-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
Re: ÓVÁS
Rajt után első kanyarban Zsozsesz száguld belém. Kicsit óvatosabban a hideg gumikon légyszives!
5:23-5:27 Petya-Knife
- Ha nem két autó távolságból esik mellém, hanem mellettem van akkor belefért volna, így viszont simán becsapódik kitol továbbmegy.
7:00-7:08 Bedy-Knife
- Megelőzöm, kiforgat, tol(még össze vagyunk akadva, de már veszi be a kanyart, láb a gázon), továbbmegy. Hátsó szárnyam megsérült.
Köszönöm a türelmet!
5:23-5:27 Petya-Knife
- Ha nem két autó távolságból esik mellém, hanem mellettem van akkor belefért volna, így viszont simán becsapódik kitol továbbmegy.
7:00-7:08 Bedy-Knife
- Megelőzöm, kiforgat, tol(még össze vagyunk akadva, de már veszi be a kanyart, láb a gázon), továbbmegy. Hátsó szárnyam megsérült.
Köszönöm a türelmet!
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
Re: ÓVÁS
@metosz - Köszönöm szépen az ítéletet, nem kívánok fellebbezni, mint ahogy a továbbiakban óvni sem.
Örülök, hogy végre példa mellett vethetem fel ismét fájdalmamat, miszerint ez a büntetési rendszer egy kalap sz*r. Hogyan kaphat ugyanakkora büntetést az a három ember egy futamon belül, aki az egyik nem jelentkezik, a másik koccol valakit, a harmadik megforgat valakit. Pénzbírság, boxáthajtás, stop&go, plusz másodperc, pontelvétel, kvali hátrasorolás, kizárás, eltiltás. Valóban nem lehetne ésszerűbben? Minden évben ezért nyavajgok. MTCC-ben miért lehet, a király kategóriában pedig nevetséges ami van!? Csak az óvhat valamit aki benne van??? Hol van ilyen szabály? Folyton azt mondogatod metosz, hogy tessék óvni. Régebben a Te szádból hallottam azt is, hogy nyugodtan a mással történteket is, mert a bírók nem látnak mindent. A szabályzat szerint azt óvsz amit akarsz, csak jelöld meg a résztvevőket. Nem értem.
Ezen szabályok mellett azt hiszem tényleg értelmetlen az óvás maga. Elnézést kérek mindenkitől akit óvtam!
p.s. : "...Zsozsesz nem eléggé óvatosan közelít – nem hagy kellő távolságot, míg Knife bár kívül van, belső ívre tereli autóját, ahol Memphisel érintkezik, a versenybíróság úgy látja a külső íven lett volna még hely. Az érintés közrejátszik abban, hogy az autó hirtelen lassul és az erre nem kellőképpen készülő Zsozsesz 0.52-es ütközést regisztrálva Knife-ba megy...."
Ezen külön jót nevettem. Ha Zsozsesz közlekedett jól, hogyan száguldott el mások mellett mielőtt belém koccant. Nomeg tudtommal az elől lévő választja az ívet és a sebességet nem? Ha meg a Memphis koccért kaptam a figyit akkor jelezném, hogy Memphis nem óvott :D:D:D:D:D hadd kötekedjek már...
Örülök, hogy végre példa mellett vethetem fel ismét fájdalmamat, miszerint ez a büntetési rendszer egy kalap sz*r. Hogyan kaphat ugyanakkora büntetést az a három ember egy futamon belül, aki az egyik nem jelentkezik, a másik koccol valakit, a harmadik megforgat valakit. Pénzbírság, boxáthajtás, stop&go, plusz másodperc, pontelvétel, kvali hátrasorolás, kizárás, eltiltás. Valóban nem lehetne ésszerűbben? Minden évben ezért nyavajgok. MTCC-ben miért lehet, a király kategóriában pedig nevetséges ami van!? Csak az óvhat valamit aki benne van??? Hol van ilyen szabály? Folyton azt mondogatod metosz, hogy tessék óvni. Régebben a Te szádból hallottam azt is, hogy nyugodtan a mással történteket is, mert a bírók nem látnak mindent. A szabályzat szerint azt óvsz amit akarsz, csak jelöld meg a résztvevőket. Nem értem.
Ezen szabályok mellett azt hiszem tényleg értelmetlen az óvás maga. Elnézést kérek mindenkitől akit óvtam!
p.s. : "...Zsozsesz nem eléggé óvatosan közelít – nem hagy kellő távolságot, míg Knife bár kívül van, belső ívre tereli autóját, ahol Memphisel érintkezik, a versenybíróság úgy látja a külső íven lett volna még hely. Az érintés közrejátszik abban, hogy az autó hirtelen lassul és az erre nem kellőképpen készülő Zsozsesz 0.52-es ütközést regisztrálva Knife-ba megy...."
Ezen külön jót nevettem. Ha Zsozsesz közlekedett jól, hogyan száguldott el mások mellett mielőtt belém koccant. Nomeg tudtommal az elől lévő választja az ívet és a sebességet nem? Ha meg a Memphis koccért kaptam a figyit akkor jelezném, hogy Memphis nem óvott :D:D:D:D:D hadd kötekedjek már...
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: ÓVÁS
Knife írta:@metosz - Köszönöm szépen az ítéletet, nem kívánok fellebbezni, mint ahogy a továbbiakban óvni sem.
Örülök, hogy végre példa mellett vethetem fel ismét fájdalmamat, miszerint ez a büntetési rendszer egy kalap sz*r. Hogyan kaphat ugyanakkora büntetést az a három ember egy futamon belül, aki az egyik nem jelentkezik, a másik koccol valakit, a harmadik megforgat valakit. Pénzbírság, boxáthajtás, stop&go, plusz másodperc, pontelvétel, kvali hátrasorolás, kizárás, eltiltás. Valóban nem lehetne ésszerűbben? Minden évben ezért nyavajgok. MTCC-ben miért lehet, a király kategóriában pedig nevetséges ami van!? Csak az óvhat valamit aki benne van??? Hol van ilyen szabály? Folyton azt mondogatod metosz, hogy tessék óvni. Régebben a Te szádból hallottam azt is, hogy nyugodtan a mással történteket is, mert a bírók nem látnak mindent. A szabályzat szerint azt óvsz amit akarsz, csak jelöld meg a résztvevőket. Nem értem.
Ezen szabályok mellett azt hiszem tényleg értelmetlen az óvás maga. Elnézést kérek mindenkitől akit óvtam!
p.s. : "...Zsozsesz nem eléggé óvatosan közelít – nem hagy kellő távolságot, míg Knife bár kívül van, belső ívre tereli autóját, ahol Memphisel érintkezik, a versenybíróság úgy látja a külső íven lett volna még hely. Az érintés közrejátszik abban, hogy az autó hirtelen lassul és az erre nem kellőképpen készülő Zsozsesz 0.52-es ütközést regisztrálva Knife-ba megy...."
Ezen külön jót nevettem. Ha Zsozsesz közlekedett jól, hogyan száguldott el mások mellett mielőtt belém koccant. Nomeg tudtommal az elől lévő választja az ívet és a sebességet nem? Ha meg a Memphis koccért kaptam a figyit akkor jelezném, hogy Memphis nem óvott :D:D:D:D:D hadd kötekedjek már...
Természetesen nem vettem volna a bátorságot magamnak, hogy egyedül nézzem át az eseteket. Minden döntést átbeszéltünk, elég komolyan, aki TS-en jelen volt tudhatja. A helyzettel a leírtakkal szembesülni kell mindenkinek. Amennyiben úgy érzed nem megfelelő döntést hoztunk egy másik testületet is felállítunk-felkérünk.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
Re: ÓVÁS
Nem döntésmódosítást szeretnék. Elfogadom, kénytelen vagyok.
Azt szeretném, ha végre szigorodnának a szabályok. Mert így nem lehet komolyan venni a büntetést.
p.s.: A válaszod nekem az én olvasatomban: "Azért mert! Csitt!"
Azt szeretném, ha végre szigorodnának a szabályok. Mert így nem lehet komolyan venni a büntetést.
p.s.: A válaszod nekem az én olvasatomban: "Azért mert! Csitt!"
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: ÓVÁS
Sajnálom, ha így érzed 10 perces szünetben ennyi reakcióra van időm.Knife írta:Nem döntésmódosítást szeretnék. Elfogadom, kénytelen vagyok.
Azt szeretném, ha végre szigorodnának a szabályok. Mert így nem lehet komolyan venni a büntetést.
p.s.: A válaszod nekem az én olvasatomban: "Azért mert! Csitt!"
- Tony
- Hozzászólások: 1461
- Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
- Admin: Admin
Re: ÓVÁS
Kedves Tom, Metosz!
Nem tartom illőnek, mégis néhány esetet szeretnék kivizsgáltatni. Jelentős részéhez nincs közöm, az Urakkal közösen egyeztettünk TS-en, és szükségét érezzük az alábbi problémák orvoslásának:
Buksi esetei:
3:16 - rajt, előfordul, nem számított a túl jó rajtjára Petyával szemben
4:50 - rámfordul az utolsó kanyarban
5:24 - kétkerekezni kezdek, úgy nekem jön több autós féktávolságból
6:18 - Norbit "előzi"
10:30 - megpördülés után Aflac elé kifordul
11:28 - Aflacet "előzi".
és volt közben számos szándékos pályaszélesítés is az utolsó kanyarban.
Köszönöm!
Nem tartom illőnek, mégis néhány esetet szeretnék kivizsgáltatni. Jelentős részéhez nincs közöm, az Urakkal közösen egyeztettünk TS-en, és szükségét érezzük az alábbi problémák orvoslásának:
Buksi esetei:
3:16 - rajt, előfordul, nem számított a túl jó rajtjára Petyával szemben
4:50 - rámfordul az utolsó kanyarban
5:24 - kétkerekezni kezdek, úgy nekem jön több autós féktávolságból
6:18 - Norbit "előzi"
10:30 - megpördülés után Aflac elé kifordul
11:28 - Aflacet "előzi".
és volt közben számos szándékos pályaszélesítés is az utolsó kanyarban.
Köszönöm!
- Buksi
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 141
- Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 5:17 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: ÓVÁS
Tony írta:Kedves Tom, Metosz!
Nem tartom illőnek, mégis néhány esetet szeretnék kivizsgáltatni. Jelentős részéhez nincs közöm, az Urakkal közösen egyeztettünk TS-en, és szükségét érezzük az alábbi problémák orvoslásának:
Buksi esetei:
3:16 - rajt, előfordul, nem számított a túl jó rajtjára Petyával szemben
4:50 - rámfordul az utolsó kanyarban
5:24 - kétkerekezni kezdek, úgy nekem jön több autós féktávolságból
6:18 - Norbit "előzi"
10:30 - megpördülés után Aflac elé kifordul
11:28 - Aflacet "előzi".
és volt közben számos szándékos pályaszélesítés is az utolsó kanyarban.
Köszönöm!
Szeretnék reagálni az előbbiekre, mielőtt ezt megtenném szeretnék elnézést kérni a 5:24-nél történt manőveremért, amiben hibásnak érzem magam...
3:16 - a rajtoknál sajnos folyamatosan szaggatok de akinek hasonlóan gyenge konfigója van az szerintem ezt megtudja erősíteni.
4:50 - nemteljesen értem miről beszélünk?
5:24 - a gumim túl van melegedve, nemtudok megállni, nem volt szándékomban előzni, elismerem a hibát, sajnálom...
6:18 - ugyanabba a hibába esek mint Aflac az említett 11:28-nál - kerék blokkol és sajnos koccanunk, de senkinek nem lesz baja (100 méterrel később engem ütnek ki hasonló szituban, de nem szeretnék óvást tenni!)
10:30 - amint hallottam h jön még egy autó beleálltam a fékbe és direkt nem fordultam ki elé, h elkerüljem a biztos ütközés, sajnálom h belém jött Aflac, de mégis mi mást tehettem volna a fékezésen kívül?
11:28 - ?????????? itt én miért vagyok hibás akármiben is? :D
pályaelhagyásokhoz még annyit, h meglehet nézni h ezekben az esetekben mennyit nyertem a szélesítéssel, mert szerintem buktam velük, ugyanis a gumim túlmelegedése miatt nem tudtam pályán tartani az autót, nem szokásom szélesíteni, főleg nem a műfüves részen ahol egyébként pont ez miatt elis dobom az autót... aki ott szélesített az veszített nemkevés időt és kockáztatta az autó megpördülését is, nem szándékosan szélesítettem ki az utolsó kanyart az említett esetekben.
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1714
- Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
- Admin: Admin
Re: ÓVÁS
Tudod, hogy akad a játék nálad és mégis belemész merész manőverekbe??? És akkor nem is te vagy a hibás? Hanem ki? Ez nálam kimeríti a szándékos veszélyeztetés fogalmát. Ne haragudj Buksi ez nem ellened szól, hanem mindenki ellen aki így gondolkozik.
- Buksi
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 141
- Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 5:17 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: ÓVÁS
jajj srácok ne húzzatok már fel kora reggel...
az elrajtolásba mi a merész manőver? ... Petya picit beragadt, és nekem meg a rajtnál ahol több autó van az fps megugrik szaggatok és lassabban jeleníti meg a helyváltoztatást... próbáltam elkerülni, gondolhatjátok h nem direkt megyek bele, amikor nekemis célom a tiszta rajt. Múlthéten újrakellett csinálnom a jogsim, és olyankor nincs is baj amikor 3-4 autó van mellettem, tisztán ment minden. ilyenkor sajnos a rajtok neccesek kicsit. Az elfékezés meg gumitúlmelegedés, amiért persze h én vok a hibás, de hát mással is ugyanúgy megesett ezen a versenyen is, és a valóságban is van ilyen, főleg h ez a pálya is gumigyilkos...
És most nem mentegetőzni akarok, mert oké jogosan kapok majd büntetést, de szerintem ezzel a technikával am is bukok körönként jópár tizedet, arról nemis beszélve ha gázpedálom is folyamat bevan ragadva a teljes útja 1/5-éig, amit nemtudok megcsinálni mert vagy a fék van beragadva vagy a gáz... rajta vagyok a technikai hátterem lecserélésén, biztos vagyok benne h egy új gép és egy rendesen működő kormány megoldja a problémáim 90%-át...
De am nem akarok én most itt kötekedni, de nemteljesen értem miért én lettem előhozva amikor szerintem senkinek nem tettem tönre a versenyét, de még csak nemis okoztam jelentős hátrányt se másnak a manővereimmel, ellenben ezzel a versenyen volt több vitatható megmozdulás is másoktól ami baleseteket eredményezett ezek pedig megsincsenek említve itt.
az elrajtolásba mi a merész manőver? ... Petya picit beragadt, és nekem meg a rajtnál ahol több autó van az fps megugrik szaggatok és lassabban jeleníti meg a helyváltoztatást... próbáltam elkerülni, gondolhatjátok h nem direkt megyek bele, amikor nekemis célom a tiszta rajt. Múlthéten újrakellett csinálnom a jogsim, és olyankor nincs is baj amikor 3-4 autó van mellettem, tisztán ment minden. ilyenkor sajnos a rajtok neccesek kicsit. Az elfékezés meg gumitúlmelegedés, amiért persze h én vok a hibás, de hát mással is ugyanúgy megesett ezen a versenyen is, és a valóságban is van ilyen, főleg h ez a pálya is gumigyilkos...
És most nem mentegetőzni akarok, mert oké jogosan kapok majd büntetést, de szerintem ezzel a technikával am is bukok körönként jópár tizedet, arról nemis beszélve ha gázpedálom is folyamat bevan ragadva a teljes útja 1/5-éig, amit nemtudok megcsinálni mert vagy a fék van beragadva vagy a gáz... rajta vagyok a technikai hátterem lecserélésén, biztos vagyok benne h egy új gép és egy rendesen működő kormány megoldja a problémáim 90%-át...
De am nem akarok én most itt kötekedni, de nemteljesen értem miért én lettem előhozva amikor szerintem senkinek nem tettem tönre a versenyét, de még csak nemis okoztam jelentős hátrányt se másnak a manővereimmel, ellenben ezzel a versenyen volt több vitatható megmozdulás is másoktól ami baleseteket eredményezett ezek pedig megsincsenek említve itt.
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: ÓVÁS
Az a baj Buksi, hogy egy picit mintha strucc politikával közelítenél a versenyhez. Baromi gyorsan vezetni akarod a futamot, első sorban azért amit mondtál illetve írtál is, „csak pár köröm van után túlmelegedik a gumi”. De szerintem Te is belátod, hogy pár körig még vezetni se érdemes ha 45 körös a futam. A vezetett körért nem jár semmi jutalom.
Ezért szerintem nem az első körökre kellene koncentrálni és mindenáron versenyezni, hanem ott a túlélésre a rendeződésre kellene várni megfogva közben a pozíciót amiben éppen vagy. Értem, hogy nem akarsz addig a fázisig eljutni amikor már meleg a gumi, de ha előre is verekeded magad, ilyen gumin, hogyan szeretnéd a célig megtartani a vezetést?
Amint stabilizálódik a helyzet – összeáll a kígyó – ha konstans gyorsabb vagy és az első körökben nem hibáztál, biztosan megnyered a futamot. Bizonyítani itt gyors körrel vagy futam vezetéssel nem tudsz, azt várnánk tőled, hogy végre meglásd a célt. Nagyon fontos ez ha úgy szeretnél versenyezni, hogy közben másokat ne veszélyeztess, ráadásul logikus.
Ezért szerintem nem az első körökre kellene koncentrálni és mindenáron versenyezni, hanem ott a túlélésre a rendeződésre kellene várni megfogva közben a pozíciót amiben éppen vagy. Értem, hogy nem akarsz addig a fázisig eljutni amikor már meleg a gumi, de ha előre is verekeded magad, ilyen gumin, hogyan szeretnéd a célig megtartani a vezetést?
Amint stabilizálódik a helyzet – összeáll a kígyó – ha konstans gyorsabb vagy és az első körökben nem hibáztál, biztosan megnyered a futamot. Bizonyítani itt gyors körrel vagy futam vezetéssel nem tudsz, azt várnánk tőled, hogy végre meglásd a célt. Nagyon fontos ez ha úgy szeretnél versenyezni, hogy közben másokat ne veszélyeztess, ráadásul logikus.
- Buksi
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 141
- Csatlakozott: pén. dec. 18, 2009 5:17 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: ÓVÁS
Nemis az a célom h futamokat nyerjek, tudom h a versenytempóm és főleg a stabilitásom nem tenné lehetővé ezt még, a technikáról nemis beszélve. Tény h idegbeteg állat módjára hajtok az első 2 körben, de ebből tegnapis próbáltam visszafogni, mint említettem egyik manőver sem volt szándékosan agresszív... Annyit tudok tenni h megígérem h ezentúl az elsődleges célom a versenytáv teljesítése lesz és nem az első körökben történő kakaskodás...metosz írta:Az a baj Buksi, hogy egy picit mintha strucc politikával közelítenél a versenyhez. Baromi gyorsan vezetni akarod a futamot, első sorban azért amit mondtál illetve írtál is, „csak pár köröm van után túlmelegedik a gumi”. De szerintem Te is belátod, hogy pár körig még vezetni se érdemes ha 45 körös a futam. A vezetett körért nem jár semmi jutalom.
Ezért szerintem nem az első körökre kellene koncentrálni és mindenáron versenyezni, hanem ott a túlélésre a rendeződésre kellene várni megfogva közben a pozíciót amiben éppen vagy. Értem, hogy nem akarsz addig a fázisig eljutni amikor már meleg a gumi, de ha előre is verekeded magad, ilyen gumin, hogyan szeretnéd a célig megtartani a vezetést?
Amint stabilizálódik a helyzet – összeáll a kígyó – ha konstans gyorsabb vagy és az első körökben nem hibáztál, biztosan megnyered a futamot. Bizonyítani itt gyors körrel vagy futam vezetéssel nem tudsz, azt várnánk tőled, hogy végre meglásd a célt. Nagyon fontos ez ha úgy szeretnél versenyezni, hogy közben másokat ne veszélyeztess, ráadásul logikus.
- gstyle
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1080
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: ÓVÁS
NF1B Barcelona
Gstyle vs. Gabor
17.25
A célegyenes végén Gabor sztem túl rövid féktávot vesz hogy megelőzhessen, ezért lecsúszik a pályáról. A következő kanyar közepén bevágódik a pályára és oldalról belém jön, ami által falhoz csapódik az autóm és letörik a hátsó szárnyam.
Nem értem miért kell mindenáron előzni?!?!?!
Nem nagyon szeretek óvni, de ez nagyon betette a kaput!
Gstyle vs. Gabor
17.25
A célegyenes végén Gabor sztem túl rövid féktávot vesz hogy megelőzhessen, ezért lecsúszik a pályáról. A következő kanyar közepén bevágódik a pályára és oldalról belém jön, ami által falhoz csapódik az autóm és letörik a hátsó szárnyam.
Nem értem miért kell mindenáron előzni?!?!?!
Nem nagyon szeretek óvni, de ez nagyon betette a kaput!
"Néha bukik az ember, de a törött csontok összeforrnak, és hajtunk tovább." by Gilles Villeneuve
http://www.indycar-hungary.hu
http://www.indycar-hungary.hu
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 227
- Csatlakozott: kedd nov. 06, 2007 9:59 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: ÓVÁS
NF1B Barcelona
Petya vs. TalajArrowsio
57:10
A szituáció a következő: TalajArrowsiot az ominózus kanyar előtt előztem le, majd a következő kanyarban visszatámadt aminek a következménye hogy én a kavicságyban kötöttem ki.
Igazából nem számítottam rá hogy ő ott abban a kanyarban előttem akar befordulni, így én kívülről az íven kanyarodva kanyarodtam ő meg ott termett mellettem.
Kérném az eset kivizsgálását.
Petya vs. TalajArrowsio
57:10
A szituáció a következő: TalajArrowsiot az ominózus kanyar előtt előztem le, majd a következő kanyarban visszatámadt aminek a következménye hogy én a kavicságyban kötöttem ki.
Igazából nem számítottam rá hogy ő ott abban a kanyarban előttem akar befordulni, így én kívülről az íven kanyarodva kanyarodtam ő meg ott termett mellettem.
Kérném az eset kivizsgálását.
- gstyle
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1080
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: ÓVÁS
GABOR írta:@Gstyle
Ezt a "bevágódást" elég erős túlzásnak érzem.
Sajnálom hogy összeakadtunk de úgy érzem ez inkább szerencsétlenül alakult.
Abszolút nem érzem úgy hogy egy pillanatig is magamat kellene okolnom...
Azt azért ugye nem gondolod, hogy ha a kanyar közepén a pályán kivűlről meredeken visszarántod az autót a pályára az szabályos!!!
Én nem érzem erős túlzásnak, mert neked ott a kanyar után kellett volna visszajönnöd, figyelve arra, hogy van-e körülötted valaki a pályán.
Mivel Én a pályán voltam, ezért elsőbbséget élveztem veled szemben,mivel a pályán kívül voltál!!
És ajánlanám a szabályzat ezen részét elolvasnod újra! Ki is emelném a rád vonatkozó részt!!
"Versenyzői magatartás
TILOS levágni a kanyarokat és a lassítókat. Levágásnak számít az, ha az autónak legalább két kereke (teljes felületükkel) nincs a pályán! A pálya szélét a kerékvető vagy a fehér vonal jelöli! A fehér vonal kintebb tolódik abban az esetben, ha a pályán kerékvető van. Minden esetben a kerékvető széléhez vagy a fehér vonalhoz viszonyítunk! A futamon maximum 5 vágás engedélyezett, a hatodik vágástól vágásonként 2 mp büntetést kap a vétkes versenyző! Ha valaki baleset elkerülése, ill. kicsúszás (vezetéstechnikai hiba is) miatt hagyja el a pályát, akkor az nem számít vágásnak! Az időmérő edzésen egy vágás sem engedélyezett és -2 mp büntetéssel jár. Tilos rögtön kicsúszás után az ideális ívre vágni abban az esetben, ha mögöttünk mások jönnek (ugyanez a szabály vonatkozik a pitből visszatérő versenyzőkre is)! Az ideális ívre merőlegesen visszatérni szigorúan tilos és balesetveszélyes. A szabályos visszatérés menete, hogy még a pályán kívül felvesszük az aszfaltcsíkkal párhuzamos irányt, majd amennyiben lehetséges NEM az ideális ívre térünk vissza. Ha a sérült autóval közlekedő versenyző mögött más pilóták jönnek, akkor a sérült autóval versenyző pilótának tilos az ideális ívet használni (tehát a többieket feltartani). Sérült autónak minősül már az első szárny nélkül közlekedő versenyautó, sőt az üres üzemanyagtartállyal haladó is. Üres tankkal haladó versenyautóval TILOS az ideális ívet használni illetve a többi versenyzőt bármilyen formában akadályozni. TILOS és súlyos pályaszabálynak minősül a forgalommal szemben közlekedni! Megszegéséért a verseny után kizárás jár. Ha a vétkes versenyző kiesett, a bíróknak joguk van egy futamtól való eltiltásra. TILOS és súlyos pályaszabálynak minősül a tolatás! Csak akkor engedélyezett, ha valaki a pitben szerelőcsapatán kis mértékben túlcsúszik, illetve, ha a pályán olyan helyzetbe kerül, amiből csak tolatással tud a pályára visszatérni!
"
"Néha bukik az ember, de a törött csontok összeforrnak, és hajtunk tovább." by Gilles Villeneuve
http://www.indycar-hungary.hu
http://www.indycar-hungary.hu
- Zsozsesz
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 403
- Csatlakozott: hétf. feb. 16, 2009 9:26 pm
- Admin: Admin
Re: ÓVÁS
NF1B Monaco
Első kör Mirabeau: Makako vs Zsozsesz
Makako hátulról belém száll, hátsó szárnyam letörik, defekt, plusz a boxig ezért majdnem megsül a moci (42%-os lett) A futamnak annyi....
Az eset megvizsgálását kérem.
Köszönöm.
Első kör Mirabeau: Makako vs Zsozsesz
Makako hátulról belém száll, hátsó szárnyam letörik, defekt, plusz a boxig ezért majdnem megsül a moci (42%-os lett) A futamnak annyi....
Az eset megvizsgálását kérem.
Köszönöm.
- gstyle
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1080
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: ÓVÁS
NF1B Monaco
16:11 Gstyle vs Buchert Csaba
A Rascasse kanyarnál blokkoló kerekekkel belém csúszik és nekilök a falnak. Ennek következtében megsérül mindkét első felfüggesztésem!
Egyre jobban a mindenáron meg kell előzni effektust érzem!
Ugyanígy jártam a spanyol versenyen is, ahol Gabor mindenáron elém akart visszajönni a pályára!
16:11 Gstyle vs Buchert Csaba
A Rascasse kanyarnál blokkoló kerekekkel belém csúszik és nekilök a falnak. Ennek következtében megsérül mindkét első felfüggesztésem!
Egyre jobban a mindenáron meg kell előzni effektust érzem!
Ugyanígy jártam a spanyol versenyen is, ahol Gabor mindenáron elém akart visszajönni a pályára!
"Néha bukik az ember, de a törött csontok összeforrnak, és hajtunk tovább." by Gilles Villeneuve
http://www.indycar-hungary.hu
http://www.indycar-hungary.hu
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: ÓVÁS
Erre privátban reagáltam, és ha lehet még óvni, valszeg megteszem én is, ennek az ügynek a kapcsán.gstyle írta:NF1B Monaco
16:11 Gstyle vs Buchert Csaba
A Rascasse kanyarnál blokkoló kerekekkel belém csúszik és nekilök a falnak. Ennek következtében megsérül mindkét első felfüggesztésem!
Egyre jobban a mindenáron meg kell előzni effektust érzem!
Ugyanígy jártam a spanyol versenyen is, ahol Gabor mindenáron elém akart visszajönni a pályára!
Buchert Csaba
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: ÓVÁS
Ok, az a legjobb, nem kell ezzel már foglalkoznom legalább :DTommy78 írta:Óvni péntek éjfélig lehetett, ahogy a szabályzatban is benne van, szóval már Gstyle óvása is időn túl érkezett, de nem akarok beledumálni, semmi közöm hozzá.
És nyugodtan töröljétek a hsz-eket, nem kell leírni! :-)
Buchert Csaba
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: ÓVÁS
Ez egy véletlen volt, nem figyeltem(de óvható). Esélyed azért nem volt mert türelmetlen voltál.GABOR írta:Buchert Csabát szeretném óvni aki az utolsó körben leszoritott a pályáról és ezzel semmi esélyem nem maradt az előzésre...
Kiegészítés képpen előtte: Kitudja honnan jöttél és milyen féktávot venttél, ha nem figyelek már kanyarodok és elkaszálsz. kb ugyanez a helyzet ott is.
Egyébként meg a tied lehet az 5. hely, nem izgat... :-)
Buchert Csaba
- GABOR
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 650
- Csatlakozott: szer. márc. 23, 2011 5:09 pm
Re: ÓVÁS
A tempó különbség azért volt mert kb a futam vége előtt kellett kereket cserélnem és azt nem kalkuláltam bele hogy neked már nem éppen jó de annyi biztos hogy nem mentem volna neked... Ezért is húzódtam le jobban a pályáról. Viszont a dolgokon ez semmit nem változtat.
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: ÓVÁS
A tempókülönbség hatalmas volt, ezért mondom ha türelmes vagy, simán megelőzöl, és a két dolog összefügg :PGABOR írta:A tempó különbség azért volt mert kb a futam vége előtt kellett kereket cserélnem és azt nem kalkuláltam bele hogy neked már nem éppen jó de annyi biztos hogy nem mentem volna neked... Ezért is húzódtam le jobban a pályáról. Viszont a dolgokon ez semmit nem változtat.
És büntetés meg nem lesz a dologból, mert nem írtad le az eseményt rendesen.
De azért én elnézést kérek, kicsit figyelmetlen voltam ott, nem láttam hogy ott vagy.
Buchert Csaba
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: ÓVÁS
Egyetértek! :-)GABOR írta:Nem szándékozom pontosan leírni az eseményt. Most ezen az 1-2 ponton nem fogunk össze veszni úgy gondolom. Inkább csak jelezni szerettem volna hogy az a rész kicsit erős volt.
Buchert Csaba
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: ÓVÁS
Szeretném megóvni mindenki nevében azt aki nem gombra teszi a mikrofonját, beüvölt a fülembe a motorhangja és nem hallom a saját autómat, egyszer a szárnyam is letörtem amiatt, hogy nem hallottam az autóm hangját.
Kérem szépen állítsa mindenki gombra, vagy versenyre némítsa le a a mikit.
Köszönöm.
Kérem szépen állítsa mindenki gombra, vagy versenyre némítsa le a a mikit.
Köszönöm.
Buchert Csaba
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: ÓVÁS
Csaba írta:Szeretném megóvni mindenki nevében azt aki nem gombra teszi a mikrofonját, beüvölt a fülembe a motorhangja és nem hallom a saját autómat, egyszer a szárnyam is letörtem amiatt, hogy nem hallottam az autóm hangját.
Kérem szépen állítsa mindenki gombra, vagy versenyre némítsa le a a mikit.
Köszönöm.
Köszönöm, hogy tanácsomnak megfelelően, írásban is megtetted az óvást, illetve ezúton kérem a vétkest jelentkezzen a figyelmeztetéséért!
A CHAT ÉS TS HASZNÁLAT TILOS VERSENY KÖZBEN! TS JELENLÉT ELLENBEN KÖTELEZŐ, A VERSENY LEVEZETÉSÉNEK ÉRDEKÉBEN, SZÜKSÉGES LEHET!
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: ÓVÁS
Sziasztok!
Mivel én még új vagyok, a kocsit én zavarom a vezetésben, nem a külső hatások engem
De tény, amit Csabi leírt, az még engem is meglepett párszor (ts-en egy másik autó motorhangja)
Üdv
Mivel én még új vagyok, a kocsit én zavarom a vezetésben, nem a külső hatások engem
De tény, amit Csabi leírt, az még engem is meglepett párszor (ts-en egy másik autó motorhangja)
Üdv
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: ÓVÁS
Jó estét!
Szeretném kérni a versenybíróságot, hogy a Brazil GP 4. körben, a célegyenes után lévő pár másodpercet a kiesésemig kivizsgálják.
Egy általam érdekesnek vélt eset áll fent és erre szeretnék választ kapni.
Továbbá megragadom az alkalmat és az esettel kapcsolatban szeretnék javaslatot kérni, hogy hol kellett volna előznöm a szituációnál.
Mivel első idényem, az ilyen "érdekes" szituációkra nem vagyok felkészülve.
Köszönöm.
Szeretném kérni a versenybíróságot, hogy a Brazil GP 4. körben, a célegyenes után lévő pár másodpercet a kiesésemig kivizsgálják.
Egy általam érdekesnek vélt eset áll fent és erre szeretnék választ kapni.
Továbbá megragadom az alkalmat és az esettel kapcsolatban szeretnék javaslatot kérni, hogy hol kellett volna előznöm a szituációnál.
Mivel első idényem, az ilyen "érdekes" szituációkra nem vagyok felkészülve.
Köszönöm.
-
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 227
- Csatlakozott: kedd nov. 06, 2007 9:59 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: ÓVÁS
Óvni szeretnék.
Pettya vs Roland Illés
Sepang
15. kör
2.dik kanyar.
Rolandot megelőztem, majd a következő kanyarban féktávon nekem jött, megforogtam. Az autóm bal hátsó felfüggesztése is megsérült.
Pettya vs Roland Illés
Sepang
15. kör
2.dik kanyar.
Rolandot megelőztem, majd a következő kanyarban féktávon nekem jött, megforogtam. Az autóm bal hátsó felfüggesztése is megsérült.
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: ÓVÁS
Üdv!
Egy vizsgálatot szeretnék kérni a Bahrain nagydíjon történt esettel kapcsolatban.
Az eset amit megpróbálok kifejteni, közvetlenül a rajtnál történt:
A rajtot követően Zsozsesz mögött voltam, akit jobbról a fal mellett próbáltam volna megelőzni, amikor egy számomra láthatatlan valami nekem jött és sérülést okozott a kocsim elején és hátulján. Ezáltal nehézkessé vált a kormányzás és kénytelen voltam így végigmenni a versenyen.
Fogalmam sincs mi, vagy ki volt az, de szeretném megkérni az erre jogosult személyeket, hogy ha mód van rá nézzetek utána.
Köszönöm szépen.
Egy vizsgálatot szeretnék kérni a Bahrain nagydíjon történt esettel kapcsolatban.
Az eset amit megpróbálok kifejteni, közvetlenül a rajtnál történt:
A rajtot követően Zsozsesz mögött voltam, akit jobbról a fal mellett próbáltam volna megelőzni, amikor egy számomra láthatatlan valami nekem jött és sérülést okozott a kocsim elején és hátulján. Ezáltal nehézkessé vált a kormányzás és kénytelen voltam így végigmenni a versenyen.
Fogalmam sincs mi, vagy ki volt az, de szeretném megkérni az erre jogosult személyeket, hogy ha mód van rá nézzetek utána.
Köszönöm szépen.
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: ÓVÁS
Az a baj, hogy a felvezető kör kezdeténél is történt egy furcsa dolog, amit nem is említettem és lehet köze van hozzá!Makako írta:Benga én a tavalyi futamon a célegyenesben "kaptam el" egy ilyen bug-ot és repültem egy óriásit! Lehet ez ugyanaz a kis rohadék!
De igazából már mind1 is, mert akármi is történt, a versenynek vége...
- Tony
- Hozzászólások: 1461
- Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
- Admin: Admin
Re: ÓVÁS
A tavalyi pálya boxutca falán volt egy bug, amitől felrepült az autó. Én is megszívtam ezt. Szerintem ez ugyanaz a pálya volt, csak mivel az autó sokkal magasabban van, lehet, hogy nem repül fel az autó, csak megsérül. Megnézzük, de többet nem lehet tenni.
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: ÓVÁS
Tony!Tony írta:A tavalyi pálya boxutca falán volt egy bug, amitől felrepült az autó. Én is megszívtam ezt. Szerintem ez ugyanaz a pálya volt, csak mivel az autó sokkal magasabban van, lehet, hogy nem repül fel az autó, csak megsérül. Megnézzük, de többet nem lehet tenni.
Igazából csak az adott pillanatban és a verseny után voltam dühös, mert egy picit többet elérhettem volna ezen a pályán.
Ez csak egy játék, hagyd a francba...most már nem is érdekel. Majd köv futamot megnyerem, az majd kárpótol
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: ÓVÁS
hát akkor jó lenne jövőre nézve, hogy vagy köztudatba hozzuk a hibát vagy javítjuk, előbbi már most megkezdődött.BengA írta:Tony!Tony írta:A tavalyi pálya boxutca falán volt egy bug, amitől felrepült az autó. Én is megszívtam ezt. Szerintem ez ugyanaz a pálya volt, csak mivel az autó sokkal magasabban van, lehet, hogy nem repül fel az autó, csak megsérül. Megnézzük, de többet nem lehet tenni.
Igazából csak az adott pillanatban és a verseny után voltam dühös, mert egy picit többet elérhettem volna ezen a pályán.
Ez csak egy játék, hagyd a francba...most már nem is érdekel. Majd köv futamot megnyerem, az majd kárpótol
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: ÓVÁS
Mondjuk ebben igazad van Metosz, más ne járjon így...ahogy Makako is írta, meg én is, akkor ez nem az első eset volt, de remélhetőleg az utolsómetosz írta:hát akkor jó lenne jövőre nézve, hogy vagy köztudatba hozzuk a hibát vagy javítjuk, előbbi már most megkezdődött.BengA írta:Tony!Tony írta:A tavalyi pálya boxutca falán volt egy bug, amitől felrepült az autó. Én is megszívtam ezt. Szerintem ez ugyanaz a pálya volt, csak mivel az autó sokkal magasabban van, lehet, hogy nem repül fel az autó, csak megsérül. Megnézzük, de többet nem lehet tenni.
Igazából csak az adott pillanatban és a verseny után voltam dühös, mert egy picit többet elérhettem volna ezen a pályán.
Ez csak egy játék, hagyd a francba...most már nem is érdekel. Majd köv futamot megnyerem, az majd kárpótol
- Matte
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 655
- Csatlakozott: pén. márc. 23, 2012 3:25 pm
- Admin: Admin
Re: ÓVÁS
Kéretik megvizsgálni a Monzai első kört, Stork nem kicsit nézte el a féktávot a parabolicában. Verseny végén egy ilyen esetre azt mondom hogy ok, fárad az ember. De ez azért kivédhető lett volna, azonos íven voltunk szinte lehetetlen lett volna hogy megelőzzön. Én magamhoz képest úgy érzem normális féktávot vettem, nehéz autóval, hideg gumikon, de még ha befér mellém, akkor se lett volna helyem.
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: ÓVÁS
Vasárnapig (hivatalos eredmény közzétételig) döntés fog születni!Matte írta:Kéretik megvizsgálni a Monzai első kört, Stork nem kicsit nézte el a féktávot a parabolicában. Verseny végén egy ilyen esetre azt mondom hogy ok, fárad az ember. De ez azért kivédhető lett volna, azonos íven voltunk szinte lehetetlen lett volna hogy megelőzzön. Én magamhoz képest úgy érzem normális féktávot vettem, nehéz autóval, hideg gumikon, de még ha befér mellém, akkor se lett volna helyem.
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
- metosz
- Adminisztrátor
- Hozzászólások: 7670
- Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: ÓVÁS
Kedves Balázs Hajdu (Magyar Szimulátor Sport Szabadidő Egyesület),
ez a harmadik és egyben utolsó fizetési felszólítás, hogy a 4853 számú díjbekérő (kiállítva: 2012/08/25) fizetési határideje: 2012/09/05 lejárt. Ha a befizetés a következő 48 órában sem érkezik meg, a szolgáltatás automatikusan felfüggesztődik.
Fizetési mód: Átutalás/Bank Transfer
Díjbekérő: 4853
Folyószámla egyenleg: 12.700,00 Ft
Fizetési határidő: 2012/09/05
Ezen linken be tudsz lépni az ügyfélkapuba és ki tudod fizetni a díjbekérőt: https://client.ezit.hu/viewinvoice.php?id=4853
Ha időközben már kifizetted a fenti díjbekérőt, kérjük haladéktalanul lépj kapcsolatba velünk, lehet, hogy adminisztrációs hiba történt. Ha erre az emailre válaszolsz, az közvetlenül az illetékeshez megy, aki segíteni tud.
Ha most semmiképp sem tudsz fizetni, lehetőséged van 15 napos fizetési haladékot kérni. Ezt a lehetőséget félévente egyszer kínáljuk fel minden ügyfelünknek. Ha szeretnél élni a lehetőséggel, kérjük lépj kapcsolatba velünk erre az emailre adott válasszal.
- Makako
- OW és zárt kasztnis (road) Pilóta
- Hozzászólások: 511
- Csatlakozott: szomb. dec. 19, 2009 8:06 am
- Admin: Admin
Re: ÓVÁS
Metosz ezt ”megóvtad”? ;) Amúgy szerintem simán összedobhatjuk a lóvét! Én beszállok! Mennyit kellene? Ha 20 em-
ber küld egy ezrest akkor meg is van ugye? Vagy ennyire nem egyszerű?
ber küld egy ezrest akkor meg is van ugye? Vagy ennyire nem egyszerű?
Annyiszor van igazam ahányszor csak akarom...
- Matte
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 655
- Csatlakozott: pén. márc. 23, 2012 3:25 pm
- Admin: Admin
Re: ÓVÁS
Rendben!Gadfly írta:Vasárnapig (hivatalos eredmény közzétételig) döntés fog születni!Matte írta:Kéretik megvizsgálni a Monzai első kört, Stork nem kicsit nézte el a féktávot a parabolicában. Verseny végén egy ilyen esetre azt mondom hogy ok, fárad az ember. De ez azért kivédhető lett volna, azonos íven voltunk szinte lehetetlen lett volna hogy megelőzzön. Én magamhoz képest úgy érzem normális féktávot vettem, nehéz autóval, hideg gumikon, de még ha befér mellém, akkor se lett volna helyem.
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: ÓVÁS
Az NF1B Bírói Testület egyhangú döntése, hogy Stork volt a hibás és az eset súlyosságát nézve a monzai futam eredményét töröljük!Matte írta:Kéretik megvizsgálni a Monzai első kört, Stork nem kicsit nézte el a féktávot a parabolicában. Verseny végén egy ilyen esetre azt mondom hogy ok, fárad az ember. De ez azért kivédhető lett volna, azonos íven voltunk szinte lehetetlen lett volna hogy megelőzzön. Én magamhoz képest úgy érzem normális féktávot vettem, nehéz autóval, hideg gumikon, de még ha befér mellém, akkor se lett volna helyem.
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: ÓVÁS
Szeretném ha megnéznétek 9:30nál a következő esetet:
Turi hibázik a pálya közepe fele, a rázókő megdobja, korrigál majd vissza jön úgy hogy nem hagy helyet pedig már mellé ért az első kerekem nem tudtam hova menni és időben lassítani, ettől megpördül, úgy hogy engem felöklel a falra.
Mivel BT tag vagyok, így természetesen nézze meg más....
Köszi
Turi hibázik a pálya közepe fele, a rázókő megdobja, korrigál majd vissza jön úgy hogy nem hagy helyet pedig már mellé ért az első kerekem nem tudtam hova menni és időben lassítani, ettől megpördül, úgy hogy engem felöklel a falra.
Mivel BT tag vagyok, így természetesen nézze meg más....
Köszi
Buchert Csaba
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: ÓVÁS
Életemben eddig egyszer óvtam, de talán az is azért mert itt kezdő voltam.
De most megteszem megint. Nem szeretek óvni, viszont ha más nem normális úton akarja eldönteni a 3. helyért folyó csatát, akkor legyen úgy.
Óvás:
NF1B 2012 Austin
Első kör első kanyar.
Óvott fél Gábor
Az első kanyarban elsőként fordulok, de Gábor pályán kívül, kanyart átvágva, (gondolom a stop&go ezért járt) nekemjött, amitől kissé sérült az autóm, valamint 3 pozíciót veszítettem ezzel, illetve Gadflynak is nekimentem az ütközést követően, és ő is 2 pozíciót veszített ezzel, hogy az autója sérült e azt nem tudom. Gábor így vétett az NF1B Szabályzat 3.02-es, valamint a 3.14-es pontja ellen.
Kérném a Versenybírókat az eset kivizsgálására.
De most megteszem megint. Nem szeretek óvni, viszont ha más nem normális úton akarja eldönteni a 3. helyért folyó csatát, akkor legyen úgy.
Óvás:
NF1B 2012 Austin
Első kör első kanyar.
Óvott fél Gábor
Az első kanyarban elsőként fordulok, de Gábor pályán kívül, kanyart átvágva, (gondolom a stop&go ezért járt) nekemjött, amitől kissé sérült az autóm, valamint 3 pozíciót veszítettem ezzel, illetve Gadflynak is nekimentem az ütközést követően, és ő is 2 pozíciót veszített ezzel, hogy az autója sérült e azt nem tudom. Gábor így vétett az NF1B Szabályzat 3.02-es, valamint a 3.14-es pontja ellen.
Kérném a Versenybírókat az eset kivizsgálására.
- GABOR
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 650
- Csatlakozott: szer. márc. 23, 2011 5:09 pm
Re: ÓVÁS
Megnéztem a replayt, nem vágtam le a kanyart.
Egyszerűen bugos volt a pálya.
Úgy érzem versenybaleset volt, bár az ütközés szerintem
egyáltalán nem nevezhető vészesnek.
Ha megnézed láthatod hogy nem volt benne szándékosság.
Ennyi volt a kemény gumiba... Nem tudtam jobban fordulni
Egyszerűen bugos volt a pálya.
Úgy érzem versenybaleset volt, bár az ütközés szerintem
egyáltalán nem nevezhető vészesnek.
Ha megnézed láthatod hogy nem volt benne szándékosság.
Ennyi volt a kemény gumiba... Nem tudtam jobban fordulni
- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: ÓVÁS
nem, nem volt vészes, csak buktam 3, Gadfly meg 2 helyet ez miatt, meg a bajnoki dobogót, de amúgy semmi vészes nem volt benne.GABOR írta:Megnéztem a replayt, nem vágtam le a kanyart.
Egyszerűen bugos volt a pálya.
Úgy érzem versenybaleset volt, bár az ütközés szerintem
egyáltalán nem nevezhető vészesnek.
Ha megnézed láthatod hogy nem volt benne szándékosság.
Ennyi volt a kemény gumiba... Nem tudtam jobban fordulni
Amúgy ha ennyi van a kemény gumiba akkor előbb kell fékezni.
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: ÓVÁS
Nem néztem még vissza, viszont tény h ott vmi nem volt kóser. Mivel Tommy elmondása szerint én is érintett vagyok, így semmi kép sem szeretnék ítélkezni, így szeretném megkérni a többi BT-tagot (metosz, Csaba, Tony), hogy Ők vizsgálják és hozzanak adott esetben ítéletet.
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: ÓVÁS
Este megnézem, de mivel páholyból néztem, sokat nem kel rágódnom rajta.Gadfly írta:Nem néztem még vissza, viszont tény h ott vmi nem volt kóser. Mivel Tommy elmondása szerint én is érintett vagyok, így semmi kép sem szeretnék ítélkezni, így szeretném megkérni a többi BT-tagot (metosz, Csaba, Tony), hogy Ők vizsgálják és hozzanak adott esetben ítéletet.
Az hogy versenybaleset az okés, lehet majd megnézem.
De ami biztos:
@Gábor Ilyenkor el kell engedned azt akit hátrányba hozol, azaz minimum Tommyt...
Buchert Csaba
- GABOR
- OW (road) Pilóta
- Hozzászólások: 650
- Csatlakozott: szer. márc. 23, 2011 5:09 pm
Re: ÓVÁS
Belülről sajna nem éreztem hogy hátrányba hoztam volna.
Épp hogy csak hozzáértem. Nyilván ha kiütöttem volna akkor bevártam volna, bár Tommy a hosszú egyenes elején megforgott igy nem is nagyon tudtam volna visszaengedni.
Mindenesetre stop&go-t kaptam, tök utolsó helyre kerültem vissza és onnan hoztam vissza a 3. helyre úgyhogy nem lehet azt mondani hogy szabálytalanul szereztem meg a poziciót.
Szóval irreálisnak tartom hogy még azok után valami + büntetést kapjak. Elég volt ez is. (az sem jogosan)
Épp hogy csak hozzáértem. Nyilván ha kiütöttem volna akkor bevártam volna, bár Tommy a hosszú egyenes elején megforgott igy nem is nagyon tudtam volna visszaengedni.
Mindenesetre stop&go-t kaptam, tök utolsó helyre kerültem vissza és onnan hoztam vissza a 3. helyre úgyhogy nem lehet azt mondani hogy szabálytalanul szereztem meg a poziciót.
Szóval irreálisnak tartom hogy még azok után valami + büntetést kapjak. Elég volt ez is. (az sem jogosan)
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég