Szerverre lépéssel, csapatrádióval, szabályokkal, jogosítvánnyal és óvással kapcsolatos információk.
Lezárt
Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

2010 IndyCar Sorozat VERSENYBÍRÓI DÖNTÉSEK

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » szomb. márc. 27, 2010 12:21 pm

A BAJNOKSÁG 1. VERSENYE - SAO PAULO

A versenybíróság gratulál a célba érkezőknek, különös tekintettel a dobogós helyezetteknek.

Az aktivitási szabályokat csamez és voodoo megsértette, mivel indulási szándékukat a kiírt határidő után jelezték csak. Büntetésük a szabályzat szerinti figyelmeztetés.

Óvások.

Bedy a felvezető kör/rajt incidens kivizsgálását kérte.

A versenybíróság a hibás rajt miatt a pole-ból induló versenyzőt teszi felelőssé. A rajtprocedúra előírásoktól eltérő végrehajtása a teljes mezőnyre kihatott. A versenybíróság felszólítja a szervezőket, hogy a speciális (a szabályzattól valamiben eltérő) rajtolási technikákat a keddi napokon következetesebben gyakoroltassa, illetve ha a pole pozícióból olyan versenyző indul aki a keddi gyakorlatokon nem vett részt, azt külön tájékoztassa a felmerülhető hibákról és tapasztalatokról, illetve a bemelegítés alatt a versenyzővel külön gyakorolja le a rajtot.

A versenybíróság Zsoltee-t külön büntetéssel nem sújtja, hiszen a hibás rajt miatt a szerver már kirótta a stop/go büntetést. A "green" jelzés pillanatában Zsoltee a megengedett 156km/h helyett 183km/h-val haladt, így a szerver által kirótt büntetés jogos volt.

A rajt incidens során több ráfutásos baleset is történt, mely első sorban a rutintalanság (és figyelmetlenség) számlájára írható. Az indulásoknál ne mássz rá az előtted haladó nyakára!

A fentiek alapján a rajtnál történt incidens okán a következő versenyzők figyelmeztetésben részesülnek: Gadfly, GabF1, bazso, Pumba és Tony

Bedy vs. G-BoR - 9.kör

G-BoR az előzése során, a féktávolságon nem hagy elég helyet Bedynek, így Bedy a falra szorul. Az óvást a versenybíróság helyben hagyja, (G-BoR-nak több helyet kellett volna hagynia), de az esetet nem tartja szándékosnak, ezért G-BoR-t csak figyelmeztetésben részesíti.

Bedy vs. G-BoR - 14.kör - G-BoR vs. Bedy - 14.kör

Bedy a lelőzése során, a féktávolságon nem hagy elég helyet G-BoRnak, így G-BoR a falra szorul. Az óvást a versenybíróság helyben hagyja (Bedynek több helyet kellett volna hagynia), de mivel ez estben a szándékosság szintén kizárt, Bedy-t csak figyelmeztetésben részesíti.

G-BoR vs. Bedy - TS

A versenybíróság az óvást (a külső tanúk meghallgatása után) helyben hagyja és Bedyt önmérsékletre szólítja fel (figyelmeztetés)! A szabályzat vonatkozó új pontja a versenyben résztvevők zavartalan koncentrációját hivatott elősegíteni. Kérjük, hogy ennek betartását megfelelő komolysággal kezeljétek!

...

A Versenybíróság a következő indulóktól kéri a LOG fájljait, verseny utáni szúrópróba szerű ellenőrzés okán:

Danikosz, MoDa, Ginger17, Spike és Bodzzza

A fájlokat (HAT + XML-ból az SQ és SR) az FTP, UPLOADS - IndyCar LOG, vonatkozó könyvtárába töltsétek legkésőbb 2010.04.01-ig!
Köszönjük az együttműködést!

...

A versenybírósági határozatok ellen fellebbezni az egyesületi vezetésnél lehet.
Peter Rigo

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » szomb. ápr. 03, 2010 1:02 pm

A BAJNOKSÁG 2. VERSENYE - ST.PETERSBURG

A versenybíróság gratulál a célba érkezőknek, különös tekintettel a dobogós helyezetteknek.

Az aktivitási szabályokat csamez és bazso sértette meg, mivel csamez az indulási szándékát a kiírt határidő után jelezte, bazso szándékáról pedig egyátalán nem kaptunk hírt. Büntetésük a szabályzat szerinti figyelmeztetés. Mivel csameznek ez sorozatban a második ilyen vétsége, indulási szándék esetén a következő verseny qualifikációján nem vehet részt, így az utolsó rajthelyről kell indulnia.

Óvások.

Óvás nem érkezett.

TS szabályok.

Az elmúlt két verseny tapasztalatait figyelembe véve eldönthetjük, hogy az új szabályozás úgy ahogy van megbukott. Már a qualifikáción történt TS kommunikáció (G-BoR), a versenyen pedig megszámlálhatatlan ilyen jellegű esemény történt. A versenybíróság kéri a szabályalkotókat a rendelet átgondolására, a versenyzőket pedig arra, hogy vegye figyelembe: a szabályzat vonatkozó új pontjai a qualifikáción és a versenyen résztvevők zavartalan koncentrációját hivatottak elősegíteni. Ezen pontok betartása mindenki érdeke.

...

A Versenybíróság a következő indulóktól kéri a LOG fájljait, verseny utáni szúrópróba szerű ellenőrzés okán:

Tommy78, Bedy, Kopi, MoDa és finiser

A fájlokat (HAT + XML-ból az SQ és SR) az FTP, UPLOADS - IndyCar LOG, vonatkozó könyvtárába töltsétek legkésőbb 2010.04.14-ig!
A feltöltéshez, kiszolgáló: 87.229.108.129 bejelentkezési név: maszim jelszó:maszim
Kérjük a következő módon és tömörítve (zip) küldjétek.

versenyző_verseny.zip

Köszönjük az együttműködést!

...

A versenybírósági határozatok ellen fellebbezni az egyesületi vezetésnél lehet.
Peter Rigo

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » vas. ápr. 18, 2010 8:49 am

A BAJNOKSÁG 3. VERSENYE - ALABAMA

A versenybíróság gratulál a célba érkezőknek, különös tekintettel a dobogós helyezetteknek.

Az aktivitási szabályokat a következő versenyzők sértették meg, büntetésük egyenként egy-egy figyelmeztetés:

- nem (vagy későn) jelentkezett, de indult a versenyen:
spici
G-BoR

- nem jelentkezett, és nem is indult:
bazso

Mivel bazsonak sorozatban ez volt a második ilyen vétsége, ezért autóját elveszíti. A versenyző tartalékpilótai státuszba kerül. A #17-es autó így felszabadul.

Itt kell megjegyeznünk, hogy a bajnokság kezdete óta Tequila foglalja a #67-es autót, de még egyetlenegy versenyen sem vett részt. Jelen helyzetben Tequila ovál és road/street jogosítványa is megerősítésre szorul, így kérjük a versenyzőt, hogy nyilatkozzon a terveiről (szerk. nem lenne jobb egy tartalékos státusz, mielőtt egy új, teljes körű jogsisnak kell adnunk az autót?).

Óvások.

Bedy vs. G-BoR - 33.kör

Bedy az előzése során, fordulás közben nem hagy elég helyet G-BoR-nak, így a két autó összeér. Az óvást a versenybíróság helyben hagyja, (Bedynek több helyet kellett volna hagynia), de az esetet nem tartja szándékosnak, és mivel a sértett versenyző "gyors reakciójának köszönhetően nem lett nagyobb baj, (...) a keresztbe csúszó autóját még meg tudta fogni", ezért Bedyt-t figyelmeztetés-ben részesíti.

...

A Versenybíróság a következő induló(k)tól kéri a LOG fájljait, verseny utáni szúrópróba szerű ellenőrzés okán:

Zolee145, Ulvar

A fájlokat (HAT + XML-ból az SQ és SR) az FTP, UPLOADS - IndyCar LOG, vonatkozó könyvtárába töltsétek legkésőbb 2010.04.21-ig!
A feltöltéshez, kiszolgáló: 87.229.108.129 bejelentkezési név: maszim jelszó:maszim
Kérjük a következő módon és tömörítve (zip) küldjétek.

versenyző_verseny.zip

Köszönjük az együttműködést!

...

A versenybírósági határozatok ellen fellebbezni az egyesületi vezetésnél lehet.
A hozzászólást 3 alkalommal szerkesztették, utoljára Ginger17 vas. ápr. 18, 2010 10:11 am-kor.
Peter Rigo

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » szomb. ápr. 24, 2010 7:55 am

A BAJNOKSÁG 4. VERSENYE - LONG BEACH

A versenybíróság gratulál a célba érkezőknek, különös tekintettel a dobogós helyezetteknek.

Az aktivitási szabályokat a következő versenyzők sértették meg, büntetésük egyenként egy-egy figyelmeztetés:

- nem (vagy későn) jelentkezett, de indult a versenyen:
Gstyle

- nem jelentkezett, és nem is indult:
pumba

Óvások.

Spike vs. Gstyle - 11.kör

Spike az egyenes végén előbb fékezett, mert túl közel került Gingerhez és óvatosabban szándékozta venni a kanyart. Ezt a helyzetet kihasználva Gstyle megkisérelte az előzést, ám a fékponton jelentősen hátrébb volt mint Spike. Annak ellenére, hogy Spike ezt a manővert láthatta (a kanyarban már Gstyle előrébb volt mint ő), de nem számíthatott rá és a kissé túlcsúszó #5 a falra szorította Spike autóját. Azzal együtt, hogy a vakmerő előzés sikerült és Spike is körültekintőbb lehetett volna, a több autó távolságból történő veszélyes előzés miatt Gstyle figyelmeztetésben részesül.

Ulvar vs. Ginger17 - 1.kör

Ginger17 a megpördülése után rosszul mérte fel azt az űrt, amelyben megkísérelheti az autó irányba állítását, ezért a VB. az óvást helyben hagyja és Ginger17-et figyelmeztetésben részesíti.

Ulvar vs. Gadfly - 3.kör

Gadfly a kigyorsításon elveszti autója felett az uralmat és jobbra csúszik, amivel a mellette lévő Ulvart a falra tolja. A versenybíróság az esetet versenybalesetnek minősíti.

Az Ulvar vs. Gadfly párharc egyéb eseményeit most hely hiányában nem taglaljuk, mindkét fél részéről történtek incidensek.

Gadfly vs. Gstyle

Ráfutásos baleset, amely a szenvedő fél megpördülésével (sérülés nem történt) jár. A versenybíróság Gstyle-t figyelmeztetésben részesíti.

DURVA ÜTKÖZÉSEK (óvások nélkül)

Csamez vs. Dzsibi - 27.kör

Csamez a balesete után rosszul mérte fel azt az űrt, amelyben megkísérelheti az autó irányba állítását, ezért a VB. csamezt figyelmeztetésben részesíti.

...

A bünetési tételek összegzése után Gstyle 2 figyelmeztetése -10 pontos büntetéssel jár, melyet a versenybíróság 2 versenyre felfüggeszt: ergo ha Kansasben, vagy Indyben Gstyle ellen újabb óvás érkezik és azt a versenybíróság helyben hagyja, Gstyletól levonásra kerülnek a pontok.

...

A Versenybíróság a következő induló(k)tól kéri a LOG fájljait, verseny utáni szúrópróba szerű ellenőrzés okán:

MoDa, Norbi

A fájlokat (HAT + XML-ból az SQ és SR) az FTP, UPLOADS - IndyCar LOG, vonatkozó könyvtárába töltsétek legkésőbb 2010.04.21-ig!
A feltöltéshez, kiszolgáló: 87.229.108.129 bejelentkezési név: maszim jelszó:maszim
Kérjük a következő módon és tömörítve (zip) küldjétek.

versenyző_verseny.zip

Köszönjük az együttműködést!

...

A versenybírósági határozatok ellen fellebbezni az egyesületi vezetésnél lehet.
Peter Rigo

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » vas. máj. 09, 2010 2:07 pm

A BAJNOKSÁG 5. VERSENYE - KANSAS

A versenybíróság gratulál a célba érkezőknek, különös tekintettel a dobogós helyezetteknek.

AKTIVITÁS

Az aktivitási szabályokat senki sem sértette meg.
Köszönjük az odafigyelést. :wink:

ÓVÁSOK

Mozart vs. Voodoo - 55.55

Mivel a T2-ben mindkét versenyző azonos (de igen kis) mértékben tért le az ívéről, a versenybíróság az esetet versenybalesetnek minősíti, szándékosságnak jele nincs, sérülés, megpördülés nem történt. Reméljük a precízebb spotter segít majd az ilyen szituk elkerülésében.

G-BoR vs. Gadfly - 84.43

A versenybíróság (a szenior testület bevonásával) megvizsgálta az esetet és a döntése értelmében a szándékosság egyértelműen kizárható. A szituáció Gadfly figyelmetlensége okán idéződött elő (a sárga alatti pitstop miatt áthajtásos büntetésben részesült) és ez teljes mértékben független a versenytársak stratégiájától.

(a szakosztályvezetés kiegészítése lentebb olvasható)

REGISZTRÁLT DURVA ÜTKÖZÉSEK VIZSGÁLATA

Dietrich vs. Spiczi - 110.53

Spiczi a vonal alá csúszik és ott elveszti uralmát az autó felett és felcsúszik Dietrich ívére. Spiczi megpördül. Az esetet a bíróság versenybalesetnek minősíti, szankció nincs.

Kopi vs. Zsoltee - 119.55

Kopi a T3-ben lecsúszik az ívről és Zsoltee beszúr a kínálkozó helyre. Ezek után Kopi letér az ívről, visszahúz belülre, ahol ütköznek. A versenybíróság Kopit a figyelmetlensége és a későbbi következmények miatt figyelmeztetésben részesíti. Reméljük a precízebb spotter segít majd az ilyen szituk elkerülésében.

Danikosz vs. Zsoltee - 120.00

Az eset tulajdonképpen az előbbi konfliktus következménye. Danikosz a vonal alá csúszik és ott elveszti uralmát az autó felett és felcsúszik Zsoltee ívére. Danikosz megpördül. Az esetet a bíróság versenybalesetnek minősíti, szankció nincs.

...

A Versenybíróság a következő induló(k)tól kéri a LOG fájljait, verseny utáni szúrópróba szerű ellenőrzés okán:

Norbi, Juhi

A fájlokat (HAT + XML-ból az SQ és SR) az FTP, UPLOADS - IndyCar LOG, vonatkozó könyvtárába töltsétek legkésőbb 2010.05.20-ig!
A feltöltéshez, kiszolgáló: 87.229.108.129 bejelentkezési név: maszim jelszó:maszim
Kérjük a következő módon és tömörítve (zip) küldjétek.

versenyző_verseny.zip

Köszönjük az együttműködést!

...

A versenybírósági határozatok ellen fellebbezni az egyesületi vezetésnél lehet.

...

A szakosztályvezetés kiegészítése a fenti esetek kapcsán.

A jövőben szigorítunk a büntetési tételeken és azok végrehajtásán. A következő versenytől kezdődően a zöld alatti pitstop kiállás alatti hiba miatt sárga zászlós periódust előidéző versenyzőket figyelmeztetésben fogjuk részesíteni.

Ismét bevezetjük a focihoz hasonló "sárga lapos" elvet. Felfüggesztett büntetést nem szabunk ki. Az elkövetett szabálytalanság után a versenyző figyelmeztetésben részesül. A következő versenyen begyűjtött újabb figyelmeztetés, a fokozatosság elve szerinti - azonnali szankciót (a szabályzat alapján pontlevonást) von maga után.


A lökdösődések kontrollálásában a fent említett spotter javítás lehet a megoldás. Ez, mint az fentebb olvasható nem ad felmentést a figyelmetlenségből adódó ütközések miatti retorziók alól, de talán majd segít precízebben kezelni a helyzeteket.
Peter Rigo

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » csüt. jún. 17, 2010 4:50 pm

A BAJNOKSÁG 6. VERSENYE - INDIANAPOLIS

A versenybíróság gratulál a MaSzim IndyCar Sorozat 2010. évi Indianapolis 500 mérföldes versenye győztesének, Gerrardnak!

AKTIVITÁS

Az aktivitási szabályokat Spike és Pumba sértette meg, mivel a versennyel kapcsolatos egyik eseményre sem jelentkezett és nem is jelent meg. Büntetésük egy-egy figyelmeztetés.

ÓVÁSOK

Gstyle vs. DzSiBi - 197.kör

A versenybíróság az érintett versenyzők nyilatkozata alapján az esetet kivizsgálta és az óvást elutasítja. DzSiBi a 197. körben a T1-ben a falnak csapat az autóját, innen láthatóan az autó jelentősen lassult, kanyarstabilitása csökkent. A T3-T4 között az autó valóban elhagyta az ideális versenyvonalat, ezáltal akadályozva Gstylet a lekörözésben, de ez a nehezen kezelhető autónak tudható be, szándékosságnak jele nincs. Mivel az incidens DzSiBi „falazós” körében történt ezért az autó javítására sem volt lehetősége.

DzSiBi vs. Bedy - 198.kör

A versenybíróság az érintett versenyzők meghallgatása után döntött: DzSiBi óvását elutasítja. Az incidens tulajdonképpen az előző események folytatása. A lelassult autóval DzSiBi láthatóan instabilan veszi a kanyarokat, többször le is csúszik az ívről, ezért is érthetetlen, hogy Bedyvel szembeni körhátrányát miért ilyen módon próbálja (belső íven előzve) visszaszerezni. Az autó állapota láthatóan ezt nem tette lehetővé és ezt Bedy is érzékelte - feltételezvén a lekörözött versenyző sérült autóval pozícióharc nélkül el fogja engedni. Ez nem így történt. A versenyíróság ezúttal az óvó felet, tehát DzSiBit sújtja figyelmeztetéssel, a bizonytalan, rosszul kezelhető autóval előidézett indokolatlan balesetveszélyes versenyhelyzet kialakítása miatt.

metosz vs. Danikosz

Az eset kivizsgálása után a versenybíróság szándékosságnak jelét nem találta, de a rossz ritmusban végrehajtott rajt miatt Danikosz figyelmeztetésben részesül.

REGISZTRÁLT DURVA ÜTKÖZÉSEK VIZSGÁLATA

Zsolteee vs. Bedy 188.kör

Zsolteee a büntetését közvetlenül az újrarajtkor (tehát a zöld zászló beintésével azonos körben) akarta letölteni. A célegyensből közvetlenül hajtott a pitbe, mindezt a külső ívről úgy, hogy áthúzott az őt követő autók előtt, ekközben ütközött Bedyvel. A pályára vonatkozó biztonsági szabályok egyértelműen előírják, hogy zöld zászló alatt a pitbe a hátsó egyenesben a T3 után szabad csak letérni. Zsolteee manővere pályaszabály sértés, ezért Zsolteee figyelmeztetésben részesül.

Tommy78 vs. RPeti - 189.kör

A T2 előtt Tommy78 a külső ívről rázár a mellette haladó RPeti autójára. Aminek következtében RPeti megcsúszik és a falnak csapódik. Az esetet Tommy78 figyelmetlensége okozta, ezért Tommyt a versenybíróság figyelmeztetésben részesíti.

Danikosz vs. Finger - 89.kör

A T4 után a célegyenesben Finger a külső ívről rázár a mellette haladó Daniosz autójára. Aminek következtében Danikosz megcsúszik, a falnak csapódik és a pitbe csúszik. Az esetet Finger figyelmetlensége okozta, ezért Fingert a versenybíróság figyelmeztetésben részesíti.

LEVEZETŐ KÖR

A verseny befejeztével, a levezető körük alatt többen vétettek a levezető körök teljesítésére vonatkozó szabályozás ellen: többen az utolsó versenyben maradt versenyző beérkezése előtt már kiléptek a szerverről, illetve a formáció tartásának legkisebb jele nélkül, szándoksan pörögtek, forogtak, előzgettek és ütköztek. Ennek folyamán a következő versenyzők részesülnek figyelmeztetésben: Bedy, Spiczi, metosz, Morfi, RPeti

A versenybíróság kiegészítése a zöld alatt letöltendő büntetések mikéntjére.

A szakosztályvezetés tájékoztatása szerint a versenyeken többször felmerülő probléma, hogy a kapott büntetést szabad-e a zöld zászló beintésével azonos körben teljesíteni.

A versenybíróság álláspontja ez ügyben egyértelmű. A büntetések letöltéséhez a pitbe kell hajtani a zöld periódus alatt. Ez evidens. A zöld periódusok alatti pitbe hajtásról pedig a versenyek kiírásánál egyedi szabályozással rendelkezik a versenybíróság. Tehát ebből következik, hogy kapásból (a zöld pillanatában) képtelenség azonnal a pitbe hajtani, mert az tiltva van. Ez alól egyedül egy esetben volt eddig lehetőség kibújni, éspedig ha valaki az utolsó helyről, még a sárga alatt kezdte meg a pitbe jövetelt. Ennek szabályozásáról a jövőben rendelkezni fogunk, addig is a pályaadmin, vagy a szakosztályvezető engedélyével lehet ilyen manővert végrehajtani.

Ha valakinek nem tiszta a dolog, kérjük azonnal jelezze a szakosztályvezetésnél, nehogy ebből későbbiekben a fentiekhez hasonló baleset és büntetés legyen.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Ginger17 csüt. jún. 17, 2010 9:12 pm-kor.
Peter Rigo

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » szomb. jún. 19, 2010 6:51 am

A BAJNOKSÁG 7. VERSENYE - TEXAS

AKTIVITÁS

Az aktivitási szabályokat RPeti és Pumba sértette meg: RPeti nem jelentkezett, de a versenyen elindult, míg Pumba nem jelentkezett és nem is jött. Büntetésük egy-egy figyelmeztetés.

Mivel Pumba sorozatban második ilyen vétségét követi el, autóját elvesszük, a #00 autó szabad.

A VERSENY VÉGEREDMÉNYE

A versenybíróság alaposan átvizsgálta a verseny ominózus eseményeit és az indokolatlan büntetések a pálya hibájára vezethetők vissza. Az ezzel kapcsolatos óvásokat sajnos nem tudjuk érdemben kezelni. A mezőny több mint a felét érintő 196. körben történt tömeges büntetés vizsgálata során megállapítást nyert a következő.

A sárga zászló beintésének pillanatában a vezető versenyző pozíciója mérvadó. Amint a vezető autó átlépi a rajt/cél vonalat, a PaceCar elindul és megkezdődnek a biztonsági periódus körei. A verseny eseményeinek elemzése során bizonyítást nyert, hogy azokban az esetekben amikor a sárga zászló beintésének pillanatában a vezető autó a rajt/cél vonal közvetlen közelében haladt (de azt még nem lépte át) a PaceCar nem indult el, ellenben a pálya által számolt körök a szabályok szerint értelmeződtek. Mivel a PC a helyén maradt - pontosan egy kör elteltével jött ki a mezőny elé -, a vezető versenyző semmilyen információval sem rendelkezett a pozícióját illetően, pedig akkor már túlfutott a biztonsági autón... a vele azonos körben lévő versenyzők pedig követték őt. A vezető versenyző a hibáról a pit kiállása után értesült amikor is a szerver az utolsó körön belül maradt versenyző mögé sorolta őt (és a többieket), de pontosan egy körrel hátrébb. A rajt pillanatában ezért a nem megfelelő körben lévő versenyzők (élükön a vezető autóval) egy kör levonásban és stop/go büntetésben részesültek.

Mivel az eseménysor 1. egyértelműen a biztonsági autó és a hozzá tartozó fájlok hibája miatt következett be; 2. az esemény a versenyben maradt versenyzők több mint 50%-át érintette a; 3. a verseny fél távja le volt futva, a versenybíróság a büntetés előtti utolsó megállapítható sorrendnek megfelelően, tehát a 195. kör szerint hirdeti ki a végeredményt.

01. DzSiBi 50 pont (+ 2 pont a legtöbb vezetett körért)
02. Bodzzza 40
03. Zsolteee 35
04. Zsozsesz 32
05. csamez 30
06. Ulvar 28
07. Norbi 26
08. RPeti 24
09. Gadfly 22
10. WA Mozart 20
11. Spiczi 19
12. Bedy 18
13. Ginger17 17 (+ 1 pont a pole pozícióért)
14. MoDa 16
15. Tommy78 15
16. Gstyle 14
17. Danikosz 13
18. sanya 12
19. Dietrich 12
20. Finiser 12
21. Gilberto 12
22. Finger 12
23. Tony 12
24. Kopi 12
25. Gerrard 10
26. voodoo 10

Az eseménysor megállapítása miatt szükséges volt a verseny statisztikáját a hibás végeredmény szerint elkészíteni, ám a bajnoki ponttáblázatba a fentiek szerint kerültek a pontok kiosztásra. Ennek szellemében ezúton gratulálunk a győztesnek és a dobogós helyezetteknek! :wink:

ÓVÁSOK

Bedy vs. Ginger17

Az eset kivizsgálása után a versenybíróság szándékosságnak jelét nem találta, de a rossz ritmusban végrehajtott rajt miatt Ginger17 figyelmeztetésben részesül.

PITSTOP

Zöld zászló alatti pit kiállás közbeni hiba és ezáltal sárga zászló okozása miatt Ulvar figyelmeztetésben részesül.

REGISZTRÁLT DURVA ÜTKÖZÉSEK VIZSGÁLATA

A vizsgálatok után verseny folyamán regisztrált ütközéseket a versenybíróság versenybalesetnek minősítette.

A döntések ellen a fellebbezni az egyesületi vezetésnél lehet az "óvások fórumban".

A pályát likvidáljuk.
Peter Rigo

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » szomb. jún. 26, 2010 5:56 pm

A BAJNOKSÁG 8. VERSENYE - IOWA

A versenybíróság gratulál a célba érkezőknek, különös tekintettel a dobogós helyezetteknek.

AKTIVITÁS

Az aktivitási szabályokat Spike megsértette, mivel nem jelezte hiányzását a versenyről. Büntetése aktivitási figyelmeztetés.

ÓVÁSOK

RPeti vs. Ulvar 99.50 (újrarajt)

A versenybíróság RPeti óvását helybenhagyja, Ulvar manőverét - mivel a kormánymozdulat jól kivehető - szándékos blokkolásnak minősíti. Szankció lenetebb.

RPeti vs. Ulvar 101.00

Ulvar az ívről felcsúszik, majd hirtelen a belső sávba húz, ahol ütközik RPetivel. A szabályzat vonatkozó pontja szerint "baleset esetén a saját ívét elhagyó versenyző a felelős", ezért RPeti óvását helyben hagyjuk. Szankció lentebb.

Mivel Ulvar a texasi versenyről már rendelkezik egy figyelmeztetéssel, összegezve a szándékos blokkolás, illetve az ütközésből adódó újabb büntetéseket a versenybíróság a szankciókat egybevonta.Ulvar oválos jogosítványa felfüggesztésre kerül (a továbbiakban felülvizsgálata - megerősítése szükséges). Az iowai versenyről Ulvar nem kerül kizárásra, de a következő bajnoki versenyen pit áthajtásos büntetésben részesül.

REGISZTRÁLT ÜTKÖZÉSEK

Danikosz vs. finiser 36.16

Nem szándékos, vezetéstechnikai hibára visszavezethető ütközés. Az esetet a versenybíróság versenybalesetnek minősíti. Szankció nincs.

Tony vs. Mozart vs. Dietrich 74.36

Tömegbaleset. Az esetet a versenybíróság versenybalesetnek minősíti. Szankció nincs.

PÁLYASZABÁLY SÉRTÉSEK

Zsozsesz 167. kör

A biztonsági periódus beintését követően Zsozsesz nem a számára kijelölt pozíciót foglalja el (figyelmetlenségből adódóan a biztonsági autó mögé sorol). A későbbiekben súlyosbítja a helyzetet azzal, hogy nem hogy nem előzi meg a PC-t, de keresve a pozíciót elkezd lemaradni tőle, aminek okán a mögötte felsorakozó versenyzők büntetésben részesülnek.

Az esetet a versenybíróság súlyos pályaszabály sértésnek minősíti. Zsozsesz oválos jogosítványa azonnali hatállyal felfüggesztésre kerül - a következő ovál verseny előtt felülvizsgálat, illetve megerősítés szükséges, továbbá a következő bajnoki versenyen Zsozsesz pit áthajtásos büntetésben részesül.

Voodoo 173. kör

Voodoo a T3 előtt a pályán lassít majd megáll. A szabályzat vonatkozó pontja szerint "Zöld zászlós periódus alatt a pályán indokolatlanul lelassítani vagy megállni, ezzel pedig biztonsági periódust előidézni TILOS, és durva pályaszabály sértésnek minősül."A durva pályaszabály sértésből adódóan voodoo büntetése az oválos jogosítvány azonnali felfüggesztése - a következő ovál verseny előtt megerősítés, illetve felülvizsgálat szükséges, továbbá kiegészítő büntetésként voodoo a következő bajnoki versenyen pit áthajtásos büntetésben részesül.

LEVEZETŐ KÖR

"A versenynek az utolsó versenyben maradt pilóta beérkezésekor van vége. A verseny levezető körét a sárga zászlós periódusok szabályai szerint kéretik megtenni. Tiszteletkör vagy bármiféle egyéb "örömködés" mellőzendő, mert a szerver a végső sorrend kialakításánál is büntethet."

A levezető kör szabálytalan (és figyelmetlen) teljesítése okán a következő versenyzők részesülnek figyelmeztetésben: Ulvar, Norbi és Danikosz

A döntések ellen fellebbezni az óvások fórumban, az egyesületi vezetésnél lehet. Kérjük a döntések tudomásul vételét.
Peter Rigo

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » szer. júl. 07, 2010 10:08 pm

A BAJNOKSÁG 8. VERSENYE - IOWA

FELLEBBEZÉSEK

A szakosztályvezetés a fellebezéseket továbbküldte a MaSzim egyesületi vezetésnek, illetve a Szenior döntéshozóknak. A testület a fellebbezéseket megvizsgálta és a következő határozatokat hozta.

Ulvar

A fellebezés elutasításra került. A vétkes versenyző indoklása és hivatkozása nem nyert bizonyítást. A felhalmozott figyelmeztetések sora, illetve a szándékos szabálytalanság indokolják a szankciót. Ennek értelmében Ulvar ovál licensze felfüggesztésre került, melyet a következő hivatalos ovál teszten szerezhet vissza. További büntetési tételként a versenyző azon következő IndyCar versenyen melyen elindul, a qualifikáción nem vehet részt, így a mezőny végéről kell indulnia.

Voodoo

A fellebbezést szintén elutasításra került, a szándékos pályaszabály sértés bizonyítást nyert. Voodoo ovál licensze felfüggesztésre került, melyet a következő hivatalos ovál teszten szerezhet vissza. További büntetési tételként a versenyző azon következő IndyCar versenyen melyen elindul, a qualifikáción elért időeredménye által meghatározott rajtpozíciójához képest +10 rajthelyes büntetést kap. A döntéshozók enyhítő körülményként vették figyelembe a pályaszabály sértés beismerését, illetve a megelőző bizonytalan körülmények alakulását. Súlyosbító körülmény a szabályok pontatlan és felületes ismerete.

A büntetések végrehajtását a vonatkozó versenyen a pálya-admin felügyeli.
A döntések ellen fellebbezni nem lehet.

Zsozsesz a büntetése ellen nem fellebbezett, ennek ellenére a versenybíróság javasolja a pit áthajtásos büntetés mérséklését és a fentiekhez hasonló (ovál licensz felfüggesztés; +10 rajthelyes) büntetés alkalmazását.

A fentiek alapján, a legutóbb kiírt szabálymódosítások vonatkozó tételei (road/street versenyen pit áthajtásos büntetés) is módosítandóak.

A módosítások a következő egyesületi gyűlésen kerülnek megvitatásra.
Peter Rigo

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » kedd júl. 13, 2010 8:12 am

A BAJNOKSÁG 9. VERSENYE - WATKINS GLEN

A versenybíróság gratulál a célba érkezőknek, különös tekintettel a dobogós helyezetteknek.

AKTIVITÁS

Az aktivitási szabályokat G-BoR, Gilberto, Spike megsértette, mivel nem jelezte hiányzását a versenyről. Büntetésük aktivitási figyelmeztetés. Mivel Spikenak sorozatban ez a második ilyen jellegű vétsége, ezért autóját elveszíti, a #24-es autó szabad.

ÓVÁSOK

Óvás nem érkezett.

REGISZTRÁLT ÜTKÖZÉSEK

Kopi vs. Dietrich 4:57

Dietrich a rajtnál későn fékez és beleszalad Kopiba. A nem szándékos, de sérülést okozó baleset okozása miatt Dietrich figyelmeztetésben részesül.

Kopi vs. RPeti 17:18

RPeti a küzelemben utóléri Kopit, aki (a korábban javított autó miatt) korábban fékez. RPeti rosszul méri fel a szituációt és kiforgatja Kopit. A nem szándékos, de kicsúszást okozó baleset okozása miatt RPeti figyelmeztetésben részesül.
...

A döntések ellen fellebbezni az óvások fórumban, az egyesületi vezetésnél lehet. Kérjük a döntések tudomásul vételét.
Peter Rigo

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » szomb. júl. 24, 2010 9:00 am

A BAJNOKSÁG 10. VERSENYE - TORONTO

A versenybíróság gratulál a célba érkezőknek, különös tekintettel a dobogós helyezetteknek.

AKTIVITÁS

Az aktivitási szabályokat G-BoR és Tony megsértette, mivel nem jelezte hiányzását a versenyről. Büntetésük aktivitási figyelmeztetés. Mivel G-BoR-nak sorozatban ez a második ilyen jellegű vétsége, ezért autóját elveszíti, a #7-es autó szabad.

ÓVÁSOK

Óvás nem érkezett.

REGISZTRÁLT ÜTKÖZÉSEK

Bodzzza vs. Tommy78 - rajt

Bodzzza figyelmetlenségéből ráfutásos baleset történt, mindkét autó sérült. Bodzzza figyelmeztetésben részesül.

Csaba vs. mindenki - rajt

Csaba a rajtnál túl későn fékezett, így több autónyi távolságból csúszott a többi autó közé. Csak a szerencsének köszönhető, hogy komolyabban nem sérült senki sem. A veszélyes rajt miatt Csaba figyelmeztetésben részesül.

RPeti vs. Tommy78 - 5:05

RPeti figyelmetlenségéből ráfutásos baleset történt, mindkét autó sérült. RPeti figyelmeztetésben részesül.

Bedy vs. Tommy78 - 48:27

Bedy a megpördülése után rosszul mérte fel azt az űrt, amelyben megkísérelheti az autó irányba állítását, így Tommy belérohant. A figyelmetlenség okán Bedyt a versenybíróság figyelmeztetésen részesíti.

...

Mivel RPetinek sorozatban ez a második figyelmeztetése, ezért a következő versenyen a qualifikáción nem vehet részt, az utolsó rajthelyről kell indulnia.

A döntések ellen fellebbezni az óvások fórumban, az egyesületi vezetésnél lehet. Kérjük a döntések tudomásul vételét.
Peter Rigo

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » pén. aug. 06, 2010 8:46 pm

A BAJNOKSÁG 11. VERSENYE - EDMONTON

A versenybíróság gratulál a célba érkezőknek, különös tekintettel a dobogós helyezetteknek.

AKTIVITÁS

Az aktivitási szabályokat Mozart és MoDa megsértette, mivel nem jelezte hiányzását a versenyről. Büntetésük aktivitási figyelmeztetés.

ÓVÁSOK

Óvás nem érkezett.

REGISZTRÁLT ÜTKÖZÉSEK

A szerver által regisztrál ütközéseket a versenybíróság versenybaleseteknek minősítette, szankció egyik esetben sem szükséges. Mivel Bodzzza a versenyen nem indult, ezért a torontoi figyelmeztetését a következő versenyre "viszi át".

...

A döntések ellen fellebbezni az óvások fórumban, az egyesületi vezetésnél lehet. Kérjük a döntések tudomásul vételét.
Peter Rigo

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » szer. aug. 18, 2010 8:17 pm

A BAJNOKSÁG 12. VERSENYE - MID-OHIO

A versenybíróság gratulál a célba érkezőknek, különös tekintettel a dobogós helyezetteknek.

AKTIVITÁS

Az aktivitási szabályokat MoDa és Ulvar megsértette, mivel nem jelezte hiányzását a versenyről. Büntetésük aktivitási figyelmeztetés. Mivel Modának sorozatban ez a második ilyen jellegű vétsége, autóját elveszíti, a #26-os autó a bajnokságban résztvevők és a bajnokságra jelentkezők számára szabad.

ÓVÁSOK

Óvás nem érkezett.

REGISZTRÁLT ÜTKÖZÉSEK

4.02 Csaba vs. Gilberto

Csaba ráfutott Gilbertora és kipörgette őt. A versenybíróság Csabát a szabályzat szerinti figyelmeztetésben részesíti.

5.43 Dietrich vs. Csaba

Dietrich a kicsúszása után rosszul mérte fel azt az űrt, amelyben megkísérelheti az autó visszahozását a pályára, így Csaba belerohant. A figyelmetlenség okán Dietrichet a versenybíróság figyelmeztetésen részesíti.

A bírói döntések ellen fellebbezni az egyesületi vezetésnél lehet, azonban
kérjük a döntések tudomásul vételét.
Peter Rigo

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » kedd aug. 31, 2010 9:48 pm

A BAJNOKSÁG 13. VERSENYE - SONOMA

A versenybíróság gratulál a célba érkezőknek, különös tekintettel a dobogós helyezetteknek.

AKTIVITÁS

Az aktivitási szabályokat Tony és Gilberto megsértette, mivel nem jelezte hiányzását a versenyről. Büntetésük aktivitási figyelmeztetés.

ÓVÁSOK

Óvás nem érkezett.

REGISZTRÁLT ÜTKÖZÉSEK

A verseny során több, regisztrált ráfutásos incidens is történt, melyeket a versenybíróság versenybalesetnek minősített.

A bírói döntések ellen fellebbezni az egyesületi vezetésnél lehet, azonban
kérjük a döntések tudomásul vételét.
Peter Rigo

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » kedd szept. 07, 2010 4:58 pm

A BAJNOKSÁG 14. VERSENYE - CHICAGOLAND

A versenybíróság gratulál a célba érkezőknek, különös tekintettel a dobogós helyezetteknek.

AKTIVITÁS

Az aktivitási szabályokat Spiczi, Tony és Gilberto megsértette, mivel nem jelezte hiányzását a versenyről. Büntetésük aktivitási figyelmeztetés.

Mivel Tonynak és Gilbertonak sorozatban ez a második ilyen vétsége autójukat elvesztik. A #4-es és a #23-as autó szabad.

ÓVÁSOK

Kopi vs Tequila:

Mindkét versenyző helyesen cselekedett, Teqi hagyott helyet, Kopinak, Kopi viszont egyenes utat akart megtenni a célvonalig amiből a baleset lett. Sajnos nem értették, nem érthették meg egymás szándékát, és egy ilyen eset, egy ilyen szoros befutónál benne van a pakliban - az esetet a versenybíróság versenybalesetnek minősíti.

Zsozsesz vs Tequila:

Mindkét versenyző azonos, de minimális mértékben hagyja el a saját versenyvonalát. Tequila a gyorsabb ív felé lassan "szűkít", míg Zsozsesz a T3-ban lévő hupli miatt korrigál felfelé. Sajnos a két esemény egy azon pillanatban történik, az autók összeérnek és Zsozsesz pördül - az esetet a versenybíróság versenybalesetnek minősíti.

Gerrard vs Kopi:

Kopi későn reagálja le a Danikosz által szélárnyékban tolt Gerrard érkezését és a saját ív levédésére megtett manőverére reagálva Gerrard a fehér vonal alá szorul. A versenybíróság az óvást jogosnak tartja - Kopi manővere veszélyes volt -, így Kopit figyelmeztetésben részesíti.

Szakosztályvezetői kiegészítés: a verseny során ez utóbbi esetre rengeteg példa volt (több esetben ütközés is történt). Kérem, hogy az utolsó körökben is tartsátok szem előtt a vonatkozó irányelveket.

REGISZTRÁLT ÜTKÖZÉSEK

11:25 Bedy vs. RPeti

RPeti a T3 előtt bemegy Bedy mellé. Bedy lefelé húz, Peti meg bemegy vonal alá, felfele indul,majd összeérnek. Peti pördül, sérül is. A versenybíróság az esetet versenybalesetnek minősíti.

57:53 Bodzzza

Az esetet a versenybíró érintettsége okán több szenior is megvizsgálta és a szituációt versenybalesetnek minősíti.

82:24 Ginger vs. Kopi

Norbi a kanyar után megindul befelé, Kopi reflexből próbál kerülni és megpöcköli Gingert. Szerencsétlen versenyhelyzet - az esetet a versenybíróság versenybalesetnek minősíti.

A döntések ellen fellebbezni az óvások fórumban lehet, ám kérjük a döntések tudomásul vételét.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Ginger17 pén. okt. 01, 2010 7:34 pm-kor.
Peter Rigo

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » pén. szept. 17, 2010 7:12 pm

A BAJNOKSÁG 15. VERSENYE - KENTUCKY

A versenybíróság gratulál a célba érkezőknek, különös tekintettel a dobogós helyezetteknek.

AKTIVITÁS

Az aktivitási szabályokat Spiczi és Ulvar megsértette, mivel nem jelezte hiányzását a versenyről. Büntetésük aktivitási figyelmeztetés.

Mivel mindkét versenyzőnek sorozatban ez a második ilyen vétsége autójukat elvesztik. A #2-es és a #99-es autó szabad.

ÓVÁSOK

Nem érkeztek.

REGISZTRÁLT ÜTKÖZÉSEK

24:42 Gstyle vs. Gadfly

Gstyle Danikosz szélárnyékában a vonal alá csúszik és megforog. Gadfly az ütközést sajnos nem tudja elkerülni. Az esetet a versenybíróság versenybalesetnek minősíti.

54:41 sanya vs. voodoo

Mindkét versenyző azonos, de minimális mértékben hagyja el a saját versenyvonalát és összeérnek. Szerencsétlen versenyhelyzet, melynek vétlen áldozata Gerrard. A szituációt a versenybíróság versenybalesetnek minősíti.

73.27 Gadfly vs. voodoo

Gadfly szélesen veszi a T2 fordulót és figyelmetlenül indul meg a pálya belső oldala felé és ütközik a már előzési pozícióban lévő voodooval. A versenybíróság szándékosságnak nyomát nem találta. Mivel Gadfly manővere veszélyes volt -, így Gadfly figyelmeztetésben részesül.

A döntések ellen fellebbezni az óvások fórumban lehet, ám kérjük a döntések tudomásul vételét.
Peter Rigo

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » pén. okt. 01, 2010 7:35 pm

A BAJNOKSÁG 16. VERSENYE - MOTEGI

A versenybíróság gratulál a célba érkezőknek, különös tekintettel a dobogós helyezetteknek.

AKTIVITÁS

Az aktivitási szabályokat voodoo megsértette, mivel nem jelezte hiányzását a versenyről. Büntetése aktivitási figyelmeztetés.

ÓVÁSOK

Nem érkeztek.

PÁLYASZABÁLY SÉRTÉSEK

RPeti a 88. körben a pit kiállás közben megforgott, ezáltal sárga zászlót idézett elő. A versenyszabályzat értelmében RPeti figyelmeztetésben részesül.

Ginger17 és sanya a 88. körben történ sárga zászló beintése közben a pit szervízsávról - a kiállást megszakítva - visszatért a pályára. Ez súlyos pályaszabály sértésnek minősül. Mindkét versenyzőnek a megkezdett pit kiállást be kellett volna fejeznie: a zárt piten át kellett volna hajtania. Mivel nem így tettek, elkerülték a pit áthajtásos büntetést. Ginger17 a pit áthajtást a 94. körben teljesítette, míg sanyának ez a szankció a Homestead-re marad. A pályaszabály sértés okán mindkét versenyző oválos jogosítványa felfüggesztésre kerül.

REGISZTRÁLT ÜTKÖZÉSEK

26:05 Gstyle vs. Bedy - versenybaleset

53:50 RPeti vs. Zsoltee - versenybaleset (a megforgásól adódónak RPeti figyelmeztetésben részesült);

69:14 sanya vs. Bedy - versenybaleset

...

A levezető kör szabálytalan teljesítése miatt Kopi, Zsozsesz és Ginger17 figyelmeztetésben részesül.

Kérjük a döntések tudomásul vételét.
Peter Rigo

Avatar
Bodzzza
Hozzászólások: 797
Csatlakozott: hétf. jan. 12, 2009 9:12 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Bodzzza » hétf. okt. 04, 2010 9:48 pm

A Szenior testület döntése alapján Ginger17 és Sanya esetében a büntetést törli, és az utolsó futamon az ilyen esetet sem szankcionálja!

Indok: nem egyértelmű szabályozás

...Szigorúan TILOS és súlyos pályaszabálysértésnek minősítendő a már megkezdett pit kiállás megszakítása, a szervízútról (szervízsávról) való visszatérés a pályára akár közvetlenül a pit bejárata előtt beintett sárga zászlós periódus esetén is. Az ilyen esetben kötelező a piten áthajtani, vagy a szervízelést elvégezni....

...A sárga jelzés (yellow flag) beintésének pillanatától fel kell hagyni minden pozícióharccal és TILOS ELŐZNI! A pit azonnal bezár! Ha a beintés pillanatában kint haladsz a pit utcában akkor nem állhatsz meg szervizelni, hajts át a piten!...

A szabály ezen része nem egyértelmű, mely felesleges büntetéssel károsíthatja a pilóták versenyét.

Lényegében a szabály arra kényszeríti a pilótát hogy a zárt PIT-be hajtson.
http://www.youtube.com/user/Bodzzza
"... so lock up your doughter and lock up your wife, lock up your back door and run for your life...."
Kép

Avatar
Ginger17
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 3224
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 2:54 pm

Hozzászólás Szerző: Ginger17 » vas. okt. 10, 2010 12:32 pm

A BAJNOKSÁG 17. VERSENYE - HOMESTEAD

A versenybíróság gratulál a célba érkezőknek, különös tekintettel a dobogós helyezetteknek.

AKTIVITÁS

Az aktivitási szabályokat nem sértette meg senki.

ÓVÁSOK

Nem érkeztek.

PÁLYASZABÁLY SÉRTÉSEK

RPeti a 125. körben a pit kiállás közben megforgott, ezáltal sárga zászlót idézett elő. A versenyszabályzat értelmében RPeti figyelmeztetésben részesül.

Mivel RPetinek ez sorozatban a második ilyen büntetése, ezért a következő IndyCar szakosztály által rendezett verseny előtt az oválos jogosítványát meg kell erősítenie, illetve a versenyen pit áthajtásos büntetésben részesül.

Tommy78 a 133. körben a pit kiállás közben megforgott, ezáltal sárga zászlót idézett elő. A versenyszabályzat értelmében Tommy78 figyelmeztetésben részesül.

REGISZTRÁLT ÜTKÖZÉSEK

30.14 Gstyle vs. finiser - versenybaleset

53:50 Tommy78 vs. Csaba - versenybaleset (a megforgásól adódónak Tommy78 figyelmeztetésben részesült);

Kérjük a döntések tudomásul vételét!

...

A versenybíróság nevében szeretnénk megköszönni az egész éves együttműködést, kritikát és segítséget. További jó versenyeket kívánunk! :wink:

Stágl Róbert (Bodzzza)
Roós András (Morfi)
IndyCar versenybírók
Peter Rigo

Lezárt

Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 19 vendég