Jelentkezés szimulátor bajnokságokra, kiemelt versenyekre! Minden téma első hozzászólásában találhatók, a rendszeresen frissített, hivatalos információk. A verseny részvételhez licenc - jogosítvány szükséges. Sport és etikai szabályok betartása mind a pályán, mind a fórumon kötelező! Versenyző felelőssége továbbá, hogy naprakészen ismerje és betartsa a weboldalon vagy a fórumon közölt aktuális információkat, szabályzatot.
Lezárt
Adam Jonas
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 416
Csatlakozott: pén. jún. 27, 2008 7:25 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Adam Jonas » szomb. márc. 27, 2010 8:08 pm

metosz írta::roll: legközelebbi adatmentésénél megnézem mit tehetek, de mindenképpen plusz meló lesz a szokásos mellé :?

8) Sokkal jobb megoldás lenne, ha Ádám javítaná a Bahrain-i rajtot nem pedig lelépne és így Aflac is maradna a helyén.
Javítanám a hibámat, ha
- lenne elég szabadideje
- nem tartana ott megint az F1-ezéssel, mint bő 1 évvel ezelőtt, amikor azt mondtam, hogy köszönöm szépen, fél évre nekem elég volt az egészből. :)

danikosz
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1693
Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: danikosz » szomb. márc. 27, 2010 8:59 pm

nincs csapatbajnoki tudtommal,ergo nem tök8?
Molnár Dániel #99
Kép
KépKép

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Gadfly » szomb. márc. 27, 2010 9:29 pm

Adam Jonas írta: Javítanám a hibámat, ha
- lenne elég szabadideje
- nem tartana ott megint az F1-ezéssel, mint bő 1 évvel ezelőtt, amikor azt mondtam, hogy köszönöm szépen, fél évre nekem elég volt az egészből. :)
Szabadidő dolog az oké, azt elfogadom, de ha tudod, hogy hadilábon állsz az F1-el, akkor miért vágtál bele? Egy futam után itt hagyni ezt az egészet elég érdekes. Kb. mint ha Vettel azt mondta volna Bahrein után, hogy otthagyja az F1-et, mert nem képesek alá rakni egy műszakilag stabil autót. Ő nem tette, mert miért tette volna? Sőt, mi volt az első reakciója melyet beleordított a csapatrádióba a mai időmérő után? :P
Nem vagyok Vetteles, de az Ő hozzáállása tiszteletreméltó! ;)

Félreértés elkerülése végett én nem meggyőzni akarlak és bármi vitát kelteni, csak számomra is egy picit hideg zuhany volt tetted, mivel ha jól tudom mint csapat, terveink is voltak és én tényleg számítottam rád. :roll:

@Danik0sz
Lehet, hogy nincs csapatbajnoki, de vannak olyan dolgok melyek azért számítanak. Persze ez attól is függ, hogy ki hogyan áll hozzá a dolgokhoz és mennyire gondolja komolyan. ;)
Én pl. tavaly a rookie listát is néztem attól független, hogy F1-ben nem számít, de engem valahol hajtott az is... :P
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

Adam Jonas
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 416
Csatlakozott: pén. jún. 27, 2008 7:25 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Adam Jonas » szomb. márc. 27, 2010 10:01 pm

Gadfly írta:
Adam Jonas írta: Javítanám a hibámat, ha
- lenne elég szabadideje
- nem tartana ott megint az F1-ezéssel, mint bő 1 évvel ezelőtt, amikor azt mondtam, hogy köszönöm szépen, fél évre nekem elég volt az egészből. :)
Szabadidő dolog az oké, azt elfogadom, de ha tudod, hogy hadilábon állsz az F1-el, akkor miért vágtál bele? Egy futam után itt hagyni ezt az egészet elég érdekes. Kb. mint ha Vettel azt mondta volna Bahrein után, hogy otthagyja az F1-et, mert nem képesek alá rakni egy műszakilag stabil autót. Ő nem tette, mert miért tette volna? Sőt, mi volt az első reakciója melyet beleordított a csapatrádióba a mai időmérő után? :P
Nem vagyok Vetteles, de az Ő hozzáállása tiszteletreméltó! ;)

Félreértés elkerülése végett én nem meggyőzni akarlak és bármi vitát kelteni, csak számomra is egy picit hideg zuhany volt tetted, mivel ha jól tudom mint csapat, terveink is voltak és én tényleg számítottam rád. :roll:

@Danik0sz
Lehet, hogy nincs csapatbajnoki, de vannak olyan dolgok melyek azért számítanak. Persze ez attól is függ, hogy ki hogyan áll hozzá a dolgokhoz és mennyire gondolja komolyan. ;)
Én pl. tavaly a rookie listát is néztem attól független, hogy F1-ben nem számít, de engem valahol hajtott az is... :P
Azért ez durva hasonlat volt. A valós pilóták pénzért is csinálják, én viszont csak saját szórakoztatásra. És a kettő pedig nem ugyanaz. :)

De már kifejtettem Neked, hogy miért jutottam el megint erre a szintre. Megint az a bajom, hogy két tűz között vagyok: az elejéhez képest le vagyok maradva, a mezőny vége meg messze van, így meg általában halálra unom magam a jó bő 1 óra alatt. Bahrainbe is kb. kezdett alakulni, nem véletlenül estem ki. :)

Hát igen, voltak tervek. Gondoltam, hogyha esetlegesen nem is lesz mindig időm készülni, de azért nem fog még1szer F1-be megtörténni velem ez a futamokon való unatkozás, mint anno. Sajnos tévedtem. :?

Avatar
Kazard
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 479
Csatlakozott: vas. szept. 21, 2008 8:19 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Kazard » szomb. márc. 27, 2010 11:25 pm

Én azt mondom neked hogy egy futam alapján ne ítéld meg az évadot

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Knife » vas. márc. 28, 2010 9:01 am

Srácok most néztem a naptárat és csüggedek. Komolyan húsvét vasárnap futam? És ki fog rajthoz állni???

Adam Jonas
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 416
Csatlakozott: pén. jún. 27, 2008 7:25 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Adam Jonas » vas. márc. 28, 2010 10:02 am

Kazard írta:Én azt mondom neked hogy egy futam alapján ne ítéld meg az évadot
Ahhoz már egy kicsit régóta versenyzek, hogy mindig egy futam alapján ítéljem meg a helyzetet. :) Egyszerűen utóbbi időbe akárhol indultam F1-be, mindenhol kb. ez volt, hogy szétuntam a fejem, mert előttem-mögöttem mindenki távol volt. Túraautóba ugyanakkor meg olyanokat csatázok, hogy csak pislogok sokszor - hozzátenném, hogy tizedannyi gyakorlással, pedig nem hiszem, hogy az könnyebb lenne. :)

Nekem meg az annyira nem szórakozás, hogy van az első 10 percben akció, meg esetleg az utolsó 5-ben, a közte lévő időben meg halálra unom magam. :)

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Ulvar » vas. márc. 28, 2010 10:57 am

nem akarok offolni, de miért nem jössz indycarozni?
Kép

Adam Jonas
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 416
Csatlakozott: pén. jún. 27, 2008 7:25 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Adam Jonas » vas. márc. 28, 2010 11:50 am

Ulvar írta:nem akarok offolni, de miért nem jössz indycarozni?
Jó kérdés :D

Egyrészről, csütörtök nekem így suli alatt nem jó, csak nyáron, másrészt tavaly próbálgattam, annyira nem jött be, bár lehet, hogyha tovább próbálkoznék, még megtetszene. :)

Inferno
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 24
Csatlakozott: szomb. ápr. 25, 2009 11:24 am

Jelentkezés

Hozzászólás Szerző: Inferno » vas. ápr. 04, 2010 6:44 pm

Hali!

Nem tudom, hogy van e még szabad hely, de jelentkezni szeretnék. A szerdai jogosítvány szerzésen ott leszek!
Kép

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: Jelentkezés

Hozzászólás Szerző: metosz » vas. ápr. 04, 2010 7:55 pm

Inferno írta:Hali!

Nem tudom, hogy van e még szabad hely, de jelentkezni szeretnék. A szerdai jogosítvány szerzésen ott leszek!
Várunk szerdán TS-en és szerveren! Jó tesztelést!
Kép

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Re: Jelentkezés

Hozzászólás Szerző: Gadfly » vas. ápr. 04, 2010 8:43 pm

Inferno írta:Hali!

Nem tudom, hogy van e még szabad hely, de jelentkezni szeretnék. A szerdai jogosítvány szerzésen ott leszek!
Üdv!

Sikeres vizsga esetén a #15-ös Red Bull-Renault-hoz tudsz szerződni, mivel ez az egyetlen üres autó. Kérlek olvasd át a szabályzatot és ha bármi kérdésed van ezzel kapcsolatban, azt ebben a topikban tárgyaljuk!

Vizsga feladatok:

* 107% - 5-10 kör adott időn belül, zsinórban, szabályosan!
* TTT - távolság tartás teszt és szabályos előzések
* Tesztverseny - a táv 50- 100%-nak balesetmentes teljesítése.

TeamSpeak 3 használat kötelező!

Jó felkészülést és sikerest vizsgát kívánok! ;)
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

Avatar
Martin Kovacs
Zárt kasztnis pilóta
Zárt kasztnis pilóta
Hozzászólások: 23
Csatlakozott: vas. ápr. 04, 2010 9:13 pm
Admin: Admin

jelentkezés

Hozzászólás Szerző: Martin Kovacs » vas. ápr. 04, 2010 9:33 pm

Hello.

jelentkezni szeretnék a szerdai jogosítvány szerzésre megyek.
Ha a red bullnál lennék tesztpilóta akkor mindíg mehetnék redbullal vagy mindíg ahhoz a csapathoz kellene mennem ahol éppen hiányzás van ?
Üdv:Martin

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Re: jelentkezés

Hozzászólás Szerző: metosz » vas. ápr. 04, 2010 10:42 pm

kovi1446 írta:Hello.

jelentkezni szeretnék a szerdai jogosítvány szerzésre megyek.
Ha a red bullnál lennék tesztpilóta akkor mindíg mehetnék redbullal vagy mindíg ahhoz a csapathoz kellene mennem ahol éppen hiányzás van ?
Üdv:Martin
A helyzet az, hogy egyetlen üres autónk van, ellenben olyan futam még nem volt, ahol ne lett volna hiányzó. Az aktivitási szabályzat szerint vasárnap 12.00-ig lehet jelezni a részvételt a versenyre, a futamok fórumban. Utána az üres autók kiosztásra kerülnek.
Autót csak jogosítvánnyal rendelkező pilóták foglalhatnak. A vizsgát pontban 19.00-kor kezdjük, késni a vizsga menete miatt nem lehet, ráadásul aki 19.00-ig az edzésen a leggyorsabb volt, mindig azzal kezdjük :wink:

Szóval, ha nincs fix autód - tartaláékos státuszt kaptál - akkor mindig oda kell menned ahol üres hely van.

Szerdán Petneházi Zoltán (Bedy), Paár István Antal (Tony) és Hajdu Balázs (metosz) lesz jelen mint vizsgabiztos.

Jó felkészülést!
Kép

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Gadfly » csüt. ápr. 08, 2010 7:45 am

Két új pilótát köszönthet a NF1B bajnokság, Inferno (#15 RedBull) és Kovács Martin (tesztpilóta) személyében. Ezzel ismét teljes a létszám, de ettől függetlenül továbbra is várjuk az érdeklődőket, hiszen tesztpilótai státuszban is könnyen autóhoz lehet jutni a futamokon. ;)

Ezúton is gratulálunk a friss jogsisoknak!

(első hozzászólás frissítve)
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

Norbi
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1270
Csatlakozott: csüt. júl. 26, 2007 12:06 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Norbi » vas. ápr. 11, 2010 5:37 pm

Szeretnék tartalék pilóta státuszba lépni, mert nem minden futamon fogok tudni elindulni!

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Gadfly » hétf. ápr. 12, 2010 2:37 pm

Norbi tesztpilótai státuszba lépésével felszabadult a Spyker-Ferrari #20-as ülése.
Így értelem szerűen az újonnan vizsgázó, de a max létszám miatt tesztpilótai státuszba kerülő Kovács Martin kapja a Spyker-Ferrari #20-as pilótaülését!


Első hozzászólás frissítve!
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Gadfly » csüt. ápr. 15, 2010 7:13 am

Figyelem!

Úgy néz ki, hogy sikerült megoldást találni a szélárnyék okozta problémákra. Egyenlőre csak elméletben, de ha minden összejön és a tesztelések következtében a gyakorlati megvalósítás is működni fog, akkor egy új 1.7-es patch fog napvilágot látni a barcelonai verseny előtt. Mivel a Shanghai és a Barcelona GP között 3 hét szünet lesz, így az első héten fognak történni a munkálatok, így rögtön senki se várja a pályát ill. a futam kiírást.

Megértéseteket köszönjük!
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

Tom
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 1131
Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tom » csüt. ápr. 15, 2010 5:03 pm

Mire lemegy a szezon addigra lesz 1.256-os patch-unk is! 8)
Lehet hogy ezen el kéne gondolkodni. ( sajnos egyre több embertől hallok elégedetlenséget a mod miatt, bár az tény hogy most legalább sokan vagyunk. vajon megmaradna a létszám egy radikális változásnál is? )

Ulvar
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1967
Csatlakozott: vas. feb. 19, 2006 12:36 am
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: Ulvar » csüt. ápr. 15, 2010 5:28 pm

Azzal hogy jobbá tesszük sztem igen :).
Kép

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Gadfly » csüt. ápr. 15, 2010 10:16 pm

Ulvarnak adok igazat!

Egyébként semmiféle radikális változtatásra nem kell számítani Tom, hiszen csak a szélárnyékot szeretnénk módosítani, hogy ne csúszkáljon le senki az ívről a másik mögött. Minden más marad ugyan úgy, hiszen máshoz nem is nyúlnánk, mely befolyásolná pl. a vezetést, setupolást stb. Csak annyit szeretnénk, hogy lehessen előzni, és ne csak a vonatozás és az erőlködés legyen a másik mögött. :wink: Szerintem ez mindenki érdeke valahol...

Véleményem szerint ezt úgy kell felfogni, mint egy új fejlesztést. Nem titok, hogy az F1-ben folyamat fejlesztenek a csapatok, így most nálunk is hasonlóan kell értelmezni ezt a szitut, csak itt nem egy autóba kerül az új cucc, hanem az összesbe, mivel itt egységes minden! 8)

Ha már kisbeű, akkor most 1 picit gonosz leszek, mert ha annak idején a társaság egy picit komolyabban gondolta volna a szezon előtti teszteket, akkor akár előbb is kijöhetett volna ez a hiba és nem csak szezon közbe, így ez már orvosolva lehetne... :twisted:

u.i.: Természetesen ha valaki ellenzi, hogy a szélárnyékot javítsuk és, esetlegesen ez miatt elmenne a kedve a bajnokságtól, az mindenképpen jelezze, mert ilyen áldozatokat nem szeretnénk... :P
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

Tom
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 1131
Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tom » pén. ápr. 16, 2010 8:50 am

A szezon elötti tesztekkel kapcsolatban, én mosom kezeim :wink:
Mellesleg én a visszajelzések alapján a "radikális változáson" nem a szélárnyék javítást értettem . Azzal maximálisan egyetértek.
De nem is feszegetném tovább ezt a dolgot, mert lassan rám lehet akasztani a "morgós vénember" címet. És azt sem szeretném, hogy azt higgyétek, hogy azért morgok, mert kelleténél is döcögősebben indult az évem.


:wink:

Adam Jonas
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 416
Csatlakozott: pén. jún. 27, 2008 7:25 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Adam Jonas » pén. ápr. 16, 2010 8:40 pm

Tomhoz tudok csatlakozni mod teszt ügyben, én ott voltam az összesen... :)

Egyébként most erről eszembe jutott Sompirnak egyik nagy 2008-as aranyköpése, amikor PO-ba panaszkodtunk, hogy túl erős a szélárnyék. Amikor mondtuk neki, hogy vegye kisebbre, ő csak ennyit felelt nekünk:

"Meg kell tanulni vezetni."

:D

Viccet félretéve, én mondtam szezon előtt is, hogy egy nagyon picit visszább kellene venni a szélárnyékból, de süket fülekre találtam. :)

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » kedd ápr. 20, 2010 1:44 pm

Adam Jonas írta:Tomhoz tudok csatlakozni mod teszt ügyben, én ott voltam az összesen... :)

Egyébként most erről eszembe jutott Sompirnak egyik nagy 2008-as aranyköpése, amikor PO-ba panaszkodtunk, hogy túl erős a szélárnyék. Amikor mondtuk neki, hogy vegye kisebbre, ő csak ennyit felelt nekünk:

"Meg kell tanulni vezetni."

:D

Viccet félretéve, én mondtam szezon előtt is, hogy egy nagyon picit visszább kellene venni a szélárnyékból, de süket fülekre találtam. :)

Osztom Sompir véleményét, Sepangban kijött, hogy nem is olyan durva ez a dolog, persze ha valakinek a végsebessége 30 kmh-val több vagyis egyáltalán nem használ szárnyakat az bukik ilyen helyzetben. Kell a leszorítás előre és meg kell tanulni vezetni. Szerintem ezen nem érdemes változtatni mert ez az effekt jó, volt ennél már keményebb szélárnyékunk is.
Kép

Adam Jonas
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 416
Csatlakozott: pén. jún. 27, 2008 7:25 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Adam Jonas » kedd ápr. 20, 2010 4:30 pm

Hát figy, Barcába amikor anno próbáltuk, én írtam, hogy alapvetően jó, csak nagyon picit kell finomítani rajta. Mondjuk ha valaki 16-18-as szárnyállásnál csúszik le szélárnyékban. :)

Mondjuk nem akarom fikázni az RFT-t, de amit írtam dolgot, na az tényleg durva volt. :D Bahrainbe a 2. mmérőpontnál battyogok szélárnyékba, 30-28-as szárnynál, 30% gázt nyomtam, szal éppen, hogy tartottam a sebességet, de csúszott ki a kocsi hátulja, mintha jégen mennék slickkel. :D :D :P

morfi
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 354
Csatlakozott: csüt. júl. 31, 2008 9:11 pm

Hozzászólás Szerző: morfi » kedd ápr. 20, 2010 7:29 pm

Ez a szélárnyék dolog olyan, hogy vmilyen szinten ez adja meg a finomságát a dolognak. Persze ha valaki hiba nélkül megy előtted a futamon 1 tempóban veled, akkor csak egy esélyed van a box. De (már ha van beleszólásom) én is csak pici finomítást "javasolnék".
Andras Roos
Indycar 2010: Offical K.O.mmentátor

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Gadfly » kedd ápr. 20, 2010 11:11 pm

Én itt le is zárnám ezt a kérdést, mivel ahogy ígérve volt, lesz módosítás!

Bármiféle mellékhatás nélkül sikerült beállítani és finomítani a szélárnyékot, melynek az eredményét előzetesen itt meg lehet tekinteni. ;)

A barceloniai pálya publikálása mellett elérhető lesz a friss patch is, melynek csak a verzió száma lesz nagyobb, tehát korábbi módosításokkal együtt fogja tartalmazni az új szélárnyékot is. A pálya a napokban (legkésőbb hétvégén) elérhető lesz.

Nagy köszönetet szeretnék mondani Knifenak és Tonynak a segítségükért! 8)
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Knife » szer. ápr. 21, 2010 7:55 am

metosz szerintem sepangban épp az ellenkezője jött ki, hogy igenis durva ez a dolog.
Van ami már nem vezetéstechnikai kérdés. Az hogy valaki kisebb szárnyakkal megy és tud előzni, az oké, vagy nem tudják épp ezért előzni az is oké. De amikor azonos szárnyakon nem tudsz vele menni, az már sántít.
A draft nem lett erősebb, sőt gyengébb. maláj pályán kb 10km/óra plusz a hátuljövőnek az eddigi beállításokon. Ami változott az a kanyarstabilitás. Nem erősítve lett, hogy magárarántsa az ellenfelet az ember és fékezni kelljen, de ugyanakkor nem is sín, mert bizony tudni kell íven tartani.
majd próbáljátok ki, teszteljétek ti is. Ha gond van mielőbb szóljatok.
Valós változtatások:
-első szárnyak nagy mértékben kisebb leszorítóerő (továbbiakban: LE) vesztesége
-első szárnyak kisebb kilengése
-hátsó szárnyak kis mértékű LE csökkenése
-hátsó szárnyak kis mértékű kilengéscsökkentése
-kasztni és diffúzor nagyobb LE-t generál draft esetén

danikosz
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1693
Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: danikosz » szer. ápr. 21, 2010 2:39 pm

Videót látva kanyar bejáraton húz be a szélárnyék szépen míg az egyenesbe nem nagyon húzta Tonyt be a hátsó egyenesbe

@Knife
F1be mikor szoktunk draftolni?
Molnár Dániel #99
Kép
KépKép

Tom
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 1131
Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tom » szer. ápr. 21, 2010 4:13 pm

Sajnos Danikosz, ebben a modban lehet draftolni. Ha ész nélkül mész, még akkor is kibírja a soft az 1 kerékcserét. Ez kedvez azoknak akik kevésbé tudnak vigyázni a technikára. Létezik olyan mod ahol az F1-es autót, F1-es autóként is kell vezetni, de sajnos akkor nem lenne ekkora a létszám :(.
Na de mindegy, versenyre fel, még bármi lehet.


Hajrá evribádi! :wink:

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Gadfly » szer. ápr. 21, 2010 5:50 pm

@Danik0sz
Draft itt ebben az esetben nem a draftolást jelenti, hanem magát a szélárnyákot. A HDV-ben külön be lehetett állítani az első ill. hátsó szárnynak, diffúzornak stb. a "draft" értékét, mely azt határozza meg, hogy hogyan viselkedjen az adott elem, ha szélárnyékba kerül. Értelem szerűen ezek lettek lejjebb véve, hogy ott tudj majd maradni a kanyarokban is a másik mögött. (draftolás F1-ben nincs, hisz ez nem Nascar. :) )
Az, hogy a videón úgy látszik, hogy az egyenesben nem húz be Tony kocsija, az:
1. beállításbeli különbség
2. Tony ott plusz 20 literrel meg volt tankolva mint mi
3. Knife az én szélárnyékomba volt, ezáltal Tony ott már a nehezebb autóval nem kapta el ezt...
4. Ha jól tudom egyikőnk autója sem az egyenesbeli szélárnyékozársa volt beállítva, hiszen a kanyarokban teszteltük leginkább.
5. Az adatok alapján 8-10 km/h-t jelentett az egyenesekben a szélárnyék
6. Tehát a videó csalóka! :)
(a videón csak a kritikus kanyarokat akartam prezentálni, hiszen tudjuk, hogy azokban hogyan viselkedett korábban az autó szélárnyékban)

Éppen ezért senkinek sem kell aggódni, és már jó lenne ha nem lovagolnánk ezen a témán ennyit fölöslegesen, mert csak is a "draftolási" értékek lettek módosítva, tehát a szélárnyék nélküli hatások semmit nem változtak!


@Tom
Érdekes olvasnom mostanság Tőled a MOD-al kapcsolatos nyilatkozataidat, mert igazából ha jól emlékszem pár hónapja még teljesen más véleményen voltál, sőőőt még Te voltál az aki........ :P :wink:
Csak 1 példa: http://www.fw.hu/metoszforum/viewtopic. ... 8620#28620
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

Tom
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 1131
Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tom » szer. ápr. 21, 2010 6:20 pm

Jaj félre ne érts Gadfly!

Tisztában vagyok vele, hogy mikor, mit írtam :wink: !
A véleményem most sem változott:
Egyszerű, szép, vezethető. Csak van egy mod, ami számomra egyenlőre mindenek felett van, de azt 10 emberből 8 utálja. Amivel most megyünk az még mindig a legjobb kompromisszum, azért is javasoltam!
Különben sem kell mindig foglalkozni azzal, hogy mit morgolódok :lol: !

Nyugi! Mondtam, hogy melletted vagyok!

üdv: Tom

Avatar
Tony
Hozzászólások: 1461
Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tony » szer. ápr. 21, 2010 6:34 pm

Én az utolsó kanyar előtti egyenesben alaphelyzetben 310-et mentem. Most az újjal szélárnyékban 318-at. Nem arról van most szó, hogy 2 másodperc hátrányból egyenesben utoléred az előtted levőt. Inkább az, hogy a kanyarokban szorosabban tudsz maradni mögötte, és lehetőség nyílik, hogy az egyenesben előzést próbálj. Gyorsan hozzáteszem a szárnyakat, körülbelül Gadfly volt a legnagyobb szárnyakkal, én a legkisebbel, tehát ezért látható hogy Knife szorosan követ engem az S-kanyarban, mivel nekem nehezebb volt ott befordulni.

Szerintem mindenképpen előrelépést tettünk, hogy mekkorát, az Barcelonában kiderül. Annyi bizonyos, hogy többet kell a tükörbe nézni.

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Gadfly » szer. ápr. 21, 2010 6:42 pm

@Tom

Kép Kép
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Gadfly » pén. ápr. 23, 2010 11:36 am

FIGYELEM!!!

Új NF1B_2010_MMG_PATCH_v1_7.zip tölthető!

Javítások/módosítások: (előző verzióhoz képest)
- Szélárnyék okozta hatások javítása

Az 1.7-es patch tartalmazza a korábbi verziókat is
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

KisKimi07
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 108
Csatlakozott: szer. márc. 11, 2009 8:16 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: KisKimi07 » pén. ápr. 23, 2010 5:36 pm

Tom írta:...Csak van egy mod, ami számomra egyenlőre mindenek felett van, de azt 10 emberből 8 utálja...
És melyik ez a mod? :D
,,Nem az a legjobb, aki jó napjain nyer, hanem aki rossz napjaiból kihozza a maximumot."

Tom
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 1131
Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tom » pén. ápr. 23, 2010 5:56 pm

@KisKimi07

ctdp2005 a hozzávaló gumi patch-el. Kevesen szeretik :) .

danikosz
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1693
Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: danikosz » pén. ápr. 23, 2010 8:18 pm

nekem a ctdp 06 a kedvenc
Molnár Dániel #99
Kép
KépKép

KisKimi07
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 108
Csatlakozott: szer. márc. 11, 2009 8:16 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: KisKimi07 » pén. ápr. 23, 2010 8:29 pm

Jaja, nekem is nagyon bejönnek a CTDP-sek, lehet rajtuk látni hogy mestermunka, de nálam a favorit az LMT-nek a 2009-es Ferrarija :)
,,Nem az a legjobb, aki jó napjain nyer, hanem aki rossz napjaiból kihozza a maximumot."

Boss
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 100
Csatlakozott: vas. ápr. 25, 2010 1:49 pm

Hozzászólás Szerző: Boss » vas. ápr. 25, 2010 1:54 pm

Sziasztok! Szeretnék jogsit szerezni F1-re, meg jelentkezni tartalékosnak, ha lehet :)

Avatar
Tony
Hozzászólások: 1461
Csatlakozott: kedd jan. 31, 2006 7:02 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tony » vas. ápr. 25, 2010 4:07 pm

Üdv!
Tekintettel, hogy a május 3-val kezdődő hét érettségi hét, én javaslom, hogy vizsgáztatás és tesztfutam legyen a most következő szerdán is. És biztos leszek mindkét alkalommal. Mindenesetre Spanyol futam előtti szerdán biztos le tudsz vizsgázni, ez május 5, 19:00.
A jogsi megszerzéséhez az MMG 2.0 + 2.1 kell, illetve az NF1B patch 1.7. Ezeket megtalálod FTP-n, illetve Futam Jelentkezés témában az első hozzászólásban.
Szabályzatot ennek a témának az elején találod meg, ebben szerepel a vizsga menetének leírása is.

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » vas. ápr. 25, 2010 4:07 pm

Boss írta:Sziasztok! Szeretnék jogsit szerezni F1-re, meg jelentkezni tartalékosnak, ha lehet :)
Várunk szerdán 19.00-tól szerveren. Jó tesztelést!

Kérdésekkel ne kímélj minket, de előbb légyszi olvass el mindent, amit ennek a témának az első hozzászólásában találsz, belinkelve.



@ALL
természetesen CTDP 2005 a kedvenc, de ezt úgy is tudjátok. :wink:
F1C-n meg az RH2004 volta a csúcs nálam, bár 2003-at is bírtam.
Kép

danikosz
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1693
Csatlakozott: kedd máj. 05, 2009 11:46 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: danikosz » vas. ápr. 25, 2010 4:33 pm

metosz írta: F1C-n meg az RH2004 volta a csúcs nálam, bár 2003-at is bírtam.
nekem a 2007 v3.0 is tetszett ,rh2005 szerintem jobb volt mint a 04
bár akkor még nem ligaszinten nyomtam vele

apropó.: első versenyem itt nálatok pont Barcelonába volt egy BMW-Sauberrel
remélem lesz ünneplés:)
Molnár Dániel #99
Kép
KépKép

Boss
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 100
Csatlakozott: vas. ápr. 25, 2010 1:49 pm

Hozzászólás Szerző: Boss » vas. ápr. 25, 2010 7:05 pm

szabályzat, satöbbi áttanulmányozva, cuccok megszerezve, ottleszek szerdán ts-en meg szerveren :)

Boss
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 100
Csatlakozott: vas. ápr. 25, 2010 1:49 pm

Hozzászólás Szerző: Boss » hétf. ápr. 26, 2010 1:48 pm

amúgy egy kérdés kvalit illetően: ez a 6 gyorskör telitankkal ez úgy megy, hogy már versenysetup és a benzint nem tankolja vissza?

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » hétf. ápr. 26, 2010 3:02 pm

Boss írta:amúgy egy kérdés kvalit illetően: ez a 6 gyorskör telitankkal ez úgy megy, hogy már versenysetup és a benzint nem tankolja vissza?
Igen az már versenysetup, a legtöbb dolog fikszálódik. A benzint arra a mennyiségre rakja vissza neked a rendszer amivel a qualira kigördültél.
Kép

Boss
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 100
Csatlakozott: vas. ápr. 25, 2010 1:49 pm

Hozzászólás Szerző: Boss » hétf. ápr. 26, 2010 3:17 pm

okés köszi, így már minden világos :)
esetleg valaki admin msn-jét elkérhetném, hogy ott zaklathassam, ha van vmi gondom? :oops:
köszi :)

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Gadfly » hétf. ápr. 26, 2010 6:47 pm

Boss írta:okés köszi, így már minden világos :)
esetleg valaki admin msn-jét elkérhetném, hogy ott zaklathassam, ha van vmi gondom? :oops:
köszi :)
Hali! Ott van a profilomban, de nem vagyok túl sűrűn fent MSN. Viszont itt pm-be is írhatsz bármikor! ;)
(viszont itt is v. a Pilóta Fórum / Forma1 2010 Csevegőben is kérdezhetsz bármikor)
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

Boss
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 100
Csatlakozott: vas. ápr. 25, 2010 1:49 pm

Hozzászólás Szerző: Boss » hétf. ápr. 26, 2010 7:50 pm

okés, THX!, azért felveszlek :D

Avatar
Kazard
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 479
Csatlakozott: vas. szept. 21, 2008 8:19 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Kazard » kedd ápr. 27, 2010 6:24 pm

üdv! Egy időre visszavonulnék a bajnokságtól lábtörés miatt. Az autómat pedig szabaddá tenném.

Adam Jonas
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 416
Csatlakozott: pén. jún. 27, 2008 7:25 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Adam Jonas » kedd ápr. 27, 2010 6:41 pm

Kazard írta:üdv! Egy időre visszavonulnék a bajnokságtól lábtörés miatt. Az autómat pedig szabaddá tenném.
Uhh, mihamarabbi gyógyulást!

Boss
Pilóta
Pilóta
Hozzászólások: 100
Csatlakozott: vas. ápr. 25, 2010 1:49 pm

Hozzászólás Szerző: Boss » kedd ápr. 27, 2010 7:06 pm

hajjaj :? :? hát gyógyulj meg minél előbb ;)

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Gadfly » kedd ápr. 27, 2010 7:58 pm

Kazard írta:üdv! Egy időre visszavonulnék a bajnokságtól lábtörés miatt. Az autómat pedig szabaddá tenném.
Sikeres és mielőbbi gyógyulást! Kép

(esetleg ha már jobban vagy egy kormánygombra beállított gáz/fék megoldás? :) )
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

Avatar
metosz
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Hozzászólások: 7670
Csatlakozott: hétf. okt. 03, 2005 10:40 pm
Admin: Admin
Kapcsolat:

Hozzászólás Szerző: metosz » kedd ápr. 27, 2010 9:19 pm

Kazard írta:üdv! Egy időre visszavonulnék a bajnokságtól lábtörés miatt. Az autómat pedig szabaddá tenném.
Törés nem gond. Zanardi láb nélkül is nyomja. :wink:
hogy sikerült összehoznod és pontosan mi sérült és az hogyan. Remélem nem nyílttörés vagy torzió, roncsolás...stb :roll:
Kép

Tom
OW (road) Pilóta
OW (road) Pilóta
Hozzászólások: 1131
Csatlakozott: vas. jún. 04, 2006 10:27 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Tom » szer. ápr. 28, 2010 2:42 pm

@Kazard

Sajnálattal olvasom! Mielőbbi felépülést.
Remélem nem azért történt, mert valaki kéz és lábtörést kívánt neked? :shock:

üdv: Tom

Knife
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 1714
Csatlakozott: hétf. jan. 16, 2006 4:38 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Knife » hétf. máj. 03, 2010 7:54 pm

Szerintem jöhetsz továbbra is nyugodtan. Megígérjük, hogy mi is csak egy lábbal játszunk. :twisted:

Viccet félretéve, mielőbbi gyógyulást!

Avatar
Kazard
Ász Pilóta
Ász Pilóta
Hozzászólások: 479
Csatlakozott: vas. szept. 21, 2008 8:19 pm
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Kazard » pén. máj. 07, 2010 2:54 pm

Kösz srácok, igyekszem felépülni, addig is hajrá mindenkinek.

dzonny20
Hozzászólások: 1
Csatlakozott: pén. máj. 07, 2010 8:17 pm

Hozzászólás Szerző: dzonny20 » pén. máj. 07, 2010 8:26 pm

sziasztok szeretnék én is játszani csak nem tudok jelenkezni a versenyekre
ha valaki tudna segiteni meg köszön ném
asdfgjkléáű

Gadfly
Hozzászólások: 4031
Csatlakozott: pén. feb. 06, 2009 12:25 am
Admin: Admin

Hozzászólás Szerző: Gadfly » pén. máj. 07, 2010 10:17 pm

dzonny20 írta:sziasztok szeretnék én is játszani csak nem tudok jelenkezni a versenyekre
ha valaki tudna segiteni meg köszön ném
Szia!

A bajnokságban való részvétel alap feltétele, hogy Maszimos Road liszenszel (jogsival) rendelkezz. Ezt a bajnokság tesztversenyein tudod megszerezni, melyeket szerdánként szoktunk rendezni. Az aktuális futam első hozzászólásaiban található meg a pontos időpont. Mivel most vasárnap futam lesz Barcelonában, így majd csak a következő monacói futam előtti szerdán lesz lehetőséged jogosítvány szerzésre. Ennek sz időpontja 2010.05.12. 19:00

Vizsga feladatok:

* 107% - 5-10 kör adott időn belül, zsinórban, szabályosan!
* TTT - távolság tartás teszt és szabályos előzések
* Tesztverseny - a táv 50- 100%-nak balesetmentes teljesítése.

A bajnokságban egyébként teltház van, viszont ez nem azt jelenti, hogy nem lehet indulni a futamokon, mivel mindig vannak olyanok, akik vmi oknál fogva nem tudnak indulni a versenyen, így ilyenkor az ő helyükre be lehet ülni. Ettől független ugyan úgy részese lehetsz a bajnokságnak (pontverseny stb.) csak nem állandó autóval. Viszont ha esetleg úgy alakul, hogy valahol felszabadul egy hely, akkor arra természetesen lehet pályázni. ;)

Kérlek olvasd át a szabályzatot és ha bármi kérdésed van ezzel v. bármivel kapcsolatban, azt ebben a topikban tárgyaljuk!

Jó felkészülést és sikerest vizsgát kívánok! ;)
GYÓGYULJ MEG BAJNOK!

morfi
OW (road+ovál) Pilóta
OW (road+ovál) Pilóta
Hozzászólások: 354
Csatlakozott: csüt. júl. 31, 2008 9:11 pm

Hozzászólás Szerző: morfi » pén. máj. 07, 2010 10:21 pm

Légyszi írjatok be tarcsinak, mert amikor nincs VSR F1 énis tudok jönni a futamokra. Köszi :wink:
Andras Roos
Indycar 2010: Offical K.O.mmentátor

Lezárt

Ki van itt
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég