Minden, ami a témához kapcsolódik
Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

IndyCar 2009 - Csevegő

Hozzászólás Szerző: metosz » hétf. szept. 22, 2008 5:26 pm

SZERVER INDÍTVA

Max Létszám:
28
Szervernév:
! IndyCar 2009
87.229.108.129:34293
Jelszó: indycar

A szerverre való csatlakozáshoz a "Server Edition" első változata (v0.9) is szükséges az alap modon kívül. A fájlok FTP-n elérhetők.

ftp://87.229.108.129/00%20PUBLIKUS%20-% ... 20Sorozat/
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára metosz csüt. okt. 30, 2008 10:48 pm-kor.
Kép

Süti
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 55
Csatlakozott: szomb. szept. 22, 2007 2:09 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Süti » kedd szept. 23, 2008 6:38 pm

Igen, akkor még e sorokat nem olvastam.

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » szer. okt. 01, 2008 1:02 pm

Úgy néz ki, hogy jövőre Chicagolandből is éjszakai versenyt faragnak... izzítsátog a gépeket!
Peter Rigo

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Ulvar » csüt. okt. 02, 2008 7:07 am

Kérhetnénk egy nagyon zárt szobát??? :D :D :D :D :D Vagy lehet a szoba neve az hogy sárga ház vagy mit bánom én.

Készülgetek IRL 09-re. ŐŐŐ, hogy mondjam, Indianapolsban a T3ban elszállok rendszeresen, IndyCar95 moddal is teszteltem na az viszont kegyetlen élmény :D. Alig várom már, :).
Kép

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » csüt. okt. 02, 2008 9:24 am

Ulvar írta:Kérhetnénk egy nagyon zárt szobát??? :D :D :D :D :D Vagy lehet a szoba neve az hogy sárga ház vagy mit bánom én.

Készülgetek IRL 09-re. ŐŐŐ, hogy mondjam, Indianapolsban a T3ban elszállok rendszeresen, IndyCar95 moddal is teszteltem na az viszont kegyetlen élmény :D. Alig várom már, :).
Remélem tökre feleslegesen teszteled... ugyanis ha minden igaz jön a 2.0, teljesen új fizikával. Ha viszont marad a régi (1.25), akkor az első amit a készítő tanácsai szerint átalakítunk az a draft... a lehető legreálisabb szélárnyék hatást szeretnénk produkálni, ahol pl. a "vonatozásban" - ami abszolút de nem jellemző az Indy stílusú versenyekre - a vezető autónak semmi előnye se legyen. A követőknek is csak minimális (hasonlatosan az Indy'95 modhoz). Ezzel remélhetőleg még több előzést láthatunk... :twisted:
Peter Rigo

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Knife » csüt. okt. 02, 2008 11:02 am

Ginger17 írta:a lehető legreálisabb szélárnyék hatást szeretnénk produkálni, ahol pl. a "vonatozásban" a vezető autónak semmi előnye se legyen. A követőknek is csak minimális (hasonlatosan az Indy'95 modhoz). Ezzel remélhetőleg még több előzést láthatunk... :twisted:
Ez olyan Mózlis kijelentés volt... ha csökkentjük a szárnyakat f1ben, majd lassulnak a pilóták, mert nem mernek olyan gyorsan menni és lesz előzés. Majdnem bejött, mert gyorsultak és nem előznek annyit...
Bocs, hogy beleszólok, de úgy gondolod így reális? Mert bár az én fizika tudásom csekély, mégis úgy gondolom az elől menő autóra is hatással kell legyen. Ugyanis az autók hátsó részét azért fejlesztik olyanra amilyen, hogy a légáramlatok minél kevésbé forduljanak vissza, ezzel visszatartva az autót. Ezért van az alsó diffúzor, hogy ne engedje felcsapni a levegőt, a motorborítás egészen hátranyúló csonkja szintén egyenesben próbálja tartani stb. S ha autóznak az ember mögött a levegőnek márcsak helye sincs visszacsapódni a kasztni hátuljára, hiszen a hátul jövő első szárnya fogja elvinni onnan. Az elől haladó mögött gyakorlatilag nincs levegő.(mivel nincs levegő a motor is melegszik, mivel nincs ami hűtse) Ez az ami a hátulról jövőt berántja, s kis mértékben tolja az elől haladót. Éppen ezért tudnak vonatozni. Ha az elől haladónak megszünteted a sebességnövekedését, nem lehet majd bemenni szélárnyékba, mert azonnali ütközés lesz a vége, olyan hirtelen húzza be. Amivel viszont érdemes elszórakozni, az a tapadásvesztés beállítása. Ugyanis minnél kevesebb, annál könnyebben tud előzésbe kezdeni a hátulról jövő. Valamint a szélárnyék hatásának hossza, tehát milyen távolságból, milyen erővel kezdje behúzni.
Remélem nem veszitek belekontárkodásnak. Hajrá előkészületek!

B.Giovanni
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 49
Csatlakozott: szer. aug. 06, 2008 6:59 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: B.Giovanni » csüt. okt. 02, 2008 11:36 am

Ulvar!

Találtam egy régi hozzászólást tőled..... :D ez nagyon király:

"Elküldve: Vas. Ápr. 09, 2006 10:16 am Hozzászólás témája:

--------------------------------------------------------------------------------

Csak akkor megyek Ts-re ha nem ordibálás lesz mert teszteken is az zavar néha ha ordítoznak miközben megy a teszt! Ha megtudnánk úgy oldani hogy versenyben csak infokat mondanánk de nem ordítozva mint egyesek az volna a jó...amúgy kizárt hogy oda megyek akkor....csak egyéni vélemény! na hali "

Akkor ezért kell a sárga zárt gumiszoba ---- Nekünk a tézsvíreknek :lol: ---

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » csüt. okt. 02, 2008 5:58 pm

Knife írta:
Ginger17 írta:a lehető legreálisabb szélárnyék hatást szeretnénk produkálni, ahol pl. a "vonatozásban" a vezető autónak semmi előnye se legyen. A követőknek is csak minimális (hasonlatosan az Indy'95 modhoz). Ezzel remélhetőleg még több előzést láthatunk... :twisted:
Ez olyan Mózlis kijelentés volt... ha csökkentjük a szárnyakat f1ben, majd lassulnak a pilóták, mert nem mernek olyan gyorsan menni és lesz előzés. Majdnem bejött, mert gyorsultak és nem előznek annyit...
Bocs, hogy beleszólok, de úgy gondolod így reális? Mert bár az én fizika tudásom csekély, mégis úgy gondolom az elől menő autóra is hatással kell legyen. Ugyanis az autók hátsó részét azért fejlesztik olyanra amilyen, hogy a légáramlatok minél kevésbé forduljanak vissza, ezzel visszatartva az autót. Ezért van az alsó diffúzor, hogy ne engedje felcsapni a levegőt, a motorborítás egészen hátranyúló csonkja szintén egyenesben próbálja tartani stb. S ha autóznak az ember mögött a levegőnek márcsak helye sincs visszacsapódni a kasztni hátuljára, hiszen a hátul jövő első szárnya fogja elvinni onnan. Az elől haladó mögött gyakorlatilag nincs levegő.(mivel nincs levegő a motor is melegszik, mivel nincs ami hűtse) Ez az ami a hátulról jövőt berántja, s kis mértékben tolja az elől haladót. Éppen ezért tudnak vonatozni. Ha az elől haladónak megszünteted a sebességnövekedését, nem lehet majd bemenni szélárnyékba, mert azonnali ütközés lesz a vége, olyan hirtelen húzza be. Amivel viszont érdemes elszórakozni, az a tapadásvesztés beállítása. Ugyanis minnél kevesebb, annál könnyebben tud előzésbe kezdeni a hátulról jövő. Valamint a szélárnyék hatásának hossza, tehát milyen távolságból, milyen erővel kezdje behúzni.
Remélem nem veszitek belekontárkodásnak. Hajrá előkészületek!
Maradjunk annyiban, hogy reális. Én körülbelül a 15 év alatt 330 IndyCar versenyt láttam, ennek minimum a fele ovál pályán zajlott. Hidd el, hogy tudom mit beszélek. Az IndyCar-ban nincs vonatozás, mert nincs diffúzor. Szárnyak az SS pályákon abszolút nincsenek... ha kérhetem ne az F1-ből indulj ki!

Az rFactor-os IRL mod draft értékei egy az egyben a StockCar mod értékei... ahol köztudott a vonatozás. Ezt a "hibát" maga a készítő is elismerte, de nem tudt kijavítani. Pedig tök egyszerű... csak vétett egy hibát az rfm írása közben, ami meghiúsította a javításait.

Az "szippantás" amíről írsz egy az egyben így történik ahogy mondod. Hirtelen meglódul a mögöttes autó és az elsőnek semmi ideje sincs reagálni.

..és ha nekem nem hiszel, akkor tessék. Nézd meg a brutális sebességkülönbségeket 1:53-nál a helikopteres képen!!!

http://www.youtube.com/watch?v=25bHlzCbLuA

Ez az IndyCar, nem pedig az idióta vonatozás...
Peter Rigo

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Knife » pén. okt. 03, 2008 7:02 am

Nekem csak az fura, hogy egész évben aki előzgetett az le lett baszva, merthogy miért nem ül a seggén a másik mögött...

Egyébként azt hiszem nem értetted amit írtam. Én is előzéskönnyítési módot írtam le, csak más módszerrel. Mivel amit írtál én már kipróbáltam modban. Azt hiszem sokan emlékeznek még 2007 elejére, amikor az előzések serkentésére ugyanezt csináltam F1el amit írtál. Viszont olyan veszélyes lett tőle az előzés, hogy vissza kellett vonni a módosítást. Nem megoldás, ha az előlhaladó nem kap löketet. Kisebbet mint a hátuljövő, de kapnia kell. Próbáld csak ki, tedd nullára, és le fogja lassítani, nemhogy a sebességét nem tudja majd tartani.

Kedvedért megnéztem az indycar oldalt és nézzenek oda mit találtam rajta:

http://www.indycar.com/tech/drafting.php

Ugyanerről beszéltem. A jútúbos vidi pedig éppen megmutatja mit tudsz elérni azzal amit írtam. Mert nem az elől haladó sebességcsökkentésével fogod elérni az fix. Tapadásvesztés csökkentése, helyes távmeghatározás a vontatás kezdetéhez, vontatás erejének meghatározása távcsökkenéssel, azaz lendületvétel. Persze ki kell tesztelni.

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. okt. 03, 2008 8:39 am

Én már TS-be többször mondtam és szerintem irtam is korábban..IRL/Indycar/ChampCar nincs diffuzór! Ez a F1 idióta baromsága amikor bevezették. ha végre száműznék lenne előzés újra..

A CART az SS pályákon a sebesség csökkentésére 1998 után a Hanford szárnyakat fejlesztette ki, de oly módon, hogy előzni tudjanak továbbra is.
http://www.allamericanracers.com/images ... 30x350.jpg
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » pén. okt. 03, 2008 9:02 am

Gőzőn sincs miről megy a vita szerintem mindenki egyetért mindenben.
Csak az arányok a kérdésesek. Játszottunk annak idején még olyan moddal is ahol drasztikusan csökkent az elől haladó sebessége! És hát rémes volt, arról nem is beszélve mennyire veszélyes. Szóval annyit kérek bármit bármerre állítunk azt okosan tegyük.
Kép

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Ulvar » pén. okt. 03, 2008 11:16 am

ŐŐŐ Kérhetünk szakembertől segítséget, akinek vannak kapcsolatai, gondolok itt Emericora, szeretne ilyen fajta hibákat javítani hogy jövőre minden okés legyen.

Sztem kár vitázni, jó ez a 95ös mod, csak nekem nem megy sajnos :(. Lassú vagyok ráadásul nincs tiszta köröm, pedig tesztelek, és nem tom mitől vagyok ENNYIRE lassú.

Sebaj, most sztem egy két napig nem tesztelek, mert hétvégén Rally VB -n veszek részt, meg szeretném elkezdeni a Lienzi cuccot az átüléssel kapcsolatban, illetve szombati HRCre is tesztelni, szal van dolgom. Úgyhogy utána ezerrel belekezdek.

Noh, akinek vannak még jó ötletei bármivel az szóljon már nekem és elkezdünk rá gyúrni, bármi is legyen az, nekem sok időm van. (lekopogom).

Üdv.
Kép

G-BoR
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 388
Csatlakozott: szer. ápr. 02, 2008 10:44 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: G-BoR » pén. okt. 03, 2008 11:31 am

Nem tom, jó értem, de itt egyesek azt mondják, hogy az elől haladót nem tolja a hátsó! Ez a fizika meghazudtolása lenne, mivel, ha nem is nagy mértékbe de a hátsó valamennyire megtolja az előtte haladót!!!

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » pén. okt. 03, 2008 12:18 pm

Ulvar írta:ŐŐŐ Kérhetünk szakembertől segítséget, akinek vannak kapcsolatai, gondolok itt Emericora, szeretne ilyen fajta hibákat javítani hogy jövőre minden okés legyen.

Sztem kár vitázni, jó ez a 95ös mod, csak nekem nem megy sajnos :(. Lassú vagyok ráadásul nincs tiszta köröm, pedig tesztelek, és nem tom mitől vagyok ENNYIRE lassú.

Sebaj, most sztem egy két napig nem tesztelek, mert hétvégén Rally VB -n veszek részt, meg szeretném elkezdeni a Lienzi cuccot az átüléssel kapcsolatban, illetve szombati HRCre is tesztelni, szal van dolgom. Úgyhogy utána ezerrel belekezdek.

Noh, akinek vannak még jó ötletei bármivel az szóljon már nekem és elkezdünk rá gyúrni, bármi is legyen az, nekem sok időm van. (lekopogom).

Üdv.
Annyit azé én is értek, hogy ez itt most nem a 95-ről szól sőt semmi köze.

Viszont Lienz-el kapcsolatosan örültem volna ha már fejleményeket hallhatunk és nem csak ígérteteket.
8) Ezúton jelezném, hogy be vagyok még havazva és az oklevél papír megvételén túl, továbbra sem jutottam, de a jövő héten mindenképpen lezárjuk a témát és az IRL2008-as évadot adminisztrációban is. Kis türelmeteket kérem még.

Szóval ez itt az IndyCar 2009-es HRC-VSR-MASZIM szezont előkészítő téma.
Kép

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » pén. okt. 03, 2008 12:51 pm

No, énmeg nem azt mondom, hogy az elöl haladót nem segíti, de az IndyCar-ban ez a hatás olyan minimális, hogy nem is alakul ki vonatozás. Én legalábbis nem láttam még ilyet... sztem Dietrich se.

Egyébiránt nem kell magyarázkodni senkinek. Én kipróbáltam a dolgot és a legreálisabb megoldás az IndyCar'95-ben lévő beállítás. Ugyanezt szeretném belőni az IndyCar'09 modnál is, mert a valóságban is ez van.

A road/street pályákon tapasztalható szélárnyék hatásokat meg ne keverjük ide, mert egyrészt ott jóval nagyobb szárnyak vannak, mésrészt pedig a maximális sebesség jó 160kmh-val lassabb egy SuperSpeedway átlagánál.

Két hét múlva California Speedway... ott mindenki meggyőződhet az IndyCar szélárnyékos fizikájáról.

Egyébiránt szeretném mégegyszer leszögezni: a vonatozás tipikusan StockCar taktika... az IRL'08 mod pedig (sajnos) pont a NASCAR-os beállítást használta, ami teljesen fals értékeket vett figyelembe.
Peter Rigo

G-BoR
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 388
Csatlakozott: szer. ápr. 02, 2008 10:44 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: G-BoR » pén. okt. 03, 2008 1:31 pm

No mivel nincs Motegi, és jövőre csak kéne, ezért úgy gondoltam hogy jövőre elkészítenem, mivel most tanulgatom a 3ds max-et és egy év alatt csak meg fogok tudni csinálni egy pályát. Az lenne a kérésem, hogy minél több kép kéne nekem, főleg felülnézeti.

THX, jó gyűjtőmunkát!

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » pén. okt. 03, 2008 3:33 pm

G-BoR írta:No mivel nincs Motegi, és jövőre csak kéne, ezért úgy gondoltam hogy jövőre elkészítenem, mivel most tanulgatom a 3ds max-et és egy év alatt csak meg fogok tudni csinálni egy pályát. Az lenne a kérésem, hogy minél több kép kéne nekem, főleg felülnézeti.

THX, jó gyűjtőmunkát!
Szia!

Tényleg majd egy éved van rá, mivel a verseny átkerült a naptár végére...
Egy japán srác már elkezdte bütykölni a cuccot, de nem jutott sokáig.
Nézd, itt van!

http://www.mediafire.com/?zmpd40003mf

Legalább nem kell a "0"-ról kezdeni...
Hú... de baromi jó lenne, ha megcsinálnád. :twisted:
Peter Rigo

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » pén. okt. 03, 2008 9:28 pm

[quote="G-BoR"]No mivel nincs Motegi, és jövőre csak kéne, ezért úgy gondoltam hogy jövőre elkészítenem, mivel most tanulgatom a 3ds max-et és egy év alatt csak meg fogok tudni csinálni egy pályát. Az lenne a kérésem, hogy minél több kép kéne nekem, főleg felülnézeti.

THX, jó gyűjtőmunkát![/quote

gondolom belső kamerás felvételek kellenének..youtube?
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » szomb. nov. 01, 2008 9:11 pm

A tervezett versenyek helyszínei, egyelőre dátumok nélkül...

St.Petersburg (street)
Long Beach (street)
Kansas (oval)
Indy500 (oval)
Milwaukee (oval)
Texas (oval)
Iowa (oval)
Richmond (oval)
Watkins Glen (road)
Toronto (street)
Edmonton (airport)
Kentucky (oval)
Lexington (road)
Sonoma (road)
Chichagoland (oval)
Detroit (street)
Motegi (oval)
Homestead (oval)

18 verseny, 10 ovál, 8 road/street... kemény utcai kezdés, még keményebb oválos folytatás... majd a szezon közepén a szokásos street/road akciók és a végén két superspeedway... elég aranyos. :twisted:
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Ginger17 csüt. nov. 13, 2008 8:03 am-kor.
Peter Rigo

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » vas. nov. 02, 2008 8:40 am

A naptár max. Surfers bekerülésével fog változni.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » vas. nov. 09, 2008 7:33 pm

Peter Rigo

G-BoR
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 388
Csatlakozott: szer. ápr. 02, 2008 10:44 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: G-BoR » hétf. nov. 10, 2008 12:55 pm

jövőre nyomhatnánk rFactor helyett ezel a játékkal:

http://www.youtube.com/watch?v=gyk3p6vi0t8


:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » hétf. nov. 10, 2008 2:39 pm

G-BoR írta:jövőre nyomhatnánk rFactor helyett ezel a játékkal:

http://www.youtube.com/watch?v=gyk3p6vi0t8


:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
Te nem is tudod, hogy miket beszélsz! :D Ez egy oltári jó játék volt anno... ha kell szólj!? :wink: Ez volt a híres Papyrus cég első játéka. Az első olyan szimulátor, ahol meg tudtál fordulni a pályán.

Már elindítani sem olyan egyszerű, mert kapásból válaszolni kell olyan tesztkérdésekre, hogy a "képen látható versenyző, mikor nyerte meg az Indy500-at"... és a válasz nem ám, a '80-as években keresendő.

Hatalmas poén... 8)
Peter Rigo

G-BoR
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 388
Csatlakozott: szer. ápr. 02, 2008 10:44 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: G-BoR » hétf. nov. 10, 2008 3:42 pm

Amúgy én úgy tudom hogy ez az első autószimulátor játék, vagyis ezzel a játékkal kezdődőt el az autószimulátorozás.

Jól tudom?

G-BoR
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 388
Csatlakozott: szer. ápr. 02, 2008 10:44 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: G-BoR » hétf. nov. 10, 2008 3:46 pm

na ez meg a másik nagy klasszikus gondolom:

http://www.youtube.com/watch?v=K-gN0jSLnzE

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » hétf. nov. 10, 2008 3:57 pm

G-BoR írta:na ez meg a másik nagy klasszikus gondolom:

http://www.youtube.com/watch?v=K-gN0jSLnzE
Ez a legnagyobb!!!

Én nem is tudom... az IndyCar Racing II -ben valami eszméletlenül jól meg volt oldva a PC. Persze igaz ez az összes Papyrus-Sierra játékra. Nem volt ám olyan, hogy "nem jön ki a pc", meg "nekimegy a falnak", meg "nem akar kimenni". Tette a dolgát és sosem hibázott. Vagy 3 évig játszottam, ezzel a progival, mert időközben kijött hozzá a '04-ig terjedeő összes mod, új Reynard autókkal, Handford szárnyakkal, majd az IRL modok sorozatban az új Dallara kasznikkal és új dx pályákkal.

Állítom, hogy a mai napig a legnagyobb játékélmény...
Peter Rigo

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » kedd nov. 11, 2008 8:35 am

Surfersnek reszeltek, tulajdonképpen nem tudták feloldani a dátumproblémát. :(

Az ausztrál sajtó szerint az A1GP érkezik az IndyCar helyére..hivatalos bejelentés az ügyben még nem történt de megfog.

Szinte biztosra vehető, hogy surfersbe az amcsi ow nem fog visszatérni sok évig, ha visszatér egyáltalán valaha is..idióták ezek. 4 nap alatt több mint 300.000 néző..mexikó után a 2. legtöbb nézőt vonzó hely is repült az IC naptárból.
"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Dietrich
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 4481
Csatlakozott: szomb. júl. 21, 2007 1:09 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Dietrich » szer. nov. 12, 2008 2:47 pm

"Indianapolis kemény volt velem pályafutásom során. Az őrületbe kerget. Itt érhetsz el a legmagasabbra, de itt süllyedhetsz a legmélyebbre is." Paul Tracy

Kép

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » csüt. nov. 13, 2008 7:16 am

Peter Rigo

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » szer. dec. 03, 2008 10:18 am

December 7-én jön a teljesen átdolgozott 2.0 mod. Elképzeléseim szerint már az Indy'95 szezon alatt megkezdjük a szabályrendszer kidolgozását és tesztelését. Ez annyit jelentene, hogy február 12-én a versenynaptárunk szerinti lyukban tartanánk egy zártkörű tesztversenyt, majd a '95 zárultával március 24-26-31 és április 2-án finomhangolnánk a dolgot. Addig reményeim szerint minden kiegészítés és javítás is kijön, így a '08 szezonnal ellentétben már egy kész moddal vághatunk neki az idénynek. A tesztpályákról később rendelkezünk, de valószínű, hogy a real sorozatban használt teszthelyszíneket fogjuk bevetni (Homestead és Sebring).
Peter Rigo

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Ulvar » szer. dec. 03, 2008 2:16 pm

Ginger, engem bármikor megkereshetsz amint kijön a mod...servert indít reményeim szerint metosz és már én az említett pályákon rónám is a köröket aztán mondanám hogy mi a szitu.

Plussz érdemes figyelni továbbra is az rFactorcentralt. amint kijön a mod és sikeresnek találják akkor valószínüleg ők is indítanak vele egy VBt és ott is lehet tesztelni...( ha éjjel felmész vagy hajnalok hajnalán talán még Amcsikkal is találkozhatsz vagy épp készítőkkel :D )

szóval a tesztlehetőségre minden adott és nyitott...CSAK ADJÁK MÁÁR KIIII!!! xD
Kép

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » szer. dec. 03, 2008 2:42 pm

Ulvar írta:Ginger, engem bármikor megkereshetsz amint kijön a mod...servert indít reményeim szerint metosz és már én az említett pályákon rónám is a köröket aztán mondanám hogy mi a szitu.

Plussz érdemes figyelni továbbra is az rFactorcentralt. amint kijön a mod és sikeresnek találják akkor valószínüleg ők is indítanak vele egy VBt és ott is lehet tesztelni...( ha éjjel felmész vagy hajnalok hajnalán talán még Amcsikkal is találkozhatsz vagy épp készítőkkel :D )

szóval a tesztlehetőségre minden adott és nyitott...CSAK ADJÁK MÁÁR KIIII!!! xD
Nem feltétlenül a fizikai tesztekre kell kihegyezni a dolgot, hanem a szabályzatra és az rfm fájlra. Persze nem hinném, hogy gond lenne, de ki tudja. A '95 mod rfm-je például kritikán aluli volt, teljesen alkalmatlan az oválokra, ezért az 1.20 rfm fájlját használjuk... sztem egész jól.
Peter Rigo

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Ulvar » szer. dec. 03, 2008 3:01 pm

írtam egy levelet a készítőnek hogy milyen pályákra lesz alkalmas a mod

De a JNS pályákat még mindig tudom ajánlani mármint a 2008asokat..egész jól megvan csinálni és nem lenne gond a boxoknál mert elvan különítve a pittől
Kép

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » szer. dec. 03, 2008 3:23 pm

Ulvar írta:írtam egy levelet a készítőnek hogy milyen pályákra lesz alkalmas a mod

De a JNS pályákat még mindig tudom ajánlani mármint a 2008asokat..egész jól megvan csinálni és nem lenne gond a boxoknál mert elvan különítve a pittől
A pályákkal komoly terveink vannak: alapjába véve az 1.25-höz az SCE pályákat használtuk (a készítő is azt ajánlotta). Mostmár van rutinunk a dologban, ezért nyilván más "gyártó" is képbe kerülhet... vagy saját magunk gyártunk. :wink:

Ez utóbbiban nagyon bízom, mert G-BoR nekiesett az ARCA SR két pályájának - Iowa és Milwaukee csodaszép. Ha minden jól alakul, a nyár végére lesz Motegink is... a többi SS pálya közül meg válogatunk majd. A road/street pályák meg adottak.
Peter Rigo

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Ulvar » csüt. dec. 04, 2008 8:40 am

03-Dec-08 mrpeters Ulvar, By default, the mod is configured to work with ALL SCE (rfstockcars.com), JNS (jnstracks.net) and TPSCC (theuspits.com) tracks. The mod will work with any road course, out of the box as that is the default wing/setup configuration. The miscelaneous tracks like Iowa, Milwaukee, etc. will work with the available third party versions. ATB Designs Iowa, Surfers Paradise from here at RFC, St Pete (iDT), Milwaukee (JNS and SoulRender), Nashville (RFOWR and JNS) should all work.


Tessék csak megkell kérdezni az illetőt :). Ez volt rá a válasza eléggé részletesen :). Nem lesz itt gond a pályákkal
Kép

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » csüt. dec. 04, 2008 10:29 am

Ulvar írta:03-Dec-08 mrpeters Ulvar, By default, the mod is configured to work with ALL SCE (rfstockcars.com), JNS (jnstracks.net) and TPSCC (theuspits.com) tracks. The mod will work with any road course, out of the box as that is the default wing/setup configuration. The miscelaneous tracks like Iowa, Milwaukee, etc. will work with the available third party versions. ATB Designs Iowa, Surfers Paradise from here at RFC, St Pete (iDT), Milwaukee (JNS and SoulRender), Nashville (RFOWR and JNS) should all work.


Tessék csak megkell kérdezni az illetőt :). Ez volt rá a válasza eléggé részletesen :). Nem lesz itt gond a pályákkal
Még meg sem kell kérdezni, mert a mod leírásában benne van... :wink:

A JNS pályákkal azóta van némi ellenérzésem, amióta világító kandellábereket raktak az IMS köré... nem tudom, honnan a pélóból gagyizták így össze. A többi pálya ok... de látod, hogy ő is az az Iowát preferálja, amivel mi mentünk, az meg tudjuk milyen. Remélem jut valamire G-BoR az ARCA pályákkal!
Peter Rigo

G-BoR
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 388
Csatlakozott: szer. ápr. 02, 2008 10:44 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: G-BoR » pén. dec. 05, 2008 11:54 pm

Ginger17 írta:
Ulvar írta:03-Dec-08 mrpeters Ulvar, By default, the mod is configured to work with ALL SCE (rfstockcars.com), JNS (jnstracks.net) and TPSCC (theuspits.com) tracks. The mod will work with any road course, out of the box as that is the default wing/setup configuration. The miscelaneous tracks like Iowa, Milwaukee, etc. will work with the available third party versions. ATB Designs Iowa, Surfers Paradise from here at RFC, St Pete (iDT), Milwaukee (JNS and SoulRender), Nashville (RFOWR and JNS) should all work.


Tessék csak megkell kérdezni az illetőt :). Ez volt rá a válasza eléggé részletesen :). Nem lesz itt gond a pályákkal
Még meg sem kell kérdezni, mert a mod leírásában benne van... :wink:

A JNS pályákkal azóta van némi ellenérzésem, amióta világító kandellábereket raktak az IMS köré... nem tudom, honnan a pélóból gagyizták így össze. A többi pálya ok... de látod, hogy ő is az az Iowát preferálja, amivel mi mentünk, az meg tudjuk milyen. Remélem jut valamire G-BoR az ARCA pályákkal!
Ja most azzon szenvedek hogy a világbolti verziót feltegyem de ma megkaptam a választ :D

G-BoR
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 388
Csatlakozott: szer. ápr. 02, 2008 10:44 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: G-BoR » szomb. dec. 06, 2008 12:02 am

Amúgy én is JNS párti vagyok!!!

G-BoR
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 388
Csatlakozott: szer. ápr. 02, 2008 10:44 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: G-BoR » szomb. dec. 06, 2008 8:49 am


Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Ulvar » szomb. dec. 06, 2008 9:16 am

Rohadj meg, én akartam xD
Kép

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Ulvar » szomb. dec. 06, 2008 9:21 am

kb. 45 perc és lent van :D

rfactorcentralon szerintem VBt fognak hírdetni a moddal úgyhogy aki akarja ott is tesztelheti 5 különböző pályán! Szerintem köztük lesz Indianapolis, de folyamatosan figyelem a cuccot :).
Kép

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Ulvar » szomb. dec. 06, 2008 12:46 pm

na már kipróbáltam szerveren. Szerintem jó! Furcsa a nagyon jó tapadás(Indianapolis Superspeedway) fékezek és nem igazán mozdult meg az autó hátulja. Mondjuk az érdekesség az hogy minden pályához különkasztnit rakott bele, de van külön külön is úgy mint a 07be hogy Road, Short Oval, Speedway és Superspeedway. Hang semmit nem változott, rengeteg festés van benne (Marco autója kegyetlen szinte minden futamon más festét). Szélárnyék tettszik, autó motorja szerintem valóságos, szélárnyék nélkül ilyen 41 es köröket futottam ha jól emlékszem, szélárnyékkal is hasonló. Max sebesség 366-367 km/h. Intro az kegyetlen, menü is nagyon üt szerintem.

Road és Short ovál pályákra még nem mentem, de mindjárt felmegyek, teszem fel a modot és a pályákat is publikus FTP.

G-BoR vsr FTPre már felrakta a RARos verziót, nekem az EXE van meg szal azt rakom fel :D.

Aztán lehet tesztelni, esetleg MaSzim szervert is lehetne indítani vele azokkal a pályákkal amiket felrakok, aztán lehet változtatni hogy SCE JNS vagy más fajta pálya legyen.


Üdv.
Kép

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » szomb. dec. 06, 2008 1:08 pm

Ulvar írta:na már kipróbáltam szerveren. Szerintem jó! Furcsa a nagyon jó tapadás(Indianapolis Superspeedway) fékezek és nem igazán mozdult meg az autó hátulja. Mondjuk az érdekesség az hogy minden pályához különkasztnit rakott bele, de van külön külön is úgy mint a 07be hogy Road, Short Oval, Speedway és Superspeedway. Hang semmit nem változott, rengeteg festés van benne (Marco autója kegyetlen szinte minden futamon más festét). Szélárnyék tettszik, autó motorja szerintem valóságos, szélárnyék nélkül ilyen 41 es köröket futottam ha jól emlékszem, szélárnyékkal is hasonló. Max sebesség 366-367 km/h. Intro az kegyetlen, menü is nagyon üt szerintem.

Road és Short ovál pályákra még nem mentem, de mindjárt felmegyek, teszem fel a modot és a pályákat is publikus FTP.

G-BoR vsr FTPre már felrakta a RARos verziót, nekem az EXE van meg szal azt rakom fel :D.

Aztán lehet tesztelni, esetleg MaSzim szervert is lehetne indítani vele azokkal a pályákkal amiket felrakok, aztán lehet változtatni hogy SCE JNS vagy más fajta pálya legyen.


Üdv.
Fenéztem szerverre és Zöldi már tölti, végzi feladatát, :P nyilván megelőzte IsTi-t.

Ulvar ha segíteni akarsz akkor az extrákat rakd a (H3_shadow után), mert Zöldi ezt a low mifrancot nem kezdte el leszedni a szerveren.
Kép

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Ulvar » szomb. dec. 06, 2008 1:23 pm

De az nem is kell. Vagy igen? Mert szerintem elég az alap mod EXE vagy RAR formátumu betömörítésben.
Kép

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Ulvar » szomb. dec. 06, 2008 1:23 pm

Mert én most elkezdtem a pályákkal foglalkozni, konkértan nézem mi a különbség az SCE és a JNS pályák között
Kép

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Ulvar » szomb. dec. 06, 2008 3:31 pm

Ő pályákat mellőztem, feltettem az IDT St. Pete pályáját

GYEREKEK KEGYETLEN!!!! Tudom hogy csak én vagyok ebbe ennyire beleőrülve, de egyszerűen marha jó a fizika! Éjszaka szerintem fent maradok és megnézem hogy mennek az Amcsik a moddal.

Próbáljátok ki, megéri. Pályák amik lent vannak (JNS pályák) meg IDT Long Beach meg St. Pete meg az 1.0ás Indi, szal ezeket felraknám, csak public FTPre kikéne tenni modot, és oda betenném a pályát, nem tom Zöldi csinálja?
Kép

Zöldi
Top Pilóta
Top Pilóta
Hozzászólások: 414
Csatlakozott: szomb. okt. 08, 2005 2:06 pm

Hozzászólás Szerző: Zöldi » szomb. dec. 06, 2008 4:51 pm

Felraktam a publikus részbe is! :wink:

ftp://87.229.108.129/00%20PUBLIKUS%20-% ... 0Bajnoksag
IndyCar.Series.2008.v1.0.rar néven, csak explorerrel érhető el.


@Ulvar
Szervert most nem tudok indítani, mert foglalt mind a 4 rF és Ginger vagy metosz nélkül nem akarok új szervert telepíteni.

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » szomb. dec. 06, 2008 5:49 pm

Mingyá' csekkolom a modot...

A pályákhoz még annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy vigyázni kell azzal a tapadással. Az odáig rendben, hogy nagy sebességnél a Dallaráknak híresen brutális tapadása van (ekkora short oval szárnyakkal nem is szabad csodálkozni rajta!). Az 2011-től esedékes új verdáknál alapkövetelmény lesz, hogy a short pályákon legalább egy "kicsit" kelljen fékezni...

...namost ha egy pálya tapadásviszonyai egy StockCar-hoz vannak belőve, azon eleve változtatni kell, úgyhogy nem biztos, hogy olyan egyértelműen nagy (vagy épp' kicsi) a különbség egy SCE és egy JNS pálya között.

Más...

Az új IndyCar magazinban konkrét leírás van a szélárnyék hatásáról. Közeli szélárnyék esetén 3/4 gázzal lehet tartani a sebességet, ezzel 1/10-ed mérfölddel többet lehet menni 1 gallon ethanollal Bryan Page, az AGR mérnöke szerint.

A boost értéket a jelenlegi Hondákban 4+1 fokozatban lehet állítani (a +1 a kaúciókra vonatkozik). Egy fokozat 8%-al vesz el a motor teljesítményéből - ebből pedig a Honda motorfőnök szerint (Roger Griffiths) azonos boost esetén a szélárnyékból 1,5-2%-os erő ill. ebből következően üzemanyag spórolás jön ki. Egyből értehető, hogy 2005-ben miért tűntek el a side by side.ok a versenyekről.

Fejtegetik még a road/street spórolás lehetőségeit, a korai fékezés és a fék-gáz együttes használatának mellőzését... állítólag ebben Dixon a nagymester.

...de mindezek alapján kiváncsi leszek a szélárnyék effektre. A valóság sztem nem annyira drasztikus mint volt az 1.25 esetében, de mint látszik elég sarkallatos kérdés.
Peter Rigo

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Ulvar » szomb. dec. 06, 2008 6:42 pm

Töltök fel 4 különböző pályát!

Elsőként a St. Pete-i pályát, majd Indianapolis v.1.0, aztán JNS Kansas, JNS Richmond, Aztán szerintem a JNS féle Watkins Glent.

Nézd meg őket Ginger szerintem, az SCE pályák helyett. A pit problémák szerintem kikerülhetőek vele.
Kép

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » szomb. dec. 06, 2008 7:14 pm

Ulvar írta:Töltök fel 4 különböző pályát!

Elsőként a St. Pete-i pályát, majd Indianapolis v.1.0, aztán JNS Kansas, JNS Richmond, Aztán szerintem a JNS féle Watkins Glent.

Nézd meg őket Ginger szerintem, az SCE pályák helyett. A pit problémák szerintem kikerülhetőek vele.
Persze, megnézem... de a JNS féle Indianapolis-szal nehogy bepróbálkozz, mert félholtra ittam magam, amikor megláttam körbe a hegyeket, meg az esti versenyhez való kandellábereket... :lol:

Ilyen "bukások" - lehet tőlem akár milyen fasza is a pálya - nekem kizáró okok. 8)

Egyébiránt, ha teheted kerítsd nekem elő lécci' azt a Kentucky-t, ami a mod introjában van... a JNS pályák között nem találom. :?
Peter Rigo

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » szomb. dec. 06, 2008 8:36 pm

Megnéztem a modot, és hát... eddig nem vagyok elragattatva. A fizikát nem teszteltem, mert kicsit elment a kedvem. Első ránézésre egy rakás grafikai hiba mellett feltűnt, hogy a "sima" és "Indy" gumi választásánál, a gumik nem ugyan abban a pozícióban vannak. Nem tudom, hogy ez számít-e a fizikában, vagy csak grafikai baki, de elég gáz... a textúrák egyszerűen rondák és pontatlanok. Pl. nézzétek meg Servia autójának narancssárga bukó keretét, vagy Rahal első vezetőszárnyát a "rendőrautón".

Van még mit csiszolni, sőt ez nem is csiszolás, hanem átdolgozás... a többiek is így látják, legalábbis az első reakciók ezt tükrözik. A setupokkal is gondok vannak.

Lehet, hogy elkényeztetett bennünket az iDT, de az abból kinőtt új Indy projectenek nem kéne ennyire silánynak lennie... és akkor még nem is beszéltünk a hangról, amit tavasz óta sem sikerül megoldani...

Eddig nálam 3 alá... :? nagy jóindulattal.

Szóval én azt tanácsolom, hogy ezzel az "azonnal indítsunk szervert" dologgal jó lesz várni - lagalább január végéig - mert ennek a modnak lesz még vagy öt, kisebb, nagyobb kiegészítése... a látottak alapján.
Peter Rigo

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Ulvar » szomb. dec. 06, 2008 11:18 pm

No tracks have been included with this mod, but for Homestead, Texas, Michigan, Kansas, Chicago, Infineon, Watkins Glen and Richmond I reccomend Stock Car Evolutions 2008 tracks. They are gorgeous! http://www.rfstockcars.com/

Motegi, Kentucky and Nashville will be released soon!

Iowa - http://rfactorcentral.com/detail.cfm?ID=Iowa%20Speedway

Indianapolis - http://theuspits.com/files/rfactor/trac ... s_v1.0.rar

Streets of St. Petersburg - http://rfactorcentral.com/detail.cfm?ID ... Petersburg

Mid-Ohio Sports Car Course - http://rfactorcentral.com/detail.cfm?ID ... 0Revisited

Milwaukee - http://www.mediafire.com/?dm005jblx5t

Known Issues:
Panoz mirror mapping still needs work, and graphical updates to the Panoz model continue including a better cockpit.
Known issue with suspension being in the wrong position at times. This is a physics issue we continue to learn.
“Default” setups specified in the HDV file have not yet been implemented. Base setups for many tracks are located in \UserData\AiSetup\rfOWR\2007\IRL and can be copied into the respective Settings folders (rFOWR extention).
Kép

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Ulvar » szomb. dec. 06, 2008 11:21 pm

Azok az SCE pályák kellenek, amik felvannak sorolva, sajnos nekem valamiért rosszul lett letöltve az SCE mod és a pályákat nem tudtam kiszedni belőle, szal, aki ezeket megtudná szerezni vagy tudja honnan lehet letölteni szóljon, leszedem és felrakom FTPre, a többi pályát folyamatosan töltöm felfele.
Kép

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » vas. dec. 07, 2008 10:43 am

Ulvar írta:Azok az SCE pályák kellenek, amik felvannak sorolva, sajnos nekem valamiért rosszul lett letöltve az SCE mod és a pályákat nem tudtam kiszedni belőle, szal, aki ezeket megtudná szerezni vagy tudja honnan lehet letölteni szóljon, leszedem és felrakom FTPre, a többi pályát folyamatosan töltöm felfele.
Fölösleges feltöltened Ulvar... az SCE pályák (és nagy százalékban a többi is) önmagában (az eredeti SCE mod nélkül) alkalmatlan a versenyzésre vagy a gdb, vagy az scn, vagy a könyvtárrendszer, vagy egyéb proléma miatt. Magyarul hiába töltöd fel, azt ha vki leszedi, nem tud vele mit kezdeni, legfeljebb tesztel... mert a szerveren tuti, hogy nem abban a formában fog szaladni.

Ezt majd ti is tapasztalni fogjátok a NASCAR szezon előkészítése alatt.
Peter Rigo

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » hétf. dec. 08, 2008 11:14 am

A CTDP árnyékában történik egy s más az Indy piacon is... kijött Edmonton új változata, amiben javították a kanyarlevágások problémáját. Hogy, hogyan??? A gép ezután sem büntet, de igen súlyosan kihat a gépjármű "egészségére" a nem megfelelő kanyartechnika... :P
Peter Rigo

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Ulvar » hétf. dec. 08, 2008 12:13 pm

HELYES!

jövőre amúgy elnefelejtsetek pénzt gyűjteni!

Kiadják az "rFactor 2 -t" (csak ugye más lesz a neve)

Minden pálya lézertechnikával lesz készítve, mostani rF-re is van már ilyen pálya mégpedig Eastern Creek. Kilehet próbálni, nagyon realisztikus bár a háttérrel még nekem is vannak bajok, kicsit furi...de azon majd simítanak de a pálya maga szerintem tökéletes!

Lesz Eső így mondjuk ha Indybe vagy F1be lesz Esős futam akkor szerintem nálunk is nyugodtan lehet :D.
Kép

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » hétf. dec. 08, 2008 1:18 pm

Ulvar írta:HELYES!

jövőre amúgy elnefelejtsetek pénzt gyűjteni!

Kiadják az "rFactor 2 -t" (csak ugye más lesz a neve)

Minden pálya lézertechnikával lesz készítve, mostani rF-re is van már ilyen pálya mégpedig Eastern Creek. Kilehet próbálni, nagyon realisztikus bár a háttérrel még nekem is vannak bajok, kicsit furi...de azon majd simítanak de a pálya maga szerintem tökéletes!

Lesz Eső így mondjuk ha Indybe vagy F1be lesz Esős futam akkor szerintem nálunk is nyugodtan lehet :D.
...és a már meglévő modok futnak majd alatta? Meg jó, hogy lézertechnika, de egy "mezei" modder hol fog lézertechnikázni, ha pályát akar csinálni???

Az eső az jó... pláne oválon, mert ha oválon esett, akkor mi sem tartjuk meg a versenyt. :D
Peter Rigo

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Ulvar » hétf. dec. 08, 2008 2:07 pm

Én úgy tudom hogy a már meglévő modok ugyanúgy fognak működni alatta. A pályákat meg gondolom elkészítik, vagy a mod készítők, vagy megbíznak valakit maguk a mod készítők. Vagyis remélem, de ezt csak tippelem.
Kép

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Ulvar » pén. dec. 12, 2008 10:13 am

Mivel megint utána olvastam az IndyCar Series 2008-nak, "mrpeters" azt mondta hogy a HI RES t kell letölteni ezért :

some have reported this with the lo-res mod in lower DX versions. We are working on a solution, but for now I would use the DallaraTEX.mas file from the hi-res version of the mod.

egy srác írt hogy textúra hibával kidobta, és még dolgoznak ezen, magyarul a fizikája rendben van még roadra is hiába térnek el a dőlésszögek. Ezt bizonyítja egy video amit egy srác töltött fel amint Mid Ohio ban ment.
http://rfactorcentral.com/videos/index. ... M&MID=1897

Írok megint amúgy mrpeters -nek hogy végleg pontot tegyünk a fizika kérdésben, a pályákat pedig teszteljük hozzá. Én még mindig a JNS pályákat javaslom, kisebbek méretben, és jobbak. Ha gondolod Ginger akkor összekeresem a pályákat. Asszem egy pályával van gond, az pedig Kentucky, mert még azt nem adták ki. Remélem hamarosan kiadják.

Street pályákat már feltöltöttem mint St. Pete illetve jó lenne Iowát is megnézni. Fogom, még Watkins Glent meg Sonomát ami szintén JNS pálya hogy a roadokat is megnézzük. Érdemes a leírást is megnézni. Remélem ma lesz időm rá és akkor megpróbálom lefordítani.
Kép

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » pén. dec. 12, 2008 10:53 am

Köszi a futamot Urak!

Grat mindenkinek aki tegnap részt vett a futamon!

GRAT GINGER! A tejet ésszel nyomasd nehogy hasmenésed legyen.

Elég vacak kezdés volt nekem, annál szebb végeredménnyel.

Sajnálom Tequilát aki nyilván mivel ott volt egész közel a végén biztosan beleszólt volna a dobogóban, ha nincs a büntetés. Visszatekintve nagy mákom volt többször is. Az is máknak mondható, hogy még az elején kaptam büntetést és tudtam javítani a helyzeten.


Próbáltam leszedni a tegnapi közvetítést de csak egy 7.4MB-os darabot találtam.
Kép

Válasz küldése

Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 48 vendég