-
- Pilóta
- Hozzászólások: 121
- Csatlakozott: szomb. máj. 02, 2009 4:35 pm
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 354
- Csatlakozott: csüt. júl. 31, 2008 9:11 pm
rF hangos, még kísérletezem a hanggal, mert amit belőttem anno win7 alatt azt kezdhettem előlről itt xp-n. A felső feliratsáv az modafice grafikai kompetenciája :D Mivel indulok Indy 500-on ezért még szervezem az embereket, így egyelőre nem ígérek semmit az élővel kapcsolatban. Ha sikerül azt a gárdát összetoboroznom akiket szeretnék, akkor semmi akadálya.Ginger17 írta:@ Morfi
Megnéztem a közvetítést. Nem volt rossz, de mi az oka annak, hogy a hangotok metosszal ennyire halk lett (vagy az rF hangos)? Illetve a felső feliratsávot talán módosítani kellene, mert ez a piros-sárga kombináció nem túl kontrasztos... de lehet, hogy csak én vagyok vak. A Pole Day-Indy 500 már mehetne élőben? Mit gondoltok? Ja és köszi a melót.
Andras Roos
Indycar 2010: Offical K.O.mmentátor
Indycar 2010: Offical K.O.mmentátor
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Én úgy gondolom, hogy mindkettőtöknek igaza van (vagy egyikőtöknek sem). Zoli diffúzor leírása sztem helyes - én is úgy tudom, hogy a 70-es évek végétől Colin Chapman óta nincs modern versenyautó (Zoli a NASCAR nem modern kategória ugye?) amin ne lenne diffúzor. A jelenséget én még a ground-effect hatásként ismertem meg anno... alagút plafonon járás, csatornafedél felszívás meg hasonló hülyeségek. A különbség abban van, hogy az Indy Dallarákon ez a szerkezet egybefüggő az autó teljes fenéklemezével. Az autó alja nem sík, hanem két sidepod alatt kicsit felugrik, ami egy minimális mértékben a hátsó tengelynél tovább emelkedik. A többi sport és Formula autónál a diffúzor már függőlegesen osztott, sőt, a GT autóknál (az F0-át nem ismerem, de tavaly valami ilyesmi miatt volt a botrány) le is lehet szerelni az autó aljáról (tehát egy különálló cucc, aminek a kialakítása variálható pályatípustól függően). Nos ez utóbbi viszont tiltott az IndyCar regula szerint és a létező legeslegegyszerűbb fix kialakítás a mérvadó - tehát ebben meg Dietrichnek van igaza. Ám javítsatok ki ha tévedek, had tanuljunk, de ebből következik, hogy vitatkozni felesleges... legfeljebb egy üveg sör mellett van értelme.zolee145 írta:Ha valamit látok akkor mindegy ki írja, hogy nem látom, látom és kész.
A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára Ginger17 szomb. máj. 08, 2010 8:23 pm-kor.
Peter Rigo
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Dietrichnek teljesen igaza van. A nevek meg nem látszódtak a "pálcikák" végén. Nos, ha MoDa a pingáló mester, akkor sztem összekalapálhatna egy jobban kivehető színviágot, a tavalyi fekete-piros-fehér szvsz messze a legjobb volt amit kreáltatok. Remélem nem gond, hogy szóltam, de gondolom a sok dicséret mellett elfér némi kritika. Az Indy 500-ra remélem el tud jönni Rita is. Legutóbb pozitívan állt a dologhoz, de most nem tudunk értekezni vele, mert külföldön van.morfi írta:A felső feliratsáv az modafice grafikai kompetenciája :D
Peter Rigo
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 354
- Csatlakozott: csüt. júl. 31, 2008 9:11 pm
Dehogyis, főleg így hogy ez valójában MoDának szólt. De egyébként bármi ilyen észrevételetek van, nyugodtan szóljatok, mert az a lényeg, hogy minnél jobb legyen az adás.Ginger17 írta:Dietrichnek teljesen igaza van. A nevek meg nem látszódtak a "pálcikák" végén. Nos, ha MoDa a pingáló mester, akkor sztem összekalapálhatna egy jobban kivehető színviágot, a tavalyi fekete-piros-fehér szvsz messze a legjobb volt amit kreáltatok. Remélem nem gond, hogy szóltam, de gondolom a sok dicséret mellett elfér némi kritika. Az Indy 500-ra remélem el tud jönni Rita is. Legutóbb pozitívan állt a dologhoz, de most nem tudunk értekezni vele, mert külföldön van.morfi írta:A felső feliratsáv az modafice grafikai kompetenciája :D
Andras Roos
Indycar 2010: Offical K.O.mmentátor
Indycar 2010: Offical K.O.mmentátor
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. http://www.kepfeltoltes.hu
Há'ja. Azért van "némi" különbség a fenti képhez képest. Ott van az a diffúzor, de egy ilyen kialakításnak a hatása jelentősen kisebb, mint a high-tech F0... mondjuk a szerepe is más a cuccnak.
Peter Rigo
-
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 388
- Csatlakozott: szer. ápr. 02, 2008 10:44 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
-
- Pilóta
- Hozzászólások: 121
- Csatlakozott: szomb. máj. 02, 2009 4:35 pm
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Megfogadtam, hogy nem reagálok senki óvására, mert nekem hivatalból nem lehet, meg nem is az én dolgom a bíráskodás - legfeljebb csak a szabályalkotás -, de még élénken él bennem egy reakciód DzSiBi a szezon előtti egyik tesztverseny után, ami talán pont ide vág és nem azért mert itt Kansas-ben történt, hanem mert emberek vagyunk és igenis hibázunk mindannyian. Üldözési mániád pedig ne legyen e miatt, mi szeretünk - főként az autódat.G-BoR írta:Azért óvtam, hogy lehet többet kéne gyakorolni mindenkinek a PITelést és olyan setupot csinálni amivel biztonságosan be lehet menni zöld alatt is
G-BoR írta:Hát a PITemet még mindig nem értem... WU alat 5-6 leprobáltam és még meg se csúszott a kocsi, most meg... na mind1
A zöld alatti elrontott pitkiállást - többek között a felmerült javaslat hatására és mert amúgy is "vizsgafeladat" (idézet G-BoR) - szankcionálni fogjuk a jövőben.
Peter Rigo
- Bodzzza
- Hozzászólások: 797
- Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 9:12 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Tudom, hogy semmi közöm a szabályhozáshoz, se a BT-hez, de ezt én mint versenyző ellenzem, hogy ez szankcionálva legyen!Ginger17 írta: A zöld alatti elrontott pitkiállást - többek között a felmerült javaslat hatására és mert amúgy is "vizsgafeladat" (idézet G-BoR) - szankcionálni fogjuk a jövőben.
Tény, hogy vizsgafeladat, de kérdem én a forgalomban vezetés nem az???
Ha vki 350nel autózik a mezőnyben és megforog az nem veszélyesebb??? Azt nem büntetjük? Az miért van elkönyvelve versenybalesetként? Nemtom, de nekem ez veszélyesebb szitu,mint szolóban a PIT elötti megforgás......... Emberek vagyunk mindenki hibázhat. Ha ez nem jo akkor ott a 2es opció... AI-k....
A probléma forrását én nem ebben látom. Hányszor volt már ilyen, és még lesz is.... Sztem itt a rosszul választott versenytaktika miatt keresünk felelőst.... Azért meg mindenki maga felel. Lutri...
Az,hogy vki kihasználja a sárgánál nyújtott lehetőséget, vki meg nem az mindenkinek a maga dolga. Indycarba ez benne van.... ez adja az 1ik szépségét..... Lehet 19re lapot húzni... lehet bejön lehet nem.... Igazi versenyeken is hányszor láttunk ilyet, hogy vki zöld alatt ment, vki nem. A szerencsén kajak sok múlik. Ennyiből ha vki lottózik és nem lesz 5öse, miért nem pereli be a Szerencsejáték Zrt-t,hogy ők miért nem azt húzták amit ő akart???
SZtem mielőtt szabályozásra kerül ez a dolog jól rágja át a BT.......
Csak ennyit akartam. ;)
http://www.youtube.com/user/Bodzzza
"... so lock up your doughter and lock up your wife, lock up your back door and run for your life...."
"... so lock up your doughter and lock up your wife, lock up your back door and run for your life...."
- voodoo
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 653
- Csatlakozott: csüt. dec. 27, 2007 12:07 pm
- Admin: Admin
- voodoo
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 653
- Csatlakozott: csüt. dec. 27, 2007 12:07 pm
- Admin: Admin
Bodzzza írta:Tudom, hogy semmi közöm a szabályhozáshoz, se a BT-hez, de ezt én mint versenyző ellenzem, hogy ez szankcionálva legyen!Ginger17 írta: A zöld alatti elrontott pitkiállást - többek között a felmerült javaslat hatására és mert amúgy is "vizsgafeladat" (idézet G-BoR) - szankcionálni fogjuk a jövőben.
Tény, hogy vizsgafeladat, de kérdem én a forgalomban vezetés nem az???
Ha vki 350nel autózik a mezőnyben és megforog az nem veszélyesebb??? Azt nem büntetjük? Az miért van elkönyvelve versenybalesetként? Nemtom, de nekem ez veszélyesebb szitu,mint szolóban a PIT elötti megforgás......... Emberek vagyunk mindenki hibázhat. Ha ez nem jo akkor ott a 2es opció... AI-k....
A probléma forrását én nem ebben látom. Hányszor volt már ilyen, és még lesz is.... Sztem itt a rosszul választott versenytaktika miatt keresünk felelőst.... Azért meg mindenki maga felel. Lutri...
Az,hogy vki kihasználja a sárgánál nyújtott lehetőséget, vki meg nem az mindenkinek a maga dolga. Indycarba ez benne van.... ez adja az 1ik szépségét..... Lehet 19re lapot húzni... lehet bejön lehet nem.... Igazi versenyeken is hányszor láttunk ilyet, hogy vki zöld alatt ment, vki nem. A szerencsén kajak sok múlik. Ennyiből ha vki lottózik és nem lesz 5öse, miért nem pereli be a Szerencsejáték Zrt-t,hogy ők miért nem azt húzták amit ő akart???
SZtem mielőtt szabályozásra kerül ez a dolog jól rágja át a BT.......
Csak ennyit akartam. ;)
Érdekes kérdés. Szerény véleményem szerint csak akkor lehetne ezt büntetni ha valaki a pit bemenetelkor - kimenetelkor rámegy - rácsúszik (és ezzel balesetet vagy veszélyhelyzetet okoz) a pálya fehér vonalára , ez veszélyes. Az hogy valaki megforog az benne van.
- Bodzzza
- Hozzászólások: 797
- Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 9:12 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
ezzel jobban egyetértenék! ;)voodoo írta: Érdekes kérdés. Szerény véleményem szerint csak akkor lehetne ezt büntetni ha valaki a pit bemenetelkor - kimenetelkor rámegy - rácsúszik (és ezzel balesetet vagy veszélyhelyzetet okoz) a pálya fehér vonalára , ez veszélyes. Az hogy valaki megforog az benne van.
http://www.youtube.com/user/Bodzzza
"... so lock up your doughter and lock up your wife, lock up your back door and run for your life...."
"... so lock up your doughter and lock up your wife, lock up your back door and run for your life...."
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Én úgy gondolom, hogy meg lehet találni a megfelelő egyensúlyt. El lehet érni, hogy a versenyzők gyakorolják ezt a dolgot, mert ez pl. egy olyan kézzel fogható mozzanat, amit lehet fejleszteni és ezáltal elkerülni a felesleges sárga zászlós szituációkat. Persze ha valaki megpörög - ahogy voodoo mondja - benne van a pakliban, és szankció esetén nyilván a VB nem is fogja "agyonbüntetni" a vétkest, egy figyelmeztetést azonban szvsz megér majd a dolog.
A lökdösődést pedig akkor tudjuk majd 100%-osan vizsgálni, ha lesz egy javított spotter, ami mindenki rendelkezésére áll. Nekem a csütörtöki verseny legnagyobb tanulsága, hogy ha nekem szól a spotter, az még nem azt jelenti, hogy a másik versenyzőnek is szól... ez nagyon gáz. Addig csak a józan észre és a másik korrektségében lehet bízni. A következő hónapban leteszteljük a javítási lehetőségeket, hogy az 500-ra ne legyen ilyen jellegű gondunk.
A lökdösődést pedig akkor tudjuk majd 100%-osan vizsgálni, ha lesz egy javított spotter, ami mindenki rendelkezésére áll. Nekem a csütörtöki verseny legnagyobb tanulsága, hogy ha nekem szól a spotter, az még nem azt jelenti, hogy a másik versenyzőnek is szól... ez nagyon gáz. Addig csak a józan észre és a másik korrektségében lehet bízni. A következő hónapban leteszteljük a javítási lehetőségeket, hogy az 500-ra ne legyen ilyen jellegű gondunk.
Peter Rigo
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Szántó Zolit kellene megkeresnem..ha valaki tud az oválversenyzésről, az indy500-ról akkor az ő..morfi írta:rF hangos, még kísérletezem a hanggal, mert amit belőttem anno win7 alatt azt kezdhettem előlről itt xp-n. A felső feliratsáv az modafice grafikai kompetenciája :D Mivel indulok Indy 500-on ezért még szervezem az embereket, így egyelőre nem ígérek semmit az élővel kapcsolatban. Ha sikerül azt a gárdát összetoboroznom akiket szeretnék, akkor semmi akadálya.Ginger17 írta:@ Morfi
Megnéztem a közvetítést. Nem volt rossz, de mi az oka annak, hogy a hangotok metosszal ennyire halk lett (vagy az rF hangos)? Illetve a felső feliratsávot talán módosítani kellene, mert ez a piros-sárga kombináció nem túl kontrasztos... de lehet, hogy csak én vagyok vak. A Pole Day-Indy 500 már mehetne élőben? Mit gondoltok? Ja és köszi a melót.
motorsportok.hu és azt váltó http://irace.hu/ oldalra írja a cikkeit. Anno a sport1-stúdióban is volt Nascar közvetitéseken.
Ritát nagyon szeretjük semmi baj vele, de szegény az oválhoz nagyon nem ért mert sose érdekelte. Főleg Greg balesete miatt sem..
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
diffuzor:
F1 ugye pár éve (pontosan nem tudom) vezette be a diffuzort és slicket egyszerre.
pont.
Ami Dzsibi képén van Voodooval értek egyet..fenéklemez ez megvan utcai autóknál is. Tehát ezt nem nevezem diffuzornak.
Pont
A Honda is tervezet egy koncepciós autót amin a teljes hátsó résznél diffuzort tett volna oda egybe épitve a szárnyal
F1 ugye pár éve (pontosan nem tudom) vezette be a diffuzort és slicket egyszerre.
pont.
Ami Dzsibi képén van Voodooval értek egyet..fenéklemez ez megvan utcai autóknál is. Tehát ezt nem nevezem diffuzornak.
Pont
A Honda is tervezet egy koncepciós autót amin a teljes hátsó résznél diffuzort tett volna oda egybe épitve a szárnyal
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 4481
- Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Pitbejáratnál megforgás..vagy valaki kifogy a naftából.
ezeket nem büntetném..hozzátartozik a versenyhez. azt viszont igen aki lemegy fehér vonal alá és onnan előz vagy vágbe hirtelen vissza az ívre.És nem ilyen nevetséges "figyelmezetetésben részesül" semmit sem érő büntikkel. 20 pontlevonás, road pályán uccsó rajthely, áthajtásos bünti van tengernyi lehetőség.
egyébként tetszett volna akkor kijönni tankolni mikor néhányan kimentünk 65 literrel a tankban arra számítva, hogy egy esetleg hosszú zöld periódusnál a többieknek hamarabb kelljen kijönni és aljas mocskos módon számítani arra, hogy a maradék 20-25 liter alatt valaki hibázni fog és sárga alatt mehetünk ki tankolni.
Pontosan ez történt.
Miért nem lehet feladni az 1-2-3. helyet a táv felénél és bevállani egy ilyen + kiállást? Addig utazni és túlélni kell.
Szerencsénk volt? igen de ez is az oválozás velejárója.
Danica győzelme Motegiben..ismerős a szitu? Neki volt benyája a többiek kifogytak és zöld alatt mentek tankolni a vége elött 5 körrel..
ezeket nem büntetném..hozzátartozik a versenyhez. azt viszont igen aki lemegy fehér vonal alá és onnan előz vagy vágbe hirtelen vissza az ívre.És nem ilyen nevetséges "figyelmezetetésben részesül" semmit sem érő büntikkel. 20 pontlevonás, road pályán uccsó rajthely, áthajtásos bünti van tengernyi lehetőség.
egyébként tetszett volna akkor kijönni tankolni mikor néhányan kimentünk 65 literrel a tankban arra számítva, hogy egy esetleg hosszú zöld periódusnál a többieknek hamarabb kelljen kijönni és aljas mocskos módon számítani arra, hogy a maradék 20-25 liter alatt valaki hibázni fog és sárga alatt mehetünk ki tankolni.
Pontosan ez történt.
Miért nem lehet feladni az 1-2-3. helyet a táv felénél és bevállani egy ilyen + kiállást? Addig utazni és túlélni kell.
Szerencsénk volt? igen de ez is az oválozás velejárója.
Danica győzelme Motegiben..ismerős a szitu? Neki volt benyája a többiek kifogytak és zöld alatt mentek tankolni a vége elött 5 körrel..
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
Egyetértek veled, de Zolit már anno is hívtuk, de mindig hárított. Illetve úgy tudom, hogy a gépe kevés az rF-hez... majd rákérdezünk megin'.Dietrich írta:Szántó Zolit kellene megkeresnem..ha valaki tud az oválversenyzésről, az indy500-ról akkor az ő..morfi írta:rF hangos, még kísérletezem a hanggal, mert amit belőttem anno win7 alatt azt kezdhettem előlről itt xp-n. A felső feliratsáv az modafice grafikai kompetenciája :D Mivel indulok Indy 500-on ezért még szervezem az embereket, így egyelőre nem ígérek semmit az élővel kapcsolatban. Ha sikerül azt a gárdát összetoboroznom akiket szeretnék, akkor semmi akadálya.Ginger17 írta:@ Morfi
Megnéztem a közvetítést. Nem volt rossz, de mi az oka annak, hogy a hangotok metosszal ennyire halk lett (vagy az rF hangos)? Illetve a felső feliratsávot talán módosítani kellene, mert ez a piros-sárga kombináció nem túl kontrasztos... de lehet, hogy csak én vagyok vak. A Pole Day-Indy 500 már mehetne élőben? Mit gondoltok? Ja és köszi a melót.
motorsportok.hu és azt váltó http://irace.hu/ oldalra írja a cikkeit. Anno a sport1-stúdióban is volt Nascar közvetitéseken.
Ritát nagyon szeretjük semmi baj vele, de szegény az oválhoz nagyon nem ért mert sose érdekelte. Főleg Greg balesete miatt sem..
Peter Rigo
- Ginger17
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 3224
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm
- RPeti
- Hozzászólások: 712
- Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
- Admin: Admin
- RPeti
- Hozzászólások: 712
- Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
- Admin: Admin
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
A MaSzim adatbázisában mindig minden megtalálható, sőt ugyebár filmek is vannak szép számmal, de a szimulátor közvetítések alatt megtalálsz visszamenőleg is mindent, jelenleg fél terra mennyiségben.RPeti írta:Szívesen megnézném a közvetítést utólag, merthogy pénteken nem tudtam.. lehet ezügyben tenni valamit?
Ahogy a hírek oldalon olvasható ehhez FTP vezérlő progi kell.
kiszolgáló: 87.229.108.129
név: ftp
jelszó: maszim
- RPeti
- Hozzászólások: 712
- Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
- Admin: Admin
Köszönöm szépenmetosz írta:A MaSzim adatbázisában mindig minden megtalálható, sőt ugyebár filmek is vannak szép számmal, de a szimulátor közvetítések alatt megtalálsz visszamenőleg is mindent, jelenleg fél terra mennyiségben.RPeti írta:Szívesen megnézném a közvetítést utólag, merthogy pénteken nem tudtam.. lehet ezügyben tenni valamit?
Ahogy a hírek oldalon olvasható ehhez FTP vezérlő progi kell.
kiszolgáló: 87.229.108.129
név: ftp
jelszó: maszim
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 56 vendég