- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
2010/2011 CART 1998 REPLAY - CSEVEGŐ
A hozzászólást 9 alkalommal szerkesztették, utoljára Ginger17 szomb. okt. 09, 2010 6:30 pm-kor.
Peter Rigo
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
MaSzim REPLAY BAJNOKSÁG 2010 / 2011
Nagy örömömre szolgál bejelenteni, hogy a MaSzim Vezetőség és az IndyCar Szakosztály közötti egyeztetések révbe értek. Ennek megfelelően 2008 után ismét szakosztlyunk szervezheti a téli szezon alatti replay bajnokságot. A kihívás nagy, de megígérhetjük, hogy az előző bajnokságok színvonalán egy izgalmas, minden eddigi változatosságot felülmúló sorozat előkészítésének kezdünk neki. Sok, eddig ismert és eddig ismeretlen, versenypályán, sosem tapasztalt sebességekkel fogunk száguldozni, igazi feledhetetlen élményt biztosítva az IndyCar stílusú autóversenyzés világát kedvelő egyesületi tagjainknak és az érdeklődőknek, akiket jó néhány meglepetés és történei kuriózum vár. A Replay bajnokság elvei mentén továbbra is a maximális szimulációra törekszünk.
Igyekszünk rendszeres információkat nyújtani számotokra az előkészületi fázisokról itt a fórumon.
Nagy örömömre szolgál bejelenteni, hogy a MaSzim Vezetőség és az IndyCar Szakosztály közötti egyeztetések révbe értek. Ennek megfelelően 2008 után ismét szakosztlyunk szervezheti a téli szezon alatti replay bajnokságot. A kihívás nagy, de megígérhetjük, hogy az előző bajnokságok színvonalán egy izgalmas, minden eddigi változatosságot felülmúló sorozat előkészítésének kezdünk neki. Sok, eddig ismert és eddig ismeretlen, versenypályán, sosem tapasztalt sebességekkel fogunk száguldozni, igazi feledhetetlen élményt biztosítva az IndyCar stílusú autóversenyzés világát kedvelő egyesületi tagjainknak és az érdeklődőknek, akiket jó néhány meglepetés és történei kuriózum vár. A Replay bajnokság elvei mentén továbbra is a maximális szimulációra törekszünk.
Igyekszünk rendszeres információkat nyújtani számotokra az előkészületi fázisokról itt a fórumon.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Ginger17 pén. júl. 09, 2010 11:54 am-kor.
Peter Rigo
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
A személyi hátteret illetően felkértem Tommyt, hogy a tőle megyszokott színvonalon segédkezzen a pályákkal kapcsolatos ügyekben. Bedy és én leszünk a modért felelős személyek. Ez utóbbival kapcsolatban elmondható, hogy a kezdeti tapogatózások elkezdőtek. Elsődleges kiválasztottunk a RLD által tavaly kiadott CARTFactor modifkáció, ami az 1998-as FedEx CART World Series hiteles prezentációja. http://racinglinedevelopments.com
A versenynaptár összeállítása jelenleg is folyik: 2010 októbere és 2011 februárja között 13 alkalmat biztosít az egyesület a bajnokság számára. Az már most körvonalazódik, hogy a 2010-es Szenior bajnokság záróversenye (a hagyományos Greg Moore Emlékverseny) és a Replay bajnokság nyitó eseméye egyazon rendezvény keretén belül lesz lefutva méghozzá október 28-án. Ebből is látszik, hogy a replay bajnokság időpontjai, a csütörtök esti alkalmak a megszokottak szerint alakulnak majd.
A versenynaptár összeállítása jelenleg is folyik: 2010 októbere és 2011 februárja között 13 alkalmat biztosít az egyesület a bajnokság számára. Az már most körvonalazódik, hogy a 2010-es Szenior bajnokság záróversenye (a hagyományos Greg Moore Emlékverseny) és a Replay bajnokság nyitó eseméye egyazon rendezvény keretén belül lesz lefutva méghozzá október 28-án. Ebből is látszik, hogy a replay bajnokság időpontjai, a csütörtök esti alkalmak a megszokottak szerint alakulnak majd.
Peter Rigo
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Ez nem trackpack, hanem egy pályakigyűjtés. Zero-g pályái (a centrálra jelenleg feltöltött egy párat a srác) gyönyörűek és jónéhány természetesen a bajnokság részét képezi majd (amennyiben megfelelnek a követeleményeinknek). Az 1998-as CART szezonban 19 versenyt volt... mindehhez nekünk 13 alkalmunk van. Ebből következik, hogy természetszerűen nem tudjuk prezentálni a teljes szezont, de ígérhetem, hogy a válogatás alapja a legszebb, legjobb, hibátlanul "játszható" és a legtöbb résztvevőt vonzó pályák összessége lesz.Csaba írta:A 98-as modhoz találtam véletlenül, kis track pack:
http://www.abi-hps.de/devdiary/?page_id=90
Peter Rigo
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
2010.10.28 HOMESTEAD, FL (GREG MOORE EMLÉKVERSENY)
2010.11.04 MOTEGI, JP
2010.11.18 LONG BEACH, CA
2010.11.25 NAZARETH, PA
2010.12.02 ST.LOUIS, IL
2010.12.09 TBA*
2010.12.16 CLEVELAND, OH
2011.01.06 BROOKLYN, MI (THE U.S.500)
2011.01.13 PORTLAND, OR
2011.01.20 LEXINGTON, OH
2011.02.03 ELKHART LAKE, WI
2011.02.10 MONTEREY, CA
2011.02.24 FONTANA, CA (THE MARLBORO 500)
* A HELYSZÍN KÉSŐBB KERÜL MEGNEVEZÉSRE
kár hogy nincs Rio ovál rf-re..
'98-ban ugyebár 19 verseny volt azaz 6 verseny tuti kimarad.
Mi dönti el a TBA helyszínt? Játszható rf pálya? Ragaszkodsz 98-as vonalvezetéshez?
2010.11.04 MOTEGI, JP
2010.11.18 LONG BEACH, CA
2010.11.25 NAZARETH, PA
2010.12.02 ST.LOUIS, IL
2010.12.09 TBA*
2010.12.16 CLEVELAND, OH
2011.01.06 BROOKLYN, MI (THE U.S.500)
2011.01.13 PORTLAND, OR
2011.01.20 LEXINGTON, OH
2011.02.03 ELKHART LAKE, WI
2011.02.10 MONTEREY, CA
2011.02.24 FONTANA, CA (THE MARLBORO 500)
* A HELYSZÍN KÉSŐBB KERÜL MEGNEVEZÉSRE
kár hogy nincs Rio ovál rf-re..
'98-ban ugyebár 19 verseny volt azaz 6 verseny tuti kimarad.
Mi dönti el a TBA helyszínt? Játszható rf pálya? Ragaszkodsz 98-as vonalvezetéshez?
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
VÉGLEGESÍTETT VERSENYNAPTÁR
2010.10.12 OVÁL TESZT (HOMESTEAD-MIAMI SPEEDWAY)
2010.10.14 OVÁL TESZT (HOMESTEAD-MIAMI SPEEDWAY)
2010.10.19 ROAD TESZT (HOMESTEAD-MIAMI SPEEDWAY RC)
2010.10.21 ROAD TESZT (HOMESTEAD-MIAMI SPEEDWAY RC)
2010.10.28 HOMESTEAD, FL (GREG MOORE EMLÉKVERSENY)
2010.11.04 MOTEGI, JP
2010.11.18 NAZARETH, PA
2010.11.25 ST.LOUIS, IL
2010.12.02 LONG BEACH, CA
2010.12.09 RIO, BR
2010.12.16 CLEVELAND, OH
2011.01.06 BROOKLYN, MI (THE U.S.500)
2011.01.13 PORTLAND, OR
2011.01.20 LEXINGTON, OH
2011.02.03 ELKHART LAKE, WI
2011.02.10 MONTEREY, CA
2011.02.24 FONTANA, CA (THE MARLBORO 500)
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Ginger17 vas. szept. 26, 2010 7:44 am-kor.
Peter Rigo
- sanya
- Hozzászólások: 1117
- Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 5:31 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
A naptár a weboldalon is véglegesítve.
http://www.maszim.hu/naptar.html#most
Annak érdekében, hogy az F1-es pilóták, akiknek a szezon nov.21-el zár, is részt tudjanak venni - már a kezdetektől, csak ovál futamokkal nyit az évad. Ennyi apró változtatás történt. Hogy félreértés ne legyen, ez már benne van a Ginger által, itt a fórum közölt verzióban is. Long Beach vagyis az első road verseny csak az F1 bajnoki után december 02-án lesz.
http://www.maszim.hu/naptar.html#most
Annak érdekében, hogy az F1-es pilóták, akiknek a szezon nov.21-el zár, is részt tudjanak venni - már a kezdetektől, csak ovál futamokkal nyit az évad. Ennyi apró változtatás történt. Hogy félreértés ne legyen, ez már benne van a Ginger által, itt a fórum közölt verzióban is. Long Beach vagyis az első road verseny csak az F1 bajnoki után december 02-án lesz.
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 354
- Csatlakozott: csüt. júl. 31, 2008 9:11 pm
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Az Indy jogsi státuszok bajnokságtól függetlenül működnek, tehát természetesen igen. Ám a bajnoki rajt előtti teszteken is erősíthetők a jogsik. A cél az, hogy aki indulni akar, az minden tapasztalattal felvértezve álljon készen az első versenyen.morfi írta:Kérdésem van Ha a Homsteadi tesztre megyek és megerősítem az ovál jogsit, az már jó lesz erre a bajnokságra? Mármint a mostani Indy moddal lévő homsteadi tesztre
Egyébként alap, hogy jövök, ezek a régebbi modok mindig sokkal izgalmasabbak
Peter Rigo
- Tequila
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 338
- Csatlakozott: hétf. jún. 30, 2008 7:09 pm
- Admin: Admin
Atyaisten de várom már ezt a bajnokságot, nekem örökké élő emlék marad az Indy95, ha ez is hasonlóan jó lesz, akkor ez egy nagyon kellemes évad lesz számomra.
Net gondom úgy néz ki megoldódik, a héten rendelem meg (Ezzel kapcsolatosan, van vkinek vmilyen tapasztalata T-Home-al kapcsolatosan? Vagy esetleg Fibernet? Bár utóbbit már elvetettem, de meggyőzhető vagyok
Net gondom úgy néz ki megoldódik, a héten rendelem meg (Ezzel kapcsolatosan, van vkinek vmilyen tapasztalata T-Home-al kapcsolatosan? Vagy esetleg Fibernet? Bár utóbbit már elvetettem, de meggyőzhető vagyok
- sanya
- Hozzászólások: 1117
- Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 5:31 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Fibernet egy rakás fos (ismerőseim szerint), T-Home (online)-al kapcsolatban kérdezd Bedyt...Tequila írta:Atyaisten de várom már ezt a bajnokságot, nekem örökké élő emlék marad az Indy95, ha ez is hasonlóan jó lesz, akkor ez egy nagyon kellemes évad lesz számomra.
Net gondom úgy néz ki megoldódik, a héten rendelem meg (Ezzel kapcsolatosan, van vkinek vmilyen tapasztalata T-Home-al kapcsolatosan? Vagy esetleg Fibernet? Bár utóbbit már elvetettem, de meggyőzhető vagyok
- KOPI
- Hozzászólások: 1989
- Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
- Admin: Admin
8 perc 15 másodprcnél megkapod a választ Tequila :D :Dsanya írta:Fibernet egy rakás fos (ismerőseim szerint), T-Home (online)-al kapcsolatban kérdezd Bedyt...Tequila írta:Atyaisten de várom már ezt a bajnokságot, nekem örökké élő emlék marad az Indy95, ha ez is hasonlóan jó lesz, akkor ez egy nagyon kellemes évad lesz számomra.
Net gondom úgy néz ki megoldódik, a héten rendelem meg (Ezzel kapcsolatosan, van vkinek vmilyen tapasztalata T-Home-al kapcsolatosan? Vagy esetleg Fibernet? Bár utóbbit már elvetettem, de meggyőzhető vagyok
http://www.ustream.tv/recorded/4876493
- Tequila
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 338
- Csatlakozott: hétf. jún. 30, 2008 7:09 pm
- Admin: Admin
Főleg ha megtudnám nézni... mobilnet powa:)KOPI írta:8 perc 15 másodprcnél megkapod a választ Tequila :D :Dsanya írta:Fibernet egy rakás fos (ismerőseim szerint), T-Home (online)-al kapcsolatban kérdezd Bedyt...Tequila írta:Atyaisten de várom már ezt a bajnokságot, nekem örökké élő emlék marad az Indy95, ha ez is hasonlóan jó lesz, akkor ez egy nagyon kellemes évad lesz számomra.
Net gondom úgy néz ki megoldódik, a héten rendelem meg (Ezzel kapcsolatosan, van vkinek vmilyen tapasztalata T-Home-al kapcsolatosan? Vagy esetleg Fibernet? Bár utóbbit már elvetettem, de meggyőzhető vagyok
http://www.ustream.tv/recorded/4876493
- RPeti
- Hozzászólások: 712
- Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
- Admin: Admin
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Namost, mondanom sem kell, hogy vannak emberkék akinek nem lesz olyan egyszerű nevezni erre a bajnokságra. Bizonyos feltételekhez kötjük a részvételüket. Tequila te is ezek közé tartozol. Nem kertelek, tőled bizony nevezési díjat fogunk kérni, ami konkrétan egy promóciós video formájában kellene, hogy megvalósuljon. Tessék gyűjteni az ihletet!Tequila írta:Atyaisten de várom már ezt a bajnokságot, nekem örökké élő emlék marad az Indy95, ha ez is hasonlóan jó lesz, akkor ez egy nagyon kellemes évad lesz számomra.
Peter Rigo
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
vagy Norbit aki állandóan szakadt az este ;)sanya írta:Fibernet egy rakás fos (ismerőseim szerint), T-Home (online)-al kapcsolatban kérdezd Bedyt...Tequila írta:Atyaisten de várom már ezt a bajnokságot, nekem örökké élő emlék marad az Indy95, ha ez is hasonlóan jó lesz, akkor ez egy nagyon kellemes évad lesz számomra.
Net gondom úgy néz ki megoldódik, a héten rendelem meg (Ezzel kapcsolatosan, van vkinek vmilyen tapasztalata T-Home-al kapcsolatosan? Vagy esetleg Fibernet? Bár utóbbit már elvetettem, de meggyőzhető vagyok
Teqi ha van rá lehetőséged akkor digilan ha nincs akkor más
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Köszi Kopi az ötletelést, de mivel ez egy "klasszikus" replay bajnoki, az eredeti logot szeretnénk használni, aminek csak a színezése (kék helyett zöld) utal ránk.KOPI írta:
Egyébiránt elkészült a bajnoki ftp mappa, amibe kezdésnek az egykori EuroSport-os szezon összefoglalót fel is raktam. Lehet hangolódni.
Tommy két pályája felkerült a centrálra.
Ne bánjatok szűkmarkúan a pontokkal... épp' eleget kritizáltam én őket a készítés alatt. :D
Peter Rigo
- Tequila
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 338
- Csatlakozott: hétf. jún. 30, 2008 7:09 pm
- Admin: Admin
Akkor sajnos nem valószínű, hogy leadom a nevezésem, mivel a jelenlegi laptopom tökéletes rFactorra, de videókészítéshez már közel sem biztos. Meg fogok vele próbálkozni, de nemtom megígérni, hogy lesz is belőle vmi... :SGinger17 írta:Namost, mondanom sem kell, hogy vannak emberkék akinek nem lesz olyan egyszerű nevezni erre a bajnokságra. Bizonyos feltételekhez kötjük a részvételüket. Tequila te is ezek közé tartozol. Nem kertelek, tőled bizony nevezési díjat fogunk kérni, ami konkrétan egy promóciós video formájában kellene, hogy megvalósuljon. Tessék gyűjteni az ihletet!Tequila írta:Atyaisten de várom már ezt a bajnokságot, nekem örökké élő emlék marad az Indy95, ha ez is hasonlóan jó lesz, akkor ez egy nagyon kellemes évad lesz számomra.
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- Tequila
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 338
- Csatlakozott: hétf. jún. 30, 2008 7:09 pm
- Admin: Admin
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Én sajnálom a legjobban. Sajnos a 19 versenyes naptárat képtelenség lett volna reprodukálni a rendelkezésre álló időben. A tavalyi replay F1 bajnokság tapasztalataiból kiindulva a havi 3 verseny is megterhelő tud lenni. Ne feledjük, hogy mindenkinek vannak kötelezettségei télen (suli, meló, egyéb bajnokságok, sőt az ünnepek).Csaba írta:Jah és Vancouver is kimaradt, ááá, de kár, eszméletlen igényes pályák.
Ezt (is) próbáltuk szem előtt tartani. A pályák válogatásának alapja, hogy az oválok mellé (így is maradt ki ovál), a tradícionális, legközkedveltebb road/street versenyek kerüljenek. Mind az road-street/ovál arány, mind pedig a két 500-as verseny remek téli szezont ígér - remélem sokan leszünk és méltóképpen tudjuk reprodukálni azt a nagyszerű évet.
Peter Rigo
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
A bajnoki kiírás hamarosan megszületik, hiszen a jövő héten már a tesztversenyek következnek. Addig is néhány emésztendő információ az autóválasztással kapcsolatban.
A 2009-2010-es F1'91 Replay bajnokság pontversenyének első 10 helyezettje prioritást élvez (IsTi - Tommy78 - Ginger17 - Norbi - Spike - Gstyle - Tony - csamez - Zsozsesz - Ulvar). A modban két autót kivéve az összes csapat és autó választható. Úgy tervezzük, hogy a Forsythe csapat "MaSzim VIP" státuszt kap - ezeket az autókat a szakosztály vezetés osztja majd ki.
Minden további félreértés elkerülése okán leegyszerűsítjük a dolgot és az autóválasztásnál rajtszámot kell majd választani. Ezt természetesen csak személyes bejegyzéssel lehet, más nevében nem. A továbbiakban sem fogadunk el semmilyen előzetes választást sem.
Keresztbeválasztások esetén az F1'91 Replay bajnoki helyezése, illetve az IndyCar oválos jogosítvány státusz fog dönteni. Az aktuális státuszról jelenleg az IndyCar bajnokság jelentkezős fórumban lehet tájékozódni.
Jogosítvány - mint ahogy az történt az eddigiekben is - az összes tesztversenyen (beleértve az NF1B rendezvényeit is) - szerezhető.
A 2009-2010-es F1'91 Replay bajnokság pontversenyének első 10 helyezettje prioritást élvez (IsTi - Tommy78 - Ginger17 - Norbi - Spike - Gstyle - Tony - csamez - Zsozsesz - Ulvar). A modban két autót kivéve az összes csapat és autó választható. Úgy tervezzük, hogy a Forsythe csapat "MaSzim VIP" státuszt kap - ezeket az autókat a szakosztály vezetés osztja majd ki.
Minden további félreértés elkerülése okán leegyszerűsítjük a dolgot és az autóválasztásnál rajtszámot kell majd választani. Ezt természetesen csak személyes bejegyzéssel lehet, más nevében nem. A továbbiakban sem fogadunk el semmilyen előzetes választást sem.
Keresztbeválasztások esetén az F1'91 Replay bajnoki helyezése, illetve az IndyCar oválos jogosítvány státusz fog dönteni. Az aktuális státuszról jelenleg az IndyCar bajnokság jelentkezős fórumban lehet tájékozódni.
Jogosítvány - mint ahogy az történt az eddigiekben is - az összes tesztversenyen (beleértve az NF1B rendezvényeit is) - szerezhető.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Ginger17 kedd okt. 05, 2010 9:13 am-kor.
Peter Rigo
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Hangsúlyozni szeretném: a továbbiakban sem fogadunk el semmilyen előzetes választást sem. Ezzel kapcsolatban azt tudom mondani, hogy mindenkinek van szája és meg lehet beszélni a dolgokat. Amennyiben keresztbeválasztás történik - és nem tudtok egyezségre jutni - akkor vesszük elő "a jól bevált módszereinket". Könyörögni viszont senki sem fog.
Peter Rigo
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- KOPI
- Hozzászólások: 1989
- Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
- Admin: Admin
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Csaba írta:Hát én is erre hajtanék ha lehetne. Kinek kell nyalni?? :DDDDDietrich írta:én csak a TKG #26 autóval vagyok hajlandó indulni ;)
magának az atya úristennek ;)
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
1. a végleges mod a szezonnyitóra készül el; azért lesznek a tesztversenyek, hogy véglegesítsük; az első tesztverzió reményeim szerint ezen a hétvégén kikerül az IndyCar > Replay'98 mappába;Csaba írta:Van két gyors kérdésem:
1., Mikorra lesz kirakva a végleges mod??
2., Hogy állítsam be az autot oválra?? Akármit csinálok nem tudok körbe menni, kanyarban félgázon is repülök.:-)))
Szívesen vennék valami tanácsot.
2. valószínű, hogy azért "repülsz", mert nincs végleges mod; még a konfigot sem ismered... egyátalán éppen mit tesztelsz? :D
Peter Rigo
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
teljesen komolyan..a Greg Moore emlékversenyen mindenki tiszteletbe tartotta ezt sőt még a HRC-nél is mikor Mid Ohion teszteltük ;)KOPI írta:Papp gyerek,ezt halál komolyan gondolja :DCsaba írta:Hát én is erre hajtanék ha lehetne. Kinek kell nyalni?? :DDDDDietrich írta:én csak a TKG #26 autóval vagyok hajlandó indulni ;)
Szóval csak PT autó vagy semmi más.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
- Bedy
- Hozzászólások: 1366
- Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Ezt bármikor megcsinálomDietrich írta:aztán ügyesen Bedy fiam :D mondaná jfly ;)Bedy írta:#33 Player's/Forsythe Racing
Köszönöm a meghívást, remélem méltó leszek hozzá
@Teqi szívesen lettem volna a csapattársad, de ezt a megtiszteltetést nem utasíthattam vissza.
<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/CoxWT59NEfY?fs ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/CoxWT59NEfY?fs=1&hl=hu_HU" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
Start Me Up
- RPeti
- Hozzászólások: 712
- Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
- Admin: Admin
Szerintem az ftp-n a stb mappában lévő modot teszteli, ahogyan én is kipróbáltam már az utolsó dátumú update-telGinger17 írta:
2. valószínű, hogy azért "repülsz", mert nincs végleges mod; még a konfigot sem ismered... egyátalán éppen mit tesztelsz? :D
És valószínűleg azért nem tud körbemenni a pályán, mert az Indy-s setupot tette a kocsi alá, legalábbis elsőre én is elkövettem ezt a hibát
Aztán csináltam egy setupot, és a benyomásaim:
- huhh, ez gyors..
- huhh bakker, ez pokoli gyors...
- huhh a 'zannyát, ez több mint 2,5 mp-el gyorsabb Miamiban, mint az Indy 2009
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Rövid megjegyzésem: dobd ki a setupot Peti, majd nézzél szét a Replay'98 FTP mappában!RPeti írta:Szerintem az ftp-n a stb mappában lévő modot teszteli, ahogyan én is kipróbáltam már az utolsó dátumú update-telGinger17 írta:
2. valószínű, hogy azért "repülsz", mert nincs végleges mod; még a konfigot sem ismered... egyátalán éppen mit tesztelsz? :D
És valószínűleg azért nem tud körbemenni a pályán, mert az Indy-s setupot tette a kocsi alá, legalábbis elsőre én is elkövettem ezt a hibát
Aztán csináltam egy setupot, és a benyomásaim:
- huhh, ez gyors..
- huhh bakker, ez pokoli gyors...
- huhh a 'zannyát, ez több mint 2,5 mp-el gyorsabb Miamiban, mint az Indy 2009
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Ginger17 hétf. okt. 11, 2010 9:33 am-kor.
Peter Rigo
- sanya
- Hozzászólások: 1117
- Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 5:31 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Első benyomások röviden:
Már 5perce a szerveren tartózkodtam mikor Kopi kérdezte ts-en, hogy mit megyek?
Mondom: még nem tudom, nem sikerült körbeérni...
Aztán nagy nehezen a palánkra támaszkodva körbevergődtem.
Jelentem nincs bug, nem áll ki semmi láthatatlan műtárgy a palánkból.
Aztán fáradtságra hivatkozva aludni mentem... :D
Már 5perce a szerveren tartózkodtam mikor Kopi kérdezte ts-en, hogy mit megyek?
Mondom: még nem tudom, nem sikerült körbeérni...
Aztán nagy nehezen a palánkra támaszkodva körbevergődtem.
Jelentem nincs bug, nem áll ki semmi láthatatlan műtárgy a palánkból.
Aztán fáradtságra hivatkozva aludni mentem... :D
- RPeti
- Hozzászólások: 712
- Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
- Admin: Admin
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
- RPeti
- Hozzászólások: 712
- Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 224
- Csatlakozott: szer. jan. 07, 2009 4:36 pm
eeh, 2,5 mp-el gyorsabb? Ergo 21 közepét tudsz vele menni? :DRPeti írta:Szerintem az ftp-n a stb mappában lévő modot teszteli, ahogyan én is kipróbáltam már az utolsó dátumú update-telGinger17 írta:
2. valószínű, hogy azért "repülsz", mert nincs végleges mod; még a konfigot sem ismered... egyátalán éppen mit tesztelsz? :D
És valószínűleg azért nem tud körbemenni a pályán, mert az Indy-s setupot tette a kocsi alá, legalábbis elsőre én is elkövettem ezt a hibát
Aztán csináltam egy setupot, és a benyomásaim:
- huhh, ez gyors..
- huhh bakker, ez pokoli gyors...
- huhh a 'zannyát, ez több mint 2,5 mp-el gyorsabb Miamiban, mint az Indy 2009
Most vagy én tesztelek rossz modot, vagy gyorsan küldd el a setet. :D
Jelenleg 8 mp-el vagyok lassabb nálad 30 kör tesztelés után. Setben biztos hogy van még pár mp, de 8.? omg
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
- sanya
- Hozzászólások: 1117
- Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 5:31 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- sanya
- Hozzászólások: 1117
- Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 5:31 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Jahh, látom má' a bibit!sanya írta:Konfiguráció?Zsoltee írta:
eeh, 2,5 mp-el gyorsabb? Ergo 21 közepét tudsz vele menni? :D
Most vagy én tesztelek rossz modot, vagy gyorsan küldd el a setet. :D
Jelenleg 8 mp-el vagyok lassabb nálad 30 kör tesztelés után. Setben biztos hogy van még pár mp, de 8.? omg
Peti vágott!
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1693
- Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
- Admin: Admin
szerintem jobbra ment és úgy gyorsabb :D :D :Dsanya írta:Jahh, látom má' a bibit!sanya írta:Konfiguráció?Zsoltee írta:
eeh, 2,5 mp-el gyorsabb? Ergo 21 közepét tudsz vele menni? :D
Most vagy én tesztelek rossz modot, vagy gyorsan küldd el a setet. :D
Jelenleg 8 mp-el vagyok lassabb nálad 30 kör tesztelés után. Setben biztos hogy van még pár mp, de 8.? omg
Peti vágott!
Molnár Dániel #99
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- sanya
- Hozzászólások: 1117
- Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 5:31 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
mit csodálkoztok, hogy ez az autó durvány erősebb mint a jelenlegi dallarák?
'98 2650ccm turbó motor...ebben az időszakban 900 lóerősek 8egyesek szerint az 1000 lovat is simán hozták de az nagyon rövid élettartamot jelent) az autók hogy csökkentsék a sebességet kitalálják a Handford szárnyakat, de aztán GDF megfutja 2000-ben a máig is abszolót világcsúcsot jelentő top speedet zárt pályán ami arra ösztönözte a górékat hogy a teljesitményból faragjanak le..900-ról 800 majd 750 majd 700..
ezt az rpm visszafogásával érték el..12500-ra
a mai szivómotoros hondák 3500ccm 10000 rpm-re visszafogva kb. 650 ló.
Egyébként 1998-ban leszakadó kerekek nézőket találtak el az egyik oválon ezután született meg a "láncoskerék" és már agyalnak egy fej és nyakat rögzítő elemen ami később HANS-ként lett ismert.
Egyik sem F1 találmány..
'98 2650ccm turbó motor...ebben az időszakban 900 lóerősek 8egyesek szerint az 1000 lovat is simán hozták de az nagyon rövid élettartamot jelent) az autók hogy csökkentsék a sebességet kitalálják a Handford szárnyakat, de aztán GDF megfutja 2000-ben a máig is abszolót világcsúcsot jelentő top speedet zárt pályán ami arra ösztönözte a górékat hogy a teljesitményból faragjanak le..900-ról 800 majd 750 majd 700..
ezt az rpm visszafogásával érték el..12500-ra
a mai szivómotoros hondák 3500ccm 10000 rpm-re visszafogva kb. 650 ló.
Egyébként 1998-ban leszakadó kerekek nézőket találtak el az egyik oválon ezután született meg a "láncoskerék" és már agyalnak egy fej és nyakat rögzítő elemen ami később HANS-ként lett ismert.
Egyik sem F1 találmány..
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
ezt anno Ginger és én élőbe láttuk '98-ban. Ki még?
<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/DRXymgWiRcY?fs ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/DRXymgWiRcY?fs=1&hl=hu_HU" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/DRXymgWiRcY?fs ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/DRXymgWiRcY?fs=1&hl=hu_HU" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Urak!
Elég egyértelmű a mai teszt eredménye. Ezt a cuccot odafigyelés, teszt nélkül nem lehet a pályán tartani. Egy ilyen mód használatánál óriási jelentősége van a jogsinak és a rendszeres részvételnek, forgalmi tapasztalatnak. A jogosítvány kérdésben könyörtelenek leszünk, a jogsi visszavonás alapbüntetés lesz a Cart’98 bajnokiban, ezzel kapcsolatosan mindenki megértését kérem.
Összességében az autó éppen annyira tapad, mint amivel a most zárt szezont mentétek, csak hát majdnem kétszer erősebb, és súlyosabb járművet kell, ráadásul kisebb dőlésszögű pályán tartani. Ezeket figyelembe véve, érthető amit tapasztalunk. Hozzátenném valószínűleg ez a MOD sokkal közelebb van a valósághoz, indy2010 kimondottan könnyen kezelhető volt, ez is erős kontrasztot ad.
A MOD-on szigorúan csak annyi változtatás lesz ami szükséges! A fizika nem változhat! Ezzel kapcsolatosan szintén mindenki megértését kérem. Mindenkinek ugyanolyan, - most első érzésre - xar, de ez csalóka, lesz még rosszabb.
Elég egyértelmű a mai teszt eredménye. Ezt a cuccot odafigyelés, teszt nélkül nem lehet a pályán tartani. Egy ilyen mód használatánál óriási jelentősége van a jogsinak és a rendszeres részvételnek, forgalmi tapasztalatnak. A jogosítvány kérdésben könyörtelenek leszünk, a jogsi visszavonás alapbüntetés lesz a Cart’98 bajnokiban, ezzel kapcsolatosan mindenki megértését kérem.
Összességében az autó éppen annyira tapad, mint amivel a most zárt szezont mentétek, csak hát majdnem kétszer erősebb, és súlyosabb járművet kell, ráadásul kisebb dőlésszögű pályán tartani. Ezeket figyelembe véve, érthető amit tapasztalunk. Hozzátenném valószínűleg ez a MOD sokkal közelebb van a valósághoz, indy2010 kimondottan könnyen kezelhető volt, ez is erős kontrasztot ad.
A MOD-on szigorúan csak annyi változtatás lesz ami szükséges! A fizika nem változhat! Ezzel kapcsolatosan szintén mindenki megértését kérem. Mindenkinek ugyanolyan, - most első érzésre - xar, de ez csalóka, lesz még rosszabb.
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Ez várható volt az Indy 2009 mod után... persze ott sem a mod a rossz, hanem a dallarák tapadnak mint a porszívó a padlószőnyeghez. Aki látta a 2003-2007 közötti időszak nagy röpködéseit az megértheti, hogy miért ilyenek a jelenlegi autók.
A '98-as szörnyek egészen más autók. Az Indy'95 modhoz lehet leginkább hasonlítani, de mivel ebben jócskán benne van a CTDP keze, messze a legjobb Indy stílusú mod, amivel eddig döngettünk. Akik tegnap pörögtek, forogtak, azok ne keseredjenek el - idő kérdése és hozzá lehet majd szokni!
Én mondtam, hogy ez lesz az igazi open-wheel versenyzés, nem az ami manapság van: és remélem, hogy 2012-től ugyanezt láthatjuk majd.
Javítsatok ki ha tévedek, de szvsz a setup ennél az autónál nem arról fog szólni, hogy "a jobb oldali gumikat és rugókat feltekerem, aztán jólvan".
Erről jut eszembe!
Valaki szaki mesélhetne nekünk a harmadik rugóról.
A '98-as szörnyek egészen más autók. Az Indy'95 modhoz lehet leginkább hasonlítani, de mivel ebben jócskán benne van a CTDP keze, messze a legjobb Indy stílusú mod, amivel eddig döngettünk. Akik tegnap pörögtek, forogtak, azok ne keseredjenek el - idő kérdése és hozzá lehet majd szokni!
Én mondtam, hogy ez lesz az igazi open-wheel versenyzés, nem az ami manapság van: és remélem, hogy 2012-től ugyanezt láthatjuk majd.
Javítsatok ki ha tévedek, de szvsz a setup ennél az autónál nem arról fog szólni, hogy "a jobb oldali gumikat és rugókat feltekerem, aztán jólvan".
Erről jut eszembe!
Valaki szaki mesélhetne nekünk a harmadik rugóról.
Peter Rigo
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Nehéz a mod, de szokható, nekem speciel nagyon bejövős! A lényeg, hogy a TC-t és a Kuplungot sem érdemes kikapcsolni, mert ha ennél a mod-nál ez számít is, az max csak akkor érhet vmit, ha már kb. 1000 kör feletti számnál járunk és minden porcikáját ismerjük a modnak.
Amiért igazából írni akartam az a setup kérdés! Véleményem szerint a default setup egész jó (ha jól tudom Bedy rakta/készítette) maximum csak apró dolgokban kell személyre szabni. Viszont az is érezhető rajta, hogy ennél tovább is lehet még fejlődni, éppen ezért szerintem hasznosabb lenne a felkészülési időszak, ha esetleg többen is megosztatnák a beállításaikat itt a fórumon v. egyéb módon. Tudom, hogy mindenki (tisztelet a kivételt) félti a kis "vackát", de mit ér egy jó beállítás ha a körülöttünk lévők szenvednek és ez által még lehet veszélyeztetik is a saját versenyünket?
Én jelenleg linkelni még nem tudok, mert a defaultot használtam tesztversenyen (Csak a kormányszöget módosítottam ill. nekem kényelmesebb ha az első szárny is 6-oson van. Talán még a váltóáttételt raktam lejjebb mert a defaultal 4-nél feljebb nem is lehetett kapcsolni) Az időm ezzel ott a hotlapson. Nem űber idő, de végig lehet menni vele a pályán és kezdeti gyakorlásnak is nagyon jó.
Örülnék ha e sorok nem vesznének el a süllyesztőben és többen is publikálnák nyilvánosan is a beállításaikat a kezdeti időszakban!
Pár hasznos tipp/tanács (talán jól jön):
- A teljes tank több mint a verseny féltávjára elég és a gumik is bírják. Több gumitípus is megtalálható én a speedway-t teszteltem.
- A motor hűtését érdemes feljebb rakni sztem 2 v. magasabbra, mert az 1-es hűtővel füstöl az autó a pályán. A hűtőt lehet állítani futam közben is az LCD-n, viszont értelem szerűen a boxban tudják csak módosítani.
- A fékerőt és ennek az elosztását érdemes jól beállítani, mert használatakor nagyon könnyű megpörögni a pályán főleg ha zöld alatti pitelésről van szó. Én kb. tegnap 3x pördültem így meg. :D
- A TC és Kuplung kikapcsolása veszélyes! Nagyon könnyen megpörög az autó, így érdemes mérlegelni ér e annyit, ha egyáltalán ér vmit az OFF állapot. A tesztversenyen kb. 3-4 körönként jöttek a sárgák melyeknek nagy része feltehetően a TC miatt volt.
Egyenlőre ennyi. Ez mellet számos más hiba is volt, de ezek módosításán a szakik dolgoznak, így jelenleg nem érdemes ezeket megemlíteni.
Amiért igazából írni akartam az a setup kérdés! Véleményem szerint a default setup egész jó (ha jól tudom Bedy rakta/készítette) maximum csak apró dolgokban kell személyre szabni. Viszont az is érezhető rajta, hogy ennél tovább is lehet még fejlődni, éppen ezért szerintem hasznosabb lenne a felkészülési időszak, ha esetleg többen is megosztatnák a beállításaikat itt a fórumon v. egyéb módon. Tudom, hogy mindenki (tisztelet a kivételt) félti a kis "vackát", de mit ér egy jó beállítás ha a körülöttünk lévők szenvednek és ez által még lehet veszélyeztetik is a saját versenyünket?
Én jelenleg linkelni még nem tudok, mert a defaultot használtam tesztversenyen (Csak a kormányszöget módosítottam ill. nekem kényelmesebb ha az első szárny is 6-oson van. Talán még a váltóáttételt raktam lejjebb mert a defaultal 4-nél feljebb nem is lehetett kapcsolni) Az időm ezzel ott a hotlapson. Nem űber idő, de végig lehet menni vele a pályán és kezdeti gyakorlásnak is nagyon jó.
Örülnék ha e sorok nem vesznének el a süllyesztőben és többen is publikálnák nyilvánosan is a beállításaikat a kezdeti időszakban!
Pár hasznos tipp/tanács (talán jól jön):
- A teljes tank több mint a verseny féltávjára elég és a gumik is bírják. Több gumitípus is megtalálható én a speedway-t teszteltem.
- A motor hűtését érdemes feljebb rakni sztem 2 v. magasabbra, mert az 1-es hűtővel füstöl az autó a pályán. A hűtőt lehet állítani futam közben is az LCD-n, viszont értelem szerűen a boxban tudják csak módosítani.
- A fékerőt és ennek az elosztását érdemes jól beállítani, mert használatakor nagyon könnyű megpörögni a pályán főleg ha zöld alatti pitelésről van szó. Én kb. tegnap 3x pördültem így meg. :D
- A TC és Kuplung kikapcsolása veszélyes! Nagyon könnyen megpörög az autó, így érdemes mérlegelni ér e annyit, ha egyáltalán ér vmit az OFF állapot. A tesztversenyen kb. 3-4 körönként jöttek a sárgák melyeknek nagy része feltehetően a TC miatt volt.
Egyenlőre ennyi. Ez mellet számos más hiba is volt, de ezek módosításán a szakik dolgoznak, így jelenleg nem érdemes ezeket megemlíteni.
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 56 vendég