Szerverre lépéssel, csapatrádióval, szabályokkal, jogosítvánnyal és óvással kapcsolatos információk.
Ede
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 320
Csatlakozott: kedd jún. 20, 2006 8:51 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Ede » hétf. márc. 29, 2010 10:57 am

Knife írta:Én voltam Ede. Nincs harag, de már kezdem unni, hogy ahányszor rajthoz állok, valaki elintéz. Ráadásul nem is tudok minden futamon indulni, ezért ide is teszteltem egy hete minden nap pár órát, ami hamar kárbaveszett.
Dehát ez van. Malajzián megint nem leszek húsvéti családlátogatás miatt, úgyhogy majd azután...
Nagyon sajnálom! Nem szoktam ilyesmit, de amikor megláttalak, már késő volt... Sry

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » hétf. ápr. 05, 2010 7:35 pm

Junior Futam TiAida

Felvezető körön KDM keresztbe állt elöttem én meg belementem emiatt első szárnyam letört mert valakik elötte fékpróbákat csinálnak kanyarokban.
Kérem az eset kivizsgálását.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

G-BoR
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 388
Csatlakozott: szer. ápr. 02, 2008 10:44 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: G-BoR » pén. ápr. 16, 2010 4:01 pm

Tisztelt Versenybíróság!

A 2010 április 15.-én megrendezésre kerülő MaSzim IndyCar Sorozat 3. futamán (Barber Motorsport Park) induló 6-os számú Team Penske versenyzője (Bedy) ellen óvást nyújtok be.

Óvásom: A 33.körben (40:56) a célegyes végén összeértünk, mivel Bedy nem vette figyelembe, hogy még mellette vagyok és rám húzott aminek a következménye az lett hogy megcsúsztam, Csak a gyors reakciómnak köszönhetően nem lett nagyobb baj, így a keresztbe csúszó autómat még meg tudtam fogni.

Szeretném megjegyezni hogy ez nem az első esett, amikor Bedy leszorít és nem hagy elég helyet!

Üdvözlettel: Viski Gábor Albert (DzSiBi) a Andretti Green Racing (7-es számú autó) versenyzője.
Kép

Spike
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 104
Csatlakozott: vas. ápr. 19, 2009 9:13 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Spike » csüt. ápr. 22, 2010 7:28 pm

Üdv, nem vagyok egy óvós típus de szeretném ha megvizsgálnátok a köztem (Spike) és Gstyle közt történt incidenst az Indycar Long Beach-i futamának 11. körében

Avatar
Bodzzza
Hozzászólások: 797
Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 9:12 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Bodzzza » csüt. ápr. 22, 2010 8:15 pm

megóvom a pályát.... ez 1 bugos fos....... 1xre 3an szoptunk miatta......... remélem nem volt trágár....
http://www.youtube.com/user/Bodzzza
"... so lock up your doughter and lock up your wife, lock up your back door and run for your life...."
Kép

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Ulvar » csüt. ápr. 22, 2010 9:34 pm

Üdv!

Szeretnék 2 ügyet a Long Beachi futammal kapcsolatban kivizsgáltatni.

Szerver Replay idő szerint

1, 4:14-nél Ginger ahogy visszajön a pályára. Ezt szeretném megóvni itt szállt először mindent.

2, 6:51 Gadfly mellé beszúrtam nagyon szűken de érzésem szerint szabályosan mellette voltam utána rám húzott és neki lökött a falnak...itt még inkább meghalt a rendszer alattam.

Köszönöm.
Kép

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Gadfly » csüt. ápr. 22, 2010 10:25 pm

Ulvar írta: 2, 6:51 Gadfly mellé beszúrtam nagyon szűken de érzésem szerint szabályosan mellette voltam utána rám húzott és neki lökött a falnak...itt még inkább meghalt a rendszer alattam.
Alap esetben ilyenkor bocsit kérek, de én ilyenre nem is emlékeztem, és ahogy visszanéztem nagyon nincs is itt mit bocsit kérni utólag sem.
A ráhúzást egy kicsit erősnek tartom mivel csak az ívet tartottam, ráadásul én voltam előrébb és belső íven is.
Ha ott nem tartom az ívemet akkor a következő balosban csúsztam volna ki ez miatt (jobbra feléd), szóval sztem sehogy sem lett volna jó a próbálkozásod. Azt meg ne várd el, hogy azért befékezzek, hogy elmenj mellettem. ;)

Ha már a bírok minket néznek, akkor ajánlom nekik a 18:05-öt is! Ez csak is jóindulatból volt, mivel sérült volt az autóm és gondoltam így jobb lehet, de tévedtem, mert nem voltál gyorsabb Te se. (gondolom a sérüléseid miatt)
Ennek az esetnek semmi köze az Ulvar által óvott 6:51-hez!


Viszont ha már ennyire belendült itt az óvás, akkor Én is kivizsgáltatnék egy esetet. Semmi bajom az illetővel (sőt 8) ) csak elég kellemetlen volt ezt miatt hátul vergődni ismét. :cry:
Tehát Gstyle vs. Gadfly -> 0:37
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Gadfly » szomb. ápr. 24, 2010 9:21 am

Ginger17 írta: Gadfly vs. Gstyle

A versenybíróság nem tudta érdemben megvizsgálni az esetet. Az óvásnál Gadfly 0.37 időpontot adott meg. Nos, a szerver időt figyelembe véve 0.37-nél még állt a mezőny. A 37. percben Gadfly egyedül haladt a pályán, míg a 37. körben már kiesett. Kérjük, hogy az óvásokat a szerver replay alapján nyújtsátok be, mert így nem tudjuk vizsgálni az esetet. Légy oly' kedves Gadfly és ha még mindig érvényben tartod az óvásodat, akkor jelölj meg pontos időpontot és kört.
Sry! Első kör - 3:52 (szerver replay alapján)
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

W A Mozart
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 669
Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: W A Mozart » pén. máj. 07, 2010 9:14 am

Szeretném kivizsgáltatni a köztem és Voodoo közötti esetet, mely a szerver replayen 55:55 és 56:00 között történt. Versenybírókat kérem a feltételezhető szándékosság és hepciáskodás súlyosbító körülményének figyelembevételére, és minimálisan az oválos vizsga forgalom részének ismétlésére kötelezze a vétkest. Rendkívül súlyos baleset lehetett volna belőle, ráadásul blokkolásnak is minősül.
Köszönöm.

Avatar
sanya
Hozzászólások: 1117
Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 5:31 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: sanya » pén. máj. 07, 2010 9:35 am

W A Mozart írta:Szeretném kivizsgáltatni a köztem és Voodoo közötti esetet, mely a szerver replayen 55:55 és 56:00 között történt. Versenybírókat kérem a feltételezhető szándékosság és hepciáskodás súlyosbító körülményének figyelembevételére, és minimálisan az oválos vizsga forgalom részének ismétlésére kötelezze a vétkest. Rendkívül súlyos baleset lehetett volna belőle, ráadásul blokkolásnak is minősül.
Köszönöm.
Minek ide versenybíróság ha eldöntötted ki a hibás és a büntit is kiosztottad neki....? :lol:
Ne komolytalankodj már!
Óvj, és várd meg a bírák döntését! :twisted:

W A Mozart
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 669
Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: W A Mozart » pén. máj. 07, 2010 9:37 am

Örülök, hogy vigyorgó fej nélkül is lehetett érezni a helyzet komolyságát :D :D :shock:

G-BoR
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 388
Csatlakozott: szer. ápr. 02, 2008 10:44 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: G-BoR » pén. máj. 07, 2010 11:51 am

Sorozat: MaSzim IndyCar Sorozat 2010
Verseny: Kansas Indy 300
Dátum: 2010.05.06.

Szeretném ha a Versenybíróság a 148. körbe (Server Replay Current Time: 84:43) beintett sárgát kivizsgálná

A serverreplay többször megnnézve két pilóta lehet érintett:

Vision Racing 20-as rajtszámmal versenyző Gadfly
és a
Ganassi/Schmitt 99-es rajtszámmal versenyző Juhi

Az én észrevételem:
A sárgát Gadfly miatt kaptuk, mivel a PIT előtt megpördült. Érzésem szerint ez elkerülhető lett volna a PIT kiállás gyakorlatával (megjegyzem hogy ez vizsga feladat!).
Ha nem lett volna sárga Gadfly miatt, akkor Juhi benzinkifogyása okán kaptunk volna sárgát (mivel megállt a pályán az autója), ami szerintem ismét egy figyelmetlenség miatt történt meg.

valamint szeretném kérni a tisztelt Versenybíróságot, hogy a versenyzőkbe jobban nyomatosítsa azt, hogy hogyan is kell oval pályán versenyezni. A futam alatt többször tapasztaltam cikkázást, szándékosan a fehér vonal alá szorítást. Mivel nagyon sok ilyen volt nem kezdeném el sorolni a neveket, remélem Indianapolisba nem csak technikailag, de mentálisan is felkészülnek a tisztelt versenyzőtársak, és fejben mindent helyre tesznek hogy is kell ovalon versenyezni.

Köszönöm a figyelmet

Üdvözlettel:
DzSiBi (Andretti/Green #7)
Kép

G-BoR
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 388
Csatlakozott: szer. ápr. 02, 2008 10:44 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: G-BoR » pén. máj. 07, 2010 1:34 pm

G-BoR írta:Sorozat: MaSzim IndyCar Sorozat 2010
Verseny: Kansas Indy 300
Dátum: 2010.05.06.

Szeretném ha a Versenybíróság a 148. körbe (Server Replay Current Time: 84:43) beintett sárgát kivizsgálná

A serverreplay többször megnnézve két pilóta lehet érintett:

Vision Racing 20-as rajtszámmal versenyző Gadfly
és a
Ganassi/Schmitt 99-es rajtszámmal versenyző Juhi

Az én észrevételem:
A sárgát Gadfly miatt kaptuk, mivel a PIT előtt megpördült. Érzésem szerint ez elkerülhető lett volna a PIT kiállás gyakorlatával (megjegyzem hogy ez vizsga feladat!).
Ha nem lett volna sárga Gadfly miatt, akkor Juhi benzinkifogyása okán kaptunk volna sárgát (mivel megállt a pályán az autója), ami szerintem ismét egy figyelmetlenség miatt történt meg.

valamint szeretném kérni a tisztelt Versenybíróságot, hogy a versenyzőkbe jobban nyomatosítsa azt, hogy hogyan is kell oval pályán versenyezni. A futam alatt többször tapasztaltam cikkázást, szándékosan a fehér vonal alá szorítást. Mivel nagyon sok ilyen volt nem kezdeném el sorolni a neveket, remélem Indianapolisba nem csak technikailag, de mentálisan is felkészülnek a tisztelt versenyzőtársak, és fejben mindent helyre tesznek hogy is kell ovalon versenyezni.

Köszönöm a figyelmet

Üdvözlettel:
DzSiBi (Andretti/Green #7)
kiegészítés:

ezzel a sárgával ami mások figyelmetlensége és készületlensége okozott min három pilóta győzelmi esélyei szálltak el, név szerint: Bedy, Voodoo és DzSiBi (azaz én).
Kép

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » szomb. máj. 08, 2010 8:47 pm

Urak!

Ezúton szeretném jelezni, hogy nincs szükségünk bizonyítékokra bizonyos esetekben egy döntéshez. Kemény döntés esetén egy 5-ös szenior csoport dönt és amennyiben 100%-os vagyis mind az 5-en úgy látják szabálytalan előnyszerzés történt, annak megfelelően fogunk eljárni. Természetesen azt is figyelembe véve, hogy esetleg másnak segít ezzel egy pilóta. Direkt tudatos sárga okozásért nagyon kemények leszünk és mivel ez csak egy játék a probléma megoldásakor más etikai szabályokat is akár felrúgunk - mindenkit büntetve, olyat is aki csak közvetve ludas! Ez van.

Gadfly esetében 100%-osan eddig úgy láttuk (Ginger, Zöldi, metosz), hogy ilyesmiről szó sincs, és mivel a gép a verseny már áthajtásos büntetéssel is honorálta a hibáért, valószínű figyelmeztetésben részesítjük.


Voodoo VS Mozart esete én úgy látom, hogy nem történt baleset, kezelhető volt a dolog. Ennek ellenére, azért mindekinek figyelmeztetést javasolok.
Kép

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Gadfly » szomb. máj. 08, 2010 11:44 pm

A véleményem az esetről itt leírtam. Akármilyen büntetést is hoz a bíróság, el fogom fogadni, hiszen hibáztam. Magam mellett viszont annyival érvelnék (mivel felvetődött a sértett oldalról a nem gyakorlás, figyelmetlenség és készületlenség fogalma is), hogy verseny alatt 4 alkalommal kellett zöld alatt a pitbe mennem:
- első alkalomnál egy telitankos etap után kopott gumikkal, üzemyanyagszükséglet miatt
- második alkalomnál szintén egy telitankos etap után kopott gumikkal, üzemyanyagszükséglet miatt (ennél történt a megpörgés)
- harmadik alkalomnál (a megpörgés által kiszabott) áthajtásos büntetés miatt
- negyedik alkalomnál szintén egy áthajtásos büntetés miatt, melyet egy sárga alatt lévő tankolásnál kaptam (feltehetően a pitvonal átlépésekor előrébb voltam mint a pályán lévő előttem lévő helyezett)

Tehát a 4-ből 1 nem jött össze és annál az egynél lényegesen kopottabb gumival kellett érkeznem, mivel ez alatt a telitankos etap alatt nem lehetett annyit spórolni a gumikkal (sárga szakasz), mint az első zöld alatti pitelésemnél, melynél szintén telitankos etap után jöttem ki, de nem annyira kopott gumikkal.
Nem a mentséget akarom ezzel keresni, mert a hiba az hiba, melyet felvállalok, de egyszerűen ott beforgott az autó és magam is érthetetlenül álltam a helyzet előtt. Egy népi mondást tudnék ehhez hasonlítani miszerint: "A lónak négy lába van, mégis megbotlik"
Valami ilyesmi történ velem hiszen a "patkók" már nem működtek. Sajnálom az esetet, mint ahogy azt is sajnálom, hogy van aki ezzel próbálja vigasztalni magát a tulajdonképpeni korábban meghozott rossz taktikai döntése miatt és ezzel másra hárítani a felelősséget. Éppen ezért minden tiszteletem azon a versenyzőtársaim felé, akik a sértett szerint szintén a hibám "áldozatai" lettek, de moderálni tudták az esetet. :roll: ;)
Továbbá sajnálattal olvasom, hogy a szándékosság gyanúja is felvetődött, hiszen jómagam is itt szembesültem ezzel először. :? Remélni tudom, hogy csak a bírók vették ezt figyelemebe mint egy lehetőséget és nem valaki (pl. sértett) felvetésére tért ki erre Metosz az előző hsz-ben, mert ha esetleg így lenne, akkor komoly gondok lehetnek azokban a fejekben, ahol e vádak születhettek...

Várom a bírók jogerős és helyes ítéletét az általam okozott "károkkal" kapcsolatban!
Viszont, ha lehet javaslatom (csak, hogy poén és derű is legyen a hsz-ben), így Vele büntessetek. :lol:
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

W A Mozart
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 669
Csatlakozott: szomb. nov. 08, 2008 10:23 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: W A Mozart » vas. máj. 09, 2010 7:33 am

metosz írta:Urak!

Ezúton szeretném jelezni, hogy nincs szükségünk bizonyítékokra bizonyos esetekben egy döntéshez. Kemény döntés esetén egy 5-ös szenior csoport dönt és amennyiben 100%-os vagyis mind az 5-en úgy látják szabálytalan előnyszerzés történt, annak megfelelően fogunk eljárni. Természetesen azt is figyelembe véve, hogy esetleg másnak segít ezzel egy pilóta. Direkt tudatos sárga okozásért nagyon kemények leszünk és mivel ez csak egy játék a probléma megoldásakor más etikai szabályokat is akár felrúgunk - mindenkit büntetve, olyat is aki csak közvetve ludas! Ez van.

Gadfly esetében 100%-osan eddig úgy láttuk (Ginger, Zöldi, metosz), hogy ilyesmiről szó sincs, és mivel a gép a verseny már áthajtásos büntetéssel is honorálta a hibáért, valószínű figyelmeztetésben részesítjük.


Voodoo VS Mozart esete én úgy látom, hogy nem történt baleset, kezelhető volt a dolog. Ennek ellenére, azért mindekinek figyelmeztetést javasolok.
Nem akarom a feszültséget szítani, de szerintem azért komolyabb dologról van szó. Az, hogy nem történt baleset, csak rajtam múlott, ha valami szimulátorszűz lett volna a helyemben, azt gondolom, ebből nagyon komolyan tömegkatasztrófa is kisülhetett volna. Szerintem az ilyen agresszív szabálytalanságot büntetni kell. A fedélzeti kamerámból jól látszik, hogy Voodoo hirtelen vált ívet, úgy, hogy én már mellette vagyok. Ráadásul ( ami engem mondjuk kevésbé érdekel) ezzel előnyt is szerzett, mert, ha itt megelőzöm, akkor versenybe szállhattam volna például azért a két bónusz pontért. Az pedig, hogy megelőztem volna a replayen tisztán látszik. Valaki csinálhatna belőle egy videót, hogy mindenki megnézhesse, mert érdekel, hogy másnak mi a véleménye. Meggyőzhető vagyok észérvekkel. Szerintem mindenképpen tanulságos eset. Ha nerm jár érte bünti, abból például megtanulja az ember, hogy ezt szabad!???!

Zsoltee
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 224
Csatlakozott: szer. jan. 07, 2009 4:36 pm

Hozzászólás Szerző: Zsoltee » vas. máj. 09, 2010 7:52 am

W A Mozart írta:
metosz írta:Urak!

Ezúton szeretném jelezni, hogy nincs szükségünk bizonyítékokra bizonyos esetekben egy döntéshez. Kemény döntés esetén egy 5-ös szenior csoport dönt és amennyiben 100%-os vagyis mind az 5-en úgy látják szabálytalan előnyszerzés történt, annak megfelelően fogunk eljárni. Természetesen azt is figyelembe véve, hogy esetleg másnak segít ezzel egy pilóta. Direkt tudatos sárga okozásért nagyon kemények leszünk és mivel ez csak egy játék a probléma megoldásakor más etikai szabályokat is akár felrúgunk - mindenkit büntetve, olyat is aki csak közvetve ludas! Ez van.

Gadfly esetében 100%-osan eddig úgy láttuk (Ginger, Zöldi, metosz), hogy ilyesmiről szó sincs, és mivel a gép a verseny már áthajtásos büntetéssel is honorálta a hibáért, valószínű figyelmeztetésben részesítjük.


Voodoo VS Mozart esete én úgy látom, hogy nem történt baleset, kezelhető volt a dolog. Ennek ellenére, azért mindekinek figyelmeztetést javasolok.
Nem akarom a feszültséget szítani, de szerintem azért komolyabb dologról van szó. Az, hogy nem történt baleset, csak rajtam múlott, ha valami szimulátorszűz lett volna a helyemben, azt gondolom, ebből nagyon komolyan tömegkatasztrófa is kisülhetett volna. Szerintem az ilyen agresszív szabálytalanságot büntetni kell. A fedélzeti kamerámból jól látszik, hogy Voodoo hirtelen vált ívet, úgy, hogy én már mellette vagyok. Ráadásul ( ami engem mondjuk kevésbé érdekel) ezzel előnyt is szerzett, mert, ha itt megelőzöm, akkor versenybe szállhattam volna például azért a két bónusz pontért. Az pedig, hogy megelőztem volna a replayen tisztán látszik. Valaki csinálhatna belőle egy videót, hogy mindenki megnézhesse, mert érdekel, hogy másnak mi a véleménye. Meggyőzhető vagyok észérvekkel. Szerintem mindenképpen tanulságos eset. Ha nerm jár érte bünti, abból például megtanulja az ember, hogy ezt szabad!???!
Nem akarok feszültséget kelteni, de ha voodoot azért komolyabban megbüntetnék, akkor téged el kellene tiltani azokért az esetekért amikor a vonal alól 350-nél visszarántottad az autót az ideális ívre. Azt gondolom ha ott szimulátorszüzek lettek volna Gingerék helyében akkor abból nagyon komoly tömegkatasztrófa is kisülhetett volna.
Kép

Avatar
Bedy
Hozzászólások: 1366
Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Bedy » vas. máj. 09, 2010 8:22 am

Kéretik a többi hozzászólást a pilóta csevegőben megtenni. Érdekes a beszélgetés, de ez az Óvások helye.
Köszönet!
Start Me Up

Ede
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 320
Csatlakozott: kedd jún. 20, 2006 8:51 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Ede » hétf. máj. 10, 2010 7:42 am

hi,
kérném a rajt utáni eseményeket átnézni. én még nem néztem meg, de a folyamatos lökdösődés vége a futamom vége lett...
köszi,
E.

Boss
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 100
Csatlakozott: vas. ápr. 25, 2010 1:49 pm

Hozzászólás Szerző: Boss » vas. máj. 16, 2010 5:51 pm

hi!
óvnék....nemzeti f1 bajnokság, monaco
első kör, első szektor után, mirabeau: morfi kiforgat

Avatar
Bedy
Hozzászólások: 1366
Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Bedy » vas. máj. 16, 2010 8:00 pm

Csak , hogy Boss hozzászólása látszódjon ;)

ez
Boss írta:hi!
óvnék....nemzeti f1 bajnokság, monaco
első kör, első szektor után, mirabeau: morfi kiforgat
Start Me Up

Finger
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 44
Csatlakozott: szomb. máj. 08, 2010 5:19 pm
Admin: Admin

Óvás

Hozzászólás Szerző: Finger » vas. máj. 16, 2010 8:34 pm

Sziasztok!
Szeretnék kivizsgálást kérni Ede versenyzéséről minimum az első 4 körről, mert véleményem szerint nagyon sportszerűtlen volt amit csinált.

Előre is köszönöm.
Szász GP 4ever

Németh Balázs, Páli Péter, Ujj Levente

and the boss: Szász Miklós

Spike
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 104
Csatlakozott: vas. ápr. 19, 2009 9:13 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Spike » vas. máj. 16, 2010 9:37 pm

nemzeti f1, monaco, első szektor, első kör danikosz megforgat és emiatt mások is belémjöttek.

Finger
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 44
Csatlakozott: szomb. máj. 08, 2010 5:19 pm
Admin: Admin

Istambul

Hozzászólás Szerző: Finger » vas. máj. 30, 2010 6:33 pm

Istambul

Ezúton szeretnék elnézést kérni Cpt. Genio-tól amiért 2-szer is kilöktem. Nagyon sajnálom, nem mértem fel az autóm kárait eléggé, ezért nem tudtam felmérni féktávjaim ideális nagyságát. Tom, remélem csak simán elfélezted magad amikor meglöktél, de megvárhattál volna. És még1x elnézést szeretnék kérni. Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed
Szász GP 4ever

Németh Balázs, Páli Péter, Ujj Levente

and the boss: Szász Miklós

Tom
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 1131
Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tom » vas. máj. 30, 2010 6:51 pm

@Finger

Én egy szimpla versenybalesetnek éreztem a szitut!
Mellesleg egy kezem meg tudnám számolni, hogy az itt töltött 4 évem alatt hányszor óvtak ellenem :wink: ! Ha úgy érzed hibáztam, akkor bocsánatot kérek!

üdv: Tom

Finger
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 44
Csatlakozott: szomb. máj. 08, 2010 5:19 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Finger » vas. máj. 30, 2010 7:00 pm

egy szóval nem mondtam, hogy szabálytalan voltál, én is rosszul reagáltam, így kipördültem, te jöttél ki belőle szerencsésen, legközelebb óvatosabb leszek :) grat az eredményedhez
Szász GP 4ever

Németh Balázs, Páli Péter, Ujj Levente

and the boss: Szász Miklós

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Ulvar » vas. máj. 30, 2010 9:53 pm

Finger remélem hallottad amit TSen mondtam.

Nézd meg még egyszer légyszíves mit csináltál az első kanyarokban. Ne legyél túl buzgó. Indianapolisban figyelj erre hogy ne légy túl buzgó az első körökben mert 3 órás a futam! (figyelj oda légyszíves).
Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » kedd jún. 15, 2010 5:02 pm

Junior futam Milwaukee kérem az alábbi esetek kivizsgálását!

33. kör 20:38-nál Bartos rámhúzza az autóját és a vége a történetnek seggel a falban kötök ki hátsó szárnycsere a boxban. Az eset elött már valaki kérdezte tőle használ spottert..a válaszából és ebből az esetből ítélve egyértelműen nem.

42. kör tömeg baleset ami miatt az első szárnyam törik le az autó maradék része is besárgult, jelentősen lassul az autó. Kérem kivizsgálni ki idézte elő a sok autót érintő balesetet.

74. kör 41:32-nél Mozartot próbálom többször is megelőzni de néha életveszélyes dolgokat művel a kanyarokban (láthatóan nem nagyon van a helyzet magaslatán) majd megis csúszik a kanyarban, keresztbe áll elöttem én belerohanok első szárny ismét letörik.
Miután elnézést kért bevallja semmit nem készült a futamra a setup amit kapott alkatmatlan volt a versenyre.

u.i. nem haragszok senkire de egy biztos dobogótól fosztottak meg ezek az események.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Avatar
RPeti
Hozzászólások: 712
Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: RPeti » pén. jún. 25, 2010 10:13 am

Indycar 8. futam Iowa

Két esetet szeretnék kivizsgáltatni.

1. Replayem szerint 99:50-nél

RPeti kontra Ulvar. Sárga utáni rajtnál jelentős tempóelőnyben érkezem Ulvar mögött. Elkezd balra húzódni a belső ív felé, én kívülről előzném, mikoris hirtelen jobbra rántja a kormányt és összeütközünk.

2. Replayem szerint 101:00-nál

RPeti kontra Ulvar. Ulvar az ív közepén, én Zsolteee szélárnyékában érkezem mellé a belső íven. Ulvar felcsúszik az ívről majdnem a palánkig, majd onnan visszahúzódva a bal első kerekével eltalálja az autómat.

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Ulvar » csüt. júl. 01, 2010 10:35 pm

Nem fogadom el a büntetést és bojkottálni fogom a futamot abban a helyzetben ha nem módosítja a bírói testület a büntetést vagy nem magyarázza meg hogy milyen alapon mondja hogy én direkt húztam rá az autót RPetire.

1, nincs szerver replay magyarul saját replay alapján néztétek meg a dolgot ami kapásból már nem valós.
2, Nem kérdezett meg az üggyel kapcsolatban senki, másokat ilyenkor faggattatok.
3, Még egyszer leírom ha nem módosítjátok a büntetést pont levonásra akkor a következő futamot bojkottálni fogom nem is kicsit, én nem leszek az új szabályoknak a tesztelő büntetendője ahogy már 2 éve, kicsit bele untam ebbe a dologba
4, Ha direkt akartam volna kilökni akkor nem így teszem, hanem akkor meg is forog Peti úgy hogy célba se ér, csak hogy én ekkora paraszt nem vagyok és én is ember vagyok és hibázhatok 80 kör óta fent lévő gumival jó hogy lecsúszik az ember az ívről úgy hogy hót ideges mert mindenki az ő helyére pályázik!


Utoljára mondom amennyiben nem módosítjátok vagy törlitek a büntetést keményebben kell fellépnetek ellenem, És ezt nem net huszárként mondom hanem remélem a bírói testület tagjai ott lesznek 14-15én mert ott is szeretném a szemükbe mondani!

Ha nem tetszik a stílus ahogy leírtam sajnálom én nem nevetek most majd fogok később hogy a lelkiismeretem megnyugodjon. Még egyszer mondom ez az egész bírói testületnek szól!!!
Kép

Avatar
voodoo
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 653
Csatlakozott: csüt. dec. 27, 2007 12:07 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: voodoo » csüt. júl. 01, 2010 10:46 pm

Voodoo 173. kör

Voodoo a T3 előtt a pályán lassít majd megáll. A szabályzat vonatkozó pontja szerint "Zöld zászlós periódus alatt a pályán indokolatlanul lelassítani vagy megállni, ezzel pedig biztonsági periódust előidézni TILOS, és durva pályaszabály sértésnek minősül."A durva pályaszabály sértésből adódóan voodoo büntetése az oválos jogosítvány azonnali felfüggesztése - a következő ovál verseny előtt megerősítés, illetve felülvizsgálat szükséges, továbbá kiegészítő büntetésként voodoo a következő bajnoki versenyen pit áthajtásos büntetésben részesül.



Fellebbeznék a döntés ellen : Természetesen elismerem a dolgot hogy félreálltam és kiléptem , sárga zászlós periódust nem emlékszem hogy okoztam volna sőt szerintem nem , de ha így van sajnálom. A büntetést meg indokolatlanul súlyosnak tartom , nem veszélyeztettem senkit (ha ott maradok abban az állapotban ezt nem garantáltam volna) lehúzódtam a pit sávra. Kérném ennek a felülvizsgálatát büntetés mérséklését ...

Továbbá : Megóvnám a büntetést mint új szabályt. A versenyt a régi szabály rendszer szerint futottuk , tehát a régi elbírálás szerint kell értékelni nem a most kihírdetett szabályzatot (amit el se fogadtam eddig) kellene alkalmazni. Szóval megóvnám ezt a részét is a történetnek és a régi elbírálás szerint értékelni a dolgokat nem csak az én esetemben, hanem a többiekében is !!!!

üdv.
"Tommy KUPLUNG !!! " by Voodoo (Indy500 2012)

"Mise után okos a gyülekezet" by Ginger (Texas 2010)

"Majd visszafigyelem" by Dzsibi (Texas 2010)

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Knife » csüt. júl. 15, 2010 10:35 am

Bírói döntést elfogadom. Majd tesztfutamot lefutom. Hotlaps nincs, így biztos nem fogok rajta szerepelni.
Hozzáfűzni valóm:
Eddig 1 futamra nem jöttem, mert felháborított az időzítése. A többi még az évad kezdete előtt be lett jelentve, ezért nem értem mi ez a nagy meglepődés rajta... Sőt ezután is sok futamról fogok hiányozni suli miatt. Szóval majd minden futam előtt csinálom a tesztversenyeket :P

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Gadfly » csüt. júl. 15, 2010 2:18 pm

@Knife
Ahogy látom a bírok engedékenyebbek voltak és nem fogadták el (bizonyos) javaslataimat. :? Ezzel nincs semmi gond, elvégre Ők a bírok! :)
Hotlaps tényleg nincs, de feltehetően lesz majd vmikor. Gondolom a bírok is ezt vették figyelembe a döntés meghozatalakor. Azt, hogy addig Ők hogyan ellenőrzik ezt, az az Ő dolguk. (van rá pár megoldás pl. xml stb.)

Más: Sajnos nem áll módunkban egyesével megjegyezni mindenkitől, hogy ki melyik futamon nem fog majd részt venni. Ez mindenki egyéni dolga/problémája, így ilyenekkel nem foglalkozunk. Azzal viszont foglalkoznunk kell, hogy a "részben szellem", de ettől függetlenül aktív pilótákra szankciót hozzunk. Bár ahogy a mostani bírói kiírásban is látható, idén ez max. csak szimbolikus jelentőséggel bír, de jövőre ennél határozottabban kell majd fellépni. Félre értés végett semmi baj az érintett pilótákkal mert érthető, hogy vannak olyan dolgok melyek közbe jönnek/jöhetnek, de éppen ezért kell jövőre szigorítani az F1-es aktivitási szabályzatot, hogy Ők is jobban el tudják dönteni, hogy vállalni tudják a szezont v. sem.


--------------------------------------


Ha már erről beszélek, akkor itt le is írom, hogy mire gondoltam az aktivitási szabállyal kapcsolatban:

1.: Aki egymást követően 2 alkalommal sem jelzi a futam való részvételét ill. távollétét -> OFF
2.: Aki egymást követően 3. alkalommal is a távollétét jelzi a futamról -> OFF
3.: Aki a szezon közben már az 5. versenyét hagyja ki -> OFF

OFF: Bajnokságban való aktív státusz (ill. autó) elvesztése, és a pontversenyből való kizárás. Ezek visszaszerzésére az adott bajnokság évadjában nem lenne már lehetőség, így tesztpilótai státuszban versenyezhetne tovább. (ja és az adott szezonban a tesztpilóták eleve nem lennének részesei a pontversenynek)

Elsőre lehet drasztikusnak tűnik, de valójában nem az. Ez a minimum melyet sztem el lehet várni egy pilótától, aki jelentkezik az adott évad valamely bajnokságára. Így mindenki mérlegelni tudja előre, hogy mi az amit be tud vállalni. Így feltételezhetően olyan pilóták állnának fel a futamok rajtrácsaira, akik ezt vállalták -> ezáltal a futamok létszáma is magasabb lehet, amely szintén mindenkinek jó, hiszen "igazi" verseny lenne a pályán ill. a bajnokságban. (szimulációhoz is pár lépéssel közelebb kerülnénk)

Ja és gondolom észrevehető volt, hogy az említett szankciónál semmiféle jogosítvány felfüggesztés ill. megerősítésről nem volt szó. Véleményem szerint ezt problémát a bajnokságoknak külön kell kezelniük, mert ha belevonjuk a jogsit, akkor már átfedés lehet több bajnokinál, melyet követni és adminisztrálni nagy meló és tulajdonképp fölösleges. Főleg a road licensznél. (pl. F1-nél jogsit megerősítésre kényszeríteni egy olyan pilótát, aki lehet más bajnokiban aktív, az elég érdekesen néz ki :)) Jelenleg sztem ez probléma és ezt (feljebb írtak alapján) lehetne orvosolni.

(A jogsi az jogsi, még akkor is ha csak virtuális! Ha már itt is így hívjuk, akkor kezelni is hasonlóan kéne sztem. Az életben sem függesztik fel v. veszik el, ha az ember x ideig nem hozza ki a kocsit a garázsból. Megoldás: olyan szankciók, melyek nem a jogsival vannak összefüggésben (természetesen kivéve a speciális eseteket))

Ennyi voltam egyenlőre, gondolom elég is volt! Uff! :D
:arrow:
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Knife » csüt. júl. 15, 2010 8:40 pm

Ez érdekes eszmefuttatás Gadfly. De legalább tudom, hogy jövőre nem fogok jelentkezni.
Nameg az se aki az 5. verseny után jön, hiszen neki már nem lehet pontja :D Elképzelem ahogy jövőre IsTi vezeti a bajnokságot ma vége előtt 4 futammal ő lenne a bajnok, de van 4 hiányzása, utolsó előtti futamra nem tud jönni, mert pl elmegy a nete. Hogy örülne... :D
Ez játék nem? Lehet hozni olyan szabályokat, hogy komolynak tünjön, de van értelme? Aki el tud jönni pár futamra, tapasztalt fair pilóta(nem én), az el se jöjjön, mert a 10 éves Vér Péter 1., 2., 3., 4., stb aktív/überfontos/nagyonkomoly pilóta mindig ráér, hiszen suliba jár, de tanulni nem kell, itt meg duhajkodhat. Vagy ez teljesen elképzelhetetlen jövőkép lenne?
Kapjunk fizetést, akkor nem lesz fontosabb dolga senkinek :D

Avatar
Tony
Hozzászólások: 1461
Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tony » csüt. júl. 15, 2010 9:54 pm

Kicsit én is soknak tartom. Mondjuk például tavaly éppen 5 futamról hiányoztam, és mégis 5. lettem a pontversenyben, mert a többi futamot komolyan vettem. Nem azért hiányoztam 5 futamot, mert éppen nem volt kedvem menni, volt benne mindenféle probléma, pl egy ízben aznap döglött be a kormányom.

Szerintem éppúgy megfelelne az 50% teljesítése a szezonban.
Kép

Tom
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 1131
Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tom » pén. júl. 16, 2010 6:38 am

Gondolom ez még csak egy ötlet Gadfly fejéből.
Nem kell mindjárt támadni. Egyébként én is inkább a teljes szezon 50%-nál húznám meg ezt a határt, ahogy Tony is írta.

De ráérünk erre ősszel.

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Ulvar » pén. júl. 16, 2010 6:50 am

A fifty fifty szerintem is jó, az már tényleg sok ha valaki annyit hiányzik, akkor nem veszi annyira komolyan hogy 20 futamból 10en ráérjen. Lehetne inspirálni az embereket azzal hogy megmutatják a győztesek mit kaptak tavaly novemberben a díjátadón.

Szerk.: beakartam rakni egy képet de nagyon széthúzta úgyhogy hagytam :D.
Kép

Avatar
Tony
Hozzászólások: 1461
Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tony » pén. júl. 16, 2010 8:48 am

Jut eszembe, folytassuk szerintem a Csevegőben, ne az óvásnál elmélkedjünk.
Kép

Nightt
Zárt kasztnis pilóta
Zárt kasztnis pilóta
Hozzászólások: 154
Csatlakozott: csüt. jan. 22, 2009 3:14 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Nightt » pén. júl. 16, 2010 11:33 am

Ovast szeretnek benyujtani.

MTCC Sao Paulo.

Elso verseny 7:55. Mark vs Night.

Ratesz a falra, pedig direkt hagytam neki helyet belul... Ez utan kb 1 mp-et lassult az autom koronkent. Kerem az eset kivizsgalasat.

Koszonom
"Nem a gyozelem, a reszvetel, hanem a fontos!" avagy "Nem a gyozelem, hanem az oszinte reszvetem."

Toby
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 299
Csatlakozott: szer. júl. 16, 2008 4:06 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Toby » pén. aug. 06, 2010 10:09 am

A következő eset kivizsgálását szeretném kérni:

MTCC - Autodrom Most
2. verseny, 15:35; Mark kontra Toby
A balosban enyém lenne a belső ív, de ő mit sem törődve ezzel, úgy fordul, mintha ott sem lennék.
A sün egy makacs állat. Csak akkor hajlandó repülni, ha belerúgok.

Avatar
KOPI
Hozzászólások: 1989
Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: KOPI » csüt. szept. 02, 2010 9:53 pm

Szeretnénk Teqivel kivizsgáltatni egy esetet. Utolso kör utolso méterek.
Mindketten máshogy látjuk az esetet,szeretnénk a szakik véleményét kikérni ez ügyben.
Kép

Avatar
Tequila
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 338
Csatlakozott: hétf. jún. 30, 2008 7:09 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tequila » csüt. szept. 02, 2010 9:54 pm

KOPI írta:Szeretnénk Teqivel kivizsgáltatni egy esetet. Utolso kör utolso méterek.
Mindketten máshogy látjuk az esetet,szeretnénk a szakik véleményét kikérni ez ügyben.
:wink:

Avatar
Zsozsesz
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 403
Csatlakozott: hétf. feb. 16, 2009 9:26 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Zsozsesz » pén. szept. 03, 2010 3:39 pm

Kopihoz hasonlóan én is szeretnék egy esetet kivizsgáltatni. És szintén Tequilaval kapcsolatos.
112. kör T3 T4 . Tequila vs Zsozsesz
Tequila a külső ívről rám huzza az autót, ezáltal én megpördülök, szegény Bodzzza, meg telibe ver. Bodzzza erröl persze nem tehetett. Ezzel a futamomnak annyi.
Köszönöm

Gerrard
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 667
Csatlakozott: szer. jún. 25, 2008 5:29 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Gerrard » pén. szept. 03, 2010 5:56 pm

200. kör
T1 Kopi vs Gerrard

érdekelne a BT véleménye
Kép

Kép

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » hétf. nov. 01, 2010 3:57 pm

1. Verseny
Metro-Dade Homestead Motorsports Complex
2010.10.28.

Tommy78 a verseny 59-ik körében a PIT kiállásnál megpördült és ezzel sárga zászlós szakaszt okozott. Tommy78 ez miatt figyelmeztetésben részesül.
Tommy78 a MICS 2010 sorozat utolsó futamáról hozott 1 figyelmeztetést, ezzel neki 2 figyelmeztetése van egymást követő két futamon.
Tommy78 büntetése zöld periódus alatt történő PIT áthajtás, amelyet a verseny első harmadában kell letöltenie!

Fellebbeznék a döntés ellen, mivel a szabályzatban ez áll:

Büntetési tételek

Általános aktivitási szabálysértés (lásd lentebb): aktivitási figyelmeztetés. Két aktivitási szabálysértés után a versenyző elveszíti a bajnokságban foglalt autóját. Pályaszabálysértés: figyelmeztetés. Ütközés, ami a sértett versenyző idővesztésével, megpördülésével, vagy javítással jár: figyelmeztetés. Szándékos ütközés, szándékos, durva pályaszabálysértés: ligajogosítvány felfüggesztése.

A fenti tételek alapján a két figyelmeztetést begyűjtő versenyző büntetése a ligajogosítvány felfüggesztése.


Miszerint a büntetésem ligajogosítvány felfüggesztése

A PIT áthajtásos büntetés az IndyCar szabályzatban volt, és ez a Cart98 Replay bajnokság amiben a fentebb linkelt büntetés jár a vétségemért, továbbá az sem szerepel a szabályzatban, hogy egy adott büntetés másik BAJNOKSÁGBA átvihető.

Köszönöm.

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » csüt. dec. 02, 2010 10:43 am

Ezúton kérem szépen a tisztelt versenybíróságot, hogy a Cart'98 3 futammal kapcsolatosan nevem törölni szíveskedjen az aktivitásiszabályt sértők listájáról mivel a versenyen mint kommentátor dolgoztam.
Kép

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » csüt. dec. 02, 2010 11:12 pm

metosz írta:Ezúton kérem szépen a tisztelt versenybíróságot, hogy a Cart'98 3 futammal kapcsolatosan nevem törölni szíveskedjen az aktivitásiszabályt sértők listájáról mivel a versenyen mint kommentátor dolgoztam.
Ezt sajnos nem áll módunkban megtenni, mivel a vonatkozó verseny jelentkezős fórumában ebbéli szándékodat (márhogy te kommentátorkodnál) nem jelezted... ellenben - felismerve a hibádat - annak rendje és módja szerint a Gateway verseny jelentkezésénél már javítottad önmagad és az aktivitási szabályok figyelembe vételével a következő szösszenettel jelezted elképzeléseidet...
metosz írta:Természetesen leszek, vagy a pályán vagy TV-nek segítek. :wink:
...amit a versenybíróság nevében köszönünk is. Mivel a korábbi vétségedet azóta nem ismételted, csak a szégyenfolt marad, retorzió nem következik. Kérem, hogy a továbbiakban hasonló módon járj el, mindannyiunk legnagyobb örömére, egy szebb és jobb jövő reményében.

:D :D :D
Peter Rigo

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » csüt. dec. 02, 2010 11:39 pm

A Nazareth-ben hivatalosan voltam kommentként jelen. TS lett megbeszélve. Amennyiben szükséges, tanúkat is tudok.
Így részvételem nem kellett jeleznem, remélve, hogy a Tisztelt szakosztályvezetőség értékeli illetve fejben tartja ezt.

Gateway futamon elvileg nem kellett volna melózni, de előre látható volt ,hogy be kell ugrani. Elsőre Bedy lett kijelölve, végül én csináltam. De annak a futamnak semmi köze a témához csak mivel szóba került gondoltam tisztázom az akkori körülményeket is.

Amennyiben a tisztelt versenybíróság nem értékeli a kommentátori tevékenységet jobban mondva csak figyelmeztetéssel, büntetéssel honorálja a munkát, gyorsan elmehet az ember kedve.

Kérésem továbbra is tisztelettel fenntartom, nevem a feketelistáról törölni szíveskedjetek.
Kép

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » pén. dec. 03, 2010 1:32 pm

A versenybíróságnak továbbra sincs indoka változtatni a döntésén. Gátlástalan fenyegetésnek meg nem dől be. Ellenben ha a továbbiakban nem vállalod a kommentátori feladatokat, azt igen nagy örömmel nyugtázzuk (az IndyCarhoz amúgy sem értesz... khm) és várunk inkább a pályán (ott a helyed, ezt te is tudod) ...

...amennyiben a döntést továbbra sem fogadod el, akkor a MaSzim szabályzat 253§.2005(6) bekezdés "a" pontja szerint "a versenybírói döntések ellen a senior testületnél lehet fellebbezni"... iphone-on. :D
Peter Rigo

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » pén. dec. 03, 2010 9:38 pm

Nem kellenek szeniorok, gátlástalanságról meg szó sincs, tény megállípítás volt, fenyegetés nélkül. Csak egy adminisztrációs hibát kell javítani, reméltem ez magától is menni fog. De azért újra kérem is.
Kép

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Re: ÓVÁS

Hozzászólás Szerző: Knife » pén. márc. 18, 2011 9:10 pm

NF1B 2011 - Bahrain

RPeti - Knife
Rajt után második - harmadik - negyedik kanyar.
Az ilyenekre kéne odafigyelni, hogy hagyjunk egymásnak helyet a pályán. A negyedik kanyarban megsérült a bal első felfüggesztésem.

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: ÓVÁS

Hozzászólás Szerző: metosz » hétf. márc. 21, 2011 10:55 pm

Knife írta:NF1B 2011 - Bahrain

RPeti - Knife
Rajt után második - harmadik - negyedik kanyar.
Az ilyenekre kéne odafigyelni, hogy hagyjunk egymásnak helyet a pályán. A negyedik kanyarban megsérült a bal első felfüggesztésem.

Vizsgálat indult..............
Kép

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: ÓVÁS

Hozzászólás Szerző: metosz » pén. ápr. 01, 2011 4:46 pm

Amennyiben valaki óvni szeretne kéretik ebben a témában megtenni! Az egész csapat nevében köszönöm, hiszen alap, hogy a vizsgálatból tanulhatunk. Személyeskedést kéretik mellőzni!
Kéretik a rajtszám megjelőlésével az óvást benyújtani - nevekre sincs szükség, a bírói döntés majd tartalmazza.
Kép

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: ÓVÁS

Hozzászólás Szerző: Ulvar » pén. ápr. 01, 2011 4:46 pm

Tisztelt NF1B BT!

Szeretném ha megvizsgálnátok az Ausztrál futam rajtját (első körét). Leginkább az első kanyarban történt tömegbalesetet!

Köszönöm.
Kép

pettya
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 227
Csatlakozott: kedd nov. 06, 2007 9:59 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: ÓVÁS

Hozzászólás Szerző: pettya » pén. ápr. 15, 2011 2:04 pm

Szeretnék Óvást benyújtani Csaba Buchert ellen a malájiai futam első kör, 3-dik kanyarjában történtek miatt. Csaba felöklelt így 5 ember ment el mellettem, az autóm nem sérüt meg.

NF1B
Pálya: Malajzia
Sértettek: Petya - Csaba Buchert
Kép

Csaba
Hozzászólások: 1755
Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: ÓVÁS

Hozzászólás Szerző: Csaba » pén. ápr. 15, 2011 4:24 pm

1.kör első kanyar, Petya kivág mögülem a ToroRossoval és berongyol mellém, majd a balosban Danikoszt kiüti, mind2 eset külön is vizsgálható.

1.kör 3. kanyar, már érkezett óvás, akkor azt javaslom nézzétek meg ti is. Spiczi belül én középen, Petya kívül.

1.kör 2.szektor vége. Én jóban vagyok Aflaccal, de most nagyon felhúzott ez a verseny, sajnálom Balázs de itt te voltál ludas.... Ezt is óvom.

2.3.4. kör több helyen is Doozi és Ulvar csatázott, többször is összérnek ami miatt nekem vészfékeznem kell, úgy ondolom Doozi nagyon nem jól mérte fel a helyzetet többször neki megy Ulvarnak. Utolsó esetnél Ulvar meg is pördül, ezt is megóvom...

Végezetül köszönöm fiúk, elmehettek ahova gondolom, az egésztől elment a kedvem...
Buchert Csaba

Avatar
Bedy
Hozzászólások: 1366
Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: ÓVÁS

Hozzászólás Szerző: Bedy » pén. ápr. 15, 2011 5:56 pm

Urak!
Kéretik az óvásokat tárgyilagosan beírni :
Az esemény ideje, és a résztvevők rajtszámát közölve.
A többit a csevegőben tegyétek.
A nem ideillő hozzászólások törölve lesznek.
Start Me Up

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Re: ÓVÁS

Hozzászólás Szerző: Knife » pén. ápr. 15, 2011 7:55 pm

Sajnos nincs ma időm visszanézni az óváshoz az időket, így szeretnék kérni 24 óra haladékot. Köszönöm!

Avatar
Bedy
Hozzászólások: 1366
Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: ÓVÁS

Hozzászólás Szerző: Bedy » pén. ápr. 15, 2011 8:11 pm

Knife írta:Sajnos nincs ma időm visszanézni az óváshoz az időket, így szeretnék kérni 24 óra haladékot. Köszönöm!
-kakcsi-
Start Me Up

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: ÓVÁS

Hozzászólás Szerző: metosz » szomb. ápr. 16, 2011 10:32 am

Knife írta:Sajnos nincs ma időm visszanézni az óváshoz az időket, így szeretnék kérni 24 óra haladékot. Köszönöm!

Ahogy Bedy is írta: rendben.

Én viszont arra kérlek szépen a hétvégén mindenképpen csináld meg, mert közel van a következő futam, és muszáj gyorsan bíráskodni esetleg kőkeményen büntetni.
Kép

Válasz küldése

Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég