?
Meg a pályák is kellenének
Az alap moddal mentem egy általam kiválasztott pályán és azon mentem :D
URAK!
A már megadott jelszóval és elérési úton, már rég elérhető, egy 0.8-as verzió amit Bedy készített el nekünk, az már tartalmazza a pályákat!
A számozás innen folytatódik!
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1270
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 12:06 pm
- Admin: Admin
-
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 196
- Csatlakozott: pén. feb. 12, 2010 6:22 pm
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Privát üzenetben küldtem az FTP adatokat Urak!
Segítségével a könyvtárba az UPLOAD is lehetséges. Teljes távos tesztadatokat oda rakjátok.
tesztcsapatban történő részvételhez a következő lépéseket, feladatokat kell végrehajtani:
1. Privát Üzenetben kapott betaMOD és a pályák letöltése, telepítése.
2. További Letöltések
ftp://87.229.108.129/VERSENYZES/UPLOAD/ ... _1.3.2.exe
(rFactor főkönyvtárba telepítendő)
ftp://87.229.108.129/VERSENYZES/UPLOAD/ ... 1.0082.exe
(bárhova telepíthető)
3. rFactor adatmentés beállítás:
rFactor\DataAcquisitionPlugin.ini
Logging Active On Startup=1; Activation Status on Simulation Startup: 0 = Inactive, 1 = Active
4. Privát teszt
Minden gumitípussal teljes tankos táv pályánként az autóval. Low kipörgés, kuplung segítség, törhetetlenség.
5. Beadás
Az adatok userdata/log/motec mappába kerülnek. Ezt kérjük zippelve a privát üzenetben a MOD-hoz kapott jelszó segítségével az UPLOAD/F12010teszt mappába helyezzétek. A csomag a setupot is tartalmazza.
Segítségével a könyvtárba az UPLOAD is lehetséges. Teljes távos tesztadatokat oda rakjátok.
tesztcsapatban történő részvételhez a következő lépéseket, feladatokat kell végrehajtani:
1. Privát Üzenetben kapott betaMOD és a pályák letöltése, telepítése.
2. További Letöltések
ftp://87.229.108.129/VERSENYZES/UPLOAD/ ... _1.3.2.exe
(rFactor főkönyvtárba telepítendő)
ftp://87.229.108.129/VERSENYZES/UPLOAD/ ... 1.0082.exe
(bárhova telepíthető)
3. rFactor adatmentés beállítás:
rFactor\DataAcquisitionPlugin.ini
Logging Active On Startup=1; Activation Status on Simulation Startup: 0 = Inactive, 1 = Active
4. Privát teszt
Minden gumitípussal teljes tankos táv pályánként az autóval. Low kipörgés, kuplung segítség, törhetetlenség.
5. Beadás
Az adatok userdata/log/motec mappába kerülnek. Ezt kérjük zippelve a privát üzenetben a MOD-hoz kapott jelszó segítségével az UPLOAD/F12010teszt mappába helyezzétek. A csomag a setupot is tartalmazza.
-
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 196
- Csatlakozott: pén. feb. 12, 2010 6:22 pm
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
nem értem a kimenőben nekem benne van minden, mindenesetre újra küldvegombocfej írta:nekem csak jelszo jott....
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára metosz szomb. dec. 11, 2010 11:54 pm-kor.
-
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 196
- Csatlakozott: pén. feb. 12, 2010 6:22 pm
- Admin: Admin
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 42
- Csatlakozott: szomb. dec. 18, 2010 12:10 pm
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Jó kérdésnek fele sem tréfa, erre válaszolni részletesen nagyon sok, de pontokban megpróbálkozom:Tipli írta:Üdv.
Szeretnék információkat kérni a következő idénnyel kapcsolatban, ha lehet
Mikortól, hogy lesz, hogy lehet bekerülni...stb
2011-es verseny naptár:
http://www.maszim.hu/naptar.html
Éppen szünetelünk és Tommy78-nak és Bedynak köszönhetően, az F1 MOD véglegesítésén dolgozunk, türelmedet kérem. Szabadon elérthető lesz mindenkinek.
Évad közben vizsgalehetőség minden futam előtt kedden lesz, 19.30-20.30 feladatokkal, majd 21.00-tól tesztversennyel.
Az évad előtti vizsgázási, csatlakozási lehetőségeket, a versenykiírás fogja tartalmazni ami valószínűleg február elején kerül a BAJNOKSÁGOK témában kisírásra. A MOD-dal is eddigre leszünk kész a tervek szerint.
Amennyiben már korábban szeretnél csatlakozni, megismerni a szabályokat körülményeket szervezőket és nem utolsó sorban a játékos társakat, akkor jelenleg várunk szeretettel a futó bajnokságokban, (Indylights, Cart’98) igaz az évad során már csak egy indyligths futamunk - hétfőn illetve egy még tervezés alatt álló karácsonyi „buliverseny” dec.29-én, ami napokban kiírásra kerül és várunk szeretettel rajta.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára metosz szomb. dec. 18, 2010 5:58 pm-kor.
- Bedy
- Hozzászólások: 1366
- Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Ugyan nem lett kiírva határ idő,de lassan itt van dec 22. az első hivatalos mod teszt. Adatot viszont még csak 1-et kaptam. (köszi Tommy) Kicsit bele kellene húzni Rengeteg munka van még hátra. Kérlek benneteket teszt közben mindenre figyeljetek és külön jelezzétek - grafikai részt Tommynak, fizikát nekem egyéb építő ötletet Gadflynak. Nem szeretnénk elkapkodni a melót. Köszönet mindenkinek a segítséget előre is
Start Me Up
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- Bedy
- Hozzászólások: 1366
- Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Ad infót a motec a gumiról és felfüggesztésről ;) Viszont amit nem ad az a fék kopás és motor kopás. Arról szöveges formátumban kérek válaszokat. A set csak segítség, változtatható ha betömörítve azt is elküldöd, királyság lenne.Csaba írta:Én is szeretnék segíteni, kaptam is mindent, ki is próbáltam. De!!!
Nekem a Motecben se gumirol se felfüggesztésről nem jelenik meg semmilyen info, ez így van jól??? Gondolom a gumi viselkedése az egyik legfontosabb.
És jól értettem, hogy az alap settel menjünk?
Start Me Up
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1270
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 12:06 pm
- Admin: Admin
- Giorgio
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 376
- Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 3:43 pm
- Admin: Admin
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Ad, de akkor nekem miért nem ?? :-))Bedy írta:Ad infót a motec a gumiról és felfüggesztésről ;) Viszont amit nem ad az a fék kopás és motor kopás. Arról szöveges formátumban kérek válaszokat. A set csak segítség, változtatható ha betömörítve azt is elküldöd, királyság lenne.Csaba írta:Én is szeretnék segíteni, kaptam is mindent, ki is próbáltam. De!!!
Nekem a Motecben se gumirol se felfüggesztésről nem jelenik meg semmilyen info, ez így van jól??? Gondolom a gumi viselkedése az egyik legfontosabb.
És jól értettem, hogy az alap settel menjünk?
Seten akkor lehet változtatok, mert brazilon mentem, és kicsi a végsebesség, meg túl érzékeny a segge.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1270
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 12:06 pm
- Admin: Admin
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 42
- Csatlakozott: szomb. dec. 18, 2010 12:10 pm
- Admin: Admin
köszönöm az információkat:) dec vége meg jan eleje most még zűrös szal nem igérek semmit:)metosz írta:Jó kérdésnek fele sem tréfa, erre válaszolni részletesen nagyon sok, de pontokban megpróbálkozom:Tipli írta:Üdv.
Szeretnék információkat kérni a következő idénnyel kapcsolatban, ha lehet
Mikortól, hogy lesz, hogy lehet bekerülni...stb
2011-es verseny naptár:
http://www.maszim.hu/naptar.html
Éppen szünetelünk és Tommy78-nak és Bedynak köszönhetően, az F1 MOD véglegesítésén dolgozunk, türelmedet kérem. Szabadon elérthető lesz mindenkinek.
Évad közben vizsgalehetőség minden futam előtt kedden lesz, 19.30-20.30 feladatokkal, majd 21.00-tól tesztversennyel.
Az évad előtti vizsgázási, csatlakozási lehetőségeket, a versenykiírás fogja tartalmazni ami valószínűleg február elején kerül a BAJNOKSÁGOK témában kisírásra. A MOD-dal is eddigre leszünk kész a tervek szerint.
Amennyiben már korábban szeretnél csatlakozni, megismerni a szabályokat körülményeket szervezőket és nem utolsó sorban a játékos társakat, akkor jelenleg várunk szeretettel a futó bajnokságokban, (Indylights, Cart’98) igaz az évad során már csak egy indyligths futamunk - hétfőn illetve egy még tervezés alatt álló karácsonyi „buliverseny” dec.29-én, ami napokban kiírásra kerül és várunk szeretettel rajta.
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 42
- Csatlakozott: szomb. dec. 18, 2010 12:10 pm
- Admin: Admin
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Mást nem, de muszáj volt rákérdeznem, mert benne lehet az is, hogy nem Te vagy. :PTipli írta:Hali Gad!Gadfly írta:Üdv Tipli! ;)
(Te ugye az a Tipli vagy, akire gondolok? :D )
Ha ismersz más Tipli-t is rajtam kívül, akkor vagy igen vagy nem de az biztos :D
(po )
Üdv még1x, remélem itt is jó csatáink lesznek a pályán!
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1270
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 12:06 pm
- Admin: Admin
-
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 196
- Csatlakozott: pén. feb. 12, 2010 6:22 pm
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 196
- Csatlakozott: pén. feb. 12, 2010 6:22 pm
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Kurva jó lesz ez a mod.
Sajnos egy bug van benne.
Egy kicsivel erősebb tempóban eltalálod egy másik autó (kb: 100km/h) oldalszekrényét (leginkább jobb oldalánál figyeltem meg) a másik játékos hátrakerül térben majd visszaugrik 1 tized másodperc alatt és felrepülsz az égbe. Nagyon fontos lenne ezt kijavítani.
Töréstesztet nem nagyon próbáltam, gumi fék nagyon durva, arra figyelni kell majd, ha forogsz 2-3or akkor a puha de szerintem a kemény is elkezd erősebben kopni dobhatod az egész futamot a francba.
motor az király lesz. Több teszt kell több emberrel.
Sajnos egy bug van benne.
Egy kicsivel erősebb tempóban eltalálod egy másik autó (kb: 100km/h) oldalszekrényét (leginkább jobb oldalánál figyeltem meg) a másik játékos hátrakerül térben majd visszaugrik 1 tized másodperc alatt és felrepülsz az égbe. Nagyon fontos lenne ezt kijavítani.
Töréstesztet nem nagyon próbáltam, gumi fék nagyon durva, arra figyelni kell majd, ha forogsz 2-3or akkor a puha de szerintem a kemény is elkezd erősebben kopni dobhatod az egész futamot a francba.
motor az király lesz. Több teszt kell több emberrel.
- Tony
- Hozzászólások: 1461
- Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
- Admin: Admin
Gombocfej,
Küzdelem, ha egyszer ráérzel a titkára, óriási élmény lesz vezetni! Nekem ez a 42 kör olyan érzés volt, mint amikor először mentem rFactorral.
Tapasztalataim:
Vezetni, ahogy írtam, igen jó érzés volt, nem éreztem egy alkalommal sem, hogy rendellenesen viselkedne az autó. A gumi, ahogy kopott, vesztett tapadásából, folyamatosan, egyre nehezebb volt uralni a hátulját, de nem volt lehetetlen. Lényeges, hogy a megpördülésekkel emelkedik a gumihőmérséklet, fokozódik a gumikopás. A fék a vége felé már el-elkezdett blokkolgatni, de az is olyan volt, hogy el lehetett vezetni még.
Kerékcserével egyértelműen gyorsabb köridőket lehet futni. Friss kemény keverékkel, kb 110 literrel futva a 29. körben 1:25.0-t futottam, mint leggyorsabb kör.
Az egyetlen bug, amit észrevettünk, az amikor az autó a másik autó oldalszekrényét éri. Teljesen kiszámíthatatlan lesz az autó pozíciója, ide-oda lökdösi a két autót.
Sajnálom, hogy a Motecet nem tudtam feltenni, szarakszik a PC-m, nem mertem kilépni. Most már fenn van, úgyhogy legközelebb lesz adat is.
Nekem nagyon tetszett, nagyon jó volt a vezetési élmény, low TC-vel mentem ugyan. Holnap erőt gyűjtök és megpróbálom lefutni a 42 kört Motec-kel, aztán lesz erről is adat.
Küzdelem, ha egyszer ráérzel a titkára, óriási élmény lesz vezetni! Nekem ez a 42 kör olyan érzés volt, mint amikor először mentem rFactorral.
Tapasztalataim:
Vezetni, ahogy írtam, igen jó érzés volt, nem éreztem egy alkalommal sem, hogy rendellenesen viselkedne az autó. A gumi, ahogy kopott, vesztett tapadásából, folyamatosan, egyre nehezebb volt uralni a hátulját, de nem volt lehetetlen. Lényeges, hogy a megpördülésekkel emelkedik a gumihőmérséklet, fokozódik a gumikopás. A fék a vége felé már el-elkezdett blokkolgatni, de az is olyan volt, hogy el lehetett vezetni még.
Kerékcserével egyértelműen gyorsabb köridőket lehet futni. Friss kemény keverékkel, kb 110 literrel futva a 29. körben 1:25.0-t futottam, mint leggyorsabb kör.
Az egyetlen bug, amit észrevettünk, az amikor az autó a másik autó oldalszekrényét éri. Teljesen kiszámíthatatlan lesz az autó pozíciója, ide-oda lökdösi a két autót.
Sajnálom, hogy a Motecet nem tudtam feltenni, szarakszik a PC-m, nem mertem kilépni. Most már fenn van, úgyhogy legközelebb lesz adat is.
Nekem nagyon tetszett, nagyon jó volt a vezetési élmény, low TC-vel mentem ugyan. Holnap erőt gyűjtök és megpróbálom lefutni a 42 kört Motec-kel, aztán lesz erről is adat.
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Köszi srácok a beszámolókat és az eddigi adatokat is. ;)
Sajna nekem az elmúlt hetek/napok (beleértve a hétvégéket is) az év végi hajtásról szól, így még nagyon fórum közelben sem vagyok. A két ünnep között viszont végre lesz időm, így majd tudok ismét csatlakozni az itteni közélethez stb.
u.i.: köszi metosz, hogy kiírtad a tesztfutamot is... ;)
Sajna nekem az elmúlt hetek/napok (beleértve a hétvégéket is) az év végi hajtásról szól, így még nagyon fórum közelben sem vagyok. A két ünnep között viszont végre lesz időm, így majd tudok ismét csatlakozni az itteni közélethez stb.
u.i.: köszi metosz, hogy kiírtad a tesztfutamot is... ;)
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1270
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 12:06 pm
- Admin: Admin
- Bedy
- Hozzászólások: 1366
- Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Nagyon pöpec Norbi ;) és tetszik amit látok, Ha még az élményeidet is leírod (azt nem kell milyen über :P ) Milyen érzés volt, grafika minden rendben van-e, ötletek esetleg - bármilyen észrevétel kellNorbi írta:Bedy!
A fájlok rendbe vannak amiket feltöltöttem? Mert eddig nem kaptam semmilyen visszajelzést, hogy jók-e vagy nem tudsz belőle kiszedni semmit sem, vagy valamit rosszul csinálok-e
Vagy még nem volt időd megnézni
Start Me Up
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1270
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 12:06 pm
- Admin: Admin
Nagyon tetszik egyenlőre. A gumik nagyon valóságosak. A lágy gyorsan kopik ha az ember nyomja neki, de ha kiismered, hogy milyen vezetési stílus kell ahhoz hogy ne kopjon akkor sok kört lehet vele nyerni, de ha rosszul vezeted akkor sokat lehet bukni rajta!.Bedy írta:Nagyon pöpec Norbi ;) és tetszik amit látok, Ha még az élményeidet is leírod (azt nem kell milyen über :P ) Milyen érzés volt, grafika minden rendben van-e, ötletek esetleg - bármilyen észrevétel kellNorbi írta:Bedy!
A fájlok rendbe vannak amiket feltöltöttem? Mert eddig nem kaptam semmilyen visszajelzést, hogy jók-e vagy nem tudsz belőle kiszedni semmit sem, vagy valamit rosszul csinálok-e
Vagy még nem volt időd megnézni
A keményebb gumi is jó lett! Ahogy fogy az üzemanyag egyre jobb és jobb időket lehet vele menni!
Monzába a Ferrarival mentem és azt vettem észre, hogy a csokpitt nézetbe a tükrökbe kb semmit sem látni. Olyan mintha melenne nyújtva az egész táj mögöttem, de a virtuális tükörbe viszont jól látni
Nagyon jó mod lesz úgy érzem! Már most is az szerencsére!
Grat Bedy és Tommy! ;)
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 454
- Csatlakozott: csüt. júl. 19, 2007 2:18 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Cuccaimat feltoltam. Ahogy koptak a fékek, úgy egyre többször blokkoltak és egyre többször lett a buli vége megforgás a kanyarból kijövet. Amúgy stabilan lehet menni a kocsival, a gumikkal nincs gond, az egyetlen hiba amit észleltem, az amit Ulvarék írtak, ha nekimész véletlen valaki hűtődobozának, az egyik fél elrepül a másik meg hátrateleportál.
Kia Cee'd & Hyundai i30 meg a Google
BIKICSUNÁJ
BIKICSUNÁJ
- Tony
- Hozzászólások: 1461
- Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
- Admin: Admin
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Akkor azt javítani fogom, köszi Norbi, hogy szóltál.Norbi írta:
Monzába a Ferrarival mentem és azt vettem észre, hogy a csokpitt nézetbe a tükrökbe kb semmit sem látni. Olyan mintha melenne nyújtva az egész táj mögöttem, de a virtuális tükörbe viszont jól látni
Nagyon jó mod lesz úgy érzem! Már most is az szerencsére!
Grat Bedy és Tommy! ;)
- Kazard
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 479
- Csatlakozott: vas. szept. 21, 2008 8:19 pm
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 196
- Csatlakozott: pén. feb. 12, 2010 6:22 pm
- Admin: Admin
-
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 196
- Csatlakozott: pén. feb. 12, 2010 6:22 pm
- Admin: Admin
ja,alitottam a konfigon,s javult a helyzet,ez is hozott par szazadot,ezert erzem valami nem stimmel az alap beallitasaimmal,mert valahogy sokallom,hogy korbe megyek hiba nelkul,s ugyis kapok 5 mp.ha minden kanyarba benne hagyok 1,2 szazadot akkor se szabadna ekkora kulombseg legyen szerintem...gombocfej írta:valaki adna otletet ,hogy allitsam be a kormanyom"DFGT",egyeb modokra meg valahogy bepofoztam,itt annyira nem mukodik,barhova allitom gaz fekre azonnal torik ki a segge,kosz elore is...
most Monzarol beszelek...
-
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 196
- Csatlakozott: pén. feb. 12, 2010 6:22 pm
- Admin: Admin
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Kedves vezetőség és versenyzőtársak!
Sokat gondolkodtam, hogy kinek és milyen formában kéne írnom, de végül úgy gondoltam, hogy nem a háttérben, hanem publikusan tárom fel az aggodalmamat.
Az aggodalmam (problémám) az NF1B jövőbeli szakosztályvezetési feladatok ellátását érinti. Konkrétan nem a feladatok megoldásával és véghezvitelével van a problémám, hanem egy olyan tényezővel, amely egy (állandó változó) és ez az idő. Annak idején mikor Metosz felajánlotta a szakosztály vezetésének lehetőségét, tiszta szívből el tudtam vállalni, mivel jól tudtam, hogy kevés olyan tényező van, mely gátat szabhat a tevékenységemnek. Ez már több mint 1 éve volt és ez idő alatt a gátak csak halmozódtak és a magánéletbeli dolgok is alakultak.
(Példának itt 1-2 dolog mely akár publikus is lehet és talán jobban érthetővé és átláthatóvá teszi miért is írom e sorokat: tavaly tavasszal munkahelyet váltottam, ahol a korábbinál kötöttebb és hosszabb a munkaidő. Ez mellé nyár végén kapcsolódott egy másodállás is, amely értelem szerűen még több időt vesz el a szabadidőmből. A két munkahely átlagosan hetente (hétköznapokon) 62 óra lefedettséggel bír és ebbe még nincs belekalkulálva a készülődési és az utazási idő. Tehát ha a nagy átlagot nézzük kb. naponta 10-11 óra szabadidővel rendelkezek és ugye aludni is kell vmikor. A hétvégéim picit lazábbak (megesik néha, hogy akkor is van meló), de akkor inkább azokkal a dolgokkal foglalkozok, melyekre hétköznap nem jutott idő. Ez mellett és akkor itt is hivatalosan bejelentem, hogy 2011 augusztus 6.-án nősülök :D és az ezzel járó előkészületek, szervezkedés szintén időt vesz el...és fog is elvenni a következő hónapokban.)
A fent leírtak tükrében úgy gondolom, hogy nem tudnám a jövőben azzal a lendülettel és időráfordítással a szakosztályvezetői tevékenységemet úgy folytatni, ahogy eddig, így mindenképpen a vezetőség és a seniorok döntésére bíznám a Forma 1-es szakosztályvezetés sorsát és egyben a saját pozíciómat és szerepvállalásomat a Maszimon belül. Természetesen ez nem azt jelenti, hogy jövőben nem tudnék akármiben segíteni ill. a futamokra is szeretnék járni, amikor lesz rá időm. Gondolom többek számára észrevehető volt, hogy az utóbbi időben nem voltam túl aktív a fórumon és sok futamra is csak beugrani tudtam (tulajdonképpen felkészületlenül). Azért is gondoltam, hogy még időben szólok, mert tudom, hogy a márciusban induló F1 bajnokiba már rengeteg munka és energia lett befektetve (gondolok itt elsősorban a MOD-ra), és semmiképpen sem szeretném, ha bármi ok folytán (főleg miattam), nem lenne sikeres a bajnokság.
Remélem megértitek a helyzetemet és a döntésem okát. Nem volt könnyű meghozni, melyet az is igazol, hogy hetek óta ezen töprengek és ez a „levél” is majd egy hét alatt íródott. (persze nem azért mert lassan írok)
Gondolom a következő napokban a vezetőséggel rendezzük a sorokat (és a jövőt) a háttérben, viszont ezt a részét mindenképpen nyilvánosan szerettem volna leírni, hogy Ti is tisztában legyetek mi miért és hogyan történik! ;)
Ezúton is köszönöm mindenkinek a támogatását és segítségét, akik a múltban segítették a szakosztály munkáját. Megtiszteltetés volt számomra itt a Maszimon e pozíció betöltése.....és semmiképpen sem búcsúzkodnék, mert továbbra is szeretnék ugyan úgy a közösség tagja maradni, csak esetleg egy más formában. Nem lehet tudni még, hogy mi hoz a jövő, én csak remélni tudom, hogy több szabadidőt, természetesen nem a munka és főleg a kereset rovására. :D
Gadfly
Sokat gondolkodtam, hogy kinek és milyen formában kéne írnom, de végül úgy gondoltam, hogy nem a háttérben, hanem publikusan tárom fel az aggodalmamat.
Az aggodalmam (problémám) az NF1B jövőbeli szakosztályvezetési feladatok ellátását érinti. Konkrétan nem a feladatok megoldásával és véghezvitelével van a problémám, hanem egy olyan tényezővel, amely egy (állandó változó) és ez az idő. Annak idején mikor Metosz felajánlotta a szakosztály vezetésének lehetőségét, tiszta szívből el tudtam vállalni, mivel jól tudtam, hogy kevés olyan tényező van, mely gátat szabhat a tevékenységemnek. Ez már több mint 1 éve volt és ez idő alatt a gátak csak halmozódtak és a magánéletbeli dolgok is alakultak.
(Példának itt 1-2 dolog mely akár publikus is lehet és talán jobban érthetővé és átláthatóvá teszi miért is írom e sorokat: tavaly tavasszal munkahelyet váltottam, ahol a korábbinál kötöttebb és hosszabb a munkaidő. Ez mellé nyár végén kapcsolódott egy másodállás is, amely értelem szerűen még több időt vesz el a szabadidőmből. A két munkahely átlagosan hetente (hétköznapokon) 62 óra lefedettséggel bír és ebbe még nincs belekalkulálva a készülődési és az utazási idő. Tehát ha a nagy átlagot nézzük kb. naponta 10-11 óra szabadidővel rendelkezek és ugye aludni is kell vmikor. A hétvégéim picit lazábbak (megesik néha, hogy akkor is van meló), de akkor inkább azokkal a dolgokkal foglalkozok, melyekre hétköznap nem jutott idő. Ez mellett és akkor itt is hivatalosan bejelentem, hogy 2011 augusztus 6.-án nősülök :D és az ezzel járó előkészületek, szervezkedés szintén időt vesz el...és fog is elvenni a következő hónapokban.)
A fent leírtak tükrében úgy gondolom, hogy nem tudnám a jövőben azzal a lendülettel és időráfordítással a szakosztályvezetői tevékenységemet úgy folytatni, ahogy eddig, így mindenképpen a vezetőség és a seniorok döntésére bíznám a Forma 1-es szakosztályvezetés sorsát és egyben a saját pozíciómat és szerepvállalásomat a Maszimon belül. Természetesen ez nem azt jelenti, hogy jövőben nem tudnék akármiben segíteni ill. a futamokra is szeretnék járni, amikor lesz rá időm. Gondolom többek számára észrevehető volt, hogy az utóbbi időben nem voltam túl aktív a fórumon és sok futamra is csak beugrani tudtam (tulajdonképpen felkészületlenül). Azért is gondoltam, hogy még időben szólok, mert tudom, hogy a márciusban induló F1 bajnokiba már rengeteg munka és energia lett befektetve (gondolok itt elsősorban a MOD-ra), és semmiképpen sem szeretném, ha bármi ok folytán (főleg miattam), nem lenne sikeres a bajnokság.
Remélem megértitek a helyzetemet és a döntésem okát. Nem volt könnyű meghozni, melyet az is igazol, hogy hetek óta ezen töprengek és ez a „levél” is majd egy hét alatt íródott. (persze nem azért mert lassan írok)
Gondolom a következő napokban a vezetőséggel rendezzük a sorokat (és a jövőt) a háttérben, viszont ezt a részét mindenképpen nyilvánosan szerettem volna leírni, hogy Ti is tisztában legyetek mi miért és hogyan történik! ;)
Ezúton is köszönöm mindenkinek a támogatását és segítségét, akik a múltban segítették a szakosztály munkáját. Megtiszteltetés volt számomra itt a Maszimon e pozíció betöltése.....és semmiképpen sem búcsúzkodnék, mert továbbra is szeretnék ugyan úgy a közösség tagja maradni, csak esetleg egy más formában. Nem lehet tudni még, hogy mi hoz a jövő, én csak remélni tudom, hogy több szabadidőt, természetesen nem a munka és főleg a kereset rovására. :D
Gadfly
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Először is Gratulálok! Ezt természetesen az Augusztus 6-ai eseményre értem. Kár, hogy nem május 21-én, akkor tarthattuk volna együtt :D
De visszatérve a témához, teljesen megértelek, ennyi munka mellett nem lehet "biztonságosan" levezényelni egy bajnokságot. Még nekem is sokszor kapkodnom kellett az mtcc szervezés alatt, pedig én mondhatom azt, hogy hozzád képest rengeteg szabadidőm van.
Remélem jó kezekbe kerül az F1, mert hamarosan meg fog kezdődni a szezon, olyan gyorsan múlnak a hónapok. De bízom benne nem lesz gond, hisz a mod Bedy jóvoltából, én már merem mondani, hogy bajnokságra kész. Így a hátralévő idő elegendő lesz a háttérmunkák elvégzésére és zökkenőmentesen kezdődhet majd a szezon.
De remélem azért F1-en indulsz ennek ellenére! Meg persze nem tűnsz el.
De visszatérve a témához, teljesen megértelek, ennyi munka mellett nem lehet "biztonságosan" levezényelni egy bajnokságot. Még nekem is sokszor kapkodnom kellett az mtcc szervezés alatt, pedig én mondhatom azt, hogy hozzád képest rengeteg szabadidőm van.
Remélem jó kezekbe kerül az F1, mert hamarosan meg fog kezdődni a szezon, olyan gyorsan múlnak a hónapok. De bízom benne nem lesz gond, hisz a mod Bedy jóvoltából, én már merem mondani, hogy bajnokságra kész. Így a hátralévő idő elegendő lesz a háttérmunkák elvégzésére és zökkenőmentesen kezdődhet majd a szezon.
De remélem azért F1-en indulsz ennek ellenére! Meg persze nem tűnsz el.
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 816
- Csatlakozott: vas. jan. 07, 2007 3:13 pm
Re: Forma1 2011 Előkészületek
Sziasztok!
Csak érdeklődni szeretnék hogy, hogyan álltok a móddal? Segíteni kell vagy valami?
Csak érdeklődni szeretnék hogy, hogyan álltok a móddal? Segíteni kell vagy valami?
- Bedy
- Hozzászólások: 1366
- Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Forma1 2011 Előkészületek
Az érintetteknek ment Pü téma F1 2011 mod 1.0
Szerdán teszt Barcelonában ?
Szerdán teszt Barcelonában ?
Start Me Up
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 816
- Csatlakozott: vas. jan. 07, 2007 3:13 pm
Re: Forma1 2011 Előkészületek
Én tutti ott leszekBedy írta:Az érintetteknek ment Pü téma F1 2011 mod 1.0
Szerdán teszt Barcelonában ?
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Forma1 2011 Előkészületek
Bizony-bizony, kicsit fel kell ráznunk magunkat Urak! Kezdődik az évad minden fronton.
Mivel csütörtökön nincs IndyCar arra gondoltam jó lenne, ha jönne mindenki akit érdekel a 2011-es évad szerdán.
Ha leszünk elegen akkor a fejlécbe tudunk majd csinálni egy nem csak botokra épüli videót valamelyik rajtról, cserélheti majd a most készülőt. Továbbá még kellenek a tesztadatok. Kezdjük el buzdítan az embereket Tom-ról tud valaki valamit? nélküli nem mehet az évad, Ede hiány se lenne normál - az elején.
Mivel csütörtökön nincs IndyCar arra gondoltam jó lenne, ha jönne mindenki akit érdekel a 2011-es évad szerdán.
Ha leszünk elegen akkor a fejlécbe tudunk majd csinálni egy nem csak botokra épüli videót valamelyik rajtról, cserélheti majd a most készülőt. Továbbá még kellenek a tesztadatok. Kezdjük el buzdítan az embereket Tom-ról tud valaki valamit? nélküli nem mehet az évad, Ede hiány se lenne normál - az elején.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1270
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 12:06 pm
- Admin: Admin
Re: Forma1 2011 Előkészületek
Megkaptam a PÜ-t Bedy.
Szerdán jövök én is!
Szerdán jövök én is!
-
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 196
- Csatlakozott: pén. feb. 12, 2010 6:22 pm
- Admin: Admin
Re: Forma1 2011 Előkészületek
sajnos nem leszek itthon a heten,melo miatt....
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: Forma1 2011 Előkészületek
Őőő micsoda? Többször is nekifutottam a mondatnak, de nem értem. A most készülőt, hogy cserélheti le valami? Fejlécen a weboldal fejlécét v. az F1 mod menüjében lévő háttérvideót értetted?metosz írta:
Ha leszünk elegen akkor a fejlécbe tudunk majd csinálni egy nem csak botokra épüli videót valamelyik rajtról, cserélheti majd a most készülőt.
@Tommy
Megkaptam én is Bedytől a cuccot és látom elkezdtétek a menüt is designozni. ;) Nagyon jó 5let, hogy a menüben a háttérben megy a videó viszont gondolom a véglegesben nem ez a vidi lesz? Oda tényleg jobb lenne 1-2 tesztfutamból kivágott momentum. Ebben szívesen segítek, mint ahogy az intro készítésében is tettem. Viszont ha a game introjának a jelenlegi videót szeretnétek, akkor itt 1 link, ahonnan az origi rendert lehet tölteni. Talán így jobb minőség elérhető majd a BIK konvertálásakor. ;)
LETÖLTÉS
Csütörtöki tesztfutamra sajna én sem tudok jönni viszont ha nagyobb létszám lesz, akkor az upload könyvtárban lévő mappámba feltölthetnétek a VCR-t, hogy legyen anyag egy esetleges háttérvideóhoz. ;)
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Forma1 2011 Előkészületek
A munkához idő kellGadfly írta:Őőő micsoda? Többször is nekifutottam a mondatnak, de nem értem. A most készülőt, hogy cserélheti le valami? Fejlécen a weboldal fejlécét v. az F1 mod menüjében lévő háttérvideót értetted?metosz írta:
Ha leszünk elegen akkor a fejlécbe tudunk majd csinálni egy nem csak botokra épüli videót valamelyik rajtról, cserélheti majd a most készülőt.
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: Forma1 2011 Előkészületek
Jönnék én is csak még nem leszek "otthon" , szóval majd a következőre ha lesz még.
- KOPI
- Hozzászólások: 1989
- Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
- Admin: Admin
Re: Forma1 2011 Előkészületek
előzetes nevezés _g_ _g_
- sanya
- Hozzászólások: 1117
- Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 5:31 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Forma1 2011 Előkészületek
Felugrottam a szerverre és a boxból nem tudtam kijönni. Be volt falazva a kijárat. Kiléptem, újra be és u.a.
Aztán teljesen kiléptem az rFactorból, újra vissza és megjavult.
Lehet, hogy nincs jelentősége de beírom, hátha.
Aztán teljesen kiléptem az rFactorból, újra vissza és megjavult.
Lehet, hogy nincs jelentősége de beírom, hátha.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1693
- Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
- Admin: Admin
Re: Forma1 2011 Előkészületek
be falazva úgy volt hogy próbáltál kijönni és nem engedte vagy csak a garázs kaput láttad de nem próbáltad meg... mert van olyan hogy ránézésre be van falazva de átmehetsz rajta és kienged,asszem csak visszafele állít meg a fel :D
Molnár Dániel #99
- sanya
- Hozzászólások: 1117
- Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 5:31 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Forma1 2011 Előkészületek
Nekimentem többször is, több helyen. Oldalfalakat is kipróbáltam, hátrafelé is nekimentem több helyen.danikosz írta:be falazva úgy volt hogy próbáltál kijönni és nem engedte vagy csak a garázs kaput láttad de nem próbáltad meg... mert van olyan hogy ránézésre be van falazva de átmehetsz rajta és kienged,asszem csak visszafele állít meg a fel :D
Be voltam falazva mint húgyos Józsi vazze!
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1693
- Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
- Admin: Admin
Re: Forma1 2011 Előkészületek
akkor így jártál :D :D mázli hogy amikor visszajöttél jó volt és nem rakott megint oda :D
kocsi választás hogy lesz? lesz VIP kocsi? :D
kocsi választás hogy lesz? lesz VIP kocsi? :D
Molnár Dániel #99
- sanya
- Hozzászólások: 1117
- Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 5:31 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Forma1 2011 Előkészületek
Aztat én már nem tudhatom. Majd a szervezők nyilatkoznak idővel! _g_danikosz írta:akkor így jártál :D :D mázli hogy amikor visszajöttél jó volt és nem rakott megint oda :D
kocsi választás hogy lesz? lesz VIP kocsi? :D
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: Forma1 2011 Előkészületek
Igen ez néha előfordul. De érdemes megpróbálni olyankor is kijönni, mivel általában 1 oldalú textúrát használnak pályaépitésnél, csak mivel ez egy sík egy oldalas poligonból áll, így hátulról is azt látod mint előlről, viszont az ütközés mindig a "látható" oldalon van. Szóval elvileg ki lehet menni, csak be nem. El lett rontva a garázskapu számozása és ettől nincs nyitva ahol éppen állsz. Viszont ha nem tudsz kimenni, az gáz, de javítható.sanya írta:Felugrottam a szerverre és a boxból nem tudtam kijönni. Be volt falazva a kijárat. Kiléptem, újra be és u.a.
Aztán teljesen kiléptem az rFactorból, újra vissza és megjavult.
Lehet, hogy nincs jelentősége de beírom, hátha.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1270
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 12:06 pm
- Admin: Admin
Re: Forma1 2011 Előkészületek
Ha lehet akkor a Saubert hagyjátok majd meg nekem és Danik0sznak
Köszi
Köszi
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég