Szerverre lépéssel, csapatrádióval, szabályokkal, jogosítvánnyal és óvással kapcsolatos információk.
Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: metosz » csüt. feb. 17, 2011 7:04 pm

MAGYAR SZIMULÁTOR SPORT ÉS SZABADIDŐ EGYESÜLET
NEMZETI FORMA1 BAJNOKSÁG


VERSENYSZABÁLYZAT

A versenyeken csakis jogosítvánnyal rendelkező, a bajnokságra és az adott futamra jelentkező versenyzők vehetnek részt. Ennek megfelelően az aktivitási szabályok betartása, kormány játékvezérlő, TeamSpeak használata előírt és kötelező!


Urak!

A pirossal jelölt pilóták kérem olvassák és fogadját el a szabályokat!
A zölddel jelöltem azokat akik eme kötelességüknek már eleget tettek, köszönjük!

SZABÁLYOK ELOLVASÁSA ÉS ELFOGADÁSA A VERSENYRÉSZVÉTELHEZ KÖTELEZŐ, ENÉLKÜL SENKI NEM INDULHAT, MEGÉRTÉSETEKET KÖSZÖNJÜK!



Vizsgáztatók: Béry István - (IsTi), metosz, Tony, Bedy , Pongrácz Tamás - (Tommy78), Balogh Sándor - (sanya) , Terényi Krisztián - (Kopi)


SZABÁLYELFOGADÁS

Pilóták
Tony
Ulvar
Gadfly
Aflac
Knife
Csaba
IsTi
Bedy
Kazard
KDM
Norbi
Danikosz
Gombocfej
Giorgio
Bodzzza
RPeti
Dietrich
Gstyle
Spiczi
Kiru
Buksi
Napster
Makako
Bence Balla
Tommy78
Zsozsesz
Sanya
Kopi
Petya,
Finiser
Kocsis Bence,
Memphis
Doozi
Titusz
Andrejka
Doozi
Gabor
Stork


INFORMÁCIÓK

Csatlakozás a szerverhez

IP:87.229.108.129:34297
Jelszó: kimi

Versenykörülmények

Versenytáv: az eredeti versenytávhoz viszonyított: 80% (kivétel: Monaco, Hungaroring 100%)
Üzemanyag-fogyasztás: normál - tankolás nincs, a teljes versenytávra elegendő üzemenyaggak kell indulni.
Gumikopás: normál
Meghibásodás: normál
Törés: 50%
Engedélyezett segítségek: automata kuplung, „low TC”
Kerékcsere: kötelező (min.1)

Csütörtöki menetrend

17.00 kötelező jelentkezés
19.00 szerver idő pontosítás
20.00-20.10 qualifikáció
20.10-20.15 bemelegítés
20.15 rajt


Pontozás

A bajnokság teljes egészében a 2011. évi FIA FORMULA 1 szezont veszi alapul, így a pontozási rendszer is az eredeti szerinti. Ennek megfelelően az első 10 helyezett szerez pontot a következő leosztásban:

1.hely 25 pont; 2.hely 18; 3.hely 15 pont; 4.hely 12; 5.hely 10 pont; 6.hely 8 pont; 7.hely 6 pont; 8.hely 4 pont; 9.hely 2 pont; 10.hely 1 pont;


Qualifikáció

Az időmérő edzés hossza 10 perc. A qualifikáció privátmódba zajlik a szerveren, a pályán fizikailag a versenyző egyedül van. Az időmérő maximum 6 körös: egy felvezető kör után 4 gyors kör, majd egy levezető kör következik. Aki a 6 körös limitet túllépi, annak eredménye automatikusan törlődik.

A qualifikáció után már nem minden változtatható a kocsi beállításán!

Változtatható: elsőszárny, üzemanyag, gumi, kormányzár, fékerő, fékerőelosztás, motorfék és a boost.

A rajt

A verseny állórajttal kezdődik. Az autók el vannak látva rajtautomatikával. A pályára való kilépés után mindenki a saját rajtpozíciójának megfelelő helyre kerül. A felvezető körön előzni tilos! Maximális megengedett sebesség 210 km/óra!
A felvezető körön szigorúan TILOS a másik versenyzőhöz közel indokolatlan és hirtelen mozgást végezni, a gumimelegítés kéretik, ennek megfelelően óvatosan csinálni - kellő távolságot tartani! Az a versenyző, aki a felvezető körön a vonatkozó szabályokat megszegi, és ezzel balesetveszélyes szituációkat, netán balesetet idéz elő, vagy más autón sérülést okoz, óvható, és indokolt esetben büntethető.

Restartok, a verseny elhalasztása

A pályaadminok a következő esetekben rendelnek el azonnali restartot:

1. A felvezető körön olyan esemény történik, ami miatt a szerver nem enged rajtolni, illetve indokolatlan büntetésekkel sújtja a versenyzőket. Ide tartozik, ha egy pilóta hibája miatt, vagy önhibáján kívüli okok (lagg) következtében több versenyző is megsérül, vagy kiesik. Ebben az esetben a vétkes versenyző a verseny után megóvható, indokolt esetben büntethető. Nem tartozik ezen elbírálás alá az a versenyző, aki a felvezető körre nem indul el, illetve a felvezető körön saját hibája (megpördülés, kicsúszás, lefulladás) miatt vagy önhibáján kívüli okok (lagg) következtében a szerver a rajtrács végére sorolja. Ebben az esetben a szerver engedélyezi a rajtot, így a pályaadminok sem rendelnek el restartot.

2. A zöld zászló beintését követően az első körön belül olyan baleset történik, ami a versenyben résztvevő pilóták legalább 50%-át érinti (tehát a sérülések következtében az autók 50%-ának minimum a pitben történő javítása szükséges). Páratlan számú induló esetén az 50%-ot lefelé kerekítjük (23 indulónál pl. 11). Az első körnek akkor van vége, amikor a teljes mezőny áthaladt újra a rajt/cél vonalon. Ha valamilyen probléma lép fel a szerverrel a bajnoki versenyek előtt, akkor lehetőség van a verseny elhalasztására. Ebben az esetben új időpont kerül meghirdetésre. Ha a probléma a verseny első felében a mezőny minimum 50%-át érinti, akkor újra futjuk a futamot. A verseny távjának legalább 50%-os teljesítése felett az aktuális sorrend a végleges, amennyiben az pontosan megállapítható.

Versenyzői magatartás

TILOS levágni a kanyarokat és a lassítókat. Levágásnak számít az, ha az autónak legalább két kereke (teljes felületükkel) nincs a pályán! A pálya szélét a kerékvető vagy a fehér vonal jelöli! A fehér vonal kintebb tolódik abban az esetben, ha a pályán kerékvető van. Minden esetben a kerékvető széléhez vagy a fehér vonalhoz viszonyítunk! A futamon maximum 5 vágás engedélyezett, a hatodik vágástól vágásonként 2 mp büntetést kap a vétkes versenyző! Ha valaki baleset elkerülése, ill. kicsúszás (vezetéstechnikai hiba is) miatt hagyja el a pályát, akkor az nem számít vágásnak! Az időmérő edzésen egy vágás sem engedélyezett és -2 mp büntetéssel jár. Tilos rögtön kicsúszás után az ideális ívre vágni abban az esetben, ha mögöttünk mások jönnek (ugyanez a szabály vonatkozik a pitből visszatérő versenyzőkre is)! Az ideális ívre merőlegesen visszatérni szigorúan tilos és balesetveszélyes. A szabályos visszatérés menete, hogy még a pályán kívül felvesszük az aszfaltcsíkkal párhuzamos irányt, majd amennyiben lehetséges NEM az ideális ívre térünk vissza. Ha a sérült autóval közlekedő versenyző mögött más pilóták jönnek, akkor a sérült autóval versenyző pilótának tilos az ideális ívet használni (tehát a többieket feltartani). Sérült autónak minősül már az első szárny nélkül közlekedő versenyautó, sőt az üres üzemanyagtartállyal haladó is. Üres tankkal haladó versenyautóval TILOS az ideális ívet használni illetve a többi versenyzőt bármilyen formában akadályozni. TILOS és súlyos pályaszabálynak minősül a forgalommal szemben közlekedni! Megszegéséért a verseny után kizárás jár. Ha a vétkes versenyző kiesett, a bíróknak joguk van egy futamtól való eltiltásra. TILOS és súlyos pályaszabálynak minősül a tolatás! Csak akkor engedélyezett, ha valaki a pitben szerelőcsapatán kis mértékben túlcsúszik, illetve, ha a pályán olyan helyzetbe kerül, amiből csak tolatással tud a pályára visszatérni!

Előzés

Az előzés a verseny egyik kulcsfontosságú és egyben legkockázatosabb manővere! Tilos több autónyi távolságból megpróbálni az előzést, ugyanis az elöl haladó autóját nem lehet felhasználni a pályán maradásra!
Előzési helyzetben a védekező versenyzőnek van teljes joga először ráfordulni a kanyarra az általa választott sebességgel és íven. Ez csak akkor módosul, ha az előzni kívánó versenyző már teljesen a védekező mellé ért! A védekező versenyző nem próbálgathatja a féktávokat verseny közben!

Feltartás, blokkolás, kék zászló

Tükrök használata kötelező, hiszen ezek nélkül nehéz megítélni a hátul lévő helyzetét. A lekörözendő versenyző köteles a lekörözéshez készülő pilótát olyan hamar elengedni, ahogy csak lehet, de ne a kanyarokban próbáljon félrehúzódni, fékezni, mert nem csak magát, hanem a leköröző versenyzőt is bajba sodorhatja! Ha a lassúbb pilóta teheti, akkor úgy engedje el a gyorsabb pilótát, hogy a kanyarbevétel után a kigyorsításnál az ideális ívet elhagyva lehúzódik és "fékezés nélkül" gázelvétellel lassít, amíg a leköröző versenyző elhalad mellette (erre valók az egyenesek).

A verseny közben kirótt büntetések

"Pitáthajtás" A pitbeli sebességlimit átlépésekor kapja a versenyző. A kiszabást követő 3 körön belül kell teljesíteni..

DQ Ha nem teljesíti valaki a kiszabott büntetést, az automatikus disqualifikációt von maga után.

A verseny vége

A versenynek az utolsó versenyben maradt pilóta beérkezésekor van vége.


VERSENYBÍRÓSÁG, ÓVÁSOK

Óvásokat a vonatkozó fórumban a versenyt követő pénteki napon 24.00-ig lehet tenni. Kérjük, óvásodban jelezd a probléma pontos idejét és résztvevő pilóták nevét. Mielőtt óvnál, vegyél nagy levegőt és mindenképpen nézd meg a szerver-replayt, ami legkésőbb a verseny után 1 órával elérhető lesz. Bírói döntések ellen a kihirdetés utáni 3. napig lehet óvni, szintén az óvás linket használva. A 2. döntés után óvásnak helye nincs, a 2. bírói döntés végleges.

Büntetési tételek

Általános aktivitási szabálysértés (lásd lentebb): aktivitási figyelmeztetés. Két aktivitási szabálysértés után a versenyző elveszíti a bajnokságban foglalt autóját. Pályaszabálysértés: figyelmeztetés. Ütközés, ami a sértett versenyző idővesztésével, megpördülésével, vagy javítással jár: figyelmeztetés. Szándékos ütközés, szándékos, durva pályaszabálysértés: ligajogosítvány felfüggesztése.

A fenti tételek alapján a két figyelmeztetést begyűjtő versenyző büntetése a ligajogosítvány felfüggesztése.

A versenybíróság fenntartja a jogot a büntetési tételek adott esetben történő, indoklással kiegészített megváltoztatására. A szabályzatban részletezett pontoktól, illetve magatartásformáktól való eltérés pályaszabály sértésnek minősül.

Versenykörülmények és a szabályok módosítása

A pályaadminnak joga van a versenyszabályokat azonnali hatállyal módosítani, ha azt előre nem látható körülmények indokolják. A módosításokat a versenyzők kötelesek elfogadni.

Chat- és TS-szabályok

A TeamSpeak használata a bajnokságok futamain (Practice-től a futam végéig) kötelező! A futam TS-szobájában csak az aktuális futamon résztvevő pilóták, illetve a pályaadmin tartózkodhatnak. Az időmérő edzés, illetve a futam alatt a chaten, illetve TS-en kommunikálni a pilóták számára szigorúan TILOS! A chatet, illetve TS-t csak az aktuális pályaadmin, illetve a bírók használhatják fontos, a versennyel kapcsolatos információk bejelentésére. Csak nekik van joguk esetleges figyelmeztetéseket tenni. TS és chat nem használható a düh kifejezésére, vagy bocsánatkérésre, vitatkozásra. Ezek súlyosbító körülmények. A chatelési és TS-használati szabályok be nem figyelmeztetéssel jár!

VIZSGÁZTATÁS, JOGOSÍTVÁNYSZERZÉS

Vizsgázásra csak a kiírt időpontokban van lehetőség, és egy ember egyedül nem vizsgáztathat. A vizsgáztató személyen felül mindig lesz egy felügyelő. A vizsga során teljesítendő feladatok megegyeznek a MaSzim által jóváhagyott rendszerrel – a feladatokról a vizsgáztatóktól és szakosztályvezetőktől lehet érdeklődni. A vizsgáztatás versenyhéten kedden 19.00-kor kezdődik, a vizsgázók sorrendjét az addig elért időeredmény határozza meg. Abban az esetben, ha kifutunk az időből, a részeredmények nem vesznek el, a vizsgázást egy héttel később lehet folytatni. A vizsgáztatási procedúra első felére 1 óra áll rendelkezésre. A vizsga a tesztverseny teljesítésével ér véget, ami keddenként és vasárnaponként 20.15-kor kezdődik. A jogosítvány kiállításának pillanata dönt a későbbi kérdésekben, és határozza meg a sorrendet például az autóválasztáskor.

INTERNETKAPCSOLAT

Aki indulni szeretne annak legalább 256 kbit/s letöltési és 64 kbit/s feltöltési sebességgel kell rendelkeznie. A szerveren maximálisan engedélyezett ping: 120. Akinek ennél alacsonyabb sebességű kapcsolata van, az nem indulhat az esetleges balesetek elkerülése érdekében. Lag-os versenyző(k)re vonatkozó szabályok: az esetleges ütközésekért csakis őt vonjuk felelősségre abban az esetben, ha az ütközés helyétől visszafelé maximum 2-3 kanyarra már volt lagja. Ha az ütközés pillanatában (és előtte 2-3 kanyarral) nem lagolt, akkor az esetet versenybalesetnek minősítik a bírók. Ha már az edzések során is folyamatosan lagol, akkor, a pályaadminok felszólítják a szerver elhagyására. Ezután természetesen visszajöhet. Ha ennek ellenére sem oldódik meg a probléma, akkor a pályaadminok a zökkenőmentes lebonyolítás érdekében eltanácsolhatják az adott futamról. Internetkapcsolat-szakadás esetén a versenyelhalasztásban leírt szabályok az érvényesek. Mindenki a maga internetkapcsolatának a kovácsa és felelőse.

AKTIVITÁSI SZABÁLYOK

Minden versenyre legkésőbb a versenynapon 17.00 óráig jelentkezni kell, illetve be kell jelenteni előre a hiányzást! Ha egy versenyző a futamon nem jelenik meg, és azt előre nem is jelezte, akkor figyelmeztetésben részesül. Második alkalommal az autóját elveszti. A jogosítvány felülvizsgálatának mértékét (1-2-3-4 feladat) a szakosztályvezetés és a versenybírói testület közösen határozzam meg. Azok a pilóták, akik a versenyre nem jelentkeztek, abban az esetben, ha tartalék pilóta ült a helyükre, versenyrészvételre nem jogosultak!

KÖTELEZŐ A VERSENYSZABÁLYOK VÉGIG OLVASÁSA, EZEN TOPIKBAN ÍRÁSBELI ELFOGADÁSA, AZ AKTIVITÁS BETARTÁSA!

Ha nem tudsz ehhez a témához hozzászólni, de van jogosítványod a részvételre, jelezd a problémát a fórum adminisztrátoroknak!

Fair, balesetmentes és izgalmas versenyzést kívánunk!
Petneházi Zoltán (Bedy) szakosztályvezető és Hajdu Balázs (metosz)
Kép

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: metosz » vas. feb. 27, 2011 9:06 pm

A VERSENYSZABÁLYOKAT MÉG NEM LEHET ELFOGADNI!



2011.02.27 JEREZI VIZSGAEREDMÉNYEK:

BENCE BALLA
Road vizsga részeredmények:

107%
jeles
KTTT
jeles
ELŐZÉS
jeles
Tesztverseny:
még nincs meg



memphis
Road vizsga részeredmények:

107%
jeles
KTTT
jeles
ELŐZÉS
jeles
Tesztverseny:
még nincs meg

makako
Road vizsga részeredmények:

107%
jeles
KTTT
közepes
ELŐZÉS
közepes
Tesztverseny:
2011.02.27 Jerez 11.hely (80%)

Gratulálok a jogosítványhoz, fair balesetmentes vezetést!

Bence Kocsis
Road vizsga részeredmények:

107%
jeles
KTTT
közepes
ELŐZÉS
közepes
Tesztverseny:
még nincs meg!
Kép

Avatar
Bedy
Hozzászólások: 1366
Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: Bedy » vas. feb. 27, 2011 10:13 pm

makako
Road vizsga eredmények:

107%
jeles
KTTT
közepes
ELŐZÉS
közepes
Tesztverseny:
elégséges Imolában javítható
Start Me Up

Avatar
Bedy
Hozzászólások: 1366
Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: Bedy » szomb. márc. 05, 2011 7:06 am

URAK!

AZ NF1B SZABÁLYZATA VÉGLEGESÍTVE LETT.
A JELENTKEZETT PILÓTÁK OLVASSÁK ÁT, ÉRTELMEZZÉK ÉS FOGADJÁK EL.

FAIR, BALESETMENTES VERSENYZÉST
-gg-
Start Me Up

Avatar
Makako
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
Hozzászólások: 511
Csatlakozott: szomb. dec. 19, 2009 8:06 am
Admin: Admin

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: Makako » szomb. márc. 05, 2011 1:04 pm

Elfogadom.
Annyiszor van igazam ahányszor csak akarom...:)

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » szomb. márc. 05, 2011 1:42 pm

Elolvastam, elfogadom!

gombocfej
Top Pilóta
Top Pilóta
Hozzászólások: 196
Csatlakozott: pén. feb. 12, 2010 6:22 pm
Admin: Admin

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: gombocfej » szomb. márc. 05, 2011 1:52 pm

-okos- elfogadva

kiru
Hozzászólások: 941
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2010 6:50 pm

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: kiru » szomb. márc. 05, 2011 2:32 pm

elolvasva, elfogadva!
Kép

Norbi
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1270
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 12:06 pm
Admin: Admin

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: Norbi » szomb. márc. 05, 2011 3:36 pm

Elolvastam és elfogadom!

Csaba
Hozzászólások: 1755
Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: Csaba » szomb. márc. 05, 2011 4:11 pm

Elolvasva elfogadva, de hol szerepel ebben az amit a múltkor véletlenül olvastam valahol, hogy súlybüntetést ad a szerver, ha lowTC használata???? Vagy ez még sincs, vagy mi van?
Buchert Csaba

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: Ulvar » szomb. márc. 05, 2011 6:00 pm

Elolvastam elfogadom!

@Csaba: A Low TC "súybünti" nem a szabályzat részét képezi, az a modban van benne.
Kép

Csaba
Hozzászólások: 1755
Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: Csaba » szomb. márc. 05, 2011 6:42 pm

Ulvar írta:Elolvastam elfogadom!

@Csaba: A Low TC "súybünti" nem a szabályzat részét képezi, az a modban van benne.
De az egy olyan topicban van amit én pl olvastam, de mivan ha valaki nem fórumozik, ezt itt meg kötelező elolvasni, és jó ha mindenki tudja. Saját véleményem. Sőt ezt nagyon ki kéne emelni, mert én ilyenről még nem is hallottam, de ti tudjátok.

Bedy írta azt hiszem, hogy ez a szisztéma volt indycaron is már, én arról se hallottam, és nagyon felhúztam magam rajta, nem tudom pontosan idézni mi volt ez, ezért ha hülyeséget írtam bocsi.

Szerk:
Közben megtaláltam:
"A maszim bajnokságaiban használt modokban mindegyikében benne volt eddig ez a tétel , mégse sírt senki miatta. Most se tegyétek. Amúgy én a tc off mellett voltam, de egyből kilépéssel fenyegetőztek. Simán el lehet vezetni anélkül is. uff"

A pofám leszakadt, hogy ez így "titkolva" volt.
Buchert Csaba

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: metosz » szomb. márc. 05, 2011 6:54 pm

Csaba írta:
Ulvar írta:Elolvastam elfogadom!

@Csaba: A Low TC "súybünti" nem a szabályzat részét képezi, az a modban van benne.
De az egy olyan topicban van amit én pl olvastam, de mivan ha valaki nem fórumozik, ezt itt meg kötelező elolvasni, és jó ha mindenki tudja. Saját véleményem. Sőt ezt nagyon ki kéne emelni, mert én ilyenről még nem is hallottam, de ti tudjátok.

Bedy írta azt hiszem, hogy ez a szisztéma volt indycaron is már, én arról se hallottam, és nagyon felhúztam magam rajta, nem tudom pontosan idézni mi volt ez, ezért ha hülyeséget írtam bocsi.

Szerk:
Közben megtaláltam:
"A maszim bajnokságaiban használt modokban mindegyikében benne volt eddig ez a tétel , mégse sírt senki miatta. Most se tegyétek. Amúgy én a tc off mellett voltam, de egyből kilépéssel fenyegetőztek. Simán el lehet vezetni anélkül is. uff"

A pofám leszakadt, hogy ez így "titkolva" volt.

Igazad van meg nem is, a MOD ismeretéhez tartozik, hogy valaki tudja miért lassabb a low TC-vel éppen úgy ahogy pl. MTCC-ben az, hogy korábban kell felváltani............... sorolhatnám. Titoktól nagyon távol van ez, most is ki lett írva a bajnokiban. Szerintem ettől a témától vagy ezerszer lángolt a fórum és biztosan a bajnoki jelentkezésbe is jutott belőle, amit meg kötelező olvasni. Ne kezdjünk el légyszi kákán csomót keresni. Bedy így döntött, most ez van. Ha valaki bekapcsolja a TC-t akkor picit nehezebb lesz (nem biztos, hogy lassabb, személyesen mindig low TC-vel mentem), ahogy majdnem minden rFactor MOD-ban.
Kép

Csaba
Hozzászólások: 1755
Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: Csaba » szomb. márc. 05, 2011 7:08 pm

Nincs nekem ezzel semmi bajom, csak azzal, hogy idestova 2 éve versenyezgetek itt, és most hallom élősszőr. De téma lezárva, bocs az offokért, töröljétek nyugodtan a hsz-eimet, mert itt lehet hogy zavarók.
Buchert Csaba

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: Ulvar » szomb. márc. 05, 2011 7:13 pm

Csaba írta:Ulvar írta:
Elolvastam elfogadom!

@Csaba: A Low TC "súybünti" nem a szabályzat részét képezi, az a modban van benne.


De az egy olyan topicban van amit én pl olvastam, de mivan ha valaki nem fórumozik, ezt itt meg kötelező elolvasni, és jó ha mindenki tudja. Saját véleményem. Sőt ezt nagyon ki kéne emelni, mert én ilyenről még nem is hallottam, de ti tudjátok.

Bedy írta azt hiszem, hogy ez a szisztéma volt indycaron is már, én arról se hallottam, és nagyon felhúztam magam rajta, nem tudom pontosan idézni mi volt ez, ezért ha hülyeséget írtam bocsi.

Szerk:
Közben megtaláltam:
"A maszim bajnokságaiban használt modokban mindegyikében benne volt eddig ez a tétel , mégse sírt senki miatta. Most se tegyétek. Amúgy én a tc off mellett voltam, de egyből kilépéssel fenyegetőztek. Simán el lehet vezetni anélkül is. uff"

A pofám leszakadt, hogy ez így "titkolva" volt.
Csaba mióta IndyCaroztál velünk? Tudod miért kapcsolta ki mindenki a TCt meg a Kuplungot oválon? :). Elárulom ha eddig nem tudtad volna (pedig rendszeresen jártál oválra). Azért mert nehezebb volt az autó, mert a modban így volt megírva a TC. Könnyebb elvezetni viszont nehezebb volt az autó. Ezt mindenki tudta, és most is ez a helyzet. A másik az, hogy többet kell járni TSre, ezért is kötelező, hogy senki ne maradjon le semmiről. Ma se volt másképp, csak épp szerveren.
Kép

Csaba
Hozzászólások: 1755
Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: Csaba » szomb. márc. 05, 2011 7:37 pm

Én indyben azért kapcsoltam ki mert azt hittem az visszafog, nem a súly miatt, még egyszer mondom, nem hallottam erről.

És van a ts-el kapcsolatban egy jó mondás.
A szó elszáll, az írás megmarad. :-)

És még egy, nem akarlak megbántani, de amit pl te művelsz ts-en az botrányos, és nem különösebben szeretném terhelni ezzel magam.
Buchert Csaba

Avatar
Bedy
Hozzászólások: 1366
Csatlakozott: hétf. jún. 23, 2008 8:25 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: Bedy » szomb. márc. 05, 2011 7:42 pm

URAK!

A topik nem csevegésre van, arra ott van a pilóta fórum.
A nem ide ilő hozzászólások TÖRÖLVE lesznek!


Nem akarom az időmet azzal tölteni, hogy kibogozzam ki fogadta már el a szabályzatot. -f-
Start Me Up

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: Dietrich » vas. márc. 06, 2011 10:44 am

elolvasva, elfogadva
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Avatar
KOPI
Hozzászólások: 1989
Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
Admin: Admin

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: KOPI » vas. márc. 06, 2011 5:20 pm

Elolvastam elfogadom,de továbbra is kérdéses hogy igy indulok-e a bajnokiba.Nem megy nekem ez a kikapcsolt tc dolog,és igy is lassu vagyok,föleg ha még sulyt is kapok.
Kép

Avatar
napster
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 44
Csatlakozott: szomb. aug. 30, 2008 9:45 pm

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: napster » vas. márc. 06, 2011 5:21 pm

elolvasva, elfogadva

IsTi
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 816
Csatlakozott: vas. jan. 07, 2007 3:13 pm

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: IsTi » vas. márc. 06, 2011 5:32 pm

elfogadom

Avatar
Buksi
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 141
Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 5:17 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: Buksi » vas. márc. 06, 2011 5:39 pm

elolvasva, elfogadva
Kép

pettya
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 227
Csatlakozott: kedd nov. 06, 2007 9:59 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: pettya » vas. márc. 06, 2011 6:48 pm

Elolvasva, Elfogadva.
Kép

Avatar
Tony
Hozzászólások: 1461
Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
Admin: Admin

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: Tony » vas. márc. 06, 2011 7:11 pm

Minden oké, immár hatodszor.
Kép

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: metosz » vas. márc. 06, 2011 7:41 pm

makako
Road vizsga részeredmények javítása - IMOLA 2011.03.06

107%
jeles
KTTT
jeles
ELŐZÉS

Tesztverseny:
2011.02.27 Jerez 11.hely (80%)
Kép

Avatar
memphis
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
Hozzászólások: 118
Csatlakozott: kedd feb. 15, 2011 10:14 am

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: memphis » vas. márc. 06, 2011 10:10 pm

Elolvasva Elfogadva.
"Szeretnék három madár lenni,hogy lássam magam
alulról,ahogy repülök magam mögött!!!"
"Speeding In Pitlane"

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: metosz » vas. márc. 06, 2011 10:22 pm

A VERSENYSZABÁLYOKAT MÁR EL LEHET FOGADNI!

2011.03.06 IMOLA VIZSGAEREDMÉNYEK:

Bence Balla
Road vizsga végeredmények:

107%
jeles
KTTT
jeles
ELŐZÉS
jeles
Tesztverseny:
IMOLA III. HELY KITŰNŐ


memphis
Road vizsga végeredmények:

107%
jeles
KTTT
jeles
ELŐZÉS
jeles
Tesztverseny:
Imola 2011.03.06 jó


Bence Kocsis
Road vizsga végeredmények:

107%
jeles
KTTT
közepes
ELŐZÉS
közepes
Tesztverseny:
Imola 201103.06 jó


Mindhármatoknak fair balestmentes vezetést! -gg-

Amennyiben valamelyik vizsga eredményen javítani szeretnétek, azt a következő vizsgalehetőségen tehetitek meg.
Jó szórakozást!
Kép

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: Knife » hétf. márc. 07, 2011 6:55 am

elfogadom -ordog-

danikosz
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1693
Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
Admin: Admin

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: danikosz » hétf. márc. 07, 2011 8:20 am

olvasva,fogadva
Molnár Dániel #99
Kép
KépKép

Avatar
KDM
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 183
Csatlakozott: vas. dec. 27, 2009 4:43 pm
Admin: Admin

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: KDM » hétf. márc. 07, 2011 9:36 pm

elolvasva elfogadva!! -kamaty-
Kép

Avatar
RPeti
Hozzászólások: 712
Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
Admin: Admin

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: RPeti » kedd márc. 08, 2011 1:36 pm

elolvastam, elfogadom _a_
Peter Retkes

Avatar
sanya
Hozzászólások: 1117
Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 5:31 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: sanya » kedd márc. 08, 2011 1:51 pm

Igen, igen.

Bence Balla
Hozzászólások: 21
Csatlakozott: kedd feb. 22, 2011 3:55 pm

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: Bence Balla » kedd márc. 08, 2011 9:30 pm

olvasva, elfogadva ;)

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: Gadfly » szer. márc. 09, 2011 4:14 pm

:arrow: -gg-
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

IsTi
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 816
Csatlakozott: vas. jan. 07, 2007 3:13 pm

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: IsTi » szer. márc. 09, 2011 4:51 pm

IsTi írta:elfogadom
Bocsi még sem okés nekem valami:) Ugyanis tavaly ha jól emlékszem arról volt szó hogy ne legyen 10 perces wu és szerintem írta is valaki hogy nem lesz most akkor az kamu volt? Mert én 10 percnek értelmét nem látom ha akar valaki tud menni kis klozetra cigit meg hát nagy ívben ...... egy kis önkontroll nemárt gyakorolni

Avatar
Zsozsesz
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 403
Csatlakozott: hétf. feb. 16, 2009 9:26 pm
Admin: Admin

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: Zsozsesz » csüt. márc. 10, 2011 5:36 pm

Elolvasva + elfogadva!

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: metosz » szomb. márc. 12, 2011 12:51 pm

IsTi írta:
IsTi írta:elfogadom
Bocsi még sem okés nekem valami:) Ugyanis tavaly ha jól emlékszem arról volt szó hogy ne legyen 10 perces wu és szerintem írta is valaki hogy nem lesz most akkor az kamu volt? Mert én 10 percnek értelmét nem látom ha akar valaki tud menni kis klozetra cigit meg hát nagy ívben ...... egy kis önkontroll nemárt gyakorolni
A felvetés nem új, bár bizonyos szempontból mégis. 5 perces quali ellen nincs semmi kifogásom, csak miért nem előbb feszegettük?

Mert most már 10 lett ugyebár kiírva és vannak dohányosok a csapatban aki leszokása nem túl valószínű emiatt, sőt csak hergeljük őket az ütemes szívásra vizelés közben. 5 perc nem a világ 6,7,8,9-et meg nem tud a gép, a cigihez pisihez 7 kellene.
Kép

IsTi
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 816
Csatlakozott: vas. jan. 07, 2007 3:13 pm

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: IsTi » szomb. márc. 12, 2011 4:42 pm

metosz írta:
IsTi írta:
IsTi írta:elfogadom
Bocsi még sem okés nekem valami:) Ugyanis tavaly ha jól emlékszem arról volt szó hogy ne legyen 10 perces wu és szerintem írta is valaki hogy nem lesz most akkor az kamu volt? Mert én 10 percnek értelmét nem látom ha akar valaki tud menni kis klozetra cigit meg hát nagy ívben ...... egy kis önkontroll nemárt gyakorolni
A felvetés nem új, bár bizonyos szempontból mégis. 5 perces quali ellen nincs semmi kifogásom, csak miért nem előbb feszegettük?

Mert most már 10 lett ugyebár kiírva és vannak dohányosok a csapatban aki leszokása nem túl valószínű emiatt, sőt csak hergeljük őket az ütemes szívásra vizelés közben. 5 perc nem a világ 6,7,8,9-et meg nem tud a gép, a cigihez pisihez 7 kellene.
Cigi nélkül 3 perc rossz esetben. Én azt hittem hogy automatikusan 5 percre fogjátok kiírni mert volt róla szó és az is elhangzott hogy jövőre majd úgy lesz. Hát igen látom :roll: Habár raájöttem most hogy már úgyse lesz meg változtatva valószínűleg nem is lett volna.

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: metosz » szomb. márc. 12, 2011 9:26 pm

IsTi írta:Cigi nélkül 3 perc rossz esetben. Én azt hittem hogy automatikusan 5 percre fogjátok kiírni mert volt róla szó és az is elhangzott hogy jövőre majd úgy lesz. Hát igen látom :roll: Habár raájöttem most hogy már úgyse lesz meg változtatva valószínűleg nem is lett volna.

Quali már rövidítve lett, az elvileg úgy lett volna, hogy egymás után megyünk ki, ezt én szerettem volna, nyilván a jelenlegi 10 perces verziónál 15 perccel eleve több lett volna az. Warm Up, tőlem lehetne 5 perc is, sőt Bedy-t is szívesen megkérem, de miért kell mindig ezzel a témával jönni és bántani nem értem, ott lett volna az idő komolyan az előkészület közben, talán senki meg sem akadt volna azon, hogy 5 perc csak warm up. Szóval engem továbbra is csak az zavar, hogy jogsi elfogadásban beszélünk erről, baromi későn, ( 8) bár jobb mint múltkor amikor a WU alatt került szóba) de kérem szépen Bedy engedjük át ezt a dolgot és legyen 5 perc a WU mert IsTi 5 éve ezzel piszkál, és mivel nem látom értemét vagy jelentőségét csak szokás kérdése, ha jövőre az újabb versenykiírás előtt, nem figyelmeztet vagy jelez, akkor simán újra elfelejtem.
Kép

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: metosz » szomb. márc. 12, 2011 9:55 pm

@Mindenki

Megtaláltuk a tavalyi beírást ahol az akkori szakosztályvezető megígérte az 5 perces Warm Up-ot.
Ezért ebben a kérdésben holnap 18.55-19.00 között rövid véleményt kérünk Bedyvel akit érint a téma és számít az 5 perc az jöjjön, amennyiben nincs érdeklődés így marad.


http://maszim.dev.ezit.hu/forum/viewtop ... =23&t=1480
Egy szónak is 100 a vége, hogy nem "...." a véleményekre, mert tegnap is (akkor pont reconnecteltél) és ha jól tudom ezt még Singaporeban is írtam chaten, hogy jövőre 5 percre csökkentjük a WU időtartamát.
Kép

Avatar
Kazard
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 479
Csatlakozott: vas. szept. 21, 2008 8:19 pm
Admin: Admin

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: Kazard » vas. márc. 13, 2011 11:10 am

elfogadom

spiczi91
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 454
Csatlakozott: csüt. júl. 19, 2007 2:18 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: spiczi91 » vas. márc. 13, 2011 1:25 pm

Elolvasva, elfogadva.
Kia Cee'd & Hyundai i30 meg a Google

BIKICSUNÁJ

IsTi
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 816
Csatlakozott: vas. jan. 07, 2007 3:13 pm

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: IsTi » vas. márc. 13, 2011 4:25 pm

metosz írta:
IsTi írta:Cigi nélkül 3 perc rossz esetben. Én azt hittem hogy automatikusan 5 percre fogjátok kiírni mert volt róla szó és az is elhangzott hogy jövőre majd úgy lesz. Hát igen látom :roll: Habár raájöttem most hogy már úgyse lesz meg változtatva valószínűleg nem is lett volna.

Quali már rövidítve lett, az elvileg úgy lett volna, hogy egymás után megyünk ki, ezt én szerettem volna, nyilván a jelenlegi 10 perces verziónál 15 perccel eleve több lett volna az. Warm Up, tőlem lehetne 5 perc is, sőt Bedy-t is szívesen megkérem, de miért kell mindig ezzel a témával jönni és bántani nem értem, ott lett volna az idő komolyan az előkészület közben, talán senki meg sem akadt volna azon, hogy 5 perc csak warm up. Szóval engem továbbra is csak az zavar, hogy jogsi elfogadásban beszélünk erről, baromi későn, ( 8) bár jobb mint múltkor amikor a WU alatt került szóba) de kérem szépen Bedy engedjük át ezt a dolgot és legyen 5 perc a WU mert IsTi 5 éve ezzel piszkál, és mivel nem látom értemét vagy jelentőségét csak szokás kérdése, ha jövőre az újabb versenykiírás előtt, nem figyelmeztet vagy jelez, akkor simán újra elfelejtem.
Ja 5 éve piszkállak emiatt faxa tudod mit csináljátok azt amit akartok nem érdekel + maradjon 10 (nekem most nehogy 5 perc legyen csak miattam!!!!)perc nehogy már véletlenül is én miattam ne tudjanak felkészülni a versenyre vagy az esetleges technikai gondokat ne tudjátok kijavítani. Legyen minden úgy ahogy volt többet nem mondok semmit sem mert csak nyávogás lesz mindenből.

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: metosz » vas. márc. 13, 2011 6:19 pm

IsTi írta:
metosz írta:
IsTi írta:Cigi nélkül 3 perc rossz esetben. Én azt hittem hogy automatikusan 5 percre fogjátok kiírni mert volt róla szó és az is elhangzott hogy jövőre majd úgy lesz. Hát igen látom :roll: Habár raájöttem most hogy már úgyse lesz meg változtatva valószínűleg nem is lett volna.

Quali már rövidítve lett, az elvileg úgy lett volna, hogy egymás után megyünk ki, ezt én szerettem volna, nyilván a jelenlegi 10 perces verziónál 15 perccel eleve több lett volna az. Warm Up, tőlem lehetne 5 perc is, sőt Bedy-t is szívesen megkérem, de miért kell mindig ezzel a témával jönni és bántani nem értem, ott lett volna az idő komolyan az előkészület közben, talán senki meg sem akadt volna azon, hogy 5 perc csak warm up. Szóval engem továbbra is csak az zavar, hogy jogsi elfogadásban beszélünk erről, baromi későn, ( 8) bár jobb mint múltkor amikor a WU alatt került szóba) de kérem szépen Bedy engedjük át ezt a dolgot és legyen 5 perc a WU mert IsTi 5 éve ezzel piszkál, és mivel nem látom értemét vagy jelentőségét csak szokás kérdése, ha jövőre az újabb versenykiírás előtt, nem figyelmeztet vagy jelez, akkor simán újra elfelejtem.
Ja 5 éve piszkállak emiatt faxa tudod mit csináljátok azt amit akartok nem érdekel + maradjon 10 (nekem most nehogy 5 perc legyen csak miattam!!!!)perc nehogy már véletlenül is én miattam ne tudjanak felkészülni a versenyre vagy az esetleges technikai gondokat ne tudjátok kijavítani. Legyen minden úgy ahogy volt többet nem mondok semmit sem mert csak nyávogás lesz mindenből.
Nem csak miattad, Ulvar is ezt szeretné Gadfly meg mondta.
Én nem tudtam, hogy ezt Gadfly megigérte. Derengett mikor beírtad itt a jogsi elfogadásba, hogy szó volt erről. Ennyi. Remélem 18.55-kor leszel és gyorsan közvéleményt kutathatunk, dönthetünk.
Szerintem nincs jelentősége, mégis lesznek akik kiakadnak majd, pedig ha eleve 5 perc lett volna kiírva............. megpróbáljuk rendbe rakni. ;-)
Kép

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: Gadfly » vas. márc. 13, 2011 6:37 pm

Megerősítve, tényleg ígértem anno és fel is volt vésve az idei tervek közé csak hát....ugye változtak a dolgok, mivel az idei évre visszamondtam a szakosztályvezetést. Bár az ide dolgok intézéséből teljesen kimaradtam, viszont elsősorban lehet az SSTV-vel kéne ezt megbeszélni, mivel feltételezhetően nekik szükség lehet arra a 10-perces technikai szünetre!?
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: metosz » vas. márc. 13, 2011 9:49 pm

Titusz
Road vizsga részeredmények:

107%
kitűnő
KTTT
még nem volt
ELŐZÉS
még nem volt
Tesztverseny:
még nem volt



Doozi
F1 jogsi erősítés! Gratulálok!
Kép

Aflac
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 57
Csatlakozott: vas. ápr. 26, 2009 3:27 pm

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: Aflac » vas. márc. 13, 2011 11:42 pm

Elfogadva;)

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: metosz » kedd márc. 15, 2011 12:47 am

ELSŐ HOZZÁSZÓLÁS FRISSÍTVE!
A PIROSSAL JELZETT VERSENYZŐKNEK MÉG SZABÁLY ELFOGADÁSI ELMARADÁSUK VAN!

Pilóták
#1 Tony
#2 Ulvar
#3 Gadfly
#4 Aflac
#5 Knife
#6 Csaba
#7 IsTi
#8 Bedy
#9 Kazard
#10 KDM
#11 Norbi
#12 Danikosz
#14 Gombocfej
#15 Giorgio
#16 Bodzzza

#17 RPeti
#18 Dietrich
#19 Gstyle
#20 Spiczi
#21 Kiru
#22 Buksi
#23 Napster
#24 Makako
#25 Bence Balla
#26 Tommy78
#27 Zsozsesz
#28 Sanya
#29 Kopi

Tartalékos
1. Petya,
2. Kocsis Bence,
3. Memphis
4. Doozi
Kép

Avatar
finiser
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 165
Csatlakozott: kedd dec. 15, 2009 6:48 pm
Admin: Admin

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: finiser » kedd márc. 15, 2011 1:41 pm

elfogadva.
Sipkai Béla

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: metosz » kedd márc. 15, 2011 2:25 pm

finiser írta:elfogadva.

Utána néztem a dolognak, hogy miért nem vagy a listán. Természetesen azért mert indycarral kapcsolatos kérdésed árnyékába került adminisztrálásod. A febr. 28-as beírásod, 2. tartalékos státuszt jelent.

Első hozzászólás mind itt mind a bajnoki jelentkezésben frissítve!
Kép

Avatar
Bodzzza
Hozzászólások: 797
Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 9:12 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: Bodzzza » kedd márc. 15, 2011 3:11 pm

elolvasva, elfogadva
http://www.youtube.com/user/Bodzzza
"... so lock up your doughter and lock up your wife, lock up your back door and run for your life...."
Kép

Avatar
Giorgio
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
Hozzászólások: 376
Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 3:43 pm
Admin: Admin

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: Giorgio » kedd márc. 15, 2011 8:17 pm

Elolvasva, elfogadva
Illés György

Kép

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: metosz » kedd márc. 15, 2011 9:42 pm

Titusz
Road vizsga részeredmények:

107%
kitűnő
KTTT
Jeles
ELŐZÉS
Jeles
Tesztverseny:
kitűnő 2011.03.15

GRATULKÁLOK A JOGSIHOZ!
FAIR BALESETMENTES VERSENYZÉST!
Kép

Avatar
gstyle
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1080
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: gstyle » szer. márc. 16, 2011 10:20 pm

elolvasva! Megértve??:)
"Néha bukik az ember, de a törött csontok összeforrnak, és hajtunk tovább." by Gilles Villeneuve

http://www.indycar-hungary.hu

Titusz
Top Pilóta
Top Pilóta
Hozzászólások: 150
Csatlakozott: vas. jan. 30, 2011 8:51 pm
Admin: Admin

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: Titusz » szer. márc. 16, 2011 11:22 pm

Elolvastam, elfogadtam.
Kép

doozi
Top Pilóta
Top Pilóta
Hozzászólások: 170
Csatlakozott: csüt. aug. 14, 2008 10:56 pm
Admin: Admin

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: doozi » csüt. márc. 17, 2011 12:47 pm

Elolvasva, elfogadva
Kép

Avatar
Bence Kocsis
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 28
Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 5:00 pm
Admin: Admin

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: Bence Kocsis » csüt. márc. 17, 2011 4:16 pm

Elolvastam , és elfogadtam a szabályzatot...
Phenom II x4 955 BE, MSI 6850 1 GB OC, 4 GB DDR2 800, 1,25 TB HDD, Logitech Drivig ForceGT, SamsungB2230H, 5Mbit/s-0,5Mbit/s

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: metosz » vas. ápr. 10, 2011 6:41 pm

Andreyka
Road vizsga részeredmények:

107%
kitűnő
KTTT
nincs
ELŐZÉS
nincs
Tesztverseny:
nincs
Kép

Andreyka
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 37
Csatlakozott: vas. ápr. 10, 2011 3:00 pm

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: Andreyka » vas. ápr. 10, 2011 6:55 pm

Elolvastam, és a szabályzatot elfogadtam.

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Nemzeti Forma1 Bajnokság 2011 szabályok, jogsi átvétel

Hozzászólás Szerző: metosz » vas. ápr. 10, 2011 7:50 pm

Doozi
107% újra teljesítés: kitűnő


Gadfly
107% újra teljesítés: jeles
Kép

Lezárt

Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég