Verseny részvétel, illetve hiányzás bejelentés a futamokra kötelező! Minden futamkiírás első hozzászólásában találhatok a hivatalos információk, illetve a szerverre lépéshez szükséges adatok, modok, pályák, kiegészítések.
Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: Gadfly » vas. feb. 05, 2012 4:37 pm

Kép

Kezdetét veszi a Maszim Nemzeti F1 Banokságának 2012-es bajnoki sorozata. A futamok időpontjai megtalálhatóak az oldalon található Naptárban. Jelenleg MOD tesztelési és ismerkedési időszak veszi kezdetét. A bajnokságra való jelentkezés (autóválasztás stb.) ill. a szabályzat kiírására a későbbiekben kerül sor!

Pálya: Monza
Versenytáv: 80% + felvezető
Státusz: Nemzeti F1 Bajnoki Tesztfutam 1
Szervernév: ! MaSzim.Hu - Forma1
IP: 87.229.108.129:34297
Jelszó: kimi

Menetrend:
19.10-19.40 Időmérő Q1
19.40-19.50 Időmérő Q2
19.50-20.00 Warm Up, Pithely ellenőrzés, Rajtgyakorlatok
20.00 TESZTVERSENYRAJT

Gyors letöltés:
1. NF1B 12
2. NF1B 12 Patch01
3. Monza DRS
4. K+D CRK
5. Plugin Kiegészítés

Magyarázat:
- A MOD-ot érdemes teljesen új rFactorra telepíteni, az esetlegesen előforduló hibák elkerülése végett!
- A MOD kicsomagolásakor használatos jelszó, egyenértékű a szerveren használtal.
- Aki nem eredeti rFactort használ annak érdemes letölteni a "K+D CRK" fájlt, mert más esetben nem fog működni a KERS és a DRS. (kicsomagolást követően értelemszerüen telepíteni)


KERS & DRS: SWF1L leírása ill. videós segítsége
"Miután feltelepítettétek a modot találtok egy "rf_HighVoltage" nevű mappát és abban egy "rf_HighVoltage.exe" fájlt. Ezt a fájlt minden rfactor indításkor el kell indítani. Ha kiléptek az rfactorból akkor bekell zárni és majd újra elindítani. Célszerű a bal felső sarokba helyezni és versenyen az rfactort ablakba futtatni, mert csak így fogjátok látni mikor használható a DRS és mennyi Kers van még. Van egy tv style amivel meglehet oldani a KERS és DRS jelzését, azonban egy valamire nem képes a tv style: A futamon nem látszik mikor használhatjuk (mikor vagyunk 1 secen belül). Tehát 2 lehetőség van vagy ablakba futtatjátok és akkor majd jelzi vagy nézitek mindig, hogy mennyire vagytok az előttetek lévő pilótától és nyomjátok ha működik ha nem. Ez a tvstyle intergálva van az NF1B12 MOD-ba. Találtok még egy olyan fájlt az rfactoron belül, hogy "Joytokey.exe". Ezt is el kell indítani amikor az rfactorral játszotok. Ebbe lehet beállítani hogy melyik gombra működjön a KERS és a DRS. (jelenleg alapértelmezetten Logitech kormányra van beállítva) Amint elindítjátok ellenőrizzétek, hogy a pedálok bevannak-e kapcsolva a programba. Ezt a program jobb szélén a "Preferences" fülre kattintva "Use Axes other than X and Y" néven találjátok (legyen bepipálva). Tehát visszalépbe a Joystickra láthatjátok a sok beállítás lehetőséget. Akinek Logitech kormánya van célszerű használni a Logitech Profiler programot, amivel megnézhetitek a kormányon melyik gomb hanyas számú.
Amire a KERS-et szeretnétek beállítani az mellé (a keyboard oszlopba) tegyetek K betűt. Amire a DRS-t szeretnétek oda D betűt. És amivel kiszeretnétek kapcsolni oda F betűt. Na most lehet gombra is beállítani a DRS kikapcsolását valamint fékpedálra. Hiszen a reál F1 be is fékpedálra csukódik a szárny. Ebben az esetben Axis gombra kell beállítani ez is kormány típusonként változik. Fontos az is h mögötte merre áll a "kacsacsőr" jel mert az szabályozza h fékbenyomásra működjön vagy fék elengedésre. És ugye nekünk fék benyomásra kell hogy azonnal csukódjon. Ezt a programot elég minden windows indítása során egyszer bekapcsolni, majd lerakva a tálcára lerakja az óra mellé így nem fog zavarni."


Az rf_HighVoltage.exe-t és a Joytokey.exe-t érdemes rendszergazdai jogosultságokkal futtatni!

Videós segítség: http://www.youtube.com/watch?v=Q3a4MEjn ... .be&t=1m1s

Szerveren teszteléskor (szabadedzésen és időmérőn) korlátlanul lehet használni a DRS-t. Futamon viszont értelemszerűen kizárólak a DRS zónában ha a mérés pontnál az előttünk haladó 1 mp-en belűl van. A DRS mérési pontok és zóna kezdete/vége táblával jelölve van a pályán! ;-)
A KERS 6,67 másodpercig használható körönként. A célegyenesnél újra töltődik.

Szerver fut, HOTLAPS működik!

Akinek bármi kérdése ill. észrevétele van, az ebben a topikban jelezze! Tommyval közösen igyekszünk válaszolni.


Akik jelezték, hogy jönnek a tesztfutamra:
1. Saaba
2. pettya
3. BengA
4. endru
5. Giorgio
6. GABOR
7. Tony
8. Tommy78
9. Titusz
10. Makákó

Csaba
Hozzászólások: 1755
Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: Csaba » vas. feb. 05, 2012 7:16 pm

Valami nem okés.

Benyomom a DRS-t az autón felnyílik a szárny, de annak a gombnak a nyomására a kers megy a displayen, és fordítva, de ha jól látom a kis ablakon a Windowsban jó.
Buchert Csaba

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » vas. feb. 05, 2012 8:48 pm

Csaba írta:Valami nem okés.

Benyomom a DRS-t az autón felnyílik a szárny, de annak a gombnak a nyomására a kers megy a displayen, és fordítva, de ha jól látom a kis ablakon a Windowsban jó.
Akkor az rfdynhud-ban nem jól allitottad be a gombok funkcióját.

Avatar
GABOR
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 650
Csatlakozott: szer. márc. 23, 2011 5:09 pm

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: GABOR » vas. feb. 05, 2012 8:50 pm

Hali!

Akinek Momo kormánya van az segítsen legyen szíves hogy a DRS kikapcsolását hova állította hogy ha megnyomom a féket akkor ténylegesen ki is kapcsoljon... -grr-
Kép

pettya
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 227
Csatlakozott: kedd nov. 06, 2007 9:59 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: pettya » vas. feb. 05, 2012 9:06 pm

GABOR írta:Hali!

Akinek Momo kormánya van az segítsen legyen szíves hogy a DRS kikapcsolását hova állította hogy ha megnyomom a féket akkor ténylegesen ki is kapcsoljon... -grr-

Nekem MOMO-m van és sikerült mindent beállítanom.
Axis6(<0)-ra van beállítva és az F billentyűre.
Természetesn a highvoltage-ba is be kell állítani kikapcsolásra az F billentyűt.

És így megy a fékkel való kikapcs. Az RFdynHudba pedig, mint rájöttem, magát az K,D,F, gombokat kell beállítani nem pedig a kormány Button1,2,...stb gombjait.

TempBoost=K
DRS On=D
DRS OFF= F

Remélem tudtam segíteni annak akinek nem ment.
Kép

Avatar
Tony
Hozzászólások: 1461
Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: Tony » vas. feb. 05, 2012 9:33 pm

Egy grafikai problémát vettem észre: az McLaren diffúzora hófehér.

Nekem minden OK, DFGT-m van, akinek kell annak tudok segíteni TS-en.
Érdekes még mindenesetre vezetni, illetve az autó magasságát sem értem. Motec ilyan 60-70mm-eket ír.
Kép

Avatar
GABOR
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 650
Csatlakozott: szer. márc. 23, 2011 5:09 pm

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: GABOR » vas. feb. 05, 2012 9:52 pm

Köszi a segítséget, most már működik ez a része a dolognak.
A gondom még annyi hogy a Tvstyleba nem jelzi ha a fékre lépek, a drs jel ugyan úgy zölden van pedig nincs nyitva. Ha a drs nyitót nyomom akkor eltűnik. Próbáltam a styleba a drs off-ot beállítani de a fékre nem reagált semmit.
Kép

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: Gadfly » vas. feb. 05, 2012 10:47 pm

Annyit elfelejtettem írni, hogy a játékon belül lévő billentyűzet kiosztásnál is érdemes megadni a KERS ill. DRS gombot!
KERS: Temporary Boost
DRS: Headlights

Természetesen ugyan azokat a gombokat, melyre a Joytokey is lett állítva. A DRS-nél azért fontos ez, mert Tommy úgy tudta megoldani a hátsó szárny vizuális nyitás/csukását, hogy a fényszóróra rakta.

Én speciel nem állítottam be a fékre a DRS kikapcsolását. Saját magam kapcsolom be ill. ki, ugyan azzal a gombbal. Így a tvstyle se bolondul meg és vizuálisan is lecsukódik a szárny ha kikapcsolom. Persze működhet a fékes verzió is, de akkor vizuálisan a szárny nem fog becsukódni. Csak az én véleményem, de lehet jobb megszokni h gombbal nyitjuk ill. csukjuk is és a féket hagyjuk, de természetesen az utóbbi sem tiltott.
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

pettya
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 227
Csatlakozott: kedd nov. 06, 2007 9:59 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: pettya » vas. feb. 05, 2012 11:04 pm

Megy a fékpedálos megoldással is a ki-be csukás vizuálisan is, megnéztem.
Én játékon belül nem is állítottam semmit azokra a gombokra amelyikeket használom a drs-re és kers-re.

GABOR

DRS OFF-ra az F billentyűt állítsd be ne a pedálodat, mivel a másik progiba beállítottad hogy az F billenytű egyenlő legyen a Gázpedál lenyomásával. Én is próbáltam a Button1,3..stb-ra meg a Fékre beállítani (Axis), de az nem volt jó, mikor átraktam K,D,F-re akokr már működik minden.
Vizuálisan is nyitja, fékpedálra meg vizuális zárja is a szárnyat. Szal nálam működik rendesen.
Kép

Avatar
GABOR
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 650
Csatlakozott: szer. márc. 23, 2011 5:09 pm

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: GABOR » vas. feb. 05, 2012 11:13 pm

pettya írta: GABOR

DRS OFF-ra az F billentyűt állítsd be ne a pedálodat, mivel a másik progiba beállítottad hogy az F billenytű egyenlő legyen a Gázpedál lenyomásával. Én is próbáltam a Button1,3..stb-ra meg a Fékre beállítani (Axis), de az nem volt jó, mikor átraktam K,D,F-re akokr már működik minden.
Vizuálisan is nyitja, fékpedálra meg vizuális zárja is a szárnyat. Szal nálam működik rendesen.
Köszönöm Pettya a segítségedet, mostmár 100%-on üzemel minden! -vv-
Egyébként nálam is működik vizuálisan a szárny becsukás ha a fékre lépek...
Kép

pettya
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 227
Csatlakozott: kedd nov. 06, 2007 9:59 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: pettya » vas. feb. 05, 2012 11:21 pm

GABOR írta:
pettya írta: GABOR

DRS OFF-ra az F billentyűt állítsd be ne a pedálodat, mivel a másik progiba beállítottad hogy az F billenytű egyenlő legyen a Gázpedál lenyomásával. Én is próbáltam a Button1,3..stb-ra meg a Fékre beállítani (Axis), de az nem volt jó, mikor átraktam K,D,F-re akokr már működik minden.
Vizuálisan is nyitja, fékpedálra meg vizuális zárja is a szárnyat. Szal nálam működik rendesen.
Köszönöm Pettya a segítségedet, mostmár 100%-on üzemel minden! -vv-
Egyébként nálam is működik vizuálisan a szárny becsukás ha a fékre lépek...
Nincs mit

Amúgy jövök a Tesztre, már csak a kocsikat kéne letesztelni :D
Kép

Saaba
Zárt kasztnis pilóta
Zárt kasztnis pilóta
Hozzászólások: 54
Csatlakozott: pén. dec. 09, 2011 9:08 am

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: Saaba » hétf. feb. 06, 2012 7:57 am

Sziasztok!

Jelentkezem a tesztfutamra.

Sziasztok!

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: Gadfly » hétf. feb. 06, 2012 10:42 am

pettya írta:Megy a fékpedálos megoldással is a ki-be csukás vizuálisan is, megnéztem.
Én játékon belül nem is állítottam semmit azokra a gombokra amelyikeket használom a drs-re és kers-re.
Az érdekes, mert a játékban lévő vizuális szárnnyitás teljesen független működik a highvoltage és a joytokey programtól. Amint említettem a fényszóróra lett állítva mivel annak van on/off (vizuális) funkciója. (ha nem lenne telepítve az előbbi két segédprogram, akkor is működne a vizuális szárnnyitás) Ez a vizuális dolog szerintem fékre csak úgy működhet, ha játékon belül a fényszóróra az axis-t állítod v. azt a bill-t, amit a joytokey-ben megadtál a DRS-nek. Persze elhiszem, hogy működik vhogy nálad, csak nem értem hogyan. =_ Viszont gondolom így minden fékezés után nyílik v. csukódik a szárny nem? Még akkor is ha nem is használtál DRS-t. Teszteljétek és nézzétek meg rendesen. (egy teljes kör alatt)

Egy érv, hogy miért jobb nem fékre rakni a DRS-t:
Ha a monzai pályát vesszük, akkor az első sikán után ugye van az a hosszú nyújtott jobbos kanyar. Ezt a kanyart (bár beállítás függő) elég nehéz bevenni DRS-el. Viszont ha a kanyar megközelítéséig használod a DRS-t és ha ki akarod kapcsolni a kanyar beérkezése előtt, akkor abban az esetben ha fékre van állítva a DRS, meg kell nyomnod a féket és ugye abban a kanyarban nem kell fékezni. Ha a pályákat nézzük, akkor ugye több hasonló kanyar v. szituáció is létezhet...

Ne felejtsétek el a teszfutamra való jelentkezést is. Az első hszben folyamatosan lesz frissítve... ;-)
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

Avatar
GABOR
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 650
Csatlakozott: szer. márc. 23, 2011 5:09 pm

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: GABOR » hétf. feb. 06, 2012 11:58 am

Hát nemtudom... Nekem is a fékre van téve a DRS, de ha nincs nyitva akkor nem mozog össze vissza. Fékezhetek én bárhol bármikor -hh-
Kép

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: Gadfly » hétf. feb. 06, 2012 12:12 pm

GABOR írta:Hát nemtudom... Nekem is a fékre van téve a DRS, de ha nincs nyitva akkor nem mozog össze vissza. Fékezhetek én bárhol bármikor -hh-
Viszont ha kinyitod és ezt követően fékezel, akkor vizuálisan is becsukódik?
Az összhangját kéne megnéznetek, hogy a highvoltage - hud és maga a vizuális hatás egyhangúan működik e...

(azért furi ez nekem, mert mikor Tommyval teszteltük a rendszert, akkor volt egy kis bugja a dolognak. ha lesz időm mindenképp átnézem én is még1x, mert már teljesen össze vagyok zavarodva :) )

Ezért jók a tesztek, ha bármi van akár mással, írjátok! ;-)
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

Avatar
endru
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 22
Csatlakozott: hétf. feb. 06, 2012 11:47 am
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: endru » hétf. feb. 06, 2012 12:14 pm

hello! Új vagyok még itt és szeretnék jelentkezni a tesztfutamra és majd a bajnokságra is! Az a kérdésem, hogy újakat bevesztek-e?

pettya
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 227
Csatlakozott: kedd nov. 06, 2007 9:59 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: pettya » hétf. feb. 06, 2012 12:41 pm

Nah megnéztem több körön keresztül külső kamerából a DRS-t és KERS-t.
A kinyitás gombnyomásra vizuális nyílik, a voltage-on is azt mutatja hogy nyitva van és a hud-on belül is zöldre vált a DRS felirat, tehát normálisan működik.
Zárásnál rálépek a fékre, vizuális zár a szárny, zár a Voltage-on belül is, illetve a hud-on belül is szürkére vált a DRS felirat.
Ha nincs nyitva a szárny és fékezek akkor nem történik semmi, vizuálisan, a voltageba, és a hudban se történik semmi.
A KERS meg működik normálisan mint eddig :D

Amúgy néha olyan érzésem van a kanyarokban mintha nyitva lenne a drs (de nincs,mert seholse mutatná hogy nyitva lenne.) mert nagyon csúszik a segge.

Ui. Jelentkezek a tesztfutamra.
Kép

Avatar
GABOR
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 650
Csatlakozott: szer. márc. 23, 2011 5:09 pm

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: GABOR » hétf. feb. 06, 2012 12:58 pm

Ugyan így működik nálam is ahogy Pettyánál. Minden korrekt...
A fizika nekem is furcsának tűnik. Néha nem várt helyzetben képes kitörni az autó segge, meg egyébként a fékek blokkolása is szokatlan nekem, bár itt hozzáteszem nagy eséllyel setupolással megoldódik ez a gond. Esetleg ha ezeket a "hibákat" lehetne finomítani szerintem sokan örülnének. -mos-

Red Bullal kapcsolatban talán annyit említenék meg hogy a színe kicsit fakó. Ha lehetne ezen kellene módosítani.
Kép

Avatar
BengA
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 1645
Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: BengA » hétf. feb. 06, 2012 3:51 pm

Hello!

Szeretnék jönni a tesztfutamra, ha addig meg tudom oldani ezt a kers+drs dolgot.
Annyi még, hogy suliból jövök, szóval lehet, hogy a Q1/2-re nem érek oda.

Üdv
Kép

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: Gadfly » hétf. feb. 06, 2012 3:51 pm

endru írta:hello! Új vagyok még itt és szeretnék jelentkezni a tesztfutamra és majd a bajnokságra is! Az a kérdésem, hogy újakat bevesztek-e?
Persze várunk! ;-)
A bajnoksághoz való feltétel egy vizsgán való részvétel lesz, ahol a road jogsit tudod megszerezni Maszimos berken belül.

Vizsga feladatok:
* 107% - 5-10 kör adott időn belül, zsinórban, szabályosan!
* TTT - távolság tartás teszt és szabályos előzések
* Tesztverseny - a táv 50- 100%-nak balesetmentes teljesítése.

A vizsgafeladat első két pontját tesztverseny előtt lehet majd teljesíteni, a 3. pontot pedig értelem szerűen magán a tesztversenyen. Éppen ezért ha meg tudod oldani a ceremónia előtt egy órával (18:00-kor) gyere majd fel szerverre ill. TS-re.
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: Gadfly » hétf. feb. 06, 2012 4:21 pm

@Petya
Játékon belül a headlights-ra milyen gomb van beállítva? (mert ha semmi, akkor vizuálisan lehetetlen, hogy nyíljon/zárjon a hátsó szárny)
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

pettya
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 227
Csatlakozott: kedd nov. 06, 2007 9:59 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: pettya » hétf. feb. 06, 2012 6:22 pm

Gadfly írta:@Petya
Játékon belül a headlights-ra milyen gomb van beállítva? (mert ha semmi, akkor vizuálisan lehetetlen, hogy nyíljon/zárjon a hátsó szárny)
A H gombra van beállítva a fényszórók, de maga a H gomb sehova nincs beállítva. Majd megnézheted teszten de nálam tényleg működik minden rendesen.
Kép

Avatar
KOPI
Hozzászólások: 1989
Csatlakozott: kedd nov. 11, 2008 7:44 pm
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: KOPI » hétf. feb. 06, 2012 6:28 pm

Mi a helyzet a safety car kérdéssel?
Tudok egy jó pilotát sc-be :D
Kép

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: Gadfly » hétf. feb. 06, 2012 7:11 pm

pettya írta: A H gombra van beállítva a fényszórók, de maga a H gomb sehova nincs beállítva. Majd megnézheted teszten de nálam tényleg működik minden rendesen.
Megoldódott a kérdés! A H gomb volt a felelős. Ezt kell beállítani játékon belül a fényszóróra. Feltételezhetően vmelyik segédprogram kever be "pozitív irányba" mert elvileg így nem szabadna működnie a H billre tudomásom szerint. (vagy az is lehet h Tommy oldotta meg, melyről lemaradtam. majd Ő elmondja ha hazaért :grin: )
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

Avatar
stork
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 79
Csatlakozott: kedd nov. 01, 2011 10:03 am
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: stork » hétf. feb. 06, 2012 7:43 pm

Sziasztok!

Én is küzdök a cuccal... remélem összejön.

Sajna hétfő nekem nem jó a teszthez viszont a bajnokságban szeretném a tavalyi Toro Rossot (Buemi) birtokolni :)

Üdv
stork
- üdv stork -

Kép

Avatar
BengA
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 1645
Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: BengA » hétf. feb. 06, 2012 8:02 pm

stork írta:Sziasztok!

Én is küzdök a cuccal... remélem összejön.

Sajna hétfő nekem nem jó a teszthez viszont a bajnokságban szeretném a tavalyi Toro Rossot (Buemi) birtokolni :)

Üdv
stork
Tényleg, a kocsikiosztásról van már hír? Ki kivel, hova merre :P.
Kép

Avatar
GABOR
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 650
Csatlakozott: szer. márc. 23, 2011 5:09 pm

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: GABOR » hétf. feb. 06, 2012 8:14 pm

Nálam ez elég nyilvánvaló hogy hova szeretnék. :lol:

Ha jól tudom akkor a tavalyi bajnokság végeredménye alapján lehet csapatot választani, de majd jön egy illetékes aki megerősíti a dolgot.
Kép

Avatar
endru
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 22
Csatlakozott: hétf. feb. 06, 2012 11:47 am
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: endru » hétf. feb. 06, 2012 8:38 pm

Gadfly írta:
endru írta:hello! Új vagyok még itt és szeretnék jelentkezni a tesztfutamra és majd a bajnokságra is! Az a kérdésem, hogy újakat bevesztek-e?
Persze várunk! ;-)
A bajnoksághoz való feltétel egy vizsgán való részvétel lesz, ahol a road jogsit tudod megszerezni Maszimos berken belül.

Vizsga feladatok:
* 107% - 5-10 kör adott időn belül, zsinórban, szabályosan!
* TTT - távolság tartás teszt és szabályos előzések
* Tesztverseny - a táv 50- 100%-nak balesetmentes teljesítése.

A vizsgafeladat első két pontját tesztverseny előtt lehet majd teljesíteni, a 3. pontot pedig értelem szerűen magán a tesztversenyen. Éppen ezért ha meg tudod oldani a ceremónia előtt egy órával (18:00-kor) gyere majd fel szerverre ill. TS-re.
köszi szépen a választ! Jönni fogok. De van egy kis gond nincs mikrfonom az ugye nem nagy gond?

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: Gadfly » hétf. feb. 06, 2012 10:31 pm

BengA írta: Tényleg, a kocsikiosztásról van már hír? Ki kivel, hova merre :P.
Első hszben írtam erről... 8)

endru írta: köszi szépen a választ! Jönni fogok. De van egy kis gond nincs mikrfonom az ugye nem nagy gond?
Hát jó lenne egyet beszerezni (későbbiekre nézve is), de ha nem megoldható, akkor természetesen nem gond, viszont a vizsgán picit megnehezíti a kommunikációt. Ettől független TS-re mindenképpen gyere, legalább nekünk ne kelljen gépelni! :grin:
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

Avatar
BengA
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 1645
Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: BengA » hétf. feb. 06, 2012 10:42 pm

Gadfly írta: Első hszben írtam erről... 8)
Megvan sry _2_

"A bajnokságra való jelentkezés (autóválasztás stb.) ill. a szabályzat kiírására a későbbiekben kerül sor!"
Kép

Saaba
Zárt kasztnis pilóta
Zárt kasztnis pilóta
Hozzászólások: 54
Csatlakozott: pén. dec. 09, 2011 9:08 am

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: Saaba » kedd feb. 07, 2012 7:35 am

Sziasztok!

Én a HRT csapatot választom, majd megírom a rajtszámot.

Amit az autó seggével történő kitörésről írtatok azt én is tapasztaltam. Viszont ránéztem az üzemanyag-kijelzőre és akkor láttam, hogy 230Liter benyát cipelek, ezért csúszkál a segge a gépnek. Az egyéni véleményem, hogy jó ez a fizika csak nekünk kell alkalmazkodni, valamint minden egyes kerék csere szárnyállítással együtt, remek kis taktikai csatákat hozhat a versenyeken. -kakcsi-

Szevasztok -hh-

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » kedd feb. 07, 2012 12:04 pm

Próbáltam végigolvasni a hsz-eket mar amennyi időm volt válaszolnék is pár kérdésre.
1. Festésekkel kapcsolatban: Ezek a gyári codemasters festesek hogy melyik fakó vagy sötét az a codemasters készítése a McLaren fehér diffuzora számomra is furcsa volt bár az eredeti játékban nem néztem de ott talán nem fehér lehetett mindenesetre a cm a festésen levő fehér részre mappingolta a diffuzort. Majd valamit kezdünk vele.
2. Kocsi hátulja véletlenszerűen kitorik. Ez az info így nagyon kevés gondolom egy valós F1 pilóta sem ezt mondja a mérnöknek hanem kifejti bővebben hogy mikor és hogyan produkálja ezt. Nem beszélve arról hogy szinte meg csak pár kort ha mentetek vele nyilván be kell állítani az autót adott pályára szóval szerintem a sok teszt lehetőséget ad hogy ezt finomhangoljatok.
3. Tony említette a hasmagassagot hogy 60-70 mm. Soknak vagy kevésnek találod? Csak mert nem hasrautesbol találtam ki az értéket. Hanem az F1 77 oldalas technikai szabályzatabol állítottam be az értékeket persze azokat melyeket majdnem pontosan ki lehetett számolni.
4. Ahogy látom a Kers+DRS majdnem mindenkinek megy mar ennek örülök.

Avatar
Giorgio
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
Hozzászólások: 376
Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 3:43 pm
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: Giorgio » kedd feb. 07, 2012 5:04 pm

Tommy78 írta:Próbáltam végigolvasni a hsz-eket mar amennyi időm volt válaszolnék is pár kérdésre.
1. Festésekkel kapcsolatban: Ezek a gyári codemasters festesek hogy melyik fakó vagy sötét az a codemasters készítése a McLaren fehér diffuzora számomra is furcsa volt bár az eredeti játékban nem néztem de ott talán nem fehér lehetett mindenesetre a cm a festésen levő fehér részre mappingolta a diffuzort. Majd valamit kezdünk vele.
2. Kocsi hátulja véletlenszerűen kitorik. Ez az info így nagyon kevés gondolom egy valós F1 pilóta sem ezt mondja a mérnöknek hanem kifejti bővebben hogy mikor és hogyan produkálja ezt. Nem beszélve arról hogy szinte meg csak pár kort ha mentetek vele nyilván be kell állítani az autót adott pályára szóval szerintem a sok teszt lehetőséget ad hogy ezt finomhangoljatok.
3. Tony említette a hasmagassagot hogy 60-70 mm. Soknak vagy kevésnek találod? Csak mert nem hasrautesbol találtam ki az értéket. Hanem az F1 77 oldalas technikai szabályzatabol állítottam be az értékeket persze azokat melyeket majdnem pontosan ki lehetett számolni.
4. Ahogy látom a Kers+DRS majdnem mindenkinek megy mar ennek örülök.
Kocsi hátulja nálam pl. az első Lesmo kanyar közepén jelentkezik. Túl sok tesztkört nem mentem még inkább csak megnéztem minden tökéletesen működik-e. Telitankkal mentem pályára, szinte egy alap setuppal, ennek növetkeztében ennek a kitörésnek nem tulajdonítottam nagy jelentőséget, mert sztem setupolással orvosolható lesz, de pár mp-cel későbbi kigyorsítás vagy kisebb gáznál már így sem jelentkezett nálam a kitörés, szóval ezzel nincs gond sztem, csak tavalyi mod után még át kell állni erre, mert a fizikája elég eltérő. Összességében az első benyomások alapján nekem tetszik a mod nagy, grafikája sztem eddigi legjobb rf modok között van, hangok is helyén vannak és irányíthatóssággal sincs gond ;) Tesztelésbe mostmár komolyabban belekezdek majd, aztán ha észrevételem van még jelentkezek ;)

Amíg el nem felejtem tesztfutamra jövök :arrow:
Illés György

Kép

Avatar
endru
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 22
Csatlakozott: hétf. feb. 06, 2012 11:47 am
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: endru » kedd feb. 07, 2012 5:08 pm

tudom új vagyok még itt de a régi / eredeti menüt nem lehetne valahogy visszavarázsolni? :/
szerintem az sokkal átláthatóbb mint ezaz új.. : )

Avatar
BengA
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 1645
Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: BengA » kedd feb. 07, 2012 10:53 pm

Üdv!

Összejött a drs+kers. Frankón működik és fékre kikapcsol.
Nekem speciel kicsit fura volt elsőre, de minél többet megyek...egyre klasszabb.

Várom a hétfői tesztet -g1-

Üdv
Kép

Avatar
Makako
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
Hozzászólások: 511
Csatlakozott: szomb. dec. 19, 2009 8:06 am
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: Makako » szer. feb. 08, 2012 10:39 am

Gad ha tudnál nekem segíteni valamikor hétvégén felrakni az új Rfactort akkor hétfőig én is gyakorolnék kicsit! Tudod,hogy ehhez még mindig balfék vagyok! -uh- Addig letöltök mindent hozzá ! A régit úgy ahogy van le kell törölni?? --kj-
Annyiszor van igazam ahányszor csak akarom...:)

Avatar
BengA
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 1645
Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: BengA » szer. feb. 08, 2012 11:25 am

Makako írta:Gad ha tudnál nekem segíteni valamikor hétvégén felrakni az új Rfactort akkor hétfőig én is gyakorolnék kicsit! Tudod,hogy ehhez még mindig balfék vagyok! -uh- Addig letöltök mindent hozzá ! A régit úgy ahogy van le kell törölni?? --kj-
Szasz csapattárs!
Már akartam írni, hogy mi van Veled --kj-
Én a régit letöröltem és Neked is azt ajánlom és egy teljesen új rfactort rakj.
Esténként lehet fent leszünk Buchert Csabival és Strokkal, majd írj, hogy mikor tudsz jönni és akkor mi is tudunk segíteni ha az megfelel.

Üdv
Kép

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: Gadfly » szer. feb. 08, 2012 12:56 pm

Makako írta:Gad ha tudnál nekem segíteni valamikor hétvégén felrakni az új Rfactort akkor hétfőig én is gyakorolnék kicsit! Tudod,hogy ehhez még mindig balfék vagyok! -uh- Addig letöltök mindent hozzá ! A régit úgy ahogy van le kell törölni?? --kj-
Persze tudok ;-) csak nem tudom h hétfőig mennyi időm lesz, mert a hétköznapok neccesek, a hétvégén meg elutazok. Szóval lehet, jobb ha Bengával v. Csabival felveszed a kapcsolatot akár TS-n és akkor Ők biztos tudnak segíteni. Természetesen ha úgy alakul, akkor én is tudok, de ez jelenleg kiszámíthatatlan...
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

Avatar
Tony
Hozzászólások: 1461
Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: Tony » szer. feb. 08, 2012 5:14 pm

Tommy78 írta:3. Tony említette a hasmagassagot hogy 60-70 mm. Soknak vagy kevésnek találod? Csak mert nem hasrautesbol találtam ki az értéket. Hanem az F1 77 oldalas technikai szabályzatabol állítottam be az értékeket persze azokat melyeket majdnem pontosan ki lehetett számolni.
Igazából soknak találom. Moteccel néztem, a tavalyi autó sokkal lejjebb volt, és leütött, itt meg abszolúte nem. Persze gondoltam, hogy nem kitaláltad, majd utánanézek akkor, hogy szól a szabály. Csak ez volt az első dolog, amit szeretnék megérteni a beállításban, azért kérdeztem rá.
Kép

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » szer. feb. 08, 2012 7:29 pm

Tony írta:
Tommy78 írta:3. Tony említette a hasmagassagot hogy 60-70 mm. Soknak vagy kevésnek találod? Csak mert nem hasrautesbol találtam ki az értéket. Hanem az F1 77 oldalas technikai szabályzatabol állítottam be az értékeket persze azokat melyeket majdnem pontosan ki lehetett számolni.
Igazából soknak találom. Moteccel néztem, a tavalyi autó sokkal lejjebb volt, és leütött, itt meg abszolúte nem. Persze gondoltam, hogy nem kitaláltad, majd utánanézek akkor, hogy szól a szabály. Csak ez volt az első dolog, amit szeretnék megérteni a beállításban, azért kérdeztem rá.
Persze nyugodtan kérdezzetek. Igazából pontos fix adat nincs a hasmagassagra mivel a futómű illetve a gumi nyomása is "mozgásban" van terhelés alatt amit ugye az rF nem érzékel, tehát ha lerakod a pályára az autót nem nyomodik be a gumi illetve a futómű sem engedi lejjebb a kasztnit. Így ezt meg bele kellett kalkulalnom. A szabály úgy írja hogy az autó alja ami a referencia sík az a gumi oldal falának a felénél van. Ezt ki lehetett számolni a gumi atmerojebol kivonni a felni atmerojet ebből megkaptad az oldal falat alul és felül összesen ha ezt osztottad 4-el kapod meg a hasmagassagot terheletlenul. Ez az értek 8.255 cm tehát ez a tényleges magasság és ebből meg ki kell vonni hogy kb. mennyit enged a futómű illetve a gumi. Remelem nem volt nagyon kínai :)

Avatar
BengA
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 1645
Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: BengA » szer. feb. 08, 2012 9:42 pm

Hello!

Én annyira (akár csak tavaly) idén sem értek a setupokhoz, de mentem üres illetve teli tankkal is jó pár karikát (szokásos Buchert Csabi féle setuppal).
A tavalyi mod ehez képest egy gokart...mármint gyerekjáték vezetni. Ez a mod marha jó, de marha nehéz is, legalább is Nekem egyenlőre.
Teli tankkal baromi nehéz a pályán maradni, na persze ha jó időt akarsz menni. Kihangsúlyozom, nem értek hozzá és nekem Kínai is volt amit Tony az előző hozzászólásában írt, de godoltam a vesenyzők hátsó régiójában tartozók közül is szóljon hozzá valaki -kakcsi-
Kép

Avatar
GABOR
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 650
Csatlakozott: szer. márc. 23, 2011 5:09 pm

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: GABOR » szer. feb. 08, 2012 10:40 pm

Erre gondoltam én is amit BengA leírt hogy megtankolva nagyon csúszik az autó.
Üres tankkal nincs semmi gond, de telivel minden kanyarba az az érzésed hogy most mész neki a falnak. Lehet nem értek hozzá, sőt biztos hogy nem de úgy tudtam az agyon tankolt autó az elejét tolja és nem a hátulját. De akkor mondjátok hogy tévhitbe éltem XD
Kép

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: Gadfly » csüt. feb. 09, 2012 9:41 am

Meg fogjuk nézni majd amiket leírtatok. Természetesen miközben készült a MOD teszteltük is, szinte minden körülmény között, és mi nem kifejezetten vettük ezt észre Tommyval. Persze nem csak Monzán mentünk, így ez talán betudható a pályának is, főleg ha azt vesszük, hogy itt (gondolom) mindenki alacsonyra rakta a szárnyakat, ami produkálhat "seggcsúszást". :lol: (játszatok a súlyelosztással ill. a hasmagassággal és nem utolsó sorban a difivel és a kormányzárral (nem kifelejtve a keréknyomást is :) ) Mikor teszteltük készítettem ide egy viszonylag jó setupot, de mivel fejlesztés közben többször is kellett rf-et telepíteni, az egyik ilyen akció során elfelejtettem menteni és elvesztek ezek. Talán Tommynak meg van még, így ha hazaérsz, akkor lécci oszd majd meg a többiekkel. ;-)

Amit még szeretnénk kérni, hogy teszteljétek le a gumikat is! Elvileg hasonlóan kell működniük, mint a tavaly real F1-ben, tehát viszonylag hamar és egyik pillanatról a másikra elszemcsésednek. Persze ez típusonként változó, hogy mikor következik be ez a jelenség. Tehát teszteljétek a hosszabb etapokat is, hogy erről is jöjjön be "teszt infó". ;-)
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

Saaba
Zárt kasztnis pilóta
Zárt kasztnis pilóta
Hozzászólások: 54
Csatlakozott: pén. dec. 09, 2011 9:08 am

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: Saaba » csüt. feb. 09, 2012 9:59 am

Sziasztok!

Kezdeném avval, hogy én is a mezőny hátuljába tartozom -hh- Teszteltem a modot változó üzemanyag mennyiséggel, hogy reális képet kapjak. Az evidens, hogy kevés benzinnel normálisan lehet vezetni a gépet. Tele tankkal az első 3 kör után tudtam csak igazán a pályán maradni, de ez nekem tetszik! Elkezdtem babrálni a szárnyakkal, s most ott tartok, hogy a hátsó szárny jóval magasabban van mint az első. Persze fogalmam sincs, hogy ez most jó vagy nem jó, mert a többiek versenykörülmények mért idejét nem tudom. Annyi biztos, hogy így kezelhetőbb a gép. Azután ahogy teltek a körök, minden kerékcserénél vettem lejjebb a szárnyakból és még kezesebb lett az autó.

A gumikról majd még írok, ha többet teszteltem.


Avatar
GABOR
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 650
Csatlakozott: szer. márc. 23, 2011 5:09 pm

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: GABOR » csüt. feb. 09, 2012 12:30 pm

Igen azt hozzáteszem hogy nem feltétlenül rossz dolog, ki kell tapasztalni mi hogyan működik. Inkább csak érdekességképp fejtettem ki a "problémámat" (mondjuk nem ellenkeznék ha finomitva lenne XD )

Én eddig Monzán és az előző szezon Ausztrália pályán teszteltem.
Ott jobban előjött a seggcsúszás, majdnem minden kanyarban, teljesen átlagos tempónál.
A gumikopással maximálisan elégedett vagyok, a szuperlágy keverék kb 10 körig bírta.

Tesztre természetesen én is jövök, és jó lenne ha sokan lennénk hogy minél több infót tudjunk visszajelezni!

Egyelőre ennyi, túl sok tapasztalatom nem volt a moddal kapcsolatban. Teszt után tudok majd bővebb visszajelzéssel szolgálni -mos-
Kép

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » csüt. feb. 09, 2012 12:53 pm

Ami kimaradt az első hsz-bol, hogy a bajnoki során a valós futamoknak megfelelő gumikeverekeket fogjuk mi is használni. A modba beállítottam minden futamra a megfelelő keveréket de ellenőrizzetek le Ti is. Ha jól mukodik a dolog akkor ha szerverre felmentek, Monzan a soft(sárga) és médium(fehér) gumi keverekek elérhetőek csak. A pontos keverekeket mindig ki fogjuk majd írni.

Avatar
Tony
Hozzászólások: 1461
Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: Tony » csüt. feb. 09, 2012 2:01 pm

BengA, semmi kínait nem mondtam. Annyit, hogy tavaly az autó sokkal közelebb volt a talajhoz. Ezért féktávokon, huplikon leütött. Ez azért volt kínos, mert a fékezésnél pl nem lehetett vele fordulni. Ezért kellett megtalálni az optimális magasságot és rugózást. Itt pedig legalacsonyabbra teszem a magasságot, és még a magas kerékvetőn sem akad fenn. Ez volt amit nem értettem. Lehet, hogy itt egy ideális magasság van, ami nem feltétlen az, ami minél alacsonyabb? Erre keresem a választ.

Gumikeverékek gondolom nem véletlen vannak máshogy nevezve (inter/wet). Tervbe van véve, hogy egy futamon mindkettőt kelljen használni?
Kép

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » csüt. feb. 09, 2012 2:19 pm

Tony írta:BengA, semmi kínait nem mondtam. Annyit, hogy tavaly az autó sokkal közelebb volt a talajhoz. Ezért féktávokon, huplikon leütött. Ez azért volt kínos, mert a fékezésnél pl nem lehetett vele fordulni. Ezért kellett megtalálni az optimális magasságot és rugózást. Itt pedig legalacsonyabbra teszem a magasságot, és még a magas kerékvetőn sem akad fenn. Ez volt amit nem értettem. Lehet, hogy itt egy ideális magasság van, ami nem feltétlen az, ami minél alacsonyabb? Erre keresem a választ.

Gumikeverékek gondolom nem véletlen vannak máshogy nevezve (inter/wet). Tervbe van véve, hogy egy futamon mindkettőt kelljen használni?
A gumikeverekek színekkel vannak pontosan jelölve ugyanúgy ahogy a valóságban annyi különbséggel hogy eső gumik nincsenek mivel nem lesznek esős versenyeinek. Tehát mindenki szín alapján azonositsa ne a setupnal megjelenített neve alapján. Azért volt szükség ezekre az elnevezésekre (soft, inter, wet, monsoon) mert csak ezekkel a nevekkel mukodik a gumi texturajanak cseréje a pályán. Időbe tellett mire rájöttem és csak maximálisan 4 komponenssel mukodik a dolog. Ami FONTOS meg hogy szinten a valóságnak megfelelően futam alatt mindkét választható keveréket fel kell használni!! Aki ezt nem teszi meg bár meg a büntetési tételek nem lettek lefixalva, valószínűleg kizárás lesz a "jutalma".

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » csüt. feb. 09, 2012 2:20 pm

Gumi magyarázat:
Szín. Valós név. Setup-ban levő név.
Piros Super Soft. Soft Compound
Sárga. Soft. Inter média Compound
Fehér. Medium Wet Compound
Ezüst. Hard. Monsoon Compound

Avatar
BengA
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 1645
Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: BengA » csüt. feb. 09, 2012 3:23 pm

@Tony, nem úgy értettem, hogy teljesen Kínai, de ehhez nem igazán értek. Kb értettem amit leírtál, de ezt csinálák inkább a profik _2_

A moddal kapcsolatban nem kötekedni akarok (de tudom nem is veszitek annak), csak próbálok a "több szem többet lát" mondáshoz alkalmazkodni. Én csak egy különbséget említettem, ami ezek szerint nem csak nekem tűnt fel. Nem írtam volna, ha csak én tapasztalom, mivel nem vagyok egy top pilóta és először azt hittem én bénázok, mert ritkán és rég vezettem. Szóval amit le is írtam előzetesen egy hozzászólásomban, a tavalyit könnyebben az úton tudtam tartani, de természetesen próbálozok tovább, gyakorlok és remélhetőleg Buchert Csabi segítségével majd sikerül megoldani setuppal.

Üdv
Kép

Saaba
Zárt kasztnis pilóta
Zárt kasztnis pilóta
Hozzászólások: 54
Csatlakozott: pén. dec. 09, 2011 9:08 am

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: Saaba » csüt. feb. 09, 2012 5:44 pm

Sziasztok!

Nekem ezt írja ki, ha felmegyek a szerverre:

HRT.HDV or TRACK CONFIG mismatch, illetve Brianza ItalianGP.gdb mismatch. Egyszóval micsmacsol a rohadék -hh-

Nem gyári az rFactorom. Az itt ajánlott KD_CRK fájlal és más fájlokkal is ezt csinálja a program. Ez egy frissen telepített rFactor, csak ez mod figyel rajta.

Skacok, ötletek?

Csaba
Hozzászólások: 1755
Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: Csaba » csüt. feb. 09, 2012 7:04 pm

BengA írta:@Tony, nem úgy értettem, hogy teljesen Kínai, de ehhez nem igazán értek. Kb értettem amit leírtál, de ezt csinálák inkább a profik _2_

A moddal kapcsolatban nem kötekedni akarok (de tudom nem is veszitek annak), csak próbálok a "több szem többet lát" mondáshoz alkalmazkodni. Én csak egy különbséget említettem, ami ezek szerint nem csak nekem tűnt fel. Nem írtam volna, ha csak én tapasztalom, mivel nem vagyok egy top pilóta és először azt hittem én bénázok, mert ritkán és rég vezettem. Szóval amit le is írtam előzetesen egy hozzászólásomban, a tavalyit könnyebben az úton tudtam tartani, de természetesen próbálozok tovább, gyakorlok és remélhetőleg Buchert Csabi segítségével majd sikerül megoldani setuppal.

Üdv
Hagyd má ezt a top pilóta baromságot, semmivel sem vagy rosszabb mint bárki, csak kevesebbet mentél.
A hasmagasság miatt csúszik az autó hátulja ebben szinte teljesen biztos vagyok, nincs meg a szívó hatás.
Nekem végül is mind1, hogy változik-e vagy sem, de azért láttunk tavaly nem egyszer hogy leértek az autók, na már most itt soha nem fog, olyan messze van a földtől, akármit is csinálok vele.

Ami nagyobb baj, hogy ha ablakban futtatom, laggol mint az állít, ha sikerül megoldanom, hogy működjön rendesen full screenben akkor jövök.
Megpróbélom beállítani az rfdyn hud ot,h hogy több gombra is kikapcsolja a drs-t, már csak ez hiányzik.(amúgy két gomb jól mükődik)

Még annyi, hogy ezt a joy to keyt lehet valahol állítani, hogy ne a fékpedál közepén kapcsoljon ki????
Buchert Csaba

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: Gadfly » csüt. feb. 09, 2012 9:09 pm

@Saaba
Mivel elég sok a hibaüzi, így biztos, hogy jó helyre másoltad be a modot ill. a pályát? Nincs külön mappában vhol?
pl. a
MOD: rFactor/GameData/Vehicles/NF1B 2012
Pálya: rFactor/GameData/Locations/Monza

Így néz ki a mappaszerkezet? ill az rFm mappában van NF1B 2012.rfm fájl?


@Csabi
Hogy érted h a fékpedál közepén kapcsol ki? Félig lenyomva érzékel csak? Ha igen, akkor rFactoron belül a controls-nál a deadzone-t állítsd be, ha ez a baja.
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: Gadfly » csüt. feb. 09, 2012 9:20 pm

URAK!

A BAJNOKSÁG KIÍRÁSA ÉS MAGA A JELENTKEZÉS HÉTFŐN A TESZT FUTAM UTÁN LESZ KÖZZÉTÉVE! ELŐJÁRÓBAN ANNYI, HOGY AZ AUTÓVÁLASZTÁS AZ ELMÚLT ÉVEKHEZ HASONLÓAN LESZ, TEHÁT A TAVALYI BAJNOKSÁG ELSŐ 10 HELYEZETTJE VÁLASZTHAT MAJD ELSŐKÉNT. TERMÉSZETESEN ŐK IS A TAVALYI HELYEZÉSÜK SORRENDJÉBEN. ÉPPEN EZÉRT, AKIK EBBEN A 10-BEN VANNAK ÉS IDÉN IS INDULNI SZERETNÉNEK, GONDOLKOZZANAK EL, MERT NEM TERVEZÜNK HOSSZÚ IDŐT A JELENTKEZÉSRE. MAXIMUM 2 NAP ÁLL MAJD A RENDELKEZÉSÜKRE ÉS AMINT EZ LEJÁRT, ONNANTÓL KEZDVE TUDNAK MAJD AUTÓT VÁLASZTANI A TÖBBIEK ILL. AZ ÚJAK.
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

Titusz
Top Pilóta
Top Pilóta
Hozzászólások: 150
Csatlakozott: vas. jan. 30, 2011 8:51 pm
Admin: Admin

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: Titusz » csüt. feb. 09, 2012 11:07 pm

Saaba írta:Sziasztok!

Nekem ezt írja ki, ha felmegyek a szerverre:

HRT.HDV or TRACK CONFIG mismatch, illetve Brianza ItalianGP.gdb mismatch. Egyszóval micsmacsol a rohadék -hh-

Nem gyári az rFactorom. Az itt ajánlott KD_CRK fájlal és más fájlokkal is ezt csinálja a program. Ez egy frissen telepített rFactor, csak ez mod figyel rajta.

Skacok, ötletek?
A szüz rFactorban benne van ez a Monzai pálya, Brianza Italian Gp vagy valami hasonló néven. Akadhat, töröld le és másold be a Maszimos Monza-t csak. Fontos, hogy a monzai rfm is kell, mert ha az Nf1b rfm -et másoltad később, még mindig "micsmacsolni" fog.

Köszönet, elismerés a mod-ért!
Szuper munka megint skacok! Tommy, Gadfly meg akik még esetleg segítettek örök hála...
Lehet, hogy a verda magas mint egy Hammer, de nekem nagyon tetszik! --pezs-

A Drs-t szerintem csak fékkel lehessen használni, bár értettem az indokokat a kézi lehetőségről, de ha ennyire realisztikus mod-unk van, akkor ne már!

ui.: Petya neked is köszi a Kers Drs beállításokat!

Üdv:
Titusz
Kép

Saaba
Zárt kasztnis pilóta
Zárt kasztnis pilóta
Hozzászólások: 54
Csatlakozott: pén. dec. 09, 2011 9:08 am

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: Saaba » pén. feb. 10, 2012 7:31 am

Gadfly, Titusz!

Köszi a segítséget, majd ma este ránézek arra amit írtatok, s utána jelentkezem -hh-

-mos-

Avatar
Tommy78
Hozzászólások: 4325
Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: Tommy78 » pén. feb. 10, 2012 1:38 pm

Urak! Meg egy keres! A hétfői tesztfutamig mindenki ellenőrizze, hogy a MoTec mindenkinek kreál e log filet tesztelés után. Ha mukodik a plugin ami a modba benne van, akkor a Log file megtalálható a UserData/Log/Motec mappaban amennyiben mar teszteltetek valamelyik pályán. Tesztfutam után illetve majd a Bajnoki során mindenkinek kötelező lesz elküldeni ezeket a fileokat. Hogy milyen módon és formában az le lesz majd pontosan írva. Egyelőre mindenki ellenőrizze hogy készít e log filet a program. Amennyiben nem itt jelezzetek! A fentebb említett elérési útban pillanatnyilag nem vagyok 100% biztos mert nem vagyok gép elott de a UserData könyvtáron belül van az biztos. :)

pettya
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 227
Csatlakozott: kedd nov. 06, 2007 9:59 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: pettya » pén. feb. 10, 2012 4:33 pm

Tommy78 írta:Urak! Meg egy keres! A hétfői tesztfutamig mindenki ellenőrizze, hogy a MoTec mindenkinek kreál e log filet tesztelés után. Ha mukodik a plugin ami a modba benne van, akkor a Log file megtalálható a UserData/Log/Motec mappaban amennyiben mar teszteltetek valamelyik pályán. Tesztfutam után illetve majd a Bajnoki során mindenkinek kötelező lesz elküldeni ezeket a fileokat. Hogy milyen módon és formában az le lesz majd pontosan írva. Egyelőre mindenki ellenőrizze hogy készít e log filet a program. Amennyiben nem itt jelezzetek! A fentebb említett elérési útban pillanatnyilag nem vagyok 100% biztos mert nem vagyok gép elott de a UserData könyvtáron belül van az biztos. :)
Nálam HAT mappa van Motec nincs, a HAT csinált Brianza_ItalianGP.hat fájlt.
Ha ez kell akkor nálam csinálja, ha nem akkor nem csinál. :D
Titusz írta:

ui.: Petya neked is köszi a Kers Drs beállításokat!
Nincs mit Titusz
Kép

Csaba
Hozzászólások: 1755
Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: Csaba » pén. feb. 10, 2012 4:39 pm

@Gadfly nem a fékpedál deadzonejával van szerintem baj, mert a fék működik kis nyomásra is, csak a joytokey akkor kapcsol ha pont félúton van.

@Tommy nem örülök, hogy kell ez a motec fájl, mert a motecet nem tudom használni, és helyette az f1c telemetryt nézegetem, a kettő meg együtt nem megy, ugye?
Buchert Csaba

pettya
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 227
Csatlakozott: kedd nov. 06, 2007 9:59 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Jelentkezés - NF1B12 MONZA TESZT 12.02.13. HÉTFŐ 19.00

Hozzászólás Szerző: pettya » pén. feb. 10, 2012 6:52 pm

Az mitől lehet hogy nem mutatja nekem az hud a körszámlálót? meg a bal oldali eredményoszlopot?

Szerk.: Gond megoldva, láthatatlanok voltak amik nem mentek.
Kép

Válasz küldése

Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 9 vendég