- Tommy78
- Hozzászólások: 4325
- Csatlakozott: vas. nov. 18, 2007 8:28 pm
Re: MASZIM 500 -In memoriam Dan Wheldon & Greg Moore- 2012.1
Grat Zsoltee, Metosz!
R.I.P. Dan and Greg
Statisztika
Valamint a Szenior eredményeket is frissítettem az utolsó futammal, így mar a Szenior Kupa végeredménye is hivatalos és végleges!
R.I.P. Dan and Greg
Statisztika
Valamint a Szenior eredményeket is frissítettem az utolsó futammal, így mar a Szenior Kupa végeredménye is hivatalos és végleges!
-
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1693
- Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
- Admin: Admin
Re: MASZIM 500 -In memoriam Dan Wheldon & Greg Moore- 2012.1
Hát... Nem ezt vártam. 1 sárga volt amit 100% hogy én okoztam. 3an voltunk bejáraton,én voltam belül. Felengedtem a gázt hogy kijáraton ne csússzak fel erre elment a hátulja. Megjavított mindent ez tök jó volt.
Metosszal össze értem,kicsit össze értem és máris forgatta be elém a cucc. Nem tudtunk mit tenni.
Ezt a fal mellett kanyar bejáraton Gingerrel is megtörtént. Meg később még Ákossal,szerintem ott tartottam az ívem és picit csak össze értünk jött a rámtapad+beforog elém dolog.
Bedy ezt majd lehet javítani? Első kerék meg a másik oldaldoboza ha össze ér akkor ne legyen összeragadás + másik elé forgás? Nekem úgy tűnt hogy ez volt,de még vissza nézem majd.
Szerintem egyértelműen látszik hogy az Indy 94' egy tök jó mod volt. Lehet nehezebb volt mint a 10' -'09 -es modok de a 2 körönkénti sárgához semmi köze nem volt. Itt is csomó sárga volt. Nem készültünk fel rendesen,nem figyeltünk oda rendesen. Sajnos kevés ember volt. Ilyen sárga sorozatra számítok majd a bajnokiba szóval kérdéses az indulásom.Ennek így nem sok értelme van. Elhülyülünk sárga alatt meg minden,de pont nem adja át az ovál versenyzés szépségét egy ilyen 15sárga/150körös futam.
Metosszal össze értem,kicsit össze értem és máris forgatta be elém a cucc. Nem tudtunk mit tenni.
Ezt a fal mellett kanyar bejáraton Gingerrel is megtörtént. Meg később még Ákossal,szerintem ott tartottam az ívem és picit csak össze értünk jött a rámtapad+beforog elém dolog.
Bedy ezt majd lehet javítani? Első kerék meg a másik oldaldoboza ha össze ér akkor ne legyen összeragadás + másik elé forgás? Nekem úgy tűnt hogy ez volt,de még vissza nézem majd.
Szerintem egyértelműen látszik hogy az Indy 94' egy tök jó mod volt. Lehet nehezebb volt mint a 10' -'09 -es modok de a 2 körönkénti sárgához semmi köze nem volt. Itt is csomó sárga volt. Nem készültünk fel rendesen,nem figyeltünk oda rendesen. Sajnos kevés ember volt. Ilyen sárga sorozatra számítok majd a bajnokiba szóval kérdéses az indulásom.Ennek így nem sok értelme van. Elhülyülünk sárga alatt meg minden,de pont nem adja át az ovál versenyzés szépségét egy ilyen 15sárga/150körös futam.
Molnár Dániel #99
- RPeti
- Hozzászólások: 712
- Csatlakozott: csüt. jan. 15, 2009 12:00 pm
- Admin: Admin
Re: MASZIM 500 -In memoriam Dan Wheldon & Greg Moore- 2012.1
Köszi mindenkinek a versenyt, őszintén sajnálom az uccsó sárgát
Valószínűleg elkapkodtam, bár én nem éreztem akkorának a tempókülönbséget és már vissza is lassítottam, de hirtelen mégis összeértem metosszal és megforogtam.
Az egész verseny egyébként valóben demotiváló volt a rengeteg sárgával, így csak nyúlik a versenyzés mint a rétestészta
Valószínűleg elkapkodtam, bár én nem éreztem akkorának a tempókülönbséget és már vissza is lassítottam, de hirtelen mégis összeértem metosszal és megforogtam.
Az egész verseny egyébként valóben demotiváló volt a rengeteg sárgával, így csak nyúlik a versenyzés mint a rétestészta
Peter Retkes
-
- Hozzászólások: 4031
- Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
- Admin: Admin
Re: MASZIM 500 -In memoriam Dan Wheldon & Greg Moore- 2012.1
Gratula Zsoltee!, és a többieknek is akik célbaértek.
99-100. körös dolgot sajnálom, hogy megzavartam.....nem figyeltem mikor szó volt róla. kb. egyidőben lehetett mikor mondtátok, hogy "ugrálok a pályán" és ekkor párhuzamosan ment a kommunikáció asszonnyal is, hogy a másik szobában mit lehet a laptopon és mit nem.
Maga a futam jó hangulatú volt, főleg a TS része viszont mint ahogyan többen is írtátok, ismét sok sárga volt. Daninak igaza van abból a szempontból, hogy nem a 94-es MOD tehetett róla, hiszen ezekkel a sokkal stabilabb autókkal is hasonló volt a szitu. Ugyan akkor az "újoncok" számlájára sem írnám, hiszen évekkel ezelőtt is többen voltunk kezdők, és akkor sem volt ennyi incidens (mi sem voltunk jobbak akkor mint Ők). Számomra ez X-akta, hogy miért állt ennyire feje tetejére ez a dolog. Elég sok az olyan incidens, mikor az a magyarázat, hogy: "úgy v. azt hittem, hogy..." és ebből adódóan, jönnek a hibák (ez szinte mindenkire vonatkozik). Továbbá lehet mi is lazábban vesszük a dolgokat, mert azt hisszük, hogy már a kisujjunkban van a dolog és ennek következtében nincs meg már az az izgalom adta koncentráció. Jó példa lehet, mikor Gstyle megjegyezte, hogy senki ne menjen le vonal alá, mert abból baj lehet és pár körrel később azért jött a köv. sárga, mert Ő is lement. De ez szinte mindenkire vonatkozik, kiemelném magamat is, mert én is okoztam így sárgát, pedig tudom, hogy nem szabad lemenni, de még is megteszem/megtesszük. De ez csak 1 szitu a sok közül. Talán a fegyelem és koncentráció hiánya, ami ezeket a dolgokat okozhatja, illetve most ezen a futamon is megfigyelhető volt, hogy már az első körökben vérremenő csaták folytak a pozíciókért. Tehát egyértelműen velünk van a gond, legalább is szerintem. (elég ha csak valamelyikünk pl. 2-őt hibázik a versenyen (ez még nem is hangzik soknak), viszont ha ezt mindenki megteszi és 14-en vagyunk szerveren az 28 sárga)
Akikkel összetűzésbe kerültem a futamon, azoktól szeretnék elnézést kérni (Ganassi autók is megtalálták párszor egymást ).
99-100. körös dolgot sajnálom, hogy megzavartam.....nem figyeltem mikor szó volt róla. kb. egyidőben lehetett mikor mondtátok, hogy "ugrálok a pályán" és ekkor párhuzamosan ment a kommunikáció asszonnyal is, hogy a másik szobában mit lehet a laptopon és mit nem.
Maga a futam jó hangulatú volt, főleg a TS része viszont mint ahogyan többen is írtátok, ismét sok sárga volt. Daninak igaza van abból a szempontból, hogy nem a 94-es MOD tehetett róla, hiszen ezekkel a sokkal stabilabb autókkal is hasonló volt a szitu. Ugyan akkor az "újoncok" számlájára sem írnám, hiszen évekkel ezelőtt is többen voltunk kezdők, és akkor sem volt ennyi incidens (mi sem voltunk jobbak akkor mint Ők). Számomra ez X-akta, hogy miért állt ennyire feje tetejére ez a dolog. Elég sok az olyan incidens, mikor az a magyarázat, hogy: "úgy v. azt hittem, hogy..." és ebből adódóan, jönnek a hibák (ez szinte mindenkire vonatkozik). Továbbá lehet mi is lazábban vesszük a dolgokat, mert azt hisszük, hogy már a kisujjunkban van a dolog és ennek következtében nincs meg már az az izgalom adta koncentráció. Jó példa lehet, mikor Gstyle megjegyezte, hogy senki ne menjen le vonal alá, mert abból baj lehet és pár körrel később azért jött a köv. sárga, mert Ő is lement. De ez szinte mindenkire vonatkozik, kiemelném magamat is, mert én is okoztam így sárgát, pedig tudom, hogy nem szabad lemenni, de még is megteszem/megtesszük. De ez csak 1 szitu a sok közül. Talán a fegyelem és koncentráció hiánya, ami ezeket a dolgokat okozhatja, illetve most ezen a futamon is megfigyelhető volt, hogy már az első körökben vérremenő csaták folytak a pozíciókért. Tehát egyértelműen velünk van a gond, legalább is szerintem. (elég ha csak valamelyikünk pl. 2-őt hibázik a versenyen (ez még nem is hangzik soknak), viszont ha ezt mindenki megteszi és 14-en vagyunk szerveren az 28 sárga)
Akikkel összetűzésbe kerültem a futamon, azoktól szeretnék elnézést kérni (Ganassi autók is megtalálták párszor egymást ).
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: MASZIM 500 -In memoriam Dan Wheldon & Greg Moore- 2012.1
Ilyen hosszú versenyen még nem mentem végig...
Hogy ezt miért írtam?...azért, mert egy sárgát sem okoztam és lenyomtam a 170 kört és ezt nem azért írom mert nagy király vagyok!
Na de, ezzel a tempóval versenyt nem fogok ugyan nyerni az is tuti és amire az egésszel célozni akarok, az az előző hsz-ben amit Ákos is írt, teljesen igaza van...Úgy cikázott sok ember egész idő alatt, mint ha 3 kör lenne vissza és megnyerheti a versenyt!
Mivel én még eléggé rutintalan vagyok ebben a sorozatban, nem sok okosságot tudok hozzá tenni, de ezt biztosan tudom, így nem sok jóra számíthatunk az éles versenyeken. Ezt meg kell érteni, 170 kör (több vagy kevesebb mikor hogy) az 170 kör. Nem kell sietni, elég ha az ember ott van az elején és megy a csapattal. Szerintem meg arra érett ez a csapat, hogy tudjuk mikor kit kell elengedni, hogy tudjunk is menni. Pl ami most beugrik, Petit éreztem, hogy kurva gyors és nem szaroztam, hagytam helyet, elment és beálltam mögé, asszem még két ember ott volt velünk nem tudom pontosan kik, de érdekes, tökéletesen mentünk és ami a fontosabb, zárkóztunk fel körről-körre az elejéhez.
Minden esetre nagyon élveztem, de így iszonyat fárasztó.
Hogy ezt miért írtam?...azért, mert egy sárgát sem okoztam és lenyomtam a 170 kört és ezt nem azért írom mert nagy király vagyok!
Na de, ezzel a tempóval versenyt nem fogok ugyan nyerni az is tuti és amire az egésszel célozni akarok, az az előző hsz-ben amit Ákos is írt, teljesen igaza van...Úgy cikázott sok ember egész idő alatt, mint ha 3 kör lenne vissza és megnyerheti a versenyt!
Mivel én még eléggé rutintalan vagyok ebben a sorozatban, nem sok okosságot tudok hozzá tenni, de ezt biztosan tudom, így nem sok jóra számíthatunk az éles versenyeken. Ezt meg kell érteni, 170 kör (több vagy kevesebb mikor hogy) az 170 kör. Nem kell sietni, elég ha az ember ott van az elején és megy a csapattal. Szerintem meg arra érett ez a csapat, hogy tudjuk mikor kit kell elengedni, hogy tudjunk is menni. Pl ami most beugrik, Petit éreztem, hogy kurva gyors és nem szaroztam, hagytam helyet, elment és beálltam mögé, asszem még két ember ott volt velünk nem tudom pontosan kik, de érdekes, tökéletesen mentünk és ami a fontosabb, zárkóztunk fel körről-körre az elejéhez.
Minden esetre nagyon élveztem, de így iszonyat fárasztó.
- Fekete Misi
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 308
- Csatlakozott: pén. júl. 13, 2012 1:00 pm
Re: MASZIM 500 -In memoriam Dan Wheldon & Greg Moore- 2012.1
Most mit célozgatsz? Nem elengedtelek, amikor mondtad, hogy kívülről jössz? Még le is húzódtam direktBengA írta: Na de, ezzel a tempóval versenyt nem fogok ugyan nyerni az is tuti és amire az egésszel célozni akarok, az az előző hsz-ben amit Ákos is írt, teljesen igaza van...Úgy cikázott sok ember egész idő alatt, mint ha 3 kör lenne vissza és megnyerheti a versenyt!
Szerintem meg arra érett ez a csapat, hogy tudjuk mikor kit kell elengedni, hogy tudjunk is menni. Pl ami most beugrik, Petit éreztem, hogy kurva gyors és nem szaroztam, hagytam helyet, elment
Amúgy én is így voltam ezzel, hogy inkább mindig próbáltam a külső íven lenni mert onnan csak balra tudok sodródni úgy, hogy nem szándékos a manőver, és ott csak a fal van. Ha nem tudtam így megelőzni valakit, akkor nem tudtam, ennyi. De legalább nem csesztem el a versenyét azzal, hogy belső ívről elindultam felfelé, mert nem bírtam bevenni a kanyart, és kisodródtam, aztán bumm bele az oldalába. Az is igaz, hogy okoztam két sárgát a 17-ből (megszámoltam), amikor a pitből kifele megforogtam, illetve a fent említett eset Bengával De a többiben nem volt részem, attól függetlenül, hogy egyszer ugye vagy 3an telibevertek De ott nem én okoztam a megpördülésemet.
Azért nálam igencsak sokat jelent, ha meglátom mögöttem a nagy neveket. Akkor inkább ha jönnek, elengedem őket, próbálok úgy helyezkedni, hogy meg tudjanak előzni, nem erősködök. A tolást az elején köszönöm, bárki is követte el. Nem igazán értettem, hogy szélárnyék nélkül hogy a francba tudok én is 356-al menni, és nem bírnak megelőzni Egy körtől megszabadultam, köszi.
Kicsit kedveszegetten folytattam, miután pont rosszul jöttem ki a pitelésből, de úgy voltam vele, hogy inkább nem várok arra, hogy 3-4 körön belül sárga lesz, már nagyon csúszkált a kocsi, így nem kockáztattam hogy csinálok egy sárgát, kijöttem. Erre beálltam a helyemre a boxban, közli a spotter hogy yellow flag...bazdmeg Egyetlen egy kört kellett volna még mennem... Sokat kell még tanulnom, mert a tapasztalanságomból adódóan még zabálom a gumikat, illetve az ilyen buta hibák, mint pl. a boxba be és ki nem pördülünk meg zöld zászló alatt. A vizsgára ezeket nagyon be fogom gyakorolni. A célom jövőre hogy én okozzam a legkevesebb sárgát a szezon során, és minél több futamot fejezzek be.
-
- Hozzászólások: 1755
- Csatlakozott: hétf. aug. 25, 2008 11:02 am
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: MASZIM 500 -In memoriam Dan Wheldon & Greg Moore- 2012.1
:-)Fekete Misi írta: Amúgy én is így voltam ezzel, hogy inkább mindig próbáltam a külső íven lenni mert onnan csak balra tudok sodródni úgy, hogy nem szándékos a manőver, és ott csak a fal van.
Jó irányban memtél Te a pályán??? Jobbra van a fal!!! :-)
Buchert Csaba
- BengA
- OW (road+ovál) Pilóta
- Hozzászólások: 1645
- Csatlakozott: pén. aug. 05, 2011 11:20 am
- Admin: Admin
Re: MASZIM 500 -In memoriam Dan Wheldon & Greg Moore- 2012.1
Baszki Misi, ne csináld ezt, kurva szarul éreztem magam, miután kiléptél "nem csinálsz több sárgát" mondattal.Fekete Misi írta:Most mit célozgatsz? Nem elengedtelek, amikor mondtad, hogy kívülről jössz? Még le is húzódtam direkt
Éreztem, hogy gyorsabb vagyok és nem akartam lemaradni a kupactól, gondoltam elmegyek melletted és beállsz mögém, jössz velem. Ennyire nem kell előzékenyen, hogy a legaljára mész és pont kanyarba. Remélem nem megy el a kedved, tényleg egyik legjobb verseny az ovál.
- Fekete Misi
- Top Pilóta
- Hozzászólások: 308
- Csatlakozott: pén. júl. 13, 2012 1:00 pm
Re: MASZIM 500 -In memoriam Dan Wheldon & Greg Moore- 2012.1
Csak kíváncsi voltam, hogy olvassátok-e a hsz-eimetCsaba írta::-)Fekete Misi írta: Amúgy én is így voltam ezzel, hogy inkább mindig próbáltam a külső íven lenni mert onnan csak balra tudok sodródni úgy, hogy nem szándékos a manőver, és ott csak a fal van.
Jó irányban memtél Te a pályán??? Jobbra van a fal!!! :-)
Benga:
Poén volt baszki Nem direkt mentem le, csak belenéztem a tükörbe, hogy milyen távolt vagy és mire visszanéztem az útra, már lent is volt a bal első Nem akartam mégjobban lehúzódni, meg semmi, csak egyszerűen ahogy belenéztem a tükörbe, szerintem mozdíthattam egyet a kormányon, és így történt a baleset. Már nekem is nagyon elegem volt a sok sárgából, így úgy voltam vele, hogy újonc vagyok, csináltam még két sárgát, nem várom meg a harmadikat. Úgyis körhátrányban vagyok. Egyáltalán nem a Te hibád volt, tudod még bele is szóltam a TS-be, hogy oké!
Tudod, hogy én ilyen vagyok Mikor Buchert Csabiba is beleszálltam Indiában v. Koreában, akkor is egyből kiléptem. Ilyen a lelki világom, legközelebb is meg fogom tenni, mert így nincs akkora lelkiismeret furdalásom.
- gstyle
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1080
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: MASZIM 500 -In memoriam Dan Wheldon & Greg Moore- 2012.1
No a végén jó/rossz példa lettem:)))
Így van én is lementem a fehér vonal alá, de akkor már egyedül, szétesett figyelemmel az uccsó 10 körnél talán. Addigra már teljesen elment a motiváció és nem is figyeltem oda rendesen, ezt jól bizonyítja, hogy a köv. rajtnál is megforgattam magam ügyesen:)))
Így van én is lementem a fehér vonal alá, de akkor már egyedül, szétesett figyelemmel az uccsó 10 körnél talán. Addigra már teljesen elment a motiváció és nem is figyeltem oda rendesen, ezt jól bizonyítja, hogy a köv. rajtnál is megforgattam magam ügyesen:)))
"Néha bukik az ember, de a törött csontok összeforrnak, és hajtunk tovább." by Gilles Villeneuve
http://www.indycar-hungary.hu
http://www.indycar-hungary.hu
- gstyle
- Ász Pilóta
- Hozzászólások: 1080
- Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 5:58 pm
- Admin: Admin
- Kapcsolat:
Re: MASZIM 500 -In memoriam Dan Wheldon & Greg Moore- 2012.1
Urak!
Köszönöm a részvételt és hát sajnálom hogy nem tudtunk egy igazán jó versenyt produkálni a sok sárga miatt.
Grat Zsoltee!:)
Köszönöm a részvételt és hát sajnálom hogy nem tudtunk egy igazán jó versenyt produkálni a sok sárga miatt.
Grat Zsoltee!:)
"Néha bukik az ember, de a törött csontok összeforrnak, és hajtunk tovább." by Gilles Villeneuve
http://www.indycar-hungary.hu
http://www.indycar-hungary.hu
Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 28 vendég