Szerverre lépéssel, csapatrádióval, szabályokkal, jogosítvánnyal és óvással kapcsolatos információk.
Lezárt
Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

MTCC 2014 Bírói döntések

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » hétf. dec. 09, 2013 10:06 am

1. Futam
Dubai
2014.01.09.


4.29 Bodzzza-Kopi
Kopi megkoccintja Bodzzza autóját, (maga az eset nem volt nagy) ami ettől kiforog és visszaesik a mezőny végére, 17 pozíciót veszítve. Kopinak figyelmeztetés!

4.45 Berciasan
Bercisan nem vette figyelembe a célegyenesben haladva bal oldalt vannak mellette, így Mugennel összeérve Bercisan kiforgott és csak a szerencsén múlt, hogy nem forgott be a mögötte haladók elé. Nem sokon múlt, hogy tömegbaleset legyen belőle. Figyelmeztetés!

29:55 Bandi - Benga
Bandi a hideg gumikon a pitből kijövet, nem veszi észre az ideális íven érkező Bengát és nekimegy. Bandi figyelmeztetés!

61.20 CsaB – Gilbert
CsaB a hideg gumikon nem tudja megfelelően a pályán tartani az autót és összeütközik Gilberttel. Az esetért CsaB vonható felelőségre, mert a kicsúszása után szinte merőlegesen tért vissza az ideális ívre és ezért történhetett az ütközés. CsaB Figyelmeztetés!

72.38 Gilbert - Erik Czakói
Gilbert a helyzetet rosszul felmérve próbálja Eriket megelőzni és kiüti Eriket. Gilbertnek a szabályzat 3/c alapján 5 helyes büntetés.

A verseny 15.-ik körében Kopi Stop/Go büntetést kapott. Gadfly az utolsó szektorban megforgott és a green jelzésig már nem tudott rendeződni a sorrend, ami következtében Kopi kapta a büntetést. Gadfly figyelmeztetésben részesül.

Az időmérőn a leggyorsabb körön több pályaszélesítés is volt.
Voodoo, Bandito, Gadfly figyelmeztésben részesül.
A BT azért döntött a figyelmeztetés mellett, mert a leggyorsabb körükön történt a 4 kerékkel való pályaelhagyás, viszont ez kevesebb időnyereséggel járt, mint egy kanyar levágása.

Gadfly a 2 figyelmeztetése miatt, a szabályzat értelmében 10 helyes rajtbüntetést kap.

A többi esetet versenybalesetnek mínősítettük.

Összegezve:
Kopi - Figyelmeztetés
Bercisan - Figyelmeztetés
Bandi - Figyelmeztetés
CsaB - Figyelmeztetés
Gilbert - 5 helyes Rajtbüntetés
Gadfly - 10 helyes Rajtbüntetés

Avatar
Bodzzza
Hozzászólások: 797
Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 9:12 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: MTCC 2014 Bírói döntések

Hozzászólás Szerző: Bodzzza » hétf. feb. 03, 2014 12:22 pm

2. Futam
Indianapolis Road Course
2014.01.23.


16:02 CsaB-Gstyle-Vik Vik egy elmért féktáv után szabálytalanul jön vissza a pályára amely Csab-ot és Gstyle-t fékezésre kényszeríti, majd összekoccannak. Vik figyelmeztetés.

16:08 Vik-Gstyle Gstyle féktávon meglök Vik-et aki kisodródik és poziciót veszít Csabbal szemben, viszont Gstyle bevárja és visszaadja a poziciót. Nem volt szándékos, és fair is volt, de a pozició vesztés miatt Gstylenak figyelmeztetés.

54:27 Erik Czakói-Kopi Erik lekörözése közben a veszélyesen csúszkáló autójával meglöki Kopi-t aki ettől lesodródik és időt veszít. Erik figyelmeztetés.

Bandi a futam során a 7es kanyar kijáratán végig szélesített. Mivel az eset az egész futamon tapasztalható volt, így a BT visszasorolja Bandit az utolsó pontszerző helyre a 16ra.

Q1-Q2
Bandi 7es kanyar szélesítés. 5 helyes rajtbüntetés
Bandito a Q2ben egy mért ideje volt. Az első sikánnál rossz féktáv után átvágott a füvön, nem nagy tempóval, de mivel ez az egy ideje volt és ezzel sem az utolsó lett ezért a BT ezt az esetet vágásnak minősítette. 5 helyes rajtbüntetés

Összegezve:
Vik - Figyelmeztetés
Gstyle - Figyelmeztetés
Erik - Figyelmeztetés
Bandi - 5 helyes Rajtbüntetés
bandito - 5 helyes Rajtbüntetés
http://www.youtube.com/user/Bodzzza
"... so lock up your doughter and lock up your wife, lock up your back door and run for your life...."
Kép

Avatar
Bodzzza
Hozzászólások: 797
Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 9:12 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: MTCC 2014 Bírói döntések

Hozzászólás Szerző: Bodzzza » csüt. feb. 20, 2014 9:14 am

3. Futam
Zandvoort
2014.02.06.


4:42 Tjoe - Zsozsesz
Tjoe egy kicsúszás után nem megfelelő körültekintéssel jön vissza a pályára, ahol koccan a fékezni és irányváltásra kényszerülő Zsozsesszel, Tjoe figyelmeztetés!

20:31 Makako - Mugen

Makako az újrarajt után a T1-nél nagyon elméri a féktávot és beleszáll Mugenbe. Mugen részéről pozició vesztés nincs de az igen erős ütközés következtében az autója sérült. Makako figyelmeztetés!

25:38 Gilbert - Misi

Misi lesodródik a pályáról és mikor jön vissza megpördül és Gilbertnek ütközik. Misi figyelmeztetés!

45:58 Tjoe - Gadfly
Gadfly a T1nél meglöki Tjoe-t . Tjoe-nál pozició vesztés. Gadfly figyelmeztetés!

52:15 Misi - Gadfly
Gadfly az utolsó kanyarban megpöcköli Misit aki lesodródik és poziciókat veszít. Gadfly figyelmeztetés!

61:43 Bandi - Bandito - Tjoe
Bandi az újrarajtnál a vonal előtt megelőzi Zsozseszt. Mikor ezt észre veszi fékez, de már Bandito és Tjoe sem tudja elkerülni az ütközést. Bandi és Bandito kiestek. Bandi utolsó rajthelyes büntetés!

Gadfly a két figyelmeztetése miatt 5 helyes rajtbüntetésben részesül.

Összegezve:
Tjoe figyelmeztetés
Makako figyelmeztetés
Misi figyelmeztetés
Gadfly 5 helyes rajtbüntetés
Bandi utolsó rajthelyes büntetés
http://www.youtube.com/user/Bodzzza
"... so lock up your doughter and lock up your wife, lock up your back door and run for your life...."
Kép

Avatar
Makako
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
Hozzászólások: 511
Csatlakozott: szomb. dec. 19, 2009 8:06 am
Admin: Admin

Re: MTCC 2014 Bírói döntések

Hozzászólás Szerző: Makako » csüt. feb. 20, 2014 9:32 am

Bünti elfogadva és bocsánat mégegyszer Mugen! -jaj-
Annyiszor van igazam ahányszor csak akarom...:)

Avatar
Bodzzza
Hozzászólások: 797
Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 9:12 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: MTCC 2014 Bírói döntések

Hozzászólás Szerző: Bodzzza » kedd márc. 18, 2014 6:00 am

4. futam
COTA (Austin)
2014.02.20.


4:34 Mugen-Szilárd Nagy koccanás
4:48 Mugen-Szilárd Nagy koccanás

5:22 Gilbert-bandito koccanás
6:56 Bodzzza-Gadfly Bodzzza átugrat a hurkán, amitől belassul és Gadfly megtolja, versenybaleset
8:11 bandito-Gilbert koccanás
8:55 Gadfly-Tjoe Tjoe kigyorsításon megcsúszik és a mellette haladó Gadflyt meglöki, aki a védőkorlátnak csapódik és defektet kap. Teljesen korrekt pozició csata volt esőben. Ez egy szerencsétlen eset amit a pályaversenyzés magában hordoz. A BT ezt az esetet versenybalesetnek minősítette.
http://www.youtube.com/user/Bodzzza
"... so lock up your doughter and lock up your wife, lock up your back door and run for your life...."
Kép

Avatar
Bodzzza
Hozzászólások: 797
Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 9:12 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: MTCC 2014 Bírói döntések

Hozzászólás Szerző: Bodzzza » kedd márc. 18, 2014 6:10 am

5. Futam
ASSEN
2014.03.06.


3:41 CsaB-Makako Az eset még a felvezető körön történt. Koccanás, de felvezetőn biztonságos távolságot kellene tartani, hogy ilyen esetek ne legyenek, bár tény, hogy CsaB már jócskán lemaradt a mezőnytől, feltehetően ezért próbálta Makákó kicsit nagyobb tempóra bírni.

10:26 Mugen-Zsozsesz Mugen ráfordul a kanyar bejáratra, de nekimegy Zsozsesznek aki mellette van. Az esettel Mugen veszített időt, Zsozsesz nem szenvedett hátrányt. versenybaleset.

40:27 Bandi-Giorgio Bandi és Giorgio egymás mellett autóznak, majd Bandi nem hagy elég helyet Giorgionak, és kitereli a pályáról és összeérnek, sem idő sem pozíció vesztés nem történik, versenybaleset.

67:35 Bandi-Ulvar Féktávon Ulvar megtolja Bandit, sem idő sem pozíció vesztés nem történik, versenybaleset.

85:25 Ulvar-Mugen Giorgio a SC utáni rajtnál kicsúszik a pályáról, Ulvar ezért belefékez, hogy ne előzze meg Giorgiot, és Mugen picit megtolja Ulvar autóját, versenybaleset.

85:41 Mugen-Bandi-Ulvar-Giorgio Bandi az újra rajt után hideg gumikor kisodródik az első kanyarban, majd ahogy jön vissza a pályára, megcsúszik és neki megy Mugennak, akit neki lök Ulvarnak az esetet Giorgio sem tudta már elkerülni. Az esetből újra teljes pályás sárga lett érvényben és már nem volt újrarajt mert letelt az idő. A szabályzat 3/d pontja alapján Bandi 10 helyes rajt büntetésben részesül.
http://www.youtube.com/user/Bodzzza
"... so lock up your doughter and lock up your wife, lock up your back door and run for your life...."
Kép

Avatar
Bodzzza
Hozzászólások: 797
Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 9:12 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: MTCC 2014 Bírói döntések

Hozzászólás Szerző: Bodzzza » szer. ápr. 02, 2014 7:50 pm

6. Futam
Lime Rock Park
2014.03.20.


Regisztrált esetek:

6:40 Giorgio-Tjoe-Gilberto
SC utáni rajt pillanata. Green jelzéskor a kigyorsítás következtében Tjoe autója kifarol, aki eltalálja a mellette haladó Giorgot. Az ütközés miatt Giorgio is eltalálja a szintén mellette lévő Gilbertot (láncreakció). Baleset nem történt, viszont az incidens nagymértékben befolyásolta több pilótánál is rajt utáni pozíciószerzéseket. Szankció nincs, viszont megkérnénk mindenkit, hogy a jövőben jobban mérlegelje autója hideg gumikon lévő rajtolási képességeit.

10:18 Gadfly-Gilberto
Gilberto az első kanyar féktávján meglöki Gadflyt, mindketten kisodródnak. Gilberto Gadfly elé jön vissza, pozicióját majdnem 2 kör után adja vissza, addigra ennek a szituációnak köszönhetően mindketten poziciókat vesztenek. Gilberto figyelmeztetés.

Óvások:


15:03 Gadfly-Mugen (MUGEN ÓVÁSA)
Gadfly a lassító előtt belső íven, már tiszta előzési pozícióban van. A sikánhoz egyszerre érkeznek és Gadfly megpróbál elég helyet hagyni, de éppen elcsípi a gumit, ami kibillenti az autót és ekkor ütközik neki Mugennek. A BT ezt az esetet versenybalesetnek minősítette.

83:43 Tommy78-Mugen (MUGEN ÓVÁSA)
Tommy78 a sikán előtt, egy rövidebb fékút következtében nekimegy Mugennek, aki ettől rámegy a gumikra ami megdobja az autóját. Mugen 3 poziciót veszít. A Szabályzat értelmében Tommy78-nak 5 helyes rajtbüntetés.
http://www.youtube.com/user/Bodzzza
"... so lock up your doughter and lock up your wife, lock up your back door and run for your life...."
Kép

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: MTCC 2014 Bírói döntések

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » kedd ápr. 22, 2014 8:54 pm

7. Futam
Brands Hatch GP
2014.04.03.


Regisztrált esetek:

2:03 Zsozsesz - Gadfly - Versenybaleset
5:01 Tjoe - Makákó - Versenybaleset
8:20 Zsozsesz -Tjoe - Versenybaleset
17:14 bandito - Gilbert - Versenybaleset
24:28 Zsozsesz - bandito - Versenybaleset
43:21 Bandi - Tjoe - Versenybaleset
48:33 Voodoo - Gadfly - Versenybaleset
61:19 Makákó - Gadfly - Versenybaleset

A BT az összes esetet Versenybalesetnek nyílvánította, mindegyik eset hasonló volt, a hátul jövő hozzá ért az előtte haladóhoz, koccanásos balesetek voltak, melyek nem jártak sem pozíció sem komolyabb idő veszteséggel.

Avatar
Gilberto
Top Pilóta
Top Pilóta
Hozzászólások: 763
Csatlakozott: csüt. feb. 12, 2009 9:29 am
Admin: Admin

Re: MTCC 2014 Bírói döntések

Hozzászólás Szerző: Gilberto » csüt. ápr. 24, 2014 6:02 am

Tommy78 írta:7. Futam
Brands Hatch GP
2014.04.03.


Regisztrált esetek:

2:03 Zsozsesz - Gadfly - Versenybaleset
5:01 Tjoe - Makákó - Versenybaleset
8:20 Zsozsesz -Tjoe - Versenybaleset
17:14 bandito - Gilbert - Versenybaleset
24:28 Zsozsesz - bandito - Versenybaleset
43:21 Bandi - Tjoe - Versenybaleset
48:33 Voodoo - Gadfly - Versenybaleset
61:19 Makákó - Gadfly - Versenybaleset

A BT az összes esetet Versenybalesetnek nyílvánította, mindegyik eset hasonló volt, a hátul jövő hozzá ért az előtte haladóhoz, koccanásos balesetek voltak, melyek nem jártak sem pozíció sem komolyabb idő veszteséggel.
Tommy és ezek az esetek mi alapján kerültek vizsgálatra? Csak mert volt olyan amikor engem az utolsó kanyarban oldalról telibe vágtak és buktam is pár helyet emlékeim szerint de azt nem látom itt.
Manchester United

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: MTCC 2014 Bírói döntések

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » csüt. ápr. 24, 2014 6:25 am

A log fájl rögzíti a baleseteket, es azokat szoktuk végig nézni. Sajnos arra nincs kapacitás hogy 90 percet mindenkinél végig nézzünk igy csak a rögzített eseteket vizsgáljuk.

Avatar
BengA
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 1645
Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
Admin: Admin

Re: MTCC 2014 Bírói döntések

Hozzászólás Szerző: BengA » csüt. ápr. 24, 2014 8:48 am

Tommy78 írta:A log fájl rögzíti a baleseteket, es azokat szoktuk végig nézni. Sajnos arra nincs kapacitás hogy 90 percet mindenkinél végig nézzünk igy csak a rögzített eseteket vizsgáljuk.
Gondolom nagy segítség lenne, ha az illető, aki ellen elkövetnek valamit, megírná pontosan mit, mikor és hol kell nézni...bár akkor az óvás topic lesz leterhelve -hh-
Kép

Avatar
Gilberto
Top Pilóta
Top Pilóta
Hozzászólások: 763
Csatlakozott: csüt. feb. 12, 2009 9:29 am
Admin: Admin

Re: MTCC 2014 Bírói döntések

Hozzászólás Szerző: Gilberto » csüt. ápr. 24, 2014 1:42 pm

Tommy78 írta:A log fájl rögzíti a baleseteket, es azokat szoktuk végig nézni. Sajnos arra nincs kapacitás hogy 90 percet mindenkinél végig nézzünk igy csak a rögzített eseteket vizsgáljuk.
Ezt gondoltam csak azt nem tudom hogy amikor nagyobb baleset van azt miért nem regisztrálja az rF! Nem óvtam mert úgy gondoltam logban úgyis benne lesz, de ezek szerint nem.
Manchester United

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: MTCC 2014 Bírói döntések

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » szer. máj. 14, 2014 9:58 pm

8. Futam
Auto Club Sports Car Course
2014.04.24.


Regisztrált esetek:

9:14 Bandi - Kopi - Bandi jobbról szélárnyékból megpróbálja megelőzni Kopit, majd beérnek az egyenesbe, mindketten kicsit közelítenek a pálya közepe felé és össze mennek, Bandi húzza a rövidebbet, mert a falnak csapódik és sérül az autója. Mindkét fél szemszögéből meglett vizsgálva az eset, közel azonos mértékben közeledett mindkét autó a pálya közepe felé, és ebből lett a baleset. Semmi szándékosság nem volt benne, a BT Versenybalesetnek ítélte az esetet.

11:36 Kopi - Gilbert - Gilbert féktávon megtolja Kopit, aki kisodródik a pályáról, mivel aszfaltozott rész volt, így szinte időveszteség nélkül tovább tudtak menni, a BT Versenybalesetnek ítélte az esetet.

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: MTCC 2014 Bírói döntések

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » szer. máj. 14, 2014 10:13 pm

9. Futam
Imola
2014.05.01.


Regisztrált esetek:

5:51 Tommy78 - Gadfly - Tommy78 féktávon megpöcköli Gadfly autóját, sérülés és időveszteség nélkül mennek tovább, a BT Versenybalesetnek ítélte az esetet.

91:02 Voodoo - Gilbert - Voodoo féktávon megpöcköli Gilbert autóját, sérülés és időveszteség nélkül mennek tovább, a BT Versenybalesetnek ítélte az esetet.

Gilbert óvása Voodoo ellen az utolsó kör utolsó kanyarja:
Voodoo megpöcköli Gilbert autóját és mindketten megforognak. Több korábbi kört is megnéztünk, hogy ki milyen sebességgel haladt át az utolsó sikánon, és szinte azonos tempóban vették be mindketten ezt a sikánt (105-110km/ó a balosban - 97-100km/ó a jobbosban). Az utolsó körben Gilbert a korábbi 105-110km/ó helyett 87km/ó-val ment a balosban, ami ugyan még lehetett a taktika része, hogy a jobbosból való kigyorsítása jobb legyen, de a jobbos kijáratán sem kezdte meg a gyorsítást, hanem a közben 87-ről 97-re emelkedett sebességnél elvette a gázt, és ismét 88km/ó-ig visszalasult. Voodoo erre nyilván nem számíthatott, hogy a kigyorsításon elveszi előtte a gázt, így megtolta Gilbertet és mindketten megforogtak. A BT az esetet Versenybalesetnek minősítette.

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: MTCC 2014 Bírói döntések

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » pén. máj. 16, 2014 6:28 pm

10. Futam
Mid-Ohio
2014.05.15.


Regisztrált esetek:

10:14 Bandi - Kopi - Tjoe - Bandi kigyorsításon megcsúszik, és elhagyja a pályát, majd visszapördül a pályára, de még mozgásban van és a mögötte jövő Kopi lassít, hogy kikerülje, viszont a mögöttük érkező Tjoe már nem tudta elkerülni a balesetet, az esetben mindenki "utas" volt, nehéz lett volna mindenkinek elkerülni az ütközést, az eset Versenybaleset.

19:04 Memphis - Zsozsesz - Zsozsesz féktávon megtolja Memphist, se idő, se pozíció vesztés nem volt, a BT Versenybalesetnek ítélte az esetet.

43:03 Bandi - Kopi - Az első szektorban a jobb-bal sikánban össze érnek, se idő, se pozíció vesztés nem volt, a BT Versenybalesetnek ítélte az esetet.

88:15 Gadfly - Kopi - Az első kanyarban féktávon össze érnek, pozíció vesztés nem volt, a BT Versenybalesetnek ítélte az esetet.

90:12 Zsozsesz - Kopi - Az első szektorban a jobb-bal sikánban össze érnek, pozíció vesztés nem volt, Zsozsesz utána elvette a gázt, a BT Versenybalesetnek ítélte az esetet. - Kopi szépen megfogta a keresztbe csúszó Viperát :)

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: MTCC 2014 Bírói döntések

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » hétf. máj. 26, 2014 10:11 am

11. Futam
Silverstone
2014.05.22.


Regisztrált esetek:

33:33 Zsozsesz - Kopi - Kopi a vizes pályán féktávon megcsúszik, majd keresztbe csúszik, Zsozsesz aki közvetlen mögötte jött nem tudta elkerülni az ütközést, az eset Versenybaleset.

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: MTCC 2014 Bírói döntések

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » szomb. aug. 30, 2014 1:15 pm

4. Futam
Norisring
2014.08.28.


A futamra egy óvás érkezett Mozart részéről.

Megnéztem az esetet.
Az egyes kanyarban a 72. körben, nem volt lekörözési pozíció, kivétel abban az esetben, ha Kopi megáll. Nem láttam feltartást az 1-es kanyarban, Kopi nyilván látta, hogy mögötte érkezik Mozart és ezért maradt a belső íven, de mivel féktáv előtt sem volt meg a pozíció így vissza tért az ideális vonalra, feltartásról itt sem beszélhetünk.
A sikán után volt egy észrevétel Mozart részéről, mely szerint el kellett vennie a gázt a kigyorsításon. A látottak alapján azért kellett elvennie, mert különben a falat találja el, és nem Kopit, aki itt kb másfél két autó hossznyival előrébb volt, az autók irányából jól látható, hogy a fal miatt kellett elvenni a gázt.
73. kör első kanyarban, Kopi külső íven fordul, ránézésre elengedés miatt, de ezt nyilván ő tudja, Mozart belső íven kezdi a kanyart, majd az ideális íven engedi ki az autót, nem a megkezdett íven, ugyanúgy, ahogy a Voodoo-Mozart eset a futam első részében. Ezáltal ahogy Voodoot is, Kopit is végigkarcolja a kanyar kijáraton.
Van egy szabály, hogy ha együtt fordulsz valakivel, amelyik íven megkezded a kanyart, azon is kell befejezni, ahogy látható a futam elején mikor Tony vissza előzi Voodoot ugyanígy az első kanyarban, csak Tony a belső íven is hagyja el a kanyart, tehát nem változtatta meg a kanyar be és kijárati ívét.
Szándékos kék zászló figyelmen kívül hagyásáról nem beszélhetünk, nem volt szándékos feltartás vagy blokkolás. A 72. körben amikor a sikán előtt belül maradt, úgy láttam az is egy szándék volt, de nem volt meg a megfelelő távolság egy lekörözésre, és mivel Kopi is versenyben volt másokkal, így azon a helyen egy elengedés veszélyesebb is lehetett volna.
Amennyiben a szabályok szerint Mozart is használta volna a TS-t, nyilván könnyen lehetett volna kommunikálni, hogy hol és mikor történjen az elengedés, ahogy ezt mások is szokták csinálni, ahol a pálya vonalvezetése miatt előnyös a TS-en való közlés, de ahogy előbb írtam, nem láttam se feltartást se blokkolást.
Valamint ha valaki óv valakit, akkor inkább ne írja le ő, hogy látta, mert azzal nem fog foglalkozni senki, mivel ez csak a saját meglátása, és mindenki máshogy látja a saját helyzetét.
Az óvásban az óvott félt és az óvás időpontját kell megadni.

Lezárt

Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég