-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 667
- Csatlakozott: szer. jún. 25, 2008 5:29 pm
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 48
- Csatlakozott: csüt. okt. 16, 2008 8:16 pm
- Admin: Admin
A hot nehezebben melegszik.Gerrard írta:mi a különbésg a 06 cold és a 06 hot gumi között?Ulvar írta:02 COLD gumi 3 körig bírja
06 COLD gumi versenyre
és mi a különbség a 07 cold és a 07 hot között?
Igazából a 18 gumi között, ami kezdődik 1C-vel, végződik 9H-val, kb 10 fok különbség van.
Egyébként, ha tényleg valós fizika van benne, akkor a lágy gumi, mintegy 100 fokon tapad, a kemény 112-n.
Más.
Tegnap nem azért kérdeztem Tomot, hogy tudja-e, mit jelent a n/mm/s, mert én nem tudom, csak rohadt egy érzésem volt, hogy ezek fordítva rakták össze a modot. De aztán a telemetria elárulta, hogy jól van összerakva, csak rohadt nehéz eltalálni, meddig pattog el, és mikor tapad be.
Na, jó, nem akarok okoskodni, csak megjegyeztem.
Ha valaki nem tudná, minél nagyobb az érték, annál "lágyabb" a lengéscsillapítás. A többi már csak rajtunk, "mérnökpilótamenedzsereken" múlik.
48 éves vagyok, Babettával járok, anyámmal élek, macskám van, és még ne legyek kemény?
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 48
- Csatlakozott: csüt. okt. 16, 2008 8:16 pm
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Töröltem.Batmanci írta:Bocs, de a kis nyüves proxyhibát írt ki, erre elküldtem megint.
Így lett belőlem kettő. (Pedig egy is sok)
Sajnos ez sem tökéletes, ahogy mi sem a pályán, de igyekszünk nagyon. (tényleg poénnak írtam, de valóban dárdát szúrtál a szívembe a szöveggel a TS-en, de túltettem magam rajta, igazad van, de nem is. Egykörös pilóta itt nincs, mindenki képben van, hogy egy kör nem kör és nem mérvadó, CTDP 2005-tel mentünk eddig, aszem ez mindent elmond)
Nekem is proxyzik a kis rohadék az ucsó napokban.
Célszerű megvárni, mert általában megcsinálja amit kérünk, a PROXY ERROR ellenére.
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 320
- Csatlakozott: kedd jún. 20, 2006 8:51 pm
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
Persze, hogy van. Már azóta, hogy van rFactor.
Van a MoTeC ami fizetős, vagy az F1Ch-ből megszokott verzió, ami rF-el is működik.
Töltsd le a www.findthelimit.com -ról. 1.22 + 1.23
Aztán a plredben írd át ezt:
A [ DRIVING AIDS ] sort követően találni fogsz néhány Data Acqusition kezdetű sort, amiket a következőkre módosíts:
Data Acquisition Version="1"
Data Acquisition Rate="8"
Data Acquisition In Race="1"
Data Acquisition EXE="f1_telemetry.exe"
Data Acquisition File="Telemetry\vehicledata.spt"
Bedy írt egy kis segédletet hozzá: http://www.hopto.hu/readarticle.php?article_id=8
Nekem nem egészen van ahogy leírta, mert nem volt spt amit másoljak, illetve tracks sem, de működik. Csinál magának spt-t.
Van a MoTeC ami fizetős, vagy az F1Ch-ből megszokott verzió, ami rF-el is működik.
Töltsd le a www.findthelimit.com -ról. 1.22 + 1.23
Aztán a plredben írd át ezt:
A [ DRIVING AIDS ] sort követően találni fogsz néhány Data Acqusition kezdetű sort, amiket a következőkre módosíts:
Data Acquisition Version="1"
Data Acquisition Rate="8"
Data Acquisition In Race="1"
Data Acquisition EXE="f1_telemetry.exe"
Data Acquisition File="Telemetry\vehicledata.spt"
Bedy írt egy kis segédletet hozzá: http://www.hopto.hu/readarticle.php?article_id=8
Nekem nem egészen van ahogy leírta, mert nem volt spt amit másoljak, illetve tracks sem, de működik. Csinál magának spt-t.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- Bedy
- Hozzászólások: 1366
- Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Szerinted végig kell menni Spa-ban a boxutca hátsó részén mert szerintem nem .Ulvar írta:Knife d.u. 3 körül rakok fel még pályákat, amiket úgy gondolok hogy berakhatnánk a bajnokságba. Ha ráérsz majd valamikor akkor megnézhetnéd őket. Érdekel a véleményed (jelenleg 6 pálya van fent abból egyet valószínüleg módosítok [SPA])
Az viszont így baleset veszélyes ezért át kell gondolni . Barcelona, Monaco, Ausztrália, Bahrein nálam rendben van. Brianzát nem néztem mert az az eredeti rFactoros ,vagy nem!?
Start Me Up
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- Bedy
- Hozzászólások: 1366
- Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Urak!
Mindenkitől aki F1-ben részt fog venni nagyon sok türelmet kérek szépen.
A régi pilótáktól az újak irányában, az újaktól pedig extra óvatosságot.
Jövő héten szerdán Bahrain! Mindent megteszünk azért, hogy 2009 márciusra rendbe rakjuk a fejekben a dolgokat. Egy verseny nagyon hosszú! Jelenleg a 80-100% között döntünk. Vagyis az első körökben semmit nem kell megnyerni csak a 3. kerékcsere után. Ráadásul úgy győzni, ha közben kilökünk valakit vagy tönkre tesszük mások futamát nem is jó érzés. Legfontosabb a korrekt vezetés és a más pilótákkal szembeni tisztelet! Szigorunk mind a vizsgáztatásban (Bedy, IsTi, metosz) mind a szabályok betartatásában (Tom, Ede, Zöldi) maximális lesz, megértéseteket ezúton is a közösség érdekében köszönöm.
A tesztek során már be lehet nyújtani észrevételeket az óvás témában! Kultúráltan beszéljük meg ha valakivel gond van, biztos vagyok benne, hogy a célunk: a jó szórakozás, azonos.
Mindenkitől aki F1-ben részt fog venni nagyon sok türelmet kérek szépen.
A régi pilótáktól az újak irányában, az újaktól pedig extra óvatosságot.
Jövő héten szerdán Bahrain! Mindent megteszünk azért, hogy 2009 márciusra rendbe rakjuk a fejekben a dolgokat. Egy verseny nagyon hosszú! Jelenleg a 80-100% között döntünk. Vagyis az első körökben semmit nem kell megnyerni csak a 3. kerékcsere után. Ráadásul úgy győzni, ha közben kilökünk valakit vagy tönkre tesszük mások futamát nem is jó érzés. Legfontosabb a korrekt vezetés és a más pilótákkal szembeni tisztelet! Szigorunk mind a vizsgáztatásban (Bedy, IsTi, metosz) mind a szabályok betartatásában (Tom, Ede, Zöldi) maximális lesz, megértéseteket ezúton is a közösség érdekében köszönöm.
A tesztek során már be lehet nyújtani észrevételeket az óvás témában! Kultúráltan beszéljük meg ha valakivel gond van, biztos vagyok benne, hogy a célunk: a jó szórakozás, azonos.
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
Meglepő, de nekem senkivel nem volt gondom a tegnapi tesztfutamon, pedig kétszer önhibámon kívül estem ki. Egyszer Vereczi tolt le, de nem tehetett róla, mert hirtelen kellett reagálni egy előttünk történt balesetre, egyszer pedig Tom csúszott belém a 2-es lesmoban ( ez mondjuk fááááájt :D ). Vezetés terén sem tapasztaltam különösebb szabálytalanságot vagy rossz magatartást. Annyit tudnék hozzátenni, hogy még a versenyzők nagy része elég bizonytalan TC és ABS nélkül versen körülmények között. Talán egy teszt alkalmával több 10 körös kis versenyt kéne futni, mert az, aki az első körben kiesik , mert tapasztalatlan, az nem fog újabb tapasztalatot szerezni, viszont a 3 . rajtnál már csak óvatosabb lesz. Szóval hétről hétre nem óvatosodik az ember, mert nem él már benne a kiesés emléke, viszont, ha egyszer megtapasztalja, hogy milyen jó nem kiesni az első kanyarban, az olyan intenzív élmény :D, hogy biztos megmarad, de legalább is jobb eséllyel. a következő tesztre is. Ilyen kondícionálással kiváló pilótáink lesznek márciusra , szerintem...
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
W A Mozart írta:Meglepő, de nekem senkivel nem volt gondom a tegnapi tesztfutamon, pedig kétszer önhibámon kívül estem ki. Egyszer Vereczi tolt le, de nem tehetett róla, mert hirtelen kellett reagálni egy előttünk történt balesetre, egyszer pedig Tom csúszott belém a 2-es lesmoban ( ez mondjuk fááááájt ). Vezetés terén sem tapasztaltam különösebb szabálytalanságot vagy rossz magatartást. Annyit tudnék hozzátenni, hogy még a versenyzők nagy része elég bizonytalan TC és ABS nélkül versen körülmények között. Talán egy teszt alkalmával több 10 körös kis versenyt kéne futni, mert az, aki az első körben kiesik , mert tapasztalatlan, az nem fog újabb tapasztalatot szerezni, viszont a 3 . rajtnál már csak óvatosabb lesz. Szóval hétről hétre nem óvatosodik az ember, mert nem él már benne a kiesés emléke, viszont, ha egyszer megtapasztalja, hogy milyen jó nem kiesni az első kanyarban, az olyan intenzív élmény , hogy biztos megmarad, de legalább is jobb eséllyel. a következő tesztre is. Ilyen kondícionálással kiváló pilótáink lesznek márciusra , szerintem...
Ezt már én is felvetettem a több kisebb futamnak több értelme van. Még sztem a 10 kör is sok...5 kör simán elég. Gyakorolni kell a rajtot és az első köröket. Szerintem ez a megoldás kulcsa, és márciusig kilehet simán küszöbölni bizonyos embereknél.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 667
- Csatlakozott: szer. jún. 25, 2008 5:29 pm
- Admin: Admin
nekem 3x van felrakva az rFactor... ( egyikben a ctdp mod van, másikba indycar, harmadikban pedig a V8as mod..)
na ugye vasárnap volt a teszt, ahol elsőre ugye nem volt jó nekem a játék...oké megcsináltam újra letöltöttem a pályát és megoldódott... na már most én azóta hozzá se nyúltam ahhoz az rFactorhoz amiben a CTDP mod van.. és mégis tegnap megint hibát írt ki nálam, és ugyanúgy fekete kocsikat láttam.. és amikor a pályát töltötte be akkor folyton dobta fel a hibaüziket, hogy nem tölti be a kocsikat...
mi lehet a gond?
picit bosszantó a dolog, és hogy őszinte legyek ez eléggé hangulatromboló :(
és el is ment picit a kedvem így tőle :( pedig nagyon élvezem ezeknek az autóknak a vezetését... valakinek van valami tippje hogy mi lehet a probléma?
na ugye vasárnap volt a teszt, ahol elsőre ugye nem volt jó nekem a játék...oké megcsináltam újra letöltöttem a pályát és megoldódott... na már most én azóta hozzá se nyúltam ahhoz az rFactorhoz amiben a CTDP mod van.. és mégis tegnap megint hibát írt ki nálam, és ugyanúgy fekete kocsikat láttam.. és amikor a pályát töltötte be akkor folyton dobta fel a hibaüziket, hogy nem tölti be a kocsikat...
mi lehet a gond?
picit bosszantó a dolog, és hogy őszinte legyek ez eléggé hangulatromboló :(
és el is ment picit a kedvem így tőle :( pedig nagyon élvezem ezeknek az autóknak a vezetését... valakinek van valami tippje hogy mi lehet a probléma?
- Tequila
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 338
- Csatlakozott: hétf. jún. 30, 2008 7:09 pm
- Admin: Admin
nekem is hasonló gondom volt vele, mintig vmi gmotor hibát írt ki, és rohadtul idegesített, de ahogy néztem csak a CTDP-vel volt gondom, azóta más mondnál ezt nem tapasztaltam, pedig DX8ban futtattam a gémet, nemértettem, de ahogy látom nemcsak én küzködtem ezzel a gonddal...Gerrard írta:nekem 3x van felrakva az rFactor... ( egyikben a ctdp mod van, másikba indycar, harmadikban pedig a V8as mod..)
na ugye vasárnap volt a teszt, ahol elsőre ugye nem volt jó nekem a játék...oké megcsináltam újra letöltöttem a pályát és megoldódott... na már most én azóta hozzá se nyúltam ahhoz az rFactorhoz amiben a CTDP mod van.. és mégis tegnap megint hibát írt ki nálam, és ugyanúgy fekete kocsikat láttam.. és amikor a pályát töltötte be akkor folyton dobta fel a hibaüziket, hogy nem tölti be a kocsikat...
mi lehet a gond?
picit bosszantó a dolog, és hogy őszinte legyek ez eléggé hangulatromboló :(
és el is ment picit a kedvem így tőle :( pedig nagyon élvezem ezeknek az autóknak a vezetését... valakinek van valami tippje hogy mi lehet a probléma?
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 667
- Csatlakozott: szer. jún. 25, 2008 5:29 pm
- Admin: Admin
remélem valamelyik szaki (Knife,Ulvar) tud rá valami gyógyírtTequila írta:nekem is hasonló gondom volt vele, mintig vmi gmotor hibát írt ki, és rohadtul idegesített, de ahogy néztem csak a CTDP-vel volt gondom, azóta más mondnál ezt nem tapasztaltam, pedig DX8ban futtattam a gémet, nemértettem, de ahogy látom nemcsak én küzködtem ezzel a gonddal...Gerrard írta:nekem 3x van felrakva az rFactor... ( egyikben a ctdp mod van, másikba indycar, harmadikban pedig a V8as mod..)
na ugye vasárnap volt a teszt, ahol elsőre ugye nem volt jó nekem a játék...oké megcsináltam újra letöltöttem a pályát és megoldódott... na már most én azóta hozzá se nyúltam ahhoz az rFactorhoz amiben a CTDP mod van.. és mégis tegnap megint hibát írt ki nálam, és ugyanúgy fekete kocsikat láttam.. és amikor a pályát töltötte be akkor folyton dobta fel a hibaüziket, hogy nem tölti be a kocsikat...
mi lehet a gond?
picit bosszantó a dolog, és hogy őszinte legyek ez eléggé hangulatromboló :(
és el is ment picit a kedvem így tőle :( pedig nagyon élvezem ezeknek az autóknak a vezetését... valakinek van valami tippje hogy mi lehet a probléma?
igazából a legbosszantóbb az hogy ugye hozzá se nyúltam vasárnap óta.. mert mittudomén hogyha változtatnék valamit rajta és az miatt nem jó, akkor legalább tudom a hiba forrását.. de így :( ez nagyon elszomorító számomra
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
@Gerrard, Tequila
Biztosan lesz megoldás! Az alap CTDP-vel is gond van vagy csak a 0.3-assal?
Viszont cserélnünk kell a pályákat mert átvágjuk magunkat a RFT-vel. Nem gondoltam volna, hogy ennyire belenyúlhatnak a tapadásba, de rágógumi az igazi betonhoz képest!!! Meg is lepett, hogy TC nélkül egy 2006-os fizika megmozdítható. Arra gondoltam vagy a CTDP rontott vagy valamelyik magasabb TC beállítás lett a standard.
MMG által kiadott pályákról csak jót hallok.
@Bedy, Ulvar
Mi hiányzik még a pályacsomagból?
@Genyó
mikor kapjuk a betöltő képeket?
Biztosan lesz megoldás! Az alap CTDP-vel is gond van vagy csak a 0.3-assal?
Viszont cserélnünk kell a pályákat mert átvágjuk magunkat a RFT-vel. Nem gondoltam volna, hogy ennyire belenyúlhatnak a tapadásba, de rágógumi az igazi betonhoz képest!!! Meg is lepett, hogy TC nélkül egy 2006-os fizika megmozdítható. Arra gondoltam vagy a CTDP rontott vagy valamelyik magasabb TC beállítás lett a standard.
MMG által kiadott pályákról csak jót hallok.
@Bedy, Ulvar
Mi hiányzik még a pályacsomagból?
@Genyó
mikor kapjuk a betöltő képeket?
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 669
- Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
ahogy Mozart is mondta, MMG pályákból fog állni nagyrészt a bajnokság.
Őszinte leszek egy PICI gondd van vele mielőtt belémkötne valaki. Némely pályákon a fü jobban tapad mint általában, így meglehet fogni simán, de a pálya maga az tökéletes. ÉN most itthon vagyok, gondolom BEdy dolgozik, én azért feltöltöm azokat a pályákat amiket kiválasztottunk. Sepanggal van egy kis bibi, de remélem bedy talált rá megoldást (a probléma az hogy fehér az aszfalt és nagyon idegesítő).
Amúgy figyeljétek az FTPt azt a mappát amit csináltam, oda vannak a zsír pályák rakva.
Őszinte leszek egy PICI gondd van vele mielőtt belémkötne valaki. Némely pályákon a fü jobban tapad mint általában, így meglehet fogni simán, de a pálya maga az tökéletes. ÉN most itthon vagyok, gondolom BEdy dolgozik, én azért feltöltöm azokat a pályákat amiket kiválasztottunk. Sepanggal van egy kis bibi, de remélem bedy talált rá megoldást (a probléma az hogy fehér az aszfalt és nagyon idegesítő).
Amúgy figyeljétek az FTPt azt a mappát amit csináltam, oda vannak a zsír pályák rakva.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
Amire gondolni tudok:Gerrard írta:nekem 3x van felrakva az rFactor... ( egyikben a ctdp mod van, másikba indycar, harmadikban pedig a V8as mod..)
na ugye vasárnap volt a teszt, ahol elsőre ugye nem volt jó nekem a játék...oké megcsináltam újra letöltöttem a pályát és megoldódott... na már most én azóta hozzá se nyúltam ahhoz az rFactorhoz amiben a CTDP mod van.. és mégis tegnap megint hibát írt ki nálam, és ugyanúgy fekete kocsikat láttam.. és amikor a pályát töltötte be akkor folyton dobta fel a hibaüziket, hogy nem tölti be a kocsikat...
mi lehet a gond?
picit bosszantó a dolog, és hogy őszinte legyek ez eléggé hangulatromboló :(
és el is ment picit a kedvem így tőle :( pedig nagyon élvezem ezeknek az autóknak a vezetését... valakinek van valami tippje hogy mi lehet a probléma?
1. Van benne ékezetes mappa? Ha igen, azonnal írd át ékezet nélkülire! A windows eredetileg angol nyelvre íródott, a nyelvek, s velük az ékezetek egyfajta "portolással" kerülnek a rendszerbe, ami nem a program újraírása, hanem utalásokkal egészíti ki azt, ami nem tökéletes. Ezért a biztonságos működés érdekében fontos fájlok, mappák neve soha nem tartalmazhat ékezetet. Windows XP és korábbi verziók esetében még az alaprendszer is hibás, ugyanis fontos mappák nevét írták át(pl képek, videók stb), amiket Vistán már okosabban csak linkelnek az eredeti(angol nyelvű Pictures, Videos stb) mappára.
2. Írtad, hogy több rF van fent. Milyen módon tetted fel őket? Javaslatom: Wininstall után egy telepetíés, mindegy, hogy 1250+patch1255, vagy az 1255 full install, a lényeg, hogy legyen egy alap, ehhez többet nem nyúlhatsz, csinálj róla egy másolatot, majd a másolatból törölj minden pályát, autót, rfmet, intót, zenét, soundsból a külön autók hangjait. Ha valami olyan hangot is törölsz amit nem kellett volna semmi baj, mert ott a full, abból majd bemásolod. Ha megvan a csökkentett verziód azt másold akárhány példányban és azokra tedd a modot. ctdp-t ne másold, hanem egyből egy szabad mini rfbe másold, aminek előzőleg megadtad a nevét.
Pl nálam így néz ki: F:\rFactor\CTDP ; F:\rFactor\Lupo stb.
3. Más pálya is fent van CTDP-n az általam felrakottakon kívül? Ha igen, akkor töröld őket.
@metosz - Várom a pályaösszeállítást, és amint megvannak nekiesem a beállításoknak. SC kiesik, törés javítható lesz, ezeken kívül valami még?
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 667
- Csatlakozott: szer. jún. 25, 2008 5:29 pm
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
Írni akartam, hogy az rfcentralon levő rF Lite hibás! Illetve annak nem aki feltöltötte. Lite verziót mindenki maga készítsen saját installból, mert az illeszkedik a saját gépéhez. Ezenkívül a plr másolgatás okozhat még gondot, érdemes azt is maximum érteket átmásolva belőle, de alapvetően minden rfen újat csinálni. A controller mehet mentve.
Mielőtt Ulvar elkezdi beírni hogy neki jó:
Örülj és halgass, majd lesz vele bajod neked is, vagy nem. Installkor készíti az rf a konfig fájlokat, amiket vagy elvisel másik gép, vagy nem. Semmiképp nem zökkenőmentes az átállás. Saját tapasztalatom szerint még fpsben is többet hoz egy saját, új install kopija lecsoppasztva.
Mielőtt Ulvar elkezdi beírni hogy neki jó:
Örülj és halgass, majd lesz vele bajod neked is, vagy nem. Installkor készíti az rf a konfig fájlokat, amiket vagy elvisel másik gép, vagy nem. Semmiképp nem zökkenőmentes az átállás. Saját tapasztalatom szerint még fpsben is többet hoz egy saját, új install kopija lecsoppasztva.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Nekem is okozott :D de nekem olyan szar a gép hogy nem számít mostmár xD. Tavaly volt hogy mindent az alapoktól felkellett raknom egy rF beszart és az összeset lekellett törölnöm! Anno amikor DTM ment. Úgyhogy tudom, csak te szaki vagy ebben :D.
És a javított patch mikor lesz fent? (nem basztatásként csak érdeklődöm :P). Sokan jelentkezni szeretnének, ez jó .
És a javított patch mikor lesz fent? (nem basztatásként csak érdeklődöm :P). Sokan jelentkezni szeretnének, ez jó .
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
- Bedy
- Hozzászólások: 1366
- Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Ulvarral kiválogattuk a pályákat és FTP-re feltöltöttük!Knife írta:Mikor lesznek meg a pályák? :D
2 gondunk van: Sepang Dx beállításnál a teljesítményre állítva fehér a pálya. Nem találtunk olyat amelyik ne lenne hibás. Kérdés lehet e ezzel valamit csinálni.
Spa box kijárat megoldva az elsők kanyar után kilehet menni büntetés nélkül, csak az útburkolati festés hiányzik. Azt kellene pótolni.
Start Me Up
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Köszi! Nagyok vagytok!Bedy írta:Ulvarral kiválogattuk a pályákat és FTP-re feltöltöttük!Knife írta:Mikor lesznek meg a pályák? :D
2 gondunk van: Sepang Dx beállításnál a teljesítményre állítva fehér a pálya. Nem találtunk olyat amelyik ne lenne hibás. Kérdés lehet e ezzel valamit csinálni.
Spa box kijárat megoldva az elsők kanyar után kilehet menni büntetés nélkül, csak az útburkolati festés hiányzik. Azt kellene pótolni.
Akkor jelenleg 17-ből 14 tuti és abból 2-nél van kicsi grafik. hiba, hiány.
ABU DHABI meg még nincs. Ha eddig sem lesz versenyre alkalmas akkor majd megyünk megint imolában vagy A1-en van bőven választék a közelmúltból is.
Ha senki nem tud semmit sem erről a grafikai hibáról Sepangban akkor rakjuk be. Pár éve megyünk rajta és az év elején van. nekem bejött a düne hangulat
SPA meg tuti jó lesz addigra, de szintén helyezzük be mert legrosszabb esetben sok figyelemztetéssel játszaható.
@Bedy
Bocs, nem jól teszteltem SPA-t, nekem versenyen büntetett ha rövidebbre vettem ezek szerint más miatt.
@Knife
Genyó azt mondja nekem, hogy lesznek betöltő képek, de még mit ugrálok kész sincs a pálya csomag.
Hogy tervezed a dolgot, neked mennyi melód van vele időben. Nyilván a képek nélkül nem adhatjuk ki. Ha azonnal készen lehetne, akkor neki ugrom és csinálgatok Google képeket.
Hozzátenném Bahrainhoz képest pl. Monza már sokkal csúnyább lett. Spenotzöld és mintha egy moha darabot közelről fényképeztem volna. Egyszerűen Bahrain rossz példa volt, érdekes, - nasca és rajzfilm keverék egy képtelen hely közepén. talán még sem olyan jó ötlet.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
Egyenlőre ott tartok, hogy nem volt időm befejezni a tesztpéldányt az új upgrades rendszerről. Ha kész van meg kell néznem, hogy szerveren üzemel-e, tehát az adott pálya berántja-e rendesen a szükséges fizikát és gumit. Maga a pályaátalakítások pár óra meló lesz. A mod újrabeállítása már neccesebb. Ha működik az újításom akkor pár nap (12 csapat 18 pálya upgradejét kell újraírnom) alatt végzek. Ha nem, akkor pár óra míg beteszem a javítást és kiveszem az sc-t.
Genyón csak ugráljál nyugodtan. Egy hét múlva így vagy úgy de részemről kész.
Genyón csak ugráljál nyugodtan. Egy hét múlva így vagy úgy de részemről kész.
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
OK. Köszi.Knife írta:Egyenlőre ott tartok, hogy nem volt időm befejezni a tesztpéldányt az új upgrades rendszerről. Ha kész van meg kell néznem, hogy szerveren üzemel-e, tehát az adott pálya berántja-e rendesen a szükséges fizikát és gumit. Maga a pályaátalakítások pár óra meló lesz. A mod újrabeállítása már neccesebb. Ha működik az újításom akkor pár nap (12 csapat 18 pálya upgradejét kell újraírnom) alatt végzek. Ha nem, akkor pár óra míg beteszem a javítást és kiveszem az sc-t.
Genyón csak ugráljál nyugodtan. Egy hét múlva így vagy úgy de részemről kész.
Pár nagy vita van még előttünk:
1. TC
2. Táv
3. Pontozás
1. Akkor döntsünk ha mentünk minden pályán. Véleményem több éve ismeritek, eddig mindig TC mellett döntöttünk, de továbbra is szeretném jelezni csak az döntött, hogy vezethető és élvezhető legyen a dolog.
2006-ban volt TC és ha ezek a kocsik nem prödülnek meg akkor annak az az oka, hogy nem is lehet kikapcsolni a TC-t. Mivel németek csinálták valszeg így is van. Ez gyorsan ki fog derülni ha megyünk pár pályán még.
Febr 14 előtt véglegesen ebben az ügyben ne döntsük.
Szavazás nem lesz!
2.
100% valóban tesztelhetetlen....... Mondjuk főleg akkor lenne az, ha a gumit nem lehetne cserélni mint 2005-ben.
Ezzel 50% tesztelve, biztosak lehettek a 100-ban is. A lényeg, hogy folyamatosan ne menjen pirosba és bizonyos hőfok felett ne maradjon. Érdemes magasabb fokozatban boxba menni....stb. Fék az más tészta.
Javaslatom:
100% = 300km, 200km-et mentünk tavaly,
mit szólnátok a 230 km-hez.
Ha nem tudunk dönteni, szavazunk! (jogsival rendelkező, jelentkezett pilóták)
3.
Egyszerúen rossz a csak 10 pont online versenyzésben. Okok: kevés a motiváció ráadásul a kevés pontért véres csata lesz, felesleges feszülséget kelt. Ne maradjunk ennél!
Vagy az indy 2008 pontrendszere 50 pontól vagy a motorsportos 25-től induló jelenleg indy95-ben itt a maszimon jól bevállt rendszerek közül kellene választani.
Extrák csak akkor legyenek ha az F1-ben is vannak, jelenleg nincsenek.
Ha nem tudunk dönteni, szavazunk! (jogsival rendelkező, jelentkezett pilóták)
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Bocs, hogy beleszólok a dolgokba.
nálunk V8-nál most ez a pontozás van ami a valóságban is használnak.
Nem azt mondom ezt kell használni..esetleg "lopni" belőle ha már nem a F1 pontozását akarjátok használni.
Két futam után így fest a tabella ezzel a pontozással:
http://www.hrc-team.hu/sls/index.php?da ... Dseason]=3
nálunk V8-nál most ez a pontozás van ami a valóságban is használnak.
Nem azt mondom ezt kell használni..esetleg "lopni" belőle ha már nem a F1 pontozását akarjátok használni.
Két futam után így fest a tabella ezzel a pontozással:
http://www.hrc-team.hu/sls/index.php?da ... Dseason]=3
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
- Tony
- Hozzászólások: 1461
- Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
- Admin: Admin
Én csak rövid véleményemet szeretném ezekről leírni:
A TC tekintetében gondolhatunk akár az MMG-re, amivel tavaly év elején mentünk. TC off egész jól működött, viszont más nem igazán. Ezért is váltottunk. A ctdp06-tal monzai tapasztalatok alapján megfelelne egy TC off, bár ha nagyon nem jó lehet low is, de annál magasabbon már nyugodtan billentyűzettel is mehetnénk .
A 100%-os versenytávot nagyon nem szeretém egy idő után igen unalmas lehet a dolog. Tavaly volt 200km (66%), most mondjuk egy 75% lehetne.
A pontozásban meg a MotoGP rendszerét támogatom, ami ugye 25-20-16-13-11 és onnan egyesével. 2007-ben semmi gond nem volt vele.
A TC tekintetében gondolhatunk akár az MMG-re, amivel tavaly év elején mentünk. TC off egész jól működött, viszont más nem igazán. Ezért is váltottunk. A ctdp06-tal monzai tapasztalatok alapján megfelelne egy TC off, bár ha nagyon nem jó lehet low is, de annál magasabbon már nyugodtan billentyűzettel is mehetnénk .
A 100%-os versenytávot nagyon nem szeretém egy idő után igen unalmas lehet a dolog. Tavaly volt 200km (66%), most mondjuk egy 75% lehetne.
A pontozásban meg a MotoGP rendszerét támogatom, ami ugye 25-20-16-13-11 és onnan egyesével. 2007-ben semmi gond nem volt vele.
- Bedy
- Hozzászólások: 1366
- Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
A Tc tekintetében várjuk meg Knife mit hoz ki a pályákból.
Táv nekem aztán mindegy , de talán 75% alá ne menjünk.
Pontozás Moto GP szerint
Viszont az időmérő lebonyolítása már fogós kérdés. Talán a privát Quali lenne a legjobb. Egyszerre 3 pilóta lenne a pályán és 3 gyors kört tehetnének meg a többiek figyelnék a szabályosságot. Természetesen meghatározva ki kit figyel.
Táv nekem aztán mindegy , de talán 75% alá ne menjünk.
Pontozás Moto GP szerint
Viszont az időmérő lebonyolítása már fogós kérdés. Talán a privát Quali lenne a legjobb. Egyszerre 3 pilóta lenne a pályán és 3 gyors kört tehetnének meg a többiek figyelnék a szabályosságot. Természetesen meghatározva ki kit figyel.
Start Me Up
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 58
- Csatlakozott: szer. jún. 18, 2008 5:17 pm
- Admin: Admin
Szerintem is jó lenne a 75%-os versenytáv az lenne számomra a legjobb talán. TC kérdése nekem mind1. De időmérőre szerintem etap-os rendszer faja lenne az nagyon feelinges lenne és élvezetes számomra legalábbis. Lenne 2-3 ember aki futam után vissza nézi mindenki gyors körét megosztva hogy ne egy embernek kelljen 20 embert, és aki vágott, szélesített a gyors körén azt büntetjük következő futamra. Aki meg véletlenül szélesített az meg vissza vesz és nem fejezi be a gyors körét csak lassítva. Tehát ez az én felvetésem?!
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 667
- Csatlakozott: szer. jún. 25, 2008 5:29 pm
- Admin: Admin
én is valami etapos rendszer mellett lennék... srácok úgy gondolom vagyunk annyira tisztességesek hogy az időmérőn ha neadjisten vágunk egy kanyart, akkor elvesszük a gázt... bár azért ez nagy ellentétekbe vezethet...laby írta:Szerintem is jó lenne a 75%-os versenytáv az lenne számomra a legjobb talán. TC kérdése nekem mind1. De időmérőre szerintem etap-os rendszer faja lenne az nagyon feelinges lenne és élvezetes számomra legalábbis. Lenne 2-3 ember aki futam után vissza nézi mindenki gyors körét megosztva hogy ne egy embernek kelljen 20 embert, és aki vágott, szélesített a gyors körén azt büntetjük következő futamra. Aki meg véletlenül szélesített az meg vissza vesz és nem fejezi be a gyors körét csak lassítva. Tehát ez az én felvetésem?!
az nem lehet kivitelezhető hogy nem ugyanazon a napon lenne a kvali mint a verseny? mert akkor utána vissza lehetne nézni, és lehetne büntetni a más napon lévő versenyre
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
A vágások figyelésére vannak a bírók ők simán eldönthetik és a BT az BT. Vagyunk annyira jók hogy elfogadjuk vagy kultúráltan fejezzük ki nem tettszésünket. Nem kell korábban qualyzni, majd utána eldöntjük nem kell rögtön. Esetleg a gyanus esetkről pici felvételt csinálna és megmutatná hogy hol volt éppen vágás (több nézetből) és ráérünk a hivatalos döntést meghozni 3 napon belül szerintem.
- Bedy
- Hozzászólások: 1366
- Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Egy picit sem akarok ellenkezni veled. Ellenőrzött körülmények kellenek! A valóságban erre több ember van . Előző nap se jó megtartani a qualit mert a szabályok szerint verseny setuppal kell megtenni a köröket. Azt pedig csak a játék tovább léptetésével tudod biztosítani. Sajnos el kell rugaszkodnunk a valóságtól de hát amúgy is ez szimuláció. Hiszek benne itt mindenki becsületes, de a saját megnyugtatásunkra ki kell találni egy jól működő rendszert. Ez meggyőződésem, hogy sikerülni fog.Ulvar írta:A vágások figyelésére vannak a bírók ők simán eldönthetik és a BT az BT. Vagyunk annyira jók hogy elfogadjuk vagy kultúráltan fejezzük ki nem tettszésünket. Nem kell korábban qualyzni, majd utána eldöntjük nem kell rögtön. Esetleg a gyanus esetkről pici felvételt csinálna és megmutatná hogy hol volt éppen vágás (több nézetből) és ráérünk a hivatalos döntést meghozni 3 napon belül szerintem.
Start Me Up
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Dolgozom a kérdésen. nagyon valszeg, hogy lesz közvetítése a futamnak, várom az SSTV válaszát, a tárgyalások jól zajlanak. És, hogy ez hogyan kapcsolódik a qualihoz, hát úgy hogy ha van TV akkor bizony az üldözéses becsületesség faktor is topon lesz. Szerintem ezért nem volt még vita indycarban, meg azért mert oválon és utcai palánk pályákon igencsak nehéz vágni. F1-ben sajnos még ez is kivétel hiszen monacoban pont súlyos vágások lehetségesek.Bedy írta:Egy picit sem akarok ellenkezni veled. Ellenőrzött körülmények kellenek! A valóságban erre több ember van . Előző nap se jó megtartani a qualit mert a szabályok szerint verseny setuppal kell megtenni a köröket. Azt pedig csak a játék tovább léptetésével tudod biztosítani. Sajnos el kell rugaszkodnunk a valóságtól de hát amúgy is ez szimuláció. Hiszek benne itt mindenki becsületes, de a saját megnyugtatásunkra ki kell találni egy jól működő rendszert. Ez meggyőződésem, hogy sikerülni fog.Ulvar írta:A vágások figyelésére vannak a bírók ők simán eldönthetik és a BT az BT. Vagyunk annyira jók hogy elfogadjuk vagy kultúráltan fejezzük ki nem tettszésünket. Nem kell korábban qualyzni, majd utána eldöntjük nem kell rögtön. Esetleg a gyanus esetkről pici felvételt csinálna és megmutatná hogy hol volt éppen vágás (több nézetből) és ráérünk a hivatalos döntést meghozni 3 napon belül szerintem.
Rajta vagyok a dolgon, de sajnos nincs új a nap alatt, melóval szervezéssel sok emberrel nincs lehetetlen.
300-nak a 75% 225 km.
Urak gondolkodjunk km-ben please, azzal lehet már könnyen osztani.
továbbra is a 230 szerintem a legjobb verzió
@Bedy
Szerintem amig nem jön ki a végleges mod ne kezdjünk bele a jogsikba. Van mit gyaksizni mindenkinek, meg hát azokkal akik képben vannak nagyon gyorsan lehet végezni. Mi a véleményed?
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
- Bedy
- Hozzászólások: 1366
- Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 48
- Csatlakozott: csüt. okt. 16, 2008 8:16 pm
- Admin: Admin
Edzés
Sziasztok!
Nagyon kevés szóval (abból nem lehet baj), negyed kilencig vártam a szerveren, Gerrard és Ede felnézett, de edzés, fun race nem volt. Főleg Bahreinben.
Van, aki tudja az emilcímem, ha Ti is úgy gondoljátok, hogy legyek ott, akkor értesítetek, ha nem, akkor marad a "single". Szavazzátok meg!
Ja, és jó lenne tudni, melyik pályán leszünk, bár mindegy, majd menet közben belejövök, mint pupos gyerek az ugatásba.
Köszi, Laci.
U.i: Ne alázzatok meg azzal, hogy kissebségi érzésem van, 182 centi magas vagyok.
Ha esetleg az én véleményemre is kiváncsiak vagytok:
100%
TC ki!
A hozzáértésetek pedig megkérdőjelezhetetlen!
Ha valaki mást értett, azt nagyon sajnálom.
Amennyiben valaki közületek fizikus, akkor tegye meg, hogy megmondja a n/m/s nagyobb szám esetén, keményebb felfüggesztést jelent, vagy lágyabbat.
Mert én mostmár nem tudom. Pont fordítva viselkedik az autó a beállításokra.
Ebből is látszik, senkit nem állt szándékomban ledegradálni, mivel én vagyok, aki nem ért semmit. Mintha eleve a rossz szándékot keresné mindenki bennem. Pedig nincs. Jobban belegondolva semmi sincs. Üres.
Na, csákány!
Nagyon kevés szóval (abból nem lehet baj), negyed kilencig vártam a szerveren, Gerrard és Ede felnézett, de edzés, fun race nem volt. Főleg Bahreinben.
Van, aki tudja az emilcímem, ha Ti is úgy gondoljátok, hogy legyek ott, akkor értesítetek, ha nem, akkor marad a "single". Szavazzátok meg!
Ja, és jó lenne tudni, melyik pályán leszünk, bár mindegy, majd menet közben belejövök, mint pupos gyerek az ugatásba.
Köszi, Laci.
U.i: Ne alázzatok meg azzal, hogy kissebségi érzésem van, 182 centi magas vagyok.
Ha esetleg az én véleményemre is kiváncsiak vagytok:
100%
TC ki!
A hozzáértésetek pedig megkérdőjelezhetetlen!
Ha valaki mást értett, azt nagyon sajnálom.
Amennyiben valaki közületek fizikus, akkor tegye meg, hogy megmondja a n/m/s nagyobb szám esetén, keményebb felfüggesztést jelent, vagy lágyabbat.
Mert én mostmár nem tudom. Pont fordítva viselkedik az autó a beállításokra.
Ebből is látszik, senkit nem állt szándékomban ledegradálni, mivel én vagyok, aki nem ért semmit. Mintha eleve a rossz szándékot keresné mindenki bennem. Pedig nincs. Jobban belegondolva semmi sincs. Üres.
Na, csákány!
48 éves vagyok, Babettával járok, anyámmal élek, macskám van, és még ne legyek kemény?
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: Edzés
Hát én tegnap be voltam havazva és csak kb. 8-kor értem haza. Ezt a futamok témában délben jeleztem. Amikor felmentem TS-re azonnal belekeveredtem egy beszélgetésbe és a végén gyakorlatialg nem teszteltem semmit sem. Gábor is éppen ekkora hívta meg a Ritát egy kis értekezletre, sajnos nem vette észre a beírásomat a futamoknál Ő sem. Szóval rendesen összejött a dolog.Batmanci írta:Sziasztok!
Nagyon kevés szóval (abból nem lehet baj), negyed kilencig vártam a szerveren, Gerrard és Ede felnézett, de edzés, fun race nem volt. Főleg Bahreinben.
Van, aki tudja az emilcímem, ha Ti is úgy gondoljátok, hogy legyek ott, akkor értesítetek, ha nem, akkor marad a "single". Szavazzátok meg!
Ja, és jó lenne tudni, melyik pályán leszünk, bár mindegy, majd menet közben belejövök, mint pupos gyerek az ugatásba.
Köszi, Laci.
U.i: Ne alázzatok meg azzal, hogy kissebségi érzésem van, 182 centi magas vagyok.
Ha esetleg az én véleményemre is kiváncsiak vagytok:
100%
TC ki!
A hozzáértésetek pedig megkérdőjelezhetetlen!
Ha valaki mást értett, azt nagyon sajnálom.
Amennyiben valaki közületek fizikus, akkor tegye meg, hogy megmondja a n/m/s nagyobb szám esetén, keményebb felfüggesztést jelent, vagy lágyabbat.
Mert én mostmár nem tudom. Pont fordítva viselkedik az autó a beállításokra.
Ebből is látszik, senkit nem állt szándékomban ledegradálni, mivel én vagyok, aki nem ért semmit. Mintha eleve a rossz szándékot keresné mindenki bennem. Pedig nincs. Jobban belegondolva semmi sincs. Üres.
Na, csákány!
Na de a személyes magyarézkodás után........................
Sajnálom, hogy ilyen kevesen voltak szerveren. De ha meg lesz a végleges patch akkor minden bizonnyal lesz már értelme tesztelni. Ami a puha vagy kemény beállítást illeti: csak érzéssel, ki fog derülni melyik irányba mi hat. Hozzátenném volt már olyan mod amikor teljesen értelmetlen, rossz volt a beállítás. Mondjuk CTDP-ben meglepő lenne.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
Bizony az rFactor ilyen téren el van k*rva. Elméletben ugye a nagyobb érték eredményezné a puhább felfüggesztést, de egy apróság miatt ez fordítva működik, tehát a nagyobb érték a keményebb.
Ez az apróság pedig nem más mint a plr és a játék kódjának kölcsönhatása. Úgy lett megírva, hogy alapesetben egyes osztásban 1-26ig asszem lehet állítani a keménységet, ahol a nagyobb érték a keményebb. Ez teljesen jól is működik, csak ugye egyes motorsportokban előszeretettel használják a n/m/s értéket és ezt is bele kellett varázsolni, hogy mindenki eldönthesse melyiket használja. Ez bekerült a plr-be mint változó, változtatható érték. Namost ez csak annyit csinál, hogy a számokat átváltja egy n/m/s-os értékre, de nem fordítottan arányosan, hanem egyenesarányban, azaz az 1-esből lesz a legalacsonyabb n/m/s érték a 26ból a legmagasabb. Természetesen mod függő, hogy mely értékek közt változtatható a n/m/s, a számértékes verzió viszont ha jól tudom állandó. Ezenkívül elképzelhető, hogy a modkészítők is ludasak, mert be tudnák lőni fordított értékre, ezt nem tudom.
Éppen ezért érdemes a számértékes verziót használni. Pontosabb, egyértelműbb.
Ez az apróság pedig nem más mint a plr és a játék kódjának kölcsönhatása. Úgy lett megírva, hogy alapesetben egyes osztásban 1-26ig asszem lehet állítani a keménységet, ahol a nagyobb érték a keményebb. Ez teljesen jól is működik, csak ugye egyes motorsportokban előszeretettel használják a n/m/s értéket és ezt is bele kellett varázsolni, hogy mindenki eldönthesse melyiket használja. Ez bekerült a plr-be mint változó, változtatható érték. Namost ez csak annyit csinál, hogy a számokat átváltja egy n/m/s-os értékre, de nem fordítottan arányosan, hanem egyenesarányban, azaz az 1-esből lesz a legalacsonyabb n/m/s érték a 26ból a legmagasabb. Természetesen mod függő, hogy mely értékek közt változtatható a n/m/s, a számértékes verzió viszont ha jól tudom állandó. Ezenkívül elképzelhető, hogy a modkészítők is ludasak, mert be tudnák lőni fordított értékre, ezt nem tudom.
Éppen ezért érdemes a számértékes verziót használni. Pontosabb, egyértelműbb.
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 1131
- Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
- Admin: Admin
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1967
- Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 48
- Csatlakozott: csüt. okt. 16, 2008 8:16 pm
- Admin: Admin
Nos, akkor jól éreztem, és köszi.Knife írta:Bizony az rFactor ilyen téren el van k*rva. Elméletben ugye a nagyobb érték eredményezné a puhább felfüggesztést, de egy apróság miatt ez fordítva működik, tehát a nagyobb érték a keményebb.
Ez az apróság pedig nem más mint a plr és a játék kódjának kölcsönhatása. Úgy lett megírva, hogy alapesetben egyes osztásban 1-26ig asszem lehet állítani a keménységet, ahol a nagyobb érték a keményebb. Ez teljesen jól is működik, csak ugye egyes motorsportokban előszeretettel használják a n/m/s értéket és ezt is bele kellett varázsolni, hogy mindenki eldönthesse melyiket használja. Ez bekerült a plr-be mint változó, változtatható érték. Namost ez csak annyit csinál, hogy a számokat átváltja egy n/m/s-os értékre, de nem fordítottan arányosan, hanem egyenesarányban, azaz az 1-esből lesz a legalacsonyabb n/m/s érték a 26ból a legmagasabb. Természetesen mod függő, hogy mely értékek közt változtatható a n/m/s, a számértékes verzió viszont ha jól tudom állandó. Ezenkívül elképzelhető, hogy a modkészítők is ludasak, mert be tudnák lőni fordított értékre, ezt nem tudom.
Éppen ezért érdemes a számértékes verziót használni. Pontosabb, egyértelműbb.
De a "pontosabb"al vitatkoznék, az "egyértelműb"bel pedig egyetértek.
Még valami: nem akarok okoskodni, de olyan motorsportokról van szó, ahol rudazatok viszkozitása, vagy csavarodástűrő képességével állítják a lengéscsillapítást. (lsd: F1, Indy, ChampCar, Formula mind)
Végülis, mindegy, hogy mit nem tudok beállítani.
Azért, hogy ne tűnjek teljesen ostobának: nagy nehezen a telemetriával rá lehet jönni, ki van kivel, csak macerás. Plusz, én sajna hozzászoktam, hogy n/m (vagy) mm/s-ben állítgatok. Tudom, szar lehet nekem, de ez van.
@Ulvarnak
[Game Options]
Damper Units="1" (így N/m/s-be látod az értékeket)
Más: Csináltam betöltő képeket minden pályához, és utólagos engedélyeddel felraktam az ftp-dre. Ha tetszik, oszd meg a többiekkel, ha nem... akkor dél..., izé..., del.
Csók, anya!
Franc..., Laci
(Tudom ám, hogy nem engem kérdeztél, de remélem nem bánod, hogy toltam rá egy választ?)
48 éves vagyok, Babettával járok, anyámmal élek, macskám van, és még ne legyek kemény?
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
@Knifemetosz írta:Urak!
Ma Genyó és Zöldi lesz a TS-en, várja a kérdéseket! Sajnos a futamok témában senki nem jelezte, hogy a mai teszt után érdeklődne...........
mivel holnap indy95 RoadAmerica én ha végre egyszer hazaérek akkor azt fogom tesztelni.
hogy állnak a dolgok?
Kényelmesen szaladnak el a tesztnapok, de febr.14 azért közeleg. Érdemes várnunk vagy kezdjük el megismerni az eddigi csomagot?
nekem ma spec. nincs netem valami gáz van invitelnél matáv területen.
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Mindenkinél gáz van... a t-online-os vonalak behaltak a fél országban. :?metosz írta:@Knifemetosz írta:Urak!
Ma Genyó és Zöldi lesz a TS-en, várja a kérdéseket! Sajnos a futamok témában senki nem jelezte, hogy a mai teszt után érdeklődne...........
mivel holnap indy95 RoadAmerica én ha végre egyszer hazaérek akkor azt fogom tesztelni.
hogy állnak a dolgok?
Kényelmesen szaladnak el a tesztnapok, de febr.14 azért közeleg. Érdemes várnunk vagy kezdjük el megismerni az eddigi csomagot?
nekem ma spec. nincs netem valami gáz van invitelnél matáv területen.
Peter Rigo
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
A pálya mindenképp kint lesz kedd estig legkésőbb. Csak két dolog kérdéses benne, az egyik hogy egyedül, vagy a többi pályával együtt, a másik, hogy hány gumi lesz választható benne.
Úgy terveztem ma lesz időm tesztelgetni a módosításokat, de sajnos kilenctől mostanáig muszáj voltam bemenni dolgozni. Holnap este futamom lesz, így ha meló közben lesz is időm szerkeszteni, tesztelni csak kedd este fogom tudni.
Persze itt már csak a gumikról van szó lényegében, meg pályabeállításról. SC már kivéve, javítást meg tesztelni kell majd, mivel hdv szabályozza, hozzácsaptam ezt is a league fizika elemeihez. Egy próbát megér, hogy ne kelljen az igazi hdvkhez nyúlnom.
Ami segítség jól jönne, azok az új pályák. Értem ezalatt azokat is, amik nem voltak 2006-ban.
Két dolog kell ezekhez a pályákhoz:
1.Melyik szárnyakat használják az autók? (Tehát milyen kinézetük legyen? Monza szárnyak szépen mutatnának szingapúrban...)
2.Melyik két(összesen 4) gumi legyen rajtuk? Amik voltak 2006ban is pályák, azokhoz bent van a modban melyik gumik valóak.. (Ez ráér, mivel még nem biztos, hogy működni fog a gumikorlátozás)
A második problémádat sajnos már nem tudom orvosolni. :D Invitel oldalról minden megy.
Úgy terveztem ma lesz időm tesztelgetni a módosításokat, de sajnos kilenctől mostanáig muszáj voltam bemenni dolgozni. Holnap este futamom lesz, így ha meló közben lesz is időm szerkeszteni, tesztelni csak kedd este fogom tudni.
Persze itt már csak a gumikról van szó lényegében, meg pályabeállításról. SC már kivéve, javítást meg tesztelni kell majd, mivel hdv szabályozza, hozzácsaptam ezt is a league fizika elemeihez. Egy próbát megér, hogy ne kelljen az igazi hdvkhez nyúlnom.
Ami segítség jól jönne, azok az új pályák. Értem ezalatt azokat is, amik nem voltak 2006-ban.
Két dolog kell ezekhez a pályákhoz:
1.Melyik szárnyakat használják az autók? (Tehát milyen kinézetük legyen? Monza szárnyak szépen mutatnának szingapúrban...)
2.Melyik két(összesen 4) gumi legyen rajtuk? Amik voltak 2006ban is pályák, azokhoz bent van a modban melyik gumik valóak.. (Ez ráér, mivel még nem biztos, hogy működni fog a gumikorlátozás)
A második problémádat sajnos már nem tudom orvosolni. :D Invitel oldalról minden megy.
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 42 vendég