Verseny részvétel, illetve hiányzás bejelentés a futamokra kötelező! Minden futamkiírás első hozzászólásában találhatok a hivatalos információk, illetve a szerverre lépéshez szükséges adatok, modok, pályák, kiegészítések.
Válasz küldése
danikosz
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1693
Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
Admin: Admin

Nascar - Szenior - másod minősítő futam Daytona | 2010.02.19

Hozzászólás Szerző: danikosz » csüt. feb. 11, 2010 9:17 pm

Kép


Ts használata erősen ajánlott




szerver ip: 87.229.108.129:34299
jelszó: szenior



Menetrend
19:00-20:00 practice
20:00-tól tesztfutam/futamok (növeljük a tétet 8)) 50körös futamok

setup: fix setupos
körök száma : 50



mod letöltése: ftp://87.229.108.129/00%20PUBLIKUS%20-% ... +TRACK.zip


Tavalyi Szenior Bajnok (aki esetlek nem tudná Tommy78) kérésére itt a festés amivel menne,aki csak most töltötte le a modot annak nem kell de akinek eseteleg már levan töltve kéretik letölteni.Szeretnénk ha a bajnok olyan festéssel mehetne ami tetszik neki,és jó lenne ha mindenki ezzel látná :)

ftp://87.229.108.129/00%20PUBLIKUS%20-% ... 20skin.zip


NASCAR szabályok:

Egy futamon maximum 43 autó indulhat.

KVALIFIKÁCIÓ

Ovál: 4 kör. 1 felvezető kör, 2 mért kör, majd 1 levezető kör. A két mért kör közül a gyorsabb számít az értékelésbe.


START/RESTART

Verseny startja:

A pilóták két sorban foglalják el a rajthelyeket, majd a felvezető autó (Pace Car) után elindulnak. Miután a PC kijön a pitbe továbbra is tartani kell a sebességet és a pozíciót. Nem lehet a sorban előttünk haladó autó mellé menni, de lemaradni sem lehet tőle. A verseny a zöld zászló belengetésére indul (ezt közli a spotterünk is). Csak a zöld után lehet megkezdeni a gyorsítást, a rajt/cél vonalig csak a külső íven lehet előzni.

Restart:

Sárga zászlós szakasz után következik. Ha nincs lekörözött versenyző a futamon akkor egysoros a restart, ha van akkor a zöld előtti utolsó körben a lekörözöttek tartva a saját sorrendjüket bemennek a belső ívre (erre a program ad utasítást a megfelelő időben). Minden másban megegyezik a restart a verseny normál startjával.

Az utolsó 10 körben ha van lekörözött ha nincs egysoros restart van.

Verseny vége:

A futam utolsó körét a fehér zászló belengetésével jelzik. A futam végét a kockás zászló jelzi.

Green - white - checker: ha a verseny vége felé belengetik a sárgát és a sárga zászlós periódus tovább tart mint ahogyan a futamnak eredetileg vége lenne a program megnöveli a verseny távját úgy, hogy a zöld belengetésekor még két kör marad. Zöld - 2 kör, fehér - 1 kör, kockás - futam vége.
A Cup-ban egy GWC-re van lehetőség, utána sárga alatt is véget érhet a futam.

ELŐZÉS / LEKÖRÖZÉS

Előzés:

Ha egy autó egyedül halad a pályán saját döntése alapján választhat ívet. Amennyiben valamelyik, vagy mindkét oldalról bármennyire mellé megy egy vagy több autó annak helyet kell hagyni azon az oldalon. A spotter folyamatosan tájékoztat mindenkit az adott helyzetről, ennek megfelelően kell vezetni.
3wide esetén a pozíciónkat is közli, ennek megfelelően kell helyet, vagy helyeket hagyni (pl 3wide-nál ha belül vagyunk kívül 2 autónyi helyet kell hagyni, stb).
Mindez nemcsak oválra, roadra is vonatkozik.
Balesetnél mindig az a versenyző a felelős aki nem tartja az ívet.

Lekörözés:

Oválon ugyanazok a szabályok vonatkoznak rá mint az előzésre, roadon viszont van kék zászlós szabály, a lekörözöttnek el kell engednie a gyorsabb autót.

BUMP DRAFT

Általában rp pályákon (Daytona, Talladega) alkalmazzák. A hátul lévő autó szélárnyékban felgyorsulva meglöki az előtte haladót, segítve ezzel annak (és egyúttal magának is) a gyorsabb haladásban. Teljesen szabályos, ugyanakkor figyelni kell arra, hogy keresztmozgásnál (pl sávváltáskor) vagy nagy sebesség különbségnél ne alkalmazzuk, mert az balesetveszélyes. Kanyarban tilos a bump draft, büntetést von maga után.

SÁRGA ZÁSZLÓ

A NASCAR-ban csak egész pályás sárga van, tehát a pálya bármely részén történik baleset azonnal belengetik a sárgát, és bejön a PC. Sárga után már nincs pozícióharc. Fokozatosan el kell venni a gázt (nem szabad hirtelen fékezéssel balesetveszélyt okozni), és tartani kell a pozíciót míg a versenyben vezető pilóta meg nem érkezik a PC mögé.
Ha a sorrend rendeződött a következő körben a vezető körben lévők mehetnek pitelni, az utána következő körben pedig a lekörözöttek.

FIGYELEM! A sárga zászló úgy van beállítva a szerveren, hogy a sárga beintésekor nem regisztrálja a program a pillanatnyi sorrendet, csak akkor, ha az adott körben a mezőny áthalad a rajt/cél vonalon. Ettől függetlenül a sárga beintésekor be kell fejezni minden pozícióharcot. Vitás esetekben (pl két vagy több versenyző éppen előzésben volt és egymás mellett haladtak) a résztvevő feleknek még a vonalon történő áthaladás előtt meg kell egyezniük a sorrendben, és az alapján kell áthaladni a vonalon. Amennyiben nem születik megegyezés az eset kivizsgálásra kerül. Ha utólag azt állapítja meg a BT, hogy az haladt át előbb a vonalon aki amúgy a sárga beintésekor hátul volt az így jogosulatlan előnyhöz jutó versenyző -5 körös büntetésben részesül. Ugyanez vonatkozik arra az esetre is, ha valaki sárga után előz, és a vonal előtt nem engedi maga elé azt akit megelőzött.
A kicsúszó, vagy balesetben résztvevő versenyzőket meg lehet előzni mindaddig, míg fel nem tudják venni minimum az adott pályán érvényben lévő Pace Car sebességet. Ennek a sebességnek az elérését a lassú versenyző köteles TS-en bejelenteni, ezzel tudatva a többiekkel, hogy aki mögötte van az már nem előzheti meg.

Lucky dog:

Sárga alatt a legjobb helyen lévő lekörözött versenyző elhaladhat a PC mellett, és visszavéve a körét beállhat a külső sorba, amennyiben 1 körnél nem nagyobb a hátránya. Erra a manőverre a program ad utasítást a megfelelő időben (Amikor a vezető körben lévők a pitbe hajtanak ő kint marad a PC mögött, majd azt megelőzve körbemegy a pályán, és a lekörözöttekkel mehet a pitbe. Utána beállhat a külső sorba a vezető körben lévők mögé.).

PIT

Sárga alatt a program utasításai szerint lehet a pitbe menni, zöld alatt pedig saját döntésünk alapján bármikor. A szervíz utak használata kötelező.
Az autókban nincs pit limiter, de tartani kell a pitben előírt sebességet. Ha ezt valaki átlépi a program automatikusan büntet.
A pitben a pit wall mellett van az a sáv ahol az autók kerékcseréjét, tankolását és az apróbb javításokat, esetleges beállítás módosításokat elvégzik (pit box). Ezután van egy szélesebb sáv, ahol beállás előtt lassítani, kiállás után gyorsítani lehet a pit sebességre. Az ezután következő egy autónyi sáv használható haladásra. A beállást csak kb 2-3 hellyel előbb lehet megkezdeni mint ahol a saját pit boxunk van. Ha elhagytuk a pit boxot, és elértük a pit sebességet újra vissza kell menni a haladásra fenntartott sávba, ha ott éppen nincs senki. Ha ott már van autó akkor lehet bentebb is menni, de lehetőleg minél nagyobb helyet hagyni a pit boxból később kiálló autóknak.
Ezekre azért van szükség, hogy az autók lehetőleg ne keresztezzék egymás útját.
Amennyiben valaki a sárga beintése után kénytelen bejönni az akkor még zárt pitbe (kevés az üzemanyag, vagy a sérült autóval nem lehetne megtenni mégegy kört), a program automatikusan kiszabja a longest line penalty-t, ami azt jelenti, hogy restartnál a hosszabb sor végére kell állnia.

Múlt pénteken engedélyt megszerzett pilóták.:
Danikosz
Dzsibi
Fundiego
Gadfly
Gerrard
Gordon
MoDa
Morfi
Norbi
Tequila
Zolee145
Zsolteee

Pénteki megerősítés szükséges akik ott voltak múlt pénteken is.:
Szautner Tamás
Viola Károly
Szeretnénk ha pénteken végigmennének a versenyen,hogy vasárnap nyugodtan el tudjuk őket engedni :)
A hozzászólást 8 alkalommal szerkesztették, utoljára danikosz kedd feb. 16, 2010 2:48 pm-kor.

danikosz
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1693
Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: danikosz » csüt. feb. 11, 2010 10:48 pm

szeniorok indulhatnak automatikusan
a többieknek végig kell futni a tesztfutamon,nagy galiba nélkül
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára danikosz hétf. feb. 15, 2010 5:18 pm-kor.

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » vas. feb. 14, 2010 10:14 pm

:wink: remélem nem jön közbe semmi sem és be tudok nézni még a vasnapi futam előtt erre a tesztre is.
nem sok értelme van egyedül tesztelni.
Kép

Avatar
KOPI
Hozzászólások: 1989
Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: KOPI » hétf. feb. 15, 2010 1:42 pm

Ha valaki ugy jön a versenyre hogy 1 métert se ment,de 30 feletti és jogsija van,?mert teszten mindig ua az embereket lehet látni.jo lesz ha ilyen miatt lesznek balesetek
Kép

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » hétf. feb. 15, 2010 2:39 pm

KOPI írta:Ha valaki ugy jön a versenyre hogy 1 métert se ment,de 30 feletti és jogsija van,?mert teszten mindig ua az embereket lehet látni.jo lesz ha ilyen miatt lesznek balesetek
30 feletti jelentkezett és jogsival már rendelkező pilótáknak nem kell csak a minősítésen részt venni. szerintem. :roll:
Kép

danikosz
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1693
Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: danikosz » hétf. feb. 15, 2010 3:38 pm

30felettieket akik mennek a szeniorba őket engednünk kell.mi csak a fiatalok számára "vizsgáztatunk" hogy ne vágja tönkre a futamod.ha egy 30feletti ba***a el a futamát meg 1-2 emberért azért nem mi vagyunk a felelősek :)


moderálva:
metosz - 2010.02.15 16:54

G-BoR
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 388
Csatlakozott: szer. ápr. 02, 2008 10:44 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: G-BoR » hétf. feb. 15, 2010 4:04 pm

Jövök #5
Kép

sumi
Hozzászólások: 20
Csatlakozott: vas. nov. 08, 2009 10:54 am

Hozzászólás Szerző: sumi » hétf. feb. 15, 2010 5:14 pm

Remélem hazaérek a melobol a minösitö futamra
Jövök.Tullner Attila.-sumi

Bonfire
Hozzászólások: 3
Csatlakozott: kedd feb. 16, 2010 2:53 pm

Hozzászólás Szerző: Bonfire » kedd feb. 16, 2010 2:55 pm

Bonfire - Jövök

Gerrard
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 667
Csatlakozott: szer. jún. 25, 2008 5:29 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Gerrard » kedd feb. 16, 2010 3:02 pm

első hozzászólás frissítve!

Múlt pénteken engedélyt megszerzett pilóták.:
Danikosz
Dzsibi
Fundiego
Gadfly
Gerrard
Gordon
MoDa
Morfi
Norbi
Tequila
Zolee145
Zsolteee

Pénteki megerősítés szükséges akik ott voltak múlt pénteken is.:
Szautner Tamás
Viola Károly
Szeretnénk ha pénteken végigmennének a versenyen,hogy vasárnap nyugodtan el tudjuk őket engedni
Kép

Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » kedd feb. 16, 2010 4:04 pm

Tom végig ment pénteken..mögöttem ért célba pár tized mp hátránnyal.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Gerrard
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 667
Csatlakozott: szer. jún. 25, 2008 5:29 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Gerrard » kedd feb. 16, 2010 4:11 pm

Dietrich írta:Tom végig ment pénteken..mögöttem ért célba pár tized mp hátránnyal.
igen, de elég sok balesetbe benne volt, ezért szeretnénk ha még egyszer jönne
szerintem nem lesz ez gond neki
Kép

Kép

Gordon24
Hozzászólások: 5
Csatlakozott: vas. feb. 07, 2010 11:49 am

Hozzászólás Szerző: Gordon24 » kedd feb. 16, 2010 5:25 pm

Ha tudok jönni ott leszek, de asszem most lesznek a koncertek pénteken amire mennék, szóval nem 100%


Vasárnapra foglalnám a 24 et! 19:00 körülre érek haza (miskolcon leszek addig) de 20:00 ra a qualra tutti megjövök!

Gerrard
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 667
Csatlakozott: szer. jún. 25, 2008 5:29 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Gerrard » kedd feb. 16, 2010 5:33 pm

Gordon24 írta:Ha tudok jönni ott leszek, de asszem most lesznek a koncertek pénteken amire mennék, szóval nem 100%


Vasárnapra foglalnám a 24 et! 19:00 körülre érek haza (miskolcon leszek addig) de 20:00 ra a qualra tutti megjövök!
majd először a szeniorok választhatnak kocsikat, de nem hiszem hogy valaki pont a tiédet választaná :)
Kép

Kép

Avatar
Zsozsesz
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 403
Csatlakozott: hétf. feb. 16, 2009 9:26 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Zsozsesz » kedd feb. 16, 2010 7:06 pm

#21 :arrow:

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » csüt. feb. 18, 2010 2:13 pm

#2 jövök
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

zolee145
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 121
Csatlakozott: szomb. máj. 02, 2009 4:35 pm

Hozzászólás Szerző: zolee145 » csüt. feb. 18, 2010 2:54 pm

#42

Gerrard
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 667
Csatlakozott: szer. jún. 25, 2008 5:29 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Gerrard » csüt. feb. 18, 2010 6:59 pm

Danikosz remélem tudunk beszélni, mert holnap a teszten neked kellene adminkodnod, mivel én megyek focizni és csak 20:30 körül érek haza de akkor meg már elkezdtek körözni gondolom :)
Kép

Kép

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Gadfly » pén. feb. 19, 2010 6:15 pm

sztem benézek ide is...

:arrow: Gadfly - #6 - David Ragan :arrow:

Kép

Avatar
violakaresz92
Hozzászólások: 2
Csatlakozott: pén. feb. 12, 2010 3:09 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: violakaresz92 » pén. feb. 19, 2010 6:56 pm

Hello!
Én is jönnék: #26
Viola Károly

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Gadfly » pén. feb. 19, 2010 9:33 pm

GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

Válasz küldése

Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 34 vendég